Záložník Dočkal vzal vedoucí gól Lotyšska na sebe
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Procházka se vrátil do sestavy a útočnou hrou přispěl ke gólu
29.03.2015, 22:06
Vácha byl po Lotyšsku zklamaný, na lavičce si připadal nezvykle
29.03.2015, 16:42
Rosický: Zápas s Lotyšskem je facka, ale nesmíme panikařit
29.03.2015, 11:49
Pilař zachránil remízu s Lotyšskem, ale byl zklamaný
29.03.2015, 09:37
Vrba po remíze s Lotyši litoval, že Češi nezvládli roli favorita
28.03.2015, 22:30
Vítězná série je u konce, bod za remízu 1:1 zachránil Pilař
28.03.2015, 19:57
Komentáře (133)
Přidat komentářPlašil je profesinál a tohle měl zvládnout, kord s jeho zkušenostma... Prosím ať už ho tam netahá...
Může ho tam tahat, ale měl by mu dát jinou pozici v týmu.
Třeba nosiče pití.
třeba
Předešlý zápasy byl vynikající.
*předešlý zápas
Proti Islandu byl slušnej, ale ti byli dopředu nuloví. Jakmile musí řešit nějakou větší defenzivní práci, tak hoří, vždycky to tak bylo, nemá vůbec defenzivní myšlení. Na pozici defenzivnější záložníka ve 4-2-3-1 prostě hrát nemůže a já bych ho do tý středový dvojky nedával vůbec. To se potvrdilo i při téhle situaci, kde byl posledním hráčem a každý ví, že v takovou chvíli se prostě NESMÍ ztratit míč.
Tak on hlavně ztratil ten míč dost nebezpečně 3x během pěti minut svým špatným pohybem a strašnou přihrávkou. To si prostě nemůže dovolit...
Jo, toho jsem si taky všimnul Riskantní přihrávky z hloubky pole, který hrozí akorát nebezpečným protiútokem.
To je možný, ale prostě hráč s jeho zkušenostma nemůže takovým stylem zazmatkovat, i když to nečekal.
Plašil hrál dobře, narozdíl od Daridy nebo Dočkala ve středu pole
Aaaa stop!
Od Daridy? Plašil měl za jeden poločas tolik ztrát, jako Darida za celý zápas.
Na rozdíl od všech médií a fanoušků co hází ztrátu bodů na Plašila, bych naopak Plašila vyzdvihl jako jednoho z nejlepších na hřišti. Zdaleka nejhorší bylo sparťanský trio Dočkal, Krejčí, Lafata..
Pokud to bereš z lotyšskými pohledu, tak Plašil jednoznačně jeden z nejlepších na hřišti Jejich klíčový hráč.
Čekal jsem že se najde blbec jako ty... Ano Dočkal je hrozný i ve Spartě... Ostatní za to nemohou, Krejčí a LAfata nemůžou za to že nedostanou pořádnej míč...
Celá hra česka byla děsná, právě problém začínal u Plašila, kterej nezvláidá ve středu pole defenzivu ani rozehrávku.. Vácha měl být na jeho místě 100%.
Dále nechápu nasazování Procházky, tenhle obránce se mi nikdy nelíbil a nemá v repre co dělat, je tam spíš z protekce..
Doufejme, že Vrba se ponaučí s chyb a že hráče z formy nebude dávat na hřiště, tak i hráče kteří na to nemají...
Do dnešního zápasu jsem očekával hru na dva útočníky.. Tak to beru i jako prokauč Vrby
Krejčí?? ... oh please STFU ... jinak s Plašilem souhlas. Procházka dnes nepropadl.
dementní spartan na scéně Krejčí posral na co šáhnul, dočkal byl naprosto neviditelnej, jejich pohyb byl naprosto nulovej a ti hráči to neměli kam dávat z toho středu. Že Plašil nezváldal rozehru? Vždyt to tam kočíroval s rosickým
Procházka je lepší jak Kadlec, proti Holandsku hrál výborně a dneska byl opět tím lepším stoperem.
Ano hráče z formy má poslat do háje, takže konec kadlecům, lafatům, dočkalům a hlavně zoufalci tohoto celýho roku Krejčímu, ten kluk je totálně mimo a momentálně má sotva na ligu...
Jestli jsi očekával 2 útočníky, tak je vidět, že vůbec nevíš o čem mluvíš a vůbec nesleduješ fotbal a jen si vlastně tím podtrhnul tu demenci, co jsi napsal
bohužel Lafata,Dočkal,Krejčí jsou bez formy a hráli špatně a co se týče Procházky,tak hraje velmi dobře.Určitě lepší jak Kadlec.
co chceš od pseudofanoušků, kteří nepoznají kvalitního fotbalistu na míle daleko. Jeden z mála s kterým si to Rosa může tuknout a něco vymyslet a oni na něj plivou. Kdyby to byl takovej looser jak každej tvrdí, tak by to radši Rosa posílal jinačím hráčům, ale jelikož on sám vidí, že s jinýma si nenarazí, tak to mluví za vše...
Bořku, Bořku
škoda, je krejčí a dočkal nemají takovou formu jako na podzim :(.. Pilař dneska a jako vždy výbornej
Diplomaticky to svedl na Limbu. Well played
Škoda, že to nesvedl na pana Buriánka. Ten byl v 3. řadě ve VIPce taky úplně sám
Kde prosim te?
U mě doma.
..mas zrejme zaplznenej mozek,uz je branis i tam,kde na ne nikdo neutoci
Nebyla to Bořkova chyba, byla to Vrbova chyba. Vždyť i my fanoušci Sparty poslední týdny vyčítáme Lavičkovi, že je připosr*nej a bojí se posadit právě Krejčího, Dočkala a Lafatu, právě proto, že na to teď nemají a hrají strašně, no a co Vrba neudělá... ...dá je do základu repre.
Já si to říkal taky. Jenže na druhou stranu se Vrbovi rozpadla půlka obrany + M. Kadlec, který je úplně mimo. Jiná obrana a jiná ofensiva už asi na něj byl moc velký zásah do konce hry, protože by to vlastně znamenalo úplně jiný tým.
Holt bude muset Vrba ještě získat hodně repre zkušeností, aby dokázal správně najít rovnováhu mezi sehraností a aktuální formou. Na druhou stranu je vidět, že mu to myslí, neboť do druhé půlky nestřídal kus za kus (jako my v diskuzích), ale střídání vedla ke změně postů a tedy i stylu hry.
To máš asi pravdu, ale aspon jednoho z těch 3 mohl nahradit někým jiným, i přes ty změny v obraně.
přesně tak to je .....
Kadlec Měl hrát místo Krejčího, je výborný...
a v útoku Necid základ....
Necid nééé, ten má právě ještě horší formu než Lafata, ale měl tam být určitě Kadlec a Pilař.
jenže není nikdo jinej.....
Tragedi to ta počáteční radost rychle vyprchala.. ale já to veděl.. Vrba hype byl zbytecný
Hm, po jednom zápase.
a co? Finale se taky hraje na jeden zápas.. priste jedna prohra muze znamenat nepostup na euro..
Máme 13 bodů z 15. To nikdo nečekal. Je fakt, že jsme částečně znehodnotili výhru nad Holandskem, ale pořád máme luxusní pozici, takže bych to nehrotil. Když nevyhrajeme nad Kazachstánem, tak se můžene bavit o problémech, ale zatim je ještě brzo.
Po zápase, kterej jde ale čistě na jeho vrub
ne?
Ne, on nemůže za to, že Necid nedá pomalu z malého vápna gól, nebo že se Lafata šmajdne a Dočkal se nedomluví s Plašilem.
Postavil Krejčího, Dočkala a Lafatu, který jsou na jaře úplně z formy. Naopak Kadlece, kterej zatim ve Spartě o třídu převyšuje ostatní, tam hodil na 10 minut. Sestavu zvolil špatně, a to jeho vrub jde.
tak je pravda, že tentokrát moc nestál za svou tezí, že bude nsazovat hráče podle formy. chápu, že chtěl nechat sestavu z vítězných zápasů a rozhodoval se mezi formou a sehraností, zvolil sehranost..bohužel to nevyšlo.
Tak třeba zrovna Pilař s tím týmem už taky něco odkopal A Krejčí byl zrovna teda hrůzostrašnej...
Krejčího jsem vůbec nepochopil. Posledně hrál takovou píču, že Lavička snad poprvý ve Spartě střidal o poločase. A stejně hrál od začátku.
Může ale za to, že nasadil útočný trio úplně bez formy. Taky tomu odpovídá počet vypracovanejch šancí v prvním poločase.
Ovšem když ho lidi pomalu posílají ven za to, že jsme holt nedobyli beton Lotyšů, ale jsme stále první ve skupině, tak to už je trochu přes čáru, nemyslíš?
Rozhodně. Já jen říkám, že si za tenhle zápas zaslouží i kritiku.
Navíc psal to SS. Ten se svejma komentářema dlouhodobě míjí s pojmem člověk
já bych to nehrotil, pořád máme třeba o 7 bodů víc než slavní Nizozemci, kteří navíc zatím tečou doma s Turkama. Pokud nám nevyjde jeden zápas z pěti, tak je to pořád dobré.
Dočkal, Krejčí i Lafata (i když ten ty míče ani nedostával) naprosto tragický ... jak s touhle ofenzivní trojkou může sparta myslet na poháry to fakt nechápu ... ani ten kadlec tomu nijak zvlášť nepřidal
Tak Kadlec hrál chvíli. A za to, že ho to sešívané nemehlo trefilo, nemohl.
Ale mohl, má s tím počítat. Naštěstí byl v offside a clonil brankáři, takže to nakonec nemusí nikoho trápit
Dal bych pero do ohně za to, že by to pomezní rozhodčí nepobral a ofsajd by nepískl, měl to prostě daleko líp kopnout. Ale to byla taky Vrbova chyba, dát tam útočníka, co půl roku nedal gól, co čekal? Jak jsem řekl, tento zápas prohrál Vrba.
Kadlec přišel pozdě, měl být od začátku...
Náhodou je to na český poměry luxusní ofenzivní trojice.. akorát sou teďka z formy.
Nedá se....každý den není posvícení. Pořád to mají kluci stejně ve vlastních rukách (nohách). Tak uvidíme jak budou vypadat další zápasy....
Trochu ten zápas připomínal ten na EURU 2004. Tam taky Lotyši vedli a naši pak hráli do plných. Podstatnej rozdíl byl v tom, že tenkrát jsme měli Poboráka, kterej do vápna posílal jeden přesnej centr za druhým. Dneska tam těch centrů moc nelítalo a když už, tak nebezpečný byly jen zřídka
Taky je rozdíl centrovat na Kollera a na Lafatu, obzvlášť v jeho současný formě.
Věřím tomu, že kdyby Lafata dostal kloudnej balón, tak góla dá. Já nevím, proč se pořád mluví o jeho špatný formě. Kolik zápasů mu to tam nepadlo? Asi tak čtyři? U jiných útočníků to není žádná tragédie, když čtyři zápasy nedá gól, u Lafaty se to hned řeší. Jenže mu nikdo nedá pořádnej balon ani dneska, ani ve Spartě poslední dobou
Dvě dobrý šance dneska měl. S Teplicena dal regulérní gól, kterej mu neuznali, ale jde vidět, že to není úplně ono. Hlavně u útočínka jeho formátu je těch pár zápasů bez gólu znát.
U něj je to kombinace toho, že přišel Kadlec a asi se to trochu projevilo na Lafatově roli, už se nehraje tolik na něj + vliv taky má asi sebevědomí, protože nedá v každým zápase gol a hned se to řeši v médiích + hraje roli i smůla (nebo spíš nepochopitelná demence rozhodčího) , kdy mu nebyl uznán ten gol proti Teplicím. Myslím, že jak mu to tam spadne, tak se zase rozjede
Taky mu určitě nepřidala ta hysterie okolo toho nafilmovanýho pádu.
nechápu jak někdo může kvůli tomu gólu nadávat Plašilovi ... Dočkal dneska nejhorší na hřišti ...
Vrba by měl přestat sázet na trio Sparťanů Krejčí,Lafata,Dočkal jsou z formy už dávno - stsčí se podívat na Spartu. Pilař je o třídu výš než Krejčí a Vrba nasadí děcko Krejčího co jen odevzdává míče. Lafata ani hru ve vápně už nezvládá - je na hrot prcek a prohraje všechny souboje a Dočkal co centr tak odkop od brány.
Prcek? vždyť má 180cm
Suchy, Vaclik, Vacha, V.Kadlec, Pilar. Vsichni meli hrat zaklad. S tim Plasilem si uz dela prdel, Kadlec jako lidr obrany? Katastrofa...Lafata taky mimo...uz je starej, melo by se davat vic sanci mladym...Porad jsme jen priposrani ze vseho...Krejci nema v narodaku co pohledavat...Vim, jsem moc kriticky, ale proste vidim, jak nam ujizdi vlak porad...krome Rosy a Pilare si tam nikdo nic nedovoli..Hra jen takova, aby se neudelala chyba...V Norsku Odegaard zaklad v 16 letech a u nas se bojimr 18ti leteho Cerneho dat do U21...strasne priposrani a malo sebevedomi...
Nevšiml jsem si, že by Rosa nějak hýřil kreativitou dneska.....Naopak třeba Gebre se mi (nejen) v tomhle ohledu strašně líbil. Bylo na něm vidět jak si věří a zahrál velmi dobře
Omlouvam se, Gebre skvely vykon...sebevedomy, aktivni...Rosa se snazil jit hodne do kolma, nehral to pouze priposrane do stra..to se mi libilo...
Mně právě přišlo, že bylo naprosto zbytečný to cpát tím přeplněným středem. Chtělo to cpát víc do stran a sázet do vápna jeden centr za druhým - už jenom proto, že když má tým v útoku Necida s Lafatou, tak se tahle taktika přímo nabízí. V Plzni to Vrba po stranách tahal dost a vycházelo to, tak škoda, že to dneska taky nezkusil
To si prave nemyslim...Ti obri vzadu umeli prave jen hlavickovat..
Ale pokud se povede centr i náběh, tak pak to má sebelepší hlavičkář v obraně těžký. My jsme tam měli po centrech dva slibný závary, jednu pěknou hlavu, kterou golman vytáhnul...Podle mě škoda, že to nezkoušeli víc
No vidíte, jste dva a už se nedohodnete,jak se to vlastně mělo hrát. Po oznámení soupisky před kvalifikací se tady na EF ozvalo hafo lidí, jak to ten Vrba špatně poskládal. Po čtyřech zápasech by mohl Vrba kandidovat na prezidenta, no a teď po té remíze už je to zase kokot, co nepochopí jak a s kým to má hrát. Vyjma Pilaře,Gebreho a možná Limberského, to prostě nešlo nikomu a to se prostě stává. Nemusíme chodit daleko - Holandsko. Vrbovi bych tu, ale opravdu něco vytknul a to, že asi přijal za svoji tu Ličkovu myšlenku, že by se měly standartky rozehrávat na krátko. To nám dělalo ve hře pořádnou paseku.
No jo, ale taky prohráli 5:1
tak taky Norové vytekli 5:1 že jo...podívej se na sestavu Italů, slabá jak čaj, jediný schopný hráč je tam Veratti a jsou blízko prohře s Bulharskem (!), Nizozemci prohrávají doma s Tureckem...prostě každý to občas dojebe, dnes se to stalo nám a aspoň Pilař zachránil remízu. Není třeba být hned tak negativní.
Jsem hodne kriticky, ale me to proste vadi...Podivejme se jakym smerem jde fotbal v Nizozemsku, Belgii, Rakousku, Skandinavii...nejde pouze o aktualni vysledky, ale taky o perspektivu do budoucna...o celkovy pohled sveta na cesky fotbal...o nase hrace neni takovy zajem, jako o hrace z vyse jmenovanych statu...je to strasna skoda..myslim, ze talentu by bylo dost, jen by je musrl nekdo vest spravnym smerem...no...to je na dlouhou diskuzi...proste se mi nelibi, jak se u nas momentalne dela fotbal..
To je pěkné, že se ti to nelíbí, ale evidentně tomu moc nerozumíš.
Sám chceš dávat šanci mladým, přitom nemáš nejmenší ponětí, že ti mladí s pár výjimkami, které si už rozebrali zahraniční kluby, na to nemají. Drtivá většina mládežnických úspěchů ČR je založena na tom, že se dovednostni jednotlivců už i v klubech zabíjí na úkor taktické vyspělosti. Což se pcohopitelně projeví v pozdějším věku. Vrba v tomhle opravdu nemá kde brát, a pro hráče typu Mašek nebo Černý je zahraničí v brzkém věku nejlepší možná cesta.
Dále odepisuješ jednoho z nejlepších hráčů kvalifikace Plašila. Na úkor čeho? Demence Dočkala, nebo nepovedené pětiminutovky v jendom zápase? Na jeho místo bys chtěl koho prosím? Váchu, který má nejvýš na Spartu? Stále TOP brankáře nahrazuješ talentovaným Vaclíkem, který ale Čechovi úrovně zatím nedosahuje (sám na začátku angažmá ve Švajcu byl průměrný, teď je to jiná písnička).
Souhlasit se dá tak s tím, že hrát asi neměl Krejčí a příležitost mohl dostat i Suchý. Kadlec má taky dobrou formu, ale z pozice náhradníka toho udělal daleko víc, než kdyby hrál do toho bloku od začátku.
Nevím všechny tvoje příspěvky působí jako od typického českého hospodského burana, který bude nadávat vždycky a na všechno, a kdyby náhodou Češi vyhráli EURO tak to bude díky hnusné hře a shodě náhod, nebo najednou budou nejlepší na světě a Vrba bude víc než Mourinho. Po první prohře bys je ale stejně odsoudil...
To mi chces namluvit, ze napriklad v Nizozemsku maji vice talentu do 12 let nez v Cesku? Ne. Maji jich tam stejne, jen s nema dokazi pracovat dal a smerovat je spravnym smerem. Tady se jen od mladi krici na kluky: Bez chyby! Nehraj si na fotbalistu! Kopni to radsi do hajzlu! To, ze rikas, ze Vrba uz nema kde brat je pravda. Kazdopadne takovej Kadlec uz mohl rok hrat zaklad v repre, Vydra se mohl vyrazneji prosadit. Suchy mel byt vedle Sivoka jasnej. Vaclik by si zaslouzil byt jednicka. Dekujme za vsechno Cechovi, ale bohuzel, roky nezastavis. Nepovazuji se za hospodskeho burana. Bohuzel vidim realitu. Momentalni uspech v kvalifikaci je krasny, jsrm rad za ty body, ale do budoucna to nevidim moc dobre. Musi prijit zmena, musime se ucit od zemi, ktere jsem jmenoval. Sam jsem hral proti tymum z Turecka, Holandska, Nemecka. Vzdy jsme uspeli jen taktickym vykonem, ale individualne byli nekde jinde. A tak je to i v mladeznickych a nasledne i v seniorske reprezentaci. Kazdopadne chvalim tvuj optimismus. Vim, ze jsem az moc kriticky.
Ten gól byl naprosto jasně Dočkalův. Plašil takovou přihrávku nečekal, protože byla prostě debilní. V okamžiku rozehry proti němu startují dva Lotyši a je vidět, že nevěděl, jak má tu situaci vyřešit. Celý to trvalo sekundu, během který musel zareagovat na Dočkalovu demenci, stihnout být u míče rychleji než soupeř a nějak ho uklidit do bezpečí, což jako úplně nešlo, když měl všechny úhly pokrytý startujícími hráči soupeře..
Jinak ten zápas hrál v podstatě průměrně a v těch ostatních utkáních v kvaldě byl dost dobrej. Nějak odepsanej hráč to myslím není, pokud se mu najde správná role. A těch mladších zjevně taky moc nemáme.
jeden palec je málo
musel to vyřešit rychle ale co udělal bylo to vůbec nejhorší co mohl, vždyť podobnou příhru by ten Lotyš nedostal ani od jiného Lotyše, navíc byl tak pomalej, že nestihl ani fauloval toho Lotyše, kterej ho předběhl, naprostý příšerný co předvedl Plašil, zaslouženě ho Vrba neposlal do druhé půle
Souhlasím, dojebal to Dočkal, nicméně nečekal bych, že tak zkušenej hráč, jako Plašil, zazmatkuje takovým způsobem. Bavíme se o top úrovni, takže by měl být schopnej si to nějak vyhodnotit a ne zahrát tak, jak zahrál. Ale první impuls jde od Dočkala, to jo.
Darida už nikdy
bohuzel pod Vrbou bude hrat porad. s tim nic neudelame
Bohudík.
6 minut. To snad ne
Nechapu co mate proti Plasilovi, mne se dneska libil jak hral..
stejné EF karma jako u Casillase, Piquého a dalších, kde se bude aktuálně hráč hodnotit díky formě z předešlých x měsíců a celkového nabitého dojmu z jeho nepovedeného období.
tak Casillas je opravdu mimo..
Prosím zase tahle diskuze Já sleduju Real pravidelně, a ačkoliv jsme zaujatý, tak kdyby chytal tak jako před tím svým zraněním pod Mourinhem, tak bych taky prosazoval to nejlepší pro klub - Keylora, kterého mám jinak rád. Ale Iker je momentálně pořád širší evropská špička a to, že jsi viděl jenom utkání s Atléticem a Schalke na tom nic nezmění
A co udělal?
narozdíl od většiny hráčů alespoň nahrál a něco vymyslel, ostatní byli na úrovni lotyšů dneska...
Opravdu hezky to Plašil vymyslel..
no hezky to vymyslel hlavně ten dement dočkal, ten měl jít v poločase dolu spíš než plašil
Nahrál na dva metry. Strašně ztrácel. Do osobních soubojů nulovej. Nevim teda. Mě nenadchnul. Vácha/Hubsch by tohle asi zvládli taky a asi by i něco přidali..
Bohužel nejhorší na hřišti a ještě to korunoval tím, jak tam sebou plácl o zem. Sice bych ho neodepisoval, ale tyhle sparťanské manýry v podobě filmování ať si nechá s Lafatou na ligu a nedělá ostudu.
Stačilo tu poslední střelu trochu zvednout a tušim, že to byl ten dřevák Necid, to dá po zemi do chumlu ...
Nevím, jestli Jarda Plašil minule jakž takž zahrál, tak včera to zas pohřbil, tak zkušenej hráč nemůže takovým stylem zazmatkovat. To, že kopem standartku a všichni jsou vlezlí ve vápně a náš poslední hráč stojí 3 metry před vápnem, to nekomentuju, to smrdělo brejkem i kdyby to Dočkal s Plašilem nepohnojili.
Trošku mě překvapil Vrba s Lafim, kterej je totálně z formy a přesto byl v základu. No a Krejčí, to je kapitola sama o sobě. Nechápu, co na něm kdo může vůbec vidět... Škoda Rajtyho, vlevo mohl být Pilař a vpravo Rajty, třeba.
proč tam serete albína furt ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele