Ruský zápisník VIII. aneb VýLuka na trase Argentinců do osmifinále

22.06.2018, 11:39
Názory a komentáře
Zaujalo nás
Ach, Willy. Post brankáře byl v argentinské reprezentaci vždycky problematický - on ani Romero není žádná jistojistá skála. Teď ale na zraněnou dvojku Manchesteru United vzpomínají fanoušci La Albiceleste s nostalgií. Willy Caballero totiž Chorvatsku věnoval neskutečný gól a svému týmu výrazně zavařil v boji o postup. Osmifinále si naopak výhrou s Peru zajistila Francie.

Ještě, než se pustíme do rozboru všech tří utkání, dovolte mi připomenout podstatu jednoho z pilířů tohoto formátu Ruského zápisníku: tabulek se třemi výraznými postavami každého utkání.

Uvnitř hned zkraje najdete nejlepšího hráče daného zápasu dle statistického serveru WhoScored.com. Důvod zrovna jeho využití je nasnadě: tamější databázi považujeme za nejkomplexnější, a tedy i zpravidla nejlépe vypovídající o reálných výkonech.

Abyste potom nemuseli na onu stránku sami chodit, vypíchli jsme pro vás právě ty statistické kolonky, které k fotbalistovu ocenění symbolickou hvězdičkou patrně nejvíce přispěly.

Dále už následují čistě naše volby hrdinů i odpadlíků, přičemž jsme si soukromě dali za úkol nikdy se s WhoScored nekřížit a vybrat pro vás tím pádem co možná nejvíce aktérů.





1) Za Australany dává góly jenom Mile Jedinak a jenom ze standardních situací. Tak přesně to platí v posledních zápasech tohoto celku. Řeč je samozřejmě o zápasech ostrých, soutěžních, v přípravě zvládnou dát Australané třeba hned čtyři góly ze hry lecjakým zoufalcům.

Posledních pět branek v zápasech, ve kterých o něco jde, nese podpis právě Jedinaka. Čtyřikrát australský kapitán skóroval z penalty, jednou z přímého kopu, který si pak do vlastní sítě srazil hráč Hondurasu.

Ale i přes takto impozantní (nebo naopak z fotbalového pohledu tristní, záleží, jak to berete) bilanci se nedá říct, že by Australané neuměli dát gól i ze hry. Uměli by, do šancí se dostanou, jen jim k tomu chybí větší chladnokrevnost v koncovce. To byl případ i včerejšího utkání s Dánskem.

V něm byli protinožci aktivnějším týmem, svého soupeře přestříleli, kopali více rohových kopů a déle drželi balon. Přesto však Kaspera Schmeichela nedokázali překonat jinak než pokutového kopu (před kterým dánský gólman Jedinaka pořádně provokoval, zkušený fousáč se ale nenechal vyvést z míry ani na vteřinku).

V zakončení to totiž žádná sláva nebyla. Australané sice zejména ve druhé půli podnikali na Schmeichelovu bránu jeden nájezd za druhým, velké nebezpečí z toho ale nikdy nebylo. Týmu kolem Aarona Mooye totiž scházel klid a jednoduše kvalita v koncovce a proto žádná ze střel, ať už ty dalekonosné nebo uvnitř vápna, neznamenaly pro dánské fanoušky pozastavený tep.

2) Portugalsko má Ronalda, Dánsko zase Christiana Eriksena. Jasně, dánský záložník si sice šampionát nekrade pro sebe ve stylu hvězdnějšího kolegy, přesto je jeho vliv na severské mužstvo naprosto klíčový a určující.

Z tohoto pohledu si zaslouží špílmachr Tottenhamu velkou pochvalu. Na turnaj odjížděl tým Ageho Hareideho s tím, že tam jede 22 fotbalistů lehkého nadprůměru, průměru či lehkého podprůměru. A Christian Eriksen. Netřeba snižovat kvality Poulsena, Delaneyho či Kjaera, bylo ale jasné, že hra Dánů bude stát a padat právě na hráči s desítkou na zádech.

A tak to také je. Proti překvapivě výtečně hrajícím Peruáncům sice Eriksen vyloženě nesvítil, přesto parádní přihrávkou Poulsenovi přinesl svému týmu hodně cenné vítězství. U gólu proti Austrálii už je pak jeho signatura rovnou v kolonce střelec - krásným způsobem zkrotil míč po Jörgensenově sklepnutí.

I nadále, když fotbalisté v bílých trikotech přenechali míč na kopačkách spíše Australanům, patřil k těm nejlepším na trávníku a spolu s Henrikem Dalsgaardem, který na pravém beku odjezdil famózní zápas, patřil rozhodně k lídrům Dánska. Dánové mají zkrátka čtyři body a mají je díky Christianu Eriksenovi. Břímě jediné hvězdy v národním mužstvu nese tak, jako i hraje - s grácií a sebejistotou.

3) Bota ovšem Dány tlačí v útoku. Jon Dahl Tomasson už dávno ukončil kariéru, Ebbe Sand rovněž, božský lord Nicklas Bendtner zůstal kvůli zranění doma... a mužstvu chybí kanonýr. Někdo, kdo bez rozpaků utkání rozhodne dvěma góly z malého vápna, i kdyby jinak měl odehrát mizerný zápas (ano, díváme se na tebe, Harry Kane).

Yussuf Poulsen odvádí na pravém křídle dobrou práci - byť nejde o klasického "lajnaře" a hodně času tráví u vápna, plní tam tu úlohu, kterou od něj kouč Hareide zřejmě chce - provokovat obránce, vytvářet prostor pro ostatní, hrát agresivně a pracovat pro tým. To dělá, koneckonců i proti Peru se trefil on. Vzadu je to ale trochu horší. A to tak, že podstatně.

Proti Dánům se ve dvou zápasech kopaly dvě penalty a obě zavinil právě forvard Lipska. To je vážně dost bídná bilance i na stopera, v případě hráče do ofenzivy jde pak o vyložený průšvih. Poulsena je třeba trochu uklidnit, aby na hřišti v podobných situacích zařadil nižší stupeň. Naopak trochu více dravosti a klidu v koncovce by potřeboval Nicolai Jörgensen. Jestli je prezident republiky spalovač trenýrek, útočník Feyenoordu je pak spalovač šancí. Co takhle příště zkusit Corneliuse?

(jp)





1) Tohle už bylo od Francouzů mnohem lepší a velkou roli v tom hrál Olivier Giroud. Jak hezky se na hru reprezentace galského kohouta koukalo, když si to hráči měli s kým sklepnout. Jak na běžícím páse létaly balóny na hlavu či hrudník urostlého útočníka, který je s radostí sbíral a vracel pod sebe. No dobře, nebylo to jako na běžícím páse, ale v první polovině utkání to byl jeden z nejpatrnějších rysů francouzské hry.

Ukázalo se, že Giroud, ač ne tak hvězdný jako jeho mladší kolegové, je pro svůj tým nepostradatelný. Dokáže zahrát čistokrevnou devítku se vším, co k ní patří. Umí hrát zády k bráně, orientuje se ve vzduchu, a to i ve výskoku z plného běhu. Má čich na náběh ve správný moment a pohybovat se pochopitelně umí i v šestnáctce. Navíc tím vytváří prostor pro zmíněné kolegy, což je taktéž důležitý rys - mít v jedenáctce absolutně nesobecké borce, kteří se rozkrájí pro tým - každý trenér potvrdí, že není nic lepšího.

Francie, zdá se, našla ideální rozestavení. Systém 4-4-2 s Griezmannem na pozici second strikera vyhovuje úplně všem (s výjimkou Matuidiho, o němž se zmíním později). Hvězda Atlética má volnější roli, má prostor mazlit se s míčem, narážet si - hlavně ale nemusí hrát zády k brance, což je pro něj něco naprosto nepřirozeného - a náleží ke cti Deschampse, že tvrdošijně netrval na rozestavení z prvního zápasu proti Austrálii.

Výhodné to dlouho bylo i pro Pogbu s Kantém, kteří, když se týmu daří, evidentně nikoho dalšího doprostřed pole nepotřebují. Kanté už v Leicesteru a Chelsea prokázal, že si vystačí v dvoučlenné záloze, no a jeho vysoký souputník má zase víc prostoru pro sebe, svýma dlouhýma nohama taky dokáže odebírat balóny, vyvážet je a občas vymyslet nějakou tu geniální přihrávku do ofenzivy. Tak jako při gólu, tak jako při krásném vysokém míči na akrobaticky (ne)zakončujícího Mbappého.

Právě i mladičký útočník si v novém systému poměrně liboval. Notoval si s Griezmannem, který je podobně rychlý a technický - jejich narážečky ve velmi rychlém pohybu neměly chybu - když se do toho navíc zapojili i Kanté, Pogba nebo Giroud, byla radost se dívat. Jediný, komu rozestavení nesedlo, byl Blaise Matuidi, na pravé záloze utopený, dopředu i dozadu matný. Těžko ale říct, zda je to pozicí, nebo zkrátka jen mizernou formou

2) Užuž jsme si mysleli, že jeden z favoritů předvede opravdu dominantní výkon, Francouzi k němu totiž po první půli byli hodně blízko. Po změně stran ovšem veškeré nadšení opět opadlo. Těžko říct, jestli se opravdu fotbaloví giganti tímto způsobem šetří na skutečně důležité a obtížné zápasy, ale to by na můj vkus byl příliš arogantní přístup. Francie každopádně ve druhém dějství úplně přestala hrát.

Největší kontrast byl vidět na hře Antoina Griezmanna, který ze hry skutečně zmizel nadobro. Nejenže už to nebyl ten klíčový hráč fungující jako spojka mezi záložní řadou a Giroudem, on se dokonce příliš nenabízel ani do kombinace a byl jedním z hlavních důvodů, proč byla Francie po pauze o tolik slabší.

Samozřejmě to nebylo jen o něm. Francouzi byli zbrklí, kazili jednoduché míče a ani mašina na odebírání míčů Kanté už nebyl ve hře bez míče tak jistý. Spoustu balónů navíc Deschampsovi svěřenci posílali přebytečně dlouhé na nepřipraveného Girouda, který mohl vždy jen zatleskat za solidní myšlenku. Na tradiční a chtěné sklepnutí hlavou pod sebe se ale nezmohl.

Navíc vyvstala další otázka, jak moc je trenér Francie schopný reagovat na vývoj zápasu. Když měl ze hry stáhnout tápajícího Matuidiho, vyčkával. Když měl možná posílit střed pole, poslal na hřiště Dembélého. Francouze a jejich skutečný potenciál asi prověří až osmifinále, možná čtvrtfinále - aby však Les Blues zle nenarazili.

3) Peru čekalo na mistrovství světa 36 let a loučí se de facto už po dvou zápasech. Nedá se ale říct, že by si to neužili, a to platí i o skvělých fanoušcích, kterých byly v Rusku desetitisíce. No a jejich fotbalisté se jim odměnili dvěma velmi dobrými výkony, za které mohli být s trochou štěstí odměněni minimálně remízami.

Je možná trochu škoda, podobně jako v případě Maroka, že Peru nemá možnost bojovat o postup do posledního kola. Mít alespoň mizivou naději na průchod do osmifinále. Jejich elán a nadšení pro hru by si to zasloužil. Přitom chybělo opravdu málo - Aquinově nádherné střele do spojnice břevna a tyče mnoho nescházelo a Lloris by tahal mičudu ze sítě. Takhle budou Garecovi muži hrát proti Austrálii pouze o čest.

Na místě je proto vyzdvihnout práci obou borců z blonďatým přelivem, kteří na své pravé straně hřiště vytvořili velmi úderný tandem. Advíncula je rozhodně jedním z nejlepších krajních obránců na turnaji, po dobrém výkonu s Dány včera vymazal Matuidiho a opět podnikal bleskové přechody do ofenzivy. Neliknal ani jeho kolega Calleri, možná nejnebezpečnější muž svého mančaftu.

Peru může litovat neproměněných šancí. Nedat ve dvou zápasech ani jeden gól, s tím se prostě na mistrovství světa uspět nedá. S Francií měl onu zlatou příležitost kapitán Guerrero, ale v koncovce ztroskotal. Okulahodící kombinace šikulů Florese s Cuevou s mnohými dalšími zůstaly nevyužity.

(mu)





1) Argentina se vrátila v čase o dobrých 8 let dozadu. V Jihoafrické republice tehdy schytala tvrdý direkt od Němců, kteří ji počastovali čtyřmi brankami. Chorvaté sice byli vlídnější, zasadili rány jen tři, z pohledu jihoamerického celku se však jednalo o stejnou bídu.

K vidění byl výkon bez jakéhokoliv viditelného herního plánu, bez myšlenky a bez organizované obrany, čemuž na lavičce přihlížel bezmocný trenér. V roce 2010 si tuhle roli vytrpěl Diego Maradona, v roce letošním byl svědkem nevídaného debaklu Jorge Sampaoli - muž, od kterého se čekalo mnohonásobně více, než co dosud na šampionátu předvedl.

Svým svěřencům totiž nepomohl, naopak jim slušně řečeno zle zatopil. Už samotná volba formace vyvolala řadu pozdvihnutých obočí - Argentina tentokrát využila pětičlenné defenzivní řady, která však v jejím podání připomínala spíše neřízený chaos.

Na tom, že se křídelní obránci při hře s míčem pohybovali až na úrovni soupeřovy obrany, by nebylo nic zvláštního, kdyby se ovšem zvládali vracet. Chorvatsku se tím otevíraly zajímavé možnosti pro rychlé kontry - na stranách hřiště totiž nikdo nebyl, čehož křídelní hráči v pruhovaných dresech mile rádi využívali. Už po třech minutách měl po takové situaci šanci Perišič, další následovaly v průběhu utkání.

Další neslavnou kapitolu ještě napsala argentinská záloha. Ta totiž vůbec nefungovala - nezvládla kontrolovat střed pole, nedokázala do hry dostat ofenzivní kolegy a už vůbec nespolupracovala se stopery při rozehrávce. Při té se ještě poněkud nepochopitelně zatahoval Mascherano, čímž ponechal střed pole takřka úplně odkrytý a pro Argentinu tak bylo téměř nemožné dopravit míč nějakým rozumným způsobem ke svým útočníkům.

Sám Sampaoli tomu v druhé půli ještě nasadil korunu, když na hřiště právě na úkor středu vyslal další útočníky. Jihoamerická sestava se tak kompletně rozpadla na dva oddělené bloky, které nikdo nepropojoval (vyjma momentů, kdy se Messi pokusil vyvést míč až od vlastních stoperů), a nebylo pak překvapením, že to byli Chorvaté, kdo ještě přidali další zářezy.

2) Naopak záloha Chorvatska, to byla úplně jinačí písnička. Modrič s Rakitičem utkání víceméně kralovali, při rychlých útocích předvedli několik skvostných přihrávek za obranu a utkání nakonec oba zaslouženě ukončili se vstřeleným gólem na kontě.

Přitom od Chorvatů to v první půli také nebyl žádný bezchybný výkon - v ofenzivě sice využívali slabé obrany svého soka, při hře bez míče však měli sami jisté rezervy. Problémy jim dělalo vysoké postavení křídelních obránců - několikrát totiž nastala situace, kdy krajního obránce Chorvatska navázal ofenzivní hráč Argentiny, který si seběhl do větší hloubky pole, čímž za sebou vytvořil prostor. Na to zareagoval křídelní obránce, který se do těchto míst okamžitě vydal - a bránit jej musel křídelní hráč Chorvatska. Perišič, Rebič a občas i Mandžukič se tak dostali až do postavení krajních obránců - a v těchto prostorech si tedy dvakrát jistě nepočínali. Tu jim jejich hráč pláchl, v jiné situaci se zase nedomluvili se stoperem, kdo vlastně balón odehraje. Argentina si po takovýchto nákopech za obranu vytvořila své prakticky jediné šance v zápase.

Po neuvěřitelné hrubce Caballera, který Chorvatům první gól doslova naservíroval na stříbrném podnose, se však už naplno projevila síla středové řady, především tedy Modriče a Rakitiče. Ti si s rozpadlou zálohou soupeře věděli rady, utkání začali kontrolovat a po zásluze nakonec ještě navýšili vedení svého týmu.

3) Krom bídného výkonu ještě Argentina předvedla otřesně nezvládnutý závěr klání. Ve chvíli, kdy tři minuty před koncem prohrávali o dvě branky, již nemělo nejmenší smysl hnát se ze všech sil za vyrovnáním, když o postupu může docela reálně rozhodovat i skóre.

Místo toho však svěřenci Sampaoliho vrhli všechny síly do útoku - v nastaveném čase pak po rohovém kopu nezvládli pokrýt rychlý kontr soupeře, ten útok dovezl takříkajíc až do kuchyně a přidal i třetí zářez - to, jestli tento moment bude Argentinu mrzet hodně, ukáží teprve dny následující. Jedno je však jisté - vzniklá situace za takový risk rozhodně nestála.

(vs)

Autor: Marek Ustohal, Jan Pikous, Víťa Srp

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ruský zápisník XXV. aneb Oslavy na Avenue des Champs-Élysées
16.07.2018, 08:46
Ruský zápisník XXIV. aneb Harry, jdem do baráku
15.07.2018, 09:19
Ruský zápisník XXIII. aneb Mandža si čvachtá
12.07.2018, 14:22
Ruský zápisník XXII. aneb Ani umTitiho Belgii do finále neprotlačil
11.07.2018, 12:51
Ruský zápisník XXI. aneb Livin‘ la Vida Luka
08.07.2018, 14:24
Ruský zápisník XX. aneb Brazilci zapomněli na Kevina
07.07.2018, 13:09
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (2/2)
05.07.2018, 18:02
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (1/2)
04.07.2018, 20:23
Ruský zápisník XIX. aneb Penalty? Yes, we Kane
04.07.2018, 13:53
Ruský zápisník XVIII. aneb Chybami se člověk Yamaguchi
03.07.2018, 13:05
Ruský zápisník XVII. aneb Tiki takajedeme domů
02.07.2018, 11:37
Ruský zápisník XVI. aneb Nemusí pršet, stačí, když Mbappe
01.07.2018, 12:30
Ruský zápisník XV. aneb Senegal při rohu nevěděl, která Kolumbie
29.06.2018, 14:30
Ruský zápisník XIV. aneb Nablýskaný Rolls Reus předjela i Löwná Kia
28.06.2018, 12:36
Ruský zápisník XIII. aneb Postup s tRojou štěstí
27.06.2018, 11:08
Ruský zápisník XII. aneb Sklíčené Ta Re Mi Fa Sol La Si Do
26.06.2018, 13:09
Ruský zápisník XI. aneb Jejda Mané, Poláci to Sabalyli
25.06.2018, 10:59
Ruský zápisník X. aneb Sudí se chyb nevyVARoval, má jich plnou Kroosnu
24.06.2018, 11:56
Ruský zápisník IX. aneb Fágní Brazilci a švýcarský X faktor
23.06.2018, 13:05
Ruský zápisník VII. aneb Španělé jednou íránou vycostili houževnatého soka
21.06.2018, 10:26
Ruský zápisník VI. aneb Sama hvězda naději nevykřeSalah
20.06.2018, 11:20
Ruský zápisník V. aneb Princ Harry do toho praštil
19.06.2018, 11:34
Ruský zápisník IV. aneb Khedíra v plánech neyvětších favoritů
18.06.2018, 10:20
Ruský zápisník III. aneb Menší tahouni, než jsMessi mysleli
17.06.2018, 14:24
Ruský zápisník II. aneb Nacho obrana, na krize máte Crise
16.06.2018, 12:55
Ruský zápisník I. aneb Saúdská Al-Ergie na Golovina
15.06.2018, 09:01

Komentáře (161)

Přidat komentář
Frantszek

Musí Messi to říct, pro Jihoameričany zatím ne Vida řené MS.

- Jedinak oule v bráně, ale Dánové Sisto ho koule netrhají.

Reagovat
Frantszek

čekám na to už půl hodiny

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

kdo si počká, ten se dočká

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dřív autora nadpisů bylo jen MiLíto, ale teď už Mussim říct že je to fakt uplnej Dybil.

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm kdo psal že Argentinosaurus umře na Islandu a nepostoupí co posměváčci

Reagovat
Frantszek

jojo, jsi vizionář. Novodobej Verne

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Největší trapasy v životě - Sparta, simulace Suareze, nadpisy na EF

Reagovat
smazaný uživatel

Víš že ty nadpisy většinu lidí, co si nehrajou na tvrďáka baví, žejo?

Reagovat
forma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smetos

baví? mě to taky žádný terno nepříjde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rakoid

Reagovat
smazaný uživatel

Na to jsi prisel jak? Delal si pruzkum komu se libi a vetsina ti rekla ano? Nebo jsi mluvci vetsiny a co se libi tobe livi se vetsine? Tvuj prispevek neni o nic lepsi nez ten joeyho, spis naopak.

Reagovat
Kixi Syhimour

Ok, tak nechť udělají anketu, uvidíme

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mrkni na reakce... dejme tomu, že to je nějaká výpovědní hodnota

Reagovat
Mariano13

Reagovat
Kily

vynechal jsi svou existenci tady v diskuzích

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Ale jo, jen to nevyjádřil explicitně.

Reagovat
forma

Reagovat
Neon

Reagovat
fantomas

Reagovat
Hokaido

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
forma

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
popltak

Otevřu Youtube a první koment REPLIKATOR, otevřu EF a REPLIKATOR.

REPLIKATOR

Reagovat
PBLead

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
PBLead

Reagovat
Josifek

A jeho chování na trávnících

Reagovat
Fakt
Reagovat
Frantszek

A když ti máma před spolužákama na střední přinesla jupíka, abys dodržoval pitný režim

Reagovat
REPLIKATOR

BAN

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Mně ty nadpisy nevadí, i když obecně moc jejich fanouškem nejsem a občas mi přijdou lehce křečovité..

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Sampaoli: "The reality of the Argentine squad clouds Leo's brilliance."

Včerajší Messiho výraz pri hymne Argentíny hovoril za všetko. Nervozita a zodpovednosť z neho priam sálala. Za takúto "chémiu" ale môže Sampaoli sám, keď vyhlasuje veci typu "Messiho tím" či "Jediný, kto má isté miesto v základnej zostave, nech sa deje čokoľvek, je Messi". Alebo najnovší výrok napísaný vyššie. Keby Messimu robili sono do zadku, našli by tam okrem Xaviho aj Sampaoliho.

Reagovat
Frantszek

už to píšu po sté, ale Argentina neměla taktiku.

To bylo bez myšlenky. Rozhárané. Jako kluci, co si jdou kopnout na umělku po práci.

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska musí Vikingové udolat Nigérii. Chci je vidět hrát proti Francii a chci je vidět jak jim vrátí to co udělali ty dementi na EURu a chci je vidět vyhrát

Reagovat
Briggus

Si tu stěžujete na nadpisy, ale ty lepší se většinou den předem už vyčerpají v diskuzi, a tak se autoři snaží vymyslet něco lepšího mi přijde... Já být autorem, tak prostě vyberu jeden z těch nejlepších v diskuzi a je to

Reagovat
F.Torres

◾This was Argentina's heaviest defeat in the first-round group stage of a World Cup since losing 6-1 to Czechoslovakia in 1958.

Reagovat
forma

Reagovat
Kucka

Reagovat
F.Torres

◾Argentina's Lionel Messi, who had 11 shots in the opening game against Iceland, did not manage a single attempt in goal until the 64th minute.

◾Messi has had more shots than any other player at this World Cup (12) but has failed to score with any of them.

Má někdo statistiku kolik toho opět naběhal?

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu mi vadí to porovnání celkových střel z jednoho zápasu se střelami na bránu z druhého zápasu, aby to vyznělo lépe.

Reagovat
F.Torres

? v prvním 11 a v druhém 1

Reagovat
smazaný uživatel

v prvním zápase 11 střel (celkem) a v druhém píšou o střelách na bránu a že neměl žádnou

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Hany45

dont krááááj for mííí argentína heeeej messi kdy si

Reagovat
Hany45

*kde

Reagovat
Acrocephalus

Argentina je dle mého další Nizozemsko. Vidím to na pěknej sešup z fotbalových výšin až na dno, v jakým se nyní nachází Nizozemci. Tam nějak přestali fungovat úplně všichni, kdežto Argentina je mužstvo "jednoho hráče", který když nepodá optimální výkon, celý tým jde do kytek.

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

A to ještě počkej na ten sešup v Barceloně, až to tam začne Messi plynule koučovat z pozice hrajícího kouče to budou teprve bomby

Reagovat
GEGE

Ta podobnost s Nizozemskem je úplně mimo... Argentina má pořád kde brát a ještě dlouho bude...Dojeli čisté jen na neschopnost Sampaoliho...

Reagovat
Hany45

ach jo..po několikáté dnes říkám...Sampaoli za to nemůže !

Reagovat
smazaný uživatel

Dojeli na neschopnost Messiho. Strašně mi připadá jako kdyby v repre ani nechtěl hrát, nechuť a vše to, co nemá v Barce. A ani jako kapitán mi nepřijde, vůbec ten tým neburcuje jako Ronaldo.

Reagovat
smazaný uživatel

To je ale už tvá madridská slepost, Sampaoli nese tu největší vinu, ta formace, která nefungovala ani v kvaldě, absolutně nulová organizace, žádný systém, na lavce sedící Dybala, Higuain, Pavon, Di Maria, Biglia a Banega. Kdo má propojovat útok a zálohu, když dva nejkreativnější středopolaři sedí na lavičce. Uznávám, že Messi zahrál velice bídně, jenže na druhou stranu si říkám, když ten chlap je schopen ustát El Clasico, finále LM a další velké zápasy, tak z ničeho nic není schopen ustát tlak na MS už proti tomu Islandu? Well....Vina leží jen a jen na Sampaolim.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano samozřejmě i trenér na tom nese vinu. Ale jak jsem psal, Messi ten tým nedokáže strhnout jako třeba Ronaldo své spoluhráče v Portugalsku, a to Portugalci jsou horším týmem dle jmen. .. A Messi dokáže ustát tlak v LM, v El Clasicu, ale v repre ne. V Barceloně hraje s chutí, kdežto v repre jakoby se ani nesnažil, hlavně teda tady na tom MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Dle jmén sice možná jo, ale k čemu ti to je, když ty jména sedí na lavičce? Já nechápu co si Sampaoli myslí, protože alespoň kdyby ten tým pracoval pro ty 2-3 hráče nahoře, jenže to tam neexistuje, to je markantní rozdíl mezi němi a Portugalskem. Když už to nejde takticky, tak snad pošleš tu největší kvalitu a modlíš se ať se svezeš na te individuálnosti.

A že nehraje s chutí? No, tak minulý MS byli ve finále, letošní MS jim vystřílel sám proti Ekvádoru. Ono je docela relevantní se i zeptat, zda vůbec má co strhávat, když ti hráči nefungují absolutně s žádným zápalem. Tahle Argentina je naprosto nepřipravená a otřesná a za tohle nese vinu opravdu jen a jen trenér, který by měl ještě před posledním zápasem letět.

Reagovat
TheTopFootbaler

Ale vysvětluj to tomu hotentotovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Když hráči nefungují, tak je to i vina kapitána, který je nedokáže namotivovat a strhnout. Koukni se na proslov Ronalda, co měl např. po vyhráném Euru v šatně Portugalska, určitě měl takové proslovy i před zápasy, a to ten tým prostě namotivuje. .. Messi asi nic takového nedělá, když ani na hřišti nejeví zájem.

Reagovat
TheTopFootbaler

Tohle nemá smysl z naší pozice soudit. Tvrdit, že asi nic takového nedělá, a proto je špatným kapitánem, je dost scestné.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na hřišti vidíš, že to nedělá, zatímco Ronaldo to dělá, takže už jenom z tohoto pohledu neplní funkci kapitána.

Reagovat
TheTopFootbaler

Nemyslím, že Ronaldo to dělá nějak více než Messi. Jediný takový případ jsem zaznamenal po jeho nuceném vystřídání na Euru.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se asi nedíváš na zápasy Portugalska.

Reagovat
TheTopFootbaler

Na MS jsem zatím viděl oba a kvaldu teda kromě Čechů fakt nesleduji, promiň. Ale pochybuji, že je Ronaldo nějakým extra motivátorem a buřičem, který ten tým nakopne a semkne za všech okolností, byť do určité míry to tak funguje.

Reagovat
valloire

No on kapitán má jít příkladem víme? Viděl jsi ten příklad? Neskutečný, jak se tu omlouvá jeho strašnej výkon.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy to není vina jednoho hráče. Tady je to vina uúplně všech. Nefunguje jim organizace hry, narozdíl od Portugalska. Nicméně souhlasim s tím, že Messi nemá být kapitán, nemá na to povahu a svazuje ho to.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si že u Messiho je největší problém, že tou Argentinou nežije jako zbytek mužstva...

Tím jak je od mala ve Španělsku(Katalánsku) tak si myslím že bere Argentinu jen jako zemi kde se narodil a tím to hasne...

Reagovat
Mates_Matesović

Nizozemci půjdou zase nahoru, ty mladý kluky mají fantastický.

Reagovat
elChe

Ono fakt argentině prospěje, až fakt hobit ukončí repre kariéru...tým > messi

Reagovat
drussbarb

Mrkni, jak si v kvalifikaci vedla Arg bez Messiho. A pak si liskni

Reagovat
smazaný uživatel

V Španielsku unikla nahrávka, v ktorom Diego Simeone prostredníctvom WhatsApp na rovinu debatoval so svojim asistentom v Atléticu Madrid, Germanom Burgosom. Tréner Atlética Madrid sa v zaujímavej súvislosti vyjadril o Leovi Messim, ktorého neustále porovnávajú s Cristianom Ronaldo. Tréner Los Colchoneros naznačil, že Messi v bežnom tíme kvalitou na Portugalčana nemá.

"Messi je veľmi dobrý, ale je veľmi dobrý, pretože po svojom boku má výnimočných hráčov. Ale ak by si si mal vybrať medzi Messim a Ronaldom do bežného mužstva, koho by si si vybral?"

Otázna je ale dôveryhodnosť tejto správy.

Reagovat
smazaný uživatel

To bude určitě lež. Tohle by Simeone neřekl. Všichni vidí, že Ronaldo je nulový, když se týmu nedaří, ale Messi dokáže urvat zápas sám.

Reagovat
John Obi Mikel

Tak proč to nedělá, když to dokáže

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť to do teď dělal. Díky němu jsou na MS.

Reagovat
John Obi Mikel

A proč se nesnaží tam

Reagovat
Benfica

hej ale proti tímom čo sú o pár levelov nižšie a aj tak len tak tak čo postúpili..

Reagovat
valloire

jo, to je vidět.....PSG, AS, Juve, MS

Reagovat
smazaný uživatel

Našel jsi pár zápasů, z těch stovek které odehrál.

Reagovat
valloire

našel jsem ale zápasy, kde jeho tým vyhučel a on neudělal vůbec nic

Reagovat
Benfica

Reagovat
stas87

Cela tvoja existencia na EF je zalozena na takychto bulvarnych srackach, ze?

Reagovat
valloire

to řikam furt, v Barceloně má allstar po boku, v repre ne a je nulovej, až teda na ty indiány z Ekvádoru - level Levante

Reagovat
drussbarb

Nejlepší střelec el clasik je ale taky,nebo ne?

Reagovat
valloire

no je a?

Reagovat
technecium

Takže si vyber - Buď je Real na úrovni Levante, nebo lžeš.

Reagovat
valloire

Já nikdy nelžu V Barceloně má allstar po boku, podmínky....jak je nemá, je nulovej.

Reagovat
Spalovač šancí

Nulovej?

Reagovat
valloire

tak poloviční no

Reagovat
technecium

Kdyby mě v zemi, kterou pravidelně lítám přes celý svět reprezentovat, uráželi, vyhrožovali mi smrtí a pálili moje dresy kvůli tomu, že jsem v mládí odešel za léčbou nemoci a za fotbalem jinam, tak bych se nijak dál neobtěžoval ji dál reprezentovat.

Reagovat
valloire

Reagovat
frankiefcb

Tak tady je sna jasné koho by případně bral radši Simeone. V systému pod SImeonem si opravdu Messiho anebo NEymara neumím představit.

Reagovat
Muffi

Nemyslím si, že se hra Francie zvedla kvůli Giroudovi a že je potřeba mít na hřišti kopyto jen kvůli výšce a sklepávání balónů, které je stejně bez pohybu ostatních hráčů k ničemu. Ostatně ve druhé půli Olivier na hřišti byl, a bylo to pomalu tragičtější než příprava s USA a první zápas s klokany. Že to stačilo s prstem v nose, protože peruáncům chybělo překvapení a se stereotypními vysokými míči si trio Umtiti, Pavard, Varane poradilo je věc druhá.

To, co měla Francie v první půli, podobně jako Anglie první poločas proti Tunisku nebo ESP v určitých momentech bylo hra na jeden, dva doteky s pohybem ostatních hráčů. Když i Csaplár na minulém MS poznal, že na zataženou, dobře dostupující obranu, kterou na MS zvládnou pomalu všichni, je pěší hra na 4-6 doteků k ničemu, mohli by si toho všimnout třeba i Low, Deschamps a spol.

K hráčům, za Hernandeze když měl ty dlouhé sprinty zaskakoval vzadu Blaise ne? Pokud jo, tak si to svoje tj, být tam, kde je potřeba plnil, že mu to nešlo fotbalově je věc druhá, i Pavard zkazil dost jednoduchých přihrávek. A Griezz se po gólu strašně stáhl což mě nasralo jednak kvůli kvalitě hry a druhak díky fantě ale vinu za to bych dával spíš Deschampsovi a jeho připosrané taktice, kterou jsme si užili ve druhé půli.

Reagovat
fantomas

A Giroud snad hru na jeden, dva dotyky nepodporuje? A ne, to neni jen o tom, že by měl bejt vysokej a sklepávat balony (to dokonce ani v první řadě), to je taky o tom, že ted má každej na hřišti svou roli, nekřížej se a nepřekážej si jako v prvnim zápase. To udělalo podstatnej rozdíl. A druhej poločas na tom nic nemění; ten prostě bohorovní Francouzi vypustili, nic moc víc bych v tom nehledal.

Reagovat
salami

To mi zase přijde trochu zlehcujici říct, že druhou puli vypustili, Francouzi maj docela problém udržet si kvalitu 90 minut a nemyslím si, že to je úplně o pristupu, jinak se Giroudem souhlasím, s ním je Francie rozhodně silnejsi.

Reagovat
fantomas

Tak jako jasně, i samotný Peru se zlepšilo, ale celkově to vypadalo, že prostě opadla koncentrace. Tak jako tak bych ten druhej poločas nepoužíval jako nějaký měřítko, už vůbec ne proti Giroudovi.

Reagovat
anonym

To můžeš pak říct, že opadla kocentrace i na druhé straně.

Reagovat
fantomas

?

Reagovat
anonym

Peru mi připadalo do inkasovaného gólu lepší, aktivnější. Pak na ně padla deka a taky jim pomalu asi odcházeli síly. Ten článek jsi psal ty? Já Francii v 1. zápase neviděl, tak nemůžu srovnávat, ale tohle mi od nich přišla pořád bída.

Reagovat
fantomas

Nene, nepsal, ten zápas sem nesledoval nijak zaníceně ani, ale teda u Peru mi problém přišel ve finální fázi (dost podobně jako u Maroka), ne v koncentraci.

Reagovat
Muffi

Když si hráči překáží, tak je to primárně problém trenéra, Deschamps tam není týden.

Giroud rozhodně není nejtechničtější a ani nejpohyblivější útočník, jakého má Francie k dispozici a pokud ho Francie potřebuje mít na place, aby hrála normální fotbal, tak to je smutný. Ostatně Arsenal dokáže hrát rychle i poté, co odešel, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba byl včera výborný, ale takový Can by těch šancí připravil daleko víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Dnešní nadpis je úplné dno..

Reagovat
Stannis Baratheon

Reagovat
Csaplárova past

Me to pripada docela originalni a trefne

Reagovat
Arbiter

Protože je zatím nejméně švihlý?

Reagovat
F.Torres

právě, čekal jsem také větší odvaz, toto je moc konzervativní

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Csaplárova past

Tohle je ze strany Argentiny jeste vetsi marnost nez v roce 2002. Obrana otresna, zaloha nefunguje ... a z toho maji tezit utocnici? Zadna sehranost, nulovy tymovy vykon.

Reagovat
rickroll

Porovnávat rok 2002 s tímto je vtip. Tehdy si totálně povodili kvalifikaci a na MS si vybrali dva slabší zápasy ve skupině smrti. Tohle je nejhorší Argentina minimálně od 70.let

Reagovat
veikko

N poslední zápas Argentiny ve skupině se doufám dostane do brány Guzmán nebo Armani. Caballero je prostě dvojka.

Reagovat
pantondavo

Kanté muz zapasu? Dyt tam vetsinu casu behal jak postrelenej kamzik, on a Matuidi, to byla prehledka drevaku.

Reagovat
ZJEV

Co se v průběhu MS dívám na ten fotbal každý den, tak už mě začíná neskutečně srát. To už se fakt dostal do takové fáze, že je simulování naprosto běžným jevem, a to nemyslím jenom ve vápně, ale po celém hřišti. To s tím opravdu nechce nikdo nic udělat?

Celou dobu si říkám, jak může MS pískat rozhodčí z Asie, příp. z Afriky, který není zvyklý na top hráče, tempo světové špičky atd., ale postupem času mi je těch rozhodčí líto. Jak se může soustředit na hru, když ho z 22 borců na hřišti chce dobrá polovina z nich ojebat. Chápu taktiku zdržování u těch slabších, jo poležím si déle dám týmu oddych, ale to co někteří hráči předvádí je naprosté dno. Nejde jen o snahu nasimulovat penaltu viz Ronaldo, ten Senegalec a další, ale např. i Umtiti včera borec má skoro 100 kilo a po lehkém plácnutí se svalí na zem a válí se tam, jak kdyby dostal pěstí. Co má potom udělat chudák rozhodčí co to třeba nevidí? Jasně že to pískne, tomu to vyjde, tak to za pár minut zkusí znova a jeb na zem, zase se pískne, vždyť tohle sprostý podvod. Potom se stane, že rozhodčí jasný faul nepískne, bo borec spadne se zvednutýma rukama, nebo zbytečně moc zařve atd. Tohle je největší problém, proto je spousty sporných situací a chyb rozhodčích, protože ti hráči prostě neustále podvádí a ten trend se jenom zvyšuje

To je tak těžké dodatečně ty hráče potrestat? Ronaldo, kdyby dostal za pokus nafilmovat penaltu zápas stop, kdyby rozhodčího ošulil a pískla se pentle, tak 3 zápasy stop atd. pak by si to jó rozmyslel, to samé Umiti. Podvádíš? tak zápas stop. Jo jasně je to tvrdé, nikdy člověk neví, jak to toho hráče bolí, jestli nespadl omylem atd. ale plno věcí se trestá dodatečně, tak proč ne tohle. Jinak, než tvrdými tresty to simulování z toho fotbalu nezmizí. Protože kdyby např. Suarez nasimuloval penaltu v semi a rozhodl zápas, tak ho bude celý národ zbožňovat, a co mu je pak potom, že na něj tady budou fans Realu grcat? A věřím tomu, že kdyby rozhodčí nemusel pořád přemýšlet jestli faulovaný hráč simuloval nebo ne, tak by bylo mnohem méně chyb. To je tak těžké chtít po hráčích ať hrají férově a směřují je k tomu?

Chápu, že udělat reklamu no racism, respect a fair play je jednoduší, ale je to k hovnu

Reagovat
ZJEV

Jo jinak, abych se vyjádřil i k článku, tak tenhle nadpis alias titulek se mi líbí a celkově je to dobrá tradice tady na EF

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
DrQQ

Presne tak. Za simulácie ich trestať dodatočne, či je to Ronaldo, alebo Neymar alebo Suárez.

Reagovat
Bakary3

Asi bych mel byt uz zvyklej, ale porad me to silene toci..

Nejhorsi je, ze trenuju deti, porad jim rikam koukejte na fotbal a pak se stydim, co vlastne videj..

Spiny jako Ronaldo, Pepe, Costa, Neymar, Ramos, Alba, dalsi hraci specialne Spanelska a Brazilie a v kazdym tymu hrajicim na cas se vzdy nekdo najde..

Kdo tyhle xxx obhajuje je stejnej xxx.

A koho ty deti maji nejradsi.. Princeznu Ronalda, protoze dava hodne golu a je pekne ucesanej. A kdyz to vidi u Ronalda, maji pocit, ze je to normalni, zejo... Tohle je proste hrozny..

Reagovat
ZJEV

Jasné je to děs, ale prostě FIFA si za to může sama, protože tyhle podvody prostě jen tak přehlíží. Měli to okamžitě začít trestat, teď už je to ale prostě běžná věc, což jde vidět i tady v diskuzích, kde se to obhajuje, že to už dělá každý Těm hráčům to navíc dost často vyjde, takže pomůžou týmu no a fanoušci je milují. Ono se časem stejně na to, že nasimuloval penaltu zapomene a jede se dál. Hlavně, že Maradonova boží ruka je strašný podvod a křivda, jenže dneska je podobný podvod, nebo aspoň pokus o něj snad v každém zápase.

Reagovat
Bakary3

Nad tim proste zustava rozum stat, podvody se tim vylizene podporuji a o simulantovi se rekne, ze to vlastne udelal chytre.

Pritom by stacilo takovymu hraci dat stopku a je vymalovano, jo, on by ze zvyku zasimuloval znovu, ale rychle by si stoupnul a ukazoval by sam, ze to nic nebylo.

Reagovat
verv

taky to nechápu, zvlášť když před začátkem říkali, že se simulace budou zpetně trestat a neděje se absolutně nic. A přitom těch příležitostí už bylo dost.

Reagovat
TheTopFootbaler

Ronaldo už by další banány nepřidal.

Reagovat
Svatej

Reagovat
drussbarb

Amen!

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
John Obi Mikel

Mile Jedinak

Reagovat
Frantszek

To jsem tedy čekal, že góly budou na Rogičovi

Reagovat
Pony Slaystation

Pokud Argentina i přes tohle všechno postoupí ze skupiny, tak bych jim věřil, že to hecnou klidně až do finále. Akorát by to chtělo vyhodit trenéra

Reagovat
anonym

"lecjakým zoufalcům" eh

Reagovat
Bakary3

Bajo

Reagovat
wyqinac
Reagovat
pantondavo

Reagovat
drussbarb

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Hokaido

27 - N'Golo Kanté already made 27 recoveries this World Cup tournament (incl. 13 v Peru), only one French outfield player managed to reach that tally in 2010 or 2014 (Paul Pogba, 28 in 2014). Giant.

Pogba on Kanté great performance vs Peru : "A player like N'Golo facilitates you the game. In fact, he is everywhere. Sometimes, I'm not going back in defense and I know he is here. He has 15 lungs, he helps the team so much."

Prostě úžasnej hráč. Bez něj by byla Chelsea úplně na dně. Hádám, že dnes už se mi za jeho srovnávání s Busem nebude smát vůbec nikdo.

Reagovat
Arbiter

hlavně na takové typy hráčů máme prostě v CFC štěstí - Maka, Essi (ač to není úplně motorová myš), N'Golo. Za každou cenu musí u nás zůstat co nejdéle. Nejlépe do konce kariéry

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim, už dost s těma slovníma hříškama. Neni potřeba z každýho slova dělat jméno fotbalisty... Prosim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele