Rada: V takové situaci si sudí musí být jistý na milion procent

03.04.2017, 14:53
Aktuality
Po třech bodech sahali v nedělním derby pražských S hráči Sparty. O výhru je připravila až diskutabilní penalta, kterou po střetu Karavajeva s Mingazovem v šestnáctce odpískal sudí Franěk.

"Nechci vynášet bezprostředně po zápase nějaké soudy, musím se na to ještě podívat. Každopádně hrál jsem fotbal dvacet let, hrál jsem i za reprezentaci a myslím si tohle - v devadesáté první minutě si rozhodčí musí být penaltou jistý na milion procent. Jestliže přesvědčený je, má ji odpískat, jinak ne. A písknout penaltu v devadesáté první minutě a ještě k tomu v derby, to už musí být sakra ostřílený rozhodčí a přesvědčený na milion procent," uvedl novopečený kouč Sparty ke sporné situaci.

I přes ztracenou výhru byl však s výkonem svých svěřenců v Edenu spokojený. "Podali jsme dobrý, týmový výkon, s přístupem i nasazením hráčů jsem spokojený. Bylo záměrem nastoupit na Slavii aktivně, jelikož jsme věděli, že spoléhají hodně na nakopávané balony dopředu na Škodu a velké množství balonů získávají z druhé vlny, kde mají nebezpečné hráče, ať už je to Barák nebo Zmrhal. To se nám dařilo a dost situací, které chtěli vykombinovat, jsme přerušili, navíc vzadu jsme dokázali hrát bez faulů."

Rada nakonec musel při tvorbě sestavy improvizovat - ze zdravotních důvodů nemohl do zápasů nastoupit Mazuch, kterého tak ve stoperské dvojici s Holkem nahradil Lukáš Mareček. "Ráno jsem se dozvěděl, že nemůže hrát. Je to samozřejmě vždycky nepříjemné, tím spíše, že Slavia má hodně vysokých hráčů a my jsme o jediného vyššího hráče tímto přišli. Ale v utkání se ukázalo, že to asi není tolik o výšce, ale spíše o postavení těch obránců."

S Marečkovým výkonem na stoperu byl trenér Sparty spokojen, slova chvály pak měl i pro dva navrátilce do základní sestavy, Sáčka a Konatého. "Sáček hrál velice dobře, podle mě byl jedním z nejlepších hráčů na hřišti. Co se týče Konatého, k němu jsem měl proslov ohledně nějakých věcí, které tu proběhly. Pro mě tohle nehraje roli, je to hráč týmu a my jsme ho potřebovali. Chtěli jsme rychlostní hráče na kraje, proto hrál Konaté, proto hrál Kadlec," uvedl Rada.

Po remíze se Slavií tak Sparta na svého sešívaného rivala ztrácí devět bodů a na boj o první dvě místa v tabulce tak zřejmě může definitivně zapomenout. Co se týče motivace do dalších zápasů, má ale kouč rudých jasno. "Já mám motivaci vždycky vyhrávat. Aby se výkon mužstva zvedal, a aby hráči zůstali u přístupu, jenž předvedli dnes a jaký chceme, aby měli."

Autor: Jan Pikous

Komentáře (152)

Přidat komentář
zlatan-legend

Penalta se písknout dala v pohodě. Od Luftwafi a Lžimberskýho jsem viděl větší prasárny Takže zde bych pomlčel. Jinak doufám, že Slavie to letos urve!!!

Reagovat
Posledni Kovboj

tak pomlc no

Reagovat
zlatan-legend

-

Reagovat
Kang & Kodos

Tolik zkušeností z diskuzí ohledně penalt pro Barcu/Real a tak napíču trolling

Reagovat
zlatan-legend

Reagovat
dinss

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Luftjarda dělal větší prasárny. V tom máš pravdu

Reagovat
cepinzcegamy

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
fefo

Staci, aby si bol isty tym, ze ju chce pisknut.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt byla jasna, chytrost hrace, Kara tam nechal nohu

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

7/10

Reagovat
Aldeano

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
CHONG

Jak se chtel plukovnik pochvalit, ze hral za repre...

Reagovat
smazaný uživatel

No a pochválil

Reagovat
Beči

V derby jsme podali zlepšený výkon, to se musí nechat, ale jinak budeme ještě muset hodně zapracovat, aby jsme mohli hrát příští rok o titul se storpocentním nasazením. Penalta v cajku, myslím že rozhodčí to odhadl dobře. Jinak pořád lepší, kdyby ten titul vyhrála Slávka, ačkoliv je to největší rival. Pokud by to letos vyhrála Plzeň tím svým hnus fotbalem (netvrdím že my hrajeme lépe, ale taky neříkám že by jsme si zasloužili titul), tak by to bylo už fakt špatné. Navíc u Slávky se alespoň dá předpokládat větší šance na postup do skupiny LM, vzhledem ke kvalitě kádru a ekonomickým možnostem.

Reagovat
Posledni Kovboj

ne,v cajku fakt ne

Reagovat
zlatan-legend

Ty nejsi možná no

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
SpartaOvenka

Je pochopitelné, že fanoušek Barcelony má na penalty trochu jiné měřítko.

Reagovat
zlatan-legend

I na blbce. A ty jsi 100% jako ta penalta

Reagovat
SpartaOvenka

Děkuji za poklonu.

Reagovat
Josifek

Plzeň poslední dobou nemůžu ani cítit, takže taky přeju radši titul do Slávie, navíc asi si to i tak nějak zaslouží jako náplast na to, jak jsou tradiční klub a čím si na delší dobu prošli..

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ratusek

já furt nechápu tu auru: "Byli ve srabu, tak si zaslouží titul" proboha a kdo je do toho srabu dostal? My jsme taky byli ve srabu vlastní vinou/majitelem, zkrátka se proti nám nikdo zvenčí nespolčil, tak si hned taky příští sezonu zasloužíme titul?

Reagovat
KingMaster13

Klidně když budete hrát dobře

Reagovat
ratusek

Tak samozřejmě, to stejné vy. Ale nezasloužíte si titul jen kvůli tomu že jste málem sestoupili a že jste měli majitele dementy. To by nám ten titul měli dát rovnou

Reagovat
KingMaster13

Spíš jde o to, že kdyby jste se do toho boje o titul dostali tak vám tady bude taky většina asi přát. Tradiční klub co zažil léta hoven a pak přichází hladovej bojovat o trofeje to vždy zabere Kdyby jste hráli o titul s Plzní třeba tak si myslím že Slávisti i Sparťani budou z drtivý většiny fandit spíš vám

Reagovat
smazaný uživatel

pro zanik Slavie a Baniku

Reagovat
ratusek

Co byste bez nás dělali

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Taky bych pískal jenom penalty, které jsou stoprocentní fauly. Jenže tahle se na první pohled taky zdála úplně jasná.

Reagovat
KKralik77

Stal jsem kousek. Penalta uplne jasna. V TV uz to tak jasny nebylo,ale písknout se to furt dalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl jsem přítomen na východní tribuně, a ačkoliv se o penaltu zřejmě nejednalo, tam musím říct že na první pohled to z mého úhlu vypadalo jako jasná pecka. Navíc sudí několikrát otáčel fauly ( na obě strany) a tak ho domácí párkrát vypískaly, a uvědomil si že větší průser by byl nepísknout jasnou než fouknou vymyšlenou, a jelikož prostě vůbec netušil, tak jí lupnul. Ale nějaký konspirace o tlačence Slavie jsou směšný, kor když jede o titul proti Plzínce. Za mě penalta ne, ale flastr bych nedal rozhodčímu, ale Mingazovovi, který to sice udělal hodně šikovně, ale simuloval ( pomohla nešikovnost Karavajeva)

Reagovat
smazaný uživatel

A co mel udelat? Tu nohu preskocit? Nebo se zastavit? To je prece blabol.

Reagovat
Posledni Kovboj

co treba nespadnout driv, nez o ni zakopnul?

Reagovat
smazaný uživatel

No, měl zakopnou o nohu ;) ne do ní naskočit :)

Reagovat
smazaný uživatel

Snad když víš že narazíš tak se bráníš zranění a celkově té srážce, že člověk povyskočí je úplně přirozená reakce. Rozběhni se proti zdi a uvidíš zda budeš mít nutkání skočit a třeba se i pootočit nebo ne. :) Neplatí to na tuto situaci ale takové ty časté názory o tom jak měl počkat až ho trefí a až pak spadnout jsou úplně mimo..

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě vypískali.

Reagovat
Josifek

Tak sudímu v té rychlosti a pod určitým tlakem těžko podobné situace vyčítat. Jedině videorozhodčí v podobných momentech může pomoci..

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. Souhlasím.

Reagovat
cepinzcegamy

za penaltu můžou dýmy a světlice, zažehnuté chvíli před tím; což jen dokazuje, že pyro k fotbalu patří a čím víc pyra, tím víc bodů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Vácha se z twitteru přesunul na instagram...

https://twitter.com/Filasek1892/status/848863891337641984

Reagovat
smazaný uživatel

Však i Šural, Kadlec a Pulkrab tam mají něco podobného.

Reagovat
db18

U Váchy to aspoň vypadá jako narážka na Ruslana...

Reagovat
smazaný uživatel

Co tam mají?

Reagovat
db18

Stejná fotka a umístění "China Embassy"

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je něco

Dobře, dělaj si sransu ze soupeře, ale kdyby to bylo alspoň vtipný

Tohle jsou takový zašlý vtipy s méně sofistikovaným himorem, tedy pro jendodušší lidi. Proti gustu, ale Sparťani mu stejně ještě plácaj po zádech ajkej je to hrdina

Reagovat
Kang & Kodos

Na stejný úrovni, jako když se slávisti smějou vtipům o rumunech. A já ani v jednom případě nevim, proč by se nad tim měl někdo pohoršovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, i to jsou jednodušší lidé.

Reagovat
salami

nijak zvlášť vtipný mi to nepřijde, ale že by se mě to mělo nějak dotknout, to fakt ne

Reagovat
db18
Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to jsou slušní duševní mrzáci, alspoň ti první 2 + oný Vácha. Pulkraba neznám, takže nesoudím.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle tvých příspěvků tady, si duševní mrzák leda tak ty.

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš kliknout na fotku.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
smazaný uživatel

já mám toho Váchu občas i rád

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
dinss

Podle některých sešívek rozhodlo o penaltě nešikovnost jednoho z hráčů Teplic.

Reagovat
Kang & Kodos

No jistě. Kdyby zatočil doleva a udělal dva kroky, tak by do něj beztak narazil.

Reagovat
dinss

Nepochybně tomu tak bylo!

Reagovat
lampas

Mám ho rád to "čůračka" lampasáckýho, bylo mi ho až líto, jak se musel před kamerou krotit. Bylo na něm úplně vidět jak by nejradši všechny poslal kamsi...

Reagovat
Kang & Kodos

Derby v juniorský lize jsme vyhráli 2:1. Ale ta sestava...

http://www.livesport.cz/zapas/vXjPOdYE/#sestavy;1

Reagovat
smazaný uživatel

To docela nic moc vysledek, na tu sestavu..

Reagovat
smazaný uživatel

try hard

Reagovat
PlackaSKS

jak hrál vataleju? přece nemůže bejt tak marnej, aby si za ty prachy v ačku ani nekopl...

Reagovat
Kang & Kodos

Nevim, jak hrál. A když vidim, jak hraje Hybš a stačí mu to, tak to ani snad vědět nechci.

Reagovat
Bex5

Reagovat
smazaný uživatel

Kodr, Prošek

Reagovat
Kang & Kodos

Jo, ty jediný dva jsem si podle jmen u Slavie vybavil.

Reagovat
KingMaster13

Co jste si tím kompenzovali? Jen Vatajelu má tak 5x větší hodnotu jak všichni ti kluci od nás

Reagovat
dave30

Co to je za blábol? To jako v 88. minutě stačí, když je rozhodčí jistý na 95%, v 82. minutě už stačí jenom 90% atd.? Takových penalt jsme už viděli tolik, že tyto bláboly mě fakt vadí. Kdyby to bylo v zápase Slovácko - Klokani, tak řekneme: "Ta byla ale přísná" a jede se dál. Opravdu si některé kluby o sobě myslí, že jsou něco jiného než ostatní? Mimochodem ten Karavajev tam tu nohu nechal jak nějaký mladší žák takže věřím tomu, že 7 z 10 rozhodčích by to tutově písklo...

Reagovat
smazaný uživatel

Rada je ve Sparte dva tydny a fakt to neni jeji mluvci

Reagovat
Blasphemer

Je super tady sledovat sešívky. Po zápase s Libercem rozhodčí Slavii hrozně poškodil a mohl za to určitě Berbr/Paclík/George W. Bush. Slávistický noviny měli hned jasno.

A teď je to v pořádku, Sparta se řezat může, Mingazov to udělal šikovně, rozhodčí to určitě myslel dobře atd.

Takže příště zase nezapomeňte brečet, jak vám ubližujou, debílci.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak nutno dodat, že tohle jejich brečení mi celkem chybělo, konečně to zas můžou rozjet na plné obrátky.

Reagovat
cepinzcegamy

nevim jestli budou i ty plný obrátky stačit na to, co někteří od vás předvádějí teď.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nějak tu nevidím, že by zde kdokoliv psal o tom, že včerejší penaltu vymyslel Berbr a ať vám ten titul rovnou dají.

Reagovat
Blasphemer

Slávistické noviny

21 březen v 16:45 ·

Rozhodčí Ardeleanu dostává za hrubou chybu před vyrovnávacím gólem Liberce trest na dva zápasy. Slavii to ale body nevrátí a sudí z Plzeňska úkol splnil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tohle je boží.

Reagovat
Uwe háže buly

to je síla

Reagovat
Blasphemer

To není všechno ale.

Slávistické noviny

20 březen v 14:35 ·

Nejlepším slávistou v Liberci byl Pepa Hušbauer. Nejhorším aktérem zápasu naopak rozhodčí Ardeleanu. Přečtěte si o minulosti tohoto sudího a dejte si jeho sobotní rozhodování do kontextu. Slavii škodí opakovaně a úmyslně.

Slávistické noviny

18 březen v 18:26 ·

Rozhodčí Ardeleanu vzal ligu do svých rukou. Gólu Liberce předcházel evidentní faul, přičemž za stejný dostal (oprávněně) na druhé straně žlutou Zmrhal. Ardeleanu, známý svým napojením na Berbra, pak na derby vyžlutil Bořila i Sýkoru.

Reagovat
Uwe háže buly

To musí psát nějakej fanoušek Sparty a dělá si z nich jen prdel ne

Reagovat
smazaný uživatel

To mají prostě v genech.

Reagovat
smazaný uživatel

Ondřej Kreml‏

@quelhar

Ať koukám, jak koukám, tak nevidím "vymyšlenou" penaltu, ale penaltu "50 na 50, sudí si obhájí obojí," takže to, co na fotbale nesnáším.

Reagovat
smazaný uživatel

subhuman83‏ @subhuman83 2h2 hours ago

More

Darek pro naseho tech.reditele.

Skoda,ze ta penalta nebyla uplne bez kontaktu a nerozhodla o vyhre Slavie,to by teprve byla slast! #smrtacs

Jak už jsem tu dříve psal, na twitteru není větší žumpa než jejich fans.

Reagovat
smazaný uživatel

jojo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně... Nejvtipnější pak je, když polovina slávistického internetu argumentuje 2 roky starým skokem Lafaty proti Teplicím, kde nás mimochodem rozhodčí zaříznul úplně stejně.

A vůbec, jasnej kontakt, jasná penalta.

Reagovat
Fernando_Torres

Ať koukám jak koukám, všude vidim jenom rudej nářek nad tím, že penalta nebyla a že čínani tohle a tamto, tak nevím...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

To je teda překvapení, že fanoušci za všech okolností brání svůj tým. Asi nemáme na tribunách takové charaktery jako Plzeň, jejíž příznivci tu dlouhodobě patří mezi nejobjektivnější fanoušky a všechny body, které jim byla "darovány" rezolutně vyškrtali z tabulek a ty pak poctivě přepočítali.

Reagovat
Blasphemer

Tak ještě že mám tady v profilu vyplněný kluby. Jinak by ses nemohl chytit ani toho.

Reagovat
smazaný uživatel

O Plzeň tu nejde, jde o ten styl uvažování. To je jako sáhnout do ohně a divit se, že ses spálil.

Reagovat
Blasphemer

Ano, jde jen o styl uvažování.

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš hroznej vocas, fakt ...

Reagovat
Blasphemer

Ty, Logic. Ano ty, ty sviňáku. Na co si ty hraješ? Co ty si za gangstera?

Reagovat
Kang & Kodos

Logan

01.04.2017 23:42

#

Jinak dneska to bylo fakt pěkný jak Teplice nedostaly snad ani jeden pořádnej přímák, přitom několik faulů tam na to bylo a na druhou stranu se pískal snad každej kontakt ... prasák Bakoš měl mít žlutou už v první, Limba dostal aspoň tu žlutou ... se divím že vůbec pustil tu situaci s rohem ...

a nejvtipnější bylo jak si na konci už dal píšťalku do pusy, aby si pak uvědomil jaká je situace a ten faul pustil a Plzeň v zápětí vyrovnala ... dneska to udělal fakt šikovně, ještě že ta penalta byla tak jasná, jinak nevím z čeho by jí vykouzlil.

Já v tom cejtim potrefenou husu.

Reagovat
Blasphemer

Penalta sice byla, ale kdyby nebyla, tak si jí určitě vymyslí!

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš mi snad najdi vyjádření kde mluvím o tom že v derby bylo všechno v pořádku? Nic takovýho jsem totiž nenapsal ...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mě sere ten neobjektivní pohled na věc. Hlavně že jsme hromadně nadávali na to, že nám připískávali v Jihlavě, ale v derby, když prohráváme, tak je to evidetně jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Primárně by se neměl řešit rozhodčí, ale Mingazov. Docela i věřím, že v tu chvíli to Fraňkovi fakt přišlo jako faul, přece jenom zase tak viditelný dive to nebyl. Předpokládám, že si pár zápasů nezapíská, ale hlavní stopku by měl dostat Mingazov, který tam prostě šel s tím, že udělá penaltu. Pokuta a hlavně trest na několik zápasů je jediné, co se s tím dá dělat, potrestat rozhodčího je to nejjednodušší a nemá to šanci tenhle problém vyřešit. Šílený je, že někteří idioti ve studiu nebo v novinách to pak označí za hráčovu "chytrost" s tím, že to vlastně udělal šikovně, v podstatě stejné povedené, jako kdyby Karavajevovi nasadil jestli a pak vymetl šibenici.

Reagovat
smazaný uživatel

* jesle

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Kang & Kodos

Podle mě to taky Franěk dostal sežrat o dost míň než Mingazov. A já v tom určitě nevidim nějakej úmysl pomoct Slavii, ale prostě to posral. Mingazov snad dostane to samý co Lafata nebo Limberský, takže pokutu. Zápasovej trest u něj nemá význam.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna u něj nemá, ale obecně by se možnost zápasového trestu za tohle využívat měla, pokuta je drtivé většině hráčů u prdele.

Reagovat
C-M@ster

Jak "přišlo jako faul", to snad faul byl, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Slávisty a Brňáky určitě.

Reagovat
Posledni Kovboj

tys byl vzdycky jinej

Reagovat
smazaný uživatel

Já si taky myslím, že to faul byl.

Reagovat
Uwe háže buly

To fakt nebyl no.

Reagovat
Han střelil první

Byl.

Reagovat
havrys99

Reagovat
deiw

Tady ty řeči o tísiciprocentní penaltě jsou totální kravina

Ale dělat se se simulováním už něco musí, ideálně ta stopka pro hráče. Ani bych za to možná nedával karty, někdy se pak stane, že ji hráč vážně dostane neprávem. Pouze někdo pověřenej by měl tuhle situaci zaznamenat a podle videa vyhodnodit.

A co mi vadí nejvíc a za co bych ty karty vidět chtěl je to věčné protestování, brečení a obklopování dětmi kolem rozhodčích. To je úplně nejšílenější! Jak má pak ten rozhodčí mít jakoukoliv autoritu, už tak je pod obrovským tlakem tribun. Dokonce bych řekl, že jsou to právě ti hráči, kteří k tomuhle publikum burcují. Nepřijde mi že by se tohle dělo v rugby, basketu, florbalu.. i v hokeji mi to přijde v určitých mezích. Tak proč nemůže být i fotbal takovej? Možná by pak nebylo nutné ani zavádět nějaká videa během zápasu..

Reagovat
ratusek

protože na sebe tupí rozhodčí nechají řvát z 10cm sprostě do ksichtu. Absolutně nechápu proč nedají hned v prvních minutách pár žlutejch pokud je to vyhrocený a bude mít klid a pokud vyloučí 3 hráče? tak at je vyloučí, nemají být sprostý hovada. jednoduchý. ale rozhodčí jsou připosraní všude po světě, tak když se jim líbí že na ně hráči řvou, tak at

Reagovat
KingMaster13

Přesně tak pro výstrahu redku pro Šurala s Hušbauerem a byl by klid.

Reagovat
ratusek

Tak Šural je sprostej druhej poločas dycky. Krásně se mu to odezírá. U pepíka nevím, jak na tom je.

Reagovat
KingMaster13

Mám pocit že Hušby tam měl taky nějaký kecy.

Reagovat
stas87

Preco sa vlastne slavistom smeju, ze su ubulene sracky? Kedy a kde to vzniklo?

Reagovat
smazaný uživatel

est. 1892

Reagovat
smazaný uživatel

Sparťani se smějí slávistům, slávisti sparťanům... Rozhodně se nesměje jen Slavii, ale vždy tomu komu se nedaří.

Reagovat
vanGomm

O Slavii se říká,že je často ukřivděná a tzv.brečí.Je vidět,že tento syndrom postituje každý tým a nikdo proti tomu není imunní.Nyní jsme toho svědky u Sparty.No pokud jde zrovna o Spartu,tak vlastně včera částečně poznala i ona to jak na tom byly mnohokrát ostatní týmy právě,když hrály proti Spartě.A že těch případů v minulosti bylo!

Reagovat
smazaný uživatel

mně přijde, že i po včerejšku brečí víc slavistu nez spartanu

Reagovat
smazaný uživatel

Franěk stopka na 3 zápasy, horší je, že Mingazov si bude moc vesele skákat dál.

Reagovat
C-M@ster

Prorok:

C-M@ster30.03.2016 21:38

To je ta výměna rolí?

Ze Slavie se stane komunistický státem protěžovaný klub a ze Sparty ubrečenci.

Reagovat
Pablos

mně něják nepříjde, že by Sparťani brečeli... něják se tu nenadává na ovlivnění zápasu nebo, že by se měl rozhodčí kamenovat, že jim uškodil a tak. Jen prostě, že Mingazov to nafilmoval... a to je přece fakt né fňukání. A taky nevidím, že by Slávie byla protěžovaná a nebo, že by se jí připískávalo. Takže prorok možná... ale určitě né na teď. dej tomu ještě spánek

Reagovat
smazaný uživatel

No...ne. Základ je, aby se penalty a žluté karty udělovaly bez ohledu na stav zápasu a čas. Přece ofsajdy se taky mávaj po celou dobu stejně, auty se taky hážou stejně

Reagovat
Kang & Kodos

https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/aviatik-mingazov-se-vznesl-a-ukradl-sparte-vyhru-v-derby-plz/r~9008ddbc17ef11e7a4bd0025900fea04/

"Hladký zvládal zápas v dobré pohodě. Zaskakoval přitom za kolegu Dúbravku, který podle oficiální zprávy onemocněl. Dobře informované jazyky ovšem zmiňují, že když v týdnu vyjednával o svém možném letním příchodu do Sparty, vypadal ještě Dúbravka celkem fit."

Miller jako golman číslo šest. Pojď mi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Miller např proti Slávii rozcvičoval Koubka s Bičíkem. Každopádně tedy nechápu, proč jsme brali Budinského.

Reagovat
Kang & Kodos

Copak Budinskýho, ale že u nás už rok hnije na tribuně Štěch...

Reagovat
smazaný uživatel

ten je u vás taky? lol, proč je nepošlete aspoň na hostování?

Reagovat
smazaný uživatel

Stech je vecne zranenej, dobiha mu smlouva

Reagovat
smazaný uživatel

a proc neni Budinsky na hostovani se radsi ani neptej

Reagovat
smazaný uživatel

Proč tam není Budinský to vím

To o Štěchovi jsem nevěděl že ještě vůbec ve Spartě je, ale pokud má problémy se zdravím tak to pak jo ... takže se chcete zbavit Koubka v létě a přivést Dúbravku jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Štěch má dovoleno si už asi od léta hledat klub, ale nikdo ho nechce

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lampas

Sparta má na golmany podivnou úchylku, ale k čemu by jim proboha byl Dúbravka Kohokoliv z těch pěti brankářů co tam teď Sparta má, bych ve Slovanu viděl mnohem raději

Reagovat
smazaný uživatel

nj, takovej je fotbal...dokavaď ti hráči nebudou dostávat dodatečný tresty, tak budou furt atakovat oscara za co nejbizarnější pád, je to smutný, hlavně proto, že je pak napodobujou ti mladší...rozhodčí je prostě jenom člověk, na kterýho 90 minut řve banda tupců, co o nějaké objektivitě vživotě neslyšeli a dost možná je to pro ně cizí slovo, rozhodčí se musí pod tlakem rozhodnout ve vteřině....výsledek je celkem jedno, Slavia by si měla uvědomit, že proti Plzni, Teplicím a Spartě hráli na to, jakej maj kádr, uplně blbě....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele