Ruský zápisník XVII. aneb Tiki takajedeme domů

02.07.2018, 11:37
Názory a komentáře
Tohle mistrovství světa začíná trošičku připomínat světový šampionát z roku 2002. Portugalsko, Argentina vůbec nenadchly a jsou již venku, nyní se k nim přidalo také jen o něco málo přesvědčivější Španělsko, které v osmifinále padlo s nabuzenými pořadateli. A opět na penalty...

Ještě, než se pustíme do rozboru obou utkání, dovolte nám připomenout podstatu jednoho z pilířů tohoto formátu Ruského zápisníku: tabulek se třemi výraznými postavami každého utkání.

Uvnitř hned zkraje najdete nejlepšího hráče daného zápasu dle statistického serveru WhoScored.com. Důvod zrovna jeho využití je nasnadě: tamější databázi považujeme za nejkomplexnější, a tedy i zpravidla nejlépe vypovídající o reálných výkonech.

Abyste potom nemuseli na onu stránku sami chodit, vypíchli jsme pro vás právě ty statistické kolonky, které k fotbalistovu ocenění symbolickou hvězdičkou patrně nejvíce přispěly.

Dále už následují čistě naše volby hrdinů i odpadlíků, přičemž jsme si soukromě dali za úkol nikdy se s WhoScored nekřížit a vybrat pro vás tím pádem co možná nejvíce aktérů.





1) Kde se vzala, tu se vzala nedobytná ruská defenziva. Kdybyste ještě před pár týdny vyprávěli dětem před spaním o ruských bohatýrech, kterak společnými silami zatarasili cestu slavným fotbalistům, nezbaštili by vám to ani ti nejmenší. A pak se stane tohle...

Smlouva Stanislava Čerčesova s ďáblem se, jak vidno, nevztahovala jen k nebývalé efektivitě v zakončení, ale také adresování vůbec nejpalčivějšího problému týmu hostitelské země, tedy schopnosti udržet si soupeře na odstup. První zápasy proti hratelným soupeřům daly jistou naději, kterou záhy bez větších potíží spláchla Uruguay, a tak před osmifinále s vysoce favorizovaným Španělskem byly pochyby o ruské obraně stále namístě.

Jen těžko lze odhadovat, zda v neděli hrála větší roli soupeřova čirá neschopnost, anebo byli španělští hráči k hrozivému trápení přinuceni defenzivní kvalitou domácího týmu. Na každý pád Rusko s výjimkou brzkého inkasovaného gólu směrem dozadu nenatropilo za celý zbytek zápasu jedinou hrubku v rozehrávce a první skutečné šance Španělů přišly teprve až v prodloužení. A to už bylo pozdě.

Bylo by snad až nefér vypichovat jednotlivé hráče Čerčesova výběru, kteří podali zodpovědný a soustředěný výkon jako perfektně sladěný tým, a ne rozklížená sebranka individualit. Je až s podivem, že osmatřicetiletý veterán Ignaševič ustál celých 120 minut a od zmíněného vlastence byl ve středu ruské obrany jako skála. Excelentní výkony podali i jeho kolegové v čele s Mariem Fernandesem, po jehož pravé straně Rusko vedlo takřka tři čtvrtiny všech svých útoků, díky čemuž si naturalizovaný Brazilec užil vůbec nejvyššího počtu přihrávek a dotyků s míčem z celého ruského výběru. Vše pak podtrhl brankář Akinfejev, jenž si po dvou lapených penaltách oprávněně vysloužil titul muže zápasu.

2) Španělé si nejhorší výkon turnaje nechali zrovna na osmifinále. Tolik propíraná španělská tiki-taka spočívá v nekonečné sérii rychlých přihrávek za účelem rozpohybování protivníkova obranného bloku, do jehož utvořených mezírek pak dojde k preciznímu výpadu. Proti Rusům však Španělsko předvedlo obnošenou vetešnickou alternativu z třetí ruky, která s dravými kombinacemi v pohybu neměla pranic společného.

La Roja si zkrátka přihrávala jen tak pro sebe, bez jakékoli nadstavby. První španělská střela na branku přišla v 45. minutě a po změně stran to bylo v jejím podání ještě horší. I když se Rusové zatáhli před vlastní šestnáctku a čas se nezadržitelně chýlil ke konci, Španělé herní plán ani tempo hry neměnili. Žádný plán B, žádná invence, žádné ohrožení ruské branky.

To vše by se přesto dalo s oběma zavřenýma očima přehlédnout, kdyby španělský tým po celý turnaj nesrážely hrubé individuální chyby. S Portugalskem si slabší chvilku vybral brankář De Gea, proti Maroku selhali Ramos s Iniestou a naposledy potvrdil trend Gerard Piqué svou hloupou rukou. Tři nepochopitelné zkraty ve čtyřech zápasech jsou pro reprezentaci stále s hlavními aktéry MS 2010, kterým Španělé prošli ve vyřazovací fázi samými výhrami 1:0, ostrý sešup dolů a kámen úrazu.

Po defenzivním trápení ve skupině Hierrova družina v osmifinále nehodlala cokoli ponechat náhodě a přistoupila k zápasu tak opatrně, jak to jen šlo. Výsledkem byla sterilní hra bez nápadu i patřičné podpory dopředu a na defenzivní lapsus došlo tak jako tak.

3) Quo vadis, Španělsko? Šokující odvolání Julena Lopeteguiho den před zahájením šampionátu mělo na La Roju podle očekávání negativní dopady, ovšem po vydřeném postupu z prvního místa a papírově nejsnadnějším osmifinále s nadějným složením celé "španělské" poloviny vyřazovacího pavouka dávalo přesto velkou naději na boj o medaile. Proti Portugalsku i Maroku sice Španěly srážely nepochopitelné zkraty, ale v útoku to šlapalo i pod novým koučem Hierrem, o čemž vypovídá bilance šesti branek ve třech skupinových zápasech.

Pak ale přišlo trápení s Ruskem, ostudné vyřazení na penalty a definitivní konec Iniestovy zlaté mistrovské generace. Třetí neslavný konec na závěrečném šampionátu v řadě je o to bolestivější, že přichází po jiné sérii tří triumfů, jež ze Španělska činily favorita před každým dalším turnajem.

Šéf španělského fotbalu Rubiales se hned na úvod svého působení ocitl v nezáviděníhodné situaci a nyní musí vzít spoluzodpovědnost za zpackané mistrovství na svá bedra. Fernando Hierro ukázal, že nový Zidane z něj nebude, a bylo by velkým překvapením, kdyby jej v nejbližší době na lavičce národního týmu nevystřídal skutečný trenér a ne jen záskok z pozice sportovního ředitele. A co se týče samotného hráčského kádru? Konec reprezentační kariéry již potvrdil legendární Andrés Iniesta, další mohou následovat.

Navzdory sérii neúspěchů není namístě tvrdit, že si španělský fotbal prochází krizí a ke zlepšení výsledků bude zapotřebí rázných řezů v sestavě i zákulisí. Ne, La Roja potřebuje především stabilitu a klid na práci, na fotbalových kvalitách neztratila nic. I když vymyšlení herního plánu B by na škodu rozhodně nebylo.

(mk)





1) To není náhoda, to je holý prokletí. Zhruba takové myšlenky se na konci prodloužení musely honit hlavou chorvatským příznivcům, jejich miláčky totiž od dalšího předčasného vyřazení dělil jen penaltový rozstřel. Co naplat, že svou skupinu zakončili s plným počtem devíti bodů suverénně na prvním místě, první vyřazovací utkání mohlo jejich snům o velkém úspěchu opět vystavit nemilosrdnou stopku.

Ostatně Chorvaté jsou na tohle neblaze proslulými experti - za posledních deset let mohlo jít již o třetí šampionát, ze kterého by se poroučeli hned po prvním vyřazovacím zápase i navzdory faktu, že v základní skupině vyhráli všechna tři klání. Mimochodem závěr prodloužení s Dánskem dal na chvíli tak trochu vzpomenout na čtvrtfinále EURA 2008 s Tureckem - tehdy to také vypadalo, že kostkovaní konečně proklouznou do dalších bojů, nakonec je ale zmrazila vyrovnávací branka soupeře a penaltovou loterii následně nezvládli.

To svěřenci Zlatka Daliće tentokráte stále žijí, poděkovat mohou především skvělému výkonu brankáře Subašiće, který je do čtvrtfinále donesl na vlastních rukavicích. Nakonec právě tento kritický okamžik může znamenat zlomení prokletí a předzvěst velkého úspěchu - když už tu byla řeč o evropském šampionátu před deseti lety, tehdejší šampioni ze Španělska tenkrát ve čtvrtfinále také potřebovali notnou dávku penaltového štěstí, aby vůbec proklouzli do semifinále. V dalším utkání narazili shodou okolností na reprezentaci Ruska - a zbytek už přece všichni znáte.

2) Na stranu druhou bychom nad tou jistou chorvatskou náchylností k labilitě ve vypjatých momentech neměli přivírat oči. Stejně jako na šampionátu před dvěma lety totiž s úderem osmifinále jako kdyby nastoupil jiný tým - bojácný, s menším sebevědomím a s individuálními výkony, které se nacházely pod dosud vytyčeným standardem.

První půle klání s Dánskem přitom ještě byla v pořádku - na nezvykle rychlý inkasovaný gól zareagoval Mandžukić a Chorvatsko pak zbytek první půle s přehledem kontrolovalo a až na výjimky drželo otěže pevně ve svých rukou. Dalićovi se totiž vyplatila drobná úprava záložní řady, Luka Modrič tentokráte neoperoval na pozici podhrota, nýbrž společně s kolegou Rakitičem působil před zataženým Brozovičem. Chorvatské duo tak mělo ideální podmínky k tomu, aby z hloubky pole diktovalo hru svého celku - a tak se také v první půli dělo.

Těžko si ale vysvětlit, proč po poločasové pauze přišel takový výkonnostní propad. Kostkovaní ztratili intenzitu, svého soka přestali efektivně napadat a čím dál častěji se jen zatahovali do defenzivního postavení s tím, že iniciativu přenechali právě Dánům - což bylo vzhledem k hvězdami nabité záložní řadě opravdu překvapivé. Chvílemi to působilo, jako kdyby to byla tíha okamžiku, která Modrićovi a spol. svazovala nohy. Utkání se nevyvíjelo úplně dle představ, další reprezentační neúspěch nabýval stále reálnějších obrysů, možná i proto začali být Chorvaté tak opatrní. Ostatně ona penalta Luky Modriće v prodloužení nám jasně ukázala, že ani takový kliďas rozhodně není vůči tlaku imunní.

3) Dány je nutno ocenit za to, že naplno využili slabiny svého soupeře. Na tu poukázalo už utkání s Islandem, kdy se Chorvaté zkrátka nedokázali vyrovnat s vysokými míči a fyzickou silou protivníka. Svěřencům Age Hareideho navíc hrálo do karet, že jsou na takový způsob hry skvěle připraveni - ostatně co se třeba vzdušných soubojů týče, v základní skupině jich žádný tým nepodstoupil více než právě Dánové.

Že si s tímto herním prvkem Chorvatsko zrovna netyká, bylo jasné prakticky po minutě, kdy se po autovém vhazování osobních soubojů tři hráči v kostkovaných dresech pouze zúčastnili, pořádně ho nepodstoupili a na řadě bylo senzační vedení. I v dalším průběhu utkání představovaly standardní situace a vůbec vysoké míče obecně efektivní způsob, jak se Chorvatům dostat na kobylku.

Nebylo by ale správné v souvislosti s Dánskem mluvit pouze o týmu, který balóny nakopává - severský celek se totiž vůbec nebránil postupné rozehrávce odzadu, ony zmíněné vysoké přihrávky využíval obvykle až po přechodu na soupeřovu polovinu, nejednalo se tedy o žádné zoufalé odkopy. Postupnou rozehrávku však v první půli výrazně poznamenala přítomnost zadáka Christensena v záložní řadě - kouč Dánů si od toho zřejmě sliboval zpevnění středu pole, navíc zřejmě uvažoval i tak, že se zadák Chelsea může pochlubit solidní technikou, a tak by tuto změnu měl zvládnout. Jak se ale ukázalo, šlo o krok vedle - Christensen byl totiž na balónu zjevně nejistý, kdykoliv přebíral míč zády do hřiště, ztrácel přehled, z čehož pak pramenily laciné ztráty. Nikoho pravděpodobně nepřekvapilo, když si Hareide svůj omyl o poločase uvědomil a mladého Christensena ze hřiště stáhl. Dánsko posléze zpřesnilo mezihru, dění na hřišti se vyrovnalo a koneckonců jim chyběl jen malinkatý kousíček k tomu, aby ve čtvrtfinále stanulo právě jejich jméno.

(vs)

Autor: Víťa Srp, Martin Kantor

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ruský zápisník XXV. aneb Oslavy na Avenue des Champs-Élysées
16.07.2018, 08:46
Ruský zápisník XXIV. aneb Harry, jdem do baráku
15.07.2018, 09:19
Ruský zápisník XXIII. aneb Mandža si čvachtá
12.07.2018, 14:22
Ruský zápisník XXII. aneb Ani umTitiho Belgii do finále neprotlačil
11.07.2018, 12:51
Ruský zápisník XXI. aneb Livin‘ la Vida Luka
08.07.2018, 14:24
Ruský zápisník XX. aneb Brazilci zapomněli na Kevina
07.07.2018, 13:09
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (2/2)
05.07.2018, 18:02
Mundial v cílové rovince: O co se čtvrtfinalisté opírají, a co je může zradit? (1/2)
04.07.2018, 20:23
Ruský zápisník XIX. aneb Penalty? Yes, we Kane
04.07.2018, 13:53
Ruský zápisník XVIII. aneb Chybami se člověk Yamaguchi
03.07.2018, 13:05
Ruský zápisník XVI. aneb Nemusí pršet, stačí, když Mbappe
01.07.2018, 12:30
Ruský zápisník XV. aneb Senegal při rohu nevěděl, která Kolumbie
29.06.2018, 14:30
Ruský zápisník XIV. aneb Nablýskaný Rolls Reus předjela i Löwná Kia
28.06.2018, 12:36
Ruský zápisník XIII. aneb Postup s tRojou štěstí
27.06.2018, 11:08
Ruský zápisník XII. aneb Sklíčené Ta Re Mi Fa Sol La Si Do
26.06.2018, 13:09
Ruský zápisník XI. aneb Jejda Mané, Poláci to Sabalyli
25.06.2018, 10:59
Ruský zápisník X. aneb Sudí se chyb nevyVARoval, má jich plnou Kroosnu
24.06.2018, 11:56
Ruský zápisník IX. aneb Fágní Brazilci a švýcarský X faktor
23.06.2018, 13:05
Ruský zápisník VIII. aneb VýLuka na trase Argentinců do osmifinále
22.06.2018, 11:39
Ruský zápisník VII. aneb Španělé jednou íránou vycostili houževnatého soka
21.06.2018, 10:26
Ruský zápisník VI. aneb Sama hvězda naději nevykřeSalah
20.06.2018, 11:20
Ruský zápisník V. aneb Princ Harry do toho praštil
19.06.2018, 11:34
Ruský zápisník IV. aneb Khedíra v plánech neyvětších favoritů
18.06.2018, 10:20
Ruský zápisník III. aneb Menší tahouni, než jsMessi mysleli
17.06.2018, 14:24
Ruský zápisník II. aneb Nacho obrana, na krize máte Crise
16.06.2018, 12:55
Ruský zápisník I. aneb Saúdská Al-Ergie na Golovina
15.06.2018, 09:01

Komentáře (244)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavni chyba byla odvolat Lopeteguie par dni pred MS. Verim ze s nim by byli silnejsi a hrali lepsi fotbal.

Reagovat
Josifek

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Pipo123

Mali by zrušiť štatistiku ktora počíta pocet prihrávok, mam pocit ze kopec hracov si po zápase honi ego ze mali 99% úspešnosť prihrávok.

Reagovat
Benedict

ten nadpis twle :) dneska mi to aspon nevypaluje oči jako Rolls Reus

Reagovat
smazaný uživatel

Ten byl nejlepší,Rolls Reus a Löwná Kia

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kolouch

Za me Rolls Reus super, ale Löwna Kia nedava smysl, je to znovu odkaz na nemce. Neni to jen o tom, nacpat do nazvu jmena zucastnenych, musi to i davat smysl. Ale jinak se mi vetsinou nazvy libi. Je to sranda :-)

Reagovat
Counter

Kia je korejská značka. Ve hře bylo i Volvo (Švédi), ale Němci je v předešlém zápase porazili, takže by se to roubovalo složitěji.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
kolouch

Kiu samozrejme chapu, ale Löw je nemec, s Koreou nijak nesouvisi, proto mi tohle spojeni nedava smysl.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Josifek

Rolls Reus byl dobrej, ten dnešní už tolik ne..

Reagovat
Frantszek

Jak to řekl někdo ve studiu: Technickému fotbalu a obléhání branky zřejmě odzvonilo.(házená ende)

Doufám. Přímočarost ve stylu Uruguaye byla fantastická například. Kdyby každý tým šel po získání balonu co nejrychleji a nejjednodušeji dopředu, tak by to zas mělo šťávu.

Reagovat
F.Torres

kdyby každý hrál jak Uruguay, tak vyčkává s 8 hráči v bloku a útočí se 3 a tím pádem by se takové akce vůbec nekonali.

Reagovat
Frantszek

Ale já to píšu tak, že by to hráli OBA týmy. Fyzicky náročný fotbal. Po získání míče prostě co nejrychleji a nejefektivněji do předu.

Reagovat
F.Torres

no to píšu i já jak by to dopadlo. 3 útočící naráží na obranu 8

Reagovat
Frantszek

Zamotávám se v tom jak uplněj mamlas a narážím na vlnu nepochopení tudíž. Myslel jsem stylem toho přechodu do útoku. Za mě, kdyby všichni hráli jako Bayern pod předchozí Heynckesovou erou, to by byl fotbálek.

Reagovat
F.Torres

jasný, to by bylo ideální, ale na to ty repre nemají hráče a tak se většinou pouští převážně do obrany, hlavně neudělat chybu. Navíc nyní ten fotbal se zase posunul a styl hry vypadá o něco jinak + k takovému soupeři potřebuješ i vhodného soupeře, ale souhlasím, že ten styl byl velice pohledný

Reagovat
PP

když ono to je poměrně těžké, když 10chlapů ti ve dvouřadu hlídá prostor kolem šestnáctky. Pokud by někdo hrál se Španělskem, Francií či Belgií otevřený fotbal, tak dostane klepec.

Reagovat
Rezan

A proto zmíněná družstva hrají fotbal, co kazí tento sport.

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna Uruguay je špatný příklad, ti hráli větší autobus než Řeci

Reagovat
Frantszek

Ale já to píšu tak, že by to hráli OBA týmy. Fyzicky náročný fotbal. Po získání míče prostě co nejrychleji a nejefektivněji do předu.

Reagovat
adoxx

Tohle autobus vážně nebyl, tohle byla akorát skvělá defenzivní hra s rychlým přechodem do útoku, pokud někdo hrál autobus, tak to byli Rusové kteří pouze odkopávali míče do autu, takže buď jsi Řeky neviděl a nebo nevíš co je to autobus Když máš hráče na tenhle styl, tak těžko budeš hrát něco jinýho, jen proto, aby se to divákům líbilo Mně se ten styl líbil, byl efektivní a nevadilo by mi kdyby byl používán častěji, je to lepší než si nahrávat kolem vápna a nepředvést nic

Reagovat
Frantszek

Reagovat
mistr129

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
John Obi Mikel

Tady nenavidene tymy jako Recko nebo Chelsea hrajou uplne stejne

Reagovat
smazaný uživatel

Mi se hra Řecka líbila,jak vyhráli to ME

Reagovat
smazaný uživatel

Ale,nejlépe zahraná obrana byla u Lucemburska,jak nás poirazili v kvalifikaci na ME 1996,to byla defenzivní lahůdka

Reagovat
smazaný uživatel

*Porazili

Reagovat
Blasphemer

pls

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rezan

to fakt ne. Díky pomalému postupu Portugalců vpřed se akorát všichni v pohodě dokázali seřadit na své pozice, ale jinak má pravdu Frantszek. Uruguay hrála pěkně.

Kdyby tak hráli obě mužstva, bylo by mnohem víc akcí, mnohem větší chaos a nestíhačka ve vracení se, mnohem více chyb a mnohem více zábavy.

Reagovat
Atlético de Madrid

Technickému fotbalu odzvonilo? Co je to za píčovinu? Technický fotbal naopak dominuje všude, kde se podíváš. Obléhání branky je úplně něco jiného než technický fotbal. Technický fotbal hrají všechny španělské týmy, které posledních X let dominují evropskému fotbalu, včetně Realu a Atlética, které tu techniku akorát uplatňují jinak, než házenou na vlastní půlce. Obléhání branky ve stylu včerejšího Španělska hrála naposledy Barcelona tak v roce 2013. A na té mezinárodní úrovni "obléhání branky" hraje primárně jedině Španělsko, jinak všechny ostatní top týmy hrají úplně něco jiného.

Reagovat
Frantszek

Sorry, blbě napsáno. Prostě bych byl rád, aby to vypadalo podobně jako Bayern pod Yuppem před Pepkem, jestli víš, co tím myslím.

Reagovat
John Obi Mikel

Uruguay

Reagovat
adoxx

Škoda nadpisu, doufal jsem v něco jako: Španělé jedou domů, aneb Rusům KOKEš stále nedochází

Reagovat
Frantszek

Smeichel čaroval, Subašič byl taKnudsen předvést životní výkon a posunul Chorvaty dál.

Reagovat
smazaný uživatel

ASPASilo by je, kdyby se alespoň pokusili střílet z dálky?

Jenže nikdo to nezkusil, radši každý přihrávALBAlón alibisticky do strany..

Drahé ŠpanělsCOSTAkovou hrou táhněte domu..KOKEti!!!

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Španělé s postupem pouze koketovali.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Autor výborně vystihl včerejší výkon alibistickýho Kokeho. Ale trochu mi chybí zmína o Iscovi, ten podal výborný výkon (alespoň v porovnání s ostatními).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

já jen tak přemýšlím, jak je možný, že to neviděl Hierro, to samý i u Busquetse, vždyť to je ostuda... jo, pochopím, že jednoho z nich tam nechá, ale celej zápas dva posouvače vedle sebe, to je od Hierra neomluvitelný.

Reagovat
Le Gunner

S Iniestou asi jako jediní z týmu snesli měřítko během celého MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Isco a Iniesta o sobě věděli a jako jediní hráli! Nechápu, proč včera nehrál Iniesta od začátku a myslím si, že místo Kokeho měl být Alcantara, ptž ten se nebojí něco vymyslet...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Atlético de Madrid

Koke hral uplne mimo svoji pozici, nechapu, proc ho davaji tak hluboko... On hraje v Atleticu s vetsi volnosti smerem dopredu a podili se na predfinalni fazi, navic vetsinou nastupuje z kraje. Jeho pozice by byla zhruba to, co hraje v reprezentaci Isco. Soupnout ho vedle Busquetse je uplna hloupost.

Reagovat
Phillipinho

Me docela sokuje ta absolutni ignorace Saula...

Reagovat
Atlético de Madrid

Me taky. Zvlast, kdyz nemaji zadne defenzivne ladene stredni zalozniky a davaji tam Kokeho, ktery je utopeny.

Reagovat
F.Torres

hlavně to číslo klíčové přihrávky. Nevím jak to vyhodnocují, ale měl jich cca 25 za zápas a zbytek po 7-8. To samý bylo DEN-CRO, taky čísla kolem 5-8 u nejlepších, což v porovnání s nimi je výkon Isca úplně někde jinde

Reagovat
TheTopFootbaler

Včera měl Modrič někdy kolem půlky prodloužení 13 klíčových přihrávek, takže tvá informace je asi z cesty.

Reagovat
F.Torres

k 90 min měl kolem 7-9, v nastavení jsem statistiku neviděl, ovšem 25 a 13 je pořád rozdíl jako kráva a zas tak mimo není, tak nevím o co se snažíš cesto

Reagovat
Hokaido

Co to je přesně za statistiku a odkud? 25 mi na key passes přijde jako nesmysl.

Reagovat
F.Torres

ukazovala to grafika ČT, nedokáži identifikovat, co pro ně znamená tento význam, ale bavili se u toho na téma klíčové přihrávky a vytvořené příležitosti spoluhráčům do vápna a náběhy za obranu

Reagovat
pobody's nerfect

jsi si jistý že sis nepopletl zápasy? Isco jich měl přes 20, ale fakt si myslím, že Modrič jich měl kolem těch 13

Reagovat
F.Torres

viz níže, tyto údaje jsem viděl kolem 90 minuty, nejsou to hodnoty z konce zápasu

Reagovat
Counter

Grafika FIFA to opravdu v tom zápase ukazovala, ale mají na to prostě jinou definici. Na WhoScore má Isco tuším tři nebo čtyři Key Passes.

Reagovat
TheTopFootbaler

Já myslel to tvoje 5-8 u nejlepších. V prodloužení vedl na klíčové přihrávky Modrič s číslem 13. Ale jinak samozřejmě nerozporuji, 25 > 13.

Reagovat
F.Torres

statistiky jsem viděl kolem počátku prodloužení z grafiky ČT. Ani jedno číslo není přesné ke konci zápasu, takže ve výsledku to může vypadat ještě trochu jinak, ale jednalo se mi převážně o ten výrazný rozdíl

Reagovat
TheTopFootbaler

Jako jasně, ale zajímalo by mě, jak a co se ještě počítá jako klíčová přihrávka. Protože 25 je kurňa hodně.

Reagovat
F.Torres

taky mě to překvapilo vzhledem k předvedené hře a šancím

Reagovat
TheTopFootbaler

Naprosto neadekvátní.

Reagovat
Talker

To je hlavně nějaký nesmysl to číslo od ČT. Asi počítali všechny přihrávky do finální třetiny/dopředu. Nebo něco podobného.

Obvykle jsou key passes kolem pěti na zápas u těch nejproduktivnějších hráčů v daném zápasu. Někdy ani to ne. Stejně vysoké (+-1) jako "chances created". Dvojciferné číslo je extrémní a téměř ho nezahlédneš, možná párkrát za sezonu u nějaké destrukce.

Jen pro představu v lize 17/18 (squawka). Průměr je u Neymara 3.5, u KdB 2.8 a u ostatních níže.

jméno - key passes - chances created

Isco - 45-39

KdB - 96-82

Messi 77-65

Neymar 71-58

Hazard - 77-73

Kdyby dal podle těchto měřítek 25 key passes, tak by jich měl víc než polovinu za uplynulou ligovou sezonu a byl by to jeden z nejdominantnějších výkonů hráče v historii.

Podle whoscored měl 2 key passes, podle squawky měl 3 chances created. Takže reálné číslo bude 2-4 a někdo si očividně spletl statistiky.

Reagovat
F.Torres

jak píši nahoře, neznám definici a jak již bylo uvedeno, tak samozřejmě toto číslo by neodpovídalo předváděné hře. Ovšem ČT to tak značí, tak těžko říct co to je. Ono by to ani nevycházelo na přihrávky do ty finální třetiny, opravdu těžko říct.

Reagovat
Talker

Jak jsem psal, reálné číslo je 2-4 pro Isca v tomto zápase. ČT to asi posrala a hodila tam jinou statistiku.

Reagovat
icemike

To neni od CT, přebírají statistiky z Ruska

Reagovat
Talker

Což nemění nic na tom, že je to blbost. Prostě měl cca 2-4 key passes (squawka reportuje 2, whoscored 3 chances created, což by odpovídalo 3-4 key passes). Pravděpodobně to jsou passes forward nebo něco podobného .

Reagovat
Counter

Jako jo, Isco byl ze Španělů jeden z těch méně tragických, ale pořád mi jeho výkon nepřišel takový, aby si zasloužil pochvalu.

Jeden příklad za všechny:

Isco made 132 passes tonight. Twelve of them went forwards.

Když se za tohle kritizuje Koke, Isco jakožto ten vysunutější s větší volností by měl být kritizován tím tuplem. Btw. Iniesta od nástupu na hřiště na závěr zápasu + prodloužení stihl 13.

Reagovat
smazaný uživatel

Klasicky stridani fotbalovy trendu, kdy jeden odlisne styl prekvapil cely svet a nyni upada do utlumu. Hraci i tymy uz prizpusobili proti teto hre a taktice.

Klasicky penaltovy rozstrel na MS, kdy tymy remizuji a prodluzuji hru az k penalte.

Strasnou nudu v OF, az na Argentinu a Francie. Obe muzstva chteli proste vyhrat v normalni hraci dobe.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fefo

Reagovat
Rezan

A zrovna u Francie jsem to nečekal.

Reagovat
Pony Slaystation

Jasný, Uruguay taky hrozná nuda

Reagovat
Acrocephalus

Reagovat
smazaný uživatel

Jasnou nudu, kdy Cavani byl nekolikrat pred vlastni sestnactkou a ten blok v 10ti lidech.

A o impotentni Portugalci ne treba mluvit...

Reagovat
diastan

Reagovat
adoxx

Reagovat
John Obi Mikel

Portugalske dobyvani zatazene obrany Uruguaye

Reagovat
TheTopFootbaler

Náhodou, Chorvatsko s Dánskem odehráli dost koukatelný zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli myslis prvni a posledni 5 minut zapasu, tak ano.

Ale zbytek bylo hnusne autobusove nadrazi

Proto mluvim o klasicke preckani az do prodlouzeni a spolehat na penalty.

Tech vysledku a poctu gol je strasne malo. 3 prodlouzeni z 5ti

Je to nudne a ne oslavu fotbalu hodne MS

Reagovat
TheTopFootbaler

Tak snad tě Belgičané a Japonci potěšili.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, skodaze tenhle clanek a to co jsem psal nahore bylo pred zapasem Belgie vs Japonsko.

To se muselo libit vsem fandum fotbalu a i Japoncum.

Muzou byt hrdy, ze v OF hrali velmi dobry fotbal a chteli vyhrat nad jasne lepsim hraci a tymu.

Neskutecny pohyby, presne nahravky a bojovnost, disciplinu. Nezatahli a i v nastavenim chteli vyhrat, natoz dostali gol... Neda se nic delat, jenom rict pekny fotbal.

Skoda, ze jsou tak maly byt to korejci tak maji na CB urcite hraci kolem 190cm

Proto kolem 50-60letech, japonci meli vladni program na podporu smisene geny(tj.manzelstvi s cizici - nejlepe belochy - ehemmmm Yoko Ono ehemmm Yoko Bitch).

Od te doby davaji detem mlika, ruzne veci(vitaminy, jidlo) na podporu rustu atd. Proto ty mliko pro deti na ZS tady v CR mi prislo usmevne

Ale i tak stale velkem mnozstvi japoncum jsou maly

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
pobody's nerfect

Vida, po favoritovi neštěkne ani psIsco

Reagovat
Benedict

tady už se hodně tlačí na pilu

Reagovat
pobody's nerfect

proto su rád, že nejsu v redakci, napsat jakýkoli titulek, tak stejně dostanu v diskusi zjeba

Reagovat
Counter

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kaaspis

kdyby Chorvatsko přešlo přes španělsko, tak by to bylo lepší

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Liveral

Wolf Parade?

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
PP

16 kilometrů???

Reagovat
CHONG

Ty vole, tak tenhle titulek je teda strašidelně slaboučký

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
CHONG

Je to odfláknuté až hanba, přitom tady v diskuzi jsou vtipné věci, jako PsIsco nebo Koketovali

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
vicinda07

namiesto tlacenia tam nejakeho mena nasilu, ale prehnanej vtipnosti je tento velmi vystizny

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já se u tikitak-a-jedemedomů hodně zasmál Je to dětinské, ale já to mám rád

Reagovat
vicinda07

namiesto tlacenia tam nejakeho mena nasilu, ale prehnanej vtipnosti je tento velmi vystizny

Reagovat
vicinda07

*reakce vcera som si ale bol isty, ze to Chorvati nedaju, nastastie to dali... fakt nechapem ako sa tak mozu posrat z vyradovacieho zapasu, ked na to maju a v skupine boli opat jasne najlepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Piqého Golovina stála Španělsko postup

Reagovat
Shevchenko

Ten titulek nemá žádný hlubší význam nebo ho jen nechápu?

Reagovat
adoxx

Tiki Taka, tedy španělský klasický styl, akorát že je to spojený Tak a jedeme domů, nic víc to asi za význam nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Tiki taka jede domů, tak a jedeme domů, tak nějak

Reagovat
smazaný uživatel

tak a jedeme

Reagovat
Shevchenko

No jo

Reagovat
smazaný uživatel

zabral

Reagovat
TheTopFootbaler

Tiki tak a jedeme domů.

Reagovat
smazaný uživatel

Najkrajší pocit, keď Španielsko s hanbou odchádza z MS. Nepresadit sa proti slabuckym Rusom

Reagovat
X-bano-X

Nj pre zavistliveho slovaka to teda musi byt najlepsi pocit

Reagovat
smazaný uživatel

O čom točíš?

Reagovat
X-bano-X

Ze pre teba ako slovaka je najkrajsim pocitom vypadnutie Spanielska s Ruskom.

Reagovat
smazaný uživatel

A prečo by som mal byť kvôli tomu zavistlivi?

Reagovat
X-bano-X

A preco by si mal mat najkrajsi pocit po vyhre cudzieho timu proti cudziemu timu? Nepaci sa mi niekoho hra, tak ho nesledujem a mam v pazi ako hra proti matrioske.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sa riad teda podľa svojich zásad, nevnucuj mi ich a hlavne ma neposudzuj podľa tvojich zásad. Ďakujem.

Reagovat
smazaný uživatel

slabsi nadpis, tipuju spravne, ze je od countera??

Reagovat
Counter

Špatně

Reagovat
smazaný uživatel

aha,tak to sorry

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Spanelsko si to zapracinilo jen samo. Nechapu, proc hrali tak pomalu, bez napadu. Pritom i lajk vi, ze na takovy autobus je potreba rychlost, co nejmene doteku, balon od nohy a hlavne nabehy. A kolik jich hraci udelali? Prijde mi, ze tuhle filozofii hraji uz jen skrz ty davne uspechy. Ale jelikoz tam asi nejsou hloupi, tak museji vedet, ze s timto muzou uspet jen v kvalifikacich.

Reagovat
Salfovic

Já nepochopím, jak proti ruským betonářům mohli postavit Busquetse s Kokem

Takhle zabít zálohu, to se jen tak nevidí

Reagovat
smazaný uživatel

Hierro to evidentne neodhadl, no. A i to reagovani v prubehu zapasu nebylo nic extra. Ta vymena je zabila, protoze Lopetegui by nutil hrace do agresivnejsi hry.

Reagovat
Muffi

s tím Lopeteguim bych brzdil. když jsem se podíval na výsledky v přípravě, tak sice tam je rozstřílení Argentiny a Kostariky, ale taky 3 plichty (Německo, Rusko, Švýcarsko) a čistý konto udrželiz 6 zápasů jen dvakrát s Tuniskem a Kostarikou.

Navíc včera ten gól byl neskutečnou kravinou Piqueho, který hořel už proti Maroku. Že tomu chyběla dynamika a přímočarost je zase věc druhá.

Reagovat
smazaný uživatel

My se ale bavime o stylu hry. A on te tiki tace daval i neco navic. Treba tu dynamiku. Tohle byla jen tiki taka.

Reagovat
Benedict

EricSen o výhře se Dánům rozplynul

Reagovat
Recoba Inter

Schmeichel > De Gea

Reagovat
smazaný uživatel

za tento sampionat: kazdy z 3 brankarov saudskej arabie> De Gea

Reagovat
Rezan

Peter byl prostě úžasnej a těch titulů, to jen tak někdo nepřekoná

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
oli9

tento šampionát by byl lepší než De Gea i kterýkoliv z ruských diváků s 2 na budíku

Reagovat
smazaný uživatel

Nadpis na urovni dvouletyho mentala.

Reagovat
smazaný uživatel

dolar pls

Reagovat
C-M@ster

Co by se ti líbilo víc?

Ruský Kokeš > Španělský Koke

Reagovat
C-M@ster

Ha, předběhl mě nějaký adoxx

Reagovat
r.mrazik

Spanele hrali na Koketa...

Reagovat
Hokaido

Ale je to od kluků z redakce pěkný, že se snaží, aby se ti taky jednou líbil.

Reagovat
10

a kdo jinej by to měl poznat, než ty

Reagovat
popltak

Pro tebe

Reagovat
Ángel di María 22

Ja mam pocit, ze strasne moc lidi porad nechape, co to tiki taka vlastne bylo.

Reagovat
teenz

Reagovat
LeonardoUžoa

Pouc nas

Reagovat
smazaný uživatel

Prihravani s nejakym smyslem, pohyb, rychla kombinace, narazecky. Proste presnej opak ty sracky co Spanelsko ted hralo. Ty si proste jen neskodne pinkali mic mezi zaloznikama.

Reagovat
Counter

Reagovat
FUnk

Reagovat
Gazdo

teraz to hra barca

Reagovat
smazaný uživatel

tak ale to neni uplne pravda, vzdyt i tehdy to mnohdy bylo neskodne pinkani na pulce s umyslem si odpocinout/utahat soupere/soupere uspat pred zrychlenim a finalni akci.

Reagovat
smazaný uživatel

Problém Španělska je, že na Tiki Taka nemají útočníka. V Barceloně to fungovalo, jenomže tam byl trojlístek Iniesta-Xavi-Messi a tihle tři pak dokázali projít i tím betonem.

Reagovat
Atlético de Madrid

No, ono to skvele fungovalo i na ME 2012, kde hrali ve slozeni Busquets, Xavi, Alonso, Iniesta, Silva, Fabregas. Neni to o individualnich kvalitach, ale o pohybu. A to je paradoxne slabina toho systemu. Zatimco ten brejkovy fotbal je hodne o individualni kvalite a da se na nej hure pripravit, protoze borci jako Mbappe, Neymar, Roobben apod. si ten mic proste vezmou a 50 metru s nim sprintuji, tak ten system Spanelska je zalozeny na skvelem vyuzivani prostoru, nabezich a kombinaci tzv az do kuchyne. A na to se pripravit da, kdyz spravne prectes ty vzorce, pomoci kterych se hraci Spanelska pohybuji. Oni by potrebovali spise nez kvalitativne jine hrace taky typove jine hrace, a pak jim samozrejme prizpusobit ten system. Nejaky kridelni utocniky, kteri by ale meli vysokou kvalitu, coz uprimne Asensio, Vazquez, Aspas nebo Nolito nejsou.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Křídla jsou dlouhodobým problémem, absence světových hráčů na tento post tak nějak nutí hrát Španěly jedním stylem. A pak je teda velký rozdíl mezi týmem, kde je Xavi a týmem bez něj. Nedávno jsem sledoval jeho individuální sestřihy z různých šampionátů a to, co tam předváděl, jak chytrým hráčem byl a jak dokázal pomocí pár dotyků (někdy k tomu ani míč nepotřeboval), to bylo něco naprosto úchvatnýho.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jj, jak moc to stalo na Xavim si clovek uvedomi, az kdyz skoncil.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě chybí i kritizovaný Xabi. Bez jeho důrazu je ta defenziva velký průchoďák, navíc asi jako jediný z té zálohy hrál neustále vertikálně. Bosque moc dobře věděl, proč ho tam stavěl.

Reagovat
Phillipinho

Jako on Costa ty goly daval, ale jinak ten styl neni absolutne pro nej. Hierra melo napadnout daleko driv, ze tam musi jit Rodrigo, ktery nasledne predvedl za 10 minut vic nez Costa za celej zapas.

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Konec dánského eriksnu > bohužel neožil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Salfovic

re: neÖzil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Herry31

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Hokaido

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Azazelo RD

ZDe Geanerovaní Španělé šli do Pique!

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

za autocenzuru

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FUnk

Reagovat
smazaný uživatel

Španělé se včera chovali jako zvířátko v ZOO, co chodí pořád dokola v kleci, protože nemá cestu ven.. A tak z nudy buď spí, jí nebo chodí dokolečka..

Rozdíl mezi tím zvířátkem a Španěly je ale v tom, že zatímco to zvířátko opravdu nemá kudy, Španělé jenom nemají mozek na to, aby se z klece dostali.

Včera předvedli naprostou parodii na účelnost... Přes 1000 přihrávek, z toho tak 950 kolem půlící čáry, to je doufám zdvižený prst všem, co by chtěli držení míče aplikovat do praxe jako nejúčinnější prostředek k výhře..

Největší procento držení míče ve skupinách? Deutschland.. Jetzt schon zu Hause..

Španělé - taky Ádios.

Včera to byl od nich naprostý trapas v přímém přenosu..

https://miliussport.blogspot.com/#!/2018/07/pro-milovniky-thrilleru-byl-mozna-druhy.html

Reagovat
Elliasson

Ták, teď si rozeberme v jakých týmech hrají kluci z Ruska. Vidím tam velké zastoupení CSKA Moskva (4 hráči v základu a ani jeden nebyl vystřídán!), Spartaku Moskva, Zenitu Petrohrad, Krasnodaru, Villarealu, Rubinu Kazaň a o postupu mimojiné rozhodl ostrostřelec z týmu... ARSENAL TULA!

A tito kluci porazili kluky z Realu Madrid, Barcelony, Man United a z (mého milovaného) Atlética Madrid.

Proto dávám Rusku

PS: Všimněte si. Ačkoliv skoro všichni vyjma jednoho hráče hráli ruskou ligu, tak nikdo nepochází z Lokomotivu Moskva, šampiona Ruska! Tomu říkám WOW!

Reagovat
smazaný uživatel

To jen potvrzuje, ze fotbal je krasny, a predevsim tymovy sport.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal Tula

Reagovat
Elliasson

No zajisté - jak jinak!

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

Správný kanonýr hraje vždycky za Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

jsem celkem zvědavej jestli bude po MS zájem o ruské hráče, aspoň tak jako kdysi po Euru08. sice to stojí hodně na veteránech ale pár zajímavých jmen tam mají.

Reagovat
Elliasson

Taky. Golovin a Kutepov podle mě půjdou výše.

Reagovat
smazaný uživatel

O Golovina už je velký zájem.

Reagovat
Hokaido

Golovin snad k nám. Strašně se mi tady líbí. A už se těším, až budu moct psát, že nám v záloze hraje N'Golowin.

Kdyby spolu hráli v nějakým 343, tak je neuběhá nikdo na světě.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Pony Slaystation

Pro mě byl Modrić hrdina mače Chorvatsko - Dánsko. Ten chlap asi nemá nervy, nebo má haldu štěstí. Každopádně pan Hráč

Reagovat
smazaný uživatel

U tý druhý penalty vypadal, že to s ním sekne.

Reagovat
Acrocephalus

Už jsem viděl, jak to nedá, to si neumím představit, co jako v tu chvíli by prožíval. Naštěstí penaltu proměnil a napravil tak tu neproměněnou penaltu v prodloužení. Fakt chybělo málo, aby z opěvovaného záložníka byl odpadlík. Kdyby Chorvati nevyhráli, tak jako první to odnese právě Modrić.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mayday

Pokud se nepletu, do svatyně Španělska letělo za turnaj 7 střel a 6 skončilo v síti? De Gea chytil jednu střelu na branku za čtyři zápasy? To je slušnej masakr...

Reagovat
Diego2

Hodne zkreslene....kdo ty goly videl tak to byl spis masakr obrany...De gea si muze zapsat jen druhy gol v zapase s POR.

Reagovat
smazaný uživatel

V každom prípade chytiť 1 strelu je na facku. A to De Geu považujem za absolútnu špičku.

Reagovat
mayday

Tak zkreslené nezkreslené, jsou to prej nejhorší statistiky golmana snad za 60 let. Čelil sedmi peckám, nechytil ani jednu. Gól Ronalda jasná chyba, přímák byl sice koplej dobře, ale furt jsem měl pocit, že tam mohl a měl udělat víc, než si alibisticky stoupnout hodně dozadu na svou tyč s pak se dívat. Zkrátka od gólmana, kterej je asi řazenej na světovou jedničku, bych čekal víc no.

Reagovat
Hokaido

Ten turnaj mu vůbec nevyšel, to se prostě občas stává. Myslím, že MUfanům to ani tolik nevadí, protože Peréz o něj teď nebude mít ani trochu zájem, přitom oni ví, jakej poklad v něm mají.

Reagovat
Hristo Stoichkov

To není jenom o turnaji, v repre je dlouhodobou slabinou, teď to akorát došlo k úplnýmu extrému. U tak kvalitního hráče to nedokážu pochopit.

Reagovat
John Obi Mikel

Po prvnim zapase mel jit Reina

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně teď už je to definitivní:

Godín nejlepší stoper současnosti

Reagovat
F.Torres

těžko říct, hraje parádně, ovšem v OF taky chyboval u Pepeho hlavičky

Reagovat
smazaný uživatel

Namáš pravdu, on mal na starosti Ronalda.

Reagovat
smazaný uživatel

no prave ze ne

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa tam mal byť Giménez. Určite mal Ronalda strážiť Godín.

Reagovat
smazaný uživatel

bylo to v zaberech naopak jak rikas, u ronalda stal gimenez

Reagovat
Herry31

Reagovat
F.Torres

v tom případě ale udělal chybu, jelikož Ronalda neměl zdaleka a za ním se vytvořil prostro pro Pepeho. Neměl vlastně vůbec nikoho, Gimenéz byl alespoň ve vzduchu u Ronalda

Reagovat
Rezan

Moc nechyboval, pořád se k Ronaldovi stahovali oba Gimenez i Godin. Ze zdvojování Ronalda vyplynul volný prostor. S tím se prostě musí počítat. Hrál to, co mu trenér nejspíš řekl.

Však celá Uruguay hrála neskutečně disciplinovaně.

Reagovat
stas87

Strasna skoda, ze Delaney musel striedat a nedohral to. Nadherne vymazal Modrica, ten bol z neho dost frustrovany. Ak Thomas odisiel, tak potom uz tam mal viac miesta a po jeho kolmici mohol Rebic rozhodnut. Cornelius>Jorgensen. Ja to tvrdil od zaciatku skupiny, ze väcsiu formu mal Cornelius a bol tomu timu viac prospesny ako Jorgensen. Neprekvapuje ma, ze rozhodujucu penaltu nepremenil prave Jorgensen. Mohli hrat s Ruskom o semifinale a takto sa bali a leti domov.

Reagovat
smazaný uživatel

Keď neberiem do úvahy brankárov, tak Rebič hráč zápasu. Aspoň mňa teda prekvapil.

Reagovat
stas87

Mna ani nie, pretoze v BL mal dobru sezonu. Pod Kovacom herne vyrastol, makal aj dozadu a stal sa z neho komplexny hrac. V jednom zapase na turnaji asi 3x za zapas urobil zle rozhodnutie a zadrbal tak slubnu akciu ale inak do tej hry chorvatov zapadol velmi dobre. Casom budu musiet nahradit Modric, Strinica, Mandzukica a Vidu. Ale zvladnu to, verim im. Za Maria moze naskocit Kramaric, za Vidu Caleta-Car. Za Modrica maju Kovacica. Plus je tam este Brekalo.

Reagovat
Rezan

Rebice jsem moc neznal, ale už v prvním zápase byl skvělej. Moc se mi líbí jak hraje a nebojí se, klidně sem tam někoho "vykoupe".

Reagovat
pobody's nerfect

Jinak mě překvapuje, že se to nikde nezmiňuje, ale u gólu Španělů mě přišlo, že tam jednoznačně měl být Akinfeev, balon do malého vápna prostě musí gólmán přinejmenším vyrazit

Reagovat
smazaný uživatel

To bola chyba celej opbrany, lopta nesmie takto spadnúť v šestnástke. Ale podľa mňa by rozhodca pískal pokutový kop keby to nebol vlastný gól. Aklurát úsmevné bolo ako sa tam vytešoval Ramos, že to on dostal loptu do siete.

Reagovat
Counter

Reagovat
Fairplay

Já to teda Schmeichelovi nepřál, působil jako typický namachrovaný plačko. Pomalu každou penaltu chytal o metr před čarou a kdykoli to nevyšlo, tak hned plná huba keců na rozhodčího.

Reagovat
C-M@ster

Přeložím pro ostatní:

Jednou ukázala kamera, jak pentli ve 117. minutě chytal metr před čárou (jako 99% gólmanů), pak byl před penaltama napomínán, ať už to nedělá a stěžoval si pak opět JEDNOU rozhodčímu, že jeho napomenuli, ale Chorvat se během pentle mohl zastavit a nic mu neřekli...

To je jak když si člověk během zápasu všimne jednoho momentu, kdy hráč nahraje soupeři a pak to paušalizuje "pořád odevzdával balón"...

Reagovat
Azazelo RD

Nebo jako, když se zeptáte Vrby, že dostává Plzeň pořád góly ze standartek.

Reagovat
C-M@ster

Právě, když dostal snad 2 v lize za celou sezónu

Reagovat
Fairplay

Až na to, že si stěžoval jak debílek úplně směšně, obzvlášť když Dán se pak "zastavil" mnohem víc (ani ten se ale neprovinil proti pravidlům)

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
Abstinence

Nejlepší byl Vlášek při penaltě Golovina.. "Souboj Davida proti Goul...ovinovi"

Reagovat
smazaný uživatel

Výjimečně jsem se zasmál

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
LidoOP

Španělé opití FrIscem dělali při penaltách Goloviny

Reagovat
db18

Proč je takajedemedomu dohromady?

Reagovat
C-M@ster

Tiki-Taka

Tiki-Tak-a-jedeme

Reagovat
C-M@ster

Kdyby nadpis zněl:

Ruský zápisník XVII. aneb Tiki taka jedeme domů, nebyl by v tom poznat ten záměr

Reagovat
smazaný uživatel

Tiki,tak a jedeme domů

Reagovat
smazaný uživatel

No tak teď už je jasné, že bude jeden velmi překvapivý finalista. Mohl by to vyhrát i někdo jiný než 8 velmocí.

Reagovat
Benfica

"ale v útoku to šlapalo i pod novým koučem"

Reagovat
Counter

Ve skupině dali ve třech zápasech šest gólů, a to hráli proti kvalitním soupeřům s dobrou defenzivou. A na rozdíl od jiných repre k tomu ani nepotřebovali penalty.

Reagovat
Benfica

vzhľadom na očakávania verejnosti Španielsko a Nemecko najväčšie sklamania..

Reagovat
Realita

Sborná si ale hezky brousí Dzyuby.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele