Pelé: Španělé nejsou lepší než Brazílie z roku 1970

05.07.2012, 21:25
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (217)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tento cigáň keď už otvorí hubu, tak to stojí za to

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Kamo ty se běž propleskat....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hradec

S Messim asi ne

Reagovat
fantomas

Jako tradičně mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mastakillah

už jsme si zvykli

Reagovat
Erdovec

Reagovat
smazaný uživatel

Tradične len pošťuchuje s nadsázkou

Reagovat
frank

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Ligter

Určitě? Se Španělskem jsme obeznámeni, ale kdo z nás je obeznámen s Brazílií 70. let? Nemyslím si, že by prohlášení bylo vyloženě mimo, jako že je spíš zbytečné.

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je spíš v tom, že fotbal v 70. létech (ačkoli jsem to nezažil, tak si to dovolím tvrdit) byl něco daleko jiného, než teď. Teď je to daleko vyspělejší. Mně stačily videa, co jsem viděl z těch starších MS a podobně, když běží hráč s míčem a možná jeden, dva okolo.

Reagovat
smazaný uživatel

Z části pravda,fotbal měl svou úroven,ale že hráč běžel a okolo...pravda pravdoucí,tehdy neznali presink a už vůbec vysunutej,mín se běhalo,bez míče minimálně.Chtěl bych vidět kdyby na ně začali španělé presovat u jejich šestnáctky jakop ted proti Italům... Respekt k Brazílii ze 70.,ale fotbal se vyvinul,právě třeba v pohybu bez míče.Je vidět že Pelé nikdy nebyl trenér,mluví o tom jak nákej strejc z Myštěvsi.

Reagovat
smazaný uživatel

100% souhlas.

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adalbertus

tradične jsi kokot chlapečku ale co s tebou žejo,pozdravuj bráchu Mata(zezulu)buzeranti

Reagovat
Robbie

seniílní dědek který neví co kecá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Robbie : si debil ??? Ten dedek dokazal to co my vsichni nedokazem za cely zivot... A podle

Me jestli brazilci na ms 2014 narazi na spanely tak je porazi....

Reagovat
smazaný uživatel

Španělé jsou jinde než zbytek světa,včetně Brazílie

Reagovat
smazaný uživatel

ja si zase myslim, ze cilem vetsiny uzivatelu EF neni stat se uspesnym fotbalistou. A myslim si, ze Pele, zas nikdy nedokaze to, co nekteri z nas v jinem oboru. Takze s temahle srackama muzes jit nekam.

Reagovat
Rssa

Jak týmově, tak individualisticky jsou Španělé mnohem lepší. Pelého senilita bohužel opět pokročila

Reagovat
smazaný uživatel

Zlatej Diego

Reagovat
minoLFC

tohtorocny spaniely z Eura nie

Reagovat
božský John

Kdo z vás tu brazilii 70 viděl někdy hrát ? Já se přiznám, že nikdy....takže nebudu posuzovat

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale když vidím nějaké záběry z té doby, tak si říkám že nějaký náš prvoligový tým by v té době vládnul

Reagovat
eder

To je špatnou kvalitou přenosu technikou tehdejší doby, nenechte se mýlit.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakože by ten přenos hru zpomaloval? Ale nevšimnul jsem si že by ty zápasy trvali déle jak 90 minut

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To si pis, ved vtedy hrali proti Pelému casnici, drevorubaci... On bol proste spolu mozno z 10 dalsimi v celej ich lige profesional zbyt -amateri

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

I bez toho, abych ji viděl, prostě vim, že plácá kraviny...vždyt jen "Španělsko, kteří mají dva nebo tři excelentní fotbalisty" doslova bije do očí.

Reagovat
eder

Možná se nevyjádřil dost jasně, možná je chyba v překladu, ale na tom je právě velký kus pravdy. Současný španělský tým těží právě daleko víc z týmovosti a sehranosti než z individuálních kvalit jednotlivých členů. I na samotném Euru byly v jiných týmech rozhodně větší individuality než mají ve svém středu Španělé - namátkou Ronaldo, Ibrahimovič, Özil, Rooney atd.

Reagovat
fantomas

Tak, výraznější, to možná, ale přece je nesmysl, že většina souboru jako Xavi, Iniesta, Xabi, Fabregas, Silva, Mata, Busquets, Ramos, Casillas, Torres není tvořena excelentními fotbalisty...

Reagovat
eder

Nejspíš by to chtělo jednotnou jasnou definici významu "excelentní fotbalista". Asi si pod tím Pelé a fantomas představují každý něco jiného...

Reagovat
fantomas

Asi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Pelé si pod tím pojmem představuje tak možná sebe a Neymara

Reagovat
smazaný uživatel

jo no

Reagovat
Kaze

Nejsilnější jedenáctky Španělska má na všech postech, kromě útoku a LB, světovou extratřídu.

Casillas - Ramos, Piqué, Puyol, Alba - Busquets/Alonso, Xavi, Iniesta , Fabregas - Villa, Torres

Reagovat
AC torino

ale takto nehravaju celkovo 4-4-2 mizne a nahradza sa roznymi prechodmi od 4-5-1 po 4-3-3, ale hrotovy utocnik je iba jeden.. a zeby mali na LB slabinu som si nevsimol, ani utocnici nie su od macochy...

Reagovat
Kaze

Netvrdím, že slabina, ale že to není světová extratřída, nauč se pořádně číst

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost,právě že fotbal kterej španělé hrajou vžaduje výborný individuality(za vše první dotek,španělé ho maj všichni,podívejte na jiný týmy)To jak si na pětníku obklíčeni poraděj.Xavi,Iniesta,Casillas,Pique,Silva-a to skromně nepokračuji.Stačí zmínit kdo sedí na lavičce a nemusí se říkat víc-Mata,LLorente

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Já jo,ze záznamů.A i když v těch záznamech ukázali to nejlepší a mělo to svou kvalitu,tak španělé by si s nima pohráli tak jako se všemi současnými velmocemi.

Reagovat
Tomanatura

Ja. Na youtube jsou i cele zapasy z toho MS.

Reagovat
eder

Má pravdu, pane předsedo...

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnává nesrovnatelné. A sledování španělského baga nepovažuji za zábavné, nýbrž nudné

Reagovat
smazaný uživatel

Mně zase většinou nudí hra soupeřů. Pořád běhají bez míče a nic nepředvedou .

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně,španělé jsou trapně obvinovaní místo aby se kárali soupeři že jim neumě sebrat balon a jsou posraní strachy,myslej si že je ubráněj.Italové dostali za vyučenou,ale aspon se snažili čelit,držení míče tak nebylo drtivý jako v jiných zápasech.Kdyby byli zalezlí,tak by nedostali 4,ale 2 a to je fuk.Španělé dominují at proti nim soupeř hraje cokoliv.Del Bosque finále perfektně zvládl takticky,naordinoval proti italům max. vysunutej presink jakej španělé nehráli celej turnaj a zamezil tím italům ve větším držení míče.Nejlepší obrana proti italům byl útok.Prostě uměj hrát svůj fotbal,ale i vhodně reagovat na hru soupeře,jsou to praví šampioni.Co jim může na MS v Brazílii dělat největší potíže je namotivovat se na zákl. skupinu,ti hráči se vyžívají v zápasech o vše a bylo už ted vidět že zákl. skupinou chtěj jen z povinnosti proplout a málem se jim to nevyplatilo,viz. Chorvatsko

Reagovat
smazaný uživatel

nevidel som sice tu Braziliu ale jedna vec je ista, futbal museli hrat krajsi ako spanieli ....

Reagovat
eder

Za mne nejkrásnější fotbal předváděli Brazilci na počátku let osmdesátých - ta parta kolem Zica, Sócrata atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty před finále usneš,je to možný?Tos musel při sobotní noci tak řádit?Pak přijdeš o skvělej zážitek.

Reagovat
smazaný uživatel

kazdy mancaft na euru byl lepsi nez Brazilie z roku 1970, ted je fotbal nekde uplne jinde nez pred 40rokama v dnesni dobe by byl Pele prumerny hrac....

Reagovat
smazaný uživatel

Stejne jako on,tak ty srovnavas nesrovnatelné..z jedné strany...když může on,proč ne ty

Reagovat
smazaný uživatel

i když sem ho nikdy neviděl hrát,tak sem ho měl radši třeba než Maradonu,ale teď co pleská za s*ačky v posledí době,to je neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna v tomhle pripade ale nikdy netvrdil nic jinyho, nez ze byli nejlepsi oni

Reagovat
smazaný uživatel

zkus si to přečíst znova,já sem si to před tím mým komentářem ani nečetl,stačil mi nadpis,ale myslím tím celkově,jakože třeba Neymar je lepší než Messi,že ten jeho tým z roku 1,2,3 by snad porazil kařdýho apod

Reagovat
smazaný uživatel

on namlel spousty hlouposti, ale co se tyce tehle veci ho chapu, brazilec jak ma bejt

tesim se na neymara v evrope, snad to jednou vyjde. nekdo rika ze je lepsi ronaldo nez messi, to mi prijde jeste absurdnejsi

Reagovat
smazaný uživatel

jako ja Neymarovi fandím a v Barce sem ho dřív nechtěl,ale po té Chelsey v LM ho tam rád uvidím,ale ještě nic nedokázal skoro a navíc MS klubů jsme snad všichni viděly,asi až na Pelého

Reagovat
smazaný uživatel

pele vidi asi castejc neymara a my messiho, no a jasne prehani, sral ho uz maradona

Reagovat
smazaný uživatel

a nejvíc mě asi pobavil ten předposlední odstavec,ten asi neumí do 5 napočítat nebo nevím

Reagovat
smazaný uživatel

iniesta, xavi, xabi

Reagovat
smazaný uživatel

ač Ramose vůbec,ale vůbec nemusím,tak i on tam patří a další je Casillas,Silva,Sergio...ale nebudu tu vyjmenovávat celej tým to se mi nechce

Reagovat
smazaný uživatel

cassilas je legenda, sergio silvu mam rad ramos je vybornej vsak sou nejlepsi tym sveta bezkonkurencne, lip to tu jinde v diskuzi pise eder, kazdej to vidi jinak no

Reagovat
JacoBee

Vždyť fotbal byl v té době úplně jiný...kde jaký tým by je v této době proazil...

Reagovat
Erdovec

jde o rychlost, fotbal se od té doby neuvěřitelně zrychlil, se svojí hrou by teď neměli nejmenší šanci, tím nechci říct že to nebyli skvělí fotbalisti

Reagovat
blaugrana

To je neskutočný trapák.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud byl nějaký reprezentační tým lepší než současná španělská reprezentace, byl to tým Brazílie v čele s hráči jako Garrincha, Vavá, Didi nebo právě Pelé, který v 60. letech minulého století obhájil titul Mistra světa. I tak jde ale spíš o můj názor a objektivně tyhle spory nikdy nikdo nemá šanci rozlousknout. Vždyť široká fotbalová veřejnost se není schopna shodnout na tom, jestli je lepší Messi nebo Ronaldo, které vidíme na trávnících proti sobě. Jak asi objektivně porovnat současnou španělskou repre s tou brazilskou z před 50ti let, když tehdy měl fotbal s trochou nadsázky akorát stejný název, ale jinak to byl v mnoha ohledech úplně jiný sport?!...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo je lepší než Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám radši taky Ronalda, ale rozhodně bych si o něm netroufl říct, že je lepší než Messi. Kvalitu mají podobnou. Čistě z objektivního hlediska vyšla tato sezóna po individuální stránce lépe Messimu. Na druhou stranu, Cristiano ho zastínil v zápase prakticky o všechno na Nou Campu a získal cennější trofej, což je pro něj důlěžitější než Zlatá kopačka, kterou už doma má (jak sám říká), takže těžko soudit...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo je vyšší. Má lepší výskok. Je rychlejší, má lepší střelu z dálky, Umí střílet a hrát oběma nohama. A umí lepší kličky. Messi má lepší jen vedení míče.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně bych neřekl, že Messi má "jen" vedení míče. Např. rychlostně je na tom podobně jako Cristiano. Já tady ale nechci obhajovat Messiho, to mi ani není vlastní. Jen říkám, že jsou na tom s Cristianem kvalitou podobně.

Reagovat
smazaný uživatel

troufám si tvrdit že Ronaldo je rychlejší

Reagovat
-Carles-

Príbeh pokračuje ďalej...

Reagovat
culé

Messi je účinnejší v zakončení, kolmicou vie pripraviť z ničoho šancu pre spoluhráčov, celkovo jeho kombinácia je lepšia, vedenie lopty má lepšie a hlavne účinnejšie a môžme obaja pokračovať do rána...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo má víc asistencí než Messi.

Reagovat
Cipinho

to jo teda

Reagovat
frankiefcb

a to jsi vycucal kde?

Reagovat
culé

Klub + repre:

Ronaldo 66 gólov 19 asist.

Messi 82 gólov, 39 asist.

Reagovat
smazaný uživatel

porovnávať sa samozrejme nedá, nerozumiem tomu, Pelé iba ako tradične rozpráva svoje žvásty. Vynikajúci bol Meislov "Wunderteam", teda rakúska reprezentácia na začiatku 30.r., Chapmanov Arsenal v 30.r., Real Madrid v 50.r., Maďarsko v 50.r., Holandsko v 70. a 80.r. a teraz Barca a Španielsko. Pelé jednoducho nemôže povedať, že boli lepší, lebo futbal odvtedy urobil neuveriteľný pokrok dopredu. Rovnako tie jeho nezmysly o Neymarovi, ktorý sa možno presadí v technickej španielskej lige, ale proti prepracovanej defenzíve nemá najmenšiu šancu, zatiaľ čo Messi a Ronaldo sa dokážu presadiť aj cez kluby s výbornou obranou ako A.C., Chelsea atď. atď. alebo cez vyslovene "betón". Neymar vyhorel na Copa América aj proti Venezuele, a to naňho neušili zložitý taktický plán, ale jeden hráč hral osobku, a "najlepší hráč sveta" si ani neškrtol. Fintičky, parádičky, prehadzovačky sú jedna vec, ale vrcholový futbal nie je freestyle.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme, ze ma pravdu, divat se tehdy na Brazilii byla radost, kdezto teda u Spanelska se bud bleje nebo usina..

Reagovat
smazaný uživatel

u mě ani jedno z toho co píšeš,mě to třeba baví dívat se na hráče,kteří si i pod tlakem dokážou poradit a jsou trpělivý,ikdyž třeba mě taky někdy naštvou že nevystřelijou,ale jinak se na ně rád dívám a fandím jim

Reagovat
smazaný uživatel

me to uprimne hrozne nebavi, nevim cim to je, mozna, ze cely zivot koukam na fotbal, kterej je nahoru dolu, nebavilo me ani, kdyz jsme (Viktorka Plzen) podobnym zpusobem prehrali Usti nad Labem 7:0, nebavi me cekat s micem na neco, potrebuju nejaky vzruseni, pro me je vrchol kdyz se tym snazi za kazdou cenu co nejrychleji dostat mic do brany, zadny nahravky zpatky, proste vsechno cpat do brany, kdybych trenoval, tak bych tento zpusob hry i ordinoval svym hracum, aby co nejrychleji videli tu nejlepsi moznost, na nic necekali a proste okmazite bum bum bum!

Reagovat
smazaný uživatel

tak jako jasný každej má rád něco jinýho,ale mě to zas baví,vždycky mě učili nezbavovat se zbytečně míče,pro mě sou to borci,když si to dokážou takhle dávat mezi sebou

Reagovat
smazaný uživatel

mne za to vzdycky spis nadavali no

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm..tak kdybys trénoval nějaký tým na týhle nejvyšší úrovni a naordinoval jim taktiku "cpát to do brány" a nastoupilo proti tobě mužstvo, který brání v 11 lidech na půlce, tak byste dostali pěknej klepec:)

Reagovat
Pokahontas

Řekl bych že zdaleka ne jen na týhle nejvyšší úrovni,taktika,,cpát do brány" mi přijde velmi neúčinná obecně ve všech případech,kdy se nehraje na extrémně velké brány nebo s extrémně nemožnými brankáři.Ve většině případů není střela správným řešením,obecně je chybou zakončovat,je-li naděje na úspěch menší než při přihrávce lépe postavenému spoluhráči-a ta možnost často je,důležité je mít přehled a když se o něm ví,tak nesobečkovat.

Hra nahoru dolů je většinou především znamením laciných ztrát a odevzdávání míče vepředu.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro me nejlepsi Spanelsko je v roce 2010(i 2008).

Podle me Spanelsko2010(2008) ma stejne dobry tym jako Brazilsky tym v roce 1998. Bojim se srovnani Spanelsko2010(2008) vs Brazilie 2002, protoze podle meho je to zatim nejlepsi tym od roku 2000. Tyka se to: hracske slozeni, prevedene vykony a herni projevy, symtapie, hvezdy, vyrovnane vykony a obsazene jednotlive posty, atd.

Podle me Spanelsko2010(2008) je zatim lepsi nez Francie1998(2000), ale rozhodne ne na Brazilie 2002. Je to ciste muj nazor, treba se mylim.

P.S.: Pokud nepocitame trofeje, tak hned po prvni miste Brazilie2002 nasleduje cesky tym v roce 2004. Fakt mam rad ten tym, ikdyz nejsem Cech

Reagovat
smazaný uživatel

tenkrat /2004/ me mrzelo ze nebylo mistrovstvi sveta

Reagovat
smazaný uživatel

.................

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak se to neda vyjadrit, takova skoda.....

Zapasy ve skupine proti Holandsko a Nemecko na ME2004 jsou moji nejlepsi vzpominky na fotbalu. Pote uz jsem nevidel nic lepsiho....

A Brazilie naposledy predvedli pekny fotbal v roce 2002, pote uz nic...Skoda...

Reagovat
smazaný uživatel

jj u brazilie to driv nebo pozdeji zase prijde, my se mozna nedockame, ale bylo hezky to zazit, clovek v neco takovyho ani nedoufal

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nebol a nikto lepší nebude, aj keby získal 10 titulov za sebou, lebo Pelé a teraz Neymar sú to najlepšie čo na svete bolo a keby hral Santos ligu majtrov, tak každého vypráši, vieme to

Reagovat
smazaný uživatel

Santos je zrovna slabej jak caj

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nebol a nikto lepší nebude, aj keby získal 10 titulov za sebou, lebo Pelé a teraz Neymar sú to najlepšie čo na svete bolo a keby hral Santos ligu majtrov, tak každého vypráši, vieme to

Reagovat
smazaný uživatel

celej on

Reagovat
domingo

"Tým z roku 1970 je standard, podle něhož jsou posuzovány ostatní,"

Tohle je nicmene pravda a prinosny poznatek, Pele prekvapil. A pak to zavrazdi tim blabolem o 2 nebo 3 kvalitnich fotbalistech..

Reagovat
smazaný uživatel

ehm "excelentní fotbalisty" teda nerad bych tu byl za obhajce peleho....

Reagovat
smazaný uživatel

Casillas, Ramos, Xabi Alonso a Iniesta, vic jich tam nevidim..

Reagovat
smazaný uživatel

brankar neni fotbalista

Reagovat
fantomas

Tak tos jedině potvrdil svou všeobecnou neznalost..

Reagovat
fantomas

Nebo spíš zaslepenost.

Reagovat
smazaný uživatel

povidej, kdo je tam dalsi excelentni fotbalista?

Reagovat
fantomas

Xavi, Iniesta, Xabi, Fabregas, Silva, Mata, Busquets, Ramos, Casillas, Torres sou rozhodně excelentními fotbalisty...

Reagovat
fantomas

A za normálních okolností by se dalo uvažovat i o Piquém.

Reagovat
smazaný uživatel

Fabregas, Silva, Mata, Busquets, Torres aha

Reagovat
fantomas

...

Reagovat
Infi

Jakž takž beru ty 3, ale Busquetsovi a Silvovi se směješ? vždyť.. oh wait, o co se to tady snažím.

Reagovat
fantomas

Reagovat
eder

Z hlediska nadčasové výjimečnosti maximálně Xavi, Xabi a Iniesta. On ten Pelé má vlastně pravdu...

Reagovat
fantomas

Reagovat
eder

Je to o slovíčkaření. Nechci nijak snižovat kvality hráčů jako je Busquets, Mata, Piqué atd., jsou to určitě fotbalisté širší světové špičky, ale když se podívám do minulosti ne zase až tak dávné - tak Ronaldinho, Ronaldo, Roberto Carlos, Zidane, Figo... - tak nějak si představuju excelentní fotbalisty.

Reagovat
fantomas

Njn, tak konkrétně třeba Busquets může bejt docela v klidu nejlepšim holding midfielderem historie, jen je na takovej titul prostě moc mladej. I proto se to těžko posuzuje.

Reagovat
Infi

Jde o jeho pověst, ne o to, že je mladý, to si troufám tvrdit polovina lidí ani neví

Reagovat
fantomas

Tak já ho třeba taky nesnášim.. jen mi to uplně nebrání v uznání jeho kvalit.

Reagovat
Infi

To je skoro na medaili, víc takových

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

sme se o tom nedavno bavili rcarlos je jeden z mala fotbalistu mezi bekama, ronaldo, henry, del piero mezi utocniky... jinak samej stred pole

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kaze

Busquets? Puyol?

Reagovat
Infi

Casillas? Možná i ten Villa z tvého hlediska

Reagovat
smazaný uživatel

ikdyz mozna mas pravdu, ale ja se o tehle zmrdech proste normalne bavit nemuzu a nikdy je uznavat nebudu, proste to ve mne vre, jenom vidim napsany jejich jmena.. takze to nijak neber..

Reagovat
fantomas

Však jo, opravil sem se na "zaslepenosti"..

Reagovat
smazaný uživatel

spis to nechci videt, nez nevidim

Reagovat
smazaný uživatel

Proč to jsou "zmrdi"? Busquets je možná, aspoň co já vim, docela simulant a kdekoho tim může štvát (a zároveň je to taky absolutní špička na DM bych dodal, takže kritérium excelentního fotbalisty s přehledem splňuje), oukej, ale dál?

Reagovat
Kaze

Antipatie vůči Barceloně a celkově proti Španělsku, které velmi často hraje nechutně.

Reagovat
smazaný uživatel

Co já skoro vždycky vidim je, že nechutně hrají jejich soupeři - v těch velkých zápasech, dodávám, španělskou ligu nesleduju. Čest vyjímkám jako je Real, Arsenal nebo Inter v prvním zápase semifinále LM 2009/10. A zrovna tak na tomhle EURu. Španělum se vyrovnala Itálie v prvním zápase a v pátnacti minutách prvního poločasu ve finále. Irsko, Francie a Portugalsko byli víc nebo míň horší. Chorvaty jsem proti Španělum neviděl. A 12 (+ vítězná penalta v rozstřelu) vstřelených gólů v 6 zápasech závěrečného turnaje kdekoliv na světě by byla hodně dobrá vizitka pro jakýkoliv tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bych mu, "Poď na fight"

Reagovat
smazaný uživatel

Tažko to zrovavať...väčšina ľudi si povie čo by on dokazal teraz....ale vezmime si to naspäť...čo keby vybehla terajšia španielska repre..v bagandžách ako sa vtedy nosili....na skoro oraniska...čo by dokazali bola by to tiki taka?...asi nie že.....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
MacekKlacek

Reagovat
Rssa

Poslední dobou to vypadá, že i Garrincha by vypotil lepší názory než Pelé...

Reagovat
Al Capone

Sám nevím, Brazilce si ze 70. let fakt nepamatuji ,ale to že je Pelé mimoň vím už jak dlouho. Zlatý šňupací Diego...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"..dva nebo tři excelentní fotbalisty"...chlape bláznivá:)

Reagovat
smazaný uživatel

Iker, Xavi a možná Iniesta.. Jinak mě nenapadá nikdo, na koho budou další generace vzpomínat.. A nechoďte na mě se jmény jako Busquets, Mata, Ramos..

Reagovat
smazaný uživatel

Xabi Alonso je pro mě třeba excelentní hráč

Reagovat
smazaný uživatel

Mám ho rád ale pochybuju, že se o něm za 30 let budou bavit tak jako se dnes bavíme o Maradonovi, Bestovi, Cruyffovi atd..

Reagovat
smazaný uživatel

Mám ho rád ale pochybuju, že se o něm za 30 let budou bavit tak jako se dnes bavíme o Maradonovi, Bestovi, Cruyffovi atd..

Reagovat
smazaný uživatel

děda se narodil 1924.... a říká že tehdejší Brazílie byl nejlepší tým.... a jestli tomu někdo odporujete... tak nevíte o čem mluvíte

Reagovat
-Carles-

Pelé perlí ďalej, porovnávať a riešiť veci, ktoré sa proste porovnávať a riešiť nedajú, to je jeho parketa. Aký to má zmysel dávať takéto prehlásenia? Iná doba, iné štýly, celkovo iný futbal ktorý sa vo vzájomnom meraní síl nikdy nestretne.

Reagovat
eder

"Aký to má zmysel dávať takéto prehlásenia?"

"Kdybych hrál já, tak bychom vyhráli, o tom nepochybujte," řekl s úsměvem Pelé agentuře Reuters na otázku, jak by dopadl hypotetický souboj současných Španělů s brazilskými mistry světa z Mexika...

Reagovat
Kenneth

Doufám že budoucí legendě Ikerovi Casillasovi nebude tolik jebat za 40 let, jako pánovi Maradonovi a Pelému. Díky bohu za Di Stéfana.

Reagovat
smazaný uživatel

Mno jo Pelé... jeho výroky - "Neymar je nejlepší na světě", "Neymar má problémy s obránci z brazilský ligy", "pokud chce bejt Messi nejlepší, musí nejdřív porazit Neymara", "Messi je jen o kousek lepší", "Messi nemá na to být vůdcem a kapitánem Argentiny" - "to hlavně on táhne Argentinu".... Mno co na to říct? nebrat ho tolik vážně? :) až to řekne další 10 legendárních fotbalistů, tak budiž :) takhle je to jen výkřik do tmy kterej v dnešní době bude asi těžko někoho zajímat :)

Reagovat
Feind

nojo, Pelé je král světa a ronaldo s messim mu můžou akorát tak podpírat péro

Reagovat
smazaný uživatel

tak s tím pérem bych tomu aji věřil, přece jenom je to černoch...

Reagovat
culé

Reagovat
smazaný uživatel

tak určite

Reagovat
smazaný uživatel

Iker, Xavi a možná Iniesta.. Jinak mě nenapadá nikdo, na koho budou další generace vzpomínat.. A nechoďte na mě se jmény jako Busquets, Mata, Ramos..

Reagovat
smazaný uživatel

ouu samozřejmě nemělo být sem..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ono je to čaro nechceného, ale súhlasím s ním.

Reagovat
smazaný uživatel

Brazilci se můžou na současné Španěly nemají

Reagovat
vladis271

podľahol aure nedotknuteľnosti. Každý ospevoval jeho tím zo 70. rokov a zrazu je tu tím, ktorý mu silne konkuruje. Navyše je tu Argentínec o ktorom vravia, že prščí jeho aj Maradonu. To je silná pálka na jeho ego.

Síce ani ja španielov nejak nemusím, ale futbal v Peleho dobe bol úplne iný ako ten dnešný. Veľká časť dnešných repre by si z Brazílie možno spravila trhací kalendár. Ale súčasný Španieli by ich nie možno, ale určite roztrhali v 9tich z 10 uápasov, to nech sa namňa nikto nehnevá.

Vyhlásením o 2, 3 špičkových hráčoch len zabil to, že ho z toho chytajú komplexy.

Ale nemajme mu to za zlé, ktovie, o 60 rokov bude možno v úplne rovnakej pozícii ako on Messi, ked tu bude tím, čo sa bude porovnávať s dnešnou Barcou.

Reagovat
smazaný uživatel

uplne ale uplne jiny pribehy pele a messi je to vcelku jedno, clanek primo napsanej pro popichovani

Reagovat
smazaný uživatel

Ja pamatuji na vtipne obrazek kde je Messi ukazuje se 3 zlaty balony a C.Ronaldo jak breci jako maly dite.

Tak ted mi to hned vybavilo, kdyz nekdo chce srovnavat Pele s Messi Pele se 3 WorldCUP trophy a Messi muze tak jit na jahodach

Reagovat
smazaný uživatel

jj bohuzel fandim argentine, tak doufam ze to do tech 2 let nejak poskladaj, ale co sem videl pratelak s brazilii ktera jede na oh tak maj hooodne prace

Reagovat
smazaný uživatel

Po konfederacni poharu v roce 2009, jsem Brazilie prestal verit, hrali divne a nelibil se mi jejich hra. Takove moc evropske styl na brazislke pomery. Ale ten nynejsi tym je hodne nadejny, hlavne hodne mlady hracu.

Ja Argentina v roce 2010 take hodne fandil. Argentina ma(mel) problemy s obranci. Na MS2010 to nevyslo proti Nemecko. Maji nyni mlady tym(vepredu), bohuzel obranci stale neni nic moc. Smerem dopredu je to jedna basen, ale jestli to bude stacit? Je to podobny pripad jako Portugalsko, dopredu parada, ale vzadu to obcas hori. Uvidime...

Reagovat
smazaný uživatel

jj "organizovana" brazilie to byla hruza

ted ty mlady kluci /i kdyz to byl jen pratelak po sezone/ argentince prohaneli /jak pises obrana hruza/ a nebejt spatny koncovky, rozhodciho! a kouzelnika lea tak mohli dostat peknej narez, dobrej prislib smerem k ms, bavit nas budou urcite, navic doma.

no a kdyby nahodou, uloupit brazilii titul doma by pele leovi na jmeno uz neprisel

navic ta jistota, ze v jizni americe vyhrava vzdycky nekdo mistni a skonci to trapeni se spanelskem

bude to skvelej mundial

Reagovat
smazaný uživatel

To mas pravdu s tim vyhravani v jizni americe. Hlavne to pocasi jim(tymy z jizni americe) bude hodne nahravat.

Ukrast Brazilcum titul doma by byl husarsky kousek pro kazdeho a zvlast pro Argentina. Skoda, ze ten Brazilsky tym neni jako v roce 2002. To by byl jeste vetsi bomba, nez ted. Citim, ze MS2014 by mohl mit konecne zase ten naboj jako mel MS2002.

Reagovat
smazaný uživatel

Říká profesionál, kterej dal polovinu góli amatérům, :-D srovnává nesrovnatelné

Reagovat
smazaný uživatel

Pro trojnasobny mistr sveta to docela sedi, vzdyt ostatni na svete jsou jenom amateri

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu jak může srovnávat Brazilce z roku 1970 a Španělsko 2012 to je absolutně nesrovnatelné Pelé před konferencí určitě něco pil..

Reagovat
smazaný uživatel

Ctes vubec ten clanke nahoru? On byl dotazan a odpovidal na otazku. A Spanelsko 2012 nesaha ani po kotnik Brazilie70 Spanelsko2012 muze tak max. konkurovat Francie98(2000) a v tomhle srovnani je Spanelsko lepsi. Do huby brat takove tym jako Brazilie70 si muzou az pote co dokazou vyhrat MS2014. Navic hracske individuality mel Brazili70 o jeden rad lepsi a tech vyjimecni hraci tam byli mnohem vice nez ma nyni Spanelsko.

Reagovat
FUnk

Na hristi byl eso,ale pri rozhovorech s novinari tomu dava korunu, bez uz do duchodu a neztrapnuj se....

Reagovat
smazaný uživatel

Současné Španělsko by Brazílii 70 dalo minimálně manitu. O tom jsem 100%ně přesvědčen. Fotbal je prostě jinde.

Reagovat
Al Capone

Když ve fotbale jsi o něčem 100% přesvědčen tak to jen ukazuje jak mu prd rozumíš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna s timhle souhlasím. Fotbal je jinde. A vůbec celej sport.

Reagovat
smazaný uživatel

ne ze by to tak nebylo

sotomayor,bubka,kratochvilova,powell...

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal dnešní a fotbal v Pelého letech kariéry se srovnávat nedá.

Absolutně někde jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

Za 40 let to muzou rikat to same o dnesni Spanelsko. Jedna se o srovnani, jestli ten tym v te doby byl vyjimecny a nadcasovy a jeho herni projev neprekonatelne atd. Je kazdy jasne, ze exaktne srovnavat se to neda.

Pokud takove vyjimecne herni projevy jako meli Brazilci v roce 70 a preneses to do dnesni standardni formu, tak by Spanelsko dostal docela do huby. (ciste muj nazor)

Dokonce Masopust, ktery rikal, ze Brazilci dbaji uz v te doby takove veci jako oslinujici slunce, uvodni vhazovani a vyber konkretni hriste apod. Rikali, ze ten tym byl uplne z jiny planety, tak to uz musi na tom neco byt.

O hraci nemluve, protoze ti delali takove veci, ze je to srovnatelne s dnesni Messi a to nedelal jenom jeden Pele, ale pomalu cele zaloha a utoka a Carlos Alberto = prakticky on sam definoval co je to moderni krajni bek.(moderni bek = hrozne divne, kdyz je to uz pres 40let)

Je toho mnohem vice co Brazilci ve zlatem ere nabizeli. To co Spanelsko nabizi tiki-taka to praktikovali Brazilci teze, jenom byli smerem dopredu mnohem vice ochotnejsi nez spanele.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyčerpávající komentář, dobré argumenty. Ale ani to mě nepřesvědčí .

Reagovat
smazaný uživatel

To je blbec Po tom prohlášení že je Neymar lepší než Messi se jako fotbalový expert naprosto odepsal a tohle je jenom další ze série mnoha blábolů

Reagovat
miky10

Podle mě je současný Španělsko nejlepším repre týmem historie.

Reagovat
smazaný uživatel

nejvyspelejsim asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

jezisi to je vylizanej senilni debil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mentalita dnešních spratků (myslím tebe) je opravdu zarážející..

Reagovat
smazaný uživatel

jo ja jsem hrozne velkej spratek, vubec me neznas. Takze si bez brecet pod jinej clanek nebo uctivat Peleho, proti kterymu nemuze nikdo nic rict

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako neříkám, že proti němu nemůže nikdo nic říct, ale to cos napsal není opravdu argument, ale jenom tupá urážka někoho, komu nesaháš ani po kotníky..a znát tě nepotřebuju, stačí mi přečíst tvůj koment, abych poznal, že seš dement..

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som mal rad Španielsko ešte keď tam hrali Hierro, Kiko, Luis Enrique, Etxeberia, Guardiola, Zubizareta a spol. aj keď nič eľke nevyhrali. Ale to, že súčasna generacia vyhrala 3 veľke turnaje po sebe je fakt a zaslúži si rešpekt a uznanie. Keby vyhrali aj MS 2014, tak sa najde dosť ľudí čo ich bude kritizovať a považovať za priemerný tím.

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo jsem ho neměl rád. Je to velkohubý člověk s umělě vytvořenou slávou. Pro mě jsou hráči moderní historie (např.Maradona, Batistuta, Baggio, Figo nebo Zidane) x-krát víc než tohla mluvka. Srovnává nesrovnatelný a ještě k tomu neustále "sebe"...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme , lebo ty si ho pamätáš. A Pelé je král futbalu omylom (vlastne všetci odborníci i pamätníci sú senili) . Najlepšie to tu napísal johny47. Ak by hral Pelé a jeho kumpáni s takou pohodlnou obuvou a na takých trávnikoch ako dnes, možno by oni vyprášili Španielov. Ale to je len keby keby. Pelé len tradične rýpal a provokoval, a znovu napálil niekoľko rozumbrád, ktorí sa chytili na jeho slovnú hru ako mucha na lep.

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že si snídal hrnek nevraživosti. Mě nešlo o to psát :,,ten hrál v 70.tých letech=je špatnej" - říkám, že jen idiot srovnává nesrovnatelný. Jestli s tímhle idiotem chodíš na kávu a víš, že jen tak rejpá do "rozumbrad", tak mu řekni, ať si sundá ty růžové brýle. (btw.jak se pozná král fotbalu? jestli je to pelé, tak už se fotbal nemusí hrát ne?)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ak používaš nevraživý príspevok a potom tu píšeš o hrnkoch nevraživosti, príde mi to úsmevné Nadávaš mu do idiotov s tým že zrovnávaš nezrovanteľné, pritom všetci ho tu kameňujú práve tí, čo si ho pamätať nemôžu (na základe youtube? cmon ), ale jeho pamätníci si pamätajú teraz obe, tak si porovnávajú , no. Vtedy to bola futbalová romantika, teraz je ten futbal tvrdý chlebíček, keď vtedy futbalom bavili a teraz baviť proste musia. To čo si napísal na začiatku si zabil poslednou vetou

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje problémy a starosti bych chtěl mít... jdeme dál, ahoj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak diskutujeme , jdeme dál , ahoj

Reagovat
j_mrazik

Nevim, jak to teda Pelé přesně myslel a jak to v tý době bylo, ale třeba to myslel tak, že i kdyby si mohl vybrat z jakéhokoli mančaftu jakéhokoli hráče, tak by to neudělal, protože ti nejlepší hráli za Brazíliii. Ještě aby ne, když to byli jeho spoluhráči, kteří mu pomohli stát se nesmrtelným. Asi bych řekl to samé. Není to hanění Španělů, ale připomínání svojí velikosti, i když je to hodně nešikovný a spoustu lidí to nasere.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, mě to přijde jak kdyby za 30let neustále po každém velkém turnaji přišel (plácnu) Cannavaro, že by nikdo jeho Itálii z roku 2006 neporazil, jen aby se připomněl... Koneckonců, tohle je Pelé

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhlety prohlášení jsou naprosto zbytečný Pelé neustále vylejzá s názory podle kterých není nad něj,nad Santos tý doby,nad Brazílii tý doby atd.Je to trapný,kor říct že španělé maj jen 2,3 excelentní fotbalisty Ale věřím že se tu najdou tací kteří toto prohlášení kvitují.Já ale fakt nechápu proč s tímhle vylejzá

Reagovat
smazaný uživatel

je mi to otravný asi jako když pod každým článkem FC Porta vidím milion imbecilních komentů jednoho místního uživatele. Asi tak no

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně bych ten tým chtěl vidět, protože z té doby je to jedna brazilská legenda za druhou..

Reagovat
Bayernista18

Pelé je idiot, jak tohle může říct? V tehdejšim fotbale bych byl profík snad i já. Kdyby hrála tehdejší Brazílie proti nynějšímu Španělsku, Brazilci by to projeli, a to dost výrazně. Stejně jako nejde srovnávat Maradonu s Messim, když sem viděl pár obránců, jak se jen na Diega dívaj, jak kolem nich běží. Prostě Španělsko je nejlepší mezinárodní tým historie a Messi je nejlepší fotbalista všech dob, a basta.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pelé je pyzda

Reagovat
smazaný uživatel

Pelé se sice často mýlí, ale aspoň jeho názory nejsou frázovitý a pokaždé jimi hodí trochu slovo do pranice...v tomhle případě je porovnávání týmů dvou různých generací naprosto neporovnatelný, ovšem opět se tu objevuje takový častý nesmysl, že dnes je fotbal jinde a dnešní výběry by ty minulý rozdupaly...je snad Armin Hary horší běžec než Bolt, protože Hary zaběhl před 50 lety stovku za 10, ale Bolt nedávno za 9,58? Ano, sport jde dopředu, ale u každého výjimečného sportovce se dá předpokládat určitá sportovní inteligence, díky které by se progresivním trendům přizpůsobili. To si snad nikdo nemůže myslet, že by Brazilci 1970 hráli zcela totožný fotbal dnes...

Reagovat
exot12

Konecne rozumny nazor!

Treba zobrat do uvahu ake mali sportovci podmienky teraz a ake mali vtedy a co vytazili oni vtedy z tych podmienok a co vytazili dnesny sportovci zo sucasnych podmienok! Vacsina sportovcov v tej dobe boli amateri a ten sport robili pre radost, nie pre poeniaze ako to robia sportovci dnes. Neverim tomu ze v tej dobe mali taky siroky tym ludi a specialistov, ktory sa o nich starali a hyckali ako to robia v dnesnej dobe a preto si myslim, ze uspech futbalistov v 70. rokoch je hodnotnejsi ako uspech Spanielskych futbalistov v dnesnej dobe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten uspech Španielska sa aj tak docení až zhruba za 20 až 30 rokov.

Reagovat
smazaný uživatel

Milý Pelé, koho dnes zajímá tvůj tým z roku 1970 ? Jsi opět mimo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že skutečné fotbalové fanoušky.. Ono vyhrát 3x zlatou na MS v rozmezí 12-ti let, tedy čtyř turnajů, není jen tak a určitě to nikoho nezajímá, že.. A zrovna tým, ve kterém hrál bezpochyby nejlepší hráč všech dob..

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se to Španělsko konečně rozpadne a bude hrát samostatné Baskicko,Katalánsko,Galície atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Este mohol dodat, ze kolko golov dal za svoju karieru. Najprv to bola tisícka, potom 1183...teraz by to mohlo uz byt 1500

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si že shlédnutí tohoto zápasu, lépe přiblíží ten "opěvovaný" Brazilský tým a při vší úctě,připadá mi to jako dnešní Gambrinus liga mimo to, Angličané je slušne tlačili nevidím v tom týmu nic vyjmečného :D

http://www.youtube.com/watch?v=dDVQrH0n248

Reagovat
smazaný uživatel

ten pele je debil neuzná že španělé jsou mistřiiiii !!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

no tak sám velký Pelé se stal jen jako hráč Mistrem světa 3x, zatímco tato generace španělských hráčů jenom jednou

Reagovat
smazaný uživatel

Současnou španělskou reprezentaci by smetla nejen Brazílie z roku 1970 v čele s Pelém, Rivellinem, Gersonem, Tostaem či Jairzinhem ale bez pochyby i Brazílie z Roku 2002 v čele s Ronaldem, Rivaldem, Ronaldinhem, Roberto Carlosem či Cafúem a dalšími megastar nejen té doby.. Však už letos na Euru měli španěláci namále jak s Chorvatskem tak s Portugalskem..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele