Protikorupční policie obvinila kvůli úplatkům ve fotbale 12 lidí

12.09.2013, 11:51
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Policie údajně prověřuje ligový duel mezi M. Boleslaví a Libercem
04.12.2013, 19:58
Sázkařská mafie se údajně pokusila ovlivnit 13 zápasů
03.12.2013, 15:53
Disciplinárka zatím nebude předvolávat hráče ze sázkařské aféry
07.11.2013, 18:57
Odvolací komise povolila hrát hráčům ze sázkařské aféry
05.11.2013, 20:52
Disciplinárka v sázkařské aféře nepokročila, vyjádřil se jen Bíro
31.10.2013, 17:56
Jablonský s Halamou dorazili na disciplinárku, ale budou mlčet
24.10.2013, 17:15
Advokát: Disciplinárka nemůže trestat, nebyla řádně zvolena
22.10.2013, 19:55
Šéf třetiligového HFK podal trestní oznámení kvůli možné korupci
22.10.2013, 10:32
Disciplinárka FAČR řešila sázkařkou aféru, dorazili jen svědci
17.10.2013, 18:54
Kluby souhlasí se zastavením činnosti v korupčních kauzách
16.10.2013, 17:38
Podezřelým v sázkařské aféře hrozí tresty za neoprávněné starty
14.10.2013, 18:57
FAČR potvrdila, že mezi obviněnými ze sázek je i Jablonský
07.10.2013, 15:43
Policie navrhuje obžalovat čtyři lidi kvůli ovlivňování fotbalu
07.10.2013, 12:51
Aktuálně.cz: Na seznamu obviněných je také Jablonský
04.10.2013, 17:29
Disciplinárka prý zastavila činnost hráčům v rozporu s řádem
04.10.2013, 14:50
FAČR zná obviněné v sázkařské aféře, případ řeší disciplinárka
03.10.2013, 19:47
FAČR má dostat informace k sázkařské aféře od policie ve čtvrtek
30.09.2013, 15:59
Policie prý FAČR sdělila, kdo figuruje v sázkařské aféře
24.09.2013, 14:59
Synecký: Aféra bude mít dopad hlavně na nižší soutěže
13.09.2013, 22:53
Soud zamítl vazbu pro všech dvanáct hráčů, podezření přibývá
13.09.2013, 22:01
Obviněným v sázkařské aféře hrozí až 12 let ve vězení
13.09.2013, 17:54
Obvinění v sázkařské kauze může být víc, říká státní zástupce
13.09.2013, 09:58
Teplický obránce Jablonský netrénoval, byl na výslechu
12.09.2013, 19:34
Za ovlivňováním zápasů v českém fotbale byli prý Slováci
12.09.2013, 15:49
Tresty za sázky: zákaz hraní na 2 až 5 let, pokuta do půl milionu
12.09.2013, 13:55
Policie zatkla desítky fotbalistů kvůli sázkám
11.09.2013, 20:44
Policie viní jednoho člověka z podplácení v Gambrinus lize
02.07.2013, 14:20

Komentáře (164)

Přidat komentář
smazaný uživatel

He, he, říjen ... ono to s tou Křetínského taškou asi fakt souvisí.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je jasný od začátku, že nebyla prázdná a Křetínský něco musel vědět...jen zdejší Dolarghetto a další antisparťani se s tím nechtějí smířit

Reagovat
smazaný uživatel

Dollargheto

Reagovat
smazaný uživatel

Na durhou stranu to jak Křetinský tašku předal, před bulvárem po zápase s Plzní, nebyo moc vkusné. Vždyť je zjevné, že to s Plzní nemá nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

Však on nikde netvrdil, že to máme něco společnýho s Plzní..i Pelta to vyvrátil..

"Považuji situaci za velmi vážnou a hlavně systémovou. Nepřijel jsem komentovat jeden konkrétní zápas, kvůli tomu bych za panem Peltou nejezdil," řekl šéf Sparty. "Přišel jsem předložit informace, které jsou mnohem vážnější a týkají se celého systému," uvedl Křetínský.

Reagovat
smazaný uživatel

No to sice jo, ale bulvár to stále s Plzní spojoval a Křetinskému to muselo být jasné.

Reagovat
smazaný uživatel

No myslím, že Křetínskému bylo celkem jedno co bude psát bulvár...ono by to třeba s tou Plzní nebylo tak spojováno, kdyby hned po tom nezačal Paclík vyřvávat jak potrefená husa

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to Křetinskému bylo jedno, tak "důkazy" předá trochu jinak. Ale s Paclíkem máš pravdu.

Reagovat
PJ

Vždyť se to na Plzeň valilo ze všech stran, média, fanoušci, všichni to spojovali s Plzní, tak si nemyslim že by to o "potrefený huse" tady nějak sedělo.

Reagovat
smazaný uživatel

tak předal to vhodně.. zabil dvě mouchy jednou ranou, protože zbytek za něj udělaly média

Reagovat
smazaný uživatel

Byl v tom i ten zápas Plzně v Jablonci.. Probíhá soud.

Reagovat
C-M@ster

Tvrdili to oba, klidně si to vygoogli.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč s tou taškou pitomec šermoval směrem k Plzni?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem od něj teda neslyšel, že by jako viníka označil Plzeň ani někoho jiného...

Reagovat
smazaný uživatel

hra medii

Reagovat
smazaný uživatel

O Plzni mluvili jen a pouze plzeňští fanoušci. Prostě potrefená husa zahejkala. Pro Kréťu byl zářez v Plzni jen poslední kapkou.

Reagovat
db18

Marty najednou fandí Plzni?

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Miguel19

Nejvíc asi plzeňský marty, který tvrdil, že je Plzeň nejvíce podezřelá..

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně no a proto hned rozjer uraženě po tom zápase, kde dostali na prdel.

Reagovat
smazaný uživatel

zářez v Plzni?

Reagovat
PJ

no to snad nemyslíš vážně

Reagovat
smazaný uživatel

další sparťanský komik

Reagovat
hefy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

Pelta v otevřeném rozhovoru pro deník Sport naznačuje, že do korupční aféry by mohla být zapojená i Viktoria Plzeň, podzimní lídr Gambrinus ligy. „Veřejně říkám, že Plzeň čisté svědomí nemá,“ vyhlašuje natvrdo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem hluboce zklamán. Nikdby by mě nenapadlo, že v českém fotbale se podvádí a uplácí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Protikorupční policie asi skládá celý nový mančaft.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdepak jsou ty vysměváčci se italskýmu fotbalu teď ?

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím, jestli uplácení a ovlivňování v nějakých Strakonicích je na stejné úrovni jako ovlivňování výsledků v jedné z nejsledovanějších světových soutěží.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže u nás se vlastně až na Strakonice nic neděje....

Reagovat
smazaný uživatel

To v žádném případě netvrdím. Dokonce jsem bytostně přesvědčen o tom, že Berbr a Pelta a potažmo i Hašek jsou bílí koně nastrčené mafiánskými strukturami do vrcholných pozic, aby kryli zákulisní machinace. Stále však platí, že aktuální rozsah korupčního a sázkařského skandálu v ČR je marginální.

Reagovat
smazaný uživatel

předhoděj kost ovcím..... jako přímá volba prezidenta v době, kdy mají největší zvířata z Prahy jít sedět - lidem stačí reality show a ne spravedlnost

Reagovat
skteel

Strakonice = AC Milán

Reagovat
skteel

Podvádět se prostě nebude.Tečka.

Reagovat
smazaný uživatel

Roudnice nad Labem = Juventus

Reagovat
smazaný uživatel

tak co se týče záživnosti při zápasech bych souhlasil

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus si kupuje rozhodci, v tom je rozdil. Jedinej zavislak na sazeni je tam Conte.

Reagovat
db18

a Gigi

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak Však se podívejte, jak dostali členové SA naloženo od Plzně a Liberce. Rozdíl třídy.

Reagovat
smazaný uživatel

V rámci korupční aféry v italském fotbale však v síti uvízly mnohem větší ryby než u nás a byli v tom zapojeny i top kluby, takže já říkám - Serie A

Reagovat
smazaný uživatel

já zas říkám, že do naší hromádky hoven se nikomu nechce rejpat, stejný je to v politice,restitucích a ve všem u nás. V zemi, která se dokázala z plusu za dvacet let prodeje svého majetku dostat do 2bilionového mínusu

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle co teď u nás se bohužel děje v nižších soutěžích všude na světě. Itálie byla úplně jinej level.

Reagovat
smazaný uživatel

asi pro to, že v Itálii je mnohem těžší ovládat policii než u nás

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš bych řek, že u nás ke korupci v první lize prostě nedochází. Když tak vyjímečně. Proč by taky docházelo, je moc na očích a není tu tolik peněz jako třeba právě v Itálii.

Jinak už i ta slavná italská policie se po té velké očistě bohužel vrací zpátky do starých mafiánských kolejí.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je kolosální blbost

Reagovat
smazaný uživatel

a pročpak?

Reagovat
smazaný uživatel

v gambáč lize se prostě zápasy prodávají a kupují. to je tržní mechanismus.. A fakt!!

V Itálii o těch průserech si dávají moc moc pozor, aby Seria A nezačala znovu smrdět (bavíme li se i Italské nejvyšší lize - a i tam jsou vyjimky, co otevřou kapsu).

A ohledně toho točení velkých malých prachů...to nesouhlasím... tohle je o globalizaci.... ve skutečnosti se támhle v chorvatsku můžou točit větší prachy u sázek než v Anglii..

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl. Korupce v GL nedává moc logiku. Zvláť kluby na špičce můžou získat jen málo, ale ztratit hodně moc. Smysl to dává třeba jen u klubů co se zachraňují někdy ke konci ligy.To už věřím, že by si mohli dovolit korumpovat.

S tou globalizací máš pravdu, ale to už jde o něco trochu jiného. To se různé mafie snaží ovlivňovat právě ty nejnižší soutěže, na které jde jetě vsadit většinou někde v Číně. Patrně to bude i náš případ. A navíc nechodí o sázky na výsledek, ale třeba na počet červených karet nebo v které minutě padnou... prostě tak, aby to bylo co nejmíň nápadné.

Reagovat
smazaný uživatel

tu ale nejde len o kupovanie a predavanie zapasov, ale o ich ovplyvnovanie pomocou stavkovania, tychto pripadov bolo aj v Taliansku najviac, to sa vobec netyka priamo klubov, ale hracov

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo, tak to je ještě další věc..

Reagovat
smazaný uživatel

proč to nedává logiku?...hrajou proti sobě dva týmy ze třetí ligy..protihráči se sejdou v hospodě, domluví se na průběhu zápasu...vsadí 10 tísíc a rázem z toho vydělají čtvrt mega

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já jednak mluvím o GL. A Sázkové kanceláře nejsou hloupé, tohle si hlídají. Proto se sází někde v Číně.

Reagovat
smazaný uživatel

la famiglia je víc než zákon, to nám bohužel chybí v národní mentalitě...u nás soused udá souseda (nejvíc ČSL obětí 2.sv.války nepadlo v boji, ale udáním sousedem)

Reagovat
Miguel19

Spíš, kde jsou ti Italové, co hlásali, jak se to řeší jenom u nich

Reagovat
smazaný uživatel

mladý Ital ráno spí a večer tančí

Reagovat
smazaný uživatel

Když si vzpomenu na ten hon na Křetínského po kabele, tak je to fakt směšné, co se teď děje

Reagovat
Miguel19

Ještěže toho Dana máme

Reagovat
Al Capone

Prostě Itálie je stejně k smíchu...

Reagovat
smazaný uživatel

největší lůza

Reagovat
smazaný uživatel

jste vy dva

Reagovat
smazaný uživatel

aby ses z ní neudělal

Reagovat
smazaný uživatel

já tam žil 8 let a nikdy bych o žádné zemi nebo obyvatelích nepronesl taková nenávistná slova, to jen českej mindrák má pocit brouka Pytlíka

Reagovat
smazaný uživatel

možná si mentálně zůstal ještě někde mezi Itálií a čr, ale myslim, že si tě tu lidi akorát dobíraj, než že by tak strašně měli něco proti Itálii a ty jim to stále žereš, hm?

Reagovat
smazaný uživatel

sám by ses měl zastydět.... o mě tu vůbec nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

epic

Reagovat
suldik

tak u vás je aspoň snaha s tým pohnúť...u nás v zmysle "ruka ruku myje" radšej každý drží hubu, hrá sa na svojom piesočku a čaká kedy a koľko mu kvapne

Reagovat
smazaný uživatel

jsme zase o krok před nimi!

Reagovat
r.mrazik

kdyz si vezmu,kolik dostavaji hraci hrajici druhou,treti ligu s tim,ze nekteri pak uz nemakaji...

vlastne se tomu privydelku ani nedivim...ono na diskoteky,kavarny a chlast je potreba nejak vydelat...navic kdyz je tolik volneho casu...

Reagovat
smazaný uživatel

3.liga až na vyjímky už jsou chlapi z práce asi jako San Marino nároďák

Reagovat
r.mrazik

asi jak v kterych tymech...znam par kluku,kteri hrajou treti ligu,dostavaji tech svych 15 a pak nemakaji...

Reagovat
Sosi

Včera říkali, že k tomu bude n ČT24 nějaká tisková konference, neví někdo v kolik?

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo, facr ovladany spartanskou klikou si stavi sidlo za pul miliardy, nejvetsi gauneri pelta, kostal, berbr z obliga, srdce korupcniho zloradu ruda chatra bez trestu.....a zaviraji typky,co sazi za dvacku nebo pade.... , a trenerem repre bude budto chovanec nebo hasek...

Reagovat
smazaný uživatel

tak co jsem slyšel tak to dvacka ani pade tacku zdaleka nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

mysleno obrazne....

Reagovat
smazaný uživatel

jako označit Berbra jako "sparťanskou kliku" ...

Reagovat
smazaný uživatel

kde je to napsane...?

Reagovat
boryland

Pelta...Berbr...a spol. FAČR-stejná žumpa a zlodějina jako za Hušáka sazka....,Berbr:černý den pro fotbal to není.....,co si o tom má fanoušek myslet? do pr.ele s nima!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Typická ukázka člověka informovaného maximálně z titulků bulváru.

Reagovat
boryland

Z bulváru? si neviděl v po.reportéry čt? co se dělo v sazce za hušáka?Otázka času kdy to vypluje na povrch-praktiky na FAČR,v bleděmodrým stejnej tunel jako v sazce.

Reagovat
smazaný uživatel

no to patrně opravdu neviděl. Co se dělo za tunel v sazce?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Komedie, která ligu samozřejmě nezasáhne.

Reagovat
smazaný uživatel

Duely Ligy mistrů budou od letoška doprovázet i střety juniorských týmů, výkop bude v den hlavního utkání. Náklady hradí UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Takže před zápasem se utkájí ještě juniorky družstev, který na sebe natrefí večer? Nebo jde o Next-Gen?

Reagovat
smazaný uživatel

Pred zapasem by spolu meli hrat juniorky.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Jako ne uplne pred zapasem,ale v den zapasu.

Reagovat
smazaný uživatel

vybornej napad..

Reagovat
didosh

Tak jestli to tak bude,je to super napad!

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

český fotbal vedou lidi spojení s korupcí a stále v ní pokračujou.takže se neni co divit že je ve všech soutěžích a občas se něco provalí.prostě za ovlivňování zápasů a korupci zákaz činnosti ve fotbale do konce života.kompletní výměna vedení a důsledná kontrola.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou kecy bože

Reagovat
smazaný uživatel

ja vim ze je to nerealny aby se a tim neco razantního udělalo a zacalo se tvrde trestat. ale korupce na nejvyšší úrovni vedení je a to je to nejhorsi

Reagovat
smazaný uživatel

Jaká korupce vedení? Přijde mi že někteří mluví o korupci a ani neví, co to ta korupce je. Vím že to plyne ze silné demagogie Blesku, které se už dlouho snaží stávajícího vedení zbavit, protože jim nejde na ruku.

Reagovat
boryland

Zbavit a zbavuje se stávající vedení v čele s Peltou a Berbrem lidí který chtěj dělat fotbal poctivě.

Reagovat
smazaný uživatel

a tím myslíš koho?

Reagovat
smazaný uživatel

pelta je jeden ze symbolu korupce u nas.to ze se snazi prosadit stavbu novyho sidla svazu firmou co sponzoruje Jablonec ke kterému ma velmi vrelej vztah i když to pri kandidatuře popiral.posledni dva nejdůležitější zapasy kvalifikace nastoupi hrac jablonce bez jakykoliv zkusenosti taky neprida na klidu.a samozrejme personalni souboje o moc.nasazovani rozhodcich.a blesk nectu vubec protoze ty lidi co to pisou jsou novinarskej odpad co ma nic lepšího nemá

Reagovat
stas87

strakonice cakal by som od nich este jedno konkretnejsie meno

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec - Znojmo 5:5. Ten trapny moment, kdyz zjistite, ze souper ma taky vsazeno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vacin

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem otřesen.

Reagovat
smazaný uživatel

asi už víme proč...

Reagovat
smazaný uživatel

Jako že zápas s Plzní byl pro Křetinského poslední kapkou a tak se rozhodl zničit pár hráčů druhé ligy?

Ta jeho taška byla fraška a pokud k tomuto vyšetřování vedli důkazy z ní, o to více to byla nefér hra, jelikož mu muselo být jasné, že se to bude spojovat s Plzní.

Takové mind-games si ale může dovolit jen Mourinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak stejne mu to bylo hovno platny, ani tak tem svym nekopum nezajistil titul.

Reagovat
smazaný uživatel

Gambrinus liga mě moc nezajímá, ale celá ta situace s taškou byla fraška a upřímně pochybuji, že mu šlo o to, aby se v druhé lize hrálo fér. Navíc že dostal své fair prozření zrovna po zápase s Plzní.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tomu snad veri jenom mala cast spartanu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kretinsky chtel celkove poukazat na to jak je prostredu ceskyho fotbalu prohnily a to jak v nizsich soutezich,tak v prvni lize..zatimco v nizsich soutezich se uplaci bezne bez nejakyho extra schovavani,tak v nejvyssi soutezi to je spise o tlaku urcitych lidi a o tom,ze vsichni vedi,jak casem dopadnou kdyz jim nepujdou na ruku..

Nacasovani toho doneseni informaci byl skvelej tah,protoze nikdo nevedel jestli se ty informace nedotykaj jich samotnych a sevrenou prdel melo v tu chvili cely zakulisi ceskyho fotbalu...

Reagovat
smazaný uživatel

to je krásný jak každou blbost kterou provede nějaký sparťan dokážete obhajovat

Reagovat
smazaný uživatel

...me prijde zase krasny,ze cokoliv udela spartan je spatne nebo chce nekoho pospinit,uplatit a vsechno je vymysleny....

Reagovat
smazaný uživatel

a je taky krásný, jak všechno co udělá nějakej Sparťan, je hned špatný...ono by někdy chtělo vyndat hlavu z prdele a trochu se zamyslet..a ne hned tvrdit, že všechno co vzejde od někoho v souvislosti se Spartou je hned špatný...v tomto případě je mi jasný, že Křetínský si nic nevymyslel a opravdu něco měl, však ono to brzo všechno vyjde najevo..a ne nejsem spartaň, od dětství fandím Baníku a Spartu odjakživa nesnáším (i když poslední dobou víc Plzeň)

Reagovat
smazaný uživatel

v tomto případě je mi jasné, že Křetinský neunesl prohru v Plzni tak šel za Peltou s historkami co někde zaslechnul a nemůže dokázat. Raději budu věřit polici a jejich vyjádření, že Křetinský žádné důkazy ani nic nedodal, než snůškám keců od blbců někde na diskusi, takže ani nesnaš, pokud mi nedokážeš, že máš více informací, než vyšetřující orgán.

Reagovat
smazaný uživatel

a že takovej v korupci ostřílenej borec Pelta byl z těch historek tak zdrcenej A ty si myslíš, že policie v průbehů vyšetřování vykecá všechno, co jim předal?..důležitý je se zamyslet se, jak policie pracuje...a to že policajt konkrétně řekl, že v kabele od Křetínskýho, žádný důkazy nebyly, neznamená, že jim nedal důležitý info...ono se dá najít určitá podobnost s vyšetřováním trafik od ÚOOZ...

Reagovat
smazaný uživatel

ano prostě podle vás jenom policie mlží a vypouští ven nepravdivě údaje, to se zde píše pokaždé aniž by k tomu tomuto tvrzení měl někdo z těchto konspirativců jeden jediný relevantní důkaz. Prostě své hypotézy tady vydávate za fakta, Já končím tuto diskusi protože s fanatiky nemá cenu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale policie ven nic nepravdivýho přece nepustila, jen je potřeba to jejich vyjádření brát za slovo

Reagovat
smazaný uživatel

panebože fakt vy chytráčci mě bavíte

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš si že by vystudovaný právník, jehož matka je soudkyní ústevního soudu, rozjel takovou akci do který se zapojí předseda svazu, útvar protikorupční policie, policejní prezident a ministr spravedlnosti, kdyby absolitně nic neměl a celý si to vymyslel jen kvůli tomu, že by neunesl jeden prohranej zápas?..myslíš že by riskoval celou svou pověst v jeho byznysu kvůli tomuhle? ten člověk do Sparty tlačí neskutečný peníze, tak ho nezrujnuje jestli skončí sparta v lize druhá nebo třetí...on to nedělal aby zlikvidoval Plzeň..kdyby chtěl tak v tý době Plzeň už dávno neexistovala...a kdyby vážně nic neměl tak by Paclík uspěl s tou žalobou proti němu na kterou si najal Sokola

Reagovat
smazaný uživatel

důkazy pro to že tam něco bylo, ale říkám důkazy ne tvoje domněnky

Reagovat
smazaný uživatel

jinak tohle řekl Martinec:

"Možná řeknu něco, co velmi překvapí. Z mého pohledu byla některými médii vytvořena bublina, co vše mělo v tašce být. Pan Křetínský nepřinesl v té tašce žádné materiály. Taška nemá nic společného s informacemi, které poskytl," uvedl Martinec.

Reagovat
smazaný uživatel

ok tak ještě ten důkaz o tom co teda ten Křetinský poskytnul, když jste všichni tak moooooc přesvědčeni

Reagovat
smazaný uživatel

to co poskytl ví asi jen on, policie a pár hlavních lidí na svazu...Z tý poslední věty Martince je snad jasný, že nějaký informace jim předal...jen když pak řekl že to nebylo v tý tašce, tak si to některý média přebrala tak, že taška byla prázdná a celý si to vlastně vymyslel

Reagovat
smazaný uživatel

taky ale bylo řečeno, že žádné důkazy nedodal , když chápu, že tohle už se do tvé konstrukce nehodí

Reagovat
smazaný uživatel

řekl že důkazy nedodal, ale dodal že obdrželi informace...ono je důležitý jak český právní řád definuje důkaz a informace...pak je jasný že nemohl mluvit o důkazech..o důkazu se může hovořit, pouze jestli ho získá policie ve vyšetřování nebo pokud právě dostane nějaké takovéhle informace od někoho jinýho, tak musí nejdříve ověřit jejich pravost a náležitě je prozkoumat aby se daly prohlásit za důkazní materiál..i kdyby třeba jim dali nahrávky nebo přepisy hovorů, tak nemůže prohlásit, že obdrželi důkazy, dokud to neprověří...prostě to prohlášení od policie byla taková hra, kdy neřekli nic nepravdivýho a zároveň chtěli trochu uklidnit ty o který se jednalo, aby se nezačli dávat pozor, a pak je třeba nechali půl roku odposlouchávat...takhle policie prostě pracuje, nikdy za žádnou cenu nepustí na veřejnost co vědí, aby neohrozili vyšetřování..

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle nemá cenu, jemu nějaký Sparťan o*ukal přítelkyni.. Cokoli řekneš, tak nebude brát na zřetel.

Reagovat
smazaný uživatel

a zase urážíš jak v té cigánské povaze zvykem. Jak říkám největší lidská špína zde na diskuzích Marty

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud to bereš jako urážku, tak prosím..

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem na stopu slovenského gangu, který ty sázky řídil, přivedl polici jeden z hráčů nikoliv Křetinský

Reagovat
smazaný uživatel

To je super a kdy začnete zatýkat ty nahoře, kteří o tomhle x let určitě věděli a sami v tom jeli, ale drželi hubu?

Reagovat
smazaný uživatel

No tak jestli budou řešit sázení ja Juniorskou ligu jak píšou na seznamu, tak budou muset obvinit asi 200 lidí

Reagovat
smazaný uživatel

to tam ani psát nemusí, že to řídí někdo z Asie, když jde o Slovensko

Reagovat
db18

A 7 lidí ze Slovenska - mezi nimi i Ivan Hodúr

Reagovat
Agnar

Já bych začal u Slávie a ne u nás v Teplicích. Vždyt prohrát doma 0:7 to smrdí jak prase..Tam musel bejt kurva kurs za dvacku

Reagovat
smazaný uživatel

Mám echo, že v tom jede Štajner.

Reagovat
smazaný uživatel

Kedysi vzdy pravdive a otrepane "Za vsetkym hladaj zenu" sa dnes meni na "Za vsetkym hladaj prachy".

A najvacsia pliaga - samotne stavkove kancelarie - zostanu nepotrestane.

Ako moze stavkova spolocnost sponzorovat futbalovy klub ci dokonca celu ligu?

To nie je stret zaujmov???

Stavkove spolocnosti znicili sport ako taky, fair play a jeho cistotu a cestnost.

Samozrejme, podvody s vysledkami boli aj predtym ale hlavne za ucelom ziskania bodov pre toho kto ich surne potreboval.

Ale toto je svatokradez, podvod na divakovi ktory pride na zapas v domneni ze si zaplatil za fair zapas. A on neskor zisti ze vlastne nebol na futbale ale na divadle.

Na divadle s falosnymi hercami.

Reagovat
smazaný uživatel

sázkovky (kor ty české) jsou sice ku*vy, ale tady brečíš na špatném hrobě. Střet zájmů je to 100%, ale využily prostě systému, který tohle umožňuje. Neviděl jsem ani jednoho zákonodárce, který by proti tomuto vystoupil.

Stejně jako sport, tak ani hazard prostě ze světa a z lidské povahy nevymažeš, vždyť oboje je v podstatě soupeření. Na hřišti máš protihráče, sázkař má zase sázkovku, kterou chce porazit.

Navíc fakt, že lidi sází domluvené zápasy u sázkovek, s tím ony těžko něco udělají. Pro ně je tohle sice dobrý džob, protože díky svýmu marginu mají jistej zisk, takže je to nanjevýš neetické. Ale dokaž nějakýmu asiatovi, že těch 2000 euro vsadil na domluvený zápas. Tohle jsou prostě částky, který jsou docela běžný pro highstakes sázkaře. Sázkovka se může maximálně zapojit do radaru, který zvýšený náběr na jednotlivé zápasy sleduje

Reagovat
smazaný uživatel

zaviest min. 5-kombinacie a obmedzenia vkladom je najvhodnejsie riesenie.

ak predsa niekde v Azii prijmu 20 000 euro na solo zapas slovenskej ligy tak to smrdi uz predtym nez sa kopne do lopty. kazda stavkovka ma prehlad naberov a nech mi nikto nepovie ze sa taketo podvody nezistia. to su totalni debili ktori sa na toto daju nahovorit pretoze spustacom vsetkych setreni policie su prave stavkovky ktore maju podozrenie ze boli nelegalne obrate o prachy. staci si este pozriet zapas a hned bude vsetko jasne.

navyse dohodnuty zapas sa musi poznat ked si ho lepsie vsimas.

3 roky dozadu hral Honved pripravny zapas pred sezonou s B.Bystricou. Madarsky sudi tlacil domacich od sameho zaciatku, jedna penalta, v okoli 16-tky piskal vsetko co sa dalo a ked bolo malo, v 80.min odpiskal aj druhu penaltu. Trener Bystrice ihned stiahol svoje muzstvo z ihriska a zapas sa uz nedohral. Bezprostredne po zapase povedal ze inak sa nedalo lebo to co piskal hlavny nevidel za cely svoj zivot.

Po 2 rokoch sa zistilo ze na ten zapas bolo v Azii podanych obrovske mnozstvo stavok na Honved a ten sudi bol namoceny aj v dalsich inkriminovanych zapasoch. A takto to chodi.

Opakujem, ti ludia su dementni ked to robia pretoze ak chces podat cez net stavku, musis byt (pravdivo) registrovany a tym padom o tebe vedia vsetko. Stavkovky udavaju podozrenie na zaklade svojich zaznamov, policia by bez ich informacii nikdy na nic neprisla.

Reagovat
smazaný uživatel

tak solo 20000 euro na slovenskou ligu ti nikdo nevezme, to si mozna novinari vymysleji nebo to mysli jako celkovy naber u nejake sazkovky. muzes vsadit early bet za tisce euro v asii, ale to jsou vybrany top souteze, v live potom muzes nalozit i za mega, ale zase na top souteze. Tady jde spis o to, ze se do toho dostalo moc lidi a proto jsou ty nabery tak vysoke. Sazkovka samozrejme muze upozornit, ale zase je to o te etice, ze proste nemusi, kdyz ma z toho obratu treba 10% cisty zisk, asie ma ten margin treba 3-5%.

Ako sazky jsou docela dobrym resenim jak rikas, da se to sice taky obejit, ale muze to dost vyresit. Nicmene by to trh jako takovy dost poskodilo, protoze konkretne asie je zavisla na solo sazkarich, kteri ji svymi early bety pomahaji stanovit kurzy

Reagovat
smazaný uživatel

ale vezme, to by ses divil

Reagovat
smazaný uživatel

Teď se tomu věnuje Hyde park na čt24

Reagovat
db18

smůla, že na čt sport je hokej

Reagovat
smazaný uživatel

ja byt na mieste sponzorov Gambrinus a Corgon, okamzite by som ukoncil sponzorsku zmluvu.

nie je mozne aby sa stale pouzival ich nazov v suvislosti s korupciou ked oni s tym vlastne nic nemaju. este by som aj vysudil nejake dukaty od vedenia lig

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle logika by vedla pouze k tomu, že by se všechny korupční kauzy zametaly pod koberec.

Reagovat
smazaný uživatel

hovorim o tomto pripade kde sa uz nic neda robit. je to predsa poskodenie aj ich mena.

pozri ako skoncili sportovci ktori sa do niecoho nelegalneho zaplietli. firmy ktorym zalezi na svojom dobrom mene od nich okamzite odskocili.

aj Messi radsej ihned zaplatil co mal lebo by prisiel o sponzorov.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně to zas zahrajou do autu a žádná jména hráčů ani klubů v příštích 50 letech neprozradí

Reagovat
smazaný uživatel

Zároveň vyloučil, že by aféra měla souvislost s tak zvanou "Křetínského kabelou". Pamatujete? Už to bude rok, kdy sparťanský šéf Daniel Křetínský odnesl na fotbalovou asociaci tašku, ve které měly být důkazy o nekalých praktikách v českém fotbale. Dodnes nikdo neví, jaké materiály tehdy předsedovi Miroslavu Peltovi předal.

"Sázkařská kauza je samostatná věc, která s ničím nesouvisí," uvedl Synecký.

Což potvrzují i slova slovenského policejního prezidenta Tibora Gašpara. Ten ve čtvrtek odpoledne prozradil, že za odhalením skupiny stojí nejmenovaný český fotbalista, který úplatek odmítl a všechno nahlásil.

Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/bezpecnostni-manazer-fotbalove-asociace-martin-synecky-sazkarsky-skandal-1ug-/fot_dsouteze.aspx?c=A130912_215154_fot_dsouteze_pes

Pro toho tajtrlíka Jiřího.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, policie jistě odkryje karty v probíhajícím vyšetřování ...

... tohle mi připomíná tu zprávu, že v kabele vůbec žádné důkazy vlastně nebyly ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si schopný si namluvit cokoliv. Katolická dogmata jsou vedle tebe úplné nuly.

Reagovat
Darren Fletcher

podte zahrat dobyvatela so sportovymi otazkami

Reagovat
smazaný uživatel

Kradnúť a podvádzať-to je také slovenské. Vôbec, ale vôbec sa ničomu nedivím.

Reagovat
Darren Fletcher

ale, ved sa to deje vsade. je to o ludoch, nie o krajine

Reagovat
smazaný uživatel

Je to o mentalite národa.V takej miere sa to všade nedeje.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele