Sparťan Mandjeck odešel na hostování do Maccabi Haifa

25.07.2018, 12:49
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (190)

Přidat komentář
smazaný uživatel

takze mame duo Kulhanek & Vacha jestli Hapal nejak neprozre a neda tam aspon Ristice, tak budem zase v Evrope pro smich

Reagovat
smazaný uživatel

Buď v klidu, podle SF je Kulhánrk top záložník, tak nevím co ti vadí.

Reagovat
Posledni Kovboj

kdo/co je SF?

Reagovat
smazaný uživatel

SuperFrankie

Reagovat
smazaný uživatel

Science fiction. Podle ničeho jiného to fakt top záložník není.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Uwe háže buly

Co proti němu ted všichni máte?

Reagovat
smazaný uživatel

Já proti němu nemám osobně vůbec nic, to spíš proti Hapalovi, kterej v něm (nebo možná ZŠ) vidí něco extra. Pravda ale je, že na Spartu fakt nemá ani omylem. Hráč, kterej má 22 let, půlku sezóny odkopal v Liberci má najednou být hráč do základní sestavy Sparty? To asi ne. Nejhorší na něm je to, že se bojí hrát a tak se většinu času schovává za hráči a tím dostává kolikrát pod tlak stopery a Kangu, kteří prostě nemají s kým hrát. A když už tea přihrávku dostane, tak to radši vrátí zpátky stoperům... za coš byl teda díky bohu proti Opavě vypískanej.

Reagovat
Uwe háže buly

Mě se právě v Liberci docela líbil, zajímalo by mě, jak by hral, kdyby hrál třeba s Risticem nebo třeba Sáčkem. Nejlepší je, že lidi co na něj nasávají většinou chtějí do Základu Vachu.

Reagovat
Posledni Kovboj

tak ono je mozny, ze v jinym tymu by vykvet, pro me za me at ho treba prodame do Plzne kde si z nej Vrba udela hvezdu, ja mu nepreju nic zlyho, jenom proste aktualne na Spartu nema ani nahodou, viz nade mnou

Pokud nekdo chce do zakladu Vachu, tak je curak no.

Reagovat
F.Torres

sáček ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Neblázni, snad nechceš aby hrál nejlépe bránící záložník v základu.

Reagovat
F.Torres

by mě zajímalo co s ním zamýšlíte? Takhle ho slušně zabíjíte a už mohl být úplně někde jinde a místo toho leští lávku

Reagovat
Blasphemer

Příští rok do Plzně, střed Bucha - Sáček.

Reagovat
F.Torres

nechápu, proč ho prostě nepošlou alespoň na hostovačku a nenechají si toho Mendjecka jako backup v případě, že se někdo zraní. Oni naopak pošlou hráče za zenitem na hostování a zabíjí nadějného mladíka na lavičce. Dělají přsný opak toho, co se má dělat

Reagovat
KapitanCrow

Sáček je aktuálně zraněn.

Reagovat
Blasphemer

Tak hlavně Vácha už měl být taky dávno v píči a pořád si ho tam z nějakýho záhadnýho důvodu drží.

Reagovat
smazaný uživatel

Záhadný důvod = nikdo ho nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

Mandjeck ma bohuzel moc velkej plat, na to aby byl jenom backup.

Reagovat
Posledni Kovboj

S tim, jak je Sacek casto zranenej, a s rotaci, by si podle me zahral az az

Reagovat
KapitanCrow

no leda tak někde v juniorce. Tihle přeceňovaní kluci jako Čermák, Bucha nebo Sáček žijou pár let z toho, že jsou považováni za talenty a pak se v jejich 25-26 letech zjistí, že můžou hrát důstojně tak někde v Teplicích. U nás v ČR považujeme takové hráče za talenty a pak se divíme, že nestačíme na mezinárodní úrovni ani průměru.

Reagovat
Messi14

tak samozrejme, k cemu nechat hrat 18lety kluky v Acku. To delaji pouze blazni na zapade. Hezky nechat vydusit do 22 let aspon aby toho moc nezkazil, pak dostane cuchnout

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Bucha šanci dostal, že odešel do Plzně je jeho věc.

Jinak proč by měl hrát 18 letý kluk, když může hrát lepší hráč?

Reagovat
Messi14

tak to neni jen o Buchovi.. byla to poznamka obecne na ceskej fotbal, kde radsi nechame hrat starsi hrace nez talenty, ktery by mohli nadnesene zkazit par micu ale zaroven fotbalove rust jako to zvladaji jinde.. v belgii i daleko mensim chorvatsku rostou fotbalovy individuality u nas party do hospod..

Reagovat
smazaný uživatel

presne

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslíš si doufám, že vám ho prodáme.

Reagovat
Blasphemer

Prodat hráče do Plzně? To by Sparta nikdy neudělala!

Reagovat
smazaný uživatel

Teď už ne. Nebo by se musel málem zabít v autě.

Reagovat
Blasphemer

Ale já stejně nechci, abychom ho koupili. Já ho chci zadarmo.

Reagovat
Bex5

Ty woe,uz je nech ...

Reagovat
Messier

Rouhání

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jasně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KapitanCrow

nejlépe bránící záložník? na to jsi přišel jak? ten kluk šel hrozně dolů, začal hrát takovej alibistickej Merečko-Váchovskej styl. Navíc je pořád zraněný,

Reagovat
smazaný uživatel

Tak logicky šel dolů, když ani nenastupoval, že jo... Takovej Karavaev by mohl vyprávět. Ale potenciál je v něm pořád velkej - stačí se podívat, co z něho dokázal dostat Rada, nebo jak se prezentoval na podzim pod Stramou.

Reagovat
KapitanCrow

tak Karavaev hrál hroznou bídu od doby co chtěl zpátky do Ruska a přestup nedopadl. Sáček jednou zahrál třikrát bída, na tréninku se jistě nějak prezentuje a kdyby tam vypadal lépe než jeho konkurenti tak jistě hraje

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl si v posledních 4 letech hrát Spartu? Jestli jo, tak tohlr nemůžeš myslet vážně ani trochu.

Reagovat
KapitanCrow

ano velice pravidelně, ale ty asi ne, když mi tu tvrdíš takovou blbost. Nebo chceš tvrdit, že Karavaev od doby co nevyšel přestup do Ruska hrál dobře? O Sáčkovi se snad bavit nemusíme, to vidí i slepec

Reagovat
smazaný uživatel

Holek 2014-2015 - jaro

Krejčí 2014-2015 - jaro

M. Kadlec - 2016-2017 - celá sezona

Zahustel - 2017-2018 - několik zápasů na podzim a celý jaro

Co mají tyhle jména společného? To je jednoduchý - jedny z nejhorších individuálních výkonů za posledních 10 let. A co dál? Třeba to, že všichni hráli dál v základu, ať se dělo co se dělo.

Tak mi tady prosím tebe nepiš nic o tom, že se na tréninku někdo prezentují líp a podobný hovna.

Karavaev hrál hroznou bídu? A v jakých zápasech? Strama ho normálně čistě odstřihnul a chtěl to stavět na Zahustelovi nehledě na jeho výkony, který byly často totálně šílený - venku v Brně, doma se Slávií, venku v Olomouci a tak dále.

Za podzim Kara odehrál 4 zápasy - z toho jednou po 2 měsících, po druhé po měsíci, pak zase po měsíci... Nemůžeš prostě čekat, že ti něco zahraje, když měsíc / nebo ještě déle sedí na lavičce. Není umění hráče psychicky zdeptat, nýbrž ho podržet a přečkat třeba 2-3 horší zápasy a pak čekat, zda se do toho hráč dostane. A zrovna Slávek byl hráč, který je ve všem o třídu lepší než Zahustel, na rozdíl od Zahustela je totiž fotbalista.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, on ale částečně taky, protože od tý doby co chtěl do Ruska, dostal šanci akorát v poháru.

Reagovat
Posledni Kovboj

Jojo, nas realizacni tym je de facto neomylnej

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak, není o nic lepší než kritizovaný Mareček.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlépe bránící záložník

Reagovat
smazaný uživatel

Z našich záložníků, což je jako vybírat si mezi zlomenou nohou, rukou nebo šedém zákalu... A na rozdíl od Váchy a Kulhánka má skvělý čtení hry, který skvěle ukázal na podzim třeba proti Bolce nebo Slovácku.

Reagovat
smazaný uživatel

kdybys zkrizil Kulhanka se Sackem a nove vzniklej hrac by mel ty nejlepsi atributy od kazdyho z nich, tak to bude furt prumerak. Oba na Spartu nemaji, navic ve sve bojazlivosti jsou si dost podobny..a klidne bych tomu novymu hraci dal i ty nejlepsi vlastnosti Cermaka a furt to bude prumerak. Majststyk jak jste se ho elegantne zbavili, bez ironie

Reagovat
Uwe háže buly

Kulhánek není horší jak tenhle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Jasně vole, kupte frajera za 30 mega a pak ho tahejte po hostováních. To ho nemůžou rovnou prodat? A ještě teda oslabujeme post, kde je maestro Kulhánek, maestro Vácha a nevyzkoušenej Ristič

#čuráci

Reagovat
Greny

co je se Sáčkem?

Reagovat
kilobyte

Ten se na začátku přípravy zranil. Navíc je spíše na pozici Kangy.

Reagovat
Aldeano

Ščasný ho nemá rád.

Reagovat
FCSL

Pod Stanciem a Kangou potřebuješ někoho vyloženě deffenzivního, nejlíp Kantého, aby to fungovalo. Jsem zvědavej, jestli tak chce Sparta hrát i proti kvalitnějším týmům

Reagovat
Uwe háže buly

Ono to takhle nebude fungovat ani proti těm lepším týmům v lize, natož v pohárech..

Reagovat
Blasphemer

Nejlepší bylo, jak asi týden po tom, co je přivedli, řekl Rosický (v tý době už jako člen managementu) do novin, že vlastně asi nemůžou hrát spolu.

To tak nějak asi vystihuje to, jak se na Spartě buduje mužstvo.

Reagovat
Uwe háže buly

Jo, ale Zdenda říkal, že můžou

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš mi dát odkaz? Já si naopak pamatuju, že je chtěli mít oba proto, že jeden tvořivý hráč (Stanciu) by byl snáze bránitelný, než když tam budou dva.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Blasphemer

Takže Kulhánek základ a Vácha backup. Začíná vám ta sezóna zase moc pěkně. A to ještě nevíme, jak to dopadne zítra.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak víš co, proč se rovnou na začátku sezóny nestřelit do nohy.

Reagovat
Greny

jen se zeptam Kaya je zas zranenej ze o vikendu nehral?

Reagovat
smazaný uživatel

Kaya se nedostal do nominace na zápas, to asi mluví samo za sebe. Snad ho ještě v tomhle přestupním období střelíme někam do Turecka.

Reagovat
Greny

ten zde ma taky peknou dovolenou

Reagovat
Blasphemer

Já měl za to, že na konci minulý sezóny už začal vypadat docela dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

No, například proti Jihlavě byl fakt hroznej. Třeba to podklouznutí, díky čemuž šel Ikaunieks sám na bránu, taky stálo za to... Ale je fakt, že ke konci nic moc nepokazil... Ale to je prostě pořád strašně málo na někoho, kdo odehrál přes 40 zápasů v Lize Mistrů. Podle mého je prostě psychicky vyhořelej.

Reagovat
Kang & Kodos

Působí jako sympaťák, ale asi těžko bude mít motivaci. Ono když se o tebe zajímá půlka Evropy a za pár let skončíš na Spartě...A v generálce byl otřesnej.

Reagovat
7kaka7

Jak už zaznělo mnohokrát, kdyby odehrál třeba 10 zápasů za sebou, tak se do toho možná dostane...ale byl pořád zraněnej

Reagovat
smazaný uživatel

A to je přesně důvod, proč k nám v první řadě ani neměl chodit. Přitom každou chvilku laboroval i v Gala, načež ti vedení při přestupu řekne úplnej opak.

Reagovat
mayday

Na Kayovi bylo vidět hned první zápas loni v Bělehradě, že je mizernej.

Reagovat
smazaný uživatel

Kaya zraněnej

Reagovat
smazaný uživatel

To by ho musel chtít někdo koupit

Reagovat
ratusek

a to ještě nevíš, že příští týden kupujete borce ze Suboticy, který si vás bude mazat na chleba

Reagovat
Kang & Kodos

Jenom jednoho?

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Takže loni potřebujeme 10, takže koupíme dvě 6. Letos už máme 10, tak zas pustím všechny použitelné 6, aby jsme náhodou neměli silný střed.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Věrní fanoušci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fodbalysta

já si mysle, že člověk v životě může pochopit alespoň z části podstatu jakékoli věci, ale pochopit přestupovou politiku Sparty posledních let, je opravdu nad všechny lidské možnosti

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
cetto

OT: Máte někdo zkušenosti s nakupováním přes eBay, Amazon, eventuálně nějaké ty čísnké weby jako Alibaba apod? Pokud je tam "free shipping", mohu počítat s tím, že to skutečně bude for free? Chci si objednat věc, co stojí jeden dolar a přijde mi absurdní, že mi to budou posílat z Minnesoty zadara..

Reagovat
Blasphemer

A pověz, cetto, co si představuješ pod takovým slovem absurdní?

Reagovat
cetto

To, že někdo za tu dopravu zaplatí třeba 80USD, aby mi dodal něco za 1USD. Na druhou stranu existuje něco jako ochrana spotřebitele a co je psáno, to by mělo být dáno...žel, jak říkám, neznám tyto stránky, takže nedovedu vyhodnotit zda jim ochrana spotřebitele něco říká, a nebo bude všude napsáno free free free a pak mi přijede kurýr a bude chtít litr a půl za dopravu.

Reagovat
Blasphemer

Kurýr asi nic chtít nebude, jelikož na dobírku ti to fakt nikdo nepošle.

Reagovat
cetto

Tak předpokládal bych, že to přiveze nějaký DHLko nebo podobná služba. Jak jinak bych si to "vyzvedl"?

Reagovat
Blasphemer

Předpokládáš velice správně.

Reagovat
cetto

Tím pádem nechápu Tvůj předešlý koment

Reagovat
Blasphemer

Ty vole, ty nevíš co znamená objednat si něco na dobírku? Nikdy sis nic nekoupil přes internet?

Reagovat
cetto

Ale však ty si mluvil o dobírce, ne já...

Reagovat
Blasphemer

"pak mi přijede kurýr a bude chtít litr a půl za dopravu." cetto, 2018

Reagovat
zelda

Dobírka není to samé jaké shipping...Shipping můžeš mít ten litr a půl za dopravu, ale zaplatíš to rovnou...

Peníze kurýrovi do ruky jsou dobírka

Shipping na dobírku ti nikdo nenabídne

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Uwe háže buly

No, taak teoreticky i kdyby se taková věc stala, tak ho pošleš do píči ne

Reagovat
r.mrazik

z aliexpressu to free opravdu znamena free...

amazon a ebay koukej spis na nemecke (anglicke) verze jejich webu...

z ameriky to vetsinou free neni

Reagovat
cetto

Dík za tip

Reagovat
ladyboy arsenal

míchaš tu moc obchodů dohromady, alibaba není aliexpres, jinak ano, číňani ti pošlou cokoliv bez poštovnýho, ebay a amazon do česka určitě nic posílat zadarmo nebudou, resp. určitě ne zboží za dolar, tam to "for free" znamená v rámci země, ve které ten kšeft má sklad z něhož rozesílá, výjimkou může být Amazon Prime ale ten se platí, zkus jestli ti daj měsíc trial zdarma, nakup co potřebuješ a pak tu službu v my account normálně zase můžeš na jeden klik zrušit

Reagovat
Blasphemer

To s ebay je blbost. Poštovný zdarma je tam docela častý a už mi takhle přišla i věc za dva dolary, aniž bych platil něco za dopravu.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
cetto

Tak nějak jsem předpokládal, že v době dnešních chytrejch internetů dokáže takovej megashop jako Amazon rozpoznat podle IP adresy, odkud se na ně koukám, a mohl by podle toho vyhodnotit, zda budu či nebudu platit za dopravu. Co už no... kdejakej pidi eshop má podobný funkcionality a div že mi ty trenýrky ve tvaru páva, na který sem se před rokem z hecu jednou podíval, nevhoděj přímo do xichtu, ale hlavně že amazon nabízí free shipping ale už nenapíše, že musíš bydlet v okruhu 100m kolem danýho shopu

Reagovat
Posledni Kovboj

cetto objevuje svet, vol. 27

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pospec7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
PlackaSKS

když nechceš rychlejší dopravu, tak z číny přes aliexpress je to "free" zdarma, protože jim to dotuje stát/čínská pošta. jen to trvá

Reagovat
PlackaSKS

o ničem jiném než to co je v tom článku zatím nevím, takže novinky asi žádný. ale celníci už začali namátkou vybírat zásilky nižší hodnoty, které pak projdou celním řízením... zatim jen namátkou, aby vůbec zvládali proclívat

Reagovat
smazaný uživatel

Diky.

Reagovat
7kaka7

O co, že se ještě v průběhu sezóny bude tahat z rukávu trumf v podobě Ria Mavuby, protože se někdo z "def. záložníků" zraní

Reagovat
papanegra

Kreteni zasrany, nase jedine poradny DM jde pryc.. stacilo ho jen dostat do hry a formy..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PlackaSKS

do formy? on minulou sezonu hrál dobře, ne? myslim, že ve francii pravidelně nastupoval

Reagovat
smazaný uživatel

jako Mandjeck mi z tech lonskych megaposil pripadal snad nejlepsi. A spolu s nim Mavuba, ale toho jsem vidal vetsinou jen behat jako Kante, ale bylo na nem zas videt, ze na to tady nesere (jako treba TBC) Skoda,ze je Sparta nenechala hravat spolu, nenastupovali spolu moc casto, jestli vubec...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty komentáře tady

Naprosto logickej krok od Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

jasny, perspektiva minimalni, plat velkej, ale chapal bych to kdyby nas tam netlacila bota a meli sme tam nakou adekvatni nahradu

Reagovat
7kaka7

Nejhorší na tom je, že očividně sportovní vedení řeší kolik hráč bere a podle toho to vyhazujou nebo dávaj šanci, což je sice za normálních okolností logickej postup ale po loňskym utrácení to logiku postrádá.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť tenhle post nás zase až tak netlačí a máme na něho tři prdele hráčů. A Mandjeck očividně není lepší než Kulhánek.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdendo ?

Reagovat
ratusek

Reagovat
Blasphemer

Netlačí ani trochu. A Kulhánek s Váchou... to je jeden lepší než druhej.

Reagovat
smazaný uživatel

Kulhánek je naprosto v pohodě. Byť má nějáké rezervy. S tou jeho stádovitou kritikou nesouhlasím. Mimochodem. Kdo vyslal Tala do nájezdu? Ano Kulhánek.

Reagovat
Kang & Kodos

Má velký rezervy. Já jsem rád za odchovance v sestavě, ale bohužel zatím nevypadá, že by na to měl. I když mu budu přát, ať si mě (a všechny ostatní) namaže na chleba

Reagovat
smazaný uživatel

Ale horší než Mandjeck není ani náhodou, tak nechápu ten výsměch. Je naprosto logický, že hraje Kulhánek. Lepší dm nemáme a zase takovej tragéd to není. Mandjeck má ty rezervy dle mě větší. Byť to může být způsobeno tím, že mu je to tady kulantně řečeno u prdele - další důvod proč je dobře, že odešel.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě alespoň jednu přidej.

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt ti přijde v pohodě aby na téhle pozici hrál hráč, kterej hraje většinu času na schovávanou?

Sice tu reaguješ tou jednoduchou průnikovkou na Tala, ale zároveň je na tý situaci krásně vidět, že ntam není žádná nabídka spoluhráčů, žádnej odskok do strany, prostě nic, jen se k němu ten balón odrazí i když je pořád schovanej za soupeřem...

No a tohle je Kulhánek v celý svý kráse...

https://youtu.be/b-rvUpGWSFA?t=6m57s

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě to je asi jeho nedostatek. Na druhou stranu on tam od rozehrávky není. Jeho úloha je držet prostor, vyhrávat souboje, čistit to tam. Což se mu celkem daří. Rozhodně ne hůř než jeho konkurentům. Navíc s přibývajícími zápasy se může vyhrát, zvýšit sebevědomí, zkušenosti a může zlepšit i tohle. Mandjeck se už nezlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak že tam od tý rozehrávky není? A kdo jinej má asi vypomáhat Kangovi a stoperům? To klidně do prostředka hřiště postav kužel, kterej za zápas vyhraje stejnej počet balónu jako Kulhajs,

A přesně jak píšeš - "může se zlepšit"... jenomže zlepšovat se má na hostování v Liberci, ne v základu Sparty, když na ní momentálně prostě nemá. Navíc kolik soubojů vyhraje za zápas? Dva? Jeden? Víc určitě ne. A ve z nějakýho důvodu hraje pořád na stejný čáře jako stopeři, proto je někdy střed úplně prázdnej.

Jako já souhlasím s tím, že Mandjeck nám je k hovnu, ale on to špatnej hráč není, jen je línej na krok a Spartu má evidentně u prdele.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě tam od rozehrávky není. Od toho tam je právě Kanga a Stanciu. Kulhánek je má zajišťovat. Soubojů vyhraje určitě víc než dva. A na Spartu prostě dle mě má. Nikdy to nebude technik a rozehrávač jako např. Kanga či Stanciu. Jsou to bezpochyby lepší fotbalisti. Ale postav k nim dvoum někoho podobného a minimální zápasový příděl gólů do naší brány budou tak 3 fíky.

Reagovat
smazaný uživatel

On je tam od rozehrávky a pomoci stoperům, nepleť si to s tvorbou hry, tu od něj nikdo nechce. Ale pokud se bojí odskočit si od protihráče a založit útok, tak je tam prostě zbytečnej. Zkus se podívat, jak na téhle pozici hrají hráči ve Slavii (Souček nebo Ngadeu) a v Plzni (Hořava a Hrošovský). Při srovnání s těmito hráči si uvědomíš, že my hrajeme víceméně o deseti, protože v drtivý většině zápasů musíme hrát proti obranýmu bloku.

Reagovat
smazaný uživatel

https://youtu.be/b-rvUpGWSFA?t=5m28s

A víš co je na tomhle nejhorší? Že čím víc se na něho bude nadávat (což je logický, vzhledem k jeho výkonům), tím víc bude větší alibista a jeho výkony půjdou ještě dolů...

Reagovat
smazaný uživatel

Zase takovou vědu z toho, že přihrál v takovéhle situaci dozadu bych nedělal. Zdaleka jen takhle nepřihrává. On tam není od těžkej přihrávek. Stačí když to předá křidlům, bekům či Kangovi se Stanciem. Klidně přihrávkami na pár metrů. Možná je to trochu alibista a není to náš silný post ale jeho hodnocení mi prostě přijde hodně nespravedlivé. Navíc je to momentálně náš nejlepší dm. Mandjeck by to určitě nevytrhl, takže je jasný, že hraje. A krok Sparty, že Mandjecka poslala pryč je logickej.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Netlačí nás tam bota jo? Ale, ale

Reagovat
smazaný uživatel

Ne

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
icka

Reagovat
mayday

Tak minimální, v 29 letech mohl klidně DM ještě ve Spartě dva roky odkopat. Zrovna v případě Mandjecka si taky myslím, že se z toho dalo udělat víc.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Argumenty

Reagovat
Le Gunner

Je mi z toho fakt smutno... Českou ligu extrémně nesleduji, ale toto je prostě k breku. Jak může být někdo tak tupý a nechávat tam ty Váchy a kdo ví koho dalšího tak dlouho pro nic za nic? Ryba smrdí od hlavy a Křéťa by se na to měl buď vykašlat nebo vystřízlivět. Nakoupit tolik hráčů, ze kterých se dá potenciálně vytřískat mašina na české poměry nadprůměrná... A hraje Kulhánek a Frýdek. A Ščasnému bych vyliskal jenom za ten alibistický ksicht. Zlatý Chovanec.

Reagovat
smazaný uživatel

tam se něco by změnilo max kdyby sparta balancovala nad sestupem Křetinský do toho dává jenom prachy on ty hráče nevybírá to pán zdeněk by se na to měl vysrat , ale co mluvím mi je to tak jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je smutno z toho, že si někdo pořád myslí, že hráči jako Mandjeck jsou v rámci ligy nadprůměrní. Právě kupovat takové hráče byla obrovská chyba, kvůli které kvalita ligy strašně upadla. Nechci se zastávat Frýdka, natož Váchy, ale s nimy v základu Sparta v EL válela. Teď se děsí slabých srbů v předkolech.

Reagovat
Le Gunner

Nemyslel jsem samozřejmě všechny. A nadprůměrné jsem taky spíše přehnal, řekl bych tedy "značně kvalitní". Rističe je škoda, Mavuba by ještě rok hrál a mohl by rotovat se Sáčkem, Vatajelu a Chipciu hrají mimo pozici, zbytek je diskutabilní až nepovedený, respektive se Radakovič nebo Tetteh ještě neměl šanci příliš ukázat. Ano, Sparta válela s Váchou, Matějovským, Dočkalem, Lafatou, Krejčím... Ale teď už by s Váchou neválela.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta by měla pokračovat v tom, co ji přineslo v minulosti úspěch, a dál zapracovávat vlastní odchovance a nejlepší hráče z ligy.

Reagovat
Posledni Kovboj

Nimyyy to je jako Timmy? Jo, a abych nezapomnel:

Reagovat
smazaný uživatel

Jo Konaté, to byla taky opěvovaná hvězda

Reagovat
ratusek
Reagovat
smazaný uživatel

a uz se nevracej.

Reagovat
PBLead

Nevím, co tady brečíte. Hráče s tak mizernou rozehrou ve Spartě dlouho nepamatuju. Čekal jsem od něj aspoň čistou fyzickou sílu, to, že souboje s ním budou bolet, zkrátka že to bude tank. A to on teda fakt není. Za mě víceméně nastejno s Kulhánkem. Jen je blbé, že jej Sparta rovnou neprodala, ale jen poslala hostovat. To už za něj peníze nikdy neuvidí.

Reagovat
andrew96

OT: Trezeguetovi už musí být špatně z toho, jak se furt letadlo s ním vrací do Prahy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
andrew96

Spekuluje se, že zájem Slavie trvá.

Reagovat
smazaný uživatel

Po tom, co prisel Olayinka? To snad ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano. Dorazí minimálně jedna posila. Gala není schopný dát výkupku, takže je ve hře stále Trezeguet a dále se jedná o Gudmundssonovi z PSV a jako záložní plán Kayamba z Opavy. Van Buren je zraněnej na celej podzim a křídlo bude potřeba.

Reagovat
PlackaSKS

podle mě už to křídlo skoro ani nepotřebujeme... olayinka, stoch, zmrhal a auer by mohli stačit...

Reagovat
smazaný uživatel

Se Zmrhalem do LM... Toho se docela obávám teda.

Reagovat
PlackaSKS

do lm se letos nedostaneme a evropská liga bude v tomhle složení podle mě v pohodě

Reagovat
meno

Do LM s prstem v nose.

Reagovat
meno

Zmrhal je fanoušky hrozně podceňovanej. Jeden z hráčů do základu minimálně. Bude nalevo rotovat se Stochem.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky myslím, že křídel máme až, plus ještě Syky s Balutou

Reagovat
PlackaSKS

jop, i když se s nima počítá na střed, tak můžou na zápas, dva zakočit

Reagovat
smazaný uživatel

Kopačky na hovno

Reagovat
oli9

hlavně že je tam kokot Vácha ale dobře vám tak i s Hapalem

Reagovat
C-M@ster

Řešilo se někde, že Zelinka u videa radil Královcovi penaltu a ten ho neposlechl a nepískl ji?

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37748551_892548997612007_6208616268522586112_n.jpg?_nc_cat=0&oh=1a05374ba2eb2ce8deb387528ff892e3&oe=5BC75197

Já bych to taky nepískal, tak mi přijde divný, že Zelinka jo

Reagovat
ratusek

Zelinka je kokot

Reagovat
havrys99

Já jsem ten článek četl a bylo v něm, že mu doporučil kouknout se na video kvůli možné penaltě. Takže akorát bulvární nadpis s tím slovem "neposlechl."

Reagovat
Uwe háže buly

Jako podle pravidel asi být měla, ale už myslim neměl ani míč nebo tak něco.. připomíná mi tu jednu penaltu mam pocit v pohárech, kdy šel Kadlec někam uplně jinym směrem než na bránu soupeře, obránce ho fauloval, bylo to ve vápně a byla penalta no.

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát bulvární nadpis

Reagovat
C-M@ster

Okok

Reagovat
smazaný uživatel

Desi me kolik pozitivnich reakci porad tady ten hnup dostava jak tady tak na facebooku a v jinejch diskuzich o sparte, lidi vazne musi byt slepi jinak nevim jak nekdo muze podporovat hrace jako mandjeck nebo mavuba oba sou to neskutecny flopy a cim driv vypadne jeste mavuba a kaya tim lip proberte se

Reagovat
Uwe háže buly

Jako Mavuba herně byl lepší jak Mandjeck s Kulhánkem dohromady, akorát už prostě neměl rychlost no. Ve slabší lize by to ještě mohl 2 roky vodit.

Reagovat
Kang & Kodos

U nás by byl super, kdyby tam nebyl jeden z dvojice Stanciu/Kanga

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě to nedávno vypadalo, že si Mandžeka Hapal nechá.

Reagovat
REPLIKATOR

Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mohli ještě jednou vyzkoušet

Jak my se Ščukem tvl

Reagovat
smazaný uživatel

Mandjeck > Vácha

ale co už... Hapal tomu rozumí, jak dokázal v zápase proti Spartaku Subotica

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele