Ramos viděl pozitiva, zamlouvá se mu přístup hráčů
Úspěšný start ve svém novém působišti si včera na své konto připsal Juande Ramos. Bývalý kouč Sevilly a Tottenhamu v úterý nahradil Bernda Schustera ve funkci trenéra Realu Madrid, hned ve středu pak Bílý balet vedl do utkání se Zenitem Petrohrad. To španělský celek zvládl skvěle, doma vyhrál 3:0...
"Viděl jsem několik pozitivních věcí a je dobré, že jsme neinkasovali," pochvaloval si po zápase Ramos.
"Hráči chtějí obrátit vše ve svůj prospěch. Chtějí se rychle zlepšit a je jenom na nich, zda se jim to podaří," dodal španělský kouč.
Realu Madrid pomohla do sedla chyba brankáře Malafejeva, po které snadno otevřel skóre Raúl. Další dvě branky domácí přidali po změně stran a hostujícího brankáře po nich asi řádně bolelo za krkem. V 50. minutě ho elegantně přehodil Robben a o sedm minut později uspěl s podobným zakončením rovněž Raúl. Zenit měl šance, jenomže když už překonal brankáře Dudka, postavila se míči do cesty branková konstrukce.
Bílý balet si tak zvedl sebevědomí před důležitým víkendovým duelem na Nou Campu, kde změří síly s Barcelonou. Pokud by klub z hlavního města Španělska prohrál, narostla by jeho ztráta na první místo již na dvanáct bodů.
"Viděl jsem několik pozitivních věcí a je dobré, že jsme neinkasovali," pochvaloval si po zápase Ramos.
"Hráči chtějí obrátit vše ve svůj prospěch. Chtějí se rychle zlepšit a je jenom na nich, zda se jim to podaří," dodal španělský kouč.
Realu Madrid pomohla do sedla chyba brankáře Malafejeva, po které snadno otevřel skóre Raúl. Další dvě branky domácí přidali po změně stran a hostujícího brankáře po nich asi řádně bolelo za krkem. V 50. minutě ho elegantně přehodil Robben a o sedm minut později uspěl s podobným zakončením rovněž Raúl. Zenit měl šance, jenomže když už překonal brankáře Dudka, postavila se míči do cesty branková konstrukce.
Bílý balet si tak zvedl sebevědomí před důležitým víkendovým duelem na Nou Campu, kde změří síly s Barcelonou. Pokud by klub z hlavního města Španělska prohrál, narostla by jeho ztráta na první místo již na dvanáct bodů.
Komentáře (145)
Přidat komentářNebyl to spatnej vykon no. Ale podle me jim to Ramos moc nema co nabidnout
Je celkem fajn, že Real odvolal trenéra jen kvůli Barceloně.
Nemyslím si, že to bylo jen a pouze ohledně toho prohlášení před zápasem s Barcou.
Tak to si nemyslí snad nikdo.
V České televizi si to myslí. Stejně jako si myslí, jak jsem se dozvěděl teď v poledních zprávách, že Real Madrid postupuje ze základních skupin Ligy Mistrů z prvního místa.
Špatně jsem se vyjádřil, ne kvůli tomu prohlášení, ale určitě nebyl odvolaný (jen) kvůli Barceloně.
Kdyby Real nečekala Barcelona, Schuster zůstane. Ale až skoro panická hrůza z Barcelony a možného historického debaklu, umocněna morální potupou výroky trenéra způsobila, že se Real rozhodl potopit dlouhodobější plán, jen aby vyšlo clásico.
"Kdyby Real nečekala Barcelona, Schuster zůstane. Ale až skoro panická hrůza z Barcelony a možného historického debaklu"
demagogie, takové věci nemůžeš vydávat za 100% jisté
Ale jistěže můžu, když je to tak zřejmé. Ramos přišel, aby zabránil debaklu v clásicu.
netvrd mi ze real obetoval trenera len kvoli zapasu na barce ved calderon vie ze titul je strateny uz pred zapasom na nou campe
Calderon je halvně velkým Schusterovým fanouškem, ale debakl od BArcelony by byl konec celého vedení.
Ať je to sebezřejmější, tak to není 100% (byť hodně pravděpodobné). Ale to jen slovíčkařím Každopádně tomu debaklu, podle mě, Ramos zabránit nedokáže tak jako tak. Možná kdyby Barca zopakovala výkon ze zápasu s Doněckem
To by musela i zopakovat sestavu, což se nestanu. Jinak nový trenér často přinese bezprostřední dočasné úspěchy, takže pomoci to může a na to Real spoléhá.
S těmi úspěchy nesouhlasím, trenér se musí s mužstvem sžít, aby s ním mohl něco dokázat, tohle vítězství je zásluha hráčů(kteří se chtěli před novým trenérem ukázat) a ne Ramose, který přišel teprve v tomto týdnu.
No nesouhlasit můžeš, ale nový trenér tradičně přináší bezprostřední úspěchy, vždyt je to známá věc.
Ty bezpostřední úspěchy jsou ale zásluhou hráču a ne záslohou trenéra..
Vždyt ten trenér neví, jak to v mužstvu chodí, jaké jsou tam vztahy mezi sebou, musí si získat přehled o mužstvu a o ten si za 2-3 dny nezískáš.
ale oto nejde čí je to zásluha prostě to tak bývá to načasování vyměny bylo dobré... ale dřív nebo později by stejně přišla...
Ale já se přece vůbec nebavím o tom, čí je to zásluha.
Sorry, špatně jsem si to přečetl a špatně jsem to pochopil....
Můžu diskuzi posumout jeste vice doleva?
já bych neřekl že to bylo kvuli clásicu Bernd už měl nůž na krku měl porazit Sevillu a neprohrát na NouCampu a on prohrál se Sevillou ještě k tomu to prohlášení...
jen kvůli clásicu
To asi ne Jen doufám (kvůli fotbalu), že to nebude jednoznačný zápas. S tím treném máš pravdu, ale taky to není pravidlo.
Samozřejmě že to není ve 100% případů, ale tak to snad každému dojde.
Jaký trenér se ti více zamlouvá ? Mě docela Schuster vadil. A jsem celkem rád, že přišel nový trenér.
mohol vyskusat zostavu bez robbena a potom by sa videlo ako to bude priblizne vyzerat na nou campe lebo robben je v poslednej dobe jediny co dokaze dopredu nieco vymyslet
To ybch rozhodně neřekl... Zápas se Zenitem ybl jeho, ale proti Seville toho pro spoluhráče moc nevymyslel... tam do předu byl skvělej Higuaín(ve drhé pulce) a tak Raúl zahrál dobře.
no nevymyslel...obesel zopar obrancov sevilly a keby nebol sobec mohol to 2 prihrat pred branku
právě o tom kdyby se bavím... když bude hrát míň sobecky+plus mu vydrží zdraví může být i lepší než Ronaldo... ale jestli tyto dvě věci enjsou tak trošku nemyslitelné, hlavně to zdraví.
Co jsem viděl ze sestřihu, tak Arjen táhl snad každou akci. Jsem rád, že se mu daří.
Jen kdyby nebyl jak ze skla a neměl v palici nasráno. Ovšem včera byl fenomenální.
Ale například v neděli pokazil celému týmu zápas...
pod to se musím podepsat... a nejen tím vyloučením, tolikrát mohl namazat někomu pod sebe do stoprocentní golovky, ale radši se vrhl do kličky nebo zakončení z nulového úhlu... Ale včera mě přišel nějakej rozdavačnej měl tam několik krásných nahrávek..., že by Ramos oproti Schusterovi ubral volnosti a bylo to znát?
Ta kolmice na Raúla byla skvělá, ale pomohla jí tragická obrana Zenitu.
Hlavně mi přišlo, že si rozumí s Raúlem, měli tam pár krásných akcí.
To je prostě typický on.
Budto je hlavní hvězdou zápasu a hraje fenomenálně, a nebo z*urví vše, co se z*urvit dá!
me by zajimalo cim se ty kysliku zivis....me pripada ze ses placenej od prispevku nebo jak?
robben dle meho nazoru pomohl realu i pres sve caste zraneni vice nez snejder ktery letos hodne tape
Tak koho tipujute že barca dostane pro osmifinále a koho si přejete?
Už vidím jak dostanem opět Chelsea=tip a přání=lyon
Inter ....bol by som zvedavy na reakcie Mourinha
na reakce Mourinha po vyřazení
on by sa urcite vynasiel a zdanej sietuacie vytazil
jak jinak - svedl by to na rozhodčího , nebo špatný terén , možná taky na moc velký hluk na stadionu
Alebo na velkost stadiona samotnu Ale co by povedal Wenger...
Ramos je dobrý trenér, jen aby nepos*al celý madrid nákupy hráčů o nichž si myslí že jsou dobří pro Real. Co jsem tak četl tady na eurofotbalu, tak jeho oblíbenci nejsou žádná velká esa (lennon, bentley, zokora) snad jen Arshavin by mohl tým oživit.
jeho prestopova politika je rovnaka ako aj po prichode do tettenhamu...do tottenhamu si chcel priviest "polku sevilli" tentokrat sa ma uskutocnim masovy presun hracov tottenhamu do madridu
nic se neuskuteční... všechno to sou jen spekulace
nebolo to myslene ako fakt
Clasico je 2, kazdy se chce ukazat pred novym trenerem a kde jinde se ukazat nez v bitve s uhlavnim rivalem
Ramosi poletis moc dlouho Madrid trenovat nebudes tak si to uzi dokud muzes vyhoris jak mastnej papir At zije LFC Madrid
další pošetilý trouba ....
Manchester4ever
to je štěstí, že tu je další expert na PD.....
kyslík tie tvoje reči sú na smiech
u neho si na to radsej zvykni
Vsude musi bejt dvorni sasek na erufotbalui je to kyslik
proč jsou pro smích? Protože spekuluje? Protože se nebojí jít s kůží na trh a říct, co si myslí, aniž by to měl 100%ně ověřené? Proč si teda myslíš, že Schuster letěl, než proto, že blbě plácal do novin? A jeho teorie o nabudění mužstva před velkým zápasem výměnou trenéra je taky pravděpodobná. Dělá se to tak všude a jelikož to má Caldebil nahnuté, tak si nemohl dovolit sedět z rukama v klíně a čekat, jestli se náhodou nestane zázrak a Real na Nou Campu proti všem okolnostem nevyhraje. Já myslím, že ty Kyslíkovi doměnky jsou vysoce pravděpodobné a pokud je nechápeš, tak to je jen a jen tvoje chyba, hlupáčku
Už jen to, že ti to odkýval místní trouba "ehmmm", mluví za vše
Rozhodně letěl kvůli celkovému sledu událostí. Zápas s Barcelonou v tom určitě hraje velkou roli, nikoli však jedinou, jak se vyjadřuje Kyslík. To je naprostá hovadina a máš pravdu, totální spekulace, kdyby....
aj ja ta mam rad
naopak Kyslik je v pohode, az budete vedet o fotbale tolik jako on tak se ozvete
Charakter, chování a znalosti o fotbale jsou dost rozdílné věci....
Zrovna ty si tu tak můžeš brát do huby chování a charakter.
Ano mohu
Ja bych rek, ze i charakter a chovani ma v pohode. Je to hold fanousek Barcelony, takze bude mit jiste nazory, ktere se fanouskum Realu nemusi libit. V jadre veci ma ale vetsinou pravdu (nepoctiam do toho nasi diskuzi o jedne penalte, kde se seredne zmylil).
sem zvědavej co budou zachvili říkat hráči na jeho diety
Hráči Zenitu Petrohrad se dávno viděli na dovolené...
na dovolenou pošleme brzo celý Nou Camp
no tak hlavně, že jsi se tomu svému blábolu sám zasmál, to je důležitý
Vzhledem k tomu, že tě donutil k reakci naprosto, ale naprosto prázdné a bezvýznamné, tak se musím zasmát znova.
má reakce byla napsaná tak, aby korespondovala s příspěvkem, na který odpovídá
Nicméně nepochopila, jak byl příspěvek myšlen a tak byla "mimo mísu"...
nepochopila, protože se autor nedokázal ponořit až na úroveň autora příspěvku předcházejícího
Snad si nemyslíš, že bude mít Barca po výhře v El Clásicu jistý titul...
To tvrdí někdo někde? Byla to pouze metafora, psychicky na dovolenou....
Věřím, že Pep už si pohlídá, aby hráči udrželi koncentraci i s dvanáctibodovým náskokem na Real, jinak by to mohl být problém.
ja te tady branim a ty ani nepodekujes
No já se do vlákna o mém chování v diskuzi o Realu vůbec nechtěl zapojovat, ale když už se stalo, tak samozřejmě díky.
uz sa podakoval,dneska zaspis s usmevom na perach
Mas pravdu, uplne se mi splni sen. Zitra se tim budu chlubit ve skole atd., proste ted uz muzu jenom umrit.
Sneijder asi bude chybět...
Wesley Sneijder likely to miss FC Barcelona vs. Real Madrid
a kurva!
může hrát proti Barce Robben ???
Ne.
Ne, a toho bychom tak potřebovali
ee
kazdopadne, zopar adeptov na cervenu madridu este ostalo...
Naštěstí ne.
vždyť je to minimálně TOP 5 , jen ta zranění...
Já jsem na něj alergickej.
Tak si vezmi Claritine a sa ukludni
zahrado, poprvé za život v naší galaxii s tebou souhlasím.
Hmm, myslim, že tady to půjde Ramosovi k duhu. Neskutečné jakou paseku nadělal v Londýně, ale řekl bych, že ve Španělsku mu to půjde zas k duhu.
Dobře pro El Clasico, že se Real alespoň trochu zvedl a zdá se, že dá Barce zabrat. A Barca to alespoň bude brát dostatečně vážně jako každé jiné Clasico. Guardiola by jim opak snad ani nedovolil, no je se na co těšit!
iste je jedno, ze clasico bude nadherny zapas a hra sa bude prelievat z jednej strany na druhu, mnozstvo striel, akcii atd atd.....
z jedné strany vápna Realu na druhou?
Rozhodně nejsem vtipnější než ty, viz jiná diskuze
nevím, co tě vede se všemu, co napíšeš řehtat jak jojo. Zatím jsem od tebe dnes četl pár trapností, kterým jsi se smál opravdu sám
Vediet sa zasmiat sam na sebe to je pekna vlastnost treba si to u neho vazit
tak obcas sa môze hrat aj pri nasom vapne, ale tam to skonci na Puyolovi alebo Rafovi
Nevím proč chce někdp přivest Arschavina...Přišel Huntelaar je tam Raul,Higuain,Saviola i když..... a až se uzdraví tak Ruud
Ani jeden z tech hracu ktery si ted vyjmenoval nejsou hraci na postu Arshavina, je videt ze vis o cem mluvis
Inak osobne si myslim,ze Robben nedostal cervenu za to skakanie,ale za ten predchadzajuci slapak a nasledna reakcia bola posledna kvapka
Podle zápisu rozhodčího ji dostal za protesty, kdy mimo jiné pronesl "Fuck you".
je to máčo
Je to vcelku sympaťák, jsem na něj fakt zvědavý. Myslím však, že na Barce Real i tak dostane naloženo tak 3-0, 3-1
Barcelona - Real Madrid 0:1 Nemám Real rád, Barcelona je mi u prdele, ale prostě to tak vidím.
Netvrdim, že Barca vyhraje, ale góla podle mě dá. I kdyby to mělo být po nějaký penaltě, přímáku,....
Jo, to je názor většiny lidí, já prostě (opravdu nevím proč) si myslím, že Real( ) to nějak udá.
No tak co. Uvidíme. Hlavně, že si nezapomněl na toho smajla
Tak z penalty gól, to bych viděl spíše na Real...
Myslel sem to tak, že i kdyby madridisti běhali jak nadopovaný fretky, tak je Barca schopná je sevřít kolem vápna a ve vápně už se můze stát cokoliv.
Já to pochopil, jen jsem si rýpl.
s cistym konte fakt ne, to by musel Messimu nekdo zlomit nohu tak ve treti minute. Taky se mi zda, ze Barca nevyhraje- osobne tipuju 1:1. Ciste konto neudrzime, dva goly nedame
Prosim Vas, co vy chcete s vasim Realom dosiahnut?? zeby vyhra v LM?? mozno nevyhrate ani span. ligu. Na ten vas futbal sa neda pozerat..same baletky. Na nas proste nemate: Manchester United bol aj je The Best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dej si facku a opláchni si ksicht studenou vodou
no Vam by sa zisiel skor taky pravy anglicky hak s ladovou vodou zo Skotskeho pobrezia zda sa, ze v tej kabine mate akosi prilis horuco, vid Guti S nami sa taky Real nemoze porovnavat
To máš pravdu, tolikrát, co vyhrál Real evropský pohár ("ligu mistrů"), o tom si může MAN UTD nechat jen zdát
ved jasne ked ste mali gen. Franca, za jeho ery kto nedal Realu titul, tak s nim bolo zle.. a navyse kde su uz tie 50.60.roky?? navyse, MU je dlhe roky najpopularnejsi klub na svete, mame najviac fandov po svete, sme najocenovanejsi a zaroven najbohatsi klub. a co je Real?? len historia
Ty jsi fakt patetický snílek:)) "historie trochu zpět" Real 3x Man 2x
2007/08 Manchester United
2001/02 Real Madrid
1999/00 Real Madrid
1998/99 Manchester United
1997/98 Real Madrid
Už na tebe nebudu plýtvat časem ty poeto Nejpopulárnější podle jakých statistik? Nejbohatší? LOLEK
MU ma najlepsiu akademiu na svete. Zasobujeme anglicky futbal talentmi resp. hracmi, ktori sa nepresadia a co robi Real? nie ste schopni vychovat poriadne talenty aspon tak, ako Barca ale sa zadlzujete tym, ze kupujete hracov a uz vrchol je, ze napriek vasej zadlzenosti ponuknete za C. Ronalda extremne vysoku ciastku.
nejlespiu akademiu na světě??
tak ak logicky myslis, tak musis pochopit, ze tym nemam na mysli vojensku akademiu pochopitelne akademiu, kde sa vychovavaju mlade talenty, dorastenci
Což je samozřejmě blbost, že máte nej. akademii. No a s těmi fanoušky: Pokud tam počítáš Japončíky, Číňany, Korejce, tak jo no.
coz samozrejme blbost neni, pretoze je to je dlhodobo zname a pozri sa, kolko hracov mame bud na hostovani alebo hraju najma v angl. lige za ine teamy, ako odchovanci MU. A prave sikmooki su ti najviac skupujuci a najspontannejsi fandovia
no tak si pripocitajme 68 a sme na tom 3:3 ale preco pozeras historiu?? ved vy ste uz 6 rokov na smiech, nic poriadne nehrate, nie ste schopni dostat sa v LM dalej ako stvrtfinale s tymi baletkami do nich niekto drgne a uz sa zvijaju od bolesti to mam najradsej tie teatralne divadla vyhladaj si cez google najpopularnejsi klub, mame to v nazve v nasej ofic. stranke a najbohatsi? vies, to, ze ste najziskovejsi neznamena, ze ste najbohatsi
mimochodom ten 68 rok patri k tomu, co menoval gonzales..tie tituly z obdobia Franca su vybojovane Francovym sposobom, nebyt neho, tak ich volakde ani nemate.
Co mal Franco spolocne s titulmi v LM ??.. To je europska sutaz pokial viem.
Franco hrozil aj inym, nielen doma, ak nevyhrame, budete mat problemy. Navyse v 50.60. rokoch co je uz davna historia prakticky s takymi hracmi nemali konkurenciu a este ked k tomu priratame gen. Franca, ktori bol napomocni, necudujem sa, ze tich trofeji bolo tolko
ozaj a kde je rominho? jeho diskusie si este pametam
ale dej tam Casillase je lepší
inak ta vasa La Liga sa mi paci v tom, ze celkom smiesna a zabavna v ramci simulovania, divadielok a hlavne ked sa hrac zvija na zemi s grimasou v tvari po dotknuti sa od supera a za pol minuty je vsetko ok, tak to je radost sledovat a zabava sledovat ale inak ked to sem tam pozriem na Sport 1, tak sa mi chce vacsinou spat: nezazivne mena, pomaly futbal, bez iskry, nasadenia, vsetko tak rychlo trva a stale sa tam len piska a pada..hm.. je to take vsetko strasne spomalene az sa cloveku ziva. Avsak kvitujem, ze u Vas nehra tolko zahr. hracov a z toho profituje aj reprezentacia. Ale beztak, Premier League je bezkonkurencne najlepsia sutaz !
ty si psycho
inak preco, ze galacticos?? ved Real uz nie los galacticos ale los kokotos, ze Guti?? ale naozaj, ved ked pozriem uroven radovania sa z golu u nas a u vas, tak tam je rozdiel ako napr. medzi boxermi a buzerantmi. Napr. hraci Barcelony, niekto da gol a uz sa na seba smeju, cca 10 sekund su v objati, semtam nejaka pusa, ci plieskanie po zadku. Ten juzansky vyraz mi je total nesympaticky. A este padaju a zvijaju sa na zemi takmer po kazdom suboji ako zenske. To je futbal??
no co realisti??? kde je obrana vasho klubu?? dosli vam snad po vsetkom argumenty?? ani sa necudujem
co si ty za kkta ??
co si ty potom ty zanho, ked sa tak kktsky pytas?
zobracky real nie je schopny vychovat si vlastne talenty, ktore maju potencial byt hviezdami, len sa kazdemu serete do hracov. Vasi pripeceni funkcionari nevedia nic ine, len sledovat nasich najl. hracov a potom sa ich snazit zlanarit. Ponukate vysoke sumy napriek vasej zadlzenosti s tym rizikom, ze ak by prestup vysiel, zadlzite sa este viac. To je ta uboha politka realu co uz par rokov na europskej scene nic neznamena. Naopak posledne dva tituly ste ziskali zavahanim Barcelony, lebo okrem nej tam v podstate inu vaznu konkurenciu ani nemate a v tom case bola Barca v krize. Pozrite co ma Manchester United a co mate a robite vy.
porozpravaj si
A tak niekto nam tu prisiel provokovat
Az budes hotovi a poutieras tu bielu obrazovku sa ozvi potom sa s tebou mozno niekto normalny porozprava a pomoze ti vytlct tie hovna z hlavy.. Zatial vsak kric do tmy. Na co obranovat klub ked ten ktory obdivuje je zjavne na drogach rsp aspon na nejakych liekochh by mal byt
..Ked sa spoji hlupost s bezbrehou aroganciou takyto je vysledok, presna za takychto sa hanbim ked im vide z ust nebodaj ze fandia Realu, Tak dufam ze vidia vsetci, ze nie len Real, ale vsetky kluby maju "fanusikov"
Vojak - typický důkaz, že i úspěchy s sebou přinášejí některá negativa a totiž příliv nových "fanoušků" gloryhunterů.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele