Vrba: Pokud chceme jít cestou Slavie, budou se muset některé věci změnit
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Slavia překonala rekordní sérii v počtu zápasů bez porážky v pražském derby
06.05.2021, 13:40
Já z toho nemůžu, vůbec to nechápu, řekl Juliš po další prohře se Slavií
05.05.2021, 23:35
Kuchta se radoval z prvních branek v derby a doufá v zisk double
05.05.2021, 22:08
Slavia opět nedala Spartě šanci a po roční pauze si zahraje finále poháru
05.05.2021, 19:29
Derby o finále poháru. Dokáže Sparta konečně zvítězit?
04.05.2021, 22:12
Komentáře (187)
Přidat komentářNo, už jenom říct že musíte jít cestou Slavie je špatně. Stačí si jít "svoji" cestou, jen blbcí
Však svoji cestou jdou. Po takové by nikdo jiný nešel.
Já to napsal špatně. At si jdou svoji cestou, ale oni si jdou tou nejdebilnější
Třeba majitel.
Ten rozdíl nejen mezi Slavii a Spartou je neskutečný. Dobře pro fanoušky Slavie, špatně pro ligu. Nejspíš to ted bude pokračovat v trendu Bundesligy.
Proč ne je pořád co překonávat. Třeba 5 titulů Sparty v řadě z let 1996/97-2000/01 nebo celkový počet titulů v české lize. Slavia je momentálně se 7 tituly druhá za Spartou, která jich má 12.
Úplný vrchol - to by ale opravdu musela být tahle dominance skoro generační záležitost - by bylo překonání Sparty v absolutním počtu titulů. Sparta je na 36, Slavia na 21.
Tak Slavia na to po II.světové válce doplatila ze všech týmů určitě nejvíc.A po založení ATK (Dukla Praha) byla zkáza Slavie dokonána.Tenkrát se říkalo,že přestup do Dukly (ATK) stojí pár haléřů.Tolik totiž stála známka na povolávací rozkaz Proto také mezi roky 1949-1964 pendlovala Slavia,tehdy ovšem jako Dynamo mezi II. a I. ligou.Taková Sparta,jako dělnický tým na tom byla pochopitelně lépe.
Viktorka na poválečný režim doplatila určitě více.
Viktoria Žižkov z I.ligy sestoupila v sezoně 1946/47 a potom už ligu vůbec nehrála.Tu si zahrála až po roce 1990.Takže se na období po únoru 1948 na rozdíl od Slavie vymlouvat nemůže
Nemáš pravdu. Klub byl za režimu zlikvidován, na rozdíl od Slavie.
To ano,ale už ne jako prvoligový.
Dukla https://cs.wikipedia.org/wiki/Zemská_soutěž_1948#Skupina_A
Tak i teď se stačí podívat na ty dementy co jim fandí. Tam 2 třetiny volí Okamuru / Babiše a 80 % Zemana. Totální komunistický odpad.
Tady tomu údajnému demografickému rozdělení fanoušků (že Slavii fandí intelektuálové a Spartě working class) už snad nikdo nevěří ne?
No já si ale myslím že to tak je... Nikoliv podle EF (tady je fakt dement snad jen r.mrzák), ale osobní zkušenosti jsou takový jak píšu...
To je docela dobrý námět na nějakou studií
Takže jakmile má někdo jiný názor je okamžitě dement.To zrovna demokracii nepřipomíná.Spíše to připomíná heslo,do nejde s náma jde proti nám
Jiný názor je ok, ale volit lidský odpad jako jsou Zeman, Pitomio a Bureš automaticky je totální demence.
Jenže to se můžou tou demencí a odpodem častovat oba tábory navzájem.Npř.u voliče Pirátů je okamžitě dementem volič SPD a u voliče SPD platí to stejné pro voliče Pirátů
S tím souhlasím.
U voliče SPD je absolutně irelevantní co si myslí. O čemkoliv.
Jako nezaujatého by mě zajímalo co,nebo kteří arbitři rozhodují o tom co je neomylné,tedy absolutně spravedlivé a co naopak.
Rozlišuj fanouška klubu a zástupce kotle. Ve Slavii to nebude jiné.
Zase jsme ve Vegas?
Bucky fucky.
Za to, že je Sparta v sračce si může jedině sama
Co je na tom spatne pro ligu slavia vyuzila potencial, ktery ma i sparta, vsak sparta ma daleko vetsi jistotu zazemi nez slavia, akorat to vedou retardi. Naopak motivace pro spartu ze to jde delat lepe, tak kdyby slavii dohnala tak mame dva top kluby a zbytek ligy to muze pomoct.
V podstatě si akorát rozvedl to, co on pravděpobně myslel. tedy že pro ligu by bylo lepší, kdyby se Sparta přiblížila Slavii (ne naopak), bohužel to zatím moc nevypadá.
jasne ja to pochopil z toho druheho konce
Zase takhle to bylo i dřív, ale naopak. Ono se to za pár let vyrovná
Myslíš pozice trenéra?
Pavel Vrba je nejlepší
Ve Spartě je strašně moc, ale opravdu strašně moc "fotbalistů", kteří absolutně nemají úroveň na to, aby hráli o první místo v lize. Dlouhodobě otřesná práce vedení klubu.
Není volný Stramacioni? Nikdo jiný to do kupy nedá
Všichni. Ani Hložek by teď ve Slavii nehrál základ, snad Karabec a Vitík za 2-3 roky.
Tak místo moho by asi Hložek hrál?
Vitík místo Kúdely / Deliho, to je jasný. Karabec po odchodu Provoda / Stanciu ale za koho Hložek? Agresivní nevyrovnanej psychopat co ještě nikdy nezahrál ani lehký průměr proti soupeři na úrovni. Hlavně ať nejede na EURO.
Vem si prášek
Takže místo koho by hráli? Sám si vem prášek.
No, máš pravdu, že do toho vašeho systému se Hložek nehodí.
Hložek je právě až moc dobrej... Právě proto se tam nehodí. Ale zároveň si nezaslouží, aby mu "servis" dělali Pavelka a spol...
no ty vole
A přesně proto chápu, že se tak vytáčí a nervuje...
Lipsko, BVB a třeba Pool, tož jeho program na dalších pět let.
za 2-3 roky dostane sanci pod Vrbou tak leda
Největší problém Sparty je, že tihle hráči jsou tak velcí talenti, že potřebují co nejdřív ven. Takže jsou vlastně Spartě k ničemu...
Vitík, já nevím... Kluk 18 let nebo kolik, ale spíš bych ho viděl zatím do role Karabce, aby střídal nebo hrál menší zápasy v základu. Dnes tam hořel jak papír, zas takovej generační talent to nebude, aby hrál tak těžkej zápas. A pokud chtějí, aby tak těžkej zápas hrál, tak se nemůžou divit, že hoří.
Samozřejmě, i těma chybama ten hráč roste, ale pak asi těžko můžou jako klub čekat, že budou úspěšní proti silnýmu soupeři.
Za mě je ten kádr složenej fakt strašně.
Má vedle sebe Cibulátora... Si musí přijít spíš jako hasič, než fotbalista. Ale ten kádr je totálně zoufalej. Velcí talenti a pak banda líných a zákeřných nekopů. Nic mezi tím.
Asi tak no. Ty talenty Sparta má, ale nejsou to zase talenti evropskýho formátu, aby tam byli hození a okamžitě z nich byli hotoví chlapi do základu, na kterých se dá stavět. Po Italovi to chvilkama vypadalo, že půjde Sparta nahoru, ale když se na to člověk dnes střízlivě podívá, tak ten kádr je fakt zoufalej.
Za mě kromě těch děcek, kam počítám ještě i Krejčího, se tam dá stavět tak na Hanckovi a Karlssonovi. Nikdo mi nevysvětlí, jak může být v kádru klubu, kterej chce hrát o mistra, hráč typu Hanousek, Sáček, Trávník a fůra dalších. To jsou hráči tak do Olmiku.
Souhlasím až na Sáčka. Rozumím tomu, že na záložníka není produktivní, ale ten kluk tam lepí, co se dá a ještě má plíce na 90 minut ve sprintu. To jak se na něj hážou prohry je naprosto zoufalý.
Souhlas, lepí s ním sestavu, jakž takž zahraje na x postech, je to bojovník, dříč. Ale opakuju, na klub, kterej chce vyhrát titul a hrát v pohárech něco, je podle mě slabší technicky. Ale kdyby fungovala Sparta trošku jinak, tak by olatnej byl hodně i tak, to jo. Takhle jsou ale i u něj ty nedostatky vidět.
Neber to špatně, ale mi příjde, že uznáváš jeden typ fotbalisty. Já si třeba myslím, že Sáček je dobrý fotbalista, ale může hrát on nebo Pavelka a potřebují k sobě toho, co za ně bude tu tvořit. A k tomu má asi nejblíž Souček, ale jinak se mi zdá, že takového fotbalistu ve Spartě nemají.
V pohodě. Samozřejmě je jasný, že každej to nemusí umět technicky na jedničku, jsou potřeba i bojovníci a jezdiči. Za mě není Sáček špatnej, má svoje přednosti, ale zkrátka na boj o první místo mi to přijde málo.
Zkusil bych to srovnat třeba s Holešem, taky podle mě technicky žádná hitparáda, ale stále je na to líp než ten Sáček, můj názor. Takovýhle střípky pak dělají ten obrovskej rozdíl mezi Spartou a Slávkou, kterej je teď prostě nerozporovatelnej.
Jasně v tomhle porovnání je určitě Holeš lepší, ale to je celkovým herním stylem jaký praktikuje Slavia a Sparta. Mi se včera opět líbil Stanciu. Dopředu skvělý přehled, přihrávky úžasné, ale jak se vracel dozadu? Jak dobře hrál pozičně do obrany, to bylo něco skvělého, a to těm klukům, co primárně mají bránit taky hodně pomůže. Navíc a to bych zdůraznil, Sáček odehrál xy zápasů na beku a najednou ho hodí Vrba do středu zálohy. Holeš když přišel do středu zálohy, tak to taky nebyla hitparáda.
Taky souhlas, lepí se s ním posty, to není jednoduchý. Ve fungujícím kádru by si místo našel, to zase asi jo. Ale s tím, jak ve Spartě nefunguje nic, tak i jeho nedostatky jsou o to více vidět.
Ale souhlasím, že je přece jen o hodně platnější než Hanousek a firma dalších.
Zrovna Sáček je alibista a dlouhodobě nemá v top týmu ČR co dělat max střed tabulky
S Hanouskem a Trávníkem souhlas, ale Sáček by byl ve fungujícím týmu a v záloze dobrý.
To je podle me omyl, Sacek je podle me kvalitativne tak na urovni Hrubyho, to znamena, ze to neni na zaklad v top trojce a dost mozna ze ani ne v uspesnym tymu top 6. Zaroven teda rozumim tomu, proc si ho Sparta nechava a myslim si, ze to uplna blbost neni, jako zaplata na vic postu jednou za cas dobry. Problemem je, ze je v zakladu skoro pokazdya v kombinaci s tim, ze jsou tam dalsi nevyreseny mista v sestave, je to tahne dolu.
Ale umí dát gól z půlky.
Ono je to těžké, když ten tým jako celek nefunguje. Zrovna on by z toho těžil dost. Myslím, že je kvalitativně jinde než Hrubý. Zbytečný mi přijde v záloze Pavelka
Ja nevim, Sacek je relativne komplexni, ale v nicem nevynika a vzdycky ho musis vhodne doplnit. Tvorit nneumi, na to potrebuje partaka, branit taky moc ne, musis vedle nej mit DM. To je pro ten stred dost nevyhodny. Pavelka je vtom stavu, ve kterym se vratil vlastne dost podobnej pripad. Navic ja od stredaka cekam vic, nez ze se poveze s tymem, ale naopak on bude tim stredobodem a na to Sacek dle myho vubec nema.
Souhlas s tím, že nemá na to být středobodem zálohy, to z něj snad ani nikdo mít nechce. Ale má dobrý pohyb, kreativitu a nic nevypustí. Je to CM, takže to co si popsal pro něj platí (ani DM, ani AM). Například s Krejčím (kterého bych tedy ještě raději viděl na stoperu) a s Karabcem si ho dovedu představit ve středu zálohy.
Raději hned píšu, že je v žádném případě neporovnávám, spíš mi jde o to, jak vnímáš CM, kam bys zařadil například van de Beeka? Vždy by s ním měl být v záloze ještě někdo kreativnější (AM) a zároveň i defenzivnější (DM)...
Dneska hořela celá defenziva Sparty. Nicméně Vitík na 18 let předvádí skvělé výkony, k tomu umí dobře rozehrát a podpořit útok. Chce to čas a bude výborný. Jen ať hezky hraje. To je jasné, že nějakou chybu udělá.
Ale ať klidně hraje, ale pak nemůžou ve Spartě čekat, že budou úspěchy. Takoví kluci by měli v tomhle věku růst třeba ve Slovácku nebo v Jablonci. A po odehrané sezoně nebo i dvou se může vrátit do Sparty jako stále mladej, ale hotovej a vyhranej chlap.
Pokud takovýho osmnáctiletýho Vitika nasadíš do takhle těžkýho zápasu, tak je super, že mu dáváš šanci, jen ať hraje, ale na druhou stranu nemůžeš čekat, že budeš prostě tomu silnýmu klubu konkurenceschopnej. Pak je otázka, co vlastně ve Spartě chtějí, vyhrávat a mít úspěchy nebo ty zápasy obětovat ve prospěch toho, aby dorostenci rostli, ale nebudou výsledky?
Nesouhlasím s tebou. Když ten tým bude fungovat, tak on tam klidně může růst. Problém je, že zbytek obrany je průměrný. Nabízí se tu srovnání se Zimou, který zapadl do fungující obrany a hned vyskočil.
I ve velkých klubech hrají mladí hráči, jen tady u nás se s tím dělají obrovské problémy.
Přesně tak. Vitík musí hasit za Wiesnera, Cibulátora a Hancka... To by se mu ve Slavii nestalo a byl by z něj opravdu top bek se skvělým sebevědomím.
Karabec to stejný.
Jen Hložek by ve Slavii byl rád za pár minutek na konci zápasu, ale spíš hostovačka jako Matoušek. Línej je stejně.
*bek jakože stoper
Hložek by hrál ve Slavii úplně jinak. Pořád sem si říkal, že má Hložek rok dva čas než jít do zahraničí, ale už si to nemyslím. Ten kluk potřebuje okamžitě ven, jelikož hra jakou praktikuje Vrba u svých týmů mu nesedí a těžko se mu tam hledá pozice. Dnes byl zas defakto mimo hru. Ale líný? To určitě ne. Vem si kolikrát se tam dnes vrátil až ke svému vápnu. Odpracoval hodně i dozadu.
Pravda. Je spíš znechucenej. Kdyby dostal takový prostop např. v Poolu, tak je z toho úplně něco jinýho. Je evidentní, že v kabině to funguje asi jako když se sejde vláda a na hřišti to je vidět...
Vrba má už několik let zaběhlý svůj systém a pro mě nepochopitelně ho nedokáže upravit potřebám týmu. Neumím si představit, jak chce do tohodle stylu napresovat Karabce a Hložka. Karabec ještě na pozici deset ok, ale Hložek je tam vážně ztracený.
Tak Hložek by mohl hrát na ,,pozici Koláře´´, to by mu mohlo sednout.
Tak předpokládám, že včera tuto pozici hrál a opravdu by mu měla sedět. Problém je, že v Plzni měl na pozici 6/8 aspoň jendoho kreativního hráče, který stavěl hru. Za Hložkem hrála včera dvojice Sáček - Pavelka, kteří jsou sice dříči, ale ne moc kreativní, a tak tvorba hry zůstala na Hložka. V minulých zápasech to dělal Dočkal. A Hložek je přecejen jiný typ fotbalisty.
Ono by to vypadalo jinak, kdyby mohl hrát Láďa, myslet si o něm můžu co chci, ale je výbornej.
Spartu bych viděl nejlépe:
Nita - Vitík, Čelůstka, Hancko - DMK, Dočkal(a čím dál tím víc prostoru pro Karabce), Sáček, Laco Krejčí, Láďa Krejčí - Hložek, Juliš.
S tím Krejčím samozřejmě souhlasím, fotbalista to je dobrý. Ale ta sestava by byla totální průchoďák po stranách. Krejčí starší a DMK absolutně neumí bránit.
To je otázka posil, nicméně tohle mi přijde jako nejsilnější možná sestava současný Sparty. Snad místo DMK Sáčka a do středu Pavelku. Sice je pomalejší, ale zase se nevyčerpá za 60 minut.
Ja si Hlozka na desitce predstavit celkem dovedu.. Neco podobnyho jak hral Kolar v Plzni
Zrovna ty dve posledni derby byl dost rozdil kdyz byl v jednom dost odriznutej na hrotu nebo ve druhym se dostal na desitce vic do hry a byl celkove nebezpecnejsi
Celkove ho v tech tezsich zaoasech hrot spis momentalne zabije..nedostane se do hry tolik coz je skoda. To uz at hraje ztoho kridla
Jak sem už psal, pro Hložka je to nejspíš ideální místo v tomhle rozestavení, ale Sparta potřebuje kreativní osmičku, která bude tvořit hru. To Pavelka ani Sáček fakt nejsou.
No tak jsem to myslel taky, psal jsem to výše, mladí kluci můžou hrát, ale musí fungovat zbytek týmu, v úměře k úrovni, které chce klub dosahovat.
Tak to se omlouvám, pochopil sem to úplně jinak. Mi se naopak Vitík hrozně líbil. Několikrát tam vyvezl balón, který dobře rozdal, dokonce z toho byla 100% šance. Na svůj věk hraje velice dobře pozičně, neztrácí ani v soubojích. Za dnešek bych mu vytkl ten centr, po kterém měl Bořil první šanci. To prostě musí odehrát, ale jinak patřil rozhodně k tomu lepšímu.
Pokud je špatně složenej kádr a klub nefunguje a musí dát do tak těžkýho zápasu osmnáctiletýho kluka na stopera, protože tam není nikdo jinej, tak je to podle mě špatně. Bavím se o klubu úrovně Sparty, která prostě chce každej zápas vyhrávat.
Trošku zapomínáš na to, že je Štětina zraněný. Hancko nedávno hrál taky stopera. Přesto Vitík patří k nejlepším stoperům v lize. Proč by měl jít hostovat, když 32 zápasů odehraje naprosto v pohodě?
Vitík je ve Spartě určitě nejlepší.
Ale jo, já ho přece nezatracuju. Jen mi nepřijde až tak vyjimecnej, zatím, aby hrál základ v takhle těžkým zápase, tzn. v ČR Slávka nebo v pohárech. S čímž souvisí špatně složenej kádr Sparty obecně.
Ale právě v těžkých zápasech se ti formuje a zlepšuje ten hráč. Jako asi souhlasím, že by nemusel v 18ti hrát každý zápas. Ale tady se zas budu opakovat Štětina je zraněný, Hancko se pod Vrbou posunul na beka.
Jasně, Vitík hraje, získává zkušenosti, třeba i vyhoří v zápase, je to jsou zkušenosti, to je jasný. Já jen říkám, že fajn, ať to tak teda je, ale je to na úkor výsledků klubu, přitom ten klub potřebuje furt vyhrávat.
Za mě, a to se víceméně snažím říct furt, Sparta má hrozně špatně složenej kádr. Hancko jde na beka, Štětina zraněnej a na stopera pak musíš dát dorostence. Ve finále fajn, získává zkušenosti, ale nemůže se pak nikdo divit, že je to v obraně průchoďák a Slavia si z nich udělá prdel třemi góly do prázdné kasy.
Tak ten kádr není nejlépe složený, o tom ani potom. Plechatý, Lischka, Panák to nejsou hráči, co by měli být v kádru týmu jako je Sparta. Ale i kdyby tam byl kvalitní stoper na lavičce, tak v tenhle moment by spíš posadil Čelůstku než Vitíka.
Kdyby měl Vitík vedle sebe třeba Kúdelu, tak dneska je ještě o kus dále. Zima se taky nějakou dobu aklimatizoval na hru Slavie, na taktickou přípravu, a pak tam naskočil a zlepšoval se. Ale tady se dostáváme do problému na začátku. Vitík naskočí hned do týmu, příprava žádná. Navíc naskočí do rozestavení 3-5-2, najednou hraje 4-2-3-1. Zkušený hráč to nějak zvládne, byť i ten ti řekne, že se na to museli naučit, zvyknout si. Ten mladý to má ještě o něco těžší.
Ano, o tom se celou dobu bavím v souvislosti s Vitikem - zoufale složenej kádr Sparty. Kdyby hrál vedle Kůdely, tak není o čem. Plus to co píšeš - rozestavení apod., souhlasím.
Ještě bych k tomu dodal jednu věc. Tady se hodně zapomíná, že Vrba taky nepřišel do Plzně a úspěchy nebyly přes noc. Dva roky budoval kádr a skládal si ho, aby potom udělal dekádu, kdy Plzeň kralovala. Tady příjde do Sparty a po dvou měsících se chce, aby dohnal 4 roky práce JT u Slavie. Vždyť včera byla Sparta takticky dobře připravená, šancí měla možná i více a především ze začátku Slavii nedovolovala jejich hru. Takže jeho vliv je určitě na tým cítit. Bohužel utkání mu prohrála individuální kvalita, špatná koncovka a chyby v obraně. Prostě i Vrba potřebuje čas na svou práci a neznamená to, že někam příjde a hned budou úspěchy. Nikde čas nedostal, každý chtěl úspěch hned, ale ten ani v Plzni nebyl.
Tak to je jasný, že Vrba neudělá zázraky přes noc.
No jo, ale to bys musel mit nekoho, kdo zahraje misto Vitika lip a to Sparta nema, navic i pres obcasny chyby je to furt platnej hrac s obrovskym potencialem. Celustka chybuje a velkou budoucnost nema, dava pak smysl Vitika poslat na hostovani?
Ať v tom kádru klidně je, ale píšu to v tomto vláknu poněkolikáté, blbost je, že mají takový složení kádru, že se jeden zraní a oni nemají jinou možnost, než tam hodit sále ještě nevyhranýho hodně mladýho kluka, kterej tím získá samozřejmě zkušenosti, ale při vší úctě se nedá čekat, že to tam nebude průchoďák.
Stavět mlaďochy bez ohledu na výsledek, ať získávají zkušenosti, to si může dovolit klub ze středu tabulky nebo klub ze špičky, kde vše ostatní funguje a zbytek toho kluka podrží, ale ne současná Sparta, která jde do těžkýho zápasu a chce ho vyhrát.
Tak ono se pocitalo asi celkem ze vedle Celustky poroste, ale vzhledem k Celustkove forme ted vykonostne pujde nahoru tezko
Vždyť roste... Už jen to jak tam včera seřval spoluhráče atd. Holt udělal nějaký chyby, ale ty dělají všichni lidi na světě... A díky tomu se může zlepšovat.
Vitík třeba proti AC Milán odehrál skvělý zápas, tam to bude spíše o zkušenostech, Hložek opravdu ve větších zápasech a hlavně derby opravdu nic nezahral a ta skvělá střela ze 75 minuty byl opravdu jeho nejsvetlejší moment v derby zápasech
Lincoln Hložek Clay to má těžký. Branej jako supertalent evropskýho/světovýho měřítka, protože v 16 měl muskulaturu, že od něj o 10 let starší chlapi odlítávali a dostal se díky tomu do ligy. Dnes ale o tři roky starší, v podstatě relativně zkušenej hráč a teď ty prognózy potvrď, když je celej klub v prdeli a ty taky nejsi zrovna ve formě
V tom souhlasím jen bych Hložka neřadil mezi světové talenty, koneckonců možná sotva evropské i ve Vitíkovy a Karabcovi vidím větší potenciál, Hložek je dle mého hlavně předčasně vyspělý a ten jeho strop nebude zdaleka tak velký ale třeba se pletu což bych kvůli našemu fotbalu moc rád
S tím já souhlasím, já taky Hložka už od těch 16 neberu jako evropskej talent, vyletěl hodně díky kvůli tomu tělu, Karabec je lepší fotbalista.
zase nepřeháněj
Neříkám že nejsou výborní, ale roky ve Spartě, zvlášť v tomhle věku, jim kariéru mohou naprosto zničit... Pochybuju že jejich agenti dovolí aby tam zůstali.
teď se jich sešlo víc, mohli by utvořit sparťanský jádro a kolem by byli další hráči a byla by to zase Sparta jako dřív
Jenomže v dnešní době jim to jejich agenti nedovolí... Na naši ligu jsou prostě moc velcí talenti.
srát na agenty
Rosický by do Slavie klidně naklusal i po svých. Ale nejsem si jist, že by Tvrdík chtěl do sparty.
Cestou Slavie
Kdyby nebyl Křetínský takový osel, mohly být teď možná ty 3 tituly i s Trpišovským na Letné. Mít ho na "námluvách" na Spartě a nechat si ho utéct do Slavie byl největší fail co vůbec šlo udělat.
Tak Trpiše tehdy nechtěli ani slávisti. Doted si pamatuju, jak jsem se ho tady tehdy zastával, když psali, že nic nedokázal atd a to hrál s náma opakovaně skupinu EL
Tak to spíš blbci milovali Zlodědka... Každý soudný byl rád.
to je pravda.
Slávisti nadávali na příchod Kúdely, to si zase pamatuju já. Nevděčná hovada sou to . Já přitom Ondřejovi věřil, a ejhle - trefil jsem se, aktuálně náš nejlepší stoper. Bez něj na EURO bude problém ve stoperech. Očekávám zatažení Krále.
Já chtěl Trpiše už někdy v roce 15, kdy se říkalo, že se Šimáně rozhoduje mezi Jinochem + Uhrinem ml. a Horníčkem a Trpišovským. Jenže Horníček byl prostě až moc velkej zápor.
Snad to neznamená, že konečně přivedeme na pravého beka pravého beka. Chce to více zkoušet. Možná nějaké šikovné levé křídlo by se na tom postu mohlo chytit.
co takhlec naklonovat Hanouska a obsadit ho na víc postů, ostatně fotbal hraje i jeho brácha tak šup s ním do Sparty a když posílit obranu tak Hubník by mohl být perspektivní
Zavadil prý už skončil ve vedení Opavy, třeba by si šel ještě kopnout
Ten kádr není tak mizernej, jako se tu píše. Jen je škoda, že se nehraje 3 - 5 - 2.
Nita - Vitík, Čelůstka, Hancko - Wiesner, Karabec, Krejčí, Pavelka, Polidar - Hložek, Juliš.
Na lavičce: Heča, Plechatý, Vindheim, Dočkal, Karlsson, Krejčí, Souček, Minchev, Kozák.
Dát kohokoliv z těch hráčů do Liberce, Jablonce, Baníku, tak bychom koukali.
Bohužel Sparta pravděpodobně doplácí na zcela toxické prostředí uvnitř klubu (nekompetentnost vedení, nejvyšší očekávání od fanoušků (hrozí že 5. sezonu po sobě nebudou ani v TOP2 ligy), neexistence skautingu a datové analýzy, přeplácení hráčů jen na základě toho "My jsme Sparta").
Na 3-5-2 naopak třeba Kotal dojel. Ale nějaký čas se tím krylo, že není obrana.
352 hrát nemůžeme. Proti slabším by to ještě šlo, ale ty silnější by nás vytrestali na krajích.
na 3-5-2 fakt potřebuješ fakt spolehlivý stopery typu Kúdela a ne neohrabance jako je učící se Vitík, za zenitem hrajícím pomalý Čelůstka a lazar Hancko, který by asi jediný, kdyby byl zdravý toho krajního stopera mohl hrát spolehlivějc
Tohle Vrba nikdy hrát nebude.
uz zase ?
Kádr není mizernej, ale kvalitou je tak na 3-4. místo a skupinu Evropské ligy.
Docela se tady kritizuje Sparta a její kádr, ale mně přijde, že teď vypadají dobře. Hráli docela dobře. Mladí Sparťánci, docela draví jsou velkej příslib lepších časů. Může to trvat třeba ještě třeba dva roky, ale pak tu bude zase silná Sparta.
V tom zápase to řekl docela dobře Bosák. Kvalitu ten kádr určitě má, ale pořád nevíme jaký to bude tým. A to si myslím, že je hrozně důležité. Když si vezmu hráče po hráči, tak je to skvělá indivdualita, jeden z nejlepších hráčů v lize na post, skvělý talent a podobně. Ale na hřišti tomu pořád něco chybí.
Nebude, ani omylem. Proč by tam ti mladí měli zůstat? Ten klub je naprosto prohnilej a kdo může uteče...
Kdyby zůstali spolu, tak můžou něco vytvořit, proto by tam mohli zůstat. Jsou to Sparťani snad ne? Je to jejich oblíbený klub. Nejsou sami, můžou se opřít jeden o druhého (Vitík, Hložek, Karabec a další).
Vitík je snad z Berouna, Hložek z Brna a Karabec je Klokan. A hlavně současnou Spartu musí fakt "milovat".
to já nevěděl. Jsem myslel, že prošli dorostem až do áčka.
Hložek, Krejčí ti tu ještě sezónu vydrží, Vitík s Karabcem 2-3 taky, ale proč by neměli chtít jít ven? To máš jedno zda je to Sparta, Slavie nebo kdokoli další. Pořád je to Česko, a to je malý rybníček.
půjdou k moři, třeba takový Brighton je lákadlo
Kádr Sparty je super. Ne tak super, jako Slavia, ale na druhé msíto by jim to mělo stačit v pohodě. A kdyby byli psychicky v pohodě, tak by občas mohli slavii v derby i potrápit. Ale na Slavii teď v lize nikdo nemá a je dost možné, že ta dominance slavie nmám tu ještě sezonu, dvě nebo i víc vydrží. Očekávám, že Slavia v následujícíh pěti letech začne zvětšovat stadion. a prostě posouvat ten klub ještě výš. s novým systémem LM by mohla pomýšlet i na automatické nasazení do LM přes klubový koeficient.. Má to rozehrané super. Jak mě serou číňani, tal bych jí přál, aby došli daleko v LM, nebo třeba vyhráli Evropskou ligu.
dneska si nevybereš, Čiňani mi taky vadí, ale furt lepší když alespoň nějaký peníze utratí za kraviny než kdyby za ně stavěli letadlový lodě.
Tak kdyby slavii prodali teď, tak na ní asi vydělají a mají víc peněz na letadlovky
ale taky už je něco stála.
do těch 2 let se to rozprodá
Rozhodně musíme čistit tým a jako první musí jít trenér.
a koho chceš dát místo Vrby. Ač Vrbu nemusím, přesto je to o parník náš druhý nejlepší trenér a Spartu dostal zpět na 2-3.místo. Bez něho by se plácala někde ve středu tabulky. Oni mají mizerně sestavený tým, Vrba sice není Trpiš, ale i on si dokáže tým vypiplat, aby zahrál tak, jak on chce, viz Plzeň. Pokud mu vedení příští rok půjde na ruku a přivede mu 2-3 hráče do základu, které si sám řekne, tak mají jistý 2.flek. Problém Vrby je, že neumí pracovat s širokým kádrem a cpe tam za každou cenu svých 13 hráčů, které často utaví. Viz ty časté výsledky 1:0. A když je pak nemá, tak neví, co s tím.
Tuhle nadstavbu má v lize jen Trpiš, který má svůj dokonale nacvičený systém. Tento systém jedou všichni, včetně brankářů a on si vybírá typově hráče, kteří mu do systému dokonale sedí. Mění jen kus za kus a proto může takto točit 20 hráčů a pak je Tvrdík za rakety prodává, aniž by to ovlivnilo sílu mužstva.
Vrba teď ty chyby vidí, ale taky ví, že s tím do konce sezóny už nic neudělá. Bude ale chtít ty svoje hráče co nejdříve jako to měl dříve v Plzni, aby s nimi mohl zahájit přípravu a sehrát se.
Já si myslím, že pro Spartu lepší by byl Bílek, ale věřím, že jsou i další... Svědík, Hoftych atd. ALe nemyslím si, že v Spartě by řešil problém trenér. Tam musí být špatně něco v těch hlubokých strukturách klubu. Takhle z venku těžko říct, jestli to Rosický s čuprem čistí nebo udržují sparťanskou bídu.
Vrba nás přebíral na druhém místě a momentálně je třetí. Se stejným kádrem, co měl předtím Kotal nasbíral tedy méně bodů než Jablonec. A o derby se asi zmiňovat nemusím. Ano, sice si zatím nemohl tým tvořit podle sebe, to uznávám. Ovšem Vrba neumí pracovat pod tlakem, což se ukazuje už v současné době. Pokud chceme myslet výš musí jít Vrba pryč. Pokud nám stačí hrát o třetí místo, tak je to "v pořádku"..
Vemte v červenci 12 trenérů a udělejte z toho realityshow, kde každý měsíc někdo vypadne. A v květnu zůstane Pavlína z Masterchefa a Pulpit.
Vrbič poletí po letním vypadnutí z předkol. A přijde plukovník.
hodně štěstí s Prymulou
Ten bude hrát ligu Mistrů jinde :)
S Travnikem je to spis cesta Jablonce, ja absolutne nechapu, co ten hrac dela ve Sparte, vzdyt nebyl nejlepsi zaloznik ani v tom Jablonci, kdyz prestupoval
Ze základu vytáhnout Celustku, Vitika, Pavelku a Dočkala. Wiessnera posunout do zálohy a hned bude líp.
Xavi bude po sezoně volnej.
proč čekat na Xaviho, když Hašek je stále volnej
Když na ten stadion pouští jen pár lidí, nechtěli by jim kromě pcr dělat i nějaký jiný testy?
Poslouchat 90 nadávky, rvani nějakýho strejdy a jude Slavie...no ty voe...ještě že je tam pustili, bez nich to opravdu nejde...
90 minut
Jj, to je trefný. Restaurace zavřený, ale dementní fans si můžou jít na stadion léčit mindráky.
Nechápu, já si ty naádvky na slávisty teda užíval.
Vrbis je myšlením seklej v Plzni s Horváthem. Tady vůbec nepochopil, co s tím kádrem může hrát... takovej průchoďák... jak si tam Oscar dvakrát narazí ve velkým vápně a Kuchta to dává do prázdné... to už je dobrej fail
Vrba je totál vyčichlej, jen ještě pořád těží ze svýho jména a asi ještě respektu u hráčů, to je vše.
Krásnej kontrast, kdy i hráči Slavie říkají, že Trpiš během zápasu měnil 3x rozestavení, a pak je tu Vrba, kterej se za 30 let svý trenérský kariéry naučil 451.
Vrba je u týmu 2 měsíce a přesto už hráče naučil svému stylu. JT taky když přišel, tak nebyl hned 100%. Jen si vzpomeň na jeho začátky. Navíc stejně jak se říká, že Vrba nedává šanci mladým (není pravda), tak se od něj čekají úspěchy hned, ale ani Plzeň nebyla úspěšná hned a trvalo mu, než si kádr vybudoval.
Blbý je, že Plzeň byla tehdy provinční klub a on měl čas na práci. Teď Vrbovi jede půlrok hájení, ale jak neudělá příští rok důstojnou sezónu, tak letí. Důstojnou počítám postup do jarního playoff nějakého z evropských pohárů, nejhůř semifinále molcupu a přinejhorším druhý místo v lize bez výrazné ztráty na nás.
Jakýmu stylu? Staví v podstatě to samý, jako Kotal před ním. Ze začátku pár zápasů se štěstím vyhráli, teď výsledky bída.
A to mu hodně pomohl mladej Krejčí, kdy to na něj pořád sypali do vápna, a individualita Hložka.
Jinak mi nepřijde, že by je nějak výrazně posouval.
Ale jak říkáš, je tam krátce, nejde ho hned odepsat.
Jen můj dojem z něj je takovej, že si jede pořád jen to svoje jedno a to samý a nějak nečekám, že by Spartu měl dostat někam jinam. Že by měl někoho překvapit. Přehrát.
Podle mě hru vepředu dost posunul, za Kotala to byl úplný chaos (zvlášť ke konci), ten byl zase lepší na obranu. Ale vůbec bych neříkal, že je vyčichlej, protože hra se změnila strašně moc a věřím, že když dostane pár hráčů, které bude chtít, bude mít celou přípravu, tak příští sezónu můžeme hrát důstojnější roli, třeba i v Evropě.
Trenér jako Vrba si zaslouží minimálně dvě přípravy a dva přestupáky. Hodnotit ho teď je totální nesmysl.
Potřebuje více času, nevím, jestli 1 nebo 2, to se ukáže, ale klidně ty 2 přípravy a přestupáky, nesoudní fanoušci soudí hned, ještě když se stále objevily zápasy, kdy musel nasadit třeba Hanouska nebo Trávníka. Je tam hrozně moc hráčů, kteří jsou max na lavičku, ale Vrba to s nimi nějak dokopat musí. Snad porazíte Plzeň, ta by k tomu poháru přišla jak slepá k houslím
Přesně tak, za tyhle průměráky opravdu nemůže, ale pracovat s nimi musí. Nicméně nepochybuji o tom, že když bude mít důvěru, tak vrátí Spartě přirozený respekt a i s tím spojené úspěchy. Žádný strom neroste do nebe, ani ten v Edenu.
Tak já ho zas tak nehodnotím, jak jsem psal, je brzy.
A čas určitě dostane, protože je to snad Sparty poslední naděje, co už by mělo pomoct
Ale můj pocit z něj je, že je zaseklej a nic velkýho od něj už moc nečekám.
Tak ono to tam je fakt zakletý (karma)... Tým složený z tragédů, průměráků a doplněný takovými talenty, že jim agenti nedovolí ve Spartě hrát ani do 20 let.
fakt se těm Sparťanským fans směju, že po pár měsících bez posil a totálně nahovno složeným kádrem už vyhazují Vrbu že je vyčichlej a nemá na spartu
A koho by měl stavět? Vždyť neměl jediný přestupák, takže pracuje s kádrem, který mu nechal jeho předchůdce. To, že stavíš 11 stejných hráčů, neznamená, že hraješ to samé. Hned do týmu zapracoval Wiesnera, Kozáka a staršího Krejčího. Že se dva zranili je prostě obrovský problém. K tomu se zlepšil DMK a Plavšic. Celkově více hráčům ten systém sedí více. Útočná fáze se výrazně posunula k lepšímu a myslím, že jsou mnohem produktivnější.
A on tím stylem soupeře přehrává. Většinu zápasů je Sparta lepší. Přehrála je defakto jen Slavie v om prvním zápase. Včera ta taktika nebyla špatná, ale Sparta si podkopala nohy neproduktivitou a individuálními chybami.
ano nebyl 100% a vedení ho podrželo, to Sparta Vrbu brzy pošle na pracák a začneme od začátku
No jasně, ale prostě nechápu, kde se bere to, že Vrba příjde a hned všechno musí jít jak na drátkách.
V případě Sparty už by ani nepřekvapilo, že pokud neskončí druzí, tak Vrbu "koncepčně" odvolají - a nakonec pak skončí neplánovaně v Baníku s asistentem Smetanou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele