Pelta před závěrem sezony vyzval fanoušky ke smíru
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Soud v korupční kauze zprostil obžaloby Svobodu i oba rozhodčí
05.06.2014, 15:25
Pelta chce, aby fandové měli asociaci pro jednání s FAČR
17.05.2014, 12:55
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Pelta: Duel v Teplicích mě přesvědčil, že jdeme správnou cestou
07.05.2014, 16:28
Kovařík prerušil zápas v Edenu
03.05.2014, 10:10
Vedení Slovácka chce kvůli fanouškům mimořádné grémium
30.04.2014, 16:48
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Sudí kvůli nadávkám Peltovi přerušil zápas na Slovácku
26.04.2014, 22:55
Delegáti už nebudou dělat výjimky, fanoušci musejí fandit slušně
17.04.2014, 21:54
Komentáře (217)
Přidat komentář...s fanoušky moravských klubů
Chytré začít tam, když první utkání je Sparta proti Viktorce
Zítra je s něma.
Ok Tak uvidíme...
To je čumák.
Pelta je Sparta!
šašek
Pelta ven
Máš strach Pelto ? Stejně bude na finále brajgl !
Ten ať už jde do hajzlu !!!!
Pyro povoleno, juchuuuuuuuuuuuuuuuu
Kuwa Pelto kdy už ti dojde že tě nikdo v českým fotbalu nechce a že si parazit českýho fotbalu vo.e !!!! Pelta ven !!!!!
Stačí se podívat jen na tu fotku.
Pelta ven!!!
Pelta je č*rák! trala la la la la la
Nerozumím reakcím, toto je první náznak konstruktivního řešení za dlouhou dobu. Palec nahoru pro zástupce fans (kteří se sjednotili) i pro toho Peltu, který před ně předstoupil.
Jsem zvědav, jestli něco pořádného bude na tom finále poháru. Prý se tam chystá dost táborů...
To by mě zajímalo, co to bylo za fanoušky
Vzhledem k výzvám, které včera kolovaly po facebooku, to byli ti praví (bez ironie).
""Prosíme všechny příznivce napříč českým fotbalovým spektrem, aby nikterak nereagovali na pochybně vznikající protesty a události. Především máme na mysli akce proti ligovým mocipánům na sociálních sítích. Nechte prosím tyto aktivity povolanějším osobám."
Zástupci kotlů"
Pokud bude Pelta dále s fans komunikovat, dost možná se zloba přesune jinam..
"FC BANÍK OSTRAVA
před 8 h
Největší hněv fanoušků se v současné době obrací zejména proti Peltovi. Ten však je pouhým vrcholkem ledovce. .... Bývalý STBák Berbr, který není až tak vidět, je však ještě větším zlem..."
To by chtělo, aby to přešlo hlavně na Berbra
Já už jsem začal. Dokud bude Berbr a Pelta ve funkci, nepudu na Gambrinus ligu.
Sere mě, že ti šašci cpou peníze ze státního rozpočtu do sportu, kde to Berbr roztřídí týmům podle toho, kdo s ním peče...
Já už jsem začal. Dokud bude Berbr a Pelta ve funkci, nepudu na Gambrinus ligu.
Komu tím jako prospěješ ?
Pokud to udělají všichni, tak se ledy pohnou. Takže tím prospívám hlavně Gambrinus lize a všem fanouškům.
Komu a jak prospíváš ty?
https://www.youtube.com/watch?v=4St9BnOFMXQ
Ono pokud by taková akce opravdu proběhla, tak by to Pelta neustál, vzhledem k momentální oblibě...
Jeden masivní protest po celé republice by fanoušky sjednotil ještě víc.
Diskutuj s fanoušky ohledně Bazalů, šašku.
marně v článku pátrám, co se po dnešní schůzce změní
pelto naplň finale poháru nebo vypadni.
chro chro chro chrochty
kdyz uz jsi to prase, zkus to lidem nedavat tak najevo
pelta je prase
Smír bude, Pelto, až odstoupíš, nebo chcípneš. Výběr je na tobě.
OT : http://www.livesport.cz/zapas/O8jmcwF7/#sestavy;1 to hraje v belgii nějaký franouzský klub ?
Pak, ze je Diaby zranenej. Neni. Hraje akorat jinde
Ta invaze Frantíků do světa je hrozná. Po Anglii zasáhla už i Belgii
jen o 2 belgičany horší jak soupeř
druhej team zas španělskej
Stejně jsi Řepka.
NIKDO, kdo si pustí tuto nahrávku nemůže ani zdaleka uvažovat o smíru s Peltou.
https://www.youtube.com/watch?v=zykgme5nQeE
PELTA VEN PELTA VEN PELTA VEN
Kolik za to asi chce kapříků?
jednoho vepře, aby měl někoho kdo ho má rád
Vždycky, když vidím v náhledu tu fotku s černým pruhem vlevo dole, si říkám, jestli náhodou neumřel
dokud bude v čele takovej podvodník...PELTAVEN
Všichni velké kecy, tak proč se nespojí na jeden den fans a nejdou protestovat před budovu FAČR? Od internetu toho mo nezměníte.
Vidíš jak je nervozní? Je pod čim dál většim tlakem a vzpomeň si, co to třeba udělalo s Ivetkou..
Peltič těžko fetuje..
No v tomto případě by to poněkud zamávalo i s vlakovou soupravou.
proč myslíš, že teď vybírá tolik pokut? Z něčeho se ta oprava vlaku zaplatit musí
To nevokecáš vole #peltaprič
Peltaprič je nějaký chovatský fotbalista?
Ne, to je haštag.
#knihačeskéhojazykaprYč
Test inteligence. Takhle školáckou chybu udělá jen idiot a jen idiot opraví domnělého idiota, aniž by přitom přidal nějakou hodnotu nebo se vyjádřil k tématu.
to je ale milý pán
Babiš.
Aktuálně: Dnes (15.05.2014) proběhlo jednání mezi předsedou FAČR Peltou a zástupci moravských fanoušků a klubů (např. Slovácko, Brno, Baník, Olomouc, Opava atd.). Hlavni 2 výstupy z jednaní jsou: 1) Pelta využije svého vlivu na zrušení přerušování zápasu na 2 poslední kola. 2) nejvýznamnější z jednání je návrh samotného Pelty přizvat do expertní skupiny FAČR (která měla vyšetřovat násilí na stadionech,hledat řešení, jednat o nás bez nás, kterou měli tvořit "odborníci" z min.vnitra, školství, FAČR atd.,) fanoušky. A to nejen zástupce fanklubů, ale aktivní fans z kotlů, ultras atd. Na svazu konečně začínají chápat, kdo jim chodí na stadiony. Taky pochopili, že kluby stojí velmi o své kotle a že to nejsou nežádoucí fans na stadionech a neni dobré je vyštvat. Zítra také proběhne další jednání mezi Peltou a zástupci klubů a fans z celé ČR
"moravských fanoušků a klubů"
Zase z nás dělají Moravu
a s Banikovci a s fanousky z cech bude jednat zvlast?
Baník i Opava jsou podle nich z Moravy
ten dálný východ se bere jako celek.
S Baníkem přece dnes jednal taky. Česká část je na řadě zítra.
Vy všichni, co kopete do Pelty, máte taky názor na to, kdo by měl FAČR vést místo něj? Osobně si myslím, jak praví staré dobré přísloví, že pytlák je nejlepší hajnej....
Každej je lepší volba jak Peltaven. Paclík, Starka, Křetínskej, ..
Supr jméno a supr názor...
To jsi moc neodpověděl...
On není vůbec špatný předseda, ale tímhle si pod sebou podkopává větev..
podkopava vetev :D to jsem ejste neslysel, mas bludistaka za to, ze jsi jiny :D
Je to fotbalový server, tak použil tak trochu fotbalový pojem
podkopava vetvu
Ono už pak záleží na tom, kdo by místo Pelty chtěl kandidovat a kdo by byl schopný. Já tu teď nemůžu přece říct, že tenhle a tenhle se na to hodí, když ty lidi neznám a nevím, jestli jsou nebo nejsou schopní. Co se však týče Pelty... on je křivá povaha, neslušný člověk, podvodník. I kdyby byl stokrát nejlepší předseda FAČR, nemohu ho obhajovat pro všechny ty kauzy, co má za sebou.
Které konkrétní kauzy máš na mysli? Samozřejmě asi cinklý jaro, ale tam nebyl Pelta ani obviněn, narozdíl od těch, kteří byli v minulosti za korupci i potrestáni jako např. Liberec, Opava, Slovácko, Olomouc, Žižkov...
Opava? Za korupci?
sezona 2004/05, - 6 bodů
Nebyl obviněn, protože nebylo prokázáno jak myslel v rozhovoru "cinklý jaro" a další věty o korupci - povedlo se mu to uhrát na to, že tím myslel něco úplně jiného, než si všichni myslí...
Potom Křetínského kabela - jak byl zelený když dělal rozhovor a říkal jak je v šoku a pak to nechají vyšumět, Golda raději odstoupil, když mu vzali pravomoc o tom rozhodnout a vyřešit to trestem.
Dále třeba jeho rozhovor o tom jak se mu Berbr hnusí, ale potřebuje jeho hlasy...
a) cinklý jaro - nevhodný termín, o mnoho víc tam z jeho strany nebylo...(aspon, co se dostalo na veřejnost), opět opakuju - za prokázanou korupci byli usvědčeni jiní...
b) křetínského kabela - tam figuroval pouze jako prostředník mezi Křetou a PČR, navíc Golda chtěl potrestat Spartu za nedodání důkazů a poškození dobrého jména českého fotbalu, Křetínský měl jít rovnou na PČR, takový schopný bussinesman a tápe??
c) pokud někde Pelta prohlašoval, že se mu Berbr hnusí, ale že potřebuje jeho hlasy, tak to beru za projev osobní statečnosti a upřímnosti (jdi za svým kolegou v práci, řekni mu, že ho nesnášíš a at ti pomůže k vyšší pozici nebo mzdě...)
Suma sumárum - tvůj výčet se mi nezdá jako "všechny ty peltovy kauzy", spíš jako "za vším musíš vidět Peltu"
Je to vlastně hrdina.
Úplně rozebírat ti to tu nebudu, ale mi to stačí až až abych ho neměl rád a chtěl ho pryč.
a) Kromě cinklého jara tady máš ještě CZK nebo zápas sparty s žižkovem.
"Pelta: „U nás jinej zápas, nestandardní, ne CZK, víš, jak to myslím.“
Rozhodčí Vodička: „No jasně, já vím.“
Když byl Pelta předvolán k výslechu, řekl: „Všechna podezření odmítám. Termíny: nebyl standardní, ne CZK, jsem myslel, že to není o penězích, ale o kvalitě sudích, kteří byli ze Slovenska.“"
b) Jasně, ale Křetínského teď neřeším. Pelta se tvářil a říkal jak je zdrcený po tom co viděl u Křetínského, ale nakonec se to zamete pod koberec a už to neřeší. A přitom byl tak v šoku.
c) Pokud se mi někdo bude hnusit, tak s ním nespolupracuji. Pelta má peněz dost a přesto si s Berbrem vzájemně pomohli, aby získali ještě větší moc nad českým fotbalem. V tom rozhovoru se prořekl, že potřebuje Berbrovy hlasy, pak to tradičně zahrál na to, že to řekl jen zjednodušeně (že tím nemyslel hlasy Berbrových lidí, kteří s ním táhnou za jeden provaz).
d) Dále se mi nezdá v pořádku, že jako majitel Jablonce je ještě předsedou FAČR (možná to právně jde, ale rozhodně se mi to nelíbí).
Za mě se od cinklého jara nezměnil, jen teď dělá jiné hnusy.
Ale jestli si myslíš, že za vším musím vidět Peltu, tak ti to jako fanouškovi Jablonce asi nerozmluvím.
O.k., já ti tvé názory neberu, respektuju je. Jen jsem na počátku svého vlákna namítl, zda je v českém fotbale schopnější osoba na post předsedy FAČR. Nenašel se nikdo, kdo by byl schopen rozumně odpovědět...
To se bohužel asi nedozvíme, protože s tím, že tam mezi sebe ti co už tam sedí nikoho nepustí, hodně lidí nechce ani kandidovat. Právě ten Peltův rozhovor o hlasech to dokazuje, aby se tam dostal, potřeboval být zadobře s Berbrem. To ti asi neodpoví nikdo, dokud se zase nenajde někdo, kdo zkusí jít hlavou proti zdi a kandidovat.
A poslechl sis ten rozhovor, co sem tady dával? Berbr mu sere na hlavu a on tvrdí, že s tím zkrátka nemůže nic dělat...
Nevím, kdo se nabízí na tu funkci, ale na tvou otázku odpovím jednoduše. Kdo by byl lepší? Třeba já. Zastavil bych celou soutěž, dokud Berbr s Damkou nepotáhnou do prdele. Prošel bych případy, kdy rozhodčí pískali podle Berbrových not a přeřadil bych je do nižších lig.
Zkrátka lepší než Pelta by byl jakýkoliv předseda s koulema a mozkem. On nemá ani jedno.
Proč teda nekandiduješ?
Ted jsem navíc zjistil, že jsi příznivce Znojma! Ty vole, ty bys měl Peltovi líbat ruce, kdyby Vám nepodržel prst v prdeli a nepřimluvil se na správných místech, tak příští rok začínáte v msfl....
Ale hovno MSFL... 2. liga
A jako když by mi Kalousek koupil párek v rohlíku, měl bych ho volit?
I když ti grázl pomůže, pořád je grázl.
ale hovno 2. liga - msfl!
A když ti Kalousek koupí párek v rohlíku, měl bys mu vyjádřit minimálně sympatie za to, že ti ho koupil. Pokud si ten rohlík vezmeš a budeš tvrdit, že je to stejně grázl, jsi větší dobytek než on sám...
Vždyť kousek nahoře píšeš (bod c), že by to byl projev osobní statečnosti a upřímnosti
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/203957/retro-jak-vulgarni-fanousky-resili-capek-a-ota-cerny-pred-26-lety.html?fb_action_ids=714147478623590&fb_action_types=og.comments Čapoun to rozsekl, je potřeba se jich zbavit
V podstatě má pravdu. Takové ožraly, kteří se tam chodili vyblbnout, nikdo nepotřebuje.
Nejlepší je ten estébák, který "tam má syna"
jj, to je úplnej Bond a to maskování
Úplně me z něho zameaziloHnusák jeden
prasa
OT : https://www.youtube.com/watch?v=EOWigc_9C8Q
BOOOOYBAAAAND, no konečně kuurva, nejlepši kapela na scéně
tak špatný to není...ale na legendární 365 nebo Mezitím to nemá...
Mně osobně se Idea samostatně moc nelibi, ale ve spojeni s Š Wondym je to bezkonkurenčni, jedničku mam doma, dvojku sem objednal před hodinou.
Ty starší desky IF jsou super, třeba i Doma je výborný album.
Ale Dočasně nedostupni je asi nej.
Dočasně nedostupní je hlavně dobrej song s perfektním beatem. Na celým albu je hodně povedených věcí, ale taky pár, který mě moc nebaví.
To je snad nejlepsi hiphopovej song v historii CZ/SK. No spiš u IF na těch staršich deskach je vic věci který nemusim a malo co se mi libi, na DN je to naopak no :)
já mám úplně nejradši song Máme vás..hlavně ještě ten remixovanej
Závěť, Nechci psát jinak, Zranitelný, Doma, Generace 0, Vítr v zádech, Dočasně nedostupní,.. a Pro naše kids - tímhle songem sem vlastně Ideu objevil. Jeden song asi vybrat neumim.
jj..jako všechny od nich jsou skvělý ale nejvíc mám rád asi Mezitím
Dneska třeba Sheen vydal mixtape a to mi příjde lepší.
BERBR VEN!
100. pro BoyBand
Náhodou, tohle cesta ze těch s..ček. Buďme rádi, že si konečně uvědomil, že jde především o fanoušky a možná se věci bude snažit napravit. On je taky jen člověk, ovšem svoje špatné konání si uvědomil pozdě. Jeho jednání nezmění nic na mém názoru, že by měl rezignovat, ale buďme lidi a nenadávejme mu do čuráků. Ano, Pelta ven! Ale komunikujme, sdělujme jim, co se nám nelíbí, posílejme podněty, ale buďme slušní! Oni musí pochopit, že fotbal dělají pro nás.
Zásadní omyl, fotbal se dělá kvůli tomu, že je to sport a baví to ty hráče. To že se na ně někdo chodí dívat, je až druhořadá věc. Jinak chápu, že oni své funkce mají placené právě díky fanouškům a penězům, které přinášejí. Ovšem pro ně se fotbal nedělal, nedělá a nikdy dělat nebude. Neznám žádného fotbalistu, který by řekl, že ho fotbal nebaví, ale hraje pro Frantu na tribuně a když Franta nepřijde, tak hrát nebude.
Peltu nijak neobdivuji, ale realita je taková, že vždy bude každý činovník spjatý s nějakým klubem, protože jsou prostě voleni z fotbalového prostředí. U Pelty je to průhledné a i kdyby se vzdal Jablonce, tak by to bylo jen prázdné gesto a plácnutí do vody. Nikdo by stejně nevěřil, že vliv v Jablonci ztratil. Proto logicky chápu, že to neudělal. Od doby, co je předseda vidím ve všem jasně definované kroky, zklidňování vášní a hádek, dobrou komunikaci se sponzory, médii a hlavně řešení problémů čelem (např. Bohemky, kauzy předané policii ... byl nesmysl dělat rozhodnutí dřív než PČR a další orgány). Já si nepamatuji, že by se vedení svazu někdy sešlo s fanoušky, další slušný krok.
Pelta má divný projev, neumí se pořádně vyjadřovat, ale v hlavě to má dle mého srovnané a díky své pověsti je pod drobnohledem okolí, což je jedině dobře.
Jako já tuhle kauzu sleduju, ale mohl by mi nějakýten Peltaven vysvětlit, o co přesně "fanouškům" jde? Proč se to nafukuje do takovýchhle rozměrů? Kde je ten zásadní problém, kvůli kterýmu by měl Pelta odstoupit?
tvůj příspěvek je irelevantní. Napsat "kauzu sleduju" vs. "proč by měl pelta odstoupit" nelze dohromady. Buď trolluješ, nebo prostě hned v prvních slovech lžeš
Je to naprosto jednoduchý. Zákaz vulgarit přišel až tehdy, co se Peltovi nelíbilo, že jdou fanoušci proti němu.. V podstatě cenzuruje.
Co cenzuruje? Nelíbí se mu, že fandové řvou sprostá slova?
Já bych se spíš ptal, proč to ti fandové řvou?
http://www.supporters.cz/clanek/blog-tribuny-v-anglii-toho-snesou-dost-a-hraje-se/5971.html
tohle je ta nejhorší argumentace. Pokud se děje něco, co se někomu nelíbí, tak to nemůžeme obhajovat tím, že někde jinde se to děje tady.
Já bych se milých fanoušků zeptal, jestli je takový problém prostě a jednoduše dodržovat pravidla. Osobně si myslím, že tolerance k jejich bordelu bylo u nás už tak dost. Já prostě nechápu člověka, který ví, že je zakázané pyro, ale přesto ho zapálí.
Mně se taky u nás nelíbí spousty pravidel, který mě sešněrovávají život, ale dokážu pochopit, že žiju v nějaký komunitě (v tomhle případě je to Česká republika), která má 10 mega lidí, a ne vše, co vyhovuje mně, by vyhovovalo všem.
na fotbal vulgarity a nadavky patri.. naplno a po pravde to dokazal rict zatim jenom Svancara v jednom studiu na TV Fanda
a o tom to je. Vedení FA si nejspíš myslí něco jinýho. A jelikož oni určují pravidla, tak máš prostě smůlu. Sprostě si můžeš vyřvávat doma před zrcadlem nebo z balkonu. Uvidíme, jak tě budou mít sousedi rádi.
jasne urcuji si pravidla.. ale pak musi pocitat s nasledky
Následky čeho?
Mimochodem - které pravidlo tě tak strašně štve?
Hehehe.. Ty jsi opravdu naiva.
No kdybych se řídil tvojí radou sprostě řvát z balkonu, tak naštvu sousedy kolem a náhodný kolemjdoucí pod balkonem. Když budu nadávat na stadionu, tak se nepohorší nikdo, protože se tam chodí stejně vyřvat 90% lidí..
To fakt máš potřebu jednou za čtrnáct dní někam jít a sprostě se tam vyřvat? Bez toho by to fakt nešlo?
Můžeš přece řvát nesprostě.
Jednou za 14 dní by mi nestačilo. Proto jezdím i na výjezdy, abych mohl nadávat každej týden. Ale vážně.. chodím na fotbal a když se mi něco nelíbí, tak si zanadávám, nevidim důvod proč bych nemohl. A vadí mi, když mě někdo zbytečně omezuje kvůli takový záležitosti. Každopádně nadávání není důvod proč na fotbal chodím, aby to tak nevypadalo.. Nadávat soupeřovým klubům mě stejně většinou moc nebaví a nepřidávám se. Jen nechápu důvodu toho plošného zákazu.
Já už to psal několikrát - já taky nechápu spoustu zákazů a pravidel, ale prostě je akceptuju.
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. A ty prostě svým pokřikem nepředáváš zprávu jen tomu člověku, kterýho zmiňuješ, ale slyší ho i ti, kterým prostě ty sprosťárny vadit můžou. Tohle bych přirovnal k pasivnímu kouření. Ať si kuřáci zhuntují zdraví, je to jejich právo, ale proč huntují i to moje (už tak dost zhuntované jinými negativními vlivy)?
Pokud někomu vadí kuřáci, v restauracích nebo hospodách třeba může do nekuřáckých místností. Pokud někomu vadí hromadné skandování a nadávání, může si místo fotbalu zvolit třeba plavání nebo šachy.. Mimochodem svoboda mého slova končí kde? Když nebudu na fotbale nikoho rasisticky urážet, proč bych nemohl nadávat?
Takže kvůli tvé svobodě chceš omezovat svobodu někomu jinému. Proč by měl slušnější člověk ustupovat sprosťákovi?
Pokud bych to převedl do reality, tak bych ti mohl říct, že já sice jezdím po silnicích jako prase, ale pokud se ti to nelíbí, tak seď doma, abych tě nezabil. ¨
Prostě jsou nějaká pravidla a ty se mají dodržovat. Pokud to někdo nedělá, musí nést následky, ale tady se to otáčí tak, že ten, kdo porušuje pravidla se ještě tváří strašně uraženě, že tyhle pravidla tady vůbec jsou. Taky bych jezdil víc než 90 km/h, ale co můžu dělat, že jo ...
Není to úplně pravda, to přirovnání ti moc nesedí. Protože když se někdo rozhodne jít na fotbal, měl by počítat s tím, co ho tam bude čekat. Do národního taky nepřijdeš v kraťasech, že jo..
Na fotbale pravidlo o zákazu vulgarit dřív neplatilo a že byl na stadionech několik let zpět větší bordel.. Najednou začnou nadávky vadit a tak se vytvoří zcela nové pravidlo..
A když už bych to měl přirovnat dle tebe, tak na dálnici můžeš jezdit 130 km/h. Ale místo toho ti to sníží na 30 km/h a dálnice přitom zůstává stejná jako dřív. Určitě budeš mít radost z nesmyslnýho omezení.
A nemyslíš si, že právě o tohle FA jde? Nechtějí právě škrtnout to rovnítko mezi fotbalem a sprosťárnama?
Pokud mi na dálnici sníží rychlost ze 130 na 100, tak budu nasranej fakt hodně, ale nebudu sprostě vyřvávat před ministerstvem dopravy a nebudu sprostě vyhazovat ministra dopravy. A opravdu nebudu to pravidlo o to víc porušovat, jen abych ukázal vzdor, protože mi to policajti prostě spočítají. Někdo to pochopí hned a pokutu nedostane. Někdo to pochopí po první, druhé nebo třetí pokutě ... A fandové fotbalu? Ti se holt nedoplatí, ale budou mít fajn pocit, že jsou odpůrci systému. Jsou to prostě potomci Jana Husa ...
Chtějí ale zrušit něco, co k sobě patří. A patří to k sobě odjakživa. Vždyť na fotbale se nadávalo třeba i za první republiky. Chápu, že chtějí zavést adresný ticketing. Nesouhlasím, ale chápu, přestože mě jako fanouška bude omezovat. Ale prostě nepochopím v dnešní době zákaz nadávat na fotbale. Na fotbale, kam prostě nadávky patří. Vždyť i sami hráči nadávají, stejně tak funkcionáři. Tady prostě svaz narazil.
Neřekl bych, že patří. Je to a nepůjde to asi nikdy oddělit, ale jestli patří,to bych neřekl.
Pokud ne přímo patří, tak spolu aspoň souvisí. To už je spíš jen slovíčkaření. Ale rozhodně se najdou sporty, kde se nadává míň a jiné, kde se nadává víc a mezi nimi je fotbal.
To je vůbec zajímavá myšlenka. Proč se na fotbale tolik musí nadávat, kdežto v jiných sportech to jde i bez toho? Čím je to způsobeno?
Asi je něco jiného sport, kde je soupeř, rozhodčí a větší sepjetí s mančaftem, a něco jiného individuální sporty a la atletika nebo tenis, to za prvé. A jsou tam i jiné emoce, ale to vše by stálo za nějakou obsáhlejší studii.
A mě by právě ta studie moc zajímala. Částečně máš pravdu v tom, co jsi napsal, ale u fotbalu je to i v tom, jaká individua se na něj lepí. Navíc - některé sporty jako třeba tenis si svoje fandy vychovává. Jsou tam prostě nastavena jasná pravidla, a ta se porušují fakt vyjímečně. Kdežto když chce své fandy trochu vychovat fotbal, je to špatně.
Fotbal hrál každý, většina si myslí, že mu rozumí, je to součást kultury. Jiné sporty až na hokej jsou přeci jen pro vyhraněnější, resp. specifičtější jedince z řad diváků, kterých je mně. ale ani t není pravidlo, nedávno v Izraeli nadávali diváci polským tenistkám do polských a katolických k..., a nic se nestalo.
Fotbal je hlavně nejpopulárnější sport na světě. Takže logicky zajímá nejvíc lidí. Proto se mezi nimi taky projeví to vyšší procento radikálnějších a sprostších.
Jasně, to je základ.
Tak to si zase nemyslím. Statisticky mi to přijde nelogické. Vyšší sledovanost by neměla mít vliv na procentuální strukturu fanoušků.
Vysvětlím. Pokud házenou u nás sleduje 30 000 lidí a fotbal 3 000 000 lidí, tak bych řekl, že struktura těch lidí BY MĚLA být statisticky stejná: 80 % normálních, 20 % idiotů. Ale ve skutečnosti je to tak, že na fotbal se lepí to procento idiotů daleko vyšší, protože je tam velká tolerance chování. Ti lidi si můžou dělat spoustu věcí, co by za bránou stadionu nikdy udělat nemohli. Choděj tam realizovat svoje zvrácený choutky a vybíjet svoje životní neúspěchy. V tomhel to je. Ne v tom, že by fotbal sledovalo více lidí.
Pokud se budeme vyloženě bavit jen o těch lidech, kteří chodí na fotbal dělat bordel, tak jich je u fotbalu nejvíc právě z toho důvodu, že je fotbal nejsledovanější. Protože je nejsledovanější, tak mají i největší mediální pozornost a jsou tak dobře vidět.
hokej je taky hodně vidět, ale takové hovadiny se tam nedějí. Jako jo, můžeš mít částečně pravdu, ale stojím si za tím,že se na fotbal lepí vyšší procentno dementních lidí prostě proto, že můžou na fotbale dělat to, co by jinde dělat nemohlo. A to tam můžou dělat prostě proto, protože "se to tak prostě vždycky dělalo, tak proč to měnit." Nepřipomíná ti to něco?
Třeba v jižní a střední Americe nebo v jižní Evropě a na Balkáně je hokej neskutečně vidět.
he?
Že je blbost srovnávat popularitu fotbalu a hokeje.. Pokud se bude chtít někdo zviditelnit, udělá to na fotbale.
ale tak my se snad bavíme o poměrech u nás, ne?
Celosvětovým porovnáním se ale dá lépe vyčíst, proč se ty radikálnější skupiny fanoušků ve většině zemí světa zviditelňují na fotbale.
A zadruhé - že s něčím nesouhlasíš, se dá vyjádřit i jinak, než řvaním "Pelta je čů-ák". Prostě sepisujte petice a zkuste vedení svazu přesvědčit, že sprosté nadávky, pyro, rvačky a vytrhané sedačky nikomu nevadí.
No a když jsme u toho - mohli byste mezi sebou sepsat i nějakou smlouvu o tom, že vy, kotelníci, budete v plné výši platit jak způsobené škody na staďácích a dále že budete platit všechny výjezdy PČR na stadiony a samozřejmě by se jste měli platit i všechny pokuty, který kluby dostávají za to, že nezajistili dostatečnou pořadatelskou službu, která vás neuhlídala. Udělejte si nějaký fond, ze kterýho se to bude platit. Jsem si jist, že pokud byste tohle udělali, tak byste si mezi sebou pak udělali setsakramensky rychle pořádek. Peltaveni ...
Cenzuruje vulgární pokřik na jeho osobu, který již před zákazem spojoval fanoušku všech fanouškovských táborů. Nebo máš snad pocit, že mu jde o spořádané a slušné pokřiky?
Tak jestli je celá tahle záležitost jen o tom, že se fandům nelíbí, že si nemůžou svobodně zařvat "Pelta je ču-ák", tak je to ještě větší fraška, než jsme si myslel.
Samozřejmě, že je to fraška. Naprosto nesmyslný pravidlo.
Fanouškům se nelíbí, že byl zaveden zákaz vulgarit. Jako reakci proto všichni volí pokřik proti Peltovi. Ale není to tak, že by jim vadil zákaz přímo toho pokřiku, vadí zákaz plošnýho zákazu nadávek.
No já ten zákaz pochopil jako zákaz vůči skandovaným urážkám, ne výkřikům na rozhodčího za neodpískaný faul.
A začalo se to takhle řešit až po urážkách na osobu předsedy. Je to jen jeho ublíženost.
Nemyslím si to, ale ikdyby to tak bylo, tak furt nevidím nic, kvůli čemu by měly vzniknout nějaký bouře nevole.
Děláš z Pelty nějakého pána domu.. Není. Je to odvolatelnej člověk, spokojení fanoušci platí organizaci, do jejíž čela byl zvolenej. U tohodle svůj čas angažuje na neexistující problém místo řešení opravdových problémů v FA.
Je to pán domu. Jeho odvolatelnost na tom nic nemění.
Čím platí fanoušci organizaci?
A fanouškům jde o to, aby řešil ty větší problémy? Pokud je to opravdu tak, tak pak to beru, ale nemyslím si to. Podle mě drtivá většina těchhle řvounů už ani neví, proč řvou. Spís mi přijde, že všechny bolesti světa chtějí vyřvat na jednoho člověka.
Já v žádným případě nejsem nějakej zapřísáhlej peltovec, ale na nesnáším davovou psychózu. A té jsme teď svědky.
Jestli jsme svědky nějaké davové psychózy, tak té, kde proti fanouškům hromadně zbrojí média, Pelta a jeho FAČR, politici a zástupci PČR.
I to je pravda. Některé věci nejspíš budou překrucovány, některé nafukovány atd.
Ale to, co předvádí fandové, mi připadá jako strašná křeč.
Konkrétně máš na mysli, že fanoušci nadávají Peltovi nebo něco jinýho?
Ono nejde jen o to nadávání. Já tady čtu dokonce něco o nějakým bordelu, který mají fandové dělat na finále poháru. Já tady čtu dokonce o nějakých následcích, co musí FA nést za svoje rozhodnutí atd. Popravdě mi to přijde jako otevřená bitva. A já právě vůbec nevím, proč to je tak vyhrocené.
Ten plánovaný bojkot finále poháru je všechno jenom reakce na zákaz fandění a přerušování zápasů. Nebýt toho opatření nic z toho není. Ani nadávky na Peltu by nebyly v takové míře. Před tím incidentem na Baníku se na Peltu taky hromadně nenadávalo..
On někdo zakázal fandit? O tom jsem nikde nečetl.
Mám na mysli zákaz vulgarit a sám to víš.
Pán domu rozhodně není proboha. Děláš z něj člověka s absolutní mocí, bez kterého by snad fotbal u nás nemohl existovat. Nežijeme v diktatuře, FAČR není jeho firma.
Tím, že o fotbal mají zájem, chodí na něj, sledují ho v televizi atd. Bez fanoušků by FAČR nebyla nejsilnější sportovní organizace v republice.
Na Peltovi v tomhle vadí víc věcí, tohle je jen jedna z nich. Podle mě se spíš pouštíš do něčeho, co jsi neviděl ani z rychlíku.. Na Peltu byla pifka ještě dávno před tímhle zákazem, tohle je až poslední kapka. Pelta cítí, že nevole fanoušků ohrožuje jeho pozici v čele organizace. Protože jen fanoušci jsou schopní vyvinout takový nátlak, aby z fotbalu odešel. A je dobře, že se nevole stupňuje i na další podobné šíbry ála Berbr a Damková.
Z koho dělám člověka s absolutní mocí? Je to jen člověk, co určuje (se svým týmem) pravidla. Nic víc.
Jistě, ale nic FA neplatí. To mě právě zarazilo.
Ano, neznám všechny souvislosti a neznám všechny důvody, proč se na Peltu řve. Proto jsem se taky na začátku vlákna na to normálně ptal. Tys mi na to odpověděl důvodem, který teď nazýváš jen poslední kapkou ... Tak ještě jednou - zkus mi teda napsat ty opravdové důvody, co zaplnili ten pohár už před tou poslední kapkou. Dík.
Pokud zavede pravidla, které ostatní nebudou akceptovat.. prohraje. Není pán domu, je to maximálně tak domovní radou určený správce.
To je opravdu neznáš, že se musíš ptát? To pak nechápu, jak sis z toho mála dokázal vůbec utvořit názor. Pelta je nepotrestaný účastník korupční kauzy, jako předseda asociace a zároveň vlastník ligového klubu vytváří střet zájmů.. jako předseda nedokázal naplnit ani jeden cíl, s kterým kandidoval. To jsou podloženů důvody.. A je i spoustu nepodložených, kde mají lidé pocit, že se Jablonci nadržuje, že se kšeftuje s dotacema, že se kšeftuje s udílením licencí atd.
A pak udělá tohle.. Já bych chápal cílený ticketing, nebo kriminalizaci vandalismu.. a další represe pro lidi, kteří na fotbale dělají bordel. Ale ne odepírání lidem mluvit jak chtějí. V době kdy je vulgarita to absolutně nejmenší, co by mělo kazit morálků mladých lidí. Objevuje se v umění, kultuře, v běžné mluvě.. ale zakáže se až poté, co se takhle skanduje na Peltu? V tom jsou jen a jen osobní důvody naše pana předsedy.
Pokud to takhle myslí všichni ti řvouni, tak se na to nedá říct ani Ň, ale jsem přesvědčený že o tyhle důvody jim fakt nejde. Nakonec se podívej i na naši diskusi u rufuse. Tomu jde opravdu jen o to sprosté skandování ...
My se jen bavíme co mi vadí na zákazu sprostého skandování. Neříkám, co mi dál vadí a s čím souhlasím. Mě by vůbec nevadilo, kdyby se podařilo ze stadionů vyhnat chuligány. Ale na to se musí trochu jinak.
No vidíš - a máme tu diskusi. Jak bys na to šel ty?
Nenapadá mě to řešit jiným způsobem než nepopulárním zákazem vstupu na stadion..
Souhlas. A teď jde o to, za co všechno bys ty lidi na stadec nepustil. Jsem si jist, že až tohle FA zavede, tak to vyvolá strašný bouře, protože se chuligáni budou do roztrhání těla hádat, že oni nic neudělali, a že jim ACABové berou jejich životní lásku atd.
Hlavně je třeba rozlišovat pojem chuligán, kdo všechno tam spadá a kdo ne. A pravda je taková, že chuligáni přímo na stadionu až takovej nepořádek nedělají. Ono spíš bude těžký nastavit tu hranici, za co dát zákaz vstupu a na jak dlouho. Zákaz vstupu za hozenej kelímek na hřiště, za pyro držený v ruce a nehozený na plochu, za rozkopnutou sedačku? To by mi přišlo třeba hrozně neadekvátní. Trest za zničenou sedačku určitě, za ten kelímek třeba taky nějakou pokutu.. Ale za co přesně zakazovat vstup. Chuligánům pak nemůžeš zakázat vstup na stadion, že se někde za městem porvali s jinýma chuligánama.. To nemá souvislost se vstupem na stadion.
Zaprvé je třeba nastavit jednoznačný "sazebník".
Zadruhé je třeba jednoznačně určit, jak bude muset FA porušení předpisů prokázat, protože by nebylo pěkné, kdyby FA zakazovala fandům vstup na základě třeba neprokazatelných důkazů. Fandové by pak u soudu svoje provinění zpochybňovali a zákazy by se rušily. To by byla velká fraška. Musíme určit, zda je nutno fandu při provinění natočit kamerou, nebo stačí tvrzení policie. To první má velkou slabinu v tom, že jsou chuligáni často zahaleni, takže by jejich přečin byl lehko zpochybnitelný. Pokud by šlo o tu policii, tak to by dopadlo vážně blbě. Když vidím, jak jsou chuligáni málem schopní zapřít i to, že byli na stadionu ...
No a zaposlední budeasi problém prokázat úmysl. Pokud ti člověk řekne: "sorry, zakopl jsem a v letu jsem ukopl sedačku" ... Tak to prostě tak klidně mohlo ale ani nemuselo být. Nevíš. To samé s pivem. Na hokeji se mi vylívá pivo docela pravidelně.
A pokud se ti už podaří všechny tyhle "usvědčující" problémy vyřešit, tak tady máš další velký problém. Jaka budeš kontrolovat, že ti ten člověk na stadion neprojde? Jak trestat kluby, kterým tam takový chuligán pronikne? Budou ostatní fandové akceptovat potřebné prohlídky kvůli zákazům vstupu? Kdo zaplatí zvýšené náklady na takovýhle kontroly?
Ono je hezké říct - zákaz vstupu na stadion, ale já tam vidím spousty problémů, který jsou potřeba vyřešit. A to jsem určitě nevyjmenoval všechny problémy.
Proti tomuhle mi přijde plošný zákaz přehnaných vulgarit jako naprostá banalita.
Lidi, kteří zákaz vstupu na stadion mají už v současnosti, tak se musí v době domácích i venkovních zápasů svého týmu hlásit na policejní služebně. To je běžná praxe i v jiných zemích. Takhle se to dá řešit, adresný ticketing v tomto případě netřeba.
A to se ti na hokeji vylije pivo i s kelímkem na ledě? Tohle by bohužel musely řešit kamery. Není možný někomu zakázat vstup na základě toho, že by policie potvrdila jeho překročení pravidel. Potom by si policajti mohli vybírat koho by chtěli..
Pelta i Chovanec často mluví o zákazech vstupu, jsem ale zvědavej, jak to chtějí realizovat. Lehká práce je vážně nečeká.
To jsem taky slyšel, ale to probíhá jak? Ten člověk přijde na služebnu a tam sedí po celou dobu mače? Nebo se tam jenom ukáže a jde si po svých? CO mu pak zabrání jit na fotbal? Třeba i jen na poločas?
Kdo zaplatí náklady toho, že tam s tím chuligánem na ústředně někdo (s ním nebo kvůli němu, to je jedno) musí být?
U nás je to třeba tak, že máme jen jednu výjezdovou posádku, takže když se něco stane, na ústředně nikdo nezůstane. To jako kdybych dostal zákaz, tak by tam se mnou museli policajti sedět, zatímco jim někdo bude vykrádat v revíru barák?
Musí tam být po celou dobu zápasu. Zpátky domů můžou až potom. Náklady na zajištění takových lidí je samozřejmě nutný někde získat. Ale ani zavedení vstupenek na jméno by nebylo zadarmo..
To není pravda. S Rufusem jsme se o tom několikrát bavili osobně. Vadí mu, stejně jako spoustě lidem více věcí.. Ale baví se s tebou o jedné určité věci, a to je právo na to, aby si mohl řvát co chce, pokud to neodporuje zákonu. Shodli jsme se spolu na jedné věci. Fotbal je hlavně mužská záležitost, nechceme z fotbalu mít jen divadlo.
Když jsme u těch podložených důvodů - Sparta jako klub z té korupční kauzy vyšla úplně stejně nepotrestaná, jako Pelta ...
Střed zájmů? Ano, určitě. Ale nevšimnul jsem si, že by tohle nějak zneužíval.
Že nesplnil volební sliby? A ty byly jaké? Co konkrétně ti vadí, že nesplnil?
Že nezačal tam, kde začít měl, souhlasím i já. Ale nepodělám se z toho. Dal bych tomu pravidlu čas.
Ano, stejně jako jiné kluby. Bylo to spojeno s Peltou a Košťálem, kteří ve Spartě tehdy skončili.
Jestli zneužívá, nebo ne.. Střet zájmů je vždy špatně. Navíc, jeho stavební firma dostává zakázky od státu na stavby spojené s fotbalem. Zvláštní.
Nevyřešil kauzu Bohemek, což byl jeho hlavní cíl. Nedokázal vzbudit důvěru veřejnosti ve fotbal, naopak jí přiživuje zvyšováním moci předané Berbrovi. Slíbil větší tok peněz do fotbalu, což sice splnil... ale zároveň je neumí přerozdělit tak, aby to bylo někde vidět. Naopak, menší kluby si stěžují, že navzdory větším dotacím pro FAČR dostanou ještě nižší příspěvky, než dostávaly kdysi.. (Kam asi tak ty peníze jdou, hm?)
Pravidlo o zákazu vulgarit si nezaslouží čas, když samo o sobě je špatné.
to je jedno, jestli tam byly i jiné kluby. Největší rybou tam byla Sparta. A té my dál vesele fandíme, kdežto Peltovi vyčítáme, že nebyl potrestaný ...
Střet zájmů špatný je, ale pro mě je fakt důležité hlavně to, jestli je zneužívaný.
Neřeší kauzu dvou Bohemek soud?
Co se peněz týká, tak tam fakt vůbec nevím.
Korupci nedělají kluby, ale lidi kteří v klubu jsou.. Pokud by byly důkazy, samozřejmě bych byl pro odečtení bodů apod.
Minimálně to vytváří pochybnosti při nasazování rozhodčích apod. Něco podobného těžko bude nějak prokazatelný.. Proto je už z principu střet zájmů špatný, ať se zneužívá nebo ne.
To řešil už předtím. Pelta řekl, že se s kluby dohodne.. Byl to jeho hlavní slib, nedokázal ho splnit.
OK, tobě ten odpor věřím, protože to máš podpořený důvody, které jsou některé jednoznačné, jiné kontroverznější, ale jsou určitě jasně dané.
Ovšem jsem si jist, že drtivá většina křiklounů ani neví, proti čemu protestují a co je jejich cíl.
Jistě, výkřiky nevadí. Hlavně je rozhodčí neslyší, takže ukončit zápas za to ani nemůže, i když by třeba chtěl. Ale lidem, kteří se starají na stadionu o fandění vadí, že nemůžou nadávat svým neoblíbeným klubům nebo hráčům. Proto teď uráží hromadně Peltu, jako protest proti zákazu.
80% fanoušků řve Pelta ven a ani neví, proč...
největší srandu z těch protestů má Berbr, který si z fanoušků udělal užitečné idioty, stejně jako z Pelty......tohle je skutečná škodná českého fotbalu, plus ta jeho rozhodcovská mafie
Plus sparťanská rozhodcovská mafie
ktera?
Musí na něco svést ten debakl.
Mate krátkou paměť Sparta je nejproblemovejsi už po desetiletí. To co teď dělá Plzeň děláte od osmdesátých let.
vsak v poradku... proto sem si taky nikdy na rozhodce nestezoval a nestezuju si ani ted.. silnejsi pes mrda a momentalne je to Plzen
je to přesně pišeš.
Pelta podle fotky je opravdu prasohlava včetně IQ a to prasátko vlastně na rozdíl od Pelty urážím
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele