Zachrání Slavii Natland?
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Duel Slavia - Olomouc kontumován
09.05.2011, 14:24
Vaniak: Je to bezmoc, nevíme, co bude dál
06.05.2011, 18:59
Slavii příští týden hrozí kontumace i disciplinární postihy
06.05.2011, 14:26
Šmicer: Byl to zoufalý čin
06.05.2011, 11:39
Svaz bude rozhodovat o kontumaci
06.05.2011, 10:30
Fanoušci Slavie: Dali jsme jasný vzkaz
06.05.2011, 09:41
Slavia a Ústí nedostaly licenci pro příští sezonu
05.05.2011, 23:05
Zápas Slavie s Olomoucí byl po protestech fanoušků ukončen
05.05.2011, 20:37
Fanoušci Slavie chystají protest, chtějí v poháru obsadit hřiště
05.05.2011, 14:04
Komentáře (280)
Přidat komentářDoufám, že ano... Ale moc tomu nevěřím...
Prosííííím
sorry prazaci ale doufam ze spadne slavia do 3 ligy, urcite se odvolaji a najednou se nekdo prachaty najde ale doufam ze ne a a at se tak stane kdyz neumi hospodarit s penezi
zajímavý že to píšeš zrovna ty fanda chelsea vid.
Fanoušek Chelsea se sebereflexí?
Děláš jak kdyby jenom fanoušci Chelsea byli tupci.
Tim se ho ale rozhodně nezastávám, on tupec je
To neříkám, ale pobavilo mě že fanoušek Chelsea upozorňuje jiného fanouška Chelsea, že takhle by neměl mluvit, když už fandí komu fandí. Sebereflexe je lepší z těch dvou alternativ kvůli kterým to mohl napsat.
no ja rozhodne nejsem tupec, jsem z ostravy a nemam rad prazaky, velka huba male ruce, primo SLAVIA, moc kecu furt pokusime se zachranime furt nic, sr*t nane, konec jdete do 3 ligy a basta doufam ze budou hrat 3 ligy na svem EDENU !
"jsem z ostravy" ...dál to číst nebudu protože to nemá cenu
promin ale fanoušek chelsea a z ostravy to není moc dobrá kombinace
nevim na co si hrajes a hrajete, fandit muze kazdy komu chce, ale slavia si nezaslouzi byt ve 3 lize, nwm o co vam furt jde s chelsea ze ten kdo jim fandi musi byt z halwoodu nebo co? retardi chce te byt vseci inteligenti a mit za svym nazorem same palce hore, za pc frajeri venku sraci
ty jsi dobrej no du radši ven než se bavit s tebou ....
CHELSEA je nejlepší
já myslel, že Filip12 tady v téhle disciplíně nemá konkurenty. a hle!
jaké 3 ligy máš na mysli?
proč tedy fandíš kubu, který nikdy neuměl hospodařit s penězi? Ty budeš dobře na palcii
chelsea hospodaří tak jak hospodaří protože si to může dovolit...to je nesrovnatelnej rozdíl! CHELSEA NA TO MÁ, KDEŽTO SLAVIE NE
A před Romanem na to měla?
nechápu co se tady navážíte všichni do Chelsea. Je pravda, že za poslední rok padlo na posily víc peněz než jindy (Ramires,Torres,D.Luiz) ale když se podíváte kolik utrací MU,Liverpool,Barcelona,Real... tak nemáte co namítnout. Alespoň se Chelsea nedostává do dluhů oproti ostatním. A to není jediný klub s bohatým majitelem viz. již zmiňovaný Manchester United.
Malcolm Glazer je židák který se snaží vytáhnout z lidí co nejvíce peněz, a zajímalo by mě kolik teda ten Manchester utratil za posily v porovnání s chelsea za těch 8 let co jí vlastní Abramovič ... jestli si dobře pamatuju tak chelsea byla v dluzích až po uši celková hodnota i s dluhama blues byla v tu dobu 15O milionu dolaru tak mi rekni co byste bez neho delali ? :) investice glazera 9 milionu liber a pote odkup rodiny glazerových je porad o dost min :)
Tyhle problemy bych pral Sparte ne Slavii!
další zainteresovanej blb...
....rika spartan...
sparťan jsem, ale Slávce to rozhodně nepřeju a doufám, že je ten Natland zachrání... Nerad bych přišel o El Clasico český ligy a ZDRAVOU rivalitu...
El Clásico český ligy nebo třeba Old Firm ne? To by asi sedělo víc
Slavia si za to svym způsobem může sama tak se zdrž laskavě těch nemístnejch poznámek o tom že by jsi to přál nám
jo jasne ona si za to muze sama, ale to na tom nic nemeni, ze tohle Slavii nepreju, ale Sparte!
A z jakého důvodu smím-li to vědět?
Tech duvodu by se nasla hromada...
a jeden lepší než druhý
Tak je aspoň pár z nich vyjmenuj
sem spartan a slavii to nepreju ale tem nekterejm dementnim fanouskum to preju
Wow já bych třeba tohle nepřál nikomu
Já bych nikdy nechtěl aby majitelé takhle výrazně zasahovali do výkonů na hřišťu a osudu klubu. Ať už pozitivně - jako v Chelsea, Boleslavi, Man City, nebo negativně jako v Man United, a nebo ve Slávii.
Pozitivně v Chelsea a City? Negativně v United?
Jistěže, zatímco v Chelsea a City majitel meníze do klubu pumpuje, z United je vysává...
tak ale potom je chyba platila,franca aj dalsich ze nezacali jednanie skorej ako teraz aby im to rozkryvanie identity netrvalo pol roka
ještě je čas do středy, byla prodloužená lhůta. Tak jsem zvědavej
jo zachrani, ale urcite za prachy, ktery na me Natland vydelal
mel jsem nejaky konzultace a finacni poradenstvi a spravu, za rozvazani smlouvy po me chteli 6k EUR, za neco (meli to smluvne osetreno, moje blbost), co stoji na zapade 0 EUR nebo USD. nakonec jsem to ukecal na 3k EUR, ale i tak to bylo moc
Slavia je věčná. Buď získá lepšího majitele a nebo krachne, ale pak se vrátí, silnější než kdy dřív
Jsem zvědavej, jak se teď bude žít Rosenovi, Doležalovi apod....
Nechápu proč fanoušci Slavie zrovna takhle sabotovali zápas poháru, což byla poslední šance Slavie hrát poháry? Neříkejte mi, že by se min. těch 30 mega z EL nehodilo? Ale když jsou hovada, tak se holt nedá nic dělat
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
A ty chápeš, že se jedná o novém investorovi, že ty peníze třeba budou? Mají čas do konce května.
to je pouze tvoje teorie, nikde neni psáno, že s výhrou Českého poháru by nepřišli nějací investoři, aby se EL hrála.
Vidim to následovně: Do týdne Platil - rezignace, Rosen - mrtvej, Sisák - pohřešovanej.
Myslim, že zrovna Sisák se bát nemusí
Tak místo něj Doležal
OT:
R.I.P ZA SLONÍKA V OSTRAVE!
Co se stalo?
Dnes kolem půl 6 ráno zemřel. Ale od začátku mu nikdo nedával moc naději na přežití
Jo sluně. Já si ve spojistosti Ostrava a slon vybavil Radka Slončíka.
Já původně taky.
Taky jsem se vylekal
Ten řádí u nás v Karviné
u nas? takze si taky z karvine? sem myslel, ze tady nikdo jiny neni, krome me
btw kam byste poslali Ostraváka, co by jel do Karviné na výlet? Beru přírodu i industriál :)
uprimne tady toho moc neni... mozna pokud bys chtel zkouknout realne doly (jako cely komplex, tak si tady vyberes to je jasne)... jinak asi park bozeny nemcove ve frystate (frystat stoji asi komplet za zhlednuti, na namesti je fajn a pokracuje to az na univerzitni namesti - ta oblast je cela opravena a vazne pekna) nebo lazensky park v karvine 8, kde ale moc neni o co stat, pokud teda nechces videt same araby z industrialu me jeste napadaji firmy, co sidli na novem poli ve starem meste, ale to sou jenom strohe budovy, takze zase neni o co stat bych rekl... ze sportovniho hlediska ti doporucim hazenou u nas, tady je vzdycky strasne dobra atmosfera (skoda, ze uz neni playoff, mame vylozene mancaft na playoff a ne na takove prodlouzene zakladni casti)...
Dík. Mě celkem láká i Stará Karvinná, ale nevím, jestli se mi kvůli tomu chce lozit po lese a hledat trosky.
Nezapomeň na karvinské ghetto, to si nesmí nechat ujít žádný turista
Já bych ho poslal do prdele, protože bych si myslel, že si ze mě dělá srandu Kdo by sem jezdil? Ale dobrá pokusím se, za kulturou rozhodne do Laryšova zámku, do Lázní v Parku Boženy Nemcové, k nejkřivějšímu kostelu v ČR a možná i v Evropě. Z přírody tu toho moc není, maximálně rybníky kolem nebo stezky do Polska.
vidis, na kostel sem jaksi zapomnel
Pokud si navíc z ostravy, tak máš rád industirální architekturu, tak určitě se podívat k dolům, navíc tam máš i rekultivované haldy a nově vzniklé umělé vodní plochy, ve kterých je extrémně čistá voda. To je tip třeba ke koupání
Haldy Taková ostravská Ema je naprosto parádní.
Taky dík. Ten kostel je fakt zajímavý. Četl jsme nedávno i o nějakém konkrétním kusu přírody, možná nějakých lesích, ale nevím už, kde to bylo ani co konkrétně to bylo.
V Karviné jsem myslím nikdy nebyl a stydím se, bo je to kousek.
Kus přírody? To je asi nějaký fejk
zajimave, ze hodne ostravaku u nas nikdy nebylo... zajimalo by me, kolik karvinaku nikdy nebylo v ostrave kazdopadne, jestli budes mit cestu, tak si objed, to co sme ti oba rikali (to te vyjde tak na celodenni vylet bych rekl) a ty neznamejsi veci z karvine uvidis
Původem, ale nežiju tam
taky to balim tedka po mature... odjizdim studovat do prahy a pochybuju, ze se tady vytvori adekvatni pracovni pozice, nez dostuduju
Tak na šachtě...
A mně
Bobek malý.. ale byl pravděpodobně nemocný, ve volné přírodě by tak dlouho nepřežil. Aspoň že se teď matka umí postarat o mládě, tak bude další za nějakou dobu.
Teď jsem dočetl info na webu ZOO. Do prdele to je doják.
Ty jsi vůl, já taky myslel, že to seklo se Slončíkem.
Lepší než Šeherezáda, co?!
Reakce na centose.
To není moc vysoká laťka.
tak Titanic?
To už je lepší :)
Můžu se zeptat, proč chtěli fanoušci Slavie lynčovat zrovna Platila? A Leška, Doležal, Rosen, ty jako nic?
R.I.P SLonik :(
vcerajsok je snad prvy krat ked si nikto nestazuje na policajtov ultras slavie si malo pozvat platila,rosena,lesku,jarolima,dolezala a vsetkych byvalich ludi vo vedeniu a dohodnut sa..lenze ked chyba ochota tych mocipanov platil je len nastrceny ocas ktory to vcera rozputal
Eden = nejlepší stadion ve 3. lize?
Teď ještě potrestat Spartu za zločin proti dobrému vkusu a budeme mít nejslavnější derby i příští rok.
divokej Východ
Byla by obrovská škoda, kdyby GL byla chudší o takový mančaft, jako jsou "Sešívky". To musíte snad uznat každý, ať už fandíte Slávce, Spartě, Baníku nebo komukoliv jinému. Pokud se Slavia v lize zachrání, jsem strašně zvědav, jak bude vypadat její kádr (to by bych byl zvědav, i kdyby spadla do ligue No.3)...
BTW, hoši, maturuje tu někdo teď? Už se vám to blíží. Good luck!!!
Jeee, to zas budou maturanti chodit na Poslední zvonění a vybírat prachy, to mě vždycky slečny oberou o hrozné částky. Letos si jich nesmím všímat!
Ještě že teď nemám cestu do centra ani jiných epicenter výskytu vybíračů. Ale když už, tak nějaké drobné dávám. Taky jsem vybíral :)
Náhodou poslední zvonění bylo super . Být ve škole "legálně" pod obraz už od rána mělo své kouzlo . Jen mě nasralo, co pak vrchnost s těma zlaťákama provedla.
My jsme ve škole nebyli, jen potom sečíst prachy. A předtím, obrat ty z nižších ročníku, kteří pak byli politi octem.
Já jsem chodil po centru Ostravy a kolem areálu Nové Huti oblečený jako páže. A ze zkušeností můžu říct, že mnohem víc dávají dělníci a střední třída než kravaťáci. Nakonec jsme vybrali pětikilo na hlavu, to celkem šlo.
pětibuřt na hlavu, to je fakt dost!!! to my tenkrát měli na jednoho snad stovku nebo tak nějak?
My směli krást jenom kolem školy . Tak si to odsrali všichni studenti a učitelé. Já se převlík za doktora a za 5 korun jsem dívkám vyšetřoval hrudník. Nevím kolik jsme vybrali a ve výsledku mi to bylo jedno, protože slepice z naší třídy za to koupily nějaké kytky pro učitele. Plus za peníze z maturiťáku.
Jo, pravda. Taky jsme nejvíce vybrali u vchodu do Kovony a Jäklu u dělníků, a úplně nejvíc od horníků. Byla to pořádná částka.
My jsme ve dvou vybrali snad 4k jenom na Lazech.
Jste ty drobáky narvali do forbesu, ne?
Většinu jsme vyměnili v tamní kantýně za lépe přenositelnou hodnotu peněz.
Ne, ty jsi to nepochopil. Těch pár dukátů, co jste dostlai od lidí jste narvali do forbesu a ten následně podojili.
Jo tak, tak to ne, i když i tyhle nápady zde byly.
Tak u nás vše, co jsme vybrali, použilo na financování maturiťáku, žrádla, pronájmu a chlastu. Ale byla sranda, vzal jsem auto, objížděli jsme různé části Karviné jako mexická kapela s obřími sombréry. Taky nás zastavili policajti, protože měli kecy, že 4 sombréra nasazená v autě snižují výhled a viditelnost řidiči.
Snad tě za trest zkropí slabým roztokem kyseliny octové
ty jsi chemik?
Těžko, nabírám formu, už nejsem po večerním běhání mrtvý jak před měsícem. Za pár dní ze mě bude úplný Hišám El Geruš
To tolik zhubneš?
Já už hubený su, včera jsem si navážil 77 kg, stává se ze mě kostra Musím žrát
a výška? )77 by nemělo být tak hrozný, i kdybys měřil 2m...)
187
To vážím víc než ty a z očí do čí se z patra můžu koukat tak maximálně na Sneijdera .
však říkám, že jsem zhubl No jo, výška se na mně podepsala, člověk zpustl, svaly ochabují, pupek roste...no hrůza, co ti budu povídat
Nedávno jsem se přiblížil magické osmdesátce. Což je docela zajímavý, protože kromě hříchů a drobného milánka mě nemá co tížit.
Milánek je tipuju pupek? Bývalý spolubydla byl z (na) Kladna
A prý že se to tam používá, u nás rozhodně ne
Jo, milánek je familiérní označení pro pupek (spíše pivní).
Tak ten má každý, tím se netrap
Netrápím se tím. Při mé spotřebě piv se není čemu divit.
Mě napadlo něco horšího.
To mě nepřekvapuje. Ani nechci vědět, co sis tehdy představoval pod slovem "hopík" .
To není otázka rychlosti. Nejrychlejší muž planety uběhne 10 metrů za sekundu, úsťová rychlost kapaliny opuštející vodní pistoli je 20-30 metrů za sekundu
Už vidím, jak někdo jde s vodní pistolí o velikosti menší katedrály a střílí 20 -30m daleko kyselinu octovou
Proč tak okázale? Byl bych narozdíl od spolužáků v zářivých a bláznivých kostýmech oblečen v civilu, tajně bych se k tobě zezadu přiblížil, vyndal pistoli z pouzdra u pasu schovaného pod košilí a vypálil bych dvě dávky kyseliny octové do zátyklu. Jednoduché, účinné
Já bych si tě všiml. Bláznivý "kanonýr" s tetováním "Laurant" na čele a přebujelým optimismem na rtech, toho se nedá nevšimnout...
To jsi teda měkkej :))
Uvidíme podle počasí - když bude kosa nebo bude chcát, tak by nemuseli holky chodit tak odhalené a já bych ušetřil
Luck snad ani není potřeba. Lehká verze maturit je tak primitivní, že už tak nízkou prestiž nadále snižuje..
to možná jo, i když bál bych se být maturant trochu té ústní části, ať už aj, tak čj - i když oni možná ví, co od toho čekat, ale jak sem od kámoše viděl ty témata - no potěš, to byl spíš zeměpis + děják v angličtině, než anglina!!! ale nevim, třeba po nich pak u zkoušky budou chtít, hlavně ať mluví, a na nějaký fakta se vyserou...
Je pravda, že nevím, jak probíhá ta ústní část. To ostatně nevěděli ani maturanti, jak byla teď ve zprávách reportáž :) Mluvil jsem o písemné části, kterou jsem měl ve škole nanečisto před nějakými čtyřmi lety. Možná to od té doby změnili, ale myslím, že spíš ne.
I tak v přípravě nanečisto tu lehkou maturitu neudělalo snad 15-20% studentů. Už jen to, že se konečně prosadily, beru jako úspěch. O tom, že nároky budou růst, jsem přesvědčen, takhle to dále nejde
Tak když jsou nanečisto, tak se na to většina lidí vysere. Taky je na nás kdysi zkoušeli. Čeština a všeobecný test levou zadní bez přípravy.
a kam chodíš teď, jestli smím vědět?
Teď už nechodím nikam, jen čekám na státnice.
dobře, tak tedy: kde na ně čekáš?
Doma Univerzita Jana Amose Komenského.
Já už taky.
nebo počkej, můžu si tiponout? tři pokusy?
Sice jsem to už prozradil, ale zkus to. Tipy by mě docela zajímaly.
1. práva, 2. ekonomka, 3. soc. studia, asi s pedagogikou překvapils
Pedagogiku nestuduju, ikdyž z ní mám státnice. Mám obor sociální a masová komunikace.
takže ta trojka, skoro
Jo, třetí tip ti vyšel. Ale z ekonomiky bych si hodil konopí a z práv by mě vyrazili, to byly horší tipy.
tak ekonomka, se říká, že to je škola pro hloupé kluky a lehké holky, tak to bys snad dal (i když matika, brr, ale myslim, že to nebude tak horké, určitě na takových ekonomkách typu Zlín, Ostrava apod.)... práva? tak, když se dostaneš, tak seš podle mě za vodou - leháro, pařby, chlast... pak ňáký ten bifl na poslední chvíli... nevim, třeba mám hodně zkreslenou představu, ale z okolí vidím, jací jsou právníci flákači.... mimochodem, ten tvůj obor, nepatří to náhodou mezi nejtěžší na dostání? někdo mi říkal, že soc. "věci", že je na ně nával snad větší než na práva a medicínu (na které jsou prý údajně letos rekordní počty uchazečů, hlavně prý medína)...
Na naší školu se bere bez přijímaček.
Přítelkyně studuje sociologii a zbylo jich ve druháku už jen málo. Ale nevím, nakolik je to tím, že to má kombinovaně, tedy že se na to mohlo hodně lidí taky vykašlat.
Podle mě, kdo má problém s nižší obtížností, tak si tu maturitu ani nezaslouží. Žádné sraní.
jojo, moje řeč. na co je taky dělňasům a podobným maturita, že? tak prostě budou makat bez papíru, no. a aspoň se s tím nebudou muset srát. tři roky a čau.
no tak to by mělo být přirozené. Kdo nesplňuje, tak: "Raus!!!"
Maturita by snad ani být těžší neměla, aji tak znám dost lidí kteří ju nedajou nikdy. Ale výšku bych ztížil tak trojnásobně. Minimálně humanitní obory.
Nedávno proběhly zprávy o tom, že ministerstvo navrhuje dvouleté bakalářské studium a bůhví co ještě. To už mi přijde jako výsměch.
Ale to je tuším snad jenom pro lidi s dlouholetou praxí v tom daném oboru, což by dávalo smysl. Pokud by to mělo přísně nastavená a dodržovaná pravidla, čili praxe v oboru deset let, minimálně tři roky od maturity, státnice stejně těžké jako na tříletém oboru, tak bych byl pro.
Já si tedy myslím, že by měla být určitě těžší, a to výrazně.
není to tak dávno, kdy i maturita stačila jako jakýsi garant, že ten člověk něco v hlavě má. A byla to opravdu zkouška dospělosti. Dnes by to byla formalita. Jediné, co maturitě dává ještě jakoustakous váhu, je strašení profesorů před ní.
já myslím, že min. na gymplech ještě furt jakás takás uroveň maturit je (těch školníc)... nebo myslíš, že ne?
nedělal jsem gympl, ale když jsem se na škole sešel s lidma z gymplů, tak musím s trochou uzardění přizat, že byli určitě připraveni lépe
Záleží na co. U nás na výšce gympláci nestíhali.
asi je to případ od případu. U nás byli opravdu výš.
Ale ty jsi ekonom, pokud vím. Já studuju informatiku.
jj, však říkám, že je to případ od případu.
U nás na ekonomce taky nestíhali, kromě matiky - tam měli trochu navrch.
To není nic překvapivého, u nás to bylo a je taky tak. Záleží na vybraném oboru.
Je to tak, dnes už to udělá úplně každý a to soudím dle doby nedávno minulé, teď to bude ještě samozřejmější.
To není hlavně otázka studentů, to je hlavně otázka učitelů a redukce škol. Rozložení inteligence dle gaussovy křivky ve společnosti je stále stejné a zkrátka jistá část populace je tak hloupá, že by maturitu zkrátka dostat neměla. Vidím to v našem městě, které je velmi malé, ale je tu přitom 5 středních škol a populační ročníky jsou přitom velmi slabé, takže školy musí brát každého, i když za mě se ještě hodně lidí na tu školu a obor ani nedostalo. Jenže čím méně žáků, tím méně peněz pro školu = propouštění účitelů a to dělá mezi nimi zlou krev, takže se radši smířím s tím, že vypustí ze školy horší materiál. Jeden učitel u nás se snažil učit, ale ostatní mu házeli klacky pod nohy. Proto se mi líbí, že právě Dobeš se nebál zredukovat přebujelo byrokracii a tvrdě začal redukovat počet středních škol. Ovšem ty kroky musí být návazné, včetně změny základního školství i vysokého
Souhlas, jenže kdyby půlka lidí vyletěla, tak to dopadne s ministrem školství hůře než včera s Platilem na Edenu
No už takhle by si někteří kantoři zasloužili lynč.
Ty jsi kantor?
Yap
*yep
Yap
A uplatňuješ styl ala Komenský, nebo spíš ala Cimrman?
alá Hnízdo - rákosky, důtky, biče
sadlo maslo?
A lži a holky
Mazec a zkama jseš?
Chudáci děti.
Děti si nestěžují. Ty taky ne, ty jen rýpeš, protože nemáš co dělat a iritují tě moje příspěvky
Nefandi si tolik. Není to rýpání, pouze konstatování faktů :)
Tvých faktů = zaujatých snůšek žbleptů
Tohle jsi měl napsat, když jsi nedávno popisoval své komentáře, tehdá jsem nevěděl, jak je přesně popsat, vida. :)
vidíš, stačilo se střízlivě podívat na tvé komentáře a bylo to Pokud opět nebudeš někdy nacházet slova, neboj se mě zeptat, rád pomůžu méně jazykově kreativním jedincům
Slova jsem našel, samozřejmě, jen tohle sedí více. Je to taktnější a zároveň naprosto výstižné, takže určitě se můžeš poplácat po ramenou, zde si to zasloužíš. Ještě tu mocnou sebereflexi dotáhnout a bylo by to ideální :)
To víš, jako fanda Barcy mám sebereflexi a kreativnost prostě vrozenou, případně zažitou.
jj, prý je jejich úroveň otřesná. Popravdě se ze "zkoušky dospělosti" stala fraška.
Ale buďme rádi, že ty státní maturity alespoň už jsou.
tak kdo chce uroveň, nůže si vzít tu vyšší, že jo. to už asi taká prdel nebude, si myslim. a až to dají povinně pro VŠ studenty, zas to bude o něčem jinem...
no tak i maturita by měla být jakýmsi garantem vzdělanosti. Takže nejen ta těžší, ale i ta lehčí by měla splňovat nějaký parametry. Teda spíše studenti, kteří ji absolvují ...
to je jasný, no. teďka je to tak, že gympláci, strojkaři, stavebáci a lidi prostě z těch "lepších" SŠ šoupají nohama, že se nemusej nic učit, a učňáci se třesou (což je dobře )...
I státní maturity jsou podle mého hodně jednoduché. Navíc když učitelé v podstatě musí nechat odmaturovat skoro každého
na druhou stranu - letos jsme si to už vlastně mohli bez Slávie nahoře zkusit a popravdě - nebyla to velká změna k horšímu (jestli vůbec nějaká byla). Náboj lize nechybí a nechyběl ani v době, kdy Plzeň vedla o hafo bodů. Ono to zase nebude tak horké.
já nevim, já si prostě ligu bez derby pražských "S" moc dobře představit nedovedu...
určitě je to pro fotbal a ligu mínus. To je jasný. Každopádně jsem se snažil nastínit, že se Slávií nepadá svět.
Tak jako tak si myslím, že se to stejně podaří vyřešit a dokázal bych si dokonce představit, že přesně tahle situace je někým řízená a jde MOŽNÁ o to úplně snížit cenu Slávie, aby pak ten někdo mohl ten klub za šušňu převzít, zachránit a tvářit se jako spasitel.
A ikdyby Slávia opravdu sestoupila do třetí ligy, tak se nahoru vyškrábe do 5ti let zpátky. Já se o ně nebojím. Největším kapitálem klubu jsou tak jako tak fanoušci a ty Slávia má ...
jen teda doufám, že svaz už nedovolí druhý podobný případ, jako byla B1905, kde se podle všeho jednalo o tunel jako krávu, kdy se závazky nechaly v bývalé společnosti a hráči a fanoušci (aktiva) přešli do nového klubu (AFK Vršovice, tuším).
na 90% to takhle dopadne i ve Slavii. není jiná cesta.
No, deska jsme to pekne pokropili Za 2 hodky jsme ve 4 lidech vybrali pres litra, kolik ma zbytek nevim, kazdopadne oziracka to bude urcite dobra
Jj, dneska poslední zvonění. Já si pučil pravou rytířskou zbroj, to sem okořenil svýma papírovýma/dřevěnýma výmyslama, co sme asi před deseti lety s bráchou pořídili na Okoři, a měl sem úspěch až za roh. Pak sme si za část peněz pěkně zaplatili symbolický předsvaťákový pívo a bylo...
V zájmu bezpečnosti by Slavia měla hrát jen před prázdnymi tribunami alespon do konce sezony.
snad Natland nemaže všem slávistům med kolem huby. Zaplatit jen tak 30%,když ještě není zdaleka vše vyřešeno z ní skoro z říše scifi.Kéž by to Natland myslel vážně
Zajímaly by mě reakce firem, které byly v jednání s vedením Slávie ohledně možné pomoci. Platil je sice klaun a tunelář, ale v tomhle měl vlastně pravdu ...
Tak Platil si za to může sám, pořád jen samé sliby a žádný výsledek. Tím včerejším arogantním vystoupením tomu taky nepomohl...
tak to je jasné. Jak píšu - určitě má ruce ušpiněný taky.
Jen si myslím, že to včera Slávii hodně ublížilo a jsem přesvědčený, že i ty firmy, co třeba uvažovaly, že pomůžou, můžou být odehnány. Demence ve vedení, demence na tribunách ... co by ještě mohlo nějakou firmu přesvědčit do tohohle dát svoje peníze? A to vůbec nemluvím, že mediální obraz Slávie je teďka hodně špatný. S tímhle svoje jméno těžko někdo bude chtít spojit.
Firmy, které uvažovaly o pomoci, byly odehnány už dávno a opravdu to nebylo fanoušky. Promiň, ale demenci na tribunách opravdu nevidím. Samozřejmě to včera od některých jedinců překročilo únosné meze, já jsem ale v celkovém hledisku spokojený a šťastný, že i v tomto státě se lidi dokážou vzbouřit. Jestli sleduješ situaci ve Slavii dlouhodoběji, tak jistě víš, kolik slibů například od zimy ten zkorumpovaný policajt pronesl. Včera to opět nezvládl a já mám bohužel pocit, že ta jeho provokace mohla být cílená...
Jsem toho názoru, že teď je naopak neopakovatelná šance, jak si na Slavii zlepšit image. To byl ostatně hlavní důvod, proč do toho chtěl jít Řebíček (prostřednictvím Viamontu). Klub je na dně a ten, komu se ho podaří zvednout, bude mít u slávistů skvělou pozici.
Doporučuji diskuzi u tohoto článku, velmi pěkně shrnuto:
http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/soudny-den-slavie-natland-pujci-na-vyplaty-viamont-je-mimo-hru-kotel-sili
To je taková blbost až to bolí. Slavii Praha má "zachránit" společnost, jejíž sídlo je AT Grigori Afxentiou 8 EL.PA Livadioti Building, Kyperská republika, společnost, která má úplně stejně nejasnou vlastnickou strukturu, jako Slavie. Momentální vlastníci Slavie Praha jsou mimo jiné firmy napojené na Kellnera a další velmi bohaté a vlivné podnikatele. Nemyslíš, že kdyby byla Slavie na prodej a byl to tak výnosný obchod, tak že by do toho nikdo z nich nešel?
Už jsem to tady jednou psal, nicméně zopakuji to: Slavie Praha není na prodej! Ti lidé, kteří tam jsou dnes skryti v pozadí, tam budou i nadále. Nějaká kyperská firma zabývající se poradenstvím na tom nic nezmění. Dokonce předpokládám, že za pár měsíců po krizi ve Slávce neštěkne ani pes. Jen ty miliony a miliony, které klub dluží obyčejným dodavatelům, se stanou nevymatelnými. O dluh Enicu tady vůbec nejde, sami představitelé této společnosti naprosto nepokrytě přiznávají, že Slavie je stále z velké části jejich.
Kde firma sídlí, to v dnešním světě neznamená vůbec nic. Znám spoustu slušných (chceš-li "průhledných") firem, které sídlí např. v Nizozemsku, Kypru, Seychelách atd., to není žádném měřítko slušnosti. Důvodů, proč byly odejity z ČR, je mnohem více, než jen nějaké zakrývaní skutečných majitelů.
Kdo je podle tvého názoru momentálním vlastníkem Slavie?
Zbytek jsou jen teorie, kterých je všude spoustu.
Důvodem proč firmy sídlí např. na Kypru je především otázkou daní. Samotní představitelé těchto společností se vymlouvají na přebujelou českou byrokracii, ale to je jen pohádka pro diváky. Kyperská firma je v čechách téměř nepostihnutelná a nemusí platit takové daně. To, že existují i slušné výjimky nepopírám, ale jejich počet se bude limitně blížit nule.
Co je nejvíce zarážející na této pseudo kauze je fakt, že Natland chce znát vlastnickou strukturu SkS a. s. Přitom sám Natland má tuto strukturu přísně utajenou a jelikož sídlí na Kypru, tak mi věř, že to nebude z žádného prozaického důvodu. Navíc tato firma je velmi blízce napojena na pražské radní, jedna její ředitelka dělá tuším likvidátorku společností pražských radních.
Kdo je majoritním vlastníkem nevím, nicméně jedněmi z těch hlavních jsou Jarolím, Doležal a skupina českých hráčských agentů.
Můžu se tě zeptat kde jsi přišel na ten poslední odstavec?
Asi před 3 měsíci mi nedůvěryhodný zdroj říkal o majitelích Slavie, mj. jmenoval tyto a jiná další jména, která jsem již zapoměl. Také mi řákal, že v plánu je nechat Slavii padnout a nechat do ní vstoupit netransparentního investora. Poslouchal jsem ho na půl ucha, ač to je zaměstnanec ministerstva vnitra a klidně může mít i důvěryhodné zdroje. Nicméně před pár dny se nezávisle na tom investigativní novináři začli k těmto jménům dostávat a jelikož teĎ do hry vstupuje Natland, tak ta "kámošova" teorie vypadá vcelku legitimně.
!!! POZOR ALE!!! vše to jsou jen MÉ domněnky a konspirační teorie, které jsou založeny tu více, tu méně na objektivních faktech.
Ona je dost zajímavá a celkem reálná varianta s tou fúzí s jiným pražským klubem (Dukla?). Slavia krachne, spadne do 3. třídy, podle nové směrnice (zatím neschválené, připravováno Doležalem!) nahlásí fúzi s jiným klubem a od sezóny 2011/12 bude hrát opět 1. ligu. Jediné, co může tuto teorii narušit je to, že při této operaci nesmí zaniknout ani jedno mužstvo mládeže, což by vysvětlovalo, proč ji má Slavia registrovanou zvlášť... To by byla ultratrgédie.
To také vypadá vcelku zajímavě. Nechci a nebudu se ale pouštět na tenký led, protože bych byl nerad jako hlavní zdejší mystifikátor.
Souhlas, těch spekulací jsou opravdu mraky.
Nedokážu si představit že by do toho Dukla šla, když by v tom případě reálně zanikla. Což by byla asi jediná výhoda celého tohohle manévru.
Dukla je jen taková spekulace jako nejpravděpodobnější klub. Nevím, ale vedou to tam obchodníci, na stadion nikdo nechodí, je tam silná slávistická stopa... Beru to zatím jen jako jednu ze spekulací.
Vždyť by tohle nebyla Slavie. Její fanoušci by tomuhle subjektu nemohli fandit. V takovém případě by snad i vznikla Slavie další, ve stylu Bohemky.
Díky, já že jsem za poslední dobu přečetl snad všechno o tom co ve Slavii děje, ale tohle jsem četl jenom od tebe, bohužel domněnky a konspirační teorie jsou jediné co nám zbývá protože informace co se děje ve skutečnosti se ven stejně nedostanou .
Pravdu se asi nikdy nedozvíme. Těch teorií je opravdu spousta, počínaje novou společností Slavia Praha Limited, která byla založena v GB českými lidmi, přes kyperského investora až po politické zájmy. Ukazuje to však jen na slabost ČMFS, která si nechává s prominutím srát na hlavu.
Souhlas, takže nám stejně nezbude než čekat jak to dopadne.
Tak samozřejmě, že většina to dělá kvůli daním, ale jsou i výjimky, na tom se shodneme. Popravdě řečeno, kdyby se mi to finančně vyplatilo, udělal bych to úplně stejně, protože v tomto státě za odvedené finance nedostaneš adekvátní náhradu. Ano, Natland je napojen na pražské radní, což je ostatně jediná možnost, jak Slavii dostat do rozumných rukou. Poté, co praskly "investice" některých městských částí (vedené ODS) prostřednictvím Key Investments do dluhopisů E Side, je to jasně politická záležitost. Opravdu se těším, až přijde doba a lidé těmto politickým mafiánům vystaví účet. Člověk ani nemusí chodit daleko pro další příklad - tréninkové centrum Sparty na Strahově ve spojení s bývalým primátorem Bémem. Promiň, ale agenti a Jarolím, to je prostě nesmysl.
Ale já pouze říkám, že JArolím a Doležal v tom jedou taky..ne, že oni jsou ti hlavní. Navíc to jsou jen mé domněnky založené na relativně neobjektivních faktech. Naprosto s tebou souhlasím, že tady se jedná o obyčejný politický komplot, který přes svoji E-side company ze zadu dirigují politici nejen pražského magistrátu. Mě nejvíce racionální verze přijde ta o snaze E-Side převzít Slavii, nic víc.
Zakládat si firmu, tak to dělám taky mimo ČR, je to výrazně jednodušší než se patlat s českými úřady.
V odvolání jim tu licenci svaz ještě velmi rád přidělí...
Nechápu proč tohle neřek včera fanouškům. Mohl bejt klid. Navíc nevim jak ho mohlo napadnout jít před ten dav, ve kterym je vždycky pár chudáků co chtěj jenom dělat bordel, a říct jim to samý kvůli čemu jsou naštvaný. Měl si vzít někam stranou zástupce fanoušků a říct mu že jednaj s Natlandem a že už nějaký peníze dali, že jednali s Enicem a že to nejde vyřešit ze dne na den.
Pokud se stane cokoliv jiného, nežli zbankrotování Slavie a její následné přeřazení do 3. ligy, tak budeme svědky naprosté degradace ČMFS.
O Ústí se zajímat nebudou?
koho se*e že ústí nedostalo licenci?
Nemyslim si, že je někdo zachrání... Zatim to všechno nasvědčuje tomu, že to bude předem ten připravenej, nechutnej tunel.. Jak už se tady píše, klub začne jakoby od nuly, jen pod trochu jinym názvem společnosti a ty, kterým dluží(ENIC atd.) se svejch peněž nikdy nedočkaj, protože jakoby ''zkrachuje''.. Neskutečný a i směšný, co se v týhle době může všechno v naší republice stát
Jen by mě ještě zajímalo: To zůstane i to dosavadní ''vedení'', jestli teda vznikne nová Slavia?
i kdyby Slavie spadla do ČFL o derby se stejně nepřijde. Až Sparta vypadne z pohárů, tak se nějaký středeční večer uspořádá "přáteláček"
a případně se to "náhodně" nalosuje
maybe
Eventuelně se dohodnem, jestli postoupí vaše áčko do 2. ligy, nebo jestli sestoupí naše béčko do třetí. Pokud nám to teda nepřekazí ta soutěž juniorek.
zaplaťpánbůh za toho Prose, ten to aspoň tuneluje decentně aby to mohl někdy prodat
http://fotbal.sport.cz/clanek/186089-ze-strahova-obvinili-slavii-zapas-jste-nezvladli-i-kdyz-jste-tvrdili-pravy-opak.html
...jinak o tom informoval i německý Sport Bild...
http://www.ahaonline.cz/clanek/sport/58360/pul-miliardy-tolik-chce-sisak-za-slavii-bez-licence.html
je to sice AHA, ale vůbec bych se nedivil kdyby to byla pravda..
http://www.youtube.com/watch?v=73bzF7NTyOg
co lze čekat od Kyperské společnosti ........ možná další tunel
Nechapu proc tu kazdej nadava na Platila, kterej je akorat zamestnancem Slavie a snazi se pro Slavii udelat vsechno mozne...
Protože přišel před diváky jako ten nejarogantnější rétor na světě, prakticky se jim přišel vysmát. Přitom nepřinesl nic novýho, jen ty prázdný kecy, který posloucháme už měsíc. Není divu, že je teď pro mnoho slávistů trnem v oku.
Souhlas, pouze bych doplnil, že to posloucháme již minimálně 6 měsíců.
Jo, samo, jenom teď ten měsíc to gradovalo furt po tý samý linii no.
Protože to je de facto jedinej člověk, na kterýho si můžou ukázat prstem, ostatní vyjma Sisáka neznaj ...
Pěkně nevděčná pozice... Na druhou stranu, určitě dobře placená
http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/miroslav-platil-odesel-od-policie--174867
A jeho kroky ve Slavii nechám raději bez komentáře...
dolare taky mi to tak příjde....
Z mého pohledu nejlepší řešení pro Slávii sestup do 3. ligy, restrukturalizace, nový majitel a budovat od začátku - sestavit kádr z mladých hráčů, kterým jméno SK Slavia něco říká, zbavit se přeplacených starších hráčů a s pokorou se vrátit za 2 roky do GL s tím, že budou namlsaní a chtít hrát o titul s dlouhodobou koncepcí založenou právě na těch mladých hráčích, kteří se během doby v nižších soutěžích rozehrají.
Zachraňovat ligu a hrát s přestárlým nebo nekvalitním kádrem v druhé polovině ligy pro mě není SKS, to není řešení. Musí se vrátit k tradicím.
A když jsem si to po sobě přečetl, tak jsem rád, že střízlivím, ten první odstavec ve dvou větách je šílenej
Btw kdyby někdo známej šel na pražskej Majáles, dejte vědět, telefon máte snad, popřípadě BJ má
Jdete tam, jo? Já jsem chtěl taky, ale válčíme se Slovanem a pak už hraje prd. Chtěl jsem jít před fotbalem, ale to už také není reálné.
Já tam jdu, ted jsem se vrátil ještě na kolej a je to pohoda tam
Věřím. Hrajou tam dobrý kapely. No, ale teď už bych si asi nestihl zařídit vstup zadara.
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=699378
Až teď se o tom začíná mluvit.
Formana sem slyšel i v nákym spotu v rádiu.
Výborně
třeba tak fanoušci nakonec Slávii opravdu zachrní, jelikož klub připomenou dalším zájemcům
Jen ať se v tom média šťouraj víc a víc...
v Německu o tom mj. informoval Kicker a Sport Bild, takže si toho všimne snad každej
No uvidíme. Natlandu sice moc nevěřim, ale co. Lepší než nic. Nebo ne?
Nezbývá nic jiného než doufat že to myslí dobře.
No další tunel (jestli teda vůbec je co tunelovat, toť otázka) by případně lepší než nic nebyl.
No právě. To radši začít v té ČFL.
Sakra, ani nevim, jestli mám chtít, aby nás Natland "zachránil".
Nevim jestli to bude zrovna ten Natland ,ale podle mě stejně zasáhne nějaká vyšší moc a Slávka nespadne.P.S. TITUL PATŘÍ NA LETNOU !!!! SPARTA
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele