Werner buď podepíše nový kontrakt, nebo musí odejít, zní z Lipska
Bundesligové Lipsko může dost možná brzy přijít o svou útočnou hvězdu. Německý útočník Timo Werner, který je po Evropě žádaným hráčem, totiž v klubu podle sportovního ředitele Olivera Mintzlaffa nemůže zůstat, pokud neprodlouží smlouvu. Klub si podle něj nemůže dovolit, aby v týmu zůstal i v posledním roce smlouvy, která vyprší v létě 2020.
Německý reprezentant Werner je momentálně na horních příčkách seznamu vyhlédnutých posil Bayernu Mnichov. V podzimní části bundesligy nastřílel jedenáct gólů, což je o jeden víc, než dosavadní lídr bavorského útoku Robert Lewandowski.
Zájem o Wernera však měly také anglické kluby Liverpool a Chelsea.
Kontrakt v Lipsku má Wernerovi vypršet v létě roku 2020 a podle Mintzlaffa klub bude muset přistoupit k prodeji, pokud se nedohodne na prodloužení smlouvy. "Chytřejší budeme na konci sezony. Pokud kontrakt do té doby neprodlouží, tak klub si zkrátka nemůže dovolit, aby tady zůstal, když mu do konce smlouvy bude chybět už jen rok," uvedl Mintzlaff.
"Je to logické, že o takového hráče stojí tak velké kluby a že on sám na něj slyší. Tyto kluby mají jiné finanční možnosti i sportovní ambice, než jaké máme my. Ale také náš klub se vyvíjí. K tomu, abychom se jim přiblížili, potřebujeme hrát Ligu mistrů," dodal Mintzlaff.
Sportovní ředitel Lipska také prozradil, že Werner a jeho zástupci jsou s postojem klubu seznámeni a dobře vědí, za jakých podmínek je reálné, aby Werner v Lipsku pokračoval.
Německý reprezentant Werner je momentálně na horních příčkách seznamu vyhlédnutých posil Bayernu Mnichov. V podzimní části bundesligy nastřílel jedenáct gólů, což je o jeden víc, než dosavadní lídr bavorského útoku Robert Lewandowski.
Zájem o Wernera však měly také anglické kluby Liverpool a Chelsea.
Kontrakt v Lipsku má Wernerovi vypršet v létě roku 2020 a podle Mintzlaffa klub bude muset přistoupit k prodeji, pokud se nedohodne na prodloužení smlouvy. "Chytřejší budeme na konci sezony. Pokud kontrakt do té doby neprodlouží, tak klub si zkrátka nemůže dovolit, aby tady zůstal, když mu do konce smlouvy bude chybět už jen rok," uvedl Mintzlaff.
"Je to logické, že o takového hráče stojí tak velké kluby a že on sám na něj slyší. Tyto kluby mají jiné finanční možnosti i sportovní ambice, než jaké máme my. Ale také náš klub se vyvíjí. K tomu, abychom se jim přiblížili, potřebujeme hrát Ligu mistrů," dodal Mintzlaff.
Sportovní ředitel Lipska také prozradil, že Werner a jeho zástupci jsou s postojem klubu seznámeni a dobře vědí, za jakých podmínek je reálné, aby Werner v Lipsku pokračoval.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Mintzlaff: Nejednali jsme s Bayernem ohledně Wernera
13.05.2019, 17:56
Werner na odchodu z Lipska? Podpis nové smlouvy není z nejreálnějších
14.04.2019, 17:44
Bayern se prý chystá na přestavbu. Utratí přes 200 milionů eur?
27.02.2019, 10:39
Chceme Wernera udržet, vyhlásil Rangnick
21.11.2018, 20:57
Wernera spekulace nezajímají, soustředí se jen na MS
09.06.2018, 18:57
Komentáře (187)
Přidat komentářJá chlastám Red Bull jak o život aby měli prachy a oni řeknou do novin ,že je nemaj ?
Tak to není o tom, že by neměli, ale o tom, že kdyby odcházel v posledním roce smlouvy, tak by šel pod cenou ne? Resp za o dost min, nez kdyby sel treba uz v lete 2019
Captain obvious.
cituji .... tyto kluby mají jiné finanační možnosti ......Ale také náš klub se vyvíjí .K tomu abychom se jim přiblížili ,potřebujeme hrát Ligu mistrů...... Takže to tam asi o penězích je.Ale ať mám pravdu já anebo Ty prostě jsem si myslel,že mají dobrý finanční možnosti na to aby ho udrželi.Ale asi jsem se mýlil.
I kdyby peníze měli, Wernerovi je 22 a má na víc jak na Lipsko. Nemá důvod tam zůstávat.
stejně zvláštní, kde všude je nasranej redbull jen díky energetickému nápoji, který škodí zdraví...
Protože to lidi neřeší. Pokud ho nepiješ 3x denně, tak se to hned tak neprojeví a záleží na dalších aspektech. A málo kdo si váží života, chodí na preventivní prohlídky a řeší, co bude s jeho tělem za 10 let. Já už dneska do mekáče nepáchnu a místo Coly si koupím džus. Neříkám, že i džusy dnes nejsou na prd, ale aspoň toho nejsou plné články jak u Coly. Energiťak si tak 2x do měsíce dám, když večer řídím, jinak ne.
až na to že nepiju ani ty chemické džusy z koncentrátu
To bys pak musel pít jen vodu. Je vtipný, jak někdo dokáže tvrdit, že vymačkané ovoce je zdravé. Za jakých podmínek a chemických úprav se pěstuje a dováží, to už se nikdo nezajímá. Ale je fakt, že si kupuji džusy dražší.
Jo to máš pravdu. Ty levný obarvený vody tvářící se jako džus nemá smysl kupovat. Ale největší svinstvo jsou ty ledové čaje. To je teprve něco
Nevím, já celkově těm "limonádám" a beru do toho colu přes sprite po nestea apod. moc nepiju, výjimečně. A směji se těm lidem, co mi řeknou: "No, já si kupuji toto, protože je to bez konzervantů. Ono je to tam napsaný, když si to přečteš." Tak říkám jo, ok. Ono je to ve finále putna, co si koupíme. Nejčastěji tu vodu opravdu piju. Doplním kávou, čajem a pak nějaký ten džus. Hlavně to chce nekoukat na A dost na Streamu.
"směji se těm lidem" tyhle případy miluju, co přestanou chlastat coca colu a z ničeho nic se všem smějou, ono až ti bude víc jak 12 let tak zjistíš že nic není jen černý nebo bílý
Tak trebárs ten Nestea je podľa mňa narozdiel od energeťákov aspoň dosť chutný, ja to trebárs mám rád, hoci viem, že je to nezdravé.
Na mě je to teda strašně přeslazený na to, aby se to dalo pít
Je to sladké jako prase a hlavně to nemá s čajem nic společného. Uděláš si sirup, dáš tam tunu cukru a navíc ušetříš jo ale nejsem vegan a jiná pakáž, abych tady nevnucoval všem svůj životní styl. Čas od času si samozřejmě dám i colu, sprite a podobný sladký srágory, ale nepiju to pořád
ladove caje maju dobre Japonci. Akurat u nich to je bez cukru cize pre mnoho ludi tu v nasich hajoch by to nebolo zrovna velmi chutne.
mozno by ta prekvapilo, ze niekedy tie drahe dzusy su vacsie svinstvo ako tie lacnejsie. Kazdopadne je tam tolko cukru pridaneho, ze sam o sebe ten napoj je podobny hnoj ako red bull.
Čo je zlé na koncentráte?
Koncentrát není žádná chemická sračka, něco si o tom zjisti. A cena u džusů taky nemá skoro žádnou váhu.
tak má to být 100% šťáva, otázka je jestli tomu tak skutečně je. A ohledně ceny jsem to myslel tak, že je pootřeba číst složení a že většina těch levnejch jsou jen srračky a obarvené vody.
to teda nie je vobec pravidlom, ze ak je drahsi, je kvalitnejsi...
Tak to samozřejmě vím' to platí u všeho
Colu si davam s rumem, ale tak to je max jednou za dva týdny. Energetaky na mě stejne nikdy moc nefungovaly. Je ale spousta kluků, hlavně třeba ti vocasove co do rána paří PC hry, co pijou klidně 2 pulitrovy shocky denně, to mi přijde sileny. Nehledě na to, že je to už jen chutove dost odporný pití
Mne to pomůže za volantem, ale jakmile to piješ často, nepomůže ti to. A kolikrát jsem tak unavený, že ani za volantem to moc nepomáhá. Jo, znám ty lidi. Měl jsem kolegu, co už byl na tom závislý a lékař mu to zakazoval a zase přišel s plechovkou a říkal, že si nemůže pomoct, že mu to chutná, ale už nepije 6-7 denně. Malých Red Bullů. Já říkám, je to každého boj a každého zdraví.
Joo, je to kazdyho věc, taky nežiju jen zdrave a baví mě některe škodlivé věci, ale proto se je snažím aspoň omezovat...
Džusy jsou úplně stejná sračka jako Cola, stejně jako ochucený vody.. Voda samotná nebo voda s citrónem..
nebo čerstvý fresh
Já bych tu sračku nepil ani zadarmo
ten určitě skončí v Bayernu
“Klub si podle něj nemůže dovolit, aby v týmu zůstal i v posledním roce smlouvy, která vyprší v létě 2020.”
tak to je hnus
Jsou chytří. Ne jak třeba Klopp s Lewou, který ho držel zuby nehty a pak mu utekl zadarmo. Takhle je to ideální stav pro oba. Timo může odejít po úspěšné sezoně, může si vybrat a klub dostane peníze.
Teď ho prodaj za pár, nebo si ho nechaj sezonu, kde jim pomůže se dostat do LM a vyššímu postavení v lize, což by jim přineslo prachy, ale jo, jsou chytří
Pokud ho střelí v létě, mohou oželit třeba LM a dostat se do EL a koupit za něj náhradu. Je pravda, pokud jim vykope LM, vykope jim peníze. Ale když odejde zadarmo, nebudou mít náhradu, kdo jim vykope další sezonu? Tak jako tak odejde. Poháry budou muset řešit dřív nebo později. Já to beru z pozice, že když hráče odejde zadarmo, z přestupu mohou mít aspoň nějaké peníze. Záleží, jak na to koukáš ty.
Tak jasný, ty bys šel spíš na tu jistotu mít prachy hned
Asi mi to přijde lepší, protože mohu koupit dalšího hráče. Záleží pak zase na skautingu a zda je přestup reálný. Pokud dostanou 65 nebo kolik mega a nebudou mít ani vyhlídnutou náhradu, pak je lepší si toho hráče nechat.
Já někde četl o částce kolem 30-40 takže žádná taková velká pálka to právě nebude
To bude podla mna osobne viac ak sa navyse zacne zaujimat viac klubov tak to stupne.
Nejak si pozabudol na variantu že by sa ani s Wernerom nemuseli dostať do LM a o rok by následne odišiel zadarmo.
To už je risk no
a kde máš záruku, že im pomôže a že sa dostanú do LM?
Lewa na prodej byl. BVB si stanovilo myslím 20 nebo 28 mil. €, za které by ho nechalo jít, to ale buď nikdo nenabídl, nebo s tím přišlo jen City, kam Lewa nechtěl.
BVB si řeklo, že pod tuto částku se jim vyplatí, když Lewa odejde až po konci smlouvy zadarmo.
Pak už je na zvážení, jestli za to těch cca. 30 mil. € stálo, ale podle mne se jim za 30 gólů a 10 asistenci (v 33 zápasech) vyplatil, jelikož jim výrazně pomohl k druhému místu v BL a tudíž k přímé účasti ve skupině LM.
K tomu ještě v LM dal 6 branek a na 6 nahrál - ve 1/4 finále se pak bohužel nepotkal z formou a proti Realu spálil dost nadějné šance... ale byl kousek od toho, aby BVB pomohl do semifinále LM.
RB hraje na pomezí LM/EL a těch 10 - 25 gólů Wernera (a 8 asistencí) může být citelnou ztrátou, kterou Prevljakem nezalepí...
Aha, tak to sorry. Nevěděl jsem, že Lewa na prodej byl. Těch 20, 28 mi přijde i v té době akceptovatelné, ale budiž. Ty kluby taky umí kalkulovat, když ví, kam by ten hráč chtěl jít, tak si dokážou počkat a riskovat, že ho třeba nezískají, ale pokud ano, bude zadarmo. Ale ok.
Jako máš pravdu ty, i kolega. Chápu vás. Ale jak píšu. Timo odejde tak jako tak s největší pravděpodobností. Pokud jim vykope LM za cenu, že odejde zadarmo, kým ho pak zkusí zalepit? Kdo jim vykope LM, EL další sezony? Prostě RB to bude řešit tak jako tak. Z mého pohledu je lepší mít z něj peníze z přestupu a koupit nějakého mladíka nebo zkušeného hráče, který ho může nahradit. Ale to už je věc názoru.
No, "zadarmo" Dostal 11 milionů na ruku za podpis smlouvy a plat taky 10-14 milionů ročně... (po dobu 4 let), kdyby přišel za peníze, tak to tak vysoké nebude.
Myslel jsem opravdu ty náklady za transfer klubu, ze kterého ho táhnou. Je mi jasné, že ani podpis volného hráče pro ně není zadarmo. Pořád to není třeba 70 milionu.
Tak prečo by ho aj mali nahradzovať zrovna Prevljakom? RB má dosť peňazí a verím, že i za Wernera príde dosť peňazí na to, aby si mohli dovoliť kvalitnejšieho útočníka. Prípadne tie peniaze rozložia na viac hráčov a príde skutočne i ten Prevljak, to nevylučujem, ale nemyslím si, že by na všetko stavili na Prevljaka ako na jedinú kartu. To možno tak v prípade, že by si formu udržal i dlhšiu dobu a predviedol sa i v Európe. Každopádne ty tu už o tom píšeš ako o hotovej veci, pričom o Prevljakovi sa ešte snáď ani nešpekulovalo.
Klopp o tom nerozhodoval
Kloppe už žhav mobil a nejlépe hned tohle přestupové
aby mu nevadil hluk při nástupu na Anfield..
Já ho moc nechci teda.
Už kloppe na dveře.
Takové Chelsea by se opravdu velmi hodil. Hazard-Werner-Pulisic by mohl být dost slušný útok i co se týká budoucnosti...
Myslíš budoucnosti do léta?
To zní dobře
Na nás je moc dobrý, my raději Wilsona
*Moratu
ten půjde do Sevilly
budoucnost v posílání hráčů na hostování?
Zrovna si říkám, že by pro nás nemusel být špatná volba. I když, jak jsem ho viděl hrát na MS, tak třeba hra do plných mu vůbec nešla. A pokud se o něj zajímá i Bayern, tak nemáme šanci.
Do Bayernu ideální posila. Němec, navíc Lewa má svůj věk, potřebuje konkurenci a jeho výkony jsou nestabilní. Útočník, křídlo a defensivní universál jsou posty, kde Bayern potřebuje nutně posílit.
mohol by si mi prosím vysvetliť nestabilné výkony Lewy? pretože má perfektné čísla a neviem v čom sú jeho výkony nestabilné, a prípadne, ktorý útočník má stabilnejšie výsledky ako on? okrem Ronalda a Messiho samozrejme.
tu sú jeho čísla - https://int.soccerway.com/players/robert-lewandowski/41310/
dajú sa tam pozrieť aj góly za jednotlivé zápasy a ja tam teda nič také ako 4 zápasy nič a potom 3 góly v jednom zápase.
prosím neber to ako hate, myslím to fakt v dobrom, len by som to chcel objasniť
Přiznám se, že nejsem u Lewi úplně objektivní, nemám ho totiž rád z lidskýho hlediska od doby, kdy ve finále LM úmyslně přišlápl ležícímu Boatengovi kotník. On má velice dobrou statistiku, ale mimokvízová otázka.. kterej hroťák Bayernu za posledních 10 let tu statistiku dobrou neměl? Dokonce i Pizzaro, kterej byl až jako druhej náhradník, měl skvělej poměr gólů na minuty. Zkrátka mi připadá, že je na tom systém Bayernu založenej a pokud jsi hroťák, co má dobrej výber místa a solidní zakončení nohou i hlavou, budeš v tom Bayernu ty góly dávat vždycky. Navíc Lewa pravidelně předvádí mizerný výkony proti silnejm soupeřům. Konkrétně v týhle sezóně si pamatuju zápas, kdy Lewa zahodil dvě naprostý tutovky, aby se k němu pak 2x odrazil balon ve vápně a on ho jen sklepnul do prázdný - šup a dva góly jsou na světě .
Lewa nedává góly v klíčových zápasech. K čemu je, že dá góly Norimberku, Augsburg nebo třeba Stuttgartu, když pro Bayern je klíčové pro celkový úspěch playoff LM. A tyto góly se musí počítat.
Loni v playoff LM 6 zápasů a 2 góly (při výhře 5:0 doma s Besiktesem), proti Seville a Realu nic. Předloni 3 zápasy a 3 góly (2 z nich při likvidaci Arsenalu celkovým skóre 10:2), 15/16 2 gól v 6 zápasech. Prostě v klíčových zápasech se mu často stává, že se netrefí a jeho přínos jiný než gólový většinou moc nebývá.
Myslím, že hrot až tak nutne nepotrebujete. Lewa je stále skvelý, neviem či to ešte platí, ale tuším niekedy v decembri platilo, že dal najviac gólov zo všetkých hráčov, čo hrajú v TOP 5 ligách. Momentálne má 30, to je na útočníka ešte v pohode vek a navyše chce podľa všetkého v Bayerne ostať.
Samozrejme, že pokiaľ sa ocitne na trhu hráč ako je Werner, tak je to pre Bayern veľmi lákavé, ale nemyslím si, že zrovna útok potrebuje posilniť tak nutne ako tie ostatné pozície (reakcia na záver tvojho príspevku)... Bol by som zvedavý, ako by to vyriešili, keby prišiel Werner. To, že by prípadne jeden z nich nehral, by nemuselo robiť dobrotu.
Viz. příspěvěk výše. Já Lewu nemusim lidsky, navíc dost často podává podprůměrný výkony proti silnejm soupeřům. 30 let už taky může znamenat cca 2 roky na nejvyšší úrovni. Osobně bych nejvíc vítal jeho přestup do Realu a příchod náhrady (což je nejspíš pasé). Navíc jak píšeš, pokud tu je k mání hráč jako Werner... jsem mnohem raději, když za Bayern hrajou Němci a těch kvalitních útočníků s toutou nálepkou momentálně moc k mání není .
Dá se namítat, že Bayern oslabuje konkurenci, ale když má sám hráč stejně zaječí úmysly, ať alespoň raději zůstaně v BL. Bayern jim vysolí balík, vlk se nažere a koza zůstane celá .
Ono dnes je problém cokoli. Máš kádr patnacti zemi s patnácti státu světa je to problem. Když nakupuje hlavně doma sere to samozřejmě celou ligu to se dá chápat. Taky bych Wernera na ukor. Lewy bral. Lidský ho mlč nemusím a ty tvé důvody se shodují s těmi mými.
https://www.dailystar.co.uk/sport/football/751530/Liverpool-transfer-news-Timo-Werner-Twitter-Dominic-Solanke tak pojdme po nem
Hrozně ho chci k nám. Buď on nebo Lautaro, nikdo jiný mě už nenapadá.
Komličenko
Jestli ho získáte a i z něho pak uděláte simulanta, tak už bude něco divně. Doufám, že přestoupí jinam.
No... Ohľadom toho simulanta - hovoríš o hráčovi, ktorému za jeho simuláciu vymysleli fanúšikovia ostatných klubov pokrik (v preklade): “Timo Werner je zkurvysyn.”
Tak beru to s ohledem na Neymara nebo Suareze, kteří filmování brali jako běžnou rutinu své hry. Aspoň, co se CL týče, protože LL jsem nesledoval. El Clasico jsem viděl snad jednou za ery Guardioly a asi po 10 minutách jsem to vypnul, když se hráči RM a Barcy předháněli, kdo se bude válet na hřišti déle. Bohužel Tima nemám nasledovaného, tak nevím, zda udělal nějaký kousek, že ho teď ostatní fans takto nazývají. Ale uznejme, že Neymar, Busquets, Alba, Suarez, to jsou jiná čísla.
Busquets simuluje asi stejně jako kterýkoliv jiný hráč. To jsou strašný pohádky o tom jaký to je simulant. To je jako když někdo napíše, že je Pique simulant toho jsem snad za dobu sledování Barcelony viděl jednou simulovat. Jinak Neymar se Suarézem byly simulanti už před tím než do Barcelony přišli.
busquets simulant?? co fetujes?
hele měl pár takový okamžiků, né že ne, někdy to bylo fakt dost teatrální, ale že by to dělal pravidelně, to si nemyslim, už hodně dlouhou dobu si nepamatuju, že by něco takovýho udělal
Slovy jeden a ten se mu stal osudnym
ten už dávno je
Rashford
Rashford nebo Werner by byla pecka. A Werner by byl asi nejlevnější.
Teoreticky by mohl být ještě Cutrone za fajn cenu,mel by na to?
Toho jsem hrát neviděl, ale když kouknu na jeho statistiky tak nevim. Ale zase je v AC a tam se nedaří snad nikomu.
Když nepodepíše, prodají ho do Salzburgu
Bayern
Snáď Barca
Úplne to mám pred očami, ako Luis stojí v offside a Timo sedí na lavičke.
a Rakitič mu to posiela do toho offsidu
Furt lepší, než kdyby Luis seděl na lavičce a Rakitič mu to posílal tam. Offside třeba projde
podle těchto statistik má Werner v této sezoně nejvíc ofsajdů ze všech hráčů v bundeslize společně s Burgstallerem (13), za ním je Weghorst a Lewa (12)
https://www.foxsports.com/soccer/rb-leipzig-team-stats?competition=4&season=20180&category=DISCIPLINE
Kus za kus
Aj keby ich bolo 47, ide o to ze Luis bude tocit 90min, opierat sa rukami o kolena, bez sil vracat sa promptne za liniu a nova 9 na lavicke dostane par minut v pohari. Myslim ze na tomto sa este dobry rok dva nic nezmeni.. Takze si ani nemyslim, ze by mal Timo motivaciu ist k nam
Tak v Liverpoolu či Bayernu, což jsou asi dva nejserióznější zájemci, by na tom nebyl o nic líp. Podle mě neexistuje velkoklub, kam by přišel a hned měl místo v základu. U nás by mu stačilo přežít rok adaptace a pokud by nezklamal, už by mohl být na hraně základu.
Jo, v Bayerne by ta situácia bola dokonca ešte horšia, Lewa ešte o dva roky mladší než Luis a v Poole by dopadol ako čistý náhradník. On má ten prospekt hrania pri prestupe do top klubu momentálne dosť zlý, ale taký Real, ako som písal inde, by mu dokázal dať základ okamžite, resp s Benzemom by dokázal bojovať o najviac minút.. Neviem, aký seriózny je záujem od nich..
U nás by mohl hrát právě na hrotě s tím, že by se Firmino posunul na AM
To by musel Salah i bránit, což už je dost nereálný. Navíc je to příliš ofenzivní formace, která se dá hrát leda proti spodní polovině Premier League.
Tyve dyť hrál křídlo celej minulej rok a vracel a vrací se kolikrát i teď, i když hraje hrota.
Werner by zvládnul i křídlo, ne? By se jim tam hodila nějaká konkurence
cosi jako křídlo hrál na MS a vypadalo to strašně, jak si všichni pamatujeme
je rozdiel kridlo pri 433 a 4231 s Firminom na AM
U nás by se spíš hodil na levý křídlo kdyby přišel.
Mane - Firmino - Werner
Salah
Ten S
Ten Salah měl být jakoby na hrotu.
Nedokážu si představit, že by Florentino koupil na hrot hráče typu Wernera. Zvlášť po tom, jestli letos budou pokračovat stylem, jakým se na hřišti zatím prezentují. On pro ně není řešením.
ale že by sa Florentino prezentoval posledné roky logickými a správnymi postupmi sa tiež nedá povedať takže.. ktovie
No co jsem koukal tak má skoro 3 násobek ztrát míče na zápas než Suarez. Ale stejně bych ho bral na trhu snad nikdo lepší a dostupnější není.
možno odíde po sezóne Valverde a to by tú šancu dostal a sám by to tak mohol vidieť
Barca z něho udělá simulanta, radši Bayern.
skutočne nemám pocit, že Barca by bola mužstvo simulantov.. ok nájdu sa momenty kedy Suarez niećo prifilmuje, možno alba , ale inak skutočne nemám ten pocit. S takým Busqetsom sa to tiahne z predošlej doby a teraz ho vôbec nevidím simulovať.. Alves, či Neymar sú zas preč
Ku nám na hrot, Firmino tým pádom AM, krídla Salah a Mané. Shit.... krásna predstava.
takto dráhy hrot nepotřebujeme, zvlášť, když tam teď hraje Salah. Na křídlo bych bral spíš někoho techničtějšího a kreativního. Navíc mě Werner teda osobně moc neuchvátil na to, jaké se mu přisuzují cenovky. Možná jsem měl smůlu na zápasy, ale přišel mi vždy jako hodně rychlý, ale ne úplně technicky vybavený borec. Inteligence Firmina nedosahuje zřejmě.
Mohl by někdo zkusit lepší a hlavně něčím podepřený popis?
Lepší mladý hrot/krídlo a navyše dostupný? Sem s ním. Ak je jeho cena do 100 mega tak prečo nie.
Tak jeho cena má být kolem 40 milionů pokud nepodepíše smlouvu. To je na hráče, co dal za 3 sezony v Lipsku skoro 50 golů, slušná cena.
Tak za 40 jako klidně, ale nevím no, jestli to Lipsko dá i s tím rokem do konce smlouvy.
tak rychly nie uplne technicky borec je aj mane...
Mané je technický dosť. Akurát mu chýba zakončenie.
To je blbost že jo, Mané je technický dost,jen má hrozné rozhodování občas.
ještě jsi zapomněl na druhého stopera za 100 mega
Goméz?
Werner -> Liverpool, Firmino -> Barca
A kde byste na něj vzali?
Barca teď hlavně koupit z LFC nikoho nemůže.
zapomen
Okamžite by sme ho mali brať.
Do Chelsea, ty schází útočník
Pojď
Výborně, tím pádem Werner možná vyjde i levněji, než kdyby šel po konci smlouvy...
Sice je to Hurensohn, a nevím, jak moc mu jde hrát zády k bráně (v repre mne nepřesvědčil), ale když bude mít nízkou cenu, tak je to jasná volba... (navíc bychom pak mohli hrát i na dva hroty s Lewou/Wagnerem a Wernerem vedle...)
zvrácený trh, Werner jakožto pořád mladíček bude představovat jedno z nejlepších zboží ve svém oboru a určitě přijde nějaká nabídka ze zahraničí, ani bych se nedivil, kdyby se ta suma doopravdy vyšplhala na 60-70 míčů, které Lipsko případně bude chtít
Pak bude záležet jen na pohodlnosti Wernera, jestli bude chtít z Německa nebo bude chtít zůstat.
Prečo mu nadávaš, Willi?
jeden z důvodů: https://www.youtube.com/watch?v=DRnQJqzOLYY
Schwalbe gegen RB Leipzig?
To byla "geniální" simulace. Ale když byla jediná, tak bych jakž takž mu to odpustil.
je na cestě do Chelsea :-)
https://www.youtube.com/watch?v=PuBQdOpyzWM
Vánoční přání od Roonyeho, CR7, Ramose, Messiho a Zlatana. U Messiho jsem se nasmál
Mě rozesmálo tohle:
Rooney: I wanna make friends in America despite the language barrier
Pojď k nám!!! Dáme vám za něj Origiho
A Lovrena!
Za toho trageda by jsme museli ještě zaplatit
Myslíte že by Liepzig vzal ponuku Batshuayi + menší doplatok či skôr budú chcieť "len" poriadny balík ?
Batshuayiho jedine za pár kuželov a sadu rozlišovačiek
Možná tak Odoi + doplatek.
Naprosto chápu klub... hledět trošku i ekonomicky... snad se s hráčem domluví a ví na cem jsou.. ale stejně kdyz to hráči natahuji tak je to jen díky agentům kteří jim tohle rádí...at vysroubuji vyplatu nebo naopak cenu
Hned bych ho bral k nám.
OT: https://m.bild.de/sport/2019/sport/fc-bayern-franck-ribry-rastet-aus-f-t-eure-muetter-und-grossmuetter-59373610.bildMobile.html
1200 Euro
Pre fans z BL sekcie: Myslite, ze by RB akceptovalo skor ponuku od anglickeho klubu alebo Bayernu? Za predpokladu, ze by bola rovnako vysoka. Platovo myslim, ze z tej prvej patky by kazdy PL klub dorovnal resp. preplatil Bayern.
boli by vadni keby za rovnaku sumu uprednostnili bayern. skor je otazka kam by hcel ist werner
U nemcov je to vzdy Bayern. Peniaze ale mozu prehovorit do duse viac.
Chelsea ho potrebuje asi najviac , takže to tipujem na nich
...takze koupi Higuaina.
Pakliže skutečně nepodepíše smlouvu, tak do Bayernu by se hodil jako sůl, letos má vynikající výsledky a i minulou sezónu to tak měl. Otázka, ale je, jestli se Bayern o něho bude snažit či ne.
Prioritou pro Bayern zůstává stále posila do obrany, minimálně dvě posily a to Pavard a Hernandez. Dále pak potřebujeme posilu na křídlo, nějakého fakt top hráče, jelikož Ribery a Robben odejdou.
Vernera bych si dokázal představit v Bayernu a střídal by se s Lewou,vyřešila by se tím i budoucnost, kort pokud Wagner odejde, jako že jo v létě.
No, striedanie wernera s lewom.. Ako to dopadlo keď sa kovac snažil točiť troch hráčov v obrane na dva posty?
Toť otázka, zrovna Lewa snad neměl problém s Kovačem. Podle mě by se Bayern měl o něho pokusit, je to mladý hráč, navíc, jak říkali ostatní, je to Němec, takže do Bayernu ideál. Bayern by měl myslet na budoucnost a neměli by udělat chybu jako se Saném, jak ten by se Bayernu hodil. Citu udělalo dost dobrý kauf s ním.
De Bruyne, Sáně, Keita, Werner...
Se všemi až na Keitu souhlasím.
Tak v Lipsku si to hodně dával a kdyby zůstal ve stejné lize mohl by být velkým přínosem. Nebo máš jiný názor?
Já nevím, mě ten Keita nikdy nějak neuchvátil. Stejné to mám i s Pogbou. Ani jednoho bych v Bayernu nechtěl, nesedí mi tam.
U nás si ho moc nedokážu představit, podle mě Bayern nebo Chelsea, ta útočníka potřebuje jako sůl a půjde po něm tvrdě
Jak pokročil ve zvládání hluku? Neví někdo?
OT: Alex Meier jako volný hráč do St.Pauli
Jj, frankfurtský Fußballgott, pre neho je to vlastne návrat, on tam už kedysi hrával...
Obrovský čuch na góly, veľa skúseností a navyše veľká osobnosť, to by pre Pauli mohla byť dobrá kombinácia, ako záplata za Veermana dobrý, navyše prichádza zadarmo.
Akurát som zvedavý, či na to ešte bude mať, no...
Tohle by si Chelsea neměla nechat ujít
OT: Není tu žádný aktuální článek v BL sekci, tak napíšu do několika nejčerstvějších.
Známý slaví 30 a chtěli bychom mu s kamarády dát zájezd na Borussii Dortmund. Termínově nám nejlépe vychází, kdyby se jelo na zápas s Wolfsburgem, 30. března. Potřeboval bych poradit, kde a jak koupit lístky, jestli má někdo zkušenosti... Případně poradit nějaký hotel, přespávalo by se v Dortmundu jednu noc.
Jeli bychom autem a stravu si obstaráme. Jednalo by se o 4-5 lístků (pravděpodobně 4) a zmíněnou jednu noc (ze 30. na 31.). Je to dárek k narozeninám, takže finance moc roli nehrají, ale samozřejmě čím levněji, tím lépe (to se týká především toho ubytování). Jakékoliv rady, zkušenosti nebo tipy s podobnou situací moc uvítám, předem děkuji za jakékoliv odkázání.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele