Při smolném gólu se od nás odvrátilo štěstí, řekl brankář Vaclík
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Zklamaní jsme byli z výsledku i herního projevu, připustil Kalas
07.09.2018, 19:45
Koubek necítil zklamání, že na startu Ligy národů nebyl jedničkou
07.09.2018, 19:02
Neměli bychom dostat góly v závěru poločasů, řekl Gebre Selassie
07.09.2018, 17:51
Hráli jsme prostě strašně, pomalu nám ujíždí vlak, řekl Kadeřábek
07.09.2018, 16:49
Bolí to hodně, je to komplikace, řekl po prohře trenér Jarolím
07.09.2018, 11:56
Už jsem nemohl zareagovat, litoval po smolném gólu Bořil
07.09.2018, 10:57
Češi podlehli Ukrajině, zlomily je góly v závěrech poločasů
06.09.2018, 23:02
Češi nastoupí proti Ukrajině se třemi stopery
06.09.2018, 20:01
Komentáře (121)
Přidat komentářhttps://youtu.be/bP_KmUe9ZPY?t=73
Základem všeho by bylo začít pojmenovávat události správně. Nejednalo se o smolný gol, ale o chybu obránce a především golmana. Má si nasypat popel na hlavu a ne se vymlouvat na smůlu.
Tak on říkal, že to prodloužil a že to Bořil odrazil, v tom byla ta smůla. A jeho chyba, když to odvrátil?
Jedna ze základních fotbalových pouček říká, že když jde brankář ven z brány, musí situaci vyřešit na 100%. To se nestalo ani zdaleka. Jednoznačně chyba brankáře a to dost velká.
kdyby tam nešel, tak by to buď propadlo, ale spíše by to bořil pohlídal, či brabec, který do toho nešel na 100 %
I kdyby měl potom stoper pět minut ležet na zemi, tak ten balon musí chytit nebo vyrazit
Tak tobě to přišlo jako odvrácení? Vůbec nechápu, co na tom chtěl boxovat, Ukrajinec tam nebyl a když šel ven z brány, mohl to podle mě v klidu chytat. Chtěl to boxovat, možná si zařval, Brabec nestihl uskočit nebo nějak uhnout a Vaclík to stejně netrefil nebo trefil špatně. Stejně jako se to odrazilo od Bořila, tak místo něj tam mohl stát Ukroš. To je gól jednoznačně Vaclíka.
do balonu šel Vaclík dobře, ne? ...srazil se ale s Brabcem, teď jde jen o to, jestli zařval a jestli byl slyšet, to by pak byla Brabcova chyba... Bořil se do toho namotal nešťastně, bohužel se stihl vrátit ...jinak to ale neomlouvá strašnej výkon celého mužstva, vzadu kiksy (nesehranost stoperů - Gebre? WTF), vepředu žádná myšlenka, nevěděli, co hrát, trenér nevěděl, jak reagovat... a po zápase místo pojmenování příčin řekne, že "jsme mohli vyhrát, mít trochu štěstí"? ...jako sorry, mít trochu štěstí, tak jsme letos vyhráli i MS, tvl
to je jedno ... pokud si rval a šel tam tak to měl vyrazit a Brabce proste zborit spoluhrac nespoluhrac
jako jasný, taky se o to pokoušel, ale Brabec se zase nenechá odstavit, dokonce ani vlastním golmanem a takhle to dopadlo
když jde ven, musí to mít a pokud si nezařval, tak to je jeho chyba a musí ho prostě zbourat
"musí zbourat" ...a stoper se zase nesmí nechat zbourat... tak jak to asi má dopadnout, prostě se neměli střetnout a jestli si zařval, tak Brabcova chyba... a vůbec, začalo to u našeho vlastního kopnutýho rohu dementně.... z tohoto vinit Vaclíka je dost mimo dle mě, být jim, tak se na tu repre vykašlu, když se tam může přetrhnout a stejně mu jsou lidi schopný něco nekriticky vytýkat, a zůstanu v Seville
nesmí nechat zbourat? Kde to žiješ? On je u svého vápna a nebyl v souboji s protihráčem.
Roh byl kopnut špatně, nicméně obrana byla ve správné formaci, takže na to bych se nevymlouval.
Tvoje uvažování v tom závěru je celkově dost mimo. Udělal chybu, udělal. Byl gol jeho? Byl. Nikdo neřiká, že může za prohru, to ani náhodou, protože 2 goly chytil, ale prostě toto jde za ním a je třeba si to přiznat.
to "nesmí nechat zbourat" jsem myslel sarkasticky na to tvý "musí zbourat"... dle mě byla chyba v komunikaci, že prostě nejsou sehraný a když tam Vaclík jde, jasně, mohl si zařvat a Brabec už toho ve vzduchu moc udělat nemohl a tak se srazili, ok... ale Vaclík tam neudělal špatného vůbec nic, udělal vše tak, jak v takový sitauci golman má, že to dopadlo blbě byla souhra několik achyb předtím a několika náhod bezprostředně před gólem
napsat " udělat chybu a druhý gól jde za ním, s tím nesouhlasím, neshodneme se
"Vaclík tam neudělal špatného vůbec nic, udělal vše tak, jak v takový sitauci golman má" Právě že vůbec neudělal to co má, protože když si pro ten balón šel, měl ho buď chytit nebo vyboxovat někam na půlku.
Prodloužil ho, čímž částečně splnil úkol - dostal míč z ohně, že tam byl Bořil, je věc okamžiku. Ale díl viny na tom asi nese, mnohem větší však Brabec.
Tohle musí reprezentační golman chytat do zubů, a ne jen prodlužovat - jakože chytat asi i chtěl.
Jako chytat do pěsti jedné ruky?
https://www.youtube.com/watch?v=5RoUROA0B50 Horvi by to měl
Stačilo by, kdyby to chytil do obou dlaní.
Ale je to jedno, tak udělal chybu..
Ale nechápu, proč by se za to měl obhajovat.
A pak nechápu, proč to prostě nepřizná a takhle trapně se vykrucuje. Za to bych se ho už nezastával ani trošku.
pokud si nezarval tak o nem Brabec vubec nemusel vedet
i kdyby si zařval, mohl zařvat později a pohyb už nezastavíš
naopak, vůbec nezvládl situaci a je to jasně jeho chyba
Každopádně je to fuk, prohráli jsme, v pondělí bude v Rusku chytat Koubek. S tou obranou i celkovou hrou to byl div, že jsme neprohráli už po půlhodině.
tak tady v tom se shodneme, obranná fáze asi nejhorší co jsme kdy měli a do půlky to mohlo být o 3
Blbost. Jak jde brankář ven z brány, musí se jednat prostě o 100% zásah míče a zabránění právě takovéto situace!!! Ten balón prostě musí letět úplně do prdele, jak by řekli všichni trenéři!!!
Plus když se mu do toho někdo přimotá, tak mu má prostě urvat ledvinu a otevřít obočí. Prostě nezájem, Vaclík to posral
Jděte někam, štěstí, jo?
Jarolím zas řekne, že jsme mohli vyhrát klidně i my.
Alibisti trapný, jakej rozdíl oproti Němcům, který se po nezdaru na MS zkritizovali jako blázen, my si zas budem říkat, jak jsme byli dobrý. To je asi problém číslo jedna, pořád se budeme utěšovat, a že šance pořád je a podobný kecy.
Jinak hra od nás byla katastrofa. Bořil vlevo, kdy tam musí být někdo, kdo tam bude sypat centry - Sýkora, Zmrhal.., hraje tam pravák, kterej to tou levou prostě nedá, to je vidět ve Slavii.
Když už nás točej, čekal jsem, že tam dá Petráka za Hušbauera nebo Sýkoru s pokyny "stoupni si prosimtě k tomu Brazilci a nehni se od něj, ať to aspoň ubráníme, když už hrajem úplný hovno", taky ne...
A když vystřídal Schicka.., no vlastně už ani nechtěl, abysme dali gol.
Proč nebyl Vydra, když je zdravej? Místo Hušbauera fakt klidně Housku, Plška.., nejsou výrazně nad ním celkovou kvalitou, ale jsou rychlejší a můžeme čekat, že se třeba zlepší..
Naše hvězdy včera jasně ukázaly, že nepovolat Matouška je zase naše klasická připosranost, protože on by v žádným případě nebyl horší.
Klidně i Holzera, když má formu.. Já nevím, dyť na to se nedá koukat..
A Čelůstka byl sice zraněnej, ale už to, že nebyl v první nominaci, když byl ještě v pohodě, je na kriminál.
Sice vím, že Jarolím nemá moc z čeho vybírat a proto jsem se ho i ze začátku zastával, ale tohle je už opravdu trapnost, Ukrajinci byli herně o třídu jinde. A on na tý lavici sedí a čumí, jak když mu ulítly včely.
A Stronati na stopera hoší než Brabec by včera nebyl ani dorostenec
taky mě napadl..
Gebre, Kalas, Brabec otřesné výkony, Gebreho aspoň omlouvá to, že nehrál na své pozici...jinak teda i ta záloha strašně slabá, tam fakt hrál dobře jen Schick s Vaclíkem
Sýkora velmi rád ve zdi uhýbá balónům.
fantomase na tebe! Ten by ti se svojí statistickou analýzou vysvětlil, že Jarolím potřebuje ještě minimálně další tři roky na lavičce a druhou padesátku hráčů na vyzkoušení... a pak možná přijde progres.
To někde tvrdil?
http://www.eurofotbal.cz/clanky/statisticka-analyza-ceske-kvalifikacni-rotovani-v-behu-casu-377718/
ten Boril je tam jak pest na oko a navic je to lemra, co neumi centrrovat a ani neumi branit
Tak bránit asi umí.. když se teda vyvaruje přemotivovanosti, tak se těžko obchází.. Ale prostě tady neměl na hřišti co dělat, bohužel to vidí všichni..
Bílka zpět prosim
Ani omylem.
V repre byl špatnej.
Tyvole, jednou s tebou souhlasím a už je oheň na střeše.
Ty vole. V repre byl naprosto ok a udělal tam maximum možného.
Nespíš být totiž ovce a trochu o tom i přemýšlet. Ale to chci po takovém sluníčku jako jsi ty strašně moc.
*Nesmíš
Tím překlepem ti daly tvoje ruce najevo, že co píšeš, bude asi blbost.
ve Zlíně mě překvapuje, ale v tý repre to fakt byla tragédie... to už t všichni zapomněli, že to slavný čtvrtfinále byla náhoďárna, že těžil ze skvělý práce Vrby v Plzni a formy Plzeňáků, který dali snad všechny góly v baráži i na EURU? (Pilař, Jiráček atd.)... Bílek hrál hlavně na 0:0 a když dá štěstí, tak se třeba dá i gól vepředu - nedalo se na to dívat, dnešní fotbal je někde jinde, viz Trpišovský, Vrba, Jílek a jejich pět hráčů ve vápně při každý snaze o zakončení... no a teda o to víc mě překvapuje, jak to Bílek zvládá ve Zlíně to zase klobouk dolů, FDF si naštvaně zakrejvaj oči
No on Bílek to neměl tak jednoduchý jak to vypadási vem že Bruckner před ním mel skvělí tým ale postavený na třinácti hráčích který mezi sebe nikoho novýho nepustili a na každej poprděnej přípravák s kdejakým Estonskem jezdily Nedvěd Poborský a spol který pak najednou skončili a najednou nebyl nikdo kdo by měl repre zkušenosti zustaly akorát Rosa Čech a Kadlec a jinak nikdo a tak musel hledat nakonec to postavil na těch klucích z Plzně který měli tenkrát dobrou formu to mu přece nikdo nemuže vyčítat i když jsme nehráli žádnej extra fotbal tak nás tou dobou takhle nepřehrávali pruměrný týmy jako dnes
před ním tam byl ještě Rada
No dobře ale to nic nemění na tom že tam nikdo rozehranej nebyl se podívej na počet startu Brucknerových kluku a jak to vypadá potom já jenom chtěl poukázat na to že ty trenéři po Karlovi to neměli lehký on vymačkal z Repre maximum ale stálo to na pár hráčích a po nich nikdo nebyl
souhlas, lehký to neměl, ale fotbal repre pod ním byl otřesný, ok, zřejmě to bylo tím, že nechtěl, aby tekl v každém zápase a přejížděli ho průměrní soupeři, jako se to stává Jarolímovi...
Na tom se schodnem já taky nikde nepíšu že se pod Bílkem hrál pěknej fotbal ale alespon dokázal odhadnout na co ten tým má a dokázal ho když už takticky připravit kdežto pod Jarolímem není už ani to
Tehdy jsem na toto téma napsal článek - http://www.eurofotbal.cz/clanky/bilek-na-hrad-nebo-od-hradu-dale-186825/
Jo dobrej článek se stotožníme ještě bych dodal že to co zbylo po Brucknerovy mu taky zrovna nepomáhalo Rosa byl tou dobou už skleněný Čech už taky nebyl ten brankář co dřív tím nchci schazovat jeho kvality Kadlec přestoupil z německa do turecka což je skok níž a Baroš měl zrovna asi nejhorší období kariery takže on vážně nikoho extra moc neměl zbytek si parádně vypsal v tom článku
No to je taky rozbor jak noha. Máš sice docela pravdu, ale matláš pátý přes devátý.
Štěstí jste měli celej zápas vyloženě málo, no.
kazdopadne jedno se za ty leta na lavce od Čecha naucil a to : hlavne nepriznat chybu
Ukrajina jasně lepší celý zápas. Štěstí jsme měli hromadu a při té gólové akci to byla chyba mezi Vaclíkem a Brabcem. Jestli si Gólman řval, tak Brabcova, pokud ne tak Vaclíkova. Strašnej alibismus.
A nebylo by lepší místo těch keců říct pravdu? Že jste skoro celý zápas hráli na piču.
Začíná nová éra....
tady je zase chytráků, několikrát bylo jasně řečeno, že si Vaclík řval. Takže co mu tam Brabec lezl to zaprvé. Za druhé kam čuměl Bořil? ten už byl myšlenkama někde v šatně ne? a za třetí ty kecy jak golman musí před sebou vše zbourat ok, ale těžko před sebou vše zbourá a ještě zahraje stoprocentně pryč balon, když dojde ke střetu, tam je snad logické, že prostě dojde k vychýlení těla. Nikdo nikoho nezboří aníž by to sním nijak nehlo.
Vcera v prvnim polocase se mi regulerne udelalo spatne z tech nasich, co to jako melo znamenat. Nasi si nebyli schopni dat dve prihravky po sobe, problemy se zpracovanim i lehkych micu, vsichni od sebe strasne daleko, nevypomuzou si fakt smutnej pohled. Trochu to pripominalo lonskou podzimni Spartu pod Stramem.
Akorát že ten byl lépe oblečený.
To nebyla smula, ale tvoje chyba. Jinak chytal skvele.
To nebyla jeho chyba, ale chyba několika hráčů v poli před ním a korunoval to Brabec. Chytal skvěle. A o smůle a štěstí můžou mluvit jen Ukrajinci, že nedali víc gólů z těch šancí - to souhlas.
a co měl Brabec podle Tebe udelat?
ke střetu došlo stejně až potom co to Vaclík netrefil
Tahle Ukrajina se dala porazit.
Škoda že s Čechy nehrajeme každý den.
Žádná smůla to nebyla. Vaclík se prostě nedomluvil s Brabcem a vznikl s toho takový bordel za který si Češi koledovali o to dostat branku právě v závěru zápasů. Ukrajina byla v duelu jasně lepší takže výsledek naprosto odpovídá průběhu utkání.
Tvrdím, že Jarolím to úplně pohřbí. Za chvíli budem někde ve třetím koši a pokud nebude obrovský štěstí na los, tak těžko budem někam postupovat. Euro snad teda ano, MS je utopie.
"Maaaaaaam!"
Tomas Vaclik
"Tengoo, teda maaaam"
Nejsme Slováci, abychom se po prohře museli vymlouvat na smůlu.
zakomplexovany Čížku, u nas sa vyhovara na uplne ine veci, napriklad na Maďarov alebo EU pripadne na mocipanov.
https://youtu.be/-Z3f5j9p7YY?t=105
a keď sa naucis este dalsie dve vyhovorky bude z teba Maďar
Hlavně nejsem čížek, když jsem z Moravy
Ou sorry brat moj, ja som zo Záhoria. Mea culpa
Prej Čížku to sis měl spíš vybrat jméno Novák, nebo Dvořák. Zatímco na Slovensku je to spíš Demeter nebo Koky
Tak to je skôr domena Mostu ci Ostravy a nie SR
Aj múdrý schybí
Tu sa Romovia volaju inak, za cely zivot som nestretol jedineho Deza ci Demetera, jedine v ceskych vtipoch
A tak já už tady nějaký Demetery viděl, ne že né. Na Slovensku mám rodinu, pokřtěnej jsem byl v Medzilaborích, jezdil do Tater atd., takže Slováky mám celkem rád. Takže mě mrzí za obě země, že jsou ty cigny u nás a ničí to tu. Čest výjimkám, mám pár dobrých přátel černý kůže, super lidi, ale ta většina je problém, ktery se měl už dávno řešit. Jak u nás, tak u vás.
Ale ne, nechci si z toho dělat prdel. Ty svině trápí obě naše republiky...
To je hoši to video. Popsat situaci všici umí bravůrně. Vysvětlit jak na to teoreticky? Za jedná. Ale ta praxe? Tam samozřejmě chybělo štěstíčko.
Náš nejlepší hráč včera.
Začíná nová éra..Oni už 10 let mluví o nové éře.Tak kdy začala ta nová éra??
Štĕstí jste mĕlí dost v tom to utkaní
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele