Rosický začal s Arsenalem přípravu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Wenger potvrdil Rosického zranění, prý nejde o větší problém
07.08.2009, 11:02
Rosický si poranil sval a bude mimo hru šest týdnů
06.08.2009, 10:56
Rosický si za další cíl dal návrat do reprezentace
04.08.2009, 21:54
Rosický po pauze nastoupil za Arsenal, rozhodčí mu neuznal gól
01.08.2009, 22:06
Rosický znovu nenastoupil za Arsenal v přípravě
28.07.2009, 09:13
Rosický: Bál jsem se, že první zápas po návratu bude horší
19.07.2009, 19:47
Rosický po roce a půl hrál za Arsenal a hned jako kapitán
18.07.2009, 17:38
Fábregas se již těší, až si znovu zahraje s Rosickým
17.07.2009, 17:56
Rosický trénuje bez potíží a těší se na spolupráci s Haškem
09.07.2009, 08:27
Komentáře (178)
Přidat komentářKonečně, okamžik na kterej čekalo celé česko je tu. Hlavně aby se vrátil do formy.
no do pice dufam ze nenastupi proti slovensku lebo nasi us len z jeho pritomnosti budu dosraty
Doufám, že nastoupí
Tome,hlavně si něco nepřivoď!!!!
ten když si něco ted přivodí tak bude zrakvenej do konce kariéry.
Konečně ,doufám že bude hrát proti slovensku aby sme je rozdrtily
V našem národním týmu jsou samé holky, nebo co???
jestli se zrani ted tak uz je konec.doufejme ze se vrati do formy jakou mel pred tim zraenim to by cesko na to ms posoupilo
No nevím s Hašek trenér a předseda nebo co to je
Fakt se hrozně těším na Rosův návrat. Rok a půl nehrál, tak neočekávám, že bude hned důležitým členem základní sestavě, ale myslím, že kolem prosince by se jím mohl stát. Každopádně je to i super zpráva pro repre, jen nevím, jak na tom bude s fyzičkou. Možná by bylo lepší ho na tuhle kvalifikaci "obětovat" (stejně je asi ztracená), aby se zbytečně nepřetěžoval a dostal se zpět do top formy.
já myslím že z fyzickou na tom špatně nebude vždyť psali ze jezdil na rotopedech furt a tak
Borec Snad se vrátí eště líp než Eduardo
no tak Eduardov navrat az taky famozny nebol
jakto, že ne?
myslim z celkoveho hladiska. Ano ziaril proti druholigistom v FA cupe ale danou zato bolo ze sa v kazdom zapase zranil a nakoniec za cca. 3 mesiace odohral asi 5 zapasov, co sa sice po takej pauze asi dalo cakat ale aj tak by som bol radsej keby Rosicky namiesto excelovania v par zapasoch hral bez dalsich zraneni .
Dufama ze po tehnle sezone odejde z te proklete anglie.
hodně štěstí Tome
Roso, hlavně se už nezraň, hrozí to kdekoliv, nejenom na trávníku, to je důležité si uvědomit - rizikové je hlavně uklouznutí v koupelně a potom obšťastňování družky - tam by se mohly natáhnout nějaké ty svaly, a to dosti nepříjemně...
Měl by jsi to taky někdy zkusit ty tarmane. Možná by jsi si potom rozmyslet psát sem takový žvásty.
to bylo na mě?
Konečně a ted vám to všem ukáže s Eduardem 2 nej hráči v tomhle roce za Arsenal
po takové dlouhé pauze budou rádi, když si zpátky vykopou základ
Moc se mi to nelíbí,leč-máš pravdu
to mě taky ne, ale i tak by měl být posilou pro reprezentaci
Ty bys ho chtěl hen do repre a hned do základu?Aještě jako kapitána ne?Jaj dyť on přes rok nehrál.
podívej, ted absolvuje celou letní přípravu, pořádně se připraví, je to přeci o něčem jiném, než když ho media cpali do repre v době, kdy teprve začínal s tréninkem (před dvojutkání s Slovinskem a Slovenskem)...ted bude mít něco natrénováno, zahraje nějaké zápasy a navíc, takový hráč jako on nám chybí jako sůl, takže je jasné, že na lavičce nám asi těžko pomůže
Pravda jenže se nejvíc bojím toho aby mu to koleno nebo ta šlacha vůbec vydržela aby mohl jít do každého souboje a nebát se toho.Jasně hodně nám chybí v repre já si taky nic jinýho nepřeju ať už se vráti ale jak píšu docela se jeho návratu bojím.
to já taky, ale víc jsem se bál před tím dvojzápasem na jaře, to by teprve bylo značné riziko...dneska už může být odolnější a pokud se má zranit, tak se prostě zraní, ať už v klubu nebo v repre...to si nevybereš...pokud nemůžeš hrát na 100 % tak nehrej vůbec
Kdyby tu poslední větu teď viděl můj trenér ten by nás nechal hrát i se zlomenou nohou .
Ale např. Tomáš se po zraněních nemá problém se dostat rychle na svůj level
Tomáš je robot to nedokáže žádný fotbalista po takovém dlouhém zranění naskočit týden od prvního trénování do zápasu naostro.
Myslel sem ty pro fotbalisty běžný neduhy.Po roce a půl se vracet není zrovna obvyklý.
Není a taky se jeho návratu bojím.
Zkusím tip-vytře všem zrak
A já jsem pro .
Je to fakt sympaťák.Opravdu nebylo moc zápasů co odehrál za Gunners kde by byl neviditelnej nebo přímo slabej.Valil sem voči jak tam celkově zapadl
dobře, ale když chybíš měsíc, tak je to trošku jiný, než když chybíš rok a půl
Jenže on absolvuje celou předsezonní přípravu a to je trochu něco jiného, než když nastoupí do rozjeté sezóny...
Už jsem myslel,že na něj niovináři zapoměli (asi jsou dovolené).Snad po té pauze ještě něco odkope,letos je mu 29 tak snad ještě 5 let.I když u něj člověk nikdy neví.My jsme takovýmto hráčům,kteří často pauzírujou říkali,že jsou skleníkové.
já si myslím že Rosa bude hrát v základu určitě trochu potrénuje, nabere fyzičk ua bude jak pečenej vařenej v základu
I kdyz Arsenal nemam rad,Rosovi to preju
Kdo by taky měl rád Arsenal??? Házenkáři ve fotbalové Premier League, to se dá vstřebat jenom těžko, no...
Hlavně aby tvoje šlacha dyržela nějaký ten zápas .Jinak jsem strašně moc rád že už začínáš trénovat na plný pecky
Můj názor je že je po něm,do základu se už nedostane a Arsenal ho někde prodá.
Hlavne pryc z Britskych ostrovvu kdyz uz by se ho chteli zbavit. Navic mam dojem ze mu po sezone konci smlouva ..
Já bych to možná viděl zpátky na německo.Jo končí mu smlouva.(teda myslím )
ja si ho spis dovedu predstavit v italii nebo spanelsku
Jó tak to je jasný že může jít kamkoliv já si myslím že kdyby odcházel z Arsenalu tak se vrátí tam kde to zná.
Do Sparty?? Tam to zná dobře...
No myslím si že je ještě hodně mladý vracet se tam kde začínal možna Borusia Dortmund to jsem myslel ale v úvahu připadá kterýkoliv jjiný německý klub a taky je ta možnost jak psal bommpary že může jít do španělska,itálie.
Hamburk už volá...
doufám že zůstane v Arsenalu
Mám strach, že už nikdy nebude tak dbrý, jak byl. A ještě víc se bojim, že po pár zápasech mu tam zas rupne a bude to v prdeli
Rosa si to zase bude davat
Kdo to je, ten ROSICKÝ?...
bejvalej fakt dobrej hráč Arsenalu
a kapitán česka, a za měsíc člen základní sestavy Gunners
Tomáš
Fotky trénujícího Rosy:
http://www.arsenal.com/news/news-archive/training
OT: van Persie podpisal novy dlhodoby kontrakt
Ja osobne moc rad nejsem, nemam rad Cechy v PL. To vede lidi k ty nejdebilnejsi a nejnepochopitelnejsi subjektivite, kdy nakonec Rosicky patri mezi nejlepsi zalozniky PL, Bednar mezi prumerny utocniky, Rozehnal byl nejlepsi obrance NUFC, Cech lepsi jak Given atd.... U slovaku je pak zas Marek Cech lepsi jak Robinson, coz je taky uplne na ranu. Lepsi je, kdyz zadny Cech nehraje a z tohodle pohledu je tu klid. Stejne z pohledu PL jsou to jen cizinci, co prekazi:))... jen at se vrati, ale treba i zpatky do jiny ligy..
no počkej, to chceš říct, že je Petr Čech horší, než Given??
Samozřejmě.
ty asi nejsi normální
??
Nepochybne.
a nějaké argumenty by byly?
Nema absolutne zadnou slabinu, narozdil od Cecha, ktery je slaby jak na centry, tak na vykopy, ktery ma Given snad nejlepsi v lize, stejne jako celkove rozehravku. Ten jeho reflex na care je taky naprosto neuveritelny. V PL neni lepsiho brankare. Cech ma mozna jednu, dve schopnosti lepsi, je to mozny, nebudu se hadat, nerikam, ze je Given lepsi po vsech smerech, ale komplexne je lepsi urcite. Jen byl az moc dlouho v NUFC.
Nemám, co bych dodal
Tak fajn, nesouhlasím, že je Given lepší jak v rozehrávce, tak ve výkopech, naopak si myslím, že je Petr, co se výkopu a rozehrávek týče, nejlepším v lize. Petrovou slabinou jsou centry, to je fakt, ale v tom zbytku by Givena strčil do kapsy (trocha nadsázky, kdybys nepochopil). I jeho reflexy na čáře jsou pověstné...
No jo.., je Cech, je v klubu, kterymu fandim, to je asi hodne tezky s tou objektivitou.. Cech je nejlepsi v rozehravce v lize .. ale tak proc ne, uvidime, co se dozvime, kdyz se jeste par lidi zapoji do diskuze.. my bysme se tu mohli hadat vecne, nazor mame kazdej jinej..
Já osobně bych si strašně přál Čecha vidět za takovou obranou, jakou měli Magpies nebo v některejch zápasech i MC. Given je na čáře možná nejlepší na světě, ale pozor, čechovy reflexy jsou pověstné
Tak on ma urcite nejlepsi reflex v lize, jestli se o tomhle nekdo dokaze hadat, tak je to diskuze predem ztracena bohuzel..
stará ohraná písnička, že je Čech pod tak skvělou obranou a tak A ty reflexy na čáře má opravdu dobré, ale nejspíš to nemá cenu vůbec psát
Ale ty nechapes, ze nikdo nerika, ze je Cech spatny, ze nema dobry reflexy ...
ty si necítil ten sarkasmus?
Vubec sem ho nehledal, ted te mam za CFC fanatika, slepeho zastance a nic me neprekvapi
"...ale pozor, čechovy reflexy jsou pověstné " tohle je sarkazmus, na ten jsem mu odpovídal, není to o zaslepeností
Jo tak .. ale to podle me taky nemelo Cecha shodit, jde tam jen o to spravny umisteni jej za Givena.
Tím spíš to asi bude pravda, když je to ohraná písnička, nemyslíš? Všichni se klaní Čechovi za to, že je 93 minut v koncentraci a ty 2 střely co na něj jdou tak chytí, ale Given je v koncetraci taky 93 minut a těch střel chytí třeba 10.
jak se říká, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Chelsea nemá tu nejdokonalejší obranu na světě, že by se útočníci nedostali ke střele.
A co je na tom lež? Já sem jenom říkal, že bych chtěl vidět Čecha za takovou obranou, jakou měl před sebou Shay v Newcastlu. Sledoval sem prakticky každej jejich zápas, takže vím, o čem mluvím. Třeba by pak Čech ukázal, že je opravdu extratřída. Ale stejně jsem nikde nepsal, že je Čech špatnej, ale jenom to, že je Given lepší, což je pravda a potvrdí ti to tady každej, kdo PL sleduje a rozumí jí.
tim chceš říct, že nesleduju PL??
Já myslel celou PL, zápasy všech týmů
všechny zápasy nestíhám, nejsem superman
Já neřekl všechny zápasy, já mluvil o přehledu o všech týmech nebo o co největším počtu.
jo, tak to sleduju, to tě ubezpečím
O to míň pak rozumím tomu, že ti připadá Čech lepší než nejlepší golman ligy.
Podobne.
Čech v Rennes, nebo v LM se Spartou Tě taky nepřesvědčil? A to na něj šlo rozhodně více střel než na Givena za celej zápas, ale stejně byl absolutně nejlepším gólmanem celé Ligue1, sám zachránil opravdu špatně hrající Rennes v soutěži.
Čech kedysi a Čech dnes je sakramentský rozdiel. Rozhodne na ňom momentálne nájdem omnoho viac chýb než na Givenovi. Neviem, či ste s Arbitrom nejak posadnutí, ale tak to proste nie je a smiať sa hrubasovi s Chazym niet čomu. Given je skutočne lepší a opak môže tvrdiť len ten, kto oboch nevidel.
Jo, tak se podívej, kolik golu padá v české repre z Čechovy rozehrávky, Čech dokáže rozehrát poměrně stejně kvalitně jak pravou, tak levou nohou. A nedívej se na to, jakému týmu fandím, já dokážu být objektivní, když příjde na věc, o to se neboj...
Tak teď asi na věc nepřišlo, škoda
Jenze ty asi sledujes jen CFC a tak je pro tebe dobry centr to, ze se Cech se dokaze trefit do hriste a nedava auty, jenze Given zvlada naprosto neuveritelne kazdy centr, nebo minimalne 4 z 5 poslat presne do behu ci na nohu. On nedava nahodny vykopy do prostoru, ale trefuje cil naprosto brilantne.... Ja nerikam, ze Cech nema dobrou rozehravku, ja jen rikam, ze Given ma daleko lepsi.
centr = vykop...
ježíš (není to na tebe), ne, dobrou rozehrávkou opravdu nemyslím trefa do hřiště a ne do autu, nemyslí si, že jsem nějaký nýmand...
Ja si to nemyslim, ja jen mam pocit, ze si snad Givena chytat nevidel .. Chapej, ja nikde Cecha nekritizuju, ja si sem vedom jeho kvalit a nerikam, ze Cech spatne vykopava a ma spatny reflex. Treba uznavam, ze je lepsi jak Jaskelainen, coz je taky jeden z tech nejlepsich. Problem je v tom, ze Given proste ma kvality vyssi. Ale i nez Kirkland, Sar, Reina.. nic proti Cechovi.
vidíš, já jsem ho chytat viděl a taky neříkám, že by byl špatný golmán (Given). Jen si prostě myslím (stejně jako ty si něco myslíš), že je Petr lepší a není to tim, že by chytal za Chelsea....
Tak si jen budeme muset pockat, kdy ten nazor zmenis, no..
uvidíme, zda-li ten názor nezměníš dřív
Nezmenite .. a tim nedavam najevo, abys mi vykal, jen, ze Given bude mit tech zastancu urcite daleko vic... Cech spis na tom chelsea-fc.cz.
by ses divil, jak někteří nemají rádi Čech (hlavně po tom kiksu proti Turkům ) i na tebou zmiňovaném webu I o tom zastání bych pochyboval, je to jen tvůj subjektivní pocit
Jasný je to věc názoru, ale mě taky nikdo nevěří že Wartburg je lepší než Felicie Protože Falda bohužel lepší je, a Givan je taky lepší no. Tak co se dá dělat. Kdyby odešel čech z chelsea a přišel Given tak tu budeš mlít jakej byl čech nula a že Given je lepší
*e
e
Nikdy a neřeš to už hýml hergot, dyť je jak pako. Prostě pro fandy Chelsea byl Petr vždycky nejlepší a pro něj je Given horší protože ho neviděl a hraje v horším klubu
neviděl?? pako?? nechápu
http://www.youtube.com/watch?v=jcDuUcB_78U
tohle bych jako zastance Cecha nevytahoval..
jen mě to v případě Givena napadlo, jen taková milá vsuvka, na odreagování
zlatej jútúb.všechno si pamatuj e
Ja vim, ja jen, ze tech kiksu Cech mel
takhle velký??
Na to je nejaky meritko? Jakej je rozdil mezi tim, kdyz se ti stane tohle a kdyz ti vypadne mic z ruky na nohu soupere?
ty, já v tom rozdíl vidím, nevím jak ty je sice fakt, že po obou dvou kiksech padl gol, ale přece jen ten rozdíl tam je
No v tom provedeni rozdil je, to uznavam
jiný rozdíl v tom nevidíš?
Ani ne, v obou pripadech je to smesna, nepochopitelna minela. Cech pusti centr, ktery leti primo na nej, i vetsina hracu v poli byto nezkazila a Shay se nedokaze podivat, jestli za nim neni hrac. Ale tak i vetsina utocniku aspon jednou netrefil prazdnou z 2 metru ale aspon je se cemu zasmat...
je ale pravda,ze cech po prichodu do anglie chytal uplne jinak,nez chyta ted...podle mne se na nem celkem to zraneni podepsalo...jasne,dost lidi bude rikat,ze nikoli,ale ja myslim,ze chyta proste jinak...o tom,ze momentalne je Given vykonostne vys,se hadat nikdo snad ani nemusi :) ... a ta minela?jej,proste chyba...stane se...ale ten centr chytl skvele a o tom to je
to si trefil hřebíček na hlavičku. Jaké pocity při tom kiksu Givena máš? Rozesměje tě to? A jaké pocity má většina Čechů, když uvidí kiks Čecha? Smích to asi nevyvolá...Zkus se nad tim zamyslet...Já vím, že říkáš, že Čech není špatn golmán, jenže tak, jak ty si myslíš, že většina českých fotbalistů je přeceňováno v PL, tak já si myslím, že je naopak nedokážeš posoudit objektivně...
Z dlouhodobýho hlediska je Given lepší
co znamená dlouhodobé hledisko...
4-5 let
Ne prave, i ty kiksy Cecha jsou usmevne. A proc prosimte nejsem objektivni? Protoze si nemyslim, ze je Cech nejlepsi brankar PL, ale ze je jen jeden z nejlepsich? to pak asi nemuze byt objektivni nikdo jiny, nez fanda Chelsea ci Cech.
Nejlepší je Van Der Sar
Jak moc jsem objektivní?
Koho zajimas.
Skor sa spytaj ako velmi si ubohy, ked ani nedokazes napisat meno golmana tímu, ktoremu fandis !
ne, s tou objektivností jsem to myslel tak, že ty se až moc snažíš být objektivní, že to přepadá na tu druhou stranu (víc pedant, než na ty ostatní), to je můj názor. A neber to nějak špatně, nemyslím to tak, že si myslíš, že je Given lepší než Čech, protože je to Čech, jestli chápeš, co tím myslím... Asi jsem to brál v globálu...
a nepřekrucuj moje vyjádření. Jako nejlepší by bylo zeptat se někoho, kdo nefandí ani Chelsea a ani není Čech
Given je lepsi nez Cech.
Argumenty ocividne dosli...
jako Givena nesleduju často, ale je teda zvláštní, když je takovej borec, že si ho třeba Chelsea před pár lety nevytáhla a vzala Petra z průměrnýho Rennes
Na tom myslim neni vubec nic zvlastni. CFC mela Cudiciniho a Cech sel delat dvojku.
tak je zvláštní, že ho nevzal Manchester, Liverpool, Arsenal všude jsou jiný brankáři a Given se až loni dostal do City, jestli to není trošku moda kluka přechvalovat
říká ti něco slovo loajalita? Navíc Newcastle pod Robsonem byl jiný klub než je teď...
Hlavne tá druhá časť vety je sakra dôleźitá. Arbiter je CFC a to vidno, marty to nesleduje, aj to vidno a Tsigi len kalkuluje, aj to vidno. Ja na ich mieste, teda u Arbitra čiastočne, by som sa k tomu nevyjadroval
On tak nejak chytal za tym, co hral CHL a pokud jde o zajem Arsenalu, tak ten byl tolikrat, ze je to od tebe doopravdy usmevne.
Petr čech je kvalitní gölman, ktarý je dobrý v souboji 1 vs. 1 , má rychlé reflexy a centry chytá skoro v pohodě akorát při tom vždycky narozdíl od ostatních padá na zem (takže mu ten míč někdy vylítne ). Jo a v tom novym dresu vypadá jak popelář . Given je skoro to samý, ale je lepší při těch centrech a Petrovi taky moc nevěřim při střelch z velké dálky u Givena jo=Given je lepší, ale každej fanoušek Chelsea (kromě mě ) ti to bude každej rozmlouvat-viz.Arbiter
on petr hodne ty centry podbiha...vybiha a pak se vraci do brany...proste,tohle mu fakt moc nejde...
Hra nohama je slabinou Čecha taky, většinou to kopne do autu, když dostane zpětnou přihrávku a je trochu v tísni. Nejsem si taky jistej jeho skákánim po střelách ze střední vzdálenosti viz gól v Polsku.
Given je absolutní jednička v PL. Co se týče rozehrávky nohou , tak u mě vede Robinson. Reflex, chytání centrů a neuvěřitelný zákroky mluví pro Givena. Čech nepatří ani do top 3 v PL. Tam je u mě jasně Given, Green, Friedel případně Saar
1/2 OT: Pokiaľ ide o zázračné zákroky, tak top3 by som zostavil z Givena, Schwarzera a Jaaskeleinena celkom jednoznačne. Pri nich sa je aj na brankárskom poste "na co koukat"
100% suhlas
Takmer zo vsetkym suhlasim, ale to, ze Rosicky patri k najlepsim zaloznikom PL je fakt
Jenom doufám že se tady zítra neobjeví článek typu: Rosický opět zraněn
bojím se aby se tu neobjevil ještě dnes.
ale u něj je to skoro fuk,i když se znovu zraní může se kdykoliv vrátit do Sparty,kde může hrát i kdyby skákal po jedný noze
Myslim, ze hadky cech vs. given jsou naprosto zbytecne, kazdy normalni fanda premier league vi sam, kdo je lepsi.(samozrejme given)
nevim, co je smesneho na tom, ze given je lepsi nez cech, to neni vtip, to je holy fakt
No tys nepochopil proč jsem tam dal toho smajla že mě rozesmálo to poslední a navíc mě je docela šumák kdo je nej gólman PL a takové ty kecky o tom Já mám Givena i Čecha rád ale prostě pro mě je nej Howard.
to je dobre musi se poradne rozehrat
Arséne Wenger ho postaví do základu protože celá hra Arsenalu stojí na tomhle borci. Fabregas špatnej neni ale je nezkušenej a sám to neutáhne. Trenír počítal dny kdy už se Rosa vrátí a když mu z Regensburgu řekli že je to zlí tak se málem z toho zbláznil.
Doporučuju si přečíst komentář od Chazyho...
fabregas je neskuseny
ti je jeho soukroma vec
Mal by seknut z reprezentovaním.
Se ho bojíte sotva začal trénovat?
Mne su reprezentacie u prdele, no Arsenal ho potrebuje zdraveho, nie vyradeneho z hry
ok
konecne. ted uz se jen vratit ve stare forme
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele