Zklamalo mě video, výsledek je pro nás velkým zklamáním, hodnotil Arteta
Trenér Arsenalu Mikel Arteta po čtvrteční porážce 0:2 v londýnském derby s West Hamem neskrýval rozčarování z dalšího sporného verdiktu videorozhodčího, který vedl k vítězné brance českého záložníka Tomáše Součka. Španělský kouč se ale zároveň nepustil do ostré kritiky sudích jako po nedávném duelu s Newcastlem a uvedl, že nehledě na gólovou situaci měl jeho tým utkání zvládnout.
Souček ve 13. minutě zužitkoval přihrávku Jarroda Bowena před prázdnou bránu a jako teprve desátý hráč West Hamu vstřelil v éře Premier League 25 gólů. Rozhodčí u videa skoro pět minut zkoumal, zda míč před Bowenovou zpětnou nahrávkou nebyl v autu, sudí Michael Oliver nakonec gól uznal.
"Rozhodčí nám oznámil, že záběry nejsou průkazné a platí původní verdikt. Je velká škoda, že s veškerou technologií, kterou máme k dispozici, nejsme schopni určit, jestli byl míč za lajnou," řekl Arteta na tiskové konferenci.
S notnou dávkou štěstí střílí svůj pátý ligový gól v sezoně Tomáš Souček!#ARSWHU - 0:1 pic.twitter.com/bmcBKIIxkF
— CANAL+ Sport CZ/SK (@CANALSportCZ) December 28, 2023
"Byl to zlomek vteřiny, prostě jsem do toho kopl nejrychleji, jak jsem mohl. Míč byl ve vzduchu, možná proto bylo pro rozhodčí těžké situaci posoudit. Já se jen snažil najít před bránou Toma nebo někoho dalšího, což se povedlo," řekl Bowen pro klubový web.
Arsenal podobnou situaci zažil už na začátku listopadu v Newcastlu, kdy přihrál od brankové čáry Joe Willock a míč dostal do sítě Anthony Gordon. Také tehdy sudí po dlouhém zkoumání gól uznal a Arteta po následné porážce 0:1 rozhodčí ostře zkritizoval.
Souček has a message for you, Hammers#WHUFC | @LycamobileUK pic.twitter.com/EYoofmMtX1
— West Ham United (@WestHam) December 28, 2023
"Bez ohledu na první gól jsme měli West Ham porazit, šancí jsme na to měli dost. Takový výsledek je pro nás velkým zklamáním," dodal jednačtyřicetiletý Španěl po první domácí porážce v sezoně, kterou stvrdil v 55. minutě hlavou proti svému bývalému klubu obránce Konstantinos Mavropanos.
Arsenal po 19. kole ztratil první příčku v tabulce, za vedoucím Liverpoolem zaostává o dva body. West Ham je šestý s 33 body, což je v polovině sezony Premier League pro "Kladiváře" rekordní zisk.
Komentáře (218)
Přidat komentářNevíte kdo dělá twitter a facebook Eurofotbalu? Slovo od slova ukradli tweet Paddy Power, a není to poprvé
https://x.com/paddypower/status/1740474767696912408?s=46&t=9N0nAiE-qDAGpH6v_gbtfA
https://x.com/eurofotbal/status/1740480370339098799?s=46&t=9N0nAiE-qDAGpH6v_gbtfA
Tak tak. Je to hlúpe. Keď idem od slov do slova niečo uviesť, minimálne prelinkujem zdroj a dodám, kto o tom informoval.
Pak nemá diskuse uvadat, když lidi sledujou EF na těhlech moderních vymoženostech.
Na tom původním snímku je vidět část míče vpravo od kolene Bowena. S druhým snímkem si někdo evidentně hrál, takže nejen že kradou, ale dokonce podvádí a kradou zároveň. Jinak za mě není jasné, zda byl míč plným objemem mimo hrací plochu, spíš bych se přiklonil k tomu, že ne.
Proti Liverpoolu tě nezklamalo?
To se mu nehodí pokrytcovi
Tak ho to potěšilo
*Tam
Jemu ale přeci nejde o prospěch Arsenalu, ale vždy brečí v zájmu spravedlnosti.
A nie je snáď pravda, že naozaj by tam mala byť v dnešnej dobe technológia ktorá by preukázala či bola lopta za alebo nie?
Tak to by byl první co by si stěžoval na pomoc varu? Nebo už se někdo takový našel?
A co ho tam mělo nezklamat? Ta Odeho ruka? To není videem, ale tím, jak je obecně nastaveno pískání rukou.
Ne. To byla jen naprostá píčovina. Blbost že to neviděl rozhodčí, na presdrzku že Var neřekl "hele někdo ti tam hrál volejbal, můžeš si to jít zkontrolovat, ale zas nás jasná ruka". Takhle si všichni představujeme, že by to mělo fungovat v dané situaci. Krom fandů Arsenalu. Za mě chyba jak prase.
Hele, ty fando Arsenalu, drtivá většina z nás tady jasně řekla, že jasná ruka. To že si to PGMOL či co to je nějak obhájili, za to nikdo z nás nemůže
Dokonce i Saliba řekl po zápase novinářům že to byla jasná penalta. Jediný Arteta diplomaticky řekl, že to pořádně neviděl Prostě mají bordel v pravidlech, ale to je jejich rybízek. A jak tady fans jiných týmů rádi říkají: Někdy vezmou, jindy dají
tak si to predstavujete blbe no
Nechci se tu zastavat Artety, na muj vkus si take prilis stezuje. Nicmene u Liverpoolu jde o to jak jsou nastavena pravidla, coz i PGMOL potvrdil. “PGMOL have revealed that Odegaard's arm was moving towards his body. This is why a penalty wasn't given”. Takze co presne ho proti Liverpoolu melo zklamat?
I u nas komise rozhodčích někdy stojí za verdiktem rozhodčího i když odpiska nesmysl.
To sice ano, ale v tomto pripade mi prijde nevhodne se navazet do Artety. Udelal mnoho jinych faux pas za ktery se do nej muzem pustit, ale toto je proste trapny.
Souhlas ale nabízí se to. V minulém zápase ti pomohli a bylo to naprosto zřejmé. Tady zkrátka nebyl průkazný záběr. Pokud by se nezaujatý fanda měl pro něco naštvat, je to spíš na volejbal ve vápně než na to že při jednom gólu nebyl průkazný záběr.
Stát se to v zápase Brentford vs Sheffield tak je ti to úplně u prdele ty nezaujatý fando
Tak.. to vy jste naštvaní za něco co nikdo nemohl ovlivnit
Asi dobrý fet
Co to meleš? Jak mohli rozhodčí rozhodnout jinak a uznat to jako míč mimo hru když pro to nebyl důkaz? Mě přijde že jste se úplně zbláznili. Rozhodčí by měli něco domyslet a dedukovat jen aby z toho měl prospěch vás tým? Proberte se už. Není záběr, tudíž regulérní gól.
Však to tady píšu. Já jen nechápu tvoje blbé kecy do artety a fans Arsenalu? Vám už tady regulérně jebe jak tomu fénixovi.
jj, nám
Ano vám. Člověk vám úplně v pohodě přizná penaltu, která měla být v zápase s námi. Tady se taky nikdo nerozciluje že uznal gól West hamu,ani Arteta tak pak nechápu má co narazis? Co ti tady tak vadí na artetovi? popřípadě fans Arsenalu?
Naopak bych řekl že rozhodčí v tomhle případě rozhodli správně - nebylo to průkazný, proto pomezni neměl co mávat a nebylo to průkazné proto ani hlavní po konzultaci s Varem neuznali gól. Blbý, že taková technologie tu ještě není, nicméně v rámci aktuálních možností správně rozhodnuto.
Však rozhodl správně. Kde Arteta třeba říká že to bylo špatné rozhodnutí? Nikde. Jen řekl že v dnešní době kdy ti hazl změří co obsahuje tvoje hovno, je dívné že není něco co by pomohlo rozhočím jestli balon překročil čáru, tak jako je to bráně. Nic víc nic míň.
v bráně.
A je opravdu směšné jak volejbal ve vápně ti vadí (proti Liverpoolu) a nasimulovana penalta né (pro Liverpool)
Kdo řekl že mi nevadí? Jinak tedy u toho volejbalu se fakt jednalo o ruku takže nezpochybnitelné a není o čem. U Joty byl alespoň ten kontakt i když následoval hloupý pád, který bych se nesnažil omlouvat.
Tak si psal že piskatelne to bylo. Fotbal je pořád kontaktní sport a pořád platí že kontakt se nerovná faul. A co bylo vidět ze zdejších reakci u nezaujatých diváků, tak tahle nasimulovana penalta vzbudila stejné emoce jako ta neodpiskana ruka. Protože je to úplně stejné poškození druhého týmu. Kdyby místo joty byl Bruno,tak se můžeš posrat. Ještě že aspoň většina vašich fans dokázala být objektivní.
Jednak nevím, co video udělalo špatně proti Liverpoolu (o ruce řekli i zpětně, že to penalta nebyla), jednak nevím kdo by byl takový cvok aby riskoval trest v situaci, kdy mu rozhodčí pomohli - bohatě mi stačí, když řekne bez komentáře místo "it's football".
Jasne, nebola
No podla vyjadrenia PGMOL nebola nedovelena no.
Co je absolútna kktina samozrejme . PGMOL nahodí výhovorku a akože je to zrazu v poriadku?
Ale pri zapase s Newcastlom tato vyhovorka nevadila?
ked budes tuto kravinu opakovat dokola tak sa nestane pravdou pri zapase s newcastlom ostatni hovorili ze to bolo spravne rozhodnutie a PGMOL to len potvrdil. nehovoriac o tom ze to zdovodnil velmi jasne. pri zapase s liverpoolom ste to tvrdili taktiez ze to mala byt penalta, dokonca aj saliba to potvrdi. ale ked si PGMOL v danom pripade uplne nezmyselne vylozi rpavidla aby chranila tomu debilovi zadok, tak zrazu zacnete otacat
Ty ked budes pisat tuto obhajobu dokola, tiez sa nestane svatym gralom. Za mna to bol na Gabriela faul. A "ostatni" sa nerovna vsetci.
Ale zase aby sa to proti mne neotocilo, keby toto spravil niekto proti nam (ta Odeho ruka), bol by som riadne nastaty keby to nebola penalta
Jn, Arteta by rozhodčímu ještě zatleskal, kdyby to bylo obráceně.
O tom to presne bolo
Pokud je v tom výkladu pravidel napsáno, že ruka směřující k tělu se ve vápně nepíská, tak se prostě pískat nebude. Ani vám, ani nám, ani MU, ani Chelsea, ani Lutonu a ano, správně, ani nikomu dalšímu. Leda by rozhodčí pochybil, ale tady se kupodivu rozhodl konzistentně s výkladem, což potvrdil i PGMOL.
Můžeš samozřejmě říkat, že je to nastavené na nic a já s tebou budu souhlasit, ale momentálně je to takto.
Srovnávat to s momentem, kdy video nedokáže vyhodnotit spornou situaci, je úplný nesmysl, nezávisle na tom, kolik palcohoničů a palcodávačů to tu bude řešit.
Ruka směřovala k míči a shodou okolností k tělu (jen po cestě trochu zadribloval). Ten hráč chtěl přece dát ruku k tělu ale ten míč mu tam zavazel
Ty pravidla jsou napsaný tak, že rozhodčí si obhájí jakýkoliv verdikt při jakékoliv penaltě viz tato situace a PGMOL mu to samozřejmě potvrdí, protože je lepší se omluvit pětkrát než padesátkrát.
Takže dát ruce nad hlavu (nebo upažit) a máchnout oběma dolů v oblouku a pokusit se tím zblokovat centr/střelu penalta není, protože jdou k tělu a tudíž podle pravidel je to teoreticky v pořádku?
Fakt bych chtěl vidět, co by PGMOL řekl, kdyby Klopp takhle nainstruoval hráče na další zápas. Ať upaží a máchají rukama v oblouku a pak bych řval, že přece dávali ruce k tělu.
Prostě pokrytecké ochraňování rozhodčího, aby nedostal sodu. Teoreticky to pravidlo je, ale asi každému je jasné, že jde o nějaký pohyb s cílem schovat ruku za tělo nebo je dát k tělu, aby neovlivnil cestu míče.
Ne máchnutí rukou ve výši kotníku (kdy to vypadá ještě dost jako cílený pohyb se záměrem zastavit míč) kdy výsledkem je, že si hodí míč k noze a zabrání soupeři hrát.
Ale zcela ignoruješ, že málem hodil držku, tzn. nebyl to normální "úmyslný" pohyb... přeci by snad žádný hráč v takovéhle pozici na hranici vápna, kdy míč vůbec nejde na bránu ani do vysloveně kritického prostoru nehrál úmyslně rukou.
Odegaard při podklouznutí vyrovnával balanc tím, že natáhl ruku bůhvíkam, a přitom když ji vracel k tělu, tak zahrál míč. Za mě je to naprostá hovadina a psát pravidla já, je to jasná ruka, ale podle toho jak se to píská bohužel (nebo spíš bohudík) ne
Jenže Odegaard už nebyl v pádě, když hrál rukou, tělo již měl pod kontrolou a ta výjimka zde uplatnit nejde. Však ani PGMOL s tím v této situaci vůbec nepracuje.
Mimochodem nevím jak ty ale já když uklouznu tak se chytám země a ne míče ve vzduchu v úrovni stehen. (Souček vs Chelsea je ta situace kterou se to snažíš obhájit)
V pádě byl předtím, kvůli tomu dal tu ruku pryč (nejde tedy uplatnit Talkerovo tvrzení, ze hráč může libovolně máchat), načež už pod kontrolou stahoval tu ruku k sobě.
V pádu nebyl, byl akorát v protipohybu - jo, teoreticky mohl sednout na zadek pokud myslíš tohle. Ruku za mě nestahoval úplně k tělu, spíš s ní volně máchal kolem nohy.
Rozhodně neházel držku, přesouval těžiště a byl přikrčený, protože absolutně nestíhal Salaha, který se k míči dostal první. Za mě jasná červená, která se tímhle nedá ospravedlnit, protože to že dával ruku k tělu tu prostě neplatí (máchal rukou daleko od těla naproti míči). Úmyslně možná ne, spíš podvědomě.
Za mě prostě vysvětlení, že ruka šla k tělu není možná, protože to bylo ve výši holeně/kotníku. Ani vysvětlení, že byl v pádu nebo "off balance" mi nepřijde správné, protože to nebyl nějaký nekontrolovaný pád, jen šel míč do protisměru a on to neočekával a snažil se změnit směr. Žádný "nezaviněný" pád.
Zcela doslovný výklad pravidla znamená, že můžeš ve vápně rozpažit a když jde centr/střela, tak máchnout dolů rukama a nemůže to být ruka.
Viz výše, on právě nerozpažil úmyslně, ruku už pak úmyslně samozřejmě stahoval.. Souhlasím že je to tenký led, ale takovým tím "citem" podle jiných zápasů nasledovaných z této sezony jsem si hned říkal, že to penalta není.
No, šlo to do protipohybu. ano. Jenže ve chvíli, kdy jde míč kolem tebe, tak nemůžeš máchat rukou ve výši holeně, ta šance, že ji trefí míč je prostě obrovská.
Je to "nešťastné", protože to jde do protipohybu, ale takových situací je hromada, kdy nešťastně zakopneš o patu soupeře, když běží před tebou a je z toho červená/penalta. Nebo když jdeš do skluzu a jsi tam o zlomek vteřiny později.
Ale jo, já s tebou samozřejmě logicky souhlasím, jen rozlišuji logiku a aplikaci pravidel v rámci PL precedens je u ruky takový, že se tam narozdíl od "zakopnutí o patu soupeře" na ten úmysl dost hledí... například Salibova ruka proti vám byla logikou věci jasná (tam by mi neodpískání přišlo o dost absurdnější než tady u Odeho), ale pravidlově dost sporná.
Hele asi to nemá smysl řešit. Za mě prostě hledali důvod, jak bránit rozhodčí, že to posrali - podle pravidel technicky omluva je, reálně není, pokud nejsi fanoušek arsenalu.
Jde o to, že pohyb, který tu ruku vyprodukoval, byl vyvolán hrou soupeře. To se tady úplně ignoruje. Když tě někdo vymotá ve vápně, ty se rozplácneš a trefí ti to ruku, není penalta, protože jsi spadl a nedal tam tu ruku úmyslně? Je snad každému jasné, že tohle je jen alibistické zdůvodnění pro ochranu rozhodčího. Jasnější ruku ve vápně už snad ani nejde vymyslet.
Pokud se rozplacnes, tak opěrná ruka ruka nemá být jestli se nepletu
Ser na to uz, fakt..
Což dává smysl, pokud se opíráš (tj máš na ní váhu) a nemůžeš s ní hnout. Tam fakt nemáš moc možností, jak tomu zabránit.
Ne když s ní mácháš ve vzduchu. Tahle (nebo ta Součka proti nám), kdy si zvětšuješ objem těla (ještě navíc výrazně) a můžeš s ní reagovat na míč je prostě ruka.
Jasná penalta, ne červená.
Jsem rád že to tu někdo napsal, protože přesně tohle si myslím - tomhle konkrétním případě to pro ně bylo dle pravidel Ok? Tak ať to dělají hráči běžně a uvidíme Je to alibistický nesmysl s cílem zakrýt chybu rozhodčích
Podle mě je to naprostá kokotina, ale podobný ruce se prostě nepískají. Stalo se to i nám, že takovýhle evidentní ruky způsobený nešikovností a nekoordinovaností se nepískly.
To je prdel že ta ruka splní několik důvodu proč by to měla být ruka a být jen vzdáleně to připomene ruku která se vrací k tělu a hned je jasné že je to čistá situace Až hráč udělá ve vápně volejbalový smeč tak to bude taky ruka která se vrací k tělu a budeme říkat že je to ok
To video je komedie. Lidstvo se dostalo na měsíc s počítačem o výkonu kalkulačky a v PL nejsou o desítky let později schopní posoudit pozici míče, protože jim zavazí Bowenova prdel.
Arsenal len dokazuje, že herným prejavom by boli najslabší majster za poslednú dekádu, nie sú hodný titulu a City onedlho obehne každého a dostanú sa na čelo, tobôž po návrate De Bruyneho.
Kroenkeho rýchlo prestane baviť prestupové šialenstvo Arsenálu, pokiaľ ostanú bez úspechu ako minulý rok.
to su zase hovadiny
Asi jak tvoja gramatika.
A vyhrat jeden zapas zo 6 ako City, tak to je uz len hodny majster
Kdykoliv Arsenal stratí body, tak je plnej internet Artetova pláče. Regulérně přeju titul City nebo Liverpoolu, už jen kvůli němu. A mimochodem nechápu proč za tu svoji show po Newcastlu nedostal alespoň 5 zapasů trest. Být to jakýkoliv jiný trenér v lize, tak se s ním neserou.
Ale Arteta nie je jakýkoliv jiný tréner, ale tréner tretieho najväčšieho klubu v Anglicku, classy Arsenalu. A s tým sa spájajú isté privilégiá, hošku.
Dobrá tedy. A to znamená, že se bude chovat jako nesvéprávný a všichni okolo to mají tolerovat?
A to si ako zmeral?
colštokom
a skadial, odtialto az hentam dpc?
1. United
2. Liverpool
3. Arsenal
Toto poradie rešpektuje väčšina Angličanov.
Vsak ale ja sa pytam, ci to je podla poctu fanusikov alebo coho. Mimochodom my sme zaroven aj najviac nenavideny
Skôr podľa počtu trofejí, kde vás Liverpool ale predbieha
hej maju o dve trofeje viac, ligovych titulov vsak mame stale viac, aj FA cupov, liverpool zase ligu majstrov, hoci porovnani najdes asi milion a zalezi co vsetko tam chces ratat, nasiel som stranku co liverpoolu ratala aj lancastershire cup ale fajn nemam problem priznat, ze maju viac trofeji.
No vy sa ani nepriblizujete, ani zdaleka.
No ja nehovorím že len trofeje sú meritko. Vy ste nad Liverpoolom. A áno my sme jasne pod vami
To je vidět.
Zrovna Pep i kloppko jsou úplně stejné plačky. Máš v tom trochu bordel chlape
Nidko nepláče tolik jako Arteta, pouze Mourek byl nechutnější, odpornější, Arteta je oproti němu pouze jako ubrečené dítě. A letošní srovnání těch tří je absolutně mimo.
Jasnačka Kide
s Mourkem drz picu
Mourek je totiž mimo všechny kategorie, to je ultrazmrd nade všechny
Jasný, Klopp nebo Pep vůbec nebrečí žejo
už bychom si měli prostě zvyknout, že jednou za čas si pobrečí prostě každej
Tak aspoň že měl koule přiznat, že i přes sporný inkasovaný gól jsme měli vyhrát. Šancí na to měli na 2 zápasy, ale když jsou to šmatláci, tak si může stěžovat leda tak na hráče, ne na sudí nebo video.
Nejvíc mě stejně vždy dostane Nketiah, když ho tam pošle na posledních pár minut, aby rozhodnul zápas
Však je to váš nejlepší střelec ne, koho jinýho bys tam chtěl poslat rozhodnout zápas
Radši nikoho
Pravda, Nketiah by měl chodit dřív nebo od začátku, protože narozdíl od jesuse si alespoň uvědomuje, že je tam od gólů a jde za nima.
Jde, to je často přesná definice Eddieho pohybu. Góly nedává taky a oproti Jesusovi je tam v mezihře úplně na houno. Prodat nebo max pozice třetího útočníka
Tuto sezónu už jich nedal 5, což je nejvíc při menší minutáži než u kohokoliv ze základu.
Ale nenech se znepokojovat realitou ovečko.
5 gólů v půlce sezóny, to je ostrostřelec teda....
5 gólů za 880 minut, ostrá tužko.
Říkám, ostrostřelec teda, ale tak když vám to stačí tak ok. Tupá tužko.
Ty jsi fakt hňup, už jsme to všichni zjistili, nepokracuj
Všichni, myslíš vy dva?
ok braníčku
Z těch 5 byly 3 v jednom zápase. Je to zabiják. A za co by měl dostat minuty? Že když už jo pustí na hřiště je většinou líný na krok a neumí pořádně přihrát? To je prostě realita, ovečko
A to vy v ohrádce nepočítáte že?
Ne, jen to znamená, že se prosadil v 3! zápasech a nedívám se jen na počet gólů ale taky na to, že ve spoustě, ne-li většině zápasů, byl jeho přínos minimální nebo nulový. Možná z něj jednou bude zabiják a čas na hřišti by mu určitě pomohl ale nemyslím, že si teď Arsenal může dovolit postavit to na něm. Aktuálně to dle mě není útočník č.1 pro top tým. A tím končím a ovečkuj si kolik chceš
Já si myslím, že kdyby měl jesusovu minutaz, těch gólů má třeba 10 a jsme spoko.
Jo, v mezihře by byl slabší, a teď co Arsenal víc potřebuje - góly, nebo hráče číslo xx, který se motá v těžišti hry, aby to zase drcnul někam do strany?
Já si nemyslím, že bychom byli spoko. Věřím, že gólů by měl víc ale naše hra dopředu by byla horší a góly by nedali zase jiní.
Nemyslím si... Ale u toho asi skončíme
Ten Hag: "Mid-January we expect many players back. Mason, Casemiro, Martinez, Malacia, so we expect Harry Maguire, of course." #mufc
už som sa zháčil, že koho myslel tým Masonom
Wataru Endo and Mo Salah will link up with their nations after our Premier League clash with Newcastle United
Docela zvláštní pustit je s takovým předstihem, když oba čeká první zápas až 14.1.. v klidu mohli odehrát ještě FA cup, PL se přerušovala týden před startem MS
Možná je cílem dát jim možnost si odpočinout před turnajem, aby se minimalizovalo riziko zranění.
Asi jo, je pravda že po Fulhamu asi dostane zbytek kádru taky 4-5 dnů volna
U nás se řeší něco podobnýho s Onanou. Ale přijde mi zbytečný je držet dýl jen kvůli zápasu FA cupu, kdy jindy si zkusit hru bez nich, než v poháru?
Jako zrovna proti Wiganu by to bez něj zvládnout mohli, otázka jestli nespekulujou, že by odletěl až po Tottenhamu, jet lag nehrozí a ráno v den zápasu by byl na místě
Tak pokud by ho chtěli udržet na Tottenham, tak bych tomu rozuměl. Ale pochybuju o tom, když jsou ty zápasy den po sobě
Jinak Wigan samozřejmě ideální zápas na vyzkoušení toho Turka
V tomhle má Arteta samozřejmě pravdu. Ve fotbale, zvlášť v PL, jsou takové prachy, tak by ty lajny mohly být ošéfované po celém hřišti.
tohle moc neosefujes kamerama. semiautomated system to bude umet, ale kamery proste vzdycky muze nekdo blokovat...
Není záběr jako záběr.. Prostě nikde nebylo potvrzeno že 100% přešel..
Připomnělo mi to tohle...
https://x.com/RedPillMD/status/1740669539527127071?s=20
jenze na MS prave fungoval ten semiauto system, to je ten rozdil.
Pochettino: "Cole Palmer has the capacity and the potential to be close to Angel Di Maria with time"
No tvl
Nepochybne, s jeho financnymi kapacitami a volnymi dnami pocas tyzdna nie je kratky vylet do Portugalska ziadnym problemom
OT: Zdravím pánové (a dámy?), mám velkou prosbu. Rád bych na jaře do Londýna na Gunners za ne úplně nesmysl částku - viz co třeba nabízí czechsporttravel atd, prosím mohl by mi někdo pomoci sehnat lístky? Vím, že občas se to tu v diskuzi objeví, tak se ptám. Děkuji za odpověď.
Vitasrp je tvá nejlepší volba
Díky
Zase tenhle uplakánek.
Někteří fans Arsenalu a rovnou i samotný Arteta by měl přistát nohama na zemi a nehrát si na nějaké matadory v boji o titul. Před rokem těžil Arteta hlavně z toho, že nehráli Evropu. Tuto sezonu jsou jejich výkony většinou dost o ničem a troška té pokory by neuškodila...kor když tuto sezónu uplacali 3 body kolikrát až v posledních minutách, jako na Lutonu, Brentfordu, United či proti City a že by byli lepsim tymem v těch zápasech se nedá říci ani z rychlíku. Remízy na Liverpoolu nebo Chelsea to stejné...... Takže sám Arteta jistě sám ví, že pozice v tabulce je vzhledem k výkonům docela veliká haluz.....
Pro zvědavce tohle jsou zápasy, o kterých se nedá říct ani z rychlíku, že Arsenal byl lepší:
https://www.livesport.cz/zapas/2LMzZvkE/#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0
https://www.livesport.cz/zapas/hClHmsaq/#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0
https://www.livesport.cz/zapas/f7qWcC40/#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0
https://www.livesport.cz/zapas/Od6ZF5sq/#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0
Football players are threatening legal action over the increasing match demands placed on their bodies with new and expanding competitions, their union has told Sky News.
Don't cry, LEGOHead...
Mokbel: Arsenal reject Crystal Palace's initial enquiry for Eddie Nketiah, with Gunners insisting 24-year-old striker is not available in January transfer window.
Tak tak, žádné blbosti v zimě s Toneym.
Arsenal po 19 zápasech loni a nyní:
45:16 a 50 bodů
36:18 a 40 bodů
Loni náskok pět bodů a zápas k dobru proti City, letos tři body a naopak o zápas víc než City. Nevyužití špatných výsledků City v posledních dvou měsících je hřích, za který zaplatí...
Liga sa vyrovnava. Nic necakane
A hlavně se ukazuje jaká byla ta loňská sezóna haluz pro woolwich.
zase si za debila
❤️❤️❤️
nie je to dobre, ofenziva je slaba
Ziadny zapas k dobru Arsenal nemal. Prave naopak, City malo stale o zapas menej a preto ten naskok vypadal tak velky.
Zde máš tabulku po souhrnu kola, kdy měl Arsenal odehráno 19 zápasů:
https://www.eurofotbal.cz/clanky/premier-league-souhrn-21-kola-arsenal-manchester-united-3-2-600431/
Máš pravdu, ale to nemohlo byť dlho, keďže City malo väčšinu časť sezóny o zápas menej a niekedy, keď hrali až v nedeľu, tak mali aj o dva zápasy menej.
Jasně, mě šlo o těch 19 odehraných zápasů, protože to je přesně polovina z ročníku a tolik má Arsenal právě teď...
*mně
https://www.eurofotbal.cz/clanky/premier-league-souhrn-28-kola-arsenal-si-upevnil-prvni-misto-611883/
Pamätáte, keď sa u brankárov hodnotilo, ako ďaleko dokáže nakopnuť loptu?
https://twitter.com/bryansgunn/status/1713448693280440366
„Pôvodné rozhodnutie vykonané rozhodcom nebude zmenené, pokiaľ opakovaný videozáznam nepreukáže, že toto rozhodnutie bolo „jasnou a očividnou chybou“.
Nie len Arteta, ale každý tréner by si mal naštudovať pravidlá hry a nerobiť zo seba hlupáka po každom prehranom zápase.
Začni u sebe trubko, když nechápeš co řekl.
Má mlčať a nie vyplakávať nad neschopnosťou VARu zachytiť celkové dianie na ihrisku. To iste platí pre teba, ty uplakané decko.
Říkáš mu uplakane děcko, ok, urazil té první...
Ale přitom tvůj koment je úplně mimo.
Nie je. Totižto ak by takýto gól strelil Arsenal, tak mlčí.
Je Laci, ty jsi celý mimo.
Buď tak láskavý a nereaguj na mňa.
Reaguj v první řadě ty na to co bylo vyřčeno, bubáky co máš v hlavě nech tam.
Ty budeš mať evidentne oveľa väčší problém, ako len to, že tvoja hlava nedokáže pochopiť niečo s čím sa nedokážeš stotožniť.
Tak né že nedokážu, ale není pro mě moc důvod se ztotožňovat s hloupostí a lháři, hloupý lháři.
Wow, a to som si myslel ze treneri bezne chvalia rozhodcov potom, co im pripisknu.
Ty si mi chýbal ku šťastiu.
Este, ze sa ti to podarilo vyvratit
Ty budeš mať rovnakú diagnózu ako ten SunFells.
Alebo to bude tym, ze si zatial napisal len hovadiny bez argumentov.
Zdá sa ti moja argumentácia nedostatočná? Tvoj problém, nie môj!
Tvoja argumentacia je doslova ze ziadna, nie nedostatocna. S tymto zalez na fb.
Ty si myslíš, že budem reagovať na tvoj povel?! Kto si myslíš, že si?! DAJ SA LIEČIŤ!
magor tento magor
Tady jde ale o něco jinýho
(Ikdyz ne úplně se mi to líbí, i bych řek, že to nebylo úplně out, ale je to takový pobreceni si, že třeba to gól být nemusel...)
VAR nedokázal odhaliť opak, tak na čo to komentuje? Keby takýto gól padol na opačnej strane, tak by sa k danej situácii určite nevyjadroval, ale včera bol "pochopiteľne" sklamaný z technológií.
Komentuje na tom právě to, že to ten VAR nedokázal, co víc jako potřebuješ vědět?
Trošku si pobrecel, ale je to takovy "kdybych věděl 100%, že to bylo ve hřišti, ani neceknu. Takhle mě ale sere, že jsme dostali gól, který třeba platit neměl, jen proto, že v 21. století nedokážeme přesně určit polohu míče"
"Keby takýto gól padol na opačnej strane, tak by sa k danej situácii určite nevyjadroval, ale včera bol "pochopiteľne" sklamaný z technológií." Čo potrebuješ ešte viac k tomu dodať? S VARom zle, bez VARu ešte horšie.
Vždyť je to stejný jako u ofsajdu. Prostě jsou natolik hraniční situace, kdy to s jistotou určit ani nejde kvůli úhlu.
Ale jo, jen on od začátku jde do artety a opírá se o citaci, která je v tomhle kontextu úplně mimo.
Arteta si stěžuje na to, že to není technicky dokonalý, on vytahuje něco úplně jinýho.
Jednej veci nie celkom rozumiem v tomto. Existuje goal-line technologia, ktora podla senzorov v brane a v lopte vie na 100% urcit, ci lopta bola alebo nebola celym objemom za ciarou.
Preco taketo senzory s rozptylom do vysky 3-4 metre nie su aj v rohovych zastavkach napriklad. Nie som inzinier, ale z povahy veci mi to pride ako nie draha technologia, vdaka ktorej by sa taketo telenovely nediali. Akoze jasne, takych pripadov nie je vela a castokrat nie su ani nijako velmi podstatne pre zapas, ale ani tu goal-line nie je treba v 19 z 20 zapasoch a je tam.
Jsou to kamery, ne senzory a je to dost nákladné už tak, takže kvůli takové blbosti se to asi nevyplatí.
The sensor inside the moving ball disturbs the magnetic field around the goal mouth. This signal is then transmitted grid to a computer which decides whether the ball fully crossed the line or not. An affirmative answer is immediately followed by a goal alert on the referee's watch.
https://www.geospatialworld.net/blogs/goal-line-technology-precise-positioning/
Neviem, ci PL pouziva toto technicke riesenie, ale vzhladom na tie CGI zabery, ktore potom pustaju, tak predpokladam, ze to tak moze byt. Tak ci tak, existuje aj tento patent. To, ci je to drahe a blbost, to neviem posudit.
Co jsem slyšel podcast s bývalým náčelníkem PGMOL, tak PL stále používá hawk-eye. Co jsem teď v krátkosti něco četl, tak FIFA a i některé další ligy používají stále hawk-eye, tak předpokládám, že ty senzory se stále nerozvinuly, aby byli přesnější. I Hawk-eye má mít toleranci 5 mm, což by možná adekvátně nevyhodnotilo ani ty dvě situace
Je to kombinace sedmi kamer a magnetického pole. Pokud to teda nezmenili.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele