Wenger naznačil, že byl k odchodu z Arsenalu donucen
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Čecha musí nový manažer Arsenalu zachovat kontinuitu
16.05.2018, 17:54
Podle Wengera vznikne nová evropská soutěž pro elitní kluby
12.05.2018, 09:52
Wenger má prý nabídku z Číny, může být nejlépe placeným manažerem světa
28.04.2018, 16:09
Simeone vyloučil, že by převzal po Wengerovi Arsenal
26.04.2018, 15:57
Wenger bude ještě trénovat někde jinde, odhaduje Rosický
24.04.2018, 15:11
Wenger: Měl jsem pocit, že jsem u vlastního pohřbu
22.04.2018, 21:58
Anglie se loučí s Wengerem - legendou, průkopníkem i diktátorem
20.04.2018, 19:49
Konec jedné éry. Wenger po sezóně odejde z Arsenalu
20.04.2018, 11:23
Nechci Ramseyho přesvědčovat, řekl Wenger k jednání o nové smlouvě
07.04.2018, 11:59
Komentáře (156)
Přidat komentářMám pocit, že kdyby k odchodu nebyl donucen, tak je dost možné, že na trenérském křesle Arsenalu umře.
Ztratil soudnost, ten by tam byl i s kapačkou a kyslíkovou maskou vedle křesla na střídačce.
Ale muselo by se to stát v zimě, aby mu to slušelo v bundě
Srdcar, ten by pro svuj klub i umrel na hriste
takovej Zeman Premier League
Ne asi.
On by tam nejradši trénoval i po smrti.
Srdcar, ktery telem i dusi a zivy nebo mtrvy vzdy bude chtit pomahat Arsenalu
Ten by tam hnil ve spacáku do smrti to říkám furt. Jak se krásně dýchá a jak opět fandím a cítím lásku k Arsenalu...to je jak zbavit se rakoviny.
No nevím, po všem co pro Arsenal udělal, co s nim uhrál atp. mi přijde celkem mimo psát o Wengerovi jako o rakovině. I když samizrejme dlouhodobá stagnace tam byla znát a je spravné rozhodnuti, že tam končí. Jinak si nemyslím, že třeba takový Enrique má potenciál Arsenal momentálně posunout někam dál..
Já Arsenalu fandím více než 16 let, zažil jsem s ním i to krátké období kdy to šlapalo. Byly roky, kdy jsem nevynechal ani jeden zápas z celé sezony. Takže, když se na to tak podívám tak ano, přirovnání k rakovině je naprosto přesné a že v posledních letech už to bylo poslední stádium a jak vidno nebýt po letech něčího zásahu, tak by tam hnil dokud by jako správná rakovina svou práci nedodělal.
Tak to vem obráceně...možná jsi rakovina ty,jako hloupý fanoušek a kdyby se klub zbavil podobných tak by na tom byl taky lépe
Dej si facku.Imbecile.
Tohle je jeden z největších výblitků,co jsem na EF četl.
Takže byl prakticky vyhozen?
prakticky hej
Tak to ale značně mění situaci teda. Už to není trenér, který uvážlivě rozhodl, že pro dobro klubu bude nejlepší, když odejde a bude ještě za hrdinu. Ale lid si ho bude pamatovat jako trenéra, který nevěděl kdy skončit a nedokázal objektivně zhodnotit svůj přínos a který musel být vyštípán z klubu, dřív než by se mu třeba podařilo potopit klub do vod Championshipu.
Lid si ho bude pamatovat jako klubovou legendu, která mj. vyhrála titul na White Hart Lane.
Ty seš fakt nemocnej
lid si ho bude pamatovat...
Potopil ho pod Tottenham a hlbšie už Arsenal spadnúť nemôže.
spis mu bylo naznaceno, ze kdyz nepujde sam, tak bude vyhozen...
což je totéž
no ne tak uplne.
To je jako VŠ studenti. Za poslední dekádu se limitně blíží nule počet studentů vyhozených z vysokých škol, ale prudce narostl počet studentů, kteří končí studium "dobrovolně." Tzv. Wengering.
jo, tomu verim. Lidi jsou lemry a odmitaj bojovat, radsi vsechno vzdaj rovnou a dopredu.
Asi jako být natvrdlý idiot a být owny.
Tak když neumí odejít včasa se ctí...
toto hovorim uz roky. keby sam skoncil aspon 3-4 roky dozadu tak by odisiel ako legenda na ktoru by si nikto nedovolil povedat ani popel. takto zbytocne rozdelil fanusikov vlastneho timu a nastupcovi odovzda muzstvo ktore podla mna (uz sme to tu riesili tento tyzden) bude potrebovat urcite viac nez 50 mil. aby mohli znova hrat minimalne v TOP4.
2010 mel odejit, od te doby je k smíchu.
ale furt se to může stát...
kdo za nej, uz se neco vi?
Wenger - PSG
tam jde Tuchel
Proč by proboha brali takovéhoto trenéra, by tam museli být padlí na hlavu
Ať jde trénovat do Brna.. lepší být čtvrtý než poslední
https://www.youtube.com/watch?v=ZAR1pqDxrww
Byl donucen žalostnými výsledky.
On vyhral jen trikrat ligu? Za 22 let?
Za předešlých 55 let, než se toho chopil Wenger, Arsenal vyhrál ligu... třikrát. V podstatě jsi zklamaný kvůli tomu, že Wenger posunul klubové ambice o patro výše.
No na to jaký měl k dispozici nabušený týmy po dobu jeho angažmá je to teda málo.
lol vobec, gtfo, $uck my d!ck
prepáč, ušlo mi
Noo, on měl vyloženě nabušené týmy jen po stěhování na Emirates, pak to byly spíš jen slušné týmy, kde mezi vycházejícími hvězdami běhali třeba Denílson, Squillaci, Park Chu-Young, Santos apod. Tam by byl titul zázrak. Za tohle období během splácení stadionu patří Wegerovi dík, protože i se slabšíma týmama dokázal vykopat Ligu Mistrů, což bylo tedy důležité. Bohužel někdy brzy po tomto období měl sám odejít s pocitem dobře vykonané práce, teď tam nějaké tři roky přesluhuje.
Od roku 2010-2011 jsou příšerný. Do tý doby měl ale nadprůměrný hráče, který ten titul od 2004 mohli klidně 2x - 3x udělat.
Zaprvé si napsal hovadinu, zadruhé si tam ty hráče vodil on sám a někdy ne za malý peníz. Kdyby si nenechal polovinu hvězd utéct těsně před koncem smlouvy a jednal dřív mohl mít jiný tým nebo jiné peníze. Zase číst ty dementní zprávy typu on za to nemůže, nebo on toho udělal strašně moc....tehdy když ještě neexistovaly dotykové telefony. Dávno předávno se říkalo ať klub vede po ekonomické stránce a tu fotbalovou nechá někomu kdo nežije v roce 2002. Dávno se volalo po jeho úplném odchodu. Místo toho skončil takhle protože je to starý tvrdohlavý ocas, který "má" vždycky pravdu. Až když na stadion přestali chodit diváci se něco začalo dít. A vy dementi co jste si tu někdy napsali do oblíbených týmů arsenal nebo viděli jeden zápas protože zrovna byl na čt4 si tu dál pište svoje kula a ukazujte jak o tom nic nevíte.
Zase až takhle ten příspěvek myšlený nebyl, špatně jsem se vyjádřil. Byla to jen reakce na větu "měl k dispozici nabušený týmy", což není pravda. Ty týmy byly slušné, jak jsem napsal, ale já jsem tehdy titul tedy nečekal. Jinak já si začal přát odchod Wengera někdy v letech 2012-2013, s modlením až v roce 2015 A na televizi nečumím a nemluv kurva tak sprostě, dá se odpovědět i normálně Ale s prvníma dvěma větama souhlasím, to máš pravdu, na druhou stranu by bylo zajímavé jak by si poradil v tom období jiný trenér.
Sorry jsem se na tebe vyprskal za všechny ty idioty, kterých tady jsou k vidění na tohle téma desítky denně.
V pohodě
To teda rozhodně není...
Wow, tak ok
Bez prdele... Taky se musíš podívat jak nabušený týmy měli v té době jejich konkurenti.
Arsenal jsou frajeři. Žádný jiný tým mně tak nepřilnul k srdci, jako Klabzubova jedenáctka
Stejně jako většina tak i já jsem už delší dobu doufal,ze odejde,ale z tech jeho slov je vic než zřejmý,ze Arsenal je pro nej jako jeho dítě a nechce ho opustit...Taková oddanost se už dnes nevidi ani v běžnym světě nejen v tom fotbalovým.Je mi ho samozřejmě trosku líto,ale je čas(už nakej patek ) Rad bych ho viděl u nějaký repre.
Stejně jako většina tak i já jsem už delší dobu doufal,ze odejde,ale z tech jeho slov je vic než zřejmý,ze Arsenal je pro nej jako jeho dítě a nechce ho opustit...Taková oddanost se už dnes nevidi ani v běžnym světě nejen v tom fotbalovým.Je mi ho samozřejmě trosku líto,ale je čas(už nakej patek ) Rad bych ho viděl u nějaký repre.
Lucho? To by neklapalo.
Slabý taktik? S Raulom (DoF)ma dobrý vzťah ale to asi stačiť nebude
Myslím, že je to trenér, který nemá šanci uspět jinde než v Barce. Něco jako Rijkaard. Těžil hlavně z kvality hráčů, kteří byli připraveni na barcelonský ťukes. Sorry, ale v Arsenalu mu ta hráčská kvalita bude chybět, ač Arsenal je tým zvyklý hrát kombinačně. Takticky byl takový průměrný no.
Myslel som si. Ani ja ho nechcem.
Zas aby to nevyznělo, že tu na něj házím špínu. V Barce jsem ho měl rád a i jsem byl rád, když přišel. Prostě tam seděl. Jinde si ho ale nedovedu představit.
Už to vypadalo ze dostal rozum a hnulo se v něm svědomí ze už to není ono.. a možná je vše jinak..
Neprekvapuje ma to. Zmena bola potrebná a nevadí mi že AW sám nechel odísť, je to jeho súčasťou..ja osobne to vlastne cením a myslím, že to ešte budeme obdivovať.
Uvidíme koho privedieme a ako sa mu bude dariť, no najbližšiu dekádu žiadnu parádu nečakám. Či už v Arsenale, alebo v osobnom živote. Ešte že ma ten Manchester United/City/Real/SMER-SD a Bayern každý rok potešia.
Většina těch možností mi přijde hrozně nejistá Enrique už má aspon nějaký zkušenosti, proto bych ho asi preferoval no. Vieira nebo Arteta by byl totální risk. Nagelsmann se mi hodně líbí, ale taky riziko
OT: United have signed 15 year old Slovakian midfielder Martin Svidersky who was also on trial at
Chelsea, Manchester City, Liverpool, West Ham, Arsenal & Celtic
kto to je?
Slovenský středopolař Martin, neumíš číst?
novy Lalkovic
tehle kluku podepisujem dost, proste nejakej mozna talent, to se teprve uvidi.
https://www.youtube.com/watch?v=jOEMKmxPHgo Rada approves
Ježíši Arsène.. Myslím že i tomu nejnaivnějšímu fandovi muselo být jasné, že ses minimálně nerozhodl úplně sám. Ani na vteřinu jsem nevěřil, že by sám přišel na schůzi vedení a s hlavou nahoře oznámil odchod. Místo toho, aby si fanoušci řekli, že to konečně i sám pochopil a v klidu odejde, tak začíná nenápadně kopat kolem, jak ho vlastně vyhnali s vidlemi v ruce Neměl by to rozebírat a ukázat svou velikost tím, že to prostě přijme a nechá to být. Vedení s ním mělo neuvěřitelnou trpělivost. I přes jeho úspěchy a podíl na obrazu klubu i fotbalu celkově by na 99% v jakémkoliv jiném větším klubu skončil o 3-5 let dříve určitě.. Svůj vrchol u nás měl dávno za sebou a nevěřím tomu, že se na něj ještě dostane jinde. On změnil část fotbalu k obrazu svému, v tom vynikal. Jeho nároky na životosprávu, rozvoj talentů, kvalitu fotbalu atd. zvedl úroveň, ale postupně se k tomu dopracovali rychle i ostatní a tím AW prostě zapadl do průměru, jelikož už neměl moc co nabídnout, a tam se zasekl. Jako revolucionář se proslavil a nikdo mu to už nevezme, ale místo toho aby se držel svého statutu legendy je ze sebe svou paličatostí a svým egem schopný udělat přede všemi starého blázna, už teď si to spousta lidí o něm myslí.
Arsene Wenger has moved to clarify his comment that the “timing” of his departure “was not really my decision” related to the announcement on Friday rather than the decision itself
vidí, jaké to vyvolalo reakce a snaží se to zamlžit
hele nemas se spis strachovat jestli ti neodejde Pochettino? Taky mel reci o projektu Tottenhamu at uz s nim nebo bez nej...
nemám strach
Wenger videl reakcie na eurofotbale a hneď zvolal novú tlačovku.
On spomenul timing aj v povodnom vyhlaseni, len si to novinari vylozili trochu inak.
a pro hafo lidí tu byl za hrdinu co konečně dozrál k správnému úsudku a místo toho mu bylo oznámeno" Buď skončíš sám, nebo tě vyhodíme"
hele, ze si z Arsenalu delam srandu porad, ale kdo presne tu tohle rikal? co jsem tak videl, tak spis prevazovala reakce: konecne, mel skoncit uz davno/loni/par let zpatky...
no to asi není úplně tak překvápko
Nechapem. Nechapem vedenie preco mu aj napriek znacnej nespokojkosti fanusikov a evidentnej neschopnosti dalo dvojrocny kontrakt.
Nechapem ani Wengera co si chcel dokazovat dalsi rok na lavicke. Zautocit na piaty flek? znizit stratu na titul na 20 bodov?
Nech je to uz ako chce som stasny ze konecne vedenie naslo odvahu a poslalo Arsena kadelahsie. Novy trener to veru nebude mat lahke uprarat ten bordel v obrane a zalohe co nam tu po "profesorovi" zostal. Utocna faza by mohla byt ok akurat sa bojim o to kym sa skonsoliduje obrana a zaloha bude nas utok za zenitom.
Vedenie mu ponuklo novy kontrakt pravdepodobne preto, ze klub nebol na Wengerov odchod vobec pripraveny. Az potom zacal nabor novych ludi a ukrajovanie z Wengerovych kompetencii.
Vsak hej, o to viac je to zarazajuce
Dva roky dostal proto, aby letos nenastala znova ta samá situace jako loni (neustálé spekulace a dotazy, zda znova prodlouží), přičemž se asi i tak počítalo s tím, že vyjma nějakého megaúspěchu skončí Wenger už teď, kdy se přivedli Sanllehi s Mislintatem.
OK, takže je to opravdu sebestředný chlap bez trochu soudnosti a sebereflexe. Nechápu to
Louis van Gaal set to return to management? He tells Ziggo Sport, "I have now received an offer that I actually cannot refuse. More than this I do not say, if I am not at work in July or August, I will definitely retire."
Pojd Luis, zachran Arsenal!!! Nebo Everton?
pls, dojde Enrique
To je výběr my po tom Wengelem fakt ještě zapláčeme
zla volba pre teba?
Enrique není nějak extra prověřený. Jedna věc je umět pracovat ve "svém" klubu s excelentními hráči a druhá přijít do Anglie k nám, co se plácáme na šestém fleku.
Ako ano ale tak v Barcelone mal dobre vysledky, navyse nasa filozofia je podobna Barcelone cize by to sediet mohlo. Koho by si chcel ty?
Jak píše Counter .. ani mi nepřijde 2x sympatický zrovna. Na druhou stranu pokud by dokázal dovést hráče typu Nainggolan a Iniesta ( ) viz expresky, tak možná by to byla dobrá volba. Já bych preferoval trenéra s dlouhodobým účinkováním, mladého, s vizí. S tím, že se nějakou dobu bude tým muset formovat a plácat na nižších místech tabulky, jsem se už snad i smířil
Prosím Arsenal budu se za to modlit
jeste je ve hre Chelsea.
Což by pro nás byla ještě lepší varianta, protože co si budem povídat Chelsea je větší konkurent v boji o titul
https://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ
Aspoň, že ho k tomu donutili, jinak by tam trénoval i po smrti.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele