Záložník Pospíšil se upíše Olomouci do roku 2017

04.12.2012, 17:54
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (213)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Stejne pujde do SPARTY!

Reagovat
cubinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kam?

Reagovat
smazaný uživatel

nehrál by

Reagovat
smazaný uživatel

Místo by se pro něj určitě našlo.

Reagovat
smazaný uživatel

tojo, Grajciar odchází, takže jedno místo je volné

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, že odchází? Nebo tak soudíš z mého komentáře, kde jsem napsal, že si asi balí kufry ?

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, vubec nehraje a Lavička říkal na chatu, že se nad jeho budoucností zamyslí.. tak bych to viděl na odchod

Reagovat
r.mrazik

rikal to lavicka...ze nejspis pujde

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytečný, máme Holka, nejlepšího středního záložníka v lize

Reagovat
Petr325

Ten byl dobrej

Reagovat
Rssa

Jen ať ho do budoucna nezláká Varna nebo Belmondo.

Reagovat
Aris1914

Snad ne, ale pomalu horší jak Varna nebo Belo je Sparta.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam nepůjde.Tam by i po Varně patřil k nejlepším.

Reagovat
exse

Pokud ho nezlákali teďka, tak ho už nezlákají, ikdyž bych ho rád někdy potkal na Varně.

Reagovat
smazaný uživatel

Varna Belmondo.

Reagovat
Swarley

jedině Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Odkdy je tu tolik Olomoučáků?

Reagovat
Jajinek

vždyť ty kluby stojí za úplně stejný hovno

Reagovat
Rssa

Hospody jsou lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

No úroveň sice není nic moc,ale když už někam chceš,tak Varna nebo Liquid. Třeba v Belmondu jsem byl jednou a stačilo.

Reagovat
Jajinek

já mám rád od dob studií stedentské kluby...15ku, s-cube.

Reagovat
smazaný uživatel

To zas jo,ale tam není akce každej den/ob den.

Reagovat
Rssa

Pokud ses tam vyskytoval někdy v rozmezí 2004 - 2011, tak jsme se museli někdy potkat.

Reagovat
Jajinek

to je dost možný...2005 a občas se vyskytnu v pátky i soboty i nyní...

Reagovat
Hafna

Učko

Reagovat
sosna

Přesně.

Reagovat
Swarley

mi to neříkej, já tam chodím maximálně jednou do roka a to většinou kvůli nějaké slečně, jinak se tam nedostanu...ale když už do nějakého klubu, tak právě Liquid

Reagovat
Hafna

Reagovat
smazaný uživatel

tam jsem se taky párkrát zliquidoval...

Reagovat
smazaný uživatel

děláš si srandu? Byl sem tam minulou středu na nějaké Italské párty a kdyby to šlo, byl bych tam doteď!!!

Reagovat
centos

Jak to probíhá taková party?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
centos
Reagovat
Minister

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V Belmondu byl ve středu nemožně ztřískanej :-D

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes sem slysel, ze pry se ma Varna rusit...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem slyšel že po novém roce údajně.

Reagovat
Robbie

paráda, doufal jsem že do Sparty nepůjde

Reagovat
smazaný uživatel

Hlupák hloupý..

Reagovat
Rssa

Pročpak?

Reagovat
smazaný uživatel

Měl jít do Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

Prodloužení smlouvy neznamená, že nemůže přestoupit...

Reagovat
Robbie

v lednu určitě nepřijde

Reagovat
smazaný uživatel

Sigmákům se u nás obvykle daří a stanou se z nich velcí sparťani. Nezlobil bych se, kdyby k nám Pospíšil šel, když ho tu tak všichni vychvalují a vidí v něm nového Rosického (už jenom kvůli tomu by měl jít do Sparty).

Reagovat
Rssa

Co by tam dělal? To už by mohl jít spíše do lepšího do Plzně.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim tebe.. Do lepšího.

Reagovat
Rssa

Jistě. POkud by vůbec někam musel v rámci ČR přestoupit, tak do Plzně. Ale stejně to půjde rovnou do zahraničí, zbytečně by ztrácel čas ve Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim tebe.. Plzeň je krátkodobá záležitost, Sparta bude velkoklub vždy.

Reagovat
Rssa

Co to má společného? Zbytečně by lozil do Sparty,kde nemá spoluhráče, kteří by mu něco dali.

Nejlepší by bylo, kdyby pěkně zůstal tam kde je a rostl.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim tebe. Matějovský, Jarošík, Lavička by mu neměli co dát? Tady jde hlavně o ten klub.. V Plzni tam za rok nemusí být jedinej hráč, kterej by ho převyšoval.

Reagovat
smazaný uživatel

To ve Spartě by ho nepřevyšoval nikdo už teď.

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlec, Krejčí, Kweuke sou lepší už teď + další hráči na skoro stejný úrovni

Reagovat
Rssa

Tak snad jen Matějovský...Jarošík je obránce. Vzhledem k tomu, že Horváth je lepší než Matějovský a Vrba lepší než Lavička, tak pořád je Plzeň vhodnější.

No a vzhledem k rotaci trenérů a hráčů ve Spartě je Plzeň i stabilnější pro rozvoj hráčských kvalit.

Reagovat
smazaný uživatel

Sám víš jaká je to hovadina, co jsi napsal.

Reagovat
Rssa

Zatím tu jen plácáš. Chtělo by to ukázat, že nemáš jen na hubě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Horváth má větší zkušenosti, ale kvalitativně je pod Matějovským.. V Plzni mají vyjímečné období, hráče si tam vypiplal Vrba. Jenže Vrba nebude v Plzni do konce kariéry. Na Plzni není nic jistého, ve Spartě bude pořád ve velkoklubu. Jarošík byl půlku kariéry záložník, proč by mu svoje zkušenosti nemohl předat?

Reagovat
Godwinson

Reagovat
Rssa

Tak teď už aspoň vím, že to celé bereš velmi odlehčeně. Pěkné výmysl.

Reagovat
smazaný uživatel

Co je výmysl? Že je Sparta u nás velkoklub? Že je Plzeň oproti ní malej klub se dvěma roky úspěchu? Že je Horváth kvalitativně pod Matějovským? Nebo že Jarošík hrál půlku kariéry jako záložník?

Reagovat
Rssa

Horváth je kvalitativně výš než Matějovský, i když pokles se o něj čekat dá, pořád je to pro zaučení daleko daleko daleko lepší vzor než Matějovský. Kolik že Vrba přežil trenérů Sparty? 3? 4? Proč si myslíš, že by na Pospíšila nový trenér Sparty vsázel? A nový trenér Plzně nevsázel? K čemu je mu dobré, že Sparta má největší rozpočet, ale už několik let pravidelně mrhá svým potenciálem?

Reagovat
smazaný uživatel

Matějovský má na hru Sparty neuvěřitelný podíl.. Ale dobře, tady je to diskutabilní a dokázal bych uznat, že si myslíš, že to tak neni..

Vrba přežil 2 trenéry Sparty. Co Tě vede k tomu, že bude v Plzni dlouho? Myslíš, že trenér jeho kvalit zůstane v tak malinkatém rybníčku jako je Plzeň? Proč by to dělal? Copak nemá ambice?

Sparta má největší rozpočet, nejvíce titulů, nejvíce fanoušků... Je to největší klub u nás. Výsledky má v posledních 3 letech, kdy se Plzni konečně začalo dařit v podstatě stejné jako Plzeň, ta vede jen na Ligu Mistrů.. A to přesto, že je Sparta v krizi a nikdo v klubu se situací není spokojený.

Reagovat
Rssa

OK

Vzhledem k nedávné historii je mnohem pravděpodobnější, že Vrba zůstane v Plzni, než že se v Praze nebude měnit trenér...Proto si myslím, že stabilní prostředí menšího, ale sakra kvalitního kádru je pro Pospíšila mnohem lepší, než rotace ve Spartě.

Ano, Sparta má plno plno...a je největší. Stejně tak Bayern a BVB mu dávalo poslední roky zabrat. A hráči jako Reus to viděli a neprohloupili. Toto je irelevantní...

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k nedávné historii? Za tu dobu odešel z klubu jen jeden hlavní trenér, Hřebík ve Spartě zůstal.. Chovanec navíc byl ve Spartě stejně dlouhou dobu jako je tam teď Vrba..

Kvalitnější kádr Plzeň má, to ti uznám.. Ovšem, jak to bude pokračovat? Takhle nahoře byl jednu dobu i Baník.. že nám nebudou prodávat hráče, protože máte lepší kádr, lepší fanoušky apod. No a kde je ten klub teď? Stejně tak vyskočila kdysi Olomouc, LIberec, Slavie.. Všechny ty kluby šly nahoru a zase spadly.. Ale kterej jedinej na té špičce zůstává pořád? Hm?

Reagovat
Rssa

V době, kdy přišel Vrba, odešel Lavička, pak Chovanec, pak Hašek, pak Hřebík (přesun na jinou pozici je také odchod z trenéřiny...)...To je ti málo?

Co do toho pořád pleteš velikost Sparty? Jde snad o Pospíšila a jeho momentální nejvhodnější působiště (což je Sigma...ale kdyby přestoupil...). Nebavíme se o tom, co bude až padne Plzeň, protož v tu dobu už s největší pravděpodobností by Pospíšil byl už v zahraničí.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, byl tam ještě půl roku Lavička, který se teď vrátil.. Hašek a Kmoch byli trenéři, nikoliv manažeři.. Hřebík měl nad nimi ruku. Teď před sezonou se to reorganizovalo a Hřebík vede celou Spartu, ale za A-tým má zodpovědnost Lavička. Důležité věci jako příchod hráčů, koncepci apod. řeší pořád Hřebík..

Fotbalista přece nemůže přestoupit do klubu jen s vidinou toho, že se co nejdříve prodá.. Musí počítat s tím, že v klubu zůstane do konce smlouvy.. Že v klubu bude působit. Přece někdo někam nepůjde jen kvůli tomu, že to tam zrovna teď momentálně funguje.. Hráč by se měl zamyslet nad budoucností.

Reagovat
Rssa

Ano, v tom máš pravdu. Asi jsem se blbě vyjádřil, ale i přes různé reorganizace se vám to tam kolem hlavního týmu hodně točilo. Nehledě na oficiální funkce. Což na stabilitě nepřidá.

Hráč v současné době přestupuje za penězi, za kariérním postupem nebo dostáhl vrcholu. Když vezmeme v potaz, že Pospíšil někdy přestupí z Olomouce a nebude tam hrát do konce života, tak by bylo naivní si myslet, že by do jiného českého klubu nepřestupoval s vidinou posunout se výše v kariéře.

A upozorňuju, že celou debatu beru jen v tom případě, že Pospíšil by přestoupil. Ideál by pro něj bylo zůstat v Olomouci.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň také není klub, který své trenéry nemění.. To se děje až v případě Vrby, což si oba dokážeme říct, že je to výjimečný trenér, který až půjde výš, tak v Plzni vznikne po něm díra.. Ve Spartě je nastavený kurz, který se zatím docela plní, na výsledky té práce si samozřejmě musíme počkat.. Vrba taky nepřišel a nemávl kouzelným proutkem..

Samozřejmě, že hráč jde i s vidinou toho, že se ukáže.. Přesto to nesmí být jediná věc kvůli které by do klubu chodil. Vždycky se může stát, že malý klub propadne a v podstatě se na něj zapomene. Ve Spartě nic takového mít nemůže.. Pokud v ní bude hrát důstojnou roli, tak bude vidět..

Reagovat
Rssa

Ne, ale posledních 5 let nám ukazuje, že se snaží pracovat koncepčně a nevyhodí trénéra jen proto, že se nedaří v poháru nebo se skončí na 2. místě. V takovém prostředí je horší pracovat než v klidu. A pro hráče je lepší se rozvíjet ve staiblním klubu vyšší špičky.

i ve Spartě může zapadnout (viz sestava Plzně...). to není vůbec nic, co by mělo Spartu zvýhodňovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň je provinční klub, pro kterého je 4. místo obrovský úspěch.. Když to jiný trenér nedokáže, proč by ho měli vyhazovat. To opravdu není nic o koncepční práci, to promiň.. Klidně tam může jít trenér, který bude hrát ve spodní polovině tabulky a poletí..

Ve Spartě může zapadnout, ale ne pokud bude podávat náležité výkony.. Pokud ty výkony podávat bude, tak bude vždy na očích. Jenže v Plzni se klidně může přetrhnout, ale pokud se zase vrátí tam, kam dlouhodobě patří, tak na očích nebude..

Reagovat
cubinho

Co věta, to perla.

Reagovat
smazaný uživatel

Zejména to, že Jarošík hrál půlku kariéry záložníka. To Marty úplně posral.

Reagovat
Rssa

Tak Jarošík hrál i útočníka v Liberci. Takže by mohl školit Kweukeho, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jarošík hrál záložníka i v CSKA i Chelsea.. Je ti to málo na to, aby na tu pozici měl co říct mladému uchu, kterej nevyjel z Hané?

Reagovat
Rssa

Ale už delší dobu nehraje, což je dost podstatné pro vývoj hráče, který v době Jarošíka v záloze začal chodit do školy. Stejný princip můžeš prohlásit u Horvátha, který prošel taktéž slavnými kluby (na rozdíl od Jarošíka v Chelsea v něm i hrával...).

Druhá věc, o co jde, je pozice hráče na hřišti. Pospíšil se více blíží hrou Horváthovi než Jarošíkovi.

Mně se zdá, že ses podíval do knihy "Pes a kočička pečou dort" a podle toho jsi to napsal. Kouknu do životopisu a píšu, kde všude byl, proto je pro něj vhodnější...

Reagovat
smazaný uživatel

čekam kdy z tebe vypadne, že Horváth toho dokázal víc

Reagovat
Rssa

O titulových žních páně Jarošíka nikde nepochybuji.

Reagovat
smazaný uživatel

V kterém slavném klubu narozdíl od Jarošíka Horváth hrával? Koukal jsem na statistiky a za Sporting odehrál Horváth 17 zápasů. Jarošík odehrál za Chelsea 14 zápasů. A jestli jsi myslel Galatasaray, tak v tom nastoupil dle statistik do dvou zápasů. Krom toho si myslím, že zrovna Marty nepotřebuje Jarošíkův životopis aby věděl, v jakých slavných klubech hrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Jarošík hrál ve Spartě ofenzivně laděného středního záložníka, přišel do Ruska a tam ho hrál taky.. Později se začal prosazovat spíš pro své defenzivní schopnosti. V Chelsea hrál půl roku a docela dost si tam zahrál, i když spíš střídal.. V Birminghamu už byl v základu a v Celticu taky.. Až v Celticu začal ke konci občas hrát stopera.. Pak šel do Ruska a až tam po nějaké době začal hrát stopera pravidelně.. Z 13 let na evropské scéně Jarošík odehrál 3,5 roku jako stoper.

Máš akorát chuť zatrollovat si proti Spartě evidentně.

Reagovat
Rssa

Už v Rusku nastupoval v případě potřeby na stoperu, stejně tak při angažmá v Birminghamu a Celticu. Ve Španělsku a ve Spartě už to byl jen stoper. Bavíme se tedy o letech, která jsou pro hráče Pospíšila důležitá. Stejně jako ty nemůžeš zaučovat někoho v tom, co jsi kdysi dělal ale doba mezitím pokročila.

Pokud jde o to, že Jarošík má co předat - ano, má, zkušenosti. Ale jen teoretické, protože v ZÁLOZE s Pospíšilem by nenastupoval. To Horváth ano, ten by mu to mohl předat i v praxi a v ostrém zápase, což je, přiznejme si to, pro růst fotbalisty mnohem důležitější.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepamatuji si, že by v prvním angažmá v Rusku, nebo v B´hamu někdy hrál stopera..

Popravdě, hrál jsi někdy fotbal? Tam je úplně jedno, jestli ten hráč hraje v záloze jako poslední hráč, nebo jako stoper.. Vždyť by se s Horváthem i Jarošíkem potkávali v podstatě stejně.. To je jako bys řekl, že Ribéry nemůže v klubu nic předat Přikrylovi, protože hraje na druhé straně hřiště..

Reagovat
smazaný uživatel

V CSKA hrál ofenzivního záložníka, respektive volného hráče mezi zálohou a útokem. A to byl jeden z hlavních argumentů, proč ho i přes vynikající výkony, Bruckner nepovolával do reprezentace.

Reagovat
Rssa

Hrával záložníka, ale v několika zápasech zaskakoval i na pozici stopera. To si dobře pamatuji.

Ano, hrával. A určitě ti na hřišti předá více záložník záložníkovi, než obránce záložníkovi. Navíc případ s Ribérym je nešťastný vzhledem k tomu, že on mění pozice hodně často a Přikryl by od něj okoukat mohl dostatek věcí.

Reagovat
smazaný uživatel

To si opravdu nepamatuji.. A není bez zajímavosti, že ho tedy Bruckner nepovolal na pozici obránce, když přitom se stoperama byly neustále problémy a odůvodňoval to přetlakem v záloze..

Nemyslím, že je to nešťastné přirovnání.. Já si stejně tak myslím, že Jarošík by Pospíšilovi taky mohl dát hodně zkušeností.. Nejen s jeho pozicí, ale hlavně s tím, jak se má fotbalista chovat na tréninku, v zápase i v životě aby to dotáhl daleko...

Reagovat
Rssa

Tak přece jen to byl záložník, což sám nezakrývám. Ale už tehdy nastoupoval sporadicky i na místě stopera. Ostatně v raném začátku odehrál i v tom Liberci 1-2 zápasy v obraně, když dohrával za vyloučené hráče.

To dozajista, to ostatně většina těch hrajících veteránů. Mě spíš šlo o herní věci vhodné k jeho pozici.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže k jeho pozici mu nepomůže Horváth, ten hraje něco úplně jiného, než Pospíšil. I když je to záložník, tak je trochu potřeba rozlišovat, co vlastně hrajou..

Reagovat
smazaný uživatel

Z Martyho si děláš srandu, že tu perlí a pak napíšeš tohle? Jarošík sice hrával v útoku, ale naprosto zanedbatelnou část kariéry. Největší část kariéry odehrál hrál v záloze, kde nejlépe zužitkoval své vyrovnané ofenzivní a defenzivní dovednosti.

Reagovat
Rssa

Pokud se pozorně podíváš, tak uvidíš, že já Jarošíkovo místo nikde nezpochybňuji. Moc dobře si pamatuji kde hrával a jak se postupně posunoval směrem dozadu. Jen nemůžeš říct, že je vhodný člověk na školení, protože před 5-7 lety hrával v záloze.

Reagovat
smazaný uživatel

zvládl by hrát v záloze i dneska

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud vím, tak to nepodával tak, že by měl být Jarošík jeho jediný učitel, ale hráč, od kterého může něco pochytit, něčemu se přiučit.

Reagovat
Rssa

Jistě, ale pořád mi připadá Horváth jako vhodnější vzor a Plzeň jako vhodnější klub. O tom se bavíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, jistě...tak proč se podle toho nechováš? Reagoval jsi na Martyho, jakoby tvrdil, že od nikoho než od Jarošíka se učit nemůže. A proč tu píšeš nesmysli o tom, že Horváth narozdíl od Jarošíka nastupoval za slavný klub. Obtěžoval ses vůbec zjišťovat, kolik těch zápasů Horváth za Sporting odehrál?

Reagovat
Rssa

Jak nechovám? Proboha, marty naběhne s tím, že jediná Sparta ho může posunout dál (což je kravina jak Brno), když s ním někdo nesouhlasí, tak se nechová vzorně? Prosím tebe....

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem přece neřekl. Ale sám jsi uznal, že Marty nenapsal, že je Jarošík jediný učitel, od kterého se může Pospíšil inspirovat. Ale takhle jsi na něj reagoval. A odpovědi na mou druhou otázku se vyhýbáš, nebo co?

Reagovat
Rssa

Začal hlupákem. Takže v podstatě řekl. A už to pokračovalo, například vysmáním se faktu, že momentálně je Plzeň lepší. Tak já nevím, už od počátku to tak je. Koukni na začátek diskuze. Tak copak já že se k němu nějak chovám.

Ano, obtěžoval. Vzhledem k tomu, že ale je obránce a v praxi se mu spíš šikne ten záložník spíš považuji za lepšího učitele už toho matějovského než Jarošíka. Když už.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč jsi tu blbost psal, když dokážeš argumentovat i jinak? Mimochodem...od zkušených hráčů se může leccos přiučit i když nehraje stejný post (jak zvládat velké zápasy, rady při standartkách atd.).

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem nenapsal.

Reagovat
F.Torres

wow to sou perly...

Reagovat
RickNash

abych tě citoval: "prosim tebe "

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
sosna

Proč by musel přestoupit? Pokud by neměl zájem nikdo ze zahraničí (za odpovídající peníz), tak zůstane v Sigmě. Nevím, co tady blbnete s českýma klubama.

Reagovat
Rssa

Však jistě, to píšu "pokud".

Reagovat
sosna

Číst umím, spíš jsem nepobral, proč by ho Sigma musela prodat v rámci GL.

Reagovat
smazaný uživatel

Sama by na tom vydělala..

Reagovat
Rssa

No nemusela. Peníze ji nikdo tak velké nedá a postup pro hráče to taky není extra nějaký.

Reagovat
sosna

Právě proto mě pobavilo, jak se tady někteří hašteříte jestli do Sparty, nebo do Plzně. Pospa půjde za velkej ranec do zahaničí a pokud ne, tak nevidím důvod ho pouštět za podstatně menší prachy konkurenci.

Reagovat
exse

Stejně doufám že maximálně po příští sezóně odejde, už jen proto že je v Sigmě Pivarník a prostor pro růst je tam jen minimální.

Reagovat
cubinho

Už od pohledu vypadal jako celkem rozumný kluk

Reagovat
Robbie

Horváth dohraje tuto sezonu a v nové sezoně jeho výkonost půjde podle mě dolů, takže by se hodil navíc Darida po sezoně bude neudržitelný takže by to mohlo v záloze vypadat Hanousek-Pospíšil

Reagovat
smazaný uživatel

To je hňup.. snad to nedodrží a za rok nebo dva se posune zas o dveře dál, skvělý technický fotbalista, dovedl bych si ho představit v nějaké hodně technické lize, třeba to Portugalsko nebo Španělsko.

Reagovat
cerwi

a nenapadlo tě podepíše novou smlouvu, aby za něj mohla eventuelně Olomouc víc dostat? Hráč pod dlouhou smlouvou má vyšší cenu, než hráč kterému smlouva končí

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalsko určitě ne, za ty prachy co bude Sigma chtít mužou mít 3 stejně kvalitní hráče a ve Španělsku taky tak

Reagovat
smazaný uživatel

v olomouci bude stagnovat. V průměrnýmu týmu bez pohárů. Kdyby hrál Hořava třeba v Plzni už by dávno byl za hvězdu. Takhle je jen přestárlej proměrnej talent.

Reagovat
Filip12

Pospíšil nový Rosický aspoň pro mě

Reagovat
exse

Výborně fildo

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám,že se budou lišit minimálně co se zdraví týče.

Reagovat
Filip12

Reagovat
F.Torres

Rozumný krok. Jak pro hráče, tak pro Olomouc. Přestup v GL by byl nesmysl, navíc nikdo by za něj tu částku asi ani nedal. V Olomouci je zvyklej, navíc má vedle sebe Hořavu. Kéž by Olomouc byla na 3. místě na konci, protože s tímto týmem, mají šanci na úspěchy i v EL..

Reagovat
smazaný uživatel

I když třeba proti Plzni si ani neškrtli ...ale zas Plzeň je teď prostě úplně jinde no

Reagovat
didosh

expres Rapid Bukurešt ve finančních potížích,hlavně že minulý týden tu někdo psal ke koeficientu jak je pro nás Rumunská liga nedosatižná že naše kluby nemají na Rapid,Steu atd.po finanční str.

Reagovat
smazaný uživatel

Hezké jak Sparťani škemrajou. Ať si vytáhnou ze svojí mládeže vlastního Pospíšila.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo tu škemrá? To že chceme nějakého hráče je škemrání? Prober se.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, neustálé opakování téhož je pro mě škemrání.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm...zajímavý názor. A takhle se vyjadřuješ ke všem fanouškům, kteří chtějí někoho na přestup, nebo jsi takhle "pozorný" jenom vůči sparťanům?

Reagovat
smazaný uživatel

Ke všem. Třeba když fanoušci Chelsea každé přestupní období pořád a pořád dokola vzývali přestup Modriča, tak sem to taky měl za škemrání.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže se takhle chováš k fanouškům klubů, které nesnášíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ke všem co škemrajou. Jenže ten Modrič je prostě extrémní případ. Stejný jako Barcelona a Fabregas.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo...až na to, že mi nepřijde, že sparťani by nějak mohutně volali po Pospíšilově přestupu. To bys pak mohl označit za škemraly skoro všechny fanoušky, kteří se shodnou na vhodné posile pro svůj klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Když je to v každém článku o daném klubu, tak už to zarazí. Navíc mu třeba marty označuje za blbce, že okamžitě nepřestoupil. To už je pro mě "vyšší level" než nějaké chtění.

Reagovat
smazaný uživatel

Blbec je ošklivé slovo, napsal jsem, že je hlupák.. Za tím si stojím, i když to bylo míněno v nadsázce.

Reagovat
RickNash

Tohle nesouvisí přímo se škemráním, ale přístup sparťanů mi občas přijde o deset let opožděnej - Sparta už není tým, co hraje každej rok ligu mistrů a ostatní týmy v Česku už hráče prodávaj sami. A leckteří rudí se s tím nesrovnali a popisují ostatní české mančafty jako nějaký klub na úplně jiném levelu.

A taky málokterý sparťan dokáže uznat, že Plzeň má nejlépe fungující mančaft v lize, že se se Spartou momentálně rovnají a mají našlápnuto k tomu jít výš. (ikdyž nechuť tohle uznat chápu, já bych byl taky znechucenej z těch všech spartahejtrů, co přejou viktorce a přeháněj navopak na opačnou stranu...)

Reagovat
twerp

No já myslím, že uznáme, že to v Plzni fungovalo líp, než ve Spartě. A napsal jsem to v minulém čase, protože pod Lavičkou došlo k změnám a bylo by docela nefér ty změny hodnotit po půl roce. A k tomu Pospíšilovi.... je to prostě jeden z několika hráčů. které bychom chtěli. To není žádné škemrání, jenom přání.

Reagovat
goodbay

Tohle já dokážu uznat. Spíš mi se.re ta přelétavost fanoušků. Hlavně bývalý slávisté v mém okolí jsou teď za největší Plzenáky.

Reagovat
goodbay

pozoruji tě delší dobu a věci, které se točí kolem Sparty, tak k nim máš největší averzi...

Reagovat
twerp

Já si toho taky všiml a je to škoda, protože Prospera považuju za normálného člověka.

Reagovat
goodbay

Spíš je další, co nedokáže překousnout minulost Sparty, bože, takových klubů bylo, proč se neřeší současnost? Zrovna jeho oblíbené MU by o rovnosti mohlo vyprávět. V zápasech, kde o něco jde letos s CFC, LFC či loni, kdy je v důležitých zápasech pískal Webb, tak nemůže říct, že by z toho MU vyšel poškozen.

Reagovat
twerp

Já Anglii moc nesleduju, ale je to celkem paradoxní. Protože pokud bych měl vybrat jeden klub z Anglie, který se podobá Spartě, tak je to právě MU. Jak dominancí v lize, tak i tím, že jim pomáhali rozhodčí.

Reagovat
smazaný uživatel

Bereš mi slova z úst.

Reagovat
joshua

hroznej pokrytec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rufus

Klasický prospero, no.. A pak si naopak všimni, jak se vyjadřuje o Manchesteru, kterému fandí. Absolutní nepřítomnost objektivity. Celkem škoda v jeho případě.

Reagovat
goodbay

Viz výše

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

po nejaky dobe mate zajimaveho hrace,o kteryho je zajem,tak si to uzij...ty...skemrajou

Reagovat
smazaný uživatel

nafouknutá bublina, ale neuvěřitelně absolutně průměrnej hráč

Reagovat
sosna

Reagovat
exse

Za tohle bych normálně dával doživotní bany na internet, jak někdo může dopustit aby tihle lidi někdy opustili základní školu?

Reagovat
smazaný uživatel

oušit další inteligent

Reagovat
smazaný uživatel

Po devíti letech jim nic jiného nezbývá.

Reagovat
Tigerinho

Reagovat
AjaxFans

Zvláštní je taky na 9?

Reagovat
smazaný uživatel

to bys měl vědět ty

Reagovat
smazaný uživatel

Hm...no těžko říct. Ale myslím, že ano. Zní to logicky. I ze speciální školy můžeš jít na sádrokartonářský učňák, nebo podobnou lopatovědu.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

viděl si ho někdy hrát?

Reagovat
smazaný uživatel

Stačilo mi to, co předváděl proti Spartě. Kdy si nás tam vodil s prstem v nose..

Reagovat
smazaný uživatel

sparťánci, hráči typu Pospíšil jsou pro peněženku vašeho klubu na hony vzdálený... bohužel, jiná doba... dnes si kluby dokažou prodat svoje dobré hráče jinak, než vám...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak čistě teoreticky, pokud by během zimního přestupního termínu někdo koupil Bonyho za pořádnej ranec, tak by Sparta disponovala slušným kapitálem, který by mohla investovat do nákupu hráče. A myslím, že by dokázala najít se Sigmou společnou řeč. Teď to plácnu jen tak...ale dejme tomu 35 milionů + 25 procent z dalšího přestupu a třeba nějakýho "Jirouše" na hostování .

Reagovat
smazaný uživatel

ok, prachy by jste měli, ale se Sigmou by jste se tutově nedomluvili... proč by zůstával v české lize ? Zvlášť, když se zahraničním klubem si mohou vyjednat lepší podmínky pro přestup, než u jakéhokoliv klubu v ČR ? Promiň, ale tohle je z mého pohledu čistá fikce

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že domluvili. Neříkám, že k nám přestoupí. Ale tu možnost, že by nám ho Sigma prodala bych úplně nevylučoval.

Reagovat
r.mrazik

je mu 21, neodehral zatim ani jednu celou sezonu...olmik nehraje pohary...v repre toho taky moc neukazal...

nerikam,ze to neni velky talent...ale zas by se mely kluby pohybovat v realnych cislech...chapu,ze fanousci maji velke oci...ale ten kluk ZATIM nic nedokazal,aby stal hodne...

Reagovat
exse

To je jako kdybys řekl, že Kalasovi bylo 17, měl 2 starty za Sigmu, nehrál poháry, žádný start za A repre, takže jeho cena je 1 mega kč. Prostě vždy se cena hráče určuje hlavně podle jeho potenciálu a talentu, ty faktory které si vypsal jí pak můžou o něco snížit, nebo zvýšit, ale nejsou zásadní.

Reagovat
r.mrazik

jen jsem souhlasil s cenou 35 mega...tj neco kolem 1,5 mega euro...

ano,kalase jsem cekal...

kdyby byl pospisil talent jako kalas,stal by taky tolik a uz davno by byl pryc...

ale on stale hraje za olomouc...ajo,POZDEJI muze stat i vice...ale mluvim o nynejsi cene...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
exse

On to podle mě není ani problém peněz, pokud si Křetinský dovolí být v mínusu 1 mld, tak mu může být jedno že dá třeba 50 mega za jednoho hráče, navíc když je velká šance že ho pak prodá ještě za více. Stejně to má Plzeň, ta by měla mít tak 400 milionový kapitál, takže by pro ně neměl být problém 50 mega uvolnit na hráče. Problém je někde jinde, bohužel se v tom prostředí nepohybuju takže nevím čím to je a ani si nedovolím tipovat, protože mi to přijde poměrně nelogické.

Reagovat
r.mrazik

kolik hracu z ceske ligy odeslo za vice jak padesat mega v poslednich letech?

moc jich nebylo...proto se nevyplati dat za jednoho hrace tolik...

Reagovat
r.mrazik

ta doba je tu uz pekne dlouho

Reagovat
smazaný uživatel

Za 60 mega by sel uz ted do ciziny. V GL by mohl vyucovat Horviho i podprumernyho Matejovskyho. Na Letne jednou klickou zamotal do vanocky Jarosika s Matejovskym. Takovej hrac tu nebyl 12 let. Skoda ze tu ze sebe nekteri lide maji porad potrebu delat blbce...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu, proč ze sebe děláš blbce. Matějovský je podprůměrný, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj potrefena huso.Nejprecenovanejsi hrac GL.

Reagovat
smazaný uživatel

Potrefená huso ? Já jsem Pospíšilův talent nezpochybňoval, tak nevím, co to tu plácáš.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano. Ale evidentne to je moje vina, ze nikoho nejmenuji a ty reagujes na slovo blbec, zrejme syndrom menecennosti?

Reagovat
smazaný uživatel

Zase žvaníš pitomosti. Já jsem si toho blbce nevztahoval na sebe, protože jsem Pospíšila nijak nehanil. Bylo evidentní na koho tím míříš. Jen mi přišlo komické, že považuješ některé zdejší diskutéry za blbce, protože zpochybňují Pospíšilův talent/kvality a pak napíšeš takovou koninu, jako, že je Matějovský podprůměrný hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

jojo

Reagovat
smazaný uživatel

Neřekl bych, že je Matějovský podprůměrný. Taky si uvědomte, že je to často otázka aktuální formy. A takhle porovnávat hráče (ať už je to Pospíšil s kýmkoli nebo třeba Matějovský/Jarošík s Horváthem - narážím na předchozí příspěvky) je hrozně relativní. Pospíšil má rozhodně talent a jen ať ještě zůstane v domovském klubu. Kdyby teď vypálil do zahraničí, kdoví, jestli by mu to spíš neuškodilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Krásné je, jak ta Sparta dokáže hrát pořád takhle vysoko s podprůměrnými hráči..

Reagovat
smazaný uživatel

jeden hrac nedela tym ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak koho tam tak dobrého ještě máme? A jak je možný, že s ním hrajeme celkem dobrý fotbal a bez něj je to tragédie?

Reagovat
smazaný uživatel

Mne Sparta prijde s M. ze hraje horsi fotbal nez bez nej.Kdyz hraje tak se spoliha jen na nej,ze neco vymysli, to je podle me spatne.Kdyz nehraje,tak je ta hra rychlejsi,kombinactejsi,ma to spad,rozprostre se ta tvurci hra mezi vic hracu.Myslim si, ze se na M. dela moc velky duraz.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě si Spartu bez Matějovský neviděl, nebo nechápu jak tohle můžeš říct.. Bez Matějovskýho jsme schopní zahrozit jen z rohu, nebo ze standardky. Jinak je to špatný špatný špatný. IJeště napíšeš, že ta hra je kombinačtější.. Když tam nejsou hráči, kteří si uměj přihrát !!!!dvakrát!!!! po sobě..

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíce patrné to bylo v derby. Ale třeba proti Sigmě jsme bez Matějky nezahráli špatně. Ale k ideálu to mělo daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Sigmě byl dobrý první poločas.. Ale to hlavně kvůli tomu, že Sigma chce hrát fotbal, což u nás dělají jen 3 mužstva.

Reagovat
smazaný uživatel

Videl sem v Jablonci, s Olomouci 70 minut cca, kdy hrala bez M. Mne se proste Sparta bez M libi vic nez s nim. Treba kdyz hrala v tom Izraeli,kde hral M. tak ztracel hrozne micu v klickach ,nenahral poradnej balon. Takovy je muj osobni pohled. Treba Pavelka se mi libi o dost vic.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak ty tri zapasy nejsou samozrejme jediny co jsem videl, aby nedoslo k omylu, jen jsem je dal za priklad

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna proti Kyriatu podal Matějka velmi špatný výkon. A projevilo se to na hře celého týmu. Ale v zápasech s Athleticem, nebo předtím proti Feyenoordu hrál velmi solidně a hned to bylo znát na celé hře týmu. Sice je špatný, že jsme na něm tolik závislí (stejná závislost jak dříve na Řepkovi), ale s ním má hra hlavu a patu a rostou i hráči kolem něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten rozdíl ve hře je bez něj neskutečně markantní.. Bez něj nás přehrává každej sračka tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě Slovácka .

Reagovat
smazaný uživatel

V Plzni hrala Sparta taky celkem dobre a taky nehral vubec. Doma Bilbao jsem nevidel. Podle me je nejrozdilovejsi hrac Sparty Leo. Sice obcas hraje tuzku, ale bez nej tam nema kdo dat gol. Krejci se da nahradit s obtizemi ale da. Matej taky, Jarosik taky, Vaclik taky. To je osa tymu. Naopak se mi dost libi Svejdik, o kterem se moc nemluvi, protoze tam ma Jarosika vedle.

Reagovat
smazaný uživatel

V Plzni jsme dobře nehráli. A že bez Lea nemá kdo dát gól...vždyť měl dlouhý střelecký půst, během kterého dávali góly jiní.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi mame kazdej jinej nazor na dobrou hru s tim Kweukem si stejne myslim, ze je nejlepsi hrot v lize i kdyz ty goly nedal, coz jsem si, pravda, neuvedomil, nicmene nema Sparta lepsiho golostrelce. Ty goly davali zaloznici.

Reagovat
smazaný uživatel

No...jestli jsme podle tebe hráli v Plzni dobře, tak potom proti Slovanu jsme museli hrát přímo nadpozemsky. S tím, že je Kweuke nejlepší hrot, respektive jeden z nejlepších souhlasím. Ale dokážeme bez něj hrát. Jak se třeba ukázalo proti Athleticu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvůj osobní pohled fanouška Olomouce chápu.. Prostě jsi raději, když Sparta prohrává a hraje špatně.

V Izraeli to bylo špatný u všech hráčů, co na tom hřišti byli.. Klidně to mohlo být počasím, nebo trávníkem.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo tím, že je Kweuke muslim (nevím jak Balaj) a místní uhranuli celý náš tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ja to nemyslim ironicky. Treba v Bolce se mi Matejovsky jako hrac libil, po navratu z Anglie mi prijde uplne jinej typ fotbalisty, nez dyz odesel.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná bych i chápal, že se ti jako hráč nelíbí.. Ale říkat o něm, že je podprůměrný, když je to nejlepší hráč současné Sparty, která hraje o titul a postoupila do jarní fáze Evropský ligy To už je fakt moc..

Reagovat
smazaný uživatel

Je no

Reagovat
smazaný uživatel

Nicmene, kdyz jsem ho videl na podzim, tak ani jednou me neprekvapil, nebo neudelal nic, co by mi melo vyvratit fakt precenovaneho hrace.

Reagovat
salami

jenom mi vysvětli, kde podle tebe nabral cenu 60 milionů? podle mě má zatim cenu tak poloviční, vždyt nehrál za 19, v 21 hrál pár zápasů a ještě je neodehrál nic moc, má jeden start v bezvýznamnym přáteláku seniorský repre, v pohárech neodehrál vubec nic, v rámci ligy se ukazuje až poslední dobou a ještě ke všemu ani nijak neohromuje, jako 22-ti letej hráč, kterej ukázal během posledního pulroku nějakej potenciál v rámci Gambrinus ligy prostě nikdy nemůže mít cenu 60M, momentálně za něj sigma může dostat, tak 30 a nevidim důvod proč by třeba Plzen nemohla nabídnout 25M a slušný procento z dalšího prodeje, Pospíšilovi by plzenská hra seděla daleko líp a mohl by se v pohárech líp předvést, ale tim samozřejmě nepopírám to, že si ho Olomouzc prostě může chtít nechat a prodat pozdějc sama, ale chtěl bych vidět tým, kterej by byl za něj ochotnej dát byť jenom třeba 40 milionů

Reagovat
cubinho

vždyt nehrál za 19, v 21 hrál pár zápasů

- odkdy je měřítkem počet odehraných zápasů v 19 nebo 21? Kolik jich odehráli Pilař nebo Kozák nebo jiní?

v rámci ligy se ukazuje až poslední dobou a ještě ke všemu ani nijak neohromuje

- v lize se ukazuje ve výborníém světle už od svého prvního zápasu (únor 2012),

- a piš si, že svými výkony mnohdy ohromuje

jako 22-ti letej hráč, kterej ukázal během posledního pulroku nějakej potenciál v rámci Gambrinus ligy prostě nikdy nemůže mít cenu 60M,

- cena se odvíjí podle toho, kolik za něj poždauje klub - proč by ho teď Sigma prodávala zá méně než 60 M, když bude mít za nějakou dobu mnohem vyšší "tržní" cenu?

momentálně za něj sigma může dostat, tak 30 a nevidim důvod proč by třeba Plzen nemohla nabídnout 25M a slušný procento z dalšího prodeje,

- nevidím jediný důvod, proč by ho Sigma prodávala za 25 M a ještě k tomu v rámci GL

Pospíšilovi by plzenská hra seděla daleko líp a mohl by se v pohárech líp předvést,

- o tom asi není pochyb, ale o to tady vůbec nejde

chtěl bych vidět tým, kterej by byl za něj ochotnej dát byť jenom třeba 40 milionů

- ano, správně, momentálně by tolik nenabídnul nikdo, Sigma ho totiž prodávat nechce, chápeš?

Reagovat
salami

já nevim, jestli je to nejasný, ale pochopils, že to co jsem napsal neni samostatnej příspěvek? je to toiž reakce na vandertomův komentář, kde jasně řiká, že Pospíšil může jít za 60 milionů klidně hned do ciziny, to je celý, celej muj příspěvek je o tom, že momentálně Pospíšil jít do ciziny za 60 nemůže, protože ZATIM takovou cenu nemá, na konci příspěvku i píšu, že beru v potaz variantu, že si ho Sigma chce nechat a prodat pozdějc sama, zbytek příspěvku se snaží vysvětlit proč Pospíšil nemá cenu 60M, to žes mi uvedl, že Pilař šel do zahraničí bez startů za U21 je mimo mísu, já jsem prostě vypsal všechny faktory, co utvářej cenu českýho hráče a prostě mi vychází, že momentálně má Pospíšil cenu tak v rozmezí 20-30 milionů, klidně za 2 roky může stát těch milionů 500, ale o tom nebyla řeč

Reagovat
twerp

Jinak teda on může mít cenu i klidně těch 60 mega, ale to by bylo podmíněno bonusy za odehrání určitého počtu zápasů atd. Stejně jako u Kalase.

Reagovat
smazaný uživatel

a že tu cenu nemá jsi vyvěštil z kafe? Zahraniční kluby platí u českých hráčů za potenciál a proto jsou nejdražší mladíci. Pokud by se platilo za předvedené výkonny je nejdražší hráč v lize Lafata. Jak mu zvednou cenu zápasy za mládežnické repre když ty naše mají výsledky dlouhodobě nadprůměrné a hráči co z nich vylezou jsou dlouhodobě podprůměrní?

Reagovat
salami

tak jestli podle tebe starty za mládežnický výběry snižujou cenu hráčů, tak se asi nemáme o čem bavit. a ta blbost s Lafatou má znamenat co, já jsem snad psal, že cena závisí pouze na výkonech hráče a nehledí se na věk? samozřejmě že nemůžu nikdy odhadnout přesnou cenu hráče, ale na základě určitejch parametrů se dá udělat slušná představa, navíc je s čim porovnávat, můžeme si vzít hráče, co měli v lize odehráno daleko víc, prošli všema mládežnickejma výběrama, ukázali se v Evropě a přesto odcházeli za míň než 60 milionů, Pospíšil nemá nic z toho, má pouze talent, kterej ukázal zhruba v 20 zápasech Gambrinus ligy, podle mě je to na 60 milionů málo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

napsals totální blábol, snažil jsem se s tebou diskutovat, ale očividně je to marný, když místo odpovědi nabídneš smajlíka, a to jsem se nevyjádřil vubec k tý debilitě, kde píšeš, že by mohl vyučovat Horvátha a Matějovskýho, aby je nevyučoval podobně jako další váš obrovskej talent Přikryl z lavičky

Reagovat
smazaný uživatel

přesně na Přikryla sem si taky vzpoměl taky byl šíleně vychvalovanej, jakej to je talent a já nvm co a teď je uplně marnej anebo Hořava aka Rosický#2 a uplynuly 3 roky a pořád nepatří ani mezi špičku GL

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta prodá Hušbauera a přijde Pospíšil, smlouva nesmlouva

Reagovat
smazaný uživatel

Záloha Hořava - Plšek - Pospíšil by mohla příští sezónu patřit k ozdobám GL.

Hlavně se nezranit kluci.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele