Slavii posílí bývalý reprezentační záložník Lička

19.09.2013, 13:54
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (178)

Přidat komentář
Aldeano

Jsem zvědavý, mohl by je zvednout.

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkně načasované po odchodu Petrouše, hlavně že do té doby byl příchod nějakého hotového hráče asi nereálný...

Reagovat
smazaný uživatel

To, že nepřišel nikdo už dřív, je spíš chyba vedení.Jarolím a Černý šli radši pryč, za Brabce chtěli dát hráče, za který Brabec rozhodně nestojí a ti hráči to odmítli, a ty který si pozvali na testy zřejmě v realu nebyli takový jako když je vedení vidělo na youtube.....

Tenhle přestup v tuhle dobu beru jako gesto vůči fanouškům.S Ličkou podle mě jednali nezávisle na Koubkovi, ale pro média to prezentujou jako že to souvisí, aby si fanoušcí řekli ze ten Koubek je frajer a přijali ho líp než se čekalo

Reagovat
smazaný uživatel

Cerny a Jarolim na testech neuspeli a podle vedeni by nebyli prinosem

Reagovat
Aldeano

Podle vedední (Šeterle) není důvod k posílení kádru...

Reagovat
smazaný uživatel

To je kravina.Černý ani na testech nebyl, s nim jenom jednali.Na testech byl Jarolím a ten když to tam viděl, tak s nima ani neodjel na přátelák do Německa.Šeterle se to snažil vysvětlil tak, že o něj Slavia neměla zájem, ale pravda je ta, opačná.Zájem neměl Jarolím, když to tam viděl

Reagovat
smazaný uživatel

nevim kde je pravda ale pred zapasem s boleslavi byl v tv rozhovor s nekym z vedeni slavie a ten rikal ze jarolim na testech nepresvedcil a nebyl lepsi nez soucasny hraci a jelikoz odesel do druhy recky ligy tak bych tomu veril. a cerny jim rekl ze na to v soucasny dobe nema a nebyl by pro ne okamzite platnej tak se o nej nepokouseli

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna včera jsem na soccerway.com koukal, kam se v létě poděl . . .Pořád je v nejlepších letech, tak jim stopro pomůže.

Reagovat
smazaný uživatel

slušná posila

Reagovat
10

aspoň už nebude komentovat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to je Marcel ne Mario.

Reagovat
10

to je jedno, tohodle už to určitě taky napadlo

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jako zvedl se. Dřív to byl profesionální přitakávač. Teď se už trošku bouří.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
FCSL

Reagovat
Puskas

jo, on si vždycky odskočil z Francie, aby mohl komentovat

Reagovat
Aldeano

Komentoval z Francie. Proto jeho komentáře měly takovou kvalitu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já to nechápu co to naše vedení vyvádí.......

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu tvoje pocity :) My slávisti jsme to zažili několikrát.Naposledy , když dal Černý radši přednost lampasákům z Dukly, než před klubem co ho vychoval.O mnohým to vypovídá

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem naštvaný nejsem ani zhnusený jen mě to hodně mrzí

Reagovat
smazaný uživatel

Cerny rekl ze nema kondici a formu na to aby slavii pomohl a ze by pro ni nebyl v soucasny dobe prinosem tak ho nechali

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě, to bude stejný případ jako u Mičoli. Taky se chtěl vrátit do Baníku, bohužel mu nebyla nabídnutá smlouva, stejně jako například u Magery.

Reagovat
smazaný uživatel

mičola byl ale po zranění kolena, nebo něco takového, ne? A stejně jako lička si chtějí asi ještě vydělat, k nám bez peněz ze zahraničí chodit nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

Jablko nepadá daleko od stromu aneb jebat Ličky!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Ten mě nasral...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

hmm Koukám že se ve Slávii pomalu tvoří ostravský klub nic méně Lička Slávii pomůže o parník má zkušenosti 31 let pak hodně z ciziny , je fotbalovej má techniku je to bojovník a příkladný hráč z Kiselem utvoří kvalitní střed zálohy

Reagovat
smazaný uživatel

z koho čeho? Kiselem!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

nemá tam být s Kiselem ?

Reagovat
smazaný uživatel

s kyselem.

Reagovat
Puskas

to kyselý je moc kyselý?

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo ...stejně ten Krakonoš byl ale svině. Tyran, utlačovatel svobodných sedláků a ta jeho udavačská sojka .

Reagovat
Filip12

doufám že už za to máš v pokoji mlhu a hromy

Reagovat
Puskas

zato zástupci dělnické třídy - Kuba a Anče - utlačovaní, kteří přestáli všechna protivenství Trautenberka

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než Jarolím, ale nechápu, proč Slavia bere dalšího hráče na místo, které je dobře obsazené. Posily jsou zapotřebí jinde. Podle mého názoru jsou to další vyhozené peníze, ale uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Sk Jidas Praha, neuveritelne..

Reagovat
Filip12

SK Baník Praha

Reagovat
smazaný uživatel

drz hubu..takhle zneuctit jmeno Banik

Reagovat
Filip12

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
j_mrazik

Mario *ička... to jsem teda zvědavej.

Reagovat
smazaný uživatel

Po Mičolovi další baníkovec v sešívaném dresu. To se chacahrům nebude líbit.

Reagovat
smazaný uživatel

když si vezmu momentální situaci v Baníku tak tohle chachaři snad ani neřeší

Reagovat
Puskas

v Baníku by to měl kvůli tatovi těžké

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

To si nemyslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Wow, ten musi mit koule.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč nekoupí stopera?

Reagovat
Puskas

ještě by Sparta mohla angažovat Vernera, aby jim to tam pomohl rozvrátit

Reagovat
smazaný uživatel

Fuj....to je dost odporná představa. Lidi jako Lička, Uličný apod. nemají ve Spartě co dělat. Teda aspoň já bych to asi jen tak nerozdejchal.

Reagovat
smazaný uživatel

mě by to nevadilo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Že bych měl problémy s dýcháním? Tak to je mi jasný .

Reagovat
smazaný uživatel

Expert Uličný ani nezná křestní jméno Hušbyho.

Reagovat
Puskas

on má špatnou paměť na jména, nic víc

Reagovat
Aldeano

Neustále se snaží být vtipný a většinou je to na škodu.

Reagovat
Puskas

on je prostě takový bodrý, nevidím v tom snahu být vtipný

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to trochu hraje. Sice je to takovej dobráckej strejda z vesnice, ale zvykl si to trošku přehánět.

Reagovat
Puskas

ale tak trošku sebeironicky

Reagovat
smazaný uživatel

To mi právě nepřijde. Stačí aby mu dali trochu prostoru a už je ve svém živlu.

Reagovat
GjøvikFF

Však to je právě ta bodrost - tohle je jeho přirozenost, taková ta rozvernost, když dostane prostor. Ten chlap je naprosto v pohodě, prostě "dobráckej stréc", kterej si umí udělat srandu i sám ze sebe, nejen z druhých, u něho to není umělý.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to až tak přirozený není. Respektive ne v takové míře, v jaký to člověk občas vidí/viděl v telce nebo na stránkách novin. Když bych to měl říct víc negativně: Uličný ví, že se od něj očekává buranské chování, tak se tak chová. Náramně se hodí na Novu. Tam přesně jeho "bodrost" zapadne.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to vypadá s tou knihou?

Reagovat
Puskas

zatím nijak

Reagovat
Aldeano

Tak jednou si nemohl vzmpomenout na Kisela. Říkal "ve Slávii je ten Slovák dobrý, jak on se jmenuje" A Vízek před zápasem Plzeň-Sparta v ČT poprvé slyšel o Kozáčikovi

Reagovat
smazaný uživatel

Experti no.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

To je na kriminál no.

Reagovat
Aldeano

Uličný už ve Spartě byl...

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, ale tehdy jsem se o fotbal nezajímal. V jednom článku se chlubil jak vyhrál soutěž v nožičkách, či co.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Puskas

tehdy se o fotbal možná ani tví rodiče nezajímali

Reagovat
smazaný uživatel

Táta asi jo. Máma začala sázet až později.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

On za nás hrál?

Reagovat
Aldeano

69-72.

Reagovat
smazaný uživatel

O něho se měla pokusit Sigma. Jenže my takového hráče nikdy nedovedem.

Reagovat
Aldeano

Než přijdeš s teoríí, jak je Praha špatná, tak problém bude spíše ve financích, nemyslíš? Když Psotka říkal, že každý rok musí prodávat hráče za 30 mega, tak na přestupy asi moc nebude, ani na větší platy...

Reagovat
smazaný uživatel

Praha

Reagovat
Aldeano

Praha je velké zlo

Reagovat
smazaný uživatel

Ať žije Brno!

Reagovat
Aldeano

SK Židenice

Reagovat
smazaný uživatel

SK? Nebylo to ČAFC?

Reagovat
Puskas

to byl pražský klub

Reagovat
Puskas

resp. vinohradský

Reagovat
smazaný uživatel

tehdá 4. nebo 5. největší město

Reagovat
smazaný uživatel

ne ne... v Židenicích byli dva kluby - SK (dnešní Zbrojovka) a ČAFC... čafka ale hraje v současné době díky finančním problému snad nejnižší soutěž... jednou dokonce byli v nejvyšší soutěži... to mě tak mohlo být 6-7 let... asi rok 1952 nebo 1953

Reagovat
Puskas

tak to jsem nevěděl

Reagovat
smazaný uživatel

před komunisty, co si já pamatuji z vyprávění, to bylo docela slušné derby... jedna půka Židenic proti té druhé, srandy kopec

Reagovat
hefy
Reagovat
smazaný uživatel

ten týpek je hroznej

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně, že mají Vlastu Vidličku.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to kecáš? Já vím že k nám podobný hráč nikdy nepřijde, protože pro většinu hráčů je lepší hrát někde v Dukle a žít v Praze, než v Sigmě a žít v Olmiku.

Reagovat
Aldeano

Přesně na to jsem narážel. Nedávno si tady tu svou teorii pěkně popisoval.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde z toho obviňuju Prahu ty paranoiku?

Reagovat
GjøvikFF

A co je na tom jeho konstatování antipražskýho?

Reagovat
Aldeano

Najdi si to. Brečel, že ikdyby měla Sigma peníze a nevím co ještě, tak by stejně hráči raději šli do Bohemky. Což si já nemyslím. Kdyby byla Sigma v balíku, tak by byla z pohledu hráče před Bohemkou

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je fakt obviňování Prahy jak kráva. Tu "logiku" si tlačíš až z prdele.

Reagovat
Aldeano

Vždyť si nadával na Prahu. Jak shrábne nejlepší hráče... To je prostě fakt. Ale nejde o to, že kdyby měla Sigma peníze kvalitní hráči přijdou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, co bych se hádal, stejně zase uvidíš jenom to, co chceš.

Reagovat
smazaný uživatel

ty zas ale reješ do Moravy, s takovó si můžete podat ruce

Reagovat
Aldeano

To bych neřekl. Zvlášťe Olomouc mám rád. A tebe třeba taky Ale Prospero se dokáže hádat o všem. Viz. jedna naše debata o konci Horvátha ve Spartě. Na zápase Liberec-Sparta (finále poháru) nebyl, já to viděl ze dvou metrů, ale hádal se se mnou, že jsem nemohl vidět, jak se hádá s fanoušky...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, opačně. Tys skálopevně tvrdil, že já jsem nemohl vidět nic.

Reagovat
Aldeano

Nemáš pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Aldeano 16.09.2012 15:19

Nemusíš být tak podrážděný. Jen, pokud jsi tam nebyl, tak to máš zprostředkovaně. Já od toho stál cca 2-3 metry...

Reagovat
Aldeano

http://www.eurofotbal.cz/clanky/horvath-pohled-na-tabulku-je-hezci-ale-to-je-tak-vsechno-194328/

prospero

16.09.2012 13:43

Neměli ste ho vyštvat.

Aldeano

16.09.2012 14:06

Neměl nadávat fanouškům.... Nevíš=nepiš...

[reagovat]

prospero

16.09.2012 14:39

Zasloužili si to. Nechceš vědět - zalez.

[reagovat]

SanchoPancha

16.09.2012 14:39

Za co si to zasloužili?

prospero

16.09.2012 15:08

Vždyť mu začali nadávat sami fanoušci. Tuším že se jim nelíbilo že něco slavil nebo co. A když je poslal do pryč, tak se kotel urazil a v dalším zápase v Libercu skandovali aby vypadl. Tak šel.

[reagovat]

rufus

16.09.2012 15:12

Takže měl Aldeano pravdu s tím jeho komentářem "Nevíš=nepiš... "

Aldeano

16.09.2012 15:09

Neměl by si dělat soud nad něčím, čemu nerozumíš. Už jen proto, že ty zrovna hlupák na ef rozhodně nejsi. Ale jestli jsi také byl v roce 2008 na finále poháru, a viděl si celý incident lépe, můžeš mne poučit. A nebo z čeho usuzuješ, že si to fanoušci zasloužili?

[reagovat]

prospero

16.09.2012 15:13

Proč se mě na něco ptáš když sám tvrdíš že tomu nerozumím? Ti si chceš honit triko a nebo mě akorát shazovat?

[reagovat]

Aldeano

16.09.2012 15:19

Nemusíš být tak podrážděný. Jen, pokud jsi tam nebyl, tak to máš zprostředkovaně. Já od toho stál cca 2-3 metry... A neříkej, že tobě by nevadilo, kdyby se stal nějaký mimo fotbalový incident na Andráku, viděl by si to z těch 2-3 metrů a pak bych tě poučoval jak že to vlastně bylo...

[reagovat]

prospero

16.09.2012 15:23

Upřímně, na stadioně z toho máš většinou prd. To je jako s penaltama. Na stadioně bych odpískal každou, u televize by si hráči museli zlámat nohy abych ju foukl. A aji kdybys seděl Horváthovi na hřbetě, tak to neznamená že máš pravdu a tvůj názor není tendenčně zkreslený emocema a nebo neochotou vidět celou věc z jiné perspektivy. Kór takovou, která dvojí pohled přímo nabízí.

[reagovat]

Aldeano

16.09.2012 15:28

Víš jak to vypadá na strahově při předávání trofeje? Je to klasicky na hlavní tribuně. A já byl u toho ochozu v nejbližší řadě. Opět nevím, jak můžeš vědět lépe než já kde jsem byl. Opravdu jsem stál vedle těch hráčů, protože moc prostoru tam není. A z mé strany tam rozhodně nějaké emoce, které by mi zabránili ve vnímání této situace nebyly... Takže se tě znovu zeptám. Máš jiné než zprostředkované informace? Nebo z jakého zdroje nejvíce čerpáš?

[reagovat]

prospero

16.09.2012 15:53

Panebože vždyť o to přece vůbec nejde že si byl přímo u toho. Na tom co se na tom místě stalo se shodneme. Neshodneme se na tom proč si kotel tu zášť přenesl aji do dalšího zápasu. Takže nechápu proč děláš takové ramena z toho že si byl přímo na místě.

[reagovat]

Aldeano

16.09.2012 15:58

Žádná ramena nedělám. A nepřišlo mi, že se moc o tom jak se to událo shodujeme. Spíš naopak. Kdyby Kisel poslal do prdele Strašáka, tak si myslím, že další zápas se fanoušci ozvou i tam....

[reagovat]

prospero

16.09.2012 16:02

Jo, kdyby to byla jeho iniciativa tak asi jo. Ale ani Baníci by neposlali do prdele vlastního hráče tak lehko. A to jsou co se týče klubu strašně urážliví.

[reagovat]

Aldeano

16.09.2012 16:05

Prostě tě nepřesvědčím. Ale jestli píšeš nahoře o tom, že se shodujeme co se událo. Tak víš, že vulgarity započal Horváth. A ne jednou... Dokonce i spoluhráči na něj zaraženě koukali...

[reagovat]

SanchoPancha

16.09.2012 16:05

Ty pořád ignoruješ Horváthovu minulost. Pochop, že podobné provinění by třeba odpustili hráči, který toho pro Spartu hodně udělal, nebo minimálně neřekl a neučinil nic proti ní. Ale Horváthovi, kterýho hodně sparťanů pamatuje v sešívaném dresu a ví co říkal a dělal.

[reagovat]

SanchoPancha

16.09.2012 15:29

Na stadionu máš prd z incidentu, který nebyl v televizi ani zaznamenán? To snad, ne? Krom toho, dvojí pohled se na ten incident nabízí. Jenže ty si musíš uvědomit, kdo je Horváth. Odchovanec Sparty, co šel s klidným srdcem do Slavie, otíral si o Spartu hubu a pak se do "svého" klubu vrátil. A když šel proti fanouškům, tak se nemůže divit, že to dopadlo tak, jak to dopadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že jsem v tom jel taky .

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, šak já sem to četl.

Reagovat
GjøvikFF

Pořád tam nevidím nic proti Praze, když už, tak maximálně proti těm hráčům. Někdy mi přijde, že si někteří Pražáci tu nenávist tvoří sami naprosto uměle a vidí ji úplně za vším.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

No to bych neřekl. Minimálně ve fotbalovém prostředí je ta averze Moraváků, Slezanů a jiných nepražských občanů docela velká.

Reagovat
GjøvikFF

To já nepopírám, jen je zbytečný to vidět za každým rohem a všeho se hned chytat a vztahovat. Tak jako v příspěvku, na kterej jsem reagoval.

Reagovat
frankiefcb

vystihující

Reagovat
smazaný uživatel

213 minut v repre a ma titulek jak kdyby to byl nejaky nepostradatelny hrac :D

Reagovat
smazaný uživatel

no byl u toho Bílkovo průseru s emiratema a azerbajdžánem avšak s postupem času vzhledem k armenii to byli solidní výsledky

Reagovat
smazaný uživatel

No já to chápu, v Baníku na něho asi není, ale pak si vzpomenu na Svěrkyho, který mohl jít za mnohem více peněz do zahraničí a přesto šel pomoct Baníku......ja to vidím tak že ted bude hrat za Slavii a za rok za dva až ho odkopnou jako většinu podobných hráčů (Jarolímové) tak se rátí do Baníku.....pokud bude moct

Reagovat
smazaný uživatel

Lička je sračka

Reagovat
salami

mít od července Koubka jako trenera a posílit o Ličku, Zápotočnýho a Mareše, což podle mě nějak extremně finančně náročná věc nebyla, když Zápotočný chtěl vypadnout a MB se Mareše ráda zbavovala, i když třeba jenom na hostování, tak jsme klidně o to 5. místo mohli bojovat, ted to pujde asi těžko

Reagovat
GjøvikFF

Je neskutečný, kam až kdysi hodně dobrý noviny mohly klesnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Což o to, on by to nebyl takový problém, kdyby existovala seriózní konkurence. Ale dneska se o fotbalu "normálně" skoro nepíše. I MF Dnes se stává pomaličku žumpou: Redaktoři se víc zajímají o to, aby jejich článek vyzněl rádoby vtipně, mastí si ego "zajímavými" obraty a jak bonus přidávají tu a tam faktické chyby.

Reagovat
Aldeano

Bohužel no

Reagovat
GjøvikFF

MF je dnes úplnej kanál, navíc příšerně tendenční. Sport jsem si v dávných časech kupoval každej den cestou do školy, skončil jsem s nimi v momentě, kdy se na titulní stránce objevila Pudilova obří fotka s nápisem "Pudilova šílená jízda Prahou"...jak mu naměřili ty dvě promile, nebo kolik to bylo. To byla poslední kapka.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Tohle přesně sedí na Saivera, to je strašnej mamlas.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš přesnou mušku . Narážel jsem hlavně na něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Proto odebírám Luďka Mádla

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mne jde o ten screen z FB, clanek jsem ani necetl..

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre ze se nevrati do Banicku...ve slavii dobre zapadne

Reagovat
smazaný uživatel

SRDCAŘ JAKO TAŤKA STYDIM SE ZA SVOJI VZDALENOU RODINU Z HOŠŤALKOVIC LIČKOVCI JSOU PRASATA

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Werner, rozkradl Banik! Utekl za Mariem do Fancie a Marcel se chlubil naoko Banikem a komentoval v TV nesmysly! Z rodiny jediny rozumny je pouze Palo Michalik, jediny ten mněl Banik v srdci!!! Ostatní z rodiny jsou sračky

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi sračka

Reagovat
smazaný uživatel

Šulie do me rodiny nevidíš, tak zakonitě neviš o čem píšeš. Tak se laskavě nevyjadřuj, a neřeš naše rodinne vztahy. Ja se taky nevyjadřuju o tve matce

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych se taky nedovoloval nějak špatně vyjadřovat o tvé matce, už to, že s takovým volem vydržela a nehodila ho radši do děcáku je pro ní to nejlepší vyznamenání

Reagovat
smazaný uživatel

Ty děcaku. Čvachtaš pi**viny neviš vočem a neviš vůbec skym se baviš. Je vidět, že pouze malo ti stači ke štěstí! Místo nesmyslu si radějc tahej dal svého dřevěného kačorka a nevyjadřuj se k věcem, o kterých nemaš ani paru. Dudlika a šup do hajan!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Wernera tahal Banik ze sraček co chvili: Nebyt Baniku, tak Werner skonči u lopaty! Jeho vděk byl rozkrást svůj klub A to je pan karakter!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Baníkovci budou plakat, přitom si neuvědomují, že by takového hráče nezaplatili...ti jsou odsouzeni pro nechtěné hráče, kteří hrají za minimální mzdu a podle toho pak vypadají výkony...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechtěne hrače za minimalni mzdy jako nekopy z nižších soutěži. Baroš, Svěrkoš, Jankulowski, Galasek, Bolf. Pouze Mičola, Lička, utikali z Realu Madrid do věhlasne Slavie za prachama

Reagovat
Filip12

teď by se měli kouknout po nějakým kvalitním střelci kterej dá aspoň 10 golů za sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

A jinak Ccoubek je ccocot. Do Baniku tahal hrače z Přibrami a do bolky, nebo do Jeruzalema zase lanařil hrače z Baniku. Trenér ch*j.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to až tak k smíchu nepřijde. Na Iron Maden, Bon Joviho, Pink, Metallicu apod. tam přijde mrtě lidí. Tak proč to nerozšířit.

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sice to mělo být rýpnutí do Slavie, ale podle mě takhle majitel bude kalkulovat. Reprezentační zápasy, koncerty slavných kapel, zpěváků/zpěvaček, klidně se tam může hrát i NHL (s trochou nadsázky) nebo jiná americká soutěž, která by přitáhla lidi. A ten Superpohár...bude teď v Edenu každý rok jako to dřív bylo v Monaku? To by byl taky důvod proč rozšiřovat kapacitu.

Reagovat
Losinho

Superpohár se bude stěhovat po Evropě.

Reagovat
db18

Na supeprohár se bere záměrně tak malý stadion

Reagovat
db18

A Slavii bych přestěhoval jinam, protože pro ně to nebude dávat smysl

Reagovat
smazaný uživatel

Amon Amarath??!! Jdu na hrnek.

Reagovat
smazaný uživatel

Ať chutná. Jen pro úplnost...výše zmíněné muzikanty neposlouchám. Kdyby ses toho náhodou děsil.

Reagovat
smazaný uživatel

jenomze tyhle vetsi koncerty mas jenom parkrat za rok maximalne, spis min. na bon jovi jsem byl a podle me je na koncerty lepsi sazka.ale aby se to rozsireni zaplatilo tak to chce pravidelny vyuziti

Reagovat
smazaný uživatel

Tak těch akcí se tam dá dělat mnohem víc. Nebude to sice využitý každý týden, ale myslím, že kdyby nad tím hodně dlouho přemýšleli, tak by na nějaký častější vytížení přišli.

Reagovat
smazaný uživatel

Když se Eden stavěl, tak si taky spousta lidí ťukala na čelo že se měl rovnou postavit s 30 000 kapacitou, kvůli Euru a repre.

Reagovat
db18

Slavii vyhnat - pak by nebylo nic proti

Reagovat
Losinho

Reagovat
centos

Mno, vyřešil by se tím problém stadionu na Euro (z čehož by asi majitelé měli peníze z pronájmu), svaz by ušetřil asi taky a pokud se jim to vyplatí na koncerty, tak to asi taková blbost nebude. Jen pro Slavii to nebude nic moc.

Reagovat
smazaný uživatel

No, na Sláviu zase nechodí tak málo lidí. Sedmička loni, a to byli úplně v knedli. Třicet tisíc pochopitelně nevyprodajou pravidelně, to snad ani v Brně kdyby někdo postavil Lužánky, ale jestli se to ekonomicky vyplatí skrz koncerty, repre a třeba komerční prostory ve stadionu, tak proč ne. Akorát to bude vypadat blbě, když bude při zápase na ligu velice slušná návštěva, a stejně budou dvě třetiny stadionu prázdné.

Reagovat
centos

Tak jsem to myslel. Ty jejich návštěvy vypadají blbě už teď, co teprve potom.

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle zamrzí. Říkal sem si, že by se k nám mohl vrátit a být další faktor za záchranou Baníku s tím, že by se u nás vyhrál, ukázal se a šel třeba zase za lepším a on jde místo toho do Slavie, kde to ohledně peněz taky není žádná hitparáda a výsledky mají stejné jako Baník...

Asi zde mohl zafungovat starý fotr, co vytuneloval Baník, aby šel raději do Slavie než k nám...

Reagovat
smazaný uživatel

Nediskutovali jsme nedávno o nějakém hráči, co upřednostnil Slavii před Baníkem?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, o Mičolovi, že nechápu, proč šel do Slavie, když je tam pomalu stejná situace jako u nás. A hle jde tam další od nás.

Reagovat
centos

Až bych řekl, že to tam tak špatné není. Bůhví jestli naši hráči vůbec dostávají výplaty.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Tak co čekat od prokletého klanu Ličků.

Reagovat
smazaný uživatel

Werner je po**rveny sedmilhař! A syn se potatil!

Reagovat
Josifek

Určitě solidní posila, Slávka měl urvat ještě toho Zápotočného a pak by jim chyběl už jen pořádný útočník, aby se dostali do lehkého naprůměru..

Reagovat
rufus

Kdy u nás vůbec končí přestupní termín, teď v neděli 22.9.?

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi,nevíte někdo prosím vás jak dopadl u Slávky Bunjaku?

Reagovat
smazaný uživatel

poslali ho zpět domů, prý by týmu teď neměl co dát

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele