Rekordní přestup z Belgie je tu. De Ketelaere posílil AC Milán

02.08.2022 09:00, aktualizováno 02.08.2022 22:11 - Aktuality
Charles De Ketelaere (© twitter.com)
 
Charles De Ketelaere se dnes večer stal posilou AC Milán a završil tak jednu dlouhou přestupovou ságu. Ještě včera v noci dorazil do města módy ke zdravotní prohlídce. Club Bruggy za něj dostanou 32 milionů eur, případné další tři na bonusech a ještě se potenciálně mohou těšit na údajných 12,5 procent z příští přestupové částky.

Pro ofenzivního záložníka či křídelníka byla v Itálii připravena pětiletá smlouva s ročním výdělkem někde mezi dvěma a 2,3 miliony eur, přičemž průměr Serie A se pohybuje mezi jedním a 1,5 miliony.

Pro italská média se tímto uzavírá jedna výživná sága. Fotka 21letého Belgičana se poprvé na titulní straně La Gazzetta dello Sport objevila už 5. června a od té doby De Ketelaere na hlavní straně figuroval ještě dvacetkrát - osmkrát dokonce jako hlavní protagonista.

Odchovanec Club Bruggy do Milána přichází po výtečné třetí dospělé sezoně, kdy explodoval 21 body (14+7) v 33 startech a byl hlavní postavou týmu na cestě za dalším mistrovským titulem. Jako ofenzivní záložník vyniká svou všestranností - byť je vysoký a štíhlý, rozumí si s balonem a má výbornou koordinaci. De Ketelaere umí jak zakončit, tak tvořit, ale i rozbíhat hru.

Dle serveru Transfermarkt odstupné za De Ketelaereho předčí částku vynaloženou za přestup Jonathana Davida z Gentu do Lille v létě 2020 (27 až 32 milionů eur dle různých zdrojů), která dosud představovala belgický rekord. Bonusy v dohodě o De Ketelaerem jsou prý dle belgického serveru HLN.be spíše formalitou, která téměř určitě dojde naplnění.

Pro Club Bruggy se jedná o třetí prodej za nejméně 20 milionů za poslední tři roky (dále Kossounou do Leverkusenu a Wesley do Aston Villy), a to přitom belgičtí šampioni odmítli více než 40milionovou nabídku Leedsu, neboť sám hráč - který poslední dobou už ani nechtěl s mateřským týmem trénovat - preferoval Itálii.

De Ketelaereho náhradou v Bruggách by se mohl stát 22letý nizozemský záložník Jürgen Ekkelenkamp z berlínské Herthy, o kterého se však dle Fabrizia Romana zajímá i konkurenční Royal Antverpy.
Autor: Tomáš Daníček / hln.be, football-italia.net
Komentáře (296 / 0 nových)
GEGE
02.08.2022 09:11
#
Konečně je to u konce...Brugy se cukaly statečně,odmítaly jednu nabídku za druhou a nakonec dosáhly svého... aspoň, že vyhověly hráči a nezabily mu kariéru přestupem do Leedsu... těším se na něj tohle má být extrémní dělo

BENVENUTO IL PRINCIPE !!!
fenixLFC
02.08.2022 09:23
#
no, zabili akrieru prestupom do leedsu. siel by k manazerovi co s mladymi pracovat vie (vid salzburg, do timu v najlepsej lige, kde keby sa predviedol, tak by mohol ist do uplne najlepsich timov, bol by viac na ociach atd...
Sivori
02.08.2022 09:31
#
Další co si myslí, že cokoliv v PL je lepší než všechno na světě Tak snad je lepší hrát o titul a LM než se pleskat někde u dna
Rossoneri86
02.08.2022 09:33
#
Hlavně reklama pro Bruggy. Je lepší mít hráče které vychovali na očích.
Geordies
02.08.2022 09:50
#
Je.
fenixLFC
02.08.2022 09:50
#
no, PL JE lepsia nez cokolvek na svete, neviem preco sa to snazis spochybnit
teebee8
02.08.2022 10:47
#
tak ještě jednou-hrát v itálii o titul a evropské poháry je pro hráčův rozvoj určitě lepší než se plácat v PL u dna.
fenixLFC
02.08.2022 11:01
#
no, to je tazko povedat. pre rozvoj je dolezity aj samotny klub, preto pvoedat ze by si v leedse zabil karieru solidna prehanka. plus teda rozvijas sa aj hranim proti kvalitnejsim superom a tych by mal v Pl podstatne viac.a pri vsetkej ucte k AC? boh vie ako dlho vydrzia v europe nehovoriac o tom ze je otazne ci bude hrat leeds zase dno, sezonu predtym hrali stred tabulky
teebee8
02.08.2022 11:05
#
no ale v tom Leedsu by hrál jen domácí soutěže, v AC je předpoklad, že si zahraje i proti evropské špičce. No a pak je otázka, zda Leeds naváže na minulou sezonu
Kluivert9
02.08.2022 15:06
#
V Serii A + LM určitě odehraje víc zápasů proti kvalitním soupeřům, než v PL..
fenixLFC
02.08.2022 15:26
#
tak to sotva ale ok
bobis21
02.08.2022 15:35
#
Alberto Aquilani
02.08.2022 17:11
#
Čo tam po vyraďovačkách LM proti Barcelone či Bayernu, čo tam po rozhodujúcom góle v milánskom derby... snom každého futbalistu je predsa hrať proti tradičným anglickým tímom typu Evertonu, Aston Villy či Leedsu. Niekde v kútiku duše títo hráči navyše ešte snívajú, že v Carling cupe si to rozdajú s Derby či Millwallom. #childhooddreams
uff
02.08.2022 17:54
#
fenixLFC
02.08.2022 17:59
#
a bude hrat proti barcelone a bayernu? nevypadnu hned v skupine? ako vitaz ligy proti bayernu hrat nebude proti kolkym kvalitnym klubom bude hrat v taliansku? v anglicku by hral proti sirsiemu spektru kvalitnych klubov. samozrejme, snom hraca nie je hrat proti derby alebo millwalu ale proti salernitanam, benatkam alebo palermam urcite ano
Alberto Aquilani
02.08.2022 18:08
#
aj keby hral len 6 zápasov v LM za AC, je to stále viac ako hrať za Leeds, preboha živého... Leeds, buhahahaha
fenixLFC
02.08.2022 18:45
#
a kvoli comu? pretoze 6 zapasov LM by si zahral aj za bruggy.
pistacik11
03.08.2022 00:04
#
Kvôli tomu, že to AC má viac titulov LM ako s nadsazkou všetky tímu pl do kopy
Neutron
03.08.2022 07:12
#
Nooo ibaze by nie
pistacik11
03.08.2022 12:59
#
Tú nadsazku asi nechápeš. Ide o to, že AC je proste stále veľký klub, určite má pre hráča väčšiu cenu hrať zaň ako za nejaký Leeds. Tak isto aj keď mal Liverpool slabšie obdobie, vždy to bol atraktívnejší klub ako napr. Neapol. United, Arsenal sú bez LM ale pre hráča budú atraktívnejší ako napr. Tottenham. Veľkosť klubu neurčuje posledných (ne) podarených 5-10 sezón.
Neutron
03.08.2022 16:57
#
V pohode ja tomu rozumiem
Svatej
03.08.2022 08:48
#
Tpč od argumentů kde bude hrát proti lepším se stejně dostanete k porovnávání klubů, který je v tomhle celkem k ničemu klasika
Pipo123
02.08.2022 18:17
#
Určite v PL by hral kvalitnejšie zápasy, ale ako píše dolu Alberto, on bude hrať aj LM ktorá mu dá hodne, navyše AC ma určite lepšie meno než Leeds.
Svatej
03.08.2022 08:49
#
Svatej
03.08.2022 08:50
#
S takovymhle tvrzením tu nebude mit problém absolutně nikdo, problém je ten zbytek, co par exotů z ty sekce vystřelilo
Milan.B
02.08.2022 18:36
#
Co si ozraty?
BaggioRoberto
03.08.2022 09:01
#
No nevypadne. Minulou sezonu sli ze 4 kose, ted jdou jako vitez ligy z prvniho a ten tym je o rok zkusenejsi a i mentalne nekde jinde.
BaggioRoberto
03.08.2022 08:59
#
Svatej
03.08.2022 08:47
#
Předpokladas teda ale ze distane v LM hned ve skupině silnyho soupere a jeste projdou párkrát dal. Je úplně běžný, ze v LM na silnyho soupere nenaletis a stejne vypadnes
bobis21
03.08.2022 09:01
#
Samozřejmě, protože v LM běžně postupují slabé týmy
Svatej
03.08.2022 11:51
#
Když je skupina o 3-4 slabych tymech, tak logicky postoupí i slabí. Nejakou kejdou o tom, ze nějaký Bruggy povazujes za silny, me prosim ani nezkousej krmit, nemam hlad..
bobis21
03.08.2022 11:54
#
Žádný slabý tým v LM není.
Svatej
03.08.2022 12:01
#
gunner123
03.08.2022 14:23
#
BaggioRoberto
03.08.2022 09:03
#
Tohle je blbost. Bud dostanes 3 silne soupere nebo postoupis.
Svatej
03.08.2022 11:51
#
Z pochopitelných důvodu jsi LM leta nesledoval, takže nemůžeš tušit, ze nemáš pravdu..
BaggioRoberto
03.08.2022 14:40
#
Mam pravdu. AC loni vypadlo ok, ale melo tam Liverpool, Atletiko a Porto, navic ten tym byl nezkuseny a uzky. Letos bude nasazene o rok zkusenejsi, myslim, ze nebude mit problem s postupem.
Svatej
03.08.2022 16:14
#
A na tomhle stavis argument. Vaše skupina byla složitá a to ještě z vašeho pohledu, takze to platí pro vsechny.
Kluivert9
03.08.2022 10:03
#
Předpokládám. Podívej se, jakou skupinu třeba měli loni + když k takové skupině přičteš zápasy v Serii A, tak je těch těžkých zápasů víc, než v PL. Možná tak těžkou skupinu mít letos nebudou, ale ani z 1. koše na ně čekají minimálně 2 silní soupeři.
Svatej
03.08.2022 12:00
#
Tak ja pochopitelně beru jako silny soupeře jen ty opravdu silny. Nehodlam tady nekomu drtit koule, ze je v PL Lester nebo Villa prestižní těžkej zapas, tak mi udelej protislužbu a neříkej, že mimo ty topky + kluby jako Dortmund jsou tam další supr dupr zápasy na stejný úrovni

Minulej rok měli skupinu o 2 silnych soupeřích a vypadli z posledního se stejnym tymem, co vyhral následně ligu. Když započítám ligu, tak to máš 4 top zápasy LM, 4 zápasy top v lize (Inter a Juve, sami se sebou hrát nemůžou ). Kdybyhom tam měli přičíst Neapol, tak uz zas smýváme rozdíly mezi topkou a ostatníma a i takovej Inter nebo lonsky Juve jsou vlastně na hraně (evkivalent k Arsenalu nebo United).

Dohromady v AC 8 zápasů.rocne a to za předpokladu, ze dostanou zas supertěžkou skupinu a nejspíš kvuli ní poletí.
V PL 12 zápasů ročně. Pokud by spadli, museli by ho stejně prodat, takže by si tam kariéru nezahrabal, takže z hlediska urovne vlastního tymu by si vůči AC jednoznačně pohoršil, ale z hlediska soupeřů by na tom byl stejně nebo spíš lépe..
bobis21
03.08.2022 12:23
#
To tvoje posuzování silných týmů je solidní náhodný generátor
Takže Juventus jako silný počítáš, ale Porto ne, přestože o pár měsíců dřív Porto vyřadilo Juventus v osmifinále LM.
Svatej
03.08.2022 12:26
#
Jojo, zati tahle tvoje myšlenka je totiz naprosto relevantní .

Ušetři si čas, spolu jsme skončili, o takovou diskuzi zájem nemám.
bobis21
03.08.2022 12:28
#
Ty totiž nediskutuješ, ty prostě jen slepě tvrdíš, že vše mimo PL je k ničemu. Pokud si myslíš že spodek PL bude hrát kvalitnější zápasy než čelo SA+LM tak fakt diskuze nemá cenu, evidentně fotbal totiž nesleduješ.
Svatej
03.08.2022 12:52
#
AnnelieseMichel
03.08.2022 14:07
#
Chyba je v tebe. Nevieš totiž oceniť, aký obrovský prínos musia pre hráča mať pravidelné náklady od každého top six tímu. Keď som rátal United, Pool, City, Arsík, Chelsea a Spurs, tak Leeds v poslednej sezóne hral 13 ťažkých zápasov s nádhernými trinástimi prehrami a famóznym skóre 8-49. To aj taký futbalový analfabet jak ty musí uznať, že svatej ma pravdu. *Irony off*
bobis21
03.08.2022 14:35
#
nic nedá ofenzivnímu hráči víc, než prohry 0:6 a 0:7 s 3 střelami v zápase
Svatej
03.08.2022 16:23
#
zvlášť když to může srovnat se svym skore 6:9 a 4 bodama z 6 zápasu v LM, to je absolutně neco jinyho
bobis21
03.08.2022 16:38
#
Nevidíš žádný rozdíl mezi prohrou 2:3 kdy vedeš v poločase a prohrou 0:7 kdy nepřelezeš půlku jo? Vidím že objektivitu máš nastavenu na 100%
A vyčítat AC třeba prohru s Atleticem, kdy prohráli z penalty v závěru, kterou rozhodčí odpískal po ruce hráče Atletica, to chce být opravdu piča
Svatej
03.08.2022 16:42
#
Poprosim tu prohru 7:0 nevk 6:0 s trema strelama v zapase, ideálně s linkem primo na danej zapas, kdyz tu s tim tak hrdinně maves, fešáku
bobis21
03.08.2022 16:45
#
No to jsou kvalitní zápasy Leedsu v poslední sezoně
Leeds proti Man City 7:0:
https://www.transfermarkt.com/manchester-city_leeds-united/statistik/spielbericht/3592060
Leeds proti Liverpoolu 6:0, Leeds 3 střely v zápase:
https://www.transfermarkt.com/liverpool-fc_leeds-united/statistik/spielbericht/3592191
Svatej
03.08.2022 16:55
#
Pekne jsem narazil na svou lenost si to ověřit
Ze by to neco měnilo na tematu nebo na skutečnost i ze diskutujes jak kreten neschopnej vyjadrit normální myslenku, to se říct zase nedá, ale nemůžu ti tohle malý vítězství vzít, když sis dal práci
bobis21
03.08.2022 17:26
#
Má myšlenka je, že zápasy kdy jsi celý zápas zalezlý a ofenzivní hráči si nekopnou do míče mladému ofenzivnímu hráči určitě nedají víc, než když bude hrát v Itálii o titul.
Svatej
03.08.2022 19:28
#
Ta myšlenka, že ty týmy proti nim hrají jako za Del Bosqueho, kdy jim nepůjčí balón a jeste je rozsekají, je sama o sobě špatná. Takhle to nefunguje..
bobis21
03.08.2022 19:49
#
No v případě Leedsu to v těchto zápasech přesně tak fugnovalo, což je to o čem byla debata - zmíněný byl právě Leeds a tys tady vychvaloval, že v PL si zahraje zápasy proti top týmům. Já ti na to říkám, jak ty zápasy Leedsu proti top týmům vypadaly a co takový zápas ofenzivnímu hráči přinese.
Svatej
03.08.2022 20:50
#
Tak v první řadě Leeds dostával nakládačky proto, ze na obranu mrdal a hrál divokej fotbal a každej, kdo sledoval tu ligu, tohle věděl. To se dost vylučuje s tim, ze by si nezahrál, protože by se k němu ani nedostal míč.

V druhý řadě by bylo vhodný přestat přeskakovat z jednoho argumentu na druhej, tvori to opačnej dojem než by jsi chtěl.

V LM nejsou jen silný týmy, v Itálii v současný době je jen hrstka a v PL by narazil na víc silných týmů, tak to prostě je. Velikost klubů Leeds a AC nezpochybnuju. Ze do toho budeš chtit zakonponovat x dalsich proměnných, aby to vypadalo lip, je mi vážně jedno. Důležitý argumenty hrály některý (evidentně většina, když šel tam) pro AC a některý pro Leeds a to je fakt.
Svatej
03.08.2022 16:22
#
*irony on*
Vlastně máš pravdu.
Kluivert9
03.08.2022 13:38
#
Za mě teda:

Pool
City
Chelsea
United
Arsenal
Spurs


Inter
Juve
Neapol
Atalanta
Lazio
AS Řím
+ LM

Ale je fakt, že každej z těch PL týmů je výš, než jakýkoliv ze Serie A.
BaggioRoberto
03.08.2022 14:49
#
Taky jde o to jakej fotbal hrajes ty chytroline. On je velkej rozdil hrat sice s Man City, Liverpoolem ale bejt zalezlej na vlastni pulce a modlit se a hrat otevrenej fotbal s kazdym a vetsinu zapasu vyhravat. Kdyz se nebudu pozastavovat nad tim, ze pro vas jsou top kluby jen prvni ctyrka PL a zbytek sveta neznate, tak stejne se podivej, ze oni kupujou hrace klidne i z Porta, Benficy, Ajaxu, Neapole a mozna radsi nez z PL, protoze tam je to drazsi. To je ohromna budoucnost placat se 4 roky na chvostu PL a pak jit do Chelsea hrat lavicku jako píč vody.
Unikitty!
03.08.2022 16:58
#
BaggioRoberto
03.08.2022 09:10
#
Nezapominej, ze Leeds prodava nejlepsi hrace, takze nahoru pujde asi tezko. A i kdyz PL je kvalitou vys, tak stejne i v Serii A se vytvorila velka sestka jako v Anglii. A ja nevim o cem se bavime, v italske lize je snazsi sr prosadit, protoze kazdy dostane prilezitost. V Anglii kolikrat prosedis sezonu ani nevis a pro nej je dulezite hrat a to bude. Navic v jednom z top evropskych klubu. Ze AC setri na platech a nedostane tolik, co v PL, no i tak mu to staci na prepychovy zivot.
PP
02.08.2022 11:00
#
momentálně určitě jo, ale jestli Leeds či Brentford než AC Milan jako poslední vítěz Serie A.. tady není o čem.
fenixLFC
02.08.2022 11:06
#
tak to sa uz da debatovat, ja som reagoval na tu cast, kde prestupom do leedsu by si mal nejak zabit karieru, co je proste blbost
10
02.08.2022 13:11
#
nedá, už vůbec ne s tebou
fenixLFC
02.08.2022 14:06
#
samozrejme, pretoze na kazdy aj normalny komentar reagujete jak banda saskov a vsetko beriete ako utok na seriu, aj ked clovek komunikuje uplne normalne
10
02.08.2022 14:26
#
já tohle fakt nepovažuju za útok na Serii A, ale útok na zdravý rozum diskutujících
fenixLFC
02.08.2022 14:54
#
v com? ze tvrdim ze by si prestupom do leedsu nezabil karieru? nenapisal som nic viac nic menej ako tuto informaciu spolu s dovodmi preco by to tak malo byt a ktore su na zaklade objektivnych faktov pravda. len vy ste v tom zacali hned vidiet nieco viac
10
02.08.2022 17:27
#
no právě
teebee8
02.08.2022 10:46
#
GEGE
02.08.2022 09:35
#
čekal sem kdo první přijde s podobným vyblitkem a největší hňup na ef nezklamal ...
FORZAMILAN
02.08.2022 09:37
#
přesně
Seydou Doumbia
02.08.2022 10:47
#
a to vás opravdu baví se tu jak malí spratci hádat o pičovinách?
Messiáš
02.08.2022 11:33
#
Demence no, Leeds se tak tak zachránil. A letos již je osud nemine, ale je to lepší než AC Milán. Nechutná nabubřelost. Ještě, že šel do AC
Aldeano
02.08.2022 13:35
#
Kluivert9
02.08.2022 15:06
#
The Krupy
02.08.2022 22:17
#
Ja to vnímam tak, že si zastával variantu, ak by tento Belgičan išiel do Leedsu a formuloval to trochu nešťastne, navyše si klasicky vyhajpoval nejaký shitný tím z PL len preto, že je to PL

Ale nepochopil som to tak, že vidí Leeds vyššie ako AC. To je jedno, riešia sa tu chujoviny
fenixLFC
03.08.2022 16:39
#
v podstate ano az na to ze som ho nehypoval ani netvrdil ze to by bol lepsi prestup. len som vyvracal ze by si tym mal zabit karieru a ukazoval dovody preco by si ju zabit nemusel. nepovazoval som za nutne tam dopisovat preco je dobry prestup do AC kedze to mi bolo ukradnute. ale holt sa to nepochopilo a ako pises riesia sa tu zas picoviny
valloire
02.08.2022 12:18
#
Gazdo
02.08.2022 14:51
#
adoxx
02.08.2022 18:46
#
Alberto Aquilani
02.08.2022 09:38
#
yeep, here we go again
BaggioRoberto
02.08.2022 09:45
#
Vic na ocich Na PL sice mozna kouka nejvic lidi, ale urcite ne na zapasy Leedsu. Rozhodne si myslim, ze bude vic na ocich v tymu mistra italske ligy a ucastnika LM. Navic AC Milan pracuje predevsim s mladymi hraci. Vem si, ze i se Zlatanem a Giroudem maji prumer 25 let.
fenixLFC
02.08.2022 09:52
#
na ociach skuatom klubov z PL samozrejme. jednotlive timy sleduju predsa len detailnejsie timy z vlastnej ligy, maju o nich vacsi prehlad a je teda vacsia sanca ze si ho vsimnu. neviem preco tvoji kolegovia vyssie vystartovali jak vystartovali, asi to zas beru ako utok na svoj klub alebo neviem ale to je fuk. podstata je ze tak ako talianske kluby budu mat vacsi prehlad o hracoch z talianska nez naprikald z nemecka, tak anglicke kluby budu mat vacsi prehlad o tych v anglicku. rovnako nespochybnujem to ze to moze byt pre AC dobry prestp a ze pracuje s mladym kadrom, reagujem na to, ze prestupom do leedsu by si karieru teda zabit nemusel, aj kvoli tomu ze maju trenera ktory pracuje s mladymi, aj kvoli vyssie uvedenemu
10
02.08.2022 13:13
#
pokud mají všichni skauti stejně zúžený pohled na svět a fotbal jako ty, tak máš jednoznačně pravdu
Ainu
02.08.2022 13:57
#
Fenix teda dostává dobrou bídu, někdy působí fans calcia dost paranoidně jak kdyby u každého komentu čekali, že se bude každý navážet do italského fotbalu.
fenixLFC
02.08.2022 14:03
#
si zvyknes
10
02.08.2022 14:26
#
mě navážení do calcia nevadí, když už má někdo potřebu kopat do mrtvol, což bohužel současná liga v celku je...ale když pořád dokola někdo z PL sekce srovnává naprosto vážně Leedsy a Aston Villy s mistrem Itálie a sedminásobným vítězem LM, tak se nemůže divit takových reakcí
fenixLFC
02.08.2022 14:55
#
jesus, kto ho zrovnaval ze by mal radsej prejst do leedsu ako do AC napisal ze v leedse by si zabil karieru co je blbost, nikde som netvrdil, ze prestup do AC je horsi
Taarabt_QPR
03.08.2022 10:09
#
Na druhou stranu třeba zrovna Villa má papírově hodně silný tým a nebojií se říct, že stejně silný jako AC. To že hraje tužku je bohužel věc druhá...
10
03.08.2022 15:52
#
další
Taarabt_QPR
04.08.2022 10:05
#
No a rekni mi, ze Villa nemá papírově tým na TOP8 v PL?
Jinak ja jsem zastance toho ze pro Ketelaereho je AC mnohem lepsi volba nez Leeds...tady jen obhajuji svou oblibenou AVFC
10
04.08.2022 10:30
#
a co má top 8 v PL společnýho s italským mistrem?

z Villy by v základu AC hrál možná Buendia (před příchodem Ketelaera), možná Watkins, jinak nikdo
Taarabt_QPR
04.08.2022 10:54
#
Coutinho, Cash, Diego Carlos, Martinez, Kamara. Buendia hraje bídu.
Ale věc názoru..
To že si nemyslím, že AC má na papíře o moc silnější tým mež AVFC
10
04.08.2022 13:08
#
jo, Coutinho by určitě posadil Leaa, Kamara Tonaliho, Cash Calabriu...
Taarabt_QPR
04.08.2022 14:16
#
Paradoxně o Coutinha i Camaru AC projevilo v zimě zájem. Camara by mohl hrat s Tonalim a Coutinha bych spíš viděl místo Diaze nebo Kruniče. takže ano, myslím si, že by hráli a totéž platí u Cashe.
Zark
04.08.2022 21:14
#
megatalent(haha,ne) Coutinho z Interu, který se zakopal někde v Aston Ville, ten jo
maras93
03.08.2022 16:01
#
Rozhodně máš pravdu
Kluivert9
03.08.2022 17:14
#
CubONE
03.08.2022 18:01
#
Nuno čomes
02.08.2022 14:38
#
Určitě to nelze brát všeobecně jako fans Serie A, spíš jednotlivci, i když uznávám, že těch je dost. Ale pořád ti stejní a nejaktivnější, tak to pak tak vypadá Samozřejmě, dávat nějakým způsobem do porovnání Leeds s AC je blbost, zas tak blbě na tom Itálie není.
fenixLFC
02.08.2022 14:55
#
co sa nestalo ale dobre
Savi
02.08.2022 21:14
#
Vim co jsi myslel tim příspěvkem. V Leedsu by možná nezabil karieru, ale víc to nerozebírej. Pl je lepší jak SA ale Leeds neni lepší jak AC. Už to nekomentuj :-)
fenixLFC
03.08.2022 16:37
#
aha takze ty si si domyslel nieco co v tom prispevku nie je a si si isty ze to je pravda aj ked nie je. ok
Rox
02.08.2022 10:17
#
Občas už fakt nevím, jestli je to u lidí trolling nebo jsou to fakt takový dementi.
fenixLFC
02.08.2022 10:43
#
to si vravim o talianskej sekcii stale
Kluivert9
02.08.2022 10:21
#
Usama Bin Dembélé
02.08.2022 10:36
#
Ty seš fakt jeblej..
Uwe háže buly
02.08.2022 11:20
#
Víc na ociach
Largo
02.08.2022 11:29
#
Oh my...
Emmett Brown
02.08.2022 12:43
#
10
02.08.2022 13:12
#
hoďte na něj síť tyvole
fenixLFC
02.08.2022 13:44
#
vy ste jak certici z krabicky tvl
Phillipinho
02.08.2022 13:58
#
Jo vsichni hraci do Anglie. Vite, ze existujou i jiny souteze, kde se hraje kvalitni fotbal?
fenixLFC
02.08.2022 14:03
#
a to niekde vyvraciam? plus je teda pochopitelne ze ked mal onho zaujem leeds tak ho aj osobne radsej uvidim tam
Edgar Davids
02.08.2022 15:21
#
slovenskej fanda Liverpoolu, to je diagnoza
Feind
02.08.2022 17:04
#
nejlepsi nesestupujici klub na svete
Stiiing
03.08.2022 01:36
#
Nuno čomes
02.08.2022 09:30
#
Zark
02.08.2022 09:58
#
Zase další principe, kolikátý už
Pozor skluz!
02.08.2022 10:30
#
PH8
02.08.2022 10:10
#
Zabil kariéru přestupem do Leedsu Ty máš v hlavě asi slušnej mindrák.
O.Giroud
02.08.2022 10:20
#
tak ako si ju zabil napr. Raphinha?
lofin9
02.08.2022 10:30
#
ten si ju zabil až teraz prestupom do Barcy
Neutron
02.08.2022 20:22
#
karieru ani nie, skor vyplatu
Pozor skluz!
02.08.2022 10:30
#


Il principe byl pouze a jen Giuseppe Giannini a dejme tomu Francescoli - Milito.

Chudému Belgičanovi by nemělo být těžké vymyslet něco originálního.
Nuno čomes
02.08.2022 10:55
#
Largo
02.08.2022 11:30
#
Zark
02.08.2022 11:46
#
PBLead
02.08.2022 14:43
#
Taarabt_QPR
03.08.2022 10:11
#
Marchisio! ikdyž on je Il pricipino
Pozor skluz!
03.08.2022 13:19
#
Pozor skluz!
02.08.2022 10:30
#
Navíc když vypadá na 15 v obličeji :)
MiChaEl
02.08.2022 11:30
#
Za tu cenu snad bude.
Len dufam, ze bude dost casu vykryt slabe miesta - Kessie, Roma, ak by sa dalo aj prave kridlo..
Par klubov sa potrebuje zbavit hracov, dalo by sa to prechodne zalepit, ak toto leto nie su prachy Ako stopgap je fajn aj Diallo/Zagadou, Torreira/Paredes, Sarabia/Ziyech - nemyslim, ze by cukali kvoli hostovacke. Ak by boli prachy, NDicka + Seko Fofana, treba dufat, ze Maldini s Massarom zakuzlia (a budu mat priestor este nieco vymysliet).
John Obi Mikel
02.08.2022 14:04
#
vceradnesazitra
02.08.2022 09:15
#
De Bruyne z Wishe
Sivori
02.08.2022 09:17
#
Blbý jme na skandovani
FORZAMILAN
02.08.2022 09:38
#
Proč? Pojedou třeba Kete, Kete.....
BaggioRoberto
02.08.2022 09:48
#
Gazzetta psala že se to má číst De Kétlar. Tak Kétlar si dokazu predstavit na skandovani.
Grahf
02.08.2022 09:56
#
to už radšej Kotlár
hromdopolice
02.08.2022 10:00
#
dantetomas
02.08.2022 11:19
#
General Kotlar, nebo plukovnik Kotlar?
FORZAMILAN
02.08.2022 11:21
#
Kotlár Laco......
Nihilister
03.08.2022 01:54
#
Kalach
Savi
02.08.2022 10:04
#
Maďar Kotlár?
Largo
02.08.2022 11:30
#
Generál Kotlár?
Momo9
02.08.2022 14:06
#
Laco Kotlár.
Momo9
02.08.2022 14:06
#
Do piči. Kotlár Laco.
Largo
02.08.2022 17:27
#
Kucka
02.08.2022 09:26
#
Tak teď ještě Renata Sanchese a stopera.
BaggioRoberto
02.08.2022 09:46
#
Aldeano
02.08.2022 12:25
#
JeséRodriguez
02.08.2022 13:39
#
Sanches a Ndicka
Rossoneri86
02.08.2022 09:27
#
Nový De Bruyne údajně. V jeho věku byl někde v Německu na hostování, takže potenciál řadím výš. Tohle budou s Leeaem neskutečná křídla.
Sivori
02.08.2022 09:30
#
Jako reference má velmi dobrý! Jsem na něho zvědavý
LAM
02.08.2022 09:43
#
Výš než De Bruyne. Jo určitě to tak dopadne
Rossoneri86
02.08.2022 09:49
#
Potenciál a realita je jiná věc. De Bruyne chodil na hostování až v roce 2015 šel do City kde byl top. V té době měl nějakých 24 let.
Allianz_Arena
02.08.2022 10:09
#
Ale také na tom hostování měl jednu sezonu za Wolfsburg asi 16 gólů a 30 asistencí Navíc se potenciál zdaleka nemůže posuzovat jen podle toho, kde je hráč ve 21 letech, roli hraje mnohem více věcí. Ketelaere je dost dobrý, ale De Bruyne to nebude, plus si nejsou herně skoro vůbec podobní.
Muffi
02.08.2022 11:28
#
Co to placas?
Bruyne hostoval 2x. Poprve v Belgii, kdyz ho Chelsea koupila v zime a nechala ho tam dohrat sezonu a pak dalsi sezonu v Bremach, kde dal 10 golu. Pak si ho na pul roku stahli a kdyz se neprosadil, odesel za 22 mega do Wolfsburgu bez hostovani. stravil tam jen rok a pul, protoze 14/15 byl nejlepsim hracem Bundesligy a pro ten klub neudrzitelny.
Aby ho tenhle vyrovnal, musi dat hned 10 branek v lize a na jare 2024 byt nejlepsim hracem Serie A.
Allianz_Arena
02.08.2022 11:45
#
Přestože si dodnes pamatuji, jak jsem si zapínal zápasy Wolfsburgu díky De Bruynemu, tak bych taky dnes po letech odpověděl, že to bylo hostování Chelsea ho ale tenkrát opravdu prodala. Každopádně v té poslední sezoně v Německu byl neskutečný.
Edgar Davids
02.08.2022 15:24
#
Vlky sem v te dobe taky sledoval jen kvuli nemu, Wolfsburg hral dost casto v patek pokud si dobre pamatuju a hodne jeho zapasu daval Eurosport
Muffi
02.08.2022 16:35
#
Nebudu lhat, taky jsem se dival.
Ale ta kariera je jasna, Vlci ho vzali diky tomu, ze vykony z Belgie okamzite prenesl do Brem, pulrok v CFC bez herni praxe ho akorat zbrzdil.
Jinak diskuze k clanku ohledne prestupu do City je zpetne neskutecne vtipna.
Oskar
03.08.2022 09:27
#
Vzdyt ma napric belgii tento rok dle transfermarket 29 golu a 21 asistenci. To mi neprijde, jako spatny start. Doufam, ze se chyti hned, a bude hrat v AC stejne, nebo lip. Nicmene, bude zde potreba cas, jako s jinyma v minule sezone. (Tonali, Leao, Kalulu atd..)
Gazdo
02.08.2022 14:53
#
V tom pripade Gavi bude novy Cryuff lebo kde bol De Bruyne v 17?
Zark
02.08.2022 15:01
#
mě postavou, technikou a stylem hry připadá spíše jako takový horší Iličič než lepší De Bruyne
Neutron
02.08.2022 20:23
#
"niekde" v Nemecku...ty vole
maras93
02.08.2022 09:29
#
Konečně to je u konce. Tak vítej a těším se.
GrimeBaller98
02.08.2022 09:30
#
Ja se chci projebat do Milana a vyfotit se s Donatellou kamo
ThePigFeathers
02.08.2022 11:39
#
Já ych chtěl Lamordžíni
GrimeBaller98
02.08.2022 11:46
#
DeformFCB
02.08.2022 19:07
#
Fairplay
02.08.2022 23:03
#
Witcher
02.08.2022 09:34
#
Proč za něj zaplatili víc než za Hložka?
Sivori
02.08.2022 09:53
#
Kvůli Kotvaldovi
Selänne
02.08.2022 10:02
#
Když ses nejlepším hráčem zápasu v Lize Mistrů proti PSG, tak ti cena jde nahoru.
Fakt
02.08.2022 10:16
#
Nojo, jenže Hložek skóroval proti Opavě.
Morgue
02.08.2022 10:48
#
PBLead
02.08.2022 14:45
#
No co gól proti Opavě, ale hlavně nemá jako Hložek svůj vlastní film - Adam Hložek: Destined for Success
Gazdo
02.08.2022 14:54
#
Wtf to fakt??
Salfovic
02.08.2022 15:23
#
Jo
FORZAMILAN
02.08.2022 09:37
#
Uff no konečně, po dvou měsících dohadování. Ale podojili nás hezky, neustoupili ani o cent. Sice ho neznám, jen doufám, že bude dobrej za ty peníze
Infeld Prácheňský
02.08.2022 09:55
#
Sláva, nekonečná anabáze. Jsem rád, že i on sám tlačil na přestup do AC, protože jinak by to asi úplně neklaplo. Každopádně skvělá posila pro AC, když se nijak nezhorší, za pár let z něj bude dělo i bez Trpišákovo přičinění
1899-1995
02.08.2022 10:48
#
Super, ale že jim to trvalo, nakonec stejně museli dát to co Bruggy požadovaly. Teď přesvědčit toho RS a nakonec Tangangu a hurá obhajovat.
FORZAMILAN
02.08.2022 11:20
#
Kaka14
02.08.2022 11:27
#
GEGE
02.08.2022 11:28
#
Tak když máš omezený rozpočet tak hold řešíš každé euro...nejsme v pozici kdy na stůl vyplaznem balík a je to... náhodou na to šli dobře...
Infeld Prácheňský
02.08.2022 11:30
#
Sanchez mě osobně vytáčí chci ho do AC, byl by neskutečně platnej, ale to jeho čekání na PSG a oddalování přestupu do MIlána je otravný
MiChaEl
02.08.2022 11:32
#
Evidentne caka, kym sa PSG zbavi Gueyeho a Paredesa/Herreru. Zameral by som sa inde, lebo uz nebude cas.
1899-1995
02.08.2022 11:38
#
Hlavně tak před 14 dnama tvrdil, že když se do 48hodin se PSG nedomluví s Lille, tak jde do AC.
LesyJePan
02.08.2022 12:00
#
To su take bulshity novinárov, najskôr v skutočnosti žiadne ultimátum nebolo.
maras93
02.08.2022 13:09
#
Kaka14
02.08.2022 13:37
#
Kluivert9
02.08.2022 15:10
#
Seydou Doumbia
02.08.2022 13:23
#
neči sračky a bude ti líp...počkej si do prvního srpna a uvidíš kde skončí, tohle je stejně k piči...dost přestupu typu kukurela, skřinar bylo jasných a piču z toho
Sivori
02.08.2022 13:54
#
Září
Seydou Doumbia
02.08.2022 13:56
#
jo tak
81Tomas
02.08.2022 14:39
#
Tak to se docela naceka chudak
1899-1995
02.08.2022 14:58
#
Pravdu máš.
smetos
02.08.2022 15:12
#
Nebylo by lepsi toho Sancheze pustit k vode? Dle komentu tady chce jen vetsi balik € a pokud by se nekdo jiny nasel (libil by se mi Ruben Neves), vybral bych si jineho hrace.
LesyJePan
02.08.2022 16:17
#
Náhradu hľadaj za 15 mega s platom do 4 mega. To bude veľmi ťažké.
1899-1995
02.08.2022 16:27
#
Přesně, více méně nereálná s tím co je na trhu.
Largo
02.08.2022 17:28
#
Prodame Cristanteho
Pozor skluz!
02.08.2022 21:01
#

Sup s ním domu
Pozor skluz!
02.08.2022 21:00
#
Kde žiješ, nemáte 15 a Ruben Neves by stál aspon 50.
Seydou Doumbia
02.08.2022 23:02
#
tak neveš má hodnotu cca 50-60 mega to by jste jím museli poslat tonaliho nebo bennacera aby jste na něj měli ne?
smetos
03.08.2022 05:59
#
Okej, okej. Nevedel sem kolik ma AC na prestupy.
A to privlastnovani je neco hrozneho. Lidi pisou, nebo mluvi, jakoby byli soucasti vedeni
Seydou Doumbia
03.08.2022 10:37
#
však to máš jedno...nehledel problém tam kde není
BaggioRoberto
03.08.2022 09:11
#
RKBoy
02.08.2022 14:10
#
Ziyecha nechcú?
Jkb
02.08.2022 15:22
#
Vynikající hráč. Dres AC mu bude slušet, Itálie mu taky bude sedět, dost mu přeji aby se mu dařilo. Skvělý na míči, dobrá mentalita, 192 cm, zahraje kdekoli v ofenzívě. Povedenej přestup.
santini
02.08.2022 17:36
#
Keď sa dá ostrihať, bude dobrý
Rothbard
02.08.2022 18:30
#
Hložek pro bohatší.
Milan.B
02.08.2022 18:37
#
A Hlozek je Hlozek pre chudobnych?
Pipo123
02.08.2022 18:53
#
Podľa Pedullu Chelsea dokončuje prestup Cucurellu za 50 miliónov, obratom Brighton má kúpiť Udogieho a Lazio získa na hosťovanie Emersona.

Ak by to bola pravda tak za Emersona som rád, ale bolo by na prd stratiť Udogieho, ten hráč bude raz neskutočné delo
RKBoy
02.08.2022 19:40
#
čo tak kúpiť?

prisahám bohu, obchodovať s klubmi so Serie A je horšie ako na cigánskom trhu.

predávať za rakety, kupovať za slupky od banánov.
10
02.08.2022 20:32
#
to je základní pravidlo obchodu, debilové jsou na té druhé straně
Shevchenko
02.08.2022 20:41
#
RKBoy
02.08.2022 20:48
#
tak je rozdiel to robiť ako obchodný um alebo len preto, že si zúfalec čo nič nemá.
10
02.08.2022 21:57
#
Aha...a teď mluvíš o sobě, nebo o kom?
RKBoy
02.08.2022 22:20
#
vylož si to ako chceš. to ti ide najlepšie.
10
03.08.2022 07:28
#
Já se ptám, protože fakt nevím, koho myslíš tím zoufalcem, co nic nemá...
BaggioRoberto
03.08.2022 09:16
#
Asi že italské kluby jsou chudé proti těm z PL, proto vymýšlejí různá hostování, rozdělení splátek, smlouvají o ceně. To se dá taky nepochopit, jak to myslel?
10
03.08.2022 15:53
#
možná proto jsem se ptal jeho a ne tebe, on napsal "zúfalec čo nič nemá"...nepřijde mi, že by italský týmy byly "zoufalci, co nic nemají"
BaggioRoberto
03.08.2022 17:15
#
Proti stredni, vychodni a severni Evrope urcite ne, ale pro nafoukance z PL zrejme ano.
Shevchenko
02.08.2022 22:09
#
Zoufalec, aha
The Krupy
02.08.2022 22:14
#
Ty si neuveriteľne sprostý jedinec ale tak čo čakať od miestneho dezoláta.
RKBoy
02.08.2022 22:21
#
tvoju jednoduchosť som sa už naučil tolerovať a brať s úsmevom, ale ty sazakaždým nejak prekonáš.
The Krupy
02.08.2022 22:32
#
Dobre môj, bež spať, zajtra vstávaš k pásu.
RKBoy
02.08.2022 22:37
#
ty si to snád robíš naschvál. jednoduchý a ešte s egom vdaka ktorému si nevidí dalej ako za svoj nos, to je vždy lahoda na zasmiatie.

Dobrú noc ťululum.
The Krupy
02.08.2022 22:39
#
Dobrú, nezabudni pred spaním prečítať Hlavné správy a pohoniť nad Voloďom
Eichel
02.08.2022 21:04
#
stuff
02.08.2022 21:32
#
Bakary3
02.08.2022 22:15
#
A i tak napr. vetsina fanoušku Juve vandruje do Ramseyho, ikdyz Juventusu dost odpustil, ikdyz nemusel.
To je ciry ciganstvi
pistacik11
03.08.2022 00:23
#
Nestačí, že ho štedro platili za maródku? Veď ten bol zdravý iba ak hral narodak
Nuno čomes
03.08.2022 08:04
#
Ano samozřejmě, ale tak dali jste mu 7 mega na platu. Jasně, ty ne, fanoušci ne, ale vedení ano. Bohužel. Že hrál hovno nebo byl zraněný, koho to zajímá? Jestli dostal 3M, tak to je pro vás furt win, že to nebylo 7M. A kdyby nebylo MS v zimě, kdo ví, jestli byste se ho vůbec zbavili.
U nás taky podepsali Vidala a Sancheze za raketu, poslední jejich lukrativní smlouvy v Evropě. Chceme se jich zbavit, ano musíme zaplatit. Bohužel.

U Sancheze se píše o 5M, bere myslím 8M, jestli to klapne, tak 2 týdny před ligou. Super načasování. Ale Číňani prostě šetří každé Euro co to jde. A zrovna Sanchez by i klidně další rok zůstal za ty prachy, i kdyby měl hrát 100 minut za rok. Nikdo z hráčů ti neodejde jen tak, aby nedostal nějakou částku.
10
03.08.2022 07:27
#
Minulou sezonu 100 tisíc EUR za odehranou minutu, teď dostal 3m, aby mohl podepsat novou smlouvu v Nice a připravit se na MS...prober se
DelPiero137
03.08.2022 08:03
#
btw nedostal odstupne 4m? Prd hraje, je marod, dostane odstupne za posledny rok, dostane novy zmluvu na ten isty rok za ktory dostal odstupne a este sa aj pripravi na MS.
10
03.08.2022 08:13
#
máš pravdu, dostal 4m, tj. skoro 60% platu, zbytek teď dostane v Nice...ale furt tady budou troubové psát, jak by mu vlastně Juve mělo líbat nohy, že jim vyšel vstříc, přestože vůbec nemusel a další nesmysly
Raffaello
03.08.2022 08:21
#
A dá se to vzít z druhé strany. Stejně jako se šprajcnul Ramsey, mohlo se nyní šprajcnout Juve a říct: Scusi amico, nepotřebujeme tě, ale na základě prohlášení tvých a lidí z reprezentace za posledních 6 měsíců, jak tě nechápeme, dostaneš místo na tribuně a klidně si tam celou sezonu seď. Nemáme s tím problém, ty 3m rozdílu, co bychom ti platili (4+3) nás nezabije. Chceš na MS? Být rozehraný? Smůla, amico, tvoje práva patří nám, hrát nebudeš a stav se třeba na hlavu. Jak ty se celou dobu chováš k nám, i když jsme ti dali nadstandardní smlouvu i příležitosti, tak my se zachováme k tobě. Fino alla fine.
Bakary3
03.08.2022 09:42
#
Juve koupil IP hrace (ktery se tam navic nehodil) a je v údivu, ze hodne marodi, to je tedy sokujici.
Ty podminky mu nabid Juventus, hamty hamty, kdyz je volnej hrac, nasypem mu.
Jejich problem, vedeli, co berou.
10
03.08.2022 15:51
#
vždyť jo, ale o tom ten tvůj příspěvek nebyl
Bakary3
03.08.2022 16:10
#
Tak ja tu vidim vyraznou souvislost, ale dobre

A Pogbu tedy muzete zacit hlasit uz ted
John Obi Mikel
03.08.2022 10:06
#
Remt
02.08.2022 23:52
#
Tohleto takový to trochu "čůráčství" se od Italů teď naučila Barca ne? Ta taky na několika frontách dělá ze sebe chudáčka, že nemá ani vindru a na frontách jiných utrácí tupě desítky milionů za Lewu a další (hlavně investice do Lesy byla nesmysl). Sice díky tomu vypadají před všemi jako úplné kurvy ale zatím jim to vychází
Pipo123
03.08.2022 09:57
#
Ja by som ho kúpil, ale nemám 10 miliónov eur
Pozor skluz!
02.08.2022 21:03
#


Za dva roky Scamacca, Udogie, Donnarumma příští rok, všeci v Juve se slevou na dani.
Whitemedia
03.08.2022 00:02
#
Dajte nám Mussoliniho!!
Furia Ceca
03.08.2022 09:30
#
A tys ho snad viděl hrát, že ho chceš?
Whitemedia
03.08.2022 10:18
#
Ne. K čemu by to bylo?
Pipo123
03.08.2022 12:28
#
50 mega cca
Coutinho10
02.08.2022 23:01
#
tezko rict, jestli si vybral dobre, kazdopadne hodne luxusni prodej pro Bruggy
Kaka14
03.08.2022 11:09
#
Chukwuemeka uz mieri do Chealse a Sanchez do PSG .... takze rad by som sa mylil, ale podla mna pride do AC uz len stoper ....
1899-1995
03.08.2022 11:13
#
Bohužel to tak vypadá.
Filippo Inzaghi
03.08.2022 11:15
#
nějaký záložník přijde. Sanchese škoda ale možná dobře, vysoký plat a zranění. Kdyby vyšel ten Douglas Luiz z Aston Villy tak by to bylo super a má poslední rok smlouvy. Tak by nemusel stát moc
Pipo123
03.08.2022 12:07
#
Prečo by niekto vymenil Villu za AC? To je ako vymeniť Ferrari za Mazdu
Filippo Inzaghi
03.08.2022 13:10
#
Aston Villa která skončila 14. je Ferrari jo ? AC bude hrát ligu mistrů, bojovat o obhajobu ale když říkáš že je to jen Mazda
JuventusFC1897
03.08.2022 13:57
#
Asi narážal na ten začiatok diskuzie, Leeds atď...
maras93
03.08.2022 16:05
#
Trocha ironie
Kluivert9
03.08.2022 13:38
#
Kaka14
03.08.2022 12:27
#
no mne to vychadza ked sme mali na prestupy 50M, ze nam ostalo iba 7,8M (De Ketelaere 35M, Messiah 4,5M, Florenci 2,7M )... tak budeme este radi ked ty nasi dvaja kuzelnici M&M (s takym rozpoctom) este privedu kvalitneho stoperak, ktory bude namiesto Gabbiu
Filippo Inzaghi
03.08.2022 13:16
#
jestli teda opravdu jen 50M ? ikdyž se pořád psalo o větších částkách ještě když vyhrali titul, ale řekněme 50M. De Ketelaere stál 32 a navíc jsem prodali Haugeho a další, a zatím je rozdíl lehce přes 26M utracených. Tady máš odkaz: https://www.transfermarkt.com/ac-mailand/alletransfers/verein/5 Jsou tu všechny přestupy. Kdyby pustili pres 20 do záložníka a získali jednoho z dvojice Diallo/Tanganga na hostování s opcí, což mi přijde reálny a tým by to byl pěkný
Kaka14
03.08.2022 15:17
#
to by som aj ja bral , sak uvidime ako to dopadne
maras93
03.08.2022 12:20
#
Někdo do zálohy podle mě přijde, ale nebude to asi žádný velký jméno.
Kaka14
03.08.2022 12:30
#
no neviem, ale bodaj by si mal pravdu
mna skor stve ze ked nevysiel Sanchez, tak ci su stale vztahy s Mendezom ok, ked mame predlzovat Leao
maras93
03.08.2022 14:06
#
Věřim, že to na to nebude mít vliv. Jinak ještě si do budgetu připočítej naky éčka až Lyon prodá Paquetu.
Kaka14
03.08.2022 15:17
#
Pipo123
03.08.2022 12:21
#
Lazio Řím se dohodlo s Chelsea na hostování Emersona Palmieriho. Po splnění zatím nespecifikovaných podmínek se hostování změní v trvalý přestup, za který italský klub zaplatí 9 milionů eur.

Poď
Alberto Aquilani
03.08.2022 12:32
#
titul
Pipo123
03.08.2022 12:37
#
Roma a Lazio budú bojovať o titul, nezabudni na moje slová braško
Morgue
03.08.2022 12:56
#
Pipo123
03.08.2022 12:56
#
Ty sa nesmej, tento rok hráte o max 6 miesto
Morgue
03.08.2022 13:06
#
V pořádku. Pokud Lazio a Roma budou na prvních dvou příčkách, tak je logické, že je před námi ještě Salernitana, Specia a Monza
Pipo123
03.08.2022 13:11
#
Pozor Salernitana ide cestou Leicestru, zachránili sa a teraz spravia titul
Morgue
03.08.2022 13:18
#
Tak počkej, asi máš porouchanou věšteckou a nebo nějakou jinou kouli. Říkal si že Lazio a Roma budou na prvních příčkách. Měl by si tu věštbu trošku učesat Pak nevím na co si vsadit..
Pipo123
03.08.2022 13:20
#
Nene, píšem že Roma a Lazio budú bojovať o titul, to neznamená že ho získajú.
Morgue
03.08.2022 13:21
#
Takže, říkáš vsadit na Salernitanu jo? Jako kurz bude určo vysoký...
Pipo123
03.08.2022 13:24
#
Za barák
Furia Ceca
03.08.2022 12:56
#
V EL
Pozor skluz!
03.08.2022 13:22
#
Když to urveme, no problemo
Pozor skluz!
03.08.2022 13:23
#
Divím se, že po něm nešáhnul Spaletti, pod kterým vyletěl. Ruie už teď nebude žduchat Koulibaly do soubojů a zbytek je bez zkušeností.
Pipo123
03.08.2022 13:30
#
Majú toho Oliveru
JuventusFC1897
03.08.2022 13:58
#
Za 9m
Kapřík
03.08.2022 18:22
#
To zní pro vás slušně.
Furia Ceca
03.08.2022 13:01
#
West Ham se dohodl s Frankfurtem na prodeji Kostiće, ale sám hráč West Hamu vzkázal, "ať počkají", protože on sám doufá, že ho koupí Juve. To je hodně velký zklamání a osobní tragédie pro něj, odmítnout průměrný klub z PL na úkor nejúspěšnějšího italskýho klubu Přitom mohl být víc na očích skautů

Pipo123
03.08.2022 13:15
#
To poznám, chcel som jedno dievča, ona chcela mňa, ale nemal som prachy, nakoniec mi ju prebral borec čo vyzeral ako po mozgovej obrne, ale mal penáze
Il Architetto
03.08.2022 13:39
#
Alberto Aquilani
03.08.2022 13:40
#
Sampaoli said: “One night, I went to a bar, I was with a woman. We talked all night. We laughed, we flirted, I paid for several drinks of hers

“At around 5am, a guy came in, grabbed her by the arm and took her to the bathroom. He made love to her and she left with him. That doesn’t matter, because I had most of the possession on that night.”

aj tak si v tom súboji s tým chlapcom vyhral, pipo
Pipo123
03.08.2022 15:08
#
Kapřík
03.08.2022 18:20
#
Furia Ceca
03.08.2022 14:49
#
Aldeano
03.08.2022 15:11
#
fenixLFC
03.08.2022 16:44
#
a ten borec po obrne je juventus alebo west ham?
Pipo123
03.08.2022 16:52
#
West Ham
Shevchenko
03.08.2022 17:33
#
Viděl si někdy fanouška West Hamu? Pak by ses takhle hloupě neptal
fenixLFC
03.08.2022 17:35
#
videl som aj fanusika west hamu aj juventusu a presne preto sa pytam
Kluivert9
03.08.2022 13:40
#
JuventusFC1897
03.08.2022 13:59
#
Nuno čomes
03.08.2022 19:12
#
Ten Belotti do AS mě docela štve. Hlavně že máme softíky Correu a Džeka
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.