Sparta vstoupí do hlavní fáze Ligu mistrů doma proti Salcburku

31.08., 14:41
Aktuality
epet ARENA (© Sparta Praha)

Sparťané vstoupí do hlavní fáze Ligy mistrů 18. září domácím zápasem se Salcburkem. V posledním 8. kole nového formátu základní části, která se bude hrát jako jedna liga, se úřadující český šampion představí 29. ledna v Leverkusenu. UEFA o termínovém kalendáři zápasů informovala v tiskové zprávě.

V prvním venkovním utkání nastoupí svěřenci dánského trenéra Larse Friise 1. října ve Stuttgartu. Papírově nejtěžší duel hlavní fáze na stadionu Manchesteru City, vítěze Ligy mistrů ze sezony 2022/23, je bude čekat 23. října ve 3. kole. Poté budou hrát Pražané dvakrát po sobě doma, kde přivítají Brest a Atlético Madrid.

Před Vánoci 11. prosince nastoupí Sparta v Rotterdamu proti Feyenoordu, kam v létě z Letné zamířil dánský trenér Brian Priske. Po souboji se svým nedávným koučem budou Pražany čekat poslední dvě kola, která se nezvykle odehrají až na konci ledna. Nejprve doma vyzvou Inter Milán a program uzavřou v Leverkusenu, jehož barvy hájí bývalí sparťané a současní čeští reprezentanti brankář Matěj Kovář a útočník Patrik Schick.

Liga mistrů se od této sezony bude hrát ligovým systémem se společnou tabulkou a nově také s 36 týmy místo dosavadních 32. Každý z celků nastoupí k osmi zápasům, žádní soupeři se v základní části neutkají dvakrát, neboť odpadly odvety. Do vyřazovací fáze postoupí 24 celků, z toho nejlepších osm přímo do osmifinále. Na rozdíl od minulých sezon se už také nebude "propadat" do jarní části Evropské ligy. Sparta se v hlavní fázi Ligy mistrů představí po 19 letech.

Program Sparty v Lize mistrů

1. kolo - 18. září: 18:45 Sparta Praha - Salcburk,

2. kolo - 1. října: 18:45 Stuttgart - Sparta Praha,

3. kolo - 23. října: 21:00 Manchester City - Sparta Praha,

4. kolo - 6. listopadu: 21:00 Sparta Praha - Brest,

5. kolo - 26. listopadu: 18:45 Sparta Praha - Atlético Madrid,

6. kolo - 11. prosince: 21:00 Feyenoord Rotterdam - Sparta Praha,

7. kolo - 22. ledna: 21:00 Sparta Praha - Inter Milán,

8. kolo - 29. ledna: 21:00 Leverkusen - Sparta Praha.

Autor: ČTK

Komentáře (117)

Přidat komentář
Nadržený šimpanz

Salcburk doma masakr, do Stuttgartu obří výjezd....a po šesti bodech zázračný bodík že City už nebude tak zázračný..pak překvapivá prohra s Brestem a ne tak překvapivá s Atleticem....ale kluci to odčiní 3 bodama z Rotterdamu a bod s Interem zajistí postup. V Leverkusenu prohra 0:5 už bude všem ukradená

Reagovat
Calgary_CZ

Reagovat
smazaný uživatel

Salcburk vyhraje určitě i když ty kundy hrajou doma Je to jedinej dobrej Rakouskej klub, takže výhra RB Salcburk 3:0

Reagovat
M11

Tak ahoj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rudnevs

Len v CL su dva rakuske kluby, cize asi tazko jediny dobry

Reagovat
smazaný uživatel

No ale RB Salcburk určitě bude hrát líp než Sparta, po odchodu Kuchty do Dánska už tam zůstali samý idioti

Reagovat
DidusIneptus

Omyl! Nejsou to ženský, ale mužský. Nejdřív si to pořádně přečti, pak piš!

Reagovat
smazaný uživatel

Já vim proboha, tak jsou Sparťani kreténi nooo

Reagovat
DidusIneptus

Jak to všechno víš tak dopředu? Ty jsi vševědoucí?

Reagovat
Luka3enko

Inter tady zmrzne

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo tady náhodou letos v lednu tak 15 stupňů?

Reagovat
Sigma Olomouc

On myslel v Bělorusku

Reagovat
DidusIneptus

Nemohu myslet v Bělorusku, když Bělorusko je bojkotované.

Reagovat
Luka3enko

jako loni teplej bylo ale v 9 vecer mi teda prislo ze i tak byla hrozna kosa

Reagovat
lampas

Hlavně jestli to zvládne ten trávník, aby pak zbytek jara z toho nebylo oraniště

Reagovat
ACSeRw!n

dva nejdulezitejsi zapasy hned na zacatek a druhej nejtezsi jako posledni zapas

Reagovat
smazaný uživatel

Se Salcburkem vy dementi prohrajete 0:3

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

No když Kuchta odešel do Midtjyllandu, tak už máte jenom zkurvenýho kreténa Olatunjiho a blbce Haraslína, ostatní hrajou hovno

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jseš Sparťan a nevíš že jejich nejlepší hráč přestoupil do Dánska

Reagovat
Hiko

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha ty to furt nechápeš

Reagovat
Hasselbaink

Reagovat
smazaný uživatel

No i ty jsi o tom nevěděl

Reagovat
Hasselbaink

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hasselbaink

Reagovat
smazaný uživatel

To je potom jasný co tim myslíš když jseš žid

Reagovat
Y.Cabaye

Něco mi říká, že tvoji rodiče byli příbuzný.

Reagovat
smazaný uživatel

Mý rodiče ani neznaj EF

Reagovat
Pablos

Tak Salzburg neuvidím škoda, tajně jsem doufal třeba ten na City jako první, ten bych oželel líp

Reagovat
Sigma Olomouc

Ty zápasy jsou na Nova Sport, ne? Jestli máš O2 tv nebo Skylink, tak máš možnost až týden zpětně.

Reagovat
smazaný uživatel

Všecky zápasy LM jsou jenom na Nova Sport? Nevysílaj něco na ČT Sport, chtěl jsem vidět zápasy Bayernu a Barcelony

Reagovat
Sigma Olomouc

Jenom Niva Sport, myslím, že něco bylo i na Premier Sport nebo jak se to jmenuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to neni na ČT Sport, tak to zase jako blbec budu muset hledat na internetu ať vidim, jak prohrajou s Citizens 6:0

Reagovat
Sigma Olomouc

Však máš City v oblíbených.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vim, chci vidět Sparťany, jak prohrajou s Haalandem a Gündoganem, Spartu nenávidim, budu fandit City

Reagovat
Pablos

Jo vlastně to je fakt, zpětně si to pustit můžu pak ...ale budu vědět výsledek, takže když mě neodradí nějaká zrůdnost jako 5:0, 4:1 ...tak by to šlo

Reagovat
Pablos

kurva co to zase píšu, jsem si vsugeroval že fakt hrajou na tom City Samozřejmě se Solnohradem by mě fakt 5:0 nebo 4:1 neodradilo

Reagovat
Pablos

A vlastně tejden je pro mě málo

Reagovat
Spalovač šancí

Si to nahraj a máš na to měsíc

Reagovat
mistr129

Reagovat
Ross Geller

Mám Skylink, ale jestli to ti blbci z Novy šoupnou na Nova Sport 6, tak jsem všichni, co máme Skylink, v háji.

Reagovat
Pablos

A vlastně se bude hrát v zimní české přestávce i.

Reagovat
John Obi Mikel

Zrovna se Salzburgem maji asi nejvetsi sanci na body.

Reagovat
smazaný uživatel

No se Salcburkem těžko, jestli chtěj mít ty kreténi body, tak jedině s Brestem

Reagovat
Pablos

ty jsou úplně jinde i než nějáký Lille né ? Nebo tam mají nějákej propad hrozivej výkonostní nebo tak něco ?

Reagovat
Luka3enko

vím, že je to příprava ale sparta s nima v létě hrála snad 2:2, tak snad tam bude šance

Reagovat
Pablos

Tak já Spartě věřím, že by je mohla seknout... ale on to napsal tak, že mi to vyznělo jak nějáké povinné body s Ludogorcem

Reagovat
John Obi Mikel

"maji asi nejvetsi sanci na body" ti vyznělo jako "povinné body s Ludogorcem" Pablos, co jsi pil ?

Reagovat
Pablos

Druhá dvanáctka pracovní dejte mi pokoj

Reagovat
Kily

jenom?

Reagovat
Pablos

Což znamená né přepracovanost, ale znuděnost a nekoncentrovanost

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kily

loni se netrefili s trenérem, nedokázali nahradit klíčové hráče a výsledkem bylo to, že neuhráli povinný titul. Teď jim taky odešli Pavlović a Sučić. A co koukám, tak tam chytá Blaswich, toho pamatuju z Drážďan a skoro by se mi až chtělo napsat, že je fakt povinnost porazit tým, kde někdo takový může dělat kapitána

Reagovat
Pablos

Oká tak to by bylo fajn. Já je měl prostě něják zafixovaný určitě nad Brestem a i nad Stuttgartem (které prostě beru, že jim jen vyšel ročník v lize) a šulnul s Feyenoordem asi tak.

Reagovat
ratusek

Ale zvládli těžká předkola LM, tak že by to už bylo lepší?

Reagovat
Kily

může být, na jaře o nich psal Tomanatura, tak se ho zkuste optat

Reagovat
John Obi Mikel

No ja chtel spis je v ty kvalde nez Fenerbachce/Lille. Lille mi prijde o kousek lepsi.

Reagovat
BaggioRoberto

Jak by mohli byt jinde nez Lille, kdyz hraji rakouskou ligu? A ani nevyhrali titul. Ze pred par lety zatopili Liverpolu a byl tam Haaland ted nic neznamena. Nejaci talenti tam budou, ale je to tym na urovni Malmo a ne Lille.

Reagovat
Pablos

Jinde vyloženě jsem přehnal, ale pořád mají lepší koeficient klubů než Lille a to častěji hrávají LM než Lille bych řekl. Oka mohli mít (a asi i mají podle jiných reakcí) propad, ale ten tam kdyžtak dávám v doplňující otázce.

Reagovat
BaggioRoberto

Hravaji casteji, protoze meli x titulu v rade, zatimco Lille je jednou druhe, jindy pate a tudiz bez LM. Ale tim ze hrajes slabou ligu, tak z toho neudelas Real. Navic oni vychovavaji hrace pro Lipsko nebo proste na prodej, neudrzis tam kvalitni kadr dyl pohromade. Ted zrovna nemaji kadr z ktereho by mel jit strach. Ja nevim, co tady pulka lidi ceka za tymy v Lize Mistru??? Salcburk, Brest, Feynoord, Stuttgart jsou hratelne, nemuzes cekat ze budes mit mega stesti a dostanes Slovan a Dinamo. Sparta a Salcburk jsou na podobne urovni a tim, ze se hraje doma, tak je treba vyhrat a lidi pomuzou. Kdyz muzou prohrat v Linci, proc by ne na Sparte.

Reagovat
Pablos

Ale já souhlasím s tím výčtem klubů a jejich hratelnost... i pro mě jsou hratelné, navíc doma, ale to i to Lille pro mě není žádný super mančaft nahánějící hrůzu, bral jsem je stejnej rank jak to Fenerbachce, prašť jako uhoď.. hratelný. Jasný individuality tam mají technicky šikovnější než třeba Slávisti co jsme viděli, ale venku třeba Slávia hrála špatně a stejně dva góly (neplatící správně) dali... i přes ten špatný výkon. No a doma to jsme viděli. Jak píšu, to ,,jinde než Lille" jsem přehnal a i uznávám, že jsem měl jinak zafixované, že už to asi neplatí... tak v čem je problém ? A to LM jsem narážel na něco jiného... né, že ho hrávali častěji jakože to má být ten úspěch... ale to, že i přesto že často hráli LM sbírali pěkný klubový koef. a to mi jako dobrý příjde prostě.

Reagovat
BaggioRoberto

Zrovna Lille jsem teda nechtel, to same Monako. Za me je rozdil dostat Brest a Stuttgart nebo Monaco a Gironu. To same vidim rozdil mezi PSV a Feynordem a to dost velkej. Salcburk hraje behem roku zapasy se souperi na urovni Jablonce, Bohemky a Karvine stejne jako ty. A nema lepsi utocny trojzubec nez Sparta. Jasne obcas se tam objevi supertalent, je v laufu a pak jsou nebezpecny pro kazdeho v Evrope a ligu demolujou, ale ted nejsou v tehle fazi. Ja je videl v minule sezone nazivo doma i venku.

Reagovat
BaggioRoberto

A takova perlicka, vis ze kdyz prisel RB a zacli vyhravat rakouskou ligu jako na bezicim pase, tak snad pet let nemohli postoupit do Ligy Mistru a vypadavali treba uz ve druhem predkole s absolutne neznamymi tymy z prisernych lig? A to presto ze tam byl treba Janko a dal 30 golu za sezonu a ligu valcovali. Proste meli obdobi kolapsu.

Reagovat
Pablos

Vím, že jim to nešlo... ale pak to právě překlenuli a hlavně hrozně natahali koef. pro Rakousko a to jim do té LM pak pomohlo i... no a já myslel, že v tom překlenku právě pořád jsou. Říkám uznávám svůj nepřehled, že už nejsou třeba tam kde já je vnímal, v pohodě.

Reagovat
Marisic

heleď ale ten koeficient klubů je matoucí, Lille se nedostane vždycky z těžší Ligue 1 do Evropy, takže pak nemá žádný body, Salzburg naproti tomu vždycky vyjma loňska kdy byl druhej vyhrál dokonce titul, to se ty body sbíraj líp

Reagovat
Pablos

Jo je, neříkám, že né. Ale Lille chybělo jednou krom Salzburgu v pohárech ...a když klidně bych odečetl těch 9b co nahrál oproti Lille, tak by nebylo 5. míst před Lille, ale 5. míst za ním. Moc rozdíly to nejsou. Ale jinak jako jasný, je to žebříček, každý žebříček by neměl sloužit jako vypovídající jediná hodnota. Rozhodně souhlas.

Reagovat
Marisic

joaha, Lille za posledních 5 let chybělo v evropě jednou? To je celkem šílený, v tý ligue 1 se to vyjma prvního fleku dost střídá ne

Reagovat
Pablos

Tvé Malmo je úlet pro mě zase, to je pak těžký

Reagovat
Pablos

Ale zase ať jsem objektivní tak Slavia je výš v koef. než oba dva zmíněný… zase z toho úplně nevycházím jen. Prostě je mám zafixovaný jako kvalitní evropské mužstvo no… což ale vlastně Slavii taky. Malmo je o 50 skoro příček jinde např.

Reagovat
BaggioRoberto

Jenze o tohle nejde. Salcburk, Dinamo Zahreb, Malmo, Kodan, Midtjyland, CZ Belehrad, Maccabi Tel Aviv, FCSB atd. to jsou tymy, ktere potkas v predkolech. Jednou je lepsi ten, podruhy jiny a za mesic by to bylo treba obracene. Ta skupina je siroka. Pak mas muzstva z top lig, ktera treba vyleti jednu sezonu a druhou maji slabou to muze byt Brest nebo Stuttgart. A pak mas velkokluby, ktere pravidelne postupuji primo do skupiny a tam je tezke udelat nejake body a to i kdyz treba nemaji uplne nejlepsi formu nebo top sestavu. Malmo porazilo Paok, tos taky necekal, Slovan vyradil Midtjyland. Kdyby hralo Malmo se Salcburkem v predkole, nevis kdo postoupi. To je siroky okruh tymu na pomezi Ligy Mistru a evropske ligy. Kdyz nekoho z nich potkas ve skupine musis jit vyhrat. Jinak si bezte vytvaret alternativni svet, kde ceske kluby nebudou v lize mistru a budete mit klid, hlavne Slavisti, ze jo.

Reagovat
Pablos

A to je ten rozdíl, já bych ten Slacburk tam vyndal z toho výčtu klubů, kterými začínáš... a šoupl ho Sporting, Braga, Lille, Fenerbachce, Galatasaray, Real Betis apod. ...ty tvé kluby, krom určitě minulého roku Kodaň, dostávali vždy spíš bídu v LM, Salcburk tam hrál většinou důstojně. A kdyby Malmo hrálo se Salcburkem to předkolo nakládám Slacburk postup bez rozmyslu ...pak bych se asi orosil, když bych zjistil, že nejsou už tak silné třeba... ale i tak prostě bych jim věřil no.

Reagovat
BaggioRoberto

Tak to uz ho davas moc vysoko. Sporting, Benfica, PSV, Lille, Fenerbachce, Bruggy ty uplne nechces potkat.

Reagovat
Pablos

A to pro mě byl i Salzburg… jen tedy má teď úpadek no… ale LM 23/24 byl ve skupině s Benficou např. a nahráli oba stejně bodů.

Reagovat
John Obi Mikel

Malmo urcite ne. RB je silnější

Reagovat
Tomanatura

Uvidite sami. Je to tym na urovni Lille, mozna o trosku niz kvuli chybejicim zkusenostem tech mladiku. Kupuji rocne hrace za 20-30 milionu eur, na to se ani Molde, Sparta nebo kdokoliv podobny vubec nechyta. Kdo si taky muze dovolit kouoit 16-17 leteho kluka za 5 milionu a strcit ho na sezonu do druhe ligy? U SBG naprosta samozrejmost.

Reagovat
ratusek

A jak to vidíš letos? Překvapilo mě, jak lehce zvládli těžká předkola.

A Sturm může opět zabojovat o titul? Nebo to při skupině LM nedá a bylo to jen díky neschopnosti Salzburgu

Reagovat
Tomanatura

Sturm ma vyborneho trenera, takze o ten titul i diky debilnimu systemu puleni bodu zas zabojuje, ale u RB je diky trenerovi Ljindersovi zpet. Do ted jim vsechno vychazi a to i bez utocniku cislo jedna a dva (oba zraneni) a bez poradneho stopera ( tam jsou extremne nachylni), ktery se ted ale mozna vrati v podobe Soleta, kteremu nevysel prestup. Uvidime, podle meho dsji titul tak o 8-10 bodu.

Reagovat
Spalovač šancí

Proti Dynamu byli hodně dominantní

Reagovat
smazaný uživatel

Ty dementi se Salcburkem musej prohrát, tipy na další zápasy:

Sparta 0:3 Salcburk

0:1 Stuttgart

0:6 Man City

2:1 Brest

1:3 Atlético

0:0 Feyenoord

1:4 Inter

0:1 Leverkusen

takže zkurvený Sparťani budou mít 4 body

Reagovat
BaggioRoberto

SPRAVCE!! Je opravdu nutne aby v kazde diskusi o ceske lize bylo 100 vulgarnich prispevku s hodnotou nula od uzivatele LukasKrejzar? To je tak tezke tento ucet zablokovat????

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nenávidim Spartu!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Mr.Mike

Maj nektery lidi holt nudnej zivot

Reagovat
hromdopolice

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo mě zablokoval?

Reagovat
Hasselbaink

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sigma Olomouc

Já nechci vyvolávat konflikty, ale můžu se tě zeptat? Proč máš zapotřebí tady psát komentáře a proč ses tady vůbec zaregistroval?

Reagovat
Mr.Mike

Uz aby skoncily prazdniny a sel zpatky do skoly

Reagovat
Sigma Olomouc

Prý chodí do práce

Reagovat
ACSeRw!n

ten tady toho uz nakecal

Reagovat
smazaný uživatel

Blbe

Reagovat
smazaný uživatel

Asi kvůli fotbalovejm zprávam tvl

Reagovat
Sigma Olomouc

Tebe tady baví psát komentáře, které píšeš? Nebo jsi prostě dement?

Reagovat
smazaný uživatel

No když už jsem tady tak snad můžu psát komentáře tvl

Reagovat
Sigma Olomouc

Ale proč píšeš komenty, které si zaslouží ban?

Reagovat
Mr.Mike

Koukam ze uz ho konecne smazali vocasa

Reagovat
Sigma Olomouc

Výborně

Reagovat
hromdopolice

Tobě někdo ze sparty jebe starou nebo? Jako nejsem sparťan, ale to co ty tady pod tím článkem předvádíš, to je opravdu výkvět

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kylo ren

Ten novej systém je úplně nahovno

Reagovat
smazaný uživatel

Že jo, je to sračka

Reagovat
lampas

První zápas o všechno pro oba týmy, nevěřím, že bude Salzburku stačit bod, stejně tak Spartě (oba se asi vzájemně vnímají jako nejlehčí soupeř ve skupině).

Reagovat
Profesor Ikebara

2:1

Reagovat
BaggioRoberto

Prvni zapas je stezejni, verim, ze to dame a pomuze nam to do dalsich zapasu.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Marisic

No jako abychom mohli myslet vůbec na šanci na postup tak doma sodovkárnu musíme seknout, nedá se nic dělat.

Naživo jsem je ještě neviděl, celkem se těším, i když fans počítám nemaj žádný

Reagovat
BaggioRoberto

Doma jo, hodne deti. Ty historii neresi.

Reagovat
ACSeRw!n

RRRRRRRAHMANI

Reagovat
DidusIneptus

Moje přání bylo vyslyšeno, Sparta si změři síly s Leverkusenem.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele