Pavlenka: Nemyslím, že to byl zápas, který by měl skončit 0:5
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Sterling zničil české fotbalisty a splnil si sen
23.03.2019, 14:51
Podle Součka si Anglie nezasloužila vyhrát takovým rozdílem
23.03.2019, 13:29
Šilhavý věří, že české reprezentanty prohra 0:5 v Anglii posílí
23.03.2019, 10:52
Češi přepsali historii a z Wembley si odvezli debakl 0:5
22.03.2019, 22:46
Komentáře (85)
Přidat komentářMel skoncit tak 10 - 0
No na 5:0 to nebylo ...ale na odevzdanou prohru to bylo, to je asi horší.
Nemít Kalas takovej hlad po gólech, tak to 5:0 neskončí.
A jak měl skončit když našich bylo 10 a soupeř měl 12 hráčů.
neskončil by, ak by si niečo chytil
Těžko s tim mohl něco dělat no, ale trochu pravdy na tom je. Když chytal Čech, tak jsme nikdy takový příděly (vyjma Ruska 2012 1:4) nedostávali. Teď jsme v posledních 9 zápasech, dostali 0:4 1:5 a 0:5. Podle mě se přeci jen ukazuje, že Čech měl tu neviditelnou práci tzn. organizováni obrany na hodně vysoký úrovni, a když by mu tam někdo ze stoperů předváděl to co Kalas, tak by ho pořádně seřval a propleskl.
S tím seřváním, proplesknutím a organizací obrany souhlasím.
Asi nikdy jsme neměli takhle špatnou obranu. Na Pavlenku to prostě svalit nemůžeme.
Tak když hráli stopery Suchý-Šlitr, tak to taky žádná extra defenzivní hradba nebyla, ale výprasky jsme nedostávali.
Vždycky tam byl dominantní stoper. Sivok sice hrál jen v Turecku jako čelůstka ale on byl persona Besiktase kterou všichni respektovali, což bylo vidět i v reprezentaci, dnes tam nikdo takový není.
Ale zase Čelůstka je více spolehlivej. A Sivok byl dobrej hlavně díky tomu že si ho Čech ukočíroval.
Na druhou stranu Čech měl o hodně lepší obranu než Kalase a Čelůstku
Tohle jsou ubohý kecy, takhle budeme ve sračkách ještě dlouho...dostat desítku tak to taky bude všechno smůla?
divný zápas a nakonec dost možná i užitečná facka, nějaké výsledky na konci minulého roku byly lepší než hra, kterou jsme předvedli
Já si nemyslím, že to byla dostatečná facka, když se všichni vymlouvají na smůlu a nezaslouženou výšku výsledku...
to je na tom možná ještě horší než ten výsledek, když si neuvědomují že je tam motali i teenageři
Jj, třeba ten Sancho byl dobrej.
takže ty si osobně upřímně myslíš že nikdo neměl štěstí a nikdo neměl smůlu?.. že to bylo opravdu takže anglie dala 5 krasnejch a naprosto takto chtěnejch gólů?
1gol by se dal písknout jako ofsajd
2gol.. penalta kdy si kadeř kryl balon tělem
3gol až neskutečně trapnej odraz jakoby nad tim stál bůh- ovládal to a dělal si z nás prdel
4gol tečovanej gol.. no to se stává často ale jae to typická smůla,
5gol nepotřebuje komentář... mohlo to jít alespon o 20 cm vedle..
stejně tak kdyby šla o 20cm vedle součkova hlavička tak by to byla smůla pro angličany..ale nebyla by tam žádná teč apod... naše neproměněný šance jsou oním důkazem toho že nejsme tak dobrý jako anglie..
tohleto všechno NENI VYMLOUVANI je to střízlivej pohled kterej ti řekne jakejkoliv nezaujatej divák
dyť jsme nic nepředvedli, anglie měla tlak jak blázen a my celej první poločas nepřelezli půlku. angláni logicky z toho tlaku zaskórovali. Že to bylo možná hraniční ok, ale smůla to moc nebyla, my jsme si o ty góly s tímhle přístupem vyloženě říkali.
já neřikám že jsme byli lepší.. angle byla rozhodně lepší.. v kombinaci.. když jsme je presovali.. vždycky bylo komu.. když presovali oni nás tak jsme se zmohli jen na paniku. snad kromě pavelky daridy a součka..
a souhlasim že to bylo logický vyústění.. jen nechápu proč někdo označí za "vmlouvání" když někdo řekne že jsme měli smůlu.... měli jsme jí.. nebo angláni štěstí.. takovýhle těstí už nikdy mít nebudou.
měli jsme pár příležitostí.. resp 4
darida, souček, pavelka, vydra... ale nikdo z nich netrefil bránu.. což je taky ukazatel toho že jsme horší.. ale ty goly pro mě ukazatelem kvality nebyly
máme prostě asi jiné vidění světa, resp. fotbalu. Já prostě v takovéto "to byla šťastná náhoda, to byl jen odraz" apod. prostě ve fotbale nevěřím. Když se o něco nepokusíš, když něčemu nepůjdeš naproti, tak se to velmi pravděpodobně nestane. Naopak když se o něco budeš pokoušet, tak to třeba dopadne, byť ne způsobem jakým jsi čekal. Slovy blízkého přísloví - štěstí přeje připraveným.
takže jestli my jsme měli 4 příležitosti, Angličani těch příležitostí měli aspoň 10. To bys pak taky mohl říct, že měli smůlu, že jim to tam nepadlo víckrát. Navíc snižuješ výkon Anglie, která hrála aktivní pohledný fotbal, na to, že měli jen štěstí. O štěstí to vůbec nebylo, ne když dostanem 5:0 a můžeme za ten výsledek být ještě rádi.
celou dobu tvrdim že anglie byla jasně lepší... jen řikám že konkrétně ty góly byly prostě trapný... kdyby to byl hezkej gol tak nemrknu... hezkej byl asi jen ten první i když asi předcházel ofsajd
Hra byla špatná a výsledek 5:0 možná sedí, ale konkrétně ty góly nešťastné byly.
Nezaujetej divák si podle mě spíš řekne (pokud vidí celý zápas a né jen sestřih) ...ty joo ten trpaslík měl docela smůlu, škoda mohl uhrát třeba 2:0 nebo 3:0 .
ano viděl jsem to celý a jedinej hezkej gol byl ten první.. i když předcházel ofsajd
No ale ty góly nepadají jen tím, že už jde střela na bránu ...tam jde o propady v záloze, o ztrátách míčů, o odevzdávání míčů soupeři o špatné a nervózní obraně a odříznutém hrotovém útočníkovi...ano né vždycky z toho hned všechno napadá, ale je otázkou, jestli to lze uplatnit jako do hodnocení zápasu.
píšu to možná krkolomě... ale mám prostě pocit, že to výmluva docela je, protože já třeba nejsem hotovej z té výše toho výsledku 0:5, ale z té předvedené hry.. hlavně první poločas, kde ty ,,haluzy"zrovna nepadaly.
já myslim že i golman se nevymlouvá z toho že prohráli.. jen řiká že to nebylo na pět nula a že nějaky goly byly fakt smolný... ale to že byla anglie lepší ví uplně všichni.. doufám
Tak golman né... tam to neberu, pro něj jasně smolné góly. Prostě tak celkově si myslím, že to, že napadaly nešťastné góly by mělo jít do ústraní.
souhlasim.... ale jestli to nějak dá přednost koubkovi pře pavlenkou, tak mě to bude štvát... pavlenka je podle mě náš nejlepší golman.
U gólů štěstí měli, ale zatlačili nás a dokud to nebylo 3:0, tak nás k ničemu nepustili... i když ty střely byly pro angličany šťastně tečované, tak ve výsledku je 5:0 naprosto vypovídající a kdyby pak ke konci nebyl Odoi jediný, kdo se ještě snaží, mohlo to skončit ještě hůř...
OMG.. kdybysme drzeli balon, kombinovali nebo dobre napadali a posunovali se, tak pet golu nedostaneme.. neni to o tom ze Anglie mela 15 sanci, to fakt nemela.. ale my sme si ani necuchli, takze ty goly byly vyustenim toho, ze jsme se z toho posrali a nekladli jsme odpor.. nemyslis si, ze kdyby Anglicani chteli, tak nas totalne zesmesni? Po golu na 2:0 si to hrali uplne na pohodu.. to je hroznej nesmysl, jenom proto, ze nedal Kane desetkrat tycku rikat ze jsme si nezaslouzili bura
Ty vole, hrálo se hovno... na lepší výsledek to fakt nebylo...
Ten pocit když řešíš jestli to bylo na 5:0 nebo třeba jen na 3:0 a přitom před zápasem přemýšlíš o golech a bodech, že na to máš
Pavlenka včera prokakal souboj o repre dvojku, jeho hra nohama je totální tragédie. Koubek na plac.
tak to jo
jestli bude koubek proti brazilii tak dostanem kanára od kanárků ...
Pavlenka je náš nejlepší součanej golma.. ano lepší než koubek.. ano lepší než vaclík.. ano lepší než čech
Trošku soudnosti by některým těm poserum neuškodilo...
Vždyť jsme hráli neskutečně špatně....dvě přihrávky a nákop, ještě k tomu nepřesnej, nic víc
však sme hrali uplne howno, oni si to tam prisli vylozene uzit i podle tech predzapasovych kecu.. a navic se proste podelali. hlavne ze si zahrali s bájnou anglií vole
Rád bych zmínil důležitou věc, na kterou všichni zapomínají. Tomáš Kuča v repre nepustil jediný gól! A repre bez něj? Debakl s Anglií, Austrálií... MOCIPÁNI, OTEVŘETE OČI!
Konečně někdo, kdo dokáže ocenit schopnosti gólmana!
Asi spíš nepopulární názor vzhledem k tomu, že je tady na fóru Pavlenka hodně oblíben, ale podle včera počátek problémů začínal už u Pavlenky (samozřejmě to neomlouvá tragického Kalase a spol.). Pavlenka snad ani jednou nerozehrál konstruktivně. On jen ten míč vždycky nakopne co nejdál, žádné přemýšlení, nic. Přičemž má celé hřiště před sebou, může týmu pomoc s rozjetím akce a on místo toho odevzdává míče. Kdybychom měli ve předu aspoň (bohužel nyní zraněného) Krmenčíka, tak budiž. Krmenčík by se o ten míč popral, ale Schick? Schick je sice vysoký, ale rozhodně není hlavičkář.
Jinak taky mi pak přišlo, že stopeři už ani nechtěli Pavlenkovi přihrávat, častokrát si to říkalo o zklidňující přihrávku dozadu, ale oni to radši neudělali a hráli to pod tlakem mezi sebou.
Z tohoto důvodu by měl jednoznačně hrát Vaclík, který se nohama hrát nebojí a týmu s míčem dost pomůže, škoda, že byl zrovna zraněný.
Počet odehraných utkání/minut za klub v probíhající sezóně (podle EF):
ČR: Pavlenka (28/2512), Kadeřábek (29/2509), Čelůstka (18/1510), Kalas (31/2710), Novák (23/2036), Gebre (28/2543), Souček (36/3263), Darida (11/466), Pavelka (26/2166), Jankto (18/801), Schick (27/1498)
Průměr na hráče: 25/2001 minut
Anglie: Pickford (33/2970), Walker (40/3289), Keane (30/2699), Maguire (27/2236), Chillwell (29/2610), Dier (23/1627), Dele (26/1973), Henderson (32/1918), Sancho (35/2316), Sterling (40/3108), Kane (36/3012)
Průměr na hráče: 31/2523 minut
A k tomu data, který samozřejmě nemůžeme brát extra vážně, přesto i letmým pohledem člověku dojde ten rozdíl v kvalitě. První číslo v závorce je pořadí ligy v rámci UEFA ranking, druhé je pak aktuální pozice hráčova klubu v lize.
ČR: Pavlenka (4./8.), Kadeřábek (4./9.), Čelůstka (10./7.), Kalas (*?/9.), Novák (10./4.), Gebre (4./8), Souček (13./1.), Darida (4./10), Pavelka (10./10.), Jankto (3./9.), Schick (3./5.)
Průměr na hráče: 6,5/7,3
*druhou anglickou nejde pochopitelně zařadit, proto jsem Kalase nepočítal
Anglie: Pickford (2./11.), Walker (2./2.), Keane (2./11.), Maguire (2./10.), Chillwell (2./10.), Dier (2./3.), Dele (2./3.), Henderson (2./1.), Sancho (3./2.), Sterling (2./2.), Kane (2./3.)
Průměr na hráče: 2,1/5,3
V průměru tedy hráči české repre hrajou v klubech na úrovni 6.-7. nejlepší ligy Evropy, člověk by v tom případě alespoň čekal/chtěl, aby ti hráči hráli důležitý role v bojích o titul, hodně smutný však je, že i např. ta naše trojka z Turecka hraje v průměrných klubech, navíc ani zdaleka nejsou v pozici tahounů. Kromě Součka, kterej dominuje se Slaviíí, nikdo z tý základní jedenáctky nehraje o titul, o LM/EL pak hrají jen Novák v Trabzonsporu a Schick v Římě.
Ono i za Anglii hrálo poměrně dost hráčů ze středu tabulky, ale asi netřeba říkat, jakej je rozdíl mezi hranim ve středu nabitý tabulky PL a kopáním za nějakej Antalyaspor.
Nemůžeme samozřejmě počítat s tim, že bychom někdy měli půlku kádru z PL a druhou třeba ze Serie A, přesto je ten pohled prostě extrémně depresivní (zvlášť ve srovnání s repre před 10-15 lety). A v tomhle světle pak člověk krotí i nadšení ze všech Hložků nebo Králů, kterym se klidně může povést hezká kariéra, ale abychom byli v budoucnosti aspoň trochu konkurenceschopný, potřebovali bychom podobných talentů MNOHOnásobně víc, abychom z týhle krasojízdy průměrnosti někdy vybruslili.
za kvalitny komentar.
Mna ako trochu nestrannecho divaka zarazilo par veci. Absolutne nerealne ocakavania pred zapasom, hlavne zo strany fans. Ako nejaky optimizmus je samozrejme namieste, ale tie tipy na vysledok boli uplne mimo misu.
Kvalita Kalasa - ked uz aj Craig Bellamy ako superov komentator hodnotil jeho hru ako nedostojnu medzinarodneho vystupenia a ze co takyto hrac vobec na tejto urovni robi... wau.
Pavlenka - mozno mohol rozohravat konstruktivnejsie, ale ani Cech v tomto zrovna nevynikal. Nechapem ten hate voci vasmu goalmanovi, ktory imho nemohol ani za 1 gol. 1. urcite nie, 2. penalta, na ktoru si siahol (ale bola extremne silna), 3. - paradne Sterlingove obalenie z otocky - no way. 4. tec do protismeru, 5. no comment.
Ako urcite je Vaclik niekde inde, uz len kvoli lige a klubu v ktorom hra, ale goalman za vcerajsi vysledok zodpovedal az ako nejaky 10.-11. hrac.
Každému kdo není debil je jasné, že z týmu složeného ze 3 hráčů Bundesligy, dvou Serie A a tří Turecké ligy, z nichž nikdo není hvězda a s výjimkou Schicka mají všichni problémy s technikou se zázraky dělat nedají.
Když už jsme u těch talentů, jak by možná mohla sestava repre vypadat cca za 5 let?
Těch talentů je tam poměrně dost - Hložek, Král, Sadílek, Matoušek, Lischka, Graiciar, Drchal atd., otázkou pak je, jestli se probojují do lepších týmů, nebo se někde zaskenou jako např. Václav Černý.
Je taky třeba definovat, co je to vůbec talent. On je teoreticky každej mladej hráč talent, ale už jenom počet hráčů, kteří u nás za posledních cca. 10 let dokázali z týhle nálepky vytřískat slušnou kariéru, je strašně málo.
Zvlášť kvůli tomu, jak se u nás dlouhý roky lpělo na úspěchy mládežnických reprezentací, jsme si mazali tzv. med kolem huby. Ono stačí na papír hodit soupisku hráčů, kteří se jakkoliv blýskli před nějakym 20. rokem života, a hned máme k čemu vzhlížet. Jenže vzhledem k tomu, jak dopadlo několik posledních nadějných ročníků, bychom měli zůstat nohama na zemi. Však jak rajsky nám třeba někdy kolem roku 2010 zněla budoucnost, kdy měla repre stát na tehdejších hvězdách jednadvacítky - Pekhartovi, Hořavovi nebo Mazuchovi. O MS dvacítek 2007 taky netřeba mluvit.
Strašně rád bych se pletl a chtěl bych, aby tým kolem Hložka, Sadílka a Matouška patřil v budoucnu zase aspoň do tý evropský top 10, ale když sundáme růžový brejle, musíme vidět, že ty naše talenty jsou v evropskym měřítku takovej šedivej průměr, kterej vlastně nikoho neohromí. V našich skromných podmínkách nezbývá nic jinýho, než k nim vzhlížet a doufat, že v progresu budou pokračovat tak dlouho, než výkonnostně budou schopný hrát za evropský velkokluby, ale čísla jsou proti. Nutně potřebujeme chrlit aspoň třikrát tolik podobně nadějných talentů, aby se z nich aspoň hrstka dokázala prosadit na top úrovni. V opačnym případě za chvíli nebudeme ani v tom výkonnostním průměru.
naprostý souhlas
Hlavně, že se ze zápasu nikdo nepodělal
součka koupí někdo z anglie doufám, byl nejlepší
No já bych se nedivil, kdyby na někoho Souček zapůsobil tím, jak sejmul Diera, který záhy kvůli tomu musel střídat.
co jsem videl tak součem mu spíš zabrnkal na nárt kotníky a tak nějak Diera posadil... a Dier pak ukazoval že ho tahá tříslo.. tak bych se spíš neodvážil říct že součkův zákrok nějak souvisí s tim střídáním
Aspon ze ta česká liga je konkurence schopná
Nehnevajte sa na mňa bratia, bez hejtovania, ale toľko alibizmu na tlačovkách od vašich hráčov. Veď je to hanba na 100 rokov pre každý čo i len priemerný európsky tým. Kedysi ste boli na úrovni top týmov a teraz sa vaši hráči tvária, že sa nič nedeje. Krásne, že ste nás 2x zdolali, ale toto je kvalifikácia a ani tí tragédi slováci neprehrali s angličanmi o 5 gólov, max o 1 gól. Aj vy ako fanušíkovia vytvorte na hráčov väčší tlak...
Tak těch počet gólů bych do toho až tak úplně netahal ....to by tak rozhodující být nemělo v tomhle případě a to právě bych jim nevyčítal až tak, protože to pokládá úrodnou půdu na ten protiargument, že to byla smůla... a tak by se ten zápas hodnotit neměl. Jde hlavně o tu hru a o to přizdisráčství neskutečný... a žádné přiznání toho jako zásadního faktu.
Ano, a taky vetsina z vas nemela k tomu zapasu nastoupit protoze v repre nemate co delat
Měl skončit 0:7
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele