Španělé oficiálně potvrdili, že s Čechy budou hrát v Granadě

26.01.2011, 12:01
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (266)

Přidat komentář
smazaný uživatel

trochu ponížení, ale co už...

Reagovat
Puskas

Proč ponížení. Je to pro ně zápas s 2. týmem tabulky co do favoritů postupu, takže to tak asi nberou.

Reagovat
smazaný uživatel

je to přesný obraz našeho fotbalu

Reagovat
Infi

Asi chtějí abychom se cítili jako doma.

Reagovat
smazaný uživatel

To je sice pravda, že je to málo, na druhou stranu, jaká je kapacita stadionů u nás? Max. 20 tisíc, takže pro soupeřovy fanoušky taky žádná výhra. Ale chápu, že Španělsko je Španělsko a nedá se to moc srovnávat..Jenže holt jsme tam, kde jsme a už nás nepovažují za silného a atraktivního soupeře..doufejme, že se to brzo změní..

Reagovat
osobnostx

Španělé nás nikdy nepovažovali za atraktivního soupeře. Možná před druhou světovou válkou....nikdy později.

Reagovat
Filipow

Není to tak dávno, kdy nám Španělé nesahali ani po kotníky, kámo, a před 2. SV to nebylo.

Reagovat
osobnostx

Řekni mi kdy to bylo? V letech 2003-2004 ? Všechny štastné úspěchy minulosti? 1962 a 1976 , které byli mimi jjiné orámovány velkými neúspěchy a vypadnutími v kvalifikaci. Po celou historii až do pádu francova režimu byla ve Španělsku reprezentace na druhé koleji, pro španěli byl důležitý především klubový fotbal, mnohdy spojený s nacionalismem. Přesto Španělská reprezentace vždy patřila k těm nejsilnějším zemím, hrající dobrý fotbal, byť absolutních úspěchů jako titulů nebo aspoň semifinále tolik nebylo.

Reagovat
Filipow

tak samozřejmě mám na mysli éry Nedvěda, Poborského.. a také éru Masopusta... ale chci to brát všeobecně, např. to, že máme (tuším) více velkých úspěchu jak Španělé, ale nebudu se hádat, mám skvělou náladu.

Reagovat
osobnostx

Éru Masopusta? Povedl se jim jeden turnaj, kde nejlepšími hráči byli stopeři a brankář Schrojf, díky kterému jsme se probránili do finále. Jinak nepostoupili na žádný turnaj. Obvykle shořeli s outsidery.

Reagovat
Filipow

Nechceš být jako správný Čech? říkat, že jsme nejlepší na Světe i když víme, že jsme v prde**..

Reagovat
osobnostx

Nechápu proč místo vlastních argumentů používáš podvod typu "a nechceš být jako.....?" Prostě jsem napsal co si myslím a PROČ si to myslím. Skutečně si nemyslím že jsem na tom extra zle, prostě jen prožíváme mezidobí jako všechny menší země občas. To s tím správným Čechem jsem nepochopil - Spíše než přehnané sebevědomí se u nás často pěstuje opak, zaminrákovanost, negativismus, poraženectví.

Reagovat
osobnostx

jsme na tom - pardon /překlep

Reagovat
Puskas

3. na Euru 1960, , pak olympiáda, úspěchy Dukly v pohárech, to nic není?

Reagovat
osobnostx

Tak především Dukla nebyl v té době normální klub díky politickým podmínkám, stahovali si ty nejlepší hráče a byli vlastně takřka státní reprezentace.(8-9 hráčů základu) Jedno semifinále a dvě čtvrtfinále PMEZ za předpokladu že jim k tomuto úspěchu stačilo přejít přes dva/tři soupeře v zápasech play-off považuji spíše za nenaplnění všech možností. Když si uvědomím jakých úspěchů dosáhla později za mnohem konkurenčnějších podmínek úspěchu Spartak Trnava, tak tam zůstává pachuť nevyužité šance, což asi nejvíce mrzí hráče tehdejší Dukly.

Reagovat
Puskas

To nic nemění na tom, že to jsou úspěchy, že Dukla byla pojmem, vyhrála třeba i Americký pohár, její hráči jezdili na Výběry světa. Proč to snižuješ, když si to zaslouží jen a jen aplaus, byť mohli dosáhnout víc. Jistě, byl to armádní klub, ale byli skvělí. A štěstí třeba v r. 1976? Přešli jsme třeba přes Anglii a Holanďany. Kádr byl skvělý, stejně jak v 62., kde jsme též hráli s rozumem, nemůžeš hrát otevřenou partii s tehdejsími Brazilci nebo Maďary. Jiné týmy to nedokázaly ani při bránění, my jo. Aplaus a obdiv, škoda že jsem to nezažil

Reagovat
osobnostx

Já tyto úspěchy nesnižuji. Jen jsem se snažil napsat že nějaké skvélé dlouhodobé generace jsme neměli. To se týče i vesměs slovenského týmu roku 1976. podívej se do historie že několik šampionátů před tím a dva po tom se zase vůbec nekvalifikovali.

Reagovat
osobnostx

na olympiadě v těchto letech získávali medaile pravidelně země jako už tehdy churavějící Maďarsko, Bulharsko, polsko, NDR a jiné socialistické země blakobytu , protže za ně mohli hrát "státní" profesionálové, zatímco za klasické forbalové země pouze hráči s amatérskými smlouvami, to je vesměs hráči druhé ligy třeba.

Reagovat
osobnostx

A co se týče atraktivity - španělé uznávají Brazílii, Argentinu, Itálii, Anglii, Nizozemce a Němce a zbytek jednoduše nepovažují za sobě rovné. A NIKDY NEPOVAŽOVALI !!!

Reagovat
smazaný uživatel

nechal bych je u nás hrát v Příbrami at moc neserou

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že jim by to bylo šumák...akorát bychom na to doplatili my..

Reagovat
Puskas

No, možná takové Drnovice by je asi dost vzaly. Na dědině ještě nikdo z nich nehrál

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Nebo Blšany...

Reagovat
Filipow

..Tasovice, jsou tu 2 lavice a jedna hospoda.

Reagovat
soukup

já bych to dal na žižkov, na tom oraništi by si nedali jedinou přihrávku a po čtvrt hodině by to přestalo všechny španěly bavit

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a nějací darebáci by jim propíchly gumy u autobusu .

Reagovat
Puskas

A ke slovu by přišla tradiční Žižkovská pentle...

Reagovat
herbage

A hrálo by se dopoledne od půl desáté

Reagovat
smazaný uživatel

Od čtvrt na jedenáct. Na Viktorce se myslím začínalo v 10:15.

Reagovat
herbage

To je fuk. Hlavní je, že by Španělé nestihli svojí odpolední siestu

Reagovat
Ligter

Reagovat
Kongo

a povinně Frantův tataráček

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

To bys je potrestal.

Reagovat
smazaný uživatel

810 míst pro české fanoušky, to opravdu moc není.

Reagovat
Lemond Laws

To fak ne... chtěj to ukecat na 1700, ale i tak je to málo...

Reagovat
7kaka7

To si dělaj srandu ne

Reagovat
7kaka7

Vsadim boty že ze skoty budou hrát v madridu

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli budou hrát v Madridu, tak to budou možná někteří skotští fanoušci (ti z Abeerdenu) bojkovat . Jinak mě to nějak nevadí, že ten zápas s ČR nedali na nejvěhlasnější stadiony, ale na větším než tom granadském by se to mohlo hrát.

Reagovat
7kaka7

mě je to líto proto že asi hodně čechů chtělo jet takhle se k lístků dostanou jenim ti co někoho znaj , bože snad každý klub z la ligy má větší stadion

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli počítám dobře, tak je to 810 lístků pro české fanoušky. To je hodně málo. To se ani nedostane na "kamarádíčky" druhé třídy. První třída to rozebere .

Reagovat
7kaka7

Za tohle bych na ně pustil partu kolem Nedvěda,Poborského atd z eura 2004 ty by je rozkopali

Reagovat
smazaný uživatel

tak tohle už je vážně moc

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by to zajímavý, jak by si nejsilnější česká reprezentace poradila s dnešními Španěly.

Reagovat
Puskas

No, ty dvě famózní zálohy...

Reagovat
smazaný uživatel

mě je celkem jedno na kterém stadionu španěly porazíme

Reagovat
soukup

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adalbertus

objektivita jak kráva

Reagovat
homeles8

!!!

Reagovat
centos

Cože?

Reagovat
Infi

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
REPLIKATOR

Můžeme být rádi za tohle

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.summerinspain.net/wp-content/uploads/2010/03/futbol3.jpg

stadion pekny, len na taky zapas fakt mala kapacita ..

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný stadion . Ale když sprchne, nebo když je pořádný pařák, tak se není kam schovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem normální.

Reagovat
soukup

no bóže

Reagovat
clinger

tak doufám že je tam porazíme,když nás tímhle zařadili na úroveň Litvy apod.

Reagovat
soukup

hrálo tam i Rusko, to není zas tak špatná úroveň

Reagovat
smazaný uživatel

no jo, ale někdy dávno.....poslední zápase repre psali, že se tam hrál 2002 s Bulharskem

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže bohužel někam tam jsme se dostali...Česko - Litva: 0:1..

Reagovat
Josifek

Tak na úroveň Litvy jsme se sami tak trochu degradovali tou domácí porážkou,.

Reagovat
smazaný uživatel

z toho by si mohli zobrat priklad aj najvyssie hlavy na SVK, ktora vzdy trepe zapas do Ba, malokedy uz Zilinu ... pripravne zapasy a so slabsimi nech hraju aj na inych stadionoch. Ked uz hraju na otrasnom stadione s atletickou drahou v Ba,tak to mozu hrat aj v Habure či Keľemeši

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak.

Reagovat
homeles8

no vida, koukám že je to vzácnost hrát na tom stadionu repre zápas, my jsme 4. na řadě, kdo má tu čest si tam zahrát. (a zase jsme v něčem před Slovákama )

Reagovat
smazaný uživatel

a ja Vám zo srdca blahoželám

Reagovat
homeles8

to měla bejt tak trochu rekce na Johny47 jinak díky moc

Reagovat
smazaný uživatel

tak už to, že hráte s mojim obľúbeným mužstvom, ktorý je momentálne naj na svete evokuje vo mne závisť a je úplne jedno, kde sa to hrá. Aj keď chápem CZE fandov, ktorí tam chceli ísť ....

Reagovat
homeles8

je to jedno, jak říkám, já to napsal hned po přečtení toho vola, takže jsem to napsal takhle, no

Reagovat
smazaný uživatel

Odvetu dát na Dolíček! A španělům nedát ani lupen.!

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
FORZAMILAN

je vidět,jak moc nás berou vážně , s Francií nebo já nevím,s Němcema by v Granadě asi nehráli

Reagovat
domingo

Samozřejmě, protože Francouzi a Němci patří mezi nejlepší týmy na světě.

Reagovat
Josifek

Tak to zkrátka je, s Francií či Německem se momentálně měřit nemůžem. No, i když kdyby hrála Francie jako na MS...

Reagovat
domingo

Ještěže tak nehraje a ani nebude ..

Reagovat
Josifek

Reagovat
Puskas

Možná ne, ale ve Španělsku je teď repre docela velký tahák po těch úspěších, takže by bylo plno o tam. Neviděl bych v tom zas tak nějaké přehlížení. Možná!!! jen chtějí mít psych. výhodu už před výkpem, aby si hráči mysleli totéž - že nás neberou.

Reagovat
smazaný uživatel

a co má Francie nebo Německo společného s úrovní naší repre?

Reagovat
domingo

No to je teda hrůza, za trest bych je strčil sem do Hradce a ona by je ta házená přešla, když by se museli hádat se starou Dvořáčkovou, ať vyžene slepice z vápna

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět, jak velké jméno v Evropě máme.

Ale tak. Musíme doufat, že se to nějakým zázrakem zase otočí k lepšímu

Reagovat
smazaný uživatel

Real Madrid - Bayer Leverkusen (Peťo Dubovský)

Reagovat
smazaný uživatel

Dali by nás i v roce 2004 na nějakej vesnickej stánek? Pochybuju. Nepřímo se nám vysmívaj.

Reagovat
Puskas

Jak píšu výše, možná chtějí, ať si to myslíme a jdeme tam s dekou.

Reagovat
smazaný uživatel

Vy všichni kdo tady nadáváte, viděly jste ten stadion vůbec někdy?

Reagovat
Puskas

Ale jim nejde o stadion, spíše o to, že to je mimo centrum, pletu se?

Reagovat
smazaný uživatel

Stadion je dobrej, pěknej, kapacita není špatná, jen ta pro hostí je nízká - to uznávám.

Reagovat
Lemond Laws

Známka, že nás španělé moc neberou vážně... Takže Češí! Nakopejte jim prdele

Reagovat
Usty

Podle mě to nevýhoda není.. místo 50 tisíc řvoucích Španělů jich tam bude 15 tisíc..

Reagovat
smazaný uživatel

tam bude jen těch 15 tisíc, co řvou......zbytek běžně usíná při kolotoči přihrávek mezi půlkou a vápnem a vzbudí je jen jásot 15 tisíc lidí, co fandí

Reagovat
smazaný uživatel

takže žádná výhra

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No, stadion je to relativně nový, moderní, pěkný...jenže je to trochu stranou od "center" Španělska a taky by se po těch úspěších na ME a MS dalo čekat, že bude chtít svaz i něco vydělat na vstupném, že to dají na větší stadion. Přece jenom, přes všechny problémy, je Česká republika stále poměrně atraktivní soupeř a věřím, že by i 40-50K naplnili

Reagovat
Kongo

Mohlo se hrát na Mestally

Reagovat
smazaný uživatel

Jsme prostě národ druhý kategorie, to si musíte uvědomit. Můžeme být rádi, že nehrajeme v Albacete nebo na Kanaásrkých ostrovech.

Reagovat
smazaný uživatel

náhodou na kanárech sem byl a je tam celkem slušný stadion pro 30000 (2x víc)

Reagovat
smazaný uživatel

To jo

Reagovat
adalbertus

...ve fotbale(doufam)

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem to celkově. Prostě v zahraničí si nás pletou s Poláky, Češi mají pověst zlodějů a neumíme se chovat. Když jsem v Německu radší neříkám, že jsem z ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

bohužel máš pravdu

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Teda, a mě tu pucuješ? To nejsi na svoji zem ani trošku hrdej?

Reagovat
Losinho

Většinou neni na co.

Reagovat
adalbertus

blbost

Reagovat
Puskas

To může říct jen Čech, od málokoh z jiných národů by se to dalo slyšet. Je dost věcí, nač můžu být jako Čech hrdý, v minulosti i současnosti, jen je třeba to chtít vidět a nemyslet si, že budem s počtem obyvatel výkonní jak třeba Angláni. pro český národ - jen jeden, nechci to tu zaplnit samými palci navrch.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Dokážeš rozvést nějak svoje myšlenky nebo budeš stále přispívat jako idiot?

Reagovat
smazaný uživatel

určitě dokážu,ale na toto jsem nemohl jinak.

Reagovat
kubys

Tak je rozveď, protože Puskas v tomto má pravdu, tak podceňující se národ, jsem v životě neviděl. Proč nám tady nikdo nevěří, zatímco v Maďarsku, Polsku, na Slovensku, v Srbsku atd. mohou být lidé pyšni na svůj původ? V čem je to u nich lepší než u nás? Odpovím ti sám - v ničem. U nás je totiž přizdisráčství nějak zakořeněno, ale to už je asi na delší historickou debatu, protože národní identitu nám sebral mnoho událostí, přičemž to začalo už roku 1620...

Reagovat
smazaný uživatel

tos řekl přesně,nemám výhrady.je otázka jestli to tak bejt muselo,třeba už od 1620?

Reagovat
kubys

Nemuselo, kdyby se lidi nenechali zastrašovat a lépe si prosadili svou a to je náš problém. Třeba odstavení českých fašistů za první republiky. Proč? Vždyť to byli pomalu jediní, kteří chtěli zemi bránit, ovšem opět zde byl strach z větších represí atd. Říkám, je fakt s podivem, jak hluboce je odpor k vlastnímu národu u nás zakořeněn a dělá se mi z toho zle. Podle mě existuje víc lokálních patriotů než celonárodních.

Reagovat
smazaný uživatel

Gajdovci

Reagovat
domingo

Jj, je to tak, a mně to třeba vůbec nevadí Lokální patriotismus je mi tisíckrát bližší než celonárodní. Národ je stejně jenom sumář kulturních odkazů a nějaké národní smýšlení považuju za nucený akt, není to nic, co by bylo člověku vlastní, je mu to potřeba vtlouct do hlavy, jako třeba v tom Maďarsku. Tady se to neděje a jsem za to rád, kdo se chce jako hrdý vlastenec bít v prsa, ten to dělá a ostatním je to šumák.

Reagovat
kubys

Já neříkám vtloukat do hlavy a ani fanatiky nějak ke svému životu nepotřebuju (i když... ), prostě mi vadí odpor ke své vlastní státní příslušnosti, kdyby to každý jen přešel že je Čech, tak mi to ani neleze tak krkem, jako když se pomalu každý stydí.

Reagovat
domingo

Jo, tak to už je pozérství. Mně je jedno, že jsem Čech, necítím se nějak hrději než kdybych byl třeba Estonec, ale ani se nestydím, protože zastávám názor, že posuzovat někoho podle státní příslušnosti je tupé a tudíž ten, kdo by mě posuzoval podle státní příslušnosti, je tupec a nemám se s ním co bavit.

Reagovat
domingo

No furt mnohem lepší přizdisráčský Čech než zfanatizovaný maďarský nebo srbský národovec.

Reagovat
smazaný uživatel

Když jsem hrdý na svůj původ, nemusím být hned fanatický nacionalista. A s tím českým přizdisráčstvím je to pravda. Zajímavý je, jak málo třeba vídáš v ČR státní vlajku. Když jsem byl v Dánsku, Maďarsku nebo v Rumunsku, byla vlajka na každém rohu. Myslím, že na českých stadionech je při ligových zápasech nějaké omezení ohledně používání státních vlajek. Třeba v Itálii, nebo v Srbsku se národní vlajky běžně objevují a není to nic špatného. U nás je to ale prostě jinak. Vlajka vlaje, jen když hokejky vyhrajou MS, nebo když jsou volby a při státních svátchích.

Reagovat
domingo

Jj no, musí se najít rovnováha. Třeba v tom hokeji to bylo fakt k smíchu, každej furt držkoval a najednou bylo týden plno vlastenců (až do voleb).

Reagovat
smazaný uživatel

Já to beru tak, že jsem rád za svůj původ. Jsem rád, že jsem Čech a že jsem z Prahy. Nikomu to nevnucuju,ale zase se s tím neskrývám. Myslím, že Čechům by troška toho patriotismu prospěla. Je ho tu málo. No a hokejové nebo i fotbalové vlastenectví je kapitola sama o sobě .

Reagovat
domingo

Já to beru tak, jak jsem řekl nahoře.

Především mi přijde, že by prospělo, kdyby se tady lidi všeobecně víc otevřeli. Přijde mi, že půlka lidí jsou latentní xenofobové a papíroví vlastenci a druhá půlka alibisti, kteří na všechno nadávají.

Reagovat
Puskas

Nebýt Bílé hory, mluvíme dnes německy.

Reagovat
osobnostx

nesmysl který ti vyvrátí každý náš i zahraniční historik!

Reagovat
Puskas

Pak i já sám sobě, jelikož jsem taky historik.

Reagovat
osobnostx

Nevěřím!!! Nemohl bys napsat tenhle hoax který s chutí vypráví někteří učitelé základních škol aby udrželi pozornost žáků zajímavou ne-informací.

Reagovat
Puskas

Nevěř, Tvůj problém. A od učitelky ze ZŠ to opravdu nemám.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

No, tak aspoň je vidět, že jsem Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne nejsem, není na co. Kdo byl v cizině a viděl jak to tam funguje, ví že ČEZká republika je prostě tak o 50 let pozadu ve všem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak zase člověk může bejt hrdej i na jiný věci - na pěknou přírodu, tradice, historii...Myslím, že je málo zemí, kde jsou obyvatelé hrdí na svou politickou scénu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale o tu krásnou přírodu se Češi nezasloužili, navíc když se půjdeš podívat do Rakouska, Německa, Švýcarska, Nizozemí atd. zjistíš že tam je stejně tak krásná příroda ne-li hezčí.

Reagovat
kubys

Nizozemské poldry se ti líbí?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo

Reagovat
kubys

Vždyť tam je naprosté nic, ta variabilita přírody je u nás třeba daleko větší. Navíc bychom měli být pyšni na to, že u nás umí největší procento lidí plavat a lyžovat. Teď to nepodpořím žádným odkazem, protože jsem to četl docela dávno, ale docela bych tomu věřil.

Reagovat
Losinho

Tak to nevim, proč bysme na tohle měli být pyšní...já třeba lyžovat neumim a vůbec mi to nevadí...

Reagovat
Puskas

V čem? Hory? Nebo holandská nížina? Krása přírody může být i v jednom stromě, který vídám odmala a ke kterému mám vztah, stejně jako k té přírodě. Jde o vztah, pokud žádný nemáš, pak je těžké něco vysvětlovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, já jen říkám, že Češi nemají absolutně žádnou zásluhu na tom jaká je příroda v české kotlině

Reagovat
Puskas

Ale to určitě ano, jak negativní, tak pozitivní. Ta příroda byl jen příklad, historie, kultura a takové ty věci, plus povědomí příslušnosti k národu, k zemi, kam jsem se narodil - určitě ne náhodou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nějakou zásluhu mají, ne? Stromy někdo vysázel, co třeba rybníkář Kuba Krčín...jasně že za sněžku nebudem plácat nějakého pravěkého človíčka po zádech, ale na podobě české přírody se Češi podepsali.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na Slovensku je stejně nejkrásnější - pro mě, vidíš, o to tu jde, mít k tomu nějaký vztah.

Nemáš vůbec k ničemu? Neexistuje nic, na co by si byl hrdý? Ani nějaká osobnost, událost?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, prostě nemám na co bejt hrdý. Procestoval jsem půl evropy a ten život v cizině se životem v Česku se nedá srovnat.

Reagovat
smazaný uživatel

Debata o hrdosti je na dlouho. Každopádně bych vyzvedl celkem jednu podstatnou věc. A to je třeba čistota ve městech, která udává celkem značnou vizitku. A když se člověk projde po Praze a pak se vydá do Londýna, Paříže, Milána, klidně můžeme zmínit i menší města, tak nikde není takový bordel, jako v Praze. A to je prosím česká vizitka, kdy spousta cizinců si oblíbila Prahu. Já na Praze nevidím nic tak krásného, když je to tam jak jedno velké smetiště.

Neříkám, že jinde mají města, kde se dá jíst z chodníků, to rozhodně ne. Ale souhlasím s tebou, že život v Česku je úplně odlišný od řady zemí v Evropě. A nemusíme se bavit jen o politice nebo přírodě, stačí se podívat jen tu "čistotu" ve městech.

Reagovat
kubys

Paříž? Srsly?

Reagovat
domingo

Londýn, Paříž?

Kdybys řekl Helsinki, Riga, Tallinn :)..

Reagovat
smazaný uživatel

V Londýně jsem byl a Paříž znám z doslechu a fotek od známých. Praha mi přijde rozhodně jako větší smeťák. Ale tak pokud na to kouká někdo jinak, nic nenamítám. Říkám svůj pohled

Reagovat
smazaný uživatel

Když se podívám na ty pařížský imigrantský ghetta kterých je čím dál víc tak nevím no.

Reagovat
domingo

No ono jich tam není čím dál víc, spíš se rozrůstaj

Ale tak bavili se o turistech, ne? Do ghett turisti nelezou.

Reagovat
kubys

Tak to nelezou ani turisti na Jížák a podobná místa. Ale hlavně metro v Paříži smrdí po chcankách, to je fakt šílené.

Reagovat
domingo

No však jak říkám dole, metro je šílenost a CdG ještě větší, tam je prý smrad jak v opičárně (nevím, nebyl jsem).

Reagovat
kubys

No možná Charles de Gaulle zažiju letos, tak potom poreferuju.

Reagovat
smazaný uživatel

Metro v Paříži je humus. To naše a to vídeňské je mnohem čistší a lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Že jsi musel vybrat zrovna Jižák, to ti neodpustím . Náhodou turisti k nám hodně lezou. A to do nákupního centra Chodov , tam je relativně čisto.

Reagovat
kubys

Tak já na Jížáku bydlel. A centrum Chodov je fajn no, daruješ plasmu a hned běžíš pro čučo do Alberta.

Reagovat
smazaný uživatel

Jižák je město snů, já tu bydlím už skoro čtvrt století . To jsem měl taky v plánu chodit darovat plazmu. Ale holky, co s tím mají zkušenosti, mi to rozmluvily . Ale za ty peníze z plazmy by sis mohl koupit i nějaký lepší čůčo, ne?

Reagovat
kubys

Jojo, ale v rámci úspor zajít do Meka, koupit si víno a ještě ti zbyde na vlak domů, sweet life.

Reagovat
smazaný uživatel

To my jsme byli skromnější. Zatáhli jsme přednášku nebo seminář, šli do Billy, koupili rumajzla s kofolou (první projev vlastenectví) a k tomu stravu šampionů (májka s odkolkovým rohíkem - druhý projev vlastenectví).

Reagovat
kubys

Tohle taky praktikuji, ale prostě bez těch peněz se dom nedostanu, pokud tedy nechci jet na chachar pass, od čehož mě odradila poslední 8,5h cesta.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to chápu. V tom je ten rozdíl, já si jedu domů jako pán (sockou). Ale občas se mi ta cesta taky protáhne na hodinu a víc .

Reagovat
kubys

Reagovat
domingo

Krom toho v Paříži je bordel i přímo ve městě, pařížský metro nebo CdG jsou jedny z nejzabordelenějších vůbec na světě...

Reagovat
soukup

jo to je pravda, tam slušně vypadá jen ten nadzemní vláček, jak to zajede pod zem, tak je to hrůza a třeba Římský metro, tam jezdí soupravy, který by se i v Praze dopravní podnik styděl nasadit

Reagovat
smazaný uživatel

Milánské metro je prý taky pěkně špinavé. Mimochodem prý tam nepotkáš bílého člověka.

Reagovat
soukup

to nevím, to bych do Milána neřekl, v Paříži je to ale celkem normálka

Reagovat
kubys

V Londýně to taky není žádné terno, City of London je pěkné, zbytek nic moc, i když záleží, každopádně s tou Paříží jsi hodně uletěl. Ono je to tak, že si z nějakého zájezdu nebo výletu člověk spíš zapamatuje ty pozitivní věci než negativní, na rozdíl od místa, které dobře znáš. Což jistě dobře víš, když studuješ psychologii (not sure). A ještě bych se vyjádřil k té Itálii - tam je možná hezky tak v lyžařských střediscích a některých městech severu, jinak to je taky děs a hrůza.

Reagovat
domingo

Koneckonců, v psychologii to je jako odborný termín, ne? Pařížský syndrom - něco si idealizuješ a když se s tím konečně setkáš a tvoje představy se totálně zhroutí, tak to psychicky nezvládneš.

Reagovat
kubys

Netuším, znám jen Stocholmský syndrom.

Reagovat
Losinho

No, to je taky dost možný.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je to určitě pravda, ze zájezdů a několikadenních pobytů si toho nezapamatuješ tolik, jako kdyby jsi tam třeba nějakou dobu žil. Asi mám vůči Praze nějaký odpor či co. Památky se mi líbí, to ano, významná místa, ale celkově mě Praha nezaujala, spíš odradila. Nevím čím to, mám raději moravská města. Pak mi přijde ujetý, jak se dočítám v různých článcích v tisku, jak se tomuto herci líbí Praha, že je jedna z nejkrásnějších nebo že by se nějaký zpěvák nebránil v Praze žít apod. Samozřejmě nevím co je na tom pravdy, beru to s rezervou, ale jak můžou lidé, co vidí Prahu jen "z rychlíku" takto jednoznačně toto prohlašovat, ať už je to pravda nebo ne. Ale tak to je ta moje pivka vůči Praze

Co se týče Itálie, na jih jsem se nikdy nedostal. Většinou jsem cestoval právě jak zmiňuješ na severu a ten se mi zamlouvá, Itálii mám rád. Každopádně bych se rád vydal směr Řím, Neapol nebo Florencie. Takže jih opravdu soudit nemůžu.

Reagovat
Losinho

V Londýně ani Miláně jsem nebyl, ale s Paříží souhlasím.

Reagovat
božský John

Z evropskejch velkoměst( a hlavních měst) jsem navšítil: Londýn,Paříž,Vídeň,Bern,Řím,Prahu,Moskvu,Ljublaň,Bern,Athény, a Vaduz (at jsou ty hlavní města komplet ) a musim říct, že nejčistší je Bern a Vídeň, Praha je někde za nimi, ale opravdovej fekál je Paříž,Athény a Moskva, tam je hroznej bordel

Reagovat
kubys

Vaduz je hlavní vesnice!!! A tobě přišel špinavý? Mě moc ne, sice jsem se pohyboval asi na 50m2, ale to nic na tom nemění.

Reagovat
božský John

Já vyjmenoval jenom ty nej, jinak Londýn,Vaduz,Lublaň apod. jsou mezi

Prostě jsem to vzal zepředu a zezadu a na chudáčky uprostřed se nevešlo

Jinak Víďen je snad nejlepší město pro život,co jsem někde čet....mně se nejvíc líbilo asi v Klagenfurtu, to je nádherný město

Reagovat
Filipow

Tak ve Vídni je to skvělé, to musím přiznat (V létě jsem tam bydlel) - Nádhera!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vídeň je moc hezká . Čistá města jsou také v Dánsku. Třeba Odense (akorát jim tam po ulici šel průvod kachen - panímáma kachna a asi pět káčátek) .

Reagovat
božský John

Jéé

O Dánsku jsem měl referát na anglinu nedávno (ani nevim,proč jsem si ho vybral) a docela mě ty informace o tý zemi a hlavně fotky tech měst příjemně překvapily)

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, byl jsem ta jako šestiletý capart, takže mé vzpomínky nejsou tak bohaté, jako kdybych tam byl loni. Ale i tak si vzpomínám, že to je moc hezká země .

Reagovat
kubys

Pohled z vyhlídkové věže nejvyšší hory v Dánsku - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Molleh%C3%B8j_from_Ejer_Bavneh%C3%B8j.JPG

GG...

Reagovat
smazaný uživatel

Já byl jen na vyhlídkové věži v Legolandu .

Reagovat
kubys

Říkám - je to TOP.

Reagovat
božský John

Je, jako je Bianconero úchyl přes Itálii,tak já jsem to samý s Alpama, takže by mi nevadilo tam někde bydlet, k Bodamskýmu jezeru kousek, k moři relativně taky, na lyže to samý a ta životní úroveň

Reagovat
soukup

Reagovat
kubys

Chtěl jsem ti říct, ať ho zařadíš mezi nejčistší.

Reagovat
božský John

A když nepočítám ty malý města jako je Klagenfurt,tak asi Řím, ten mě okouzlil, i když to centrum je jedna velká vykopávka

Reagovat
soukup

tak Švýcarsko/Rakousko je obecně všechno čistý a upravený, nejde jen o města

Reagovat
osobnostx

Paříš?? Milán ?? děláš si legraci, byl jsi tam někdy? U nás je mnohde nepořádek, ale týče se to především venkova, ve městech to prošlo za posledních 20 let docela slušnou změnou a stále se to zlepšuje.

Reagovat
soukup

já nikdy nezapomenu na to jaký neskutečný bordel sem viděl v Janově, ty úzký italský uličky, kterýma některýma prostě nešlo projít protože v půlce byla dvoumetová stěna z odpadků no a v Paříži jet příměstským vlakem přes ty předměstí, kde to místama vypadá jak favelly, to je taky docela síla

Reagovat
osobnostx

Zcela jistě jsi v cizině nežil.....kdyby ano, velice rychle by jsi pochopil že všude na světě je chleba o dvou kůrkách a v Čechii se rozhodně špatně nežije.

Reagovat
osobnostx

Prožil jsem tam třetinu života, vesměs pracovního a vím jak to tam funguje. ty zřejmě ne!!

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že Poláci jsou větší zvířata. A němci by v česku a polsku neměli říkat že jsou z Německa.

Reagovat
Puskas

Poláci určitě ne, okud tedy nemyslíš kibice.

Reagovat
osobnostx

Já nejsem nijak zamindrákovaný a nemám vymleto "zpravodajstvím" na Nově, takže nemám absolutní důvod se stydět, prožil jsem v zahraničí třetinu svého života a nikdy mby mě nenapadlo se z jakéhokoliv důvodu nehlásit ke své zemi. Můžeš mi říci u jakých lidí si vypozoroval že jakákoliv země má nějakou pověst? Vždy jsou to jenom předsudky. Jestli si někdo myslí něco špatného o nějakém jiném národu, obvykle má nějaký svůj problém. A ty jsi malý člověk když v takovém duševním světě žiješ!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto s tebou souhlasim. Je jasny, ze lidi ktery v zivote nevyjeli z rodny zeme si ji absolutne nevazi. Ja zil polovinu svyho zivota v zahranici (Jizni Amerika) a svy zeme si neskutecne vazim, kor Prahy, takovy mesto jen tak na svete nenajdete Mel jsem tu cest poznat spoustu brazilcu a argentincu a doopravdy ty myty ktery oplivaji kolem jizanskych narodu jsou nesmyslny a kdykoliv bych radeji bral cecha jako kamarada i pres jeho prizdisracstvim

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k atraktivitě jejich soupeře,vybrali ještě docela velkej stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

už to tak asi bude

Reagovat
smazaný uživatel

Málo málo, to už vačšiu kapacitu bude mať pohreb karla gotta.

Reagovat
Puskas

Adámik hráčem Baníku!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

podobný tip jak neuwirth doufám že to nebude takové kopyto

Reagovat
smazaný uživatel

No co jsme tak četl tak fanoušci BB jsou nasraní že odešel

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

jenže až od léta...

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň se na jaře mají šanci ukazat mladí...

Reagovat
SunFells

To má být nějaká narážka na velikost našich stadiónů?

Reagovat
kubys

Chtějí, abychom se cítili jako na Letné.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak vzniklo slovo tchyně? Skřížením dvou slov. Tchoř a svině:)))))))

Reagovat
smazaný uživatel

Proc si tady proboha vsichni stezujete??? Vzdyt ten stadion je vcelku pekny, navíc není duležité kde ale jak budeme hrát!!

Reagovat
smazaný uživatel

všichni dělají, jak kdyby se tam chtěli vydat že?

Reagovat
soukup

přesně, nakonec to ani nevyprodáme na tom malým stadionu

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně vyhrajem, takže já to nehrotím.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni dělají, jak kdybysme tam nejeli betonovat bod

Reagovat
ACSMan

Odvetu hrát v Ústí nad Labem večer

Reagovat
smazaný uživatel

Česko vyhraje,jak doma tak i u nich.

Reagovat
smazaný uživatel

Odvážné tvrzení

Reagovat
smazaný uživatel

Já tomu ale věřim

Reagovat
smazaný uživatel

To je správný

Reagovat
Losinho

Fantasmagorie.

Reagovat
smazaný uživatel

Neber mu zase jeho sny Každý potřebuje něčemu věřit

Reagovat
domingo

Jinak na tohle se strašně netěším... před zápasem budou flamovat vlastenci a ti, kteří z principu fandí soupeři, během zápasu házenkářská klika vs. fanoušci fotbalu a po zápase se tady budou tři dny smát Slováci

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle předpověď není daleko od pravdy.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je stránka o fotbale, házenkáři mají určitě taky tu svoji..

Reagovat
domingo

Jestli o nějaké víš, sem s ní házenou sleduju jenom občas, ale je to nejzábavnější sport, rád bych si rozšířil obzory.

Reagovat
smazaný uživatel

Například zde jistě najdeš vše potřebné http://www.ihf.info/ . V rámci Evropy pak zde http://www.ehfcl.com/ nebo zde http://www.eurohandball.com/

Reagovat
domingo

Jsem spíš myslel nějakou diskusní stránku, jako je tahle, ale je mi jasný, že to asi moc netáhne.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem ty stránky před sedmi minutama viděl poprvé v životě

Reagovat
smazaný uživatel

Má něco do sebe. Kdysi jsem byl asi 2-3x na Handball cupu v Havlíčkově Brodě. Hrálo se na náměstí (trošku nerovný povrch ) a byla to pěkná podívaná. Třeba když hráli nejstarší holky .

Reagovat
JozkokozleJ

Tak ale, kto sa smeje naposledy ... nema daleko od smrti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ligter

Koukám, že Lajku měli nechat ve vesmíru.

Reagovat
lajka30

Reagovat
Ligter

Víc jich neumíš?

Reagovat
lajka30

palec jenom jeden

Reagovat
smazaný uživatel

Bože, už ne! Takhle ho hecovali i nahoře!

Reagovat
Ligter

Jsem to jen zkusil. Beztak ho smáznou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

250. pro ty kdo jsou pyšní na to, že jsou Češi!

Reagovat
homeles8

Reagovat
Filipow

Je jsem Moravské národnosti a jsem na to hrdý.

Reagovat
božský John

Dyť je to jedno proboha,kde s nima budem hrát nebo si myslíte,že by nám dovolili mít o jednoho kopálistu na place víc,kdybysme hráli v Madridu nebo v Barcelóně?

Reagovat
božský John

A Bačové ať přestanou mektat a staraj se o ovce

Reagovat
adalbertus

jenomže do Jablonce mají dost daleko

Reagovat
cristiano.K.

já být španěl tak jsem nasranej,ale čechum to opravdu může být jedno,pokud se tam nechystají

Reagovat
mesyas

co to má být nějakej posměch hrát na stadionu 2. ligového týmu? sr*či

Reagovat
božský John

Tak je vemem do Varnsdorfu nebo do Sezimvoa Ústí, to beztak ti jejich řidiči nenajdou, nedostaví se k zápasu a bude kontumace

Reagovat
Filipow

A co Tasovice? u Znojma.

Reagovat
smazaný uživatel

To už pak je vzít do Písku a nebo do Strak

Reagovat
Xavi

Slušná facka.

Myslel jsem, že pojedu, ale cca 800 míst to nevyjde ani na všechny kamaradičky na svazu.

Reagovat
Infi

Co se vůbec divíte, proč bychom měli hrát na Nou Campu či kdekoliv jinde když patříme do evropského průměru? Ve světovém žebříčku taky hafo ztrácíme, ještě by nás mohla předskočit Burkina faso. Ale zpět k zápasu - myslím si a věřím, že urveme bod(y). Když se s českou repre nepočítá, tak dokáže nejvíc překvapit. Tohle je prostě česká mentalita.

Reagovat
smazaný uživatel

tyi nevědi že hrajou se špičkou takže by když by se hrálo na santiagu bernadu tak vy museli vytahnou peníze

Reagovat
centos

Co?

Reagovat
smazaný uživatel

A my se chtěli jet podívat, pokud to bude na Santiago Bernabéu či Camp Nou.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele