Tottenham má nové logo. Kohout zůstal, zmizel název klubu

Dnes, 15:14
Aktuality
Fanoušci Tottenhamu (© Marc Atkins / GETTY IMAGES EUROPE / Getty Images via AFP)

Tottenham představil fanouškům své nové logo. Na první pohled je stejné jako to předchozí, nechybí tedy podobizna kohouta, který stojí na míči. Zmizel každopádně název londýnského klubu, jenž se nacházel pod ním. Na stadionu by měla být podobizna nové značky poprvé k vidění na konci listopadu, kdy se Spurs představí v hlavní fázi Evropské ligy proti AS Řím.

Londýnský klub upřesnil, že podoba nového loga se sumírovala 9 měsíců a na starost mělo celou proceduru Studio Nomad. To se specializuje právě na tvorbu sportovních značek. "Tottenham Hotspur je hrdý na to, že může odhalit přepracovanou identitu, která zahrnuje naši bohatou historii a nezaměnitelné dědictví,” stálo mimo jiné v prohlášení na oficiálním webu Spurs. "Studio shromažďovalo informace od více než 300 současných i bývalých hráčů, trenérů, klíčových zaměstnanců a fanoušků, aby plně pochopilo, co pro ně Tottenham Hotspur znamená.”

Své logo Tottenham naposledy proměnil v roce 2006. Tehdy se už od roku 1956 používal heraldický symbol, který zobrazoval řadu místních památek a asociací. V novodobé historii znají fandové klub především pro kohouta, který je nyní ztvárněn v "minimalistickém a ikonickém” stylu, uvedli The Lilywhites. "Dnes je kohout hrdější než kdy jindy a je v takové verzí, která umožňuje hravější výraz značky,” bylo dodáno. Znovu je pak také zavedena zkratka THFC, která byla u příznivců Spurs oblíbená v padesátých letech minulého století.

Autor: Patrik Sandev / tottenhamhotspur.com

Komentáře (46)

Přidat komentář
Ross Geller

Pořád lepší, než kdybyli zůstal název a zmizel kohout.

Reagovat
insane

Asi změna k lepšímu, ten text mi tam vždycky připadal jako takovej amatérsky přidanej Word Art.

Reagovat
oli9

Reagovat
pobody's nerfect

Pěkný výsledek devitimesicni práce.

Reagovat
Neutron

Reagovat
Puskas

Reagovat
Aldeano

Reagovat
SunFells

Reagovat
vceradnesazitra

A stálo to jen 200 milionů

Reagovat
Rezan

ale stálo to za to. Vráti se to na dresech

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kadlitko

Reagovat
Kadlitko

Asi je tlačil čas. Tak z toho vzniklo tohle

Reagovat
Salfovic

Devět měsíců prokrastinovali a v den uzávěrky už neměli čas na nic jiného než na vymazání názvu.

Reagovat
Kadlitko

Přesně tak to vypadá

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Kincl

Divný balón, divný "kohout"

Reagovat
pobody's nerfect

Však je to slepice na basketbalovem míči

Reagovat
772jozef

Toto je nič ,Liverpool mal krásne logo tam tu zmenu nechápem

Reagovat
Salfovic

Reagovat
SunFells

To je nějaký trolling?

Reagovat
Hachim Mastour

Otázka skôr nie, prečo talianske kluby menia loga tak rýchlo ako keby si tým mali zachrániť život?

Reagovat
nani92

peniaze

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
nani92

ak už mali niečo fakt zmeniť, tak basketbalovú loptu za futbalovú

Reagovat
Bakary3

Ty kecy okolo

Reagovat
ACSeRw!n

ty jsou na tom celym to nejvtipnejsi no

Reagovat
masina_LFC

Brilantné

Reagovat
Salfovic

Proč ta slepice stojí na basketbalovém míči ?

Reagovat
Seydou Doumbia

to není tohle?

https://www.imitrade.sk/api-eshop/v1/image?query=product/good/298520/58260MC***http:download.mcollection.huDataLinkPicturesM-COLLECTION58260mc_1.jpeg&width=800&height=800&webp=0

Reagovat
Breze

cena za nove logo: iba 10 milionov libier.

Reagovat
soukup

A pak si nemají lidi z těch soutěží na vizuální identity dělat srandu

Reagovat
romeo351

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kepy_FCB

aspoň ten basketbalovej míč mohli změnit

Reagovat
Kucka

To se muselo fakturovat jedna báseň Jenom zapnout taxametr a dát si call nebo schůzku s 300 lidma ti hezky nažene strávený čas na zakázce.

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak je to logický, když to logo budou vyšívat nějaké pětileté děti v Číně tak je menší šance že udělají chybu, dobrý krok.

Reagovat
trywii & TOTTENHAM

Wow, tak to nové logo je top.

Reagovat
Hlahart

Těším se na den, až lidi pochopí, že změna klubové identity/designové identity není jen změna loga. Do té doby je to ale dobrý zdroj posměchu pro slabší jedince, takže pro ně alespoň trochu radosti

Reagovat
Breze

To by najprv v tom clanku musela byt aj nejaka zmienka, ze tych 9 mesiacov islo o cely rebranding a nie len zmenu loga, ako z clanku vyznieva. Je to v prvom rade slaba praca redaktorov.

Reagovat
Kvooca

Uz chapu, ze je pro ne tezke vyhrat nejakou trofej. Kdyz kohout ani nevi, s jakym se hraje micem.

Reagovat
Lemond Laws

já miluju ty kecy kolem toho

co všechno to skrytě vyjadřuje

Reagovat
Sigma Olomouc

9 měsíců práce, rozhovory s 300 lidmy

Reagovat
Sigma Olomouc

Ale určitě je to lepší než "staré" logo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele