Plzeň jmenovala nového trenéra, Koubka na západě Čech nahradil Hyský

15.10., 10:16
Aktuality
Martin Hyský se stal novým trenérem Viktorie Plzeň. (© FC Viktoria Plzeň)

To, o čem se již nějakou dobu spekulovalo, je nyní realitou. Novým trenérem Viktorie Plzně se stal Martin Hyský (50), který tak zároveň opouští Karvinou, kde působil od července 2024. V západočeském klubu bude chtít ambiciózní kouč navázat na úspěchy trenéra Miroslava Koubka. V Plzni se domluvil na tříleté smlouvě.

"Angažmá ve Viktorii je pro mě obrovskou výzvou. Jde o další krok v mé kariéře. Jsem plný energie a odhodlání, abychom byli úspěšní jak na domácí, tak evropské scéně," řekl bezprostředně po podpisu smlouvy Hyský, jenž povede Viktorii už o víkendu proti Bohemians.

"V roli trenéra to pro mě bude evropská premiéra. Jak jsem již řekl, strašně se těším a věřím, že nám na této cestě budou velkou oporou viktoriánští fanoušci. Teď ale míří naše pozornost jen a pouze k prvnímu zápasu," dodal Hyský.

"Za Martinem je vidět úspěšná práce, jde o moderního a velmi ambiciózního trenéra. Tyto atributy přesně odrážejí i naše klubové hodnoty a nastavení. Jeho angažování pro nás tedy bylo prioritou a jsem rád, že se jej podařilo získat na naši lavičku," uvedl pro klubový web Adolf Šádek, předseda představenstva a generální ředitel klubu.

"Zároveň jsme se trenérovi snažili vyjít maximálně vstříc a podpořili jej při skládání vlastního realizačního týmu, ve kterém dochází hned k několika změnám," dodal Šádek.

Vlastní realizační tým

Společně s Martinem Hyským přichází do Viktorie i nový asistent Radim Grussmann, trenér brankářů Václav Winter a kondiční trenéři Petr Hejný a Tomáš Pupkay. Součástí realizačního týmu zůstanou i nadále Marek Bakoš (asistent), Matúš Kozáčik (trenér brankářů), Zdeněk Bečka (videoanalytik) a Martin Kastner (kondiční trenér).

Nyní již bývalý trenér Karviné je neodmyslitelně spjatý se Slavií, kde strávil velkou část své hráčské kariéry. Po jejím skončení se zaměřil na trénování, přičemž vedl mládežnické výběry sešívaných a následně i partnerský klub ve Vlašimi.

V posledním angažmá v Karviné potvrdil, že se svým týmem dokáže hrát atraktivní fotbal a zároveň zlepšovat hráče, které má k dispozici.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hyský při oslavě svlékl triko. V mé trenérské kariéře to byl největší zápas, zářil
24.10., 08:40
Sotva převzal Plzeň, už jej čeká AS Řím. Je to masakr, rozjezd hodně složitý, přiznal Hyský
22.10., 19:22
Kouč Plzně Hyský měl při debutové výhře výhrady: Druhá půle už nebyla podle představ
18.10., 18:43
Plzeň má potenciál převzít roli nejsilnějšího klubu u nás, říká karvinský insider Špais
17.10., 10:16
Hyský chce hrát s Plzní útočný fotbal. Evropská premiéra? Moc se na to těším, prohlásil
15.10., 17:40
Karviná představila náhradu za Hyského, na lavičku slezského klubu usedl Jarolím z Jihlavy
15.10., 13:13
Trenérská škatulata: Jarolím do Karviné, Hyský do Plzně, Trousil do Pardubic
14.10., 12:42
Plzeň se stále nedohodla s Karvinou. Může Viktoria místo Hyského vsadit na jinou variantu?
11.10., 09:49
Plzeň dotahuje příchod trenéra Hyského, v Karviné měli jednat Šádek s Vozábalem
08.10., 16:08
Levého odvolání Koubka v Plzni nepřekvapilo. Hyský? Neměl by to jednoduché, myslí si expert
02.10., 13:17
Gól není zločin: Plzeň za Koubka zvažuje Hyského. Může dojít na příchod trenéra ze zahraničí?
29.09., 22:08
Plzeň se oficiálně rozloučila s Koubkem. Tým dočasně povede Bakoš, spekuluje se o nástupci
29.09., 10:46
Tlak na svoji osobu cítím, je každodenní, přiznal po porážce kouč Kameník
28.09., 08:38
Koubek zůstává v bezpečí. Odvolání zkušeného stratéga není na pořadu dne, zní z Plzně
25.09., 15:36

Komentáře (144)

Přidat komentář
nerikamnic

"Nyní již bývalý trenér Karviné je neodmyslitelně spjatý se Slavií, kde strávil velkou část své hráčské kariéry. Po jejím skončení se zaměřil na trénování, přičemž vedl mládežnické výběry sešívaných a následně i partnerský klub ve Vlašimi."

...pote vedl partnersky klub v Karvine a nyni povede partnersky klub v Plzni.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Tak ještě mohl po Vlašimi třeba vést partnerský klub v Pardubicích a teď po Karviné partnerský klub v Ostravě. On je vlastně jako takový ten účastník reality show na Nově nebo na Netflixu, jak má prostě takovou obecnou smlouvu a potom přechází z jedné reality show do druhé podle potřeby tvůrce obsahu.

Reagovat
Mycwička

TV Eden by mohl udělat novou reality show výměna trenérů.

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Coach Island. Nebo Coachelor, že by týmy bojovaly o vysněného trenéra

Reagovat
ratusek

tak teďka frčí prý na Óčku ta nahá seznamka, tak těžko říct

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

V případě Hyského by možná na Edenu zauvažovali nad Zrádci

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Jinak Hyský hrál dlouho za Slávku, toho nahýho už ve sprše viděli

Reagovat
Mycwička

Viděli ho tzv naHýskýho

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Mycwička

Ideální by byl Coach Jaromíra Soukupa

Reagovat
smazaný uživatel

Ale fotka by byla Priskeho.

Reagovat
Mycwička

Proč? Priske snad střídal kluby v ČR?

Reagovat
smazaný uživatel

Aby ses mohl ptát Priskeho, pokaždý když nerozumíš.

Reagovat
Sosi

Jako myslel jsem, kdyz Koubek prichazel jako bridge coach, ze si mezitim nekoho najdou... ale asi nebyly prachy, takto to vypada, ze hledali az po konci Koubka. Ale z tech moznosti asi nejlepsi mozna nahrada, Hysky je na vzestupu, ma motivaci, takze muze ted rust spolu s Plzni hezkych par let

Reagovat
dontcallmeandre

Prý byl předdomluvený Svědík, ale pak ho víc oslovil projekt zbrojovky.

Reagovat
Transfermarkt

Není to pravda

Reagovat
Axelrose

Mimořádně s Tebou souhlasím.

Otukavani proběhlo, ale nic před domluveného rozhodně nebylo.

Reagovat
$dolar$

Tak ted jen doufat, ze dostane prostor se realizovat a nebudou mu hazeny klacky pod nohy.

Reagovat
C-M@ster

Kým a proč?

Reagovat
Sosi

Kde jsi včera byl a s kým?

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

To ti nikdo nepoví, ty můj kvítku medový

Reagovat
$dolar$

Vedením.

Reagovat
Min Slon

proč myslíš?

Reagovat
$dolar$

Ja si nic nemyslim. Ale vim jak to bylo pod Gulou, kdy ten chtěl dělat revoluci v klubu, ale Sadek byl proti a pak to nemělo sanci na úspěch.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Tak ale Gula předevšim chtěl udělat revoluci z p*dele. Tvoje formulace implikuje správnost Gulovo revoluce a špatnost Šádkovo vstupů. Další Gulovo angažmá ale naopak ukázaly, že o Šádkovi to nebylo

Reagovat
$dolar$

To vůbec. Navíc tehdy na to nebyla dobra doba. Ať uz složením kabiny, nebo i finančním zázemím.

Ted naopak je pro to nejlepší doba.

Ale Sadek byl vždycky primárně pragmatickej. Hysky naopak, primárně zamerenej na způsob hry. Může to nejakou dobu skripat a v ten okamžik potrebuje 100% podporu ve vedeni.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Co si pamatuju tak Plzeň pod Gulou měla docela vysoké xG, ale nedávali góly. Druhá věc ale je, že se vzhlížel k Pepovi a chtěl hrát házenou, kterou už ani Pep nehraje. V tom mi osobně vadil, ne v přístupu, ale ve způsobu hry

Reagovat
Sosi

to byly zapasy o hovne a myslim, ze se vubec nedostavali do sanci, to xg mi tam nesedi...

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Nevím, je to možné, že to bylo jen držení míče. Každopádně to byla házená

Reagovat
Sosi

Reagovat
Min Slon

Jo takhle. To ani nevim.. já měl gulu u vás za neschopnýho až směšnýho (mikrosituace) ..o co konkrétně šlo?

Jinak Hyskýmu u vás věřím hodně, zvlášť s tím novým zázemím.. bohužel se ještě víc rozevřou nůžky mezi první trojkou a zbytkem ligy..

Reagovat
$dolar$

Zaměření na data, společný stravování, zakazoval jim chlast. A to v kabině s Limbou, Petrzelou apod.

Reagovat
Selänne

Gula je takovej velkej revolucionář, ale krom trénování dětí a současný anabáze v Lotyšsku nikde moc nepřesvědčil.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

No ono je to těžký. To máš jak Csaplár třeba. On má nějaké vidění světa a je nekompromisní a aby to fungovalo, musí se sejít toho strašně moc od jednotného vedení, jeho podpory až po stejné ambice a filosofii a hráče. Třeba v Příbrami to Csaplárovi s mladými fungovalo skvěle, hráli dobře a zlepšoval je, ale když chtěl jít dál v klubu podle sebe, tak mu Starka řekl, že není miliardář a jestli není jako jeblej.

Je pak taky otázka jestli jdou ti trenéři taky sami příkladem a žijí tou svou filosofií, aby strhli ten klub jak Pep, Klopp, Priske, Trpíš. Zažil jsem ve sportu trenéry, kteří sice měli úžasnou filosofii, hltali nejnovější trendy a měli i úspěchy s dětmi, ale vše bylo krátkodobé a ti lidi neuměli vůbec s nikým jiným kromě těch dětí vycházet, ani s rodiči, ani s vedením klubu a pak akorát chlastali a byli totálně kromě hřiště v prdeli.

Reagovat
Y.N.W.A

tak hlavně, že to hřiště bylo v dobrým stavu jinak ale jo, souhlas

Reagovat
dontcallmeandre

Přesně, Csaplár je super do mládežnských kategorií, Gula může být něco podobného, ale osobně mi nepřijde jako špatný trenér, ale spíš než trenér do top týmů mi přijde lepší do týmů, kde není takový tlak na výsledky a víc se řeší rozvoj hráčů za dalším prodejem..

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Nevím jak hraje v Lotyšsku, ale pokud změnil konečně herní styl, tak by mohl být ještě úspěšný, pořád je mladý a jinak se mi jeho přístup líbil. Csaplár má v podstatě podobný přístup jak Pep atd., ovlivníš jen výkon, ne výsledek, ale vysvětluj to někomu v Česku Ale asi jo, tipl bych si, že nebude vycházet s dospělou kabinou, mladí mu ty idealistické řeči a vize ještě budou brát

Reagovat
Bex5

klacky pod tank

Reagovat
Revizor

Jaký klacky? Teď už máte od Strnada tanky!

Reagovat
Sosi

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Krásný, funglovky, naleštěný ještě

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
srandamač

Doufám že má psa.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Má tam Bakoše jako psa na hráče. Jestli je trenér jako býval hráč, tak je

Reagovat
wyqinac

samozrejme, v Plzni se chodi kontrolovat stav vodnich toku zasadne se psem

Reagovat
arvncrtx

Dobrý je, že když jdeš v Plzni se psem, tak poznáš i to, jestli jsou povodně na Moravě a Slezsku.

Reagovat
$dolar$

Lol, to je vtipný jak si to žije vlastním životem.

Pritom povodně v Asii nikdo nepopíral. Ale fakt nikoho nezajímají, jde o emoce, vid.

Reagovat
kilobyte

Pokud pes jde, tak je to dobrý. Jak začne plavat, tak už jsou povodně.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
naheCZ

Jsem velmi zvědav, jestli ten hype potvrdí nebo ne. Teď bude pod úplně jiným tlakem.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

“Největší tlak si na sebe vytvářím já sám” - Říká každý, koho se na to v historii sportu zeptali

Reagovat
fantomas10

No hype…s karvinou uz to nebyl pulrocni hype, dva roky mu prodali co tam melo ruky nohy a on si to dokazal poskladat, aby to fungovalo, ve vlasimi hrali taky dobry fotbal. Tam je spis otazka, co soucasny kadr a jakym smerem chce plzen jit

Reagovat
naheCZ

Tak myslím to tak, že je furt brán za největší vycházející trenérskou hvězdu v česku. A teď se hlavně ukáže, že na ten další krok je připraven a bude schopen vést mužstvo takové velikosti. Podobně jako Trpiš, když šel k nám z Liberce (ale tam byl aspoň prověřen evropskými poháry).

Reagovat
fantomas10

Reagovat
kilobyte

Slavia mu dělala nejlepší servis mimo top3 a čekala se od něj jen záchrana.

Reagovat
Coutinho10

ale budu mu přát mimo naše vzájemné zápasy

Reagovat
O.Giroud

Aj dáš Plzeň do obľúbených?

Reagovat
Coutinho10

to zase ne

Reagovat
Bex5

No tak

Reagovat
Revizor

Víš kolik slávistů si ji tam vrátí jako v letech 2009 až 2016?

Reagovat
Coutinho10

to byla jiná situace, to Slavia byla v hajzlu, takže to se klidně přiznám, fandil jsem jim v boji o titul, když se netýkal nás

v aktuální době, jelikož jsme v boji o titul zainteresovaní, tak nějak o hodně víc fandit Plzni nepřipadá v úvahu....max ta drobná simpatie k Hyskýmu, ale tím to končí

Reagovat
Revizor

Reálně se jich se Strnadem v zádech obávám. To je kapitál, že budeme chudí příbuzní (když Strnad bude chtít).

Ale sympatie vůči Hyskému mám taky.

Reagovat
Coutinho10

j, úplně toho Strnada nastudovanýho nemám, jak moc velký zvíře v boji o tituly to může být, ale jako tak či tak, tak z Plzně ten respekt půjde vyšší než do teď a to i do teď to nejsou žádní nazdárci, tak uvidíme

Reagovat
Revizor

Je nejbohatší Čech a má oproti Křetínskýmu a Tykačovi obrovskou výhodu. Ve svých firmách je 100 % vlastník a nikdo mu do toho nemůže kecat. V Plzni tedy 100 % nemá, ale tam zase ty peníze bude dávat, tak kdo by remcal.

Reagovat
Nieuwendyk

Já Strnadovi a zbrojařům obecně fandím, ale tohle se mi nelíbí. Každej magnát pak naleje prachy do svýho klubu. Co až se Babiš třeba rozhodne Agrofertu se zbavit a naleje to... nevím, do Karviný, jako že "svěřenecký fond vol.II"...

Já jsem pro platový stropy, ale to je v Evropským fotbale logicky nesmysl asi no. Tak snad nějaká vyšší forma FFP nebo tak.

Reagovat
Revizor

Tak bureš si přes svého bílého koně pořídil Pardubice.

Platový stropy projdou v NHL, protože nemá konkurenci a nic víc není. Ostatně ani KHL v době největší slávy jim nedokázala konkurovat, byť dávali lepší prachy. Nalákali tak akorát nácky jako Kovalchuk, Jaskin a nebo gamblera Jagra.

Ve fotbale to znamená, že ta soutěž s platovým stropem jde do prdele.

To ať se raději rozevírají nůžky směrem nahoru a daří se v Evropě.

Reagovat
Transfermarkt

Jestli pořídí jízdenku, stejně jako vy, tak z Plzně respekt půjde

Reagovat
O.Giroud

Tak to som netušil no ale chápem, volili menšie zlo

Reagovat
Revizor

Tak já jim titul taky přál víc než Spartě, i když z Limberskýho se mi reálně dělalo zle.

Reagovat
Coutinho10

ale byla zábava, ty jejich oslavy s volantem atd.

Reagovat
Revizor

Kdyby ten feťák doopravdy neřídil ožralej a sjetej...

Jeho a toho idiota z Jablonce jsem nemohl vystát. Jinak jsem je měl rád.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Coutinho10

tak tak

ale jako v tý době to bylo fajn osvěžení českýho fotbalu a hráli hezkej fotbal, takže ta podpora i od jiných táborů byla poměrně velká, obzvlášť těch, co Spartu nemusí

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

No počkej, on může trénovat v zápasech proti Slávce? Já myslel že to mají lépe ošetřené ve smlouvě, že to je jak při hostovačkách. Jako v Karviné to chápu, tam bylo jasné, že ho vyškolí, ale s Plzní v příští sezoně, nevím nevím

Reagovat
Coutinho10

bohužel no

měli to udělat až po tom našem vzájemným zápase, co bude další měsíc...tohle načasování pro nás není dobrý

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Letos bych se toho nebál, než si tým zvykne na jeho způsob hry, než ho vhodně přes zimu a léto doplní ke svému obrazu. Od příští sezony to začne být podle mě zajímavé

Reagovat
Coutinho10

jo, to souhlas, teď nějakou ztrátu mají, ale soupeř to bude daleko nepříjemnější než by byl do teď, takže v tomto třeba Sparta má výhodu, že už je mají za sebou ten první zápas + že je porazili

od další sezony se pojede na novo, určitě se ukáže, co Plzeň předvede ve zbytku sezony, jaký budou podle toho prognózy na novou sezonu, ale je tam potenciál, aby to byl rovnej soupeř pro obě S

Reagovat
$dolar$

Ale celkem by me zajimalo, jestli tam je dohoda, ze pokud Trpis skonci, tak si ho muzou do Slavie vzít.

Reagovat
Coutinho10

to asi těžko si myslím, na to byste nepřistoupili

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, vic pravdepodobna je dohoda, ze Plzen s novym trenerem bude ted vzdy za Slavii.

Reagovat
Grupma

Duší Viktorky je stejně Šádek a ne trenéři. Ten kdyby měl odejít, tak bych se o Plzeň obával.

Hyskému přeji, ať se mu zadaří. Je to úplně jiný level. Třeba už jen výhled po případných posilách má úplně jiný horizont. Uvidíme. Silná Plzeň je potřeba.

Reagovat
Pablos

Hezky Hyský

Reagovat
$dolar$

Zas tak moc ne, ale proti gustu.

Reagovat
Pablos

Proto tam nemám čárku nad y

Reagovat
Infeld Prácheňský

Jsem šťastnej za příchod Hyskýho. Z momentálních možností na českým rybníčku bych nevybral jinak a ted to bude jenom na něm se ukázat v klubu z TOP3, navíc ted s větrem v zádech s novym majitelem. Tak vítej a ukaž se

Reagovat
Selänne

Otázka zní, dovolí mu Slavia sedět na lavičce Plzně při vzájemných zápasech?

Žerty stranou, čtyřka ve složení: Hyský, Šádek, Říčka a Strnad... z toho mám reálně strach.

Reagovat
Bex5

O Strnadovi jeste uslysime daleko vic, nez si spoustu lidi mysli ...

jestli pristi rok zacne vyroba vojenske nitrocelulozy ve Walsrode a rozjede se mu i to Recko, uz ho nikdo nikdy nezastavi.

A pry vstupem na burzu by se CSG stala 3. nejhodnotnejsi zbrojovkou v Evrope (navic sě jednim 100% soukromym vlastnikem)

Reagovat
Spalovač šancí

Babiš ho nemá moc rád z předchozích businessů a několikrát kritizoval, že by zbrojaři neměli tolik vydělávat na válce. Takže je dost možné, že Strnad bude další roky řešit jiné problémy než fotbal.

Reagovat
Pony Slaystation

Je lepší okrádat lidi na běžných věcech, jako jsou potraviny

Reagovat
romeo351

Bábo je zloděj lidu - lidovej gauner

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Bex5

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Selänne

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Registrujisejenproto

Spis v jeho pripade otraviny

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Bex5

Pokud ale vim, maji ho radi na Slovensku, v Recku, Italii, v USA, ve Spanelsku, Nemecku ... zapomnel jsem na nejakou jeho dcerinnou spolecnost?

Mozna se mu bude snazit Babis omezit dodavky zbrani na Ukrajinu skrz tzv. Ceskou iniciativu, ale vzhledem k tomu, ze tu munici vyrabi na Slovensku, pak asi odbyt bez potizi.

V Cesku ma hlavne Tatrovku a Excalibur, dominantne hnane exportem, coz zase Babis asi neovlivni, jestli v Indonesii, Vietnamu apod. budou nebo nebudou chtit odebirat houfnice, OT, podvozky apod.

Tim spis, ze kdyz mluvime o mladym Strnadovi, vetsina lidi zapomina na "staryho"(tomu je kolik, 55?).

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

No protože nežije z dotací a nemá to asi celé zaúvěrované jak Babiš Agrofert a nemusel do politiky, aby si chránil byznys Navíc Babiš zničil nespočet živnostníků a podnikatelů, i velkých, během svého podnikání (ale který velký byznysmen nakonec ne, že) a pokud ho někdy dokázal Strnad (možná spíš senior) podělat, tak to má povýchodňársku u něj velký špatný na 6 generací. A Babiš je velký mírotvůrce, takže je jasný, že nemá rád zbrojaře. Potřebuje aby lidi kupovali jeho plastový kuřata a rohlíky, ne zbraně a střelivo

Reagovat
fantomas10

Jedna vec jsou prachy, druha nejaka klubova vize a to muze u Sadka narazit, on je zvykly to spis delat polevnu. Kazdopadne Strnad nevypada jako hlupak s kupou penez, pokud si to spojeni sedne a hysky tomu da sportovni stranku tak muze byt boj o titul hodne zajimavy

Reagovat
Selänne

Taky mu nic jiného nezbývalo. Ale třeba rok zpátky Plzeň utrácela docela dost - Markovič, Ricardinho, Slončík nebo Adu v jednom okně. Letos zase pro změnu peníze na větší přestupy nebyly.

Reagovat
Transfermarkt

Ricardinho Skvělý doporučení od Říčky

Reagovat
Bex5

Jo, ja nemluvil o Viktorce, vubec nevim, jak jim to tam bude slapat.

Mluvim o nejrychleji rostouci zbrojovce Evropy, ktere se takhle dari, navzdory tomu, ze je svyma zakazkama prakticky jen okrajove dotuje vlastni stat (na rozdil treba od Polaku).

Reagovat
Nieuwendyk

Ale tak to je asi dobře ne?

Reagovat
Nuno čomes

2 asistenti, 2 trenéři brankářů, 3 kondičáci. Celkem široký realizák, tam se shodnout nemusí být tak lehké.

Reagovat
Transfermarkt

Podle mě chyba nechávat si pohrobky Bakoše s Kozáčikem. Ale asi musel na příkaz Adolfa

Reagovat
Sosi

Naopak, ti jsou dusi tymu

Reagovat
Cuntona

S Karvinou předváděl téměř zázraky. Chtěl jsem ho k nám. Myslím, že ta koncepce sázet na odchovance a celkově mladé hráče by mu seděla. Navíc minimálně letos by tam nebyl tlak na extra výsledky a měl by čas se zorientovat. Uvidíme v Plzni. Cokoliv než TOP3 bude neúspěch. Ten tlak bude úplně někde jinde.

Reagovat
Lukáš_6

Celej žhavej jít z Karviné do Ostravy. To je to stejný jakobych napsal, ze mel jít k nam do Sigmy

Reagovat
Cuntona

Kdyby nebyl zájem Plzně a nabídli jste mu balík plus solidní budget a volnou ruku, tak proč by k vám nešel? Karviná je pořád finančně, statusem a fanouškovskou základnou spodek ligy.

Reagovat
Figi

Hysky rikal, ze kdyby nedostal nabidku z Plzne, nebo by to padlo, tak by zustal a dodrzel smlouvu v Karvine. Rikal, ze o Banik nemel nikdy zajem a ze to tam nevidi, jako nejaky karierni posun.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Hašek out

Reagovat
Kucka

jejesteHasektreneremrepre.cz

Reagovat
andrew96

@JeZmrhalVRepre?

Reagovat
Sandstorm

Chudák Ivan chtěl si zahrát na MS

Reagovat
Pablos

Jen asi 47 minut… večer si sem zajdu na článek

Reagovat
Nieuwendyk

Na článek?

Reagovat
Pablos

No aby byla k diskuze. Ale uz to tu je.

Reagovat
zorz767

Jsem zvědav na zimní přestávku a hlavně příští léto. Šádek sice asi nechce bláznit, ale Strnad si určitě Plzeň nekupoval proto, aby hrál o 3. flek.

Reagovat
Luka3enko

Proč by jako ne? Koupil to protože mohl, Plzeň je už vybudovaná značka, za pár let bude mít tato investice násobně vyšší hodnotu.

Reagovat
h8_sfatto

zatímco bublina okolo Strnadova šrotu splaskne

Reagovat
Messiáš

Hyský je za mě super volba. Už i podle toho, když chodil spolukomentovat či jako expert do studia, tak na mě působil inteligentně a jako jeden z mála si byl schopen i nastudovat něco třeba o menším klubu a jeho hráčích, a logicky tedy nemusel pak trapně vařit z vody jako většina ostatních expertů. Karviná ale také zajímavá náhrada. Jsem zvědav, jestli neochladne spojení Karviné se Slavií, se kterého Karvina těžila. Pro ligu je to fajn tým, co hraje dobrej fotbal.

Reagovat
Min Slon

Přitom si ho pamatuju jako docela kopyto..ten by si asi v tom svým systému moc nekop

A spojení neochladne..s Jarolímem určitě ne..

Reagovat
Messiáš

Jako fotbalista? Souhlasím

Budu jen rád

Reagovat
Sandstorm

Super tak ať se daří. S Plzní bude moct hrát atraktivní fotbal.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Tromas

To trvalo celkem dlouho ale z českého rybníčku je to ta nejlepší dostupná možnost.

Reagovat
eliskafan

Je mi líto, že opustil tým Karviné. Snad do roka je zpět. Prachy od zbrojařů nesmrdí no. Plzni přeji to nejhorší!

Reagovat
Revizor

Co je na těch penězích špatnýho?

Prober se.

Reagovat
Sandstorm

Prachy obecně nesmrdí pokud na ně nenakydáš hnůj

Reagovat
Nieuwendyk

Zbrojaři jsou čisté dobro

Reagovat
noustres

Stojíš u automatu nebo soustruhu a připravuješ kvalitní šrapnel. Na soustruhu nálepku srdíčka v červené barvě.

Reagovat
smazaný uživatel

Sejmi Putina pls, a pak vykladej o dobru.

Reagovat
Nieuwendyk

Jsem pro, ale to bude těžký hele... zvláště teď, když je posranej za ušima v bunkru na Urale

Reagovat
smazaný uživatel

To je jednoduchý: Musíš sám sebe přesvědčit, že máš větší halucinace o síle, než má celý Rusko.

Reagovat
Bex5

Nebejt tohodle zbrojare, Polaci uz se dost mozna chystaji k mobilizaci

Reagovat
FCSL

Ze spolukomentátora slušný

Reagovat
Derley

Taky byl z nich nejlepší. Občas uspával, ale obsahově se mu nedalo nic vytknout

Reagovat
Firkraag

Četl EF

Reagovat
h8_sfatto

tak honem Koubka jako překlenovacího trenéra, aby je stihl v tom nároďáku taky někdo pořádně vymrdat

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele