Podle Šilhavého chyba rozhodčích celý zápas nerozhodla, ale hodně ovlivnila
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jsem na vás hrdý, napsal Eriksen dánským spoluhráčům po výhře nad Českem
04.07.2021, 18:17
Experti si nemyslí, že výsledek s Dány ovlivnil Bořil, Řepka má opačný názor
04.07.2021, 16:38
Podle jednoho ze záběrů možná Čelůstka před dánským rohem lehce tečoval míč
04.07.2021, 15:22
Každý hrál na hranici možností, čtvrtfinále je nad plán, řekl k ME Šilhavý
04.07.2021, 10:55
Češi mají můj obdiv, smekl trenér Hjulmand po výhře Dánů ve čtvrtfinále ME
04.07.2021, 08:30
V prodloužení bychom měli víc sil, ale nenašli jsme na Dány klíč, mrzelo Baráka
03.07.2021, 22:29
Pohádka pokračuje, slaví dánská média postup přes Čechy
03.07.2021, 22:14
Darida: Až opadne zklamání, tak na ME budeme vzpomínat jako na úspěch
03.07.2021, 21:45
Česko na Euru končí, ve čtvrtfinále nestačilo na Dánsko
03.07.2021, 19:59
Komentáře (141)
Přidat komentářNic neovlivnila, protože to chyba ani nebyla. https://twitter.com/dsj_itv/status/1411389495174471685
Plot twist
Aha,takže to chyba byla a měla se kopat penalta
Od kdy se teda po ruce kope roh?
Rozhodla tvoje chyba.
Rozhodla chyba hráče, co tam neměl vůbec být, chyba, která se v jeho podání opakuje.
Zase bych to neházel jen na něho. Kreativita do útoku nebyla o nic lepší než třeba ve skupině. Krom jedné přihrávky Masopusta tam nebylo nic překvapivého. Ale nevadí, je to škoda, ale to jsou limity prostě našeho týmu.
nemáme tam kreativní hráče, celý euro jsme si nevytvářeli žádný joo gólovky, pkěný kombinace, nic.. naše taktika na celým euru bylo centrovat ze stran do šestnáctky, to je všechno, na co se jarda zmohl.. reakce na zápas nula.. střídání uolně na píču (viz včera Vydra místo Pekharta na vysoký balony na konec)
S výkonom tímu môžete byť na výsosť spokojní, hrali veľmi dobre celé ME a chyby patria k futbalu. Dáni boli o niečo lepší, ale možno keby sa hral ďalší zápas, mohlo by to dopadnúť aj lepšie pre český tím. Držalo im palce celé Slovensko.
A na koho to chceš hodit? Bořil byl tragickej celej turnaj. Jeho nasazení navíc po výkonu Kadeře proti Nizozemsku je naprosto nepochopitelné. Tohle Franco neskutečně posral a vzal nám tím šanci na semifinále. Měl by skončit
Třeba na nikoho, prostě jsme uhráli čtvrfinále.
Ano Šilhavý chybuje, Bořil byl totálně z formy
Ale jsme ve čtvrtfinále ME v žádném zápase alespoň výsledkově vyloženě nepropadly
A kdo je lepší pro reprezentaci než Šilhavý
V kvalifikaci smolná prohra ve Walesu jinak zatím slušně rozjetá
V lize národů postoupil do skupiny A čímž nám prakticky už zajistil Baráž na MS
A teď si vzpomenout z jakých sraček nás dostal, když končil Jarolím tým v totálním rozkladu po debaklu 5:1 z Ruským B týmem a Brabcovo hodnocení po zápase že na víc bohužel nemáme
Šilhavý má své chyby ale chtělo by to i trochu vděku za to kde nás dostal
Nebýt jeho na ME nejsme (nejspíš) liga národů ve skupině C a kdo ví co dál
Víceméně souhlas. Trošku ze mě mluvila frustrace, jak to včera prodělal. Samozřejmě by u narodaku měl zůstat
Chápu ono nasazení Bořila byla taky pro mě chyba
Na jednu stranu dlouho věří těm svým hráčů a nedokáže je sundat dříve ale na druhou možná i kvůli tomuhle je reprezentace opět 1 tým kde táhnou všichni za 1 provaz protože je trenér hned neodstřelí a cítí důvěru ne jak za Jarolíma
Ne vždy je to dobře ale věřím že nebýt toho se tak daleko ani nedostaneme protože invidualně jsme průměrní tak to dohaníme tymovostí
Já se ho taky nezastávám, nikdy jsem ho rád herně neměl, ale nebylo to přeci jen o něm, byl to tým. On byl holt nejslabší.
Byl vyždimaný a šlo to bohužel vidět, Bořil ve formě je jinak pro mě jasná 1 na LB
jo byl aspoň takovej robocop dozadu, že to tam fakt stíhal a oběhal a to bylo jediné co jsem u něj bral, dřív.
...on a Král, abych byl úplně objektivní.
jako teď myslím celé EURO
Rozhodují maličkosti a kolikrát jedna chyba. Ten první gól byl taky chyba, nepokrytý hráč, tuším, že zaspal Masopust, druhý byl jasně jeho a podobný gól už přes něj párkrát šel nebo aspoň šance.
Skoro každej gól se dá rozebrat, že je to chyba. Holt jsme teď chybovali my no. Ale větší chyba byl ten první gól jednoznačně. Ten druhej byla pěkná akce, hezká přihrávka šajtlí, Bořil nestihl no. Byl z nás nejslabší a nestíhal tam více méně skoro celej zápas, ale že bych na něj hodil celej zápas, my příjde docela sprostý.
*mi
Souhlasím nechtěl bych se teď Bořila zastat, protože byl na ME opravdu slabý ale myslím si že krom toho že to Dánové perfektně sehrály že tam mohla být i známka toho že Bořil byl chvíli předtím ošetřováný po tom dopadu na půlce
právě proto měl hrát Kadeř, to je oč tu běží
ten hrac nemuze za to, ze je drevo.. to mel videt Silhavy
Zajímalo by mě jestli by dneska pomohl Dočkal
Vůbec. Více než Barák by neudělal
Já bych teda řekl, že možná i jo. Každej velebí Baraka, ale kolik dal prunikovych nahrávek dopředu? Přijde mi, že dostane balon, většinou ho kousek vede a odevzdá do strany, někdy i dozadu. Nic kreativního jsem od něj neviděl.
Nic by neudělal, tempo by nestíhal. V 90 min řekl Bosák, chtělo by to geniální přihrávku, 1 vteřina, kdy si na Dočkala člověk vzpomene. To je vše.
fakt už mě sere, že sem lezou lidi, který vědí o fotbale totální tužku. Ty seš exemplarní příklad
Podle čeho jsi to poznal? Mě sere to, že pokaždý když se nedaří, hned tam cpou Dočkala. Jeden člověk to nespasi.
Od 60. minuty by byl rozhodně přínos, pro takové momenty ho tam měli vzít. Narozdíl od jiných by zklidnil rozehrávku a určitě bychom byli směrem dopředu přímočarejší. Tohle tempo by určitě dal, které bylo v závěru tohoto zápasu. Velká Šilhavého chyba nakonec, že ho nevzal, já řikal že na to dojedeme.
tezko rict...ale jistojiste by dal mnohem kvalitnejsi centr nez o co nasi pokouseli poslednich 15 minut...
Jo jenže to by musel nastoupit v posledních 15 minutách... Byt tam od začátku tak ani nedokopne do vápna na konci
No však s tím by na ten turnaj taky jel. Do situací, jako byla ta včerejší
No jasně. Však každý má nějaké úkoly. On by byl na tuhle potřebu.
Klidně na půl hodiny..
Jenže otázka je jestli by tam s touhle rolí jel....
Podle Slávistů bychom s ním nepostoupili ze skupiny a podle Sparťanů vyhráli Euro.
Nepomohl, diky jeho nestihani by bylo 0:4 po hodine hry
Určitě no ty demente
Nehrál by v základu
Podle mě ano, věděli bychom, že jsme v hajzlu daleko dříve než se pak ve skutečnosti stalo, tolik ušetřených nervů.
Nepomohl, viděl si to tempo?? Nahoru, dolů....
Jednoznačně
samozřejmě že by pomohl, když máš v týmu Součka, Daridu, Holeše nebo Krále, tak si jednoho takového hráče, který nemá tolik rychlosti nebo pohybu, ale za to rozhodne jednou standartkou nebo přihrávkou zápas, můžeš dovolit. Rozhdodně měl jet, ne třeba hrát každý zápas od začátku, ale na určité soupeře by se hodil.
Chyba byl dnes Bořil, tam se do toho nemělo sahat.
Pak ta střídání, nepochopitelně Vydra a Darida na plac...tp je k pláči spíš... Pekhart tam chyběl na ty závěrečný vysoký míče...
přesně, Pekhart to tam měl zklepávat pro Schicka a on tam pošla za Schika malýho Vydru a totálně zformy střeďáka Daridu
Sklepával to Krmenčík. Schick měl natažený sval a fyzicky to už nedával.
sklepával to leda ze svých kopaček k soupeři
pan offside tak něco zklepl
Kvuli Borila jsme neprohrali
nebuď takovej slávista, dej si na chvilku pauzu
Kvůli jen němu ne. Ale byl to jeden stěžejní bod, proč ano.
Po bitvě je každý generál.... Ano, udělal bych tam nějaké věci jinak, ale on je šéf, udělal úspěch a nechci mu nic vyčítat. Udělali slušný vysledek. Díky hoši!
konečně normální člověk. Každej chytrej jak rádio jak by zahrál hráč, který nehrál dneska ani
On žádný úspěch neudělal. Ti hráči se tam dostali sami a on je svými špatnými „tahy“ obral o semifinále, ale i tak je to úspěch..
Tenhle turnaj stejně ve zkoušce času neobstojí a jediný co si z něj zapamatujeme je ten gól z půlky.Euro vo hovně ,divná atmosféra, divný výsledky hráči unavený, zraněný.
jo vůbec si nebudu pamatovat ty zápasy 3:1(3:3) a nebo našich proti Holandsku s parádní kulisou... mluv za sebe co si ty zapamatuješ.
Právě kvůli Covidovému odložení, problémům s diváky a cestováním po celé Evropě, ale také díky velkému počtu gólů a dramatickým zápasům v play off se to pamatovat bude. A to vůbec nemluvím o tom jestli to vyhraje Anglie, ti to nafouknou do obřích rozměrů.
Ale Bořil prostě hrát neměl, to vnímali před bitvou všichni. Hodit se to na něho samozřejmě nedá a můžeme jen spekulovat, co by, kdyby. Trenér si za svým rozhodnutím musí zodpovědně stát. Celkově EURO určitě úspěšné a nejspíš to docenime až s krátkým odstupem, nemůžu si však pomoct, ten tým měl (potažmo má!!!) strop výš.
s tím Bořilem to ale všichni říkali už dopředu, takže žádné po bitvě
Boril byl marny od prvniho zapasu, videli to vsichni a jeho nasazeni nemelo zadne opodstatneni, zavinil gol a od 60.minuty tahal nohy
Byl marný už v přípravě a ve Slávii.
Jezis snad se nebudem vymlouvat na tohle tvl
do semifinále se dojít dalo, Šilhavý není nějaký top trenér, ale zase není to ani nějaký tragéd, na dnešní dobu je prostě zbytečně "připosranej", v dnešní době když nemáš top kvalitu tak potřebuješ pružnějšího trenéra co se nebojí zariskovat, dám příklad, Trpiš by tam dnes hodil Peška místo Jankta a dost možná by mu tah vyšel, pokud je někdo z formy jako Stanciu, nebojí se ho stáhnout v 60.minutě, tu Šilhavka nechal trápit Bořila celý turnaj
Porad vsichni proti Borilovi.. ten borec odmakal kazdy zapas, do ktereho nastoupil na 100%, coz se o spouste hracu rict neda
100%? Ty asi nevíš, co je to 100%. Odmakal to nanejvýš na 65,7%.
tož já mám Bořila v oblibě samozřejmě, že byl vyždímanej, to každej viděl, ale objektivně robil nejvíce chyb z našich hráčů, gólem skončili ale snad jen 2, ale i tak je to asi nejvíc ze všech českých hráčů, pořádných přesných centrů také nedal tolik co na druhý straně Coufal, sezónu měl dobrou ve Slavii, ale není to stroj, na rozdíl třeba o Masa hrál skoro v každém zápase Slavie
Kazdy delame chyby.. i napr. Kaderabek, kdyz nedam 100%ni sanci pro Nizozemsku. Pro me osobne je proste daleko horsi, kdy nastoupi na 2. polocas, resp. poslednich 20 min Krmencik s Vydrou a jen si tam vyklusavaji
Všichni včera viděli, že jsme venku hlavně díky Bořilovi. Ale hlavně ten traged vůbec neměl nastoupit
Nikdo to nevyčítá Bořilovi, ale trenérovi. Trenér ho postavil, i když všichni viděli, že se nepotkal s formou.
makani neni hlavni vec na to hrat zaklad v narodnim tymu
A co je ta hlavni vec?
třeba když seš obránce tak aby ti neutíkali hráči, co pak daj gól...
U krajního obránce hlavně to, aby hráč z tvého prostoru nedal gól.
Souhlas
je po sezoně evidentně vyždímanej, na hřišti byl slabeoučkej a neměl tam pak prostě co dělat, pokud za něj byla lepší náhrada (a byla).. to neokecáš prostě.. a chyba to je jarouše, ne bořila, ten ho tam cpal
To že maká, a pak udělá 2 gólový chyby, jsou rozdíl.
1* gólovou
Co to meleš ty demente? Všichni viděli, že od začátku EURA je Bořil tragickej a včera hrát rozhodně neměl. Díky němu jsme venku
Nakonec se dojelo na nenominovaní Dočkala, dnes bychom s ním ten zápas zvládli. Ale ČF EURA celkově dobrý výsledek, rozhodně památnější EURO, než to za Bílka. To, že nám větší úspěch sebral ve výsledku rozhodčí je typické. Nechápu, jak mohli tenhle zápas pískat Niozemci potom, co jsme je vyřadili
kam se dostali je samozrejme uspech
ale predvedna hra? vlastne krome zapasu s holandskem to byl velky (pod)prumer...jasne,ze nasi hraci v barcelone nehraji,takze krome schicka tam ta kvalita neni...ale i tak...
Střídání se nepovedlo no, možná Holeš tam mohl jít že střídačky nebo ten Král jestli by aspoň jednou něco zahrál na tom turnaji.Dneska to byla strašná křeč a bezradnost hlavně příchodem vydry a splasenyho jankta.
Dnešní zápas byl načrtnut jasně - kdo udělá první chybu, jede dom. My ji udělali hned v 5. minutě, prostě trestuhodně mnoho prostoru pro malého hlavičkáře. Druhý gól byl tak sehraný a vydařený, že by s ním nic neudělali ani Italové. Dokonalá souhra, bez šance. Po našem prvním gólu měl přijít velký tlak a vsunout tam ještě druhý gól, dokud jsme byli v laufu. Ale Dánové byli hodně dobře fyzicky i takticky připravení. Měli obrovskou výškovou převahu, tam jsme se s nimi nemohli vůbec měřit, jakékoliv standartky a centry do vápna byly předem prohraným bojem. Jedinou možností to bylo prokombinovat nebo střílet ze střední vzdálenosti.
Samozřejmě, Dánové byli hratelní, ale to jejich vedení nám vzalo hodně sil, když jsme se snažili vyrovnat a ke konci už všichni skoro plivali plíce. Já myslím, že kdyby se šlo do prodloužení, Dánové nám dají dalšího góla.
Na druhou stranu jsme snad byli jediné mužstvo, které nenechalo Dány tak efektivně střílet na bránu, potvrdili jsme dobrou práci defenzivy, Vaclík skvělý zákroky. Takže opět jsme dokázali soupeřovy šance značně otupit. Jen ta jedna chyba....
Proč být spokojení? Postup ze skupiny nebyla povinnost, ale úspěch. Anglie, Chorvatsko, Skotsko. Pokud bychom nepostoupili, nebylo se čemu divit. To by ale Chorvatsko muselo hrát jak na MS. A porážkou Skotska (ostrovního soupeře!) jsme překonali sami sebe. S Nizozemskem to byl skvělý zápas, kdy jsme vypráskali namyšlence. A přes Dány jsme mohli projít, ale asi ne dnes. Jsou skvěle rozjetí, budu jim fandit. Věřím, že si vyšlápnou na Anglii a potvrdí se tak, že individuálně silná mužstva už dnes tolik neznamenají, že je důležitá celková souhra a týmovost (to dnes někteří fandové fotbalu nemohou prostě překousnout, že se nemohou spolehnout na staré známé značky a válcují je "nýmandi"). Teď by to chtělo posunout náš výkon dál a učinit vrchol jeden z nejdůležitějších: kvalifikovat se na MS. Všechno ostatní, výhry ve skupině, postup atd. by byl ohromnej bonus a nadstandard.
Takže čeští fanoušci by po právu měli být spokojení a odškrtnout si EURO 2020 za český tým jako úspěch. Konečně, po 17 letech (ČF 2012 se nedá absolutně počítat, protože hra pod Bílkem byla tragická sračka, se kterou jsme se dostali přes Poláky do ČF naprostou haluzí. Takže EURO 2012 jakoby nebylo).
souhlas, je to to velký úspěch. Opravdu je teď nejzásadnější udělat MS a pokud nám doroste ještě jeden nebo dva techničtí hráči na úrovni Schicka, tak v dnešním fotbale můžeme hrát s každým a tohle Euro to jasně ukázalo. A že se konečně zapomene na deBílka, to je sladký bonus.
Nádherně shrnuto
Pěkný souhrn a souhlasím
je to tak, od dob Brucknera konečně repre, kdy se člověk na náš zápas opravdu těší
Aha,takže podat stížnost,aby se ten gól zrušil a tím pádem se hrálo prodloužení
Rozhodla tvoje chyba, ty jeden ušatej trole. Kdybys do sestavy nedával svýho miláčka ze slavie, kterej byl ale totálně vyšťavenej a celý euro uplně marnej, tak bychom třeba v poločase neprohrávali 0:0 Šilhavý VEN! Táhni ty konzervo!
*0:2
Na druhou stranu, prohrávat v poločase 0:0 taky hnedtak někdo nedokáže...
čekal jsem čtyřku už od holandska, málem mi to vyšlo u Dánska. Aspoň mi vyšel tiket na Dány. Naši příjemně překvapili nástupem do druhé půle. Takový fotbal jsem od nich čekal celý turnaj a ne jen 20 minut. Jinak se na to nedalo dívat.
Čtvrtfinále super, jen je prostě Škoda v něm vypadnout zrovna s průměrným Dánskem.
Pozor, Dánové nejsou průměrní
Se podívej, kde tii hráči hrají základ..
Kasper Schmeichel chytající v Leicesteru. Obrana zkušený Kjaer (AC Milán) na stoperu skvěle doplněný Andreasem Christensenem z Chelsea a na krajích Daniel Wass pravidelně nastupující za Valencii či Joakim Maehle v 3. týmu italské ligy – Atalantě Bergamo
Záloha? Mimo Christiana Eriksena InterMilán, tam ale je Martin Braithwaite z Barcelony a Højbjerg z Tottenhamu nebo Delaney z Dortmundu. Navíc může naskočit i Skov z Hoffenheimu či Damsgaard ze Sampdorie a další. V útoku třeba Yussuf Poulsen – nejlepší střelec Lipska, což je současně druhý nejlepší tým Bundesligy. Je tam Dolberg z Nice.
Myslím si, že Dánové byli hodně podceňovaní, ale zažívají velký vzestup. Navíc je jim vlastní týmový výkon, podobně jako u nás, bojovnost a velmi dobrá atmosféra uvnitř týmu. Posílena samizrejme příběhem právě Eriksena.
souhlas.
Ve čtvrtfinále eura je to hodně přijatelnej soupeř. Porovnej si ty kluby s Belgií, Itálií, Anglií nebo Španělskem.
Dánsko není průměrný soupeř, na to jsem reagoval. Itálie je jinde, ale Španělé určitě ne... Já doufám, že Italové jim dají na pořádně na frak.
Dánsko by také vyřadilo Holandsko a ani bych se nedivil kdyby šly přes Anglii do finále
Rozhodlo že Dánsko má dlouhodobě lepší hráče a to hlavně rychlostně.
Hlavní chyba byla, že si neumíme pohlídat hráče, takové chyby jsou naprosto tristní. Ten nástup nám absolutně nevyšel, nepohlídat si standartu z rohu je jen náš problém.
Pořád bylo dostatek času s tím něco udělat, bohužel my jsme dostali další branku a pak je byli absolutně dezorientovani. Nikdo nevěděl kde a co má hrát a pisknuti do šaten bylo pro nás vysvobození. Nebyl nachystaný žádný plán B. Toto je chyba trenéra.
Druhý poločas si v kabině něco řekli, nástup byl perfektní, po šancích se konečně rozvlnila síť... Snaha pak byla, ale tím jak docházely síly, nepřišel ten zlomový vyrovnávací gól... A stejně by to bylo málo. Danové hráli, co jim stačilo a čekali na brejky...
První poločas byl v režii Dánska, především taktikou. 3-4-3 proti 4-2-3-1 . Češi si nic nevytvořili, neměli jak. Šilhavý do toho skvěle sáhl v poločase ( spousta trenérů by čekala do 60minuty) a hned to šlo poznat jak se změnila taktika. Skvělý fotbal z obou stran a prostě vyhráli soupeři.
Přesto mají za sebou výborný turnaj a konečně jde poznat zlepšení v českém fotbale. Jen tak dále
Za mě měl být Dočkal v nominaci, ať si říká kdo chce co chce. Samozřejmě za předpokladu, že by přijal místo na lavičce a nedělal dusno v kabině. Včera by na posledních 20 minut pomohl. Vrácení Bořila, kterej hoří fyzicky od půlky jara taky nechápu, stejně jako střídání Vydra místo Pekharta. Posledních 15 minut někteří sotva chodili, tam nebyl prostor na nějaký obehravani, ale měly se sypat kvalitní centry na malý vápno.
Asi bych taky radši uvítal Dočkala místo Vydry.
Škoda, že musel hrát na sílu Souček, i když se opět ukázalo, že je kdejaký Holeš mnohem lepší.
Určitě nemůžou hrát vedle sebe a alternovat jim Darida.Chybělo CAMko
Taktický génius. Na konci přijdou centry a on tam pošle malého Vydru a Pekhart nic. Krmenčík je omyl turnaje, má problém s balónem. Sorry, ale Jarda je alibista. Tuhle repre z velké části připravil Trpišovský a on z toho těží ..
Teoreticky mohl převzít čínský tým a Ken vyměnit zahraniční hráče a doplnit Schicka.
Za Stancia měl Baraka a Dočkala / Ševčíka a Provoda.
Za Simu měl Jankta a Hložka.
To že hrál běžec masopust, který za celý turnaj neudělal nic dobrého je taky s podivem.
Ševčík má křídle taky nic moc...
To jsem vůbec nepochopil, proč to neriskl na věže a sypat tam centr za druhým. Obehrávat to a hledat skulinky, když půlka týmu sotva leze a vlastně tam ani není nikdo, kdo tu skulinku najde...
Jsme mezi osmi nejlepšími v Evropě, je to za mě úspěch jako hrom, ale je tam ta pachuť, že s tímhle zápasem se dalo udělat více.
Kjaer i Vestergaard jsou sakra dobří hlavičkáři, Šilhavý je chtěl zřejmě "uběhat", aby se hrál fotbal především po zemi...
Jako vím ze to trenér nemůže tušit, ale Vydra mi připadal jak kdyby zrovna doběhl maraton. Ten by neubehal ani beznoheho..
by se mu snažil dávat jesle
No tak ale na to bez desítky nemáme už vůbec.
ale to je právě ta pičovina, kterou nemohli dělat. Naši ve vzduchu naprosto bez nároku. To museli prokombinovat. Ale na dně sil, když celý zápas chceš dorovnat, to už nejde.
Tak když už to nejde, tak jak to budu zkoušet?
Jasně, Dánsko vzadu velmi silný ve vzduchu, ale těch pár minut před koncem tam měl jen stát Souček, Pekhart a Krmelec a mělo se to tam sypat.
Když nemáš síly nebo invenci přehrát to po zemi, kor když zbývá 5 minut, tak co jinýho?
Jako, ještě asi nějak pochopím toho Bořila.. Jarda je Slávista, hrál kvaldu i v týmu dobře, věřil mu. To, že ho Kadeřábek o parník zastínil, budiž.
Ale co ho napadlo tam dát úplně levého Krmenčíka, když tam měl být Pekhart nebo Vydra, tomu prostě nerozumím.
Tak kdo místo Šilhavého? Chovanec nebo Lavička? Nebo Krejčí, když teď skončil u U21, tak by to vypadalo logicky.
Šilhavý zůstane.
Udělal nějaké přešlapy, ale i tak mu to celkově nějak vyšlo a nikdo by nevěřil, že tak daleko dolezeme...
povedený EURO a ty bys ho odvolával?
Jak kdyby např. vyhodili Svedíka, že neuhráli 1 místo, když cíl byl lepší polovina tabulky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele