Ranieri získal cenu pro nejlepšího italského trenéra
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nejlepším manažerem v Anglii se dle očekávání stal Ranieri
17.05.2016, 10:19
Ranieri byl zvolen nejlepším italským trenérem sezony
09.05.2016, 16:48
Claudio Ranieri přijde o klíčový zápas kvůli mamince
01.05.2016, 20:06
Ranieri: Cíl Leicesteru v příští sezoně by měla být první desítka
20.04.2016, 15:54
Očima Claudia Ranieriho: Tohle není žádný sen
18.04.2016, 16:52
Komentáře (148)
Přidat komentářTady není o čem
Gratuluji mu a doufám, že Lišky dotáhne až na vrchol
Konečně něco vyhrál
poprvé a naposled
Zas mu neubírej . Vyhrál Serii B, italskej pohár a superpohár, Intertoto, Copa del Rey, Superpohár UEFA a dokonce Ligue 2.
Tak hlavně Intertoto nemá každej. To může být pomyslný jazýček na vahách, až ho bude chtít Real.
proč se to vyhlašuje měsíc a půl před koncem sezony?
protože Conte ještě neodtrénoval jedinej zápas za Čukotku
On bude trenovat v Rusku? Tak proc tady na EF lzou a pisi, ze bude trenovat Chelsea?
To je na žalobu!
resp. 3 měsíce před koncem eura
Protože Itálie, všechny prachy už přistály na účtech a není co řešit.
Resilo se tu nekde nove album MR?
ne, tohle je pravý čas a pravé místo
MR je co?
Marie Rottrová
Maruna Rottrová je královna
Moja rec
to snad radsi tu Rottrovou...
Si poslouchej co chces
Díky moc
tak tak
Fuj
WTF
To raději nové Amon Amarth
To jsi docela vystihl, v rámci metalu mi přijdou asi jako ti MR v hip-hopu.
Nejlepší už od Dema.
TOP není co víc řešit ...
slušnej popík
Úžasný
chci zpět Handlovou
Jako je to hodně dobré, ale nevím ani proč, ale očekával jsem od toho trochu víc.
tiež to mám tak
MR raději neřešit
Pustil jsem si teď tuhle pecku:
https://www.youtube.com/watch?v=UFKuxU18EAE
"Guy who sings the chorus" - z toho si dělal prdel už Jon Lajoie. Naprosto nudnej a příšernej.
Klip neoriginální a text taky, rap průměr, přijde mi to jen jako prázdný slova a póza. Beztak oba smartfony normálně používají...
Jestli je celý album v tomhle duchu, tak bych si ho víc než jednou nepustil.
Ja se na to album hodne tesil. Supovo solo bylo podle me jasne album roka, to bylo naprosto perfektni. U Delika jsem uz docela skepticky, protoze se z nejlepsiho rapera slovenska pomalu stava neco dost divneho.
Prvni asi 4 songy se mi dost libily, jen ten feat od Spirita byl hrozny, jinak ok. Potom uz to ale slo z kopce a proste nic jineho, nez zklamani, to pro me neni. Nejak to nepasuje dohromady, instrumentalky jako by vubec nepasovaly k sobe. V posledni dobe jsem si zvykl, ze album je urcity celek, ve kterem vsechno ladi, tady mi to prijde jako random nahazene pisnicky na jedno cd. Je to hrozna skoda, kdyby se pokracovalo v duchu vsech jejich predeslych alb, tak to nemuze byt spatne, jelikoz texty ci punchlines tam porad jsou vic nez dobre.
Jenom dodam, ze Navzdy se mi po prvnim poslechu taky nelibilo a po par mesicich na to album nedam dopustit, takze treba to je jen ten prvotni pocit.
Supovo solo bylo pro mě velký zklamání, takže sem rád, že mě v offline nezklamal.. a nevšiml sem si, že by Delik nějak upadal, podle mě je pořád top.
Jako takhle...Sloboda za mě super, ale Rozlučka so slobodou bylo něco naprosto příšernýho. Aspoň za mě.
Tak Rozlučku so slobodou nemůžeš brát tak vážně, to je prostě jen EPčko, kde si Delik vyzkoušel plno nových věcí a podle mě je to celkem fresh. Ale jako celek to prostě tak kvalitní jako Sloboda není, to je jasný.
Proste sto lidi, sto chuti. Jak pise kubys, Rozlucka se slobodou je hruza. Dobri Chlapci 3 > Sloboda > RsS
Podle mě s tou celistvostí alba máš pravdu, jenže upřímně, pokud se nejedná o nějaký konceptuální album, kde by návaznost a ucelenost byla nutná, tak si myslím, že to není úplně na škodu. Ale jasně, sto lidí, sto chutí, taky jsem od toho očekával víc.
Praveze me udivuje, ze ten koncept tam zadny nebyl. Dual Shock nebo DCH3 je daleko vic propracovany
To je prostě problém, že s DCH3 to bude každý srovnávat a opravdu se na to Offline nechytá (zatím, i moje chuť se může změnit), což je dost zklamání, vzhledem k tomu, že se na to album čekalo 5 let a Supa mezitím dokázal vydat takovou pecku jako Čierne Dni, které měly jasný směr.
Delika odvařil ten pablb Yaksha. Delik ale do toho šel sam. Jeho vina podle mě. Ale i tak to byl prostě 100% nejlepší rapper na CZ/SK. Supa je nedoceněnej. Celkově to MR ovladala od roku 2006 do DCH3. Je to škoda, ale je tam prostě patrnej upadek + nejsou tak uderni a propagovani a možna ani nechtěji byt jako Separ, KF nebo co ja vim Ektor. Nejsou takovi prostě.
Možná je to dobře, možna ne no. Taky jsem z toho docela rozpolcenej, Podle mě je tam znat patrny upadek. A nebo nerozumim posunu jejich tvorby a možna vubec cele sceny z doby jejich začátků.
No na druhou stranu takovej jejich souputnik Zverky ide jak pila.
Však s Yakshou už dlouhou dobu nespolupracuje pokud vím. S tím propagováním máš pravdu, ale to na kvalitě neubírá, protože třeba Ektora lidi poslouchaj přitom je to totální shit.
Ektorovi se musí ale uznat jedna věc - vždycky si dokáže zajistit fakt super produkci. Jinak jak říkáš, texty furt na jedno brdo a o hovně, přitom podle mě barvu hlasu i flow má na dost dobrý úrovni.
A ano i přes to všechno jsem na něho teď o víkendu šel. (I když uznávám, že to bylo jen kvůli tomu, že jsme si byli jistí, že tam bude hodně dobrých kund (i po tom vyselektování 15-17 letých) )
Naprostej souhlas. Tetris mi přišlo jako solidní album, ale od tý doby furt to stejný dokola.
Tak tetris je Wich a jeho bezkonkurencni singly
Pritom na Detektor I vubec Wiche nema ne? Ma to nejakej duvod?
Tak přes rok nespolupracuje, ale podle mě pořád jede na te vlně, na kterou ho Yaksha nahodil.
Nemaji ten bussines smysl jako ostatni. Oni by chteli, viz Sloboda, ale proste to neumi. Ektor vydava hovna, z alba ma poslouchatelny 4 songy, techniku a slovni obraty vic nez podprumerne, ale je do toho zapaleny a vi, co delat.
vecer ti napisem
dneska som si to daval cele poobedie(odpoledne) ,vlastne až do teraz a baví ma to. Ale je to možné mojimi znizenymi očakávaniami. Možným problémom albumu je jeho nosná téma "offline" ktorá sa aspon mna osobne vôbec nedotkla alebo z nej chalani nevyťažili maximum resp. ju prešli velmi plytko :) Ale Andreasov refren v pohode, na pomery MR to bude hit. Druhým problemom sú hosťovačky ktoré snáď až na Pil C (mam rad LOTRa) a Sendreiovcov(opäť super track, MR robí s cigis lepšie tracky ako Rytmus) boli v najlepšom prípade uplne zbytočné (Momo) alebo ma nútia danú slohu skipovať(Vec ). Inak je to klasický album od MR, kvalitne a originalne texty, pohodová atmosféra (trackov ako Sanscript spravili snad 200 a aj tak to človeka furt baví počúvať ) a skills. Delik spravil dokonca aj dobrý refrén čo je u neho skôr výnimka Proste popiči album s dvoma trackmi ktore ktore sa ma vôbec nedotkli(offline a bublinky a jeden priemerny trap. Daj mu ešte šancu,pojdeš si ho ako hocijaku MR predtým.
Na prve pocutie 7/10, neurazi ale ani nenadchne, par veci do playlistu zaradim, pre mna na prekvapenie Delik > Supa, aspon zatial teda. Prevlada skor sklamanie, Pato bude lepsi
Tak to samozrejme. Co zase zacal byt relevantni, tak dava jednu bombu za druhou.
To te prekvapilo? Podle me to tak vzdycky bylo.. Supa se v MR dokaze jeste vyhecovat, ale kdyz ma vydat neco solo, tak je to takovy nijaky, ikdyz texty ma treba dobry. A Patrik bude jednoznacne top, jedinej kterej to tady dela po vsech strankach na vysoky urovni.
Supa je pre mna srdcova zalezitost, super textar, prijemny clovek, k nemu mi ten masovy uspech ani nejak nesedi.. naproti tomu Delik mal take obdobie, ze som nad nim uplne zlomil palicu ale pripada mi ze v poslednej dobe ma trochu vycistenu hlavu a vracia sa tam kde bol.. Hej Rytmus/Ego su taky zjav ze mi to pride az neuveritelne, ze na jednom sidlisku sa stretnu dvaja taky ludia, o to viac ma mrzi ten vseobecny nazor na nich, tazko povedat ci vobec niekedy budu doceneni tak ako by mali byt (aj pri tom ze viem ze su najpopularnejsi v cz/sk)
Prodavaji nejvic a maji nejvic fanousku. To, ze je nedoceni nejaky skorokritik z radobystranky, je prece uplne jedno. Aj Em ma miliardu hateru, ale o to vic fans.Navic vetsina z nich te stejne posloucha.
SportBild claim that #LFC are the only Premier League club to have held talks with Xhaka
Ehm...optimisticky sa pytam, co to je za zdroj ?
A arsenal banda, niekto od vas spolahlivy pisal daco o Xhakovi?
A este k LFC, vecer mozno bude v zaklade Origi.
.
Origi-Sturridge utok?
No co som cital tak iba Origi. Uvidime.
Fu ha... Hm. To som necakal, ze by hral len Origi... Milner teda v zaklade... Vonku to chce Klopp asi zavriet...
Nie, Firmino už bude prej.
To by sa mi pozdavalo...
Doufám, že v základu hned. V lize, ať ho pak klidně posadí, tam o nic nehrajeme už, dneska bude třeba ale.
Tak.
Studge lavka
Co jsem ti říkal
Neviem ...nic si mi tusim nevravel
že máš jíst víc zeleniny, to mi říkal taky...
A neobhajovat nesmysly
což jsem ti rázně vysvětlil právě na těch radách se zeleninou...
Ok idem nakupit mrkvu.
Jo, sorry, to byl Ol'o, který házel facepalmy, když jsem říkal, že stejně půjde k nám
No taky polofacepalm by som Ti dal s ohladom na istotu Tvojho tvrdenia
Však uvidíte.
Ako ... zaujem mame, to vieme zarucene. Co z toho ... no uvidime .
.
No psal to Wilson z Telegraphu, ale to se ani nevylučuje - Arsenal o něj mít zájem může, jen ještě nešel do nějakého přímého kontaktu s Borussií...
Všechna čest Claudio
Snad dotáhne s Leicesterem titul Zajímalo by mě celkem, kdy byl nějaký méně pravděpodobný vítěz v tomhle tisíciletí.
Řecko třeba
Pohárová soutěž o šesti zápasech, kdy k postupu ze skupiny ti stačí 1 výhra a 1 remíza a pak musíš vyhrát 3 zápasy vyřazovací fáze je něco úplně jiného, než sezona o 38 zápasech. To bych mohl jmenovat sestupivší Wigan, který vyhrál FA Cup.
Ale tys to nespicifikoval. Kdybys napsal vítěz ligy, tak to beru.
Jenže to není méně pravděpodobný...
tohle je podle mého asi i víc
určitě je to víc
chtěl jsem být kolegiální
Určitě žádný, ve Francii to byl Montpellier, ve Španělsku Atlético. To je ale nic oproti Leicesteru.
Montpellier bych ve Francii řadil tak nějak stejně, jen tam není taková konkurence no
u nas mozna prvni titul Liberce.
To jsme možná měli nejsilnější sestavu, co kdy byla. A v lize jako je naše by to musely vyhrát Lázně Bohdaneč, aby to šlo srovnat s liškama.
To by muselo vyhrát titul Derby v roce 2008 aby se to dalo srovnávat
Ale prdlačku. My jsme tenkrát měli silný tým a ty roky před tím jsme sice nehráli vysoko, ale stále jsme byli v horní polovině tabulky. A hlavně je rozdíl vyhrát ligu, v které hrají nejbohatší kluby světa a ligu, kde tenkrát dominovala jenom Sparta a třetí byl Žižkov a čtvrtá Bohemka. Opravdu si myslím, že jsme jiné tituly vyhráli překvapivěji. Jediné, co tenkrát překvapilo, bylo, že si Sparta klasicky titul nekoupila.
Jak to čtu, tak jsme se asi nepochopili. Já jsem to srovnával s Lázňama Bohdaneč.
napada ma asi len ked ligu vyhral novacik K'lautern, ale bolo to uz v 1998 a toto je mozno este vacsia pecka, ked si clovek pozrie ako stali presne pred rokom v tabulke EPL.
ten typek co mal za par libier podanych ze budu majstri a stavkova mu v polovici sezony nukala vyplatit velmi slusne "odstupne" od tiketu si asi zela aby to dotiahli :D tusim okolo 30-40k GBP ma vyhru.
ale tak, kaslat na neho. COYS!
tak to pridaj, tá vyhra je šesťciferna...kurz bol tusim 5000 alebo tak nejako
okolo 30K mu nabizela ta sazkovka ne?
Sazkovka mu nabízela kolem 30k odstupne někdy prosinec/leden to je případ borce co vsadil 50 liber a ma výhru 250k liber.
Pak tam je ještě pár lidí co mají třeba 100k, 50k,...
tak nic, ten co měl tu výhru 250k se nechal vyplatit za 75k liber
Pro mě je toto větší pecka v tom, že několik týmu z vrchu PL mělo takřka neomezenej budget.
Bundesliga tehdá určitě byla silná, ale Kaiserslautern neměl takovou rozpočtovou nevýhodu, i když velkou určitě měl.
Stutgart, Wolfsburg
řekl méně pravděpodobný, ne více
:D, tim chces rict, ze v kazde te sezone byli predem pasovani na vyherce? To bylo necekane od tech tymu, zejmena Stutgartu.
ale v té předchozí nebyli na sestup a nezachránili se v posledním kole
Dobry, tak az Leicester ten titul vyhraje, tak bychom se o tom mohli bavit. Tam je to porad otevrene. Samozrejme udelali strasne obrovsky kus prace, ale jeste to porad neni ofiko .
takže mezi předsezóním Leicesterem a favoritem na titul už žádnej mezistupeň se nevejde jo? ok
Leicester a Stutgart hráli evropské soutěže, skončili rok před svým titulem v první pětce a byli kandidáty na poháry taky. To je obdoba toho, jako kdyby vyhrál titul Tottenham nebo Arsenal.
Leicester byl přesně před rokem 7 bodů od záchrany, byli na dně tabulky očekávalo se, že půjde dolů. Pak přišlo léto, vyměnil se trenér a říkalo se, že 2. sezona je nejtěžší. A byli jedním z favoritů na pád i v téhle sezoně.
EF predikoval 19. místo, většina zahraničních serverů je taky viděla jako tým, který pokud se zachrání, tak o prsa.
Montpellier
Ten je nejblíž tomu.
Srovnávat se to dá jen s Las Palmas příští sezónu.
Ikdyž nemám rád takové one season luckery, jako foxes, tady není o čem Claudio
Zajímalo by mě, jestli by jsi měl rád Arsenal, kdyby luckersky uhaluzil zas někdy titul. Anebo co sis říkal, když měli City luck, že je koupili šejkové
A prečo by mal ARSENAL uhaluziť titul?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele