Priske nechtěl debatu s "kotlem" komentovat, ocenil reakci ostatních fanoušků
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ligovým hráčem za listopad se stal Haraslín, mezi trenéry vyhrál Priske
18.11.2022, 10:38
Kladrubský se vrací na Letnou, Sparta hostí Budějovice
11.11.2022, 17:52
Skvěle hrající Sparta se pokusí získat cenný skalp favorizovaného Twente
10.11.2022, 16:31
Sparta bez potíží zvládla dohrávku, Slovácko smetla čtyřmi góly
09.11.2022, 22:30
Sparta žádá trest pro Chorého, podle komise rozhodčích měl být vyloučen
08.11.2022, 12:50
Komentáře (148)
Přidat komentářTo musela být konverzace
Please stop!
Co je ty píčoo
Úplně to vidím.
I'm not any peach.
ne asi. Slyšet jej mohli tak max v 1. řadě. A on na ně anglicky a oni na něj česky. Prostě WTF.
Myslím, že by se ho i ptali "a ty seš kdo kurva?"
"my sme sparta"
Jen ať ty primitivové z tý tribuny táhnou navždy, nikomu chybět nebudou.
Jo, protože atmosféru zvládne celý zápas dělat protilehlá, která se jednou za deset minut zmobilizuje na "Sparta, tlesk tlesk, Sparta".
Je to tak. Blbost je daň za lepší atmosféru
Evidentňě si ho nepochopil
Přerušovat zápas, skandovat "Jude Slavia" a "Bojujte za Spartu" možná atmosféru vytvoří, ale určitě ne dobrou. Než tohle, tak radši ticho.
Jasně no, protože kotel nic jinýho nedělá, jen 90 minut v kuse řve JS. Celý léto se všichni na sítích rozplývali, jak je letos na Letný i přes bídný výsledky super atmosféra, ale najednou vlastně kotel nikdo nepotřebuje a odfandí to zbytek stadionu. Neodfandí, většinu času bude ticho.
Tak ona se chválila návštěvnost ve smyslu kvantity, ne atmosféra jako taková.
O super atmosféře jsem nikde nečetl. Všichni píšou o super návštěvách. Kotel neřve jen JS, řve třeba i "Bojujte za Spartu", což je taky prima pokřik na vytvoření atmosféry.
Pak třeba dělají ještě chorea, ale to bych radši moc nerozebíral.
Sorry, ale jestli mi chceš tvrdit, že příspěvek kotle k atmosféře spočívá jen v těchhle dvou "závadných" pokřicích, tak se asi nemáme o čem bavit, protože očividně chodíme na jiný stadiony.
Jinak že má někdo problém s JS chápu, stížnosti na BzS už míň. Borci nevyhrají x zápasů v řadě, v derby předvedou historickou ostudu, ale chraňbůh, aby na ně někdo zařval něco ošklivého.
BzS řve kotel už několik let a nevidím, že by to něčemu pomohlo.
Tak se domluvte a přestaňte chodit úplně. Pak se ukáže, jak jste pro klub důležití.
To ti stejně tak můžu říct, že "My chceme gól" řve zbytek stadionu taky docela dlouho a většinou to ke vstřelenýmu gólu nepomůže.
Chorály jako BzS nemaj ničemu pomoct, je to projev frustrace. Třeba z toho, když tě v derby rival zadupává do země. Jestli ses na tu nádheru v Edenu díval a měl jsi chuť skandovat "pojďme hoši, dobře to hrajeme, ve druhým poločase nedostaneme desítku", tak cením tvůj klid, ale nemůžeš ho čekat od všech.
Tak z "My chceme gól" slyším důvěru, z "Bojujte za Spartu" slyším neflákejte se.
Tady tem magorum to nema cenu ani vysvetlovat. Si myslej jako to bude vse super ted. Uvidime.
My si nemyslíme, že to bude super. Ale určitě to bez vás bude lepší. Tak snad vám to vydrží co nejdéle.
Tak nevole se dá vyjádřit různě, házení petard na hráče je vážně primitivismus. Čím dřív se Sparta těhle bezmozků v kotli zbaví, tím lépe pro všechny.
Náročnější chorea končí ostudou a trochu složitější pokřik také člověk neslyší.
Náhodou, choreo úplně v pohodě:
https://tn.nova.cz/sport/clanek/460508-spartanske-choreo
https://www.eurofotbal.cz/clanky/priske-nechtel-debatu-s-kotlem-komentovat-ocenil-reakci-ostatnich-fanousku-588301/#post13844373
"Tudíž i po výkopu bylo pár stovek lidi venku, což je úplně na prd."
Slušná slovní zásoba marketingového ředitele ACS
jestli konecne prijdeme o ty bezmozky a o jude slavie,tak at kotel tahne do pice
Tak zase nejde popírat, že kotel vytváří často dobrou atmosféru, ať už fandění, chorea nebo pyro (když nelítá na hřiště). Bohužel těma akcema jako v Plzni nebo včera to všechno totálně degradujou.
Však o tom mluvím. Já nemám chuť hájit včerejší pyroshow nebo Plzeň, nejsem z toho nadšenej. Ale přijde mi mimo, jak se tady někteří tváří, že vlastně Letná kotel nepotřebuje a bude tam super atmosféra, pokud kotel úplně přestane fungovat.
Mě zase přijde mimo, jak si kotel myslí, že jsou jediný kdo dělá atmosféru a že bez nich to bude hrozné.
Oba dobře. Teď už se jen spolu dohodnout a je to
Souhlas, bez kotle nebo někoho, kdo to fandění organizuje, to nemůže dlouhodobě fungovat.
Ideální by bylo, kdyby se kotel nějak přirozeně očistil od těch problémovejch a tím by se třeba i vrátili ti, co kvůli situaci jaká tam panuje nechodí buď vůbec nebo do normálních sektorů.
Znám spoustu lidí, co dřív do kotle Sparty chodili a během posledních let přestali kvůli tomu, jak to tam vypadá... Takže ta tvoje představa, že když aktuální kotel přestane chodit, tak tam bude prostě prázdno a zbytek stadionu akorát občas zařve Sparta do toho, je absolutně zcestná, jejich místo by během pár zápasů zabrali jiní. Když se nad tím zamyslím, tak bych dokonce řekl, že málo co by celkové atmosféře na Spartě prospělo více, než se zbavit těhle dementů...
Absolutně zcestná je možná tak tvoje představa toho, že víš, jak to funguje na Spartě.
Pokud tou Spartou myslíš tu partičku primitivů, co tady obhajuješ a co si hrajou na to, že oni jsou Sparta, tak máš asi pravdu no, ale co se týče klubu nebo dění na stadionu, tak si troufnu říct, že toho vím více než ty
Když nejsou schopní oddělit dobré věci od těch špatných, tak ať táhnou všichni. Dost lidí z kotle vystrnadili, takže se třeba vrátí.
To je trochu naivní a jednoduchej pohled na věc. Tam je taková široká skupina lidí (od těch, co se tam jdou jenom vybít až k těm, co tam chodí čistě proto, aby fandili), že je nemůlžeš všechny hodit do jednoho pytle. Já třeba venku chodím vždycky do kotle, protože si chci zafandit a Spartu podpořit. Ale zároveň nesouhlasím s tím, když se háže pyro mimo sektor, hučí se na černochy atd. Znamená to teda, že mám taky táhnout, protože jsem v tom sektoru s lidma, kteří tohle schvalujou?
Jako řadovej fanoušek s tímhle nemáš šanci cokoliv udělat a potom zbývaj 3 možnosti. Chodit tam dál, protože tě to baví. Jít do nějakýho klasickýho sektoru, sedět tam jak trubka a nemoct se ani radovat z gólu. Nebo nechodit vůbec.
Život není jednoduchý. Když se většina podřídí menšině a dovolí jí dělat něco s čím nesouhlasí, tak pak nemůžou říkat, že oni za nic nemůžou, že za to může ta zlá hrstka, která je k tomu donutila.
Kdyby v kotli zbyli jen ti, co se chtějí vybít a dělat bordel, tak už se neschovají v davu. Buď by toho nechali a nebo by dostali trest.
Není jednoduchý, ale ty si to dost jednoduše představuješ. Proč bych měl přestat chodit fandit na fotbal jenom proto, že tam je několik jedinců, co dělaj píčoviny? Přestat dělat něco, co dělám už dlouho a baví mě to. Neznamená to naopak, že by tím vyhráli oni?
Nepředstavuji si to jednoduše. Vždy tam od tebe musí přijít oběť. Buď přestat chodit úplně, nebo mimo kotel. Pak je ještě možnost se domluvit a postavit se jim, ale to je dost o hubu. Když to člověk bude řešit se Spartou, tak bude zase za bonzáka.
Jednoduché to není, ale být v kotli znamená, že to podporuješ. Sice hodně lidí nedobrovolně, ale o to je to horší.
To je nesmysl. Tím , že jsem v kotli podporuju svůj tým a ne pár retardů, kteří si myslí, že jim to tam patří. Když ostatní přestanou chodit, tak jim tím akorát dají za pravdu.
Za pravdu jim dáváš právě, když tam chodíš. Kdybych jich bylo v kotli 50, tak by neměli žádnou moc. To by si netroufli dělat bordel.
Mně právě přijde, že když to začne řídnout, tak to rozhodně není věc, které chtějí dosáhnout. Oni potřebují mít moc - plný sektor lidí, který mohou ovládat. Jakmile se ten sektor vyprázdní, zbydou jen ti, kdo chtějí dělat bordel a diktovat, jenže nebude komu. Nevyhnutelně to dopadne tak, že se pak dohádají i mezi sebou, protože tihle lidé bez toho žít neumí.
spartansky chorea je joke
Se ti nelíbilo to na počet Hložka?
achjo
Já jsem teda na Letné zažil spoustu pěknejch a povedenejch choreí (jestli se to tak skloňuje ). Zas není potřeba se vysmívat za každou cenu.
ok,mel jsem napsat posledni dobou,abych jim nekrivdil
nektera byla povedena
Myslím, že pokřik "Bojujte za Spartu" zvládne i protilehlá.
lEtS gO SpArTa lEtS gO
nikomu chybet nebudou,vsak at tahnou
Kdyby tam přestali chodit, možná by se tam časem zrodilo něco inteligentnějšího.
Tihle retardi jsou navíc jedním z důvodů, proč má plno lidí fotbal asociovanej s buranstvím a násilím. Kdyby tam nebyli, možná by si tam našlo cestu víc lidí.
Šílený co se děje. Nejdřív vyhlásí bojkot fandění 2 dny před zápasem, kdy už má většina lidí nakoupený vstupenky do sektoru. A potom tahle akce, kdy si pár jedinců bere jako rukojmí celej stadion, kvůli řešení jejich osobních sraček
Když brečí, že dostali pokuty v řádu desetitisíců, tak by si možná mohli spočítat, jak vysoký pokuty platí klub opakovaně za jejich chování. Pokud by uměli matiku, tak by asi zjistili, že ty pokuty byly ještě hodně mírný.
Ale tak hlavně na jedné straně zakazují druhým něco dělat (fandit, vyvěšovat vlajky..) a na straně druhé pak sami brečí kvůli zákazům, omezením a restrikcím. Celé je to naprosto směšné a jen to ukazuje úroveň jejich duševní výkonnosti.
přesně, je to celý naprosto absurdní. Tihle lidi si bohužel myslí, že jsou něco víc, Sparta je vlastně jejich a tím pádem si můžou dělat co chtej.
Kluci, jak často jedíte na výjezdy?! Tipnu si že máte 0 na kontě a budete mlít sračky,,, Hahaha, já se fakt musim smát, tak ať tam choděj košťata co zařvou max 1x za zápas Sparta Praha,,, Neskutečný. A až budete všude dostávat do držky, dobře vám tak, ale to se nestane, protože ven z vás nikdo nevyjede jak je rok dlouhej.
Ty si asi dostal na hubu hodněkrát vid?
Kámo já jezdim 25 let, zažil jsem lecos, ale jestli si nějakej naivka myslí že to jak si to sluníčka malujou bude dobrý, ok. Sparta půjde na tribunách do řiti úplně ,,,
Nejsou tam už tak 20 let?
to taky nepobírám.. jak kdyby měla Sparta přijít o něco, co jí zdobilo
Radši ticho na tribunách, než to, co se tam děje v posledních letech
Vypadá to, že Sörensen není jediná oběť Chorého hlavičky.
ty jsi vocasek z kotle?
Já třeba na výjezdy jezdím. A z toho vyplývá co? Však ta situace je úplně k smíchu, před Brnem čtu, že kdo nebude fandit, tak ho vyhodí ze sektoru, v Plzni (nebyl jsem) zase, že kdo zafandí, tak dostane po hubě. Kdo jsou ti lidi, že si dovolujou nařizovat ostatním jaki mají, nebo nemají fandit. Já ty lidi respektuju za to, že jezí, že fandí, připravujou chorea atd. Ale to znamená, že se můžou chovat jako nějací králové, co budou rozhodovat co kdo smí a nesmí dělat?
A ten včerejší protest tomu dal korunu. Borci strašní hrdinové, házet věci na hřiště, rasisticky urážet soupeře atd. ale když za to mají převzít zodpovědnost, tak se zachovají jako ublížení chudáčkové a ještě do toho stáhnou všechny ostatní. Jak píšu výš, ať si spočítají, kolik musela Sparta zaplatit za jejich chování, pak jim možná ty desetitisíce nepřijdou tak hrozný.
asi tak...proc by nejaky bezmozek mel rikat,co mas delat?
to at si praktikujou v tom svym teplym klubiku ultras
Pár let zpátky jsme jezdili na výjezdy pravidelně a jeden z důvodu proč jsme přestali, byl právě ten, jaký lidi náš kotel vedou. Nemám absolutně žádnou náladu poslouchat tupý nácky, kteří zneužívají fotbal na to, aby si "beztrestně" zahajlovali, zakřičeli na černochy a pouráželi všechny kolem sebe. Že berou fotbal jako záminku se zviditelnit mě nezajímá. Když jedu na výjezd, tak mi nikdo nebude říkat, co můžu a co nemůžu dělat. A už vůbec ne, když se jedná o nějakého vypatlaného jedince.
Ani náhodou neříkám, že jsou v kotli všichni takoví. Naopak, je tam určitě spousty lidí, co se aktivně podílí na normálním fandění, dělají chorea a organizují pyro akce - proti tomu absolutně nic nemám, vypadá to skvěle. Ovšem házet cokoliv na hřiště a používat u toho i dělobuchy, to je absolutní píčovina.
Opět lidi z kotle rozdělují fanoušky Sparty mezi sebou. A rozhodně se nemůžeš divit tomu, že by někdo rozumný tu včerejší akci obhajoval. A dokud si ti, co včerejší akci organizovali, neuvědomí, že nejsou nejdůležitější součást klubu a nemůžou si dělat co chtějí, tak se nic nezmění. Naopak, většina fanoušků z ostatních tribun jimi budou opovrhovat.
A nezapomeňte onanovat nad Priskem. 1) za nejhorší debakl za 25 let. 2) za ztrátu 9 bodů na první místo 3) za ztátu na Slavii, která na opět přejela a to hraje píču 4) za ztrapnění v Evropě ,,,
Tlesk, Tlesk
onanuješ jenom ty a to sám nad sebou... top se dál ve svým ubohým životě, kde je největším štěstím ožrat se na výjezdu
Hezky napsáno
Dekuji za radu, budu se dal topit se svym ubohym inzenyrskym vzdelanim, ve svem ubohem zivote
Proč vy inženýři nemáte ve svém životě na práci oduševnělejší činnosti, než hulákat ožralí na fotbale, nařizovat druhým, co mají dělat, páchat všude ostudu a způsobovat statisícové pokuty. Proč se, vy inženýři z kotle, ze svých inženýrských platů na ty pokuty, které zapříčiňujete, klubu neskládáte? Tobě není hanba způsobit škodu a koukat pak na to,jak ji cáluje někdo, kdo za to nemůže? Co tě na té VŠ učili, když nemáš ani elementární pocit zodpovědnosti za svá konání?
Wow, Ing.
Smekám všechno, co jde. Jak si dokázala takový milník ve svém životě?
z vlastní zkušenosti vím, že v naší generaci má vysokoškolskej titul každej druhej dement, včetně mě ...tady nemluvíme o nějakejch titulech, ale o tom, že fandit při sportu a ano, i v kotli, se dá vášnivě i relativně slušně, a pokud žiješ trochu i mimo realitu svý party, tak si všimneš, že Priske má konečně nějakej koncept a úroveň a jestli něco ve Spartě chybělo, tak je to trpělivost k nějakýmu konceptu dojít... protože vedení plné Křetinskýho lezců do zadku nemá šajn, jak se fotbal dělá... ale z vašeho počínání mi přijde, že budete spokojení, až Spartu povede Řepka s Franzem a vlastně ani vyhrávat nemusíte...
No jelikoz mi tahne na 40 tak predpokladam ze budu jaksi starsi nez ty. A titul, ten mam v,... ani u jmena ho nepisu, jen jsem tim chtel podotknout ze asi nebudu nejakej tupec jak to radi nazyvate. A omyl, do kotle jiz par let nechodim, ale mam dost presny info jak tragicky klub funguje. A ten priske? Kdyz prohlasi ze uz par tydnu vidi jak se hraci zlepsuji atd a to sotva pred 14 dny megarupli v edenu, skoda slov... Prohrat se da, ale jak... Vic to nema smysl komentovat, at si kazdej mysli co chce. Ja rikam, ze bez kotle bude atmosfera na letny mizerna...
V Edenu se prohrálo hlavně mentálně. S tím trenér těžko něco udělá, když jediný schopný leader byl zraněný. A to není chyba trenéra, že v týmu chybí vůdčí typy.
přesně tak... když dáte Priskemu šanci, do pohárů v létě půjdete poprvé po asi osmi letech konečně v dobrým stavu, s doplněným kádrem, s vyhranými lídry a nějakou koncepcí... a ne jako poslední roky, hurá, vyměníme trenéra, protože tento to neumí... chyba není v trenérovi
Pokud se ještě podaří doplnit v zimě kádr.
No popravdě, mít v týmu jako jediného schopného lídra třiadvacetiletého kluka, který dost možná v zimě stejně odejde, to tak trošku za trenérem taky jde...
Ne, to jde hlavně za sportovním ředitelem, určitě ne za trenérem, který přišel do nového prostředí s tím, že tým i ligu potřebuje nejdřív poznat, než může rozjet nějaké velké změny.
Říkám tak trošku. Priske nastoupil 1.6. a přestupní termín končí 1.9. Měl tři měsíce na to, aby tým poznal a případně tým ještě doplnil o nějakého lídra.
Jenže trenér nemá na starosti příchody hráčů. Může si o nějaké říct, ale rozhodnutí je na jiných. Hráč, který je v týmu pár měsíců, se těžko stává lídrem. Možné to je, ale těžké. Priske by navíc přivedl lídra ze zahraničí a ten byl měl aklimatizaci ještě těžší.
Tohle jde čistě za Rosou.
Celustka, Pavelka...pak Kuchta...ti by pozici lidru plnit meli taky
ale bohuzel...
mně je 39, jsme tedy ta generace, o který píšu... kotel potřeba je, atmosféru táhne, ale pokud se projevuje jen takto jako nějaký stát ve státě, že mu něco patří, vynucuje si jakási práva a to tímto stylem, pak ať žádný kotel není... toto nejsou fanoušci ...k Priskemu můžeme mít jiný názor, to beru
Jestli ti táhne na 40, tak už by jsi měl mít trošku rozum
Přesně.. ve 40 takový názory
Něco pro Tebe: https://www.youtube.com/watch?v=BN0escdYCdA
Rangers
To potom nejsi žádná lopata, ale poctivý havloid.
těším se na tvůj další příspěvek, zatím každý debilnejsi než ten předchozí
Tahle primitivní chátra na stadiony nepatří. Vůbec by se jim nemělo ustupovat, pokud někdo nemá IQ na to, aby chápal základy slušného chování, má se dívat doma s maminkou v televizi a nikoho neobtěžovat.
Chudáci maminky.
Někoho kdo vychová takovou špínu, si lítost opravdu nezaslouží
Tak né vždy je to výchovou. I tresty by měly být humánní.
Klečení na wc
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-byvaly-policista-dostal-za-znasilneni-vlastni-matky-sedm-let-za-vrazdu-mu-hrozi-az-30-40377498
jenže tato banda jde dělat bordel na stadion proto, aby právě doma s maminkou nemuseli bejt, prakticky maj jen tyto dvě možnosti
jinak Vrba v podcastu spartanskych novin
https://www.youtube.com/watch?v=atRig7h0V_g&ab_channel=SpartanskeNoviny
a dobry point pro ty,co porad nekoho vyhazujou...
Animozitu mezi kotlem a zbytkem stadionu teda pozoruju už dýl, třeba když kotel a pár dalších jedinců řve Jude Slavie, tak půlka stadionu píská, ale tohle tomu dalo korunu. Jako v jakým vesmíru je zaházení hřiště světlicema a dělbuchama legitimní způsob protestu, to bych rád věděl. Včera jsem byl na kotel fakt nasranej, a i když můžu chápat nějaký dílčí důvody, tak tohle bylo úplně mimo. Se vším respektem k lidem, co jezděj na výjezdy a fanděj.
Klasickej vypatlanej sparťanskej kotel. Jednoznačně nejdebilnější kotel plný kreténů. Slávistická tribuna sever je až za nimi a to je kotel také plný inteligentů.
Už se perou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele