Rozhodčí podle Brabce Baník ve finále poháru výrazně poškodil
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Baroš si po vyloučení v poháru jeden zápas nezahraje
23.05.2019, 17:01
Fanoušci Ostravy po finále poháru napadli rozhodčího
23.05.2019, 14:59
Jít se Slavií do Ligy mistrů by bylo nejvíc, ví Souček
23.05.2019, 11:55
Téměř dokonalá sezona, řekl asistent trenéra Slavie po double
23.05.2019, 10:01
Vyhodit hráče jako Baroš ze střídačky je hloupost, řekl Páník
23.05.2019, 08:29
Budinský ve finále poháru Baník držel, ale porážce nezabránil
22.05.2019, 23:41
Masopust dal gól a vyhrál domácí pohár na čtvrtý pokus
22.05.2019, 22:53
Slavia obhájila vítězství v poháru a získala double
22.05.2019, 21:20
Komentáře (218)
Přidat komentářMy jsme Baník, my nebrečíme!
Brabcovi to asi někdo zapomněl říct.
No...
Rozhodčí je prostě nepustil ke střele. Fňuk
co to meleš, vždyť jasně říká že byl Slavia lepší to ale nemění nic na tom, že rozhodčí dělal chyby ...
Těmhlem to něvysvětlíš nikdy, oni jsou prostě tak nějak zfanatizováni jak jejich kolegové na Twitteru
Tak ať se vybrečí, je jim to beztak vlastní
Promiň, ale zfanatizovaní z úst baníkovců, to je opravdu vtipný
Narážky na brečení (po křivdě si stěžuje každej, slávista, sparťan, plzeňák, baníkovec i bohemák...) po tom, co jste se tu po tom finále pěkně nabuleli, neříkám, že ty, jakbysmet.
Nevšiml sem si, že by někdo bulel. Jen podivení, že byl vyloučen Bary za to, že v emocích bouchl do střídačky (a na to konto mu dnes dala za to disciplinárka stopku v Plzni ) a ta pencle, která byla kurva (milionově) přísná.
Na to pan Brabec i vlastně poukazuje v tomto článku...Což je prostě holý fakt...A na to konto přišla zas (tentokrát místní )zfanatizovaná letka přátel žido-čínského klubu brečet... To už vážně nepochopíš, absurdistán na druhou
Fakt ne, jo?
Řekl bych, že dementa ShowMana nebudu počítat, ale stejně tak počítáte blbce slávisty, když bulej, takže ho počítat budu taky. A další. Jen si to klidně pročti.
Tvoje cosi žido-čínskýho si strč za klobouk, absurdistán je možná tak to, že když si oprávněně stěžují třeba ti slávisti, vysmíváš se, když to dělá Baník, tak na to pan Brabec jen "poukazuje".
Ale ty tomu, co píšeš, ikdyž měříš úplně jiným metrem, snad i věříš
Hele, nikdo nepopírá, že jste vyhráli zaslouženě, to i sám uznám, však ste nám nic nedovolili (a na to konto se divím nad našimi příznivci, kteří tak chtějí hrozně do Evropy, my, kteří máme tragické jaro, nevystřelíme na branku, poslední gol padl o Velikonocích).
Ale ty vole, ta pencle, ten bubák, co tak ochotně spadl, hora jak Kilimandžáro...K tomu ten Bary... A pak sem naběhne ta letka přátel a než, aby slavili double, tak brečí...
Vždyť já to psal hned po zápase, penaltu bych nepískal, jestli to s Barošem bylo tak, jak se píše, že ho vysypal jen za bouchnutí do střídačky, tak bych ho ani nevyhazoval.
Jen mě asi namíchlo, že tady píšeš cosi o tom, ať se slávisti vybrečí, když jste tady toho teď nabrečeli až až a přitom slávistům se za to neustále smějete - vlastní medicínka?
Ano, ať se slávisti vybrečí nad vyjádřením našeho pana majitele. Onio už to vlastně začalo, proto ten absurdistán na druhou. Jak tady, tak na Twitteru
Ty to vidíš takhle, já to vidím tak, že vlastní medicínka nechutná, no
Vidíš, že bych brečel? Mi je spíše ta vaše enklává k smíchu, že všude hledá příležitost, aby si pobrečela, i když není důvod. Mimochodem, na toto téma už se bavili i někteří novináři, že příznivci přátel žido-čínského klubu až úskostlivě čekají na sebemenší záminku, kdy bude něco proti slavii...
A vážně že jo...
Stačil třeba dnešní tweet Ondry Novotného, co dělá ten Octagon atd...Ani vlastně nenapsal nic o vás a stejně se tam slétla ta vaše letka a zahájila plošný útok.
Nemlich je tady to samé, kdy tomu vévodí lhář Losinho atd.
Co řešil Novotný?
https://twitter.com/o_novotny/status/1131829061985198090
Bary není hovado, že udělal co udělal já bych to udělal také. Bohužel pouze sovy se to nevyřeší, dokud ten hnus bude stále uvnitř FAČR. Bude se nadále připískávat kdo dá více mezi Plzní a Slávii. Tento rok to byla Slávie
Lhal jsem, když jsem řekl, že si Brabec vybrečel finále v Olomouci? Vybrečel tak snad si ho tam užil
Lžeš, zase, ale nic nového.
Ano, lhal. Žádná jiná reálná varianta ani na stole nebyla.
No prý ano
Jistě, toaLetná .... To by se vám líbilo ..... Což takhle rovnou zůstat v Edenu ? .... Sám Bělák mluvil i o Brnu. Slavia údajně taky navrhovala Brno. Nechtěl to svaz ....
Myslel jsem spíš to Brno.
slovo "reálná" - to si vážně myslíš, že je normální v této situaci vybrat stadion v praze? Aby to měl jeden tým 6 km a druhý stovky km? Pokud byly předem zvoleny varianty Olomouc/Letná, tak při finále Slavia - FCB je jediná přijatelná Olomouc (při finále třeba Slavia-Sigma bych byl pro úplně jiné řešení, aby ani jeden nebyl "doma")
Nesmysl to je, ale pro FAČR očividně ne. Šlo mi o to, že se tam mluvilo o losu + který neproběhl. A to říkám jako někdo, komu je to úplně šumák, finále jsem tak jako tak nestíhal.
tak já jsem většinu času v praze, takže bych to měl na zápas v praze blíž - přesto říkám, že je to hovadina
Neměli takovou hovadinu domlouvat
Ty sis to asi trošku spletl - to není brečení, to je výsměch za brečení baníkovců.
Docela podstatnej rozdíl.
Čekají na záminku, kdy bude něco proti Slavii - tak to nevím, čeho se dočkali, protože teď nebylo proti Slavii nic.
Twitter nemám a neřeším, ale tam je ještě širší okruh individuí než tady na EF, takže hodnotit podle toho je dost... mimo.
Takže asi tak :
Je poškozená Slavia a stěžuje si - Baníkovci si vysmívaj, že brečí. Podle tebe ok, plačky.
Je poškozenej Baník a stěžuje si - Slávisti se vysmívaj, že brečí. Podle tebe brečí slávisti.
Docela zajímavej náhled. Říkals něco o absurdistánu, viď?
Že nebylo proti Slavii nic? Není to tak dávno, kdy ste si ve virtuálním světě vytvořili vlastní zeď nářků a to už z různých důvodů jako zákazy, místo konání finále poháru atd.
Třeba teď z Ostravy ohledně žiletkového plotu (který je mimochodem v hostujícícm sektoru ve vaší synagoze... a to nemluvím taky o debilní securitce).
Nicméně, jsem si i vědom, že stejně v této debatě nikam nedojdeme, každý si pojedeme vlastní směr.
Nedojdeme, no...
Jde mi o princip, z jedný strany se vysmíváš, že někdo brečí, když se někdo vysmívá vám, úplně to otáčíš, že vlastně zase brečí, to je úplně stupidní a nevím, jestli to fakt nevidíš...
Ale jako řešit virtuální sítě, kde povětšinou píšou ty největší trollové, asi kdybych pročetl baníkovský, taky by to byla prdel.
Jo, to byla, taky máme experty, kterí všechny jebají, brečí, ale na tribuně je nikdy nevidíš. Však tací jsou i tady
To s tebou souhlasím.
Slávisti jenom vylézají z nor. A bude jich více, 5 sezon nazpět, taby bylo max tak 5 lidí v diskuzi. Bohužel, je tohle chyba hlavně uvnitř FAČR, že se tam podplácejí rozhodčí je věc jasná. Stačilo mi jak Příhoda dostal otázku proč skončil, ani na to nechtěl odpovědět. Můj známý ho potkal, a řekl mi, že šlo vidět, že je šťastný, že už skončil. Ale já hlavně tady nebrečím sám vím když jsme byli v druhé lize tak ne jeden zápas byl pro nás majzlej. Doeď si myslím, že Petržela, ani o tom nevěděl
On je jen debil. Přitom si díky Slavii Baník užil hned dvoje oslavy
To je nějaký židovský humor?
Tak ty patříš mezi rozumné Slavisty. A to že máme dementy? To mají,všechny kluby, které jsou víc sledované a vy navíc ste i uspěšní
Díky..
A tak to je.. A to bych řekl (třeba se mi to zdá...), že na to, jak je teď Slavia úspěšná, tu není těch dementů tolik...
slavisti na twitteru jsou horsi jak svyho casu ivosek tady na ef. Banda nesoudnejch kretenu
Tak treba za kriceni zblizka na rozhodciho pokud vim karta prisla, dokonce dve, zlutou videl Skoda i Kolar.
Jako perlicku to konzultoval s dalsimi lidmi z Baniku a ty byli na jeho strane, to je prekvapujici! Co to prodiskutovat s nekym nestrannym?
Ještě maso, ten ji taky dostal za kecy...
Neblbni, to už se do toho nehodí
takže dát červenou za něco, co se prokazatelně nestalo, je podle tebe v pořádku?
Co se nestalo? Baroš do ničeho nemlátil? Byl vyloučenej hráč z lavičky, takže dění na hřišti to nijak neovlivnilo.
podle zápisu dostal ČK za "poškození vybavení hřiště (lavičky příslušníků družstva)" - jenže lavička nijak poškozená není.
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-pohar-facr/363880/sudi-popsal-co-udelal-baros-za-to-bych-musel-vyloucit-i-messiho.html
Vždyť právě v tom článku jsou fotky, kde je jasné, že žádné poškození lavičky není. Je to tam dokonce i napsané.
pokud vidim, tak ten Mol Cup banner je soucasti lavicky. Nekdo jako Baros by mel zklidnit emoce. Pri jeho veku a zkusenostech by mel vedet, ze mlacenim do veci vazne nicemu nepomuze, ba naopak
nějaké kopnutí nebo klepnutí do banneru jsou časté, červenou za to vidím poprvé. A poškození nějaké nálepky nebo jak to bylo k té lavičce přidělané řešit jako kdyby zdemoloval celou střídačku je fakt hodně extrémní řešení
nalepky? tak dobre no jak myslis.. Ve svete je normalni, ze treba trener jen zahodi mic nebo kopne do flasky a rozhodci ho posle na tribunu, jeste treba dostane trest na 2 zapasy, takze by se dalo rict takova cervena pro trenera
Hoď se do klidu. Jestli rozbil střechu lavičky nebo reklamní banner nabo něco jiného je fuk. Prostě tam nepříčetně do něčeho mlátil, výbuch vzteku, nepřiměřená reakce = čk. Ale vy Baníkovci budete vždy hájit Baroše, je pro vás modla.
no to právě jedno není. Kdyby rozbil střechu tak neřeknu jediné slovo. Ale ty budeš vždy nepříčetně hanit Baroše.
Kde ho haním? Stane se každému, že bouchne, žádný drama. Ale červená ok.
Dobře mířená facka nebo záhlavec nejsou nikdy na škodu
násilí nic nevyřeší
Trochu násilí občas není na škodu...
Násilí na Škodu?? Why not!?
to neni pravda.. je spousta příkladů z historie lidstva, kdy násilí znamenalo pokrok.
Bavíme se o agresi, nebo obraně?
těžko říct jestli násilný střety s poldama jsou už agrese nebo jenom obrana..
pokud jsou agresivní a zasahují nepřiměřeně situaci, tak obrana
Ten gól byl z offsidu,
sudímu rozbít hubu!
Oni by si to hned rozmysleli pískat pičoviny kdyby dostali jak na okrese záhlavec nebo skončili v rybníce
Vieš že si mi teraz vyvolal spomienky z detstva? Ako chlapca ma totiž otec zobral na futbalový turnaj, ktorý sa konal v jeho rodnej dedine, bolo to myslím prvýkrát v živote, čo som bol na futbale.... Finálový zápas skončil práve takýmto záhlavcom, ktorý dopadol na šiju rozhodcu. Ten následne zápas predčasne ukončil a rýchlo ušiel do útrob skromného štadióna, aby sa vyhol ďalším inzultáciám, ktoré sa rysovali. Také sú moje ranné futbalové spomienky...
No vidíš to a dneska se to vrátilo
to máme já a Bary podobné, že jsme výbušní, já jsem když hrával za dorost za Sigmu tak jsem to bral sportovně přeci jenom nejvyšší liga. ALe kvůi dojíždění jsem potom šel do Kraje, a tam jsem dostal i STOP na 5 zápasu. Ale když se na to dívám, tak beru, že tam ten sudí byl prostě kokot, dneska když píská pro slávii je to kokot, ale s plnou kapsou kokot
Kde je ten autokar? Propichnout plaste!
měl zůstat u toho kolečka, to bylo pěkný gesto...
Po středě dostalo nový rozměr přirovnání z našeho regionu -
ANI PIČU S RYŽU
Opět se ukazuje, jak funguje diskuse. Jakmile někdo vyjádří po prohře nespokojenost, je to hned podle mnohých brečení. Podobné to je s nějakým názorem, povětšinou přicházejí nadávky, výsměch. Eurofotbal je toho živým důkazem, málokdo dokáže pořádně a věcně argumentovat, většinou se tu naváží do kdekoho.
A ještě od slávistů, kteří tady brečeli nejvíc v historii po Dynamu.
Ach jo..
https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/jaroslav-tvrdik-slavia-dynamo-moskva-rozhodci-golis-stefanski-kritika.A180814_222316_fot_pohary_min
Jde mi spíš o to jak reagujes na komentář od puskase než, že bych popiral jak to vypadalo po dinamu..
Potvrdil jsem jeho slova o EF.
Možná to bude i důvod "špatných" rozhodčích. Protože po jakékoliv stížnosti a obviňování z jedné strany přijde výsměch o brekotu a obviňování z druhé strany a rozhodčí a komise se směje někde za rohem.
Na druhou stranu je třeba hájit tradice ef Rozhodčí jsou letos kapitola sama o sobě... Dokázali zničit zajímavej ročník
*y
obzvlast s tim "brecenim" je to fakt obsese
Když je nespokojenost oprávněná, tak těch reakcí není tolik. Tenhle případ je ale výsměch, ještě ktomu od majitele, který by si měl držet nějaký kredit. Ať je třeba Křetinský jakýkoliv, k tomuhle by se nikdy nesnížil.
https://media.sport.cz/images/top_foto1/0001002707990451/A2VVcFHVVCctEpEZhCtj1Q/51060d6e92baeed0a45b0400-155266.jpg?20130128063230
Mně se to naopak líbí...
V našem fotbale se děje tolik hnusáren, že poukazování na ně od vlivných lidí je třeba.
Tobě je 6?
A půl, žalude.
Baroš je na fotbale násilník,který povzbuzuje lůzu k násilným akcim. Jina je v civilu mírný a klidný člověk. Je to ostravský Řepka. Pokud p.Brabec odsuzuje násilí, měl by odsoudit i Baroše. Jinak kecá a je nedůvěryhodný
I kdyby lámal nohy na počkání, Brabec hovoří o tom vyloučení za rozbití panelu, které sice podle pravidel je možné (ale může se dát i žlutá za toto), ale jinak dát za toto červenou je fest necitlivé. Řeší se daný incident, ne celková osobnost Baryho.
Rozhodčí rozhodl v rámci pravidel, jak sám píšeš.. Ať chceš nebo ne, baros si to prostě posral sam. Speciálně od zkušeného hráče bych čekal rozumnější chování, ještě když není ani na hřišti, kde se emoce krotí podstatně hůř. Většina banikovcu prostě na jeho osobu nedokáže nahlížet objektivně. Já to chápu, měl bych to stejně. Ale už je to trošku přehnané a otravné..
Vezmi to jinak - příště někdo ve vzteku nakopne bidon u postranní čáry nebo na něj skočí a zničí ho. V tom případě bude muset též přijít červená, protože poškodil část výbavy.
Je to prostě přestřelený trest.
Je to nastavený zbytečně přísně a nesouhlasím s tím, to už jsem psal jinde. Ale dokud to tak je, nemůže si nikdo prostě stěžovat že ji dostal. Spíš se má řešit úprava pravidel.
Pokud situace umožňuje žlutou nebo červenou podle volby sudího, tak bych ani pravidla neměnil. Že je sudí kkt, to čistě pravidly úplně neošetříš nikdy. Může se (i když ryze teoreticky) stát i situace, že nějakého hráče chytne v reakci na něco fakt rovnou amok, začne vykopávat sedačky ze střídačky, demolovat kryt střídačky komplet stylem kung-fu ..... Červenou bych i jako možnost ponechal, pro takové situace (třebaže hodně nepravděpodobné). Ale černokněžník nesmí být debil z berbroklanu .....
tak to se dá podle mě pak posoudit jako něco ještě jiného... nevim, nejsem zrovna pravidlovej expert. za rozbití lavičky několika údery pěstí bych červenou nedal, spíš úhradu škody a nějakou stopku v případě recidivy, omluvu nebo nějakou takovou kravinu co reálně nemá vliv na sportovní výsledky. ale zatim je to nastavený takhle a baroš to podle mě prostě posral no. rozhodčí v zásadě ne, protože jednal "v duchu" pravidel, i když se mi to nelíbí. respektive si nemyslim, že stížnost má jít jeho směrem. osobně bych byl nasranej spíš na baroše
no podle mě měl možnost dát žlutou, pokud pravidlo chápu dobře. Navíc problém hodně spočívá v tom, že hlavní to dostatečně neviděl (nebo spíš vůbec) a jednal čistě na teplý bonz toho čtvrtého ....
Mi to přijde od toho hlavního v rovině "teď využiju situaci, protože jak mi pak hráč půjde na hřiště, tak s ním budu mít zase práci, tak jak je u Baryho známo" ..... Prostě podělaný alibismus a v podstatě předposraný sudího z dalšího průběhu ..... Nasraný na Baroše - to máš stejné, jako bys chtěl po Radovi nebo Uličném, aby seděl celý zápas nehnutě na fleku a nevylezli z kukaně k lajně .... Úspěch, že se udržel v tom smyslu, že neřval po sudích místo úderu do reklamy .... Možná poslední zápas kariery v srdečním klubu, kde se dá něco vyhrát, hodně sporná pentle, to bych taky nevydržel sedět jak píchlé kolo. To bych pak v tom zápase vůbec nebyl ..... Když navíc víš, že Slavia v sezoně měla asi 18 penalt, Sparta tuším 16, Plzeň též tak kolem 15 ...... a ty jako Baník slovy jednu ......
jo, s tim souhlasim. dost možná se mu to prostě jen hodilo a chápu i frustraci baroše. ale pořád si za to prostě může podobně jako nedvěd za žlutou v semifinále lm. a podle pravidel mu měl dát žlutou kdyby to bylo neúmyslně (aspon teda myslim). a pokud třikrát praštil pěstí do baneru, tak se o úmyslu už tak nějak mluvit dát... co mi tam vadí je to "bonzování".. čtvrtej rozhodčí tam od toho je, to neni jak domovnice za komančů...
Neumím si představit NEúmyslnou situaci na lávce, aby za ni byla karta. To se mi vzájemně vylučuje v principu. Bonz jsem myslel v té rovině, že tam v každém zápase padá mnohem víc nadávek a pokřikování, než se v realitě trestá. To by musel čtvrtý furt něco hlásit .... Tohle je prostě o pifce na Baryho ....
podle mě když třeba kopneš do lahve a ta to prorazí, tak to neni úmyslný. když strčíš do lavičky a ta spadne, tak je to neúmyslný... když do toho baneru sám kopneš nebo lavičkou lomcuješ až se urve, tak úmyslný.. nevim, tohle je samozřejmě na posouzení. rozhodně nešlo o jednu ránu a čtvrtej stál asi blízko... jak si sám psal, jim se to hodí, protože když jde na hřiště, mají zápas hned daleko težší...
Kopnutí do láhve je samozřejmě chtěné = úmysl .....Strčení do lávky, kdy opravdu nechceš - to se vůbec netřeba bavit, chce to jen normální rozum a dá se to poznat ....
zase ta intenzita... jak sem psal, červenou bych za to nedal, spíš se tam snažim najít smysl
Přesně tak. Naprosto stejná situace, takte čekám, že za každé kopnutí do banerů nebo míčem.do baneru bude vyloučení
Řepka je baníkovec, takže ostravským Řepkou Baroš není.
Penalta být neměla, Baroš byl vyloučen správně.
Chachaři přerušili státní hymnu zpěvem Baňyčku my zme s tebou - burani.
Ne, státní hymna přerušila jejich zpěv.
Ne ty burane, Baníčku my jsme s tebou se začalo zpívat ještě před hymnou
Státní hymna je důležitější než klubová a ta zpěvačka zpívala líp než chachaři.
to je sice možné, ale tvé tvrzení je stejně hovadina, protože to co říkáš se nestalo.
Státní hymna je určitě důležitější, ale celý fotbalový národ ví, že chachaři při nástupu zpívají hymnu klubovou. Neříkej, že se nemohlo minutku počkat.
S rozdavanim medaili se taky nečekalo po dekovacce. Tohle hrozně nezvládli a zase trošku zkazili dojem z finále
Ale
1. Chachaři začali dřív.
2. Pochybuji, že slyšeli a všimli si, že pořadatel oznámil státní hymnu a ona jim do toho začala zpívat.
3. Kdyby byl pořadatel trochu inteligentní tak půl minuty počká. Zpěvačka taky mohla počkat, i když té bych to nezazlíval.
No trochu jsem provokoval. Je fakt, že chachaři začali dřív.
Buťo to měli přerušit, nebo pořadatelé počkat, takhle to vyznělo trapně, hlavně pro tu zpěvačku, ale i celkovou atmosféru.
Já se jich nechci zastávat , ale řekl bych, že to zjistili až když končili.
Samozřejmě.
To čekáš, že ti fotbalový kotel, který jede některé úkony podle dlouhodobého scénáře, přestane zpívat klubovou hymnu a přeruší ji ? To je asi jako kdybys po věřícím chtěl, ať se vzdá bible. Klubový rituál na stadionech obecně - to je něco jako náboženství. Chyba pořadatele, sakra kolikrát už byl Baník v Olomouci, že tam tohle nevědí....A chyba i FAČR, pokud místní jeli zase podle jejich striktních pokynů ....
Ta druhá část je hodne mimo...
Že se zpívá hymna jsme zjistili, až se dozpívala ta naše. Pak jsme ji od začátku zpívali taky.
to máš asi pravdu, že se tak děje celkem běžně. A celkem mě sere, pokud dojde k závažnému a jasnému pochybení, poškozená strana na to upozorní a je označována za ubrečence. To ale není tento případ, penaltu někdo může označit za spornou ale písknutelná byla úplně v pohodě. No a že Barošovi opakovaně hráblo, není problém sucích.
* to bylo na Puskase výše
No od teď čekám, že každé sáhnutí bude posouzeno jako penalta
tak je sáhnutí a sáhnutí mám ale takový pocit, že se asi nedočkáš podle svých představ
Tady z toho děláte všichni Chramostán. Sáhl na mě a to se nesmí navíc chlap jak hora nemá zapotřebí ze sebe dělat čuráčka, jak ho to bolí a leží na zemi a bečí
Jo, to byla největší sranda, když ta ***** spadla na zem jako kdyby ji trefil někdo otráveným šípem.
Slávisti předevčírem na nikoho nesáhli, vyskakovali vždy s rukama za zády.
no, pak ale chtěj ať s tebou někdo normálně a věcně diskutuje..
Jinými slovy jsem napsal (a navíc člověku, který se mnou souhlasí), že takových soubojů bylo ve vápně plno, v obou vápnech, tak jako vždy. Přesto zapískal jen tento, který si, pravda, obhájí, ale obhájil by si i jiné držení. Penalta, kór ve finále poháru, má být jasná úplně, ne že si ji sudí obhájí.
Za mě má být penalta jasná úplně v každém případě, kdy se foukne. Tam, kde někdo používá termíny jako "písknutelná" nebo "obhajitelná", to pro mě prostě penalta není....to je jen takový alibistický hybrid.
Tak nějak. Sám Ardeleanu přiznal, že byla hodně přísná.
Tak to ať jde ten ču*ák do pi (prosím at nedostanu ban). Tohle mě neskutečně sere, on pískne takovou chujovinu a pak přizná, že byla hodně přísná. no ty vole
vidiš jak tě ten ban uklidnil
chtěl jsem to napsat normálně. a ne s posranejma hvězdičkama, stejně každej ví, co to znamená. navíc tady nadává většina lidí
eee, já si myslim, že sis to zasloužil i když nevim za co ani kdy to bylo
Spíše naopak, přiznal to. Jiný by si stál za svým. Prostě v dané chvíli to viděl tak, VAR mu nepomohl.
V tomhle případě by fakt bylo lepší aby držel hubu.
Jedno prohrané finále a jak to zamává s hladinama řek.
https://media.novinky.cz/979/749790-original1-o9phc.jpg
V něčem s ním souhlasím, v něčem ne. Každopádně legenda Baroš by se jako legenda mohla i chovat, zažil toho už dost, tak raději nad tím mávnout rukou, myslet si o <>, pro nás tím prakticky skončil zápas...Samozřejmě chci Baryho chápat, ale...
Celkově mě to unavuje, říjnová kauza s Vymětalíkovou a podstatnou částí ČR, božská "ruka" s Libercem, Procházka a SMSky, teď tohle...Těch mimofotbalových kauz má Baník až moc, na to, že hraje v lize přinejmenším druhé housle, nesvědčí to atmosféře, raději bych už začal dávat góly...
Ale ty kauzy si Baník neotvírá sám, vycházejí od jiných z okolí .....
Netrvdím, že je otevírá Jen je toho na můj vkus v této sezóně až moc, to ještě nehrajeme s tou top trojkou o titul. Už se těším na konec sezóny.
tak omlouvat Baroše je taky strop
Taky se nic nestalo... Dělá se tady aféra z natržené samolepky, která se o hodinu později vyhazovala do sběru. Výše škody 0 Kč
ale že se Baroš chová jak buran to nic že ? nadávat , mlátit ..prostě se řekne emoce...ono jak se to hodí... chápu, že taková penalta naštve..ale je to profík a měl vědět , že tímto nepomůže
Takže ted za vztek a nakopnutí balonu do části stadionu budeme dávat červené karty
když pouráží rozhodčího tak svým krásným slovníkem tak ano ... a nebylo by to poprvé..... a pokud vím tak to nebylo za nakopnutý balon
ale princip je stejnej. zkrátka ničení majetku (reklamního banneru) balonem. Navíc Baroš nic neponičil, o to jde
ale no tak, poničil. jakou hodnotu to má je věc druhá
Otázka je, proč se to jednou trestá a nikdy jindy ne. Nebo snad chceš říct, že nikdo nikdy do žádné reklamy nepraštil? Když jsem si myslel, že opravdu něco poškodil, tak jsem to ještě bral jako přísné, ale obhajitelné. Ale ve chvíli kdy se ukázalo že vůbec se vůbec nic nestalo je ten trest prostě jen absurdní.
Na Baroše mají rozhodčí prostě pifku, od října obzvlášť, on jim ještě dává munici...Začněme raději řešit fotbal.
Tak řešit. Nutnost vyměnit trenéra, přivést mladé posily a zapracovat naše mlaďochy. Stejně s tímhle kádrem bychom příští sezonu hrámi poslední skupinu, tak at jslu tam radši mlaďoši
No ale ještě není konec sezóny chtěl bych, abysme před koncem sezóny dali aspoň jeden gól, vím, že toho chci moc...Mlaďochy ať si zapracuje nový trenér, Páník to nikdy neudělá, nejsem tak naivní...Otázka taky je, ale kteří na to opravdu mají. O Látala stojí Olomouc (za Jílka), ale nabídku má podle olomouckého deníku i z jiného prvoligového týmu, tak že by? Bylo by to fajn...
Látal se doufám vrátí k nám. Jinak mě nikdo moc nenapadá, možná Svědík? Ale toho bychom museli vykoupit. Tak Lenhert, Bolf, Mooc, Wojatschke musí dostat šanci v A týmu. Pod Pánikem se to nestane, je potřeba mu poděkovat a angažovat někoho, kde mu Brabec dá najevo, at zapracovává mladé. Brabec taky potřebuje něco vydělat.
Ještě by mě zajímalo, jak je to s Tijanim. dál mě zaujalo jméno Qorri, a přitom je z české republiky?
Seli Qorri je z Albánie Tijani by měl hrát dnes první zápas na Nigérii na MS U-20, talent si myslím, že je určitě, to by se tam jinak nedostal.
A je v základu dokonce
tak ona už to je natržená samolepka
šáhl na samolepku a to nemá.. to je faul
Však jediné co se stalo bylo, že se natrhl nápis "MOL". Na lavičce žádná škoda není (přestože to někteří podávali jako ničení lavičky)
Penalta nemela byt a Baros taky nemel byt vyloucen. Jinak Banik slabouckej jak cajicek. SLAVIA OLE !!!
možná by byl silnější, kdyby mu darovali penaltu tak jako vám. Soudnost kde nic tu nic.
bez střel na bránu se vyhrát nedá
Ale to asi nikdo nečekal, že bude Baník slavku herně přehrávat. Ale zasáhla do zápasu výši moc. Jako obvykle
tak to nevím, co si sledoval...ale určitě jsme je nepřehrávali...to by si museli narazit aspoň dva míče po sobě
Tak to nevím, co čteš, ale měl bys to udělat ještě jednou
No dnes ve sportu se rumun priznal ze penalta byla prisna ze teprve ted zhledl zaznam ze prochazka jen polozil ruku na tu horu svalu co se drzela za ksicht
taky bych se držel za ksicht, kdyby mě do rypáku trefil balón
Zdá se, že milionář a majitel Baníku Brabec je odborník na pravidla. Myslím si, že ani jeho pravá ruka Pando, vítěz Ligy mistrů, nezná každý zádrhel fotbalových paragrafů. Penalta: se asi dala písknout. Procházka po hráči sáhl, ale jen krátce a Ngadeu zbytek akce jasně přifilmoval. V pravidlech je to určitě ošetřeno. Ardeleanu měl zkontrolovat VAR. K čemu je?! Přece to nebyla kosa zezadu v tutové šanci! Tady je hrubá chyba videorozhoddčích. Pokud zákrok Procházky jako penaltovy potvrdili, byli tam k ničemu. Baroš: jak se dá srovnat hrubé nesportovní chování na hřišti a na lavce? Hráč na hřišti nemůže kromě soupeře a sudího do ničeho praštit. Kdyby ze vzteku překopl rohový praporek dostal by ŽK nebo redku? Baroš vzteky praštil do stříšky lavky. Sudí mu mohl klidně dát ŽK. Zatímco na placu si nechal od sešívek nadávat do aleluja, tady byl i s tím 4. blbem Houdkem hrdina. Hele, vyloučil jsem vítěze Ligy mistrů a druhého nejlepšího střelce čs. a české historie.
Až na ten začátek
Tak Jankulovski je tupan, to se vi a prokazuje to vzdycky kdyz otevre hubu.
Do pice nevyresili ste na branu, mozna vas v necem poskodil byt je to diskutabilni, ale rozhodne vam to neprohral a rozhodne vas neposkodil vyrazne, ten rozdil v kvalite byla naprosto do oci bijici. Delate ze sebe akorat stejny dementy kterym ste se celou sezonu smali. Furt resit jestli to Baros rozbil a jak moc.. nema tam co skakat a vyrvavat jak opica z lavky proboha, jeste kdyz uz je na neho kazden vysazenej, myslet si o sobe muze co chce, ale ostatnim je nejakej bezmozek u prdele.
Fakt burani, nez byste nadali jemu ze se v prvni polocase musi chovat jak kreten a necha se vyhodit. Kdo za vas pak asi mel dat gola nebo aspon vystrelit? Ma si ho Panik zklidnit psychopata.
No do Řeháka má daleko ..... Woe, sporná pentle odpískaná Dášiným šoférem, ve finále poháru a ty chceš po hráčích klid ....Poté, co tě na podzim doma vyndá na základě VAR, přičemž v jiné situaci se VAR neozve a nechá žlutou za faul na tebe na zlomení nohy ... poté, co Diop na Slavii je vyhodnocen jako simulace a za stejnou situaci Olayinky je na tebe penalta ... poté, co ti minulou sezonu na Slavii nepísknou jasnou pentli na konci zápasu a prohraješ 1-0 .... poté co víš, že jsi v sezoně kopal slovy JEDNU penaltu, zatímco první trojka 15-18 ..... no já bych chtěl vidět tvůj klid ..... A sílu soupeře nikdo nezpochybňuje, tak se zklidni ....
*nevystrelili
Brabec někde zpochybnil to, že si to vítězství Slavia nezasloužila? Ne. Jako já s tím bráněním Baryho taky úplně nesouhlasím, na něj jsou prostě rozhodčí vysazení, tak se musí kontrolovat. Ngadeu je kus chlapa, Procházka se ho hloupě dotknul, ale sakra, hrajeme fotbal, on není žádná panenka...Obhájí si ji, ale...
tohle je ale dlouhodobej problém, kterej nastolili svym způsobem rozhodčí svym nekvalitnim rozhodováním. nespadneš, nezakřičíš a nikdo nepískne ani jasnej faul... a na obranu michaela, ten to normálně vážně nedělá
Ne? Vždyť ležel skoro po každém souboji. To teda Deli mi přišel mnohem lepší v tomto..
Ve středu jsem si nevšímal, ale normálně je větší herečka Deli
možná v jednom zápase, ale michael nesimuluje. tohle byl prakticky jedinej zápas kdy sem to viděl
Ok.
Proto přece slouží ve fotbale video ! Tak se musí ozvat VAR hlavnímu - pojď se na to podívat, kontakt tam sice byl, ale on to ten padající taky dost přihrál. Pojď se podívat a pak si rozhodni podle sebe, buď to pak necháš odpískané anebo to změníš a odvoláš. Ale je totálně k hounu, že je zavedeno video a sudí po zápase pak řekne - no teď po zápase, jak jsem to viděl, tak už se mi taky zdá přísná....... jejich kecy, že "VAR nemá hledat lepší řešení" jsou na kop do zadku ....
tak sloužit by měl, o tom žádná.. ale viděl si letos jak to funguje? vždyt to bylo hrozný
Viděl a jsem názoru, že je to takto děláno úmyslně, s cílem nasrat všechny, video záměrně zdiskreditovat a tlačit to směrem ke zrušení, což se hodí těm, komu jde o velké prachy hlavně z CHL .....Zhouba podle mě počíná v Plzni .....
naprosto souhlasim, jen bych to nedával hned do plzně. prostě fačr a kdo je ochotnej platit víc. je jim v zásadě jedno jestli plzeň, Slavia nebo baník
Možné to je. Já vycházel z toho, že za posledních vícero let bylo nejvíc zářezů ve prospěch Plzně a když video u nás začalo, tak bylo do očí bijící, že v té sezoně bylo na zápasech Plzně možná 3x, zatímco na zápasech Sparty ve většině jejich zápasů.
Teď už se to takhle výrazně obechcat nedalo, už by to bylo moc okaté ... tak do duoboys přes Berbra potřebovali začít ohýbat (však oni to podporou mafie na valné hromadě zase budou revanšovat). Ostatní z čelní trojky samozřejmě nechcou zůstat pozadu, jde o velké prachy, taky postupně vzrostl vliv Slavie s číňanem v zádech, který chce rychle úspěchy ... Pořádky, kdy Sparta oproti Plzni spadla z lopatky, Slavia se dostala jinam (zatímco dříve taky bojovala o sestup a vůbec holé bytí - stejně jako Baník) se holt chlapcům ze západu dostaly do jiného stavu, než byly vícero let zvyklí ....Toť můj pocit.
mě to hlavně hrozně mrzí... fotbal mam pro radost a tohle mi ji značně kazí
Darmo mluvit. Člověk je z toho otrávený. Má jedinou obranu = nechodit, nesledovat. Jenže když sleduješ a fandíš desítky let a nejsi jen fanoušek při úspěchu, není to lehké jen tak utnout ....
úplně se na to vykašlat pro mě nepřipadá v úvahu. navíc třeba druhej zápas se sevillou mi vynahradil ty roky bídy.. je to těžký, ale českou ligu je třeba brát hodně s rezervou.. což se snadno řekne
on to fakt takhle po zápase řekl? Oni si z toho všeho už dělají rekulérně prdel fakt českej fotbal je akorát žumpa
Jo, v tomhle duchu se v rozhovoru vyjádřil, je to na bleskosportu, rozhovor s ním .....
"Teď vím, že byla přísná. Ze záběrů kamer, co jsou k dispozici, to vypadá, že Procházka na něj tu ruku jenom položil. Viděli jsme už větší penalty, nebudeme si nalhávat, že ne."
to už je výsměch
Je tu někde diskuze k MS do 20 let?
Pochybuju, ani článek o tom tady není. Jinak já jedu do Bielsko-Biale na Por-Arg, lístky za 60 korun, 100 km daleko. No neber to.
Chtěl jsem taky jet, ale od Plzně to mam docela kus
Těšíme se na Šmicera v TIKI TAKA jak řekne, že to byla penalta. Ale proti Plzni kdy za něj ten Niggadeu macnul rukou, tak to se tam oháněl jaká to pencle nebyla. Svěcený se přidá, oni si beztak i vzájemně mění baby
Já viděl ten zápas až ze záznamu a po té diskuzní bouři. V akcích po faulu na Bořila, z které vznikl roh před penaltou, 3x obránci Baníku rukama tahali MNN a Deliho a klidně se mohlo pískat i dřív. Za mě jasný faul, a protože ve vápně, tak i penalta. Což je opravdu přísný trest za relativně neškodný zákrok, ale holt taková jsou pravidla a za hloupost se občas platí dost dráze. A pokud se takové penalty nebudou pískat pravidelně, bránící hráči se to neodnaučí.
...
Červená Barošovi mimo, rozhodčí-osobnost by ho zvládnul uklidnit domluvou.
Fajn, ale když piskl tohle, tak měl pískat i na druhý straně držení součka a skody
Mohl.
strašná plačka ten Brabec, škoda že se takto obsáhle nevyjádřil k tomu podzimnímu zápasu, kdy Baroš běsnil po neoddiskutovatelné červené
No jo,silnější pes kopuluje
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele