Premier League - souhrn 17. kola: Manchester United selhal, Liverpool si s chutí zastřílel

Včera, 15:32, aktualizováno dnes, 19:24
Komentáře a souhrny
Mohamed Salah (© Glyn KIRK / AFP)

Liverpoolu zvítězil v přestřelce na hřišti Tottenhamu. Manchester United prohrál doma s Bournemouthem, druhá Chelsea remizovala bez gólů na hřišti Evertonu. Arsenal přesvědčivě zdolal Crystal Palace a vrátil se na třetí místo před Nottingham, jenž porazil Brentford. Manchester City si připsal další neúspěch, tentokrát odjíždí s prázdnou z Villa Parku.

Tottenham Hotspur - Liverpool FC 3:6

22.12.2024 17:30

Góly: 41. James Maddison, 72. Dejan Kulusevski, 83. Dominic Solanke - 23. Luis Díaz, 36. Alexis Mac Allister, 45+1. Dominik Szoboszlai, 54. Mohamed Salah, 61. Mohamed Salah, 85. Luis Díaz

Hráči Tottenhamu v bláznivém duelu 17. kola Premier League podlehli doma Liverpoolu 3:6. Ačkoliv hosté po většinu zápasu svého soupeře jasně přehrávali a vypracovali si dokonce čtyřgólový náskok, dovolili mu průběh alespoň částečně zdramatizovat. Výhru tradičně řídil famózním výkonem Mohamed Salah, jenž si připsal dvě přesné trefy a dvě asistence. I díky němu tak Reds upevnili svůj náskok v čele tabulky na čtyři body.

Tottenham v týdnu po pohárovém klání žehral na špatnou defenzivu, nicméně poučení do nedělního klání proti Liverpoolu si nepřenesl. Naopak, hned po třech minutách vyrobil při rozehrávce další obří hrubku gólman Fraser Forster, Salah ji ale nepotrestal, nikým nehlídán nezamířil přesně. Egypťan byl také u dvou velkých šancích po čtvrthodině hry, nejdříve jeho pokusy bránící hráči zablokovali, poté trefil po parádní individuální akci břevno.

Ve 23. minutě už se však Liverpool mohl radovat. Centr Trenta Alexandera-Arnolda si našel Luis Díaz, který hlavičkoval přesně. Netrvalo to dlouho a Reds se prosadili podruhé, ve 36. minutě centroval Andy Roberston, zdvojený Dominik Szoboszlai se sice k zakončení nedostal, nicméně Alexis Mac Allister už ano a hlavou poslal míč do sítě. Svým fanouškům se ozvali i domácí, když se v 41. minutě střelou z hranice vápna prosadil James Maddison. Poslední slovo v prvním poločase však měl Liverpool, Szoboszlai zvládnul prodloužit hlavičkou nákop na Salaha, zhruba od poloviny hřiště pak nakopl motory, aby skrz otevřenou obranu dosprintoval do vápna, dostal míč a překonal Forstera.

Naděje na zdramatizování vyhasla Tottenhamu krátce po půli, v 54. minutě Liverpool dokonale zvládnul protiútok a když se k odraženému míči na malém vápně dostal Salah, nezaváhal. O pár chvil později se mohl radovat zase Szoboszlai, ale v obří šanci minul odkrytou bránu. Maďarský záložník se s míčem na kopačce zjevil ve vápně i v 61. minutě, tentokrát po akci, která opět rozebrala nemohoucí obranu Spurs, nezakončil, nýbrž předložil míč Salahovi, který jednoduše doklepl míč do sítě.

Domácím hráčům se však ještě podařilo zmírnit výsledek, Dejan Kulusevski obdržel od Dominica Solankeho oblouček za obranu, dokonale načasoval kroky, nenechal míč spadnout a překonal Alissona. V 83. minutě vrátil Brennan Johnson centrovaný míč před bránu, kde se dobře pohyboval Solanke, který v pádu stihnul zamířit. Ani to však nebylo vše, Liverpool totiž domácím zmařil naděje na větší drama. Z vlastní poloviny se prokombinoval až do vápna soupeře, kde díky střele ke vzdálenější tyči slavil Díaz. Šanci napravit dojem bude mít Tottenham 26. prosince, kdy jede na hřiště Nottinghamu Forest, Liverpool ve stejný den hostí Leicester.

Více informací k zápasu

Manchester United - AFC Bournemouth 0:3

22.12.2024 15:00

Góly: 29. Dean Huijsen, 61. Justin Kluivert (pen.), 63. Antoine Semenyo

Bournemouth v 17. kole Premier League naprosto zaskočil Manchester United a na Old Trafford vyhrál jasně 3:0. Hosté si tak v této sezoně připsali vítězství nad dalším tuzemským gigantem, jelikož v probíhajícím ročníku dokázali zdolat například Arsenal nebo Manchester City. Zároveň se posunuli na pohárové příčky a výrazně převyšují předsezónní očekávání.

Manchester United zažívá zatím pod novým trenérem poněkud turbulentní období. Dobré výkony střídají horší a Rudí ďáblové se stále nemohou dostat ze spodní poloviny tabulky. První direkt přišel krátce před půlhodinovým milníkem. Centr Ryana Christieho uklidil za bezmocného Andrého Onanu Dean Huijsen.

Právě střelec však těsně před koncem první půle chyboval na vlastní polovině, čímž nabídl velkou šanci Brunovi Fernandesovi, kterého nicméně dokázal vychytat Kepa Arrizabalaga. Hosté si tak do kabin odnášeli těsný náskok.

Do druhého poločasu nasadil v rychlém sledu domácí trenér Rúben Amorim rovnou tři čerstvé hráče. Nebylo to však nic platné, jelikož Noussair Mazraoui nešikovně fauloval a Justin Kluivert z penalty zdvojnásobil vedení hostů. O dvě minuty později dokonal apokalypsu na Old Trafford po rychlé souhře Antoine Semenyo a s výjimkou hostujících příznivců zavládlo na stadionu hrobové ticho. Opařený Manchester na rychlé trefy zareagovat už nedokázal.

I díky čtvrtému vítězství z posledních pěti klání Bournemouth stráví Vánoce na krásném pátém místě, zatímco United se krčí až na 13. pozici a zažívají jednu z nejhorších sezon v novodobé historii klubu.

Více informací k zápasu

Leicester City - Wolverhampton Wanderers 0:3

22.12.2024 15:00

Góly: 19. Gonçalo Guedes, 36. Rodrigo Gomes, 44. Matheus Cunha

Leicester podlehl v 17. kole Premier League hostům z Wolverhamptonu 0:3. Všechny tři zásahy obstarali Vlci již v úvodním dějství. Brankou a asistencí se blýsl Goncalo Guedes, jenž tak navázal na gólovou přihrávku z minulého kola. Po tomto duelu se z obou celků stali tabulkoví sousedé, v pásmu sestupu však jsou jen Wolves.

Wolves poprvé hráli pod vedením Vítora Pereiry, což znamenalo začátek nové éry. Jejich nový šéf má před sebou obrovský úkol, aby je odvrátil od sestupu. V tomto snažení málem začali hosté katastrofálně, když Bilal El Khannouss uvolnil Jamieho Vardyho, ale když se před ním zjevil José Sá, míč trefil do brankářovy hrudi. Následně přišla skvostná kolmice Nélsona Semeda, která se vyhnula celé obraně Leicesteru a umožnila Guedesovi akrobaticky skórovat zevnitř pokutového území.

Vánoční období je o darech a James Justin dal Wolves předčasný vánoční dárek, když neuvěřitelně nechal míč propadnout k Rodrigovi Gomesovi, jehož špatné zakončení oklamalo Dannyho Warda a proklouzlo za čáru. Leicester nejevil mnoho známek toho, že by se chtěl vrátit do hry, ale málem se mu to podařilo, avšak Vardyho pokus odbavil z brankové čáry Toti. Ke smůle Lišek Wolves šli rovnou na druhou stranu a přidali třetí gól ještě před přestávkou, když Matheus Cunha potvrdil střelecký instinkt.

Po přestávce se Leicester snažil vrátit do zápasu a téměř totožným způsobem jako v prvním poločase se za obranu dostal Vardy, který tentokrát gólmana obešel, ale následný pokus zamířil pouze do boční sítě. Když pomineme tuto šanci, Leicester se jednoduše nedokázal vrátit do hry.

Pravdou je, že skóre 3:0 pravděpodobně lichotilo domácím, kteří měli inkasovat čtvrtý gól, když neobsazený Joao Gomes hlavičkoval z šesti metrů vedle. Jeho minela nevyšla draze, jelikož byl duel již rozhodnutý. Přestože Wolves stráví Štědrý den v sestupové trojici, dvoubodový odstup od Leicesteru na 17. místě je mnohem hezčí pohled, než jaký by byl v případě prohry.

Více informací k zápasu

Fulham FC - Southampton FC 0:0

22.12.2024 15:00

Góly: -

Fulhamu se v zápasu 17. kola Premier League nepodařilo přiblížit na dostřel nejlepší ligové šestce. Tým Marca Silvy proti poslednímu Southamptonu, který z tribuny sledoval jeho nastávající trenér Ivan Jurič, vybojoval pouze bod za remízu 0:0. Pro Cottagers je to čtvrtý nerozhodný výsledek z posledních pěti zápasů.

Poněkud ospalý první poločas nenavodil fanouškům zrovna slavnostní náladu. Nejaktivnějším hráčem na straně domácích byl Harry Wilson. Velšský internacionál zkoušel ohrozit branku Saints dvěma dalekonosnými pokusy, ani jeden z nich ale Aarona Ramsdalea neohrozil. Nejblíž ke vstřelení branky byl Alex Iwobi, bývalý brankář Arsenalu ale předvedl instinktivní zákrok.

Ve druhém poločase Fulham pořád více držel míč. Southampton ale začal vystrkovat růžky. Největší šanci na branku hostů měl Adam Armstrong, kterého vyslal do šance Cameron Archer. Armstrongův pokus protáhl Bernda Lena v brance Fulhamu.

Fulham se toužil protlačit do pozic zaručujících evropské poháry, a proto se dál tlačil za vítězstvím. Alex Iwobi ale nedokázal hlavičku přesně umístit, neuspěl ani Wilson, který byl po celý zápas největší ofenzivní hrozbou domácích.

Southampton tak udržel remízu a zdvojnásobil svůj bodový zisk z venkovních zápasů v této sezoně. Pro nastupujícího trenéra Saints Juriče je to základ, na kterém může stavět. Kouč Fulhamu Silva zase má důvod přemýšlet nad tím, proč jeho tým v posledních šesti zápasech vyhrál jen jedinkrát.

Více informací k zápasu

Everton FC - Chelsea FC 0:0

22.12.2024 15:00

Góly: -

Everton vybojoval v 17. kole Premier League na vlastním hřišti bod za remízu 0:0 s Chelsea. Blues tak přišli o osm zápasů dlouhou vítěznou vlnu napříč soutěžemi, stále ale drží 12 zápasů po sobě bez porážky. Toffees na dálku pomohli rivalovi z Liverpoolu, ten tak nehledě na svůj zápas s Tottenhamem zůstane na prvním místě. Pro svěřence Seana Dyche se jedná o druhý bezbrankový duel s favoritem poté, co na Emirates Stadium umlčeli Arsenal.

Blues začali v Goodison Parku aktivněji, ale jasných šancí bylo v úvodu utkání málo. Až téměř po půlhodině hry Chelsea ohrozila Jordana Pickforda, když Cole Palmer přihrál Nicolasi Jacksonovi, jehož pokus byl zneškodněn, načež Malo Gusto při dorážce přestřelil. O několik minut později hosté opět málem skórovali, když se tentokrát rohový kop dostal až na zadní tyč, kde Jackson na poslední chvíli zareagoval a hlavičkoval do břevna, poté Gusto opět nedokázal zužitkovat odražený míč. Everton si v prvním poločase moc míče neužil, ale rychlý brejk vedený Abdoulayem Doucourém byl pro domácí slibný, Orel Mangala prudkou ranou prověřil Roberta Sáncheze.

Po působivé remíze 0:0 proti Arsenalu, který usiluje o titul, neudržel žádný tým v pěti nejlepších evropských ligách od začátku října více čistých kont než Everton, který jich má na kontě šest. Toffees se ukázali jako obtížně překonatelní, po výměně stran mohli sami otevřít skóre. Sánchez si vedl výjimečně dobře, když se roztáhl a z bezprostřední blízkosti odmítl nekrytého Jacka Harrisona. Domácí si v průběhu poločasu nadále vytvářeli příležitosti a Sánchez opět zabránil Jesperu Lindströmovi, aby našel spoluhráče.

Nakonec je bod za remízu vzhledem ke snaze a houževnaté defenzivě Evertonu ve druhém poločase pravděpodobně spravedlivým výsledkem, přičemž neschopnost Chelsea před brankou znamená, že Londýňané nestráví Vánoce na vrcholu tabulky, ale zůstanou druzí za Liverpoolem. Everton se vyšplhal na 15. místo v tabulce.

Více informací k zápasu

Crystal Palace - Arsenal FC 1:5

21.12.2024 18:30

Góly: 11. Ismaïla Sarr - 6. Gabriel Jesus, 14. Gabriel Jesus, 38. Kai Havertz, 60. Gabriel Martinelli, 84. Declan Rice

Arsenal zvítězil v 17. kole Premier League bez větších obtíží na hřišti Crystal Palace 5:1, a svého soupeře tak pokořil podruhé v rozmezí tří dnů, když nad ním nejprve vyzrál ve čtvrtfinále Ligového poháru. Rozhodujícím faktorem se stejně jako minule stal Gabriel Jesus, jenž dvěma brankami v úvodní čtvrthodině načal střelecký účet svého týmu a v součtu se středečním zápasem se prosadil celkem pětkrát.

Brazilský útočník navázal tam, kde v průběhu týdne proti londýnskému rivalovi skončil, a tentokrát potřeboval na gól pouhých šest minut. Přihrávka Bukaya Saky se odrazila od Gabriela Magalhãese právě do dobré pozice k Jesusovi, a ten nezaváhal.

Nervózní moment Davida Rayi zůstal o chvíli později nepotrestán, ale pouhých pět minut po úvodní brance bylo vyrovnáno. Rozjetý Ismaïla Sarr se prohnal kolem Williama Saliby a zamířil ke vzdálenější tyči.

Dechberoucí začátek zápasu pokračoval třetím gólem v úvodní čtvrthodině, který trochu předvídatelně padl po rohovém kopu Arsenalu. Tentokrát byl centr Gabriela Martinelliho sice odražen, ale jen k Jesusovi, jehož zakončení zapadlo přesně do rohu.

Chyba v obraně hostů málem přinesla další vyrovnání, jenže Raya v souboji jeden na jednoho vychytal Jean-Philippa Matetu. Na druhé straně se Gabriel dostal k dalšímu rohovému kopu Arsenalu a poté hosté navýšili svůj náskok zásluhou Kaie Havertze, který jako první zareagoval poté, co mu Jesus přiklepl balon na vzdálenější tyč.

Domácí, kteří chtěli zareagovat, byli hned po změně stran jen kousek od snížení deficitu. Gólman Arsenalu byl povolán do akce, když musel neškodnit Matetovu dalekonosnou střelu a následně vychytal také Sarrovu hlavičku.

Tyto zákroky udržely Orly na uzdě a po hodině hry bylo o bodech prakticky rozhodnuto. Dobře vypracovaná akce měla skončit druhým hattrickem Jesuse v tomto týdnu, ale Henderson jeho pokus vyrazil nohou. Vzápětí pak ale inkasoval, neboť pokus střídajícího Declana Rice usměrnil na místo určení Martinelli.

Anglický záložník pak v závěru sám skóroval, čímž dal razítko na výborný večer svého týmu, který se posunul na dosah špici tabulky. Mezitím Palace prohrál pouze jeden z posledních osmi zápasů v lize, ale tato porážka znamená, že Eagles zůstávají na nelichotivém 15. místě.

Více informací k zápasu

Ipswich Town - Newcastle United 0:4

21.12.2024 16:00

Góly: 1. Alexander Isak, 32. Jacob Murphy, 45+2. Alexander Isak, 54. Alexander Isak

Newcastle potvrdil vzrůstající formu a v 17. kole Premier League porazil Ipswich vysoko 4:0. Hattrickem se blýskl Alexander Isak, který tuto sezonu v anglické nejvyšší soutěži ozdobil již 10 góly a 4 asistencemi. Hosté se tak posunuli na průběžnou sedmou příčku, na šestý Manchester City ztrácí jediný bod.

Spousta diváků ještě nebyla na svých místech a hosté udeřili. Jacob Murphy skvěle načasoval svůj náběh, a ačkoliv byl jeho centr zblokován, odrazil se míč příhodně na Isakovy kopačky a švédský střelec hned v první minutě otevřel gólový účet.

Ipswich rychlý gól úplně opařil a na hřišti jakoby najednou hrál jen jeden tým. Ve 32. minutě šikovně prokličkoval pokutovým územím Anthony Gordon, narýsoval přihrávku Murphymu a ten zavěsil nechytatelně pod břevno.

A těsně před poločasem bylo domácím ještě hůře. Bruno Guimaraes obral po špatné rozehrávce jednoho z obránců, našel Isaka a rázem z toho bylo tříbrankové vedení ještě před poločasem.

Ani po změně stran se obraz hry nijak významně nezměnil a v 54. minutě znovu zaúřadovalo duo Murphy - Isak. První jmenovaný ve svízelné situaci krásně přihrál patou do šance a Isak s ledovým klidem završil hattrick. Po čtvrtém zásahu ztratili domácí veškerou chuť hrát a hosté naopak vystřídali své klíčové hráče před dalšími těžkými duely.

Ani domácí nebudou mít čas si s tímto zápasem lámat hlavu. Ještě do nového roku je čekají dva složité duely, nejprve s Arsenalem a předposlední den v roce s Chelsea.

Více informací k zápasu

West Ham United - Brighton & Hove Albion 1:1

21.12.2024 16:00

Góly: 58. Mohammed Kudus - 51. Mats Wieffer

West Ham remizoval v 17. kole Premier League na London Stadium s Brightonem 1:1, a protáhl tak čekání na domácí prvoligové vítězství nad Racky. Vše podstatné se odehrálo až po změně stran, kdy nejprve otevřel skóre hostující Mats Wieffer, na něhož o pár minut později za Kladiváře navázal Mohammed Kudus. Hosté pak sahali po výhře, v naprosté tutovce však selhal Kaoru Mitoma. V dresu domácích se od úvodních minut představil Tomáš Souček, jeho reprezentační kolega Vladimír Coufal se na hřiště podíval až zkraje závěrečné dvacetiminutovky.

Svěřenci Julena Lopeteguiho začali aktivně, ránu Jarroda Bowena z úhlu ale zlikvidoval Bart Verbruggen. Na druhé straně Brighton v první třetině jen zřídkakdy potrápil Łukasze Fabiańského, přesto musel být zkušený brankář ve střehu, aby v polovině úvodního dějství vyrazil střelu Mitomy z bezprostřední blízkosti.

Navzdory aktivitě Bowena, jehož tečovaná střela jen o kousek minula branku, se šlo do kabin za nerozhodného stavu.

Krátce po změně stran se hosté dostali do vedení, když Fabiański pod tlakem Lewise Dunka špatně odhadl situaci a umožnil Matsovi Wiefferovi usměrnit míč z voleje do sítě, a zaznamenat tak první gól v anglickém fotbale.

Po téměř hodině hry se Niclasi Füllkrugovi při jeho prvním startu v základní sestavě nedařilo podle plánu, ale jeho odchod připravil půdu pro oživení West Hamu. Chvíli nato se směrem k brance řítil Bowen, který vypálil a jeho střelu brankář vyrazil pouze do cesty Kuduse, jenž bez problému vyrovnal.

Zdálo se, že ani jedna strana se nechce spokojit s bodem. Seagulls se málem dostali zpět do vedení zásluhou střídajícího Yankuby Minteha, jehož zpětný pas v obrovské příležitosti nedokázal usměrnit mezi tři tyče Mitoma.

Svěřenci Fabiana Hürzelera inkasovali v posledních třech venkovních zápasech pět gólů po 75. minutě a Verbruggenovi mohli děkovat za to, že v závěru utkání nepustil za svá záda pokus Edsona Álvareze.

Brighton tak nedokázal vyhrát žádný z posledních 11 výjezdů do Londýna, ale těžce vybojovaná remíza jej udržuje na devátém místě tabulky, jen dva body za šestým Manchesterem City. Co se týče West Hamu, 14. místo v tabulce není zdaleka ideální, nicméně přeplněný střed tabulky znamená, že je od místa v Evropě dělí pouhých sedm bodů.

Více informací k zápasu

Brentford FC - Nottingham Forest 0:2

21.12.2024 16:00

Góly: 38. Ola Aina, 51. Anthony Elanga

Nottingham Forest předvedl v 17. kole Premier League působivý výkon a vybojoval vítězství 2:0 nad Brentfordem, které mu zaručilo místo v první čtveřici i přes Vánoce a zároveň odsoudilo Včely k první domácí porážce v nejvyšší anglické soutěži v této sezoně.

Po prohře ve čtvrtfinále EFL Cupu s Newcastlem United se Brentford vrátil do domácího prostředí Gtech Community Stadium, kde v prvních osmi domácích ligových zápasech ztratil pouhé dva body. Mikkel Damsgaard zahrozil už v úvodní pětiminutovce, když donutil Matze Selse k perfektnímu zákroku.

Poté, co Forest přežil toto počáteční vystrašení, se pomalu dostával do prvního poločasu a těsně po půlhodině hry se málem prosadil ve formě hrající Chris Wood, kterého však zastavil Mark Flekken.

Brankář Brentfordu sice dokázal Woodovu hlavičkou zneškodnit, ale ve 38. minutě už nemohl zabránit tomu, aby Ola Aina prolomil nerozhodný stav. Osmadvacetiletý Nigerijec zakončil z první po nízké přihrávce od svého kolegy z křídla Neca Williamse, čímž dal hostům poprvé v této sezoně vedení v poločase na hřišti soupeře.

Poté, co si Forest přenesl náboj do přestávky, potřeboval pouhých šest minut na to, aby po chybě v obraně zdvojnásobil svůj náskok. Anthony Elanga využil špatné orientace domácích hráčů a poté se vydal napříč pokutovým územím, aby si vytvořil úhel pro přesnou střelu do dolního rohu.

S neporazitelným domácím rekordem Brentfordu to vypadalo bledě, Bees se sice snažili o zdramatizování zápasu, ale přes silnou obranu soupeře se nedostali. Nottingham si tak připsal třetí vítězství v řadě a před střetnutím Arsenalu s Crystal Palace se posunul na třetí místo, zatímco Brentford po své vůbec první porážce v PL proti Tricky Trees klesl na 12. příčku.

Více informací k zápasu

Aston Villa - Manchester City 2:1

21.12.2024 13:30

Góly: 16. Jhon Durán, 65. Morgan Rogers - 90+3. Phil Foden

Aston Villa díky skvělému výkonu celého týmu porazila v rámci 17. kola Premier League trápící se Manchester City 2:1. Gólem a asistencí se blýskl bývalý záložník mládežnického týmu Citizens Morgan Rogers. Hosté tak z posledních 12 duelů napříč soutěžemi zvítězili jen jednou.

Ačkoliv mírnou převahu v úvodu měli Citizens, první úder zasadila Aston Villa. Youri Tielemans krásnou přihrávkou z vlastní poloviny vyslal do úniku Rogerse a ten akci vyšperkoval pasem před témeř prázdnou bránu Jhonu Duránovi. I přes obdržený gól pokračovali hosté stejným stylem hry. Drželi míč a centrovali především z levé strany.

Ve 35. minutě se do dobré pozice po rychlé kombinaci dostal Phil Foden, vyrovnání však odmítl brankář Emiliano Martínez reflexivním zákrokem. K žádné další vážnější akci nedošlo a Villans si odnesli do kabiny těsný náskok.

Krátce po startu druhé půle mohli znovu udeřit domácí, ale střela Mattyho Cashe trefila pouze boční síť. O čtvrt hodiny později se ocitl ve vápně nepokrytý Rogers, tentokrát orazítkoval pouze tyč.

Bývalý hráč juniorského výběru City se dočkal o pět minut později. Nejprve předvedl pohledný průnik na polovině hřiště, vyměnil si míč s Johnem McGinnem a sám poté z hranice pokutového území uklidil balon nechytatelně do pravého dolního rohu.

O individuální akci se v závěru pokusil Erling Haaland, nicméně pevná obrana domácích vysokého Nora ke střele nepustila. V nastavení se po zaváhání jednoho z obránců ještě dostal ke snížení Foden, porážku již však neodvrátil. Temné období Citizens tak stále pokračuje. Z posledních 12 soutěžních klání vyhráli jediné a v případě vítězství tabulkových sousedů se mohou propadnout mimo pohárové příčky.

Více informací k zápasu

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Liverpool FC
16
12
3
1
37 : 16
39
2
Chelsea FC
17
10
5
2
37 : 19
35
3
Arsenal FC
17
9
6
2
34 : 16
33
4
Nottingham Forest
17
9
4
4
23 : 19
31
5
AFC Bournemouth
17
8
4
5
27 : 21
28
6
Aston Villa
17
8
4
5
26 : 26
28
7
Manchester City
17
8
3
6
29 : 25
27
8
Newcastle United
17
7
5
5
27 : 21
26
9
Fulham FC
17
6
7
4
24 : 22
25
10
Brighton & Hove Albion
17
6
7
4
27 : 26
25
11
Tottenham Hotspur
17
7
2
8
38 : 25
23
12
Brentford FC
17
7
2
8
32 : 31
23
13
Manchester United
17
6
4
7
21 : 22
22
14
West Ham United
17
5
5
7
22 : 30
20
15
Everton FC
16
3
7
6
14 : 21
16
16
Crystal Palace
17
3
7
7
18 : 26
16
17
Leicester City
17
3
5
9
21 : 37
14
18
Wolverhampton Wanderers
17
3
3
11
27 : 40
12
19
Ipswich Town
17
2
6
9
16 : 32
12
20
Southampton FC
17
1
3
13
11 : 36
6

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (500)

Přidat komentář
Potřebuju_Odpovědi

Napumpuješ do týmu miliardy liber, další miliardy liber dáváš těm hráčům na platy a nakonec zjistíš, že máš tým o jednom hráči Gratulace údajně nejlepšímu trenérovi historie

Reagovat
pobody's nerfect

Napsal jsi to už úplně všude. Hoď si to ještě na vlastní náhrobek.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Modřín2

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Potřebuju_Odpovědi

Už není kam, končím.

Reagovat
diastan

Reagovat
Whitemedia

Gratuluji, potřeboval odpověď.

Reagovat
Manik...

Reagovat
Lojzík

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Unai

Top

Reagovat
icka

Reagovat
krisa

Reagovat
andkoo

Skvelé

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Svatej

Je sice prima sledovat, že jsou k smíchu pro změnu City a ne my/United, ale ta neúcta ke Guardiolovi a znehodnocování jeho práce je vyloženě trapná.

V ty lize je nějakých 8 let, postavil nejdominantnější tým v historii soutěže, kdy si to vyžádalo sice ze startu nadstandardní investice, ale i tak jsou za celý jeho působení v netspendu až 4. za Arsenalem, Chelsea a United.

Co víc, za posledních 5 let mají net spend pouze 139 mega, přesto se najde hromada šašků tvrdících, že to najednou bez prostředků nejde. Kde tyhle moudra byly poslední 4 roky, to si nejsem úplně jistej.

Reagovat
Svatej

A co musí bejt pro Pepa vůbec k nasrání je, že stačí mít po 8 letech 2 blbý měsíce a z prověřenýho génia je najednou nekompetentní klaun.

Reagovat
pobody's nerfect

Jak říkal ange. Každý týden hraješ online svou budoucnost. Nakonec se ukáže jako vizionar a ne jako šašek.

Reagovat
Svatej

Reagovat
RKBoy

tu sú tí istí trotlovia ktorý tvrdili že na PL nemá, že bude fail ked nevyhrá LM atp.

vyhral 4x ligu v rade, treble, domáci quadruple, 6x ligu z posledných 7 sezon a všetci boli ticho.

teraz tí rovnaký analfabeti a hlupáci vychádzajú zo svojich nôr aby si zas mohli kopnúť aj ked nič inteligentné a hodnotné k danej debate nepridajú.

Reagovat
Svatej

Reagovat
vladino10

Máš tam gramatické chyby a hovoríš o analfabetoch

Reagovat
RKBoy

napočítaj mi viac ako jednu gramatickú chybu a poviem ti prepáč, už dlhšie hovorím že by tu mala byť možnosť opravy aspoň nejakú chvíľu po poslaní komentu, človek niekedy píše v rýchlosti a nestihne skontrolovať všetko.

Reagovat
Steve14

Štyri

Reagovat
RKBoy

dve.

Reagovat
vladino10

A to je malo? Obe sú nominativ množného cisla. Tj. to nie je chyba ale pattern. Proste to nevieš.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Salfovic

Nekompetentní klaun ne, ale od génia by se očekávalo, že takovou krizi nějak zvládne a ne že se v ní bude bezradně plácat a čekat na přestupák.

Reagovat
Jesfey

Reagovat
Svatej

Však je furt na nějakým 6. fleku a příští kolo by mohl skočit zas na 4., co by za takovouhle mega krizi jiní trenéři dali

Hlavně to zas klasicky nemusí být ode zdi ke zdi a nic mezi. Můžeš bejt génius, ale to neznamená, že dokážeš omladit hráče a vratit jim určitou dynamiku nebo odešlou kvalitu, takže čekání na prestupak, aby se posílil nekvalitní kádr, neni zas tak šokující nápad. Byť pochopitelně chápu, že to neni nic geniálního, tak není ostuda chtit do zrakvenyho kadru doplnit akceptovatelnou kvalitu, se kterou se da pracovat..

Reagovat
Salfovic

Jenže v tabulce posledních deseti zápasů jsou 17. dva body od sestupu.

Reagovat
Svatej

Však lze nalézt spoustu titulových týmů, co měli pár zapasovou serii, kde byli na chvostu. Myslíš, ze bylo rozumný práci tech trenérů hodnotit v tom obdobi nebo za celej ročník? když si tak moc nahrajes, že i pres utlum se drzis furt špičky, tak si to zjevně můžeš dovolit. Na titul stejně nejedou.

Reagovat
Talker

Je to krize, no, brutální. Záleží, zda se z toho vyhrabou nebo ne.

Stále to je ale "jen" 8 zápasů, furt jsou jen jenom 1 bod od 4. místa a 3 body od 3. (jasně, ty týmy mají zápas navíc, ale není jistý, že ho vyhrají).

Když se koukneme na jiné aspiranty na titul...

Liverpool měl 2 roky zpátky 4 výhry z prvních 12 zápasů a o 2 roky dříve měli 3 výhry ze 14 zápasů v lednu-březnu. To je taky pomalu sestupová forma s Kloppem.

arsenal měl předloni 8 zápasů na konci roku, kdy vyhráli 2 zápasy.

Reagovat
Svatej

Reagovat
masly008

Reagovat
RKBoy

lenže je dôležité sa pozerať aj na to akým spôsobom a v akom časovom období tie straty City prišli, že..

Liverpool, Chelsea a Arsenal nemali ani zdaleka takúto deku, tie straty prichádzali sporadicky a i ked pri Arsenale sa dalo hovoriť o menšej ofenzívnej kríze, nebolo to nič čo by nemohli zlomiť a mať stále úspešnú sezonu.

pri City mi to viac pripomína tú našu katastrofu zo sezony 15/16 a ani by som sa už nečudoval keby nedali top 4.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
eder

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Sigma Olomouc

Přesně tak, mít peníze je jedna věc, druhé věc je využít ty peníze správně. City to umí, ale třeba United ne. Samozřejmě taky se můžeme bavit o těch obviněních...

Reagovat
Svatej

Reagovat
masly008

Já Pepka určo neshazuji,ale jen k těm penězům.

Víš že by bylo dobré tam započítat i platy hráčů že jo.

Třeba Haalanda při jeho přestupu si mohli dovolit asi jen City a United a zbytek by ho na platu nezaplatil.

By mě zajímalo třeba největší platy v klubech prvních 11 lidí a kdo jak by na tom byl.

Reagovat
Svatej

Fast check platů v PL a pořadí City v nich - bez započtení bonusů

https://www.capology.com/uk/premier-league/payrolls/

2, 3, 2, 2, 4, 3, 3, 2, 1

Jako ja ti nevim, nejvíc platili 1x za celou tu éru, takže klidne to tam zapocitej a cela PL bude díky němu vypadat ještě hlouběji, tzn tenhle argument proti němu bych raději vynechal

Prvních 11 hráčů nebo plat Haalanda není relevantní. S vic než srovnatelnýma prostředkama narozdíl od jeho klaunsky konkurence udělal největší muzikální show co ta soutěž kdy viděla. Ostatní jen platili a vyhráli hovno.

Reagovat
masly008

no jo,ale potom ti tam hrají různí Lewisové Nunezové a Bobové s malými platy a takhle to dopadá.

Reagovat
Svatej

Však to mu jde jenom k dobru ne?

Reagovat
masly008

jako že když musí nasadit ty hráče s menším platem a ti jsou špatní tak je to k dobru?

Prostě má drahý základ dle platů a levnou střídačku a když je tam pár zranění tak to vypadá asi takhle.

Ale stejně se z toho zase dostane, je to Pep.

Reagovat
Svatej

Tak Lewis a Bobb jsou celkem děla a považuju

za skvělý mít kvalitní hráče s malýma platama, takže jsem tě patrně pochopil špatně

Navic i v tom blbym scenari je furt lepší mit spatny hráče s malym platem než špatný hráče s obrovským

Hlavně ty platy nejsou počítaný dle základní jedenáctky, počítají se podle celyho kádru nezavisle na tom, kdo hraje, tak si nejsem úplně jistej, kam míříš.

Reagovat
masly008

začátek byl že Pep moc neutrácí,ale zase levněji koupil hráče a dal jim raketu kterou jiní dát moc nemohli viz právě Haaland.

Samozřejmě je lepší mít blbé hráče s malým platem ( Nunes) ale on má i ty druhé ( Gundo,Jack)

Ale i tak je ten výsměch některých komický.

Je prostě top a City to s penězi dělají asi nejlípe s Realem

Reagovat
Svatej

Reagovat
cr7sux

capology je uplne mimo

Reagovat
Salfovic

A znáš lepší web tomu se věnující ?

Reagovat
Svatej

Přirozeně nedodá ani hovno

Reagovat
Muffi

Podle BBC měl dostat 400 000 týdně.

Reagovat
Muffi

chudáček malej, sestavil si tým za 320 milionů a chtějí po něm výsledky, kdo to kdy viděl., takovou neúctu.

Kovačič 30, Nunes 60, Doku 60, Grealish 115, Haaland 60.

Reagovat
Svatej

Vás snad přidávají do lupínků jako hračku ne? Co to je zas za logiku do toho počítat jen odchody a brát v potaz výhradně poslední ročník?

Reagovat
Muffi

co si to dovoluješ ty čuráku zasranej?

Reagovat
pobody's nerfect

To je hláška z nového toy story?

Reagovat
Svatej

Pěknej způsob, jak ze sebe veřejně udělat smutnou diskuzní trosku.

Reagovat
Pablos

Reagovat
vladino10

Reagovat
Kixi Syhimour

Wtf, chlape

Reagovat
Salfovic

Přísnost musí bejt

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
kissak

A v čem co napsal nemá pravdu?

Reagovat
Zdechlina

Pan lupínek se rozčiluje

Reagovat
Salfovic

Howard Wolowitz

Reagovat
icka

Reagovat
Nihilister

Celkem slušně poukázal na to, že jsi debil, ale ty jsi ze sebe udělal debilního čůráka.

Reagovat
Front hell

Reagovat
TopinB

Ty seš ale kokůtek

Reagovat
masly008

možná proto že se mu právě poslední ročník nedaří, ale zase tam nesedí ten Jack a Erling no.

Takže nevím.

Reagovat
Svatej

Tak ono nemá smysl říkat, že Pep nedělá přešlapy na prestupaku.

Je jen dobrý pak jednim dechem zmínit, že by mohl koupit ted dalsich 10 flopu za 700 mega, 5 let nic nevyhrát a furt by měl bezpečně to ratio *utraceny prachy*/trofeje nejlepší mezi trenerama i klubama

Pokud si někdo může dovolit posrat par přestupů, tak on je mezi hrstkou těch vyvolených

Reagovat
masly008

to zase jo.

O tom žádná.

Reagovat
mistr129

Tohle ti napíšu i u Kloppa před dvěma lety. Van Dijk 85, Alisson 65, Keita 60, Diaz 50 a byl z toho boj o EL.

Snižuje to jakkoliv úspěchy v jeho éře?

Reagovat
Svatej

Kdo to kdy videl, takovou neúctu.

Reagovat
Talker

Tak spíš jde o to, že má výsledky 8 let v kuse a teď je poprvé za tu dobu v nějaké hlubší krizi.

Přitom když se koukneš na ostatní trenéry, kteří se k němu přirovnávají, tak Mourinho měl na svém vrcholu s železnou pravidelností každé 3 roky, Klopp měl brutální krizi 2x za posledních cca 5 let (předloni pod 70 bodů, 20/21 taky),..

V tomhle je celkem unikát. Bayern, Real, PSG, Juve mají finančně podobné postavení jako Citizens, ale většina trenérů přežije 2-3 roky. Stejně tak podobné finanční prostředky v PL mají Chelsea a United a ani zdaleka se neblíží. Liverpool a arsenal jsou sice finančně pozadu, ale nejsou to žádní chudáčci.

Reagovat
Svatej

Podivej se na jeho následující komentář. Není to úplně materiál na diskuzi

Reagovat
Transfermarkt

Mourinho je ještě jiný level než Pep. Až vyhraje LM s Portem, můžeme se bavit, že překonal JM

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Transfermarkt

Tak ty výsledky za ním jsou,tak co tu plácáš

Reagovat
mistr129

Reagovat
aramaki

Ja ti neviem. Prečo vlastne operuješ s net spendom, ak ľudia, ktorí kritizujú City, kritizujú neférovosť v zmysle, že tu už nejde o športovú súťaž, ale o súťaž miliardárov, kto viac nasype do svojej zábavky? Ak postavíš na preteky auto, do ktorého zainvestuješ dvojnásobok ako ja, tak bude súťaž neférová, a nič na veci nezmení ani to, že to auto potom aj omnoho lepšie predáš a tvoj net spend bude vyšší ako môj. Vezmi si investície od vstupu šejka Mansúra do City..je to o miliardu libier viac ako taký Liverpool či Arsenal, Chelsea od r. 2008 možno o miliardu a pol viac. Na druhej strane, fair play v zmysle aspoň približne rovnaká štartovacia čiara pre všetky kluby v rámci jednej súťaže neexistuje. A tak ako niekomu vadia investície City, niekomu kto fandí, klubom zo spodu tabuľky rovnako môžu vadiť veľké investície Arsenalu alebo Liverpoolu. Áno, tie kluby aj historicky mali iné zázemie. Vidím to tak, že v skutočnosti dlhé roky prebiehali aj v rámci PL dve súťaže, súťaž klubov cca prvej šestky a súťaž zvyšku. Sporadicky sa udiala nejaká anomália typu Leicester. Chelsea a potom City túto logiku dvoch súťaží v jednej narušili a preto všetky tie útoky typu, že sú to pakluby, čukotka a ropáci... Skutočne športová súťaž, ako napr. NHL, v Európe fungovať nemôže, pretože by platové a prestupové stropy museli zaviesť všetky veľké ligy a štáty, čo sa nikdy nestane, pretože boháči by prišli o zábavku a možno aj formu prania veľkých peňazí. UEFA je skorumpovaná organizácia, a aj keby nebola, na takú zmenu je príliš slabá.

Reagovat
Svatej

1) Když jses ochotnej vic riskovat (=vic utrácet), protože víš, že narozdíl od soupeře umíš ten produkt zas preprodat, tak se přece nebudeš omezovat na jeho způsoby ne? To ma podle tebe Pep pokaždý vypočítat ligovej průměr na utrácení, aby vsem dokázal, že to dokáže přesně ve vymezených mezích líp než všichni dohromady?

2) Kde bereš ty čísla? Utratil 1,5 miliardy liber dle par zdrojů, co jsem našel, což by byl dvojnasobek nákladů az ve srovnání s Newcastlem. Zbytek týmů nad Castlem tam ma porovnatelný útraty (Chelsea 2,1, United 1,31, Arsenal 1,18, Tottac 1,02). Zjevně dokázal z tech prostředků nejen udělat trofeje, ale ještě polovinu z nich zase získat zpátky, což je lepší poměr než u kohokoliv jinýho.

https://www.givemesport.com/every-premier-league-clubs-net-spend-since-pep-guardiola-joined-man-city/

3) Net spend jsem zvolil, protože když nakupujes, máš víceméně 3 hlavní scénáře (a jejich mezistupně pochopitelně)

A) nakoupis za hodne, vyhrajes hovno a ještě ty hráče ani nepreprodas, aby jsi zmirnil špatný investice -> v poměru investice/vysledky jses v prdeli

B) nakoupis a bud hodně vyhravas, nebo dobre preprodavas -> poměr investice/výsledky nic moc

C) nakoupis a vyhravas a ještě i přeprodáváš -> poměr investice/výsledky top

Reagovat
aramaki

Ad1. Neviem, či to bolo u šejka a Romana o nejakom risku, ako skôr o tom, že mali k dispozícii bambilión prachov. Risk je to napr. u nejakého Tottenhame, ktorý ak zainvestuje viac do nejakého hráča a investícia sa nevyplatí, v ďalšej sezóne si bude musieť nechať na drahšieho hráča zájsť chuť.

Ad2 https://www.transfermarkt.com/transfers/einnahmenausgaben/statistik/plus/0?ids=a&sa=&saison_id=2007&saison_id_bis=2024&land_id=189&nat=&kontinent_id=&pos=&altersklasse=&w_s=&leihe=&intern=0&plus=0

Ad3. V pohode, akurát sa tam už stráca samotná podstata športovej súťaže a fairplay. Je to už potom o firmách a ich investíciách a namiesto futbalových klubov si tam môžeš doplniť čokoľvek, s čím sa dokážeš identifikovať a máš o zábavku postarané.

Pep je určite špičkový tréner, ale netuším, či je aj najlepší. Ako to tu už raz bolo tuším v nejakom podcaste, je ťažké porovnávať trénerov. Je najlepší ten, kto vyhrá 6 titulov s hráčmi, akých si nemôže dovoliť nik iný (alebo možno ešte jeden ďalší klub) alebo tréner, ktorý zachráni klub pred vypadnutím alebo tréner, ktorý vytiahne klub zo 4. ligy do 1.ligy? Ak by takéto porovnanie malo mať zmysel, museli by všetky kluby mať rovnakú štartovaciu čiaru, ako je to aspoň zhruba v NHL. Tam asi má zmysel porovnávať trénerov..

Tá logika mi príde celkom jednoduchá a priamočiara. Ak pumpuješ do klubu viac peňazí ako ostatní, časom sa to prejaví a predbehneš ich. Samozrejme, tie investície musia mať nejakú hlavu a pätu, nie ako v United.

Reagovat
Svatej

1) Fair point, klidně odstran slovo risk. Ono furt platí, že víc utrácí, ale i proporcionálně víc vydělává a jedinej vyhrává. Dokonce i ve srovnání s konkurentama, kteří utrácí stejně.

2a) Proč jsi tam dal ročník 08? Pep nemůže za utrácení City pred nim, navíc ani netěžil z drtivý většiny hráčů, co byli za těch 8 let pred ním koupení.

2b) Furt jsou od nastupu šejka utrácení jen o nějakou 1/3 -1/2 vejš než ti "chudší" z topky, žádný násobky. 2 tymy tam utraceli stejně nebo víc.

3) Tak jasně že jo, jen tahle logika platila v tom světě už davno pred Pepkem. Vždycky vyhravali bohatší kluby z Madridu, Manchesteru nebo Liverpoolu místo chudších Cambridge, Dundee a Albuñol. Pep ukázal, že ma kvalitu na to vést ty nejlepší a i mezi nima dominovat. V podstatě jen pokračuje ve hře, kterou nastavili už dávno pred jeho vstupem do trenersky kariéry.

Jasně, že vybrat nejuniverzálnějšího trenéra s co neobjektivnejsim kriteriem by bylo složitý, možná i nemožný. Beru to tak, že Pep je nejúspěšnější na tý top úrovni, kde se hraje o pozici n1 na světě. V jiný kategorii může bejt klidne průměrnej nebo i hůř.

Reagovat
aramaki

Od 2008 som to zobral, lebo vtedy City kúpil Mansour a začal do klubu liať obrovské peniaze. Ja samotného Guardiolu nekritizujem, ako som povedal, podľa mňa je to špičkový tréner. Ale tréner preberá vždy klub v určitom stave, nezačína úplne od nuly. Pep tam už mal hráčov ako De Bruyne, Aguero, Silva, Fernandinho, Otamendi, Navas, Kompany, Yaya Toure, Sterling...takže počítať investície len od obdobia ako prišiel Pep je od trochu veci..

City už bol klub, ktorý vyhrával tituly, čo tiež zohrávalo rolu pri prestupoch. Iní hráči za tú istú cenu prestúpia do City, kde majú možnosť vyhrať titul a hrajú pravidelne LM ako do Arsenalu alebo United, ktorí bojujú o európsku ligu alebo titul nevyhrali 15 rokov. Podobne, hráč, ktorý prestúpi za 50 mil. do Arsenalu, nepôjde za tú istú cenu do Aston Villy. Možno Villa alebo Newcastle investujú v týchto rokoch do kádra viac ako Arsenal, ale bolo by nefér porovnávať len net spend a hovoriť, akí sú nešikovní, keď investovali podobné sumy a nedosiahli rovnaké výsledky. Je to komplikovanejšie.

Neviem, či to bolo vždycky len o prachoch ako to je teraz. Myslím, že kedysi zohrávalo omnoho väčšiu rolu pri prestupoch prestíž klubu, história, súťaže aké hrá a samozrejme, niekde tam bolo aj finančné zabezpečenie. Pozri, ak si čítal pozorne, čo som písal, tak ja netvrdím, že Pepek teraz zmenil kompletne pravidlá hry. PL ako súťaž bola neférová aj predtým, v zmysle, ako som napísal, že svoju malú súťaž hrali bohaté kluby a svoju súťaž hral zvyšok. Príchodom Man City a extrémnych investícií bol narušený princíp súťaže, keďže ostatní boli vo vzťahu k City ako zvyšok ligy k bohatým klubom. Občas mohol vyhrať ligu aj chudobný klub ako Leicester (alebo Liverpool z tých "bohatých"). City (a zčasti Chelsea) zničili (kvázi fair play) sútaž top 6 klubov a nastolili dominanciu. Pre zvyšok ligy sa v podstate nič nezmenilo. Podobne ako je dominantný Bayern v Nemecku alebo Real a Barca v Španielsku. City dostávali omnoho väčší hate, lebo ich dominancia nebola založená historicky, tradíciou, ale čisto napumpovaním obrovských peňazí do priemerného klubu.

Reagovat
eder

Přesně tak. Ale průměrné nebo nemajetné kluby jsou pro jistou skupinu lidí jen "chcanky"...

Reagovat
Talker

Tady to máš dost popletené.

Stačí se kouknout na Chelsea 20 let zpátky, kdy jsme sice o titul bojovali, ale nebyli jsme dominantní, že bychom vyhrávali rok co rok. Stejně tak poslední dekáda u United, kteří utratili za dobu Guardioly stejné prachy jako Citizens a vyhráli hovno.

Podobně Everton, který do toho pár let zpátky rval velké prachy (téměř půl miliardy na nákupech během 4 let, v netspendu přes 200 v mínusu) a byli midtable klub, přitom utráceli na úrovni té špičky.

Takže ta dominance není dána penězi samotnými, ale kombinací peněz a k tomu geniálního manažera. I s ním pak máš nějaké 3-4 sezony, kdy to bylo o méně než 3 body a historie by vypadala úplně jinak.

Reagovat
aramaki

S posledným odstavcom súhlasím. Ešte by som doplnil, že potrebuješ, aby v klube určité procesy fungovali správne.

United sú výnimka, to som spomenul vyššie. Everton mohol utrácať, ale žiadny top top hráč do Evertonu hrať nepôjde. Majiteľ Evertonu by musel mať bezodné prachy, ideálne z ruskej alebo arabskej ropy, aby mohol preplácať hráčov, aby šli do klubu zo stredu tabuľky. A musel by to robiť niekoľko rokov a deformovať trh. Ale to sa už nestane, lebo FFP. Takže ani z Newcastlu (pravdepodobne) nebude ďalšie City.

Reagovat
Talker

Hele výjimku ti neberu. Prostě je v PL hrstka klubů, které za poslední 2 dekády takhle utrácely a United jsou jednou z nich.

Pokud uděláš z United výjimku, tak bys měl udělat výjimku i ze Citizens, kdy prostě brutálně overperformují právě kvůli Guardiolovi.

Reagovat
Svatej

To jsi vyjmenoval 9 hráčů, ze kterých navíc jen 6 chtěl nechat v klubu a za tu cenu jsi mu "na záda" naložil 1,5 utracený miliardy, mi nepřijde úplně fér a přijde mi to víc od věci než to nepočítat vůbec teda

No vyhráli přesně.2 tituly v moderni historii, takhle to od tebe zni, jak kdyby jich vyhrali 7 Furt to byl klub, o kterým celej svět věděl, ze je může ždímat jak dojny krávy, takže naopak u hráčů celili přeplácení a ne slevám kvůli titulovým ambicím.

K poslednimu odstavci jsem se částečně vyjádřil už dole.

Tu soutěž ale nezničili penezma, neutraceli řádově víc než top konkurence a to je právě velmi podstatný. Dorovnali hrací pole s topkou, akorát to dělali líp než ta zbylá topka. Krom toho výrazný peněžní výhody neměli, byly jen kvalitnější a efektivnější.

Reagovat
aramaki

Práve o to ide, že utráceli viac ako top konkurencia. To je úplne zrejmé. Nie netspend, ale utrácali viac a hlavne dlhodobo a stabilne. Práve preto čelí Man City 115 obvineniam a nie Liverpool, Arsenal, United ani Tottenham..

Vyhrali 2 tituly v priebehu 3 rokov, keď predtým desaťročia nevyhrali žiadny titul.

Otázka je, či tá súťaž vlastne už nebola zničená dávno predtým. Myslím si, že chyba v systéme bola prítomná už dávno pred Abramovičom a Mansourom. Nie je to otázka peňazí, ale nenažranosti a miery. Preto v NHL nastavili také pravidlá, aby nezničili súťaž a všetky kluby mali zhruba rovnaké možnosti. Preto Stanley Cup vyhrá takmer každý rok iný klub (okrem Columbusu). To sa samozrejme v Anglicku ani v Európe nastaviť nedá.

Reagovat
Svatej

Vsak United utratili jen o nejakych 10% min, Chelsea dokonce vic, tak kde meli City proti treba temhle dvema vyhodu a kde je to zřejmé?

To chces hrotit důležitost 10% jako rozdil mezi 7 titulama a zadnym v případě United?

Zároveň - City nečelí obvinění proto, ze by utráceli vic, ale proto, ze jejich zdroje jsou pochybný.

Jj, 2 tituly během 3 let. Zároveň vyhrali 2 tituly behem 8 let, co tam šejk byl. Tuhle zavádějící hru s cislama tak, aby to sedlo do našeho

narativu, můžem hrát oba

Pointa byla, že hráči věděli, že můžou jit do klubu hrajícího o titul, ale kluby zároveň věděly, že můžou přebohatý City podojit a vytáhnout z nich víc než z jiných zájemců. Jelikož se tu bavime o cislech, tak to druhý je podstatný a to šlo v neprospěch City, protoze nafukovalo jejich výdaje.

Jinak se zbytkem odstavce absolutně souhlasím

Reagovat
aramaki

United v tom období od 2008 ale tiež vyhrali 3 tituly.

To, že po Fergusonovi neboli schopní zreformovať klub a nájsť správneho trénera je už vec iná. Tam by asi mohol naliať všetky prachy Abramovič s Mansourom a nestačilo by to

Reagovat
Svatej

Jj, došlo mi to až pozdě Pořád ale utráceli stejně s malou odchylkou, to bylo velmi podstatný

Reagovat
LFCreds

Reagovat
Talker

Já se nechci hádat, ale fotbal je vždycky (stejně jako jinde) o tom, že silnější pes mrdá.

Můžeme se bavit o tom, že si arsenal/MU/Liverpool "zasloužili" ty peníze, protože dříve vyhrávali trofeje. Ve výsledku ale do přestupů a do platů nalili hromadu peněz taky a měli "štěstí" na pár koučů v průběhu posledního století, kteří z nich udělali velkoklub a díky tomu měli prachy, ze kterých dělali další úspěchy, které nesly více peněz.

Momentálně pokud chceš hrát o titul, tak vede jediná cesta - že budeš jedním z 5 klubů, které utrácí nejvíce peněz. Nemusíš utratit nejvíce, ale musíš být prostě mezi nejbohatšími.

Kdyby nebyli Citizens a Chelsea, tak by o titul bojovali United, arsenal a MU. Víš proč? Protože mají nejvíce peněz.

MU do přestupů lejou hromady peněz a k ničemu to nevedlo.

Reagovat
aramaki

Ja to nespochybňujem a v princípe tvrdím to isté čo ty. Na druhej strane tvoja logika ide proti Chelsea a City. Ako si napísal, tradičné kluby si vydobyli svoje miesto hrou, víťazstvami, tým pádom návštevnosťou atď. Chelsea a Man City založili precedens v tom, že všetko toto obišli tak, že bohatý šejk alebo ruský ropný magnát naliali obrovské prachy do noname klubov a totálne ovládli a zdeformovali súťaž. Ona nebola vyrovnaná ani predtým a samozrejme rozhodovalo bohatstvo klubov, ale to bohatstvo bolo založené historicky, tradíciou, hodnotami, hrou, fanúšikovskou základňou a tak podobne. Tie kluby si jednoducho svoje miesta vydobyli. Podobne ako v NHL máš tradičné bašty, ako Rangers, Bruins, kluby ktoré budú asi vždy nad nejakým Columbusom alebo Islanders a teda budú tými mrdajúcimi psami, ale tá súťaž nie je zdeformovaná takým spôsobom, že ju už nevyhrá nikto iný ako tieto dva alebo štyri kluby.

Reagovat
eder

???? Tak.

Reagovat
aramaki

Tak to je.

Reagovat
eder

Ano, já vyjádřil souhlas. Nevím, jak se mi tam ocitly ty otazníky...

Reagovat
Talker

Ty jaksi ale ignoruješ to, že už si to nikdo nemůže vydobýt, protože ty nůžky z pohledu rozpočtu jsou na úplně jiné úrovni a FFP má zakonzervovat tenhle stav, protože byli ve správný čas na správném místě v době, kdy ty jsi ještě nebyl na světě.

V tuhle chvíli prostě s těmi týmy nejde soupeřit, ani kdybys měl v nějakém menším klubu nového Fergieho a asistenty mu dělali nový Klopp, Guardiola atd. Možná by se dostali k TOP4, pak by je ty TOP kluby vydrancovaly a poslali zpátky do středu tabulky.

Reagovat
Salfovic

Tak fanouškovi vyvoleného velkoklubu status quo logicky vyhovuje a nástroje k jecho zachování bude hájit.

Reagovat
Svatej

Reagovat
TopinB

Reagovat
Svatej

Tak každej využil určitý příležitosti, kterou si nevysloužil výhradně vlastníma schopnostma, když se na to díváš takhle

Vesnicky kluby byly vyzdimany prave tema mestskyma, které obešly vlastní tvorbu talentu a ždímali ostatní z pozice silnějšího a movitějšího. Férový to zrovna nebylo nikdy, jen se změnila příčina neferovosti a rozsah.

Jak se ty městský kluby nakoply a ustálily, najednou propast prohlubovaly i utrácením a půjčkama, který si menší kluby zase dovolit nemohly (například Arsenal historicky v anglii trhnul transfer record 7x - prvně už v roce 1928, Castle 7x - prvně v roce 1904, United 12x).

Reagovat
aramaki

Vesnicky kluby hrajú vesnicku ligu a mestá hrajú medzi sebou. Problém začína, keď jeden mestský klub vyždíma klub z iného mesta, ktorý hrá tú istú súťaž.

K poslednému odstavcu, ide o mieru. Transfer record bol možno trhnutý mnohokrát, ale predpokladám, že nikdy ten rozdiel nebol v súčte 15 rokov cca miliarda libier.

Reagovat
Talker

To nebyl, protože před 100 lety byl přestupový rekord kolem 5 tisíc liber. Kdyby tam někdo utratil miliardu, bylo by to asi trošku bezhlavé rozhazování. V té době mimochodem ford měl cca 1miliardu obrat jako jedna z největších firem světa.

Tohle nejde brát v absolutních číslech prostě, to je naprostý nesmysl. Musíš to porovnávat směrem k té době.

Prostě historie je protkána podnikateli, kteří nasypali prachy do svých lokálních klubů a tím "narušovali konkurenci". Mohl bys tak brát i Norrise v arsenalu, který postavil klubu stadion a koupil několik hráčů a investoval do týmu. V té době pár desítek tisíc liber byly velké peníze, z dnešního pohledu je to hovno.

Reagovat
aramaki

Reagovat
Svatej

Reagovat
Svatej

Minul jsi o co mi šlo, ale úplně..

Reagovat
aramaki

Už na to nemám kapacitu. Zajtra si to prečítam ešte raz a pomaly.

Reagovat
Svatej

Reagovat
xjert02

Reagovat
j.r.ewing

Tak určite budú Rangers stále pred Islanders, najmä keď majú rovnako Stanley cupov, po 4 každý, čiže opatrne so slovíčkami vždy, nikdy, atď...

Reagovat
xjert02

Reagovat
Rizek

hezky ty

Reagovat
protiproudu

Za peníze v Praze dům. Asi tak.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Figurehead

Reagovat
AC.Milan

Naprostý souhlas

Reagovat
Kixi Syhimour

Inu, dostali jsem se do bodu kdy bude třeba ve vzájemných zápasech City proti Chelsea a Arsenalu fandit právě City

Reagovat
Modřín2

Reagovat
avicii

Reagovat
Bowie

Reagovat
thewall

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Lojzík

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Yuriewitsch

Reagovat
eder

Reagovat
krisa

Reagovat
Manik...

Reagovat
elChe

Vy si to poserete naštěstí sami

Reagovat
Pepesma

Reagovat
j.r.ewing

Reagovat
VTID94

Good Ebening

Reagovat
gocii

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
eder

Reagovat
Unai

Reagovat
RKBoy

ten tím je totálne vysatý, fyzicky aj psychicky.. do toho úpadok hráčov ako Ederson, Walker, De Bruyne, Gundogan či Stones, teda kostra ktorá už na to kvalitatívne nemá, do toho absolútna neforma Silvu, Fodena a Haalanda, na ktorého menšiu obranu treba dodať že nemá velký servis čo ale iba podčiarkuje jeho slabiny.

Sávio a Doku tiež sklamanie vôbec nedokážu hrať nejak konzistentnejšie aj ked to pre tak mladích hráčov musí byť ťažké a nemôžme od nich čakať že to tam budú ťahať ked seniorský hráči hrajú tak zle..

Grealish je fail o ktorom sa zdaleka nepíše, vzhľadom na tú cenu, ako by sa malo, ale kedže City dlho vyhrávalo tak sa to ignorovalo, teraz sa ten problém s jeho formou už niekolko sezon prejavuje naplno.

Pep celkovo nezvládol prestupy posledné roky - Philips, Nunes, Grealish sú faily, návrat Gundogana nevyšiel, Sávio a Doku sa nechytajú a do toho predaje Alvareza a Palmera..

tam bude musieť byť v lete velký prievan pokial nechcú aby im špička PL ušla.

Reagovat
$dolar$

Pep totálně clueless.

Reagovat
nomio

Citeh výborný výkon. Mají formu už skoro jako my Mimochodem, nevíte někdo jak mohlo někoho napadnout pozvat dneska, 21. prosince, do studia Kozáka?

Reagovat
John Obi Mikel

Však hrál za Aston Villu

Reagovat
John Obi Mikel

Jo takhle to myslíš...

Reagovat
R.Meireles

Tak nemůže za to, že se jmenuje stejně, jak ten blbeček..

Reagovat
Nizzie

Reagovat
pobody's nerfect

Proč ne? Takového vyhlášeného střelce.

Reagovat
Arbiter

Hoďte na ně deku každopádně věřím, že Pep u City zůstane…

Reagovat
masly008

Proč by nezůstal.

Pro něj to bude od ledna motivace jako prase se zase posunout nahoru.

Uvidí se jaké budou nákupy.

Reagovat
Hachim Mastour

aká motivácia a posun? leta ak tak v inom klube. v city už všetko dokazal

Reagovat
Svatej

Reagovat
Indio

Nemám city rád, ale Pepa je mi líto. Tolik let úspěchů jako by najednou nebylo. A co je nejhorší, že ten hate je z části od vlastních fanoušků.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Pony Slaystation

Většina jsou gloryhunteři. Pep je chtě nechtě nejlepší trenér posledních 10-20 let...

Reagovat
DidusIneptus

Na jaře to bude jiný Manchester City. Takový jak ho zná celá Evropa. Vlastně Angláni hrajou bez zimní přestávky. Chudáci. S Liverpoolem se na posici mistra nepočítá, s Chelsea též ne, s Villou též ne, s Arsenalem též ne. Tak snad té Brighton by mohl, nebo i Newcastle, snad i ten Nottingham. Uvidíme. MCity si to rychle dožene tu ztrátu a ještě získá náskok. Škoda pro ostatní kterým bych to přál víc než oboum Manchesterům.

Reagovat
kaapaa

Ať se na mě nikdo (třeba Svatej) nezlobí, ale čelí někdo další v PL více než stovce provinění proti finanční fair play? Tam jsou ty kořeny úspěchu, ta vlna, na které se potom v budoucnu vezl i Pep. Tohle bude trvat dlouho než lidi zapomenou, jakým způsobem válcovali v těch letech majitelé City všechny okolo, a City, potažmo jeho trenér, nebudou tak snadným terčem v horších časech. Dnes je jasné, že ten tým, který vyhrál všechno, půjde dolů. Ti hráči nemají motivaci. Chce to mladou krev. Uvidíme, co nový sport. ředitel a jeho tým.

Reagovat
Salfovic

Vzhledem k tomu, že neutrácí víc než někteří jejich konkurenti, tak mi jsou jejich provinění proti vyprcanému F,,FP´´ naprosto u prdele.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Figurehead

Reagovat
Registrujisejenproto

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Manik...

Reagovat
Svatej

Nezlobím se FFP je mi víceméně ukradený v tom smyslu, že jsou stejně kluby se srovnatelnýma utratama, tzn Pep neměl kvantitativní výhodu. Chápu, že je z hlediska pravidel o hovně, když jeden tým získá prostředky nepovoleně, ale malá domů ve formě 100 mega od falešný firmy je furt stejně hodnotných jako 100 mega od výrobce dresů.

Kdyby utratili 5 miliard, tak je logicky téma kvality trenéra podnětný, ale Pep to dokázal s prostředkama, kteří měli +- i ostatní..

Reagovat
Gunner14

Ještě aby fanouškovi Chelsea nebylo FFP ukradený

Reagovat
vladino10

Reagovat
Svatej

Jj, sice jsem tam uvedl důvod, proč mi je ukradený, ale proč si ti nepřeložit do klasickýho diskuzního jazyka "mrkni se, komu fandí a veď debatu skrz to"

Reagovat
Talker

Jenže on problém s FFP je ten, že zajišťuje, aby zachoval nějaký status quo.

Prostě máš příjmy +-40 mega za 3 sezony. Takže ve výsledku máš ty TOP kluby, které mají příjmy 500-800 mega (TOP 6 klubů), pak střed tabulky, který má 200-300 (tj polovinu/třetinu) a pak zbytek, který má 150-200 (tj třeba 6x méně).

K tomu máš pak FFP, kdy se můžeš pohybovat +-40 mega rozprostřeno na 3 roky.

Reagovat
Salfovic

Přesně tak. A ti zmrdi mají ještě tu drzost to nazývat fair play

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Registrujisejenproto

Reagovat
xjert02

Reagovat
LFCreds

Reagovat
vladino10

mega od falešný firmy je furt stejně hodnotných jako 100 mega od výrobce dresů.

Alebo aj keby predávali deti na organy, sú to len blbé pravidlá

Reagovat
Svatej

Pochopení textu se přeceňuje!

Reagovat
Registrujisejenproto

Reagovat
Mönchengladbach

1-1-10, 14:27

Reagovat
John Obi Mikel

Tvl aby Pepka nevyhodili

Reagovat
Salfovic

Šel by dělat asistenta Marescovi.

Reagovat
EZ

kupi Balebu cez zimu a vybavene

Reagovat
r.mrazik

uz ho vyhodili??

Reagovat
Pablos

Kania mu poradí

Reagovat
Zdechlina

Reagovat
Jason_

Ten RODRI musí byť neskutočný futbalista

Reagovat
Salfovic

Jeden Zlatý míč je pro něj málo.

Reagovat
vladino10

Je to jednoznačne, baecelona potrebovala obmeniť káder a nemali love na všetkých pokemonov k tomu aby mohol byť u nich guardiola najlepší trener, taknodisiel preč. V bayerne bolo treba obmeniť kader a nedali mu love na všetkých pokemonov (CDM z ktorých mohol urobiť RB) aby mohol byť najlepší trener, tak odišiel preč.

City potrebuje obmeniť kader a hrozí, zw za dokáže, že sú podvodníci, tak pepa začal srat na to, nechá sa vyhodit a nebude musieť trénovať v 3. Lige kde by opäť nebol za najlepšieho trénera.

Potom pôjde do nejakého psg alebo podobnej sracky ako je city.

Reagovat
Salfovic

Napsat větší nesmysl než Odpověď už je slušný výkon

Reagovat
krisa

Reagovat
Amon

Reagovat
masly008

Reagovat
Svatej

Reagovat
Lojzík

Reagovat
vladino10

Ďakujem

Reagovat
RKBoy

ty mi ideš písať o gramatických chybách a potom tu vypotíš tento nečitateľný paškvil tvl.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Lojzík

Reagovat
pantondavo

Karma za Rodriho, City jsou zpět tam, kam patří

Reagovat
icka

Reagovat
Ofenziva > Defenziva

Golden boy má poprvé v kariéře problémy, to je toho

Reagovat
Mastný Chobot

Presvedcive vitazstvo nakoniec, ale aj s pomerne velkym stastim, lebo CP nehral nijako hrozne. Strata Saku bude velmo bolestiva, lebo z Martinelliho som mal napriek 1+1 pocit, ze vsetko dojebal. O Trossardovi ani nema cenu pisat, tomu by regulerne malo dat fukat po zapase. Toto nebol vykon triezveho profesionala.

Reagovat
masly008

Tross už je asi vybitý, jestli to půjde tak klidně v lednu pustit a sehnat náhradu.

Reagovat
Gunner14

Stoke City opět vyklidili půlku stadionu daleko před koncem zápasu, Pulis musí být hrdej

Reagovat
VTID94

Jhon Duran averages a goal every 82 minutes in the Premier League...

That is the best record of any player in the competitions HISTORY

Reagovat
pingla

Skvělý jak dlouhé období se počítá?

Reagovat
VTID94

Od vzniku PL (1992)

Reagovat
Rohlíček

Nakonec suche triko, druhy polocas mnohem lepsi a Palace krom jedny akce nemeli snad nic.

Po prchodu Rice se i ten stred vystuzil, Partey tam proste hrat nemuze, absolutne nestiha dozadu, ty pruchodaky tam byly alarmujici.

Martinelli i kdyz teda gol a acko, tak stejne to bylo takove meh, Trossard jeste horsi, ten snad krom jedne prihravky na Jesuse dosral na co sahl.

U Saky to bude tak na 2-3 tydny minimalne, hodil by se nejaky Sterlinguv zazracny revival pres svatky,.

motm Jesus, mel mit dalsi hattrick

Reagovat
VTID94

Inak keď sa pozriem na tabuľku Champu tak tri asi najmenej sympatickejšie tými na prvých troch priečkach

Reagovat
Zdechlina

Taky to tak mám. Přeju Mackems a klidně ten Blackburn ať jde výš

Reagovat
VTID94

Tie ďalšie tri Sunderland , Blackburn a Middlesbrough by bola pecka. A celkom nostalgia

Reagovat
Amon

Mam to rovnako. Nie znova Burnley alebo Sheffield United Leeds by mi az tak nevadil. Snad Mackems a Blackburn by sa mohli vratit do PL. Tynewear derby by bolo super.

Reagovat
VTID94

Reagovat
Gunner14

Non-penalty goals in all comps this season:

Kai Havertz: 11

Nicolas Jackson: 9

Cole Palmer: 8

Reagovat
RKBoy

čo je na tom smiešne? zaujímavá štatistika, potvrdzujúca že Kai nie je taký tragéd ako tu z neho pár jedincov robí, nič viac.

futbalovo je samozrejme taký Palmer inde, ale Kai má tie čísla v Arsenale dobré.

Reagovat
Miguel19

A jenom o 700 a 500 minut víc.

Reagovat
Svatej

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
spider_8

Reagovat
Salfovic

Chceš zase Chelsea posílat doplatek ?

Reagovat
Talker

Premier league:

Havertz 1390 minut, 6 golu, 2 asistence, 173minut na gol/asistenci.

Palmer 1390 minut, 8 golů, 6 asistencí. 100 minut na gol/asistenci.

Jackson 1180 minut, 9 golů, 3 asistence, 100 minut na gol/asistenci.

Reagovat
Talker

Bez penalt, samozřejmě.

Reagovat
Svatej

Reagovat
aragorn

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Whitemedia

Všichni tři jsou to špičkoví hráči.

Reagovat
Miguel19

+ Havertz mimo pozici.

Reagovat
Salfovic

Na jeho pozici by byl nejlepší. Jen ji nalézt nebo vymyslet.

Reagovat
hitZor

Reagovat
Golasso

Reagovat
Gunner14

Souhlas. Já si chtěl jen šťouchnout do hnízda, hate na Havertze tu byl skoro na denním pořádku, tak rád připomenu modrákům, že nám konečně dali někoho kdo nás zlepšil a není v důchodě

Reagovat
Gunner14

A pěkně jste se tady slétli Kai očividně leží v žaludku

Reagovat
Golasso

V žaludku fans Chelsea je jeho nejlepší pozice

Reagovat
Miguel19

Nemyslím si. S tím přestupem jsou spokojeni všichni.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Figurehead

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Talker

My jsme spokojení, že jsme dostali raketu a zbavili se platu underperformujícího hráče a máme minimálně srovnatelného Jacksona za polovinu té přestupové částky a s třetinovým platem.

arsenal je spokojený, že mají utility hráče na hrot.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Manik...

Reagovat
Manik...

Reagovat
Figurehead

Spíš to vypadá, že máš nějaký mindráček..

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
aragorn

Reagovat
fenixLFC

kazdy: ma havertza v pici

gunner14: prida zavadzajucu statistiku

also gunner14: kai ocividne lezi v zaludku

Reagovat
Golasso

Každý: má jakože Havertze v piči

gunner14: přidá post s Havertzem

Každý: JÁ MÁM HAVERTZE TAK MOC V PIČI, ŽE JSEM TO SEM MUSEL PŘIJÍT NAPSAT HAHAHA UŽ JSTE MU NAŠLI POZICI LOL JACKSON MÁ O 4584525489,006587 MINUT MÍŇ COŽ JE 16,5 FABIE NA GÓL

Reagovat
Talker

Zavádějící statistika, která je úplně marná a pak glitchujete s fabiemi.

Reagovat
Golasso

Tak když mám něco v píči, je mi to jedno, včetně zavádějících statistik

Reagovat
fenixLFC

mat v pici hraca a mat v pici zavadzajuce statistiky su dve odlisne veci. ale tento komntera je peknym vystihnutim toho nakolko vam zalezi na pravde

Reagovat
Golasso

Ne nejsou to dvě odlišné věci, když se ta statistika týká hráče, který mi má být u piči. Taky tu nejsou komenty jen k té statistice, žejo . Ty etalone pravdy

Reagovat
fenixLFC

prianie otcom myslienky, ale necham vas vo vasej alternativnej realite

Reagovat
Talker

Tak tam jde spíš o to, že do toho tahat Palmera s Jacksonem. Kdybys to porovnával s Nunezem, tak mi to je fuk.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Whitemedia

To teda, já jsem známej hejtŕ Kaie a vždy se slétnu, když je potřeba si do něj kopnout a ukázat pravdu fanouškům Arsenalu.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
EZ

Kai hra aj europu

Reagovat
Whitemedia

Tak se měli Palmer s Jacksonem vloni víc snažit a taky ji mohli letos hrát.

Reagovat
Gunner14

Reagovat
Miguel19

Nemůžou za to, že nejsou nominováni.

Reagovat
Whitemedia

Dostat nás do pořádný Evropy, tak v nominaci jsou, ale dostali nás jen do šmoula cupu..

Reagovat
EZ

Alebo sa mal Kai snazit menej a mal by v stredu volno

Reagovat
Pony Slaystation

Arsenal

City stay humble

Reagovat
VTID94

No tak po obede si môžem ísť kľudne pospať, to bude nuda, a potom si pozriem Tottenham - Liverpool

Reagovat
r.mrazik

https://x.com/davidsobisek/status/1870747883064214005?s=46

Tyvoe. Tohle žlutá? U Varu zase seděl nějaký šílenec

Reagovat
mr.Silver

Reagovat
Golasso

Rozhodčí v PL jsou úplně pojebaní, zas a znova ...

Reagovat
Salfovic

,,Vzal to přes míč´´ takže v pořádku.

Reagovat
Pepesma

Reagovat
avicii

To si robia prdel?

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
r.mrazik

Čemu se směješ?

Reagovat
SunFells

Fuuha, hnus. Zrovna nedávno jsem si říkal, jak se PL s vyšší kvalitou hráčů zbavilo kostilamů, Ekvádorci bohužel zůstanou Ekvádorci.

Reagovat
r.mrazik

Ten měl fakt štěstí, že mu tu nohu nezlomil.

Reagovat
vladis271

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Manik...

Tpč

Reagovat
oli9

Šílené. Ty rozhodčí za VAR by měli trestat tvrde absolutně.. Pokuty, zákazy činnosti například na půl sezóny atd..

Právě oni mají čas na to si to prohlédnout několikrát, z tolika záběrů... Zpomalene atd..

Takže tam bych čekal fakt minimum chyb.. A například tohle nejsku žádné sporné situace

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
hitZor

Reagovat
vladis271

sa cudujem, ze mu ju nezlomil.

Reagovat
Salfovic
Reagovat
eder

Reagovat
Whitemedia

Dvě minuty. Jen ta špína polská tam naležela tak deset minut..

Reagovat
Miguel19

Co si budeme, můžeme být rádi za bod. Dnes nám ho zachránil Sanchéz. Ten asi jako jediný dobrý výkon.

Everton sice hrál sračku, ale nakonec ke gólu byl blíž, hlavně ve druhé půli.

Nevím jestli Felix nemohl, ale proč ho tam kurva nedal? Klidně místo Palmera. A stáhnout Neta místo slabého Sancha. Dnes wtf od Maresci.

Ale nevadí, jedeme dále. Alespoň se nebude plácat o titulu.

Reagovat
Kixi Syhimour

Takhle nápomocný Everton nepamatuju, to nám pak vynahradí nějakým zrakvením

Reagovat
xjert02

ocekavam po dohravce Salah a Van Dyk do konce sezony out.

Reagovat
oli9

Everton ale to je absolutně šílený fotbal.. Absolutní humus. Přál jsem jim záchranu vždy poslední sezóny kvůli derby..ale kdyby spadli tak by mi to nevadilo..

Reagovat
eder

Mně ano. Raději ať spadne Shitizens nebo chelski...

Reagovat
Salfovic

Standardky ManU a Arsenalu jsou takové dokonalé jin a jang.

Reagovat
Unai

Reagovat
Busby babes

chtelo by to City kazdy tyden... Zase par minutovej vypadek a zapas v haji. Ugarte tam pak hodne chybel. Mazraoui predvede strasnou debilitu a je to... a to, co jsme schopni nedat... tak jeste 18 bodu k zachrane...

Reagovat
Busby babes

btw asi poprve, co jsem videl Kepu chytat dobre

Reagovat
iamek

Ugarte skvělý. S Amadem nejvíce klíčový hráč.

Reagovat
Martin9719

Tak jsme v polovině soutěže. Máme 22 bodů, tak to by mohlo těch 18 bodů v zimě a na jaře dopadnout.

Reagovat
Busby babes

taky si rikam

Reagovat
Bayern +

Man. United

Reagovat
Unai

Reagovat
John Obi Mikel

Celý druhý poločas nemáme nic a on vystřídá dvakrát. Nechápu

Reagovat
Whitemedia

Střídá dvakrát a i to stačilo, už tím ten zápas zabil. Nkunku s Maduekem zbyteční..

Reagovat
John Obi Mikel

Zápas byl zabitej i předtím, Pickford tam druhou půli nic neměl. Místo aby tam dal kreativního Felixe, mladého Tyriqua nebo snaživého Guiua či tam dal Veigu místo Gusta tak stojí a čumí jak Lampard svého času.

Reagovat
Figurehead

Reagovat
Whitemedia

Felix dejme tomu, sice všechno domrdá, ale aktivní je. Ale Nkunku je znuďěnej a navíc zdechlej, Madueke nedává zápasy, do kterých jde z lavičky a George? Pls, však ten zatím neukázal nic ani proti Noahům.

Reagovat
John Obi Mikel

A co by se asi stalo kdyby je tam poslal místo Sancha? Skončilo by to 0:0??? Dost možná, ale kdo nic nezkusí nic nemá.

Reagovat
Manik...

A nebo 1:0

Reagovat
John Obi Mikel

1) To mohlo i takhle kdyby nás nezachránil Sánchez.

2) zrovna Sancho není pes obranář kterej dělal rozdíl v defenzivě

Reagovat
Grahf

už klasika :)

Man Utd (2.66) 0-3 (1.40) Bournemouth

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Manik...

Reagovat
Salfovic

Tak při vysokém počtu střel je xG vysoké tak nějak automaticky.

Ale kolik z nich byly vyložené šance? Zas tak moc ne.

Reagovat
Busby babes

docela hodne. 5 minimalne

Reagovat
Kixi Syhimour

Jinak City ná Vánoce sedmý, United v dolní polovině tabulky

Reagovat
r.mrazik

Slušně rozjebany klub…

Reagovat
O.Giroud

teraz City či Utd

Reagovat
r.mrazik

Teraz obaja dvaja

Reagovat
iamek

Až to koupí Ineos, tak to bude lepší. Oh wait …

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
Svatej

Můj alternativní sen na tenhle ročník je, aby tyhly mrdky konečně spadly. Úplně kazdej zapas s nima na stejný brdo, kde se hraje jenom 20 minut a zbytek se prasi nebo simuluje. Zážitek 0 pro obě strany.

Reagovat
xjert02

Jako Chelsea dolu za to, ze si uspechy koupila za prachy oligarchy? Ted uz je pozde. To nemelo byt v prve rade nikdy umozneno. Statem vlastnene spolecnosti, a zlodeji z vychodu zbohatnuvsi na rozkradeni nerostnych surovin by nemeli mit povoleno do fotbalu vstoupit nikde.

Reagovat
Svatej

Tyhle dezolatsky hovna si cpi lidem na Facebooku..

Reagovat
Manik...

Reagovat
hitZor

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Azza

Reagovat
Figurehead

Reagovat
Miguel19

Nepřišlo mi, že by se dnes nějak prasilo či simulovalo. Něco málo tam bylo, ale nic hrozného.

Dnes jsme byli prostě slabí.

Reagovat
Svatej

Tak Pickford zrovna dneska chtel poslat Gusta do nemocnice, Tarkowski tam letel taky kolikama napřed.

Byli, nic to nemění na tom zbytku. Je to zbytečnej tým, co prozdrzuje 60% zápasu a hraje pravidelně fotbal o hovně.

Reagovat
Miguel19

Jo ten Tarkowski byl asi nejvíc mrdka zákrok. A ten Pickford vs. Gusto. Nevím, tam prostě šel agresivně do zákroku. Takhle tam golman musí jít.

Reagovat
Maximm9

Chtel bych videt statistiky kolik prozdrzuje jen sam Pickford kazdy zapas.... 10-15min uplne pohoda u nej.

Reagovat
avicii

keď hrajú u nás tak sú to väčšinou easy body ale vonku je to strach o hráčov a ťažký boj

Reagovat
Svatej

hlavně neni ani člověk nasranej jen na to, že jeho tym přišel o body. Naprosto dominuje nasrání z dalších zahozených 2 hodin, úplně prisernej herní zážitek a koukání na bandu herců, co postavaj na místě a tvarej se u toho neuvěřitelně hloupě. K nasrání

Reagovat
Zaschrona

Popravdě si ale ani nepamatuju, kdy naposled to v našem zápase soupeř odnesl zraněním. Třeba Luton s námi prasil o dost víc.

Reagovat
Zaschrona

Ať už hrajete dobře nebo blbě, ubrečení jste pořád stejně, koukám.

Já bych si taky představoval, že budeme hrát jak Barcelona, ale holt nic lepšího než 4x 0-0 z 6 zápasů momentálně z toho týmu ani dostat nejde.

Reagovat
Front hell

za první odstavec

Reagovat
spider_8

Jako v zasade souhlas, problem ale je ze jste v takovem stavu uz asi 10 let

Reagovat
Zaschrona

To zas ne, pod Carlem jsme první třetinu, skoro půlku sezóny hráli pěkně útočně, Silva se taky snažil hrát atraktivně, i Koeman dokonce většinou nehrál nějaké defenzivní hrůzy, nemluvě Martinez. I celkem logicky se to do tohohle kromě Samova intermezza k tomuhle dostalo po úpadku talentu, když Carlo, Rafa i Lampard postupně zjistili, že nic lepšího s tím hrát nejde, když postupně z týmu odešli kreativní James, Digne, Iwobi, nakonec i Bernard, Sigurdsson nebo Richarlison. Už když to přestal zvládat Carlovi James, tak od té doby je to pořád jen a jen horší. A Dyche už se asi moc nesnaží hrát něco lepšího, jakkoliv od začátku i ten vysoký press je výrazně slabší. Na jeho obranu tam má reálně jen Ndiayeho, který je schopný i něco předvést, zadriblovat, finálka už je horší, to zas umí jen McNeil, ale ten zas nemá moc pohyb. Na víc fakt nejsou peníze, možná až teď se to začne měnit zas.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Svatej

Úchvatný hovadiny.

Jestli mi chceš tvrdit, že tenhle tým fyzicky nedovede víc, než vyzdržovat třetinu zapasu, zbylý dvě třetiny proprasit a prožvanit na vlastní polovině, přičemž se přesně tímhle přístupem ždímá 100% potenciálu kádru, tak problém klubu fakt nebude jenom v hráčích.

Reagovat
Zaschrona

Viděl jsi nás někdy hrát za poslední roky, mimo naše zápasy? Ten tým fakt nemá na to se snažit hrát jakkoliv útočný fotbal, obvykle si nedáme pár kloudných přihrávek a strašně snadno nás pak soupeř otevře, viz náš průšvih s Bournemouthem letos, což je jen vrchol toho, jak to pak obvykle dopadne.

Fakt není náhoda, že většině týmu na konci sezony končí smlouvy, máme za poslední roky jasně nejhorší net spend a máme běžně nejstarší sestavu v lize.

Reagovat
spider_8

Ja nvm, tohle je proste typicky prvek PL. Vzdycky se najde par takovych tymu a zapasu za sezonu, ktere vypadaji presne takhle. Vetsinou jsou teda tymy, ktere zrovna trenuje Dyche Tym, ktery chce vyhrat titul je proste musi zvladnout a vyhrat a my takovy jeste proste nejsme.

Reagovat
Svatej

Ja ti nevim, to je pro mě jak říct, ze prvkem PL by měl bejt povinnej Shawcross v obraně a Carroll v útoku.

Beru, že ta liga se těma absurdníma prostředkama už dávno vyvinula, aby tam přesně tenhle nefotbal nemohl uspet

Reagovat
spider_8

Tenhle styl bude fungovat vzdycky

Reagovat
SunFells

Mám trochu obavu, že pokud MU neudělá Evropu, tak Ratcliffe kuchařům odepře obědy.

Reagovat
Golasso

Reagovat
Salfovic

Copak kuchaři, ti hlady nikdy neumřou, jen aby je neodepřel té jediné uklízečce, která tam po snižování stavu zůstala.

Reagovat
Golasso

Ta už dávno žije jen ze zbytků jídla po fanoušcích a vody, která proteče střechou.

Reagovat
Manik...

Reagovat
iamek

To stihne ještě do konce roku.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Unai

Reagovat
herbage

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Bowie

Reagovat
Miguel19

United jsou back....zase záporné skóre

Reagovat
Unai

Reagovat
Kubyzna

Čím dál tím lepší, opravdu skvělé. Díky pane trenére. Ten Hag zpět.

Reagovat
Tomanatura

Tato sezona bude jetse sranda

Reagovat
iamek

Krásný to bylo <3. Amorim nemusí být špatný manager, ale musí mít na tenhle systém prostě hráče. Kromě Amada a Araba ten systém nevyhovuje snad nikomu. Hrál někdy nějaký náš bek v tomhle systému? A pokud do konce sezony nezmění rozestavení, tak se může stát, že už ani nebude mít možnost si ty hráče nakoupit a bude považovaný za větší fail než Moyes. Nebo vedení odpíská sezonu a budeme hrát takhle za každou cenu, aby si hráči zvykli na systém? Uvidíme. Každopádně jak vidím následující zápasy, tak od sestupu nás bude dělit pár bodů.

Reagovat
Manik...

Co znamená odpíská? Na poháry to nejspíš nebude. A jestli budete 8. nebo 15. je v podstatě jedno.

Reagovat
Grahf

kámo, sezona je dávno odpískaná a Amorim si akurát pripravuje systém. Skončíme niekde v strede tabulky. Zmier sa s tým a ušetríš si nervy.

Reagovat
iamek

O tomhle píšu. Pokud to takhle má vedení v plánu, tak dejme tomu ok . Ale vzhledem k tomu, jak ma Ratcliffe trpělivost, tak bych se nedivil, kdyby v únoru byl nový manager

Reagovat
avicii

On je nejak známy tym ze ludi vyhadzuje veľmi rýchlo?

Reagovat
iamek

Prý tímhle stylem rozjebal cyklistickou stáj, ale nesleduju cyklistiku, tak nevím. Pak ztratil rychle trpělivost s Answorthem.

Reagovat
avicii

Reagovat
r.mrazik

Se zeptej Ashworta

Reagovat
avicii

Reagovat
Grahf

Ak vezmeš trenera s iným systemom musíš automaticky počítať s tým, že prerod bude bolestivý. Okrem toho je ten káder fakt hrozný.

Reagovat
iamek

Nemyslím, že ten kádr je tak katastrofický. Jasně jsou tam hráči, co tam nemají už co dělat jako Antony, Lindelof, Casemiro, Malacia nebo Shaw ( zranění ), ale pořád tam je kvalita na to vyhrávat zápasy jako dnes. Spousta hráčů u nás v reprezentaci hraje parádní fotbal. Od Dalota, Bruna, Martineze, Hojlunda nebo Eriksena. Pak jdou hrát za MU a neumí si přihrát na dva metry.

Reagovat
r.mrazik

Kádr tak špatný není, jak se z něj dělá.

Jen hrají teď v systému , na který nejsou zvyklí.

Reagovat
iamek

Reagovat
Freedo

Pod ETH hráli v systému, na který byli zvyklí a stálo to za hovno. Dal bych tomu čas. Není tam co ztratit

Reagovat
r.mrazik

To máš pravdu. Možná to bylo tím, že seděl Ugarte a Amad

Zase pod Ruudem to šlo trochu nahoru.

Reagovat
wild

Ten kader hral rovnako zle pod ten Hagom v "klasickom" systeme. Takze ano, ten kader je naozaj zly

Reagovat
r.mrazik

znovu, ETH tlacit antonyho a ugarte mu sedel na lavici spolecne s amadem

navic se loni pokousel o to jeho 316 smerem dopredu,kvuli kteremu jsme dostavali silene golu

Ruud to zacal hrat mene silene a bylo videt,ze to je mnohem lepsi...plus navic mu hrat ten ugarte aspon

jinak asi nikdo se nesnazil predelat kritelniho hrace na desitku

ten kadr tak spatny neni,abychoom dostali trojku od bourne doma a nedali ani jeden gol

takze klasicky harakiri sportovniho useku (hah),kdy se neco bude predelavat na pet obrancu a po roce budeme zase skakat zpatky

no nic...uz bych se jen opakoval

Reagovat
iamek

Reagovat
hodoňa

A na jaký systém máme hráče?

Reagovat
iamek

4-2-3-1 nebo 4-3-3

Reagovat
hodoňa

Že jsme to s takovým systémem doteď hrozně drtili…

Reagovat
iamek

Vítězství v fa cupu jsem si užil. Za to ted je radost na to koukat. Nove koste dobře mete prý

Reagovat
hodoňa

A liga taky dobrý?

Reagovat
Csaplárova past

No jo, ale tihle hraci neschopni nove koncepce stali kotel penez. Tak co ted? Utratit dalsich 500mio nebo doufat, ze to tam trener dokaze nejak vymyslet?

Tenhle klub vyhrabe z hoven jediny muz - Conte. Rikejte si co chcete, ale Conte je asi jediny trener, ktery nakoupi jen za 200mio a ten tym ma hned vysledky.

Amorinova hvezda muze velice rychle zhasnout, jako ta Boasova. A nebo rozzarit jako ta Mourinhova.

Faktem je, ze zmena trenera casto, byt kratkodobe vyrazne pomuze, v United nepomohla nicemu zatim.

Reagovat
spider_8

Ja myslim, ze pro United by ted byl idealni Pochettino. On dokaze vybudovat kadr tak, aby daval hlavu a patu, dat mu herni tvar a jeste rozvinout mlade hrace. Pak uz to dal posunout nedokaze, ale na prvni 1-2 sezony idealni trener a pak to predat nekomu takticky vyspelejsimu jako jsme to udelali my.

Reagovat
Busby babes

ty goly nejdou vubec dusledek rozestaveni vetsinu zapasu jsme meli pod kontrolou a vytvorili si sance. Bournemouth 2 standardky a 3. gol teda po hezke akci.

Reagovat
iamek

Takže zase smůla. Rozumím.

Reagovat
Busby babes

svym zpusobem jo. ale spis nez smula nase neschopnost promenit sance a schopnost udelat debilitu na druhe strane. Zirkzee se necha skolacky predskocit u prvniho, Mazraoui udela nesmyslnou penaltu...

Reagovat
Whitemedia

Freedo 19.12.2024 22:58

Amorim ball zase bavil. Za stavu 0:3 by to pod ETH bylo už zabitý. Samozřejmě ty inkasovaný branky jsou velký chyby, ale je vidět zlepšení.

Reagovat
J0EL

Reagovat
Busby babes

hele ale on ma pravdu. vysledek je na picu, ale meli jsme proste vic sanci a nepromenili. to je blby, vzadu udelali 2 dementni chyby a souper obe potrestal. Docela lekce z produktivity. Ale ta hra je proste lepsi, branime kompaktneji, je v tom rad a system a smerem dopredu vlastne to same. Je tam nejaka organizace hry a styl, kterym si sance vytvarime. jen je nejsme schopni ted promenit no.

Takze vysledek napicu, ale byt optimista smerem do budoucna neni uplne blbost...

Reagovat
Transfermarkt

Nenaučil tým bránit standardní situace,to jde jednoznačně na trenérem. Ze standardek dostávají góly jen hlupáci. Co sejto v bráně? Tam musí rychle taky přijít změna

Reagovat
Busby babes

je tam par tydnu a goly ze standardek dostavame celej rok. Jako ano, je to neco, na cem musime zapracovat ale hejtit kvuli tomu noveho manazera je smesny...

Sito v brane? please... not this shit again

Reagovat
Sigma Olomouc

United prostě nemůžou vyhrávat pořád.

Reagovat
vceradnesazitra

Bruno není schopný trefit bránu a Hojlund se Zirkzeem jsou fail. To je pak těžké.

Reagovat
NazBol

Hateři, kteří vylézáte z děr, kde jste byli když Amorimova Rudá armáda ničila velkokluby jako Plzeň, Everton a Bodo/Glimt, co?

Reagovat
Damis

Mě je líto, ze te nikdo neokomentoval. Tak to udělám ja. Cekal jsi vic, ale na Silvestr to není.

Reagovat
SunFells

@RichMartinMcr

Ruben Amorim's press conference has just been interrupted by a drip coming from the ceiling...

Reagovat
Salfovic

Měli přinést lavor a jedem dál. Ti toho nadělaj.

Reagovat
Whitemedia

Vánoční večírek zrušený, bonusy pro zaměstnance pryč a lavory už byly taky prodány.

Reagovat
Salfovic

Pak se nabízí ještě jedno řešení.

https://www.youtube.com/shorts/gzm4apQH6bE

Reagovat
Golasso

Divadlo mokrých snů

Reagovat
SunFells

Theatre of tears

Reagovat
Busby babes

good one

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
vladis271

Reagovat
Salfovic

ManU inkasoval na Old Trafford už počtvrté v této ligové sezóně minimálně tři branky. Pouze poslední Southampton je s pěti zápasy horší (x.com/OptaJoe)

Hezké.

Reagovat
avicii

Divadlo snov

Reagovat
sensei25

Namiesto cervenej karty pre Szoboslaya vyhrava Liverpool 2:1.Jebat celu PL.

Reagovat
avicii

Reagovat
Registrujisejenproto

4:0

Reagovat
eder

Tak hebat v každém případě!

Reagovat
Potřebuju_Odpovědi

Chtěl bych se zeptat, nesleduje tu někdo anglické weby? Nechystá se už konečně pokračování filmu Prokletý klub? Prokletý klub 2, tentokrát z Manchesteru. Priladneto někdo natočte. Úspěch zaručen.

Prokletý klub

Reagovat
Salfovic

To nevím. Ale prý byl proklet eurofotbal, nevíš o tom něco ?

Reagovat
Potřebuju_Odpovědi

Ne, ty jo?

Reagovat
MoonKnight

Karma je zdarma. Jen ať si to Amorim užije za to, jak tvrdí, že údajně nikdy s nikým nejednal, všechny odmítal a chtěl pouze do United

Reagovat
Chittak_LFC

Tak třeba s námi opravdu nejednal, Nemusel být vůbec kontaktován, nebo třeba byl jen sledován, ale nebyl ani osloven.

"Rumours" mají za cíl vyvolat zvědavost a chuť si článek přečíst (v důsledku to generuje cash). KDyby byla pravda jen desetina spekulací, tak každé TW kupujeme 20-30 hráčů.

Reagovat
SunFells

To tvrdil? Vždyť letěl osobně do officu WHU.

Reagovat
Mastný Chobot

Tak to im tam musi riadne zatekat, ked si vybral MU

Reagovat
Damis

Ty vis hovno o tom co se ve fotbale děje. Vis jen to co ti nažere internet

Reagovat
Whitemedia

Chyby se stávají. Na tom, jak hrajeme, nemusíme nic měnit, vzkazoval Postecoglou

Nic neměň no.

Reagovat
772jozef

Čo zmení na tých pokemonoch

Reagovat
guestikor

A blazni by mu davali smlouvu na 4-5 sezon : :biggrin::

Reagovat
kaapaa

Reagovat
fenixLFC

diaz 2+0, salah 2+2, ale za mna hrac zapasu szobo. totalne dominantny vykon v zalohe a navyse 1+3 skoda len ze sme sa prestali sustredit a dostlai zas tri goly+ to ze gravenberch ma v nohach dalsich 90 minut

Reagovat
Registrujisejenproto

Tohle bylo naproste znasilneni. LFC titulova forma

Reagovat
Kixi Syhimour

Well, obrana je fakt v háji , za poslední 3 ligové zápasy 10 gólů

Všechno ostatní je ale jinak docela dobré

Salah nejlepší na světě

Reagovat
avicii

Konateho potrebujeme ako soľ, dobre ze je späť Tsimikas, v ďalšom zápase do základu

Reagovat
fenixLFC

neverim tomu ze pojde hned do zakladu

Reagovat
avicii

Dnes som čakal ze ho tam dá na pol hodinu, pohár hral, kľudne sa môže stať že bude v základe a po hodine ho Robo vystrieda

Reagovat
vladis271

Kedy sa ma vratit Konate? Ta obrana je fakt off.

Reagovat
Error

Tottenham nejvice vstrelenych golu z cele tabulky, to je dobry

Reagovat
SunFells

Ange dnes bude spát jak mimimo, I'm entertained.

Reagovat
avicii

V útoku dokonale predstavenie plne gólov a šancí, škoda tých dvoch gólov v druhom polčase co sme dostali, to sme sa na to pekne vysrali už, veľa gólov sme inkasovali posledných par zápasov. Je ešte co zlepšovať.

Reagovat
Kixi Syhimour

Slot by se na to měl podívat, pochybuju, že to je jenom zraněním Konatého

Reagovat
avicii

Reagovat
martin.b

Vypuštěnej závěr dodal trochu drama… moc nechápu, proč tam nešel vůbec Endo a Harvey dřív, Grav taky nemůže hrát všechno…

Reagovat
Seydou Doumbia

104 bodů ve fantě, Terorista je bůh

Reagovat
Luc-Luc

Mo je kral! Vystrili nam titul

Reagovat
masly008

One man team.

Reagovat
Coutinho10

zápas bez momentu, kdy by člověk začal pochybovat nebo si nebyl jistej

Reagovat
REPLIKATOR

Pěkný výsledek a důležitý 3 body po dvou zbytečných remízách. Ale zase bych to nepřeceňoval, Tottenham není měřítko, nejlehčí soupeř zatím spolu s United.

Reagovat
vladis271

Reagovat
martin.b

15+11 v 16 zápasech je naprostej joke

Reagovat
Salfovic

Mohl by si na stará kolena vykopat zlatou mičudu

Reagovat
eder

To asi ne, vždyť si nevykopal ani afrického hráče roku, terorista...

Reagovat
Busby babes

pristi rok.

Reagovat
eder

Next year is our year.

Reagovat
Giwdul

To bude záležet, jestli Liverpool vytěží ze své současné kvality nějaké tituly. Věřím, že kdyby vyhráli třeba LM, Salah by ten GB dostal.

Reagovat
Busby babes

neskutecny jak jede.

Reagovat
Potřebuju_Odpovědi

Ředitelé Liverpoolu jsou geniální. Schválně neprodluzuji Salahovi smlouvu, drží ho v napětí a on hraje jak bůh. Geniální tahy předvádí management Liverpoolu. Pokud počkají ještě, tak jim vystrili titul.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
oli9

15 golu 11 asistencí. Dejte mu smlouvu klidně na 4 roky.

Reagovat
Jesfey

Hodně milosrdný výsledek. Ostuda PostNoClue se opět ukázal.

Jakou ironií by bylo, kdyby dostal padáka po výprasku od Nuna. Snad by to ukončilo cyklus těchto tragédů.

Reagovat
ACSeRw!n

ManU na ty je spoleh, sazkaru raj

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Maximm9
Reagovat
farwest

Reagovat
Neri04

"I'd rather freeze my dick off, than be seen in that."

Reagovat
kaapaa

Reagovat
r.mrazik

vubec jsem necekal, ze to po Kloppovi muze byt jeste lepsi

chytli to tam skvele

a teda Salah je neskutecny zvire

Reagovat
eder

Klopp byl v podstatě jen takový předjezdec...

Reagovat
Neri04

Urcite se jim ten prechod povedl topove. Je nejaky tym, ktery mel podobne uspesny prechod?

Porad je to ale jeste hodne brzo. Pohar pro viteze PL se jeste nikdy nepredaval v prosinci.

Reagovat
pobody's nerfect

LFC a Shankly Paisley

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
Busby babes

protoze to udelali velmi podobne jako ted klopp - Slot. Paisley taky vedel, ze nemusi delat nejake drasticke zmeny ale spis navazat na praci Shanklyho.

Reagovat
pobody's nerfect

Tehdy byl přechod plynulejsi v tom, že Paisley byl dlouholetým asistentem, takže se jen posunul v hierarchii o stupeň vys. Navíc byl fotbal někde úplně jinde. Ale jako jo, souhlas, proběhla spíše drobná evoluce než nějaká revoluce a klub z toho vytezil spousty trofejí. Snad se historie bude opakovat a Slot předčí Kloppa v počtu získaných trofejí.

Reagovat
Busby babes

no jasne, spatne se to srovnava protoze ten sport je ted uplne jinej.

Reagovat
r.mrazik

v ramci PL? Conte do Chelsea me napadl

Reagovat
Busby babes

udelali to dobre no. vzali takoveho Kloppa 2.0. Stejne principy a tak. Nedela zadnou revoluci, jen krasne plynule navazuje na Kloppa. Pool je bohuzel daleko lepe rizenej klub...

Reagovat
jenage

Však Amorim taky krásně plynule navazuje na Ten Haga.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
avicii

Reagovat
Salfovic

Reagovat
Hai

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
mr.Silver

Reagovat
Grahf

ja by som počkal na súdy, až odíde salah a vvd, či aj potom bude slot také terno. Lebo vy ste nezmenili trenera na základe výsledkov, klub fungoval dobre aj predtým. Čo je uplny opak United.

Reagovat
Grahf

sorry ,myslel som, že ragujem na niekoho z poolu, také lakocinky som od united fandu nečakal

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
farwest

Sice doma ležím s chřipkou, ale po těch dnešních výsledcích se cítím desetkrát líp Salah neuvěřitelný čísla, ten hráč se bude nahrazovat těžko.

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
Godwinson

Z Huijsena bude velky delo. Vubec nechapu, co to s nim Italove vymysleli.

Reagovat
O.Giroud

Ja nechápem ani toho Kulusevskeho čo tam ten Juve stvára a nepríde mi, že by mali nabité. Ronaldo ich zničil asi poriadne

Reagovat
Jesfey

Jestli se nepletu, tak to bylo kvůli Allegrimu, kdy si on tam razil ten svůj fotbal, některým (lepším) to v něm nešlo a tak je Juve prodalo levně (Kulusevského nám po tom prvním vydařeném hostování ještě zlevnili). Vlastně něco podobného jako teď u nás.

Ona obecně většina těch italských týmů vyjma snad Atalanty a Interu je v přestupech šílená. Třeba Verona pár let zpátky poslala většinu svých klíčových hráčů (Simeone, Barák) na hostování s nepovinným odkupem, který i tak byl hrozně nízký.

Reagovat
Spasitel

Je nejaký trápnejší klub ako KFC Spurs ?

Reagovat
J0EL

United im celkom zdatne sekunduje

Reagovat
jenage

Napadá mě jedno město, kde jsou rovnou dva.

Reagovat
eder

Reagovat
Spasitel

Spurs sú úplne zbytočný klub ked o niečo ide vždy si spravia iba hanbu

Reagovat
Mönchengladbach

Salah už v PL oficiálně předčil Henryho.

Reagovat
eder

Toho vlastníka? Tak to je dobrej...

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Salfovic

Jsem zvědavej, kam to v historickém bodování PL dotáhne.

Reagovat
pobody's nerfect

V golech je 8. Na druhé místo schází 39 kousků. Góly a asistence nevím, kdo má nejvíc, ale díval jsem se na Shearera a ten má kolem 320 dohromady. Salahovi schází cca 70. Kdyby dal po této sezóně ještě dvě, měl by být přibližně nastejno.

Reagovat
eder

Tak na Shearera asi ne, ale na bednu by to dotáhnout mohl.

Reagovat
pobody's nerfect

Na stránkách PL jsou trochu jiná čísla asistencí. https://www.premierleague.com/stats/top/players/goal_assist?se=-1

Ale i tak, kdyby zvládl ještě dvě sezóny, mohl by jít na špici.

Reagovat
Aldeano

Silva

Reagovat
eder

Pomník teroristovi na každém náměstí v okolí řeky Mersey!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele