Pivarník: Spekulace o Vrbově návratu ovlivnily zápas
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Je to pořád otevřené, řekl po prohře na Slavii Kozáčik
06.03.2017, 15:34
Slávista Sýkora před rozhodujícím rohem předpověděl vítězný gól
06.03.2017, 11:34
Forma Slavie podle Hromady předčila plzeňské zkušenosti
06.03.2017, 10:38
Frydrych věnoval nejdůležitější gól kariéry své dceři a manželce
05.03.2017, 19:58
Slavia Praha - Viktoria Plzeň 1:0
05.03.2017, 17:56
Komentáře (232)
Přidat komentářPivarník VEN!!!
Šádek ven
Kostomlat ven!
Tobě přijde Pivarníkova pozice v Plzni OK? Když je kolem volný Pavel Vrba a když se vezmou v potaz Pivarníkovy neschopné výsledky??
Vím, že jsi fanda Viktorky, ale zkus se na to podívat objektivně...kolikátá změna trenéra by to byla od té doby, co Vrba skončil? 5.? 6.? Je tohle normální? Nesvědčí to o tom, že vedení neví, kudy kam? Nežije se tady jenom z historie, jména, z toho co kdysi bylo a teď jaksi není? Pivarník, když byl v Olomouci a na Bohemce, vždycky odvedl kvalitní práci. Co se děje teď v Plzni nevím, ale dozadu mančaft šlape, což je většinou vizitka dobrého trenéra. Nadstavba vepředu je odvislá od kvality hráčů...
Normální to je. Po Vrbovi přišel průměrák Uhrin, vyřadil v EL Šachťar Doněck, jinak v Evropě bída..pak přišel Koubek, sice titul, ale v Evropě další krize a mizerný vstup do ligy. Po té tým převzal konečně někdo schopný - Karel Krejčí a po 15 výhrách v řadě z toho byla obhajoba titulu. Po té z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu skončil a přišel Pivarník, který už pouze těží z práce Vrby i Krejčího. Pivarník nemá žádnou strategii, jeho přítomnost byla na začátku možná pozitivní, ale poslední dobou se na jím sestavený tým a taktiku nedá dívat! Pokud chtějí v Plzni znovu obhájit, měl by okamžitě nastoupit Vrba!!! Pivarník je trenér do týmu bojujícího o záchranu, ne o titul!!! Obrana i útok se odvíjí od taktiky trenéra a vstřelit ve třech zápasech jediný gól, je ostuda, Pivarník by měl sám odstoupit.
A to nemluvím o ostudě, kterou dělá Plzeň v evropských pohárech poslední dva roky!
a za to taky může Pivarník
A kdo je trénuje, kdo vymýšlí taktiku, sestavu? Damková?
no Pivarník, ale když, tak poslední rok, ne dva
Plzeň dělá v evropských pohárech ostudu už 2, slovy "dva" roky
tak to každopádně, Plzeň dost možná dělá ostudu už třetí rok, když si vezmeme výbuch s Ploještí v předkole za Uhrina v EL. Ale za Pivarníka jednom poslední rok. Co tím chci říct: ono to asi možná nebude jen trenérem, nemyslíš?
Tak v podstatě já nevidím rozdíl mezi Uhrinem, Koubkem, nebo Pivarníkem. Jsou to trenéři do průměrných týmů. Je škoda Karla Krejčího, avšak kvalit Pana Vrby nemá nikdo z nich, proto je na místě, aby volný Vrba znovu trénoval Plzeň. 2-3 hráče základní sestavy by vyměnit mohl, jinak si myslím, že tým pošlape, pokud bude mít Vrbu na lavičce. Tým potřebuje nový impuls, strategii, geniální taktiku.. navíc za Vrby se na to dalo dívat, ten uměl vytěžit pokaždé z minima maximum i z průměrných hráčů.. Zamrzí odchod Ďuriše, Procházky, Koláře, Rajtorala. Jeden odešel kvůli Pivarníkovi, další dva kvůli Koubkovi.. Naopak nechápu, proč se kupoval Zeman, Poznar a hlavně Janža, který raději ani nehraje Vrba si vždycky uměl přinést hráče, které chtěl. Teď to prostě nefunguje a divím se, že to vedení Plzně nevidí
no to je právě to, co si myslím: ,,zázrak Plzeň" není dílo Šádka, ale peněz Kříže a Paclíka, liknavosti a demence Sparty a know-how Pavla Vrby. Čím déle je Vrba pryč z Plzně, to více se ukazuje, že to Šádek nedává! Když si bez iluzí uvědomíš, jakej máte kádr, tak ten Pivarník s ním ještě dělá super výsledky a to druhý místo je asi maximum, co může tento tým reálně hrát! A může přijít doba, kdy budete na Pivarníka a druhý místa s láskou vzpomínat
To určitě Pokud Vrba nepřijde do Plzně, mohl by trénovat Brno. Do Přerova to bude mít kousek a pokud by v Brně dokázal co v Plzni a dotáhl Zbrojovku po 20 letech do Evropské ligy, bylo by to geniální!!
my máme Habance. Až jednoho dne skončí, byl by dobrej např. Kalvoda, Levý nebo Pivarník .
Vrba k nám nebude chtít a já ho popravdě ani nijak extra želet nebudu. A do Evropské ligy postoupíme už letos z poháru
Já vím, bohužel Habance, já su brňák jak poleno, jenom to u nás co se týče pohárů a nějakých předních příček v lize stojí už dlouho za hovno, takže můj hlavní klub je Plzeň od podzimu 2010, kdy tam začli válet ligu pod Vrbou. Co se týče našeho Brna, tak dle mého měl Habanec zůstat v Hradišti (čekal jsem od něj útok na 4.místo a EL, místo toho jsme jedenáctí ). Loni za Kotala jsme skončili šestí, evr.poháry byly blízko, mohl zůstat. Pokud by to vyšlo z domácího poháru, tak jde hlavně o to nedopadnout jako před 20 lety s Rapidem Vídeň.. Ale máme tam Liberec, Slavii a hlavně se musí postoupit přes Opavu!!
řeknu to takhle. Porzim byl z naší strany zoufalej zejména směrem do defenzívy, na kterou jsme se v létě při posilování totálně vyprdli. To ovšem nebylo všechno, ještě se zranil Polák a Litsingi. Taky jsem byl naštvanej, ale přes zimu, soudě podle prvních tří jarních zápasů, se uzdravili marodi, posílila zejména defenzíva, potrénovalo se a rázem má ten tým potenciál o to 5.-6. místo hrát. Příští rok.
jinak práce Kotala si vážím, s ,,levnějším" kádrem tady dokázal velké věci a borci jako Keresteš, Buchta, Hyčka nebo Škoda by mu měli být hodně vděční
Škoda, Řezníček a Litsingi beru jako opory týmu, které doufám Brno nikam nepustí, jinak nebudeme mít na čem stavět.. Doma to stojí za prd, loni doma 11 výher, letos samá remíza
peněz Kříže?? On se Kříž už našel? Byl docela dobu pohřešovanej, ne? A tak nějak se tradovalo, že je z něj plaváček...
Skončil nevýrazný Uhrin, Koubek, skončí i Pivarník
Krejčí
Pokud se chlapec necha rozrusit jednou spekulací, tak tam fak nemá, co dělat.
slavia pres media dobre zatrolila
tak čínskej a ruskej trolling nám mluví přímo z Hradu
Kdyby se nespekulovalo o Vrbově návratu, Řezník by nedostal redku, Frydrych by nedal gol a Plzen 4 goly dala
Ten byl dobrej no
klasickej ubrecenej cobol, co si mysli, ze se proti nemu vsichni spikli
aj ked som Slovak(nikde nie je pisane,ze narod medzi Cechujmi a Seriozov z vychodu,ze su Coboli) tak teraz musim suhlasit,uplakanec a priposera Pivovarnik.Nema tam co robit
Což ovšem není vůbec styl i Sparty
Cry me a Mže
Ty vole, jak mi na začátku byl ten Pivarník sympatickej, tak teď ho tý Plzni skoro přeju.
Každopádně jestli si dovolí po klíčovym zápase sezony říct něco takovýho, tak podle mě dotrénoval.
Neudělal to moc chytře
Titulek samozřejmě zveličuje to, co řekl, ale souhlasím s tím, že po klíčovém zápase sezony by rozhodně neměl hledat výmluvy v nějakých spekulacích novinářů.
Sami si za to můžete ...
Mind games. Převádí tlak z hráčů na sebe. http://images.complex.com/complex/images/c_fill,g_center,w_1200/fl_lossy,pg_1,q_auto/qe6mworflxxvln226h2o/roll-safe
"Když prohraješ, o Vrbově návratu už nikdo pochybovat nebude"
Co řekl špatného?
"Koncentrace každého měla být na ten zápas (se Slavií) a takhle šla pozornost trochu někam jinam"
To mi přijde jako dost velkej úlet.
jak nad tim premejslim, tak ma mozna ale pravdu.. pokud chce particka v Plzni zpatky Vrbu a opravdu je mezi nima a Pivarnikem problem, tak ho mohli chtit hraci odstrelit
Uhrinovi to udělali, takže by to zas takový překvapení nebylo.
Ale zas, tam to vedl Horváth, který by teď ty "zájmy kabiny" prosazovat neměl, když je teď na lavičce. Pokud v tom nějak jede i teď, tak je to na okamžitej vyhazov.
Já doteď nechápu, proč smrdí u nás na lavičce, co tam vůbec dělá. Proč radši netrénuje nějakou farmu, žáky nebo dorostence. Podle mě ho ti ani hráči nemůžou brát vážně, když s nima chodil chlastat a dělat píčoviny do města.
Fakt by mě zajímal nějakej reálnej přínos pro tým. Takhle to spíš vypadá, že se akorát sere Pivarníkovi do práce, nebo alespoň takhle to na mě působí, když je vidím spolu na lavičce během zápasu.
On teď je u juniorky, ne? Ale pořád je i jako asistent u áčka (asi i proto, aby nedělal brajgl), pak prý občas diriguje záložníky (Hromada o tom mluvil v rozhovoru, že mu občas radí při utkání)... a pak nevim... dříve měl na starosti standardky, teďka nevím... ale pořád tam "skáče" a snaží se hráče motivovat...
...a Pivarník je na to "prohození" rolí během zápasu asi zvyklý - když u nás v minulé sezoně hrála Bohemka, tak to samé, co teď dělá Horváth, předváděl Vaniak.
Jeho "přínos" je, že na standartky nasadil kámoše Petrželu To fakt nechápu, jak on může zahrávat rohy a přímáky..
Nevím no ale koncentrovali se dobře, dobře utkání zvládali takticky ale jednu akci po drtivým tlaku nezvládli, což je normální.... Slávka je přejela, utočila a hrála aktivně. Taktika Plzně byla úplně jiná...
...Petržela v prvním poločase nesmyslnou ztrátou založil brejk, ze kterého měla Slavie dvě šance (nejdřív jednu ze hry, po které následoval ještě roh) a pak Řezník, který to taky nezvládl... útočníci to pak podle mne taky nezvládli - Krmenčík se bohužel vůbec nestahoval zpátky, aby pomohl ostatním a poslal do hry třeba křídla a Bakoš k tomu pak už neměl šanci, když jsme hráli o 10...
No Bakoš se zase předvedl. Ten jeho hnusnej faul se divím, že tohle v Plzni prochází. Hráč, kterej chce někoho zranit, je to od něho ubohost. Chápu je frustrovanej, že nehraje a přišel na hřiště v desíti, ale proto někoho nezmrzačím. Další v pořadí Limberský hnusárna na Sýkoru.
Tam bylo co? Já zahlédl až frustrovaného Sýkoru po odpískání nějakého faulu na nás...
Limba mu dal asscheck na záda. A bylo na něm vidět už tak pět metrů dopředu že jde Sýkoru jenom sundat.
To si nemyslím... v týdnu se to přes média řešilo docela hodně, navíc teď byl Vrba i na stadionu...
...a přece jenom jde o návrat Vrby a ne o nějakou osobu z klasického ligového kolotoče. A líp se "forma" některých hráčů (Petržela, Řezník...) vysvětluje takhle, než že jsou to prostě dementi...
Hráči musí vědět líp než nějákej pisálek, co je na těch spekulacích pravdy.
A pravda to klidně i bejt může, ale po takovym zápase to prostě nemůžeš říct do médií.
Tak když i Paclík na nějaké přednášce k otázce trenéra řekne "Uvidíme v pondělí"... to pak může jít i mimo hráče... on to na ty spekulace nesvádí, jen řekl, že to taky mělo/mohlo mít nějaký vliv...
No jo, na Paclíka jsem zapomněl... Ale právě u něj si timhle prohlášením moc nepomůže, tohle si měli říct mezi čtyřma očima. Leda že už ví, že to má za pár, takže má v píči.
Což je dost možné.
Tak kebyze to povie po vyhratom zapase, tak sa mu nikto nesmeje. Ale po prehre v tak sledovanom zapase..
Má pravdu. Líbí se mi jeho nekonvenčost. Rozhodně lepší, než otřepaný fráze ostatních trenérů.
na druhou stranu mi to prijde jako ze uz se smiril s odchodem, a tak se mu uz nechce chodit kolem a rikat, ze ta reznikova picovina, picovina nebyla
ma pravdu
To jenom dokazuje, že hráči za ním úplně nestojí a chtěli by Vrbu zpátky.
Tak snad Kreta nabidne takovy prachy, ze se na Plzen vysere - pokud ho fakt bude chtit, tak ho proste ziska.
nemyslim si, ze by sparta chtela pivarnika...
omg, tohle mi prijde vtipne?? neco je spatne se mnou
Tak v tomhle mam pravdu. Zrovna ty slova Paclika, cituji: Trenera nehledame, ale uvidime v pondeli. Co to jako je? Chcou vysledky a delaji takhle tlak na manazera, jak rekl, po jedne remize se Zlinem? Ty vole ti sou fakt smesni fakt dobra manazerska prace .....ale jo veme si nazpatek Vrbu. Tomu zas nekdo dohodi nejaky angazma na vychode nebo v Kataru a za rok vam zamává
No praveze ten bude za Plzen velmi rad a päty uz z Ceska podla mna nevytiahne. Uz to tu nejak doklepe do konca kariery.
to právě moc pravděpodobný není, on ty peněžní ambice (minimálně) ještě má..
Ale kam pojde? Maximalne zasa Rusko ci Ukrajina, mozno este Polsko, ale tym to konci. Aby nezobral nejaky rusky druholigovy klub..ako kedysi Chovanec.
Paclík si prostě chtěl jenom Pivarníka otestovat ...
Jestli Šádek s Paclíkem vyhodí Pivarníka a vezmou místo něj Vrbu, tak jsou úplní idioti. Ve sportu se nedá žít z minulosti a oni si furt myslí, že je rok 2012. Plzeňskej kádr potřebuje masivní investice. Ani Vrba by s tímto matrošem nic nevykouzlil. Nejlepší hráči jsou Hubník s Kozáčikem, což hovoří samo za sebe. Jediný, co jsem v podání Pivarníka nepochopil, byl ten úlet s Invaschiztem. Jinak SKS momentálně suverénně nejlepší tým v lize jak výsledkově, tak herně.
(ale nad Ivanschitzem bych ještě nelámal hůl, já věřím, že nám pomůže... od Pivarníka spíš nechápu neustálé nasazování Petržely a snahu hrát na dva útočníky...)
No, když jsem viděl, jak teď hraje HHH střed, tak nevim, kam by měl Ivanschitz jít.
Může hrát i z kraje - a to už je jedno, jestli je tam šnek Kovařík, nebo Andi. Navíc Hořka je proti Liberci vykartovaný a další v řadě je Hromada, který už má taky 3 žluté... (a že by nastoupil Chrien nebo dokonce Hlavatý je nereálné).
Pokud bude Pivarník chtít udržet triple H, tak Hlavatý je velmi reálný
Horváth
Jak píše db18, při tý bídě, co je teď u nás na křídlech, bych se ho vůbec nebál zkoušet na kraji. I když se tam potká s balonem jednou za zápas, tak bude přínosnější než Kovařík nebo Petržela.
Teď jsem se zasnil a představil jsem si rychlostní souboje Kadlece na LB a Andyho na pravym křídle. To musí klapnout
On by hrál asi spíš zleva... (i když zprava by si to mohl dávat jak Šural )
Kadlec je línej, ale zdaleka ne pomalej
proc vlastne nehral kopic?
V základu: kdo ví...
V průběhu hry: protože Řezník
Minule nehrál kvůli nějakému lehčímu zranění, takže dnes si to vysvětluji tím, že se Pivarník bál, aby si to neobnovil. Pokud byl ten důvod jiný, tak to fakt nechápu, při té bídě, co hrají ostatní krajní hráči.
Je víceméně zřejmé, že o Vrbu mají zájem, takže pokud Vrba nedostane nabídku z Ruska, Číny, či Saudské Arábie, tak půjde do Plzně. To, že Pivarník nemá zrovna nejsilnější pozici a pravděpodobně ho hráči pěkně ser*ou naznačuje i to jak setřel za tu redku Řezníka
Setřel, no. To ho má jako pochválit?
No mohl klasicky diplomaticky do novin říct, že samozřejmě to byla chyba, ale že takové věci se bohužel občas v přemíře snahy stávají a že řezník v mnoha zápasech plzni pomohl ale dnes si bohužel vybral smolný zápas, kdy tým oslabil. No a pak ho mohl pořádně zjebat v šatně bez novinářů.
Prosím tě, já si pamatuju, jak Rada setřel Juhara. To bylo jiný kafe a to ani nedostal rudou.
Já mám od Rady nejraději http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-12-13/127016/video-se-te-klidne-nakrivo-rada-se-pred-fanousky-zastaval-tymu.html
https://youtu.be/AAfvJndOFss
Céres
„Dostane céres“
Při té příležitosti jsem narazil na tohle... To už ani nepamatuju... Horváth
https://www.youtube.com/watch?v=xRuqhrUEg6M
To je Hrdlička?
Jak sa vám mohol libit?
To je hroznej zmrd, to snad není možný
Ty vole, vždyť ho zase tolik neutřel. Mohl říct daleko horší věci. Řezník posral zápas naprosto zbytečným vyloučením. Netvrdím, že jsme do tý doby hráli nějak skvěle, ale po tom vyloučení to šlo už úplně do hoven.
Posral to, tak se to snad může říct nahlas. Nebo mají kolem toho chodit po špičkách jako ve Spartě kolem Konatého? Ani náhodou.
Tak rozhodně to nahlas říct může, otázka je jestli to něčemu pomůže... Osobně mám raději trenéry, kteří své hráče před novináři podrží, pokud teda vyloženě nedají někomu loktem mimo hru atp. A myslím, že tenhle přístup je vlastní všem profesionálním trenérům. Příklad s psychopatem Radou je vtipný, ale zcela nerelevantní
Rada je cholerickej dement a já ho rozhodně za příklad nedávám. Pivarník to rozhodně nepodal tak, jako Rada.
Jde mi o to, jaký má důvod Pivárník tohle veřejně říkat. Každý to viděl, i sám Řezník určitě ví jakou pi*ovinu udělal. A když novinářům trenér s klidem řekne, že Řezník fatálně chyboval, prohrál zápas a bylo to od řezníka to absurdnější, že to bylo při jeho útočných akcích. Tj. udělá z něho totálního dementa Tak to za mě je jasná známka, že vtah mezi trenérem a hráči není ideální.
Pokud fakt nemá dobrý vztahy s hráči a dneska ho chtěli "potopit", tak se mu nedivím, že neunesl. Bohužel to tím ještě zhoršil..
Plzeň už dosáhla své maximum a teď půjde dolů..Pokud nehodlají nic změnit, budou přivádět posily, které nehrají a zůstane tam banda z minulosti, tak budou jen upadat..
Snad máš pravdu
Jasný, a s pozdravem "Nasrat na Slávii, to ať ten titul radši vyhraje Sparta" bych tě odeslal do 3,14či.
Jóó, dostat tak pětku pokaždý, když slyšim podobnýho mudrlanta. V Evropě poslední dobou sice hrajeme celkem trapně, ale jinak tituly jsou, takže... nejsi naštvanej, že vám to vůbec nevychází??
Komik Zejtra končí...
Celkem nechápu ty komentáře tady. Pivarníkovi tuhle situaci opravdu nezávidím a plzeňské vedení by mu mělo opravdu hodně rychle buď vyjádřit jasnou podporu, nebo dosadit Vrbu. Btw. jeho přerod v tlustou, zarostlou a věčně zamračenou arogantní primadonu je fakt směšný
A vám se pane Pivarník ten fotbal jako líbil??? to bych .....nechutná hra na remízu, neodpískaný 2 penalty a on tady bude házet něco na novináře ...
Myslím, že to bylo mířeno spíš na Vrbu a Plzeňské vedení
tak na něco se to hodit musí že
Ty vole za tenhle přístup jsem ho neměl rád už v sigmě, bodů nasbíral dost, ale ty jeho výmluvy na každou kravinu byly hrozný. Jestli nedokáže ustát tlak, že by ho mohli odvolat, tak by asi trenérem být neměl. Vemte si takovýho Wengera toho odvolávaj pomalu už 5 let a nikdy se na tohle nevymluvil. Nicméně, kdyby rozhodčí pískal rovinu, tak by nebylo co řešit po dvou penaltách. Další vyloučenej měl být Limberský za ten loket. Švancara dostal za loket stopku myslím na 8 zápasů o moc horší zákrok to podle mě nebyl.
jenže Wenger si očividně mohl bejt jistej v kramflecích, jinak při tom, jaký je on taky plačko, by se toho taky hned chytil
Tyvole Wenger je snad nejubrečenější trenér v PL, ten kdyby neměl jisté místo do jeho smrti tak se určitě takhle vymlouvá taky.
Doufám že Pivarník zůstane. Tahle Plzeň co tu dnes hrála nám způsobila za poslední roky asi nejvíc problémů a nebýt té redky tak nás skoro vymazali. Záloha a obrana naprosto perfektní. Jediné co jim schází je rychlý přechod do útoku a finální část. Kdyby se jim tohle povedlo vyšperkovat tak to může být sakra dobrý tým. To ovšem není Pivarníkova chyba potřebuje taky kvalitní materiál. Vedení Plzně by se spíš mělo plácnout trochu přes kapsu a sehnat mu nějakoho místo Petrželi a útočníka Hlavně ho neodvolávat to by byla chyba
drogy?
a ne snad? V té obrané fázi byli perfektní a nebýt toho vyloučení dostávali bychom se tam těžko. Jediné co jim fakt skřípe je ta finální nahrávka.
Proč? Vykrývání prostoru a vůbec organizaci defenzivní práce mají v Plzni momentálně téměř dokonalé a rozebrat je postupným útokem by dokázal jenom hodně kvalitní tým. Ovšem směrem dopředu jim hodně chybí individuální kvalita a schopnost přejít jeden na jednoho.
Těžkej fet...
big fat meannie
Smrt plzni, vsem jejim hracum, funkcionarum, fanouskum a komukoliv kdo je s klubem jakkoliv spojenej. Stokrat radsi at vyhraji titul zidi nez berbrovi koni, a to rikam jako spartan.
Nesmíme zapomínat, že Pivarník byl volba z nouze. Jinak klub, který za rok vymění třikrát trenéra zřejmě není zrovna v pohodě (i když Vrbův odchod k repre spískal Pelta). Plzni jistě neprospěly četné výměny hráčů. Je hezké, že v lize vyhrála řadu zápasů za sebou, ale obraz hry i na české poměry dost chabý - a to nemluvím o opakovaných propadech v evropských pohárech. Pivarníka bych tedy moc neoplakával, jiná věc je, zda by někdo jiný včetně ev. Vrby vymačkal z týmu něco víc.
Vrba by z toho týmu jistě něco vymačkal ale naprosto nezvládal obměnu kádru na což dojíždí Plzeň do dneška. Jinak jako trenér to byl výbornej o tom žádná
Přesně. Důsledek protěžování určitejch hráčů vidíme dnes
Nechápu tenhle postoj našich manažerů. Už to, že koukají s Vrbou na zápas. Zbytečnej tlak do vlastních řad. Já mam Pivarníka rád, zvládá ten tlak poměrně dobře... za dnešní sestavu až na Petrželu. Vrbu už tady nechci, tehdy tady nebyl pod žádným tlakem a furt zastávám názor, že tehdy měl prostě i kus štěstí a hráče s formou. Novej kádr by mu způsobil problémy jako kažédmu jinému, což jsme viděli u repre nebo v Machačkale...a výtky na Pivarníka, že hraje ze zajištěný obrany... s tou sílou Slavie dneska to ani jinak hrát nešlo...
Jinak by už někdo z vedení taky mohl být konkrétní ohledně Vrby, teď je zas další článek na iSportu, a jestli si necháváme Pivarníka jen na určité období, než si to Vrba promyslí, tak to skončí ještě hůř.
presne, navíc nikde jako není napsáno, že přijde Vrba a Plzeň bude mít sérii výher... už vidim ten Vrbovo úšklebek na dotazy novinářů, že zázraky nejdou atd... a co když se nebude dařit Plzni ani pak? Vrba bude takřka neodvolatelnej... teď mi manažeři děsně štvou, spíš oni by se měli zamyslet, jestli náhodou neprokaučovali zimní období (ač bych Andyho ještě nezatracoval, včera to bez něj vypadalo líp), nevim proč nehraje Kopic (hráč na pomezí repre) a nechápu jistou pozici Řezníka...ikdyžAlda když jí měl, tak hrál podobně... Hlavně že se koupila náhrada za Limbu, kterej byl včera jednim z nejlepších
Nebreč
Nebreč
Nebreč
Já si nemůžu pomoct. Z té TOP 3 přeju titul pořád nejvíc Plzni, ale brečel snad Holoubek s Požárem, že se taky spekuluje o Vrbovi? Já vím že vyhráli, tak ty reakce šly třeba více krotit, ale tohle prostě ukazuje na charakter trenéra..
Neznám samosebou zákulisí, al řekl bych, že v té Plzni se o Vrbovi baví i uklízečky, že se má jako vrátit, řeší to hráči v kabině, kteří se naň těší, kdežto ve Spartě jde "jen" o média. Sparta řeší svou krizi, zatímco Plzeň není v takovém postavení, aby musela měnit trenéra. Vždyť před tím zápasem ztrácela z 2. místa bod na první Slávku se zápasem k dobru.
No to sice jo, ale podívej se jak Plzeň pod ním hraje. V Evropě bída, na podzim sice výsledkově parádní, ale herně taky nic moc. A teď už začínají ztrácet i výsledkově. A do toho tohle vyjadřování do médií.
Já osobně se ani vedení Plzně moc nedivím. Mít možnost angažovat Vrbu, taky mi to neustále hlodá v hlavě.. Ale nemůže přece trenér klubu, který poslední dobou vládne lize, veřejně prohlásit, že třeba prohráli i díky těm spekulacím. Tohle je prostě jen ubohý brekot.
Největší sranda je, jak ze sebe Šádek dělá pana manažera, ale na co v poslední době sáhl, to mu nevyšlo: Ivanschitz, špatně načasovanej prodej Ďuriše, odejití a pak vzetí zpět Bakoše, Zeman, Matějů, Suchan, Baránek...vůbec mu to na přestupovým trhu nejde, ale trenéry vyhazuje jak na běžícím pásu. Je evidentní, že problém Plzně není v trenérech. Plzeň před sedmi lety stvořily peníze Kříže a Paclíka, chyby Sparty na přestupovým poli a know-how Vrby. Šádek je ten poslední, kterej má na něčem zásluhu. Teď je ten správný čas zainvestovat do kádru a to pořádně a to zejména v cizině. Doma ti hráči prostě nejsou. Na to ale Plzeň nemá koule a skauting.
Tak Ivanschitze bych ještě neodepisoval. Jinak víceméně souhlasím, akorát teda Zeman mi nepříjde jako špatný kup a co se týče Baránka, tak ten podle mě taky ještě neřekl poslední slovo..
na všech jeho přestupech je vidět, že absolutně neví kudy kam. Vezme Poznara a Hájka, což jsou možná slušní ligoví hráči a charakterní kluci, ale absolutně nemají na to tu Plzeň jakkoli pozvednout. Proto tam pořád má borce, kteří tam už dávno neměli být i kvůli klimatu v kabině - Petržela, Limba...je to prostě špatně a pokud vyhodí Pivarníka, jen přehazuje odpovědnost za svoje chyby na druhý. Plzeň potřebuje pořádně zainvestovat a teprve teď se ukáže, jakej je Paclík frajer.
Jo, samozřejmě s tímhle souhlasím. Přestupy Poznara ani Hájka jsem nepochopil. Petrželu bych taky poslal jinam, ale Limberského je těžké vyhodit, když pořád hraje dobře.
Nejde odehrát ligu s 2 stopery, to by skončilo špatně (stačí se podívat na problémy Sparty), Štětina pro nás byl nedosažitelný a Baránek je zdravotně zase mimo...
Místo Ivanschitze měl přijít Nestor nebo Sýkora, ale oba nám vyfoukly pražské kluby...
ty na jednu stranu vyhazuješ Limberskýho a Petrželu, ale kritizuješ Poznara s Hájkem, je potřeba si uvědomit, že když se zbavíte Limberskýho a Petržely, tak jenom těžko přijde nějaká skutečná náhrada z ligy, přijdou ti akorát další Hájkové a Poznarové, protože neni kde brát, a když se objeví jeden nebo 2 zajímavýhráči, tak je berou pražský S nebo rovnou zahraničí
musí rozhodit pan Šádek sítě...kde sehnala slavia Ngadeua? Floa? Hušbauera Sparta nechtěla, Barák přišel coby mladej talent, Zmrhal je odchovanec, Sýkora šel po lepší nabídce, byť je rodák z Plzně. Holt dochází munice
Floa jim natáhl Zíka, který nám zase pomohl najít a přivést Janžu a Spartě Vatajelua...
Zmrd
protoze pro nej pracuje nas scout...
Tak u nás jde o možný návrat trenérské legendy, takže je to taky trochu jiná situace, než v jaké by přišel do Sparty...
Hrozný šášula.
Tohle je trenér tak na hovno. Neustále si na něco stěžuje a hledá výmluvy jinde. Kdysi sympatická Plzeň je teď akorát ubrečenej tým, neuvěřitelný jak jeden Maďar dokáže dojebat celej klub. 80% Maďarů je stejnejch huba plná keců a jen si stežujou.
Moc nerozumím těm komentářům tady. Jasně Pivarník je plačka a tohle je zas ubrečený, ale na druhou stranu, pokud majitel týmu vypouští do médií (byť třeba jako vtip) zkazky o tom, že po zápase Slavií možná Pivarníka odvolají a přivedou Vrbu, tak je to na přesdržku a totální diletantsví.
arogance, namachrovanost...špatně dopadnou
Tak za 1. to bylo na nějaké přednášce VŠE, což samozřejmě je jasné, že se to ven dostane, ale neříkal to žádné televizi do kamery, tak jako Pivarník. A za 2. co má říct? Že má Pivarník bezmeznou důvěru, aby ho třeba za dva týdny vyhodil? Pak bude ještě za většího šaška.
(+ oproti Koubkovi s Uhrinem to ještě není tak hrozné )
Přesně tak
Řezník v kabině: https://www.youtube.com/watch?v=g0a80eYHrhg
Vrba se vrati, ale asi az po sezone...stejne tak se vrati titul tam, kam v nasich ocich patri ;)
Baník?
pyčo
;) sci-fi - Banik ;) sks4ever
Čaute, rád bych Vás požádal jako fanoušky různých klubů o vyplnění mého dotazníku týkající se mé diplomové práce. Děkuji moc :)
https://goo.gl/forms/T4W0sfX1zanuh3tm1
Jestli je spokojený s tím, co hráli první poločas, tak to nemá budoucnost. Čekal bych, že kouč celku, který chce hrát v pohárech důstojnou roli, bude mít větší nároky. Tak jako za Vrby, kdy Plzeň chtěla zápasy vyhrávat a to i v Evropě.
Miguel19 - http://fotbal.idnes.cz/neodpiskana-penalta-ve-fotbalovem-zapase-slavia-plzen-ppl-/fotbal.aspx?c=A170306_094815_fotbal_pes
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele