Ruský zápisník I. aneb Saúdská Al-Ergie na Golovina
Zaujalo nás
Rusové jsou známí svým velikášstvím a potvrdili to hned při vstupu do domácího světového šampionátu. Mohutný ceremoniál byl následován ještě velkolepější kanonádou, která sňala z pořadatelů turnaje závoj nejistoty a skepse. Právem? Včerejší zápas byl totiž především o naprosté nemohoucnosti jejich soupeřů ze Saúdské Arábie.
Ještě, než se pustíme do rozboru utkání, dovolte mi připomenout podstatu jednoho z pilířů tohoto formátu Ruského zápisníku: tabulek se třemi výraznými postavami každého utkání.
Uvnitř hned zkraje najdete nejlepšího hráče daného zápasu dle statistického serveru WhoScored.com. Důvod zrovna jeho využití je nasnadě: tamější databázi považujeme za nejkomplexnější, a tedy i zpravidla nejlépe vypovídající o reálných výkonech.
Abyste potom nemuseli na onu stránku sami chodit, vypíchli jsme pro vás právě ty statistické kolonky, které k fotbalistovu ocenění symbolickou hvězdičkou patrně nejvíce přispěly.
Dále už následují čistě naše volby hrdinů i odpadlíků, přičemž jsme si soukromě dali za úkol nikdy se s WhoScored nekřížit a vybrat pro vás tím pádem co možná nejvíce aktérů.
1) Výkon Saúdské Arábie byl bez přehánění absolutní trapas. Od neexistujícího útočníka Al-Sahlawiho, přes neschopná křídla až po střed hřiště, který oproti Rusku ztrácel pozičně úplně šileným způsobem. Nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že centrum pole Saúdů nemělo prostě nic. Hlavní distributor míčů Abdullah Otayf kazil kolmé nahrávky, a tak se poté uchyloval spíš k jednodušším pasům a ofenziva Saudů ztratila potřebnou hloubku. Taky šel dolů po 63 minutách. Jeho kolegům v zápase několikrát míč utekl do autu, potíže měli s rozehrávkou i zpracováním. Yahia takhle v závěru poločasu nabídl Rusům velkou šanci. Vypadalo to, jako kdyby se arabský celek opravdu přijel naučit hrát fotbal, o kterém jim předevčírem řekl kámoš z činžáku.
S každou přibývající minutou na časomíře to bylo horší a horší, a co je možná vůbec nejvíce alarmující - trenér Pizzi s tou mizérií nedokázal nic udělat ani o přestávce. Každý čekal na druhou půli změnu v pojetí hry, jiné tempo, pokusy o vertikálnější hru. Ne. Přinesl jen symbol oné trapnosti v podobě Al-Dawsariho, který první průnik po změně stran zakončil přihrávkou na nohu soupeře. Dobrých pět metrů kolem jeho cíle přitom nebyl žádný muž v zeleném. A to jsem ještě nezačal baladu o rozbité obraně...
Největší show totiž bezpochyby předvedla stoperská dvojice, která dělá z veteránů Berezuckých mladé hbité štírky. Omar (32) a Osama (34) Hawsawi sice nejsou bratři jako zmínění "gerojové", ale včera si co do hrůzostrašnosti svých výkonů notovali jako pokrevně spříznění. Především mladší z dvojice Omar se rozhodně nežinýroval a už při druhém gólu vytáhnul ze své brašny pořádně vypečený kus tragického fotbalu. Pro svou těžkopádnost jen prodloužil dlouhý pas na Golovina, aby pak při bránění 1 na 2 coby back-up, jenž má především vyčkávat na vývoj situace, prosvištěl po zadku kolem Čeryševa jako opilý krasobruslař.
Místy vypadali Hawsawiové jako starší žáci, kteří jsou v týmu proto, že ve čtrnácti letech o dost víc narostli. Totéž ale platí o související těžkopádnosti, neobratnosti a absencí dynamiky, která už logicky pramení i ze staršího data v občance. Co se ovšem omluvit nedá, byla naprostý výpadek jakékoli taktické vyspělosti. Obránci Saúdů nechali po standardce na zadní tyči dva volné hráče (1:0), nedokázali ve vzdušném souboji předskočit soupeře (3:0), no a opravdu vyjukané splašenosti (2:0) už řeč běžela.
2) Důležitý je nacvičit los, věděl Putin. Samozřejmě se tu bavím o nadsázce s odkazem na herce Petra Čtvrtníčka a Jiřího Lábuse; zas až tak mimo ale možná nejsem. O tom, jak je fotbal na těchto úrovních čistý víme své, polívčičku ještě před nedávnem přihřál Michel Platini, který bez skrupulí přiznal ovlivnění losu při francouzském mistrovství světa už v roce 1998. Přece nebudeme hrát s Brazílií dřív než ve finále, to dá přece rozum!
Fotbal od té doby ušel mílové kroky, ale zrovna v otázce transparentnosti ve vůdčích personálních záležitostech spíš dozadu. Rusové si lidově řečeno tuhle cestičku museli ušlapat už v základních skupinách a povedlo se jim to na jedničku - ať už se o to jakýmkoli způsobem přičinili, nebo to byla čirá náhoda (čemuž chci věřit, byť vztahy Putina s Infantinem vypadají víc než idylicky). Proč je ale tohle všechno důležité: Sborné stačil v úvodním utkání průměrný výkon a její výchozí pozice do zbytku zápasů v základních skupinách je víc než charašo...
V úvodu zápasu tahali dokonce za kratší konec. Asijský soupeř prvních 8, 10 minut působil na hřišti svěžejším dojmem, byl kvalitnější na míči i v presinku. Tím to ale z jeho strany skončilo a Rusové mohli pozvolna nabírat kurz směr tři body, které připisuji především mimořádně špatné hře defenzivy Saúdské Arábie, o níž píšu v předchozím bodu. Jasně, několik úžasných momentů - především v podobě gólů Čeryševa - jsme se od ruského týmu dočkali, vesměs jsme ale sledovali spíš průměrný zápas.
Hrozně důležité teď pro Rusko je, jak na euforický výsledek zareagují. V první řadě totiž musí přijít sebereflexe - a zrovna v případě Sborné, jako jsme ostatně mohli vidět i před šesti lety na Euru, bychom se mohli dočkat spíš nárůstu ega a následného kolapsu v utkání s kvalitnějším Egyptem. Třeba obrana Rusů nebyla prověřena ani trošku, což by mohlo narušit její koncentraci. A ta bude proti zdravému Salahovi absolutně nezbytná.
3) Abych ale nebyl k Rusům jen přísný, Aleksandr Golovin byl celý zápas excelentní. Teprve dvaadvacetiletý záložník CSKA Moskva si včera řekl o pozornost celého fotbalového světa a je momentálně tím talismanem, na který se budou diváci v nadcházejících kolech těšit - i přes skepsi, která se kolem ruského národního týmu i přes drtivou výhru vznáší.
Až na výjimky, jakou je například pokažená přihrávka při postupném útoku v prvním dějství, byl Golovin o level výše, než kdokoli jiný z jeho spoluhráčů (o Saúdech je zbytečné mluvit). Vyšel mu už úvod, kdy si na zadní tyči všiml volných kolegů a zařídil první gól. Po zranění Dzagoeva se přesunul doprostřed a to bylo snad ještě lepší. Průnikem vytvořil i druhý gól Ruska, na třetí pak lahodně přihrál.
Mladý záložník byl na míči nesmírně lehký a elegantní. Pro svůj styl hry nebyl jen jasně nejefektivnějším hráčem zápasu, ale taky nejatraktivnějším. Dokázal pracovat s míčem ve velké rychlosti, a dokonce i nejvíc naběhal.
Ještě, než se pustíme do rozboru utkání, dovolte mi připomenout podstatu jednoho z pilířů tohoto formátu Ruského zápisníku: tabulek se třemi výraznými postavami každého utkání.
Uvnitř hned zkraje najdete nejlepšího hráče daného zápasu dle statistického serveru WhoScored.com. Důvod zrovna jeho využití je nasnadě: tamější databázi považujeme za nejkomplexnější, a tedy i zpravidla nejlépe vypovídající o reálných výkonech.
Abyste potom nemuseli na onu stránku sami chodit, vypíchli jsme pro vás právě ty statistické kolonky, které k fotbalistovu ocenění symbolickou hvězdičkou patrně nejvíce přispěly.
Dále už následují čistě naše volby hrdinů i odpadlíků, přičemž jsme si soukromě dali za úkol nikdy se s WhoScored nekřížit a vybrat pro vás tím pádem co možná nejvíce aktérů.
1) Výkon Saúdské Arábie byl bez přehánění absolutní trapas. Od neexistujícího útočníka Al-Sahlawiho, přes neschopná křídla až po střed hřiště, který oproti Rusku ztrácel pozičně úplně šileným způsobem. Nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že centrum pole Saúdů nemělo prostě nic. Hlavní distributor míčů Abdullah Otayf kazil kolmé nahrávky, a tak se poté uchyloval spíš k jednodušším pasům a ofenziva Saudů ztratila potřebnou hloubku. Taky šel dolů po 63 minutách. Jeho kolegům v zápase několikrát míč utekl do autu, potíže měli s rozehrávkou i zpracováním. Yahia takhle v závěru poločasu nabídl Rusům velkou šanci. Vypadalo to, jako kdyby se arabský celek opravdu přijel naučit hrát fotbal, o kterém jim předevčírem řekl kámoš z činžáku.
S každou přibývající minutou na časomíře to bylo horší a horší, a co je možná vůbec nejvíce alarmující - trenér Pizzi s tou mizérií nedokázal nic udělat ani o přestávce. Každý čekal na druhou půli změnu v pojetí hry, jiné tempo, pokusy o vertikálnější hru. Ne. Přinesl jen symbol oné trapnosti v podobě Al-Dawsariho, který první průnik po změně stran zakončil přihrávkou na nohu soupeře. Dobrých pět metrů kolem jeho cíle přitom nebyl žádný muž v zeleném. A to jsem ještě nezačal baladu o rozbité obraně...
Největší show totiž bezpochyby předvedla stoperská dvojice, která dělá z veteránů Berezuckých mladé hbité štírky. Omar (32) a Osama (34) Hawsawi sice nejsou bratři jako zmínění "gerojové", ale včera si co do hrůzostrašnosti svých výkonů notovali jako pokrevně spříznění. Především mladší z dvojice Omar se rozhodně nežinýroval a už při druhém gólu vytáhnul ze své brašny pořádně vypečený kus tragického fotbalu. Pro svou těžkopádnost jen prodloužil dlouhý pas na Golovina, aby pak při bránění 1 na 2 coby back-up, jenž má především vyčkávat na vývoj situace, prosvištěl po zadku kolem Čeryševa jako opilý krasobruslař.
Místy vypadali Hawsawiové jako starší žáci, kteří jsou v týmu proto, že ve čtrnácti letech o dost víc narostli. Totéž ale platí o související těžkopádnosti, neobratnosti a absencí dynamiky, která už logicky pramení i ze staršího data v občance. Co se ovšem omluvit nedá, byla naprostý výpadek jakékoli taktické vyspělosti. Obránci Saúdů nechali po standardce na zadní tyči dva volné hráče (1:0), nedokázali ve vzdušném souboji předskočit soupeře (3:0), no a opravdu vyjukané splašenosti (2:0) už řeč běžela.
2) Důležitý je nacvičit los, věděl Putin. Samozřejmě se tu bavím o nadsázce s odkazem na herce Petra Čtvrtníčka a Jiřího Lábuse; zas až tak mimo ale možná nejsem. O tom, jak je fotbal na těchto úrovních čistý víme své, polívčičku ještě před nedávnem přihřál Michel Platini, který bez skrupulí přiznal ovlivnění losu při francouzském mistrovství světa už v roce 1998. Přece nebudeme hrát s Brazílií dřív než ve finále, to dá přece rozum!
Fotbal od té doby ušel mílové kroky, ale zrovna v otázce transparentnosti ve vůdčích personálních záležitostech spíš dozadu. Rusové si lidově řečeno tuhle cestičku museli ušlapat už v základních skupinách a povedlo se jim to na jedničku - ať už se o to jakýmkoli způsobem přičinili, nebo to byla čirá náhoda (čemuž chci věřit, byť vztahy Putina s Infantinem vypadají víc než idylicky). Proč je ale tohle všechno důležité: Sborné stačil v úvodním utkání průměrný výkon a její výchozí pozice do zbytku zápasů v základních skupinách je víc než charašo...
V úvodu zápasu tahali dokonce za kratší konec. Asijský soupeř prvních 8, 10 minut působil na hřišti svěžejším dojmem, byl kvalitnější na míči i v presinku. Tím to ale z jeho strany skončilo a Rusové mohli pozvolna nabírat kurz směr tři body, které připisuji především mimořádně špatné hře defenzivy Saúdské Arábie, o níž píšu v předchozím bodu. Jasně, několik úžasných momentů - především v podobě gólů Čeryševa - jsme se od ruského týmu dočkali, vesměs jsme ale sledovali spíš průměrný zápas.
Hrozně důležité teď pro Rusko je, jak na euforický výsledek zareagují. V první řadě totiž musí přijít sebereflexe - a zrovna v případě Sborné, jako jsme ostatně mohli vidět i před šesti lety na Euru, bychom se mohli dočkat spíš nárůstu ega a následného kolapsu v utkání s kvalitnějším Egyptem. Třeba obrana Rusů nebyla prověřena ani trošku, což by mohlo narušit její koncentraci. A ta bude proti zdravému Salahovi absolutně nezbytná.
3) Abych ale nebyl k Rusům jen přísný, Aleksandr Golovin byl celý zápas excelentní. Teprve dvaadvacetiletý záložník CSKA Moskva si včera řekl o pozornost celého fotbalového světa a je momentálně tím talismanem, na který se budou diváci v nadcházejících kolech těšit - i přes skepsi, která se kolem ruského národního týmu i přes drtivou výhru vznáší.
Až na výjimky, jakou je například pokažená přihrávka při postupném útoku v prvním dějství, byl Golovin o level výše, než kdokoli jiný z jeho spoluhráčů (o Saúdech je zbytečné mluvit). Vyšel mu už úvod, kdy si na zadní tyči všiml volných kolegů a zařídil první gól. Po zranění Dzagoeva se přesunul doprostřed a to bylo snad ještě lepší. Průnikem vytvořil i druhý gól Ruska, na třetí pak lahodně přihrál.
Mladý záložník byl na míči nesmírně lehký a elegantní. Pro svůj styl hry nebyl jen jasně nejefektivnějším hráčem zápasu, ale taky nejatraktivnějším. Dokázal pracovat s míčem ve velké rychlosti, a dokonce i nejvíc naběhal.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ruský zápisník XXV. aneb Oslavy na Avenue des Champs-Élysées
16.07.2018, 08:46
Ruský zápisník XXIV. aneb Harry, jdem do baráku
15.07.2018, 09:19
Ruský zápisník XXIII. aneb Mandža si čvachtá
12.07.2018, 14:22
Ruský zápisník XXII. aneb Ani umTitiho Belgii do finále neprotlačil
11.07.2018, 12:51
Ruský zápisník XXI. aneb Livin‘ la Vida Luka
08.07.2018, 14:24
Ruský zápisník XX. aneb Brazilci zapomněli na Kevina
07.07.2018, 13:09
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (2/2)
05.07.2018, 18:02
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (1/2)
04.07.2018, 20:23
Ruský zápisník XIX. aneb Penalty? Yes, we Kane
04.07.2018, 13:53
Ruský zápisník XVIII. aneb Chybami se člověk Yamaguchi
03.07.2018, 13:05
Ruský zápisník XVII. aneb Tiki takajedeme domů
02.07.2018, 11:37
Ruský zápisník XVI. aneb Nemusí pršet, stačí, když Mbappe
01.07.2018, 12:30
Ruský zápisník XV. aneb Senegal při rohu nevěděl, která Kolumbie
29.06.2018, 14:30
Ruský zápisník XIV. aneb Nablýskaný Rolls Reus předjela i Löwná Kia
28.06.2018, 12:36
Ruský zápisník XIII. aneb Postup s tRojou štěstí
27.06.2018, 11:08
Ruský zápisník XII. aneb Sklíčené Ta Re Mi Fa Sol La Si Do
26.06.2018, 13:09
Ruský zápisník XI. aneb Jejda Mané, Poláci to Sabalyli
25.06.2018, 10:59
Ruský zápisník X. aneb Sudí se chyb nevyVARoval, má jich plnou Kroosnu
24.06.2018, 11:56
Ruský zápisník IX. aneb Fágní Brazilci a švýcarský X faktor
23.06.2018, 13:05
Ruský zápisník VIII. aneb VýLuka na trase Argentinců do osmifinále
22.06.2018, 11:39
Ruský zápisník VII. aneb Španělé jednou íránou vycostili houževnatého soka
21.06.2018, 10:26
Ruský zápisník VI. aneb Sama hvězda naději nevykřeSalah
20.06.2018, 11:20
Ruský zápisník V. aneb Princ Harry do toho praštil
19.06.2018, 11:34
Ruský zápisník IV. aneb Khedíra v plánech neyvětších favoritů
18.06.2018, 10:20
Ruský zápisník III. aneb Menší tahouni, než jsMessi mysleli
17.06.2018, 14:24
Ruský zápisník II. aneb Nacho obrana, na krize máte Crise
16.06.2018, 12:55
Komentáře (275)
Přidat komentářPrvní nadpis a už taková křeč.
už byse na to měli vykašlat a vrátit se zase k normálu
Mě naopak vždy tyto nadpisy pobaví, jen tak dál!
Já se vždycky zhrozím kolik lidí nemá smysl pro humor, respektive má tenhle dětinskej pro desetiletý. Ale na druhou stranu se není čemu divit, jinak by se nikdo nemohl dívat na zábavný pořady na Nově. To bude asi stejná skupina lidí, která se popadá za břicho když Matonoha udělá vtípek v Co na to češi.
Jako Matonohovi džouky to je něco.. ten mě sere jen ho vidím..
mně se to líbí
Zítra bude - Egypt Sahal po remíze.
Egypt salah po remíze.
Jsou super a nikde jinde na internetu je nenajdeš, navíc taková tradice.
Arabové mě neskutečně zklamali. Přitom vypadalo, že s balónem si aji rozumí, ale pohyb bez balónu a poziční hra neskutečnej humus.
Tak oni v tom vedru co hrávají jsou asi zvyklí moc neběhat
*Hummus
Hra saudu mi pripadala jako kdyz si jdeme zahrat fotbal na umelku po praci... prihravky na 2 metry stojicimu hraci a tukes sem a tam bez myslenky akorát my i vystrelime.... ale kolik prihravek jim uteklo do autu to bylo neco... + ta stoperdka neohrabana dvojice
stoperdka je moc pěkné slovo
mobil v buse
OT : Nevíte jak vyměnit samolepky WC online? Vždy je dávám do swap arény, ale rád bych se podíval na nabídky ostatních sběratelů.
Na samolepky ostatnich se nemuzes podivat, smysl ty swap areny je nabidnout svych 5 hracu a vybrat nejakych 5 samolepek, ktery nemas. A pokud nejakej hrac udela swap obracene (ma hrace, koho chces ty a zaroven on chce, koho jsi nabidl ty), tak se provede swap. Vyhoda tymu je ta, ze muzes nabidnout cely svuj balicek misto 5 svych. Jinak by to bylo moc jednoduchy
oka díky kolik máš %?
57 docela to ocejpa
45 ale hraju to tak 5 nebo šest dní
ja jsem zacal taky pozde, taky pred zhruba 7-8 dny lepsi jak samolepky v realu
hlavně levnější škoda že na den jen pět balíčku
nechci konkretnych hracov ale hadz tam rovno vzdy tim. Na kzadu karticku mozes mat 3 ziadosti koho chces. tak namiesto ja neviem llorisa, de geu a navasa tam nahadz ze chces spanielsko francuzsko a kostariku a tie sance na swap sa menia istote
jojo přesně tak to dělám
to jde? mazec
Ty šmejde. Jak mám pak poznat, jestli jdu na pány nebo na dámy?
Taky mě to napadlo.
WC online? To jde?
musíš jít s dobou
Ale jo, dobry nadpis
Chybí mi v anketě možnost Putin
A mě možnost - Zemanovo pálení spoďárů.
Zemanovo pálení spoďárů je kouřová clona ke schůzce Zeman - Babiš - Beneš, kde jde o hodně a díky spoďárům se o ní nepíše...
To stejné udělal Zeman, když chtěl zakrýt lítání s Kellnerem z Číny, tak šel do rádia, mluvil tam sprostě a psalo se jen o tom...
Takže se řeší jen "ha, ten už se úplně pomátl"... místo ha... Nejedlý přes Zemana protlačil do česka další ruskou špínu...
Co se na tý schůzce řešilo?
Dostavba temelína, Láska k tomu na fb napsal toto:
https://i.imgur.com/QigRtvB.png
Hlídací pes toto: https://hlidacipes.org/babis-benes-a-cez-o-co-slo-v-kourove-clone-z-horicich-zemanovych-trenek/
Ale jak píšou, určitě v tom šlo o dost, když jim stálo za to udělat kvůli tomu tu taškařici s trenkama...
Díky
Ještě toto je celkem zajímavé!
https://www.facebook.com/luboslouzensky/posts/10216595723143624
Konecne zacinas pouzivat trochu mozek.
Je to ubohé pálit své spodní prádlo na veřejnosti. Tohle snad nedělají ani cikáni.
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/35299491_2080008032029271_2537033556794802176_n.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=00eec475187539bb70c4ca45889a958c&oe=5BA38267
To by snad ani Putin nemohl dopustit, aby zahajovaci zapas Sborna prohrala, jeho image by hodne utrpela. Tady v "nahodny" vysledek neverim.
Na druhou stranu v zahajovacích zápasech domácí týmy ještě neprohrály... a tady byli Saudové strašně slabí a jestli se na tom podepsal i ten ramadán (hlavně na tom fyzickým odpadnutí nakonci), to nevím... jejich kvalifikační výkony jsem neviděl.
A nějak nechápu, jak s tímhle týmem mohli Němci vyhrát týden zpátky jen 2:1
Tam jim excelentně zachytal gólman a dali gól z diskutabilní penalty, jinak se do útoku prakticky nedostali. Mohlo to skončit 6:0.
A zápas jsi předpokládám neviděl, že?
To je jako kdybych to napsal o Salmánovi, upřímně.
já jo
Odpadlík Al-Sahlawi? Co měl na tom hrotu dělat, když tam dostal za celej zápas jedinej pořádnej míč? Minimálně dvě třetiny Saúdskýho týmu byly horší jak on.
Což ostatně píšu hned v popisu. Dva největší tragédi dostali prostor v analýze, stejně jako Otayf.
Jasně, četl sem to, ale i tak to moc nechápu, protože i bez těch jmenovanejch tam byli větší tragédi než zrovna on. Naopak díky němu měli jedinej nebezpečnej moment za celej zápas. S takovým servisem od spoluhráčů byse dotkl 5krát míče i Lewandowski.
pre mňa najväčší odpadlík kapitán, tá jeho rozohrávka bola tragikomická, vôbec tú obranu nedirigoval a k tomu tých 5 obdržaných gólov
Ty dva chodci (stopeři) mě taky utkvěli v paměti. To byl takovej okres trochu.
OT: Ciao lidi, vytvořili jsme takový menší průvodce MS 2018 (žádná konkurence pro Eurofotbal ). Můžeš stáhnout na Neofootball.net.
Jako... člověk by možná čekal, že tam budou ty zajímavosti o fotbalu a ne o tom, že je v Iránu továrna na kondomy, že automaty na kondomy jsou v 90% francouzských škol nebo že si v Peru přátelé a rodina dávají na silvestra žluté spodní prádlo.
Nějaké překlepy tam jsou, ale spoustu těch věcí jsem nevěděl...
To psal Jirka Štěpán?
Kdo by to řek. Při pohledu na anketu to vypadá, že Češi jsou soudný národ.
Quarterback ?
Hlavní rozehrávač...
Aha, dík. Americký fotbal jde mimo mě a s použitím tohodle výrazu v souvislosti s fotbalem jsem se asi ještě nesetkal. Zvláštní.
Je to ponaučení i pro mě
https://twitter.com/TrollFootball/status/1007308056718262277
Supr nadpis, ja to mam rad
Tak dobrej článek a tak debilní nadpis. Ze začátku to bylo vtipný ale už je to ohraný
https://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ
Ten zápas zas a znova ukázal rozložení sil při kvalifikaci na šampionát. Saúdská Arábie, řekněme pravidelnější účastník MS z Asie, naprosto ubohej výkon. Rusko, který podle posledních výsledků je z formy a objektivně nepatří mezi to nejlepší v Evropě, je smete 5-0. Kdyby postoupil někdo jinej místo SA, byla by kvalita lepší? Pochybuju. A za 8 let uvidíme takových mančaftů z Asie tuším snad 9. Fakt paráda
som rad ze som do fantasy na poslednu chvilu toho Golovina dal
No ja teraz neviem či ho mám nechať ako kapitána alebo veriť Lukakuovi proti Paname
tiez neviem alebo Griezman
Trefně zhodnoceno, dobrá práce až na nadpis. Ten je trapný ala mateřská školka humor
nechcel si napísať "al-a materská školka" ?
Jedinej ze Saudu, kdo obstal a delal svou praci, byl Al Faraj. Jinak fakt selhani na cely care
Co je s tím Al-Abedem?
Nestih se dat dokupy.
Ten druhý bod si autor článku mohl odpustit. At je to jakkoliv, je to jen čirá spekulace, která, jestli se potvrdí, ne dřív než za 20 let, když už všem bude jedno jestli Rusko zahajovací mač vyhrálo nebo ne. A takto to zavání snahou plivat na Rusko, kdykoliv se najde nějaká příležitost. Problém je, že tento článek si přečtou tisíce dětí, který si svý názory teprv utvářejí právě na základě takovýchto článků. Sami si odvoďte, jakou generaci tímto chováním vychováváme
Šlo napsat o zranění Dzagoeva, jak to Rusy ovlivní, ale ne, autor si nemohl odpustit popíchnutí proti Rusku a Putinovi.
...tento článek si přečtou tisíce dětí, které to ovlivní v jejich názoru na Rusko...
To je asi jako když mě v jedný diskuzi slušní češi osočovali z toho, že kvůli mně nemůžou trávit drahocenný čas s jejich dětmi, protože se se mnou musí hádat na internetu
Sorry, ale to srovnání je úplně mimo. EF má desítky tisíc návštěvníků a obzvlášť ted v době MS tu bude slušnej nával. A mnoho z nich jsou bezesporu děti ve věku 11-15 let, např. můj kolega má dokonce devítiletýho syna, kterej prý hltá jeden článek EF za druhým ted kolem MS. Řeší se třeba, že youtubeři by měli být politicky korektní, genderově korektní, jazykově korektní a obecně nejkorektnější lidi na světě, ale pak tisíc klučinů přijde po perfektním mači na nejnavštěvovanější český web o fotbale a přečtou si o Rusku a Putinovi, jak ovlivnil los a rozhodčí a div že nedal Arabům projímadlo a nevyrobil ruským fotbalistům kopačky se speciálním balon přitahujícím magnetem A já se pak divím, odkud se berou všechny ty děcka, který v mhd mluvěj o Putinovi (aniž by tušili, kdo to je a jak vypadá), že začne osmou světovou válku a že má novou superzbran, kterou když zapne, tak se všichni lidi z ničeho nic rozsypou na prach
A pritom by uplne stacilo doma detem rict, ze Rusaci jsou na fotbal uplne jalovi.
To je nějaká speciální mhd linka na ten speciální gympl?
Tak po tom, co se stalo během ZOH v Soči, se ani nemůžeš divit, že jsou lidi k Putinovo vedení Ruska podezřívavý... A o ruských superzbraních nejčastěji píše právě Rusko samo
Možná, že by ta sekpse vůči Rusku mohla spíše pramenit z toho sestřelování letadel nebo napadání cizích zemí pomocí neoznačených vojáků "na dovolené", což v součtu zapadá do zmapovatlené agresivní geopolitické strategie ovládnutí Euroasijského prostoru, kterou Rusko uplatňuje už od 90. let - avšak samozřejmě to taky může být tímto článkem, ale osobně bych si na základě principu logické úspornosti vsadil spíše na to první. .
Myslis, ze to prvni mladistve zajima? Mne staci kazdorocni ankety typu, co se stalo 21.srpna 68, abych vedel, jak jsou na tom se znalosti historie a vseobecneho prehledu.
A ne, ta demonizace Ruska ma hlubsi koreny nez tebou zminene udalosti. Rusko na kolenou v 90. letech bylo vyhovujici a nikdo po nem ani nestekl. Silne Rusko je pro stavajici rozlozeni sil zcela nepohodlne, receno hodne kulantne. Uz to, jak se nahlizelo na Cecnu pred a po 11. zari jasne vypovida o zapadnim pokrytectvi.
Myslíš silné Rusko s HDP na úrovni Itálie? S třetinou lidí pod hranicí chudoby a propadající se měnou? S ekonomikou životně závislou na jedný komoditě?
No kdyz to polozis takto, tak treba Rusko pred anexi Krymu v roce 2014 s HDP temer na urovni Britanie. To uz vypada lepe, ze ano?
Ano, před čtyřmi lety "BYLO" & "TÉMĚŘ" na úrovni Británie. To je to silné rusko, z kterého má mít zbytek světa strach?
Tak ne no, Britanie ma asi male HDP...
Ano, já se samozřejmě dopuštím jisété generalizace, ale ty děláš to samé, protože tvůj argument stojí na premise nějaké centrální moci, která rozhoduje o tom, co je a co není žádoucí a to zcela chybný předpoklad. Existuje několik doktrín mezinárodních vztahů a každá z nich se bude v určité situaci chovat jinak -> Pro realisty je skutečně žádoucí mocenská kontrola, ale to podle mě dávalo v 90. letech dokonalý smysl, Rusko bylo nestabilní a na pokraji občanské války, nikdo nevěděl, co se tam stane, mohlo se opět vrátit k totalitnímu uskupení, na druhou stranu mohlo se změnit na zemi západního střihu, každopádně bylo defacto nemožné v té době predikovat, jak to dopadne. Abych se vrátil k původní myšlence, tak tady byl další zájem a to byl zájem soukromých firem, ty naopak Rusko určitě zajímalo, stejně jako zbytek východního bloku, byl to pro ně výborný business a z jejich strany byl zájem jednoznačně na straně začlenění Ruska do procesů západní Evropy. Podobně to jistě viděl i liberalismus, který normativně věřil, že Rusko sklouzne směrem na západ a liberalismus byl v 90. letech na vzestupu, protože přece skončila studená válka a teď už bude všechno "v pohodě." Teď se ovšem musíme podívat na dnešní Rusko a to souvisí s tím, co jsem psal výše, během 90. let si elity Ruské politiky, které jsou z principu stabilnější než ty v Evropě, osvojily modifikovanou Geopolitickou teorii sepsanou Halfordem Mackinderem, od té doby se z ní stal fundament jejich zahraniční politiky a díky němu jsou zájmy Ruska zcela v rozporu se zájmy západní Evropy. Svět není černobílý a není v něm krystalické dobro a zlo, s tím souhlasím, ale přijde mi naprosto logické chovat se k Rusku přinejmenším skepticky, je to racionální, protože chování Ruska na mezinárodní úrovni obsahuje vzorce a z realistického pohledu je v zájmu nás tyto vzorce předvídat a být na ně připraven. V tomto třeba naprosot selhal Obama, jeho politika byla "all in" idealistická, on mluvil o otevírání nové éry vztahů s Ruskem a skončilo to Ukrajinou a dneškem -> Já osobně necítím nějakou nenávist k Rusku jako zemi, ale současná politická garnitura vedená Putinem razí poměrně viditelnou politiku a ta politika je zkrátka rozpínavá a mocenská a na to musí Evropa umět správně odpovědět.
tleskám
Mocenskou politiku vede kazda velmoc/supervelmoc. Aby si ji mohl vest, tak musis mit tri zakladni pilire. Vojenskou silu, politickou a ekonomickou. Ekonomickou Rusko nema, a to je jeden z duvodu, proc ja osobne z neho strach nemam. Jeho zavislost na obchodu s EU je tak zasadni, ze nejaka vyrazna expanze na Zapad je zcela mimo. Minimalne za Putina, ktery na vyvoz surovin vsadil vsechny karty. Po sankcich musel ty karty trochu pozmenit. Jinak tim bych rovnou navazal i na ta 90. leta. Tam bylo predne dost nebezpecne dedictvi JZ po SSSR. Dostat se tehdy k nim nebylo uplne nerealne, proto ten tehdejsi bordel nebyl pro nas uplne koser. Pro obchodniky ok, ale normalni lidi moc ne. Proto lepsi pro Rusko takovyhle Putin, kapitalista-zralok, nez nejaky trotl s prstem na tlacitku. Na demokratizaci naseho strihu ma Rusko jeste cas, ale od Putina bude k tomu bliz, nez od nejakeho tehdejsiho, uchlastaneho generala.
Čím dříve budou děti vědět, co jsou Rusové zač, tím lépe.
Co jsou zac?
zmrdi, do jednoho
Ano, Ty jsi přesně ten důkaz toho, proč nesouhlasím s tím, aby se takovéto odstavce ve fotbalových článcích objevovaly
a co tam pisou ?
Že Rusové jsou zmrdi do jednoho v čele s arcizmrdem aspon je vidět, odkud Tvůj názor vane
Pokud je tam vetsinove opevovan Stalin, tak to budou asi trochu kokoti ne?
Ale zase ne do jednoho.. Zdaleka ne.
70% je docela dost ne?
Zdroj?
V Rusku jde o nejvetsi osobnost. Nez zacnes zpochybnovat tech 70%, tak je treba si uvedomit, ze k tem 38% Stalinovi je i velka cast tech, kteri hlasovali pro Lenina nebo Putina. Rusove jsou proste bolsevici odjakziva a vzdycky budou: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/nejvetsi-historickou-osobnosti-je-stalin-mini-rusove-v-pruzkumu-znovu-predbehl_1706261300_dp
No a, ze hlasovali pro ten zbytek? To chces jako scitat? Takovou podporu, kterou zde uvadis zkratka nema a uz nikdy ani mit nebude. Jinak Putin neni ani bolsevik, aby mu bral Stalin hlasy.
Mno, napsat, ze Rusove jsou odjakziva bolsevici je slusna neznalost, ale ten “tvuj” smailik jsem hned pouzit nechtel. Evidentne jsem si mohl usetrit jeden komentar...
Sakra chlape tady jde o neco jinyho. Rusove si zvolili jako nejvetsi osobnost Stalina. Dovedes si predstavit, ze by si v Nemecku zvolili Hitlera? A k tomu anektovali Rakousko, protoze uz jednou bylo jejich?
Nacismus v Nemecku padl roku 45, komunismus u moci byl v Rusku do roku 91. To vazne nevidis ten rozdil? Spousta byvalych komaru jeste zije a Stalin je jejich ikonickym predstavitelem. Ale je to vec stare generace(nostalgie je svine) a par mladych kretenu(stejny stav jako u nas). Ta procenta “oblibenosti” budou lety jenom klesat(uz ted klesa), neni pro to realny zaklad, aby jeho obliba rostla. Je to uplne prirozeny vyvoj. Naopak se da cekat, ze bude jeste vice rust obliba Putina.
Jinak teda snad nechces srovnavat Rakousko s Krymem. I to, co tomu predchazelo.
Ty jsi prostě idiot.
No jo no, nejsou znalosti, tak prichazeji urazky. Hezky si se odkopal.
Hele když vezmeš Rusko jako celek, tak si myslim že těch 70% bude vpohodě, a víc než to.. Protože těch cca 70% lidí jsou nižší vrstva, buď z menších měst nebo vesnic na Sibiři, který jsou srdečný a udělají všechno pro rodinu. Jenže s těma se moc nesetkáš, vidíš těch 30% zbohatlý znuděný chamradě, co je všude kolem nás..
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/nejvetsi-historickou-osobnosti-je-stalin-mini-rusove-v-pruzkumu-znovu-predbehl_1706261300_dp
Hele, u nás 30-35% Čechů volí Babiše.. To si nevybereš
30% hlasů nikdy neměl
I kdyby to bylo 5%, tak je to vymrdanost dávat hlas největšímu zkurvenci týhle země
I ve vězení se občas najde nevinný ...
Eh..to říká člověk, jehož národ opěvuje Havla a dvakrát si zvolí Zemana
Vetsinove? Stalin ma v Rusku “podporu” cca 38% a ten trend je rok od roku klesajici s vymirajici generaci starych komaru. Na to, jak je to velky narod a jakou ma za sebou historii, tak to cislo zase az tak sokujici neni. Do dvaceti let nebude mit ani 10%.
no, já jsem naopak četl, že popularita Stalina v rusku zase roste
https://www.respekt.cz/denni-menu/stalin-uz-nepachal-zlociny-ale-delal-chyby-jeho-popularita-v-rusku-roste
(a nechte si kecy o Bakalovo médiu, pls.)
To sice muzu, ale i ten zdroj, ze ktereho cerpal tvuj pochybny zdroj, je take dost pochybny. Pro zvysujici podporu Stalina v Rusku neni jediny realny duvod. Naopak bude vic klesat. Nova generace Rusu vyrusta v tom soucasnem zralocim kapitalismu, ktery v Rusku panuje a maji i dost podobne nazory na zivot, jako kdekoli jinde v Evrope. Mluvim samozrejme o te evropske casti Ruska. Ta asijska cast je specificka, a to i chovanim. Jsou tam lide pohostinejsi a vice socialne orientovani, proto ten mozny priklon k levicovym vudcum. Zde zrovna Stalin. Jenze diky nizsi zivotni urovni zde populace mnohem rychleji starne a vymira. Popularita vseho sovetskeho bude nizsi a nizsi...
já ti nevím, Putin se evidentně snaží obnovit kult osobnosti, respektive kult velkých vůdců národa, takže se prostě přestává kritizovat například Stalinovo éra a zlehčují se jeho zločiny. Viděl jsem např. dokument o hromadných hrobech z časů Stalinových čistek, kde tam pozůstalí těch obětí chodili po nějakým lese a hledali tam na kterým stromě mají jejich příbuzní pomníček. Radnice, resp. politici a úředníci měli nulovou snahu zřídit nějaký pietní místo, nebo aspoň ceduli, prostě nic. Jako by se tenkrát nic nestalo.
Autoritarsky rezim je jedna vec, ale nejaky navrat k bolsevickemu videni sveta je u Putina mimo misu. Ten jede tezky, az nekdy nebezpecny kapitalismus. On je pravicak jako prase. To uz bych videl podobnost v jinych vudcich, nez ve Stalinovi. On sam jeho i cele SSSR odsoudil za jejich chovani(naposledy v dokumentech O. Stonea napr.)
já neříkám, že se chce chovat jako Stalin, ale že chce být uctíván stejně jako Stalin. A s tím odsuzováním sovětské éry to taky nebude v Rusku tak horký. Třeba včera byl přímo za brankou jeden fanoušek s velkou sovětskou vlajkou.
Neni to zakazany symbol, takze jeho pouzivani je jen a pouze na inteligenci dotycneho. Kazdopadne dulezite je oficialni stanovisko statu, a to je jasne a bylo i nekolikrat receno. Ono nakonec neni ani nahodou, ze komunisti jsou v Rusku v opozici a jedni z nejvetsi kritiku Putina. A k te prvni vete... No to asi jo. Ono to bude pranim asi skoro kazdeho svetoveho, vrcholoveho politika.
Jj, tomu se vždycky směju, jak naši komunisté s úctou vzhlížejí k dnešnímu Rusku, které bojuje se zlým kapitalistickým západem. Přitom se v jistých ohledech jedná o kapitalistický stát nejhrubšího zrna.
Jj, to je mi take slusnou zahadou. Na tom je evidentne videt, jak jsou cesti komari neuveritelne hloupi, zkostnateli a vlastne porad stejni. Pritom vetsi utociste by nasli spise v soucasnych spickach EU. Od stalinismu k trockismu je prece jen bliz nez ke kapitalismu.
Ty je vsechny znas osobne?
narodni socialisti
Nevím, co jsou zač Rusové, ale Rusky jsou dost dobrý buchty
Spalovač mozkových buněk tvl
MS v Rusku nemá co dělat, a když už tenhle fotbal v totalitním státě má to mediální pokrytí co má, tak je jedině dobře, že se nepřestává upozorňovat na to, co je putinovské Rusko za režim.
No dobre, ale jako co s tim? Pro lidi, ktere na tom zajimaji jen samotne zapasy, tak jim to je uplne ukradene. A opakovat to porad dokola, neni to spis jen otravny nez realne k necemu?
Tady na EF se nenajde moc lidi, který zajímají “jen zápasy”
Bohužel..
Mne neprijde, ze by se to opakovalo porad dokola. Media si vzdycky vybiraji, o cem budou presne informovat, a vzdy to bude pro nekoho vice relevantni a pro nekoho mene. Na blesku budou fotit prdele pritylkyni kdejakych fotbalistu, na zonalmarkingu budou rozebirat taktiku. Je fajn, ze na EF padne obcas i par vet o tomto. Koho to nezajima, ten to cist nemusi, ale je dulezite na to upozornovat, protoze tohle MS je opravdu jedna velka propaganda nechutneho politickeho rezimu.
“...protoze tohle MS je opravdu jedna velka propaganda nechutneho politickeho rezimu.”
Slusny...
Zas nepreháňajme .
ja si to nepamatuju a seriozne se mi to nechce hledat, ale kdyz bylo MS v JAR mluvilo se treba o tom, jaky je tam bordel?
ano, mluvilo. I před MS v Brazílii se o tom bordelu tam mluvilo neustále. Jen teď si to rusofilové berou osobně ...
potom okej
Ano, o JAR se dokonce psalo, že bude zázrak, když to proběhne bez potíží. Takový Bosák dokonce vyhlašoval, že se podle něj MS ani nedohraje:
https://fotbal.idnes.cz/myslim-ze-se-sampionat-nedohraje-varuje-televizni-komentator-bosak-11b-/ms-fotbal-2010.aspx?c=A100608_191654_ms-fotbal-2010_rou
O Brazílii se zase mluvilo v tom smyslu, že to stojí šílené prachy, když jsou stále desítky milionů lidí pod hranicí nebo na hranici chudoby a stadiony stojí v těsné blízkosti tamních favel.
A co je za režim chytráku?
oligarchie
putinizmus
*autoritativny, nie totalitarny
Niekto proste musí pchať svoje politické názory aj do článku o futbale
Fotbal a politika jsou uzce provazane. FIFA ma vic clenskych zemi nez OSN, pri poradani te souteze jde o miliardy, velkou roli hraje propaganda. Je to po Olympiade druha nejvetsi sportovni akce planety. EF se vzdycky vyznacoval nadstandardne vysokou kvalitou zpravodajstvi a spolecensky kontext fotbalu se tu zminuje opakovane. Nevidim duvod, proc by tomu nemelo byt i ted.
Protože je něco jinýho to, co Ty zminuješ, a psát o tom, jak si Putit "zajistil" nejschůdnější skupinu a nejlehčího soupeře na zahajovací zápas apod.
Je to proste pohled autora clanku, ja na tom principialne nevidim nic nemistnyho. Taky si nemyslim, ze si Putin zajistil skupinu, ale to uz je pak debata tykajici se toho konkretniho problemu.
Jenže v určitou chvíli si člověk musí uvědomit, že některé věci jsou už nemístné. Bosák taky čas od času už překračuje hranice a širší veřejnosti to není moc po chuti. Pokud píšu web, kam chodí 1000 lidí, tak at si píšu co chci. Ale toto medium už dávno přerostlo tu hranici, kdy si zdejší autoři mohou publikovat co se jim zachce a jak se jim zachce. To takhle je prostě všude. Když budeš nějakej poslední pupík v ODS a neštěkne po tobě ani pes, tak si můžeš vyjadřovat názory relativně jak se ti zachce. Ale když už se dostaneš do sněmovny, tak musíš začít být distingovaný a svý názory si povětšinou nechávat pro sebe...
No nevim, jestli by Václav Klaus ml. s tou poslední větou souhlasim
Jinak souhlasim, že má být nějaká hranice, ale mnohem dál, než je tenhle článek.
No Klaus vyjadřuje názory, ale ví moc dobře, jak, aby se pohyboval na té hranici a nepřekročil ji. Navíc, pokud vím, tak těm vyloženě extrémně citlivým tématům se vyhýbá a drží se svého školství a kecá občas do zdravotnictví.
Podle mě, pokud se jedná o nejnavštěvovanější český web o nejpopulárnějším sportu na světě, obzvlášť v době MS, tak ta hranice by měla být přesně tam, kde jsem se ji snažil umístit. A tento druhý bod článku je už daleko za ní.
To není jen Klaus. Okamurovci, Babiš s tím přístupem "je to proti mně" atd.
Jo, ja to myslel primo s ohledem na tu zminku o ODS. V parlamentu sedi plno dalsich debilu, kteri se to nestydi davat najevo.
"Ale toto medium už dávno přerostlo tu hranici, kdy si zdejší autoři mohou publikovat co se jim zachce a jak se jim zachce"
ty si dobrej bolševik, je to soukromý web, který si může psát přesně to, co se jim chce a kdy se jim chce. Proč pořád vy komunisti máte potřebu někomu něco přikazovat a zakazovat?
Ale o tom to přece vůbec není. Je to o sociální odpovědnosti. Taky jsem znal člověka, kterej měl na fb několik tisíc followerů a když napsal, at si všichni vezmou zítra něco červenýho na sebe, tak půlka školy přišla v červeným. Kdyby ten člověk napsal, že Putin ovlivnil volby, tak ten názor všichni přeberou. Jelikož společnost je jen stádo volů a většina lidí není schopna samostatného myšlení, tak veškerá takováto prohlášení v médiích nás extrémně ovlivnují. Proto netvrdím, že by se to mělo regulovat, ale že je to o zodpovědnosti těch lidí, kteří si musí uvědomit, že tu moc mají, a podle toho s tím zacházet
Teď jsi možná kápl na zásadní rozdíl mezi kapitalismem a komunismem: kapitalismus je založený na tom, že lidi si dokážou sami racionálně a svobodně vybrat co budou kupovat, jíst, číst, koho volit, atd. V komunismu se naopak na společnost nahlíží jako na stádo volů, které je třeba vodit za ručičku a říkat jim co smějí číst, říkat a co si mají myslet. Bohužel, pro hodně lidí je takovýhle přístup pohodlnější...
amen
Ale to co já říkám přece furt není o tom něco regulovat nebo někoho volit za ručičku. Nikdy jsem nenapsal, že by měl zasáhnout nějakej úřad a nakázat EF, aby tento článek smazali a vyhodili Ustohala. Jde mi jen o to, že pokud jsem v pozici člověka, kterej ví, že jeho názor vyslyší/přečte si opravdu hodně lidí, a přesto napíšu něco politicky nekorektního, co je navíc skutečně jen můj názor a není to vyloženě podloženo fakty, tak buď to své postavení ve společnosti zneužívám (viz Žito), nebo jsem nezodpovědný a je mi jedno, že dávám špatný příklad.
Však je to názor nebo komentář, máš to napsaný i pod titulkem. Tohle není odborná práce.
Jenže ono to až tak politicky nekorektní není, když si uvědomíš, co Rusko provádělo na ZOH v Soči s organizovaným dopingem a že potom nepřišla ani kapka sebereflexe. Myslící lidi pak prostě budou pochybovat o čistotě ruskýho sportu... Jako já bych chtěl věřit, že losování (a přidělení) MS bylo ok, ale v případě dnešního Ruska tomu prostě věřit nemůžu. Navíc Usty dál píše, že lehká skupina pro Rusko může být opravdu jen šťastná náhoda.
Tady to vypadá, že jsem nevinným odstavcem začal druhou studenou válku
K tomu se vyjadřovat nebudu, ale chci říct, že to je především míněno jako kritika FIFA a vůbec té bandy okolo Platiniho, Blattera, atp. Že se k tomu nachomýtl zrovna Putin mi jen přišlo k duhu - i kvůli tomu, jak si tam s Infantinem notovali.
bolseviku
.... autor si nemohl odpustit popíchnutí proti Rusku a Putinovi.... autor článku si to nemůže odpustit, neumí psát o fotbale, tak to musí aspoň článek natáhnout svou frustraci politikou....
Politika na hadr
Nejvíc mě pobavily ty komentáře, že je to nejhorší MS v dějinách. To ste poznali podle prvního zápasu kde proti sobě hrály dva podprůměrný týmy?
Za mě zatím nejhorší MS bylo 2010, což poznamenala podle mě nadmořská výška...
Ale zas tolik MS jsem nezažil.
nevim, jestli nadmorskou vyskou, ale celkove i atmosfera na me pusobila otresne.
nadpisy jsou zpět
Tak kapitána ve Fantě na tohle kolo asi jasnej. Nevim, jestli ho třeba Lukaku nebo Griez překoná.
Kdo fandí Sovětsku je vlastizrádce a dobytek
Naštěstí Sovětsko na MS nehraje
Hrálo včera
Možná tak v paralelním vesmíru
Ale brzo by zase mohlo
taky že budem kolonie
děkuji
Zase tady budou fňukny celý šampionát brečet kvůli nadpisům článků...
Přesně...přitom to je na stejně vysoký úrovni jak zemanovy trencle
ty vole, dyť mě je trapně i za něj..
215. Proti šovinizmu (aktuálne voči Rusku).
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele