Udělali jsme rozhodující krok, věří Llorente

15.04.2014, 10:19
Aktuality
Juventus se nezadržitelně blíží k obhajobě italského titulu. AS Řím sice také pravidelně vyhrává, ale Stará dáma si drží výrazný náskok. Fernando Llorente věří, že po včerejším vítězném utkání v Udinese už není o prvenství Juventusu pochyb.

"Byl to rozhodující zápas. Bylo hodně důležité vyhrát, což se nám povedlo, jsme moc šťastní," říkal po utkání. Juventus vyhrál 2:0, první gól obstaral Giovinco, druhý právě Llorente.

V tabulce je situace následující: pět kol před koncem vede turínský tým o osm bodů před AS Řím. "Vnímáme, že AS hraje velmi dobře, pro nás je ale klíčové, že náskok pořád udržujeme. Vše držíme pevně ve svých rukou," pokračuje španělský útočník.

V předposledním kole se Juventus představí na Olympijském stadionu, to už ale může být o titulu jasno. Pro černobílé by to bylo jedině dobře, protože bojují také na evropské frontě, kde je v semifinále Evropské ligy čeká Benfica, velkou motivací je pak finále soutěže na vlastním stadionu.

"Zápasů hrajeme hodně, ale to je normální. Kdyby tomu tak nebylo, znamenalo by to, že jsme vypadli z pohárů. Teď máme výjimečně týden volno, a tak si můžeme odpočinout," dodává Llorente.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (259)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jen spočněte Nando, teď to byl poslední měsíc záhul jako hrom.Tak načerpejte síly do rozhodujících zápasů sezony.

Reagovat
Alberto Aquilani

titul už je jasný, snad ale nadviažeme na posledné zápasy a aspoň budeme hrať dobrý futbal, tiež treba aby sa ukázal Toloi, z 2 zápasov mám z neho veľmi dobrý pocit, ale to je zatiaľ málo, každopádne si myslím, že ak cez leto posilníme lepšie jak Juventus, tak ....

Reagovat
Maritazzi

U nás je klíčový, kam jsme se za rok posunuli, to je až neskutečný. S tím mercatem uvidíme, 15 mega půjde jen na vykoupení Nainggolana, Toloie a bohužel Bastose. Pak si vem nutnost beka, do zálohy asi někdo jako Parolo a Bertolacci, útočník a těžko říct, jestli zbyde na křídlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že byste měli příští rok hrát o titul. Pokud zopakujete letošní sezónu (klidně tak 10 bodů dolů), bude to výborný úspěch a základ k tomu, aby se mohlo o ten titul začít opravdu hrát.

Reagovat
Maritazzi

Já ale ještě nepíšu o titulu, ale o progresu, který je naprosto neoddiskutovatelný. To rozšíření kádru, o kterym mluvim, je právě to, abychom si vybudovali postavení ve špičce dlouhodobě - k tomu je ideální čas, slabá konkurence, naše finanční síla, nový stadion. Máme dobře nakročeno a nemyslím si, že by nebyl prostor pro optimismus. Titul je dlouhodobější otázka, klíčová je teď pravidelná LM.

Reagovat
Alberto Aquilani

Ak vpodstate nikto neodíde, príde niekto ako Ucan bude to znova silné, trochu mám starch o Maicona, aby po MS nestratil motiváciu, na druhú starnu to nehovorím nahlas, lebo by ma tu miestny zlhtli, ale Juventus bude buducu sezonu strácať, kedy sa začnú prejavovať ich nedostatky, ako Conte fakt bude chcieť meniť system a trochu poserú mercato.... BTW ten Jackon Martinez by nás mohol zas dostať o level vyššie, ale keby stál Torres polku, mylsím smrteľne vážne, že v Ríme by bol vynikajúci a dával by góly ....

Reagovat
smazaný uživatel

Počítáš taky s tím, že budete hrát Ligu mistrů?

Reagovat
Alberto Aquilani

ano.... hele, ja netvrdím, že predbehneme Juventus, ale potenciál tam je ..... na druhú stranu môžme kludne padnúť na hubu .... dobré však je, že tam okrem Juventusu nevidím v lige tím, ktorý by nás mohol reálne budúcu sezónu predbehnúť ....

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě se vaše situace bude hodně odvíjet od mercata. Pokud nerozšíříte kádr o 3-4 hráče, tak to pro vás bude honička. Podívej se, jaký je průšvih u nás. Kdybychom měli o záložníka a obránce navíc, dýchalo by se nám letos o něco lépe. Já vás neodepisuju, ale ani ten letošní úspěch nechci moc vyzdvihovat. Za mě je to perfektní základ, na kterém musíte během další sezony vystavět další patro, pokud chcete hrát skutečně o titul. Druhá sezona je po té úspěšné vždycky nejtěžší. A s konkurencí, no, Neapol tu stále bude.

Reagovat
Alberto Aquilani

Ja neviem, Neapol nás síce možno s Benitezom znova dá dole 3:0, ale následne rupnú s nejakým Janovom a pod., moc im na boj o Scudetto neverím- naopak im verím v LM, a AC s Clarencom už duplom ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

počítá s tím, že jí vyhrajou

Reagovat
Alberto Aquilani

samozrejme, bez straty bodu a inkasovaného gólu .....

Reagovat
Pinturicchio

To jsou zase kecy, co se Juve týče.

Reagovat
Alberto Aquilani

ake keci ? Za to, že si mylsím, že budete budúcu sezonu viac strácať apropo ak fakt prejdete na 4-3-3 a budete to hrať aj v lige ?

Reagovat
Pinturicchio

Ano, protože za prvé nikde není psáno, že se na ten systém přejde a nebude to jen alternativa, za druhé si opravdu myslíš, že Conte by při jeho inteligenci šel do něčeho, co nebude mít do posledního detailu promyšlené? A i kdyby se na 4-3-3 přešlo a velkou náhodou to nefungovalo, tak ten kádr zůstane prakticky stejný a bez problémů se vrátí k 3-5-2, které mají ti hráči na 100% zažité a nemusí si na to zvykat. Přání otcem myšlenky, klasika.

Reagovat
Mr.Jindros

Na 4-3-3 se nepřejde. Conte není idiot, aby měnil něco, co funguje.

Reagovat
10

prímární rozestavení zůstane, ale podle mě bude chtít přivést univerzálnější hráče, aby mohl mít občas možnost hrát 4-3-3 jako s Realem, proto nekoupíme žádnýho Meneze nebo Naniho, ale spíš třeba Bonaventuru nebo Pereyru...

Reagovat
Mr.Jindros

Tak spíš univerzální hráče kupovat budeme, ale to není žadná novinka.

Reagovat
10

vždyť to píšu...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to situace, kdy přání je otcem myšlenky. Smutné na tom je to, že by to byly reálné důsledky toho, co si přeje spousta fanoušků Juve.

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, taky to píšu výš ...

... no a když už jsme u toho, proč jsi vlastně tak skeptický k tomu 4-3-3?

Reagovat
smazaný uživatel

Úplně chybí levý bek, není alternativa k Lichtimu a druhý stoper (problém je, že na těchto dvou postech bych posilování nepředpokládal, protože je na papíře máme obsazené dostatečně). Při absenci Barzagliho by navíc vzniklo něco šíleného. Marchisio a hlavně Vidal (Pogba s otazníkem) již dřív ukázali, že tento systém potlačuje jejich silné stránky a naopak vyzdvihuje jejich slabiny. A konečně Llorente i Tévez se daleko víc hodí do toho, co hrajeme teď.

Reagovat
Pinturicchio

Podle spekulací jsou posty, které zmiňuješ, na seznamu těch, které posílit chceme (z konkrétních jmen třeba Coentrao, Cuadrado, i když ten nevím, jak by mu to šlo v čtyřobráncovém systému, a Paletta), ... o Llorenteho bych strach neměl, Athletic, pokud se nepletu, hrál taky 4-3-3 a Nando bez problémů, Carlito se na levém / pravém křídle neztratí, samozřejmě je otázka, jestli by tam podával takové výkony, jako na SS.

Já bych byl rád, kdyby to 4-3-3 byla alespon alternativa, když ne v lize, tak v Evropě, ... proti Realu jsme v obou zápasech hráli 4-3-3 a ta hra se mi líbila.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, možna to bylo taky Realem, ne? Taky hrajem 4-3-3 a tim padem nebylo ve středu tolik zhuštěnyho prostoru, co třeba kdyby jste nastopili s tim 4-3-3 na 4-4-2 nebo 4-2-2-2, či jinej system. To už by třeba mohl nastat problem.

Reagovat
Pinturicchio

No, to by sis ale vhodný systém nevybral nikdy, respektive bys vlastní rozestavení přizpůsoboval soupeři, což snad ani není prakticky možné a není to Conteho styl, ten chce naopak vždycky soupeři vnutit to své ... a kdo, z týmů, které hrají pravidelně LM, hraje 4-4-2 / 4-2-2-2?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim, však jsem to jen uvedl, že to, že se ti ta hra libila bylo i uzpusobeno stylem Realu.

Reagovat
Pinturicchio

OK, jinak je to možné, tohle neposoudím, ... ale třeba doma proti Viole, v první Conteho sezoně, jsme v prvním poločase předvedli jeden z nejlepších výkonů, co je Antonio u nás a taky jsme hráli 4-3-3, ... chtěl bych to alespon jako alternativu, ať má Conte možnost ovlivnit vývoj zápasu i změnou systému, nejen střídáním.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, však to je dobre rozestaveni, akorat na to musi mit ti střeďaci fyzickej fond.

Reagovat
Pinturicchio

S fyzičkou by problém být neměl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych u vas věčil Cirovi.

Reagovat
smazaný uživatel

věřil

Reagovat
Alberto Aquilani

Immobile ? Aj ja, páči sa mi, hodne som nanho zmenil názor, narozdiel od Destra vie aspoň kopať a neni mongolidný ... ale bude ho ťažké kúpiť ....

Reagovat
smazaný uživatel

Jj a navic umi běhat a opustit prostor 8x5 metru.

Reagovat
10

někdo by měl ten váš optimismus krotit, vy jedete nejlepší sezonu v historii a berete za samozřejmost, že se příští sezonu ještě zlepšíte..? pod Ranierim jste taky jeli na titul, nakonec jste to posrali a další sezonu udělali o 20 bodů míň

Reagovat
Maritazzi

Nemůžeš srovnávat tyhle situace kvůli vedení, finanční situaci, konkurenci... A nediv se nám, po těch předchozích sezonách jsme z toho právem na větvi. Navíc jak píšu výš, ten titul je až záležitost delšího období.

Reagovat
10

já reaguju na Alberta..."Juve bude ztrácet, projeví se jeho slabiny, udělá blbý mercato"

přijde mi, že tady pořád vycházíte z nějaký 100% ideálního scénáře, že se vám všechny posily povedou, že udržíte nejlepší hráče, že všichni hráči udrží současnou výkonnost, že vás zápasy v LM nijak neovlivní, že týmy jako AC, Inter, Neapol budou pořád stejně trapný atd.

pokud přiští sezonu uděláte aktuálních 79 bodů, budu to brát jako menší zázrak...(a to si Alberto klidně napiš do notýsku, ať mi to pak můžeš případně vpálit)

Reagovat
Maritazzi

Tak ten výchozí stav oproti ostatním klubům kromě vás ale opravdu máme ideální - jak do jednání o posilách, tak personálním složením - Sabatini, Rudi. O potřebě posil do LM, o rozšíření kádru píšu, to je jasný v Římě snad každýmu. Jinak k udržení kádru, jedinej reálnej odchod je Pjanič, kterýho Rudi nechce pustit za žádnou cenu.

Reagovat
10

v čem ideální? že se mluví o nějakým budgetu na posily? u Juve se taky hodně mluvilo a psalo o budgetu 80 mega na mercato a pak z toho byly posily za 20...jinak Allegri - Galliani taky vypadali neprůstřelně a jak to dopadlo, stejně tak Prade-Montella, skvělý mercato nahradilo naprosto tragický a kde jsou teď

Reagovat
Maritazzi

Píšu v čem. Už teď vhodně složenej tým, kterej potřebuje hlavně vhodně doplnit. Navíc si nemyslím, že by Saba potřeboval 80 (i když se prej dohodl s Jacksonem ). Juve ty mercata nakonec zvládlo, Allegriho s Gallianim bych za několik posledních mercat opravdu nechválil a milánské posilování se mi nelíbilo (už před sezonou jsem je tipoval na podobný propadák), o Viole jsme se bavili, tam mercato vyloženě špatný nebylo, chyběla posila do obrany a v útoku měli obrovskou smůlu - jednu chvíli mít zraněnýho Gomeze, Rossiho a Iličiče.. takhle tři top hráči by položili každý tým. Já jen říkám, že jsme sestavili perspektivní základ, k tomu si připočti Sabatiniho, finanční sílu.

Reagovat
10

pořád ale vycházíš z toho, že tyhle hráči dokážou udržet aktuální výkonnost, která je podle mě u většiny na úplným maximu...Allegriho s Gallianim jsem použil jako příměr ke Garciovi a Sabatinimu, taky to vypadalo dokonale a jak rychle se to posralo

stejně jako jste vy maximální optimisté, jsem já ve vašem případě pesimista, to je celé

Reagovat
Alberto Aquilani

a hráči Juve tu aktuálnu výkonnosť dokážu udržať aj ďalší rok ? Aj o Interi sa hovorilo, že ich nikdy nikto nemôže predbehnut .....

Reagovat
Pinturicchio

Ne, hráči Juve se každý rok zlepšují a bodově máme letos nejlepší sezonu pod Contem.

Reagovat
Alberto Aquilani

jop, nabudúcu sezonu to bude bez straty bodu ...

Reagovat
Pinturicchio

Klasika od tebe.

Reagovat
Alberto Aquilani

aka klasika ? Ty tu zas hráš hysterku, lebo niekto napíše, že Juve nebude mať podla neho buducu sezonu 100 bodov, ale 85 a potom to celé zaklincuješ niečim ako "klasika od tebe" .

Reagovat
Pinturicchio

Plácneš nesmysl, kterým rozjedeš dlouho diskusi, ze které nakonec vyleze, že jsi ten nesmysl plácnul, pak se snažíš být jakože ukrutně vtipný. Klasika, no ... a jako typická hysterka se tady chováš akorát tak ty.

Reagovat
Alberto Aquilani

aký nezmysel som prosim ťa plácol, z čoho som vyliezol ? Ty si uplne zaslepený, vidíš niečo o Juventuse, a čo ti presne nesedí, to su nezmysli .... keby som napísal, že Juventus bude dominantný a získa ešte viac bodov, lebo Conte :* Paul :* Carlito :* tak ma tu palčekuješ celú dobu až mi roztrhne prdel ....

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, hysterko, nepřikládej si takovou důležitost.

Reagovat
Alberto Aquilani

prečo píšeš že som hysterka, ked som to napísal pred chvilou ja na teba ? Och bože, vylieč sa, držím ti palce ....

Reagovat
Pinturicchio

Klasika, hysterko.

Reagovat
Alberto Aquilani

Reagovat
Pettirosso

z herního projevu je jasně vidět, že hrajeme podstatně hůře pro oko fanouška, o to víc ale jistě ze zadu a organizovaně, proto máme čím dál tím víc bodů, i když oproti první sezóně pod Contem hrajeme otřesně

Reagovat
DelPiero137

Ale prave takyto prerod v skusene muzstvo pomohlo Interu k rychlejsiemu padu. Ked sa nepodaril zapas "profesorsky" udrzat, nedokazali reagovat, zapnut a otocit zapas. Treba sa udrzovat bdely a nenechavat to casto na nahodu. Tento rok sme uz mali par zapasov ked nas super zaskocil a nedokazali sme reagovat. V prvej sezone sme taketo zapasy este aj otocili a mali herne navrch.

A som radsej ked tie zapasy vyhravame zasluzene, za bojovnost, hernu prevahu. Posledne sezony som za toto nemal rad United.

Reagovat
Maritazzi

Jo no, já spíš vycházím z toho, že růst budou Dodo, Strootman, Nainggolan, Pjanič, Ljajič, Florenzi, Gervinho a stávající úroveň si udrží Benatia, Castan, Dani + France, u něj to není o fyzické kondici. Garciaje podle mě jiný typ trenéra než Max a Galliani prostě nemá z čeho a věčně zadarmo přivádět hráče nejde. Já sice optimista jsem, ale nemyslím si, že maximální, prostě pro stabilizaci se ve špičce máme vhodné podmínky.

Reagovat
stuff

pjanic oproti tejto sezone?

Reagovat
Alberto Aquilani

čiže záloha Simplicio, Brighi, Perrotta= Pjanič, Naingollan, Strootman ? beci ako Cassetti, Motta= Maicon, Torosidis ? Navyše to čo vymenoval Maritazzi

Reagovat
10

jak je tohle relevantní?

záloha Pizzaro-De Rossi-Perrotta byla horší než ta současná? Maiconovi je 33 let, už byl odepsanej...kde bereš tu jistotu, že se mu bude dál dařit? Torosidis je snad nějakej Cafu? vždyť to je průměrnej bek, Cassetti byl lepší

Reagovat
Alberto Aquilani

to s Maiconom platí aj pre Barzagliho- kolko mylsíš, že ešte bdue na vrchole aj on ?

Reagovat
10

tipuju, že nejen vzhledem k pozici delší dobu, než Maicon...a znovu mi nějak uniká smysl reakce

Reagovat
Alberto Aquilani

ty si začal prvy porovnavať 2 uplne odlišné tímy.

Reagovat
Pettirosso

je trošku rozdíl mezi Brazilcem a Italem a to nemluvím o postech

Reagovat
smazaný uživatel

nehnevaj sa, ale Cassetti bol dobry mozno 1-2 sezony, potom bol neskutocne zly

Reagovat
Alberto Aquilani

presne, tiež záleží, akého Cassettiho máme na mysli, vrchol mám v 2009, potom šiel dolu....

Reagovat
10

to je taky jeden z hlavních smyslů celý diskuse

Reagovat
smazaný uživatel

Torres? to je spanielska verzia Barosa..kopnut si to do behu a utekat...v Rime by som ho urcite nechcel ani keby bol k mani za babku.

Reagovat
smazaný uživatel

s tym Torresom si delas prdel? strasny utocnik to je spanielsky verzia Barosa kopnut si balon dopredu a bezat zanim ako splaseny zajac. Fakt diky ale to by som radsej skorej akceptoval fakt keby v Rime chceli prehovorit Montellu aby obul kopacky a isiel na hrot k nam.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, všichni říkají, že je titul jasný. Není tedy čas nám pogratulovat? Mimochodem, třetí titul v řadě, to jsem ještě nezažil, to bylo naposledy před druhou válkou.

Reagovat
Alberto Aquilani

asi tak 5 rokov dozadu, ale chápem, že starneš ....

Reagovat
Pinturicchio

Evidentě myslí Juve

Reagovat
Alberto Aquilani

ja myslím, že on nemyslí, vtom prípade je moj príspevok OK .....

Reagovat
Pinturicchio

Ne, není.

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu, ty jediný nestárneš... Ale pokud nepoznáš, že fanoušek Juve zmiňuje tituly Juve, tak sice nestárneš, ale bohužel blbneš.

Reagovat
Alberto Aquilani

niečo ako Cavani x Callejon

Reagovat
smazaný uživatel

nemít knírek,tak jsem myslel, že Pavel Nedvěd mobilizoval

Reagovat
Pinturicchio

Turínští lvi

Reagovat
smazaný uživatel

Zdá se, že konečně dosáhnou na ten 30. titul

Reagovat
j_mrazik

Ty vole, jezdi, ať uděláte těch 100 bodů.

Reagovat
Mr.Jindros

Akorát mám strach, že do těch posledních kol půjde béčková sestava... (ale zase soupeřům už o nic nepůjde).

Reagovat
smazaný uživatel

Von byl minule nabarvenej?

Reagovat
Pinturicchio

Měl to nagelované, tak mu to ztmavlo.

Reagovat
smazaný uživatel

No, díky bohu že se vrátil zase k tomu předešlému

Reagovat
Pinturicchio

Vypadal divně, oholený, nagelovaný, kdyby přišel do hospody, tak bych po něm nejspíš chtěl občanku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Italská extravagance zapůsobí na každého nějak jinak asi

Reagovat
smazaný uživatel

Oholenou tvář a nagelovanou hlavu bych dneska nebral jako extravaganci, ale jako jednu ze společenských norem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsem nenapsal úplně přesně, ale jde vidět, že ho to přešlo rychle Tak já se neholil ani nepamatuju třeba

Reagovat
smazaný uživatel

Já už taky do hola nechodím, jenom v listopadu (movember). Jen to zastřihávám a upravuju, abych nevypadal jako homeles (teď nemyslím zdejšího uživatele)

Reagovat
smazaný uživatel

Já na 4mm, to mi příjde akorát. Na Movember jsem neměl koule, ale letos do toho chci jít konečně.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě napadlo, co takhle nagelovat ty fousy? To by bya teprve extravagance

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný, to je ale na delší pěstování

Reagovat
smazaný uživatel

To by ale v práci rádi moc nebyli

Reagovat
smazaný uživatel

to jsem asi v kelu, kdyz nemam co gelovat

Reagovat
kubys

Nemáš hlavu?

Reagovat
smazaný uživatel

S hlavou jako Bruce Viliž to jde těžko

Reagovat
smazaný uživatel

No co, leštit ji můžeš

Reagovat
kubys

Reagovat
kubys

Naleštit vole.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

I know that feel, bro, ... and it feels great ... ale ještě bych k tomu chtěl fousy, jak má Pirlo, a ne těch mojich pět chlupů.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Pinturicchio

Tak než takovéhle, to ať mi tam radši neroste nic, vždyť to vypadá jak mech a ne fousy.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to paradni. Navic ma ten kluk 21 let

Reagovat
Pinturicchio
Reagovat
smazaný uživatel

Z přebalu knížky, která dnes jde na pulty obchodů

Reagovat
Pinturicchio

Bude alespoň v angličtině, nevíš? Teď těch životopisných knížek, které by mě zajímali, vychází víc, Max Cavalera (Sepultura), teď Andrea.

Reagovat
Pinturicchio

zajímaly

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.amazon.co.uk/dp/1909430161/ref=dra_a_rv_ff_fx_it_P2000_1000?tag=dradisplay0bb-21

Dneska jde na pulty právě ta anglická verze, italská už byla.

Reagovat
Pinturicchio

Jj, díky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle mu fakt sekne.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to mělo tmavší barvu a mě to trošku upravené

Reagovat
smazaný uživatel

Do Philly snad berou jen hráče se zrzatými fousy - Hartnell, Voráček, Giroux, Coutourier.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to je nejlepší mančaft v NHL, co čekáš.

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
smazaný uživatel

Co ten Vancouver letos?

Reagovat
Pettirosso

Idioti no, ale lhal bych, kdybych si to pred sezonou nemyslel, ze tomtak dopadne. Je potreba revoluce a zacit od znova, konecne vyhodili toho diletanta Gillise, kterej za to z nejvetsi casti mohl, dosadil se Linden, snad to pujde spravnym smerem.

Spis bylo celou sezonu zarazejici, ze krom Keslera a na zacatku Santorelliho (a krom golanu) nikdo nechytl ZA CELOU SEZONU vubec formu, navic jsme prohravali zapasy, kdy jsme hrali dobre a prehravali soupere, ale holt ten viteznej duch odesel i s Vigneaultem. Torts byl imo taky krok vedle. Jsem zvedavej, jestli zustane, nebo se bude pakovat..snad to druhy a zacnem od znova budovat SC tym

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jen rypal no Jinak se to snažim poctivě sledovat, takže vim že vyhodili toho GM a vzali Lindena, což je ex hráč a nevim jestli doslova legenda Canucks. Největší problem je i to, že nemate moc vyrovnany ty čtyry pětky. Sedinovci byli totalně z formy, dokonce myslim i zraněni, nikdo je nezastoupil. Jak pišeš, Kesler sám nic neutahne. Určitě byl Tortorella totalni přehmat, to je tak strašnej trener a nesympatickej. Fakt ho nemam rad, už z Rangers, on je takovej mi přijde moc sebestřednej, že bych mu nejradši poslal darkovej koš, ať ukonči karieru.

Reagovat
Pettirosso

jo no, hlavně úplně debilně na sebe strhává pozornost, bohužel se s tím vždycky sveze i ten tým, viz ten incident bitky s Calgary. O vyrovnanosti to nebylo, ten tým papírově byl hodně kvalitní, jde o to, že spolu hraje už moc dlouho a jsou vyčpělí a předvidatelní, do toho nýmandi jako Booth, kterej bere mega ročně za každej bod co v NHL udělá a je to. Pak si připočti formu, zranění, smůlu, Tortorellu a máš výsledek

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň si Sedinovci udělaji dalši titul na MS

Reagovat
smazaný uživatel

Pouze teoreticky, na papíře, bez jakéhokoliv odmítnutí.

Brankáři:

Jhonas Enroth (Buffalo/NHL)

Obránci:

Oliver Ekman-Larsson (Phoenix/NHL), Henrik Tallinder (Buffalo/NHL), Alexander Edler (Vancouver/NHL), Erik Karlsson (Ottawa/NHL)

Útočníci:

Daniel Sedin, Henrik Sedin (oba Vancouver/NHL), Nicklas Bäckström (Washington/NHL), Jimmie Ericsson (Skelleftea)

A pokud projde Boston přes Detroit, pak: Jonas Gustavsson, Jonathan Ericsson, Niklas Kronwall, Daniel Alfredsson, Henrik Zetterberg, Johan Franzén, Gustav Nyquist

Zette s Franzénem by ale jistě odmítli. Velkou část sezony marodili a budou se chtít po sezoně řádně rehabilitovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Co ten z Nashvillu, ten Hornqist, ten se taky docela rozehral. Jinak z Nyquista se mi stava pomalu ale jistě dalši miláček

Reagovat
smazaný uživatel

Hornqvit hrál v závěru sezony perfektně, s Cullenem a Fisherem jim dost klapalo. Bodově jeho nejlepší sezona v NHL... Gustav je mazák. Toho kluka mám hrozně rád. Co dokáže s pukem je nádhera. A je to typický Švéd, hraje nahoru dolů. Je ho plné hřiště. Taky ho řadím do svého širšího seznamu oblíbenců

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, a to ještě když to pujde dobře tak na vyřazovaci boje tam maji Lundquista s Hagelinem

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědavý, jak se s Jezdci popasujete. Flyers moc nemusím, takže bych byl radši, kdyby postoupili Rangers. Jsem příznivcem týmů Original Six Kvůli zraněním Švédy na MS neposílí Jhonas Enroth, Erik Gunnarsson a Marcus Johansson.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Rangers nam moc nevěřim no. Postup pro mě bude překvapeni, nam to proti defenzivnějšim tymum moc nejde. Navic Rangers nemaji skoro žádnou ofenzivni hvězdu kromě Martina. Hraji jako tym, jsou sehrani, žádne individuality, utoči i brani v pěti, jsou kompaktni. Ta trenerska rošáda s Canucks se jim fakt povedla, navic když se podivaš na Rangers zpatky a dnešni Vancouver, tak vidíš kdo je trener a kdo ne

Reagovat
smazaný uživatel

Torts je za zenitem. Už poslední rok v Rangers stál slušně řečeno za hovno. Za poslední rok tam s Gillisem napáchali takových škod, že Linden se bude mít co ohánět, aby to zase poskládal. Snad Tortse vyhodí.

Reagovat
Pettirosso

je fakt zarážející, jak takovej hňup mohl vyhrát GM of the year a ještě v organizaci vydržet 6 let.

Reagovat
Pettirosso

nezapomeň jak si Alain vedl v PO

Reagovat
smazaný uživatel

Arda Turan!

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, jestli "feels great" na to sedi, ale uz sem si ja a hlavne lidi okolo zvykli a aspon s tim neni moc prace i kdyz pul hodiny tydne s holicim strojkem je opruz

Reagovat
Pinturicchio

Pro mě je to nejlepší možný sestřih, ... a nestěžuj si, já si to holím obden.

Reagovat
smazaný uživatel

pro me momentalne asi nejlepsi mozny DOSTUPNY sestrih... a zitra me to ceka zas, kdyby to aspon nedorustalo tak rychle

Reagovat
Pinturicchio

Jj, to je na tom nejhorší, oholím to ráno a večer už mám zase "černou" hlavu.

Reagovat
smazaný uživatel

ty mas cerny vlasy? to je dost na prd, ja jsem brunet, takze to je aspon min viditelne nez u "tmavych"

Reagovat
Pinturicchio

Nemám, jsem taky brunet, ale večer už jdou ty vlasy zase vidět a není to "na koleno"

Reagovat
smazaný uživatel

Frankie, jakožto fanoušek Chelsea a tim padem anglickeho fotbalu. Za kolik žlutych se stoji v PL?

Reagovat
smazaný uživatel

nevim

Reagovat
M11

nesmis ji strkat tam kam nemas

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to roste tak, že knír, licousy, bradka OK, ale knír se mi nespojuje s bradkou a pod dolním rtem mám jenom takový "trojúhelník". Plus na lících mi to moc neroste, spíš to jen lemuje dolní čelist.

Reagovat
Pinturicchio

To mám prakticky stejně , ... a ještě teda na pravém líci mám těch fousů víc, než na levém, no, příroda je občas pěkná svině.

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt? Já to mám taky tak.

Reagovat
Pinturicchio

Ne, počkej, jsem si spletl strany , na levém mám víc.

Reagovat
stuff

do tejto debaty by sa mi hodil stary dobry smog

Reagovat
Pinturicchio

Jj, poradil by mi, jakou si vzít košili a kravatu k tomu mému strništi.

Reagovat
stuff

sako, strnisko - jasny smer: nedbala elegancia

Reagovat
Pinturicchio

No vidíš, si vystačíme i bez ně , ... jinak nosím poměrně často.

Reagovat
stuff

ja aj dnes

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
M11

hlavne topanky

Reagovat
Pinturicchio

Vidíš, málem bych zapomněl

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, jenom si někdy umyje vlasy jedním šamponem, pak jiným, a někdy přidá kondicionér a jindy ne. Nebo si zajde na zastřihnutí své bujné lví kštice A nebo ho fotograf vyfotí za jiného světla než obvykle Těch možností je celá řada

Reagovat
Ferguson6

že ma neprekvapuje, že m´dne okienko je zrovna v talianskej sekcii

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Je to tak, myslím, že o titulu se definitivně rozhodlo včera.

Reagovat
Il Architetto

Předloni Marco, v loni Eman a letos Seba.

Reagovat
j_mrazik

Ten nalevo taky hraje za vás?

Reagovat
Pettirosso

Depp? Nee, kluci se jen chtěli vyfotit s celebritou

Reagovat
smazaný uživatel

Nn, za Liverpool

Reagovat
Pinturicchio

Ale prd, hráči potkali Deppa, tak se s ním vyfotili.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

S kým se to fotili, s Fantozim?

Reagovat
2miguel1

V Taliansku nemajú konkurenciu...aj o rok budú v pokoji vládnuť na čele ...trochu smutnejšie je, že v európe to stačí tak maximalne postup zo skupiny

Reagovat
Pinturicchio

Minulý rok jsme vypadli až s pozdějším vítězem, letos SF EL ligy a to Conte ten tým pořád skládá. Vysloveně k pláči, no.

Reagovat
2miguel1

EL liga je len zbytočne vyhadzovanie silami....ono ak v týme ostanú najvačšie tromfy tak by to ani v tej europe nemuselo byt zlé...Pogba si myslím že onho sa budú zaujímať tie najvačšie velkokluby, ktovie či odolá ...

Reagovat
Pinturicchio

Ne, není, ... nikdo neodejde a Pogba už v jednom z největších velkoklubů je (pokud se nebere jen výše konta)

Reagovat
smazaný uživatel

To trošku podcenili, příští rok půjdou daleko

Reagovat
Mr.Jindros

AS bude mít pravděpodobně nejsilnější druhé místo přinejmenším od sezóny 2004-2005 a asi i ještě dál...

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je to i o psychice AS. Pokud bude mít první 100, můžou mít 95, pokud bude mít první 80, budou mít 78...

Reagovat
olis

podla Di Marzia je uz Neapol dohodnuty s obrancom Genku: Kalidou Koulibaly. Este sa ale musia dohodnut kluby

co je to za hraca? ak by naozaj prisiel tak dufam ze len ako nejaka mlada nadej a nie ako ten hrac ktory by mal tu obranu postavit na nohy

Reagovat
smazaný uživatel

Ty neapolske spekulace o přichodech, vytipovane posily jsou teda na urovni tak Chieva. To nejsou hráči, kteři by měli Neapol někam posunout

Reagovat
olis

kto taky, to akoze Gonalons je na urovni Chieva? :) aj Callejon ked prichadzal nikto mu neveril, ani ja, a aha, nehodnotil by som dopredu, ak mi k tomu hracovi vies povedat daco viac tak sem s tym, ak ho nepoznas tak ako mozes hodnotit?

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Nkoulou, Koulibaly, Ghoulam. A hodnotim jen podle jmena a reputace.

Reagovat
olis

Nkoulou je vyborny toho by som bral okamzite, ten uz ma aj dobre meno takze toho fakt neviem preco si oznacil, Ghoulam hra velmi dobre, jedine kde u neho vidim zatial dost minus su centre a uz pri prestupe na neho isli z francuzskej sekcie velmi dobre ohlasy, to ze toho hraca nepoznas/nepozname neznamena ze nie je kvalitny a to nie len v tom zmysle ze to moze byt neobjaveny talent, on uz moze byt ako dobry talent znamy medzi ludmi ktory sa o to zaujimaju viac a my ho nemusime vobec poznat

Reagovat
smazaný uživatel

Právě.

Reagovat
olis

no ale preco si tam dal preboha Nkouloua?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože obecně nevěřim africkym hračum do defenzivy, maji jen vybušnost a rychlost. Většinou nemaji takřka žádné takticke věci, chodi do soubojů jak neandrtálci. Ale to už jsme rozebirali v zimě, když se spekulovalo o jeho přichodu. + Ve Francii se to ztratí, protože tam hraje 50% Afričanů, to zaprve a zadruhe si ho pořád pletu s Diawarou, ktery je totalně mimo.

Reagovat
olis

no tak ked to beres takto tak to ti asi nazor nezmenim, ved on by ti ho zmenil sam keby prisiel, som si tym isty... obavam sa ale ze bohuzial nepride

Reagovat
smazaný uživatel

To by byla nejlepši odpověď na muj černy pohled na věc.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic proti Nkoulouvi a celkově Afričanum.

Reagovat
smazaný uživatel

Callejon, nevím, jestli mu kdo věřil, či ne, ale měl nahradit Cavaniho. Nahradil? Pokud ne, znamená to, že Neapol nikam neposunul. Jen dobře hraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Callejon a nahradit Cavaniho?

Reagovat
olis

preboha ze nahradit Cavaniho vidiet ze nas vyznas aspon ze ti ten trolling ide

Reagovat
smazaný uživatel

Vy jste tedy prodali Cavaniho a nepřivedli náhradu? Cajjelon nebo Higuain, to je jedno, mají střílet góly. Takže já souhlas s vandertomem. Potřebujete hráče, kteří Neapol někam posunou. Callejon to ale není, přestože je to solidní útočník. A Higuain také ne.

Reagovat
smazaný uživatel

"Mají střílet góly". Higuaín 22, Callejon 17. A to jim ještě zbylo z těch peněz, co utržili za Cavaniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, co zbylo z peněz, ale chybí dvacet bodů. Takže peníze nebyly využity dobře. A Cavani dal v lize sám 29 gólů, Higuain je na 17, Callejon na 12. Takže bych je fakt nesrovnával. Ale pokud chceš obhajovat, že prodej Cavaniho byla blbost a Hi a Ca jsou skvělí, fajn, čeká Neapol zase předkolo.

Reagovat
smazaný uživatel

překlep: nebyla blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Já to nechci obhajovat, ale když hráč chce odejít, tak s tím nic neuděláš, nemá cenu ho držet násilím, když ti přijde dobrá nabídka. Já jen tvrdím, že v rámci možností ho ti dva zastoupili slušně, i když Cavani je Cavani. A co se bodů týče, tak to není jen o Cavanim, ale třeba i o tom, že ten kádr se celkově obměnil, přišel nový kouč, který začal vyznávat jiný styl hry atd., atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o to, že lépe než Cavani by v Neapoli mohli hrát tak možná Ibrahimović a Ronaldo, musíš se taky dívat na to, jak realistické ty náhrady můžou být.

Reagovat
smazaný uživatel

já souhlasím, že nebylo příliš reálné ho nahradit. Padla jen v diskuzi slova, že je třeba hráč, který Neapol někam posune. Možná, za těch celých 70 melounů by se našel. Ale koupit dva slabší hráče místo jednoho super, to obvykle nikam nevede. Vlastně se ten pokles dal čekat.

Reagovat
smazaný uživatel

Callejon určitě nepřišel jako náhrada za Cavaniho, vždyť hrají na jiném postu. Cavaniho měl nahradit Higuaín. A jestli se povedlo? Statistiky mají letos podobné.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Ferdo Ferdo. Taky sis mohl vybrat vetsi sympataky.

Reagovat
Pinturicchio

Inter má zájem o Ben Arfu

No, Thohir si docela hraje s ohněm, pokud chce ten tým postavit na hráčích z PL, navíc odložených, bez formy, často zraněných.

Reagovat
stuff

ben arfa je, podla mna, jeden z hracov, co maju na to byt rozdielovi. A pri nom neviem, ci je to o nachylnosti na zranenia, ci skor o smole. Ale suhlasim, ze by bol risk to stavat sirsie na PL hracoch. Co mi zas pri interi ale vobec neprekaza

Reagovat
Pinturicchio

Hatem je fajn i když někdy má až příliš rád míč, což by do Calcia nemuselo být to pravé ořechové, ... ale ta poznámka se týká spíš jmen jako je Vidic, Evra, Torres ... a s poslední větou samozřejmě souhlas.

Reagovat
stuff

ja som ho jednym ockom sledoval od marseille. Plus je pre mna obdivuhodne, ako dokaze pokracovat po takych zraneniach, po ktorych by nejeden ukoncil karieru. Navyse vratit sa opat na najvyssiu uroven.

A na Torresa mam taku nejaku staru liverpoolsku slabost, rad by som ho este videl v starej forme. Ale radsej u simeoneho, jak u Sinisu( ).

Vidicovi verim na sto percent. V akejkolvek lige. Ostatnym PL/inter menam nie.

Trochu sa divim, ze nepocuvam o navrate Ramireza do ligy, jeho by som rad videl spat v calciu.

Reagovat
Pinturicchio

Jj, s Hatemem úplný souhlas, vlastně i s Nandem.

Vidic nejspíš žádný propadák nebude, ale u něj už to zdraví není, co bývalo.

Reagovat
smazaný uživatel

O Ramirezovi se před pár dny psalo v souvislosti s AC, ale celkem pochybuju, že by to mělo reálný základ.

Reagovat
Jajinek

Zatím přivedl jednoho...sám víš, kolikrát jste vy podle spekulací naháněli Torrese a sám si se modlil, aby přišel

Reagovat
celestial-

Ozaj aky mas Ty nazor na Torresa v Interi? Uz som sa chcel spytat, ale vzdy mi to nejako vyfucalo.. Bol extra trieda, vzdy sa mi pacil napriek tomu, ze spanielov moc nemusim.. Ale my nie sme zrovna klub, kde sa uchytia hraci co zhasli

Reagovat
Jajinek

Torres...? On se ten problém s útočníkem vyřešil tak nějak zázračně sám, páč to co předvádí tento měsíc Icardi slibuje, že by za rok mohl být jedním z nejlepších útočníků v lize. Jen to udržet.

Reagovat
Pettirosso

nejde o to, kolik jich přivedl, ale jaká jména jsou s váma spojována. Jako interista bych z toho byl celkem nervózní

Reagovat
Votas

když potřebuješ šetřit a zároveň chceš marketingově atraktivnějšího hráče, než je Jonathan, tak je to těžký.

Reagovat
10

on existuje marketingově atraktivnější hráč než Il Divino?

Reagovat
Votas

neříkám, že je to lehkej úkol...

Reagovat
Pettirosso

když vám jde o marketing spíš než o výsledky, tak prosím

Reagovat
Votas

jde o oboje...ale prostě Thohirovi kroky směřujou k tomu dostat tým z červenejch čísel a moc dresů Antonelliho neprodáš.

Nedávno třeba přetáhl COO z United, což ukazuje, že ty sekundární složky klubu bere sakra vážně.

Reagovat
lnterista

ten Bolingbroke dopadl?

Reagovat
Votas

tak oficiální to kdyžtak bude až v červnu, ale prej jo...teda doufám

Reagovat
Jajinek

být nervózní ze spekulací, to bych teda dopadl...podívej, fanoušci Juve byli taky 3 roky nervózní se spekulací o útočníkovi a k čemu jim to bylo. Pokud přijde Sagna, budu nadávat, ale dokud se o něm píše, tak je mi to jedno. Na druhou stranu se podívej...pro Inter byla papírově daleko lepší varianta D Ambrosio a zatím je nejhorším hráčem mužstva s přínosem rovným bodě nula

Reagovat
10

https://www.facebook.com/photo.php?v=622965451116435&set=vb.107074546038864&type=3&theater

tohle bych pouštěl těm frajerům v Anglii, co sedí s telefonem na tribuně a machrujou

Reagovat
smazaný uživatel

Pouštěl jsem si to dneska už asi pětkrát

Reagovat
Pettirosso

...s takovou Tonda moc dlouhou kariéru kouče mít asi nebude

Reagovat
10

podívej na Mazzarriho, zatím 0 infarktů

Reagovat
Pinturicchio

To je prostě Bůh, to se jinak říct nedá.

Reagovat
M11

se mi libi jak tam vypleskal po druhem golu Mirka

Reagovat
DelPiero137

Presne

Reagovat
DelPiero137

Vidno ze ich to opat bavi, prezivaju to a aj na ihrisku to vyzera lepsie.

Reagovat
smazaný uživatel

Pinturicchio: Robe, Cristina posílá úsměv z Udinese http://instagram.com/p/mz5-rZDmIK/

Reagovat
Il Architetto

Wow.

Reagovat
Pinturicchio

A bylo slyšet jen dlouhé, hlasité ... aaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhh ♥

Reagovat
10
Reagovat
Pettirosso

Reagovat
Pettirosso

jinak to není úplně nereálný, Barcelona prý má za cíl Reuse, což by mohlo značit Alexisův odchod, vše ale záleží, jestli jim vyjde odvolání, nebo jim zůstane ten přestupový ban

Reagovat
Il Architetto

Reuse má za cíl snad každý top klub. Aby ne.

Reagovat
Pettirosso

no, pokud půjde Martino a oni fakt vezmou Kloppa, tak

Reagovat
10

a budou vůbec moct někoho kupovat?

Reagovat
Pettirosso

to se právě ještě neví, zatím pořád platí, že mají zákaz, ale samozřejmě se odvolali a budou se odvolávat kam budou moct. Ale bůhví, jestli to nedostanou naopak i ostatní, prej za to stejný teď vyšetřují Real a Atlético

Každopádně, pokud budou mít zákaz nakupování, asi těžko se ještě budou zbavovat hráčů..už tak mají dost úzkej kádr

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Pinturicchio

Ty vole, ty si chceš mermomocí rýpnout a zase uděláš blbce ze sebe.

Reagovat
Pinturicchio

Btw, proč se mi ty fotky dáváš až ted, to jsi je takovou dobu hledal?

Reagovat
olis

kto iny sa ozve prvy ak nie ty ja si tie fotky hladat nemusim, oni si najdu mna blbca zo seba urobil akurat tak Marrota a ja som teraz len poukazal na nieco co ani nepotrebuje komentar

Reagovat
Pinturicchio

Šiř osvětu dál, Oli, je to potřeba.

Reagovat
smazaný uživatel

a ty fotky dokazují dle tvého názoru co? Podle tebe nemáme jásat nad gólem? Provinční tým je tvoje Neapol, protože pro ní je jeden zápas zápasem roku a pak prohraje se slabými týmy, chybí totiž motivace, už je uděláno, je poražen nepřítel. Takhle to loni dopadlo s Interem, když u nás vyhrál 3:1. Za dalších pár kol ztratil na nás nejméně 10 bodů. To je prostě v hlavě. Vy ztrácíte 20. Ještě ti to vypíšu slovem: dvacet.

Reagovat
DelPiero137

vysvetli mi co je natom zle ze to takto zhadzujes? asi mi nieco uniklo.

Reagovat
10

schválně jsem se snažil vžít do tvojí hlavy (na Napolitánce tam máš docela uklizeno, očividně seš minimalista)...a stejně mě nenapadlo, co si tímhle chtěl říct

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
M11

tak uz me nenapinejte ja chci vedet vyznam tech fotek..

Reagovat
10

já taky...někdo se bude muset obětovat, prodělat dobrovolně mozkovou obrnu a pak nám to vysvětlit

Reagovat
M11

pochybuju ze sem bude psat zrovna Chiellini

Reagovat
10

tak to snad vysvětlí olis, jinou možnost tím pádem nemáme

Reagovat
olis

slabe

Reagovat
DelPiero137

tebe posledne dni ide karta

Reagovat
stuff

Reagovat
DelPiero137

co je natom odsudenia hodne ze sa predstavenstvo tesi z vyhry a priblizeniu sa titulu? Naopak je to sympaticke ze to prezivaju s muzstvom/fanusikmi a nie suchary co si zalieskaju pri gole z povinnosti.

Reagovat
Alberto Aquilani

inak to ty si zo Sládkovičova ?

Reagovat
DelPiero137

preco?

Reagovat
Alberto Aquilani

som si nejak spomenul, že minule(dosť dávno) si to písal, a vtedy som si nevedel na nikoho spomenuť, koho odtial poznám a teraz mi docvaklo, že už byvala spolužiačka z gympla je odtial :D nejaka velka koncentracia Juventinov je vtom okoli Galanta - Sladkovičovo, sa mi to nepáči :D

Reagovat
DelPiero137

ja tu praveze moc Juve fanusikov z okolia nepoznam. Akurat kamos od nas je fanusik a zu sme premyslali na vyjazd (ale peniaze chybaju ). Viem ze v GA je zopar fans AC.

Ty si asi mladsi rocnik ako 83 ako som to z tvojich prispevkov pochopil?

Chodil som na Vecu do skoly a tam kazdy fandil niekomu inemu Barca, Real, ManU a ja Juve

Reagovat
Alberto Aquilani

a do ryci, tak to si chodil ku nam :D no ja som 93 :D

Reagovat
Melchior

Historie zápasů s Benficou:

EL | 1992-1993 | Juventus 3 - 0 Benfica

EL | 1992-1993 | Benfica 2 - 1 Juventus

CL | 1967-1968 | Juventus 0 - 1 Benfica

CL | 1967-1968 | Benfica 2 - 0 Juventus

tak snad trochu Juve napraví negativní bilanci ze vzájemných střetnutí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele