Suárezův trest podle CAS platí, v Barceloně ale může trénovat
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Začínám se zase cítit jako fotbalista, oddychl si Suárez
06.09.2014, 14:55
Suárezovo odvolání začne CAS řešit za týden
01.08.2014, 21:44
FIFA zamítla odvolání proti trestu pro Suáreze
10.07.2014, 16:35
Suárez odmítl, že by Chielliniho kousl, prý jen ztratil rovnováhu
28.06.2014, 17:29
Pokousaný Chiellini označil trest pro Suáreze za přemrštěný
27.06.2014, 16:55
Luis Suarez dostal za kousnutí soupeře distanc na čtyři měsíce
26.06.2014, 16:35
Suárez si dalším kousnutím protihráče zadělal na problémy
24.06.2014, 20:54
Komentáře (243)
Přidat komentářBarca zatahal za málo provázků?
zatahala*
jj, uz vyschla studna ...
Rozumné riešenie. Bolo nezmyslené mu zakazovať trénovať s tímom.
a rušiť mu trest, plne si to za svoju blbosť zaslúži.
já myslím, že je to správně rozhodnutí..
dejme tomu, no..
Ten si překousne ret, jakmile uvidí jak Real zacvičí z Barcou
*s Barcou
to uz za barcu bude hrat
Freixa to zase vyřešil.
namiesto toho aby mu to zvysili tak mu zrusia zakaz trenovat
Takhle je to asi nejlepší.
Proč by mu měli navyšovat? Odvolal se Suaréz ne FIFA. Je to sice idiot, ale trest odpovídá tomu co udělal. Povolení tréninků vyznívá jako snaha o uchlácholení barcelonské strany, že se snažili vyjít alespoň nějakým způsobem vstříc. Otázka je spíš, jak vysoký bude trest při další recidivě.
proč by nemohl trenovat?To byla největší blbost v tom trestu.
kto mu to mal zvyšovať, keď sa odvolal k CAS?rozmýšľaj trochu nehovoriac, že ten trest je pritvrdý
podle mě ale nemají žádný právo mu zakázat trénovat s týmem. je to aktivita ve jeho soukromym čase a na soukromym pozemku kam by ani fifa neměla mít přístup. zákaz na zápasy který pořádá samozřejmě ale tohle by byla buzerace
Trénování není aktivita v soukromém čase. Je zrovna tak jeho "práce" jako hrání zápasů.
mě by zajímalo jak to přesně je. rozhodně je to na soukromym pozemku a fifa by nad tim neměla mít žádnou pravomoc co a kdo se ho může účastnit. s tou aktivitou v soukromym čase jsem to nemyslel až tak doslova ale nevěděl jsem jak to přesně nazvat. je to jeho práce ale trénink přece nespadá pod pravomoc fify jako zápasy. to je jako kdyby mu zakázali si jít odpoledne někam na hřiště zakopat
a zapas sa hra na pozemku FIFA?
A proč sis vybral z toho všeho co napsal jen ten pozemek?
ne ale zápas pořádá ona a nebo organizace které jsou na ní napojeny. jaký je rozdíl když jde trénovat na tréninkový hřiště barcelony, což je soukromý pozemek, a tim když jde na hřiště co by si postavil třeba na zahradě? a pozval by si na návštěvu kluky z týmu. do tohodle podle mě fifa nemá vůbec právo zasahovat. není to její majetek a hráč neni věc. to že si upravuje zákony a oškubává pořádající země je smutný ale nesmí si myslet že může cokoliv
já bych mu zakázal na 20 měsíců televizi. Ani na synot ligu by se nesměl dívat.
Ivan, prosím
Boha vždyt tohle víme už někdy od 15:00 starý jak včerejší noviny
škoda, že mu nepotvrdili i ten ban na fotbalové aktivity, ač trénovat ať si trénuje. A propos, nevyhrožovala FIFA, že mu ten ban prodlouží v případě, že se mu nepodaří odvolat proti fotbalovému zákazu? Nebo to platí jen v případě, že by tu stížnost CAS zamítl úplně?
Myslim ze najviac sklamany je uzivatel co vcera pisal ze ma cernoch na F5 .
ten už si u mě neškrtne
kdyby hrál za Real, tak by mu trest zcela prominuli
... krom toho je stejně ten trest absurdní... kdyby někomu ve skluzu zloimil nohu, tak by dostal stopku na 3 zápasy... ale když se letmo dotkne někoho zuby a ten hráč to pomalu ani necítí, tak je to na 4 měsíce?
jenže on se nechtěně letm o zuby dotknul někoho už 3x.. to bude ono
Vždyť se do Chielliniho zakousnul jak do šťavnatého řízku
"letmo" to je carovne
https://www.youtube.com/watch?v=zzn1PmwCVzY
Kolik za tohle dostal Pepe?Podle tohodle trestu by Pepe už nikdy neměl hrát fotbal.
však to bylo taky letmo
Kolik za to vůbec dostal ?
urobil to iba raz Dostal sami zda ze 9 zapasov . Nemyslis ze to je trosku rozdiel ked to clovek spravi 3 krat opakovane ?
Cože?Vždyť Pepe ho chtěl zabít.Srovnej to s tim Suarezem.Pepe měl jít za tohle normálně do kriminálu za napadení ale to by nesměl hrát za Real.
Jj, trest smrti rovnou
Viděl jsi ten zákrok a tu dohru?
je to neospravedlnitelne . Ale ak nechapes ze to spravil iba raz ( dostal svoj trest ) a uz viac krat to nespravil a ze Suarez to urobil 3 krat tak potom je s tebou tazko .
Jednou? https://www.youtube.com/watch?v=LqXOTSB7FPc
neskutocne . Taketo video sa da o kazdom hracovi najst . Nechci aby som nasiel take na Messiho .
A strasne sa mi paci ze tam je Alvesova ultra simulacia kde sa ho Pepe ani nedotkol Neskutocne
Z několika minut pepého zákeřností si pamatuješ Alvesovu simulaci, při které mu dement pepé mohl ukončit kariéru? a co to ostatní?
Najdi mi taková videa. Držím palce! PS: malá nápověda: ramos, xabi alonso, arbeloa...
Pardon? Nechceš mi tu tvrdiť, že je to normálne a že to robí každý. To je taký problém uznať, že: Pepe je zmrd? U nás do tej kategórie patrí Jordi a Dani...
Pepe má v hlavě hovna, to je známá věc. Stoper je to sice luxusní, ale stejně ho brzo (doufám) vytlačí Varanič
jo no, měl prej za chráničema schovanou bouchačku
netrep pičoviny
Chtěl ho zabít.
To s tím přece nemůžeš srovnávat, tady je vidět aspoň snaha hrát balón
já si myslím, že je teda daleko "lepší" pomalu někomu zlomit nohu a nevypadat jako kousací ženská ..zřejmě asi nevíš vo co gouuuu....ale co taky chtít, od cikána z katalánska
Zajimava hypoteza, ale o RM to asi fakt neni. Vyse trestu O.K., netrenovani picovina na entou. Vysledek = moudre rozhodnuti.
když pepe kopal do ležícího protihráče a pak dal pěstí dalšímu a dalšího taky napadl tak dostal trest na 10 zápasů. řekl bych že to bylo mnohem horší.
sorry už se to tu řešilo, nekouknul jsem se níž
že kdyby hrál za Real, tak by mu trest prominuli ...co máš v té hlavě ? ...totální havárka jak tak koukám...jednou si do té zdi ještě skákni prosím
Trest je na místě, ale trénovat by měl, za mě
ten zákaz trénování byla stejnak kravina
Přesně, já bych mu zakázal jakýkoliv kontakt s míčem. Pokaždé, když ho uvidí soukromé očko na něj nasazené kopnout do míče, tak měsíc navíc
idealni rozhodnuti
Fakt jsem čekal, že po přestupu do Barcy mu ten trest sníží Asi chtějí vypadat fér a snaha se cení, takže
nebo ty vaše konspirační teorie o Barce jsou pičovina
jeste ze tak...to netrenovani byla hrozna kravina
1x hrubě rasisticky urážel soupeře, 2x někoho pokousal, takže nemohl čekat, že pri čtvrtém prohřešku podobného charakteru mu dají nižší trest. Jo a jinak prý není jisté, jestli bude hrát El Clásico, protože 26. října je neděle a kdyby se hrálo v sobotu 25., tak ho zmešká.
To je pravda, jen je docela škoda, stejný metr neplatí třeba na Pepeho. Každopádně týden předtím se hraje LM, takže Clásico bude na 90 % v neděli.
Přesně tak - kdyby se k Pepemu přistupovalo stejně, tak už mu fotbal musí zakázat úplně. Ale to jsou ty dvojí metry.
Třeba Cristianovo hrubé urážení celé ligy a pošpinění jejího jména se taky zametlo pod koberec. A to tam byla sazba 3 mače minimum.
jirko, ty by si měl mít zákaz přispívat na EF,,,no já bych tě liskal každý den, znát tě
Ale ne,ať přispívá,ať si brání svůj klub. Ale ať nebrání ostatním dělat to samý. A on tohle zkouší, páč je křivej jak věž v Pise.
No hlavně že ty jsi jako pravítko
No já nežaluju apod.
Já vím, ty nic
hrubě rasisticky urážel soupeře.
Prolhanej Madrista se v tobě nezapře, špíno.
Ty jedeš, jak v reakci na Don Juana, tak tady.
No tak na to zkus zareagovat. Neměl snad Pepe už dost recidív? Nezkopal ležícího protihráče? Ale ... o co se snažím.
Taky za to dostal exemplární trest. Poslední tři roky hraje za Real Madrid bez červené karty (zaklepat na dřevo) a nedávno měl sérii skoro rok bez žluté, takže mu trest evidentně prospěl. Třeba na čtvrtý pokus prospěje i Suárezovi.
I po tom udělal všemožné prasárny od šlápnutí na prsty ležícímu Messimu, od pokopání dalšího ležícího, po několikanásobné kopnutí do hlavy Lisandra a další a další a další a další. To, že mu to sudí žerou, jeho prasáckost nijak nesnižuje.
Mimochodem - už si to nepamatuju, ale nebyl ten druhý namočený v tý vaší loňský kauze "nikdo nás nemá rád, sudí nám nikdy nepomohli a liga pomáhá Barceloně" právě Pepe?
Já o žádné kauze nevím. A to teď myslím jako fakt vážně. To šlápnutí nebylo úmyslné, ale to se tady teď nebudeme přít, řešilo se to už minule, na tyhle vlákna kašlu.
Jo tak ty o žádné kauze nevíš ...
Ale kauzy Kanibala si pamatuješ všechny (byť si je pamatuješ zkresleně).
Tak až se budeš chtít něčemu smát, tak si zjisti informace.
Tak takové excesy, že někdo někoho pokouše a dostane 10 zápasů trest si nejde nepamatovat, když te o tom píše a běží to v televizi skoro v každých zprávách/sportu. Toho si nejde nevšimnout, ani kdybys chtěl. Já se ničemu nesměju, jen tobě, protože mi nadáváš do "špíny" jenom proto, že považuju jeho trest za oprávněný, protože udělal totéž už potřetí a hrubě porušil pravidla už počtvrté.
Tak už jsi si tu kauzu naštudoval, anebo tě sviňárny od vašich svatoušků nezajímají, a budeš tady jen kázat o vině a trestu ostatních? Asi to druhé. Ono to asi bude i o tom, že si prostě tyhle informace najít neumíš, tak musíš věřit tomu vašemu pohádkovýmu webu, kde se o tomhle pravděpodobně nikdy nedozvíš.
Ona totiž žádná kauza ani pořádně nebyla, tady ty tvoje pseudo kauzy, kdy děláš u hráčů Realu Madrid z komára velblouda a jedno nějaké prohlášení na tiskovce, které ani nebylo nijak trestáno nebo postihováno, přirovnávnáš k tomu, co udělal Suárez, tomu se můžu akorát tak oprávněně vysmát.
OK, tak to pak jo. Je škoda, že ti, kteří o tom mají povědomí, už tu nejsou.
Každopádně je docela neuvěřitelný, že člověk, který si říká "fanda" ví o hráčích ostatních klubů víc, než o hráčích svýho klubu. Ikdyž ... co je ve tvým případě neuvěřitelný ...?
Zbytečně to zobecňuješ, já vím o Suárezovi a jeho excesech, protože jsou strašně profláknuté, když někoho 3x pokouše na takové úrovni a probíhá to všemi médii, nevyhneš se tomu. O našich hráčích vím samozřejmě taky, co měli za problémy, ale tvoje zveličené pesudo kauzičky mě nechávají opravdu klidným.
Však to je Filda
Aj minule sa snažil tvrdiť, že Pepeho šlapnutie na Leovi prsty bola číra náhoda a nebolo to úmyselné...
To si myslela hlavně disciplinárka, když s ním ani nezahájila vyšetřování nebo zahájila, ale neudělila mu trest.
No možno v tej disciplinárke sedel nejaký iný Filda
Ne, to ne, ale určitě někdo soudný.
narozdíl od tebe
Mají na ten konkrétní případ stejný názor, takže narozdíl určitě ne.
hanebnější obhajobu nemáš?
Vrať se o pár příspěvků nahoru, kde o tomhle píšu.
To není žádná obhajoba, ale fakt. Pepe za to nedostal trest.
to jsem jen přešel očima a zakroutil hlavou. Tohle nijak rozporovat nemusíš - o tom si každý pomyslí svoje.
Přesně tak, každý si o tom pomyslí svoje.
Hledat se mi to nechce, ale jsem skoro přesvědčenej, že i ty jsi se k tý kauze vyjadřoval. Běžela i tady na EF. To je skoro jak selektivní paměť. Nemyslíš?
Ono jde asi taky o to, co si kdo představí pod pojmem "kauza". Že napíšeš názor na nějakou situaci, ještě nemusí nutně znamenat, že se vyjadřuješ ke kauze.
Hele, jen pro tebe, hnido:
"Je to pořád stejné, asi někdo chtěl, aby se Barcelona vrátila do boje o titul. Ale bez ohledu na to, co se stalo, jsem přesvědčen, že ligu vyhrajeme my," připomněl Ronaldo
"Prohra by pro ně znamenala konec nadějí. Ale po pěti letech ve Španělsku už vím, jak to tady chodí. Nikdy jsem neviděl, že by Real těžil z přízně rozhodčích," přidal Ronaldo.
A pod tímhle článkem je 12 tvých příspěvků.
Nejsem, žádná "hnida", tak se uklidni, Rezku. A o tomhle jeho názoru vím po tom El Clásicu měl naprostou pravdu. Mimochodem, prošetřovalo se to, ale nikdy za to nebyl trestán.
Když ty vycházíš z principu "nedostal trest - nechyboval". To je pak těžké. Ale jo ... žij si v tomhle světě dál. Pepe už 2 roky vzor klidného fotbalisty atd.
Vzor klidného fotbalisty určitě není, ale vzhledem ke své špatné pověsti kvůli excesům z minulosti, jsou některé jeho zákroky/herní situaci vyloženě zveličovány a kdyby to udělal někdo jiný, tolik by se to nepitvalo.
*situace
A jen dodám, že se to nejen prošetřovalo, ale on byl obviněn z přečinu, kde trestní sazba začíná na třech zápasech. Proč nakonec nedostal nic, neví dodnes nikdo.
Byl obviněn, ale nedali mu trest, takže se obvinění nepotvrdilo.
Dovol mi vložit se do diskuse ... šlápnutí na prsty Messiho BYLO úmyslné. A pro objektivitu - se stopkou pro Suaréze souhlasím ....
Muzes mi rict, odkud si nacerpal ty statistiky? Kdy mel serii skoro rok bez zlute? A ze nedostal cervenou tri roky je taky nesmysl.
Od sporné červené karty na jaře 2011 v Lize mistrů s Barcelonou dostal v dresu Realu Madrid jednu červenou kartu po dvou žlutých, ani jednou nebyl přímo vyloučen, to mám tady z ef. Nedávno dostal žlutou kartu v La Lize a psalo se, že je to snad po devíti nebo deseti měsících (byl to téměř rok), ale nejsem schopen ti už dohledat odkaz.
Takze dva roky bez cervene. Porad jsem ale zvedavy na to obdobi bez ZK, porad vidim max 2 mesice.
2 a půl, bez přímé 3.
O prime jsme se nebavili, ty zlute beru jako tvuj ulet.
17.12. 2011 po 2 žlutých proti Seville. Celkem dlouhá doba na to jakej je to řezník.
Špíno? Copa kdyby tenhle taky dostal ban?
A co teda potom dostal BAN na 8 zápasů v sezoně 11/12?
*za co
Spina, hnida, ty jedes. Je tohle dno?
Zase ty pohadky o rasismu...
Co vim, tak někoho pokousal už potřetí
Však jo.
neumíš počítat nebo nerozumíš slovům, co napsal
"1x hrubě rasisticky urážel soupeře, 2x někoho pokousal, takže nemohl čekat, že pri ČTVRTÉM prohřešku podobného charakteru mu dají nižší trest..."
takže někoho pokousal 3x... Ale jo ted když to čtu, tak chápu, jak jsi to myslel
Však jo, 3x pokousal, 1x rasismus - 4 prohřešky. Já akorát mluvil o těch dvou kousnutích jako o minulosti, takže to mohlo někoho zmást.
Stejně by měl vyfasovat povinnou léčbu, vždyť tohle kousání neni normální...
Děcka, jak je to teď s tím finančním fair play u Barcy, není trošku příliš v mínusu v tomhle ohledu?
už máš všechny obaly na sešity?
Nene, skripta jsem si zatím netisknul...
tak se snaž,prázdniny jdou do finále
Pro tebe ano. Mě začíná škola až 15. září.
vysokoškoláci maj do ledna čas ...
Protože pracuješ, tak se cítíš víc dospělej? Makat rukama od 15 neni asi nic, na co by měl být člověk dvakrát hrdý...
Škoda, měli mu to zkrátit na přijatelnější dobu.
Rovnou ho měli zavřít nebo zastřelit... tohle je absurdní, aby se něco, co spáchal na reprezentační úrovni přesunulo na klubovou úroveň, je to dement, to nikdo nemůže popřít, ale tohle je prostě mimo, ať nehraje 9 zápasů za nároďák a hotovo, až to/jestli to spáchá znovu za Barcu, tak ať se trest týká jí. Ta první verze byla naprosto šílená. Jak někdo může mít tu pravomoc zakazovat někomu trénovat...
Soucasny trest je naprosto adekvatni, nesmysl byl pouze trest zakazu trenovani s tymem, na to podle me nemaji zadne pravo.
Co FIFA vymyslela, je bezprecedentní pítchovina. Je dobře, že to teď učesali alespoň tak, že může trénovat.
Každopádně jsem zvědav, jak se budou tresty za sviňárny vyvíjet dál, ale jsem si skoro jist, že FIFA jednou plácla do vody, a teď už budou zase jak beránci.
To mas tak, ked das fasistom do ruky moc a dovolis im rozhodovat o dolezitych veciach. To je fakt obmedzovanie osobnej slobody a zavana to pre mna zalobou, to som v 21. storoci fakt necakal.
mali no
Deulofeu odchází do Sevilly. My nakonec tu ligu stihnem prohrát ještě před Clásicem.
Tomuhle tahu od Lucha ani trochu nerozumim. Cuadrado?
Rafinha...do stopky Suareze.
Rafinha bude hrát v útoku jo? To bude EC.Tam ani nemusíme jezdit.
jj, s Rafinhou je počítáno jako F9.
ako sa mu dari na F9 ?
Dodrbú ho ako Cesca ...Rafinha patrí na pod hrot do prdele...inak Duelofeu a hosťovanie je pre mňa trošku šok potom celom humbuku že Rafinha a Duelofeu ako odchovanci idú do A-tímu po príchode z hosťovaní a nakoniec ho pustia, asi od neho Enrique čakal v príprave viac...
Asi jo.
Po tom, co ho Lucho kritizoval veřejně, mě to až tak nepřekvapuje. Ale chyba to je. On se nám mohl v jistých mačích hodit. Kor teď, když určitě nebude hrát Kanibal.
Pochybuju...
Oficiálně?
Myslíš, že Deulofeu bude rozhodovat o titulu? Mě se zatím moc nelíbí, když ho porovnáš s Rafinhou nebo Halilovičem, tak je pozadu. Zase je to jenom pár minut v přípravě a v Anglii hrál dobře, na druhou stranu ho kritizoval LE, že se mu nechce makat...
Bez něj máme na 3 místa v útoku 4 hráče, z nichž jeden má zákaz na dva měsíce, druhý dnes začal lehce trénovat, třetí by snesl oddech a čtvrtý je Pedro. Deulofeu je hráč, který dokáže úplně změnit obraz hry a rozhodnout, momentálně mi jeho hostování připadá naprosto nepochopitelný.
A nevypadalo by to na to, že chce hrát Lucho na 2 útočníky? Jinak si prostě odložení jednoho ze dvou stoprocentně použitelných útočníků do Sevilly neumím vysvětlit. Ale teda ... i tak je to hloupost. Prostě jsme se ochudili o jednu z možností. Tam muselo být něco v kabině.
Všude se píše, že to bylo Luchovo rozhodnutí, ale přišlo se s tím dnes ráno a teď už je to oficiální, tak nevím.
Odkuď to máš?To chce jít jako Lucho do sezony se 3 útočníkama když Suarez přijde až v Listopadu?Zraní se Messi nebo Neymar a končíme.
možná ještě přijde Marco Reus.
Hm.
baví se o tom lidé v Barceloně.
skoda, ze ne zpatky k nam... Martinez by z nej udelal poradnyho hrace, pod Emerym to bude mit tezky...
to je další nepochopitelná věc. Když už se ho chtěli zbavit, tak proč ne tam, kde se mu dařilo. Tohle mě zkazilo večer.
Premier League =/= La Liga
Víc místa pro Haliloviče
A hlavně Sergi Roberta.
Munir natrvalo do Áčka
Takhle je to ideální. Jediný v čem ten trest byl vážně hloupý, byl ten zákaz trénování s týmem atd. Tohle mi příjde i vyjímečně rozumný.
Ten trest včetně tréninku byl naprosto směšný, tak aspoň, že tak
Krásný jak se tu hájí Suarez. Nevšiml jsem si, že by ho podobně zaníceně hájili jistí elementi, když ještě nebyl hráč Barcelony.
Kdysi jste obhajovali Zidana, ktery mel tech prasaren na svedomi jeste vic. Tim nechci nikoho omlouvat, Suarez dostal zaslouzeny trest.
Nevzpomínám si, že by Zidane někoho pokousal. To je naprostej extrém, nedělá to nikdo a je to hodně nesportovní. Proto ten trest. Bartomeu naznačoval, že prej jsme o něj taky měli zájem. Doufám, že ne. A kdyby teda hrál třeba za nás, určitě bych ten trest zkrátit nechtěl. Suarez ho dostal zaslouženě a že mu teď umožnili aspoň trénovat, je taky dobře. Já myslím, že je to nakonec spravedlivý.
Suarez trest me netrapi, souhlasim s nim.
Zidane byl neuveritelny prase, akorat mu to spousta lidi tolerovala. Co si pamatuju, tak jsem u nej videl jedno neskutecne prasacky kung-fu v Juve, 2 hlavicky, proslapnuti v repre, i v Realu mel myslim cervenou za nejakou potycku.
Tak já Zidana zrovna neobhajuju, tos vytáhl ty. Ale hráč týhle úrovně je dost okopávanej a potom oplácí. K tý hlavě ve finále MS byl vyprovokovanej a je to jenom jeho blbost. Bejt to liga, budiž, ale finále MS A to s tím obhajováním Suareze nebylo na tebe, ty máš normální přístup.
Zizi byl buh, tomu bych odpustil i vrazdu.
kolko bude pytat Real za Khediru, aky berie plat?
vysoký
25 m a plat netusim ale po tom co bol na tribune asi upusi od 9 m rocne
25 a o rok mu konci zmluva? myslis ze tolko vam niekto da?
taka cena sa uvazda v bulvari . Ale Chelsea , United , Bayern urcite .
Od Neapolu by mali pytat aspon pendu, lebo ti to daju
SA hrat nebude, nikdo ho tam nezaplati
dištanc do konca života a zatvoriť do ZOO...
Ked som pisal kamaratovi, ze trest plati, tak napisal daco podobne... Dalsi mi zas napisal, ze dobre, ze moze trenovat, ze sa aspon moze zranit
Máš na hovno kámoše.
Fanusik United.
kde to je trenčín v maďarsku
Peter Lim kupuje Valenciu . Bankia povolila .
trest netrest....stejně dá 40 golu v PD, ale snad na titul to nebude .....a liv taky nebude na titul bez šancí, ano luis bude hodně chybět, ale zase se jen dostal na podobnou uroveň jako jiné top týmy....pořád mají sturridge což je nejlepší hráč v anglii po ochodu suareze.....a když vemete v potaz za kolik ho mohla mit chealse a za kolik přivedla costu to je prdel to nevymyslíš
Bez 11ti zapasu, v prvni sezone, po boku Messiho a Neymara...40 golu. No, proc ne. Ale to by Lionel mel dost mokrych noci, kdyby dal nekdo za Barcu vice golu, nez jeho nadpozemska malickost.
proč se díváš na Messiho optikou Cristiana Ronalda?
Messi je schopný se radovat z gólů ostatních. Naopak jim na ně rád nahraje klidně do prázdný kasy.
To Cristiano se jednou strašně vztekal, když nedal pentli, kterou pak do kasy dorazil jeho spoluhráč. To byl hodně komický moment.
Pokud hráč jeho kvalit nedá penaltu, je vztekání na místě.
Tak hlavne by sa najprv musel vztekat http://youtu.be/IvqeYrt79tY?t=7m11s To mi fakt ako vztekanie nepride. Najma ked potom smeroval k Benzemovi.
díky. Takhle vypadá oslava gólu svého týmu, který tým posouvá 8 minut před koncem do vedení.
No, ale o tom rec nebola ci ano? Vsetci vieme, ze ten clovek chce, aby kazdy jeho center a strela skoncili golom...prave preto si berie kazdy priamak aj z nuloveho uhlu a vystreli ti aj od vlastnej lavicky.
jistě. A teď se podívej, jak to vlákno začalo.
Ale ked si vsimnes, tak som reagoval iba nato vztekanie, inak by som na teba nereagoval tu, ale vyssie. Ale ked chces riesit aj zbytok, tak vieme velmi dobre, ze Messi sa vie zdurit tiez https://www.youtube.com/watch?v=59rJ-vIRAow, ale dalej sa uz vazne do toho zapajat nechcem, lebo CR7 vs. Messi je debata, ktorej sa uz uspesne cca tri roky vyhybam a nemienim to prerusovat. Viem velmi dobre ako je vnimany Messi, ako je vnimany Cris, ako su obaja vnimany taborom uhlavnych rivalov a to staci.
... si nejsem uplne jisty, ze ten trest prisel primarne za to kousnuti. Za to jeho simulantske predstaveni hned po zakroku by si krome Zlate maliny zaslouzil i rocni pauzu.
Po vypršení tresty snad přijde záhy další kousanec.
Filda vs. Jiri.. ze vas to porad bavi
Mě to nebaví a kdyby na mě nereagoval, nikdy by k tomu nedocházelo.
nepiš lži a budeš mít ode mě pokoj. Já ti něco řeknu. Dolar, cukroušek, villoire, chong a podobní ... To je škoda reakce. Oni to stejně nepochopí nebo nebudou chtít pochopit. Ale ty jsi sice kecal, ale působíš jako člověk, nad kterým by se neměla lámat hůl. Proto to pořád zkouším.
Já napsal, že Suárez byl 1x trestán za rasismus, 2x za kousnutí a nemůže počítat s tím, že by teď dostal nižší trest. Dokonce i Don Juan napsal "to je pravda" a potom pokračoval, že by se mělo měřit i ostatním stejným metrem atd. Ty jsi spustil urážkami a rozpoutal tím řetězec reakcí. Neurážej ostatní lidi za názory, to, že má někdo jiný názor než ty, neznamená, že lže.
Ne, ty jsi napsal, že "1x hrubě rasisticky urážel soupeře", ne že byl za to potrestán. To jsou dvě různá věci. Je to stejný případ, jako říct, že Pepe na Messiho ruku nešlápl, protože za to nebyl potrestán. Prostě trest neznamená, že se skutek stal, nebo nestal.
Urážkami? Nazval jsem tě špínou, což jsi si za ty lži zasloužil. To žádná urážka není. Je to jen slovo s pejorativním nádechem. A pak jsem tě nazval hnidou, což taky není urážka, a mělo to znamenat to, že jsi lenošný si najít informace o věci, o které se chceš bavit, a necháš si ty informace najít od někoho jinýho. Hnida je označení pro lenošnýho člověka.
Neurážím nikoho, kdo má podložený názor, který je jiný než můj. A vlastně neurážím ani nikoho. Jen označuji lidi tak, jak si zaslouží. A hlavně ... slušně. Slova "špína" a "hnida" opravdu nenajdeš v žádným slovníku cizích slov.
Jenomže on ten trest dostal na základně důkazů. A nesnaž se mi namluvit, že si to na FA celé vymysleli. "Špína" a "hnida" jsou urážky. A lidi neoznačuješ tak, jak si zalouží, protože jinak bys mě takhle nemohl označovat, nehledě na to, že kdyby se měla používat stejná kritéria na tebe, tak tady lítají přirození obou pohlaví vrchem spodkem a to zdaleka ne jen ode mě.
Tahle kauza tady už byla probrána od "A" do "Z", takže do toho se pouštět nebudu. Jen jsem ti chtěl ukázat, že nemůžeš prostě říct, že jsi sice neviděl důkazy, ale protože dostal někdo trest, tak to udělal, protože obrácená logika prostě neplatí. Pepe Messimu na ruku šlápl, aniž by za to trest dostal. Znamená to, že mu na ruku nešlápl?
Šlápl, ale tvrdil, že v tom nebyl úmysl a potvrdila to i discplinárka. Co si o tom myslí Jiří, je mi jedno.
A jen dodám, že vlastně zase lžeš. Vždyť ty nejsi ani schopný napsat správně to, co jsi napsal o pár příspěvků výš. To jsi tak ulhaný i v životě?
Ne, to je tvůj způsob obrany. Napíšu, že 1x někoho rasisticky urazil, 2x pokousal, dostal za to odpovídající trest a ty argumentuješ "špínou". O mém životě nevíš vůbec nic a ani nikdy nebudeš, tak nesuď a blbě se neptej, je ti do mě jedno velké nic a nechci s teboz mít nic společného. Nereaguj na mě a hotovo. Pokud reagovat i nadále budeš, tak pak nebreč.
Způsob obrany je, že napíšeš, cos nenapsal, aby to lépe vypadalo. To chápu.
Ještě jednou - až přestaneš lhát, nebudu na tebe reagovat. Do tý doby si mě užiješ. A jak tě znám, tak si mě užiješ do sytosti.
Jasně. Tak si i nadále názory ostatních pokládej za lži a používej to jako obranu, když už nemáš pořádné argumenty. Nejvíc mě baví, jak si tady hraješ na nějakého spasitele, který všechny chrání před zlobou a lží, přitom tě tady většina diskutujících napříc všemi kluby (kromě jednoho) považuješ za největšího podvraťáka na EF.
*považuje
ale jaképak názory. To jsou přímo tvoje příspěvky, které když si úplně neodporují, tak oba neznamenají to samé. A to je prostě pak lež.
Jasně. Ty jsi už urážel jen při konstatování, že někoho Suárez rasisticky urazil a teď potřetí pokousal, což jsou přímo výroky disciplinárních komisí podložené fotbalovou legislativou.
"nepochopí nebo nebudou chtít pochopit." Ty tvoje bláboly a konstrukce pochopit nejdou
za mě - nebaví. Ale prostě je to silnější, než já. Když vidím jeho lži, neudržím se.
Ale pekne si tu jiriho - fcb namazali.
kdo a kde. To mi nesmí uniknout.
Ved krasne zasa Filda utrel
Komik no, uz chyba aby pri Pepem vytiahol aky je vzorny otec, syn a neviem co este.
Inak ak by Suarez nedostal trest tak by sa to obvinenie nepotvrdilo a bolo by to v pohode ako u Pepeho - skus na to odpovedat s objektivitou tebe vlastnou fildik.
Parádně ho utřel. Za použití slov jako špína a hnida. Chudáček.
Buran. Do te politky zapadne krasne.
Dedo ty si fakt vymlety kde pisem, ze ho Jiri utrel? Fildik sa utrel svam svojimi protichodnymi zvastami, to ale blba biela hlava, ktorej si predstavitelom nepochopi
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/1044050_827262153980456_6175128993226654649_n.jpg
Filda,Filda,Filda !!!!! Jiříka se nelekej, na množství jeho blábolů nehleď !!!! Do něj !!!!
Já na něj zvysoka kašlu, stejně celý víkend nejsem doma, takže si bude muset na svoji nejoblíbenější zábavu někoho jiného.
*najít někoho jiného
Ty píšeš hodně slušně a tak si na tebe troufá. Na CHONGA nebo na mě ne a proto používá ty jeho klišé o tom, že to nemá stejně cenu. Jenže je to stejně trochu nerovnej boj, protože kdybychom my mu napsali něco o špíně a hnidě, tak začne volat po banu, postěžuje si redakci a riskujeme ban. Mě naprosto nevadí žádnej fanda Barcelony, s X - banem i s 10FKK jsou krásný hádky třeba, ani Bola mi nevadil, ale pokrytce a křiváka poznám na sto honů. A ten mi vadí.
Bola tu už skončil? Už jsem jej tu celkem dlouho nevidě ...
Sportovni tipy ZDARMA? www.facebook.com/zelenesazenky
Dobře mu tak. Když to někdo udělá jednou,tak se může vymluvit na to,že tratil rovnováhu. Ale pokud to někdo udělá v životě po třetí,už to nebude náhoda. Každopádně zakázat mu i trénovat mi přišlo až moc přísné. Tak alespon,že to mu povolili. Jako by se báli,že pokouše i spoluhráče na tréninku. Upír Suarez...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele