V Barceloně budou v lednu rozhodovat o osudu Camp Nou
Barcelona by po více než půlstoletí mohla opustit monumentální Camp Nou. Tiskový mluvčí katalánského klubu Toni Freixa oznámil, že se v lednu bude hlasovat o tom, zda tento bezmála stotisícový stánek modernizovat, nebo na jiném místě postavit nový stadion...
"Rozhodne se mezi konstrukcí nového stadionu na pozemku, který patří Univerzitě Barcelona, a generální přestavbou stávajícího Camp Nou. Oba stadiony by měly kapacitu 105 tisíc diváků a byly by zastřešené," uvedl Freixa.
"Rekonstrukce by stála kolem 300 milionů eur, nový stadion 600 milionů. Toto rozhodnutí neučiníme my, ale členové klubu. V případě rekonstrukce by klub mohl během těch tří let stále hrát na Camp Nou," doplnil ekonomický viceprezident klubu Javier Faus.
Camp Nou byl otevřen 24. září 1957, kdy se na něj Barcelona přestěhovala ze šedesátitisícového stánku Les Corts. Největší fotbalový stadion v Evropě se dlouho jmenoval Estadi del FC Barcelona, oficiálně byl přejmenován podle své přezdívky na základě hlasování fanoušků až v roce 2000.
"Rozhodne se mezi konstrukcí nového stadionu na pozemku, který patří Univerzitě Barcelona, a generální přestavbou stávajícího Camp Nou. Oba stadiony by měly kapacitu 105 tisíc diváků a byly by zastřešené," uvedl Freixa.
"Rekonstrukce by stála kolem 300 milionů eur, nový stadion 600 milionů. Toto rozhodnutí neučiníme my, ale členové klubu. V případě rekonstrukce by klub mohl během těch tří let stále hrát na Camp Nou," doplnil ekonomický viceprezident klubu Javier Faus.
Camp Nou byl otevřen 24. září 1957, kdy se na něj Barcelona přestěhovala ze šedesátitisícového stánku Les Corts. Největší fotbalový stadion v Evropě se dlouho jmenoval Estadi del FC Barcelona, oficiálně byl přejmenován podle své přezdívky na základě hlasování fanoušků až v roce 2000.
Komentáře (140)
Přidat komentářpojmenoval bych novej stadion po Valdésovi
Best stadium ever
určite radšej ostať ako stavať nový
Zbourat a na jeho místě postavit Národní katalánské divadlo. Několik představení už mají stejně nacvičených.
třeba takový Buskets by byl hvězdou Národního divadla
Jojo Busquets jednou něco víc přihrál, jinak většinou dostává přes párky a hned ho řaď mezi herce Filipe 12, ty maďare vylízanej
Jednou.
Jednou. Ty mas dost
Jéé nefandíte vy Realu? tam hraje největší simulant s číslem 7 tak držte pí*u
Teatro Nacional Camp Nou
teatre, když už chcete bejt všichni vtipný
to rovno možeme zburať všetky stadiony a postaviť tam divadla
dobrej
Nesouhlasím. To co navrhuješ,už tam přeci stojí. proč by stavěli to samý?
zbourat
ty si idiot
jedine ze by si byl v tom momentu uvnitr
vybombardovat...
Postavit na to střechu a zaledit trávník, aby tam mohla hrát HC Bracelona.
alebo bazén, aby Busquets s Mascheranom mohli učiť malé deti scuba diving.
Depak to je lekce Mr. A. Younga
Young dává jen lekce jen pro středně pokročilé. Masters degree si pak musíš dodělat na univerzitě Estadio Santiago Bernabéu.
Hokejovy stadion uz je nakou dobu hned vedle Nou Campu '
Já bych byl raději pro rekonstrukci, modernizace je potřeba a zároven zůstane zachovaná historie... a je to levnější
hoši vaše IQ mě nepřestává udivovat
Jsem zvědav. Osobně na to nemám vyhraněný názor. Srdce by se přiklánělo k rekonstrukci legendárního stadionu. Mozek velí postavit nový stadec dle nejnovějších potřeb, který by vydělával velké peníze.
nene i Stadion po rekonstrukci bude vydělávat víc a k tomu si připočítej že to bude pořád ten Starý Camp Nou.Navíc 300 mega je už hodně a 600?To by se vrátilo možná tak za 20 let.
Stávající Nou Camp zrekonstruovat a zároveň postavit nový stotisícový stánek pro B-tým
to dá rozum s třetí stotisícový stánek na tréninky
jj a čtvrtý stotisícový stadion na otevřenou posilovnu
Tak dají na tu svoji stodolu střechu, to je toho.
Na co? Však vyprodáno každý zápas nemají, ne?
první splatit celý dluh a až potom vymýšlet kraviny
Takhle ten kapitalismus nefunguje.
Pri klesajucich navstevach by bola pre nich lepsia rekonstrukcia.
rekonstrukce je lepší ale kde si vzal že klesá návštěva?
Problem celeho spanielskeho futbalu, aj tych najvacsich.
No jo ale protože sleduju Barcelonu už přes 10 let a posledních 6 sezon skoro každej zápas tak vim že návštěvnost neklesá ale je teď na velmi vysoký úrovni
Vysoka je samozrejme, ale vypredane nezvykne byt.
V loňské sezoně průměrná návštěvnost "pouze" 73 000.
jj ale ty předchozí byla větší a navíc je pravda že na zápasy kde o nic nejde přijde míň ale zase je i pár zápasů kde je vyprodáno.
,,Par" Proste kluby si pytaju velke peniaze za vstupenky a ludia ich nie su ochotni dat. Ako pisem, problem celeho spanielska.
Jen pro pořádek:
08/09 62 tis.
09/10 75
10/11 74
11/12 75
12/13 73
Plus mínus je průměrná návštěva furt stejná. Madristi zase kecají kraviny.
Jen ligové mače:
71
77
79
75
72
76 letos
Dokym skonci tento rocnik, tak mozno zistis, ze posledne styri roky skutocne klesa
Je to debil, popre sam seba. A stale nevidim dovod stavat novy stadion, ked je takato premierna navsteva a o to tu cely cas ide. Len potreboval sa konecne trosku vyventilovat...
Ve sledovaném období jsem napočítal 34 zápasů nad 90 000 diváků.
Fajn vyjadřování. Ve sledovaném období...
T.j. za tych poslednych 5 rokov? Zo 100-tis stanku (tolko som sa na wiki docital) je 73-tis nie moc vysoka navsteva. To je to iste ako v Taliansku, na par velkych zapasov sa to vypreda ale inak je tam skoro 1/3 volna.
Celkovy trend je prisposobovat kapacitu navsteve, velke kolosy aby za par zapasov bolo vypredane uz nie su v mode.
Tyhle tvoje lži ...
Ani Barce, ani Realu neklesá návštěvnost.
Real - od sezony 08/09 po letošek
72 000
74 000
70 000
73 000
69 000
72 000
Oooooooo...konecne si sa prisiel trosku pochlapit a otvorit si na mna papulu po dlhej dobe. Dufam, ze ta to vzrusilo zase na nejaky cas a pekne si ju zase na nejaku dobru ohladom mna zavres. Ked chces citat lzi, tak citaj po sebe kraviny ako vypichnutie lopty Varana pred Messim bol faul a podobne kraviny ty klaun
Piš dál a konečně ukaž pravou tvář.
Aha, cize opat raz obrat na tvoju smiesnu repliku a.k.a odpoved na vsetko, miesto stiahnutia chvosta No...ako chces. Skoda, ze sf nezobrazi ani clanky a skoda, ze na svoj detsky podklad pouzivas len Real s Barcou(kde mam tiez pravdu) a nie spanielske timy ako povodne pisem. Mimoza, tahanie za kratsi koniec z tvojej strany, takze si ucel splnil. Dovi
Nevim jak si prisel na to, ze dle predlozenych statistik klesa prumerna navstevnost na stadionu barcelony. Mozna rok od roku kolisa (logicky s tim jak se klubu dari), ale klesa :) co se tyce spanelska a cele evropy (snad vyjma nemecka) tam mas pravdu.
LAM10.12.2013 20:11
rekonstrukce je lepší ale kde si vzal že klesá návštěva?
[reagovat]
madridcan10.12.2013 20:12
Problem celeho spanielskeho futbalu, aj tych najvacsich.
Jasne, ze to zavisi aj od formy ako spominas. V nedavnej dobe vsak nic take neexistovalo a kluby mali aky-taky fanusikovsky zaklad. Ale tak pri ,,mensich" timoch sa nie je comu cudovat. Pytaju si velke peniaze, nasadia sa nevyhovujuce casy, tak je jasne, ze sa im fanusik na to vysere. Ale to uz by sme mohli zajst s filozofovanim aj dalej k deleniu penazi pri prenosoch(a tym skvalitneniu mensich timov) a podobne, ale to by sme sa krutili stale dookola v diskusii, ktora tu uz bola x krat a jedna tusim opat v nedavnej dobe.
Už to zabal a nereaguj na toho šaška. Já to nechápu, že toho člověka nemůžete ignorovat. Někdo tak jednoduchý a dokáže vás vytáčet :D
Bican? Ten nick som nezachytil nijak negativne...ale zas ani nijak inak. Novy je premna.
Vždyť ve Španělsku je bída, tam ti žrát lístky na Barcelonu nebudou
3 roky hrat na nou campu a pak se prestehovat na novy a nebo hrat tri roky na cizim stadionu a pak se vratit k tradici.druha varianta mi prijde jako dost velky sportovni riziko.novy stadion je drazsi ale zase je nebude nic omezovat.tezky rozhodnuti.
nikam by se neodcházelo a normálně by se hrálo na Camp Nou.Akorát by se zmeněila na 3 roky kapacite na 87000!
dik,ja jsem to nejak spatne precetl a myslel jsem ze by musel jit pryc.tak to je pak mnohem lepsi rekonstrukce a zachovani tradice
Aby nedopadli jak Brno na Srbské taky na chvíli a už se odtam nehnou.
Na tento stadion se přesune tamní hokejový klub HC Barcelona, akorát klub FC Barcelona zaplatí střechu a zalednění plochy a FC Barcelona se přesune na tamní olympijský stadión.
ako moze niekto uvazovat o zburani takeho niecoho ako Camp Nou? Ved to je jeden zo symbolov Barcelony... navyse ak je rekonstruckia lacnejsia moznost, tak mi to nejde do hlavy... priznavam, ze netusim, ako je vyriesena logistika v okoli stadiona, ale ak to nie je nic extremne hrozneho, jednoznacne by mali Camp Nou zachovat a zrekonstruovat... aj preto som rad, ze LFC nebude hrat v Stanley Parku, ale stale na Anfielde...
bol som tam a práve tá logistika sa mi zdala trochu problém na taký štadion. Ale zas na druhú stranu bola vo výstavbe zastávka metra. Takže aj keď mi je to celkom jedno, som za zachovanie Camp Nou. By som si aj zaplakal keby United nechali zbúrať Old Trafford napríklad.
Jednoznačně zbourat a postavit park.
A fontánu k tomu.
skvelý članok pre fanusikov simulantov v bilelom, modrom, cervenom atd. aby sa realizovali prostrednictvom akoze vtipnych kecov na Barceloncanov
V profesionálnom športe nemajú takéto emócie čo robiť..Camp Nou je krásny a historický štadión,,odohralo sa tu veľa krásnych zápasov,ale čo bolo,bolo.....Je treba sa dívať dopredu som za nový stánok a Camp Nou bohužial bude musieť padnúť....
najvačší klub, najvačší štadion, najlepší hráči ..toto je F.C Barcelona
Největší simulanti
nebreč furt, zahod mindrák nebo z toho jednou dostaneš infarkt...
"Toto se líbí uživateli FC Bayern a 7 dalším."
Alebo sa to nepáči haterom ktorý neunášajú 2008-09 - SMistr Primera División (19. titul). RFEF - Copa del Rey.svg Copa del Rey (25. titul). RFEF - Supercopa de España.svg Supercopa de España (8. titul). Vítěz Coppacampioni.png Liga mistrů UEFA (3. titul). Superpohár UEFA (3. vítězství). FIFA Club World Cup.svg Mistrovství světa klubů (1. vítězství).
2009-10 - Full Star Yellow.svgFull Star Yellow.svgSilhouet Spain with Flag.png Mistr Primera División (20. titul). RFEF - Supercopa de España.svg Supercopa de España (9. titul).
2010-11 - Silhouet Spain with Flag.png Mistr Primera División (21. titul). Vítěz Coppacampioni.png Liga mistrů UEFA (4. titul). Finalista Copa del Rey
2011-12 - 2. místo v lize. RFEF - Copa del Rey.svg Copa del Rey (26. titul). Full Star Red.svgRFEF - Supercopa de España.svg Supercopa de España (10. titul). Superpohár UEFA (4. vítězství). FIFA Club World Cup.svg Mistrovství světa klubů (2. vítězství).
2012-13 - Silhouet Spain with Flag.png Mistr Primera División (22. titul)
RFEF - Supercopa de España.svg Supercopa de España (11. titul).
že?
bla bla bla bla blablabla
Proto jim taky ty a tobě podobní fandíte
Co je špatného na tom, fandit hrdému klubu a být na klub hrdý?
Proč ty fandíš svému týmu?
Pěkně napsáno.
Zbourat a pěstovat tam rajčata
Rekonstrukce.
Asi bych byl spise pro novy stadion, ale to at rozhodnou cules, kteri chodi na kazdy zapas. Kapacita by myslim stacila 80 tisic.
Těch 80 tisíc se mi zdá málo. minimálně ve třetině mačů sezony by kapacita nestačila. Já bych to zvedl na 90 - 95. Těch uvažovaných 105 mi přijde už moc.
Tady jsou fotky prvního návrhu:
http://www.kotarbova.eu/0000000Rubrika_Odjinud/Hradec035.jpg
O2 Aréna
Stále je tu možnosť že sa neudeje nič. Pokiaľ sa bude stavať nový, tak sa môžeme tešiť na nejaký Qatar Stadium.
ZBOURAT TU STODOLU !!!!!!!!!!!!!!! Tým rozpustit,poplatit dluhy a z toho co zbude si možná může koupit Rosell lupen na Espanyol,až přijede nejslavnější klub světa - Real Madrid.
až budou shánět zedlníky, možná bych o někom věděl. Ve stavebnictví má praxi
V lednu se rozcvičí a na jaře jako když to najde,
Zase meleš hovna aj s tvojou baleťackou grupou
Jinak na stránkách Ajaxu se objevilo info, že ten fanoušek, co spadl v zápase s Barcelonou je nyní po 14. dnech ve stabilizovaném stavu, mimo bezprostřední ohrožení života.
Je mi to jedno, ale keby som si mal vybrať tak nový štadión. Podľa starostu Barcelony to vyrieši infraštruktúru v meste a na Les Corts a nepotrebujem sa dívať na lešenie na CN počas troch rokov, aj keď to uvidím možno tak 2x za zápas.
Zhľadiska financií to nie je až tak veľa a keď to prerátame na sedačky ako sa pri takýchto projektoch robí, tak je to cca 5700€ za sedačku. Nová Alianz aréna stála vraj 8 000 na sedačku a nové Wembley dokonca 12 000. Pre porovnanie vo Valencii po veľkých škrtoch v rozpočte je to tuším 3 500 - 4 000 na sedačku.
Podľa Fausa sa stále počíta aj s možnosťou, že v referende bude možnosť, že sa CN zachová a neprebehne ani rekonštrukcia alebo stavba nové stánku. Ak by Barca išla do nového štadióna, tak by mal priniesť do pokladnice ročne 35 mega
100. pro Real Madrid
Snad Rosell nezklame a postaví nový Qatar Stadium.
Zbourat asi těžko ale jinak je to hrozná stodola. Jak zvenku, tak zevnitř, rekonstrukce měli začít už tak před 10 lety. Jsem byl až v šoku když jsem tam byl.
zbourat tu kůlnu a postavit tam lidl
Ja by som to nebural, naco burat historiu? Vacsina modernych stadionov je ako cez kopirak. Toto ma svoje caro a rekonstrukcia by zabezpecila "nutnu" modernizaciu.
Ale zakryt takyto kolos strechou bude konstrukcne narocne. To tam asi pribudnu aj nejake stlpy v hladisku.
Všetky tie svietiace ladviny už ma serú. Nechápem za čo vlastne dnseka berú architekti prachy.
Tolik nenávisti tady
Zavist
Nadávají na můj oblíbený klub? Napíšu jim, že závidí, to jim ukáže.
Se nediv za to co těch 5 let předvádějí za divadlo.
Jak je to aktuálně se zadlužením Barcelony? Ať si staví, co chtějí, ale je ho HUMÁČ.
Co jsem posledně slyšel, tak jejich dluh je 7x větší než státní dluh České republiky.
Francisco z Almeríe byl jmenován nejlepším trenérem španělské ligy za měsíc listopad.
Muze mi nekdo vysvetlit za co?
To jsem taky nějak nepochopil.
že se dostali z posledního na předposlední
http://www.fotbalnaplno.cz/content/fotbal-kuriozita-intel-zaplati-barce-137-milionu-rocne-za-neviditelnou-reklamu-logo-se-objevi-uvnitr-dresu-12122013
Děláte si kozy? To se jako z fotbalu stává totální šaškárna, ne?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele