Záložník Vukčević měl dopravní nehodu, jeho zranění jsou vážná

28.09.2012, 16:51
Aktuality
Hoffenheim zítra odpoledne hostí Augsburg, žádný z jeho hráčů a fanoušků ovšem v tuto chvíli na toto utkání jistě nemyslí. Důvodem je dnešní autonehoda, kterou měl záložník Boris Vukčević, ten je v současné chvíli hospitalizován v nemocnici a jeho zranění jsou hodně vážná...

Policie v současné době vyšetřuje celý incident. Vukčević se se svým vozem značky Mercedes ze zatím neznámých příčin dostal do protisměru a střetl se s nákladním autem. Následně byl helikoptérou rychle přepraven do nemocnice a podle policistů je jeho stav hodně vážný. 50letý řidič kamionu z celé situace vyvázl jenom s drobnými zraněními. Celková materiální škoda byla vyčíslena na 150 tisíc eur.

22letý Vukčević přišel do Hoffenheimu v létě roku 2008 ze Stuttgartu, na svém kontě má 78 bundesligových startů, v nichž zaznamenal šest branek.

Autor: Tomáš Pavlík / kicker.de

Komentáře (278)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
hradec

good luck

Reagovat
smazaný uživatel

Drž sa chlape!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
AjaxFans

Tak bojuj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Njn videl sem to v nemecky TV v 76kmh čelně s kamionem ale byl v mercedesu tak snad to dobře dopadne

Reagovat
smazaný uživatel

Tady by spíš sedělo "ale byl v kamionu, tak to snad dobře dopadne".

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou silná slova...

Reagovat
smazaný uživatel

do otce s merglem nalitl z boku obrovskej jeep,tata par sramu,jeste s tim dojel dom.ten kkt co nedal prednost? totalka

Reagovat
smazaný uživatel

to je tvuj tata docela magor jezdit s zbořenym autem

Reagovat
Godwinson

Ještě, že tam jel kamion.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Godwinson

Lepší než rodina na výletě, ne? Pokud udělal chybu, bude potěšující, že jí odskáče sám.

Reagovat
smazaný uživatel

I když není dobré se k tomu jakkoli vyjadřovat, pokud nevíme, co se přesně stalo

Reagovat
herbage

vzhledem k tomu, že nevíš co k nehodě vedlo, tak je to dost cynické Mohl mít defekt pneumatiky, mohlo mu tam něco vběhnout, mohl dostat mikrospánek, což se může stát každému z nás

Reagovat
Godwinson

A mohl chtít spáchat sebevraždu, samozřejmě, proto jsem použil slovo pokud. Čekal bych tedy reakci od kohokoliv, ale od tebe zrovna ne. Mikrospánek se sice může stát každému, ale jsem opravdu rád, když ten, kdo usne zabije jen sebe a ne mámu se třema dětma k tomu.

Reagovat
herbage

Pokud vím, tak v prvním komentáři žádné "pokud" nebylo. Příčiny nevíme, tak to nemá cenu řešit. Ty to stavíš do pozice kamion nebo rodina s dětmi, ale nemuselo tam ject taky nic a on mohl skončit třeba v poli. Proto mu přát, že tam jel kamion, to mi nepřijde na místě

Reagovat
fantomas

On nikomu nic nepřeje, pokud sis nevšim.

Reagovat
herbage

zjisti si, co znamená příslovce ještě

Reagovat
fantomas

Cožeco? Si tam třeba jak trouba doplň slovo "zrovna", aby ti docvaklo, jak to Godwin myslel. Ta první věta samozřejmě neni míněná, jako že se mu splnilo přání - to snad jasně vysvětlil v dalších příspěvcích (na který ty reaguješ).

Reagovat
Godwinson

A teď zase já napíšu nepravděpodobné scénáře. Třeba si hrál s mobilem, šteloval rádio a to by byla škoda, kdyby tam kamion nejel. Ale souhlasím, je velmi necitlivé to řešit dokud to nevíme oficiálně, unáhlil jsem se na základě toho, že v článku je to napsané dosti rezolutně a pravděpodobné příčiny jsou pak v takových případech poměrně ... jasné. Omlouvám se, budeme to řešit později.

Reagovat
herbage

beru

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda?

Reagovat
smazaný uživatel

Mikrospánky mám vždycky když jedu z Hájů na Prosek. Obvykle jich mám tak 10-20 za cestu.

Reagovat
smazaný uživatel

mikrospánek není omluva

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, mikrospanok je pre mna to iste ako alkohol, jedno je zakazane a lahko dokazatelne , druhe nie, no v zasade sa jedna o rovnaku nezodpovednost si sadat v oboch pripadoch za volant. Nemam pre to ziadne ospravedlnenie a zastavat si to moze jedine egoisticky arogantny hlupak.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo je bez viny, ať hodí kamenem, tohle se může stát každému.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze je to podla teba normalne sadat si unaveny za volant? Ak sa clovek zabije sam, je to jeho vec, no ak pri tom zahynu i ini, najma deti, je to uz vec druha. A co z toho vyplyva? Sadal si unaveny VEDOME za volant, cize tragedii mohol predist....ale, nezodpovedne uvazovanie typu, ja sa ponahlam, musim do prace, chcem si lahnut, a podobne, vyznieva skutocne ako egoisticke zmyslanie.

Reagovat
smazaný uživatel

Za monitorem se to kecá. Mikrospánek není jen o únavě, to se opravdu může stát každému.

Reagovat
Agnar

souhlas.. i vyspalý a odpočatý mozek, začne při určitých souvislostech pracovat jinak

Reagovat
smazaný uživatel

No to určitě ne. Musíš být unavený, abys usnul, i když si to třeba ani neuvědomuješ v tu chvíli. Ale nemůže se to stát, pokud jsi odpočatý a vyspalý.

Reagovat
Agnar

nesmysl... ono "odpočatost" a unavitelnost je dost subjektivní pojem

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže člověk je vlastně celý život permanentně unavený. Dobré vědět.

Reagovat
Agnar

Prakticky máš pravdu.. on je rozdíl mezi fyzickou odpočatostí a třeba psychickou.. vzájemná nerovnováha spolu např. s laxností, nesoustředěností a jistými neurologickými pochody může dost dobře vést k jisté formě mikrospánku (jinak nedefinovaném).. např. když budu před cestou spát 15 hodin bude to vlastně kontraproduktivní, poněvadž si naruším svůj zažitý stereotypní režim a tělo i mozek bude vykolejen a více unaven než jindy když se budu držet svého např. 7-8 hod. spánku

Reagovat
Godwinson

Jj, s tím přespáním je to pravda, rytmus je důležitej, byť tohle slovo ve slovníku zrovna nemám.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to unava, ty vsak narazas na jazdu v noci, v tom pripade su moznosti, kava, energetaky, pohyb, ako som pisal, dole, alebo inak nikam nejazdit ak tvrdis, za sa to moze stat kazdemu, co to je za koninu? Ak je tu moznost spachania nehody? Vies ako by si sa citil po tom?

Reagovat
smazaný uživatel

Vím, jak bych se cítil potom, ale s tím už do auta sedáš - že se může něco stát, auto je zbraň. Ona i ta samotná cesta může být únavná, když třeba jedeš delší dobu po dálnici...Může se to stát každému, nějaké riziko tam bude vždy.

Reagovat
smazaný uživatel

Preto profesionalni vodici jazdia s prestavkami.

Reagovat
smazaný uživatel

Že by to třeba kamioňáci dodržovali...

Reagovat
smazaný uživatel

A mimochodem, odkud vlastně víš, že za to mohl mikrospánek?

Reagovat
smazaný uživatel

A kde som pisal, ze za to moze mikrospanok? Mikrospanok ti za volantom nemoze hrozit, pokial nie si unaveny, ak jazdis v noci, mal by si urobit vsetko pre to , aby si sa tomu vyhol, alebo ak uz nieco pocitujes , tak zastavit, zdriemnut si , napit sa napojov, prejst sa....ale pokracovat v ceste je rovnaka nezodpovednost, ako napit sa pred jazdou. Jednych pranierujeme a druhych zastavame? WTF? Nasledky su predsa uplne rovnake. A nech mi nikto netrepe ze mikrospanok proste pride z nicoho nic, to uz clovek musi pocitovat (unavu ) uz predtym. BTW...mam s tym z davnej minulosti smutnu skusenost, takze iba z kompu tu nefilozofujem.

Reagovat
Agnar

Blbost.. žádná káva, drinky a pohyb ti nepomůže k tomu aby v mozku nedošlo k jistému "kolapsu".. člověk je paradoxně strašně nedokonalý stroj... vím své, co dokáže blblá přerušovaná čára v noci na dálnici a to můžu být vyspalý jak chci :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Pusti radio, prefackaj sa, alebo proste zastav auto, ale zlahcovat to a pokracovat moze len nezodpovedny clovek. Je plno moznosti aby si predisiel pripadnej tragedii. A to ze clovek z nicoho nic zaspi, je proste blbost.

Reagovat
Agnar

Jenže ten člověk si nenafackuje nezastaví, poněvadž si subjektivně myslí (i mozek mu dává signál), že je v pořádku.. je to otázka impulsu receptoru (mozkového přenašeče), který může být v rámci milisekund.. to člověk neovlivní

Reagovat
smazaný uživatel

Vacsiu koninu som necital, mozog dostane signal ze je unaveny, a ak riadis , ty sa pozeras na ciary?

Reagovat
Agnar

Tohle je v učebnicích např. 1 ročníku zdravotnické výuky, nebo základech psychiatrie docela si se ztrapnil :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosim ta, clovek musi pocitovat za volantom, ze uplne v poriadku nie je, Mozog nereaguje na vsetky diametralne odlisne vnemy rovnako, pokial neuzil nejaku latku, ktora ho utlmuje. A to ani noc na to nema nejaky zasadnejsi vplyv.

Reagovat
Agnar

Noc má výraznější vliv na psychiku člověk než si myslíš.. ale to je těžké rozebírat zde, kde si řada lidí myslí, že např. deprese je normální splín a vyšinutost :-)

Reagovat
fantomas

"Dostat mikrospánek"...děláš, jak kdyby to bylo něco nevyhnutelnýho; něco, čemu se neubráníš.

Reagovat
herbage

stát se to může, když s tím zrovna nepočítáš. Lidi nejsou stroje

Reagovat
fantomas

Ale blbost. Pokud sedám za volant unavenej, už dělám chybu. Naprosto čilej člověk do mikrospánku přece neupadne.

Reagovat
herbage

jsou lidé, kteří tu volbu nemají

Reagovat
fantomas

Tak se maj nadopovat nebo jinak přemejšlet dopředu, co já vim...mluvit o tom jak o náký zákeřný chorobě, která člověka pokaždý děsně zaskočí, je nesmysl.

Reagovat
herbage

nadopovat? Co když jezdíš do práce, co týden se ti střídají ranní, odpoledení a noční a jediná možnost jak se tam dostat je autem?. V 99,9% případů ti to vyjde, ale jednou ne, proto se to stává tolika lidem

Reagovat
fantomas

Nadopovat kafem, energiťákem, whatever.

Reagovat
herbage

by byla z tebe do měsíce totální troska

Reagovat
fantomas

Znám desítky lidí, co denně pijou kafe, a za trosky je teda fakt nepovažuju.

Reagovat
herbage

já o voze, ty o koze. Pokud přejdeš odpolendí na noční, pak třeba ten druhý den vůbec nespíš a pak tě může ten mikrospánek přepadnout kafe, nekafe

Reagovat
Godwinson

Pokud neděláš vědeckého pracovníka někde na Antarktidě, tak máš vždy jinou možnost přepravy, tedy v daleké většině případů. Já si myslim, že omluva v těchto případech neexistuje.

Reagovat
herbage

a když už je pozdě večer, busy a vlaky dávno odjely a ty se chceš ject domů vyspat, když jsi byl v práci celý den a do noci jsi pracoval, abys dokončil nějaký projekt? Většinou ti lidé jsou v situaci, kdy nemají moc na výběr a ani si tu možnost mikrospánku nepřipouští

Reagovat
fantomas

Tak se vyspim v autě, bože.

Reagovat
smazaný uživatel

To se ti to kecá, takhle od kompu.

Reagovat
fantomas

Tak já nevim, furt nevidim jedinej důvod, proč radši riskovat (nejen svuj) život, jen abych se třeba o den dřív kvalitně vyspal. Jak píše Godwin, já pro tohle nemám řádnou omluvu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zkoušel jsi spát v autě v zimě? Omluva pro zaviněnou nehodu není. Ale k tomu mikrospánku...herbage dobře říká, že ty lidi chtějí jet hlavně domů se vyspat a nepřipouští si mikrospánek. Kdyby takhle dopředu kalkukovali, tak by skoro nemohli vyjet na silnici.

Reagovat
fantomas

Vždycky se dá improvizovat prostě no, sorry, nákej lacinej penzion, co já vim. Pokud tu herb mluví o centru velkoměsta, tak popravdě neznám případ, kdy by někdo v Praze upadl do mikrospánku a v centru způsobil nehodu. To ti snad ani to samo prostředí nedovolí. Popojíždět po Praze je samozřejmě uplně jiná věc. Já měl za to, že se tu bavíme o dálkových přejezdech, a těm se v drtivý většině vyhnout prostě dá, o tom už dál nepotřebuju debatovat.

Reagovat
Godwinson

Taky jsem měl za to, že jsme někde na vesnici v kopcích. V Praze, že by někomu někdy nejel vlak či autobus ... :)

Reagovat
fantomas

Navíc každou chvíli světla.. to je uplně směšná představa.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ta nehoda by se nemusela stát dokud jsi v Praze, ale až z ní vyjedeš. To tě nenapadlo?

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo nehoda...mikrospánek.

Reagovat
fantomas

Jj, takže ten herbův příspěvek o tom, jak by mě chtěl vidět spícího v autě uprostřed velkoměsta, byl vlastně k ničemu.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč k ničemu?

Reagovat
fantomas

Protože bych prostě popojel za město a tam se vyspal..?

Reagovat
smazaný uživatel

Před chvílí jsi říkal, že by takový člověk neměl jezdit a teď bys popojížděl?

Reagovat
fantomas

No protože sem logicky předpokládal, že se bavíme o trasách jako Praha-Brno, ne Karlák-Václavák. Za město bych si při únavě bez problémů troufnul, protože tu máš furt moře různých rozptylů...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak příště logicky nepředpokládej. A o cestování po Praze se snad nebavíme, ne? V Praze auto prakticky nepotřebuješ, aby ses dostal kamkoliv, kdykoliv domů.

Reagovat
fantomas

No tak já fakt nevim, proč herbage plácal něco o velkoměstech. Nic, mě už to s váma fakt nebaví, omluvu pro nehody způsobený mikrospánky nebudu mít dál tak jako tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem neříkal, že mikrospánek je omluva pro nehodu. Já jsem se zastával znavených lidí, kteří jedou autem domů.

Reagovat
herbage

to není o rozptylech, mikrospánek tě může přepadnout právě kdykoliv

Reagovat
smazaný uživatel

No ve městě plného křižovatek, semaforů apod. si myslím, že ani ne. To spíš na dlouhých cestách, kdy jedeš bez pauzy, protože když se máš na co soustředit, tak se tak nějak udržuješ v chodu.

Reagovat
fantomas

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle u mě jednou totálně selhalo. Věděl jsem, že budu v metru usínat, tak jsem si koupil noviny. Začal jsem číst a soustředil jsem se na text. Dopadlo to tak, že jsem špičkou frňáku málem udělal do novin díru .

Reagovat
fantomas

Tak čtení je něco hodně jinýho, že jo...mě třeba taky spíš uspává.

Reagovat
Godwinson

Zrovna to chci psát, má to u mě podobný efekt jako televize :) Silně uspávací

Reagovat
smazaný uživatel

To mě normálně ne, ale v tomto případě to bylo jak počítání oveček. A taky na mě musel být dobrý pohled. Člověk sedí, čte noviny a za chvíli div nepadá na hubu s novinama přilepenýma na obličeji. Naštěstí jsem se vždy s takový škubnutím probudil. A za půl minuty zase a zase a zase...posraný cesty na Prosek.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak při čtení nic neděláš, já při tom taky usínám. V tom autě aspoň musíš šlapat na pedály, řadit, točit volantem, koukat kolem sebe... pořád něco.

Reagovat
herbage

on by se nadopoval předtím kafem, aby se mu lépe v autě spalo

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Teda nic mi do toho není, je to jen taková poznámka na okraj....ale musíš pořád na někoho kroutit očima?

Reagovat
fantomas

Vzhledem k tomu, že je to muj snad nejmíň používanej smajlík, tak...ne, nemusim.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho u tebe vídám docela často. Tohle nebyl první případ, kdy jsem se tě na to chtěl zeptat. Ale magor jako Typek nejsi, to je zase fakt.

Reagovat
fantomas

Tak to si mě asi pleteš s kiwwim.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem debil, abych si tě s někým pletl. Mám tě zafixovaného jako krutivočko. Kiwwiho z diskuzí prakticky neznám.

Reagovat
herbage

krutiočko já mu zase řikám "fantík vykuloč"

Reagovat
fantomas

Tak to mě pak v diskuzích potkáváš minimálně, co já vim, svědomí mám čistý. Pokud by mě měl nákej smajl charakterizovat, tak zcela jednoznačně biggrin.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nejsem fanda anglického fotbalu, takže tvé nejčastější pole působnosti nenavštěvuji. Ale zkrátka mám tě tak zafixovaného...je mi líto.

Reagovat
fantomas

No, koneckonců...whatever.

Reagovat
papos182

V davnych dobach byl znam jako smajlikovy kral

Reagovat
fantomas

Jj, což je argument na hovno, když se tu bavíme o jednom konkrétnim smajlu.. :))

Reagovat
smazaný uživatel

To by možná byla ta nejlepší varianta, aby mu nějací hajzlíci neštípli stěrače nebo poklice .

Reagovat
herbage

já uvedl jen jeden příklad, možností jsou desítky

Reagovat
fantomas

Stejně jako možností řešení no. Taky sem to spaní v autě jen plácl, máš ještě známý, ty penziony, hostely..

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Je fajn, že to takhle s rozvahou od compu vidíš, ale v tu chvíli, kdy se chceš dostat domu, tě nenapadne zajet někam do penzionu a přespat. Chtěl jet večer domu jako každý den, dělá to tak spousta lidí, nedokážu si představit někoho, kdo by šel někam zalehnout. Docela běžná situace. Není to pro něj omluva, ale moc to řešíte

Reagovat
fantomas

Omg, to jako unavenej člověk neni schopnej jednat s rozvahou či co? Proč by ho to nemělo napadnout? Mě už ve všelijakých stavech napadlo tolik věcí...

Reagovat
Carlos Juan Pablo

whatever

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

A hlavně se tu bavíme o mikrospánku u člověka, kterého v práci sedřeli z kůže. Přitom ten mikrospánek může přijít i u člověka, který se cítí relativně svěží.

Reagovat
herbage

už tě vidím, jak v centru velkého města spíš v autě. A navíc kdyby to mělo být pravidelně

Reagovat
smazaný uživatel

Zejména v zimních měsících to bude žůžo. Nehledě k tomu, že by se člověk v autě pořádně nevyspal a další den by musel řešit tentýž problém.

Reagovat
Godwinson

Tak vlaky jezdí prakticky neomezeně, ale budiž. Jde o to, že máš možnost vždy, nepracuješ sám, jsou tam nějací kolegové, pokud na únavu trpím, apod., já myslím, že to má vždy řešení, je to jen o pohodlnosti lidí. Ale nic proti ničemu, kdyby to byl jen jejich risk, nahnal bych je do aut po noční všechny, ale on bohužel není.

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

no, třeba já kdybys se chtěl z centra Plzně dostat domů vlakem, tak dvě hodiny, autem půlhodiny. Toto je třeba pohodlnost, ale většinou se to stává lidem, kteří jinou volbu nemají. Tedy řidičům autobusů a kamionů a právě lidem, co musí dojíždět za prací každý den. Vem si, kolik lidí žije na venkově, kde za prací dojíždět do města je takřka nutnost a pak děláš třeba v továřně 10 hodin denně a střídáš směny noční, odpolení a ranní. Vlak ti domů nejezdí a autobusy jen ráno a odpoledne, večer ne. A ty jinou práci neseženeš, přitom musíš živit rodinu, tak co ti zbývá?

Reagovat
Godwinson

Ale já chápu tvé argumenty, protože dávají smysl, ale ty musíš chápat ty mé. Podle mě to má vždy řešení, ať už je to kolega, ať už je to zastavení a proběhnutí se kolem auta, ať už je to telefon milované manželce, která mě udrží vzhůru těch pár minut než dojedu domů atd. Pokud jednoduše člověk na únavu trpí, měl by se podle toho chovat ... a zase, bavíme se o tom u článku o fotbalistovi, který tu možnost má absolutně vždy. Táta, co má tři práce, aby udělal lepší život pro své děti, tam už je to zase spíše podle toho tvého přístupu, ale pořád si stojím za tím, že člověk má na výběr.

Reagovat
fantomas

Reagovat
JimBob

Rozhodně má. Taky má ty krajní - změna bydliště, změna práce, pokud ví, že je případ, kdy mu hrozí kolaps kvůli vytížení nebo i ten mikrospánek, kdy ohrozí sebe i ostatní. Jestli tu jsou fakt tak extrémní případy, co si myslí, že nemají jinou možnost, než dojíždět do práce pod hrozbou, že to jednou nedají a někde to naboří únavou, tak jsou na hlavu padlí a argument, že by je kafe nebo energeťáky do měsíce odrovnaly, jsou mimo mísu, protože je odrovná sama práce tímhle stylem.

Reagovat
Godwinson

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

... je vidět, že jste měšťáci

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, to já taky .

Reagovat
herbage

já taky, ale zmám i lidi, co žijí na venkově

Reagovat
fantomas

No a já taky si představ.

Reagovat
herbage

no, je rozdíl bydlet 5km za Prahou nebo někde na vysočině, víš? Kdo může, ten se stěhuje do města, ale jsou lidé, kteří jsou vázaní bydlením, rodiči, přáteli a v jistých krajích je taková nezaměstnanost, že vybírat si zaměstnání je čirá sci-fi, zvláště pokud nemáš ani maturitu

Reagovat
fantomas

Já pocházim z vesnice/maloměsta, proboha, narodil sem se tam a mám tam půlku příbuzných. Tak tu na mě nezkoušej "nákých pár kiláků za Prahou".. :))

Reagovat
herbage

tak pak nevím, proč píšeš takové blbosti

Reagovat
fantomas

Reagovat
Godwinson

Já si myslim, že výučák začíná být větší bernou mincí než maturita. Tenhle trend už asi taky trvá nějakou dobu, že těch odborně vzdělaných a relevantně pracujících je málo. Za chvíli to bude buď výučák nebo diplom, jinak si neškrtneš :)

Reagovat
herbage

však jo. Ale právě jeden známý takhle ráno jel s kolegou do práce, kolega dostal mikrospánek a on při té nehodě zahynul. Zbyla po něm vdova s malým dítětem. Kluk z vesnice to byl, šikovný řemeslník. Zkrátka stává se to a ne vždy tomu jdu zabránit

Reagovat
Godwinson

Takhle to ale chodí, po vzoru Tolkienova citátu. Vždy to odsere někdo jiný než ten, kdo by měl. Je to smutné, ale co se dá dělat.

Reagovat
herbage

tím jsem jen chtěl říct, že mi přijde komické co napsal Jim Bob a co palcujete, protože hodně lidí ty možnosti co napsal zkrátka nemá. A ta práce tě i může bavit, ani tě nemusí vysilovat, ale rozhodí tě čistě ta změna směn. Já třeba takhle dělal osmihodinovky u pásu měsíc a nebyl jsem nikterak vyčerpaný, ani jsem nemusel pít kafe či energeťáky, jen jsme se potřeboval vždy pořádně prospat. Ale třeba při té změně z odpoledení na noční, tak jsem taky druhý den dostal mikrospánek, ale až doma. To prostě zavřeš oči a vzbudíš se za pár hodin třeba. Je blbost psát, že by tě na práce zničila a kafe nebo Redbull tě od toho zachrání

Reagovat
Godwinson

Chápu, ale točíme se v kruhu, on má přeci pravdu, potvrzuje, že ten člověk má vždy na výběr. A já si to myslím také. A to nepřijde jako blesk z čistého nebe za tím volantem, samozřejmě nemůžu posoudit průběh na celém spektru lidí, ale ten prostor pro reakci tam je .... neprobudíš se až v kufru auta jedoucího před tebou. Ty energetický nápoje jsou velký zlo, o tom žádná. Možná budou mít účinek na kratší cestu, ale na delší vzdálenosti ti spíše uškodí.

Reagovat
kiwwi

presne tak...ten mikrospanok nepride z nicoho nic, clovek zacne mat tazke viecka, zacne mat dlhsie trvajuce zmurknutia, proste prve dva, tri razy sa pri tom pristihnes - az potom moze prist uplne nekontrolovany mikrospanok...normalne treba zastat, vyjst na cerstvy vzduch prejst sa, napit sa vody, dat si zuvacku, pustit si hudbu, vypnut topenie v aute, otvorit okno, v najhorsich pripadoch normalne odstavit auto a zdriemnut si na 10-15 minut....a to vsetko aj keby si bol kilometer od ciela

Reagovat
fantomas

Reagovat
Godwinson

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je, když Tě to postihne na dálnici v plné rychlosti. Tam třeba kolikrát moc možnost někde zastavit nemáš.

Reagovat
kiwwi

este som nevidel dialnicu bez odstavneho pruhu

Reagovat
fantomas

A na co tam máš ty odstavný pruhy? To je spíš o tom, že člověk takovou věc (bůhvíproč) nepovažuje za extrémní případ, kvůli kterýmu by se mělo na dálnicích stavět, přitom to je naprosto srovnatelný s nějakou závadou na autě samotnym.

Reagovat
Bayern +

Na dialnicnom odstavnom pruhu je povolene zastavovat vo vynimocnych pripadoch, napr. porucha a pod. Snad si s kiwwim nemyslite, ze je to na vyspavanie. Si zober, keby to spravi 5 kamionov na 5 kilometroch.

Reagovat
fantomas

Kdo mluví rovnou o vyspávání?

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

plus praxe v oboru...

Reagovat
smazaný uživatel

Bydlíš v Klatovech, ne? Tam je to z centra Plzně autem i vlakem náhodou docela srovnatelný, obojí trvá tak hodinku.

Reagovat
jv

Autem je to míň, stoprocentně.

Reagovat
smazaný uživatel

Už zrušili tu objížďku v Přešticích? S tou to tu hodinku dalo, jinak to bylo kolem tý třičtvrtěhoďky, což ale pořád není takový časový rozdíl oproti vlaku, který jede hodinu.

Reagovat
jv

To platilo jenom do srpna, ale potom to možná tu hodinu i dalo, to je fakt. Vlaky i autobusy pak vyjdou zhruba na stejně.

Reagovat
herbage

tak počítal jsem taky 15 minut cesty na nádraží, čekání na vlak tak 15 minut až půlhoďky, protože jezdí jen v celou, cesta vlakem hodina a pěšky domů zase 15 minut, takže dvě hodiny. Kdežto autem hned vedle práce a večer, kdy není provoz, tak 30-40 minut je zcela reálných

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá.

Reagovat
smazaný uživatel

Fajn, pokud takto uvažuješ, OK, beru zpět Myslel jsem že jsi to myslel ironicky

Reagovat
JimBob

Pro vysvětlení - kdyby tam jel v protisměru v týhle rychlosti a proti Mercedesu např. rodinnej vůz i s dětma, dopadne to hůř.

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně štěstí.

Reagovat
smazaný uživatel

Bojuj!

Reagovat
Didier Drogba

Oh damn it

Reagovat
smazaný uživatel

Ale místo řidiče vypadá ještě celkem dobře. Tak snad se z toho dostane.

Reagovat
HorajzmAmmann

Sice nejsem znalec ale místo řidiče je v dobrém stavu. Pokud přežije může děkovat výrobci auta ! Protože jinak je předek auta na srač... HODNĚ ŠTĚSTÍ !

Reagovat
Didier Drogba

Drž se

Reagovat
Filip12

myslel sem si že je to známější Davor ale i tak drž se chlape♥

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Jakej Davor? Znám jen Simona, ale ten by to přežil levou zadní.

http://eireplusalba.files.wordpress.com/2011/11/vukcevic-simon.jpg?w=560

Reagovat
smazaný uživatel

si myslis ze je v tejto situacii vhodne vtipkovat??

Chyba ti akakolvek zakladna empatia a asertivita, hanba ti

Reagovat
Godwinson

Reagovat
fantomas

Ok (nicméně asertivita mi naopak spíš nechybí, máš v tom guláš).

Reagovat
smazaný uživatel

Je to smutný, ale na silnici se stane takových autonehod tisíc denně na celym světě, to má jako kvůli tomu celej život smutnit a nevtipkovat?

Reagovat
smazaný uživatel

nie, ale existuje urcite hranica a toto ju uz vazne prekrocilo.

Reagovat
fantomas

Ale prosim tebe..

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu.

Reagovat
penepi

Bože, do prdele aj s takýmito pokryteckými falošnými moralistami.

Sám si často robím srandu aj z tragických vecí, milujem čierny humor, ale samozrejme v únosnej forme. Napríklad medzi kamarátmi a nikdy to nie je mienené nijak zlomyselne ani zákerne. Napríklad keď zomrel Palko Demitra, aj som si poplakal, ale v istom kruhu známych sme sa aj "zasmiali" (samozrejme to nie je nikdy nie je mierené na danú osobu a toto vy nechápete). Rovnako aj mne, keby sa dačo stalo a ležím v nemocnici, tak oveľa viac ako smutné ksichty a chabé chlácholenie by ma potešilo, keby mi sa mi niekto jednoducho zasmial, že som krýpel alebo podobne - ale tiež samozrejme myslené zo srandy.

Hold, vidieť v tragickom zároveň komické môže len človek s veľkým a vrúcnym srdcom.

Reagovat
penepi

A úplne jasne, že mu prajem, aby sa z toho čo najrýchlejšie dostal a mohol behať opäť po ihrisku!

Reagovat
smazaný uživatel

Jo...takhle se smála sestřička v nemocnici, když jsem tam přišel ze zraněným okem z hokeje. Koukla na mě a povídá: "Sportem ku zdraví?"

Reagovat
Swarley

tak tak...ale strašně záleží na dané situaci, jak je vážná, o koho se jedná...

Reagovat
Filip12

aha Davor byl v akademii Zagrebu kdysi je to Simon

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal jsem co zas napíšeš za kokotinu..

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

usnul no. klasika

Reagovat
smazaný uživatel

Á pan věštec

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně štěstí chlape.

Reagovat
smazaný uživatel

Neznám...

Reagovat
smazaný uživatel

no a ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak uz znas.

Reagovat
smazaný uživatel

Drž se!

Reagovat
smazaný uživatel

Drz sa chlapce!

Reagovat
eibe

Pokud se neprokáže nějaká technická závada, nebo cizí zavinění té jízdy v protisměru, tak 22letý v mercedesu si dokážu představit, co dělal Je to smutné, ale dobře mu tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
supervizor

To je konec tohleto.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
EL Gringo

drzim ti palce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kouřil jsi ho?

Reagovat
smazaný uživatel

Pizzorno 28.09.2012 19:26

Čekal jsem co zas napíšeš za kokotinu..

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Na kokota kokotsky.

Reagovat
Rssa

Tu je zas chytrých a zkušených lidí, ale málokdo má představu. Každý den na silnici je risk - může tě trefit někdo, může být mokro, může být překážka na silnici, může se vyhýbat, může být mikrospanek, který se může stát i vyspanym lidem, pokud jsou v dlouhodobém stresu nebo depresi...můžou být stovky "mohl", ale pravdu se dozvíme později. A mercedes v bezpečnosti není vůbec žádná výhra, spíš naopak

Reagovat
kiwwi

myslis kvoli zadnemu nahonu?

Reagovat
smazaný uživatel

Taky by mě ten mercedes zajímal, jak to myslíš?

Reagovat
Rssa

Mercedes není jak kvalitou zpracování, tak ochranou chodců čí deformacnimi zonami nějaký přebornik. Není to žádné Volvo, Saab nebo Honda. Spolu s obří rychlosti je to zbraň.

Reagovat
Pipo123

Tak to je blbosť ako mrak, Mercedes je bezpečnosťou pre vodiča viac ako Honda, Volvo je asi najviac bezpečné auto to súhlas, ale Mercedes radím bezpečnosťou dalej ako napr BMW a Audi, jeho výhodou je ku príkladu silný motor ktorý je veľký a už len pri tej zrážke s kamionom ta ten motor pekne ochráni.

Reagovat
Rssa

při srážce s kamiónem tě ten velký motor o to více rozmacka...mercedes je opravdu někde jinde ney výše zmíněné, o kvalitě zpracování lidé trošku zajímající se o auta taky ví své.

Reagovat
Pipo123

Ano rozmačká, závisí ako sa stretnete, nie je zrážka ako zrážka a o autách mi vravieť nemusíš, vyznám sa v nich pomerne dosť, neviem kde si zobral že Honda je bezpečnostnou lepšia ako Mercedes, to fakt netuším. Zober si nejakú posratú Fabiu či Octaviu, koľko krát som videl ako boli v protismere rozláfknuté o kamión, to sa stáva často, ale akým spôsobom ? že auto sa začínalo u zadných dverí ? že šofér sedel v kufri ? Mercedes má kvalitnú bezpečnosť a prosím nech tu nikto na mňa nevyťahuje zadný náhon, to je moje oblúbené. Já som sám majitelom druhého BMW a pritom uznám že Mercedes má lepšiu bezpečnosť a ešte zopár lepších vlastností. A ak majú dajaké problémy, tak mi prosím uveď kde a aké, na základe čoho súdiš že sú bezpečnosťou na tom zle ?

Reagovat
Rssa

Jak už jsem říkal, stačí se podívat na testy bezpečnosti, aktivní i pasivní prvky bezpecnosti. Že se mercedesy často kazí, podléhají rychle řezu, to je celkem známá věc. Jasné, porovnavam třídu s třídou, nemůžeš srovnávat mercedes s fabii. Ale accord ,volva nebo ty saaby jsou prostě jinde. I to audi je bráno jako bezpečnější auto

Reagovat
Pipo123

Audi v minulom roku v porovnaní z Mercdesom prehrala v bezpečnosti, pre Mercedesy vtedy hrali lepšie v prospech, lepšie brzdy. Napr tie samotné brzdy potom konkurencia brala ako vzor. A argument typu "často sa kazí atd" to ti proste neberiem, to ako keby počujem druhotriedneho mechanika ktorému dám svoje BMW a nevie ani kde mám baterku. Ľudia čo sa vyznajú do nemeckých aut si ich v pohode obhája a tvrdiť že Mercedes je bezpečnstou slabé auto je hlúposť. A že často odchádzajú súčastky ? to už je vec výroby a toho o akom type auta rozprávame. Dneska je trend že istá časť ľudí nadáva na nemecké auta, tým myslím tú silnú troju BMW, Audi, Mercedes, pretože tam súčiastky stoja nenormálne veľa, o čom som sa sám presvedčil na vlastnej koži, ale aj napriek tomu sú tie autá na vysokej úrovni. Já som fanúšik do nemeckých aut, pre mňa sú to proste králi elegancie, ale na druhej strane uznávam ázijské autá pre ich motorové vlastnosti. Ale to už som zašiel troška ďaleko, stejne si mi nepodložil čím je Mercedes tak zlé auto čo sa týka bezpečnosti.

Reagovat
Rssa

No a lidi, co se zajímají o auta ví, že ani v německu není Mercedes spolehlivostí a zpracováním mezi TOP3 (Porsche, Audi a VW jsou na tom v průměru vyrobených aut/poruch lépe). Že se kazí není názor druhořadého mechanika, který nenajde součástku, ale jako fakt, který o Mercedesu platí už dlouhodobě a ty, jak tvrdíš, že se zajímáš o německá auta, bys to měl minimálně jednou už někde slyšet nebo číst.

Pokud jde o bezpečnost - uznávám, mohla se poslední dobou zlepšit, i rapidně, ale starší modely nebyly ty úplně na špici, tam opravdu jsou jiné značky.

Reagovat
kiwwi

k tomu volvu...toto sa traduje uz dlhe roky...kedysi to bola pravda, Volva boli najbezpecnejsie auta na svete...ale je tomu uz asi tak 20 rokov

Reagovat
Bayern +

Akurat s mensim dodatkom, ze auta znacky Volvo skutocne jedni z najbezpecnejsich su. Teda minimalne XC 90, tie mensie triedy az tak nepoznam ani som s nimi nejazdil.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to pravda pořád...

Reagovat
Godwinson

A abychom zakončili sáhodlouhou diskuzi o mikrospánku, už je všude, že podle policie šlo o příliš vysokou rychlost ... takže kdo chce kam :)

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by nedejbože přišel o život, tak je to dost drsná cena...

Reagovat
Godwinson

To je otázka. Nemyslel, tak zaplatí ... by zaplatil.

Reagovat
smazaný uživatel

To není otázka. Tohle je prostě drsná cena, pro 22letého kluka.

Reagovat
Godwinson

Je to drsnější cena, ale pokud to dopadne takhle ... no, nedojme mě to. Docela mě překvapují ti, kdo by ještě vyžadovali soucit, nemířím teď konkrétně, jen tu vidím ten příspěvek od stase :)

Reagovat
Pipo123

Prečo to berieš tak kruto ? píše sa že išiel 76kmh čo mi nepríde nič rýchle, ešte k tomu pri predbiehaní, takže tak, zasa nie každý kto predbieha je vrah či kokot

Reagovat
Godwinson

Beru to tak, že každý by měl nést plnou odpovědnost za své činy. A o konkrétní rychlosti jsem nečetl, jediné, co jsem četl bylo "příliš vysoká rychlost" . Podle toho jsem si představil alespoň 200 :)

Reagovat
herbage

no a co je příčina nehody? Jel rychle a zatáčka ho vynesla do protisměru?

Reagovat
kiwwi

tu niekto pisal ze siel 76km/h, to nie je nejaka prilis vysoka rychlost ani keby tam bola 50ka

Reagovat
Rssa

Kdyby jen šel, on ale i jel!

Reagovat
kiwwi

my na to nemame taky vyraz

Reagovat
Rssa

Vím ;-)

Reagovat
stas87

nebolo by lepsie nabudue tieto typy clankov dat len do expressky?obcas sa to tu zvrhne v nepeknu diskusiu plnu radoby odbornikov na vsetko alebo na druhej strane na vulgarnych blbov...

ja teda dufam ze to prezije a dostane sa z toho a bez nasledkov do dalsieho zivota

zajtra ocakvam 200% pristup hracov hoffenheimu a vyhre pre vukcevica

Reagovat
kiwwi

preco, ved tu bezi diskusia a niektori ludia sa mozno dozvedia nieco nove, poucia sa a mozno im to v buducnosti aj zachrani zivot

Reagovat
fantomas

Tahle diskuze je zrovna v normě.

Reagovat
stas87

ale boli tu vylozene hrozne diskusie a ako memento do buducna to moze posluzit...

Reagovat
smazaný uživatel

drž sa

Reagovat
Rssa

Diskuze je hodně v pořádku, slušná a podnětná. Hlavně bych rád častěji potkával řidiče jako fanta, godwin čí kiwwi na silnici, protože by absolutně nic nehrozilo, byli by čili, čerství, v noci spali na polozenem sedaku, popřípadě stoceni do klubicka v kufru.

Reagovat
smazaný uživatel

co to kur*a meleš?

Reagovat
kiwwi

a ja by som zasa nechcel stretavat vodicov, ktory beru mikrospanok a beznu vec, ktorej sa neda vyhnut a idu s tym v aute dalej.

Reagovat
Rssa

To já taky ne

Reagovat
fantomas

Reagovat
Godwinson

Stavíš to ad absurdum hodně mizerně ... navíc já o vyspávání nic nepsal, ať chrápou doma nebo ve vlaku.

Reagovat
Rssa

Tak ale já to myslím vážně. Opravdu bych rád potkával takové řidiče, nebo aspoň takové, kteří se o to pokouší. Bohužel je to utopie a v reálném životě taková řešení, která jsem si výše přečetl, se v podstatě nedají dodržovat (s výjimkama pár zodpovědných lidí)

Reagovat
herbage

no, hlavně je rozdíl, jestli je to únava čas od času nebo chronická. Pokud chronická, tak i zodpovědný člověk časem zpohodlní

Reagovat
Rssa

Ale chtěl bych potkávat takové zodpovědné lidi, ne hovada

Reagovat
herbage

řiká člověk, který nezodpovědně pálí 9 litrů drahocenného benzínu na 100km

Reagovat
Rssa

Já tolik nepálím, to bych byl blázen jezdit s takovým šrotem

Reagovat
stas87

no bola v poriadku do 22:12 pamatam si diskuziu ked nasli pribyla mrtveho,enkeho samovrazdu,skolabovanie muemby...bolo toho a je dost,preto si myslim ze by stacila expreska...pripad za vsetky bola tragedia s lokomotivom,nejaky hlupak napisal ze su to rusi ktory lietaju s 30 rokov starymi lietadlami a to ktore spadlo malo snad 7 rokov

Reagovat
Bayern +

Tak tak, dnes kiwwi s fantikom uleteli hooodne do utopie. Jasne, myslia to spravne a bezpecne, chapem, ale v realnom svete je to neskutocna utopia. To si moze dovolit tak 1% ludi.

Reagovat
Pipo123

Keďže išiel 76kmh tak neverím že predbiehal, to sa mi moc nezdá na takom aute tak pomaly predbiehať

Reagovat
smazaný uživatel

taK MU TREBA nema jazdit ako kokot

Reagovat
smazaný uživatel

sám si kokot

!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
Radin

většina lidí tady mercedes nemá a nebude mít a pokud ano ,už vidím jak by jezdili všude povolenou rychlostí..

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že pár lidí je tady slušně vytržených z reality.

Podle vás (fantomas, godwinson ...) se teda všude dá dostat veřejnými dopravními prostředky ... OK, beru. Ale zkusili jste zapřemýšlet na časovou a ekonomickou stránku takovýho přesunu? Tak třeba já - do práce jezdím cca na sedmou, mám to 21kiláků a autem mi to trvá cca 25 minut. Ale kdybych se měl přepravovat veřejnou dopravou, tak musím jet s jednou zastávkou a cesta by mi trvala 68 minut. Zpátky je ten rozdíl menší - cesta zpět 51 minut, ale připočteme-li k cestě ještě to, že musím na zastávku autobudu jít pěšky a v tomhle případě je to dobrá čtvrthodina tam a čtvrthodina zpět, tak mi vychází, že bych ze svého času denně vyhodil přes hodinu a půl jen tak. KAŽDÝ DEN. Měsíčně to hodí tedy nějakých 35 hodin ... Pro nic za nic. To si opravdu zaměstnaný člověk fakt dvakrát rozmyslí, to mi věřte. A můžeme přikročit k ekonomické stránce věci - do práce jezdím se ženskou, která dělá jen o pár kiláků dál. Auto nám žere v průměru 4,5 litru, takže i s amortizací nás mě jedna cesta do práce vyjde na nějakých 30 korun. Měsíčně tedy 630 korun. Kdybych jezdil veřejnou dopravou, tak dám denně 76 korun. Měsíčně tedy 1596 korun. Ušetřím tedy skoro tisícovku. Za rok si z těchto peněz můžu jet na super dovolenou.

A to si myslím, že na tom nejsem zase tak špatně a jiní to mají se spojem do svého zaměstnání daleko horší ...

Co na to naši mudrcové?

Reagovat
Rssa

Buď tankuješ ultralevný benzín někde z tajného zdroje nebo ti nějak nevychází ta cena 30 Kč, ne?

Reagovat
herbage

vychází. Za benzín počítal asi 36 Kč, ale protože jezdí ve dvou, tak náklady jsou poloviční

Reagovat
Rssa

4,5 krát 36 = 162 /2 = 81 Kč.

Reagovat
herbage

to je spotřeba na 100km, ale on jezdí jen 21 tam a 21 zpátky

Reagovat
Rssa

4,5 na 100 km To musí mít nějaký ultrašetřivý tříválec či co. Navíc odváží babu, co pracuje o pár kiláků dál (je to tam psané), takže klidně přes 50 km denně dá. A to už je pak reálnější ta spotřeba 9 litrů na 100 km. I když nevím, co má jirka za auto. Mohl by se pochlubit.

Reagovat
herbage

9 litrů? Co máš za starou popelnici?

Reagovat
Rssa

Proto se ptám, co má Jirka za auto. Třeba používá klimošku, v kufru má 200 kg nářadí a na střeše převáží 2 kola

Reagovat
herbage

Jirka bude šetřílek, ten bude spolucestující účtovat i přirážku za kabelku jako nadbytečnou zátěž A z kopce na neutrál a na rovince šlapací pohon

Reagovat
Rssa

A já si naopak myslím, že jirka je grant a v tomto nešetří a rozhazuje peníze. Je to přece culé

Reagovat
herbage

No, kdyby Jirka řídil Barcelonu, tak jsou do 5 let bez dluhů. To by se netisklo ne jen barevně, ale i černobíle, maximálně na jehličkových tiskárnách. A vznikla by nová klubová daň, která by odváděla 50% platů zpátky do pokladny

Reagovat
smazaný uživatel

10 let stará Oktávka. Dlouhodobý průměr cca 4,3.

Reagovat
jv

TDIčka od Volkswagenu nemají chybu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Spíš si myslím, že denně čerpá 4,5 litrů v průměru.

Reagovat
herbage

my máme třeba Fabii 1,2 HTP a ta spotřeba není moc daleko od reality. A kamarád se starším Peugeotem 306, ale dieslákem jezdil do školy za 4,5 nafty s přehledem a to bylo myslím dvoulitr

Reagovat
Rssa

I kdyby si měl pravdu, tak mu to udělá přes 40 Kč denně, takže jsem měl pravdu

Reagovat
herbage

to budou nejspíš nějaké starší výpočty, jak už jsem říkal Taky bych to viděl na těch 40Kč za den. Ale třeba má nějaký starý dieslák, jezdí na vyjetý olej a tou amortizací myslel, že si každý rok kupuje nový motor

Reagovat
Rssa

Třeba, to se dozvíme až nám jirka odpoví.

Reagovat
jv

Přesně. Když máš diesel, tak se pod pět litrů na 100 km dostaneš, to je vyzkoušená věc. Zase, když bereš tu Fabii, tak tam je to hodně daný stylem jízdy, můžeš jezdit za šest a třeba taky za deset, hodně se to liší, daleko víc než u dieselových motorů (zrovna s 1,2 HTP ale zkušenosti nemám, takže nemůžu úplně posoudit).

Reagovat
smazaný uživatel

1,9 TDi. Deset let starej motor. Vychipovnej žere ještě míň, než předtím. Tak o ten půllitr.

Reagovat
jv

To je krása, když si vezmu, že se dá s něčím jezdit za jednou tolik, pohodlně i víc. Navíc tady ani tolik nezáleží na stylu jízdy a pořád to "bere" tak nějak stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

Když si dáváš hodně pozor (čti: jedeš jak z hnojem), tak se vlezeš i pod 4. Můj rekord z práce je 3,6, což už je spotřeba nějakýho mopedu ...

Reagovat
smazaný uživatel

padesátkovej "moped" bere pod 2 litry, pokud na něm jezdí 15letej kluk a ne někdo s 100kg. za 3.6 mi jezdí šestistovka když jedu pod hranicema rychlostních limitů

Reagovat
jv

...skoro zadarmo.

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, nejezdím tankem.

Reagovat
herbage

taqk benzín vychází asi 33,3 periodických, tak to budou asi nějaké starší jiříkovy výpočty s 30Kč za benzín a zbytek amortizace

Reagovat
Godwinson

Tohle zrovna moc nepodporuje teorii, že člověk nemá na výběr, spíš naopak. Když už tu chcete někoho osočovat, chtělo by to nejdřív vyndat hlavu z prdele. To, co píšeš, je samozřejmě krásné, pochopitelné, možná i pravdivé, byť mám určité pochybnosti, ale nevím, jak to má, co dělat s tím, co jsem tu psal já. Chtělo by to buď lépe číst nebo ...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

A o tom vyspání - chci vás vidět, jak budete jezdit do zaměstnání veřejnou dopravou, až budete mít doma mrně, které vás bude stát hromadu peněz, času, a které vás v noci nenechá vyspat ...

Reagovat
herbage

budou spát přeci v motelu, řešení se vždy najde Ale oni to brali spíš z pohledu většího města, kde si můžeš vybrat mezi autem a hromadnou dopravou a není to ještě tak hrozné. Na vesnici tu volbu nemáš. Spíš mi přijdou vytržené z reality ty představy, že si mohou měnit zaměstnání a bydlením lusknutím prstů, fakt asi nevytáhli dlouho paty z Prahy

Reagovat
Rssa

Po pár letech si koupíš barák nebo byt, i kdyby jen na hypotéku, a pak kvůli únavě z práce a hrozbě mikrospánku se přestěhuješ? Z obrovské části nereálné, to spíš risknou možnost mikrospánku a já se jim nedivím.

Reagovat
herbage

třeba, ale to pořád uvažuješ mladé lidi. Co třeba člověk, kterému je 50, přišel o práci a má na vesnici domek i s hospodářstvím (slepice, menší zahrádka a chlívek na prase). Pak je rád, když sežene v kraji s 20% nezaměstnaností jakoukoliv práci, protože o lidi s 10 roky do důchodu nikdo už moc nepočítá. Řekni takovému člověku do očí, ať si najde jiné bydlení či jinou práci a dá ti pěstí, což bych se mu ani nedivil

Reagovat
Rssa

Já bych mu řekl, ať se jde pořádně vyspat, ať je čilý na cestu

Reagovat
herbage

to bys se měl ale předtím zase pořádně rozcvičit, abys byl čilý na přespolní běh před vidlema

Reagovat
Rssa

Nebylo by třeba, on by byl unavený, protože stával brzo do práce.

Reagovat
herbage

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele