Vedení Sparty zvažovalo, že v Plzni nepošle tým do druhé půle
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Horváth: Pohled na tabulku je hezčí, ale to je tak všechno
16.09.2012, 13:31
Limberský: Byla to jasná penalta
15.09.2012, 21:30
Hušbauer: Penalta v žádném případě
15.09.2012, 20:14
Lavičkovi bylo trpce, podle Vrby rozhodčí penaltu odpískat mohl
15.09.2012, 19:36
Viktoria Plzeň - Sparta Praha 1:0
15.09.2012, 17:01
Komentáře (286)
Přidat komentářLimberský...
Jěště to vyjádření o poločase
Myslím hlavně to...
Co řekl? Nekoukal sem
Že je to trapné, jak se Kadlec aspol. snaží nasimulovat penaltu
mluvil jen o Kadlecovi, protože mu to hned Kadlec řekl
ty si
takova skoda, ze k tomu nakonec nedoslo
Ubohý! To mi pak nemusel hrát žádnej tým proti Spartě! Ubrečení jsou, kdyby radši hráli fotbal, Plzeň jednoznačně lepším i aktivnějším týmem!
*by
Skvele, jen tak dal, ty rude zmetky zameteme pod koberecek, bez urazky ke vsem spartankum
Chudáčkům sparťanským bylo ublíženo, protože oni nikdy penaltu nenafilmovali....hnus jak si tihle sráči myslí, že u nás mají monopol na fotbal
Jasně kašpárku, ještě něco máš na srdíčku ?
Ten kašpárek mě měl urazit nebo co? To se budeš muset víc snažit...tak dělej!
tak třeba zkurvenej sráči? já Plzni pochcával stadion zatímco ty si seděl za počítačem ty sračko
tak to se máš čím chlubit
řekni příklad, kdy sparta nafilmovala penaltu a navíc rozhodčí Plzni už 2 rokem velmi okatě pomáhají, takže zase neřeš hovadiny
Navic priznal, ze Plzen penaltu nafilmovala a neprimo to schvalil. Kdyby to bylo na druhy strane, tak se podela. Takovejm lidem se musi clovek smat Mozna mi je ho i lito kvuli jeho komplexu Ma prece jenom asi tezkej zivot
a spartě rozhodčí pomáhá už několik desetiletí :)
Jasně
Poslední 2 roky pro Plzeň? Dál už vaše pameť nesahá? To mi vážně chcete říct, že Sparťani nefilmovali penalty? PS: To co dneska udělal Limberský je neodpustitelné.
Zmlkni ty kašpare
http://www.stream.cz/uservideo/674980--ceska-barcelona-se-vsim-vsudy
Neplakej
titul uděláme i tak, o to větší výzva to je, když hrajem i proti damkový a jejím lidem.
stydim že jako sparťan,že vedení se vůbexc sníží k takovýmu myšlení.Plzeń byla jasně lepší.
hraje se na goly. v této činnost byly oba týmy stejně dobrý, když udečteme vymyšlenou penaltu.
ono v podstate i my jsme byli stejne dobry jako Barcelona, predminulej rok, kdyz teda odecteme ty 4 goly co nam dali
teda minulej rok, nevim proc jsem napsal predminulej
a nebyla sparta lepší, když přičteme tu jednu šanci, ze který mohla vzdáleně dát gól?
Ooooo Bože, Sparta je jediný tým v historii, kterýmu bylo ublíženo. Místo toho aby začli hrát a dali gol, tak uraženě nechtěli nastoupit do druhýho poločasu... Hrdinství... This is Sparta?
Asi tak, hrají bezzubě, o poločase brečí a pak zase hrají bezzubě místo toho, aby něco předvedli, když už teda mají pocit, že jim někdo údajně ublížil...
svata pravda
Kretinsky je cela Sparta? Cetl jsi ten clanek nebo placas do vetru?
Vedení je jen Křetínský?
Nevim co si o tobe myslet Priste to napisu jak pro blbecky asi radsi. V nadpise je vedeni a on mluvi o hracich.A na konec se zepta "This is Sparta?" To je vrchol demence tohle. Pokud jsi to ani ted nepochopil tak se muzete nekde sejit.
Fotbal se hraje na to, kdo je lepší? To s tím přece vůbec nesouvisí. Fakt je takový, že padl gól, který nejspíš platit neměl. Byť reagovat možností nenastoupení je přehnaný...
a fotbal se snad hraje na to, kterej gol mel nebo nemel platit?
Ty se překonáváš.
tak ty jsi napsal, ze se nehraje na to, kdo je lepsi, a zaroven se nehraje na goly, ale hraje se na to, co se melo stat?
Hraje se samozřejmě na góly, Plzeň vyhrála. Jde spíš o tu argumentaci, že se Spartě nikdy nepřipísklo nebo že Plzeň byla "lepší", tak si nemůžou stěžovat. Stejně hloupý řeči jako u Zelenky.
jenze ta penalta byla sporna, ja bych ji treba hned pisknul a i ted bych si ji u videa obhajil
Neříkám, že to rozhodčí nemoh špatně vidět, ale i ze záznamu říct, že byla sporná? O tom, že bys ji písk, samozřejmě nepochybuju.
kdyby tam nebyl kontakt, ok, ale tam mu jasne tu nohu nechal a podkopnul ho, sel tam strasne hloupe, sice Limba uz nejspis v padu byl, ale ty nohy tam Husby nechal..
No šel tam a na poslední chvíli si to rozmyslel, že zůstal tak na půli cesty. Nicméně u toho detailního záběru je zřetelně vidět, jak se Limberský zasekl o jeho nohu.
video jsem bohužel neviděl, ale byl jsem na stadionu prakticky přímo u toho (cca 20 m) a jako penalta to vypadalo, ale podle toho co se tu píše a jak se plive na Limberskýho to muselo být něco strašnýho a zapomíná se na to, že si tam sparťany tahal, jak kdyby je měl na provázku
palec pro tebe za uznání
jen at pribyva tech spartansych breku, at se mam cemu zasmat. Konecne se na tabulku kouka hezky, Plzen uz to nepusti do konce sezony, na to vemte jed
Korupce jasná, Pelta by se měl vzpamatovat. Limberský stop na dva zápasy minimálně. A až to celý praskne, tak to bude kauza jak Brno.
Horváth jak to uklidil
kvůli pitomé penaltě tolik breku
Plzeň byla lepší, penalta až tak sporná, jak se dělá, rozhodně nebyla a vídáme takových hodně. Tohle uvažování Sparty je na facku.
přesně
penalta nebyla sporná vůbec. neměla být zcela jasně.
je ten kretinsky normalny? z tej sparty sa stava cim dalej tym viacej vacsi cirkus
cry me a river Sparta Prag!!
A vy se divíte, když už druhý zápas po sobě nejdůležitější zápas v sezoně rozhodne nesmyslná penalta? Minulý rok to byl Pilař, teď zase Limberský To nemění nic na tom, že Sparťanské vedení o tom nemělo vůbec přemýšlet...
Me spis pobavi, ze pokud by takhle vyhravala Sparta zapasy, tak se vsichni zblaznej, ale tohle schvalujou. Imbecilita nekterych lidi opravdu nema hranic
Šašci.. Já bych zase zvažoval opatření proti fanouškům Sparty, například by měli se vstupenkou fasovat náhubky.
Tak, to by se hlavně mělo řešit a ne takovýhle rozmary sparťanskýho vedení. Raději ať už si konečně ohlídaj ty prasata, co maj potřebu házet pyro na hráče soupeře...
„Situaci jsem dobře neviděl. Až v televizi po zápase, když jsme s kolegou Lavičkou hodnotili zápas. Zdálo se mi, že kontakt tam byl. Kdyby tam Hušbauer nedal nohu, ke kontaktu by vůbec nedošlo. Z mého pohledu tedy byl Limberský chytřejší než Hušbauer," pochválil svého mazáka Vrba.
ty krávo
a toho chce půlka lidí k repre
Ale rozhodčí to viděl jen jednou a kdyby tam tu nohu Hušbauer nedal, třeba by to simulování bylo daleko výraznější.
plzen na jaře titul
To proti vám zvažoval každej tým v době ,,nekorupční Košťálové éry'' tak aspoň vidíte jaký to je Na každou svini se voda vaří
konečně to někdo napsal
kašpaři
Ať je sudí poškodil nebo ne, jestli si myslí, že by tím něčeho dosáhli, tak jsou mimo.
Je vtipný jak se tu sparťani vždy smáli nám, slávistům, že si stěžujem na rozhodčí, a jedinkrát je proti Spartičce špatně písknutá penalta, tak zvažujou že nenastoupí do druhý půle? HAHAHA
Ta haluzácká Plzeň když nedokáže vyhrát tak jí musí pomoct rozhodčí...Je to příprava na repre, simulovat penalty, to je zbraň českého fotbalu
přesně, jenže co taky jinýho v repre se sparťanským supertrenérem Bílkem v čele...
bilek nadrzuje spartanum, ty si tomu nasadil korunu
to jsem nikde neřekl , Bílek jako trenér podle mě trenér na reprezentační úrovni není...
trošku moc trenérů, pardon
90 minut na gól... bez toho se nevyhraje zápas
jsem rad, ze se k tomu vedeni nesnizilo, ale je fakt, ze paclikovci uz by se meli resit resit. K penalte nemam slov, ale treba vyhodu pro faulujici tym jsem jeste nevidel. Rikejte si tomu treba breceni, to pro me neni argument.
Tak ta penalta byla sice přinejmenším sporná, ale nenastoupit jenom kvůli tomu do druhého poločasu, to by teda bylo hodně přes čáru.
Ubrečení jak Slávisti
No jo, ta Sparta, když prohrajou, tak se musejí na něco vymluvit :D
Kdyby raději sami dali gól a utkání zvrátili.. Tohle je k smíchu
Nemá někdo video z té hezké penalty?:)
Takže odteď po každém sporném gólu z ofsajdu nebo sporné penalty se přestane nastupovat do druhého poločasu? Bože do teď tyhle situace byly a určitě další budou... (dokud zápas nebudou řídit bezchybní roboti )
Paclík platil
http://www.youtube.com/watch?v=nyL-eQLYu8U
Limba
tohle palcovat
komedianti
Radši bych posílal tým víc na trenink..
Pražský ubožácí, dostanete gól, kterym jste minulou sezonu vyhráli několik utkání a hned fňukáte. Taková pražská verbež. Chánov na vás vy buzny!!!
buď konkrétní a napiš jaké zápasy
tyvole když ti napiše Sparta - Most, rok xxxx tak ti to stejně hovno řekne.. Prostě to tak bylo, zvláště před a kolem roku 2000..
minulou sezonu v roce 2000
četl jsem minulé sezony. I tak se na věci nic nemění
například?
Odkud si hovádko?
takhle v minulosti zislavali penalty spartani jak na bezcicm pasu, a to byly jeste vic nasimulovany. Limbu omlouva snad jen fakt, ze tam ke kontaktu opravdu doslo, na druhou strnu to co pak rekl o polocasu, to bylo na facku.
Spartani by si meli uvedomit, ze mohli taky dohravat o 10ti, protoze Pamic, Prikryl a Kweukebyli zrali na druhou zlutou(=cervenou), a to by pak nezvladali uz tuplem. Jedine co spartani dokazali je faulovani...
Kadlec si o druhou žlutou taky koledoval
opravdu bych to tady nechtěl vidět, kdyby tohle udělal kadlec a sparta vyhrála 1:0... hlavně nebuďme ubrečení, tak se prohrálo, ale tuším, ještě pár kol do konce ligy zbývá
jeden ze strizlivejsich spartanu, respekt
Co bys nechtěl vidět? Je to úplně stejné, jako na stadionu, kdy fanoušci třeba kvůli zdržování pískají na soupeře, ale jakmile se to otočí a zdržuje jejich tým, tak jsou ticho nebo se radují.
tohle není stejné, to je antisparta (10,4 mil. - fanoušci sparty)
minus, aby bylo správně pochopeno
se nediv, kdyz jste si tolik titulu koupili...
obejktivní sparťan? každý by bylo takových více... bohužel většina jsou pouze ubrečené fňukny
fňukalové! nic víc
v prvním poločase to zkoušel Pavelka, potom i Hušbauer, kdyby tu penaltu pískli pro spartu tak všichni držíte hubu
20 let se tady pro Spartu pískaly penalty za každý pád jejich hráčů v pokutovém území, takže je logické, že když se nyní píská rovina, tak to sparťánci nedokážou vydýchat
Limberský u mě silně klesnul - hlavně tím vyjádřením :-(
?, kontakt tam byl, takže penalta byla odpískaná správně... jeho vyjádření byla naprosto v pořádku...
hm, logika. Kontakt byl i u pádu Hušbyho. Měla to být penalta?
jenže Hušbauer už se kácel ještě než ke kontaktu došlo
kdežto Limberský ne, dobře.
Limberský taky... je na rozhodčím, jak to posoudí... penalta byla odpískána správně... u Hušbauera to byla zkrátka více přifilmované
TY pič*
Sparta potvrzuje roli největších uplakánků ligy
... a že rozhodčí nevyloučil Pamiče, nedal kartu Přikrylovi či neodpískal penaltu na Horu po zákroku Vidličky, tak toho už si Křetínský nevšiml... Sparta se tímto brekotem opět pouze ztrapnila...
Tak to si můžete podat ruce, protože ty ses zase ztrapnil svým příspěvkem.
http://www.youtube.com/watch?v=nyL-eQLYu8U
ked to clovek zastavi tak v case 0:39 uz limbersky skakal,ale aj tak je husbauer pitomec aj keby sa mu vyhol tak by limbersky siel do stredu ihriska a mohol by maximalne vystrelit do hracov pred nim
Sakra, já bych si tak přál nahlídnout do alternativního vesmíru, kde takovouhle penaltu dneska měla Sparta...Tam všichni vědí, že to bylo nafilmovaný :)
Příští kolo nemusíjou nastupovat vůbec. Vyhrát 0:3 na Letné beru všema deseti.
To by taky byla jediná možnost, jak byste tam mohli vyhrát.
Hic Rhodos, his salta.
Btw, nechápu tady ten brekot. Rozhodčímu bych tu penaltu vůbec nevyčítal, Limberský z něho udělal šaška. Z živého přenosu nebylo vidět nic, až z druhé opakovačky bylo jasné že šlo o simulaci. A za druhé, když takhle skočil ve vápně Rezek proti Skotům, tak tady skoro nikdo neblil, a většina se bila v prsa jak to udělal chytře. Z jednoho špatně odpískaného zákroku udělat takové drama že nenastoupíjou do druhého poločasu, to fakt může zvažovat jenom tým který žil celý dosavadní čas v iluzi že se takové věci dějou jenom někomu jinému, a jim se dít nesmíjou nikdy.
já jsem myslel, že na Rezka blil každý, protože je moderní blít na hráče reprezentace
Já jsem tady na Rezka nadával hned po tom zápasu, nesnáším totiž simulanty.
Na Rezka blil právě skoro každý...
Ja myslim,ze prave vetsina Rezka odsoudila a ono neslo jenom o nasimulovanou penaltu..
Já tuším že se EF rozdělil do zhruba tří skupin. Jedni blili protože se jim příčíjou simulanti, ti druzí taky blili ale protože tušili že kdybysme ten zápas prohráli, tak Bílek padne, a ti třetí ho velebili protože jim šlo jenom o výsledky.
a ještě tu byla 4. skupina - ta, která by blila na Rezka i kdyby vstřelil rozhodující gól ve finále ME
že je kvůli tomu takovej povyk...kolik nafilmovanejch penalt už kdy bylo...chce to opravdu mnohem tvrdší tresty než doposud...místo pokut stopky na zápasy ! Mimo jiné Sparta jakožto protekční klub by měla držet hubu nejvíc !!
Křetínský majitel Sparty. Jak takový cucák může vlastnit klub? Jinak Sparta ať se jdou vycpat poserové!
Doufam v trest pro Limberskyho+tucnou pokutu...
btw. už jste zpět? (a stál si taky v tom "hloučku" před podchodem se Sanchou a Martym?)
My jsme jeli autem,takze jsme se k davu pripojovali a kousek u stadionu...
ok... sf byl s váma nebo ne?
OT: Trocha černého humoru.
http://www.youtube.com/watch?v=nEsnYubDwY0
Dneska rozhodčí zabil zápas. Body zůstali tam kde maj, ale radost z toho ani moc nemám. Rozhodčí nám dneska pomáhal až moc podezřele...
Souhlasim a chvalim za objektivitu
byl jsi tam? házel jsi taky svoje boty do táboráku?
Byl jsem a svoje boty jsem poslal davem,takze jestli bylo soucasti ohnicku netusim..
jsem si řikal, co to pálíte
No smrad to byl hroznej
byl jsem pár sedaček od sparťanskýho sektoru... byla to směs sedaček, bot a tušim nějaká ta šála
Souhlas
Přesně todle sem nechtěl. Klidně bych bral prohru 3:0 pokud by Plzeň hrála dobře a my blbě. Nejhorší je výsledek 1:0 po nahrané penaltě pro kterýkoliv tým. Bohužel todle zase vyvolá hádky o tom, že se pomáhá Plzni, že je to uplacené atd. A v neposlední řadě sem začínal mít Plzeň rád, ale po tomdle si moje sympatie nezískali.
jak se pod tím přičinila Plzeň? Měl Horváth pentli zahodit, aby se ti líbili dál? Takových momentů ve fotbale ještě bude, a jediný kdo by si tvoje sympatie neměl získat je Limberský. Ani ne tak za tu simulaci, ale za jeho poločasové vyjádření.
Plzeň se za to přičinila tak, že její hráč nafilmoval penaltu(což není u Plzně nic neobvyklého). Moc se mi taky nelíbí Vrbovo vyjádření, že se dala písknout.
Simulanti byli, jsou a budou. A je hloupost odsuzovat celý tým a klub kvůli jedné nahrané desítce. I když to teda Limberský opravdu přehnal s tou "jasnou penaltou".
Jinak sparťanští "fanoušci" se opět ukázali. Krásnej táborák Házení petard a světlic po Daridovi a pískání na hráče taky velkej um Doufám že se zapojil i některej hrdina tady z fóra, abych mu mohl konkrétně poblahopřát
Piskani a huceni na hrace snad neni nic spatnyho,klidne se priznavam..
...o pískání a nadávání bych nic nepsal, protože tim se dneska zas vyznamenal plzeňák
?
po "řádění" sparťanů se najednou ozval i ten, kdo celý zápas mlčel a horní část kotle řvala "pražský kurvy"
jo tak to jo, já sem se do toho samozřejmě nezapojil, ale nedivil jsem se těm reakcím - byl jsem jak říkám vpodstatě pár sedaček od Sparťanskýho kotle a co tam yt hovada předváděli je na pováženou... jinak pokud vim naši byli až na tenhle moment slušný a žádný pískání, hučení na kweukeho ani nadávky nebyli...
já se přiznám k pokřiku "pražský kurvy" jsem se přidal, ale co čekáte, když někam přijedete a začnete házet petardy a zapalovat sedačky? se divim, že vás na ty stadiony pustí, když se neumíte chovat jako lidi.
willi je neobjektivni Spartan
a je to venku
Nemohl jsi cekat,ze to pujde ututlavat vecne..
já nejsem sparťan, fandím Plzni...
...jen mi vadí že ve většině případů jde (od pohledu podle odhadu) o lidi, kteří by po provokacích brečeli, že dostali přes hubu nebo přišli o šálu
Pyrotechnika neni zločin
když si někdo zapaluje světlice ve svym sektoru tak proti tomu nic nemám, ale když někdo pálí a devastuje cizí stadion a háže po hráčích během hry dělbuchy a ohně, tak s tim ať jdou třeba doprdele...
ja si treba na limbika od plic zanadaval. Svetlice hazi par patnactiletejch fasistu, bylo to zbytecny, ale nic nebezpecnyho.
nevim teda co bereš na oči, ale myslim že ze Sparťanskýho sektoru nemohlo bejt vidět, jestli šlo o faul nebo ne...
Pres cely hriste muzes mit jenom dojem,ale musim rict,ze poprve v zivote mi prislo behem pule 5 zprav o tom,ze je dost souboju a zakroku piskano moc jednostrane.
¨jak jsem psal, měl jsem stejnej pocit. Pravda že v druhý půli už se metr vyrovnal, ale to nic nemění. V první půli byli všechny sporný situace řešený v náš prospěch a dost mi to ten fotbal otrávilo.
jinak abych byl objektivní, za 1. poločas pro Sparťany z fandění. To o čem sem tu psal přišlo až po půli
V prvni puli se fandilo dobre,ale nejlepsi fandeni prislo podle az po tom co to Daridovi pristalo u nohy....
to se rozjel fanatismus - jinak na druhou stranu bylo slyšet jen "Sparta - Sparta" a "Lets go Sparta" (až teď ze záznamu chorea jsem koukal, že bylo i "Sparta Praha ale ale ale..."
já zas furt slyšel jen "coje coje coje coje coje"
a pak "metyl metyl" a "hasici dopici"
Methanol methanol methanol...
To se jelo pak asi 10 minut v kuse..je to tezky kdyz se rozjede jakejkoliv jinej choral,tak pulka po prvnim zopakovani 'chcipne' ...
Sparta Praha ale ale...to byl mazec. Jelo se to dobrých 10-15 minut a pořád dostatečně hlasitě a bylo i dobrý zapojení rukou při druhé části toho chorálu. Takhle to má vypadat .
to neumíte tleskat na "ale alé, ale alé..."?
Nejde o to, jestli někdo něco umí, ale jestli se zapojí. Krom toho, zřejmě ten chorál pořádně neznáš, protože tohle tleskání jsem nemyslel.
Upřímně...vy jste nebyli slyšet vůbec. Ani opticiky to u vás nevypadalo, že se moc fandí. Jasný, z protějšího kotle se to špatně soudí. Ale doma jste moc nebyli. Teda až na závěr zápasu, to hodně lidí u nás na fandění rezignovalo a společně s vaším kotlem fandili i lidi na dalších tribunách. Choreo jste měli pěkný, v tomhle ohledu máte mezi sebou šikovné lidi .
já vás slyšel jen když kotel zmlknul no...
...ale jinak to s tou úrovní fandění je dáno Spartou, přijde mi, že to jsou nejhorší zápasy
...a přitom si nemyslim, že jste nás překřičeli (rozhodně ne tak, jako minulý rok, kdy bylo všechno na hovno)
O překřičení nemůžu mluvit, s čistou hlavou ti neřeknu, jestli jo nebo ne. Těžko soudit...ale včera bych ti řekl, že určitě ano .
Heh, tohle říká skoro každej. Zřejmě se fanouškovským táborům na zápasy se Spartou nahromadí v kotli komplexáci a sprosťáci. Ostatně...Trevor a ostatní baníkovci si taky na zápasy se Spartou v tomto ohledu stěžují.
přesně přišlo mi, že většina jen čeká, kdy něco uděláte, aby si mohli zařvat na pražský kurvy
Myslím, že jsme jim dali velký prostor k vyjádření .
Sparťani nejsou zvyklí, že i proti nim může být odpísknuta penalta? WAKE UP and BACK TO REALITY
To víš, ne na každého je takový spoleh jako na Howarda Webba.
jeste tu o komunistech prosim :-*
chceš ?
Some men just want to watch the world burn.
to mi připomnělo - Some men you just can't reach.
- Guns n Roses, Civil War
behem zapasu sem ani nevidel, kdo byl faulovanej. Jde o jeho zamindrakovany gesta, ktery si neodpusti zadnej zapas od odchodu ze sparty
Nevidel som ten zapas, ale kukol som si ten moment. Rozhodca to videl dobre, ale cele sa to odohralo v rychlosti a Husbauer to urobil s prepacenim ako idiot, urobil krok do predu potom si to rozmyslel ale ako idiot tam nechal nohu a Limbersky sikovne o jeho nohu zakopol. V rychlosti je podla mna dost tazke rozhodnut kto o koho zakopol, takze rozhodcu by som rozhodne nevinil z tejto situacie. Je to len a len blbost Spartana a Spartani mozu maximalne nadavat na Husbauera, ze to spravil neohrabane. Na druhej strane moc sportove to nebolo ani od Limberskeho.
No co.... titul vyhrajeme i bez pomoci rozhodčích
sice spartu nemam rad ale tej plzni to uz rozhodca pomohol viackrat,respektive,plzen je od straty vasej dominancie v lige prvym timom ktoremu rozhodcovia pomohli nie narazavo ale da sa napisat pravidelne...tuto vyhodu ste mali vy ale nikdy ste si to nepriznali lebo nebol na to dovod,je len skoda ze sparta uz nie je tak silna ako pre par rokmi
Já tu zlatou dobu jako fanoušek moc nepamatuju, každopádně jsem slyšel, že se nám připískávalo. A to je špatně. Naštěstí si moc nevybavuju moment, kdy by se Spartě v poslední době připísklo. Naposledy snad penalta proti Olomouci, ale to už bude nějaký pátek. Navíc to nebyla žádná simulace ale chyba rozhodčího. A k té Plzni....Jenom si přeju, ať je to chyba rozhodčích a né nějaké zákulisní intriky.
Nepřiznali? Ale ano. Aspoň pokud mluvím za sebe.
Plzni fandím, jejich hra a výsledky v Evropě se mě líbí, ale dneska se mě pěkně hnusili...a rozhodčí jim pomohl strašně moc...z takovýhle výhry snad ani nejde mít radost
a sparťani z nich měli na začátku tisíciletí největší radost... no co teď je na tom dobře Plzeň, no a co, no a co !
To je zase mrskacu ega a "fanousku"
Co sparťan, to debil...
To je krasny.
nemuzeme vedet jak by zapas opravdu zkoncil...bo plzen si mohla delat co chtela... a jakmile se sparta dostala k balonu byl proti ni pisknuty faul....takze... povoleni od sudiho hrat fotbal mela jen plzen....:-(
Nechápu, o čem se spekuluje. Naprosto jasně Limberskej najdřív skočil a pak zasekl nohu o Hušbauera.
Neviděl jsem to. Ale pokud to zářez byl, tak to je fakt, který by se neměl stávat a měly by padat pokuty a stopky. Na druhou stranu, když už se to stane, tak je jenom dobře, že proti Spartě. že bych začal věřit rčení o božích mlýnech.
Žádnej zářez nebyl!! Zkrátka Limba si šel pro pencly. Hušbauer tam nechal nohu a Limberský šikovně ( zkušeně ) mu o tu nohu zavadil. Tady rozhodčí určitě chybu neudělal!!!
viděl jsem záznam a limba skočil dříve než zavadil, pokud vůbec zavadil. Za todle bych dával pokuty, jak Limbovi tak i předtím Pilařovi.
Limba: At Sparta nebreci, 20 titulu maji jenom diky rozhodcim...
Ja toho chlapa miluju,je to borec!!
to fakt povedal?
jo!
tak je u mna za hlupaka,s logikou aku ma on sa vzdycky vsetko bude tocit v kruhu
U hodne lidi bude po tomhle vyroku za hlupaka,ale jsem si naprosto jistej,ze s tim pocital
Slova jsou naprd, činy jsou lepší. Dokud neudělá toto, tak je furt žabař http://jyxo.info/uploads/52/52c3927b1b0d3d0a96bd2487d72ec2f6100736ae.jpg
ne, napsal to blesk
Rekl to na tiskovce
Ta s tím by se dalo aspoň souhlasit.
Tak timhle výrokem si Sparťani nadobro znepřátelil... Což je nejspíš jeho záměr !!! Borec, aspoň trošku oživil českou scénu
Tak pořád lepší mít díky rozhodčím 20 titulů ze 35 než 1 z 1 jako v případě Plzně
A ze se do sparty tlacil..a pak vyhorel..takovej ubozak
To je ještě větší duševní mrzák, než se na první (i druhý a třetí) pohled zdálo.
Nicméně - za tohle by si ho mohl Kréťa potahat po soudech. Tak snad na to bude mít pajšl.
Idiot. Zřejmě si neuvědomuje, že za nás hrál. A nejen hrál, ale ještě se svými proslovy vtíral pod kůži fanouškům. Hrál si na sparťana. Ostatně, to samé dělá teď. Jen se snaží víc zavděčit fanouškům Plzně. Krom toho...na to, aby si pamatoval 20 sparťanských titulů má moc mlíka na bradě.
On si prave moc dobre uvedomuje,ze za vas hral. A to,ze fandil Sparte,neni zadny tajemstvi. Vzdyt mel nabidku i od sesivek a sel k vam. Celkove se tady v Plzni bere Sparta za mensi zlo nez Slavia.
když člověk nebude brát křupany
Tak v tom případě si moc nerozumí. O to větší je to vůl.
výrok sice pěknej, ale ne od někoho, kdo si Spartou prošel, bud těch 20 neoprávněnejch titulů udělali až po jeho odchodu, což mi moc nevychází a nebo je to zm... kterýmu to nevadilo, když ho Sparta platila
pro Limberského Mám toho kluka rád, fotbalista je to výborný a svými výroky alespoň vnese neklid do sparťanských řad, on to určitě dělá cílevědomě a svůj účel to splní. Pěkně si tam včera vodil v 1.poločase toho protekčního synka Vaška Kadlece. Jen se potvrdilo, že Limba s Rajtym jsou v repre po zásluze, hrají skvěle, protekční synek na to nemá a nikdy mít nebude...
Máš rád Limberskýho? A četl jsi jeho výroky o Slavii?
proboha já ten fotbal neviděl ale jestli ta penalta byla nespravedlivá a že kvůli tomu zvažovali že nenastoupíme do druhýho poločasu ?Tak to kurva máme bejt jak ty uplakánci z Edenu ?At de Křetinský a spol do prdele co je za sešívaný manýry !!!
souhlas. Už jen to, že o tom uvažovali, je ostuda.
Díky. Je dobrý se uvědomit, že kromě výběhu opic v sektoru hostí včera a pár anonymních internetových "rozumbradů" má Sparta i normální fanoušky... jenom škoda že vás ti výše jmenovaní často překřičí...
Ve výběhu opic jsem byl taky, přesto jsem se choval slušně a normálně fandil. A kolem mě byla většina takových.
Kolik penalt na konci zápasů bylo Spartičce pískáno 20 let zpátky... k smíchu... vládní klub
Kolik?
Dobře, že naši hráči zápas normálně dohráli. Přece se nesnížíme k něčemu podobnému jako slávisti.
Myslim,ze to s tim nenastoupenim padlo nekde na tribune v lozi a hned se toho v TV chytli..
Hm...no ještěže se hrálo. Mimochodem...co výjezd? Dobrý?
Ale jo,fandilo se dobre vetsinu zapasu..akorat kdyz jsme sli po zapase k autu,tak nas chtel napadnout nejakej starsi plzenak,ze jsme zasrany spartani co jenom palej sedacky a at tahnem do Prahy nebo nas zbije..bylo nas tam na nej 5,takze kdyz uz jsme na nej zacli taky startovat,tak ho nekdo odtahnul pryc..ale az na zapas dobrej vyjezd..kazdopadne bych to s tema recma na rozhodciho neprehanel,jsem rad,ze to videli vsichni,pral bych si pro Limberskyho trest..ale je zacatek sezony,bodu je ve hre dost a titul si vybojujem jinde..
Tak to jste měli dobrý. Já se ocitl v opačné situaci .
Napadal jsi nekoho?
Ne, to ne. Ale nějací Plzeňáci nám nadávali, tak jsem na ně vyplázl jazyk a poslal je do prdele. Pak za mnou asi čtyři přišli a napadli mě. Pár kopaček do hlavy, ale nic moc hroznýho. Šálu mám . Ale chvilku jsem si připadal jako Homer, když boxoval.
My jsme se mu pokouseli vysvetlit,ze nas je 5 a ze by to bylo rychly..ani salu nemel to by me aspon motivovalo,kdyz uz se schylovalo k tomu,ze chyti prvni,tak ho nejakej strejda odtahnul a pak na nas jeste porvavali z dalky..aspon jsi mel rozcvicku na derby,doufam,ze bude ten pochod z Miraku..
nebo Střížkov
To je neklub. Ty ignoruju.
na Kretinskeho a spol. sedi porekadlo Zlodej krici: chytte zlodeje. Vzdyt to je trapny, kdyby takhle meli uvazovat vsichni souperi Sparty, tak se nedohraje ani jedna sezona
Kdyby jsi řekl jména jako Košťál, Pelta, Mach, Horník, Rezeš, tak prosím. Ale za dob Křetínského nám rozhodčí moc nepomáhají.
pomahaji, ale mene. Holt se zmenila doba a nekteri bafunari skoncili a novi na to nemaji zaludek. Ale treba v Olomouci by mohli vypravet, jak je pravidelne zariznou v zapasu se Spartou
Myslíš jak nám neuznali regulérní gól a odpískali správně, byť přísně posouzenou penaltu? Po tomto utkání nejvíc prskali. Zbytečně. Ano, sudí je poškodil v zápase na Spartě, když faul mimo vápno natlačil do šestnáctky. K tomuto chybnému výroku je třeba dodat, že byl v poslední minutě, Sparta už vedla 1:0 a Sigma se za vyrovnáním moc netlačila. To jen tak pro zajímavost. Pak by se ještě dalo spekulovat o správnosti červené karty po faulu na Sionka ve vápně, ale opravdu jen spekulovat. Dát jí mohl.
Tohle mě dycky sere! Majó to skósnót a makát dál i přes "křivdu", to je pak daleko lepší motivace! Nakonec je to Sparta ne?! To neviděli třístovku?!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele