Schickův odchod z Říma do Lipska je podle médií na spadnutí
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi v zahraničí: Dva rozdílné góly v bundeslize. Trefili se Schick i Darida
02.12.2019, 18:11
Sionko: Reprezentaci nikdo z Lipska ohledně Schicka nekontaktoval
05.11.2019, 14:28
Vedení Lipska nechce uvolnit Schicka na kvalifikaci
04.11.2019, 12:36
Schick si na tréninku Lipska opět zranil kotník
16.10.2019, 19:42
Schick si v Lipsku pochvaluje oproti Římu anonymitu
16.10.2019, 15:12
Hodně laciná porážka, štvalo po zápase v Kosovu Schicka
07.09.2019, 20:57
Schick nebyl v Římě šťastný, potřeboval změnit klima
04.09.2019, 15:56
K reprezentaci se už připojil i Schick, hráči se připravovali u videa
03.09.2019, 16:06
Schick odešel z Říma do Lipska na roční hostování s opcí
02.09.2019, 19:48
Schick se údajně už zítra má stát posilou Lipska
27.08.2019, 17:03
O Schicka se zajímají Lipsko, Fiorentina, Atalanta a Sampdoria
20.08.2019, 20:28
Borussia Dortmund zkusí podle Kickeru získat do útoku Schicka
01.07.2019, 13:58
Do dalšího zápasu půjdu s větším sebevědomím, řekl střelec Schick
08.06.2019, 10:06
Schick po nepovedené sezoně neví, jestli zůstane v AS Řím
05.06.2019, 17:52
Komentáře (239)
Přidat komentářSuper, v Německu mu to prospěje.
Tudor
Udinese Coach Igor Tudor insists “it could’ve been worse for us” than hosting Milan in the opening round. “We’ll be tough to beat.”
Takyto troll je od Udine celkom kvalitny na to ze uz 3 sezony utekaju od vypadnutia len tak tak...
Z lavičky na lavičku.
Z čeho tak soudíš? Werner ještě dost pravděpodobně odejde, a i kdyby ne, Lipsko umí hrát i na dva hroty.
Toto leto Timo neodide, jedine v zime alebo az o rok. Ak je Schick ochotny pockat si rok tak v pohode, potom ma sancu velku dostat sa do zakladu a je to len na nom. Minimalne polrok si ale urcite posedi. Nieje to ziaden hate na "ceskeho hraca" my momentalne takeho utocnika nemame.
Tak já taky nepočítám s tím, že by od prvního zápasu byl v základu. Ale rozhodně má mnohem větší šanci se prosadit v Lipsku, než v Římě. I Bundesliga by mu svým stylem mohla sedět daleko víc. Jinak vy sice nemáte takového útočníka, ale zase si to vynahrazujete Škriniarem. Takového stopera zase nemáme my
Sláva,
Je to cca rovnako dobry prestup ako keby siel do BVB. Sance hrat dostane hlavne buduci rok ked odide Werner a v pripade ze mu to pojde FC redbull je idealna prechodna stanica na prestup do top klubu rovnako ako Dortmund
Čo tým RB sleduje? Rozbiť si fungujúci útok. Navyše nedáva zmysel mat tak drahého náhradníka. S tou opciou to aspoň dáva zmysel, keďže kúpiť Schicka je dosť veľké riziko.
Hele je to náhoda, že tu máš zase kecy na českého hráče?
Poulsen-Werner je naprosto skvela dvojica, zohrata a teraz beru ako dalsieho utocnika toho, co zatial presvedil v Janove ale v AS to bola väcsinu casu tragedia? Navyse bude stat dost vela, ak by mal prist natrvalo. A aj ked Werner odide o rok v lete, mozno uz aj v zime, tak Schick podla mna nema na to, aby ho nahradil.
Odpovíš mi na otázku? 90 % tvých příspěvků na Eurofotbalu je zaměřených proti českým hráčům, týmům a ČR obecně, proč tomu tak je?
Jednoduchá odpoveď, Schick by si zahral tak za Karvinú, najpreceňovanejší hráč hádam na celom svete...
1/10, to už je dno
Křeč.
Ze to na Vasi repre staci?
V zápase kde išlo o hovno robíte z neho Ronalda? Blahoželám
My z něho Ronalda neděláme, to akorát vy si myslíte, že máte nejlepší stoperskou dvojici na světě
Už nefetuj
Já nikdy, akorát vaše stoperská dvojice při těch dvou zápasech proti nám vypadala, že si před zápasema něco šňupla
To řekl jeden z Vás, že snad po Francii máte nejlepší stopery...
Mňa nikto z "nich" neazujíma tak negeneralizuj
na toho nejlepsiho stopera planety to staci
A to je kto?
Trenčín? To je někde v naší kolonii?
Pepo pls
Pepo? Tak říkáš doma svojí starý?
Vždyť si ze Škriniara v repre dvakrát udělal dobrý den
No a? To bol vrchol jeho kariéry ty šašek..
Škriniara? Souhlasím
Toho vašeho nímanda ty truhlík
Slovo nímand s "i" vypadá fakt divně
Zato počeštené slovo zo slova "niemand" s "y" vypadá bravúrne truhlík
Vypadá to líp
tak bral bych ho do Karviné, že jo
Přes Šašinku by se neprosadil
vis o tom, ze karvina je vic nez trencin, ze jo?
Karviná hraje série A . Najpreceňovanejší na celém světě to určitě .A co Bony Wilfried když přestoupil za 1 miliardu do Manchester City dál pár gólů též nezazářil. A po dvou sezonách byl nepotřebný a šel zase h
Jinam.Najde mnohem víc přeceňovaných hráčů .A Schick je ještě mladší prosadí se jinde
I kdyby hrál za Karvinou, tak by to byl ve vaší repre jednoznačně nejlepší hráč.
Masopust pls
Masopust pls
takže nic? srabe
A 100% tvojich prispevkov je plakanie
Hrají na dva útočníky?
Ano.
Takže hrají na dva a mají dva. Chtějí koupit třetího a tobě to přijde divný?
Nemaju dva, maju zatial stale zraneneho Augustina a je tam este Cunha. Takze maju aktualne styroch a vseobecne sa rata s tym, ze predaju prave Augustina. A to bol nahradnik, cize Schick by prisiel ako nahradnik.
A v čem je problém? Ta vize nahradit Wernera pro příští léto by tam mohla být jednoznačná.
No dobře. Prodají Augustina a budou mít tři. Jeden se zrani a co pak? A klidně se můžou zranit i dva.
Tak s týmto scenárom mohli rátať od doby, čo Francúzi prejavili záujem o Augustína. A ako náhradu by som si hráča kúpil natrvalo a nie na hosťovanie. Ak podľahnú tlaku AS a bude tam povinný odkupuje a Schick nebude mat výkonnosť, tak budú mat o rok nepotrebného hráča. Jasne, nemusí to tak dopadnút ale ba ich mieste by som si fakt radšej hráča kúpil. Výhoda toho transferu pre nich je asi len v tom, že AS sa ho chce zbaviť.
Teraz nechápem. Čiže na jednej strane tvrdíš, že by si ho radšej kúpil natrvalo a na druhej strane sa obávaš, že tam bude povinný odkup. Neni to v podstate to isté?
Nie, kúpil by som natrvalo iného útočníka a nie Schicka keď už teda budú predávať Augustina. Schick je veľký risk, ktovie či to nie je útočník pre priemerne tímy ako bola Sampdoria. Dosť možno ho berú kvôli tomu, že ho jeho matersky klub nechce a predĺžili o dva roky starého Dzeka. Ja Schickovi skratka neverím, nemyslím si že sa dostane cez Poulsena.
Velký risk na hostování s opcí?
Povinná opce je kravina. To ho můžou koupit rovnou a ne ještě vyhazovat peníze za roční hostování. Teď záleží jestli cena hostování + opce bude menší, než částka za okamžitý přestup..
Podle mně pokud je opce povinná, tak se cca rovná cena okamžitého nákupu s částkou za hostování s tou opcí. Jediný, co mi dává smysl je, že se to dělá kvůli FFP a budou platit až za rok.
presne tak.
Ještě je tam Skunku, ne?
To je záložník nie?
Aha, jsem mel za to, ze hraje vys. I kdyz podle TM hral ted na pozici SS. Ale asi s nim pocitaji spis do zalohy.
Troufám si říct, že setrvání Wernera není jisté. Má smlouvu na rok, takový Lewa stárne, tohle bude kauf pro Bayern jako dělaný. A Schick bude mít rok na aklimatizaci a seznámení se s klubem. Bohužel s jeho náchylností na zranění Wernera nahradit nemůže. A kvalitu jako Werner taky nemá ....
Schick se bude aklimatizovat do třiceti...
Diky, takovy odbornik jako ty by mel jit za Vlastou komentovat...
Odpovíš mi?
No nevim, aniž bych chtěl bejt jó homer, tak imo Schick potenciálem pohodlně Poulsen předčí. Jasně, ti dva sou teď sehraní, ale to neni nic, co by čas nespravil, a Schick neni nikdo, kdo by Wernera neměl papírově ideálně doplňovat.
Odpovíš?
Stačí se podívat do prevka bundesligy, jak ten chytrolín opět za kkta
Není to náhoda, takhle marnej je už tady několik let. Největší komedie byla, když "jeho" Werder kupoval Pavlenku
Tak ja si naopak myslim, ze by to bola pre RBL dolezita posila. Augustin je zraneny a tiez sa spominal jeho odchod a ten kopec zapasov, ktore Lipsko caka, predsa nemozu odohrat s dvojkou Werner, Poulsen. Tiez verim, ze aj pre Schicka to bude pozitivny krok v kariere. Nagelsmann je presne ten trener, ktory vie z hracov dostat to nejlepsie a najst im vhodnu poziciu a ulohy na ihrisku.
Maju Cunhu, ten moze hrat tiez. Ale spät ku tvojmu nazoru o tom, ze Nagelsmann je trener, ktory z hraca vytiahne maximum. To si myslim aj ja, ale fakt v Schickovi vidis hraca, co ich potiahne v CL ci proti spicke BL? Oni vobec nemaju problem v utoku, ten je produktivny a defacto je jedno, kto v tom utoku bude. Zaloha tie sance pripravuje vo velkom mnozstve, v tom problem naozaj nemaju. Ale k comu si maju od AS nutit hraca s povinnym odkupom, kedze vsetci vedia, ze pre talianov je ten hrac kotva a kebyze pride ponuka z Ciny, tak ho budu silou mocou udat tam? Ked uz chcu utocnika natrvalo, nech si vyckaju na Halanda zo Salzburgu. Ten moze byt ich utocnikom natrvalo, navyse tie väzby medzi nimi su a maju pod drobnohladom. Z mojho pohladu je to dost velky risk, brat prave Schicka. To je cele.
Ono to v Schickovi je, akurát v AS to nešlo, ale tam to v poslednej dobe celé šlo nejak od desiatich k piatim a Monchi sa ako športový riaditeľ moc nepredviedol. Ja by som nebol zas taký skeptický.
BL bude pre neho dobrá, akurát mi príde trochu škoda, že v bundeslige sú momentálne kluby, ktorým by sa hodil oveľa viac než Leipzigu.
Přesně tak! To že Schick hrál na prd je samozřejmě jeho vlastní chyba ale podíl na tom má i AS, koukal jsem se na několik zápasů a musím říct, že hru jim tam v podstatě dělal krajní bek.Ta přechodová fáze byla častokrát taková křeč. Vyjímkou byla jízda v LM.
Ja som ho videl v podstate len v reprezentacii a tam mi prislo, ze ma futbalove kvality, aby sa presadil. Z toho, ze mu to v Rime nevyslo, by som nerobil velke zavery. Ziaden drevak to nie je. Navyse je iny, nez Werner a Poulsen, takze by dodal Nagelsmannovi variabilitu.
Ina otazka je odstupne. Az bude zrejme, potom mozno hodnotit, ci to nie je privelky risk.
taky nechápu k čemu kupujou takový kopyto když maj dost dobrej útok.. a jako topení na lavičku seženou levnější a lepší hráče
Doufam ze uz je to posledni sance, jelikoz k nemu osud uz provetivejsi byt nemohl.
58 zapasu a 8 golu prdele to uz aj ten Rabusic mel lepsi prumer
LOL, po roce, respektive po dvou je to tady zase. Hlavní téma - přestup Schicka. Tak aspoň 5 článků, pome
Tak to asi Werner RIP do FCB jinak to nedává smysl
No to snad ne..
Jak je to s tou částkou za něj ??? Já měl za to, že 38 mega to ZATÍM ještě nebylo a pokud letos odejde, tak to nebude tolik ani.
Hvězda bundesligy
Škoda, že nezůstane v Itálii. Mohli jsme ho vyměnit za toho Silvu, zahrál by si dost. Tak hlavně ať se daří.
Red Bull
Smarty
Celkově energeťáky
Chtěl jsem ho do Dortmundu ale furt jde do kvalitního týmu
Co vas bavi na tom ho tady furt grilovat?
Škoda. Fandit mu v dresu těchhle kurev nebude jednoduchý.
Fakt mu strašně preju, ale horší klub si mohl vybrat jen těžko.
Snad zahvezdi a za rok nebo max. dva pujde vys a do sympatictejsiho klubu.
RB Lipsko je ideál moderního klubu.
no prave
Každý klub musel někdy začínat, ty, chytráčku.
Je fakt smutný, že pro někoho aby byl klub sympatický m, musí vzniknout snad ještě za Bismarcka.
evidentne nevis, jak ten tym "vzniknul".. staci se zeptat mistnich lidi, jak je obliben..
Vzniknul asi jako třetina všech klubů v Evropě. Ale tebe prostě jen jebe, že až ve 21. století a nedokážeš nějak přejít přes ten blok, že je jednodušší nadávat když to dělají ostatní.
Ne, neni to klub ako každý iný. Ľudia ho skutočne nemajú radi. Vznikol čiste ako reklama, navyše obchádzajú pravidlá a občas majú divné kecy. Povedzme, že svojim spôsobom narušuje kultúru nemeckého futbalu.
Kultura nemeckeho fotbalu skoncila s prichodem Guardioly do Bayernu
Jak obchází pravidla?
Trebárs to s tým názvom. V Nemecku sa sponzorské názvy nesmú používať (Bayer to mal ešte pred vznikom toho pravidla) a preto je to oficiálne Rasenballsport, hoc teda RB je skratka pre Red Bull.
Inak, ďalej RB má okolo tisíc členov klubu, ale hlasovať o chode klubu môže tuším len 17 alebo tak nejak. Nových členov s možnosťou hlasovať neprijímajú, čiže to funguje v rozpore s nejakymi pravidlami DFL o chode klubu.
Bývalý človek z vedenia DFL Rettig vravel, že nedal podpis na udelenie licencie pre RB a RB ani nemalo dostať licenciu, ale nakoniec dostali, pretože ostatní členovia vedenia vraj mali strach z toho, že by sa Red Bull šiel súdiť.
a kde přesně je to porušování/obcházení pravidel?
Pravidlo 50+1. To bolo obídené. Veď takmer nedostali licenciu.
ok chápu.. za mě souhlas s příspěvkem od JozkokozleJ níže, ale úplně v detailu taky nejsem, takže se do hlubší diskuze pouštět nebudu
Skor sa hodi vyraz, ktory pouzil Rudnevs hore, ze narusaju kulturu nemeckeho futbaloveho prostredia. Pravidla formalne splnuju. Ale nie su otvorenym klubom a ani sa netaja, ze nechcu fungovat ako ostatne kluby, kde ma fanusik istu moznost ovplyvnovat rozhodovanie. Ono to suvisi aj s tym, ze vznikli neskor, rovno ako firma a nie tak, ako ostatne kluby, ktore sa na prelome tisicrocia transformovali z obcianskych zdruzeni do firiem (typu sro, as, vos).
díky, takto už to dává samozřejmě smysl, a souhlas se závěrem v prvních dvou větách
No pouzil bych slova Starky, ktery rikal ze fanousci kecaji a krici na vsechno mozne, ale kde jsou, kdyz klub vyplaci hracum vyplaty?
To jako fakt? Ale to je vážně vtipný
Su prvym pripadom toho co bude nutne nasledovat ked sa BL bude chciet posuvat
Je otazkou, do akej miery ma toto DFB este v moci. Asi aj najzarytejsi fanusikovia tradicii nemozu namietat, ze ma pravo vzniknut novy klub. A ak vznika novy klub teraz, vznika za sucasnych podmienok ako obchodna spolocnost. To znamena, ze sa na neho nevztahuje pravidlo 50+1. (Toto pravidlo vzniklo tak, ze ked sa na prelome tisicrocia menili kluby z obcianskeho zdruzenia na obchodne spolocnosti, podla pravidiel ligy muselo zanikajuce obcianske zdruzenie novu spolocnost ovladat, tj. drzat aspon 51 % podiel.)
V Nemecku je tradicia, ze fanusikovia klubu su aj jeho clenmi a teda fakticky aj jeho vlastnikmi. Nic na tom nemeni ani fakt, ze hlasovacie pravo plynuce z clenstva nejak zavratnu vahu nema. Kazdopadne Leipzig prinasa novy sposob vlastnenia klubu (izolovaneho od fanusikov) a je na fanusikoch klubu, ci sa s tymto zziju. Zatial to vyzera, ze ano. Fandom inych klubov sa to samozrejme nepaci, ale existencia RBL je legitimna.
Ja trebars vnimam, ze je to iste narusenie zabehnuteho v nemeckom futbale, ale tiez vnimam, ze RBL je vyrazom plynucej doby a zakonzervovat stav sa neda, a to predovstekym rozhodnutim DFB, ktorym rozhodla, ze kluby uz nemusia byt obcianske spolocnosti, ale aj klasicke obchodne. Bola len otazka casu, kym sa najde niekto, kto bude mat kapital a taku spolocnost zalozi.
Cisto futbalovo, Leipzig robi futbal vyborne.
Píšeš veľmi rozumne, doba sa holt mení. Každopádne, len taká otázka. To, že RB nepríma členov s hlasovacím právom, je povolené? Viem, že sa nad tým rozčuloval Hofmann z Augsburgu, ktorý vravel, že to je proti pravidlám DFL a že ich nemali pustiť do ligy. (Rangnick potom prišiel s odpoveďou, že Hofmann má zaujímavé nápady, že ho to zrejme napadlo na lavičke v parku.)
Do najmensich detailov predpisy nepoznam, ale predpokladam, ze standardne su vsetky hlasy clenov klubu (fanusikov) rozdelene do tych 51-percentneho podielu z titulu byvaleho obcianskeho zdruzenia. 49 % ma potom iny vlastnik/investor. Napr. Bayern to ma 75 % byvale obcianske zdruzenie a po cca. 8,33 % ma Audi, Adidas a Allianz.
A kedze RBL nepreslo prerodom z obcianskeho zdruzenia na obchodnu spolocnost, 100 % je v drzani holdingu Red Bullu. Clenstvo fanusikov v RBL nemohlo vzniknut prirodzenym prerodom z obcianskeho zdruzenia tak ako inde. Vznik clenstva pre fanusika a kompetencie viazane na clenstvo by musel vynucovat nejaky predpis DFB. A to by mi prislo nelogicke.
Plus by som zmienil ze aj ked ma bundesliga urcite pravidla, aj v nich rxistuju vynimky. Leverkusen, tusim wolfsburg, hoffenheim sa odlisoval...ano viem ze minimalne u bayeru to bolo kvoli tomu ze uz existoval ked sa zavadzali tie pravidla, ale ked to je .ozne u nich moze byt aj u ostatnych. Je pekne ze kluby vlastnia fans ale ked ma niekto iny model je to len a len jeho vec, najma ked do toho investuje svoje peniaze.
Nechtějí mašírovat v jednotném schicku?
To ze ho ini nemaju radi, ze vznikol ako reklama a divne kecy mozu byt ludom co si oblubia klub kvoli vykonom uplne ukradnute. Hraju zaujimavo, scenu ozivili a rozsirili. Za par rokov to co je teraz na nich kritizpvane bude jedina moznost vpred
To je možné, no. Uvidíme. Ako ja ich za seba tiež nijak moc nemusím, ale zas nezbláznim sa z toho.
přesně
Pro nej jedine dobre jit do horsi ligy ale ten tym by si moh vybrat simpatictejsi teda
... horší liga
Zrovna v tom pravdu měl, ale ten sympatický tým s měkkým i...
tak mam slovenske koreny no
Slovensky je to ale tuším tiež s ypsilonom.
tim jsem chtel napsat ze jsem z poloviny blbec
Aha, sorry, nepochopil som...
To se přeceňuješ
Nechtěl jsi náhodou napsat slovenskí kořeni ?
Tak nerád toho hovorím, ale podľa toho koeficientu je Serie A skutočne lepšia. Ale postaviť to tak, ako to napísal on, mi príde celkom arogantné. V realite majú tie ligu veľmi podobnú úroveň.
Dost zlvaštní výběr. Werner a Poulsen nebudou lehká konkurence
Nagelsmann v Hoffenheime zvykol rotovat (prisposobovat zostavu podla toho, co na supera plati). Ze by si v Lipsku nezahral utocnik cislo 3 by som sa neobaval.
Čo potom s Cunhom? Ma dvadsať a potrebuje hrávať, Schick mu zoberie minuty. Ak dorazí, tak sa všetko ukáže v sezóne.
To sice ano, ale když hráč chce pryč, aby více hrál, tak bych si představoval spíše nějakou štaci, kde bude mít optimistictejsi vyhlídky na dlouhou sezonní minutaz.
Ak ma Lipsko ambicie aj v LM, potrebuju istejsiu trojku ako Cunha. Navyse, ak si dobre pamätam, on casto nastupuje aj z kridla, nie?
O ocakavanej minutazi; podla mna je to aj o pomere toho, aky kvalitny klub sa mu ponuka (RBL dava moznost LM), ake prisluby dostane od treneram apod... Neviem, ake dalsie kluby sa o neho zaujimaju, ale byt na Schickovom mieste, ponuka RBL by sa mi zdala velmi lakava.
V Sionu hral jen kridlo
Jakou má šanci že bude hrát pravidelně?
Pojď synu a dej tam 20 gólů. Ať ti primitivové na podpoře nemaj na koho kecat.
Tak ma to v sobe, ale zatim ukazal docela hovno, v tom maji ti primitivove pravdu
Primitivové by měli přestat volit SPD a začínat uznávat jeho umění
a hledat si práci
Myslím že do lepšího klubu ani nemohl jit. V rb Leipzig se rozehraje a bude mu to střílet dostane sebevďomí a oni ho potom střel´za nehoraznou pálku do Bayernu a bude hrát mśto Lewandowskiho.
Stejně na to nemá v AS neukázal vůbec nic
Pro něj skvělý klub, talent má velký a zrovna klub jako je Lipsko by mu ho mohl pomoci hodně rozvinout. Takže snad se kousne a něco předvede
Moc mu přeju, aby hrál hroťáka a prosadil se!!! Má velký talent!
CHOOOOOOOOOOOOOOOOOOĎ
moc nechápu, proč o tohohle kopyťáka mají pořád zájem docela dobré kluby
Zase přestup na konci přestupáku, takže se nestihne pořádně sžít s novým mužstvem
Není nic špatného udělat chybu, špatné je se z ní nepoučit.
Patriku, hodně štěstí, ať se ti daří a ať to tam padá :)
Patrik Shit to jako vždy protahuje, co to jde.
Paklubu klesá návštěvnost, tak se snaží přilákat nějaký ty "fandy do větru" zpoza hranic..
Ale ze sportovního hlediska to dává smysl pro všechny tři strany, nemám pochyb že Nagelsmann Schicka zase nastartuje.
Arne
Rozhodl se tady obhajovat sveho kurburta stase tim, ze bude mazat ostatni prispevky, aby z toho stat nevysel jako blbec.. Ubohost.
Čo zmazal? Veď to vlákno tu furt je.
Reakci ve smyslu - Ze to neni nahoda, ze se stasovi postavi jen tehdy, kdyz muze nadavat na cesky hrace. A pod tim nekolik palcu nahoru. Bohuzel Arneho ego tohle neustalo.
V komentářích platí zákaz používání vulgarit, zákaz hrubého urážení ostatních uživatelů.
To je jak vběhnutí do vápna při penaltě.
A kde je vulgarita či urážka?
Očividne sa to ako urážka kvalifikovať dá, keď to niekto zmazal.
úplně mimo
Co z toho neni pravda?
všechno, ale jeď dál, fanoušky mít budeš
Proc lzes? Napsal jsem to a Arne to neunesl a zacal mi nadavat do imbecilu. Jenom proto, ze se to tyka jeho chranence. A pritom jeho chranenec tu picuje do kazdyho ceskyho hrace a kazdymu se vysmiva. Vcetne Pavlenky nebo Thea, kdyz prichazeli do jeho oblibeneho Werderu.
zase úplně mimo
Co Hlavaty a Pfeifer? Maji na prvni ligu? A bude mit Keplik misto v zakladu?
byl jsem teď mimo, na ligu se ještě nedostal a dlouho nemluvil ani s nikým z vedení, takže nedovedu odpovědět. Ale Hlavatý a Pfeifer hrají na úkor kmenových hráčů a trenérem není nikdo jako ten vocas Hašek, kdo by prosazoval hráče z klubu, z něhož přišel a přivedl si hromadu jogurtů. Určitě se v případě těch prvních dvou nemusíte bát, že by najednou začali sedět na lavičce
Mas nějaké důkazy podkladajici tvé obviněni?
A jakej dukaz muzu mit, kdyz je to smazany?
Aha.. a kdyby to nebylo smazané, tak nám dokážeš, ze to Arne smazal?
Co to meleš ty demente? Už víc než čtyři roky tu nepracuju, a i kdyby jo, nezabíjel bych svůj čas mazáním sraček takových individuí jako jsi ty.
To by mohl říct každej.
Uhohost promazavat diskuse
nevím, co na něm všichni vidí. Reálně se mu povedla 1 sezóna v Sampdorii, kde dal za celou sezónu 13 branek. Rozhodně to není žádný zabiják do vápna, který bude střílet 20 gólů každou sezónu a o kterého se budou kluby přetahovat. Pokud se mu nepovede tohle další angažmá, tak skončí jako Vydra.....tam taky kvalitativně patří. Prostě je to útočník, který by mohl být schopen dát cca 10 gólů za sezónu v průměrném klubu, případně o něco více ve 2.lize, ale žádné terno to není.......
Je lepší než Vydra.
Salah dál v AS taky 14 a 15 gólů
Kez by se chytl repre ho potrebuje ve forme
Schick je dobrý hráč. Ukázal svoj potenciál v repre. Síce niektorí tvrdia, že v zápase, kde o nič nešlo, ale ak súper nie je motivovaný, nie je to Schickova chyba.
Že jedno angažmá nevyšlo? Tak to nie je prvý ani posledný.
S jeho pozici mu kvalitní klub nabídku nedá. Takze se Lipsku divim a útok ještě k tomu mají poreseny na lavicu dobrý.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele