RONALDO SI BROUSÍ ZUBY NA REKORD

23.05.2006, 21:54
Aktuality
Brazilský útočník se chce stát nejlepším střelcem světového šampionátu v Německu. Zároveň je blízko překonání absolutního střeleckého rekordu všech mistrovství světa, na legendárního Gerda Müllera ztrácí dvě trefy.

Devětadvacetiletý Ronaldo za sebou nemá jednoduchou sezónu. Přestože se s patnácti ligovými brankami stal nejlepším střelcem Realu Madrid, celou sezónu se na jeho hlavu snášela kritika vlastních fanoušků.

Přes všechno negativní patří Ronaldo pořád k nejnebezpečnějším střelcům planety a v Německu chce navázat na své představení MS 2002, kde díky osmi brankám vládl mezi kanonýry. "Chci se stát nejlepším střelcem mistrovství světa a bylo by hezké překonat absolutní rekord," přeje si Ronaldo.

"Doufám, že se to stane, ale hlavním cílem je titul světových šampionů. Pokud však vstřelím alespoň tři branky, budu šťastný," ví Ronaldo, kolik tref potřebuje na překonání Müllera. Německý kanonýr má čtrnáct zásahů a Ronaldo kromě osmi v Asii vstřelil i čtyři branky na šampionátu ve Francii.

Autor: Radim Šantrůček

Komentáře (139)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jak má každý možnost vidět, zuby má vybroušené dost, spíše by měl začít schazovat kila...

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*

Skor by mal brusit z brucha ako zo zubov

Reagovat
Mr.Jindros

Co myslíte, bude mít možnost upravit rekord i za čtyři roky na dalším MS? Asi už ne, co...

Reagovat
smazaný uživatel

Doporučuju vsadit na Pauletu.

Reagovat
Shevchenko

Já zas na Shevchenka

Reagovat
HOST*

Nevim proč,ale myslím si že jím bude Milan Baroš.....................

Reagovat
smazaný uživatel

už to nefetuj...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych zkusil Kloseho.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
HOST*

Nejlepsi strelec Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Podolski

Reagovat
HOST*forZ

Luca Toni

Reagovat
smazaný uživatel

Protěžuješ hráče Barcelony všude kde se to dá.

Reagovat
smazaný uživatel

Barceloan je nejlepší tým na světě, má i nejlepší hráče...

Reagovat
Marv

Toni nebo Torres a mozna i Adriano,prestoze nemel dobrou sezonu

Reagovat
HOST*

Ronaldinho

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepšího hráče !

Reagovat
smazaný uživatel

To taky...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě bude nejlepší střelec MS Adriano ...

Reagovat
Pharrell

nemá nejlepší hráče!!! messi na turnaji asi zazáří ale nebude nejlepším střelcem možná za 4 roky ano.

Reagovat
HOST*daver

Myslím, že rekord už je překonanej teď, to by se musel zranit, aby to nevyšlo. Mít v záloze Ronaldinha znamená, že ten mu to už párkrát šoupne. Takže není co řešit!!

Reagovat
HOST*

ja by som ho neodpisoval, pri dobrom servise(ronnie a kaka) a predpokladanej finalovej ucasti by mohol 5 dat kludne mozno aj viac ak kdesi padne viac golov

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě je Ronaldo příklad perfektního útočníka,má obrovský zrychlení ,dobrou kopací techniku a neomylný zakončení,neznám moc lepších útočníků.

Reagovat
smazaný uživatel

TO jsi právě přiletěl z roku 1997, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Nepočítám těch jeho pár kil navíc,ale jestli já jsem přiletěl z roku 1997,tak tys přiletěl z Marsu.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže z budoucnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli máš jinej názor,tak ho řekni hned,nechci se s tebou dohadovat,kdo odkud přiletěl.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak já ho naznačil...

Reagovat
smazaný uživatel

No,tak bych se tě chtěl aspon vědět koho považuješ za lepší hráče než je on.

Reagovat
smazaný uživatel

V útoku? Etoo, Henry...

Reagovat
smazaný uživatel

Henry beru pokaždé na 1.místě,ale o Etoo-vi by se dalo polemizovat,Ronaldo se mi přece jen líbí víc.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak Etoo už ho dvakrát v počtu gólů porazil. A pro tým je rozhodně taky prospěšnější (se podívej třeba na počet asistencí v LM). A spoluhráčema to taky není, teĎ se stal nejlepším střlcem Afrického pohárů národů

Reagovat
smazaný uživatel

Taky byl tlouštík pořád zraněnej...a okecávat Africkej pohár národů taky není nutnost...je zcela jasný že je momentálně nejlepším fotbalistou Afrického kontinentu, ale "podle mě" na tlouštíka nemá. Má ještě oproti němu co dokazovat...schválně uvidíme na MS, kde je můj názor na nejlepšího střelce zcela jasný a už jsem ho několikrát zmiňoval - Ronaldooooo!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je jehio chyba, že je pořád zraněný, kdyby nebyl tak tlustý, tak tolik zraněný není...To si nech pro někoho jiného.

A mít za sebou Kaká s Ronaldinhem, tak by mohl být nejlepším střelcem snad i Jůn...

Reagovat
smazaný uživatel

To je to samý jak kdybych řekl že se Eto'o stal nejlepším střelcem LaLigy díky Ronaldinhovi a spol.(což netvrdím)... ale přijde mi zajímavý že u Ronalda o spoluhráčích mluvíš ale jak jde o Eto'o(a) tak jsou jeho úspěchy díky spoluhráčům vyloučeny...že by dvojí metr??? ....

"kdyby nebyl tlustý tak není pořád zraněný" =hodně ubohej příspěvek od ubohýho člověka...co víc k tomu říct???

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Etoo už ukázal, že to není jen spoluhráči, na Africkém poháru, v Mallorce...

A za tím příspěvkem si stojím, rozhodně nejsem jediný, co tohle tvrdí a jsou mezi nimi i fanoušci Realu. Jestli si myslíš, že jeho váha fyzička nemá na zranění žádný vliv, tak jsi na omylu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a Ronaldo nic neukázal...přestože byl neustále zraněnej, což dokazuje že ani nemůže mít tu nejlepší formu, stále dává góly jako na běžícím pásu a je to vždy nejlepší střelec Realu i v jeho tříleté krizi...dívej já se s tebou nebudu hádat...jednodušše až Eto'o dokáže to co dokázal Ronaldo tak teprve ti tady přede všema řeknu že je stejně dobrej anebo dokonce lepší...do té doby to je u mě "pouze" kvalitní útočník...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže za zásluhy. A co tak povolat do reprezentace Pelého? Podle tvé logiky...

Góly jak na běžícím pásu? Kolik jich letos dal?

Reagovat
smazaný uživatel

15...a nenapsal jsem za zásluhy, to se zas jen v tvé palici zase něco hloupýho objevilo...já jsem napsal proč ho tam dát, ale o tom se přece nebavíme nebo jo??? Srovnáváš Eto'oa a Ronalda a najednou se ocitneš v brazilské reprezentaci...já jen napsal pokud je chceš srovnávat tak je to blbost protože Eto'o zatím toho tolik jako Ronaldo nedokázal...jednoduchá věc!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale napsal jsi, že Etoo nejdříve musí dokázat to, co Ronaldo...takež RObnaldo je lepší za zásluhy...nebo nevíš co říkáš.

15? Jak na běžícím pásu?

Reagovat
smazaný uživatel

Dovolil bych si jen něco zmínit:Cruzeiro:45 zápasů/41 golů///PSV Eindhoven 1994-1996: 58 zápasů - 54 gólů///FC Barcelona 1996-1997: 49 zápasů - 47 gólů---El Fenómeno. Přezdívka, kterou mu dali katalántí novináři. Jeho sóla přes půlku hřitě patří k tomu nejlepímu, co bylo kdy na NouCampu k vidění.///Inter Milan 1997-2002

99 zápasů - 59 gólů//Real Madrid 2002-2003

43 zápasů - 30 gólů////

Brazilský Národní Tým 1993-2003

81 zápasů - 55 gólů

Úspěch: 2x Mistr Světa (1994,2002) 1x VíceMistr (1998)

Vítěz Copa America

Nejlepí střelec Mistrovství světa

Nejvíc gólů na Mistrovství světa (spolu s Pelém)

Ještě jsem nevypsal kolikrát byl nejlepší střelec ligy,co vyhrál za poháry atd taky jeho zranění-je štěstí,že vůbec hraje

O úspěších nemůže být řeč,těch má Ronaldo požehnaně

Individuální ocenění:

3 x FIFA Nejlepí hráč světa

3 x Zlaté Míče časopisu France Football

Několikanásobný vítěz pro nejlepího hráče Latinské Ameriky

O úspěších nemůže být řeč,těch má Ronaldo požehnaně.Etoo má ted lepší formu a Barceloně se celkově daří..naproti tomu Realu tolik ne a ani Ronaldo není ve formě a přesto stihl dát dostatek golů,pořád je pro mě Ronaldo lepším útočníkem,má něco víc co Etoo nemá a jeho styl hry se mi líbí víc.Jak sem napsal pro mě je Ronaldo příklad,jak by měl takovej útočník být,nevyznačuje se tím stylem jak Etoo nebo Henry-ale kolik takových sprintérů je?Naproti tomu se mi líbí jeho zrychlení a koncovka.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to mu nikdo nebere! Proč tady proboha píšeš o úspěších (které mimochodem každý zná), o ty teĎ vůbec nejde...

Reagovat
HOST*polda

Ty je zřejmě neznáš jinak bys nemohl napsat ty plky nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě že znám, ono je ale irelevantní, co kdy dokázal, když se bavíme o současných kvalitách...

Reagovat
HOST*polda

Tak jsme napsali téměř totéž. Alespoň vím, že nemám ten názor sám

Reagovat
HOST*polda

Ty jsi vážně neskutečný demagog cituji -

"Jenže Etoo už ukázal, že to není jen spoluhráči, na Africkém poháru, v Mallorce... ". Si asi zapoměl co Ronaldo dokázal před tím v Holandsku, Itálii i na repre úrovni?

Bez toho by se do Realu vůbec nedostal. Ale možná jsi v té době ještě nebyl na světě. Pak tě to omlouvá...

Reagovat
smazaný uživatel

Za to teeb neomlouvá nic, já mluvím o současnosti, o současných kvalitách, ne o tom, co kdy dokázal Ronaldo v Eindhovenu...už ti to došlo?

Reagovat
smazaný uživatel

No jo,ale Ronaldo už předvedl dávno,že to taky není jen o spoluhráčích

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo dal letos 15 gólů. že to není o spoluhráčích, to mi je jasné, i když zrovan argumentovat barcou 97 je docela ujeté...

Reagovat
HOST*polda

Šlapeš si po jazyku. Přesně jak to psal R9? používáš dvojí metr a když ti to někdo řekne tak začneš tvrdit žes to myslel jinak a že to vlastně všichni ostatní špatně pochopili... Fakt je prostý - Ronaldo je největší aspirant na krále střelců na MS. Byl a je to snad nejkvalitnější útočník na tomhle MS a že je tam za zásluhy je pěkný blud, protože při barzilské konkurenci by tam dávno nominoval trenér jiného supr šutera. Toť jasný důkaz, že je prostě top útočník ať se ti to líbí nebo ne. Ber to jako, že slunce svítí. S tím taky nic neuděláš

Reagovat
smazaný uživatel

Dvojí metr? Ukaž mi kde?

Ronaldo je možná aspirant, ale rozhodně ne kvůli své výkonnosti, leč kvůli tomu, že má za sebou jasně nejlepší tým na světě.

Momentálěn jso uan světě lepší útočníci, že dal dkysi 34 gólů za Barcu VŮBEC NIC nemění na tom, že MOMENTÁLNĚ nejlepší není. sorry. Že byl Pelé 12krát král střelců ligy, tak to taky neznamená, že je MOMENTÁLNĚ NEJLEPŠÍ na světě...Bavíme se o současných kvalitách.

A že se neberou hráči za zásluhy? Opravdu si myslíš, že Mancini si nezasloužil být v kádru? A že kdyby se jmenoval Ronaldinho a hrál tak jak haje, že by tam taky nebyl? Nenech se vysmát s tímto neivním pohledem...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá říkám definitivně,že je pro mě Ronaldo v současnosti lepší útočník než Etoo.Budu docela zvědavej jak Etoo zaválí až se Barceloně nebude dařit.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že jsi hodně mladý a nekouříš...

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj se Ronaldinhovi a spol taky nebude všechno neustále vycházet

Reagovat
HOST*polda

Bavíme se o současných kvalitách tak proč u Etoa zmiňuješ Mallorcu a když se zmíní Ronaldova úspěšná štace tak ti to strašně vadí? Tohle je podle mě dvojí metr... A Eto hraje jako podle tebe v nějakém okresním týmu nebo co? Vždyť vyhráli jasně La Ligu i CHL. Vždyť oni jsou na tom v postatě oba stejně. Hrajou v nejlepších týmech. Jenže ty u jednoho řekneš, že je to spoluhráči a u druhého to vůbec nezohledníš... To děláš asi schválně, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty jsi očividně mimo.

1) Byly tu narážky, že Etoo hraje tak jen kvůli spoluhráčům proto jsem zmínil Mallorcu), u Ronalda jsem nic takového neříkal (teda krom toho, že na šampionátu má díky to mu větší šance, což je fakt, pže se současnou výkonností by neměl jinak šanci), proto je nesmysl tady říkat, že kdysi v BARCE dáal hdoěn gólů...a co jako?

2)Jsou na tom v podstatě stejně a proto dal Etoo jen v lize o 11 gólů více...

Reagovat
HOST*polda

Stejně jsem myslel on v Brazil repre né v tragickém reálu.

Reagovat
smazaný uživatel

Takež v tom případě říkáš, že je Ronaldo závislý na spoluhráčích...a když jsou špatní, je špatný i on...

Reagovat
HOST*polda

No asi se neshodnem. Já bych to teda uzavřel příspěvkem který jsi už jednou četl, ale já se s ním souhlasím -

"Dobrá říkám definitivně,že je pro mě Ronaldo v současnosti lepší útočník než Etoo.Budu docela zvědavej jak Etoo zaválí až se Barceloně nebude dařit."

PS. neodepisuj mi na to ten nesmysl - s tím kouřením viz. výše. To byl trapas.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi ho asi nepochopil.

Jinak Mallorca rozhodně neválela a dal 17 barnek...

Reagovat
HOST*polda

Tak to přirovnání s Ronaldinhem to je fakt síla. To si snad nemyslel vážně...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak a teď veřejěn můžu říct, že jsi nedostaečně inteligentní...kde koho porovnávám s Ronaldinhem?

Reagovat
HOST*polda

Manchini - Ronaldinho. Ty nevíš co píšeš? Tohle byl můj definitivně poslední příspěvek. Nechci tu s tebou trčet čtyři dny jako rominho. Tak soráč Musím.

Reagovat
smazaný uživatel

A já je jako srovnávám? Ty jsi vážně nechápavý, ne? Já jen narážel na to, že Mancini si účast z své výkon zaslouží. Ale nemá jméno, kdyby se jmenvoal Ronaldinho, tak tam je...NIJAKL NESROVNÁVÁM TY DVA HRÁČE. Opravdu inteligence se ti nedostává...

Reagovat
HOST*empty

ses ujetej kysliku, zase urazky o inteligenci...nechapes ze kazdy ma svuj nazor?

Reagovat
smazaný uživatel

A ty nechápeš, že tady to není vůbec o názoru? Dalš ítakový, pak se divíš, že narážím na itnelgienci, co to teď mělo společného s názorem? Já udělám příklad toho, že se hotl v reprezentaci hraje na jména a on řekne, že Manciniho srovnávám s Ronaldinhem. Pak přidjdeš ty a divíšse mi, že řeknu, že je neintelgientzní, protože "každý má svůj názor", no promiň, ale to se vážně vám můžu jenom smát.

Reagovat
HOST*quadaup

Manciniho jsi srovnával s Ronaldinhem sám. Se podívej co píšeš nahoře. Směješ se sám sobě tím smajlem.

Reagovat
smazaný uživatel

že prý jsem ho srovnával.

Takže řeknu, že kdyby se Mancini jmenoval Ronaldinho, tak je v repre, tak je srovnávám jo? nebo jseš spíše hloupý a nechápavý?

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k počtu zápasů a neustálemu zranění je to dost...ano je lepší fotbalista skrze to co už dokázal a stále dokazuje...no uvidíme na MS kdo je lepší!!!Co se týče spoluhráčů a tvého dvojího metr tak mě tím prosím tě neotravuj život...myslím že Ronaldo dokázal v minulých letech i v krizi Realu že neztratil nic ze svého umu...jak říkám uvidíme!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jono, Protože kdysi něco dokázal, tak je teď lepší hráč, Tak to je něco. Nechápu nenominaci Pelého. Za to Robinho tam nemá co dělat, ten toho ještě moc nedokázal.

Tady jde vidět, jak jsi mimo. To, že kdysi hrál dobře, vůbec neznamená, že hrát dobře bude i teď a říct takovou hovadinu jen ukazje, hjak nemáš co říct, pže 15 gólů je málo a jak říkám nejen já, za zranění si může z velké části sám.

Reagovat
smazaný uživatel

Vole pořád meleš ty samý sračky, já jsem snad napsal tu malou větičku " a stále dokazuje" ale to ty v té tvé pomatené makovici raději ani nenecháš...nechceš dělat nominaci na MS raději ty??? Já myslím že Parreira je úplně mimo že ho dává na jedinej jasnej post v útoku, ty jsi přeci větší expert než Parreira (pravdou je že jsi tak akorát větší kecal kterej špiní jednoho hráče Realu za druhým kde jen může)...a to že je od svého přestupu do Realu vždy nejlepším střelcem i když bývá hodně zraněný a je "z formy" stejně tak jako Real samotný taky něco dokazuje...hlavně zas napiš něco moudrého "pane Bože"

Reagovat
HOST*quadaup

Že se s ním ještě bavíš... Chce tě akorát nasr*t. Stejně jako mě.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, skvěle...Takže Real je celý v krizi a ty jseš celý nadšený, že on v tom v krizi týmu nastřílí nejvíc branek. No tak to je fakt těžké, když konkurence tam žádná není. Jak dopadl v celkovém měřítku, všichni jsme viděli...15 gólů je naprostá tragedie...a to hrál za tým, který skončil druhý v lize...Ale podle tebe je žasný, protože před 9 lety dal za barcu 34 gólů. Není nad pořádný argument.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co tady meleš o Barce??? Tomu se můžu opravdu jen smát...nastíním ti situaci jaká je a to že se teda nebudu obracet na minulost což jsem v tom příspěvku udělal a ty zase řekněš úplně to samí jako na začátku...víš vůbec co píšeš???

15 gólů je málo, to jo ovšem při tolika zranění je to celkem hodně...nehledě na to že je v počtu gólů/minuty 3. ba možná dokonce druhý v Lalize...

Myslím že Parreira ví co dělá a zná ho lépe než ty nebo kdokoliv na tomto webu...je to jasná jednička v útoku Brazilského národního týmu, ale jelikož hraje za Real tak pro tebe není ten pravý...je mi to zcela jasný, a proto opět nemá tato diskuze s tebou žádný smysl protože jseš zaslepenej jouda!!!

Reagovat
smazaný uživatel

...kterej má pouze svou pravdu a každej (většina lidí tady) kdo tvrdí opak je banda "buranů"...akorát je smutný že za největšího hlupáka jsi tady vždycky právě ty...

Reagovat
smazaný uživatel

No však si to jen namlouvej, faktem je, že ty to obhájti nedokážeš a to o něčem svědčí- o tom, že prostě Ronaldových 15 gólů je málo. Krizí Realu neargumentuj, Real skončil druhý v La Lize, co by pak měl říkat třeba Villa?

Zraněním taky neargumentuj, jak říkám nejen já a nejen fanošuci jiných klubů než Real, může si za to do značné míry sám.

Historie je taky mimo, to už sis konečně uvědomil...

Reagovat
smazaný uživatel

...víš co nejjednodušší bude když si počkáme na MS a šmitec!!!To by bylo zase nekonečný a musel bych ustoupit...

Reagovat
smazaný uživatel

A co tojako vyřeší? TY vůbec nevíš, o čem se hádáme co...

Reagovat
smazaný uživatel

Vyřeší to spekulace o Ronaldovi...a neboj já vím o čem mluvím, já nejsem ten co vždycky slovíčkaří a odchází od tématu...

Reagovat
jenage

a na africkem poharu hral asi sam co?

Reagovat
Shevchenko

Adriano, Ronaldinho, Robinho, Shevchenko, Inzaghi, Pauleta, Villa, Eto'o, Henry, v. Nistelrooy, Drogba, Crespo... Mohl bych pokračovat do nekonečna

Reagovat
HOST*

nevim odkud jsi ale jsi trocha divnej kdyz tam pises i takovy demada...ale s hodne mas aji pravdu urcite

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho je záloha/Robinho ještě není hotovej hráč/Schevchenko je technicky slabší,podívej se někdy na zápasy,jak místo aby technicky zakončil,tak to šije ranou a pořád do brankáře/Inzaghi, Pauleta, Villa,Crespo,---dělej si srandu z někoho jinýho,to můžeš vypsat rovnou polovinu útočníků ze všech lig

Reagovat
Shevchenko

Já jsem odtud

Reagovat
smazaný uživatel

Uff!

Reagovat
smazaný uživatel

to sem taky necekal..

Reagovat
smazaný uživatel

Nevypadáš na to

Reagovat
smazaný uživatel

to sem taky nečekal..

Reagovat
Shevchenko

bych se divil kdybys neco cekal...

Reagovat
smazaný uživatel

čekal sem titul v turíně, a dočkal sem se..

Reagovat
Shevchenko

Jo? To bude překvápko!

Reagovat
smazaný uživatel

vsak pokud se chces bavit o nejakym skandalu, meli bysme prejit do italsky ligy..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PJ

Jenom z Marsu? Kdepak, Kyslík je z jiný galaxie.

Reagovat
HOST*quadaup

Doktor je nadčasový

Reagovat
HOST*pavlis

ronaldo je frajer a dal bych ho na strelce šampionátu,ale je tam jeden lepsi utocnik nez on a to je Tevéz(a to je parádní zvíře a neomylnej pán striker!!!)

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, ze tam je vic lepsich utocniku nez je ronaldo, i kdyz pravda je, ze nikdo nema tak dobryho nahravace jako je Ronaldinho..

Reagovat
smazaný uživatel

I když neměl dobrou sezonu, tak je Ronaldo největším favoritem na titul krále střelců.

1/Parreira se prý stále rozmýšlí mezi Adrianem a Robinhem, Ronie je v útoku jasná jednička

2/Brazílie půjde hodně daleko a hodně pravděpodobně dá i nejvíc gólů

3/Ronie asi bude kopat penalty

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, tak s tímto názorem naprosto souhlasím...nechápu tady v diskuzích pořád ty sestavy bez Ronalda... Pokud se nezraní tak je to v útoku bez diskuzí...

Reagovat
HOST*

si myslite ze ronaldinho mu bude nahravat jo ??? ten se podle me bude chtit sam pred vist...spis mu budou nahravat ostatni...Ronaldinho si chce vzdycky zahrat

Reagovat
smazaný uživatel

Velkou píču! Bude se chtít předvést, ale jako vůdce celého týmu. Už to párkrát řekl. A Parreira snad ze všech těch hvězd tým udělá

Reagovat
HOST*Dante

Podle mě to bude Luca Toni, italove dojdou daleko a navic dostal tedka zlatou kopacku, jako dalsi favority na nej strelce vidim Ronaldinha nebo Didiera Drogbu, sice neni Pobrezi Slonoviny favorit, ale myslim si ze prakvapi jako treba Korea minule, rek bych ale ze nej strelec nebude potrebovat nejak moc golu, tipoval bych tak 4 goly

Reagovat
smazaný uživatel

Brazílie - Itálie by mohly hrát už v osmifinále, tak to si to bude muset snažit nastřílet Luca Toni v naší skupině...

Reagovat
HOST*

Italové by je mohli v klidu zmáknout.

Reagovat
smazaný uživatel

Real bude dávat pokuty hráčům, kteří přijedou z dovolené na začátku července těžší než o 1,5 kilo! Částka se bude s každým gramem navíc násobit. Konečně, tak to budou muset Cassano s Ronaldem pěkně zabrat, jinak přijdou o měsíční plat Anebo je vypakujem do Interu místo však víte koho Možná Cassano a nějaký bakšiš navíc dají Realu komplet brazilský útok "Emperador - Jumanji - Príncipe"

Reagovat
smazaný uživatel

Docela dobrý nápad, Adriano alias Voldemort a odedneška o něm budeme psát jako o tom, jehož jméno se nevyslovuje

Ještě k té váze. Výchozí je ta na konci sezony, nebo ta, kterou doporučí lékař. Na tom totiž dost záleží

Reagovat
HOST*Abc

Dr.Kyslík má místo mosku pytlík.

Ronaldo je borec

Reagovat
smazaný uživatel

"mosku"

Reagovat
HOST*rominho

co sa tyka pointy prispevku, tak suhlasim. je to hold niekedy tazke

Reagovat
smazaný uživatel

Taky někoho něco trápí.

Reagovat
HOST*rominho

si celkom rychly a potom mi tu hovor tie blaboly, co hovoris .. .

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, tohle jsem si nemohl nechat ujít. Tohle už je taková klasika, vždy po naší hádce a tvm propadáku máš potřebu se do mě navážet a hrozně mi lichotíš.

A já jsem k tomuhle řekl vše, tak se ještě jednou navaž a polichoť, já už neodpovím.

Reagovat
HOST*rominho

niekto nepochopil to celkom rychly.

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš fakt trapnej a přízemní

Reagovat
HOST*alan

Ten druhý ale není o moc lepší... Ti dva se tak dlouho hledali až se našli. Tak mě napadá (Dr Kaslík tak rád používal ty citáty a lidová rčení) taky jedno "vrána k vráně sedá rovný rovného si ... "

Reagovat
smazaný uživatel

já nevim, nechci v žádnym případě nikomu lézt do prdele, ale pro jeho slova mam větší pochopení...

Reagovat
smazaný uživatel

No já jsme spíše na ty citáty než často nesmyslná rčení.

Reagovat
HOST*rominho

a preco ?

Reagovat
HOST*RM

Místo mozku z piva kostku.

Jen žertuji.

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle rým je aspoň vtipný...

Reagovat
Marv

........a na tebe to i sedi

Reagovat
HOST*rominho

jj, suhlas

Reagovat
HOST*

......mozku,trochu mi to ujelo

Reagovat
smazaný uživatel

Začal bych tim, že Ronaldo rekord opravdu překoná... a právě jeho (z výše popsaných důvodů v příspěvcích jiných autorů) favorizuju společně s Villou na budoucího majitele korunky pro nejlepšího kanonýra mundialu.

Co se týče srovnání Eto'o vs. Ronaldo

Eto'o se opravdu nemůže (a nikdy nebude moct) s Ronaldem měřit v počtu vstřelených gólů, ocenění a jiných úspěchů. Před Ronaldem klobouk dolů. Faktem ale je, že bychom se měli soustředit spíše na aktuální dění a nyní je Eto'o prostě lepší, bez diskuze...

Reagovat
HOST*xx

Ronaldo uz davno nie je tym, co byval a prospelo by jemu a hlavne klubu, keby odisiel a namiesto neho kupil Real napr. Adriana, ktory je v sucasnosti lepsim utocnikom, ako Ronaldo.

Reagovat
HOST*

tak ty jsi dobrej trenér a odborník....Nejsi ty Luhový?

Reagovat
HOST*xx

Reagovat
HOST*

nejsi piča?

Reagovat
HOST*

Jak to s ním vůbec bude,dál v Realu? Jinak mu fndim,je to borec

Reagovat
HOST*xx

Reagovat
HOST*

ronaldo je pěkný pičus.lepší je pigri.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, tak Parreira dává uzdravenému Ronaldovi pořádně do těla, takže na MS bude snad ve formě...

Mírný offtopic od Mundialu: Woodgate už nechce zpět do Realu a hledá si angažmá v Anglii Doufám, že poděkuje a zaplatí za ošetřování, protože z Newcastlu asi prachy nedostaneme Pěknej přístup, jen co je pravda...

Reagovat
Marv

No to je teda dobry On prijde do Realu za velky prachy,Real mu porad plati lecby jeho zraneni!! A on hovno predved kdyz nastoupil tak si dal tak maximalne vlastni gol

Reagovat
Mr.Jindros

Na druhou stranu, on za to nemůže... i jemu to uškodilo v kariéře. Kdyby mohl tak by hrál.

Reagovat
HOST*

Ronaldo je, byl a bude jedním z nejlepších útočníků planety. I kdyby měl 50kg nadváhy tak bude pro obrany soupeře hrozbou. Jediný Henry se může s ním srovnávat v technice a vedení balónu. Kdyby jiní světoví útočníci měli zdravotní problémy jako on, tak už teď o nich ani nevíme. A srovnávat Etoa s Ronaldem? Na Ronalda je přeci jenom lepší pohled.....

Reagovat
HOST*

to jo, má pěkně kulaťoučké bříško a buclaté tvářičky

El Gordo forever

Reagovat
smazaný uživatel

Proč lepší pohled? A jaký to má význam?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele