Překvapení z úst Čeferina, v roce 2027 skončí ve funkci prezidenta UEFA
Aleksander Čeferin v roce 2027 skončí ve funkci prezidenta evropské fotbalové unie UEFA. Slovinský funkcionář, jenž šéfuje evropskému fotbalu od roku 2016, to nečekaně oznámil na kongresu UEFA v Paříži.
"Už před šesti měsíci jsem se rozhodl, že v roce 2027 nebudu znovu kandidovat," řekl na tiskové konferenci Čeferin. "Po nějakém čase potřebuje každá organizace čerstvou krev, ale hlavní důvod je, že už jsem pryč od rodiny sedm let a budu další tři roky. Také jsem unavený z koronavirového období, ze dvou válek, z nesmyslných projektů typu takzvané Superligy," dodal šestapadesátiletý rodák z Lublaně.
Čeferinův ohlášený odchod po vypršení současného funkčního období je o to překvapivější, že krátce předtím dnes UEFA drtivou většinou schválila úpravu stanov, podle níž se mohl slovinský funkcionář ucházet o zvolení i na období 2027-2031. Do maximálních 12 let, jímž je mandát prezidenta omezen, by se mu totiž nepočítaly první tři roky 2016-2019, kdy se do čela kontinentální federace posunul automaticky z pozice viceprezidenta po suspendaci tehdejšího šéfa Michela Platiniho. V letech 2019 a 2023 byl ve funkci potvrzen aklamací.
"Má rodina to věděla první a potom jsem to řekl některým svým přátelům a kolegům," řekl Čeferin o svém rozhodnutí skončit. "Nechtěl jsem ovlivňovat kongres. Chtěl jsem, aby se rozhodli, aniž by věděli to, co vám říkám dnes," dodal šéf UEFA.
Čeferin kvůli snaze o úpravu stanov čelil kritice, na protest proti možnému prodloužení mandátu koncem ledna rezignoval ředitel rozvoje fotbalu UEFA Zvonimir Boban. Vedení UEFA označilo úpravu stanov za nutnou, aby vyhovovaly švýcarskému právu, neboť unie má sídlo v Nyonu.
Jako jediná byla proti Anglie, jež ještě předtím chtěla oddělit hlasování o úpravě prezidentského mandátu od hlasování o ostatních změnách stanov. Neuspěla však, neboť se k ní připojily jen Norsko a Island. O úpravách stanov se tak hlasovalo v rámci jednoho balíčku.
Komentáře (163)
Přidat komentářCítí se být konečníkem, tak se podle toho rozhodl.
I když to byl vlastně asi Infantino co se cítil být vším, co se zrovna hodilo být
První dobrá věc co udělá?
Což je podezřelé. Za tím musí být něco hodně špatného.
To bude stejné jako s Putlerem, akorát nasadí svého lokaje a bude ho ovládat z pozadí.
Nene. Není možné.
Neodesel mezitim nekdo z toho vyboru proto, ze Ceferin nechtel skoncit?
Boban, je to dokonce i v článku.
boBAN
13:53
Thiago Alcântara opět mimo hru
Thiago Alcântara se před několika dny po deseti měsících vrátil na trávníky a jednalo se pouze o krátkou epizodu. Záložník Liverpoolu naskočil proti Arsenalu, odehrál pět minut a přivodil si další svalový problém, anglický celek ho tak bude postrádat rovněž v další fázi sezony.
chudák
glasser than glass
Co si koupili, to mají žádný překvapení
velka chyba, ze odmitl ten Al-Nassr
až v roce*
Do roku 2027 je ďaleko aby obstálo slovo takého človeka.
„Môžem vás ubezpečiť, že v roku 2014 už v politike nebudem.“
Robert Fico, april 2009
zase jestli to ale řekl na apríla...
Andrejko to má stejne
Jednou říká že není politik, pak že je zkušený politik... a ti důchodci mu věří vše, co řekne
Porad lepsi, nez soucasnej paskvil.
To jako v čem? Neříkám, že tahle vláda je super, ale aspoň víš, že chtějí patřit na západ, že umí udělat nepopulární kroky a že neslibují ráj na zemi. U Andrejka nevíš, jakej bude jeho názor. Ten se dozvíš až v momentě, kdy se objeví názory jeho voličů na facebooku. Nehledě na to, kdo je spolu s ním v jeho straně. Schopnosti Schillerové spolu s Havlíčkem už jsme podle mě otestovali dosyta, není potřeba je tam mít znovu.
Nevíš ani v podstatě na jakou stranu bychom se přidali v UA/Rus konfliktu. Můj názor je, že bychom šli cestou Maďarska a byli v civilizovaným pro smích a na obtíž. Znovu raději zdůrazním, že současná vláda není ideální
světě
Ano, ale drtivý většině populace je tohle úplně fuk. Je nezajímá orientace zahraniční politiky, ale jejich ekonomická situace, která se poslední roky zhoršuje. Částečně je to ekonomickým cyklem, částečně asi kroky vlády, která vícero věcí nezvládla a navenek komunikuje příšerně.
Já nechápu tu kritiku komunikace. Babiš každý den mluvil něco jiného a úplně něco jiného dělal. Ale má u lidí kladné body, protože říkal, co chtěli slyšet.
Máš pocit, že vláda efektivně vysvětluje svoje kroky? U některých věcí dělají opak toho, co slíbili před volbami, třeba daně.
My to chápat nemusíme a můžeme si říkat, jak to bylo za Babiše horší, což skutečně v mnohém bylo. Ale realita je taková, že tahle vláda má podle průzkumu důvěru pouze 17% populace, což prý je jedno z nejnižších čísel na světě.
Neboj. Oni ti to za našich 40 mega na bilbordech vysvětlí co dělají dobře.
Jenže tohle dělá prostě každá vláda. To že mají špatnou komunikaci (třeba proti Babišovi) prostě není pravda. Jen prostě dělají nepopulární kroky. I kdyby to vysvětlovali nejlépe, jak to jen jde, tak by většina lidí byla nasraná, protože je to nezajímá. Je zajímá jen, kolik dostanou a co si za to koupí teď a tady.
A co delal Babis, ten neco efektivne vysvetlil? “We are best in covid”.
Ekonomicka situace v zadnym pripade neni vina tyhle vlady, ale prirozenym ekonomicky cyklem, 8 lety tvoreni babisovo imperia a rozdavani penez + covid a valka. Chapes, ze kroky tyhle vlady se peojevi za dalsi rok dva, ale utcite nemuzou za to, kde ted jsme. Jestli ste si nevsimli, tak posledni 2 roky se tu dela politika, do ty doby se resily jen skandaly toho curaky a jen se tam vsichni battlili.
2 roky se tu dělalo tak akorát hovno a výsledkem je ta inflace a propad HDP. Okolní země jsou na tom líp. Kdyby vláda zastropovala ceny energií o rok dřív a zavedla windfall tax o 2 roky dřív, kdyby neproplácela distributorům rozdíl cen, tak by měla v pohodě těch dvacet miliard a ještě víc a mohla valorizovat důchodcům a mít poloviční schodek.
Všechny tyhle návrhy jsou nesmysly. Inflace letěla nahoru dávno předtím, než současná vláda přišla a teď už je hodně dlouho zpátky dole. Zastropování cen energií nic neřeší (naopak je to spíš dělá vyšší) a windfall tax byla teda nesmysl od začátku - tam není problém že měla být dřív, ale že neměla být vůbec.
Jo souhlasim, že nárůst inflace už byl ke konci roku 21 a že už mohla udělat něco babišova vláda, ale ti už to měli za pár, tak se na to vysrali. Jak že zastropování cen nebo státní obchodník nic neřeší? A jak jinak bys ty ceny energií chtěl řešit? Koukám že třeba v Německu taky nic lepšího nevymysleli.
Windfall tax si myslim že není nesmysl už třeba z důvodu, že se Křetínskému vůbec nelíbila a tenkrát vyhrožoval přesunem firmy na Kypr. Má to smysl z důvodu, že ty korporáty nebudou mít tak velký tendence si mastit kapsu na cizím neštěstí, a když už to teda udělají tak se o zisk budou muset rozdělit se státem, v podnikání a rozšiřování byznysu to nijak nebrání. Přečti si, jak windfall tax zavedli v roce 1980 v USA, kdy s chtěly ropné společnosti obohatit na panice v obchodu s ropou, kdy reálný pokles produkce byl minimální (jen 4%), ale ceny se zvedly skoro 2x. https://en.wikipedia.org/wiki/1980s_oil_glut#/media/File:Crude-oil-price-history-chart-2022.webp Mmch všimni si, že si ropáci mastili kapsu i v roce 2008 za ekonomické krize.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-ocima-byznysu-cash-only-windfall-dan-je-zklamani-tahne-ji-jen-cez-241310
No vždyť píšu, byla špatně, hlavně pozdě implementovaná.
Babiš měl kladné body za komunikaci???
vždyť to byla jedna z nejčastějších výtek... od toho, že neumí mluvit, tak především ten chaos během covidu, kdy ho nesnášel a smál se mu každý. a to imo hodně přispělo k tomu, že volby tehdy prohrál (a spolu s ním i ČSSD, která se svezla s nimi)
to že Babiš a spol byli komunikačně pod úrovní besídky, neznamená,že současná vláda to dělá dobře, válek, stanjura, Fiala, ti jsou třeba totálně k smichu. k tomu třeba trapná Černochová..
V té době ne. Jenže časem se na to zapomnělo. Teď se mluví o tom, že špatná komunikace vlády to vyhraje Babišovi. Což není pravda, protože i kdyby vláda komunikovala dobře, tak těm lidem je to jedno. Protože jinak by si museli vzpomenout na to, že Babiš tu komunikaci měl ještě horší.
ano samozřejmě že i v te době. ty si snad nepamatuješ ten povyk, když ten dement mluvil ty své nesmysly že přišel jeden člověk, ale ten přišel až v nějaké době a podobně píčoviny, to že ho všichni kritizovali že feri na svém blbem Instagramu dokáže lépe předávat informace než celá vláda.. atd. bylo tho mnohem víc a kritika byla okamžitá, vždyť kvůli tomu jak se choval během covidu ty volby prohrál. teď to vypadá na porážku současné koalice z podobného důvodu a je to úplně logické, že je více kritizována vláda než opozice ( když tomu jde chaosem a debilnimi lidmi naproti), vždy tomu tak bylo.
průměrný volič řeší co je teď
odeslalo se mi bez dopsání.
průměrný volič, řeší co je teď, co bylo před 5 lety ho opravdu netrápí, respektive si řekne, že teď už to třeba bude jinak. stačí se podívat, jak se vrátil Fico na Slovensku, nebo třeba i ODS u nás.
Já psal, že v té době neměl kladné body za komunikaci. Tak si pak průměrný volič nemá stěžovat.
Definice šílenství je dělat věci stále dokola stejným způsobem a přitom očekávat, že to přinese jiné výsledky.
proto nechápu, že se divis, že když současná vláda tu komunikaci taky nezvládá,(byť třeba ne tak moc jak Babiš tehdy) tak očekávaš jiné výsledky než kritiku a pokles preferencí stejně jako to tehdy bylo u Babiše..
Já nechápu to, že se dává tý komunikaci tak velká váha. I kdyby měla vláda super komunikaci, tak podle mě má preference na podobné úrovni. Nechápu prostě ten názor, že kdyby vláda lépe vysvětlila lidem, co dělá, tak by to lidi přijali. To je podle mě nesmysl. Většina těch nespokojených nechce nic vysvětlit, ale aby jim vláda řekla to, co chtějí slyšet.
Chápu, že třeba vláda nemá takovou důvěru a že vládním stranám klesají preference. Nechápu, proč ANO stoupají, když byli v té komunikaci horší.
Černochová Ty ženský co nastrkávají na obranu bych se bál pustit i ke sporáku. Natož aby řídili dnes (bohužel) to nejdůležitější ministerstvo.
wtf
To, co si myslí většina populace (která by za pár korun prodala svoji babičku), je sice důležitý pro volby, ale není to měřítkem toho, jestli je vláda dobrá, nebo ne.
Část populace...
Vždycky se směju, když někde někdo něco říká o komunikaci. Buď máš výsledky, nebo je nemáš. To že neuměj komunikovat, že lidi za jejich vlády přišli o třetinu hodnoty úspor a mzdy lidem reálně klesly... nehledě na covid, válku a ekonomický, to se komunikuje dost blbě.
Nikoliv. Důležitý je umět ty výsledky i prodat. Můžeš mít vládu, co dělá dobrý kroky a výsledky má, ale pokud to neumí vykomunikovat, tak je příští období nezvolí a ta práce přijde vniveč, čímž jsou sami proti sobě.
tretina? a neni to malo?
Od ledna 2020 do května 2023 kumulativní inflace 33 %, od října 2021 do května 2023 to je 25 %. Myslim si, že odhad kumulativní inflace mezi řijnem 21 a dneškem jako 33 % neni úplně mimo. A neřikam, že za to může Fiala, nebo že by si Babiš se Schillerovou vedli líp.
To jak tahle vláda ignorovala nájezd inflace (asi nejvtipnější byly kontroly MF na benzínkách, které neodhalily nic) a posléze totálně zmrvila windfall tax mi dává tušit, že buď sou to hlupáci nebo zkorumpovaný od distributorů energií. A to je mnohem horší, než když si Andrejko přihrál nějakou dotaci nebo zvýšil povinný podíl řepky v naftě.
Ty jejich nepopulární kroky jsou jen omlouvání vlastní neschopnosti, kdyby to tak nepodělali (možná schválně?), a kdyby si akcionáři energetických firem nemuseli vyplatit rekordní dividendy, tak by vláda nemusela ani zkrouhnout důchodce na valorizaci.
Tvůj názor je dost vedle, ANO je v eu parlamentu v Renew Europe frakci, tzn. třeba i s Makronovými Centristy, nějaká izolace nehrozí. Ve všech hlasováních o Ukrajině ANO hlasovalo stejně jako vládní strany, takže i tady je postoj jasný. Naopak v zahraničí si všimli, že sme jediná země EU, která se ještě nezpamatovala z kovidu.
A jak píše Freedo, zahraniční politika je vedlejší, když většině lidí pokles reálný příjem, přitom po tom úpadku za kovidu měl následovat růst. Btw Stanjura bez kovidu má ještě větší dluh než Schillerová s kovidem a i když ANO nevolím, musím uznat, že pžed kovidem snižovali dluh, to za téhle vlády nehrozí, ta se nevejde ani do Maastrichtských kritérií.
prdel je,ze najezd inflace byl uz za burese,ktery to prizivil
o CNB a jeho dosazeni Michla nemluve
windfall tax byl provar
hodnota valorizace duchodu byla do budoucna uplne silena,s tim udelat neco museli
stanjura ma rocni rozpocty mensi nez Chcalena..viz jeji posledni rozpocet bez covidu
snizovali dluh pres rozpousteni rezerv
.
ale jinak mas prehled
Nejhorší je, že z toho zmenšení valorizace bude těžit příští vláda.
To mu neříkej, třeba by na to přišel sám
Samozřejmě že bude, proto Andrej nezrušil superhrubou mzdu kdy měl, ale až až v době, kdy dost reálně hrozilo, že nebude v příští vládě (plus se tím taky samozřejmě snažil nahnat další body). Vládní vliv na ekonomiku je často pomalý, rozhodnutí se často projeví později, ale lidí to bohužel často vnímají tak, že za momentální stav může momentální vláda, i když tam je třeba dva měsíce.
Bych rád připomněl, že Andrej prožral doby největšího ekonomického růstu, už krátce před covidem (leden, únor 2020) byl rozpočet v totálních sračkách a v těchto měsících byl na rekordních minimech. Covid mu to akorát pomohl přikrýt...
Jenže to jeden z hlavních úkolů ČNB, aby hlídala cenovou stabilitu. Přitom udělali víceméně hovno a teď když spadla inflace na přijatelnou mez se plácají po zádech.
"Důchodový účet" byl loni asi -80 miliard. Za posledních 20 let už je tam sekera přes půl bilionu. Takže ta valorizace se musela zkrouhnout a stejně to nevyřešilo problém s důchody. Jen to dalo více času na řešení.
ANO v eu parlamentu je úplně jiná strana. To nemá s "domácím" ANO vůbec nic společného.
Tak ono když minulá vláda jim připravila pastičku se zrušením superhrubé mzdy (na kterou jim skočila ODS) a nabobtnalými mandatorními výdaji, tak je docela složité snižovat deficit. Superhrubá mzda měla být dočasný řešení a skončit v roce 2015 (myslím). ANO to prodloužilo do roku 2021 a ještě se chlubí tím, že jí zrušili. Přitom peníze teď musí hledat jiní.
A navíc si vezmi, že Andrej si dřív v podstatě půjčoval zadarmo. Dřív měli dluhopisy docela slušný výnos, pak byly zadarmo, takže se obsluha dluhu hodně zlevnila (ne díky němu) a on si ještě víc napůjčoval. Teď ty úroky zase skočily, takže ta obsluha ještě více roste. Jak říkáš… slušné pastičky. Jak mi říkal jeden známý, co se mezi nimi pohybuje. Teď (tehdy za Andreje) je ještě dobře, ale jakmile půjdou pryč a najde se ta paseka, tak lidi reálně schudnou… To bylo ještě před Covidem.
ČNB přece nemá žádný nástroj na to, aby zatlačila na producenty zdražování, ale proč to na ní nesvalit, když je neschopný nebo zkorupovaný ministr, že. To že je EP ANO jiná strana je tvůj názor, se kterým nemusím souhlasit, ale Mupi se tady bál že by se ANO přidala k Rusku, což je samozřejmě nesmysl a zajímalo by mě, kde se to vzalo, tipnul bych, že něco podobného šíří Rakušan pomocí meméček. Mandatorní výdaje vzhledem k rozpočtu se během Babišova působení snížily z 58% na 53%, máš to i na wikipedii.
Má určitě lepší nástroje než vláda. Ale proč to nesvést jen na vládu a ČNB ignorovat.
Tak možná to bude tím, co říká Babiš, jejich předseda. Posílat, co přišlo whatsupem, je spíše styl Babiše. Kdyby třeba netvrdil, že se při útoku na naše spojence, na ně vysereme, tak by si to nikdo nemyslel. Navíc teď to ještě vylepšil tím, že je zbytečné si kupovat stíhačky, když jsme obklopení spojenci a ti nás budou bránit.
Jenže ty čísla jsou od MF a úplně bych jim nevěřil. Třeba NKÚ píše o úplně jiných číslech.
ČNB snad může zastropovávat ceny energií, nebo když už je průser na světě, tak aspoň danit nadměrné příjmy v době krize, když si distributoři mastí kapsu? Nebo jaký přesně má ČNB lepší nástroj proti zdražování cen energií, který můžou primárně za inflaci? Absolutně nechápu, jak v tomhle můžeš obhajovat Stanjuru, kterej s tim rok nic nedělal a tvrdil, že za zdražení může Putin a teď když už konečně lidi zjistili, že ruskej plyn až tak velkej podíl na evropskym trhu nemá, aby mohl tak dramaticky ovlivňovat ceny, tak to zase svádí na Michla.
Ani zastropování cen energií, ani danění příjmů inflaci vůbec neřeší.
Jak píše bobis21, tak nic z toho inflaci nesníží. Zastropování cen jí jen zakryje a je dost pravděpodobné, že ta zakrytá část se ještě zvýší. Navíc se tím prodlouží délka návratu do "normálu".
Vyšší zdanění taky nijak inflaci nesníží.
fakta
Jenže tohle nejsou fakta, ale názory. Jediný fakt, který ten post obsahuje, je výší schodek Stanjury. Jenže to není pravda. Schillerová udělala 2 největší schodky (370 a 420 miliard) a to i při přepočtu k HDP (asi 6,5% a 7%). A ani většina nešla na opatření kvůli covidu.
No dobře, na špatné rozpočty je to 2:2, ale sem zvědavý, jestli teď Stanjura udělá aspoň v černých číslech jako Babiš (roky 2016 a 2018).
Uff, spíš bych se leknul, kdybych dostal od dvou největších trotlů na ef (mrazik, fenix) palec
tak vzhledem k tomu,co tu predvadis za kokotiny a jaky mas uzasny prehled,tak...no nic...jsi proste hloupa guma kluku
To ty vůbec nemůžeš posoudit, tupá ovečko.
Tak aspoň, že jsi přiznal, že nemáš pravdu.
Ty si nepsal pravdu v mnohem víc věcech. Nebýt kovidu (což minulá vláda opravdu moc nezvládla), tak by obhájci současný vlády neměli vůbec nic, v čem by mohli říct, že jsou lepší, než ti předchozí. Chápu nějaký úsporný balíčky a i rozumim (ač nesouhlasim), že třeba berou na valorizacích platů a důchodů, když se za kovidu prostě muselo půjčovat, aby ty podniky nekrachovaly (naprostá většina se dala na malé podniky) ale to jak rozdal Síkela ze Stanjurou za výpalné 130 mld. pro distributory energií a bankám, to mi hlava nebere, jak to může někdo obhajovat.
Co do prdele dala vláda bankám? Teď už si fakt musíš dělat srandu.
Píše někdo, kdo si tady neustále vymýšlí a používá upravená a nebo neúplná data.
Takže stejný jako sám Babiš
Havlíček pls
no do prdele, to je prehled
Jo, máme prej nějaký penzijní rezervy, tak se může Andrejem inspirovat a rozházet i toto...
Nájezd inflace byl za předchozí vlády, když tahle přišla, už byla u 10 %.
https://www.czso.cz/csu/xe/prumerna-rocni-mira-inflace-v-cr-v-roce-2021-byla-38-
2021 3,8%
V prosinci 6,6% a je tam vidět strmý růst.
Meziroční míra inflace
Meziroční míra inflace vyjádřená přírůstkem indexu spotřebitelských cen ke stejnému měsíci předchozího roku vyjadřuje procentní změnu cenové hladiny ve vykazovaném měsíci daného roku proti stejnému měsíci předchozího roku.
Tato míra inflace je vhodná ve vztahu ke stavovým veličinám, které měří změnu stavu mezi začátkem a koncem období bez ohledu na průběh vývoje během tohoto období. Bere se v úvahu při propočtech reálné úrokové míry, reálného zvýšení cen majetku, valorizací apod.
Meziročně vzrostly spotřebitelské ceny v prosinci o 6,6 %, což bylo o 0,6 procentního bodu více než v listopadu.
Míra inflace vyjádřená přírůstkem indexu spotřebitelských cen ke stejnému měsíci předchozího roku
Podívej se na ten graf dole a řekni mi, že nevidíš nárůst už od poloviny roku 2021.
Samozřejmě že když se diváš na průměrnou roční míru, trvá trochu déle než to tam uvidíš. Když se budeš dívat na meziroční / meziměsíční hodnoty, uvidíš to hned.
Myslíš tu zahraniční politiku kterou předvedla Pekárka?
na pekarku prskaji jen jantari
Nový Kalousek a ještě k tomu ženská. Hned jak přebrala TOP09, tak bylo jasné, že na ní bude velký hate. A to má ještě štěstí, že je "uklizená" ve sněmovně.
Vzhledem k.tomu, že nemá žádný pořádný pravomoce, tak jsou na ní gumy slušně vysazený
stydím se, co na ní kdekdo sdílí na Facebooku za "vtipy", který bych si nedovolil k žádný ženský
Kalousek byl sice ožralej namyšlenej čurák, ale aspoň měl občas dobrý hlášky a uměl pěkně podplácet novináře. Pekarová je jen trapná a její dovednost je nejspíš jen v tom, že dokáže někomu v ODS podržet, sama by se do sněmovny ani nedostala, bez Feriho PR budou mít tak 3%.
presne jak rikame, takove to klasicke prskani debilnich kretenu
Lepší věci než vy říkají i malý děcka.
To máš pravdu. Nechápu, když to víš, proč teda ty sračky říkáš
To se ti moc nepovedlo.
Neumím číst, i tak říkáš sračky
Vetsi krava uz je v politice snad jenom Langsadlova.
A co že vlastně tedy tak hroznyho udělala?
TOP09, ženská a ještě k tomu ministryně pro vědu a výzkum. Už jenom za tuhle kombinaci jí bude dost lidí nenávidět.
Langšádlová je totálně neschopná a nic o vědě a výzkumu neví - nikdy se tomu profesně nevěnovala. Ale Bakary se asi ptal spíš na Pekarovou.
Ministr je manažerská pozice. Nemyslím si, že je nutnost mít odborné znalosti z toho odvětví.
S tím naprosto nesouhlasím. Ministr činí důležitý rozhodnutí ohledně svýho resortu, takže bych od něj nějakou odbornost očekával. Pokud teda nechceme řídit stát jako firmu.
Jenže k těm rozhodnutím nepotřebuje odbornou znalost toho odvětví. Ministr nedělá žádná odborná rozhodnutí. Dělá politická rozhodnutí. Určitě je znalost toho odvětví plus, ale to se dá získat i bez odbornosti. Vedení ministerstva je hlavně o zajišťování a přerozdělování peněz, připravování podkladů pro změnu zákonů, atd. Což nemá s vědeckou prací nic společného.
Kdy naposled to ministerstvo vedl vědec?
Ona je historicky první ministr pro vědu a výzkum, takže nikdy.
Ok, tak předtím měli místopředsedy vlády pro vědu a výzkum. Veterinář a spisovatel/diplomat.
Jo, na pekarovou
Co tak pozoruju, tak ji všichni "nenávidí" na základě pár překroucenych hlášek jako s nošením svetru v zimě místo přetapeni, no
vsak to rikam
Však teď je 2024, ne 2014.
jen dalsi tri roky ? zivotni obet
"Také jsem unavený z koronavirového období, ze dvou válek, z nesmyslných projektů typu takzvané Superligy"
Ten má ale strhující job
Si ho pamatam ako pomahal v cine v nemocini liecit chorych dochodcov. Potom sa rychlo obliekol zo skafandra do obleku a povedal nono superliga. Neskor nasadol do tanku a isiel branit mariupol. A ked bol na rotacii ako spravny cestovatel a dobroduh preletel rogalom z pasma gazy do izreala.
No, není to jednoduchý mít na hrbu osud celého světa
Budou modré karty které pošlou hráče na 10 minut ven
Blue cards will be introduced in football for sin-bins.
A player will receive a blue card for cynical fouls or dissent and he will be removed from the pitch for 10 minutes.
@TeleFootball
Tak to bych se nechal vylejt... pauza na cigárko ...a hurá zase na plac
Já myslel, že cynical foul = červená.
Možná by to řešilo problémy s dáváním červených karet v úvodu zápasu...
A jaky je to konkretne problem? Cervena je proste cervena a je uplne jedno, jestli je v 10. nebo v 80. minute.
Pokud je hrac tupa guma a necha si dat cervenou uz na zacatku, tak mu to patri a jeste by mel v kabine dostat deku, ze je kokot, ne to omlouvat, ze tim rozhodci zkazil zapas a davat za to modrou
proč modrá? já jsem vždycky snil o zelené kartě
V jiném infu jsem četl, že to bude za taktické fauly - takže taková ta klasická zastavení slibného protiútoku na půlce.
Každopádně bez čistého času tohle nemá smysl. Pokud nebude alespoň čistý čas toho trestu (když už ne zápasu), tak co prostě brání spoluhráčům půlku toho trestu prozdržovat?
V Saudskej lige chcu testovat cierne karty. Budu sa udelovat za urazku islamu ci kralovskej rodiny a po udeleni ciernej karty hraca za autovou ciarou zastrelia.
Tam se seká, bičíku nebo kameníkem ne?
Nebo se ve středověku už střílelo
* bičuje
bičík a kameník
....a bude novým šéfem FIFA
Nicméně co to vede ,tak se českému fotbalu nebývale daří
Hlavně nebuďme naivní, že se jeho odchodem něco změní k lepšímu. Přijde tam další jemu podobný.
Fousek už mu několik měsíců líže prdel né? Tak třeba budeme mít Českého šéfa UEFA.
S těma kartama na temporary sin-bin jen poznámka z "mého" sportu - v rugby už to tak funguje nějakou dobu a je to cajk. Ale ten VAR tam má nepochybně větší efektivitu, protože je rychlejší a má zcela jasně stanovené kompetence o kterých každý rozhodčí ví.
Tak snad to bude dobré pro plynulost hry a omezení zdržování hry aj ve fotbale. Ale to se musí chtít a tady bude zakopaný infantinův pes
Jen dotaz. V rugby se taky zdržuje simulováním zranění? Dohadováním s rozhodčíma kvůli každé kravině?
Dlouhou rozehrávkou u každé standartky?
Vidíš ty rozdíly?
Hráč bude mimo 10 minut, ale z toho se doopravdy odehraje sní né 5.
Hlavně hrát o jednoho hráče méně je skoro nepoznatelne takovou krátkou dobu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele