Podle Wengera vznikne nová evropská soutěž pro elitní kluby
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Arsenal potvrdil příchod španělského trenéra Emeryho
23.05.2018, 11:50
Čech litoval venkovních zápasů a že se pro Wengera nevyhrála EL
22.05.2018, 15:35
Podle Čecha musí nový manažer Arsenalu zachovat kontinuitu
16.05.2018, 17:54
Wenger má prý nabídku z Číny, může být nejlépe placeným manažerem světa
28.04.2018, 16:09
Komentáře (203)
Přidat komentářJsem pro něco nového LM už je něco ohraná
Hlavni Manchester United
Vedlejší FC Slovácko
nepotrebuje dalšie vysvetlenie
Superliga v Uherským Hradišti, to musíš chtít
Evropská liga mě v poslední době baví víc než LM, tam je to moc okaté, kdo to vyhraje
Bože, to jsou názory. LM je parádní, padá moře gólů, postupují i týmy, který by nikdo netipoval.. (viz semíčko AS-Live). Proč zase měnit něco, co funguje?
Myslíš funguje pro Real že? Samozřejmě i pro Barcelonu. Hodně se brání videu, aby se to náhodou nezměnilo... Souhlasím s Petasinem. Já na LM ani nekoukám, když tam nehraje můj oblíbený klub, protože co tam se děje, za to by se zastyděli i v naší kapr lize...
To uz jsi asi dlouho LM nevidel a zrovna letos co se delo na M.City a na AS uz tuplem ne, ze ano ?
A to vyvrací mojí teorii, že chybí LM video? Jinak AS jsem samozřejmě viděl a vím, že měli kopat penaltu na Camp Nou za stavu 1:0, což jen potvrzuje, co jsem napsal. To že LFC dal gól z offsidu CIty, City dali gól po faulu a LFC dal gól z offsidu AS nějak poškodilo Barcelonu a Real? jinak samozřejmě nemusí jít jen o ty dva, proto chci video. Fandím AC a vím, že když prohrají v lize, je to férové. Když Bonucci dostane dodatečně redku kvůli videu, tak fauloval a video nezajímalo, že je z většího týmu než soupeř. LM je fakt nezajímavá, protože nechce to video. Právě aby se tohle nestávalo. Vypráví, jak to je neozkoušené. Hlavně, že už se to používá v X ligách a žádný problémy jsem s tím nezaznamenal. Bude to i na MS, ale to furt týpkům z UEFA nestačí a nechtějí to. Tak mi řekni proč...
Tak tu video se nebrani ani UEFA, ale LM je nejvic videt na oci a video musi prostupovat v narodni lize a pak pote i v LM. Nemuzes rovnou pustit nehotovy produkt do kolosu jaky je LM.
Musi se i ty stadiony uz dopredu mit vse pripravene pro VAR. A ne, ze tam mas jenom chabe pokryte mist a malo pocet kamer. Je to i technologickeho razu.
Napr. UEFA muze vyzadovat na jedne pulce hriste 5-15 ruzny pozici pro kamer urcene pro LM zapasy a kdyz se to nepripravuje postupne v narodni lize, tak tezko to bude dokonale pripravene pro LM. VAR jde zatim v testovaci modu pro narodni lig pod vedenim UEFA.
Prosim neplest sem VAR na MS18 a UEFA vs FIFA, kde stadiony jsou dopredu pripravene podle kriterium FIFA. Neni ty smeska ruznorode stadiony v ruznych zemich v Evrope a Izrael.
Zavrhovat soutez jako je LM, kvuli chvily kde zapochybuje rozhodci, tak muzes rovnou prestat sledovat i dalsi lig. Je to stejne neduh a fotbal zrychluje a lidsky faktor nestihaji. Take driv v atletice stacilo cilovy rozhodci, pak nastoupil finishovy foto a pak i video. Proste fotbal se zrychlil a jsou veci, ktere lidske faktory nestaci. Video bude v LM, ale bude nejdriv byt i ve vsech evropskych narodnich lig zavedene. Vse zalezi na UEFA, hlavne vuci VAR byl Blatter i Platini, proto zavedeni VAR trva tak dlouho respektive jeho zavedeni a testovani je cerstvy.
Jeste dodam, ze odhaduju, ze nez projde VAR do LM, tak bude proverene na ME20. Pac je to 2 roky po MS18 s VARem a UEFA uz bude muset i treba pod tlakem media/fans/sponzori zavest video take na ME20 a pak i pote na LM2021.
Klidne se, ale muze neco posrat s VARem na MS18 a budou korupcnici ve fotbalovem vedenim mit sance odstranit video ze stolu. Tenhle MS18 bude nesmirne dulezity pro dalsi rustu fotbalu na svete.
Ver mi, ze bych nedal za co, aby video v LM uz byl. Ale nechci nehotovy paskvil, aby korupcnici ve vedeni ho zase smetli ze stolu !!! Takze ten 1-3roky klidne pockam, az to bude vychytane pro LM.
Zrovna na seznamzpravy je reportaz o VARu a v CR je jediny vuz schopny podle standardu VARu. Proste jak vidis jde to pomalu a je to v testovaci fazi. Tak snad je to vse co po me chces to "PROC" neni v LM "zatim" VAR
doufám, že nechceš porovnávat podmínky v ČR a v LM? V Africe nemají ani jeden vůz...
Ja neporovnavam CR a LM, proste rikam, ze video je ve faze zavedeni. Je tu i technologicke prekazky, ktere je treba pomalu zmenit a to auto jsem pouzil jako priklad, ze to jde pomalu.
A musi se na to opatrne a vsechno vyzkouset. Jak se to zabehne, tak UEFA nebude mit duvod proc nezavest video v LM.
Já jsem četl o tom, proč to tady nejde a říkali jenom peníze. Nemluvili o žádných technických problémech, pokud technickým problémem není počítáno, že nemají na tu techniku peníze a nemají peníze na zaškolení těch rozhodčích. Tohle udávali jako jediný problém. Funguje to rok ve dvou ze čtyř největších lig, nebyl s tím žádný problém, tak nevím, proč by měly být technické problémy v LM s mnohem víc penězma...
To, ze se to pouziva 2/4 nejvetsi lig svedci o tom, ze nevsichni rozhodci a ne ve vsech zapas je VAR pouzito. Neni vypracovane presne metodika, kdy a jak VAR pouzit. Jsou to spise vseobecne smernice. A musi se tech situaci nastat tuny, aby bylo mozne vypracovat metodiku. Take ti rozhodci co piska v lize kde nejsou VAR nebudou schopny reagovat na urcite situace. Tech problemu je tu radu. A pro me: pokud to neni zavedene aspon ve vsech TOP10 evropskych ligy, tak UEFA si vzdy najde duvod proc to neni v LM.
Souhlasím s tvojí obhajobou LM. Přesně kvůli tomu mě taky baví :)
To je fakt uzasny, kdyz se rika tomu, ze Liverpool vyradi Man City, prekvapeni... Pokud se tam nedostane jeden z sesti, sedmi ocekavanych tymu, tak je to hned prekvapeni. O stavu kluboveho fotbalu to vypovida celkem dost...
Skupinova faza EL ale nefunguje. Nemali by do EL vypadavat timy z LM
Předělat EL na kvalifikaci do LM ještě v té sezoně. 4-8 nejlepších týmů z EL by postoupily do LM, hrála by se v létě a část podzimu. Týmy přímo kvalifikované do LM by si zatím mezi sebou zahrály pár "polopřáteláků" o to z kterého koše budou nalosovány. Plus zavést nějaké mezinárodní regionální poháry pro země, které mají nízké koeficienty a na jaře pravidelně nemají v evropských pohárech žádného zástupce.
To je dnes nereálne kedže 16 miest povinne vyplakali elitári z top 4 lig
Tohle byla chyba, proto už budeme navždy sledovat jen tyhle týmy. Týmy z 5 ligy je už nikdy nedokážou sesadit.
Petasino.....moc okaté kdo vyhraje? ty si tipoval postup LFC pres Mancity? Postup AS pres Barcu? Postup Realu pres PSG? Vypadnuti Altletica ve skupine? Postup Sevilly pres Man? ............A v Evropske lize bylo uz od zacatku velmi pravdepodobne, ze to cele Atletico vyhraje
Souhlas. Ale postup Realu pres PSG az tak nerealny nebyl, ne?
Myslím, že před prvním zápasem bylo PSG mírným (45% vs 55%) favoritem
Mírným možná, ale nějaké extra velké překvapení to teda nebylo.
Real v té době možná neměl formu, ale kádr má kromě toho ofenzivního trojzubce pořád na vyšším levelu než PSG.
...nuda
Pod do Arsenalu
Ten by u nás dlho nevydržal.
hehe, ja som vedel ze das :)
To bude začiatok konca po športovej stránke tieto "velké tímy" žiju v peknej bubline. Títo "elitári"... zachvilu aj na MS sa bude postupovat len pidls velkosti krajiny a marketingovemu potencialu. Vid. UEFA liga národov a jej divizie. Kolko asi bude trvst kym "niekoho" napadne aby cela divizia A automatucky postupovala na velke turnaje .
všetky tie veľké matche stratia svoje čaro keď budú každý týždeň..
C.R.E.A.M.
mě to už i ted přijde každej rok furt dokola,ale asi už sleduju fotbal moc dlouho a všechny souboje gigantů sem zažil
Jako fanoušek PSG jsem pro
PSG není elitní tým
Tak narozdíl od Arsenalu asi je
"Je to nevyhnutelné. Velké kluby budou říkat, že pokud budou hrát dva menší týmy, nikdo se na to nechce dívat. Lidé chtějí sledovat kvalitu..." Pomsta Arsenalu.
Vznikla už v roce 1992.
Však už stejně žádná liga MISTRŮ neexistuje. Počínaje letošním podzimem v ní už bude nastupovat méně mistrů svých zemí, než těch ostatních týmů. Evropská liga už je tak jako tak několik let daleko zajímavější na sledování, protože se tam netočí pořád ty stejné okoukané kluby. Ať se klidně "top" kluby sbalí a odletí si na Mars hrát svou vlastní soutěž. První ročník budou středem pozornosti, pak nadšení postupně opadne a za pár let už ty neustále se opakující duely bude sledovat jen výběr těch největších fanatiků.
Evropská liga je taková imitace intertoto cupu. Kvalda o jeden flek do LM.
a jediná šance vidět naše týmy hrát s týmy z jiných lig. Když nebudu počítat jedno předkolo LM
Akorát s kvalitnějšími týmy, zajímavějším formátem, jediným vítězem a trofejí... no a co že je to kvalda do LM, i cesta může být cíl.
Ono na začátku Intertoto hrály skoro stejně kvalitní týmy jako teď EL, jelikož v LM tolik týmů nebylo.
To bych neřekl. Prvních pár let jich bylo v LM sice míň, ale v 1. kole Poháru UEFA jich zase startovalo víc, než dnes ve skupinách EL. A to se v 90. letech pořád ještě hrál PVP. Takže z tohohle pohledu je Intertoto max. na úrovni 3.-4. předkola EL. Každý rok tam startovalo pár velkých týmů, kterým se moc nepovedla předchozí ligová sezóna a chtěly si zajistit poháry, ale celkově to obsazení bylo výrazně slabší.
Slabší bylo. To přirovnání je trošku přitažené za vlasy. Ale mně osobně přišly tenkrát ty poháry pod LM, tj. UEFA a PVP prestižnější než dnešní EL.
Čtyřčlenná tabulka: mistr Anglie, Španělska, Německa a Itálie. Každý s každým dva zápasy, vítěz bude mistrem Evropy. Hotovo. Ušetří se spousta času, lidé se budou moci věnovat lepším koníčkům nebo své práci.
no to je krásná představa. Všichni jsme na to zvědavý a kde bude nějaká prestyž?
Arsene, právě naopak, dopřej svému mozku trochu odpočinek
Jako Ferguson?
On this day 5 years ago.
https://www.youtube.com/watch?v=PrFOTT_y8C0
5 let, asi 100 zhlédnutí a stejně z toho mám pořád husinu.
A keď si porovnáme výsledky Leicestru a Wwatfordu, tak je to ešte lepšie
nezapomenutelný
Knockaertovi bych dopřál klidně ještě jeden podobný zážitek.
To uz poznám naspamäť
awesome
Občas se stane, že šachtar porazí City, olympiakos uhraje remízu s Barcou a další případy, které podle mě mluví za to, aby LM zůstala. Myslel jsem, že fotbal je nejpopulárnější sport, protože v něm teoreticky může mít šanci každý. Vždyť si jen vzpomeňte co to pro nás znamenalo, když proti Plzni hrála Barca, City, AC Milán pro nás, pro bulhary, když hraje Razgrad je to něco úžasného, když přijede velký evropský tým se slavnými hráči a lidi se na ně můžou podívat. A o to by přeci mělo jít především ne? Ať fandíme každý někomu jinému, je to sport, zábava a vzít to lidem po celé Evropě a dát to jen 4-5 zemím je přece úplná blbost.
Jim je ale fuk, jak to prožíváme my nebo Bulhaři, jim jde o zisk a ten vidí v soutěži top týmů, ty malé je vůbec nezajímají.
Peníze fotbal opravdu hodně zkazili. Mrzí mě, že se zapomíná na to, že se to na hrát pro lidi. Přijde mi, že ten Platini byl zlatej ještě, ten neměl nápady na takový ,, paradičky" kterými se ničí fotbal. Na Euro a MS už dneska postoupí z kvalifikace skoro každý, ještě, aby se zrušila LM, budu muset hledat snad nový sport, protože se mi nelíbí, kam to UEFA kvůli penězům požene.
Fuk by to nemel byt, pac zrovna LM je to co se rika otverene trh. Tam lidi vidi i ostatni ligy vedle elitni. A hlavne vidi to i lidi mimo EU. Prilaka to i investori,media atd. Koukni na holandska ligu bez tymy v LM. To same co udelalo s prestiz Italie bez vetsi uspechy v LM, nez Juve se zvednul a letos i AS.
O LM se rika, ze je to spise reklama na fotbal a on to presne sedi. Udelat elitni ligu ala po vzoru uzavreny ligu po americky stylu, by znamenalo mene ruznorodost a z narodni ligy by se stalo = FARMA !
Brat penize jenom za elitni ligu = mene prestiz pro narodni lize a kdyz sectou ty penize v TOP10-12evropskych lig, tak ten tok penez bude podle me mnohem mene.
Tohle elitni soutez, SORRY JAKO NasRAT
ty si snad myslíš, že někdo z těch co rozhodují o fotbale zajímají fanoušci?
Jistě, jako ti, co přinášejí peníze, třeba i skrze sponzory. Jinak ne.
Ne, ale třeba Platini narozdil od Infantina nevymyslel úplné nesmysly a denně nepřemýšlel nad tím, jak by mohl lidem znechutit fotbal.
všichni ti papaláši berou fanoušky jako samozřejmost.ani nevím kdy naposledy něco pro fans udělali,možná tak němci s jejich tribunami ke stání a cenami lístků,ale zbytek na fans sere.
Proto se mi třeba líbí florbal, tam to pořád zůstává sportem a je to pro lidi, pro zábavu, tak to má být.
Mně teda kolikrát víc baví koukat na zápasy menších týmů třeba o záchránu.Tohle neprospěje nikomu a velký týmy svojí nabubřelostí a nenažraností už nevědí co.Jenže lidi i fanoušci velkých týmů milujou svoje domácí soutěže a tohle časem bude nuda.
A Wenger je fakt charakter, protože se už roky snaží, aby se Arsenal tohoto hnusu neúčastnil.
nie nie, nesnazi. Prave naopak, snazi sa Arsenal dostat na piedestal PL ale bohuzial sa mu to nedari.
Tým pádom tam, ale Arsenal nebude mať čo robiť.
To co tvrdi Wenger je podla mna uplny nezmysel z jedneho dovodu. Velke kluby su viac skedovane, lebo okrem historie a poctu fanusikov hraju v popredi tabulky. Ten posledny dovod je najhlavnejsi by som povedal. V momente ak v nejakej spolocnej velkej sutazi by tieto kluby zapadlo do priemeru alebo by boli na spodku tabulky, co by sa prirodzene aj stalo, vyrazne im klesne sledovanost a sledovanost a pocet novych fanusikov stupne tym klubom, ktore obsadia ich doterajsie pozicie v narodnych sutaziach.
Nevyse by som dodal, ze v Europe sa za dlhe desatrocia neuchytila tradicia akychsi elitarskych najvyssich sutazi, kde by bol pocet sutaziacich dopredu dany. Takato sutaz by casom stratila sledovanost, navyse by odpadli zapasy o tradicne pozicie v poharoch a hlavne bojw o zachranu, ktore su korenim v Europe. Toto by bolo pre rlitne kluby uplne kontraproduktivne a ich pozicie by postupne nahradzali nove kluby. Toto proste nema sancu na uspech a potvrdenim tejto hypotezy je fakt, ze dodnes ziadba takato sutaz nevznikla, pritom uz za danych podmienok davno mohla. Wenger, na to ake ma vzdelanie mi pride neskutocne naivny.
To bude záležet na celkovém nastavení společnosti, nakolik bude sílit tlak na sjednocování Evropy - to myšlenkové, nakolik se budou podkopávat základy národních států. Pak může mít tento paskvil naději na úspěch, když se to národní cítění podaří rozvrátit a vštípí se lidem myšlenka jednoty. Bez toho to nepůjde. Ještě pořád jsou poháry doplňky evr. ligových soutěží, ještě pořád to je pro fandy priorita, ale to se může změnit, některé kluby už mění směr, protože vidina větších peněz v pohárech je pro ně hnacím motorem.
Je to tak a velmi mě mrzí, že zrovna Wenger takto hloupou utopickou myšlenku zvrací do novin už x let Je možné, že k tomu formátu, který popisuje Wenger bude směřovat postupně Liga mistrů (tedy víc míst pro top soutěže, více zápasů ve skupině, atd.) a jak velmi správně píše Puskas, půjde to ruku v ruce s vývojem názoru evropskou integraci. Nějaký vznik soutěže top klubů ze dne na den je scifi projekt předem odsouzený k neúspěchu
ale ale pockajte... vy ste pravdepodobne nepochopili Wengerovu myslianku. On predsa hovori o tom, ze elitne kluby z narodnych sutazi, by vytvorili svoju "nadnarodnu sutaz", ktora by mala elitarsky charakter, teda by sa z nej nedalo nikam vypadnut ani postupit. Tieto kluby by pravdepodobne natrvalo opustili svoje narodne sutaze, ktore by vsak stale existovali. Ja tvrdim, ze to je ekonomicky blud, nezmysel, a doteraz sa tak nestalo preto, ze tieto elitarske kluby by na majstrovskych poziciach alebo jednoducho v poptredi tabulky nahradili ine kluby pod nimi, ktore by sa postupne akokeby vypracovavali na velkokluby, zatial co tie, ktore sa zdrzuzili v elitarskej sutazi by prirodzene upadali aj ekonomicky a fanusikovsky. Preto takato sutaz nevznikla, lebo tie kluby o tomto trende vedia, maju predsa prieskumy a marketingovych expertov, a preto mi pride, ze sa Wenger iba zosmiesnil , lebo toto format, ktory by tu uz predsa davno bol.
.
To co tvrdite vy, je iba prerobenie Ligy majstrov na nejaku sutaz, v ktorej by sa zvysil podiel klubov z elitnych sutazi. A tomu s predsa nemusime branit, ved ak tam bude vacsia kvalita, a bude stale existovat moznost tam postupit aj trebarz cez predkola, preco by sa to nemohli realizovat, ved aj UEFA ranking na zaklade ktoreho sa prideluju miestenky sa zostavuje na zaklade kvality, nie na zaklade nejakej dohody, tam predsa nie je ziadne elitarstvo. Ak niekto nema kvalitnu ligu, preco chce mat zastupenie medzi najlepsimi? Nech sa najprv vypracuje. S tym uplne suhlasim.
Moc ti nerozumím, v podstatě si podrobněji rozepsal přesně to co jsem napsal já a já se s tím, co jsi napsal ztotožňuji. I s tím, že je Wenger mimo, že vznik elitářské soutěže ze dne na den je hloupost, ale zároveň proti přirozenému vývoji LM, který třeba bude nést určité prvky té "elitářské soutěže" nic nemám.
odcitujem ti tvoju vetu:
"Je možné, že k tomu formátu, který popisuje Wenger bude směřovat postupně Liga mistrů (tedy víc míst pro top soutěže, více zápasů ve skupině, atd.)"
- tu si napísal, že zvýšením miest pre elitne ligy v europskych sutaziach spejeme k elitarskej sutazi o ktorej hovori Wenger. Vobec nie. Wenger hovori o niecom inom, implicitne hovori o tom, ze elitne kluby opustia svoje narodne sutaze, aby sa nemuseli delit so slabsimi a vytvoria svoju vlastnu sutaz, ktora ale nenahradi LM ale budu ju mat ako nahradu v narodnych sutaziach. To su dve rozdielne veci. Preto si myslim ze si to nepochopil, ved som to hore rozspisal.
proste Wengerova utopicka vizia, je ze Real uz nebude hrat ziadnu spanielsku La ligu, ale bude namiesto nej hrat nejaku top medzinarodnu ligy typu NHL v USA, kde bude okrem neo napr. PSG, Liverpoll, Juventus atd.. a zaroven tieto muzstva sa uplne vyseru okrem narodnych lig aj na LM Eu.ligu.
No ja teda z toho nectu, ze by ty velky kluby vystoupily ze svych lig,ale ze by ty elitni kluby hraly proti sobe o vikendech a normalni liga by se hrala pres tyden... Ale tezko rict, jak si to presne predstavuje, proto je asi taky nesmysl s tim nejak polemizovat.
Nechme to asi být, máme asi jiné vnímání slova "směřovat" Jak jsem již napsal jde o to, že (pouze) v určitých prvcích se v budoucnu liga mistrů může stát tou ligou, o které mluví Wenger. Ale ten koncept, jak ho prezentuje Wenger je nesmyslný a doufám, že nereálný.
Každej fanoušek fotbalu musí být pro.
To jo... Když si člověk uvědomí,že tam teď bude dost marně zaclánět taková Plzeň...
tak pořád lepší než nějaká chaotická sparta
Z bláta do louže člověče
Nějakej náš tým by tam měl bejt.
Nevím,jestli je potřeba v takové soutěži tým co dostává bura a podobně...EL je asi lepší
Chápu že Plzni prachy z LM zajistí další roky fungování...
Tak. Nemáme Křéťu. Je to na tom založený.
Jj,co se prachu tyce to je jasny
Tak evidentně se tam zkoušíte dostat kolik...deset-patnáct let?
To teda nemusi.
A bude to za 20 let ještě fotbal?
Neboj, simulování, zdržování a pičování na rozhodčí takhle rychle nezmizí a to video taky nevyjde. Takže ano, fotbal bude i za 20 let.
Můžeme se bavit o drobných změnách formátu ligy mistrů, ale tak jak to říká Wenger (mimochodem už tak posledních 10 let...) je podle mě úplně mimo. Fanoušci těch "elitních" týmů chtějí být nejlepší ve své zemi, nechtějí hrát ligu, kde budou bojovat o střed tabulky s týmy arabských šejků z celého světa...
S tim bezte do prdele
Pojd do duchodu uz Arsene
Hovno, nic, Fotbal je super tak jak je. LM i EL je skvělá soutěž. Český kluby se teď navíc snaží o jakousi internacionalizaci právě kvůli těmto soutěžím, aby v nich byl úspěch. Já si ho přeju a věřím že se dostaví.
FUCK UEFA! Fotbal je prostě o tom, že hraje občas David s Goliášem a to nejen v LM či na MS. Proč dělat nějakou kvalifikaci? Běžte do prdele na tý podplacený organizaci.
Uz niekam zalez. Tento nadpriemerny manager s par trofejami za tu dlhu dobu nema pravo diktovat co by malo byt. Zbytocne vytvarat novy format, zapasy sa maju hrat v stredu?? Ludia chodia cez tyzden do prace, kedy chce dat zapasy?
Starý sa už zbláznil naozaj
Já jsem pro akorát bych chtěl světovou aby tam hráli i top týmy z Ameriky, Mexika, Brazílie, Argentiny, Chile, Číny, Japonska, Koreji, Austrálie, Nového Zélandu
a ještě všechny měsíční národy.
Africke tymi si vynechal schvalne??? Tych musi byt pre korektnost aspon polovica dopice!
Wenger vraví o utorku a strede ako termínoch domácej súťaže a o weekende ako termíne "elitárskej ligy". To by ako zanikla Champions League? Nová súťaž bez tradície a navyše uzavretá spoločnosť...no neviem. Alebo by to bolo pokračovanie CL aj s ušatým pohárom???
Je tam veľa otáznikov.
Ja viem, že je nechuť u veľkoklubov cestovať a hrať s mužstvami z východu Európy, ale sú tam kluby ako Sporting, Porto, Benfica,AS Roma, Lazio, Fiorentina,Feyenoord, Eindhoven,Celtic, turecké kluby...to nie sú práve maličkí a celkom neatraktívni...čo s týmito?
Podľa mňa ide o úlet pána Arséna.
It has been revealed he earns £391,000-per-week, £75,000 for every game he starts, as well as a £1.1m annual signing-on fee. That figure is guaranteed, however he performs.
He will also be given £2m if he reaches a combination of 40 goals and assists in a season, £1m if United win the Champions League and £500,000 if they win the Premier League.
That means, he could earn around £25 million a year if he hits all his targets. Define: breaking the bank.
Mourek a Alexis ven!!!
jenom ten mourek
A kam by s takovou smouvou Alexis šel?
Cina :) Oba. Ale bola by ti skoda.
*to
trapko kebyze vyhrame LM PL a on da dokopy 40 golov a asistencii nech dostane aj 35 mega dokopy
Kebyze nevyhrame...co tam máš dál?
Tak to nedostane..
Ten mega a pul je opravdu raketa...vlastne mesicni plat
£1m if United win the Champions League and £500,000 if they win the Premier League.
Oni mu dají 20 fixních a pak takový trapný bonusy. Neskutečný.
Ma pravdu v tom, ze soucasny stav udrzitelny neni. LM sama o sobe muze dosahovat mnohem vetsich prijmu nez v soucasnem nudnem a zdlouhavem modelu prinasejici jen malo vzajemnych zapasu nejlepsich tymu a v dlouhodobe prilis mnoho zapasu uplne o nicem - bud uz se rozhodlo v prvnim zapase nebo uz je postup ze skupiny v kapse nebo jde o zapas favorita s trpaslikem... Snaha vydelavat vic penez driv ci pozdeji bude v nejakou takovou superligu resultovat. Jen to ma spoustu neznamych - bude to stale pod UEFA? nahradi to LM jako pohar nebo bude snaha nahrazovat domaci souteze celoevropskou ligou? bude ta soutez uzavrena nebo ne? A tech otazek je o dost vic...
Neztratí takové zápasy potom takové to své kouzlo -> Nevidí každý měsíc zápas Barca-Bayern, Real-Juve, PSG-City... LM je právě podle mě super soutěž i z tohoto důvodu, že na sebe ty týmy narazí až v závěrečných kolech. Mimo to se tam může připléct nějaký černý kůň (Liverpool, AS, kdysi BVB, Schalke) co tyhle velké týmy potrápí. Když se pak hraje zápas dvou gigantů, je to svátek, něco mimořádného. Taková "super" liga by tomu ubrala na tom "kouzlu" těch zápasů gigantů. Tuhle otázku si kladu třeba já. Za mě je to špatně
Podle me automaticky neztrati, vsak v domacich soutezich se takove zapasy hraji minimalne 2x rocne a zajem o ne jen porad veliky. Ale vedle tehle zapasu je potreba pro vsechny tyhle velkokluby potreba hrat zapasy, ktere mohou v pohode vyhravat. Jenom superliga muze byt nuda. Pokud se ale upravi format LM do exkluzivnejsi a zajimavejsi podoby, da se z toho dostat mnohem vic.
Pokud se vyleze ze staromodniho formatu skupiny a playoff na dva zapasy, oteviraji se mnohem vetsi moznosti, podle me dobre se inspirovat z NFL. Napr dejme tomu 40 ucastniku, 10 zapasu zakladni casti pro vsechny tymy, prvnich 16 z jedne velke tabulky postup do vyrazovaciho pavouku na jeden zapas, domaci prostredi ma lepe nasazeny tym. Pokud se upravi nalosovani, kdy se udela 5 kosu a tymy odehraji 2 zapasy s tymy ze vsech kosu vcetne vlastniho, byla by to vetsi zabava nez ted. A hlavne by to vydelalo vic penez, i diky vetsi garanci zapasu v zakladni casti pro vsechny.
wenger je starej chuj izolovanej od reálnýho světa, právě lidi jako on s jeho utopickýma vizema jsou mor pro společnost. strašně odpornej člověk
Mal by si položiť otázku, či by sa ten jeho Arsenal ešte rátal medzi elitu a či by bol niekto zvedavý sa na nich pozerat
Rika se tomu obcas evoluce, ale tohle je spise starecke demence
Je to logické, posledne roky tie TOP kluby vo svojich ligách nemaju konkurenciu, Juve, Bayern, Real, PSG aj Barca vyhravaju rok co rok svoje ligy o vela bodov. Uplne odskočili konkurencii, ci uz kvalitatívne ale aj po finančnej stranke,
Predstavte si ze budu spolu hrat kazdy vikend a kludne sa tie zapasy budu obcas hrat v Katare, Číne, Japonsku, USA atd. Tie zisky by boli obrovske, PL ma este vyhodu ze sa tam pumpujú obrovske prachy a ako jedina liga je rok co rok vyrovnaná. Zvyšné ligy su uz dlhodobo nudné
Jenže když spolu budou hrát furt, tak to ztratí ten punc exkluzivity a výjimečnosti.
To nevim, jestli jsou tu vsichni takovi pozeri nebo proste jen konzervy. Nevim, kdo by nechtel kazdy tyden sledovat souboje TOP klubu Evropy misto tech Razgradu a Borisovu. Mozna par echt fanousku danych klubu, ale to je zanedbatelna mensina. No a kdyz se tady mluvi o elitarstvi: nikomu ani u nas neni nijak braneno, aby se take stal elitou, jenze to by tam na zapasy nesmelo chodit v primeru 5000 lidi.
Proč se tu někteří tak rozčilují? Honit budete moct stejně. Akorát třeba ne u LM, tak budete honit u něčeho jiného. Ale výsledek bude stejný.
Hlavní jsou hodinky na levé ruce.
V tom momente sa na komerčný futbal vyjebem
Kecy
Mne osobne by sa pacilo keby sa zrusili predkola a boli by predskupiny LM timi by si to medzi sebou rozdali bud na dvojzapas alebo po jednom zapase nieco ako fungoval pohar UEFA( aby tych zapasov nebolo zase moc) o postup do skupiny LM a EL a nestalo by sa, ze by tim ktory vyhral ligu hned po 2 predkole by vypadol a v poharoch uplne skoncil... pre timy zo slabsich lig urcite atraktivnejsi format....
Jenže je to o penězích a a týmy ze slabších lig,tedy týmy slabé,tzv. neatraktivní tam moc pochopitelně nechtějí.Proto také do LM postupují z těch kvalitních lig 3 rsp.4 týmy.Vše nasvědčuje,že se naopak ještě přitvrdí
Je to přesně tak jak jsi napsal. Myslím si, že přitvrdit na úkor neatraktivních týmů se musí!
aj timy zo slabsich lig vedia hrat atraktivny futbal, premna je atraktivny tim napriklad domaci rad by som bol keby mali dobrych hracov a hravali pravidelne LM a bola by kvalitnejsia nasa liga lenze ked sme utlacani a nuteni predavat a nic si tie timy nezarobia sa to nikdy nestane...
ved ja nehovorim LM by aj tak hrali viac menej ti istí ibaze by si slabsie timy viac zahrali...
A čo je atraktívne povedzme na matchi Atletico vs team trénovaný Mourinhom?
asi to iste co na matchi Atletico vs hocikto.
syndrom Koukalová
Nevyhnutelné to asi je. A já se těm velkým klubům vůbec nedivím. Ten argument je prostě silný a hlavně pravdivý - oni se o prachy mají dělit s někým, na koho je zvědavý zlomek lidí. Je to nespravedlivé.
Kluby si hlavně tu novou ligu musí řídit samy tak, aby jim to tam nemohl nějaký externí orgán ovlivňovat.
Otázkou za milion je, co udělají tyhle velké kluby s těma klubama, které se z různých důvodů stanou nekonkurenceschopnýma buď sportovně nebo finančně. Vyhodí je? Kým je nahradí? Nebude vstup do tohohle spolku gigantů pro slabší kluby spíš prokletím? Když si vezmu dva příklady klubů s opačnou finanční politikou - Ajax a PSG. Ajax je klub, který si výrazně vylepšuje rozpočet prodejem hráčů, ale v téhle superlize prostě bude muset alespoň částečně změnit svoje chování, jestli nebude chtít končit rok co rok u dna. To může ten klub zatížit a možná to může být i smrtící. Naopak PSG má možnosti, o kterých se nikomu ani nezdá. Vlastně ani nemusí plnit to, co ostatní, protože to (alespoň částečně) občůrá. A takovýhle klub si může koupit Ajax i s managementem. To prostě nejsou rovné podmínky.
A právě týmy typu Ajaxu se v nové lize můžou vyšťavit a začít upadat. A pak je tahle superliga vyloučí a nabere PSV, které postihne časem nejspíš stejný osud. Pak Feyenord ... Mezitím se vycucá Celtic, Benfica, ACM atd. atd. atd.
A v průběhu by mohly větší a mocnější kluby začít argumentovat úplně stejně, jako teď - proč mají dostávat podobné peníze, jako PSV, když se ti lidi chtějí dívat hlavně na ně. A jsme tam, kde jsme teď.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele