Udělám to klidně desetkrát, vzkazuje Vinícius Júnior. Zastání má mezi manažery i spoluhráči
Útočník Realu Madrid Vinícius Júnior (24) podle zdrojů agentury Reuters v pondělí prohlásil, že bude dál bojovat proti rasismu, i když právě jeho aktivita vedla k tomu, že nezískal Zlatý míč. Brazilský fotbalista byl dlouho největším favoritem prestižní ankety, kterou nakonec ovládl Španěl Rodri (28).
Vinícius nakonec obsadil v pořadí ocenění, které uděluje francouzský sportovní magazín France Football, druhé místo. Zlatý míč získal jako třetí Španěl v historii úřadující vítěz Eura a Premier League s Manchesterem City Rodri.
"Pokud budu muset, udělám to klidně desetkrát. Nejsou připraveni," napsal Vinícius na X poté, co Real Madrid zrušil své plány na účast na slavnostním ceremoniálu v Paříži - bojkotoval ho, protože se dozvěděl, že Brazilec nezíská hlavní cenu.
Vinicius Junior has reacted after finishing second in the vote for the Men's #BallondOr.
— Flashscore.com (@Flashscorecom) October 28, 2024
Will he go on to clinch the award in 2025? pic.twitter.com/Iz3pGP0PgK
Na otázku, co svým příspěvkem Vinícius myslel, jeho manažeři agentuře Reuters odpověděli, že narážel na svůj boj proti rasismu. Právě jeho postoj podle nich stál brazilskému křídelníkovi v cestě za Zlatým míčem. "Fotbalový svět není připraven přijmout hráče, který bojuje proti systému," dodali.
Reprezentant Kanárků byl ve Španělsku několikrát vystaven rasistickým urážkám a opakovaně se proti tomu postavil. "Fotbalová politika. Můj bratře, jsi nejlepší hráč na světě a žádné ocenění nemůže říct opak. Miluju tě, brácho," napsal na X Eduardo Camavinga, spoluhráč Viníciuse z Realu.
FOOTBALL POLITICS
— Eduardo Camavinga (@Camavinga) October 28, 2024
My brother you are the best player in the world and no award can say otherwise. Love you my bro pic.twitter.com/X3yAH1Sl0p
Vinícius se podílel na double Realu (v Lize mistrů a LaLize) spolu s Judem Bellinghamem, který během své premiérové sezony ve Španělsku nastřílel 19 gólů a pomohl Anglii do finále Eura 2024. Bývalý hráč Borussie Dortmund skončil v anketě třetí.
Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.
Komentáře (294)
Přidat komentářTvl to je čím dál víc přitažený za vlasy..neuvěřitelný konspirace určitým způsobem chápu, že se cítí ukřivděnej, ale rozhodně to letos nebylo tak že to měl na 90% vyhrát on..
Největší bojovník proti rasismu od Nelsona Mandely. Co zlatej míč, ten míří na Nobelovku.
Mohl by se stát celosvětovým prezidentem libtardů.
Neuveritelne
Neměla být reakce na Mercuryho, ale na na prohlášení toho kašpara.
To už jsi psát nemusel... po včerejší ostudě, co si tu Merkurek uříznul, je to adekvátní.
Nuda. Snaz se vic, hnupe.
jděte do prdele s touhle černou sračkou
ano, po tomhle vyjádření nezapomeňte zase v jiných komentářích moralizovat. To je fakt jak nějaká nemoc, fandit Barce, čest výjimkám
Tak ty ses pěkně odkopal co? No nejen ty. No ale tys tady aspirant na největšího vymrdance. Zajímalo by mi, kde je teď další moralizátor drussbarb a nereaguje.
neodkopal. To co tenhle zmrd předvádí na hřišti jsem ještě nezažil. Ty se ho zastáváš jen proto, že hraje za tvůj Real. Je to strašná špína A navíc si myslí, že mu všichni jen ubližujou. To že nedostal balónek je nejlepší karma
Nejsem úplně fanda toho teatrálního "boje proti rasismu", ale ty máš v kebuli dobrou diskotéku. A asi jsi toho na hřišti ještě moc nezažil, podle toho, co píšeš. Vždycky, když maj culés nutkání vysmívat se hráčům Realu, vzpomenu si na Koundého v šatech s culikama.
Bordel v hlavě máš ty. Proč do toho taháš oblečení? Já hodnotím jeho chování na hřišti.
No ono jeho chování je odvislý od toho jak po něm jdou. Nedivil ses chování Neymara, proč se divíš Vinimu? Je to technikou a skilem stejnej level hráče.
Neymar? Neymar provokoval hráče a nadával rozhodčímu každej zápas? Koukni se na ty zápasy ještě jednou a pak něco říkej. Jdou po něm protože je to totální výmaz a rasismus má jen jako zástěrka. On si zaslouží úplně vše co proti němu jde. Až se změní, tak se změní i reakce na něj..... Ale u tohodle neandrtálcce se to čekat nedá...
Paměť neslouží co?
Nezlob se na me ale ty jsi fakt jak Busby když někdo kritizuje hráče MU, proste existuje tvůj klub a hraci v něm a těm bys odpustil snad i vraždu Můžou se chovat klidně debilne jak chtějí a ty to budeš obhajovat. Obecně obhajovat chování Viniciuse snad objektivně ani nelze. Nevím jak. Za hafo věcí si muze jen sám a hlavně je to hlupák protože se nepoučí.
Já přece nepopírám, že si za to nemůže sám. Mně nemůžeš vyčítat, že bych neříkal o černoších a liberálech, že používají rasismus všude. Samo když se jim to hodí a rasismus to není. Ale líbí se mi tady ti liberálové, hlavně z PL sekce a jejich reakce teď. Pokrytectví level nekonečno.
A co se týče Neymara? Stejná mrdka, jenže to si pán už nepamatuje.
Nikto neznasal Neymara viac nez ja za to ako sa choval ale oproti tomuto trtkovi z Realu je to len slaby odvar. On si zasluzi vsetko to co sa mu deje, lebo si za to moze sam a s farbou pleti to fakt nic nema
Ja si myslím podobný věci - Neymar se choval jako idiot, například v PSG jako naprostý idiot mnohdy. Ale ze by mi přišel svým chováním tak na ránu jako Vinicius to teda ne. Jak jsem psal výše - kdyby se venoval fotbalu a neřešil sracky kolem, byl by na tom lip.
To už si fakt nepamatujete jak provokoval, válel se, simuloval? Za mě nejhorší brazilskej generační talent co kdy byl. No a to ho mam rád, protože to je genius s míčem. Za mě stejný jak Vinicius.
nepřekvapivě bez paměti cules...Tak si to srovnej v chování. Pelé, Garrincha, Rivelino, Zico, Romário, Ronaldo, Ronaldinho, Kaká - Neymar, Vinicius. Jasný je, že si budeš bránit Neymara, páč kopal za vás. Ale jestli ti vadí Vini, tak musel i Neymar.
Reagujes mimo misu. Neymar mi vadil jako kazdy simulant a placka. Jde mi o to, ze povazujes Neymara a Viniho za srovnatelne kvalitni fotbalisty. To snad nemuzes myslet vazne.
Neymar je lepší. Lepší?
Neymar akorát simuloval. Nikoho neškrtil, do nikoho nevrážel, neurážel a hlavně neposkakoval po hřišti jako opičák.
Není
Absolutně není
Jak po nem jdou proc nesel nikdo po Raulovi nebo Ronaldovi staremu, protoze to nejsou vymrdanci co se neumi chovat, mozna proto.
Rasisticke chovani odsuzuju, za to at padaji tresty, ale za zbytek si muze sam vinicius.
Po debaklu v EC mel sanci mlcet a soupat nohama a misto toho prevedl s celym realem tohle
Veru neni.
Jako nezažil? To vážně? To říká fanda Barcy kde byl Suarez, Neymar? A jako fanda klubu, kterej co pamatuju, tak brečí jak je jim zlym Madridem ubližováno? Vždyť je to podobný. Tihle jihoameričani jsou stejní všichni v tomhle. Výjimky namátkou Zico, Socrates, Ronaldo, Ronaldinho. A Ronaldinho jako podobně černej kluk velká výjimka. Tady jde o ocenění za sezonu pro nejlepšího hráče a tu by měl jasně dostat Brazilec. Ne o to, že brečí, když na něj řvou opice.
Rodriguez s Viniciusem byli 50:50. Rodriguez byl stěžejní jak pro City, tak i pro repre a Vinicius je v repre dlouhodobě k ničemu. Tak i když nastoupí Neymar za zenitem tak je pro repre platnější.
No stejně jako byl Messi reprezentaci dlouhodobě k ničemu.
No ale golu mel dvakrat tolik co vinicius
Góly vem čert, hlavně to fšechno vedlo alspoň ke stříbrnejm. Tohle považovat za dlouhodobý nic tak jako Vincka…
Vážně? Ve 24 letech měl Messi přesně kolik golů na MS? Vždyť nebyl schopnej skorovat v play off.
Někteří nejsou schopni skórovat v playoff ani v 39 letech.
Jasně
Zico, Socrates vis uplne hovno co delali, nebyly site a nedostalo se k tobe nic, ze sis precetl par Stadionu z roku 1970 na tom nic nemeni
blbost. on viděl fšechny zápasy a v roce 1970 Stadiony určitě nečetl, protože ještě číst neuměl
Tak to hochu teda vim dost dobře. Samozřejmě se nedalo koukat na každej zápas, ale viděl jsem sestřihy, MS a ono by se to psalo, jak se kdo chová. Socrates i Zico byli příklady fotbalovejch gentlemanů. No a třeba takovej Maradona ani ne. Takže to se všeobecně ví.
To chce vazne zmenit leky.
Kdo čekal, že do toho Vini nezatáhne rasismus, tak se spletl.
To někdo čekal
Ty pičo to nééé
Hele nedostal on za boj proti rasismu cenu v roce 2003 na tom samém předávání ?
Dostal, jen to bylo o 20 let později
2023 samozřejmně
to už měli připravený dopředu samozřejmě
Klauni
Uz dost pls.
Ak koko.ko ako on je najväčším bojovníkom proti rasizmu, tak to majú prehraté
S rasismem to nemá nic společného. Když vedle sebe postavím loňské výkony Rodriho a Viniciuse, tak mi stále přijde lepší ten Rodriho, ale dejme tomu, že jsou srovnatelné. Pak srovnám jejich chování a v tom jaksi Vini zaostává. Takže za mě spokojenost.
Čo tak začať od seba?
Podle mě velikost hráče dělá to, že se nad to dokáže povznést. Vždyť, jakou cenu by mělo nějaké ocenění, když by si to někdo vykňučel? Pokud má pocit, že je nejlepší, tak k tomu potřebuje nějaký pohár?
V boji proti rasismu ho samozřejmě podporuju, ale bojkotovat ceremoniál, protože nevyhrál, je extrémně hloupé a dětinské. Kdyby se takto měl urážet každý domnělý vítěz, tak můžou vyhlašování rovnou zrušit.
Souhlasím, přístup nebyl úplně šťastný, byť nikdo z nás (ani fanoušci Barcy, co si myslí, že mají všechnu moudrost světa) neví, co se mezi Realem a UEFOU v pozadí stalo.
Bez vysvětlení tohle celé působí hloupě. Více okradený byl určitě Haaland loni, i Lewandowski neudělením nebo rokem 21 (byť tam kauza byla).
Ale veď to je absolútne nechutné zneužívanie problému rasizmu pre vlastný úspecch, ak by mu reálne išlo o rasizmus, tak tu neplače pre jedno blbé ocenenie, strašný zmrd.
Ano, myslel jsem, že obecně jeho snahy podporuju. S tímto souhlas, měl by se věnovat skutečnému boji proti rasismu a ne to plést sem, kde to vůbec nesouvisí.
Je dobře, že to bojkotoval za předpokladu, že místo toho trénoval přihrávky před prázdnou. Pomalu každý zápas může nahrávat do 100 % šance a místo toho to kopne do háje. Zlatý míč je cena k ničemu. Za mě se nedá absolutně srovnávat výkon Rodriho a Viniho, kteří jsou na hřišti v naprosto odlišných rolích. Buď se to má dávat podle výkonů a současně tedy nějakých subjektivních pocitů a sympatií - za mě vítěz Rodri (jako nedávno třeba Modrič) nebo po vzoru Messiho s Ronaldem to dávat hráčům, kteří ty zápasy viditelně ovlivňují (Haaland, Vini, Salah, Yamal apod.).
Ubožák, u toho bych si fakt uměl představit že mu někdo třeba zlomí nohu hned další zápas
To by byla škoda, teď bude několik měíců poslouchat, kam si vystavil zlatou mičudu a podobně.
ale jo, to zní taky dobře
To bude všude kolem rasistů.
Normálně at mu ofiko napíšou že je to jen kvůli tomu že je černej, a at se třeba posere
Nebo by ti hlasující novináři měli napsat, že nevyhrál protože je to černá kunda, ale protože je to strašná kunda.
Novináři v Africe ho nevolili, protože je černej...
Debil
ještě mi něco napiš jako o morálních postojích či o válce a tak
a rasismu
Je to trapná komedie a jako fanoušek Realu se stydím za celou tu "kauzu" okolo Zlatého míče.
Snad to brzy vyšumí
Tohle bude žít dlouho
Nevysumi
Vie mi niekto vysvetliť, ak mu to nedali kvôli tomu kritériu "fair-play", prečo ocenenie Najlepší brankár dostala tá argentínska mrdka ?
Neni cerny
To se snažim pochopit už od ceremoniálu.
ne nesnaszis. kdyz ti to nekdo vypsal, tak jsi zas jel jen to svoje
Nikdo neříká, že to ocenění nedostal jen kvůli tomu. Jen že je to jedno z kritérií v hodnocení.
Ako vieš prečo mu to nedali? Bol druhý, keby bol ten fair play až tak závažný tak skončí možno 9. Proste Rodri bol pre nich lepšia voľba, konec.
Protoze Martinez byl jasne nejlepsi
Ani v PL nebyl nejlepší
Hej hej
Protože nehraje za Real, tenhle argument tady nevytahuj, české komunitě zatížené na Barcelonu, by se to nemuselo hodit Na zahraničních twitterech samozřejmě normální názory
Furt ten brekot ohledně realu. Vy tady jste někteří jako ten Vincek
Martínez je sice pořádný vůl, ale není to vůbec srovnatelná liga s Viníciusem. Když posledně odstrčil v emocích kameramana po prohře s Kolumbií, tak se za to omluvil a řekl, že se pokusí už svými gesty nikoho neurážet. Jasně, že mu s tou omluvou pravděpodobně někdo "pomohl", ale reakci Viníciuse na podobnou věc asi odtušit můžeme... Měl by angažovat Martínezova PR manažera.
wtf, tak toto je najväčší obrat v histórii. Ano Vini, to máš za ten boj
Ten se minul povoláním. Jednou si ho dokážu představit v OSN nebo dokonce jako prvního černého papeže.
Panebože, ten člověk musí být hrozně hloupej. Teď už to do sebe zapadá, že na něho jdou s opičíma skřekama, on má to IQ fakt podobné a to asi ještě některé orangutaní džentlmany urážím I celé vedení Realu musí skřipat zubama, ale jasně že si to u něj nechtějí rozházet.
Zas bych to neviděl tak dramaticky. Teda, to že je hloupej to se nedá asi nesouhlasit, ale podobně je hloupej každej druhej vrcholovej fotbalista, to je potřeba si přiznat. U Viniho je jenom problém jednak to, že je zároveň hodně dobrej fotbalista, takže je na očích a druhak to, že je extrovertní, takže je o jeho "hlouposti" slyšet.
tohle je prostě čím dál lepší.
V první řadě je to obrovskej disrespekt vůči Rodrimu, místo aby mu pogratuloval a přijal fakt, že měl Rodri fantastickou sezónu, tak tímhle mu plive do tváře nejen on, ale vlastně i celej Real, a to si Rodri rozhodně nezaslouží.
ale zaslouží, to je taky pěkná mrdka
Být to Nor nebo Dán, tak bych souhlasil. U jižanů se nejedná o mrdství, nýbrž o přirozený charakterový rys.
Největší bizár je, že Španěl vyhraje ZM po 64 letech a španělský klub předvede takový cirkus.
Protože žádné pořádné Španěly nemá.
však vy byste taky neměli nebejt švorc
Na kdyby se nehraje.
ale hraje, historie a paměť nás poučí
To už tady žvatláš snad 15 let a stále je kvůli La masíi máme
Jo, ale nasazujete je ve velkym, když nejsou prachy
No a?
Ty ses nejak rychle oklepal po tom vyprasku
Jednou jsi dole, jednou nahoře. U Realu je to spíš nahoře a něco podobnýho se po těch výhrách s Barelonou dalo čekat. Jsou hladoví, maj novýho trendu, umí to na nás. Sezona nekončí.
Strasny dno fakt to nechapu
Real žije v zajímavý bublině.
Tak to je moc.
Chudák Mbappé, svoju prvú zlatú loptu bude musieť dať ešte Viniciusovi.
To by byla teprve klauniáda, kdyby jednou o ZM bojoval Junior s Mbappém, coby hráči Realu.
Mbappe ho porazí a nebude si to moct převzít, protože to Real bude bojkotovat.
Už se těším, až zveřejní, jak kdo hlasovat a Viniciusovi budou chybět body z Afriky.
Jestli nějaký africký novinář neměl Juniora na prvním místě, tak to tedy RIP.
Už jen kvůli tomu by to neměli zveřejňovat.
hlasy ČR Stanislav Hrábě
1. Rodri
2. Toni Kroos
3. Lamine Yamal
4. Lautaro Martínez
5. Jude Bellingham
6. Erling Haaland
7. Harry Kane
8. Dani Olmo
9. Vinícius Júnior
10. Dani Carvajal
obrázek ať si každej udělá sám.
proti tomu že vyhrál Rodri nic nemám to gratulace, ale když někdo hlasuje takto tak pak má mít ta anketa nějakou úrověň
tak on dlouhodobě říká, že hlasuje hlavně podle velkých turnajů ... takže za mě celkem v pořádku
pokrytec co? a jak jsi řval, když takhle nedal Messiho na vítěze
Hodnotím tohle jeho letošní hlasování jestli sis nevšiml. U většiny jeho minulých s ním nesouhlasím. To, že Messiho nemusí, je podle toho jeho hlasování zřejmý, ale to je jeho věc.
Jenže jeho princip jak víš je dlouhodobě stejný. Teď ti nevadí a když šlo o Messiho, tak vadil. On nemá nic proti Messimu, to si nemyslím, ale hlasuje dle velkých turnajů, což já chápu, měl to tak vždy. A na velkých turnajích až do Kataru Messi nejlepší nebyl.
Ty vole Valloire leze z doupěte
ty tvý oblíbený kluby
No co mě real nevadil, když za něj nehráli tyhle krysy
LIga mistrů není velký turnaj?
tak on dlouhodobě říká, že MS a ME je pro něj víc ... až budeš hlasovat ty, dělej si to jak chceš
Proto je Haaland šestý a Carvajal 10, to dá rozum.
Tam to je trochu rozdíl, pak se bere přínos pro tým, no a goly. Carvajal byl zastíněn ofenzivními spoluhráči. Což teda Rodri taky.
Proč je v tom případě Bellingham, Kane nebo Haaland tak vysoko? Uvědomuješ si tu kontradikci?
Jsou už někde i hlasování ostatních?
Tpč, 3. a 8. totální ale totální úlet, to snad není ani možný Jako já vím, že fandit Barce je na úrovni mentální retardace, tam musí být rodiče sourozenci nebo tak, ale jako novinář.. fuj
Krasne od teba,ze si sa nam tu priznal ze tvoji rodicia su surodenci.
mozes sa aj.......placko
Za Kroosa a Lautara ten Plačkocius až na 9. mieste je trochu úlet a Olmo ani nehovorím.
Olmo si dela prdel ne ten yamal taky slusny wtf. Jako sory ale na zaklade ceho hlasuje tento typek
Na základe toho isté ako všetci. Každý hlasuje ako sa mu za chce. Nejaké "body" podľa ktorých sa má teoreticky hlasovať nikoho reálne nezaujímajú. A tak je to správne, držať sa šablóny je nezmysel. Bohužiaľ, mali by o tom možno rozhodovať skôr tréneri za mňa, ako novinári. Takto to pokojne mohli nechať hlasovať fanúšikov. Samozrejme ani u trénerov by sa nedala čakať nejaká objektivita. No myslím že by to nebol taký extrém ako pri novinároch. Tento príklad hovorí za všetko. Prvé dve miesta ok, za mňa Rodri top hráč, takisto vidíme akú demontáž spôsobil odchod Kroosa, a videli sme aj v repre ktorá prehrávala rad za radom, ako sa ich hra zmenila s príchodom Toniho. Škoda toho momentu s Cucurelom, mohla byť Toniho rozlúčka možno o dosť krajšia. No následne brutálny výsmech všetkému. Obdivujem Yamala, veľmi sa mi páči jeho hra, a tento rok môže mieriť vysoko, no dať ho na tretie miesto pred Viniho , Kanea, Mbappeho, Haalanda, Judea či Palmera za minulý rok, to je naozaj čistá fraška.
neskutecny sympatak
Ono se to fakt stalo.
Strašnej plačko ublíženej. Už mu někdo řekl, že to nevyhrál, protože je černej? Jestli měl někdo z Reálu vyhrát zlatej míč tak Carvajal.
Achjo, proč to dělá měli jsme za něj v létě vzít tu nabídku.. týden hrůzy tohle fakt
Nejhorší je, že místo toho, aby mu v klubu někdo řekl, tak takhle ne. Tak ho v tom naopak podporují
To je pro mě jedna velká záhada.
Ono stačilo držet hubu
to je krypl
Vyhrál hráč City, ale veškerá debata se stejně točí kolem Realu. Ten jejich 'main character syndrome' je neuvěřitelný. Největší klub na světe, ale mentalitou někde na úrovni Tvrdíkovy Slavie.
Doslova 5 hráčů z top 10 je přímo spojených s Realem, vyhrál se nejlepší klub, nejlepší trenér. Samozřejmě, že v letošní anketě byl Real main character.
ano, kvuli te jejich saskarne
ne, kvůli světové dominanci
to si ji pekne uzivaji
Teď bych je spíše připodobnil k Liberci. Tam si taky myslí, jak nejsou světoví, ale přitom jsou jen ubozí.
V Realu nejsou světoví a přirovnáváš to k Liberci jo?
Neřeším herní kvalitu, ale mediální vyjadřování. Takhle vyvádět není hodno klubu jako je Real.
a víš přesně co zatím je?
Já jo, Real je přes všechny úspěchy mentalitou malý klub
Ty vole zas sa ukludnime dobre? Vy čo keď prehrávate môže za vždy niekto iný, napr trávnik a podobne. Každú sezónu počítate teoretické body o ktoré Vás rozhodca pripravil, platíte ľudí aby kydali na vlastných hráčov. Kúpite hráča dáte mu plat, následne ho v podstate vydierate aby si ho znížil. Rok čo rok. To sú fakt praktiky hodné svetového klubu tak da ukľudní a šúchaj nohami.
To dělá Slavia, nebo Arsenal? Asi mi uniklo
Máš tam aj Barcu , to ti uniklo
Ale mám ji ve vedlejších právě proto, co píšeš
Barceloně jsem na stejné úrovni s Arsenalem fandil za dob Pepa až Lucha dejme tomu, Bartomeu a nákupy Griezmana, Dembeleho a všemožně rozhazování peněz z ní ale udělaly tým bez identity (stejně jako tomu je u Realu) a dlouhou dobu mi byly její výsledky jedno.
Teď poslední 2 roky to zas vypadá k světu, navíc letos konečně sympaticky trenér, takže se občas rád podívám, i když nijak zvlášť neprožívám
Súhlasím je tam celkom sympatický tím, ja proti nim nejako nič nemám, najmä proti hráčom, s výnimkou Gaviho. A takéto veci nejako neriešim, ale prišlo mi toho kriku okolo tejto situácie už naozaj veľa v kontexte toho čo sa dialo tam. Možno som v tebe zvolil nesprávnu osobu na túto odpoveď . Nejak som to pred písaním komentára neskúmal koho máš v obľúbených. (komentár nižšie som pridal, lebo mi ten prvý, že tám maš Barcu bohvie prečo neukazovalo, nie že by som to chcel zaduplovať ) Každopádne som chcel len povedať že to síce nebolo pekné ale sú aj horšie veci.
Vidim komu straníš podľa tvojich komentárov.
no
Že si Vinicius myslel, že to má jistý a teď je uražený jako malé dítě, které najde před Vánoci dárek, ale pak ho pod stromečkem rozbalí jeho někdo jiný.
Ty vole bejt to naopak, řcete jak pominutý, což jste teda dělali už za Lea, když to vyhrál CR.
To jsme ale řvali my fanoušci. Messi s Barcelonou na ty galavečery normálně jezdil a Ronaldovo vítězství respektoval. Tady je Real hrozně ukřivděný, mluví se o spiknutí, všichni musí Vinicius uklidňovat jak když se miminu rozbije hračka. Absolutně nedůstojné.
Jak já bych chtěl vidět Juniorovu první reakci, když se dozvěděl, že ZM nezíská.
Škoda, že to prosáklo a nejel tam. Mohla být ještě větší sranda. https://youtu.be/XCSoLqnAbQE?si=N9LGbmFVJcsPLuC5&t=131
Mně se vybavilo tohle
https://youtu.be/T9ioBQT7dc8?feature=shared&t=47
Mne zase scéna z White Gold, kde si týpek bol tak istý si tým že vyhral, že ani nepočúval, a vybral sa na pódium prevziať cenu, hoc zaznelo iné meno
Kdo jsme, abychom soudili, co by Real Madrid měl a neměl dělat?
Kdyby Messi v 25 letech nedal ani 20 gólů, nikoho by ani nenapadlo pro něj chtít Zlatý míč
Tak Messiho nedostal ani když dal 60 branek v sezoně
takže by to měl vyhrát jen proto, že je černej nebo jak?
No hlavní je že tímhle je tenhle Carvajaluv pokus nabrat Rodriho pro Reál úplně ztracený. Pochybuju že bude mít zájem jít do klubu který mu takhle ukázal že ho jako hráče totálně nerespektuje
tak jasne, ze zajem o nej uz nebude.. navic po zraneni uz to asi nebude ono
Ten už má stejně po kariéře asi
Bojuje proti systému? Vždyť se ho jen snaží zneužít k vlastnímu prospěchu. O víkendu čekám na Mestalle pořádný průšvih, téma rasismus zas pojede ve velkém. Vinicius tyhle situace absolutně nezvládá a fanoušci soupeře si na něm smlsnou. A dobře mu tak.
Doufám, že bude nějaké pěkné choreo
To ale dělají všichni černí. Když na to někdo poukáže, tak je rasista a všichni ti moralisti tady řvou jak pominutý. Hlavně ti, co mají plnou hubu hodnot.
Ty vogo, jak se snažíš...
valoár nasadil frankovskou uniformu a jede
Jako asi bych ti nešel do protivky, ale zrovna dnes jsem četl vyjádření Yamala, kterého se ptali na údajný rasismus při El Clasicu. Odpověděl v tom duchu, že co se stane na hřišti tam i zůstane a absolutně to s ním nic nedělá, že se soustředí na hru. Za mě úplně ideální odpověď, která těm provokáterům z tribun veme vítr z plachet, jelikož je to po čase přestane bavit. Tím, že se takhle bude Vinicius po každé eskapádě vztekat, sám bojuje s větrnými mlýny, protože to pro něj nikdy neskončí, naopak jich bude víc a víc.
to jo, to souhlasim
Na to ale musíš mít mozek, což je právě u dnešních mladých černochů problém, protože že všech stran od mala slyší jak jsou oběti, média, školy všude... však on už vlastně patří k těm kteří dospívání prožili na defacto "Floydovi" a BLM...
mnohem snazší je pro ně to přijmout, než vlastním kritickým myšlením dojít k tomu, že ne všechno je rasismus
Prý za celou kauzou stojí jeho jméno v Diddy seznamu. Prý se podílel na vraždě zpěváka z O-Zone, bylo mu prokázano, že znásilnil 12 nezletilých modelek s Bohušem Matušem a u něj doma se našel jeden galeon dětského oleje a stovky výtisků méďi pusíka.
To musí mít fakt velkej barák, když se mu do něj vejde galeona.
Galeon.
Galileo Galilei
Ví někdo jak teda bojuje proti tomu rasismu?
Neplačte, sami jste si to zavinili!
Tak nějak jsem si říkal, jak zvládne napasovat rasismus na nezískani zlatého míče a on je fakt úžasnej . Jako pardon, ale tohle už opravdu přesahuje hranici trapnosti, za chvíli se mu rozhodčí budou bát dát kvůli rasismu kartu.
Tak to už se bojí.
Vinicious: “mám důkazy, které povedou k osvobození Dominika Feriho.”
Ty znásilněné byly rasistky protože nechtěly dobrovolně dát černému.
Tak mě napadlo po vzoru jednoho filmu: Vinicious D – dick of destiny.
bojovník proti systému . No já se poseru, tahle estráda mě docela baví. Nemá smysl znova dokola mluvit o tom, proč zrovna on dostává sadu, to soudnej člověk prostě vidí. Samozřejmě by to nemělo být formou rasismu, to je jasný, to je hnus. A to že v dnešní hyperkorektní době svádí neudělení nějaký ceny na rasismu se svou barvou pleti jenom dokresluje to, že kromě toho, že je to zmrd první kategorie, tak je taky ale úplně tupej. Vždyť je to absolutně absurdní přece do prdele . A trochu mě zaráží, že se nenajde někdo soudnej v tom Realu a nepostaví ho do latě.
To je největší p....s co kdy hrál fotbal. To až není možné.
Takže všichni hlasující novináři jsou rasisti ty píčo ten má fakt dost a lidi kterých se to týká taky
každý novinar co mi nedal hlas je rasista
Tak Stanislav Hrabě asi není černoch, takže bych se tomu nedivil. To je ten typ novináře, který kdyby si dcera přivedla černocha domu, tak jí řekne: "ale toho neg.ra na večeři už nevoď". Rasista Hrabě.
kazdy ne, ale hodne z nich ano
Rasista sa sťažuje na rasizmus.
S nim musi byt strasna prdel
No hlavně ve sprše když se tak všichni milujou
no...na toto som zrovna nenarazal
Tohle je fakt sen nenavidim tyhle vymyvacske prekroucene zvasty…. Kks kdyby mel Lewandowski jeho naturu, tak vezme polskou armadu a jde srovnat france football se zemi, strasny odpad tenhle clovek
Mal by vyhladat odbornu pomoc,lebo to nedopadne dobre v jeho pripade.A to myslim smrtelne vazne.
"Fotbalový svět není připraven přijmout hráče, který bojuje proti systému"
Obzvlast ked bojuje proti systemu, co naordinuje jeho kouc na zapas
-- A kde ten bojovnik proti rasismu byl, kdyz rvali jeho fanousci rasisticky na Lamina Yamala v El Classicu? Kde daval storku na jeho podporu?
Proc tomu zkurvenymu pokrytci tohle nekdo nerekne?
Vini sa k tomu vyjadril.
Vinícius sa k tomu vyjadril a odsúdil tieto útoky.
ono stačilo prísť na ceremoniál, tam dať nejaké vyjadrenie, kľudne aj "vyplakávanie" a malo by to väčší zmysel a odozvu ako to, čo urobil on a celý Real
Už to že sa niekto automaticky pasuje za víťaza je úlet. Každopádne tie informácie ktoré sa zverejňujú dokazujú že asi viacerý nehlasovali podľa najlepšieho vedomia a svedomia čo úprimne tiež nie je práve košér. Keby sa klasicky nechoval ako debil , možno by našiel väčšiu odozvu u svojich zástancov a aj v radoch nezaujatých fanúšikov ako takto, kde znova schytáva len oprávnený výsmech. Bohužiaľ s ním aj celý klub. A práve preto takýchto trtkov ako Vini či predtým Cris, naozaj neznášam.
Ne, nedokazuje to intenci žadnýho z hlasujících. Jenom to podle mě dost nešťastně prohlubuje pole konspirací a doměnek. Kritéra jsou sice jakoby daný, ale co daný není je dalších x možnejch způsobů jak anketu uchopit. Někdo se dívá hlavně na turnaje, někdo zas na repre, někdo na konzistenci, někdo na pár povedenejch klíčovejch výkonů např. v LM (neříkám, že to je případ Vincka – ten měl toho letos v LM mnohem více) a někdo už ono Fairplay.
Jak je celá ta naše subjektivita krásná..
Upřímně jsem hodně zvědavej jestli nyní Brazilec nabyde velikosti, na kterou určitě má, a energiu přetaví v ještě lepší výkony a další trofeje nebo se utopí ve vlastním egu. Za to chování by zasloužil…
Tipujem skôr možnosť B, ( v podstate dúfam že to tak bude) čím skôr sa ho zbavíme tým lepšie. Podľa mňa je na tých hlasoch nad slnko jasnejšie že každý hlasuje podľa vlastných sympatií, zbytok sú len barličky ako si to zdôvodniť. Keď udeľuješ cenu za kalendárny rok/sezónu, je predsa nezmysel hodnotiť podľa nejakého jedného turnaja a podobne. To im nežeriem, a ak by to tak bolo, tak nepochopili zadanie.
Ale já s tebou v tomhle všem souhlasím, jenom připomínám podstatu subjektivity a to, že na základě hlasování každýho z nich není nic jasný a už vůbec nic to nedokazuje. Dát Vincka na 29. místo by rozhodně divný bylo, ale že je 5.-7. se obhájit dá a nikoho to trápit nemusí. Kde je ona hranice podezřelýho hlasování asi neřešme. Jinak je to anketa, a lidi volej lidi, takže jde hlavně o sympatie, ty ostatní věci, „berličky” maj sloužit právě k tomu aby někdo neskončil úplně mimo. No a zase – kde je ta hranice?
Těžký..
Jinak nesmysl je to tehdy, když to hodnotíš jen podle toho turnaje, ale důraz na to by v danym roce měl být.
Len teda mne príde mi už dosť mimo aj to že dá niekto pri všetkej úcte Olma pred Viniho. A podobné extrémy.
No a to je přesně to o čem mluvím. Samo, že celkově byl lepší Vincek a Olma bych nad něj určitě nedal. Jenže Dani měl skvělej základ z klub. scény – berme za důležitou souvislost Lipsko, BL – a v repre byl jeden z klíčů Španělů na Euru. Vincek v repre bída. Ten rozdíl mezi něma není zas až takovej. Dá se to obhájit. A zase – ta cena není jen o tom když má někdo míč u nohy. Je to cena nej fotbalisty, ne toho kdo hraje nej hru. Takhle mně to dneska přijde postavený..
Tak člověka mohlo napadnout, že se za oponou stalo něco o čem nemáme ani ponětí – třeba proto ten postoj Floa. Ale naštěstí tu počítáme do dvou, takže je to asi jasný. Prej bojovat proti systému. Díky bohu, ze ta hranice mezi tím bejt v poho hráč a bejt nadutej, ublíženej, kretén, je ještě aspoň v tom fotbale jasně rozeznatelná.
To je fakt trotl, doufám že za to chování to nikdy nevyhraje
Nemam slov. Celý tento cirkus okolo zlatej lopty je ešte väčšia hanba, ako ten výprask od Barcy. Už ani ako fanúšik Realu mu nedokážem dopriať zlatu loptu, to jeho správanie je fakt hnus. Ukrivdene rozmaznané malé dieťa, ktorému niekto zobral lizatko.
to ze je kokot se vědělo. Ale on ze sebe dělá toho kokota víc a víc a má to větší a větší dosah.. Kdyby radši držel hubu
Že je kokot se vedělo, ale že dokáže udělat kokoty z celého Realu je celkem překvápko.
Vini je stejnej uplakánek jako fanoušci Realu bohužel, web bilybalet to jen dokazuje, tam pisou fanboyove bez spetky soudnosti, fakt cirkus
Ale no tak, tyhle fan stránky snad nemůže brát nikdo vážně, to je kanál bez ohledu na to, jestli se bavíme o bilybalet, forcabarca nebo chelsea-fc.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/spanelsko-zaplavy-valencie-obeti.A241030_091656_zahranicni_dtt
Aneb když Vinicius si udělá výlet do Valencie
To ti prijde vtipny?
Ještě větší blbec, než jsme doufali...
https://www.facebook.com/share/r/15VCCmQjME/?mibextid=WC7FNe
Paráda, už se to začíná rozjíždět, těhle videí bude brzo plný internet:
https://www.youtube.com/shorts/-XK-GN7CBV8
https://www.youtube.com/shorts/jIZ_fK1sb5s
https://www.youtube.com/watch?v=EGM7wbaeOqs
Ten až vyleze na hřiště, tak bude schytávat děsnou bídu.
Nechapem preco sa Real nechal vtiahnut do tejto krizovej vypravy. Ci sa to niekomu paci alebo nie, sympatie budu rozhodovat. Kor v dnesnej dobe ked je dvolezite aby hrac bol spravnym vzorom.
Zostal tesne druhy, ziadna svatokradez sa nestala.
Real sa za neho postavil snad preto aby sa nezosypal a v lete ho dokazali predat za slusny peniaz.
Je jen otázka času než budou muset přestat nosit bílý dresy, protože jsou rasistický.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele