Záložník Vukčević měl dopravní nehodu, jeho zranění jsou vážná
Hoffenheim zítra odpoledne hostí Augsburg, žádný z jeho hráčů a fanoušků ovšem v tuto chvíli na toto utkání jistě nemyslí. Důvodem je dnešní autonehoda, kterou měl záložník Boris Vukčević, ten je v současné chvíli hospitalizován v nemocnici a jeho zranění jsou hodně vážná...
Policie v současné době vyšetřuje celý incident. Vukčević se se svým vozem značky Mercedes ze zatím neznámých příčin dostal do protisměru a střetl se s nákladním autem. Následně byl helikoptérou rychle přepraven do nemocnice a podle policistů je jeho stav hodně vážný. 50letý řidič kamionu z celé situace vyvázl jenom s drobnými zraněními. Celková materiální škoda byla vyčíslena na 150 tisíc eur.
22letý Vukčević přišel do Hoffenheimu v létě roku 2008 ze Stuttgartu, na svém kontě má 78 bundesligových startů, v nichž zaznamenal šest branek.
Policie v současné době vyšetřuje celý incident. Vukčević se se svým vozem značky Mercedes ze zatím neznámých příčin dostal do protisměru a střetl se s nákladním autem. Následně byl helikoptérou rychle přepraven do nemocnice a podle policistů je jeho stav hodně vážný. 50letý řidič kamionu z celé situace vyvázl jenom s drobnými zraněními. Celková materiální škoda byla vyčíslena na 150 tisíc eur.
22letý Vukčević přišel do Hoffenheimu v létě roku 2008 ze Stuttgartu, na svém kontě má 78 bundesligových startů, v nichž zaznamenal šest branek.
Komentáře (278)
Přidat komentářgood luck
Drž sa chlape!
Tak bojuj
Njn videl sem to v nemecky TV v 76kmh čelně s kamionem ale byl v mercedesu tak snad to dobře dopadne
Tady by spíš sedělo "ale byl v kamionu, tak to snad dobře dopadne".
To jsou silná slova...
do otce s merglem nalitl z boku obrovskej jeep,tata par sramu,jeste s tim dojel dom.ten kkt co nedal prednost? totalka
to je tvuj tata docela magor jezdit s zbořenym autem
Ještě, že tam jel kamion.
Lepší než rodina na výletě, ne? Pokud udělal chybu, bude potěšující, že jí odskáče sám.
I když není dobré se k tomu jakkoli vyjadřovat, pokud nevíme, co se přesně stalo
vzhledem k tomu, že nevíš co k nehodě vedlo, tak je to dost cynické Mohl mít defekt pneumatiky, mohlo mu tam něco vběhnout, mohl dostat mikrospánek, což se může stát každému z nás
A mohl chtít spáchat sebevraždu, samozřejmě, proto jsem použil slovo pokud. Čekal bych tedy reakci od kohokoliv, ale od tebe zrovna ne. Mikrospánek se sice může stát každému, ale jsem opravdu rád, když ten, kdo usne zabije jen sebe a ne mámu se třema dětma k tomu.
Pokud vím, tak v prvním komentáři žádné "pokud" nebylo. Příčiny nevíme, tak to nemá cenu řešit. Ty to stavíš do pozice kamion nebo rodina s dětmi, ale nemuselo tam ject taky nic a on mohl skončit třeba v poli. Proto mu přát, že tam jel kamion, to mi nepřijde na místě
On nikomu nic nepřeje, pokud sis nevšim.
zjisti si, co znamená příslovce ještě
Cožeco? Si tam třeba jak trouba doplň slovo "zrovna", aby ti docvaklo, jak to Godwin myslel. Ta první věta samozřejmě neni míněná, jako že se mu splnilo přání - to snad jasně vysvětlil v dalších příspěvcích (na který ty reaguješ).
A teď zase já napíšu nepravděpodobné scénáře. Třeba si hrál s mobilem, šteloval rádio a to by byla škoda, kdyby tam kamion nejel. Ale souhlasím, je velmi necitlivé to řešit dokud to nevíme oficiálně, unáhlil jsem se na základě toho, že v článku je to napsané dosti rezolutně a pravděpodobné příčiny jsou pak v takových případech poměrně ... jasné. Omlouvám se, budeme to řešit později.
beru
Škoda?
Mikrospánky mám vždycky když jedu z Hájů na Prosek. Obvykle jich mám tak 10-20 za cestu.
mikrospánek není omluva
Tak tak, mikrospanok je pre mna to iste ako alkohol, jedno je zakazane a lahko dokazatelne , druhe nie, no v zasade sa jedna o rovnaku nezodpovednost si sadat v oboch pripadoch za volant. Nemam pre to ziadne ospravedlnenie a zastavat si to moze jedine egoisticky arogantny hlupak.
Kdo je bez viny, ať hodí kamenem, tohle se může stát každému.
Takze je to podla teba normalne sadat si unaveny za volant? Ak sa clovek zabije sam, je to jeho vec, no ak pri tom zahynu i ini, najma deti, je to uz vec druha. A co z toho vyplyva? Sadal si unaveny VEDOME za volant, cize tragedii mohol predist....ale, nezodpovedne uvazovanie typu, ja sa ponahlam, musim do prace, chcem si lahnut, a podobne, vyznieva skutocne ako egoisticke zmyslanie.
Za monitorem se to kecá. Mikrospánek není jen o únavě, to se opravdu může stát každému.
souhlas.. i vyspalý a odpočatý mozek, začne při určitých souvislostech pracovat jinak
No to určitě ne. Musíš být unavený, abys usnul, i když si to třeba ani neuvědomuješ v tu chvíli. Ale nemůže se to stát, pokud jsi odpočatý a vyspalý.
nesmysl... ono "odpočatost" a unavitelnost je dost subjektivní pojem
Aha, takže člověk je vlastně celý život permanentně unavený. Dobré vědět.
Prakticky máš pravdu.. on je rozdíl mezi fyzickou odpočatostí a třeba psychickou.. vzájemná nerovnováha spolu např. s laxností, nesoustředěností a jistými neurologickými pochody může dost dobře vést k jisté formě mikrospánku (jinak nedefinovaném).. např. když budu před cestou spát 15 hodin bude to vlastně kontraproduktivní, poněvadž si naruším svůj zažitý stereotypní režim a tělo i mozek bude vykolejen a více unaven než jindy když se budu držet svého např. 7-8 hod. spánku
Jj, s tím přespáním je to pravda, rytmus je důležitej, byť tohle slovo ve slovníku zrovna nemám.
Je to unava, ty vsak narazas na jazdu v noci, v tom pripade su moznosti, kava, energetaky, pohyb, ako som pisal, dole, alebo inak nikam nejazdit ak tvrdis, za sa to moze stat kazdemu, co to je za koninu? Ak je tu moznost spachania nehody? Vies ako by si sa citil po tom?
Vím, jak bych se cítil potom, ale s tím už do auta sedáš - že se může něco stát, auto je zbraň. Ona i ta samotná cesta může být únavná, když třeba jedeš delší dobu po dálnici...Může se to stát každému, nějaké riziko tam bude vždy.
Preto profesionalni vodici jazdia s prestavkami.
Že by to třeba kamioňáci dodržovali...
A mimochodem, odkud vlastně víš, že za to mohl mikrospánek?
A kde som pisal, ze za to moze mikrospanok? Mikrospanok ti za volantom nemoze hrozit, pokial nie si unaveny, ak jazdis v noci, mal by si urobit vsetko pre to , aby si sa tomu vyhol, alebo ak uz nieco pocitujes , tak zastavit, zdriemnut si , napit sa napojov, prejst sa....ale pokracovat v ceste je rovnaka nezodpovednost, ako napit sa pred jazdou. Jednych pranierujeme a druhych zastavame? WTF? Nasledky su predsa uplne rovnake. A nech mi nikto netrepe ze mikrospanok proste pride z nicoho nic, to uz clovek musi pocitovat (unavu ) uz predtym. BTW...mam s tym z davnej minulosti smutnu skusenost, takze iba z kompu tu nefilozofujem.
Blbost.. žádná káva, drinky a pohyb ti nepomůže k tomu aby v mozku nedošlo k jistému "kolapsu".. člověk je paradoxně strašně nedokonalý stroj... vím své, co dokáže blblá přerušovaná čára v noci na dálnici a to můžu být vyspalý jak chci :-)
Pusti radio, prefackaj sa, alebo proste zastav auto, ale zlahcovat to a pokracovat moze len nezodpovedny clovek. Je plno moznosti aby si predisiel pripadnej tragedii. A to ze clovek z nicoho nic zaspi, je proste blbost.
Jenže ten člověk si nenafackuje nezastaví, poněvadž si subjektivně myslí (i mozek mu dává signál), že je v pořádku.. je to otázka impulsu receptoru (mozkového přenašeče), který může být v rámci milisekund.. to člověk neovlivní
Vacsiu koninu som necital, mozog dostane signal ze je unaveny, a ak riadis , ty sa pozeras na ciary?
Tohle je v učebnicích např. 1 ročníku zdravotnické výuky, nebo základech psychiatrie docela si se ztrapnil :-)
Ale prosim ta, clovek musi pocitovat za volantom, ze uplne v poriadku nie je, Mozog nereaguje na vsetky diametralne odlisne vnemy rovnako, pokial neuzil nejaku latku, ktora ho utlmuje. A to ani noc na to nema nejaky zasadnejsi vplyv.
Noc má výraznější vliv na psychiku člověk než si myslíš.. ale to je těžké rozebírat zde, kde si řada lidí myslí, že např. deprese je normální splín a vyšinutost :-)
"Dostat mikrospánek"...děláš, jak kdyby to bylo něco nevyhnutelnýho; něco, čemu se neubráníš.
stát se to může, když s tím zrovna nepočítáš. Lidi nejsou stroje
Ale blbost. Pokud sedám za volant unavenej, už dělám chybu. Naprosto čilej člověk do mikrospánku přece neupadne.
jsou lidé, kteří tu volbu nemají
Tak se maj nadopovat nebo jinak přemejšlet dopředu, co já vim...mluvit o tom jak o náký zákeřný chorobě, která člověka pokaždý děsně zaskočí, je nesmysl.
nadopovat? Co když jezdíš do práce, co týden se ti střídají ranní, odpoledení a noční a jediná možnost jak se tam dostat je autem?. V 99,9% případů ti to vyjde, ale jednou ne, proto se to stává tolika lidem
Nadopovat kafem, energiťákem, whatever.
by byla z tebe do měsíce totální troska
Znám desítky lidí, co denně pijou kafe, a za trosky je teda fakt nepovažuju.
já o voze, ty o koze. Pokud přejdeš odpolendí na noční, pak třeba ten druhý den vůbec nespíš a pak tě může ten mikrospánek přepadnout kafe, nekafe
Pokud neděláš vědeckého pracovníka někde na Antarktidě, tak máš vždy jinou možnost přepravy, tedy v daleké většině případů. Já si myslim, že omluva v těchto případech neexistuje.
a když už je pozdě večer, busy a vlaky dávno odjely a ty se chceš ject domů vyspat, když jsi byl v práci celý den a do noci jsi pracoval, abys dokončil nějaký projekt? Většinou ti lidé jsou v situaci, kdy nemají moc na výběr a ani si tu možnost mikrospánku nepřipouští
Tak se vyspim v autě, bože.
To se ti to kecá, takhle od kompu.
Tak já nevim, furt nevidim jedinej důvod, proč radši riskovat (nejen svuj) život, jen abych se třeba o den dřív kvalitně vyspal. Jak píše Godwin, já pro tohle nemám řádnou omluvu.
Zkoušel jsi spát v autě v zimě? Omluva pro zaviněnou nehodu není. Ale k tomu mikrospánku...herbage dobře říká, že ty lidi chtějí jet hlavně domů se vyspat a nepřipouští si mikrospánek. Kdyby takhle dopředu kalkukovali, tak by skoro nemohli vyjet na silnici.
Vždycky se dá improvizovat prostě no, sorry, nákej lacinej penzion, co já vim. Pokud tu herb mluví o centru velkoměsta, tak popravdě neznám případ, kdy by někdo v Praze upadl do mikrospánku a v centru způsobil nehodu. To ti snad ani to samo prostředí nedovolí. Popojíždět po Praze je samozřejmě uplně jiná věc. Já měl za to, že se tu bavíme o dálkových přejezdech, a těm se v drtivý většině vyhnout prostě dá, o tom už dál nepotřebuju debatovat.
Taky jsem měl za to, že jsme někde na vesnici v kopcích. V Praze, že by někomu někdy nejel vlak či autobus ... :)
Navíc každou chvíli světla.. to je uplně směšná představa.
Tak ta nehoda by se nemusela stát dokud jsi v Praze, ale až z ní vyjedeš. To tě nenapadlo?
Nebo nehoda...mikrospánek.
Jj, takže ten herbův příspěvek o tom, jak by mě chtěl vidět spícího v autě uprostřed velkoměsta, byl vlastně k ničemu.
Proč k ničemu?
Protože bych prostě popojel za město a tam se vyspal..?
Před chvílí jsi říkal, že by takový člověk neměl jezdit a teď bys popojížděl?
No protože sem logicky předpokládal, že se bavíme o trasách jako Praha-Brno, ne Karlák-Václavák. Za město bych si při únavě bez problémů troufnul, protože tu máš furt moře různých rozptylů...
Tak příště logicky nepředpokládej. A o cestování po Praze se snad nebavíme, ne? V Praze auto prakticky nepotřebuješ, aby ses dostal kamkoliv, kdykoliv domů.
No tak já fakt nevim, proč herbage plácal něco o velkoměstech. Nic, mě už to s váma fakt nebaví, omluvu pro nehody způsobený mikrospánky nebudu mít dál tak jako tak...
Já jsem neříkal, že mikrospánek je omluva pro nehodu. Já jsem se zastával znavených lidí, kteří jedou autem domů.
to není o rozptylech, mikrospánek tě může přepadnout právě kdykoliv
No ve městě plného křižovatek, semaforů apod. si myslím, že ani ne. To spíš na dlouhých cestách, kdy jedeš bez pauzy, protože když se máš na co soustředit, tak se tak nějak udržuješ v chodu.
Přesně.
Tak tohle u mě jednou totálně selhalo. Věděl jsem, že budu v metru usínat, tak jsem si koupil noviny. Začal jsem číst a soustředil jsem se na text. Dopadlo to tak, že jsem špičkou frňáku málem udělal do novin díru .
Tak čtení je něco hodně jinýho, že jo...mě třeba taky spíš uspává.
Zrovna to chci psát, má to u mě podobný efekt jako televize :) Silně uspávací
To mě normálně ne, ale v tomto případě to bylo jak počítání oveček. A taky na mě musel být dobrý pohled. Člověk sedí, čte noviny a za chvíli div nepadá na hubu s novinama přilepenýma na obličeji. Naštěstí jsem se vždy s takový škubnutím probudil. A za půl minuty zase a zase a zase...posraný cesty na Prosek.
Ale tak při čtení nic neděláš, já při tom taky usínám. V tom autě aspoň musíš šlapat na pedály, řadit, točit volantem, koukat kolem sebe... pořád něco.
on by se nadopoval předtím kafem, aby se mu lépe v autě spalo
Teda nic mi do toho není, je to jen taková poznámka na okraj....ale musíš pořád na někoho kroutit očima?
Vzhledem k tomu, že je to muj snad nejmíň používanej smajlík, tak...ne, nemusim.
Já ho u tebe vídám docela často. Tohle nebyl první případ, kdy jsem se tě na to chtěl zeptat. Ale magor jako Typek nejsi, to je zase fakt.
Tak to si mě asi pleteš s kiwwim.
Nejsem debil, abych si tě s někým pletl. Mám tě zafixovaného jako krutivočko. Kiwwiho z diskuzí prakticky neznám.
krutiočko já mu zase řikám "fantík vykuloč"
Tak to mě pak v diskuzích potkáváš minimálně, co já vim, svědomí mám čistý. Pokud by mě měl nákej smajl charakterizovat, tak zcela jednoznačně biggrin.
Tak nejsem fanda anglického fotbalu, takže tvé nejčastější pole působnosti nenavštěvuji. Ale zkrátka mám tě tak zafixovaného...je mi líto.
No, koneckonců...whatever.
V davnych dobach byl znam jako smajlikovy kral
Jj, což je argument na hovno, když se tu bavíme o jednom konkrétnim smajlu.. :))
To by možná byla ta nejlepší varianta, aby mu nějací hajzlíci neštípli stěrače nebo poklice .
já uvedl jen jeden příklad, možností jsou desítky
Stejně jako možností řešení no. Taky sem to spaní v autě jen plácl, máš ještě známý, ty penziony, hostely..
Je fajn, že to takhle s rozvahou od compu vidíš, ale v tu chvíli, kdy se chceš dostat domu, tě nenapadne zajet někam do penzionu a přespat. Chtěl jet večer domu jako každý den, dělá to tak spousta lidí, nedokážu si představit někoho, kdo by šel někam zalehnout. Docela běžná situace. Není to pro něj omluva, ale moc to řešíte
Omg, to jako unavenej člověk neni schopnej jednat s rozvahou či co? Proč by ho to nemělo napadnout? Mě už ve všelijakých stavech napadlo tolik věcí...
whatever
A hlavně se tu bavíme o mikrospánku u člověka, kterého v práci sedřeli z kůže. Přitom ten mikrospánek může přijít i u člověka, který se cítí relativně svěží.
už tě vidím, jak v centru velkého města spíš v autě. A navíc kdyby to mělo být pravidelně
Zejména v zimních měsících to bude žůžo. Nehledě k tomu, že by se člověk v autě pořádně nevyspal a další den by musel řešit tentýž problém.
Tak vlaky jezdí prakticky neomezeně, ale budiž. Jde o to, že máš možnost vždy, nepracuješ sám, jsou tam nějací kolegové, pokud na únavu trpím, apod., já myslím, že to má vždy řešení, je to jen o pohodlnosti lidí. Ale nic proti ničemu, kdyby to byl jen jejich risk, nahnal bych je do aut po noční všechny, ale on bohužel není.
no, třeba já kdybys se chtěl z centra Plzně dostat domů vlakem, tak dvě hodiny, autem půlhodiny. Toto je třeba pohodlnost, ale většinou se to stává lidem, kteří jinou volbu nemají. Tedy řidičům autobusů a kamionů a právě lidem, co musí dojíždět za prací každý den. Vem si, kolik lidí žije na venkově, kde za prací dojíždět do města je takřka nutnost a pak děláš třeba v továřně 10 hodin denně a střídáš směny noční, odpolení a ranní. Vlak ti domů nejezdí a autobusy jen ráno a odpoledne, večer ne. A ty jinou práci neseženeš, přitom musíš živit rodinu, tak co ti zbývá?
Ale já chápu tvé argumenty, protože dávají smysl, ale ty musíš chápat ty mé. Podle mě to má vždy řešení, ať už je to kolega, ať už je to zastavení a proběhnutí se kolem auta, ať už je to telefon milované manželce, která mě udrží vzhůru těch pár minut než dojedu domů atd. Pokud jednoduše člověk na únavu trpí, měl by se podle toho chovat ... a zase, bavíme se o tom u článku o fotbalistovi, který tu možnost má absolutně vždy. Táta, co má tři práce, aby udělal lepší život pro své děti, tam už je to zase spíše podle toho tvého přístupu, ale pořád si stojím za tím, že člověk má na výběr.
Rozhodně má. Taky má ty krajní - změna bydliště, změna práce, pokud ví, že je případ, kdy mu hrozí kolaps kvůli vytížení nebo i ten mikrospánek, kdy ohrozí sebe i ostatní. Jestli tu jsou fakt tak extrémní případy, co si myslí, že nemají jinou možnost, než dojíždět do práce pod hrozbou, že to jednou nedají a někde to naboří únavou, tak jsou na hlavu padlí a argument, že by je kafe nebo energeťáky do měsíce odrovnaly, jsou mimo mísu, protože je odrovná sama práce tímhle stylem.
... je vidět, že jste měšťáci
Heh, to já taky .
já taky, ale zmám i lidi, co žijí na venkově
No a já taky si představ.
no, je rozdíl bydlet 5km za Prahou nebo někde na vysočině, víš? Kdo může, ten se stěhuje do města, ale jsou lidé, kteří jsou vázaní bydlením, rodiči, přáteli a v jistých krajích je taková nezaměstnanost, že vybírat si zaměstnání je čirá sci-fi, zvláště pokud nemáš ani maturitu
Já pocházim z vesnice/maloměsta, proboha, narodil sem se tam a mám tam půlku příbuzných. Tak tu na mě nezkoušej "nákých pár kiláků za Prahou".. :))
tak pak nevím, proč píšeš takové blbosti
Já si myslim, že výučák začíná být větší bernou mincí než maturita. Tenhle trend už asi taky trvá nějakou dobu, že těch odborně vzdělaných a relevantně pracujících je málo. Za chvíli to bude buď výučák nebo diplom, jinak si neškrtneš :)
však jo. Ale právě jeden známý takhle ráno jel s kolegou do práce, kolega dostal mikrospánek a on při té nehodě zahynul. Zbyla po něm vdova s malým dítětem. Kluk z vesnice to byl, šikovný řemeslník. Zkrátka stává se to a ne vždy tomu jdu zabránit
Takhle to ale chodí, po vzoru Tolkienova citátu. Vždy to odsere někdo jiný než ten, kdo by měl. Je to smutné, ale co se dá dělat.
tím jsem jen chtěl říct, že mi přijde komické co napsal Jim Bob a co palcujete, protože hodně lidí ty možnosti co napsal zkrátka nemá. A ta práce tě i může bavit, ani tě nemusí vysilovat, ale rozhodí tě čistě ta změna směn. Já třeba takhle dělal osmihodinovky u pásu měsíc a nebyl jsem nikterak vyčerpaný, ani jsem nemusel pít kafe či energeťáky, jen jsme se potřeboval vždy pořádně prospat. Ale třeba při té změně z odpoledení na noční, tak jsem taky druhý den dostal mikrospánek, ale až doma. To prostě zavřeš oči a vzbudíš se za pár hodin třeba. Je blbost psát, že by tě na práce zničila a kafe nebo Redbull tě od toho zachrání
Chápu, ale točíme se v kruhu, on má přeci pravdu, potvrzuje, že ten člověk má vždy na výběr. A já si to myslím také. A to nepřijde jako blesk z čistého nebe za tím volantem, samozřejmě nemůžu posoudit průběh na celém spektru lidí, ale ten prostor pro reakci tam je .... neprobudíš se až v kufru auta jedoucího před tebou. Ty energetický nápoje jsou velký zlo, o tom žádná. Možná budou mít účinek na kratší cestu, ale na delší vzdálenosti ti spíše uškodí.
presne tak...ten mikrospanok nepride z nicoho nic, clovek zacne mat tazke viecka, zacne mat dlhsie trvajuce zmurknutia, proste prve dva, tri razy sa pri tom pristihnes - az potom moze prist uplne nekontrolovany mikrospanok...normalne treba zastat, vyjst na cerstvy vzduch prejst sa, napit sa vody, dat si zuvacku, pustit si hudbu, vypnut topenie v aute, otvorit okno, v najhorsich pripadoch normalne odstavit auto a zdriemnut si na 10-15 minut....a to vsetko aj keby si bol kilometer od ciela
Problém je, když Tě to postihne na dálnici v plné rychlosti. Tam třeba kolikrát moc možnost někde zastavit nemáš.
este som nevidel dialnicu bez odstavneho pruhu
A na co tam máš ty odstavný pruhy? To je spíš o tom, že člověk takovou věc (bůhvíproč) nepovažuje za extrémní případ, kvůli kterýmu by se mělo na dálnicích stavět, přitom to je naprosto srovnatelný s nějakou závadou na autě samotnym.
Na dialnicnom odstavnom pruhu je povolene zastavovat vo vynimocnych pripadoch, napr. porucha a pod. Snad si s kiwwim nemyslite, ze je to na vyspavanie. Si zober, keby to spravi 5 kamionov na 5 kilometroch.
Kdo mluví rovnou o vyspávání?
plus praxe v oboru...
Bydlíš v Klatovech, ne? Tam je to z centra Plzně autem i vlakem náhodou docela srovnatelný, obojí trvá tak hodinku.
Autem je to míň, stoprocentně.
Už zrušili tu objížďku v Přešticích? S tou to tu hodinku dalo, jinak to bylo kolem tý třičtvrtěhoďky, což ale pořád není takový časový rozdíl oproti vlaku, který jede hodinu.
To platilo jenom do srpna, ale potom to možná tu hodinu i dalo, to je fakt. Vlaky i autobusy pak vyjdou zhruba na stejně.
tak počítal jsem taky 15 minut cesty na nádraží, čekání na vlak tak 15 minut až půlhoďky, protože jezdí jen v celou, cesta vlakem hodina a pěšky domů zase 15 minut, takže dvě hodiny. Kdežto autem hned vedle práce a večer, kdy není provoz, tak 30-40 minut je zcela reálných
Dobrá.
Fajn, pokud takto uvažuješ, OK, beru zpět Myslel jsem že jsi to myslel ironicky
Pro vysvětlení - kdyby tam jel v protisměru v týhle rychlosti a proti Mercedesu např. rodinnej vůz i s dětma, dopadne to hůř.
Hodně štěstí.
Bojuj!
http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/F6N93Yz5.TpdXusJgIkpBg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MzYwO2NyPTE7Y3c9NjQwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD0zNTU7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_GB/Sports/Eurosport/894094-14964935-640-360.jpg Bojuj !!!
Oh damn it
Ale místo řidiče vypadá ještě celkem dobře. Tak snad se z toho dostane.
http://www.bild.de/sport/fussball/boris-vukcevic/hoffenheim-star-hat-schweren-auto-unfall-26459556.bild.html
Sice nejsem znalec ale místo řidiče je v dobrém stavu. Pokud přežije může děkovat výrobci auta ! Protože jinak je předek auta na srač... HODNĚ ŠTĚSTÍ !
Drž se
myslel sem si že je to známější Davor ale i tak drž se chlape♥
Jakej Davor? Znám jen Simona, ale ten by to přežil levou zadní.
http://eireplusalba.files.wordpress.com/2011/11/vukcevic-simon.jpg?w=560
si myslis ze je v tejto situacii vhodne vtipkovat??
Chyba ti akakolvek zakladna empatia a asertivita, hanba ti
Ok (nicméně asertivita mi naopak spíš nechybí, máš v tom guláš).
Je to smutný, ale na silnici se stane takových autonehod tisíc denně na celym světě, to má jako kvůli tomu celej život smutnit a nevtipkovat?
nie, ale existuje urcite hranica a toto ju uz vazne prekrocilo.
Ale prosim tebe..
Nemůžu.
Bože, do prdele aj s takýmito pokryteckými falošnými moralistami.
Sám si často robím srandu aj z tragických vecí, milujem čierny humor, ale samozrejme v únosnej forme. Napríklad medzi kamarátmi a nikdy to nie je mienené nijak zlomyselne ani zákerne. Napríklad keď zomrel Palko Demitra, aj som si poplakal, ale v istom kruhu známych sme sa aj "zasmiali" (samozrejme to nie je nikdy nie je mierené na danú osobu a toto vy nechápete). Rovnako aj mne, keby sa dačo stalo a ležím v nemocnici, tak oveľa viac ako smutné ksichty a chabé chlácholenie by ma potešilo, keby mi sa mi niekto jednoducho zasmial, že som krýpel alebo podobne - ale tiež samozrejme myslené zo srandy.
Hold, vidieť v tragickom zároveň komické môže len človek s veľkým a vrúcnym srdcom.
A úplne jasne, že mu prajem, aby sa z toho čo najrýchlejšie dostal a mohol behať opäť po ihrisku!
Jo...takhle se smála sestřička v nemocnici, když jsem tam přišel ze zraněným okem z hokeje. Koukla na mě a povídá: "Sportem ku zdraví?"
tak tak...ale strašně záleží na dané situaci, jak je vážná, o koho se jedná...
aha Davor byl v akademii Zagrebu kdysi je to Simon
Čekal jsem co zas napíšeš za kokotinu..
usnul no. klasika
Á pan věštec
Hodně štěstí chlape.
Neznám...
no a ?
Tak uz znas.
Drž se!
Drz sa chlapce!
Pokud se neprokáže nějaká technická závada, nebo cizí zavinění té jízdy v protisměru, tak 22letý v mercedesu si dokážu představit, co dělal Je to smutné, ale dobře mu tak.
To je konec tohleto.
http://www.youtube.com/watch?v=ZR6Cw_3q1Pg&feature=youtu.be
drzim ti palce
Kouřil jsi ho?
Pizzorno 28.09.2012 19:26
Čekal jsem co zas napíšeš za kokotinu..
Na kokota kokotsky.
Tu je zas chytrých a zkušených lidí, ale málokdo má představu. Každý den na silnici je risk - může tě trefit někdo, může být mokro, může být překážka na silnici, může se vyhýbat, může být mikrospanek, který se může stát i vyspanym lidem, pokud jsou v dlouhodobém stresu nebo depresi...můžou být stovky "mohl", ale pravdu se dozvíme později. A mercedes v bezpečnosti není vůbec žádná výhra, spíš naopak
myslis kvoli zadnemu nahonu?
Taky by mě ten mercedes zajímal, jak to myslíš?
Mercedes není jak kvalitou zpracování, tak ochranou chodců čí deformacnimi zonami nějaký přebornik. Není to žádné Volvo, Saab nebo Honda. Spolu s obří rychlosti je to zbraň.
Tak to je blbosť ako mrak, Mercedes je bezpečnosťou pre vodiča viac ako Honda, Volvo je asi najviac bezpečné auto to súhlas, ale Mercedes radím bezpečnosťou dalej ako napr BMW a Audi, jeho výhodou je ku príkladu silný motor ktorý je veľký a už len pri tej zrážke s kamionom ta ten motor pekne ochráni.
při srážce s kamiónem tě ten velký motor o to více rozmacka...mercedes je opravdu někde jinde ney výše zmíněné, o kvalitě zpracování lidé trošku zajímající se o auta taky ví své.
Ano rozmačká, závisí ako sa stretnete, nie je zrážka ako zrážka a o autách mi vravieť nemusíš, vyznám sa v nich pomerne dosť, neviem kde si zobral že Honda je bezpečnostnou lepšia ako Mercedes, to fakt netuším. Zober si nejakú posratú Fabiu či Octaviu, koľko krát som videl ako boli v protismere rozláfknuté o kamión, to sa stáva často, ale akým spôsobom ? že auto sa začínalo u zadných dverí ? že šofér sedel v kufri ? Mercedes má kvalitnú bezpečnosť a prosím nech tu nikto na mňa nevyťahuje zadný náhon, to je moje oblúbené. Já som sám majitelom druhého BMW a pritom uznám že Mercedes má lepšiu bezpečnosť a ešte zopár lepších vlastností. A ak majú dajaké problémy, tak mi prosím uveď kde a aké, na základe čoho súdiš že sú bezpečnosťou na tom zle ?
Jak už jsem říkal, stačí se podívat na testy bezpečnosti, aktivní i pasivní prvky bezpecnosti. Že se mercedesy často kazí, podléhají rychle řezu, to je celkem známá věc. Jasné, porovnavam třídu s třídou, nemůžeš srovnávat mercedes s fabii. Ale accord ,volva nebo ty saaby jsou prostě jinde. I to audi je bráno jako bezpečnější auto
Audi v minulom roku v porovnaní z Mercdesom prehrala v bezpečnosti, pre Mercedesy vtedy hrali lepšie v prospech, lepšie brzdy. Napr tie samotné brzdy potom konkurencia brala ako vzor. A argument typu "často sa kazí atd" to ti proste neberiem, to ako keby počujem druhotriedneho mechanika ktorému dám svoje BMW a nevie ani kde mám baterku. Ľudia čo sa vyznajú do nemeckých aut si ich v pohode obhája a tvrdiť že Mercedes je bezpečnstou slabé auto je hlúposť. A že často odchádzajú súčastky ? to už je vec výroby a toho o akom type auta rozprávame. Dneska je trend že istá časť ľudí nadáva na nemecké auta, tým myslím tú silnú troju BMW, Audi, Mercedes, pretože tam súčiastky stoja nenormálne veľa, o čom som sa sám presvedčil na vlastnej koži, ale aj napriek tomu sú tie autá na vysokej úrovni. Já som fanúšik do nemeckých aut, pre mňa sú to proste králi elegancie, ale na druhej strane uznávam ázijské autá pre ich motorové vlastnosti. Ale to už som zašiel troška ďaleko, stejne si mi nepodložil čím je Mercedes tak zlé auto čo sa týka bezpečnosti.
No a lidi, co se zajímají o auta ví, že ani v německu není Mercedes spolehlivostí a zpracováním mezi TOP3 (Porsche, Audi a VW jsou na tom v průměru vyrobených aut/poruch lépe). Že se kazí není názor druhořadého mechanika, který nenajde součástku, ale jako fakt, který o Mercedesu platí už dlouhodobě a ty, jak tvrdíš, že se zajímáš o německá auta, bys to měl minimálně jednou už někde slyšet nebo číst.
Pokud jde o bezpečnost - uznávám, mohla se poslední dobou zlepšit, i rapidně, ale starší modely nebyly ty úplně na špici, tam opravdu jsou jiné značky.
k tomu volvu...toto sa traduje uz dlhe roky...kedysi to bola pravda, Volva boli najbezpecnejsie auta na svete...ale je tomu uz asi tak 20 rokov
Akurat s mensim dodatkom, ze auta znacky Volvo skutocne jedni z najbezpecnejsich su. Teda minimalne XC 90, tie mensie triedy az tak nepoznam ani som s nimi nejazdil.
Je to pravda pořád...
A abychom zakončili sáhodlouhou diskuzi o mikrospánku, už je všude, že podle policie šlo o příliš vysokou rychlost ... takže kdo chce kam :)
Pokud by nedejbože přišel o život, tak je to dost drsná cena...
To je otázka. Nemyslel, tak zaplatí ... by zaplatil.
To není otázka. Tohle je prostě drsná cena, pro 22letého kluka.
Je to drsnější cena, ale pokud to dopadne takhle ... no, nedojme mě to. Docela mě překvapují ti, kdo by ještě vyžadovali soucit, nemířím teď konkrétně, jen tu vidím ten příspěvek od stase :)
Prečo to berieš tak kruto ? píše sa že išiel 76kmh čo mi nepríde nič rýchle, ešte k tomu pri predbiehaní, takže tak, zasa nie každý kto predbieha je vrah či kokot
Beru to tak, že každý by měl nést plnou odpovědnost za své činy. A o konkrétní rychlosti jsem nečetl, jediné, co jsem četl bylo "příliš vysoká rychlost" . Podle toho jsem si představil alespoň 200 :)
no a co je příčina nehody? Jel rychle a zatáčka ho vynesla do protisměru?
tu niekto pisal ze siel 76km/h, to nie je nejaka prilis vysoka rychlost ani keby tam bola 50ka
Kdyby jen šel, on ale i jel!
my na to nemame taky vyraz
Vím ;-)
nebolo by lepsie nabudue tieto typy clankov dat len do expressky?obcas sa to tu zvrhne v nepeknu diskusiu plnu radoby odbornikov na vsetko alebo na druhej strane na vulgarnych blbov...
ja teda dufam ze to prezije a dostane sa z toho a bez nasledkov do dalsieho zivota
zajtra ocakvam 200% pristup hracov hoffenheimu a vyhre pre vukcevica
preco, ved tu bezi diskusia a niektori ludia sa mozno dozvedia nieco nove, poucia sa a mozno im to v buducnosti aj zachrani zivot
Tahle diskuze je zrovna v normě.
ale boli tu vylozene hrozne diskusie a ako memento do buducna to moze posluzit...
drž sa
Diskuze je hodně v pořádku, slušná a podnětná. Hlavně bych rád častěji potkával řidiče jako fanta, godwin čí kiwwi na silnici, protože by absolutně nic nehrozilo, byli by čili, čerství, v noci spali na polozenem sedaku, popřípadě stoceni do klubicka v kufru.
co to kur*a meleš?
a ja by som zasa nechcel stretavat vodicov, ktory beru mikrospanok a beznu vec, ktorej sa neda vyhnut a idu s tym v aute dalej.
To já taky ne
Stavíš to ad absurdum hodně mizerně ... navíc já o vyspávání nic nepsal, ať chrápou doma nebo ve vlaku.
Tak ale já to myslím vážně. Opravdu bych rád potkával takové řidiče, nebo aspoň takové, kteří se o to pokouší. Bohužel je to utopie a v reálném životě taková řešení, která jsem si výše přečetl, se v podstatě nedají dodržovat (s výjimkama pár zodpovědných lidí)
no, hlavně je rozdíl, jestli je to únava čas od času nebo chronická. Pokud chronická, tak i zodpovědný člověk časem zpohodlní
Ale chtěl bych potkávat takové zodpovědné lidi, ne hovada
řiká člověk, který nezodpovědně pálí 9 litrů drahocenného benzínu na 100km
Já tolik nepálím, to bych byl blázen jezdit s takovým šrotem
no bola v poriadku do 22:12 pamatam si diskuziu ked nasli pribyla mrtveho,enkeho samovrazdu,skolabovanie muemby...bolo toho a je dost,preto si myslim ze by stacila expreska...pripad za vsetky bola tragedia s lokomotivom,nejaky hlupak napisal ze su to rusi ktory lietaju s 30 rokov starymi lietadlami a to ktore spadlo malo snad 7 rokov
Tak tak, dnes kiwwi s fantikom uleteli hooodne do utopie. Jasne, myslia to spravne a bezpecne, chapem, ale v realnom svete je to neskutocna utopia. To si moze dovolit tak 1% ludi.
Keďže išiel 76kmh tak neverím že predbiehal, to sa mi moc nezdá na takom aute tak pomaly predbiehať
taK MU TREBA nema jazdit ako kokot
sám si kokot
!!!!!!!!!!!!!!
většina lidí tady mercedes nemá a nebude mít a pokud ano ,už vidím jak by jezdili všude povolenou rychlostí..
Vidím, že pár lidí je tady slušně vytržených z reality.
Podle vás (fantomas, godwinson ...) se teda všude dá dostat veřejnými dopravními prostředky ... OK, beru. Ale zkusili jste zapřemýšlet na časovou a ekonomickou stránku takovýho přesunu? Tak třeba já - do práce jezdím cca na sedmou, mám to 21kiláků a autem mi to trvá cca 25 minut. Ale kdybych se měl přepravovat veřejnou dopravou, tak musím jet s jednou zastávkou a cesta by mi trvala 68 minut. Zpátky je ten rozdíl menší - cesta zpět 51 minut, ale připočteme-li k cestě ještě to, že musím na zastávku autobudu jít pěšky a v tomhle případě je to dobrá čtvrthodina tam a čtvrthodina zpět, tak mi vychází, že bych ze svého času denně vyhodil přes hodinu a půl jen tak. KAŽDÝ DEN. Měsíčně to hodí tedy nějakých 35 hodin ... Pro nic za nic. To si opravdu zaměstnaný člověk fakt dvakrát rozmyslí, to mi věřte. A můžeme přikročit k ekonomické stránce věci - do práce jezdím se ženskou, která dělá jen o pár kiláků dál. Auto nám žere v průměru 4,5 litru, takže i s amortizací nás mě jedna cesta do práce vyjde na nějakých 30 korun. Měsíčně tedy 630 korun. Kdybych jezdil veřejnou dopravou, tak dám denně 76 korun. Měsíčně tedy 1596 korun. Ušetřím tedy skoro tisícovku. Za rok si z těchto peněz můžu jet na super dovolenou.
A to si myslím, že na tom nejsem zase tak špatně a jiní to mají se spojem do svého zaměstnání daleko horší ...
Co na to naši mudrcové?
Buď tankuješ ultralevný benzín někde z tajného zdroje nebo ti nějak nevychází ta cena 30 Kč, ne?
vychází. Za benzín počítal asi 36 Kč, ale protože jezdí ve dvou, tak náklady jsou poloviční
4,5 krát 36 = 162 /2 = 81 Kč.
to je spotřeba na 100km, ale on jezdí jen 21 tam a 21 zpátky
4,5 na 100 km To musí mít nějaký ultrašetřivý tříválec či co. Navíc odváží babu, co pracuje o pár kiláků dál (je to tam psané), takže klidně přes 50 km denně dá. A to už je pak reálnější ta spotřeba 9 litrů na 100 km. I když nevím, co má jirka za auto. Mohl by se pochlubit.
9 litrů? Co máš za starou popelnici?
Proto se ptám, co má Jirka za auto. Třeba používá klimošku, v kufru má 200 kg nářadí a na střeše převáží 2 kola
Jirka bude šetřílek, ten bude spolucestující účtovat i přirážku za kabelku jako nadbytečnou zátěž A z kopce na neutrál a na rovince šlapací pohon
A já si naopak myslím, že jirka je grant a v tomto nešetří a rozhazuje peníze. Je to přece culé
No, kdyby Jirka řídil Barcelonu, tak jsou do 5 let bez dluhů. To by se netisklo ne jen barevně, ale i černobíle, maximálně na jehličkových tiskárnách. A vznikla by nová klubová daň, která by odváděla 50% platů zpátky do pokladny
10 let stará Oktávka. Dlouhodobý průměr cca 4,3.
TDIčka od Volkswagenu nemají chybu.
Spíš si myslím, že denně čerpá 4,5 litrů v průměru.
my máme třeba Fabii 1,2 HTP a ta spotřeba není moc daleko od reality. A kamarád se starším Peugeotem 306, ale dieslákem jezdil do školy za 4,5 nafty s přehledem a to bylo myslím dvoulitr
I kdyby si měl pravdu, tak mu to udělá přes 40 Kč denně, takže jsem měl pravdu
to budou nejspíš nějaké starší výpočty, jak už jsem říkal Taky bych to viděl na těch 40Kč za den. Ale třeba má nějaký starý dieslák, jezdí na vyjetý olej a tou amortizací myslel, že si každý rok kupuje nový motor
Třeba, to se dozvíme až nám jirka odpoví.
Přesně. Když máš diesel, tak se pod pět litrů na 100 km dostaneš, to je vyzkoušená věc. Zase, když bereš tu Fabii, tak tam je to hodně daný stylem jízdy, můžeš jezdit za šest a třeba taky za deset, hodně se to liší, daleko víc než u dieselových motorů (zrovna s 1,2 HTP ale zkušenosti nemám, takže nemůžu úplně posoudit).
1,9 TDi. Deset let starej motor. Vychipovnej žere ještě míň, než předtím. Tak o ten půllitr.
To je krása, když si vezmu, že se dá s něčím jezdit za jednou tolik, pohodlně i víc. Navíc tady ani tolik nezáleží na stylu jízdy a pořád to "bere" tak nějak stejně.
Když si dáváš hodně pozor (čti: jedeš jak z hnojem), tak se vlezeš i pod 4. Můj rekord z práce je 3,6, což už je spotřeba nějakýho mopedu ...
padesátkovej "moped" bere pod 2 litry, pokud na něm jezdí 15letej kluk a ne někdo s 100kg. za 3.6 mi jezdí šestistovka když jedu pod hranicema rychlostních limitů
...skoro zadarmo.
ty vole, nejezdím tankem.
taqk benzín vychází asi 33,3 periodických, tak to budou asi nějaké starší jiříkovy výpočty s 30Kč za benzín a zbytek amortizace
Tohle zrovna moc nepodporuje teorii, že člověk nemá na výběr, spíš naopak. Když už tu chcete někoho osočovat, chtělo by to nejdřív vyndat hlavu z prdele. To, co píšeš, je samozřejmě krásné, pochopitelné, možná i pravdivé, byť mám určité pochybnosti, ale nevím, jak to má, co dělat s tím, co jsem tu psal já. Chtělo by to buď lépe číst nebo ...
A o tom vyspání - chci vás vidět, jak budete jezdit do zaměstnání veřejnou dopravou, až budete mít doma mrně, které vás bude stát hromadu peněz, času, a které vás v noci nenechá vyspat ...
budou spát přeci v motelu, řešení se vždy najde Ale oni to brali spíš z pohledu většího města, kde si můžeš vybrat mezi autem a hromadnou dopravou a není to ještě tak hrozné. Na vesnici tu volbu nemáš. Spíš mi přijdou vytržené z reality ty představy, že si mohou měnit zaměstnání a bydlením lusknutím prstů, fakt asi nevytáhli dlouho paty z Prahy
Po pár letech si koupíš barák nebo byt, i kdyby jen na hypotéku, a pak kvůli únavě z práce a hrozbě mikrospánku se přestěhuješ? Z obrovské části nereálné, to spíš risknou možnost mikrospánku a já se jim nedivím.
třeba, ale to pořád uvažuješ mladé lidi. Co třeba člověk, kterému je 50, přišel o práci a má na vesnici domek i s hospodářstvím (slepice, menší zahrádka a chlívek na prase). Pak je rád, když sežene v kraji s 20% nezaměstnaností jakoukoliv práci, protože o lidi s 10 roky do důchodu nikdo už moc nepočítá. Řekni takovému člověku do očí, ať si najde jiné bydlení či jinou práci a dá ti pěstí, což bych se mu ani nedivil
Já bych mu řekl, ať se jde pořádně vyspat, ať je čilý na cestu
to bys se měl ale předtím zase pořádně rozcvičit, abys byl čilý na přespolní běh před vidlema
Nebylo by třeba, on by byl unavený, protože stával brzo do práce.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele