Vybral si Jurásek špatně? Za Norwich nehraje a podle trenéra nezvládá intenzitu v Anglii

Včera, 12:14
Aktuality
Matěj Jurásek (© MI NEWS / NurPhoto / NurPhoto via AFP)

Slavia tuto sezonu předvádí z hlediska výdělků na přestupovém trhu mistrné kroky. Jedním z nich bylo vyinkasovaných sedm milionů eur (asi 176 milionů korun) od Norwiche za Matěje Juráska (21), který u Pražanů plnil především roli žolíka. Pro mladého křídelníka se však zatím nejedná o úspěšné angažmá. Toho si je vědom i trenér Johannes Hoff Thorup (36), jenž poukazuje na fyzickou připravenost českého talentu.

Ačkoliv měl Jurásek v jednu dobu odhadovanou hodnotu vyšší než za kolik odešel do Norwiche, pro Slavii se jednalo o skvělý obchod. Český křídelník Jindřichu Trpišovskému buď nevyhovoval do systému, nebo šlo o jiné interní důvody, každopádně u Pražanů nastupoval převážně z lavičky. Jen za ročník 2024/25 vyinkasovali sešívaní asi 39 milionů eur z prodeje hráčů.

Klubu sice náleží pochvala za zpeněžování hráčů, ze stejné situace ale vychází i potřeba zmínit druhou stranu mince, tedy rozhodnutí Juráska o dalším kroku v kariéře. Spekulovalo se o zájmu celků ze Serie A či Bundesligy, o mladíka měly usilovat také belgické Bruggy. Křídelník se rozhodl pro Norwich, tým ze středu tabulky Championship.

Po lednovém přestupu na východ Anglie se u hráče očekávala nějaká doba potřebná na adaptaci, první měsíc bez jediné odehrané minuty se u mladíka působícího poprvé mimo rodnou zem dal ještě pochopit.

Debut si připsal 11. února proti Prestonu, kdy odehrál jako žolík 19 minut. V následujícím utkání nastoupil do základu a proti Hull City odehrál 65 minut, následně ho na další měsíc vyřadilo ze hry poranění stehna. To vysvětlovalo absenci během většiny zápasů v březnu, na konci měsíce se však objevil na lavičce jako nevyužitý náhradník a od té doby chyběl na soupisce úplně.

"Na sto procent bojuje s intenzitou a fyzickou náročností ligy, ale v tuto chvíli u něj nedetekujeme žádné zranění," vysvětlil absenci českého talentu trenér Thorup, který byl na lavičku Norwiche jmenován 1. července 2024.

Na sociální síti X upozornil Michal Kotukov na zajímavou paralelu mezi Juráskem a taktéž mladým Christosem Tzolisem. Pokud byly u obou fotbalistů spekulace pravdivé, odmítli Bruggy a šli hrát za Norwich, kde se jim nedařilo. Na Ostrovech Tzolis nevydržel dlouho a oklikou přes Twente a Düsseldorf nakonec v malebném belgickém městě přece jen skončil.

Ve stávající sezoně se 23letý Řek, který stejně jako Jurásek hraje na křídle, v Jupiler Pro League přímo podílel na 16 gólech. Toto porovnání vyvolává otázku, zdali neměl odchovanec Slavie udělat pro dobro své kariéry menší mezikrok, kterým mohl být právě přesun do Belgie, kde by mu teoreticky více sedl styl hry.

Ačkoliv mladíkovi začátek angažmá v druhé nejvyšší anglické soutěži nevyšel, stále mu je teprve 21 let a kariéru má před sebou. Jestli nadaný český fotbalista zabojuje a povede se mu pozitivně rozvíjet za Norwich, nebo bude v budoucnu hledat jiné angažmá, zatím visí ve hvězdách.

Autor: Šimon Votava / x.com/pinkun, x.com/Kotu94

Komentáře (190)

Přidat komentář
$dolar$

Nejvic wtf prestup co mohl bejt. Typek se nepredrel ani v nasi lize, v zivote snad neprihral, hraje jenom na sebe a Norwich v nem videl jako co?

Reagovat
noustres

Houšťa mu tlačil do hlavy na čem má zamakat. Nějak se to nesešlo. Všichni chcou hned mega smlouvy a rýžovat. Do Itálie.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Krleš2

to je strašný nekopa. A Norwich

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Y.N.W.A

prostě od Slavie masjtrštyk, na tu jeho cenovku jsme tu všichni koukali se smíchem

Reagovat
Colt Bennett

Chytilovi proti Karviný?

Reagovat
Rizek

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Rizek

přesně

Reagovat
Uživatel0

Taky jsem nechápal co na něm vidí

Reagovat
MikeHavenaar

Nikdy jsem nechápal ten hype okolo něj, vždyť byl dřevák už ve Slávii

Reagovat
Bakary3

Tak ať byl cokoliv, tak dřevák ne

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
ratusek

Reagovat
doshcz

ale prehajpovanej byl dost, jednou za sezonu zahral super zapas, po nem Trpis rekne, ze je to budouci vitez Zlateho mice, v dalsim zapase byl uplne marnej a pak mesic sedel ci sbiral minutky

Reagovat
Freedo

Tak hype vycházel z jeho schopností, který každej viděl - dribling, 1v1, střelba oběma nohama. Ale nedokázal naplnit potenciál jako tolik českých mladíků. Hodně to bude o hlavě.

Reagovat
Selänne

Je to taky o dobrých podmínkách k růstu. Když růže zasadím do písku, nic mi z nich nevyroste. Taky ale pak nebudu tvrdit, že jsou růže úplně k hovnu a chyba je na jejich straně.

Reagovat
inferno08

A co tulipány?

Reagovat
Colt Bennett

V Čechách spíš pivoňky.

Reagovat
KingMaster13

No tak na poměry Česka je to fotbalový atyp, takže to trochu vycházelo i z toho protože podobný hráče tu víceméně není.

Reagovat
Bakary3

Asi bych zkopíroval, co řekl king

Na naše poměry to bylo adekvátní, prostě pro nás fotbalově výjimečný hráč, i tu kvalitu měl.

Zas my si ho hypovat můžeme jak chceme, ale ty prachy za něj asi Angličani taky nedají jen tak

Reagovat
Selänne

Reagovat
naheCZ

Reagovat
oli9

Reagovat
mrtvej ofsajd

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Kejza

Reagovat
KingMaster13

Dřevák právě ne, on je jeden z nejtechničtějších hráčů co jsem tu kdy viděl, umí neskutečně 1v1 ale.......bohužel dneska je fotbal dost atletický a tyhle chodící typy už jsou víceméně nepoužitelné. Nemakačenko no

Reagovat
ACSeRw!n

"on je jeden z nejtechničtějších hráčů co jsem tu kdy viděl"

Reagovat
KingMaster13

ano za tím si stojím

Reagovat
ACSeRw!n

v poradku

Reagovat
Uživatel0

Dočkal zase neuměl 1v1 a jakou udělal kariéru

Reagovat
GrimeBaller98

Drevak neni, je to sikovnej technickej fotbalista, ale urcite to neni hrac do Champu . Karabec se treba chytl ve 2. Bundeslize, Jurasek by tam sedel

Reagovat
KingMaster13

Německo je taky moc dynamické, to spíš to Portugalsko/Španělsko/Itálie

Reagovat
Černej Pták

Dřevák nebyl

Reagovat
KingMaster13

Jako borci ale tohle muselo být jasné všem, že Anglii nedá. On by potřeboval pomalejší technickou ligu. Ten by možná narozdíl od Davida zvládl to Portugalsko ale tohle jako fakt ne.

Reagovat
mrtvej ofsajd

Souhlas, taky mi přišlo divný, že by mu měla sedět atletická dynamická champ liga. Trpis ho ostatne do zápasů s ocekavanou vysokou intenzitou do zakladu ani nestavel.

Ale preju mu, je po zranění, třeba se hecne. Technicky je hodně dobrej (na Čecha)

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Bakary3

Vlastně to asi nikdo nečekal , že by mu to mělo sedět, zajímavý, že jejich skauti čekali opak

Ale tak třeba... Není tam dlouho

Reagovat
Colt Bennett

První měsíc nehrál kvůli pracovnímu povolení, ne? To taky moc nevymysleli.

Reagovat
Bakary3

To byla myslím jej chvilka

Reagovat
Y.Cabaye

Tak tyhle povolení trvají hrozně dlouho. Lingr přestoupil do Houstonu taky už před měsícem cca, a doteď nebyl ani na lavičce. Takže pokud nemá nějaký zranění o kterým se nikde nepíše, tak taky ho brzdí nějaký papírování bych tipnul.

Reagovat
bourbon

tam podle mě na prvním tréninku zjistili co je to za nýmanda a už někde umývá nádobí

Reagovat
Colt Bennett

Reagovat
arvncrtx

Zatím se jim nepovedlo přesvědčit Trumpa, že Lingr není Mexičan.

Reagovat
Moshe Dajan

tvle, vždyť v Champu se prosadil i Skalák. V Portugalsku asi všichni hrají v chůzi, že. Tyhle kecy o pomalejší/rychlejší lize jsou tak z roku 2000

Reagovat
Selänne

Skalák tam hrál 10 let zpátky v době, kdy hrál pravidelně v základu reprezentace.

Reagovat
kloboučku hop

Jenže to byla reprezentace na nejnižším bodu výkonnosti od roku 1954.

Reagovat
Selänne

Nebyla, protože vyhrála svoji kvalifikační skupinu před Nizozemskem, Tureckem nebo Islandem.

Propad přišel až o rok/dva později, když to přebral Jarolím.

Reagovat
kloboučku hop

Ale v základu hrával právě až za Jábulíma. Vrba jel na křídlech Krejčiho s Dočkalem, to si celkem vybavuju. Občas Šurala.

Reagovat
GrimeBaller98

Jak necekane

Reagovat
naheCZ
Reagovat
$dolar$

Wtf

Reagovat
inferno08

Jj, nevím, kdo je to tenhle Parody Account, ale většinu zpráv přebírám právě od něj

Reagovat
kiciN

Reagovat
kbtk23

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Firkraag

Monty už slitná

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Lexi Belle

E?

Reagovat
VersaceChain

Pecka

Reagovat
Freedo

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
wwwx

Každé fotbalové prostředí produkuje často specifický typ hráčů. V Portugalsku techniky a hračicky, v Subsaharské Africe silové hráče a v ČR asi teda buzny a transky.

Reagovat
hornito

Reagovat
Čenda

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
kakinho

Reagovat
oli9

Druhá německá po vzoru Karabce by byla nejspíš nejlepší m nebo Holandsko

Reagovat
Beči

To se dalo čekat, Champ a obecně Anglie je pro něj asi ta nejhorší možná volba. On je technický typ fotbalisty, v čemž je velice dobrý a na české poměry vzácnost, ale nepředře se a rozhodně to není žádný atlet. Mnohem víc by mu slušelo takové Španělsko nebo Portugalsko. Tady jen zabíjí potenciál, který bezesporu má.

Reagovat
Moshe Dajan

další takový

Reagovat
ACSMan

Co čekali vždyť je to čech co odešel do zahraničí

Reagovat
Krleš2

Reagovat
Selänne

Trenér ho řeže. Co jsme těm trenérům udělali?

Reagovat
AliDží

To je fakt děs, jak na to nemají.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pepesma

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
kilobyte

Slavie ho zničila.

Reagovat
AliDží

Ajo, takže druhej Ševčík.

Reagovat
Cuntona

Vybral si Norwich špatně? Jednoznačně To mají taky nějakýho Rosickýho st. ve skautingu?Ten kluk nezvládal intenzitu české ligy. Možná by mu sedl nějaký průměr v Holandsku. Příští rok hostovačka v League 2 a pak někam do Polska.

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
doshcz

kdyz si vzpomenu jak ho tam Hasek posilal na Euru jako beka

Reagovat
Černej Pták

Měli jsme ho poslat někam do 2. Francouzský nebo Italský ligy

Reagovat
Černej Pták

2. Italský ligy

Reagovat
PL28

Včil su všeci chytří...počkám na Coutinha

Reagovat
Coutinho10

bohužel podle očekávání, zázrak se nekoná

Reagovat
jv14

podle jakých očekávání?

---------------------------------

Coutinho10

17.01.2025

09:48

tady se ukáže velikost hráče, jestli to ustojí nebo ne....na to, jak nebyl pro nás přínos, tak i tak se může stát hvězdou, ikdyž musí začít hrát o dost líp

---------------------------------

Coutinho10

16.01.2025

18:18

sice mě na podzim hodně štval, al o to víc mu přeju, aby mu to tam sedlo

na to, co předvedl, tak snové angažmá, kanárci, numero 10....tady má obrovskou šanci, když mu to sedne, pochopí, co může a nemůže, že tu kariéru lze posunout nahoru a důvěru dostane určitě velkou a to samí i trpělivost, když za něj dali tolik, kolik málokdo čekal

---------------------------------

"může stát hvězdou", "tady má obrovskou šanci, když mu to sedne"...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Coutinho10

* jestli to ustojí => neustál

*když mu to sedne => nesedlo

dával jsem podmínku ....

Reagovat
Melda

A já budu prezident, když mě tam někdo protlačí. Není někdy lepší nevyjadřovat se?

Reagovat
Coutinho10

to jsou odlišný věci....kdybys byl kandidát, tak ok, ale on není ani kandidát, ale již jejich hráčem...

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Nuno čomes

Klasik. Zase napíše tisíc možností a scénařů úplně zbytečně, co by kdyby. Přitom všichni věděli jak to dopadne. A nakonec podle očekávání. No, rozhodně ne podle jeho očekávání. Ty žvásty nemůžeš brát vůbec vážně

Reagovat
verv

Reagovat
Pithivier

Eeeeej Michal Kotukov, legenda EF tak 10 let zpatky

Reagovat
Aldeano

Reagovat
$dolar$

Reagovat
$dolar$

Ani nevím, že sem už nechodí

Reagovat
fabec1222

Jakej nick?

Reagovat
Uwe háže buly

No myslím že takhle nebo jenom Kotukov.

Reagovat
Coutinho10

jméno.přijmení, ale ten už bude smazanej, takže nic nedohledáš

další z těch, co z EF přešli na Twitter

Reagovat
fabec1222

To mi nic neříká. Na ef search se ale daj dohledávat i účty, co jsou zrušené a nic z těchto variant mi to nenašlo.

Reagovat
Coutinho10

tak bez tečky viz jedna z nominací

Michal Kotukov

https://www.vyplnto.cz/realizovane-pruzkumy/nominuj-sveho-dementa-ef-2-r/

ale taky jsem ho nikde jinak nedohledal, pokud to teda jak ty píšeš jde i u smazaných uživatelů

Reagovat
fabec1222

Nevim no. U všech to viditelně nejde. Hned jsem zkusil třeba Chong a taky nic, ale tady našlo vše: https://efsearch.owny.cz/?a=ClancyWiggum&s=&f=&t=&o=n

Reagovat
Coutinho10

nebo tak, že u někoho to jde a u někoho ne

Reagovat
Pithivier

zalezi na tom jestli je hledany uzivatel nalevo v te tabulce. Pokud ne, EF search nenajde nic

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Coutinho10

otázka, co rozhoduje pro to, že tam někdo je a někdo ne, protože ten Kotukov podle mě neměl málo komentů, takže že by se tam nevešel tady podle mě neplatí, nicméně zajímavý vědět směrem do budoucna, díky moc

Reagovat
fabec1222

Každopádně Kotukov v jakékoliv variantě mi teda nic neříká

Reagovat
Coutinho10

mně jo, byl rudej, což souhlasí, to si pamatuju a byl myslim jenom v CZ sekci a pamatuju právě, že neměl žádnou zkráceninu nebo nějakou přezdívku, ale fakt jméno s příjmením

moc jinejch variant, jestli s mezerou nebo tečkou není, takže asi to fakt dohledat u všech nejde no

Reagovat
Sosi

Jo, chodil sem pravidelně

Reagovat
Pithivier

Myslim ze Michal Kotukov, ale nic k nalezeni, max na EFSearch kdyz zadas jeho jmeno

Reagovat
Pithivier

do hledanyho textu

Reagovat
Uživatel0

Myslím že se mu říkalo kokůtkov

Reagovat
Uwe háže buly

taky jsem si říkal jestli to je on

Reagovat
Miguel19

To je teda šok.

Reagovat
mayday

Jo no, to vůbec nikdo před tím přestupem nevěděl, že to takto dopadne

Reagovat
ACSeRw!n

tak to se mohli zeptat mne a ja bych ji to celkem levne pred prestupem rekl

Reagovat
$$CaptainKokotko

Reagovat
KingMaster13

Tak víceméně všichni jsme to tu tušili. Já jen spíš doufal že třeba nám ukáže

Reagovat
Selänne

Ze strany sešívaných top přestup a zase ukazuje, že tohle můžou vyučovat: Souček za 20, Kinský za 16, Jurásek za 14, další Jurásek za 7...

K tomu druhému odstavci. Věřím tomu, že Matěj by to měl v Bruggách ne přímo lehčí, ale pracovalo by se sním pracovalo trochu jinak. Taky je oproti Slavii rozdíl v tom, že oni hrají na trojku vpředu a pod nimi operuje podhrot. Slavia to teď sice hraje s Provodem a Kušejem, ale není to stejný.

Reagovat
Selänne

Ahhhh, sem tam reakce nepatřila. Dneska už radši končím.

Reagovat
ACSeRw!n

vypadni

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
$$CaptainKokotko

Když si vzpomenu na Mullera jak mluvil o Douděrovi za 10m€ . Z naší ligy u cizinců si asi říkat o ty větší částky můžem a je to super. Jen nevím co u cz hráčů.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Kolik cz hráčů se vlastně prosadilo v zahraničí pořádně? Za posledních 10let. Je to celkově fakt taková bída?

Reagovat
naheCZ

Schick, Souček, Coufal nehraje až teď, Vaclík se do toho intervalu asi taky ještě dá počítat, Černý, Sadílek, Jankto si tu kariéru posral později, Barák se taky celkem prosadil. Teď otázka, jestli se dá počítat Král a Krejčí, kteří se vlastně prosadili zatím jen tuto sezónu (i když u Krále se dá počítat i ten Spartak).

To jsou jména, která mi teď vylezla z hlavy.

Reagovat
Svářeč

Král hrál pravidelně v Unionu i v Schalke. V podstatě se neprosadil jen ve WH, kde šanci ani pořádně nedostal (bavil jsem se s několika fanoušky WH a ten jedinej zápas, kde nastoupil v základu, tak zahrál strašně celý tým).

Jinak je to ale bída, no. Opravdu na nějaké top úrovni se prosadili jen Schick, Souček a Coufal. u všech ostatních je vždycky nějaká poznámka pod čarou (Barák se vysloveně do základu nikdy moc neprosadil, Černý se opravdu prosadil až letos, a je otázka, co s ním bude, když nezůstane v Rangers, Sadílek taky hraje "jen" v Twente v NL lize...).

Zatímco těch jmen, co se neprosadili, jsou zástupy...

Reagovat
AliDží

Barák se prosadil v Hellasu, kde měl super období, a nezapomínal bych na Kadeřábka.

Reagovat
Svářeč

Jo, to je fakt. Pak ještě i docela Darida zažil v zahraničí pár dobrých let. Jako ono těch hráčů pár bylo, když člověk pohrabe v paměti. Ale vesměs to byli, se vší úctou, průměrní hráči (na poměry zahraničí), kteří nikdy neudělali ten další krok na velkou úroveň. Prostě ti opravdu top hráči, kteří by pravidelně hráli v základu týmu z horní poloviny tabulky top ligy, nám až na Schicka chybí.

Reagovat
mistr129

A v Udine mu jen De Paul nenahrával

Reagovat
Kiss Me Polka!

černý se prosadil už dávno v twente

Reagovat
kattos

Reagovat
$$CaptainKokotko

Takže to celkově bída je? Jako repre nevyužije Schicka proti top týmům a je lepší když nakopáváme na Chorého . Jako já spoustu hračů z repre mám rád. Jen prostě musíme hrát jak dřeváci

Reagovat
naheCZ

Za 10 let to bída je no

Reagovat
skorpikk

moc jich není no, třeba ještě Krejčí v Girone asi ok

Reagovat
Selänne

10 let zpátky to bída byla, dneska je tam vidět zlepšení. Akorát jde vidět, že ti kluci potřebují spíš nějaký menší klub na mezistupeň, ne hned chodit do Leverkusenu, Benficy nebo Gladbachu. Případně pak do týmů, kde tě ani nechtějí, tak jako v případě Robina Hranáče.

Reagovat
Selänne

Až mi je Mullera normálně líto. Roky děláš agenta, ale nejlepší koně ve stáji jsou Necid, Wiesner a Douděra. Za zmínku stojí dna jde Trpiš, kterej ti ale na potvory nechce že Slavie odejít.

Hold se je snažíš vyhajpovat co nejvýš, protože si chceš taky cucnout.

Reagovat
kattos

Necid byl super, škoda těch zranění

Reagovat
Selänne

Byl dobrej. Akorát to bylo ještě v době, kdy Mullerovi nepatřil.

Reagovat
Bakary3

Kůň ve stáji... Douděra...

Nenapsal bych to líp

Reagovat
Selänne

Holt*

Nesnáším psaní na telefonu

Reagovat
Grupma

Za to si zasloužíš holt.

Reagovat
Mr.Mike

Jako ze tvuj telefon ma T a D vedle sebe nebo jak?

Reagovat
naheCZ

Oni to často opravují na hold. Ty slovníky na začátku ani slovo holt neznají jsem si všimnul, musíš si to tam přidat často. Nechápu proč, ale z mé zkušenosti to tak je

Reagovat
Selänne

Reagovat
Sosi

Nikdy jsem nepsal se slovnikem

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
VersaceChain

Kauf roku pro Slavii

Reagovat
Rizek

tak to se vědělo už tenkrát.

Reagovat
Sosi

Kauf?

Reagovat
VersaceChain

mas pravdu

Reagovat
Sosi

Reagovat
Puskas

Špatně si vybral Norwich.

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Grupma

Ta věta se dá chápat oběma způsoby a jak tě známe, asi to tak má být, že?

Reagovat
Puskas

Tak v tomto případě opravdu ne, jakkoliv mám rád hru se slovy. Ani mě ten druhý smysl nenapadl.

Reagovat
Mönchengladbach

"Toto porovnání vyvolává otázku, zdali neměl odchovanec Slavie udělat pro dobro své kariéry menší mezikrok, kterým mohl být právě přesun do Belgie, kde by mu teoreticky více sedl styl hry."

Styl je hezká věc, ale nepředpokládám, že hráč, který nebyl v základu Slavie a nyní je na tribuně týmu z druhé poloviny Champu, by se prosadil v kádru osmifinalisty LM.

Každopádně od Slavie fenomenální prodej.

Reagovat
fantomas10

V Benfice nezvladal technicky, v anglii fyzicky, v cesku takticky, na instragramu logicky, tak co s nim

Reagovat
Pablos

Tak když už si z nich udělal jednoho, tak ti chybí ještě Německo

Reagovat
kattos

V Benfice?

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Pepesma

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Selänne

Reagovat
Zephyr

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Freedo

Reagovat
Neon

Reagovat
Černej Pták

Benfica?

Reagovat
Euphael

Reagovat
ednkfdzkgfd

ale prijmeni trefils

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
castelL

naspäť do Slavie zadarmo a vybavené

Reagovat
Kily

k tomu se Slavia nesníží, ta ještě ráda zaplatí těch sedm milionů eur, které za něho dostala

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Coutinho10

to není dobrá vizitka no, když to o něm řekne trenér, ale není první a ani poslední

bude muset na sobě máknout, ale otázka, jestli to v sobě najde....pokud ne, půjde od nové sezony určitě někam hostovat a Norwich mu určitě nebude ustupovat, takže půjde tak do League One nebo League Two, kde buď se probere, že jiná cesta není a nebo si Norwich tenhle pro ně nepovedej přestup bude ještě dlouho vyčítat a nezbude mu nic jiného než ho prodat někam za 1/3 částky

Reagovat
Firkraag

Boleslav to jistí

Reagovat
kattos

Boleslav, Polsko.... Možná Portugalsko ale to by musel něco předvést

Reagovat
Coutinho10

Bolka za něj tolik nedá si myslim...to spíš to Polsko, Řecko nebo Kypr bych tipoval

Reagovat
kattos

Hostování a nějaké drobné

Reagovat
Coutinho10

hostování s opcí asi ideal

Reagovat
Nuno čomes

Takže zase píšeš to co v lednu, už po 3 měsících, že se zase možná probere Měl bys mu zavolat, aby věděl, co má dělat.

Reagovat
Coutinho10

jo, na to on musí přijít sám a pokud nepřijde nebo to v sobě nemá, tak neuspěje...easy

Reagovat
Nuno čomes

Ty bláho, ještě že tě máme, jinak bychom nevěděli, že pokud to nepřijde nebo to v sobě nemá, tak neuspěje. To dává smysl, to máš vážně pravdu.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele