Stramaccioni budoucnost ve Spartě neřeší, plánuje zúžení kádru
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Stramaccioni přiznal chyby, českou ligu nyní vnímá jinak
27.12.2017, 11:56
Stramaccioni zůstává koučem Sparty, ve vedení bude i Rosický
21.12.2017, 14:17
Fanoušci přerušili trénink Sparty, Stramaccionimu dali letenku
01.12.2017, 16:17
Podle Stramaccioniho hráči ukázali, že jsou ve Spartě právem
27.11.2017, 09:55
Komentáře (286)
Přidat komentářkrál
Hlavně něco napsat. Sice to není vůbec věcné, ale důležité je být první.
jo vole když ležíš v nemocnici po operaci, tak se nudíš
Lobotomie se povedla? Gratuluji.
byznys
Takže jsi prodal ledvinu, abys měl na iPhone?
závidíš, žes nebyl první, viď?
Ono si to sedne, dejte mu ještě 5 let
jenoma aby se toho "dožili" posily jako Mavuba
Ten se doufám nedožije ani jara
jestli berou alespon podobny prachy jako ve FM, tak to potes koste 84k EUR mavuba, ben chaim nakejch 130k EUR, janko asi jenom 40k a vsichni tam jsou tak hrozne spatny a preplaceny a bylo tak hrozne tezky se jich zbavit.. nikdo je nechtel .. vsichni uz vedeli jen tady jsme nabrali takovy plejery preplaceny.. achjo
Jen aby nebyl kádr zúžen o Stramaccioniho.
Jeho vyjádření jsou čím dál bizarnější, to nemá obdoby
Ale musí se uznat, že neztrácí nervy
ano, stejně jako lidi po lobotomii
O to víc se těším na chvíli, až naplno vyteče.
"A teprve potom, pokud by odešlo několik hráčů z jedné pozice, tak bychom někoho přivedli"
"Mít v týmu 28 hráčů je těžké pro trenéra i pro hráče, protože před zápasem vždy musíte osm hráčů vyřadit,"
to přece nemůže myslet vážně, ne?
Čti to v tomto kontextu: "Budu upřímný. Hodně jsem se toho za čtyři měsíce tady naučil".
v jeho případě to ale znamená, že se se naučil jezdit tramvají, že se naučil česky pozdravit a poděkovat, že se naučil jména celýho kádru Sparty...
Dej mu jaro a bude umět jíst příborem.
ok, dal bych mu na jaře volno, aby se naučil jíst příborem
Řek bych, že tramvají určitě jezdit nebude.
On myslel, že si ji koupil a řídí ji.
takže ani to ne, výborně...
Po minulým zápase mluvil o "Kadlekovi", tak nevím ...
a pak po něm chtěj, aby se naučil trénovat
Co je na tom k nepochopení? Pokud se vyhodnotí, že vícero hráčů na jednu pozici už nemá Spartě co dát, tak je možné, že budou někoho nakupovat. Příklad levý bek. Costa s Kadlecem by měli skončit, zbyl by tu jen Čivič. Je tak možné, že budou hledat někoho k němu.
K nepochopení je mj. to, že těch "několik hráčů na jednu pozici" tam natahal on, že on tam natahal tři prdele hráčů, aniž by znal kvalitu těch současných, který mu pak zbytek podzimu tahali trn z prdele
Opět ne. On si nepřivedl ani polovinu těch letních posil.
A kdo je přivedl?
Vedení Sparty.
Poté, co si na ně Strama ukázal...ale máš pravdu, proto taky dávám vedení mnohem větší vinu, už jen za to, že tohodle analfabeta angažovali. To ale nic nemění na tom, co jsem k němu napsal.
Tohle nema smysl. Pokud nevidis, ze pulku prestupu si udelalo vedeni samo, ty odchody a prichody by nastaly, i kdyby prisel kdokoli jiny nez AS, ale i presto mu je hazes na triko, tak je to pak tezky se nejak dal o tom bavit.
Ty tohle máš nějak podložený, nebo si to jen myslíš?
Mám to podložené.
můžeš to nějak specifikovat, nebo si budeš hrát dál na tajemnýho? protože to, co naznačuješ, nedává smysl...
Kotalík a Stramaccioni to potvrdili.
Vážně myslíš, že chtěl Dúbravku, Štetinu, Čiviće, Vukadinoviće, neuskutečněného Jugase a další..., že ti to přijde nesmyslné?
Co se ti nezdá?
Mimochodem, já ti tvůj názor na Stramaccioniho ani omylem neberu, ani se ti to nesnažím rozmluvit, to bych byl šílenec, prostě to není tvůj oblíbenec, tak jako nebyl mým Ščasný nebo Rada a holt to vnímáš jinak. Ani mně zatím Stramaccioni nijak nepřirostl k srdci, nicméně pořád si myslím, že by měl dostat šanci pokračovat.
Já nevidím důvod k tomu, aby dostal šanci (možná finanční, jeho padák by se asi prodražil). Nevím, jak pracuje s týmem na tréninku atp., ale snad ve všech pro mě viditelných aspektech zklamal, neuspěl či selhal.
Hlavně jsem přesvědčen o tom, že mu mluví do sestavy a on si do ní mluvit nechá. Za ten královský plat je mu to jedno, on Křetinskému hladí ego, když říká, že je fotbalový odborník (přitom to je pravý opak) a má klid.
Jeho hraci su teda Mandeck, Mavuba, Janko, Plavsic, Biabiany a Ben Chaim?
Plavšić, Biabiany, Kaya, Ben Chaim, Mandjeck. Snad jsem nikoho nezapomněl...
Takže 3x zklamání, 1x co toho moc nestihl pro zranění a 1x povedený, kterému ale bůhví proč nedal moc čichnout a moc toho nakonec neodehrál...to mi přijde hodně slabá bilance. + Teda Mavuba, jehož příchod v kombinaci s Mandjeckem byl spíš zbytečný, terno to asi úplně nebude, ale aspoň v poslední době začíná něco hrát, po tom bídném úvodu..
No, to, že nevíš, že Plavšić byl celý podzim přerušovaně zraněný, a proto nehrál, ukazuje, jak moc si přetvařuješ fakta k obrazu svému, nebo nemáš páru, co se vlastně děje, takže považuju pokračování v téhle debatě za nesmyslné a to tvé hodnocení je na tom stejně.
Vím že byl zraněný, ale nevím o tom, že by mu to zamezilo až v tolika startech čistě to zranění. Nemůžeš ale říct, že na základě toho, jestli jsem mu v tomhle jednom případě křivdil, je automaticky všechno nesmysl.
Nebo snad chceš tvrdit, že Biabiany,, Ben Chaim, Mandjeck byly zdařilé nákupy (ještě když se vezme jejich cena či plat na naše poměry nadstandardní? Mavuba zatím taky nic moc nepředvedl a Kaya toho odehrál moc málo, na to aby byl nějak více souzen, ale že by v tom málu nějak zazářil, to se říct nedá..
Takže dokovaď mi alespon u půlky z toho nevymluvíš to, že to nebyly zdařilé nákupy, nějakými konkrétními argumenty k danému hřáči proč to není/nebyl fail, tak to, že Strama na přestupním poil shořel, je pravda. Protože ta tvoje logika "v jednom případě si napsal blbost", takže je automaticky všechno blbost, je celkem ubohá (mimo jiné je to oblíbená strategie demagoga Zemana, což ti moc ke cti neslouží). Je asi dost pravděpodobný, že Spatu sleduješ víc či podrobněji, ale to automaticky ještě neznamená, že tvůj názor je správnější..
Já se divím, že se s tím demagogem takhle vybavuješ - na jednom místě tvrdí, že Strama neudělal ani polovinu těch megapřestupů, takže je v podstatě nevinnej, na druhým místě vyjmenuje šest předraženejch "hvězd" (přičemž se nakoupilo jedenáct hráčů, aspoň podle tabulek a obecných tvrzení), který mají jít za Stramou - no jestli tohle není ani polovina, tak vrátím všechny zkoušky z matiky. Tvrdí, že má podložený informace a když se ho někdo zeptá, čím je má podložený, tak napíše skoro holou větu, že to řekl Strama s Kotalíkem - ale kde a jak a nějakej zdroj z něj nedostaneš. Mně nedávno taky tvrdil pár ověřenejch informací, pak jsem zjistil, že pravděpodobně převrátil pár vět našeho šéfa akademie, taky do mě vrtal, jestli vůbec o našich mladejch něco vím a když jsem mu napsal asi desetiřádkovou odpověď, tak mi napsal "Takže meleš hovna" nebo tak cosi. U tohohle individua nemá cenu diskutovat, z něj nic kloudnýho nevypadne, akorát ti napíše, že všechno ví a všude byl a všechno slyšel a viděl.
Ty jdi do prdele, vole, zjisti si, co je to hyperbola, jak to vlastně funguje v mládeži Slavie, zavzpomínej si na Štrougala, vyčistit zuby a spát.
Mám... nemám... mám.. Ale jo. Funkci y=1/x a její odvozeniny znám dost dobře a mohl bych na toto téma diskutovat celkem dlouho, ale tohle je téma spíš pro maturanty. Hyperbolu jako literární formu znám taky - ale nějak jsem si nevšiml, že bys něco takovýho použil. Na Štrougala vzpomínám nerad, nevím, proč bych to dělal. Co se týče mládeže Slavie, meleš furt akorát to samý, totiž že nic nevím, ale zatím jsi mi neřekl ani zbla o něčem, co bych nevěděl. Což je divné, ty přece všechno víš, všechno jsi četl, všechno jsi viděl a všechno ti řekli. Ajaj - asi jsem už měl spát... No co už, holt si dělám, co chci.
Plavšić nebyl drtivou většinu podzimu schoný nastoupit. Byl opravdu několikrát zraněný a logicky trvalo, než se do toho dostane. Oceňuji právě, že se na jeho návrat netlačilo, loni nám tohle několik hráčů neskutečně zrakvilo.
Krátké hodnocení Ben Chaima, Mandjecka (u kterého jsou někteří fakt nesmyslně přísní) máš níže, Mavubu jsem tu už také komentoval níže, nebudu se opakovat. Kayu s Plavšicém kvůli jejich zraněním nejde příliš (u Kayi vůbec) hodnotit. Biabiany se nepovedl. Je tu ale na hostování, jeho odchod v zimě by měl přijít. Na něm se krásně ukázalo, že ač je to Stramaccioniho 'kůň', tak se nebál ho posadit, když mu to prostě nešlo, což je mílový posun oproti všem předchozím trenérům.
A to pozor, nikde nepíšu, že je můj názor správnější, to ani omylem můj názor je názor. Ani nikomu ten jeho neberu, což ostatně píši zase o pár řádků výše. Každý z toho má svůj subjektivní pocit, někdo to hodnotí podle mého názoru hodně příkře, což už také píšu níže. Přijde mi, že tohle vše jsem vlastně nemusel psát, protože jsem to tu už jednou (navíc v pod tímto článkem) napsal.
Zapomnel jsem na Mavubu.
Kto okrem Surala a Kadleca mu tahal trn z prdele?
Božo
Možná ještě Vatajelu.
Tahali mu trn z prdele poté co je Strama nastartoval. Viz Kadlec se Šuralem.
Já bych se nebál říct udělal
Šural s Bóžou .. Jinak mu tahal trn z prdele kdo z těch klubově starších? Ještě V.Kadlec ..
Tak už alespoň víme kdo je cetto.
Co?
Jako je to kokot, ale vyjádřil se celkem přesně ne? Myslím, že ho Sparta nevyhodí a ani není nějaký velký důvod někoho přivést jako to, že musí udělat čistku :) Což je pro Spartu celkem ok, vzhledem k tomu že by mohl přivést dalších 5 nových hráčů klidně
Je fakt kokotský stěžovat si na šíří kádru, když v přestupech měl prakticky volnou ruku.
Ano, přesně. Akorát asi v jiným významu, než máš na mysli.
On si poté, co do týmu natahal 10 nových nesmyslných hráčů, stěžuje, že má širokej kádr, že posily přivede až poté, co prodá NĚKOLIK HRÁČŮ Z JEDNÉ POZICE, že buduje novej tým (přitom začal bodovat až v době, kdy to začal stavět znovu na hráčích, který ve Spartě už byli, takže o nějakým novým týmu nemůže být řeč), z těch jeho posil nehraje víceméně nikdo, přiznává, že českou ligu vlastně vůbec neznal atd...
Vyhodil bych ho už jen za tyhle kecy.
Jsi vedle, žádných deset nesmyslných hráčů si on nepřivedl...
Ale i přesto si tam klasicky nabral svůj odpad, jako to udělal v Řecku. Toho odpadu se budem zas horkotěžko zbavovat..
Odpad? Koho myslíš?
Víceméně hlavně ty přeplacený týpky, který jsou tam podle mě naprosto zbytečný, Ben Chaim, Mandjeck, Janko.. A upřímně teda nejsem ani nějak extra odvařenej z Mavuby, ze začátku mi neskutečně pil krev, vypouštěl strašně moc soubojů..
Ben Chaim mě také sere, ale u něj pořád věřím, že se ještě v zimě kousne a jaro bude jiné. Mandjeck mi nepřijde špatný, oproti Váchovi s Holkem jiný svět. Janko se sebral, ale u něj je problém perspektiva, na jeho pozici máme dost mladších (a momentálně i lepších) alternativ. Ten problém je i u Mavuby, ten se do toho dostal, jak už jsem psal níže, za mě z těch zahraničních posil nejlepší, a narozdíl od Janka hráče jako je on nemáme.
Přišlo mi to trochu nefér označit je za odpad.
Jo možná to bylo přehnaný, mě se asi nelíbilo, že si se ho tak zastával
Chápu. Ono jde o to, že mi ty hodnocení přijdou dost často přehnaná, přísná, nefér a zaslepená emocemi. Proto možná někomu přijde, že je Stramaccioni nějaký můj oblíbenec, za něhož bych byl schopný bojovat na život a na smrt.
To je prdel, jam všichni byli z Biabianyho, Mavuba, Ben Haima atd. vystříkaný, a teď je nazývaj odpadem.
To je prdel, jak se standartně škatulkuje a hází se všichni do jednoho pytle, i když ví píču kdo konkrétně to psal
no jako bzs ho neznal, nejvíc ale pobaví, že vyhodí 4 záložníky ale na jejich místa další 2 nové přivede jede si zase svůj Panathinaikos
Mě baví, že když někdo něco řekne jako hypotetický příklad, tak se toho prvoci a trollové s IQ jejich věku chytnou.
jsi na něj moc přísný.. Taky to může být skryté zoufalé volání o pomoc a omluva..
Jo tak tohle jsem bral jako samozřejmost, že to tímhle zkurvil hned jak přišel Tak můžete být aspon rádi, že mu to došlo teď, že má široký kádr a ne třeba až další léto
Juliše a Civiče, jestli ho nebudeš stavět, poprosím k nám do Brna
Civiče pokud nekoupíme Sobola k nám pls
Na hostování klidně. Mohli byste nám ho rozehrát. Potřeboval by to.
ne ne, to radši do Příbrami než po D1
Prosím konec članků o této Stračatele !!!! Nebo to je nějaky mini souboj se Schickem ?
S Cechen
Plno hráčů musí odejít, ale zároveň konečně potřebujeme tvůrce hry a taky pravýho beka. Protože není možný, aby tam po vykoupení půlky Evropy hrál Zahustel. Pryč Frýdek (od zranění je tak na úrovni ČFL), Janko (když začal něco hrát, tak si pro jistotu sednul), Karavajev (co už...), Biabiany (přitom první zápasy vypadal tak nadějně), Mandjeck (zbytečnej, když tam je Mavuba, a jestli o něj je zájem, tak tím líp) a na hostování Juliš, Nestor a možná na půl roku domů i Ben Chaim. A kdyby chtěli z nějakýho -sporu i Kayu, taky by to nebylo od věci. Po sezoně pak rozlučka s Lafatou a M. Kadlecem.
Juliše by měli pustit už na přestup. Ten stejně ve Spartě nikdy prorazit nemůže. Karavajeva bych určitě nepouštěl.
Karavajeva berem
jojo
Jako Zahustel patřil k tomu lepšímu co za nás na podzim hrálo. Tam není potřeba nic měnit. Karavaeva tudíž prodat, dokud má nějakou hodnotu. Pokud je stále zájem o Mandjecka, tak prodat, Mavuba hrál včera dobře a jako backup stačí Mareček. Určitě prodat Frýdka, ten je po zranění úplně tragickej, na Spartu absolutně nemá výkonnost. Ukončit hostování Biabianimu, stavěl bych na dvojici Vatajelu a Plavšič. Ben Haima nechat jako backup, šancí by dostal dost. Juliš prodat, Janko ukončit smlouvu. Na hrot Šural případně V. Kadlec a Lafi. Prakticky jedinej nákup Dočkal
Lepšímu? Z jeho výkonů mi bylo pravidelně blivno a smutno za Karu, který se na to musel koukat a říkat si, kde je chyba, že místo něj hraje takové kopyto. Spíš patřil k nejvíce nasazovaným hráčům. To ale nemusí jít nutně ruku v ruce s výkony. Zvlášť když údajně hrál na Karův úkor právě proto, že měl být silnější dozadu. Opak byl ale pravdou.
Pane bože nechte mu aspoň sezónu vy hnupové. Zatím mu to moc nejde ale na druhý místo má schopnost Spartu dostat. Co si myslíte že by teď přišel místo něj? To by za 5 zápasu poslouchal to stejný co teď Strama.
Všude jinde by už letěl, i v Beneventu. Český trenér by letěl už v říjnu.
Proto to tu všude vypadá tak jak to vypadá.
tento to tu zvedne
Když se trenérovi nedá čas je to blbě, když se mu čas dá tak je to taky blbě. Vyberte si už. Jako já osobně jsem zastánce toho dávat trenérům čas na práci ať se ukáží. Sice Strama nevypadá jako dobrý trenér ale třeba tu sestavu co nasadil v Bolce tak ta už si myslím by fungovat i mohla, kdyby přivedl ještě někoho místo Zahustela a kreativního střeďáka, bylo by to hodně zajímavý
Když trenér v minulosti prokázal, že umí, tak čas bych mu dal. Tady ten nic takového neprokázal.
To jestli umí nebo ne, ty nemůžeš posoudit.
Posoudili to ti, co ho vyhazovali z předchozích působišť. A posuzuji to já podle toho humusu, co Sparta celý podzim předvádí.
Ve všech týmech kde byl měl +- stejný výsledky, jako ty týmy měli před a po jeho angažmá.
Řekni mi kolik si viděl jeho tréninků. Jak tréninky probíhají. Jaký má styl práce. Jak pracuje s hráčema. Jakou má taktickou přípravu na zápasy. Ještě by mě zajímalo jak on a jeho realizační tým pracuje lépe/hůře oproti realizačním týmům, které tam byli před tím.
Už Méďa to v červenci avizoval, že to je nýmand. Jen to potvrzuje.
Super, takže nic nevíš.
To podľa jedného zápasu by si ho tam nechal? Ten chlap zatiaľ len zničil to dobré čo tam bolo. Nič nové nepriniesol. Horšie je to, že sa ani v jednom týme na profesionálnej úrovni nepresadil. On o českej lige nič nevedel na nič sa nepripravil. To má byť profík? Je mi skoro jasné, že dostane šancu asi aj na jar. Sparta sa bude musieť vyplaviť ešte z horšieho dna ako, ked tam prišiel.
Jenže tam nic dobrého nebylo. Byl tam akorát rozhádanej realizák. Chladné vztahy mezi hráči. Byli tam hráči, kteří už neměli výkonnost ale furt byli nasazováni a někteří hráči měli až moc velký vliv. A do toho přišel trenér z ciziny, kterej ani neměl čas poznat kádr natož ligu. To není jeho chyba. Prostě neměl čas. Vždyť on České lize určitě věděl akorát tak to, že tam hraje Sparta, Slavie, možná Plzeň. A co se týče Sparty, tak viděl možná nějáké zápasy v EL. Znal možná nějáké hráče a to je tak asi vše. Představ si, že bys měl od ledna trénovat Skenderbeu v Albánii. Taky bys při nástupu do práce věděl velký hovno o kádru i lize.
On neměl čas , vždyť tam je půl roku
Vím to, co se děje na hřišti. To je podstatné, ne to, jak je připravuje přes týden.
Pokud se ale vedení rozhoduje jestli ho ještě podržet nebo ne, tak musí přihlédnout i k tomu jak pracuje.
To, že pracuje poctivě, je naprostá samozřejmost, hodnotí se výsledky, ty nemá. Přesto si myslím, že ho podrží a nevyhodí. Když už ho nevyhodil během podzimu, tak mu dá ještě čas. Z logiky věci by musel majitel vyhodit i ty, kdo ho přivedli a kdo ho celý podzim podporovali, musel by udělat radikální čistku, protože ten chlap je jen nejviditelnější část špatného fungování klubu, a na to asi nemá odvahu.
Já nemluvím o tom, jestli pracuje poctivě. Já mluvím o tom jak pracuje. Například Jílek s Olomoucí sestoupil. Začátek druhé ligy se mu nepovedl. Vedení ho podrželo a teď nelitují. A oni ho nepodrželi kvůli výsledkům ale kvůli jeho kvalitní práci. A pod Kotalíkem a Požárem je židle rozhoupaná jak po vlně tsunami.
Toho Jílka podrželi, bo věděli, koho drží, navíc tehdy prý stačilo, aby nevyhrál v tom jednom venkovním utkání a šel by. Stramaccioniho brali, aniž by ho většina z klubu znala. Jako Ital má úplně jiný styl práce, což může být v Tebou zmiňovaných položkách pro něj plus i minus. A rozdíl mezi ním a Jílkem je nejen v kádru či jméně klubu, ale v tom, že mu přivedli skoro všechny, na něž si ukázal, dostal výjimečné podmínky, a přesto vrší jeden neúspěch za druhým. Když se podíváš na srpnové diskuse, byl jsem jeden z těch, co říkal, že si to sedne a je třeba mu dát čas, takže neplivu po něm od 1. kola. Ale toho času dle mého dostal už dost a nepřesvědčil. Je to prostě můj názor a ten nezměním, pokud neukáže radikální zlepšení. Další debaty by nevedly k ničemu, jenom bychom víceméně oba omílali v jiných podobách to samé.
Oni to ve Spartě stejně všichni vědí, že se Stradivárim udělali chybu, jenže si to měli hlavně pohlídat při sepisování smlouvy. Už mohl být dávno na Apeninách. Ikdyž Spartě nefandím, ale není to dobrý trenér ani pro ni, je jen dobrý rétorik a herec. Našel křena (to není narážka na majitele, jen se tak říká dojné krávě v lidském těle), tak proč by vám pro takové peníze neudělal kašpárka ?!!!
U nás se křen říká tomu, kdo je jako třetí osoba na něčím rande.
To je možné, ale křen se vždy říkalo někomu, kdo je určen pouze na oškubání, ať to bylo v byznysu, spoluhráči do karet nebo pro sexspolečnice.
Znám to spíš jako kořena, i když kořen má i významy jiné.
I ty máš pravdu, používá se ale oboje.
Času dostal dost
Príde Straka
Jiný trenér by letěl po derby
Jinak při našem způsobu hledání novejch trenérů bych tam asi nechal Stramu. Vyhazovat trenéry každej půlrok, to se fakt neposuneme. Když neudělá 2. místo, tak může letět.
Největší chyba si myslím byla vyhodit Zdendu. Jasně minulej podzim to stálo za hovno ale hypoteticky prohrál "jen" derby. Navíc po tom úspěchu v EL se prodalo spousta hráčů jako Krejčí, Schick, Brabec. Kdyby jste napumpovali ty miliony do toho v době kdy vás měl Zdenda tak si myslím, že letos by jste minimálně Plzni dýchali na prdel. Ono když musíš hrát s Kadlecem, Holkem a Konatem v základu to by nedokázal žádnej trenér s tímhle hrát pohledný fotbal
Největší chyba (posledních let) se stala přesně loni, kdy Holoubkovi kompetence převzal Požár.
Pro me bylo velikou chybou, ze se Scasny vubec angazoval. Tenkrat prijit misto nej ten Hag uz v zime, jsem presvedcen, ze bychom byli trochu dale, hlavne bychom meli za sebou tuhle divnou a rozpacitou zacatecni fazi po angazovani zahranicniho trenera, ktery vetra ten chliv, takhle jako by se reklo: Nam se ten smradek libi, jeste si ho tu zesilnime...
Veril by si ksiltovkarovi v Sparte?
S timhle kádrem ne. Bůhví, jestli vůbec umí anglicky. A on sám by se do Sparty asi nehnal, když vidí, jakej je tam bordel
Jak mohl trénovat italskou ligu?
Jak? Blbě.
no třeba v Interu v té době tréningy vedl spíš Cambiasso...
Plavšič a Čivič jednoznačně ukázali, že na základ mají a měli by dostávat mnohem víc prostoru...
Koho bych poslal pryč?
- Costa, Michal Kadlec, Mandjeck, Mareček, Karavaev (ikdyž mně to rve srdce), Biabiani, Mavuba, Frýdek, Néstor, Janko (ikdyž si myslím že by byl platný kdyby ho víc stavěl), Juliš
Proč Mavubu a Costu?
To co Mavuba si v klidu odehraje i Sáček, který je samozřejmě 1000krát perspektivnější hráč. A Costa - mám za to že už není ani zdaleka tak nenahraditelný jako dřív a proto bych na kraji daleko radši viděl třeba toho Civiče
Místo Costy do základu Civič. Costa jako náhradník. Jinak Sáek na Spartu zatím nemá, poslal bych ho někam na hostování, třeba Jabko nebo Liberec
Mavubuv prehled a jistotu Sacek nema, ale mohl by hrat vedle nej misto Frydka. Za me Mavuba nejlepsi z tecb letnich zahranicnich posil zatim.
Karavaev do Slavie
Sestava jaro: Dúbravka - Zahustel, Kaya, Štetina, Civič- Mavuba, Dočkal - Plavšič, V. Kadlec, Vatajelu - Šural náhr.: Bičík, Hovorka, Costa, Mareček, Ben Haim, Rosický, Lafata
Takhle to nevypadá špatně
Tak Hovorku pošlete zpátky do Liberce jestli o něj nestojíte, na střídačku je ho škoda
Kde je Biabiany?
v bare
Hledá si angažmá....
Tak jsi vyházel 4 defenzivní záložníky
Nemá cenu ho odvolávat. Navíc po včerejším výhře je neodvolatelný.
Je to skutečně neobvyklé, když energetický magnát ze svých zisků věnuje nemalé peníze na charitu - stáž pro věčného studenta fotbalového trenérství z Itálie.
Vyhodil bych Kayu, Biabianyho, Mandjecka, Mavubu, Ben Chaima, Janka a Karavajeva a stáhl bych z hostovačky Holka, Váchu a Vukadinoviče. A koupil bych zpátky Dočkala s Čermákem. Skončit by měl jenom Rosický.
Jasně vyházet vyházet půlku kádru, to je řešení. A ještě vzít zpět ty nekopy Vácha a Holka...
U obchodu jsou vždycky minimálně 3 strany.
U Sparta - Čermák - Plzeň... kolik stran myslíš, že by bylo pro prodání zpátky?
Ani jedna.
toto se líbí všem mimo fanouškům Sparty..
Čermák
Už to tu niekto písal. Nikto ho neobhajuje a treba povedať, že to bol veľmi ťažký polrok, ale myslím si, že sa hodne preháňa. Je treba si uvedomiť, že prišlo viacej ako 10 nových hráčov. Tak isto treba povedať, že v podstate všetko išlo proti nemu a to opäť nie je jeho obhajoba. Tažší súper ako on dostal v 3. predkole asi nemohol byť. Bol na neho obrovský tlak.
Treba sa na to pozrieť ale z troška inej stránky. Ak sa hodnotí tento polrok ako obrovská katastrofa, tak strata 4 body na 2. miesto nie je až také zlé. Keď zoberieme do úvahy že tam teoreticky chýbajú body, kde možno trebalo troška viacej šťastia ako -2 s Bohemkou, -2 v Zlíne, tak by to nebolo možno až také zlé.
Myslím si, že náskok Plzne nie je možné brať do úvahy, pretože strata ostatných je podobná a nehodnotí sa tak kriticky.
Niekde som čítal, že ak sadne 20-30 % posíl, tak je to úspech. Už inde sa pisalo, že tie posily nakoniec tiež tak zle nedopadli. Dúbravka, Štetina sa dá povedať, že majú veľmi silné miesto v základe. Mavuba sa ukázal ako solídna posila a nemôže nikto čakať okamžitú adaptáciu a druhú polovičku jesene mal solídnu. Plavšič a Čivič môžu byť dobré posily do budúcna. Kaya nestihol nič ukázať.
Dá sa teda povedať, že prepadák naozaj možno bol len Ben Haim, Janko, Mandjeck (nemyslím si, že to bola úplna tragédia ale ďaleko za očakávaniami), Biabiany.
V konečnom dôsledku sú veľké pozitíva Hovorka, Dúbravka, účasť Rosu, zdvihnutie Kadleca a solídne výkony Šurala. Myslím si, že na tomto sa dá do jarnej časti solídne postaviť mužstvo, pretože ten káder možno potrebuje skvalitnenie 1-2 hráčov. Chýba klasická 10tka a stále mám pocit, že bola uzatvorená dohoda medzi Kréťou a Dočkalom, že sa proste do roka vráti. Osobne predpokladám, že v zime sa Dočkal vráti a Sparta na tom ešte zarobí a vyrieši problém 10tky.
Joo, přišlo 10 nových hráčů, ale ne proto, že jich muselo 10 přijít, ale proto, že je tenhle šašo si nechal natahat. Soutěž v předkole těžký, vypadlo se, ale zas o to měla pak Sparta lehčí situaci v lize/poháru..
4 body jsou relativně malá ztráta, ale při kvalitě Sparťanského kádru je to pořád velký neúspěch (navíc když jsme vylítli z Evropy a poháru).
Že má Sparta na čem stavět, to je jasný, ale to už bylo jasný i před sezonou, pár slušných hráčů tu bylo a stačilo smysluplně posílit na pár postech a až by se tenhle p!čus neznalý českých poměrů rozkoukal, co kde ještě Spartě chybí, mohli přijít jedna dvě větší posily ještě v zime.
Ten chlapík je fakt uplně mimo, sice mluví o tom, jak se tu učí, že z chyb se učí nejlepe atp., ale nemůže v jeho pozici dělat úplně začátečnický chyby jako třeba naprosté předimenzování kádru a některých pozic, zatímco některé obsazeny kvalitně nebyly. Další věcí je herní projev, který žádný týmu nedokázal vtisknout.
Ten jeho půlrok s ohledem na možnosti, která měl na CZ poměry nebývalé, lze brát jako velmi neúspěšný a to jak z hlediska výsledků, herního projevů, tak zbytečně vyhozených peněz, které byly zhodnoceny zcela zoufale..
*soupeř v předkole
*mohly
Byl tu problém s křídelními hráči s stopery. Na tuhle pozici hráči přišli. Vážně mi přijde, že někteří vůbec nepřemýšlí, když něco píšou.
V první řadě byl problém, že nebyl od odchodu Dočkala pořádný tvůrce hry, krom Rosickýho, s kterým se bohužel nedá nikdy už počítat. A nepřišel nikdo. Křídlo stačilo tak jedno, ted máme minimálně dvě navíc. DMC možná jeden by se hodil, ale přišli zbytečně dva hráči na tuhle pozici :O.. Janko taky zbytečnej trade, když ho v podstatě odepsal po jednom zápase..stopeři asi jako jediný celkem OK, Štětina se chytl slušně (i když to myslím bylo ještě před tím italským Šmatlákem), Kaya úplně hvězdě nazazářil, ale tak šancí až tolik neměl..
Jako jestli myslíš, že takováhle přestupová politik je ok a že přišli jen hráči a na pozice, které byli potřeba, tak fakt "přijde, že někteří vůbec nepřemýšlí, když něco píšou."
Prostě tu největší chybu udělal hned na začátku - bez nějaký hlubší analýzy současnýho kádru si začal do týmu tahat svoje hráče, což zákonitě muselo způsobit velké pnutí a roztržení kolektivu na dvě skupiny. Už tak těžký nástup na lavku si tímhle ještě ztížil. V tomhle bodě shořel manažersky ...
Pak začala sezona a on začal rozhodnutíma jako Lafata na desítce, pak začal točit stoperské dvojice (v prvních 6ti mačích představil 5 kombinací stoperů). V té době se začal odkopávat i jako trenér ...
Týmu nedokázal nejen vtisknout nějakou tvář, ale on nedokázal určit ani směr, jak chce hrát a na co chce sázet. Nezávidím koučům, kteří se měli na zápas se Spartou připravit, protože tam nebyl žádný systém, styl, tam nebyla ani jasná základní jedenáctka ... Prostě se Sparta stala stoprocentně nečitelnou.
Někdy má tým problém s nefunkční zálohou, nekreativitou, neefektivitou v útoku, nízkým presinkem, fyzičkou, taktickou přípravou, propustnou obranou nebo s děravým brankářem ...
... Sparta má ale asi všechny tyhle neduhy. Prostě tam teď nefunguje nic. Kouč i hráči se prostě nemají čeho chytit. A protože je to v takovýmhle chaosu, tak se těžko budou problémy řešit, protože je jich tolik, že se to prakticky ani nedá stíhat. Oni nemají základy, takže nemají ani na čem stavět a na co ty nacvičené automatismy navazovat. Ten tým je totálně v rozkladu. Tady se žongluje se jmény, která mají tým opustit, ale Sparta by prvně měla najít trenéra, který bude schopný ten tým přes zimu dát do nějakýho snesitelnýho stavu, aby se pak mohlo na jaře s tím týmem na nějaký úrovni pracovat. Na jaře se nehraje vůbec o nic, tak se můžou soustředit jen sami na sebe a na odstraňování neduhů.
Teď je ideální chvíle najít někoho, kdo se tomu týmu bude věnovat a kdo tomu týmu něco dá. Pokud Strama vydrží do jara, tak si jsem jistý, že si Spartu z boje o titul můžeme škrtnout i za rok.
Je katastrofa, že je Kréťa tak pyšný, že si nedokáže navzdory všem a všemu přiznat svojí jasnou chybu. Stejně to bude muset udělat a čím dřív, tím líp.
S tou první půlkou souhlas. Že Strama nemá nejspíš nemá kapacity na to, aby to zvedl, to asi taky moc lidí nepochybuje. Jen teda bych neřekl, že na jaře není o co hrát. Na jaře je sakra o co hrát - o poháry na příští rok.
Já moc tomu nevěřím. Kádr je ted dost rozesraný a potřeboval by očistit a souběžně s tím pracovat na nějakých základních herních schématech, rozestavení, stylu hry atp. Ale to asi bude chtít čas, který bohužel ted zdá se dostává ten nejslabší trenér, co tu dlouho byl.
Souhlas, že Křéťa asi z důvodu nějaký pýchy či peněz Stramu drží dýl, než by normálně držel, protože jeho propuštěním by akorát přiznal krach tohohle velkolepýho projektu, který je od začátku ale úplně a ve všem viditelným mimo..
až na děravýho brankáře souhlas se vším Dúbravka nezvládl asi 2 nebo 3 zápasy ze začátku jinak byl ale velkou oporou
Takže kdo? Tip Mandjeck, Karavaev, Frýdek, Kadlecové.
Nepostoupil do EL, vypadl z poháru, v lize předvádí mizerný fotbal i proti slabým soupeřům, posily, jež si přivedl, selhaly, hra nemá tvář, systém, nic. To, že s takovým rozpočtem a kádrem ztrácí 4 body na 2. místo je selhání též.
To rozhodně.
Biabiany a Janko musia
Biabianyho mám rád ten snad ne.
To je fakt debil, on si v létě natahá milion hráčů v situaci, kdy ani pořádně nezná ty hráče stávající a za pár měsíců naříká, že má moc hráčů.
Stejně nechápu, proč snad nejlépe se jevící posilu (navíc jako jednu z mála) - Plavšiče, na kus sezony vůbec nenechal kopnout. Asi se něco u nás opravdu naučil a z chyb se možná i trochu poučí, ale co je horší, že všechno to jsou úplný základy trenéřiny, který by měl dávno mít v malíku...on se tady prostě regulérně učí trénovat, za 40 mega tvl, dobrý školení
hlavně ten idiot má odtrénovaných přes 100 zápasů v Itálii a 50 v Řecku...kdyby se opravdu "poučil a zlepšil z chyb", tak už trénuje Real
Ty s tím Realem to není špatný nápad
Já bych zkusil Arsenal, důstojná náhrada za Wengieho
Ok tak sa nechám poučiť od chytrolína. Ako podľa teba mal spoznať hráčov? Ty si snáď myslíš, že niekto ako Strama, či Pep sleduje českú ligu?
Veľmi hrubý obraz si mohol spraviť možno na základe nejakého videa, ale tento obraz by asi nebol dôveryhodný nemyslíš? Taktiež pár tréningov na zoznámenie stačiť nebude.
O to větší důvod nikoho nekupovat
Sparta skončila minulý rok 3? To mi chceš povedať, že mal ísť do ligy a EL s rovnakým kádrom a dúfať, že skončia lepšie?
Robiť opakovanú blbosť a očakávať rozdielny výsledok je dosť naivné, nemyslíš?
vzhledem k tomu, že konci podzimu se stejným kádrem hraje ...
Ale...? Jmenuj: ...
Preto kúpim 10 nových? To je lepšie?
V první řadě neměl rozjíždět x nákupů, než si trochu udělal představu o kádru, na kom a čem se tam dá stavět a co naopak chybí. Ale je fakt, že ty přestupy byly debilní i na konci přestupáku, takže u něj je to vlastně asi uplně jedno, jestli ten tým zná či nezná...
Příští sezonu jestli vydrží tak si to povodí
No, ale o tom Dočkalovi máte nějaký zprávy?
Já jen tu bulvární, že hodinu čekal na Kotalíka, nasral se a odešel...
Dočkal by byl boží do týhle situace. Vzhledem k tomu, co předváděl v kabině za Holoubka a Ščasnýho bych rád viděl, jak by si s ním Ital poradil.
Co předváděl? A je to podložený, nebo jen fámy?
Tak s Holoubkem je to myslím dostatečně podložený, že celá ta stará parta v čele s Lafatou, Váchou a Dočkalem na něj úplně srala a kvůli tomu to dopadlo tak, jak to dopadlo.
Se Ščasným je to víceméně jenom fáma, ale říká se, že Dočkal měl v kabině daleko větší slovo než on a když se mu něco nelíbilo, tak to dával jasně najevo. A hráči šli samozřejmě za ním a ne za trenérem.
Tak že je Dočkal lidská špína, to jde vidět na první pohled..
Proto jsem tady minule psal, že bych ho do Plzně nechtěl, když tady někdo nadhodil, že bychom ho mohli zkusit, když se bude vracet z Číny a nedohodne se Spartou.
Fotbalista je to na naší ligu výbornej, ale do týmu bych ho fakt nechtěl.
Jako kvuli charakteru? Však zrovna v Plzni tam je jemu podobnejch docela dost ne?
Tak kokotů tam máme dost, ale zrovna teď to vypadá, že je to tam v dokonalý rovnováze. A Dočkal by mohl tu rovnováhu poslat úplně do prdele.
Ale je to asi zbytečný řešit, nevím co by se muselo stát, aby nabral Dočkalův přestup do Plzně nabral nějaký reálný obrysy. Naštěstí.
To určitě, pro fanoušky Plzně teď musí bejt fakt skvělej zážitek sledovat českou ligu . Nevíš jak moc je reálnej ten odchod Krmelce? do Champs by se mohl hodit perfektně..
Tak v zimě podle všech dostupných informací odchod nehrozí. To se bude řešit asi až v létě.
Souhlas.
Přesně
Což také není pravda. Dočkal přišel v nedomluvenou dobu, tudíž ho nikdo nečekal. Asi jako kdybych se teď sebral a šel za CEO, taky bych se asi nedočkal. A čekal dvacet minut.
Kotalík to nestihl, to se stane, byl s manželkou navštívit obchodní dům Ikea
Jak tohle jelito mohlo trénovat inter
Kadlec, Šural, Civič, Plavšič, Ben Chaim, Rosický, Sáček, Vatajelu. To je taková ofenzivní síla, že to prostě chce jen něco rozumného vymyslet a na jaře to musí práskat jak bič. Otázka, jestli je toho Strama schopný..
A ten Konaté s Julišem co?
Hlavně toho Juliše je mi celkem líto... Můžete tu psát dřevák - kopyto, ale dva roky zpátky se to samé psalo o Krmenčíkovi... a Juliš v některých zápasech ukázal, že hrát umí, tak je škoda, že nebyl aspoň na hostovačce... do Brna bych ho bral.
Julis. Ved to je obycajne kopyto, co zazilo svojich 5 minut slavy v EL. Ani v tom tvojom Brne by nevynikal medzi tymi kopytami co tam su. On bude podobny pripad ako Stramaccioni..ten ma tiez v CV to ze bol trener Interu, Julis tam ma zasa to, ze hral za Spartu.
Kopyto je, když hraje na křídle.
V útoku platný je a když vidím co mají naše ligové kluby za útočníky. Tak na to aby táhnul takové Teplice třeba, má
A netrénoval on Inter Bratislava ?
Krmenčík, co se týče techniky, kopytem oproti ostatním je, ale to není u útočníka, který si umí naběhnout, hlavičkovat, prosadit se tělem (a simulovat) až tak podstatné. Navíc teď je v laufu a věří si na všechno.
Tahle neustále omílaná fráze, že je Krmenčík kopytu je fakt neskutečná, protože kdo se díval na zápasy Viktorky, tak si musel všimnout, že se, co se týče techniky, neskutečně zlepšil a jako kopyto bych ho, minimálně v rámci ligy, rozhodne nenazval. Kopyto je možná tak Poznar.
(i když poznar taky úplně ne, když si věří)
Konatému teď v zimě končí smlouva. Juliš asi půjde na hostování.
Timmy do Teplic .
Já bych ho neodsuzoval.Dobrý nakoupil si koho chtěl ,třeba se mu to naskytlo poprvé v životě chtěl si to užít.Ale zjistil ,že to sou jelita a primadonky a ,že se dá hrát i s domácíma hráčema.Na druhou stranu ,že dostal volnou ruku ve výběru hráčů je i Křetínskýho blbost.Na jaro bych ho nechal trénovat s tím co má momentálně v kádru.A doplnit maximálně třeba stažením hráčů z hostování když bude potřeba.No a nebude druhej flek tak pa pá !!!!!
Vlastně celkem souhlas, zůžit kádr, posila max Dočkal a jestli neskončíš nejhůře třetí, tak odchod
Boze jak ho muze nekdo vubec obhajovat. Prosim, vy fanousci neuspechu uz na Spartu nelezte. Tenhle pseudotrener posral co moh. Hrace si prived on, pak ani nehraji, pac na to nemaji, hlavne ze platy maji luxusni... Ma kecy o mladejch a z 10 prived akorat Plavsice, kteryho stejne nestavi. Jeho hra nema ani hlavu, ani patu. Jednou postavi hrace o kterym predtim rekne ze ho nepotrebuje, atd. Z nejaych 20 zapasu se povedli max 3. Co proboha jako chcete obhajovat? Uz davno mel letet. Ale obavam se ze blbej brejlovec - rakovina sparty - se ho nezbavi. Jeho vyjadreni sou taky k smichu, jak porad slevuje ze svejch cilu... A pomyslet na druhy misto, to snad nwmuze myslet vazne, vzdyt pred nama spu dalsi tri tymy, i kdyz to je jen o ctyri body. Kdyby aspon neco fungovalo, nefunguje nic. Totalni ulet se nepovedl. Ale abych nekydal hnuj jen na nej, Kotalik musi jit taky, dalsi zaba na prameni. Proste co Kretinsky koupil Spartu, tak je spatne vse. Rikam furt, ten kdyby narval do hracu miliardu, tak to na vysledcich videt nebude a proc asi, protoze cely rizeni klubu je naprosto amatersky a diletantsky. Tecka.
pusťte nám do Slavie Karavajeva
NedokÁžu si predstavit ze bychom se kvalifikovali DO poháru s tímhle saskem a kádrem to by byla ostuda jak brno
presne, co by tam pohledavali...
Ne co by tam pohledavali, ale co by tam hráli
Mimochodem, ve studiu v O2 říkali, že Plavšič neumí česky ani anglicky, ale pouze srbsky.. To je trošku debillismus ne?
Je to tak
To je dobrý no, pamatuju si na jednu z jeho prvních Tiskovek kde řikal, že skoro jedinej, kdo chápe jeho strategii je Plavšič, a v tý době skoro úplně vyřadil Kadlece z kádru.. To mi celý tak trochu smrdí
asi vypadal že to chápe
čas 3:50 by tom odpovídal
https://www.youtube.com/watch?v=P94wrNJ7vBg
Tak to se docela divím, že mu tam nenechali Vukadina. Alespoň jako maskota na překlad. Ale Ćivić by taky možná mohl umět něco srbsky, ne?
Někde to bylo i zmiňovaný, že právě Civic mu s tim pomáhá, každopádně je to trochu taková Kadlecovina, nenaučit se za půl roku ani větu česky/anglicky
Někdo na ty jazyky prostě není, no. Ale zase je fakt, že když už tady je půl roku, tak by se mohl něco naučit. To na to musí fakt totálně srát. Když už je pro něj problém angličtina, tak mi neříkej, že není schopnej pochytit pár základních frází v češtině, když je to slovanskej jazyk jako srbština.
https://www.youtube.com/watch?v=VmnsFRZmefc
Takže umí.
Možná je tam jeden z mála, který ví, co by mělo pro hráče znamenat něco jako "jedeme Sparta"
S Civicem se domluví v pohodě.
Tak proč chce zúžovat, když neřeší budoucnost?
i když je Stramaccioni šašek, tak debilnější mi přijde vedení Sparty... to si opravdu někdo řekl, že 10 posil je přesně to co Sparta potřebuje? Že dovolí novýmu trenérovi, takhle podělat celej jejich kádr? Česká kapr liga možná nemá největší kvality, ale myslet si, že každý průměrák ze zahraničí, tady každýho pošle na párek, je pěkná naivita. Nejvtipnější je, že stejně hrajou nakonec více méně jen ti hráči co ve Spartě byli už před Stramaccionim. Jestli si ty tupci mysleli, že ze Sparty za jedno léto udělají Šachtar nebo nějakej béčkovej Zenit, tak se trošku přepočítali.
Podělat celej kádr? Ten už byl dávno předtím podělanej.
on ale nepřitáhnul všech 10 hráčů
Vždy musí skončit někdo z této dvojice : Ben Chaim/ Biabiany, Mandjeck/ Mareček, Janko/ Lafata, M. Kadlec/ Costa Posily: Zajíc, Mihálik ( koupit je, ale nechat je hostovat ), možná bych koupil i Tecla a zpátky na hostování přivedl Krejdu
Zajíc.
No zatím dal více gólů, než slavný Koné
tak z dvojice Ben Chaim/Biabiany musej skončit oba a pak Mandjeck, Janko a Kadlec :D
Loni Sparta za 13 zápasů(po odchodu Dočkala udělala 20 bodů) a to byl kádr sehraný. Takže bych to tak špatně neviděl.
I s Dočkalem to dělá 51 bodů za rok 2017. To je pěkná bída.
57, ale to je jedno. Pořád je to málo a to nás netrénoval Ital. Takže chyba bude asi někde jinde.
Musím říct, že mi je docela sympatickej. Snad mu dají šanci až do konce sezony
Já nechápu, že se tak moc řeší trenér. Vždyť snad všichni musí vědět, že ve Spartě je dlouhodobě problém úplně někde jinde.
a ten problém nevyřeší žádný pan Lorenc z Itálie..
V zajmu normálnosri a slusne pokrokové společnosti by meli české a slovenské kluby přispívat na integraci cizinců u nas a taky by mel svaz ADOPTOVAT ty nejtalentovanější cizince kteří u nas hraji! Je to podstatná složka pro budoucí pokrok českého fotbalu. V tomto směru jde naštěstí Sparta dlouhodobě příkladem. Tedy az po nas v Příbrami. Vzpomenete si na skvělého coache Massima Moralese! Ten si jednu dobu rikal o angažmá ve Sparte. Velká skoda pro cely cesky fotbal. Byl to odborník jakého ma cesky fotbal jen v panu Vrbovi.
O zúžování kádru mluví os srpna...
Něco na tom bude
jen doufám, že odejde Lafata, ten kluk má stále na to vstřelit 10+ v sezoně
Plzen by mohla strelit Krmelce a Lafy by si tu karieru dokopal tam...
Podle mě byla chyba dávat pryč Vukadina, měli by si ho v zimě stáhnout zpátky, spolu s Vachou, kterej se v Liberci dostává do "herni" pohody"
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele