Ronaldinho se dohodl na smlouvě s AC Milán
Ronaldinho udělal velký krok směrem k přestupu z Barcelony do AC Milán. Brazilský útočník se s italským klubem již dohodl na podmínkách smlouvy, nyní čekají Rossoneri jednání se zástupci katalánského velkoklubu...
"Ronaldinho a Milán již dosáhli dohody," prohlásil hráčův agent a bratr v jedné osobě Roberto de Assis pro dnešní vydání deníku Gazzetta dello Sport.
Ronaldinho se s Rossoneri údajně dohodl na smlouvě s platností do léta 2012 a ročním platem osm milionů eur. "Je zde dohoda s hráčem. Nyní se musíme dohodnout i s Barcelonou, dejte nám čas," řekl si k celé záležitosti své vice-prezident AC Milán Adriano Galliani.
Ronaldinho v Barceloně zažil skvělá léta a klubu pomohl k zisku dvou španělských titulů a triumfu v Lize mistrů. V posledních dvou sezonách ale přišel velký pokles formy a kritika jak ze strany médií, tak i fanoušků. Na vině jsou rovněž zranění a tím posledním je natržený stehenní sval, kvůli němuž si Ronaldinho letos již nzahraje.
"Ronaldinho a Milán již dosáhli dohody," prohlásil hráčův agent a bratr v jedné osobě Roberto de Assis pro dnešní vydání deníku Gazzetta dello Sport.
Ronaldinho se s Rossoneri údajně dohodl na smlouvě s platností do léta 2012 a ročním platem osm milionů eur. "Je zde dohoda s hráčem. Nyní se musíme dohodnout i s Barcelonou, dejte nám čas," řekl si k celé záležitosti své vice-prezident AC Milán Adriano Galliani.
Ronaldinho v Barceloně zažil skvělá léta a klubu pomohl k zisku dvou španělských titulů a triumfu v Lize mistrů. V posledních dvou sezonách ale přišel velký pokles formy a kritika jak ze strany médií, tak i fanoušků. Na vině jsou rovněž zranění a tím posledním je natržený stehenní sval, kvůli němuž si Ronaldinho letos již nzahraje.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hotovo: Ronaldinho přestupuje do AC Milán
16.07.2008, 08:04
Ronaldinho je téměř náš, tvrdí Milán
15.07.2008, 20:43
Dunga je přesvědčený, že Ronaldinho posílí AC Milán
07.07.2008, 08:31
Citizens věří v zisk Ronaldinha. Ten míří do Milána
04.07.2008, 09:30
Milán vzdal boj o Adebayora. Nemá na něj peníze
02.07.2008, 09:02
AC Milán koupí buď Ronaldinha, nebo Adebayora
27.06.2008, 13:05
Přestup Ronaldinha do AC Milán je stále možný
25.06.2008, 10:53
Podle Gallianiho je přestup Ronaldinha nepravděpodobný
02.06.2008, 11:40
AC Milán se zaměřil na Eto'a
26.05.2008, 18:11
Berlusconi o Ronaldinha již nemá zájem
07.05.2008, 10:27
AC se nedohodlo s Barcelonou na Ronaldinhově přestupu
20.04.2008, 21:42
Ronaldinho jednou nohou v AC Milán, Inter se brání
20.04.2008, 11:03
Inter chce přetáhnout rivalovi Ronaldinha
14.04.2008, 10:21
Milán přiznal zájem o Ronaldinha, Inter situaci sleduje z povzdálí
11.04.2008, 11:09
Ronaldinha získáme, věří Berlusconi
05.04.2008, 13:32
Inter prý jedná o Ronaldinhovi, AC je v klidu
21.01.2008, 09:32
Komentáře (189)
Přidat komentářto bude síla
Barca může být ráda
husty
jsem rád, že odejde z Barci a jsem i rád, že půjde do ACM.
První posila, jen tak dál, hlavně potřebujeme útočníky a brankáře.
Co třeba Kameni???
jen to ne
Osobně si myslím, že přijde Frey. Ale Carlos by taky šel.
Frey je taky dobrej už dlouho se mi líbí jak chytá
I když mluví se o někom z trojce Boruc, Pletikosa, Ochoa, tak nevím.
Pletikosa by špatnej být nemusel Boruc tak ujde a Ochoa nevim kdo je
Pokud by vyšel Ochoa tak by to byly paráda
Ochoa je mexický reprezentant, je mu 22 a z těch tří je asi nejlepší.
dik pokud je lepší než Boruc i Pletikosa tak to opravdu dobrý bude a kde momentálně chytá
Je ještě v Mexiku, chytá za CF America.
22letý brankář, který ani nechytá v Evropě se zatím nemůže s Pletikosou srovnávat
Tak to může říct jen člověk, který Ochou nikdy neviděl chytat.
Ne neviděl, tak samo jako Ustariho, z kterého hodně lidíi dělalo pomalu nejlepšího brankáře na světě....
Óscar potřebuje víc chytat, ale pořád je lepší než Abbodanzieri, co ten předvedl v tý odvetě
Ustari že je lepší. Co ten předváděl, když dostal šanci bylo neskutečné.
Ty si jasny.
Podívej rozhodně by nemohl přijít jako 1 protože nemádost zkušeností s evropou
Já taky neříkám, že by byl jednička.
Ochoa je totiž výborný ve football manažeru, tak ho tady maj všichni za boha.
presne ,ale je jednotka v repre dobry je urcite a talent
Taky me prijde, ze se hodne hracu hodnoti podle managera:D
Kameni ani náhodou!!!
mě by se v AC líbil Neuer
Tento seznam bych doporučil Gallianimu:
Frey
Maggio, Zambrotta, Zapata, Barzagli, Juan, Vargas
Montolivo, Hleb
Mutu, Drogba, Huntelaar, Borriello
Frey,Barzagli a Drogba
Mutu by byl mnohem lepší.
až na Maggia je to good seznam
Novej Oddo, ale rychlejší .
Maggio letos hraje velice dobře, dal dokonce 6 gólů.
Frey
Zambrotta, Felipe, Juan, Mexes
Ronaldinho (ze zálohy nikdo další)
Benzema, Drogba
ještě L. Toni
Ten zůstane v bayernu
juan a mexes musia ostat v AS
Ty zase jdeš jen po jménech, ale třeba za Pirla nebo Seedorfa nemáte typově podobnou náhradu.
FREY/Kalac - Oddo/MAGGIO, Nesta/Kaladze/Bonera, BARZAGLI/Maldini, ZAMBROTTA/Jankulovski - Gattuso/Ambrosini/Brocchi, Pirlo/MONTOLIVO, HLEB/Seedorf - Kaká/RONALDINHO /Pato/MUTU/Gilardino/Ronaldo/Paloschi
Pryč: Dida, Cafú, Digao, Favalli, Serginho, Šimič, Emerson, Gourcuff, Inzaghi.
Gilardino je tam zbytečnej si myslím..
takový průvan nebude moc přeháníš
Ronnie půjde si myslím na Seedorfovo místo..., pokud se bude hrát 4-4-2 (4-1-2-1-2).
az na zambrottu je to v pohode
Frey tak z 95% nepříjde, ale doporučil bych Akinfejeva..., a taky bych škrtl Maggia, letos hraje dobře, ale obecně mi nepříjde lepší, než Oddo.
Zapata na stopera,to by stálo za vyzkoušení,akorát je docela moc mladý
Koho všechno chce AC ???? Drogbič,Sheva,Ronnie a ještě k nim stávající ofenzíva v čele s Patem a Kaká to bude
Spíš to bude brazilská ofenziva
sa cudujem AC, nemyslim si ze je to nejaka uzasna kupa....
Myslím si,že Ronaldinho se v ACM prosadí a s Kaká si budou rozumět.
jj,jsou ze stejneho státu... snad se domluví..ještě k tomu Pato, to bude krása...
Ještě stoper a golman. Jinak Kaká - Ronaldinho - Pato - Ronaldo
Kaká-Ronaldinho-Pato-Drogba.
Drogba do Interu snad
s Ronaldem už bych nepočítal..., ale Drogba by byl fantastickej.
Ronaldo se vrátí
kolik mu bude až skončí s léčením a rekonvalescencí + rozehrávka ? já fakt nevím, moc tomu nevěřím..., chce to zabrat už i na podzim konečně.
1-2 roky(kdyz vse pujde dobre)muze jeste klidne odehrat na vrcholne urovni a s jeho zabijackym instinktem bych se o jeho formu zas tak nebal
jo o tom žádná, ale kdy se vrátí ? jde mi o to, že bych fakt radši Drogbu už od podzimu, než Ronalda bůhví kdy...
to je jasné utočník přijde i já doufám že to bude Drogba ale s Ronaldem bych nadale rozhodne pocital
tak to jo, pokud příjde Drogba, ať se dává Ronaldo klidně do kupy a pak ať to zkusí
SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEER..Ronaldinho-Kaka-Pato to bude SILA !
at uz radsi de do duchodu nesnasim ho!!!!!!
ubožáku darek.ruckere
A já nesnáším tebe...
Já nevím jak ty, ale já toho kluka vidím na hřišti moc rád. A těch sezon co táhl Barcu bylo podle mě dost. To o co Ronaldinho obohatil fotbal by asi nikdo nevymyslel ani za celej fotbalovej život a myslím si, že nebýt jeho a pár dalších (C. Ronaldo, Quaresma, Henry, atd.), tak světový fotbal dost postrádá pěknou hru. Jemu náleží všechna čest...
doufám,že se ronaldinho dostane do pořádné formy a natře to ronaldovi
přeju mu to
Ac potrebuje hru zjednodusit. Nie hraca, ktory sa bude utapat v kluckach a prihravkach do sirky. To iste plati o Barce.
Ronaldinha,jak jistě víš,zdobí i jeho tipický tah na branku,takže se kvůl němu nestane z AC druhej Arsenal. Ronaldinho je dobrá posila,musí se jenom dostat do formy.
Tah na branu ? To som od neho uz dlho nevidel.
A aj v casoch najvacsej slavy to bol skor hrac pre postupny pozicny futbal. Dynamiku hre davali ini, Giuy-Etoo-Messi.
ber to tak, že Ronaldinho půjde na Seedorfovo místo..., tím pádem žádná změna co se týče zrychlení hry, tahu na bránu apod. (od toho je tam Kaka'), na druhou stranu je ale Ronnie ještě o něco těchničtější, než Clarence a taky nevyzpytatelnější, co se týče přihrávky..., já bych byl spokojenej...
4321 v Serii A vam ale moc nejde. V Lige Majstrov je to podstatne lepsie, ale tam zase bude citit jeho nulovu defenzivnu cinnost.
já taky pevně doufám, že se příští rok 4-3-2-1 hrát nebude, protože tam by nám opravdu moc nepomoh..., chce to tu milánskou klasiku, ještě když byl u nás Sheva, tudíž dva hroty a kvalitnější křídelní hru...
Ak myslis Seedorfovo miesto v 41212, tak to uz mu podla mna sediet nebude vobec, ak sa budu ocakavat od neho i defenzivne ulohy...bez nebude Milan Milanom.
myslím to tak, že v tomhle rozestavení by musel o to víc bránit Jankul, kterej by se do ofenzívy už tolik nedostal..., a on Seedorf navíc taky není žádnej zázračnej obranář, někdy mi příjde, že jenom překáží (někdy!).
Seedorf minimalne v tazkych zapasoch dokaze odpracovat tonu ciernej prace...
-------------Kaka-------------
Ronaldinho--------Gattusso
-------------Pirlo--------------
Mas na mysli toto ?
To je jak ta hrůza Brazilců z MS, já bych tam dal Hleba .
JJ. I s tym Hlebom.
jenže z tý brazilský zálohy neuměl bránit nikdo
jj, přesně tohle a stylem, že vpravo to odlítá Oddo (nebo někdo kvalitnější doufám) a bránit bude Gennaro, zatímco vlevo bude tvořit Ronaldinho a bránit Jankulovski (nebo v lepším případě Kaladze). no a se Seedorfem jak jsem řek, někdy mi příjde, že se tam motá, ale jako brání určitě líp, než Ronaldinho, to zas jo...
Seedorf sa tam mota, otazne je, ci to Ronaldinho zlepsi. Mne sa na ten post hodi skor nejaka motorova mys typu Iniesta, nez Ronaldinho s jeho pravidelnym prejavom "hrac momentu".
To je právě ten otazník. Sice to AC letos neklape,ale kdo z těch hráču by měl sedět? Když si je vezmeš individuálně,tak je to absolutní špička.
defenzívu Ronnie určitě nezlepší, o tom žádná..., ale na druhou stranu si ho fakt nedokážu představit jinde, než na Seedorfově místě. pokud by ovšem Ancelotti neprodělal transplantaci mozku (nebo nepříšel někdo jiný) a nezačal hrát 4-2-3-1, kde by bylo místo pro Seedorfa, Ronaldinha i Kaka'..., jenže to je absolutní utopie.
"si ho fakt nedokážu představit jinde, než na Seedorfově místě."...o to je smutnejsie, ze aj na tom mieste bude v urcitych smeroch velkou slabinou. Hlavne ten celozapasovy pohyb a defenzivna cinnost.
Urcite bude i v niektorych situaciach prinos, ale podla mna to uz nebude AC.
težko říct, já to prostě beru tak, že jde k nám a v tom případě přemýšlím, kde bude hrát. a jinde, než na Seedorf's place mě to nenapadá..., Tebe snad jo ? ve středu pod útočníkama pokud vím už dlouho nehrál, tam navíc hraje Kaka' a zprava už vůbec není kam...
"Tebe snad jo ?"...praveze nie, dokonca ani to Seedorfovo miesto nejak extra neozivy. Preto ho nepovazujem za vyraznu posilu pre AC.
Jedině jako druhej útočník, nebo zleva za hrotem (zprava Ricky).
Za útočníka by to šlo,ovšem to by musel nějakej přijít. Nevím,kdo by měl hrát s Patem na hrotu,podporovanej Rickym a Dinhem... Možná Drogba...
Prave ten druhy utocnik mi nesedi. Netlaci sa tolko do koncovky. U nas nim bol Giuly.
nj, v tom případě už zbývá jenom počkat. a já můžu akorát doufat, že u nás předvede to, co jsem napsal dřív - techničtější a nevyzpytatelnější projev, než Seedorf, bohužel nejspíš na úkor defenzívy...
A to,že už to nebude AC je možná dobře.
------------Sheva---------Crespo------------
---------------------Kaka-----------------------
--Seedorf-----------------------Gattusso----
---------------------Pirlo------------------------
Mne sa pacil tento system a hraci v nom. Zaloha mala rozohravacov(Pirlo, Seedorf-vypomoc), defenzivnu cinnost a agresivitu(Gattusso, Pirlo, Seedorf, dokonca v pripade potreby sa pridal i Kaka. Strelba z dialky( Seedorf, Pirlo, Kaka). Sheva a krajni obrancovia doplnali kridelne priestory.
Teraz ale neriesim otazku formy.
jj máš pravdu, jenže tohle se taky už hodně dlouho nehrálo (našlo by se fakt jen pár vyjímek) a tuhle otázku než Dinho vyřeší spíš druhej hroťák k Patovi...
Tym som ti chcel vysvetlit, co typoligicky stracas, ked miesto Seedorfa das Ronaldinha. Sam tam citis ubytok agresivity, defenzivnej cinnost a 90 minutovej motorovej mysi.
Ked v tom systeme zase stiahnes napriklad Crespa, tak zase stratis agresivitu v 16ke.
v tomhle máš pravdu no, na druhou stranu to jde řešit ještě okolnostmi (s kým se hraje, jak se zápas vyvíjí apod.), protože Seedorf zůstane, Ronnie tedy nejspíš příjde a přínost pro tým mají oba, navíc jak jsi sám vysvětlil, každej v něčem jiným .
"každej v něčem jiným"...no a prave Ronaldinho ma byt hrac pre kazdy zapas, nie pre len urcite zapasy.
jenže sám jsi teď dokázal, že není. ale příjde k nám a proto je třeba pro něj najít využití...
Tak to si nepochopil. Ronaldinho moze hrat kazdy zapas, ale nie v tom systeme, co ty navrhujes, cize miesto Seedorfa, tam len niektore zapasy.
Aby mohol hrat vsetky zapasy, tak by sa to muselo viac prekopat a tam by to postihlo ostatnych platnych hracov....
Aby mohol hrat vsetky zapasy( a ze taky hviezdny hrac by ich hrat naozaj mal), tak by sa to muselo viac prekopat a tam by to postihlo ostatnych platnych hracov....
pochopil jsem Tě, jenže v tom systému, kterej hraje Ancelotti by podle Tebe všechno odehrát nemohl..., nebo mohl, ale byly by tam už výše zmíněné nedostatky. ale já to beru tak, že Ancelotti jako starej rutinér měnit věci v tak velkým měřítku, jako jsi popsal, nebude. a proto věřím, že bude hrát v tomhle systému tak často, jak bude užitečnej, stejně tak, jako Seedorf, což mi momentálně příjde jako jediný řešení...
jiná věc je změna trenéra (a tudíž i systému a stylu hry), to by se mohlo změnit ledacos
Mne ide prave o to, ze hviezda Ronaldinhovej velkosti by mala hrat kazdy zapas(tomu by sa mal prisposobit) system. To by bolo vsak na ukor inych hracov.
Ak sa system neprisposobi, tak Ronaldinho bude len "na nieco" a v tom pripade nebude posilou s velkym P( a za take prachy) a o tom rozpravam...
jn, v tom souhlasím , ale v nějaký přizpůsobování systému, když bude na lavičce Ancelotti, fakt moc nevěřím..., bohužel.
vsichni zapominate ze tuhle sezonu hraje lip ambosini nez gatuso to ho jen tak vykopnete ze setstavy???????????
navíc, že to nebude AC bych se nebál..., v Gullitovi vidím něco podobnýho.
Nemyslím si.
Chces snad tvrdit, ze to bol na dynamike a priamociarosti stavajuci hrac ? Tym nemyslim, ze mal lepsiu dynamiku pohybu, tym myslim herny prejav blizky Giulymu, atd..
Tah na branku ale měl.
Myslim to uplne inak, nez to ty chapes.
Isty tah na branu ma kazdy hrac. AC teraz potrebuje hraca, ktory im tuto vlastnost ozivy. To by ani vo svojej starej forme nezvladol.
To fakt nechápu, jak to myslíš...
Celkova dynamika hry a priamociarost zo strany AC je dajme tomu na urovni 6 z 10 moznych. Myslim, ze to chce hraca, ktory to zdvihne aspon na 7-8, nie ze bude mat problem sa vyrovnat tomu, co tam je.
Já to chápu a myslím,že pravdu nemáš. V AC má tah na branku na starosti Kaká a myslím,že Dinho,pokud se dostane do fromy,bude schopnej ho solidně doplňovat.
Praveze Ronaldinho tah Kaka na branu nema.
Přesně tak.. Na to mám jednoznačnej názor.. A nenuťte mě,abych musel jít hledat na YouTube.. No... Možná bych ani moc hledat nemusel.
Pres Drogbu, Kaka, pata A Shevu SE NEPROSADI
no tak Drogba se 3evou nepříjdou současně určitě....
V AC před ním stojí nová výzva, myslím si, že půjde nahoru. Chce to jen makat.
Tak s novým působištěm bude mít určitě skvělou motivaci, jde jen o to, jak mu ta motivace vydrží. Ale přestože nejsem rád, že odchází z Barcelony a španělské ligy, tak mě naopak hřeje, že jde do Milána.
přesně tak
Jenze je tu jeden, problem, jeste neprestoupil a o dinha bude mit zajem vic klubu nez jen AC a Barca si rada poslechne vsechny nabidky a ne jen tu od AC.
Hmm no nevím ale věřím, že se u nás chytne jako ostatní brazilci
Rivaldo?
Výjimka potvrzující pravidlo.
v LM 02/03 proměnil penaltu proti Lokomotivu, díky čemuž jsme vyhráli u nich 1-0 , děkujem...
Večer tu bude zpráva od Ancolettiho,že Ronnieho nechce, a že pro něj nebude misto a todleto tamdleto, a je to tu zas
Zajímalo by mě nakolik chce Berlusconi Dinha jako posilu do AC Milan a nakolik ho bere jako "politickej tah" před blížícími se volbami v IT..
Volby vyhraje bez problému...
to ale neznamená, že ronaldinho nemůže být politickej tah..
tak určitě to v tom hraje roli. člověk jako Berlusconi ani jinak nepřemýšlí...
Moje pocity:
Je to hrozná škoda, protože odchází legenda, ale pro všechny strany (snad kromě Milána) to je výbornej a nevyhnutelnej tah.
Ať se Ti daří, Ronnie , vděčím ti za moc, hlavně clásico na Bernebeu, kde jsme je rozsekali 3:0, je nezapomenutelný. Ještě jednou díky
jé, sorry, tohle patřilo dolů
Fotbalu toho dal hodně proto mu přeju aby se dostal do bývalé formy stačí makat.Myslím si že mu přestup prospěje dostane novou výzvu.
kaka a ronaldinho vedla seba???neviem ci nebude kakovi vadit ze uz to cele nestoji len na nom
Možná mu to pomůže
Moc mu přeju aby hrál, třeba i v AC, protože nevím jak vy, ale já toho kluka vidím na hřišti moc rád. A těch sezon co táhl Barcu bylo podle mě dost. To o co Ronaldinho obohatil fotbal by asi nikdo nevymyslel ani za celej fotbalovej život a myslím si, že nebýt jeho a pár dalších (C. Ronaldo, Quaresma, Henry, atd.), tak světový fotbal dost postrádá pěknou hru. Jemu náleží všechna čest... A myslím si, že Barca ho jednou bude moc postrádat... Na druhou stranu mě mrzí, že už ho asi v Barcelonském dresu neuvidím....
Mám ho taky rád, ale nevím, co vymyslel, naprosto většinu spíše přebral... Na čemž samozřejmě není nic špatného.
no já jsem rád, že jde k nám, i když je teď vážně "neuvěřitelnej" , páč jak už napsal spanhel: stojí před ním nová výzva, takže může jít nahoru, když bude makat..., v což doufám.
Myslim, že to bude novej impuls. Po tý supersezóně (2006) byl jako bez motivace. Myslim, že teď to bude zase starej dobrej Ronaldinho. Brazilskej útok Kaká - Pato - Ronaldinho . . .by mohla bejt pecka
a za nedlouho ještě skoro uzdravený Ronaldo - Ronaldinho - Kaká, Pato - Ronaldo a AC je novodobá Brazílie
pravda, na něj sem zapoměl. Ještě by mohl přijít Adriano
zálohu vyztužit Diego, Juninho a Robinho...... založíme novej tým ne?
AC Brazil Milan
05/06 z jeho strany už tak skvělá nebyla, co se týše výkonů během celé sezóny, tak jednoznačně 04/05, pak už to padalo.
Nejlepší období celý rok 2004 a celý rok 2005.
2006 určitě ne, už jen proto jak hrál na MS a po MS.
no ježiši, sekl sem se vo rok . . .
dalsi nesmyslny kup jako kup Ronalda,bud je zraneny nebo vysedava uz neni hvezda jako byl a presne takhle dopadne ronaldinho....kaka byl minuly rok dobry a byl tak nastejno s C.Ronaldem ale ted ho Christiano prevalcoval
Ronaldo je buď zraněný, nebo vysedává? Se zraněním souhlas, ale jakmile byl v pohodě, tak hrál v základu a dával i góly! Rozhodně nevysedával! A pochybuju, že Ronaldinho bude vysedávat, když ho koupí za 20 mega a víc.
kdybys nekoho koupil za velke prachy a hral hov.no nechal bys ho tam? at si AC kupuje koho chce v lize ma max.na 4 misto a v lize mistru bud haluzacky neco vyhraje nebo vypadne jako ted
proste ronaldinho uz neni takova hvezda co byval
R10---Pato-----?
-----Kaká--------
--------Pirlo------
-----Gattuso-----
--------Ronaldo-------Pato-----
-------Kaká------Ronaldinho--- samozřejmě ronaldo až bude ready, červeno černí kanárci
Kua.... Tak myslim že pro příští sezónu máme jasnýho vítěze LM, ( pokud se tam letos dostanou) italský ligy a poháru
po tomhle příspěvku se stydím nazývat se dál optimistou
Je škoda, že Ronnie odchází, vzhledem k tomu, co dokázal. Ale z toho se žít donekonečna nedá, a tak mě jeho odchod mrzí spíš z ekonom. hlediska, přeci jenom patří mezi "atraktivní zboží" a tak by cena mohla být vyšší.
Osobně bych ho raději viděl v Interu, který dle mého ještě vstoupí do hry.
v barce se hodil nejvic a kdyz uz ne v barce tak nekde v brazilii
konečně jde pryč z barcy!!!
Tady je tak naspamování že to nemá cenu číst
P.S. jen at se dohodne s AC,jen když nepůjde do chelsea...
presne ja bych ho v chelsea taky nechtel, a sem zvedav jak se mu bude darit v Ac
Tak a Benzema do Barci, hura jeste bych tam rad videl Diega misto Deca!
tak to snad uz vyjde,myslim si,ze v jeho rozhodovani mohl hrat urcitou roli Kaka.....a snad se inter do toho moc micht nebude,jak pise kolega nahore........
konečne sa zdvihne jeho herná síla borci
Ronaldinho se nezvedne naopak dolu stahne Kaka a Pata.. flakani, simulovani zraneni apod.
kaká neni typem hrače,kterej by simuloval nebo něco flákal
jj, přesně tak
Proč by jako někoho stahoval? To jakom že přijde, bude to flákat a Kaká si řekne: ok, tak to budu flákat taky a navrch začnu simulovat! Tak to promiň, ale to je hloupost
Hleb přestupuje do Interu! To mě docela mrzí, kvůli Rosovi, pěkně ti dva spolupracovali...
to je z blesku nebo seriózní? Odkud to máš?
ze seriozniho bulvaru goal.com
jaj, ten je dobrej leda tak na on line sledování . . .
nevěřim tomu, jestli takle zklame stejně jako Henry (prej že je tady spokojen a pak se vydá za penezma...konkrétně: 5letej kontrakt a 3 miliony za rok) tak to at se de vycpat, klubista
Já si myslim, že by byl sám proti sobě, kdyby odešel do Interu! Vždyť Arsenal čekaj supersezóny a trofeje. Navíc Hleb je vynikající hráč, ale není žádná výrazná osobnost, která by Interu pomohla v pohárech . . . Nemyslim si, že je to pravda!
já taky ne a doufám v to...ne že by to bylo naky oslabení, ba naopak by to AW dokopalo ke koupi Younga, ale ne, tam nepujde...a k tomu, že Arsenal čekaj supersezony, tak právě na goalu píšou (vymejšlej si) že prej nedávno prohlásil, že ho štve že Arsenal neni schopnej neco vyhrát
cože? Dyť to sou mladý kluci, dá se říct! Uvidíš, do dvou, tří let, s nastolenym trendem budou nejlepší!
no já v to jako kanonýr doufám ale podle mě toto nikdy neřekl, nevěřim tomu
taky si myslim, že je to blbost. Ale víš jak to chodí. Zejtra vyjde zpráva od Wengera, že neodejde, pozítří zparáva agenta že jo a pak od Hleba, že ne!
no tak necht má teda pravdu Hleb a Wenger
tak je to měsíc či dva, co tu vyšel článek od Hlebova agenta, že je v Arsenalu naprosto spokojený, nic mu tu nechybí a že by byl blázen kdyby přestoupil. Jako spekulovat ještě nad Barcou, dejme tomu, ale nad Interem? Ktreje dobrej fotbalista při smyslech by tam šel? Maj dobrou obranu a útok, ale žádnou pořádnou koncepci tam nevidím a občas mi připadá, že se tam Mancini snaží nacpat co nejvíc obránců a znudit co nejvíc fanoušků. Před třemi lety tam Byl Cambiaso ten nejdefenzifnější záložník, dnes je tomu přesně naopak, přitom tehdy smetly Valencii v jejcih spšičkový formě 5:1. ale ubetonovat 1:0 z haluz gólu a čistý konto je asi zábavnější. Stokrát lepší být s Arsenalem druhý či třetí v PL, bavit miliony fandů po světě než každoroční ostuda v LM s Interem a ubetonovaný mače v lize s možností vyhrát titul díky nemohoucnosti soupeřů. Stejně lonskej a předlonskej titul jim nepatří a v životě by na něj neměli.
presne Inter sou lamy
Ronaldinho se do Barcy hodil nejvic a kdyz uz ne tam tak nekde v Brazilii do AC se mi nehodi
no nevím, to co letos předváděl byla katasrofa, třeba mu přestup prospěje
Moje pocity:
Je to hrozná škoda, protože odchází legenda, ale pro všechny strany (snad kromě Milána) to je výbornej a nevyhnutelnej tah.
Ať se Ti daří, Ronnie , vděčím ti za moc, hlavně clásico na Bernebeu, kde jsme je rozsekali 3:0, je nezapomenutelný. Ještě jednou díky
ronaldinho,ševa, benzema, plus nekoho do brány a vyhrajem všechno !!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele