Ronaldinho se stěhuje z AC Milán do Flamenga
Ronaldinho se s definitivní platností stěhuje z AC Milán a vrací se do Brazílie, někdejší hráč PSG a Barcelony přestoupil do Flamenga. Tam se pokusí navázat na Adriana, který v dresu tohoto klubu znovu nastartoval svou kariéru...
Rossoneri o Ronaldinha přestali mít zájem a jméno 30letého ofenzivního fotbalisty bylo v posledních týdnech často skloňováno v souvislosti s návratem do Gremia, které se s AC Milán také dohodlo na odchodu. Zájem měly i Palmeiras nebo anglický Blackburn, celý souboj ovšem nakonec vyhrálo Flamengo.
"Těší nás, že můžeme oznámit najmutí Ronaldinha pro následující čtyři sezony. Děkuji vedení za to, jak si počínalo při jednáních. Projekt začal hned prvního dne, co jsem se stala prezidentkou. Děkuji oddělení s hlavním trenérem Wanderleyem Luxemburgem a zvláště pak fanouškům," řekla pro internetové stránky klubu prezidentka Patricia Amorimová.
Rossoneri o Ronaldinha přestali mít zájem a jméno 30letého ofenzivního fotbalisty bylo v posledních týdnech často skloňováno v souvislosti s návratem do Gremia, které se s AC Milán také dohodlo na odchodu. Zájem měly i Palmeiras nebo anglický Blackburn, celý souboj ovšem nakonec vyhrálo Flamengo.
"Těší nás, že můžeme oznámit najmutí Ronaldinha pro následující čtyři sezony. Děkuji vedení za to, jak si počínalo při jednáních. Projekt začal hned prvního dne, co jsem se stala prezidentkou. Děkuji oddělení s hlavním trenérem Wanderleyem Luxemburgem a zvláště pak fanouškům," řekla pro internetové stránky klubu prezidentka Patricia Amorimová.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ibrahimovič v létě odmítl Manchester City. Nešlo mi o peníze, říká
15.02.2011, 09:10
Ronaldinho se ve Flamengu dočkal většího přivítání než Zico
13.01.2011, 11:48
Milán se dohodl s Flamengem na odchodu Ronaldinha
08.01.2011, 22:57
Ronaldinho dostal svolení k odchodu z AC Milán
06.01.2011, 21:47
V Blackburnu věří, že získají Ronaldinha
04.01.2011, 15:17
Dohodu s Ronaldinhem oznámilo také Flamengo
02.01.2011, 21:05
Ibrahimovičovi je líto odchodu Ronaldinha a vítá Cassana
02.01.2011, 12:48
Ronaldinhův odchod z Milána se blíží, už opustil tým
01.01.2011, 17:08
Berlusconi chce, aby Ronaldinho zůstal v AC Milán
28.12.2010, 20:55
Jsme již s Ronaldinhem dohodnutí, hlásí prezident Grêmia
22.12.2010, 18:57
Ronaldinho by se mohl do Brazílie vrátit už v lednu
14.12.2010, 19:03
Komentáře (238)
Přidat komentářDíky za vše Dinho Tvoje parády budou v Evropě chybět
podpis
za nick za příspěvek.
LEGENDA futbalu
nech sa darí, Ronnie
bylo skvele mit ho v Barce - on dokazal udelat z fotbalu show a takovy hrac se bude hledat uz tezce ...
Hodně štěstí. Nikdo tak nebavil fotbalový svět jako ty. To je v dnešní době plné taktiky vzácné.
Grazie Dinho,v evropě končí další jedna fotbalová legenda,Brazilský kouzelník s míčem.Ronaldo,Rivaldo,Ronaldinho............
vsetci hrali v najlepsich rokoch za Barcu a potom bud Inter alebo AC
Zvláště u Ronalda byli ty roky v Barce dlouhé a plodné..
hodně štěstí
Corinthians vs Flamengo..to budou zápasy
Sprominutim je to vul, nechapu proc tam jde, ale jeho volba tak at se mu tedy dari
že když to nechápeš ty tak to neznamená, že je to vůl
v tom případě je to soudný vůl, který si uvědomuje, že na špičkové kluby v Evropě už nemá a nechce se mu hrát v nějakém průměrném klubu. Věřim, že se ve Flamengu chybí a nejpozději za dva roky se ještě jednou vydá do Evropy
radši ne, ať je zase za boha v Brazílii než ho vidět jak potácí v Evropě
bude záležet na něm, jestli se opravdu bude cítit, minimálně chuť by podle mě mít mohl, samozřejmě si nesmí vybrat nějaký klub jenom na základě medových řečí, kde by jinak měl být především lákadlem pro fanoušky na základě svého jména, jako třeba teď Blackburn, anglický fotbal není pro něj
Jako hráč už těžko. Je to škoda, ale čas nelze zastavit.
No, kdyby se radeji vratil do PSG ale nerikej Ze on na evropu uz nema... Jinak me docela pobavilo jak tam je napsano s tim Adrianem Ze tam nastartoval novou karieru, a jak dopadl ? Dobre tam se mu darilo ale Ze by nastartoval to opravdu ne.
Ale volem sem ho urcite nazivat nemel
Vidět ho v dresu Barcelony bylo prostě super, neskutečnej hráč, takovej jako on už se nejspíš nenarodí... klobouk dolů Dinho
Zase sa stahuje?čo tu čítam tak za posledný týžden už prešiel pol Brazílie
ciao Dinho a díky za všechno
sakra.mel jit do gremia
Zase o důvod navíc, proč koukat na brazilskou ligu
OT: Do Plzně prý má jít z Baníku Neuwirth... nestačím zírat jestli je to pravda.
říká dnešní Blesk, tak nevím...
to snad ne
To snad ne
to bych byl hodně naštvanej, po těch posilách co zatim přišly přivést takovýho joudu
Jen ať jde Neuwirth je nehorázné kopyto!
Uvítání v Barceloně nebo v Miláně bude nic oproti tomu, co mu skvělí fanoušci Flamenga .
Znáte někdo jentak namátkou která dříve slávná jména se pohybujou v brazilské lize ??? Namátkou , Ronaldo, R.Carlos, Ronaldinho, Juninho , Kleberson ....
Juninho je v Kataru
Marcellinho,Fred,Deco
Když přestupoval do AC tak jsem byl hodně proti němu.Nakonec si mě ale hlavně za loňskou sezonu hodně získal.Díky Dinho
Jaká je vlastně momentálně vaše ideální sestava bez ohledu na zranění? Nějak se to u vás míchá a těch ofenzivních hvězd je najednou až až.
Abbiati; Abate, Nesta, Thiago, Zambrotta; Flamini, Ambrosini, Pirlo; Robinho/Prince; Pato, Ibrahimović..., toho trequartistu si fakt neodvážím tipovat.
neni lepsi spis na levym beku Antonini?
podle formy..., letos spíš Zambro.
Flamini se tak zlepšil, nebo Rino tak zhoršil a není kde brát?
Flamini je Allegriho oblíbenec, má rád tenhle typ záložníka (univerzální), na druhou stranu Rina si taky oblíbil (který kouč né, když dře jako blázen), nicméně Rino už strašně prasí, všechno je to s faulem..., maká a pořád vybojuje velké množství míčů, ale do kombinace je většinou nepoužitelný a těch faulů je vážně moc. kdyby se Flamster nezranil pokaždé, kdy se pomalu dostává do základu, asi by tam měl letos pevné místo...
Já s tebou souhlasim v podstatě, Gattuso už bejvá hodně často v těch soubojích pozdějc, jenom prostě nevim kde bereš tu jistotu, že dá Allegri přednost Flaminimu. S těma zraněníma má smůlu to je fakt, ale je u nás 3 rok a ještě se úplně neprosadil, bohužel, zas když nastoupil tak nezklamal. Já jsem každopádně pro to aby dostávali příležitost v záloze Flamini a Boateng. Zatim to má Allegri poměrně usnadněné - hraje prostě ten kdo je zdravej a nemá trest. Těšim se na to až budem komplet, co vymyslí!
kde píšu, že jsem si tím jistej ? vycházím z faktů, Allegri chtěl před sezonou na Flaminim stavět a začal v základu, bohužel se pokaždé zranil, když bylo na čase se rozjet. Gattusa si Max taky váží a rád ho staví, netvrdím, že bude jistě hrát Flamini..., nicméně je to Allegriho typ oblíbeného záložníka, je komplexnější než Rino, může být prospěšnější, to ukáže čas..., za předpokladu, že konečně přestane být takový smolař.
proč se Flamini zatím plně neprosadil ? první sezonu v Miláně mu udělal čáru přes rozpočet Gattuso, který neodešel do Bayernu a nasadil k parádním výkonům..., jedněm z nejlepších, co u něj pamatuju. Flamster poté začal nastupovat na pravém beku, kde byl výborný..., bohužel pro něj a pro nás rovněž, tam nechtěl hrát pravidelně, Leonardovi řekl, že chce hrát v záloze a ten mu vyhověl. peška měl poté ovšem v tom, že Leo vymyslel nový systém (4-2-1-3), do kterého se vešli jen 2 střední záložníci (kapitán Ambro a nepostradatelný Pirlo), většinou seděl dokonce Rino. nastoupil Allegri a jedním z prvních hráčů, které zmínil, byl právě Flamini..., těšil se na spolupráci s ním, patřil k jeho oblíbencům, začal v základu. nikdo ale nemůže Flamstrovi za to, že se většinou zraní ve chvíli, kdy se tam má trvale usadit. uvidíme, jestli se mu to povede tentokrát, už je zdravý a na Lecce bude pravděpodobně připravený. pointa je nicméně v tom, že letos měl všechny potřebné předpoklady pro to, aby v základní sestavě nastupoval a o to tady šlo..., patřil do Allegriho ideální jedenáctky.
OK. Tim větší smůla, že se zranil. Tak snad bude k dispozici už brzy a uvidíme, šanci určitě dostane. Já čtu články jenom na českých stránkách AC a tam jsou takový ty fráze, že tomu a tomu hráči trenér věří a chce na něm stavět apod. docela často, takže tomu nedávám takovou váhu a řídím se sestavou na hřišti a tam jsem neviděl moc změnu v nasazování Flaminiho oproti loňský sezoně, ale to bylo tim že vlastně od začátku sezony někdo z trojice rino, pirlo, ambro byl mimo hru, takže já ho bral jako prvního střídajícího a Allegri s nim asi počítal nastálo do základu jak říkáš. Ale letos je vůbec těžký říct kdo je základ, protože ta sestava je prakticky každej zápas jiná, což souvisí s marodkou. Ale mně to nevadí, vlastně je to jako sen, kdo by si pomyslel, že z tolika absencema každý kolo budem po půlce sezóny vést o 4 body! A jsem rád, že každý může ukázat co v něm je. Allegri se jeví jako dobrý trenér, který ví co dělá.
FORZA MILAN!
4-3-1-2
Abbiati-Abate,Nesta,Thiago Silva,Antonini(Zambrotta)-Flamini(Rino),Ambro,Pirlo-Boateng(Robinho)-Ibra,Pato
největší otazník asi bude na postě trequartisty kde hrál dobře Prince než se zranil.Těd se tam rozehrál Robinho a ještě tam může hrát Cassano.Antonini vs Zambro podle aktuální formy.Luca měl slabší podzim ale těd hrál celkem dobře.Každopádně proti silnějším soupeřům bych tam dal asi Zambrottu.
Díky pánové. Takže Cassano se bral jenom pro zvýšení konkurence? Nějaký novinky o uplatnění opcí u Ibry nebo Robinha?
Cassano přišel,protože jsme měli k dispozici pouze tři útočníky navíc Pato je často zraněný.Náhrada za Dinha...
Ok, ale stejně mi přijde, že lávku by snesl jenom Boateng. Ostatní asi budou remcat. Teda pokud budou všichni zdraví, což se asi moc předpokládat nedá.
Robinho prisel na prestup a Zlatan je myslim si ze jasnej
Robinho je koupenej, na Ibru se opce pravděpodobně uplatní...
Cassano dorazil, protože byla šance získat levně hráče jeho kvalit, přičemž tomu "pomohla" absence Pippa, který je zraněnej do konce sezony. za 2 zápasy udělal 3 asistence a to už jsou všichni 4 (Ibra, Robson, Pato, Cassano) zdraví. ono to nějak půjde...
jo a odchází Dinho, pravda...
Je fakt, že konkurence by je mohla táhnout nahoru. Hrát budou chtít určitě všichni. A myslel jsem, že Robinho byla hostovačka s opcí...
ze zacatku to tak vypadalo ale nakonec se z toho stal prestup za 18 mil. liber coz myslim ze je hodne dobra cena
http://www.eurofotbal.cz/clanky/robinho-se-opet-stehuje-tentokrat-do-ac-milan-125226/
Divácky nejatraktivnější hráč v Evropě za posledních 10 let. U ostatních jsou na jejich super výkonech moc znát fyzické předpoklady ale Dinho se dostal na vrchol hlavně díky super tehnice a velké nečitelnosti. To musí mít hráč v sobě a to je proč si ho budu pamatovat. Messi i CR mají dlouhodobě stabilnější výkonnost ale je to až moc založeno na rychlosti´, jejich dovednosti jsou podřízeny celkovému výsledku což u Ronnieho nebylo v PSG ( by´t pro fandy PSG to muselo být občas k vzteku a ani v Barce, v AC už jsem ho moc nesledoval.
Ronnie díky a doufám že se brzo ukáže někdo podobný.
Souhlas, Dinho talentem a kreativitou oba jmenované převyšoval.
Tak tak. Na Ronaldinhovi se mi líbila ta radost z fotbalu, u Henryho s Bergkampem ta neskutečná elegance.
Titi u mě klesl postojem ke slabším soupeřům. Nevím jestli to dělal už dřív ale tak po 2004 když hráli s někým slabším, např. Sparta a soupeř na něj hrál na hranici pravidel tak se pořád díval po rozhodčím a házel vyčítavé pohledy. Denise si herně nevybavuju, tehdy jsem nejvíc z Gunners obdivoval kraje pires, freddie a vzadu adams.
Troufám si tvrdit, že bez Bergkampa by z Henryho nebyl takový hráč. Ta podobnost tam byla neskutečná. Jinak já jsem vlastně začal fandit Arsenalu v době, kdy měli snad nejstarší obranu, co jde. Teda kromě tehdy té valencijské s Anglomou a Carbonim.
Myslíš Keown, Dixon, Adams, Winterburn a v bráně David? Dohromady tak 150 let.
Tehdy jsem je měl taky rád ale zahraniční klub mě může nasrat a fandit mu přestanu což se povedlo Arsenalu a nakonec i Ottawě v NHL ( i když jsem si ji vybral jako nejhorší tým ligy
Zbrojovka a Slavia můžou udělat cokoliv ale nic je nevymaže
Díky za všechno Dinho
http://www.youtube.com/watch?v=9-WbMY2Ggtg
z rossoneri k rossoneri
GRAZIE DINHO
ejn at jde ošklivec jden
Krasavec to sic není, přesto jsem si jist, že měl mnohem, mnohem a ještě jednou mnohem více krásných žen, než ty..
za tie prachy kto by nemal
V Brazílii bude bavit, v tom je prostě pořád nej!
Díky za loňskou sezonu. Já ale dlouho nezapomenu, jak hlavou rozhodl hned svoje první derby. Grazie Dinho!!!
ten moment mam na plagate v izbe
Na jaký gól Dinha nejradši vzpomínáte? Já na tento...Jsem málem zešílel, jak to napálil pod břevno .
http://www.youtube.com/watch?v=ijR1WX2bLIo
Pod brevno?
no nad břevno by to dal asi těžko...
pod břevno? Že ty tam zase chlastáš ferneta? Pak je mi jasný, proč ti nadesetkrát nešly udělat statistiky z Dánska
Na skoro pod břevno .
Aha, tak teď se dívám, že jsem dal špatný odkaz ! myslel jsem gól proti AC Milán 2004/2005, i když ten proti Chelsea taky patří k mým nejoblíbenějším.
http://www.youtube.com/watch?v=-FO5svfo3JY
Gattuso jak mu uhnul
Taky nádherný, navíc takhle ke konci zápasu...
Nedávno sem si ten zápas stáhl
Dinho
Nádherný gol, ale pod břevno ?
Každý gól je pod břevno, protože jinak by to nebyl gól, ale bylo by to nad.
JJ. Dal jsem špatný odkaz, viz trochu nahoře .
Ten byl výbornej, já mám rád i tenhle proti Brémám http://www.youtube.com/watch?v=JcSEJ9mKegY
Ten je fakt nejlepší, tam s Čechem a celou obranou Chelsea neskutečně vyjebal..
A ten přímák po zemi proti Brémám je taky klasa. A pak samozřejmě ty sola z Clasica na Santiago Bernabeu.
Ten je fakt nejlepší, tam s Čechem a celou obranou Chelsea neskutečně vyjebal..
A ten přímák po zemi proti Brémám je taky klasa. A pak samozřejmě ty sola z Clasica na Santiago Bernabeu.
http://www.youtube.com/watch?v=QfAc-KWByHI
rozhodně
když se na to koukám, tak bych i přál Barceloně ale dneska už stojí za prd (Barcelona)
najkrajsi gol bol aj tak ten pamatny seamanovi
Sice to není gól, ale já si vždycky vzpomenu na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=QEq4yu7taHM
http://www.youtube.com/watch?v=r6tPVnzN4ZE
tento bol pod brvno
pod brvno doslova nie , ale vtedy som od radosti skoro rozbil konferencny stolik ... na to sa nezabuda
http://www.youtube.com/watch?v=kJ-cL8oe6KE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5AHaGIzZ1MA&feature=related
OT : Žebříček nejkvalitnějších lig podle IFFHS
Žebříček nejkvalitnějších lig podle Mezinárodní federace fotbalových historiků a statistiků (IFFHS): 1. Španělsko 1092 bodů, 2. Anglie 1039, 3. Itálie 1021, 4. Brazílie 982, 5. Německo 932, 6. Francie 884, 7. Argentina 861, 8. Portugalsko 789,5, 9. Nizozemsko 787,5, 10. Ukrajina 709, ...26. Česká republika 519.
Souhlas, akorát Německo před Brazilii
Spanelska je z prvni desitky nejhorsi...
No nebýt tam Barca a Real, tak mají ligu tak na úrovni Portugalska. Ovšem tyhle 2 mančafty bohužel stále existují.
Co to jsou za argumenty ?
To vlastně ani nejsou argumenty. Bohužel tam mají 2 nejsilnější týmy světa a ještě větší škoda je, že zbytek ligy je takovej nijakej. V Anglii, Německu, Francii nebo Itálii se letos nebo minulé sezóny pere o titul celkem dost týmu a všude můžou vyhrát klidně 4 i více týmů titul a před sezonou není nic rozhodnuto.
Tahle dominance Barcy a Realu ve Španělsku možná vyhovuje fnadům těchto týmů, ale to znamená, že jsou za rok pro mě ve Španělsku jen 2 atraktivní zápasy a tímpádem je pro mě i taková česká liga 100x zábavnější než španělská.
Mě je sympatické Bilbao, díky svojí přestupové politice. Bylo by super kdyby v PL byl klub založený třeba jenom na hráčích z jednoho hrabství. A nebo kdyby Cardiff bral jenom Velšany.
Mně by stačilo, kdyby byl nějaký velký klub PL zaměřen aspoň na Angličany. Nedovedu si představit, že bych byl z Londýna a měl fandit týmu, kde donedávna nehrál jedinej hráč z Anglie. To by prostě nešlo.
třeba z Juventusu by si měli vzít příklad
l’Arsenal London Taky mě to pěkně štve. Byl bych mnohem radši, kdyby v Man Utd hráli akorát ostrovani, ale pochybuju že na trhu je dost dostupných hráčů na to, aby to vůbec bylo možné.
No jak já nemám rád Platiniho, tak by mě potěšilo, kdyby si prosadil to svoje 6+5. Klidně s tím, že to začne platit třeba za 5 let, aby měly kluby čas trochu zapracovat na mládeži, ale prostě mě silně irituje, když někde hrajou jenom cizáci. A já bych k tomu ještě dal podmínku, že tak 2 nebo 3 hráči by museli být odchovanci.
Jsem rád, že Sigma je na tom s odchovanci tak jak je, čili skoro nejlíp v celé Evropě a je radost se dívat na partu kluků, co bojujou za svoje město, hned v tom člověk cítí větší srdce.
Bojujou za svoje město a jak přijde první lepší nabídka, frnk za lepším. Názorně to ukázali vaši klubisté jako Urbánek, Jarda Černý či Kami Vacek. Hráči jako Marek Heinz se radši vrátí do Baníku, stejně jako Radek Látal. V součanosti u vás zůstávají jen hráči, pro které je Olomouc jejich strop nebo hráči, kteří čekají že je zachrání nějaký klub ze zahraničí. To že sázíte na odchovance je ve vašem případě z nouze cnost, protože nemáte peníze absolutně na nic a tohle je vaše jediná cesta, jak se udržet v lize. Je to bludný kruh, kdy třeba jednou za čas skončíte v lize 4. nebo budete hrát o titul, ale když příjde nějaký úspěch, rozprodáte kádr, rozkradete prachy a jedete nové kolečko
Teďka si krásně popsal Arsenal posledních čtyř let.
Až na to, že mi nekrmíme pupíky funkcionářů, ale splácíme nový stadion, který už je téměř splacen a přináší nám každoročně obrovské zisky. Krom jiného investujeme do akademie a posil kádru. Šanci odchovancům nedáváme proto, že na posily nemáme, ale protože chceme a staré navrátilce do kádru nebereme, protože na to již výkonostně nemají a ke všemu ani nejsou odchovanci klubu
Sigma je jeden ze tří týmů, spolu s Teplicama a Spartou kteří vlastní stadion na kterém hrají, ten se pořád opravuje a zkvalitňuje, teďka se postavila nová tribuna. Rozpočet není nejvyšší v lize, ale nejsme žádní chudáčci, pohybujem se na úrovni Baníku. Zbrojovky a nebo Teplic. Sigma má pravděpodobně nejlepší akademii v lize a hráči kteří z ní vycházejí na ligu mají, tak proč je nepostavit. Černý srdcař nikdy nebyl, byl jedním z mnoha co prošli Sigmou, Vacek je z východních čech a Heinz je odchovanec HFK.
Tak jste největší klub ve svém regionu, beru, ale v mezinárodním měřítku jste nic. Když ještě před lety GL ještě za něco stála, tak jste hráli pravidelně o poháry, hráli poháru UEFA či alespoň intertoto Cup. Co hrajete teď? Věřil bys svému týmu, kdyby se Sigma probojovala třeba do Evropské ligy, Odchovance stavíte proto, že na nejlepšá hráče ligy nemáte a vaši odchovanci mají lepší perspektivu, než nějacá průměráci ze zbytku soutěže. Jedinou alternativou je kvalitní scouting v zahraničí, ale ten si stejně nemůžete dovolit, takže proto sázíte na odchovance. Je to dobrá cesta, ale jak řikám z nouze cnost. Kdybyste měli více peněz, tak dáváte šanci kvalitnějším hráčům odjinud, to je normální
Způsob jakým Sigma skládá kádr se mi líbí, chápu že fanoušek l’Arsenalu cítí k odchovancům z regionu instinktivní odpor, ale já su spokojený. Hrajeme krásnou hru (aji na poměry mimo GL), sme ekonomicky stabilní a prosperující. V Evropě sme (až na výjimky typu Sarajevo) nikdy žádnou ostudu neudělali. Posledně v pohárech sme vypráskali Aberdeen, předtím vyřadili Dortmund a vypadli s Hamburgem. Rozhodně se nemáme za co stydět.
Jasně, když rodáci z Londýna jako Wilshere, Gibbs, Afobe, Lansbury, Aneke, Emmanuel-Thomas nastupují v dresu Arsenalu, úplně se mi ježí chlupy na těle odporem
Tak co se navážíš do Sigmy když se chová stejně jako Arsenal?
Rozdíl je ten, že Arsenal je světový velkoklub a tam to mají odchovanci vždy těžké. Přesto jim Arsenal dává šanci, protože chce a narozdíl od Sigmy to není účelové. Arsenal by se bez odchovanců na špici udržel, Sigma by bez odchovanců nebyla tam kde je. V tom je ten rozdíl a proto se mi nelíbilo, když IronMaiden zprvu dával Arsenalu Sigmu za příklad, když Sigma v žádném směru nemůže být Arsenalu příkladem
Tedy ne v žádném směru, ale víš jak to myslím. Že Sigma by si měla brát více příkladů z Arsenalu než naopak. I když tyto kluby jsou na naprosto odlišné úrovni, že prakticky si nemají co předávat za rady. Přišlo mi ale směšné, že zrovna Sigma se dává Arsenalu na příklad, když příklad ze Sigmy by si měla brát spíše Chelsea nebo zrovna tvůj milovaný Manchester United, který za posledních 5 let zapracoval do kádru jen Evanse, což je hodně tragické
Těch hráčů na zapracování je tam víc. Momentálně dosluhu starší generace a tu bude potřeba nahradit. Až odejde Giggs, Scholes, Neville a Brown, tak se prosadí víc odchovanců. O to strach nemám.
Kolik těch odchovanců z města a okolí hraje v základu jen tak mimochodem??
No částečně máš pravdu. Ale bylo obodbí, kdy Sigma hodně nakupovala a málem jsme sestoupili. Ukázalo se, že u nás je specifické prostředí, kde se prosadí pouze olomoucký trenér a hráči by měli být odchovanci. Ony nějaký peníze jsou, ale tím se akorát zalepují díry v sestavě. teď Sigma rozjela skauting v USA, tak to třeba taky něco přinese. Jinak potřebujeme získat na přestupech ročně 20 mil korun, abychom nebyli ztrátoví, takže je logický, že jak se někomu začne dařit, tak se prodá. Letos hodně pomohl prodej Kalase, takže nikdo další nutně odejít nemusí.
A v pohárech by to zas tak hrozný nebylo. Loni Sigma hrála poháry skoro jako za starých časů. Totálně ztrapnila Aberdeen a sehrála 2 vyrovnané (herně) zápasy s Evertonem.
Arsenal má v současné době nejlepší akademii a odchovance z celé PL. Hráči jako Wilshere či Gibbs se hrnou do základu, Walcott už se zapracoval. Dále ostrovan Ramsey nebýt zranění, tak rovněž bojuje o základní sestavu. A v akademii rostou hráči jako Lansbury, Frimpong, Aneke, Afobe či Jay Emmanuel Thomas, kteří jsou mládežnickými reprezentanty Anglie a rovněž se tlačí do A-týmu Arsenalu, takže v součanosti je na tom Arsenal nejlépe ze všech týmů špičky PL
A co Atletico, Sevilla , Valencie, Villareal ?
Když jsou tak slabí tak proč se Villareal dostal do semifinále LM, Sevilla 2x vyhrála pohár UEFA, Atletico Evropskou ligu a evropský superpohár atd....?
Porto má taky slušný úspěchy.
A co by byla anglická liga bez Manchestru a Chelsea poslední roky ?
To je to samé....
A říkám snad, že není? Ale aspoň nejsou Chelsea a United tak dominantní, takže ta liga má nějakej náboj.
nebo Česká liga bez Baníku a Dynama Budějce by byla snad ještě horší než Portugalská
No zejména kdyby odešly Budějky, tak to ligu totálně degraduje.
to asi ne, ta druhá vlna španělských klubů je pořád minimálně početně silnější, než portugalská špička. Tam ční nad všemi Porto, které jednoznačně má na to kluby jako Atlético (už jsme se přesvědčili), Villarreal, Valencia nebo Sevilla (brzy se přesvědčíme). Pak je tam Benfica, která i když není slabá, tak na druhou stranu rozhodně není tak silná, jak si spousta lidí myslí. Dvojnásobně to pak platí o přeceňovaném Sportingu a pak už je tam jenom Braga. Ta v létě vykopla z LM Sevillu, ale nemyslím si, že by to mohl být dlouhodoběji soupeř schopný konkurovat výše zmíněným španělským klubům. A i zbytek španělské ligy mi přijde silnější než v případě Portugalska. Barcelona a Real jsou jednoznačně největší reklamou pro španělský fotbal, ale liga bez nich by nebyla až tak mizerná, jak si hodně lidí myslí
Jasně, to beru, já spíš potřeboval jen nějakou ligu na přirovnání a napadlo mě Portugalsko. Hlavně jde o to, že nejlepší ligu z PD dělají právě výhradně Real a Barca. Pro nezaujatého fanouška tím bohužel liga ztrácí kouzlo. Podobně mě nebavila česká liga v době dominance Sparty, nebo třeba hokejová extraliga v dobách, kdy Vsetín všechny drtil každej rok 3:0 na zápasy.
to jednoznačně, bez Barcelony a Realu by Primera byla v tom žebříčku níž a bojovala by tak s Argentinou, Německem a Francií (ale dalo by se o tom i lehce spekulovat, když teda pominu, že jakési vyřazení těch dvou klubů je totální pitomost, tak by jejich hráči museli hrát jinde a další španělské kluby by tak získaly větší hráčskou kvalitu, stejně tak jako by dostaly větší peníze za televizní práva a třeba Atlético nebo Valencia by měly lepší výchozí pozici, zkrátka zbytek ligy by byl o něco silnější, ale to už jsem moc daleko, jak jsem napsal, tohle řešit je pitomost )
mě jako fanouška Valencie mrzí, že nehrajeme na titul, ale zase to beru tak, jako třeba Barrichello F1 - ať se ti vepředu nahání, když mají k dispozici lepší podmínky, my si zase více užíváme to předjíždění uprostřed startovního pole. Tím, že Barcelona a Real jsou takhle vepředu, zase může být zajímavější boj o 3. a 4. místo, do něhož se tak zapojí více klubů
Jako i boj o poháry je fajn, ale je lehce demotivující vědět, že na 1. místo to prostě být nemůže. Přitom ještě na přelomu tisíciletí to bylo úplně jinak a Valencia nebo La Coruňa byli konkurenceschopní. Ale třeba těm dvěma na vrcholu taky někdy dojdou peníze.
Já to mám podobně u olomouckýho hokeje. Hrajeme špici 1. ligy, ale šance dostat se o ligu výš je prakticky nulová a naprosto nereálná. Takže se s tím holt člověk musí nějak smířit.
no špici, špici, tu tam přece hrají Ústí a Chomutov, ne? ale chápu a hodně mě mrzí, že když už někdo před letošní sezonou dostal geniální nápad s baráží složenou ze dvou nejhorších extraligových klubů a dvou nejlepších klubů 1. ligy, tak se to skoro hned zase zametlo pryč. Třeba Kladno mám rád, ale vzhledem k tomu, kolik lidí tam na hokej chodí, by mi jeho sestup ani nevadil
Tak Mora je stabilně 3. nebo 4. místo hned za těma dvěma. A přes ty je prakticky nemožný se do baráže dostat a kdyby náhodou jo, tak ta se nedá vyhrát. A Chomutovu jsme včera ukázali, zač je toho loket, v 52. minutě jsme prohrávali 3:6 a nakonec vyhráli 7:6 po nájezdech.
Jinak ta baráž vzbudila v lidech v Olmiku velkou naději, přecejen porazit jen Chomutov nebo jen Ústí se nejeví zas tak nemožně jako oba, ale v extralize jsou na to moc velcí sráči, aby tohle dopustili. Já jsem rád, že to aspoň není úplně uzavřený, to bych na ten hokej přestal chodit.
A chce vůbec Olmik o ligu výš? Co vím já, tak peněz zase tolik není a lidí chodí snad míň než u nás na 2. ligu.
Tak ono se říká, že do 3-5 let bychom chtěli, ale podle mě nám jenom mažou med kolem pusy, protože Dopita tady na to totálně sere a všem tak nějak stačí hrát tady tohle. Nejdřív to chce ale novou halu a o té už se mluví asi 5 let a pořád se k tomu nikdo nemá, takže to vypadá, že ještě pár let budeme hrát rybník.
No a nevím odkud jsi, ale jestli by mělo u vás chodit víc lidí, tak to vidím tak na Přerov, ne? U nás ty návštěvy jsou kolem 600-800 lidí, na atraktivní soupeře přes 1000, na play-off 2-3 tisíce a pokud pomůžou hosté (2-3 roky zpátky Kometa) nebo je atraktivní semifinále, tak to většinou vyprodáme, tj 5300. I když na semifinále proti Kometě tehdy bylo lidí tak 8000 a mačkali jsme se jak sardinky na schodech u zábradlí.
Jo Přerov. Lidi tady hokej docela berou, letos sme sna ani jednou neměli návštěvu pod 1200. Na Prostějov bývalo vyprodané, ale teďka poslední rok ne, což mě dost mrzí. Vedení má prý ambiciózní cíl postoupit do extraligy , reálně by bylo fajn alespoň si vyzkoušet první ligu. Peníze na to jsou a kádr jde poslední tři roky pořád nahoru. Docela mě štve že podobné nadšení tady není do fotbalu Aji když se tady hrála druhá liga, tak chodilo jenom pár set lidí.
Prostějov. Odpad Hané. Přerovu bych aspoň 1. ligu přál, když teď nemáme už žádný derby.
No a zájem o fotbal v tomhle regionu prostě moc není. Sigmu zachraňuje, že je jedinej tým široko daleko, kterej hraje Gambáč, navíc celkem atraktivně, tak to nějak vytáhneme nad ty 4 tisíce. Ale mám pocit, že tady by se chodilo víc na hokej, kdyby byla extraliga. Přitom tradice tady žádná extra není, když nepočítám ten titul (pravda, Sigma takovej úspěch nemá). Mně je to taky celkem líto, jelikož mám radši fotbal. Na hokej chodím jenom když mi to škola dovolí a jenom doma, fotbal doma všechno, venku pokud to jde a je to v mých finančních možnostech.
Kámošova mama má teorii že Hanáci na sport a na kulturu nedají nikdy žádnou korunu kterou dát nemusíjou. Aji když je zahořklá ze života v Přerově (chtěla zůstat v Praze), tak si říkám, že na tom něco je. V Přerově nená žádné divado a snad nikdy ani nebylo, Moravské divadlo v Olmiku je třetí liga ve srovnání s Klicperovým divadlem v Hradcu.
No jo, pomalé líné Hanák. Některým lidem připadá moc dát 70 Kč za to, co letos Sigma předvádí, tak to je pak těžký. Je až s podivem, jakej je tady pak zájem o slabou repre, která by vyprodala stadion pro 20000 lidí. Pro mě je Sigma takovej hlavní koníček, takže většinu peněz dám za ni. Vstupný, výjezdy, choreo, nějakej ten klubovej suvenýr atd. No a zbytek peněz jde na chlast.
Zajímalo by mě kolik by přišlo lidí kdyby Sigma třeba na Teplice dala vstup zdarma. O moc víc než 7000 by to podle mě nebylo. Lidi tady na fotbal moc nejsou.
nám sice sestup v nejbližší době asi hrozit nebude, ale definitivní uzavření Extraligy je jednoznačně blbost a prvoligové kluby chápu (třeba to několik let staré hlasování "o nás bez nás"). Škoda, že si letos několik klubů nědokázalo ošéfovat pravidla a správně zaregistrovat hráče, taková Sparta v baráži o Extraligu, to bych si nechal líbit
Tak ono by stejně nakonec spadlo Kladno. Ale play-out z toho pro Spartu bude asi i tak a já hodně držím palce Plzni, aby nakonec uhrála play-off.
ona tam má nakročeno spíš Boleslav, než Kladno. Plzni celkem věřim a jestli se tam opravdu dostane, tak se dost možná i stane, že hodně rychle zamrzne úsměv vítězi základní části Extraligy
U Bolky je to způsobený tím odpočtem. Já je sice rád nemám, ale sestup bych přál Kladnu už jen kvůli jejich chování v té Šulcově kauze. Navíc kdyby Kladno nezvládlo baráž, tak by se mohlo za rok nebo dva chodit na 1. ligu na Jardu Jágra.
A za dalších deset let na Voráčka, Frolíka a Krejčího.
tak my potom spadneme taky a dodáme Hemskýho a Haška, aby to bylo atraktivnější
Hašek. Ten bude chytat tak do 80.
No a Mora přispěje svou troškou do mlýna a vrátí se Krejčí.
no jen aby neskončil u nás, pivo mi občas točí pán a Krejčí je jeho synovec
Krejčí říkal v jednom rozhovoru, že jestli se někdy vrátí do ČR (výluka v NHL nebo dohrát karéru), tak jedině do Olomouce. Může to být samozřejmě jinak, ale zatím mu věřím.
jasný, já ani nepočítám s tim, že by si u nás během výluky nebo na konci kariéry zahrál, jenom přidávám, že i v Pardubicích má část rodiny
Tak ono to stejně může dopadnout všelijak, viz třeba Růča. Nebo takovej Dopita s plnou hubou keců, jak dohraje kariéru za Olomouc a místo toho šel do nějaké Komety a tady jenom ničí klub svým amatérským vedením, na který nemá čas.
To musí být provokace. : )
coen.wz.cz
Tohle je jediný žebříček který je objektivní, protože se prokazuje na hřišťu. A nechápu jako se dají porovávat evropské a jihoamerické ligy, když spolu týmy z těch lig nehrají žádné zápasy.
na zaklade coho to IFFHS posudzuje, prideluje body? Talianaska liga je prekvapivo vysoko, nato ako je natom v koeficiente narodov.
Inak PD trochu straca na zaujimavosti. Barca a Real zavahaju 2-3 za sezony, utocnici maju viac golov nez zapasov. Je pekne sledovat Barcu a Real (hlavne pre ich fanusikov) ale nie je to uz ono.
Kedy si ked Valencia, Villareal, Sevilla dokazali porazit gigantov to bolo napinavejsie a lepsie.
jedini dva hraci kteri maji vic golu nez zapasu jsou ronaldo a messi, jsou to dva nejlepsi hraci na svete a nemaji konkurenci, goly by strileli vsude, koneckoncu ronaldo to nazorne ukazal v Manchesteru...
100. Pro Ronnieho
100. pro Ronaldinhovo fotbal v Bareceloně!
Tehdy se jeste jakz takz dalo na Barcu divat
cože ????? na koho jiného se v současné době "dá dívat" než na Barcu? Tak to jsem zvědavý
snad každej hraje hezčí fotbal než Barcelona! Nebo tobě se líbí, když si furt 2-3 hráči přihrávají 40 minut a potom konečně jedna akce? To se kouknu radši na Bohemku proti Brnu , než na Barcelonu. Navíc je to subjektivní, každýmu se líbí jinej fotbal :-) A mě se Barca taky fakt nelíbí...
Škoda
OT : Brazilský záložník Luiz Gustavo nedávno přestoupil z Hoffenheimu do Bayernu, nyní by vedle klubové příslušnosti mohl změnit i mezinárodní, jeho služeb by totiž ráda využila německá reprezentace.
Co se stalo s tím proklamovaným "Němcem se nedá stát, němcem se musí člověk narodit"? Tohle "kupování" repre by se mělo zakázat, jinak ty mezinárodní soutěže začnou ztrácet smysl.
Mezinárodní soutěže ztrácejí svou úroveň a kredit dávno, je otázka jestli je to dobře nebo špatně...
bohuzial mas pravdu...
presne ako pises, repre ztraca svoju uroven. Je to kupovanie ako na kluboej urovni.
hitlera na nich , ten by si tam spravil poriadok s tym angazovanim "nemcov" do repre
Díky za vše.
Grazie Dinho byl jsi dobrej.) kez bys nestrati lzajem a formu :) byl jsi dobrej in cuore per sempre
OT: Delnerimu zemřel bratr. Ty zprávy od nás jsou lepší a lepší.
den po Neapoli, chudák Gigi
chudak trener...
DelPiero, 10 - Tak dostal čtyři dny volna. Fakt je mi ho hrozně líto .
Kloubouček až na zem Vím,že si to Dinho na 99,99999% nepřečte.. .ale přesto : Děkujeme za všechno ..tak nějak se to v souvislosti s ním prostě musí říct..
ikona
Ten teda dopadl
Dobil svět a vrací se domů.
Dobil? A čím, motyčkou?
Ok, tak si získal celý svět.
Můžeš nechat dobyl a nebudu mít větších námitek
Uff, já už ani nemám sílu polemizovat, že by tam mohlo být i "dobil".
tenhle borec dokázal fotbalem bavit a teď v tom v Brazílii může pokračovat...jak jsme se tu už bavili, bude tam za krále a tak to má být...hodně štěstí
to co dokázal v jeho nejlepší formě bylo prostě neskutečné smekám
tak cau
Už teď mi na evropských hřištích chybíš Většího borce jsem neviděl, hodně štěstí Dinho
To jsi asi mladší ročník
díky Dinho
btw zajímalo by mě, za kolik odešel, jestli za těch požadovanejch 8 mega (což by nebylo zlý) nebo zadarmo? Neví někdo?
necelé 4 mega a předkupní právo na nějakého jejich talenta...
4 mega? To je slabé...
To předkupní právo má u brazilského týmu mnohdy daleko větší hodnotu... Pro AC naprosto parádní obchod, zase.
4 mega cash, 7,5 mega ušetřených na platu a předkupní právo na talenta Flamenga..., to všechno za hráče, kterého už jsme nepotřebovali..., nestěžuju si.
Jakej talent vyšel posledních 5-10 let z líhně Flamenga?
Adriano?
(koukám Rhino, že to máš taky těžký... )
Asi jen ten, zavedení předkpuního práva na talenty je suprová věc, ale řekl bych, že třeba u Corinthinas by taková dohoda byla lepší, o dost.
měli jsme po nich teda chtít radši těch 8, riskovat, že na to nepřistoupí (což by se pravděpodobně stalo) a Ronaldinha si nechat na krku ? místo 4 mega v kapse a předkupního práva na případně zajímavého hráče, bychom měli borce, kterého už absolutně nepotřebujem, s platem 7,5 milionů ročně a letním odchodem zdarma ? nebo myslíš, že kdyby měl Galliani možnost střelit ho někomu dráž, neudělal by to ? dráž akorát mimo Brazílii a tam Dinho nechtěl..., v samotné Brazílii přišlo s nejlepší nabídkou Flamengo. nevím, co je na tomhle obchodu špatného..., média za něj Gallianiho taky chválí, za to ty příjdeš akorát s tím, že se ve Flamengu za posledních 5-10 let neurodil pořádný talent.
Pokud vím, tak dinhova cena byla stanovena na 6 nebo 8 mio a Galliani řekl, že pod tohle nepůjde. Tak se teď divím za to, že na to přistoupil. Jinak samozřejmě sem rád, že sme ho prodali a něco z něj máme, ale raději bych byl kdybychom dostali předkupní právo z jiného klubu a třeba vyšší částku i když ty 3 melouny nedělají až tak závratný rozdíl.
a kdo by nám ji dal proboha ? nejlepší nabídku dalo Flamengo..., zájem mělo už jen Grémio a Cruzeiro, žádné tvoje Corinthians ve hře nebylo, jinam než do Brazílie Dinho nechtěl. nebo nám mělo dát Flamengo prachy a Corinthians předkupní právo na talenta ? po známosti ? takový mág Galliani zase není...
Já měl zato, že ve hře bylo i Corinthians.
nebylo..., jen Flamengo, Grémio a Cruzeiro měli vážný zájem.
Adriano, Melo, Juan, Julio Cesar, Renato Augusto... Namátkou odchovanci Flamenga
ok díky, to neni špatný
lepsie predat nemohli
To je naposled, co o něm čteme. (maximálně ještě jednou, když dá první gól za Flamengo)
Třeba jej ještě někdo z Evropy bude chtít...
No, asi žádnej klub, kvůli kterýmu by se vyplatilo letět zpátky.
True Legend nikto nezanechal v mojom srdci toľko blaženosti ako tento hráč
Kdo psal tu expresku u Ronalda?
S bývalým kanonýrem Barcelony, Realu Madrid, Interu a AC Milán se poprvé setkala v roce 2002 v Tokiu během mistrovství světa. Znovu se potkali v srpnu 2004 a tehdy Umezuová s někdejší hvězdou Barcelony, Realu Madrid, Interu či AC Milán otěhotněla.
Tak nevim jestli se navrat Adriana dá nazvat znovunastartováním kariery....
Ale budiž.....
škoda že si nešel do Corinthians Dinho chtěl sem vidět zlatý chlapce z Tokia Ronalda,Carlose a Ronaldinha zase v jendom týmu ale co se dá dělat....jeho parádičky jsou prostě nejlepší(hlavně ta s tím naznačením do pravé strany)GOOD LUCK Ronnie....doufám že se ještě někdy vrátí do Evropy aspon jako trenér
OT :
Nominace na Coppu
Goalkeepers: 12 Luca Castellazzi, 21 Paolo Orlandoni, 92 Alberto Gallinetta;
Defenders: 2 Ivan Cordoba, 4 Javier Zanetti, 6 Lucio, 13 Maicon, 15 Andrea Ranocchia, 23 Marco Materazzi, 24 Nelson Rivas, 39 Davide Santon;
Midfielders: 11 Sulley Muntari, 17 MacDonald Mariga, 19 Esteban Cambiasso, 20 Joel Obi, 40 Obiora Nwankwo;
Forwards: 9 Samuel Eto'o, 22 Diego Milito, 27 Goran Pandev, 31 Denis Alibec, 88 Ludovic Biabiany.
Chivu, Dejan a Motta mají lehká zranění adostali volno. Leo taky mluvil o tom, že bude některé hráče šetřit, že ti co jsou na lavičce by měli být udržování sťastní. Stejný postup pak nazančil o pro ligovou dohrávku s Cessenou...
zítra bych to viděl takto
Luca - Santon, Matrix, Ranocchia, Zanetti - Mariga, Cuchu, Obi - Panděv, Eto´o, Biabiany
s tím, že by se Goran hodně stahoval na pozici podhrota
Souhlas.
Pěkná myšlenka. Jsem zvědav, jak to Leo zítra postaví
Vysoko pravdepodobne sa v zapase objavi aj Giorgio Kucka!!!
Díky, že si za nás hrál, Dinho.
Díky fenoméno
30 let, kdo by to byl řekl.. Ten čas ale letí.. Díky za vše, cos nám ukázal. Bbyla radost na něj koukat Éra hvězdných R pomalu končí, jsem zvědav na co se budeme moct těšit do budoucna
pro mě nejlepší hráč co sem kdy viděl sice jeho doba na vrcholu byla dost krátká, o to víc byl ale skvělý.... pochybuju že se najde někdo kdo s balonem dokáže to co on
Jinak představte si, že jak dal ten gól bodlem z té 16ky, tak ani nevěděl, a nevěděl to ani půl rok po té, jak se Čech jmenuje To je prostě on, bavil se tím a nestaral se o nic jiného
Skoda ze odchadza z europy!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele