Xavi po Interu: Takové chyby si nemůžeme dovolit. Jsem zklamaný
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (149)
Přidat komentářStrašné výsledky oba dny. Ještě, že jsem nic nevsadil. Zrovna Barca s kurzem 1,6 pro mě byla jedna z těch "tutovek"
Ten Pique
Jn. i ten Garcia. To je na přeřazení do béčka.
Garcia udělal velký kiks ze kterého padl gól, ale jinak? Na naše poměry worldclass stoper, má skvělou formu..
Worldclass stoper teda ani omylem
Psal na jejich poměry, to tu nikdo neumí číst
díky..
A v lize taky nic, protože je Real přejede
Aha, Real má teď formu? Jsem si teda nevšiml ..
Na Barcu to stačí
Aha.
A můžeš to nějak rozvést? V čem konkrétně Real přehraje Barcelonu?
Nalíčí na ně Csaplárovu past
Real použije svojí osvědčenou taktiku, 90 minut bude uspávat soupeře i diváky a v nastavení tam pošle 3 góly...
Nijak, Real vsechny utoky vede pres Vincka, staci zabit celou stranu a jsou v haji. A Lewa si hezky pripomene semifinale z 2013, kde si nandal na retizek, toho nagelovance Roncka s tluchubou Mourkem
Letos 13z, z toho 11 výher a dvě remízy. Co to je teda, trápení?
Ty si musíš uvedomiť, že to je zápas sezóny. Tu sa teraz musia vyťahovať hocijaké kalibre. Od slovnej bazuky až po slovnú gumipušku
Dobře, pokud se budeme bavit o výsledcích, tak jsou na tom oba stejně. Hehe ...
Real v sezóně ještě neprohrál, Barcelona už dvakrát.
A porovnáváš Bayern se Celticem, nebo co?
Neporovnávám, jen jsem napsal jejich výsledky, kde jsou na tom prý stejně. Jinak Barcelona a Real měli v sezóně zatím jen 2 společné soupeře v rozdílném prostředí (doma/venku)
Jo ale predvadena hra je diametralni rozdil.. Real ma nic moc obranu, kdyz si nechaji kazdy zapas dat jeden gol, zaloha dejme tomu na urovni, ale vas utok letos nikoho teda nepresvedcuje.
Náš útok (nevím jestli myslíš United, nebo Spartu) je v tomhle případě dost irelevantní. Real hraje stejně jako loni. Prostě většinu zápasu nic moc a když to nestačí, tak dají v nastavení jeden, dva góly.
Sry, nevsiml jsem si ze nemas Real v oblibenych Loni byl Benzin v beast modu, ale letos? Bida, bida.. Vincek to sam neutahne, navic souper uz zacal vedet jak na nej. Rodrygo je lavickovy hrac, a Valverde? Kdyz ho Carlo da na RW, tak to je skoro, jak kdyby tam nikdo nebyl
videl si aspon jeden zapas Realu? lebo tato analyza je cisty blud..totalne deluded
Jop, posledni tri zapasy, kdyz ti vasi svetovi utocnici byli v pralese a zachranoval to Miliato a prase Rudiger
nema to zmysel, este podla tvojho popisu hore mame zlu obranu, zaloha je ako tak na urovni a utok slaby..to ako keby si popisal nejaky tim zo stredu tabulky
nema to zmysel
No skoro hrajete jako tym ze stredu tabulky ale uvidite sami v nedeli, Lewu vazne neubranite
Fandím Barce, ale tady ty řeči nemám rád. Pýcha předchází pád.
Real taky dostal o dost vic golu, pokud tedy mame porovnavat
My máme Rudigera, Barcelona uvádzača Piqueho. ,,Nech sa páči, dajte si gól."
ee vobec nema..len este tuto sezonu neprehral zapas..v lige 8z 7v a 1r a v LM 4z a 3v a 1r. Ale hej cisto tim bez formy.
Tym neobhajujem ze ich real prejde lebo EL je cosi ine a vobec by som sa necudoval kebyze prehrajeme...ale tarat o time ktori je prvy v LM aj v Lige(teda delene prve miesto) ze nema formu je vtipne
EC ne EL..
Ve vaší skupíně by byl první i Šerif Tiraspol.
here we go again....zahrajme to znova na to ze Real ma slabych superov ako vzdy ked vyhral LM a podobne..chudacik Barca
Krasne nezvladas.
Ale Real by pořád postoupil aspoň z druhého
Oni teď budou mluvit sto let o tom, jak loni měli těžké play off.
Příští rok budou mít zase sranda skupinu, ty na to upozorníš a oni se budou smát, že před sto rokama měli těžkou skupinu.
Skupina EL
Mame za posledni dve sezony s lepsim Interem 4 zapasy, 4 vyhry ve skupine. Co vy smudlo?
Počkej, takže letos nemáte skupinu na úrovni EL?
Here we go
A ne, v lize nejste dělení první. Jste druzí, ta nelži zmizinho.
Vies ze prve miesto sa na konci berie na zaklade vzajomych zapasov, ktore este neboli. Ale ok, teraz ste prvy sorry
To teda tezko, Lewa natrhne beluham ass az po lopatky Hlavne ten ten jejich utok je o dost horsi, kor kdyz vsechny jejich utoky jdou pres Vincka. Staci ho zazdit a jsou v cudu hosi bily
Za posledných 7 rokov jedno semifinále to Real stihol 4 výhry a 1 ďalšie semifinále, no stále si niekto myslí, že sú lepší
ked uz tak je to liga, za poslednych 10 rokov ma barca viac titulov, stale si niekto mysli ze v lige je real lepsi
vidis aka je to picovina ?
za rovnakú dobu má Real tituly 3, Barcelona 2, takže ak tento rok vyhrá, maximálne to dorovná... a tu každý týždeň vypisujú rôzne Klokanomety a bonsaje ako je ten tím lepší, pritom bol lepší naposledy tak 7-8 rokov dozadu
https://www.eurofotbal.cz/laliga/2015-2016/reportaz/real-madrid-fc-barcelona-428137/
https://www.eurofotbal.cz/laliga/2017-2018/reportaz/real-madrid-fc-barcelona-500695/
https://www.eurofotbal.cz/laliga/2018-2019/reportaz/fc-barcelona-real-madrid-536154/
https://www.eurofotbal.cz/souteze/spanelsko/copa-del-rey/2018-2019/reportaz/real-madrid-fc-barcelona-555785/
https://www.eurofotbal.cz/laliga/2021-2022/reportaz/real-madrid-fc-barcelona-725156/
Od roku 2015. Real? Maximální výhra o dva góly, nuda.
niekto cení výhry o viac gólov, ale najdlhšiu sériu výhier za posledných takmer 60 rokov už nevidí
Ale je vtipné že ani v El Clásico trofeji za tých 7 rokov nie ste popredu, pritom to je to, prečo žijete a dýchate
Tak když jste si nahnali tři výhry v trapných supercopách, které nikoho nezajímají, jenom abyste mohli machrovat s TROFEJÍ. Mentalita bílého zla my ass.
Tak tažko sa hádať s fanušikom tímu, ktorého nezaujíma ani Liga Majstrov. Tu je látka nastavená tak, že by Barcelona mala hrať Galaxy Footbal proti Snowkids
jezis ale to nesmies reagovat, im sa dava priestor a potom je cela diskusia zasrata picovinami.
Real je jednoznacne lepsi poslednych 5 rokov.
nepochopil som ten casovy udaj 7 rokov preto reagujem
ja viem, že tu sú aj inteligentní fanúšikovia, ale bohužiaľ tento plevel ich zatieňuje
Real je lepší a úspěšnější posledních 120 let, Barca je uctivě sleduje v závěsu ... cca 1000 světelných let. A nebýt těch výjimečných 10 let, tak jsou za nimi o 1000000 světelných let. Teď se to zase vrátilo do normálních kolejí.
Jakoze 4:0?
Jo tak to nevím, špatně tipuji.
Ber to pozitivně, tentokrát tu EL už určitě vyhrajete
Nevim nevim, to je velký sousto pro tak chudý klup
Jsem zvědavý, jak tohle culés hodí na Koemana
Taký nasratý, ako som bol včera, som už dlho nebol. Najprv teda tou zostavou, kde ja neviem zobral Xavi presvečenie, že Alonso je dobrý hrač na LM, potom tým Robertom. Ja neviem, či je v Barcelone nejaká obsesia so španielmi, ale byť Frenkie a vidieť ako tam 50-kilovy Busquest už ABSOLUTNE nemá na európsku úroveň tak 4 roky, no aj tak hrá, nahnevaný by som bol statočne. Iniesta povedal cez týžden, že Barcelona je emocionalne nestabilná a to je presne to, čo nás zráža tak 6 rokov. To čo je za debilizmus kádra, vedenia, trénera, že pred repre pauzou ten tím šlape a dokáže hrať vyrovnaníu partiu s Bayernom a po repre pauze, akoby zas padol do letargie. Minuly rok Real 0:4, repre pauza a ten istý scénár. Už sme sa do konca ligy z toho nevyhrabali. Tí hráči tam malú psychiku na nitke či čo? Busquests dohral v roku 2019, podobne ako Andres, dosť skoro, ale bohužial, koniec. Ešte kolko rokov im to tam bude dochadzať? Dembele? Hlupy hrač, naivny, kolko rokov im to bude dochádzať? Hrač z lavičky perfektný, no on nemože hrať zaklad pre kristove rany už fakt. Nech už konečne posadí Xavi Busquestsa, nech konečne prestane experimentovať s Alonsom a da poriadnu šancu Baldemu ( neskutočne sa mi páči ) , nech dá šancu Fatimu a Frenkiemu. Ja už proste nechcem vidieť rok 2010 a Busquesta, Albu, Roberta, Piqueho.
Alba ani Roberto v roce 2010 jeste za acko Barcy nehrali. Ale jinak souhlas. Ta sestava byla otresna a vysledek jde z velke casti za Xavim.
+ Xavi out. Nech sa naučí trenovat dobre timy v dobrých ligach a vráti sa potom. Ak bude mať výsledky.
Máš recht.
Xavi musí pochopit, že není možné při vedení hrát tak, aby soupeř šel při každém náhodném nákopu za obranu skoro sám na bránu nebo do přečíslení 4vs2 apod. Pragmatismus vládne a chudák Valverde za to byl neustále jebán, přitom to myslel a hrál dobře a nebýt individuálních selhání, tak má dva trebly za sebou Včera to byly taky individuální chyby, le zároveň byla chyba systémová, protože stejná situace se opakovala snad pětkrát a jenom Stegen nebo zákrok Alonsa na poslední chvíli nás zachránil.
přesně.......za Valverdeho byly 2 průsery ŘÍM a LVpool, ale týmy jako Inter, Chelsea, spurs, UTD jsme si pravidelně s přehledem namazali....nechápu tu nastavenou taktiku....kdy se jde stále na extrémní riziko, že při náhodném odkopu, prohraném souboji se na nás valí brejk 4vs2 apod.....musí se hrát více na jistotu a né na riziko.
čekal jsem že můžeme 2x prohrát s Bayernem, ale proti interu sem čekal 2 výhry....tohle je ostuda a prokauč Xaviho
Je to tak. Xavi se prostě ještě učí, ty zkušenosti na nejvyšší úrovni ničím nenahradíš. Já jsem byl po losu za tu skupinu rád právě proto, že právě v těchto zápasech je Xavi může získat a do budoucna se z nich poučit.
můžeme jen špekulovat jak by to dopadlo kdyby se nezranil Araujo a Koundé a FDJ (na prví zapas) ......a nehrálo to kopyto Pique a už by měl i odstavovat Busketce (psáno záměrně)
...včera by tam určitě lépe zahrál jak Kessie tak FDJ
ty nejsi fanoušek, ty jsi dement
Inter ma docela prekvapil. Kvalitný tím. A pod vedením kapitána Skriniara.
Plzeň poslední dvě kola win a postup do EL, věřím, že to tak Bůh chce, prosím
Frenkie De Jong dostal od športu za včerajší výkon známku 5, čím sa zaradil do tej horšie hodnotenej skupiny barcelonských hráčov.
A co rozhodčí? Na toho už naštvaný nejste za tu neudelenou červenou pro Dembeleho
Může mi někdo vysvětlit proč pravidelně nehraje Frenkie, který je lepší než Busquets asi tak o parník? Proč hraje stále Gavi, kterému je 18 let? Fakt jsem nasranej, protožetohle dno nemá konce. Kvalita la ligy šla šíleně dolů, stačí se podívat co předvádí Španělské týmy v lm. Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale nepostup ze skupiny jde především za trenérem. Ten tým kvalitu má, ale ta větší kvalita je převážně na lavici.
Když je už 4 roky prý o tolik lepší, tak by to měl konečně předvést na hřišti. Po včerejšku z něho všichni tečou, ale že to vycházelo hlavně z toho, že měl mnohem víc prostoru a možností a díky tomu mohl hru zrychlovat, jelikož se hrál naprostý vabank, to už nikdo nezmíní. Co ten slavný Frenkie předvedl před pár dní zpět proti Celtě? Celý druhý poločas hořel a neudržel jediný míč, neuklidnil hru ani nevymyslel nic do ofenzivy.
A co dělá Bus? On je alfa a omega toho, proč jsme v Evropě už asi 6 rok pro smích. Dnes se fotbal hraje jinak, on je tak neskutečně pomalý, že každému lepšímu týmu stačrí nakopnout balon za obranu a už se to opět valí. Dokud neodejde Bus,Pique, Alba a Roberto. Tak se nikdy nezvedneme.
Ale vždyť je to jeho poslední sezona, tak proč ho proboha pořád řešit. Včera nás potopili stopeři a zase se jede písnička Bus, Roberto, který zahrál dobře a Alba, který ani nehrál. To už je tak únavné tvl.
Jop, ale zrovna Bus ma na tyhle LM ostude vetsi podil, nez Garcia s Alonsem nebo Raphinhou. Hlavne si nemyslim ze by FdJ dokazal byt lepsi nez Bus v peaku. CDM uz nejakou dlouhou dobu je achilovka Barcy a obavam se ze jeste bude... Kessie je typ jako Traore, fyzicky nabuseny, ale s micem to je hruza
To, co v těch prozatímních minutách předvádí Kessie, mě tedy brutálně vyděsilo. Já jsem si o něm z dostupných informací a sestřihů udělal obrázek, že je to hráč, který je absolutně klidný na míči a nenechá se rozhodit a proto by nám mohl na DM fungovat a on zatím vypadá pohybově naprosto zmateně a ještě jakoby ani nevěděl, co s míčem. Včera tam zazdil několikrát zazdil zbytečné vteřiny, když prostě nevěděl, co má v dané situaci udělat.
ale ze v Milane z neho delali takovou bestii, nerozumim tomu, vcera mi pripadal jako bezhlavy kure kdyz se mel snazit si pro balon dojit ke stoperum, rozjet utocnou akci...
Proc jsme nevzali Rodriho z MC? Ten se k nam fakt hodi mnohem vic nez Kessie nebo FdJ, nehlede na to ze to je Spanel
Třeba proto, že Rodriho ze City si jen tak vzít nejde?
Protože ze City máme možná tak na dalšího Erica Garcíu.
Dobrou otazku si polozil
lebo ho poslal Xavi namiesto Roberta a on sa tam (RB) pokúšal hrať a nešlo mu to.
Mě tedy z pozice pozorovatele fascinuje, jakým způsobem mluvíte o vašich bývalých tahounech a často srdcarich a odchovanců.
Co jsem četl u preview zápasu, tak tam urážky ve stylu lemra byly často to nejmírnější.
Sice jsou už na ústupu, ale pořád svou kvalitu mají.
Další věc je, že neustále ukazujete na ně, jako že jejich odchody se problém vyřeší. Tohle jsou hráči, kteří pro klub něco odvedli a vlastně jej na přestupu nestali skoro nic. Pak tam je x jiných hráčů, kteří nepředvádí o nic lepší výkony, ale to už nevadí, protože se za ně aktuálně dalo hodně peněz, nebo jsou mladší...
A pak by mě zajímalo, jaky čekáte s aktuálním přestupovým počínáním a finančními možnostmi Barcy za náhrady, asi že budou o třídu jinde. No možná se budete ještě divit...
tohle je u nás klasika. Každý tragický pokémon jako Coutinho nebo Arthur má dlouhou dobu hájení a někteří ještě skoro obrečí jejich odchody, ale veteráni jsou pranýřovaní neustále.
Nelson Semedo třeba přímo zařídil ostudu s Liverpoolem, když dojebal dva góly a celé tři roky měl spíše podprůměrnou výkonnost, ale nikdy nebyl ani z desetiny kritizovaný jako Alba.
Ja si myslim, ze on dostal tu nejvetsi cocku, jak nas znasilnil Bayern pred 2 roky. Tim si myslim, ze se to vyrovnalo ku Albovi
K cemu nam ted je ze jsou to odchovanci, kdyz zabijeji takhle dulezite zapasy kde se hraje o vsechno? Ma je Xavi stavet dal na ukor na sich vysledku/vysledne hry?
Jo, treba Roberto, ten po tom golu na 6:1 proti PSG ziskal status 'nesmrtelny'...
s Klokanom sa hádať o Busquetsovi
on ak bude chromy a raz sa od neho odrazí lopta, tak to bude dôkaz jeho geniality a správneho rozhodnutia Xaviho ho postavit/položiť na travnik. On má v hlave starého dobrého Busqa s pred 5 rokov.
Zabijas cas akurát.
za 4 roky bol Busquest v 95% na DM v základnej zostave. Asi tolko k tomu. Treba sa na to pozrieť z dvoch pohladov. V španielskej lige hrajú tímy najtechnickejšie, nie tak fyzicky s dobrym držaním lopty. V La Lige teda Busquest netečie dovolím si tvrdit ani proti Realu a aj teraz cez víkend, ked bude v zostave, nemyslím si, že bude hrať zle. Frenkie nezahrá tak dobre ako Busq proti 90% tímov La Ligy. No v Europe sa hrá uplne diametralne iný futbal a tam je ten hendikep Sergia enormny. Okej tak dať tam Frenkieho? Ale to zas tak nefunguje, že Frenkie bude hrať tak dva zápasy cez rok na DM a inak tam bude Busquest. Ak chceme Frenkieho na DM, tak to teraz nie, že od zajtra tam bude hrať vynikajuco. To može pokojne trvať aj rok / dva ( pri stálom hraní na pozicií ) dokým začne produkovať kvality DM. My ho tam dáme raz za čas - hned hejt, že hra zle, no ako aj moze hrať dobre, ked 95% času je tam Bus.
Ako rozohravajuci pivot v systéme 4231, prečo nie ?! Ale na defenzívneho záložníka v systéme 433 sa moc uvoľňuje zo svojej pozície a lieta po celom ihrisku. Upozorňoval som nato ja, niektorí ďalší prispievatelia na EF, videl to Ten Hag i Xavi.
přesně. Já taky pořád říkám, že on je spíš box to box a proto nikdy nemůže být přímou náhradou za Buse.
on by potom ale nesmel mať vedľa seba gaviho/ pedri ale proper 6 akou bol ivan napr. to je celé len o tom to vyskladať podľa vlastností hráčov a nie stavať hráčov podľa nejakého systému.
Gavi je poslednú dobu najlepší hráč toho tímu. Konkrétne jemu nie je fakt, čo vyčítať.
Jestli Barca nepostoupi, tak to bude docela prdel.
Už při tom utrácení se říkalo, jak všechno sází na jednu kartu a že jim to sportovní výsledky vrátí, ani tak jsem tomu moc nevěřil, ikdyby udělali titul a v LM šli aspoň do ČR.
No titul jim beztak nějaký velký prachy snad nepřinese a v LM to nevypadá, to bude zajímavý
samozrejme ze nepostupi. inter su zas neni nejaky nazdarkovia co to pustia proti plzni.
Pepek mal gule poslat poniektore hviezdy do hajzlu, tento si tam bude drzat svojich kamaratov Piqueho, Busquetsa, Roberta, Albu az dokial neukoncia karieru
Ešte posledná vec a už sa nebudem vyjadrovať ku tragickej Barcelone. Výber hračov do dvoch klubov Barca a Real - to su extremne špecificke kluby, kde si to musite rozanalyzovat do najmenšich detailov. Ferran po skoro roku v Barcelone vyzera, ze sa predvčerom naučil chodit. Kessie nepredvadza vykony ako v AC, Raphinha zdaleka ako v Leeds. Ak mate dres Barcy, mate aj desatkilovu vestu ťažoby stale vyhravat, byt pod drobnohladom. Pačia sa mi niektore vyroky fans Realu, že sa im uplne nepozdava Mbappe. Ono na prvú je to jasny prichod hrača, no mne ten hrač pride ako nespolahlivy, u ktoreho sa stale niečo deje. My ako keby zabudame sa pozerat aj na tento element. Real to zvlada perfektne, u nas tí hrači nemaju častokrat hlavu byt v Barce.
Tlak na hráče je v dnešní době ve všech velkoklubech víceméně stejný, takže to zvládá daleko více klubů.
Teraz pri všetkom rešpekte ku všetkym velkoklubom kde je ten enormny tlak taktiež, z Realu či Barcelony sa už vacsinou neprestupuje za ešte inym klubom. Ronaldo či Hazard, Suarez či Fabregas neprestupuju z Realu, aby mohli hrat za United či Liverpool. Ale je pravda, že s tym tlakom sa musia vsetci vyrovnavat a Barcelona to robi evidentne najhoršie
pretoze barca je v prestavbe čo dost ovplynuje nalady okolo barci. V reale sa im teraz lahsie zapracuje tchuameni ak ma okolo seba stale kroosa s modricom co ho potiahnu. Nas tahaju 18 a 19 rocny chalan co v rozhodujucom zapase skratka psychicky odidu.
Souhlasím.
Do boha, který kokot měl na ČT na starost sestřih s Barcou? ...to je katastrofa, dement po lobotomii fakticky nepřipravenej mluví do televize? ...to je tam nějaká inkluze?
Martin Škriniar?
Už jsme to taky řešili
https://www.eurofotbal.cz/liga-mistru/2022-2023/reportaz/ssc-neapol-afc-ajax-822631/#post13770151
OT: Je nějaký důvod, proč se El Clásico hraje už v 16 hodin ?
v Číně je 22.00, v Kataru 17.00
OT: okolo Lobotku krúžia Chelsea a ManCity, Guardiola ma vraj eminentný zaujem
Myslel som si, že sa po dobrom výkone proti silnému Liverpoolu a v ďalších zápasoch zvysi o neho záujem.
A tuhle tu informaci máš odkud?
https://www-google-com.translate.goog/amp/s/www.si.com/soccer/chelsea/.amp/transfer-news/report-chelsea-make-enquiries-about-napoli-midfielder-stanislav-lobotka?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=sk&_x_tr_hl=sk
Takže Express To se nedá brát vážně
Na City nemá, ale oproti Jorginhovi by si Chelsea dost polepšila.
Už konečne vyrafať tie pozostatky z Puyolskej éry. Pique a Busquets už sa už mali dávno prechádazť po trávniku - nie s futbalkou, ale golfovou palicou
Tito dva borci z časů Sylvinha, Hleba, Guðjohnsena a Samuela Eto'oa na druhou stranu symbolizují velikost Barcelony. S legendami bych jednal slušně.
Dnes už tak symbolizujú akurát tak prachom zašlú slávu čias dnes už dávnych. Legendy sú, o tom žiadna. Ale už sú za zenitom. To vie aj Xavi
To akoby mali hrať dnes za Chelsea Drogba, Malouda, Anelka, Terry či Essien...
Otázkou je, jestli v době, kdy musela odejít největší legenda, byť chtěla zůstat, prodává se budoucnost na 25 let dopředu a hraje na Spotify stadionu, nejsou ti dva to poslední, co ze slavné FC Barcelony zbylo.
Sú. Aj to je úplna pravda. Lenže pozri - pri Chelsea či pri iných tá miera spomienkového optimizmu nie je až taká.
Analogicky, pri iných teamoch nie je až tak vyvinutá citlivosť na toto. Nevidím dôvod to v Barce prechovávať.
Arteta v Arsenale roztrepal všetko do základov. Z Wenger éry tam už tuším kope len Xhaka.
Mam pocit, ze pri 6:1 s PSG 5 let nazpet jsme si v LM vyzrali vsechno stesti na 10 let dopredu. Od te doby je to v LM jedna velka smula - AS, Liverpool, ted Inter...
Nejaký prelom ten zapas v sebe bude mať. Musime to zlomiť.
Co teprve takovy Real, ktery si dosel nedavno pro 4 vitezstvi v LM, na jak dlouho vyplytvali oni stesti?
Ty zas meli predtim dost dlouho smulu
A taky pomoc rozhodčího
Vypadnutí mě mrzí hlavně kvůli fanouškům.Od začátku roku jich chodí hromady a včera opravdu parádní atmosféra. Takový obecenstvo si nepamatuji ani z dob největší slávy.
Jinak důvody vypadnutí hlavné ztráta formy po repre pauze a zranění skoro celý obrany,která měla letos hrát.Hlavně ten Araujo chybí sílou a rychlostí hrozně.
Teď asi bude na týmu deka a hrajeme EC,kde bych bral bod všemi deseti.S tím co nám zbylo v obraně to bude hodně těžký. Teď se soustředit na ligu a pak na CDR. EL nechat hrát lavičkáře.Plnou palbu jen pokuď se dostaneme do konečné fáze.
Jinak bych se pokusil zbavit Piqueho s Albou už v zimě.Sergio půjde v létě což by nám dohromady hodně finančně pomohlo.
Ted se hodi pustit si Xavinetu
https://youtu.be/VnZu5g05DLQ
Xavineta
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele