Rebranding v Teplicích? Ohromně se vše posouvá do pozitivna, zní ze severu Čech
Hodně slyšet je v poslední době o Teplicích. Severočeši si v sobotu překvapivě poradili s Plzní a úspěch slaví i na poli marketingu, a to nejenom díky rebrandingu. Více nám o práci v menším ligovém klubu pověděl teplický ředitel marketingu a komunikace Martin Kovařík.
"V lize patříme spíš k těm menším týmům i z hlediska marketingu. Ale zároveň se u našeho vedení výrazně posunulo to, jak tyto aktivity klubu vnímají. Personálně jsme na tom teď nejlépe, co jsme kdy byli. Dočkali jsme se i nárůstu rozpočtu a můžeme dělat víc věcí," pochvaluje si na začátku aktuální epizody Livesport Daily Martin Kovařík.
Teplice proti Plzni odehráli první zápas s novým znakem na hrudi. Podle Kovaříka už si na něj většina fanoušků zvykla. "Po představení nové vizuální identity byly reakce tak padesát na padesát. Ale teď vnímám, jak se to ohromně posouvá do pozitivna. Lidi, kteří mi po představení loga říkali, že už si nikdy nekoupí dres, tak teď mění pohled. V konkrétních užitích na dresech nebo v grafikách na internetu se to fanouškům líbí. Věřili jsme, že to tak bude a máme z toho radost," vysvětluje Kovařík detaily rebrandingu, ke kterému Teplice inspirovaly zahraniční velkokluby nebo například pražská Sparta.
Na první ligové kolo dorazila na teplický stadion velmi slušná návštěva 8 141 diváků. Může dobrý marketing přispět k tomu, aby se podobné číslo dařilo udržet i v dalších zápasech? "Když se podíváme na procentuální vytížení stadionu, v Teplicích ho máme nejnižší. To je tím, že máme největší stadion mimo Prahu. Ale když se podíváte na tabulku návštěvnosti, jsme někde v polovině. Věřím, že se v tom můžeme posouvat i díky marketingu, i když samozřejmě nejvíc táhnou dobré sportovní výsledky. Snažíme se ale přepnout myšlení lidí, aby nechodili jen výsledky, aby šli na tu samotnou sportovní událost," poodhaluje Kovařík, jak uvažuje o svých cílech.
V aktuální epizodě podcastu Livesport Daily jsme dál řešili:
- nové dodavatele dresů a proč je v tomto směru pro menší klub výhodnější menší partner
- kolik lidí přesně se na marketingu v klubu velikosti Teplic podílí
- proč v Teplicích sbírají data o fanoušcích
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách - Apple Podcasts a Google Podcasts.
Komentáře (15)
Přidat komentářTak si to asi poprvé pustím.
Jsem na tom podobně.
Možná by jste mohli něco udělat s kvalitou zázemí pro hostující fanoušky na stadionu, tohle číst a vidět je fakt k breku:
https://twitter.com/JaroslavPlasil/status/1682782165090590720
Myslíš tu ulici, kterou se jde na stadion? Ta není v majetku klubu. Ostuda to je, ale pro město. Navíc zázemí pro hostující fanoušky bylo několikrát zničeno nájezdem pražské elity, to je pak těžký...
v cem je problem?
Jestli po přečtení toho vlákna ti nepřijde, že tam je nějaký problém, tak jako nevím no. Argument, že to někde je ještě horší neberu. Fakt by jsme měli přestat normalizovat to mají aspoň funkční hajzl, takže je to vlastně dobrý...
Novej znak, jednoduchej, jakoby moderní. Ale jsem s ním asi v pohodě.
Dresy od nového sponzora vypadají hezky logo na něm vypadá super..
Jak říkal David Stilip no
Tak to tam po deseti letech možná i utřou sedačky.
Krásné logo
"Personálně jsme na tom teď nejlépe, co jsme kdy byli." řekl prodavač triček s divným symbolem a marketingový ředitel FKT potom, co zabanoval na fb všechny negativní komentáře.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele