Sparťané remizovali v generálce s Vitesse 1:1

20.07.2017, 22:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (253)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Frýdek dnes na pozici defenzivního záložníka snad vyhořel ještě víc než dokázala taková esa jako Hušek, Hoheneder či Holek. Absolutně bez jakékoliv logiky pobíhal všude jak blázen a díky tomu vznikali obří díry v záloze. Rozehrávka taky mizerná.

Lafata na podhrotu no comment. Plavšič musí hrát...Šural není křídlo ani náhodou. Kadlec se skoro nedostal k míči..Sáček u sebe potřebuje vůdce a klidného hráče, s Frýdkem nemůže hrát ani náhodou.

Bogdan v obraně opravdu ne, Zahustel šílenej jako vždy...Kaya skvělej, na začátku měl slabší chvíle, ale pak se rozehrál. Skvěle čte hru, hraje klidně a s přehledem. Štětina byl horší, ale nic, co by mě děsilo....

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas + teda do brany Dúbravka tak nějak z něho čiší klid a chodíi si na centry a nebojim se při každý malé domu co zas s těma nohama provede jako Koubek.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak. Vysoké míče sbírá s přehledem. Perfektivní rozehrávka, vše řeší klidně, diriguje si obranu. Chytat musí on.

Reagovat
smazaný uživatel

Sáček šel dost dolů, snad je to opravdu jen tou situací kolem něj, kdy tam hraje Frýdek s Lafatou...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to těžký, když pro Frýdka jsou klid a kontrola určitého prostoru sprosté slova. Ten buď ať hraje místo Lafaty nebo sedí....Bojovnost je hezká věc, ale k čemu je, když takhle propadává. Věřím, že Sáček půjde herně nahoru až se vrátí Mareček nebo zapojí naše nová posila.

Reagovat
smazaný uživatel

U Frýdka je to i o tom, že prostě skoro rok nehrál, to je strašně vidět. Já bych ho nezatracoval, jen si myslím, že není pravé ořechové, aby momentálně hrál Sáček s Frýdkem a před sebou měli Lafatu, který nestačí...

Reagovat
smazaný uživatel

ten Mandjeck by tam mohl přinést trošku rychlosti směrem dopředu trošku potáhnout míč a rozdat to, teda v tom aspon doufám.. škoda že je zraněnej Nestor myslim, že ta pozice místo Lafaty by mu fakt seděla..

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc Frýdek hodně fauluje. Dnes podal opravdu otřesný výkon

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Frýdek je nový typ hráče, tzv. card-to-card player

Reagovat
Aldeano

Kaya skvělej?

Reagovat
smazaný uživatel

Byl fakt skvělej.

Reagovat
Aldeano

V čem?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, krom prvních cca 20 minut hrál s přehledem.

Reagovat
Aldeano

V čem byl skvělej? Takhle by to podle mě odehrál Mazuch. Ale snad to bude jen lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jsem psal, klid v rozehrávce, silný v soubojích, žádné ustupování a osahávání jak měl ve zvyku Holek.

Reagovat
Aldeano

Tak s Holkem jde porovnávat málo kdo Jen v čem ti přišel lepší než Štetina? Ten četl hru taky dobře, pravda, dost se básnilo o jeho rozehrávce, ale jednou přihrávkou útočnou kaci rozehrál...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono hrát ve středu ve dvou hráčích to se pak nedá hrát.. Lafata tam stojí na podhrotu a ani si nedojde pro balón. Je jasný, že když někdo má tři hbitější hráče na středu, tak tam ten prostor nebude..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patrikhm

Sparta, druhý vícemistr ligy 2017/2018

Obávám se ale, že s tím gulášem, co dělá ta italská buzna v sestavě - Vatajelu obrana, Lafata záloha, Sparta moc velkou díru do Evropy neudělá a vypadne už s CZ Beograd..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dave30

Opet musim podotknout - pouze priprava. Proc mam ale pocit, ze vsichni zacnou hrat az po polocase( nejen Sparta), kdy se vystrida spousta hracu a je to vsechno takove uplne jine...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi většina se shodne na tom, že 2.poločas byl lepší, jak ten 1.Ale i tak si myslím, že celkový dojem z generálky není pozitivní.Příjde mi, že Strama furt moc míchá se sestavou.Po dnešním zápase snad není pochyb o tom, že bude proti Bělehradu Plavšič v základu.Podle mě ve všech zápasech, co nastoupil, tak odevzdal 101% a v žádným zápase nepropadl, ale vždy byl týmu prospěšný.

Problém vidím v tom, že hráči (Kaya, Mandjeck, Janko), co by měli být za týden v základu, zatím nejsou sehraní, jelikož v přípravě skoro nic neodehráli.U posledního jmenovaného by to byla premiéra.Další problém je i tedy u Bena Chaima, to měla být největší posila, ale nejen, že nic neodehrál, ale je dost možný, že ani 3.předkola nestihne.

Jinak ten Kaya, na to, že hrál za Spartu 1.zápas, tak se mi docela líbil.Nesehranost ještě byla vidět, ale působí na mě jako velký bojovník.

Reagovat
Hubna

Jak teda vidíte ideální sestavu?

Reagovat
Mates_Matesović

Dúbravka - Costa (Civič), Kaya, Štětina, Karavaev - Mareček, Mandjeck - Ben Chaim (Šural), V.Kadlec, Plavšič - Janko

Reagovat
GORANGA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Civič ani náhodu...

Reagovat
Aldeano

*náhodou

Reagovat
smazaný uživatel

Dubravka

Kara-Kaya-Stetina-Kadlec

Sacek-Frydek / Marecek

Plavsic-Chaim-Vatajelu

Janko / Sural

This is my sen

Reagovat
smazaný uživatel

Dúbravka

Karavajev, Kaya, Štětina, M.Kadlec

Mareček/Sáček Mandjeck

Plavšič, V.Kadlec/Rosický, Ben Haim

Janko

Reagovat
smazaný uživatel

Dubravka - Karavaev, Kaya, Štětina, Costa - Mandjeck/Maraeček ,Frýdek - Plavšič/Vukadinovič Šural/Rosický, Ben Chaim/Vatajelu - Janko/Lafata

Reagovat
Uwe háže buly

Dubravka - Karavajev, Štetina, Hňup, Costa - Mareček, Sáček/Mandjeck? - Plavšič, Rosa, Vatajelu - Kadlec/Šural

Případně zkusit Plavšiče na středu místo Rosickýho a na křídlo pak Ben Chaima nebo Vukadinoviče.

Reagovat
smazaný uživatel

Bičík - Vatajelu, Kaya, Štětina, Karavaev - Mareček, Frýdek - Šural, Ben Chaim, Plavšič - Janko

Reagovat
smazaný uživatel

Já to nechám na Strammacionim

Reagovat
smazaný uživatel

O stopery bych se letos vůbec nebál. Kdyz počítám i Costu tak máme 4 kvalitní stopery, který můžou v klidu hrát a až Kaya bude rozumět všemu co na něj Dúbravka volá tak bude taky lepší..

Reagovat
smazaný uživatel

Myslet si, že se to za těch pár týdnů sehraje do dokonalosti, je hooooooooodně naivní.

Ze začátku se to holt bude muset urvat indiviuální kvalitou. Janko bude super, ale nemůže mít vedle sebe Lafatu a na křídlech Šurala s Kadlecem, Kaya dneska vypadal slušně, ale je příliš brzo na to něco soudit...

Reagovat
smazaný uživatel

První poločas katastrofální. Venca Kadlec je úplně mimo, do sestavy to bude mít hodně těžké. Zahustel to samý.

Stoperská dvojce více méně obstála, Vatajelu si podle mě řekl o základ. Šural bojoval a levá strana mu teď patří.

Frýdek hrál v prvním poločase nosiče vody a byl šílený, kazil co mohl, plašil. Sáček - muž na zemi si s ním vyměnil do druhé půle role a šel nahoru.

Lafata no comment, Janko je pomalý až oči bolí.

Karavaeva a Plavšiče to spolu baví, hráli skvěle, jasnej základ.

Bohužel je to ale jak za Rady, hrajeme po křídlech

Reagovat
smazaný uživatel

Taky s kým by Sparta mohla hrát přes střed, že.

Reagovat
smazaný uživatel

Vatajelu si řekl o základ a Šural bojoval a levá strana mu teď patří. Tam jsem skončil, protože tohle jsi nemohl myslet vážně...

Reagovat
smazaný uživatel

A s čím neslouhlasiš?

Reagovat
smazaný uživatel

S tím, že Vatajelu si řekl o základ, a že Šuralovi patří levá strana... Jsem myslel, že jsem to dal dost najevo.

Reagovat
smazaný uživatel

Šural souhlas s Nerim.Co se týká základní 11 na příští zápas, tak si myslím, že je ale dost pravděpodobný, že bude hrát Vata v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vatajelu je slabší v bránění, jasně. Ale jedinej je schopnej dat míč do vápna, aby to mělo nějaký smysl. Bojoval, dokonce i vyhrál pár hlavičkových soubojů (!!). Šural dneska taky bojoval a jako jeden z mála byl schopný si dát balón. Kdo jiný než on teď?

Reagovat
Uwe háže buly

No Vatajelu na křídlo a Šural na hrot, jedna z mála věcí co na jaře celkem fungovala.

Reagovat
smazaný uživatel

Šural nepatří na křídlo, Vatajelu na beka. Tečka.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně je řekl, to, že Karoch s Bosákem jsou slepí, to už je bohužel jiná písnička. Samozřejmě tam měl problém, ale taky na to byl úplně sám. Šural se pořádně nevracel a Frýdek na levym středu hrál tak mizerně, že mu vůbec nepomohl. Navíc po jeho skvělym rohu padnul gól. Kopací techniku má skvělou, jen si to neměl moc s kym dát.

Reagovat
smazaný uživatel

Čtu to potřetí a pořád tu první větu nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

protože neumim psát... Vatajelu si řekl o základ. To, že Karoch....

Reagovat
smazaný uživatel

Seru na Bosáka s Karochem, dneska byl Vatajelu špatný, krom dobrých standardek neukázal nic. Dneškem si o základ imho opravdu neřekl, ale celkově si ho dokážu představit na levém křídle, na beka se prostě nehodí.

Reagovat
smazaný uživatel

"Chtěl bych připomenout, že v prvním poločase bylo na hřišti sedm hráčů z minulé sezony. Jde o to, aby se naučili pracovat s pokyny nového trenéra."

Snad bude tvrdý a přísný a jakmile nebude někdo dodržovat, tak z kola ven.

Reagovat
smazaný uživatel

„Hráli jsme velmi špatně, báli jsme se hrát a odhaduji, že jsme ztratili tak deset nebo dvanáct míčů ve středu hřiště. Navíc jsme nedokázali dostat míče do vápna a špatně jsme napadali,“ uvedl kouč po zápase.

Líbí se mi, že vše říká na rovinu, tak snad po uvidíme i na sestavě.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, je konkrétní a očividně ví, co od nich chce.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Může mi někdo vysvětlit, k čemu je dobrý střídání Juliše v 87. minutě? Jako taktický střídání v přípravě je to kravina, zdravotních problému Vatajelua jsem si něvšimnul. Co na Julišovi za ty tři minuty (+jedna v nastavení) může zjistit mi hlava nebere.

Reagovat
Spalovač šancí

Zjistí se to, jestli ho má smysl dávat do ostrého zápasu na cca 5 posledních minut ...

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím.

Přečetl jsem si to, rozumím tomu co píšeš, ale furt mi to připadá jako blbost.

Kdyby to bylo patnáct, dvacet minut. Ale tři?

To je zázrak, když se potká s balonem.

Reagovat
smazaný uživatel

Si dělá prdel, tos pochopit mohl.

Reagovat
Spalovač šancí

Primárně jo.

...

Ale na druhou stranu si ho opravdu mohl Strama testovat, jestli i na omezeným prostoru bude makat naplno. Z tréninku ho má třeba zaškatulkovaného jako poctivé kopyto a chtěl to prubnout i v přáteláku.

Reagovat
smazaný uživatel

Teorie zajímavá, ale jelikož Lukáš odehrál dost minut i v těch uplynulých přátelácích, tak si to nemyslím, tady jen stahoval Vatu, ten toho měl plné kecky (klasicky) a už tam byl absolutně k hovnu a na lavičce už nikdo jiný nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď už do chápu, dík

Reagovat
smazaný uživatel

Moulo

Reagovat
smazaný uživatel

chtěl vidět jestli dokáže vystřídat dostatečně pomalu aby to bylo použitelné v mistrovském utkání

Reagovat
Kang & Kodos

Ještě že se na to kouknu až ráno, protože už podle sestavy jsem si říkal, kdybych to viděl večer...

Reagovat
Snatus

Bez pořádných křídel se hraje špatně. Smutné je, že v útoku je zas přetlak jak blázen. Kadlec, Šural, Janko, Juliš, Lafata. Celá ta sestava nedává vůbec smysl a to Spartu potopí. Moderní týmy se snaží hledat do útoku dynamické hráče, ale Sparta přivede Janka, rakouského Kollera, ten útok se měl pořešit lépe.

Reagovat
Uwe háže buly

Ten útok se hlavně nemusel řešit vůbec. Kadlec, Šural, Lafata a Pulkrab by v pohodě stačili, 2x2 typy útočníků. Radši měla přijít posila do zálohy.

Reagovat
Kang & Kodos

Kadlece už by měli kopnout do prdele, ten kromě Interu za celej rok nezahrál dobrej zápas. Jsem na něj čim dál víc alergickej.

Reagovat
Spalovač šancí

Buď trpělivý, Venca se ještě nedokázal pořádně aklimatizovat.

Reagovat
Uwe háže buly

To je přehnaný, měl tam loni víc dobrých zápasů, kdy mu to tam jenom nepadalo. Rozhodně mu, po odchodu Pulkraba z těch útočníků věřim nejvíc, společně se Šuralem. Ale to až pod jinym trenérem.

Reagovat
Spalovač šancí

Stejně nechápu tu snahu sehnat nového útočníka, když Šural úplně stačí

Reagovat
Uwe háže buly

Zato statickej Janko to vytrhne, oni na něj všichni počkaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolikrát si Janka viděl hrát?

Reagovat
smazaný uživatel

Každý kdo sleduje fotbal už snad mnohokrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Takových fanoušků rakouského a švýcarského fotbalu!

Reagovat
Snatus

Ono se těžko člověk prosazuje, když nehraje na své pozici a přitom je často zraněný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ač jsem ho hájil, tak mi poslední dobou přijde, že to má úplně na háku a sere na to. Asi potřebuje plukovníka, aby mu zase řekl, že hraje na hovno, nebo nevím...

Reagovat
Kang & Kodos

To je právě jedna z věcí, co mu vytknout moc nemůžu. Nepřipadá mi, že na to sere. Ale on si dá pár zápasů, pak má měsíc bebí, a takhle 3x dokola za celou sezonu. A když už teda hraje, tak bych byl radši, aby snad nehrál. Protože koukat se, jak dopadl takovej talent, to je k pláči.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

To je právě jedna z věcí, kvůli které jsem ho bránil, ale tahle příprava ukázala, že to má v piči.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
papanegra

Zkusil bych Frydka na levej kraj obrany, tam nás tlačí bota, Kadlece když už, tak na podhrot, na kraji nemůže bejt.

Dubravka

Kara-Kaya-Costa/Stetina-Frydek

Mandjeck/Sacek-Marecek

Plavsic-Kadlec/Sural - Chaim

Janko

Reagovat
Aldeano

Kadlec na podhrot a Frýdek po dnešku do zálohy nevim, nevim...

Reagovat
smazaný uživatel

Pak že Mareček není přeceňovanej, všichni ho mají v sestavách Tam bych nechal hrát Sáčka. Jinak se asi nic lepšího vymyslet nedá.

Reagovat
Fabregas@ole

Costa je stále zraněnej? Skvělej levej bek

Reagovat
Uwe háže buly

Už je ok.

Reagovat
Spalovač šancí

Skvělý taktický výkon, zajímavé herní vzorce v ofenzívě, pružné reakce v defenzivě. Trenér tedy na 1*.

Až se přidá i individuální kvalita hráčů, bude to válec.

Reagovat
Uwe háže buly

Trenér je spíš zralej na bodlo.

Reagovat
Spalovač šancí

Bodlo je vrchol trenérského umění

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik žonglů dáš bodlem?

Reagovat
salami

viděl jsem asi 20 minut první půle a jedinej vzorec, kterej jsem zaznamenal byl, že to vypadalo jako kdyby měli všichni za úkol hrát na jeden dotek a přesně tomu odpovídala i přesnost přihrávek

Reagovat
dinss

Vašík Kadleců bude rád když se dostane na lavičku. Kdo ze stoperů si bere na starost rozehrávku? Protože Štětina to být rozhodně nemůže. Pomalu každý druhý míč skončil na kopačkách soupeře. Lafata a podhrot je stejný vtip jako Bakoš u nás. Do sezony bude asi největší zbraní standartní situace, teda pokud je bude kopat Vatajelu, který je na tohle fakt výborný ale na LB rozhodně hrát nemůže.

Reagovat
smazaný uživatel

Já tu Spartu fakt nechápu. Přd sezonou měli 3 hráče na pozici CAM. Jednoho pustili do Plzně, druhýmu řekli, ať si hledá nový angažmá, že s ním nepočítaj a třetího radši nenasazujou, aby se nezranil. Tak tam radši dávají Lafatu

Reagovat
Uwe háže buly

Kterej je ten, co si má hledat angažmá?

Reagovat
smazaný uživatel

Konaté myslim

Reagovat
smazaný uživatel

Konaté je podhrot ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten to v zivote nehral..

Reagovat
smazaný uživatel

Moje chyba .

Kde je mu vubec konec?

Reagovat
smazaný uživatel

Hledá si angažmá pokud vím.

Reagovat
Rarášek

Míří do Řecka.

Reagovat
smazaný uživatel

Kam se vůbec poděl Shala?

Reagovat
smazaný uživatel

Hostování v Turecku (Kasimpasa).

Reagovat
Greny

Je v juniorce ...i Konaté i Hybš, který měl nabídku z Polska hostovani s opci kolem 6 mega... ale Sparta by si za nej predstavovala neco mezi 1,5 - 2 miliony euro

Reagovat
Uwe háže buly

Ten by se hodil, ale potřeboval by cas teda..

Reagovat
smazaný uživatel

Shala

Reagovat
smazaný uživatel

Hráčský kádr je to dobrý (aspoň teda cenově), ale ten trenér je ňákej divnej

Reagovat
smazaný uživatel

Mě právě ten hráčský kádr nijak super nepřijde. Pořád Sparta v poslední době dost prodávala a že by za prodané hráče našla náhrady se i přes ty velké nákupy zatím říct nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

V podstatě souhlas - viz závorka.

Reagovat
smazaný uživatel

Právě že i cenově ti hráči odcházeli za víc než přicházeli. Sparta sice koupí hráče za 2M, což je na naši ligu dost, ale pořád nejde čekat že nahradí hráče co odešel za dvojnásobek. Zvlášť když přijde ze zahraničí kde jsou ti hráči přebraní.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem cenu kádru ve srovnání se zbytkem ligy (vyjma SKS).

Reagovat
smazaný uživatel

Otázka je jak pak hodnotit cenu kádru. Na transfermarktu vypadá Sparta dobře, to jo

Reagovat
smazaný uživatel

Aritmetickej součet cen jednotlivců a hodnota TÝMU, jasně, to jsou dvě naprosto odlišný věci.

Možná se pletu, ale přijde mi, že Strama to skládá tak nějak bez ladu a skladu a někdy s udivujícími posty pro hráče, jako kdyby si o nich nezjistil info z minulosti, když už to nemá ve voku na tréninku (Lafata, Vata např.)

Reagovat
Josifek

Individuality slušný, ale někde je přetlak a někde zas něco chybí (nejvíc hráč do středu s myšlenkou, prostě špílmachr). Celkově he tem kádr poskládán nevyváženě

Reagovat
smazaný uživatel

Tak někde jsem četl, že špílmachra nepotřebujou, že budou hrát bez něj. A v mnoha zemích že to tak je normální.

Reagovat
Rarášek

Dúbravka - Karavaev, Kaya, Štětina, Costa - Sáček, Mareček - Ben Chaim, Plavšič, Vatajelu - Šural

Bičík, Hovorka, Frýdek, Mandjeck, Vukadinovič, V. Kadlec, Janko

Reagovat
Uwe háže buly

TOP

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rarášek

Reagovat
Uwe háže buly

(z toho co máme) aby nevypadal jak blázen.

Reagovat
REPLIKATOR

Ta sparťanská záloha, co nastoupila, je fakt k smíchu

Reagovat
smazaný uživatel

Lafi jako nehrající kapitán v základu.

Dobře Strama

Reagovat
r.mrazik

jako fakt museli toho cermaka prodat,kdyz by ted byl v zakladu? bych se divil,kdyby pak smlouvu nepodepsal...

Reagovat
smazaný uživatel

"Lidi" jako Čermák nemají na hřišti co dělat.

Reagovat
salami

tohle je fakt demence, navíc kdy jindy se měl rozehrávat než na konci lonský sezony, kde jste už o nic nehráli, ale tak Rada se ukázal jako vizionář a připravoval tam Lafatu Italovi

Reagovat
r.mrazik

ja to taky nechapu...a tohle italovo "lafi tvoric hry" taky ne...

Reagovat
salami

tak furt tam může alternovat i Frýdek

Reagovat
r.mrazik

parada

Reagovat
smazaný uživatel

Alberto Aquilani posila č.10?

Reagovat
Josifek

Tvl, něco takovýho by se ale šiklo :D (teda nevím, v jakým je ted stavu :D)..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je to Mavuba

Reagovat
Josifek

Čumim na to, ale to teda moc nevypadá jako špílmachr :/..tak kvalita v týmu je, ten střed je nejslabší, ted aby to ještě fungovalo. Ale na zkoušky není moc čas..

Reagovat
h8_sfatto

konečně skončila protekce českejch agentů a hráči se opravdu musí snažit dosáhnout na A tým...teď jen,aby to nedosáhlo na gambrinusopoli úroveň, až dojdou kapříci

Reagovat
SpartaOvenka

Mavuba, hodně dobré

Reagovat
Kostomlat

nechápu, stejnej post jako Mandjack?

Reagovat
smazaný uživatel

Včera náš střed vyhořel jak papír, takže se to asi dalo čekat....

Reagovat
SpartaOvenka

Vypadá podobně, ale kvalita je podle mě úplně jinde a mohla by být okamžitá bez většího sehrávání, nahrát tolik zápasů pravidelně v kvalitních týmech dá hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

360 zápasů za Lille, 114 za Bordeaux + si zkusil i Španělsko...Tohle je top kvalita. Snad to potvrdí

Reagovat
kylo ren

Kolik mu je

Reagovat
Lifted

33

Reagovat
kylo ren

Dik

Reagovat
SpartaOvenka

Pokud mu to sedne, jako teda u všech posil, tak zálohu může pozvednout o úroveň nahoru a před ním třeba ten Frýdek se Sáčkem, naší ligu by mohl zvládat klidně ty 3 roky, na které má smlouvu.

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
kylo ren

Co to je za typ ten mavuba

Reagovat
Lifted

Asi hlavně DM.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, DM

Reagovat
hefy

Sice Francouz, brácho, ale krev, krev je angolská.

Reagovat
Messy<3

Doufám, že ukáže soupeřům, jak se zahání!

Reagovat
hefy

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
salami

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
ZB 07

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

He was born on board a boat in international waters during the period of the Angolan Civil War, and later stated that his birth certificate did not have a nationality on it, reading only "born at sea" he received French nationality in September 2004

Reagovat
Ligter

romantika vyloženě, všechno to k té Spartě směřovalo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
JarousFCB

Co je zase s Rosou?

Reagovat
ratusek

Ty pičo Mavuba. až se to sehraje tak to bude válec. Ale to by Stračatela musel začít přemýšlet

Reagovat
Kang & Kodos

To je ono. Všichni říkaj jak se to musí sehrát, ale stejně bude půlka lidí píčovat po 20 minutách generálky.

Reagovat
ratusek

No jo. Ale ber to tak že by mě taky být váma sralo kdyby hrál Lafata, Kadlec, Zahustel a další, kteří tam dávno nemají co dělat.

Reagovat
ratusek

A že Frýdek hraje DM atd

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
valloire

Reagovat
Kostomlat

situace ve Spartě mi začíná připomínat pejska a kočičku, když pekli dort. Anebo Babicu: když nemáš ofenzivního záložníka, klidně postav dva defenzivní

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Josifek

Je to takový dost divoký střílení na slepo, kvalita přichází, ale jsem zvědavej, kdo to tam bude tvořit a dirigovat ze středu, když s Rosou se asi počítat nedá..

Reagovat
REPLIKATOR

Mavuba 13 zápasů za repre Francie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ligter

jestli to nějak nezačínáme přehánět s těma posilama. nevím, jestli tohle razantní překopávání kádru někdy dělalo vysloveně dobrotu (byť jména to jsou slušná)

Reagovat
Lifted

Já tomu začínám věřit čím dál tím míň, přijde mi to už taky moc.

Reagovat
REPLIKATOR

Cítím velkej průser

Reagovat
valloire

i já

Reagovat
smazaný uživatel

Já zase cítím vůni chleba, másla a nože. Bude to velká slast až získáme titul po tom vašem posměchu.

Reagovat
valloire

Tak jasně. Jako každej rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako každej ne. Doplň si svou mezeru ve vzdělání.

Reagovat
valloire

Žádný mezery nemám. To bys měl vědět. Sparta si jde pro titul každej rok v hokeji i ve fotbale. Jestli tohle zpochybňuješ, máš rudý zatmění mozku. Sparta bez těchhle cílů snad není Sparta ne? Potíž je v tom, že poslední léta nevíte, jak na to. Tyhle nákupy nemají hlavu ani patu. Kupujete pouze předražený jména bez výkonnosti. Jestli si myslíte, že to budete nějak válcovat, tak ne. Toho Itala jste angažovat nemuseli za ty prachy. Na tohle stačil starej dobrej Csaplár, aby z vás udělal klub západního střihu. Bude výbuch. Připrav se.

Reagovat
smazaný uživatel

My ale nekupujeme předražený jména bez výkonnosti ale hráče, které potřebuje trenér ke své hře. Hráče, které chtěl. Vybuchne leda tak tvoje Plzínka.

Reagovat
valloire

My jsme posílili nejvíc. Někdy je trenér větší posila než hráč. A co to bude za hru? Stahuje se k vám odpad z celý Evropy kromě možná toho Izraelce. A to se ještě uvidí, co tu předvede. Tohle není FM, ale reálnej fotbal. Nemůžeš přivést 10 hráčů a čekat, že něco hned vyhraješ. Obzvlášť, když oni tu motivaci mít nebudou. Hráli top ligy na plnejch stadionech a teď přijedou do vidlákova. Už vidím, jak se všichni přetrhnou. Potřebuje ke své hře.... tos mě rozsekal. Ten týpek, kterýho všude vyhodili, vůbec netuší, co má hrát. V Česku.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu jak můžeš říct, že Strama vůbec netuší co má hrát. Vždyť ho vůbec neznáš. To je argumentační faul dědku. A sám uvidíš jakou nemají motivaci.

Reagovat
valloire

Nejsem dědek cucáku. Když to nevěříš mně, přečti si koment někoho z italský sekce, třeba "10", ten tomu určitě rozumí. Mně stačí, jak to skládá. A to že netuší mi bylo jasný jenom za jeden poločas generálky z Vitesse. Takovýhle typy nepotřebuju sledovat.

Reagovat
smazaný uživatel

jj ten tomu rozumí leda jak koza petrželi. Hodnotit ho budu za několik měsíců. Stejně jako bys měl ty. Teď jsou to jen blbý kecy mladíku.

Reagovat
valloire

Nemůžeš zpochybňovat frajera, kterej se tim zabývá. Ani já bych si to nedovolil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Prostě máš italskýho Csaplára a ten ze Sparty udělá klub západního střihu. Už začal.

Reagovat
hefy

Ital za rok vyhozenej, Sparta na čtvrtym místě, kupa předraženej cizinců v kádru.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
ZB 07

ideální scénář

Reagovat
Kostomlat

Ital může být vyhozenej už v září

Reagovat
REPLIKATOR

Hlavní trenér Sparty 1.1.2018

bude Stramaccioni A. 1.15

nebude Stramaccioni A. 4.50

(Tipsport)

Reagovat
smazaný uživatel

rok bych na kurz 4.50 fakt necekal.. ale verim, ze poleti

Reagovat
REPLIKATOR

Je to k 1. lednu 2018.

Reagovat
smazaný uživatel

ja videl 1. 8. pokud je to k lednu, tak by mel byt kurz aspon 7

Reagovat
REPLIKATOR

Zřejmě je ta pravděpodobnost daleko vyšší

Reagovat
Uwe háže buly

Klidně i v srpnu..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

dřív

Reagovat
smazaný uživatel

Raději se věnuj tomu vašemu ústavu duševně chorých s vyhořelým Vrbou, to bude teprve prima průser.

Reagovat
Shevchenko

To snad ani nemůže dopadnout jinak

Reagovat
xawi

Tak ja dufam, ze Dubravka so Stetinom budu hravat.

Slovenska repre nema koho do brany a Stetina pri sucasnej forme stoperov a potrestatnych Skrtelom a Duricom, moze hrat so Skriniarom zaklad.

Reagovat
Godwinson

Mavuba? Kurva proč sem leze?

Reagovat
r.mrazik

protoze mu je (pravdepodobne) 33 let?

Reagovat
Godwinson

To je sice hezký, ale on je DM, ne křídlo. L1 může hrát další tři roky úplně v klidu.

Reagovat
Kang & Kodos

Tim líp pro nás

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsi ho letos v Lille? Základ nehrál ani pod Passim a Bielsa ho poslal do háje rovnou. L1 by sice hrát mohl, ale v základu tak možná za Metz nebo Caen. Takže je jasný, že po nabídce od nás skočil.

Reagovat
Godwinson

To jasný není, vzhledem k tomu, co sám píšeš. Já nikde nepsal o základu v PSG nebo Monacu :)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak finanční podmínky bude mít ve Spartě dost pravděpodobně lepší, než ve zmiňovaných klubech, a asi mu přijde zajímavější hrát EL a o titul u nás, než o záchranu v L1. Z jeho pohledu mi to docela dává smysl.

Reagovat
REPLIKATOR

Pravděpodobně

Reagovat
r.mrazik

umi ten Mavuba poradne prihrat?

Reagovat
Kostomlat

ale dá určitě aspoň 3 žongly

Reagovat
r.mrazik

tak to je o dva vic nez frydek s lafatou dohromady

Reagovat
smazaný uživatel

No tak posily Sparty vyzeraju dost slusne tento rok :)

Reagovat
Coutinho10
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kostomlat

Jirka Bílek na plac

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=KOdnPkWkFUE Jinak pro Slávii by to byla hooooodně velká ztráta.To se asi budou muset frantíci plácnout přes kapsu, když by ho byla Slavia ochotná pustit.

Reagovat
Greny

to by mohlo byt i víc jak 5-7 mega euro, Marseille nema s financema ted problem ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Evidentně ne, když se podíváš, kolik letos vyplácli za posily:

https://www.transfermarkt.com/olympique-marseille/transfers/verein/244/saison_id/2017

Reagovat
Greny

on tam je ted rok nejakej novej majitel , co prodal baseballovej klub v USA... a vím že chtel hodne investovat

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně bych mu to přál, pro něj ideální destinace Ale pustil bych ho až po předkolech a nejmíň za 200M

Reagovat
Coutinho10

jo...zasloužil by si to a tohle by bylo přesně pro něj, ale nevim presne, jak by to bylo, kdyby u nas hral predkola LM a pak sel tam, jestli by mohl hrat EL za ne, aby to nebyl nejak problem...tak snad zustane aspon na ty predkola, pokud odejde

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, ze to je nejlepsi hrac ligy, hraje se o postup do LM (12 mega euro) a pristi vitez ligy jde do LM primo (dalsich 12 mega euro) je cokoliv pod 6 milionu euro vysmech. Doufal jsem, ze aspon rok zustane, kdyz nakonec prodlouzil.

Reagovat
salami

v takhle krátký době po sobě přivést 2 hráče na stejnej post, no nevim, vidim to trochu podobně jako v případě Altintopa, jako zbytečnost a řekněme i nenažranost

Reagovat
Kostomlat

je to nesmyslnej nákup

Reagovat
Kostomlat

anebo byl nesmyslnej nákup Nad jacka

Reagovat
SpartaOvenka

Spíš ten první byl nesmyslný no. Ale takhle je šance, že když bude hrát špatně jeden, tak ten druhý třeba ne

Reagovat
valloire

Mavuba Sparta si jde pro trofej.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne nech hraju v zaklade Stetina a Dubravka.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
lampas

Toho jsem přesně bál, kdy začnou tahat do týmu přeplacené černé žoldáky, ještě k tomu na pozice, na které nejsou ani potřeba (beru ale že jedno DZ potřeba bylo). To už radši měli z Plzně vytáhnout Ivanschitze a udělali by líp

Reagovat
smazaný uživatel

nechapu, ze po nem nesli, presne zapada do jejich koncepce..

Reagovat
lampas

Upřímně si myslím, že v nynější konstelaci by se i reálně fakt hodil. Navíc jak by tam byl i Janko, tak by to oběma dodalo více klidu a pohody.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký je rozdíl mezi černým,slovenským,srbským,nebo i českým žoldákem ?? Nevšimnul jsme si že by sparta hrála jenom s vlastními odchovanci,akorát ted jsou ty žoldáci jenom ze zahraničí...

Reagovat
lampas

V přístupu, který plyne z jejich genetických dispozicí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna Mavuba je ale hráč kterej nevypouští zápasy,jinak by nehrál v Lille a neudělali by ho na nějaký čas kapitánem.

Reagovat
RickNash

Nezkoušej na něj jít s nějakejma faktama, lampas si vo tý genetice přečet někde na netu a ví nejlíp, jaký jsou všichni černoši

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

A to jsem si nedávno říkal že me tupost některých lidi už nemůže překvapit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

OT :https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/888321332173299712

Pokud tedy Tvrdík nemlží, tak to možná s tím přestupem Deliho nevypadá tak žhavě,

Reagovat
Coutinho10

snad jo

Reagovat
Rarášek

RIOOOO, Tak tohle je solidní překvápko. PARÁDA Jen škoda, že nepřišel teda před Mandjeckem, oba mi příjdou zbytečný .. Ale asi by bylo blbý ted Mandjecka vyplatit ze smlouvy..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele