Zpátky už se nechci dívat, řekl Laštůvka poté, co vychytal Slavii

30.09.2018, 21:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (229)

Přidat komentář
frankiefcb

Velká opora.

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

společně s Nitou aktuálně jednoznačně nejlepší gólmani v lize.

Reagovat
Liquid

tak to dost sotva, Nita ano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Reagovat
HorajzmAmmann

iamku - pořád brečí

Reagovat
iamek

Snad se z toho chudák vyspí

Reagovat
Liquid

já měl největší radost v té 13.minutě když byl ultra zmrd vyloučen a jak hezky vypěnil jsme nadále 1.

Reagovat
HorajzmAmmann

z těch 11 klubů co máš v oblíbených bych se divil, kdyby někdo z nich nebyl 1.

Reagovat
Bex5

ty woe, tak už za tohodle týpka bych měl ke Slavce svoje výhrady ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Reagovat
db18

Reagovat
ratusek

A i v 10 tebou zesměšňované mužstvo si vás lehce namazalo na chleba. Kde se stala chyba

Reagovat
-Pato-

lehce namazalo na chleba? #objektivnifanousekvakci

Reagovat
ratusek

Ten hastag sis spletl ke kolegovi na kterého reaguji ne?

Reagovat
-Pato-

Ani ne pokud tomu říkáš namazání na chleba, asi se velice rozcházíme v názoru. To jak Baroše nazval kolega výše, je samozřejmě přehnané, ale vzhledem k tomu jak se Baroš na hřišti chová k rozhodčím víceméně každý zápas a když přidám to divalo po (oprávněné) červené kartě, nedivím se mu :)

Reagovat
Han střelil první

Tak pod tímhle slovním spojením si představuju trochu jiný průběh zápasu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to myšleno s nadsázkou..

Reagovat
ratusek

Reagovat
Liquid

jo najednou nadsázka

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, pro tvůj mozek je to těžko pochopitelné..

Reagovat
anonym

Jo, s Losinhem jste 1. v blbosti.

Reagovat
GabrielBatistuta

Barošovy vulgarity

Na hlavního Berku

Čas 14:10: „Zku*vil si zápas, pí*o. Zkurvil si zápas, ty pí*o! Zm*de jeden ulhanej. Proč červená?!“ (následuje monolog zády ke kameře)

Čas 14:55: „Nedělej si ze mě p*del, ty ču*áku.“

Čas 15:00: „Zku*venej vole. To nemá cenu, ty vole.“

Čas 15:20: „Ču*áci vym*daný. Ty vole, to poznáš, proč na tebe řvu, ty vole. Ču*áci zku*vení, opravdu!“

Na čtvrtého Proskeho

Čas 15:35: „Ty zm*de zku*vený, pi*o.“

Zdroj: Pro deník Blesk odezíral Miroslav Kindl

To je prdel

Reagovat
Mass

To ani nevíme, co si musel vyslechnout VAR

Reagovat
Liquid

rozhodně nejhorší gólman co se ve Slavii otočil v brance za čínského vedení

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Hydrant

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Fakt by mě zajímalo, čím to bylo, že se ve Slavii nechytil (doslova). V Karviné podával dobré výkony, které snad ještě vylepšil na jaře a teď na podzim v Baníku. Ve Slavii vypadal strašně nervózně.

Připadá mi, že je ještě trochu z toho odchodu zapšklej, bohužel ty jeho výkony byly prostě na hovno a rozhodně si ani nepomohl svým chováním k fanouškům.

Reagovat
Liquid

tak bylo to naposledy kdy bojoval o LM a dost možná i poslední jeho zápasy v evropských pohárech, nezvládl to, je to čistě jeho chyba, ale těž případů je víc, Holzer za Spartu taky nezahrál takto dobře jak dnes

Reagovat
pospech11

Nebo i ten Stronatti letos hraje hodně dobře

Reagovat
frankiefcb

možná odluka od rodiny. Nebyl v nejlepším rozpoležení. To u golmana dělá hodně. Naopak on neí vůbec zapšklý narozdíl od Sávie a Slávistů, kteří nezvládají, že je vychytal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Nechci nic říkat, ale Slavisti ho nemuseli (kvůli výkonům) již před včerejším zápasem.

Reagovat
frankiefcb

Aůe nadávat mu a urážet ho potom, co vás vychytal? Naprost nemístné. Vzhledem k tomu, že se mu pouze nevydařilo angažmá. Jinak je to vynikající golman.

Reagovat
Spalovač šancí

Já mu nenadávám, ani neurážím ...

Reagovat
frankiefcb

Tak já se předtí envyjadřoval k Tobě že jo. Ale k vyjádření vašich fans a vašich představitelů.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo z představitelů mu nadával nebo ho urážel?

Reagovat
frankiefcb

Jiří Vrba.

Reagovat
frankiefcb

jeho twitter měl podtext zapšklosti a urážky vůči Laštůvkovi.

Reagovat
Losinho

Je vidět, že mu vyhovuje být v týmu, kde na něj jde víc střel. Proto tak zářil v Karviný a teď i v Baníku. U nás na něj šla 1 střela za zápas a většinou to bylo hodně zlý.

Na druhou stranu, teď tam je sněhulák za 25 mega, kterej sice nechytí vůbec nic, ale hlavně že má skvělou hru nohama

Reagovat
HorajzmAmmann

před zápasem byla statistika, kde Baník měl 4. nejmenší počet střel na bránu. Nebo něco podobného tam určitě bylo....

Reagovat
smazaný uživatel

On mluví o střelách proti. Střely na soupeřovu branku máte 3. nejhorší i po tomhle zápase

Reagovat
smazaný uživatel

No, jenže my máme produktivitu. Proto máme 22 bodů a ztrácíme na Slavií 2 body

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že se tady psalo o střelách na bránu Tak teď nevím, podle statistik máte 3. nejmíň v lize, ale máte produktivitu, tak se statistiky změní?

Reagovat
HorajzmAmmann

Ja mluvim o strelach proti...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak. Tam máte 4. nejmíň no

Reagovat
HorajzmAmmann

po včerejším zápase už asi ne

Reagovat
smazaný uživatel

Je možné, že to tam ještě nezapočetli, ale útočné už mají změněné, tam mají i počet zápasů. I tak byste byli 7. s těmi 11 navíc, což furt jde :)

https://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=2&status=&parameter=8&season=2019&club=&game_limit=&nationality=&age=&list_number=0&order=11&order_dir=2&order_change=1#stats

Reagovat
HorajzmAmmann

Nemusime strilet z kazdy picoviny

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Bakary3

Třeba dostane šanci ten Vantruba...

Ale po půl roce aklimatizace v tak "kvalitních" zápasech nevím...

Reagovat
ratusek

Vantrubu ste solidně zastavili v růstu

Reagovat
Bakary3

nojo... Snad šanci dostane a chytí se..

Reagovat
wyqinac

to jsem absolutne nepochopil s tim vantrubou, za to jsem nasranej..

Reagovat
ratusek

Bylo jasný hned, že bude chytat trenérův kámoš. Vantruba toho musí litovat, že šel k vám

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
raduinho

Kdybys nekecal.

Reagovat
smazaný uživatel

Honzo, díky

Reagovat
ttopi

Laštůvko prosímtě podívej se na opakovačku zákroku Baroše, po kterém dostal ČK. A pak odvolej ty svoje plky, že se na něj pořádá nějakej hon

Reagovat
bobis21

má pravdu, původní žlutá byla správné rozhodnutí

Reagovat
Frony

Reagovat
Bakary3

Tak to promiň, ale ani náhodou nemůžu souhlasit.

Viděl jsem to několikrát a vypadalo to, že to udělal vyloženě schválně, a ikdyby ne, takhle agresivně naskočit a někomu jí nandat loktem na spánek, to je prostě červená bez debat.

Když k tomu připočtu, že se sápal po rozhodčím, nadával mu a ještě se při odchodu choval jak opice, řekl bych i Řepka v nejlepších letech, napral bych mu klidně 4,5 zápasů.

Bohužel, ale fakt nevím, co si o sobě myslí.

Reagovat
Frony

Musí dostat aspoň 5 zápasů..hrozná prasárna

Reagovat
Bakary3

Za ten loket bych asi viděl 2,3, podle zvyku, co se tak dává, ikdyž souhlasím, že by za to mělo být klidně víc.

A když se přihlídne ke kombinaci toho všeho, co tam vyváděl, doufám, že dostane naloženo mnohem víc, teď už z toho snad nevyvázne a pokud jo, bude to už totální výsměch.

Reagovat
smetos

Reagovat
HorajzmAmmann

Ciste za ten zakrok ... proste cekal ze do toho pujde Soucek taky ... zustal stat tak dostal loktem do hlavy jako by v kazdem zapase se nekdo nesrazil hlavama

Jasne delejte z nej porad cura... dementi ubreceny chodte na kuzelky

Reagovat
wyqinac

cekal, ze Soucek taky vyskoci o pul vteriny driv nez k nim priletel mic? Aha.. Soucek ma holt asi lepsi odhad

Reagovat
HorajzmAmmann

slavia praha, chápu

Reagovat
wyqinac

banik ostrava, chapu zvlastni ze vetsina ostatnich lidi se na cerveny shodne jen banikovci si to budou obhajovat

Reagovat
Puskas

většina baníkovců též

Reagovat
HorajzmAmmann

Kde pisu ze cervena neni ok?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani číst to neumí..

Reagovat
Mada

Reagovat
HorajzmAmmann

slavia praha, chápu

Reagovat
Bakary3

Já nevím, vy mi některý přijdete fakt už totálně nesoudný.

Tady je řeč o nějaký srážce hlavama?

A když do toho souboje ten druhej hráč nejde, tak ten faulující už jako není zodpovědnej za svoje chování, nebo jak to je? Jo, ještě, on by Souček samozřejmě do toho souboje šel, kdyby ho Baroš ještě předtím nesundal.

Tim loktem mu jí nandal pěkně a červený se za to dávaj, nebo alespoň mají dávat, nevidím na tý červený nic divnýho.

cura... z něj dělat nemusíme, on to zvládne s přehledem sám.

Reagovat
HorajzmAmmann

koukněte se někdy třeba na Premier League Prostě do toho souboje šel, Souček ne = redka oprávněná. Ale dělat z něj kriminálníka?

o můj bože

Reagovat
Bakary3

Možná si to projeď od začátku, napsal jsem je, co ty, že červená je za to prostě v pohodě.

Že je kokot a zasloužil by větší trest jsem psal s připočtením toho chování, co předvedl potom.

Takže nějak nechápu, co tu předvádíš..

Reagovat
HorajzmAmmann

psal jsi že to udělal vyloženě schválně... reagoval jsem primárně na tuhle větu.

Takže nějak nechápu, co tu předvádíš ty...

Reagovat
Bakary3

Když jsem viděl, jak se na Součka podíval jak rozzuřenej bejk a naskočil na něj mnohem dřív, než vůbec k tomu souboji mělo dojít, tak nevím, co si o tom myslet jinýho.

Reagovat
Losinho

Však jo, prostě červená, ale co rozjel pak za show, to bylo těžce přes čáru. Řvát minutu na hlavního, pak dalších 30 vteřin na čtvrtýho, kterej s tím nemá nic společnýho?

Reagovat
Puskas

4. rozhodčí má nevděčný úkol popohánět vyloučené do šatny, a když je někdo tak rozkohoutěný, tak to ten sudí schytá. Což neomlouvám Milana, jen to tak bývá.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc Proske je tuším Opavak....

Reagovat
HorajzmAmmann

jinak formulace ve fotbale " takhle agresivně naskočit "

to je jak kdyby řekl v hokeji, takhle agresivně ho zahákovat

Reagovat
smazaný uživatel

wtf. vzdyt i v tom hokeji se ta formulace normalne pouziva, i tam bys za to, co udelal dostal trest do konce zápasu

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bobis21

já neviděl žádný pohyb rukou, měl ji u těla - v tom případě podle mě nemůže být o "úderu loktem" řeč. Žlutá za to zbytečné naskočení do soupeře ano, ale říct že dal úder aniž by se pohnul je absurdita.

Reagovat
HorajzmAmmann

lolktem ho ale trefil...

Reagovat
didosh

Netrefil...vždyť ani Souček to nepotvrdil...

Reagovat
Puskas

Třeba si nic nepamatoval

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě ho taky netrefil přímo loktem, žlutou určitě, červenou nevím no, každopádně to ale nebyla taková prasárna jak tady někteří píšou... Milan je bůh a basta

Reagovat
didosh

Taky bych to nechal na žlutou...Milan chtěl jít do souboje...je pravda že si všímal toho kolohnata a ne balónu...trefil ho tělem...

Reagovat
bobis21

ale pokud prostě vyskočíš výš, tak máš loket ve výšce hlavy toho druhého. Takový Koller měl loket ve výšce hlavy ostatních celý zápas, to by nedohrál nikdy dál než do prvního souboje ... podle mě "úder" znamená že uděláš tou rukou nějaký pohyb, což jsem na záznamu neviděl ...

Reagovat
Puskas

Ale je zajímavé, že dříve ty lokty tak nebyly. Nebo si to aspoň nevybavuji.

Reagovat
Banikovec7

Nezničili tak kariéru jednomu z největších českých talentů v historii? Nevzpomínám si na jméno, ale bylo to před několika desítkami let.

Reagovat
Puskas

Ruda Kučera,Oślizlo mu dal loket a bylo po kariéře.

Reagovat
Banikovec7

Reagovat
Bakary3

Myslim Rudolf Kučera, ale nejsem si jistej, jestli ho nezrakvil nejakej golman kolenem..

Reagovat
Banikovec7

Reagovat
Puskas

Více se dozvíš z mého článku tady

Reagovat
didosh

Přesně též si představuji úder loktem úplně jinak...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty máš spánek na rameni ?

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
JarousFCB

Přesně... chtěl ho jen rozhodit při výskoku. Žádný pohyb předloktím(kde kdo viděl loket) proti hlavě. Že to vychrtlé kopyto nevyskočilo, je věc druhá. Žlutá a jede se dál. To, že se po té nesmyslné červené nasral, se vůbec nedivím.

Reagovat
ttopi

Je zajímavé, že obhájci zákroku jste všichni fanoušky Baníku. Drtivá většina těch, kteří zákrok odsuzují, fandí jiným týmům (ani ne Slavii, prostě všem možným). Je to dost malý vzorek, ale plyne mi z toho, že prostě nejste objektivní. Loket jasný, červená jasná. Teď jen uvidíme, jak velký bude trest.

Reagovat
didosh

Kde jste pořád viděli loket?Vždyť tu ruku má u těla...říkal to i Huskokot a kolohnat Souček...

Reagovat
ttopi

https://youtu.be/W-Mmzd6EYpY?t=191

Jestli to nevidíš ani tady, tak to asi vidět nechceš. Nezlob se na mě, ale je vidět již několik vteřin před soubojem, jak Baroš kouká jen na Součka. Je vidět, jak do toho lokte dává razanci. Prostě do něj takhle jít chtěl. Desetkrát mu to projde a soupeře otráví, jednou je to přes video a je z toho červená. To je daň té jeho hry.hry.

Reagovat
JarousFCB

jojo ty lokte...

Reagovat
Frony

To asi nemá smysl, když jsou tu borci schopní napsat, že to bylo na žlutou.

Reagovat
frankiefcb

no trefil ho předloktím, ale že by to bylo něco extra zákeřného. Nevím teda. S červenou souhlasím, ale ten lynč podl mého není na místě. Nebylo to zákeřné.

Reagovat
ttopi

Kdyby Baroš koukal na letící balón, i bych věřil, že to bylo nevědomky. Ale když se kouká celou dobu na Součka, tak z toho soudím, že se na to hezky připravil a trefit ho chtěl. Takovej je holt jeho styl. Ne, že by chtěl dávat každýmu loket na hlavu, ale prostě to dělá za hranou a vždycky to nemůže projít, tak to prostě funguje.

Reagovat
frankiefcb

Chtěl ho trefit v souboji. Počítal, že půjde Souček do výskoku. Já nerozporuji redku. Redka podle pravidel. Nicméně nepřišlo mi to nějak šílené, kdyby potom neudělal ten emoční výlev, tak by to stopka případná nemusela být krutá. Takhle si na něm smlsnou si myslím.

Reagovat
Puskas

On je zvyklý chodit do hráče, ne do míče Teď to přepískl i s tím vším okolo, tak počítám tři utkání stop. A asi tentokrát nepomůže žádost o snížení trestu.

Reagovat
ttopi

Tak nebylo to šílené, protože to bylo v souboji. Třeba červená Stanciua nebyla tak zdraví nebezpečná, ale přitom byla ještě jasnější. To divadlo Baroše je na pováženou.

Reagovat
Banikovec7

Trefil ho jasně úmyslně, červená oprávněná, ale nebylo to nic brutálního, do hlavy ho trefil předloktím, loktem maximálně do ramena.

Reagovat
JarousFCB

To už nám fandí i Hušbauer?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jako fanda Baníku říkám, že to byl zbytečný zákrok. Červená dle pravidel OK, ale podle mě se to řeší více, než by mělo. Udělat tohle třeba Hrubý, tak je dle mě ticho.. Navíc, úmyslný a likvidační faul loktem do hlavy si představuju fakt jinak..

Reagovat
Puskas

Ale to tak bývá, že nej hvězda se řeší více než ostatní.

Reagovat
Losinho

Spíš jde o to, že Baroš hraje jako prase každý druhý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

*kazdy zapas

Reagovat
ttopi

To haló je ale, než kvůli zákroku, spíš kvůli tomu cirkusu, co tam Baroš pak předváděl. Kdyby rovnou odešel, neřeší se to podle mě vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyť ten cirkus není nic, co by v jiných zápasech nedělal. Každý druhý hráč při vyloučení minutu řve na rozhodčího..

Prostě rozmazává se něco, co Bary dělá týden co týden.. Není to správné, ale rozhodčí si za to můžou sami, když mu nedají žlutou za kecy..

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Bakary3

Reagovat
smazaný uživatel

Emoce do fotbalu nepatří, já to říkám furt.

Reagovat
HorajzmAmmann

a to právě přesně k fotbalu patří

Reagovat
smazaný uživatel

To je asi tím, že Baník prostě buď miluješ nebo nenávidíš, Baroše tím tuplem, pro nás je to nedotknutelná legenda, opravdový srdcař. Že se zrovna ozývá Plzeňák, Limberský je největší hovado ligy a to už řadu let, i ten Nico ho nesejmul jen tak, já bych proti Limberskému nedohrál ani jeden zápas, no ale on taky ne, skončil by na jipce vždycky tak do 20.minuty

Reagovat
ttopi

Já ale nemám problém uznat, že Limberský má v hlavě nasráno. Ale holt hraje za Plzeň, tak s tím nic neudělám. Já mám spíš na mysli neobjektivitu. Podle mě není nic špatnýho uznat, že Baroš prostě sestřelil. Já ho jako hráče uznávám a v zápase jsem dokonce Baníku lehce fandil, aby to ubojovali.

Reagovat
smazaný uživatel

Zas tak hrozné to podle mě prostě nebylo, já bych dal žlutou a hotovo, dobře dostal redku, fajn, ale tím bych tu debatu ukončil.

Reagovat
HorajzmAmmann

všichni nějaký moc citlivý a ubrečený

Reagovat
JarousFCB

Bo jde o Baryho... Konečně můžou pohonit, že se našel rozhodčí, co tomu tlaku veřejnosti podlehl a vyhodil ho.

Reagovat
Frony

Bo jde o Baryho? Bary je asi můj nejoblíbenější hráč v celé lize, ale včera mě totálně zklamal. Takže nějaký honění asi nebude.

Reagovat
Posledni Kovboj

jo tak tlaku verejnosti

Reagovat
JarousFCB

Pořád lidí brečí, jaké není Bary hovado a jak nemá každý zápas dohrát...

Reagovat
smazaný uživatel

To je dáno tím, že všichni mimo nás baryho nesnáší, přitom by každý z nich by chtěl mít takového válečníka v týmu. Hraje na hraně, často i za ní, ale o tom to je. Každopádně faul to byl, červená se dát dala, i když se mi zdá přísná. Podle mě ho chtěl bary srovnat hned na začátku, aby ho trochu rozhodil a pak tolik nezlobil. Pamatujete Marka Heinze proti Němcům? Poločas si je vodil, pak do něj třikrát ostře zajeli a Marek šel střídat, tohle k fotbalu patří. Nemyslím si, že je bary surovec jako Řepka. A to co se dělo po vyloučení? Kdokoliv něco hrál, třeba o zlaté trenky , tak vi, že ty emoce dělají divy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono je to zase vytržené z kontextu. On pak řekl,že to ale neviděl přesně a že nechce rozhodčí hodnotit..

Reagovat
ttopi

No právě. Proto neměl říkat, že se na Milana pořádá hon. Tato červená byla opravdu jasná, ikdyby to nebyl Baroš.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pořád dokola.. Rozhovory po zápasech nebo během zápasu jsou prostě v emocích.. Navíc Laštůvka si vyloženě nestěžoval, ale dostal otázku, co si o tom myslí, tak to v tu chvíli řekl..

Reagovat
ttopi

Však já jenom chci, aby to odvolal

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase to nebylo nějaké oficiální prohlášení, aby to odvolával. Toho se asi nedočkáš.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak něco k brankářským statistikám, nepočítám-li Nguyena a Grigara, kteří odchytali 1, resp. 3 zápasy , tak největší úspěšnost zákroků má právě Laštůvka společně s Kolářem (83,3 pr.), nejméně inkasovaných gólů za zápas pak ti dva + Nita.

Reagovat
smazaný uživatel

Lašty to říkal v nějakém rozhovoru, že ta Slavie byl prostě krok vedle, necítil se tam dobře, nesedlo mu to. Tady i v Karviné je doma a dokáže se vybičovat ke skvělým výkonům. Vždy předváděl nejlepší výkony právě tady, na Ukrajině to třeba od něj taková paráda nebyla, i když se tam udržel takhle dlouho.

Sice mě trošku mrzí, že Budinský nedostává moc prostoru, ale snad už třeba příští rok pojedou na střídačku.

Reagovat
smazaný uživatel

.-^\"¨¨(⌂←Ç~|||▲Â

Reagovat
smazaný uživatel

Nechyta nic extra, ale vcera predvedl zakrok sezony.

Reagovat
ratusek

Nechytá nic extra pro nás výborně. Navíc se podívej co za show rozjel Kozáčik

Reagovat
smazaný uživatel

OT:jaké tipujete pořadí po konci sezony????Muj tip 1.Sparta,2.Slavia,3.Baník,4.Plzeň,5.Jablonec,6.Liberec

Reagovat
HorajzmAmmann

pískej konec

PS: 5. Liberec, 6. Zlín a já nevim, 12. třeba Jablonec

Reagovat
smazaný uživatel

Banik nahore rozhodne nevydrzi. Nema na to kadr ani trenera. Banikovskej hype skonci nejpozdeji na jare, kdy prijde typicky panikovsky jaro.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
ratusek

Reagovat
JarousFCB

Takhle nízko nevydržíme. Jdeme si pro titul!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim...ale třeba nám Bob všem ukáže

Reagovat
Liquid

Reagovat
$$CaptainKokotko

panikovsky jaro . Teď mu ale neodejde žádný hráč, třeba dojdou 1-2posily. Uvidíme. Top5 dají v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych loňské Pánikovské jaro bral.

Reagovat
frankiefcb

on nás zachrání na jaře a lidi mu předhazují dvě nepovedené jara. A jak postoupil se Zlínem to taky jaro vypustil nebo co.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkal on někde, že tam začali dělat binec hráči v kabině? Že se Čechům nelíbilo, že se cizinci nemusí učit česky. Myslím že to bylo v nějakém delším videorozhovoru s Páníkem, tak před měsícem, možná dříve.

Reagovat
smazaný uživatel

Mas pravdu.

Reagovat
Posledni Kovboj

1. Slavia (bohuzel)

2. Sparta (bohuzel)

3. Plzen

4. Jablonec

5. Banik

6. Zlin

Reagovat
ratusek

Kéž by, 5.flek by byl super

Reagovat
smazaný uživatel

1.Zlín 2. Baník 3. Slavia 4. Plzeň 5. Jablonec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1.Sparta, 2.Slavia, 3.Plzeň, 4.Baník anebo taky to pořadí naopak klidně

Reagovat
SaianSupaCrew

Já teď Milana před pár týdny potkal poprvé osobně, bylo to na fotbale v Kunčicích pod Ondřejníkem. Netuším, co tam dělal, když Vigantice hrály doma (nám s úsměvem tvrdil, že shání útočníka ), ale s každým si pokecal, vyfotil se a podepsal. A během fotbalu si střihnul 6 pivsonů

Já to tak měl i s Tottim, k jeho chování jsem měl výhrady prakticky každý herní víkend... Ale vždycky převažovalo to, že ten fotbal žere a na trávníku nechá všechno. To už se dnes u mladých moc nenosí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Já s ním mám taky osobní zkušenost, poštěstilo se mi dokonce třikrát..

Je to pohodovej chlap, nemám proti němu nic a jak jsem viděl, jakej je, tak to fakt není tak, že bych ho nesnášel, spíš má moje sympatie.

Ale jeho chování na hřišti je prostě neomluvitelný, je velká škoda, že takovou osobnost našeho fotbalu si budou všichni pamatovat jako totálního blba..

Reagovat
SaianSupaCrew

Jemu je ale asi jedno, co si o něm myslí pár kluků z Prahy. A to nemyslím nějak špatně. Jeho zajímá Baník a jeho fanoušci a pro ty je prostě pravém modlou.

Klidně si mohl užívat miliony někde na pláži, místo toho hraje zadarmo za klub, který miluje, i když už mu tělo nedrží..

Já tohle chování neschvaluju. Taky se mi to nelíbí.

Ale jako totálního blba si ho rozhodně pamatovat nebudu. Ať už kvůli repre, nebo jeho vztahu k mateřskému klubu, je to pro mě řízek.

Jako totálního blba si naopak budu pamatovat kluky, jako je Šural, nebo Limberský

Reagovat
ratusek

Šural je trouba co si hraje na tvrdýho kapitána.

Limberský je aspoň jen blbej

Reagovat
smazaný uživatel

ale hodně

Reagovat
smazaný uživatel

Mi třeba Limba vůbec nevadí. On není chytrý, ale ten provokativní styl mě celkem baví. To samé Coufal třeba..

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
SaianSupaCrew

Měj z hlavy nejdřív napadl jen ten sparťanský trident Šural/Vácha/Frýdek, tak jsem tam narval Limbu, aby to vypadalo trochu objektivně

Asi se u nás najdou větší debílci, ale rád ho stejně nemám.

Reagovat
frankiefcb

jo Limba je hloupý, ale pro m je špína za to že vědomě jezdí ožralý a ještě si z toho dělá prdel.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě třeba to s tím volantem pobavilo. Nebudu dělat, že ne..

Reagovat
SaianSupaCrew

Mě by to pobavilo taky. Jen už mám děti a často je vozím autem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, já děti nemám, beru to jinak.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Blasphemer

Limba podle mě taky nemůže vadit nikomu, kdo nefandí Spartě. On ke prostě blbej jak tágo, ale na hřišti se kromě tý jedný penalty nikdy jako zmrd nechoval, mimo hřiště jsou to taky průsery pramenící hlavně z blbosti a ne z nějakýho zmrdství.

Coufal mi taky nevadí, jeho rozhovory alespoň pobaví.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SaianSupaCrew

Jo? A co na to takový Ondra Duda?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Tenhle pohled třeba chápu, ale vždyť to vůbec není o tom, že by se jevil špatně jen pár klukům z Prahy, slávistům, sparťanům. Dyť ho za to jeho chování odsuzuje snad celá fotbalová "nebaníkovská" společnost.

To nemá ve svejch letech kousek rozumu, aby se dokázal aspoň trochu ovládat?

Vedu přípravku, umím si představit, že bych dětem řekl "dneska hraje Baník se Slavií, koukejte na Baroše, jak bojuje!", vzhledem k jeho chování bych ho ale za vzor určitě nedal.

Na jeho místě bych se hodně styděl snad kdekoliv na veřejnosti, když mě každej víkend v televizi ukazujou, jak řádím jak smyslů zbavenej. Dyť je to ostuda..

Reagovat
SaianSupaCrew

Kousek rozumu určitě má a věřím, že se umí ovládat. Ale na hřišti prostě přepne a zajímá ho jen Baník. To co ty kritizuješ.

Reagovat
SaianSupaCrew

* To co ty kritizuješ, mě osobně imponuje i za cenu toho, že to občas přežene. Kdybych byl trenér, radši poskládám tým z jedenácti Barošů, než z jedenácti žoldáků, i kdyby byli do jednoho lepší, než Bary.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé je, že z hráčů ho neodsoudil nikdo, pokud se nemýlím.. Jen spousta fanoušků, která si nedovede představit, v jakých emocích to probíhá..

Reagovat
Puskas

Dobrý postřeh.

Reagovat
SaianSupaCrew

Reagovat
HorajzmAmmann

s pivkem u tv je ledově klidný každý no přitom tady maximálně hráli šipky v hospodě o rundu

Reagovat
Bakary3

Tak jednak je to sotva den po zapase, a pak necekam, ze se o nem budou otevrene vyjadrovat do medii, ze je kokot.

Ikdyz hraju fotbal jen na vesnici, tak si myslim, ze ty emoce, kdyz se citis poskozenej, jsou stejny, at na vesnici, nebo v lize.

A o to spis, ze je tam vic divaku, si myslim, ze je vetsi motivace se takhle nechovat.

Ale uz asi nic psat nema cenu, protoze vy ho budete hajit za kazdou cenu stylem, ze to vlastne je uplne normalni, to je marny.

Ja za sebe jen reknu, ze to normalni podle me rozhodne neni, posledni takovej vystup pamatuju od Repky pred 10 rokama a co se kolem toho strhlo a ze ho spoustu lidi odsoudilo, tomu se nedivim, ne jen kvuli tomuhle vystupu, ale pro spoustu lidi to uz byla jen takova tresnicka na jeho - na hristi - idiotskym chovani.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, už to zabal. My ho budeme bránit za každou cenu, když se někteří snaží na něj za každou cenu plivat..

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě ty emoce záleží na tom jak moc ten fotbal žereš. Což Bary jo, zvlášť v jeho asi poslední sezoně a tady to přehnal, opět to v sobě neudržel, já bych taky vypěnil a uklidnil bych se po pár slovech (takže ho chápu), on řekl několik vět. Spíše se divím, že se ho nesnažili krotit hráči, aby jim pak chyběl co nejméně zápasů. Za vzor přípravce se v tom vyjadřování na hřišti asi dávat nebude, ale bohužel to není nic, co by nebylo slyšet na fotbale jinde v lize, ve vesnici, v TV nebo rovnou u prezidenta.

Reagovat
HorajzmAmmann

největší jsou ti frajeři, kteří ho hejtujou do TV (tiki taka) a pak řeknou 8x do tele vize sere sere sere Oni si fakt nevidí do huby to by jeden a ještě ho tam hejtuje Coufal a Straka... no tak to je vrchol

Reagovat
smazaný uživatel

V tom TIKI TAKA to bylo celkem v klidu podle mě..

Reagovat
frankiefcb

jo až mě to překvapilo, ež byli relativně v klidu. Shodli se na tom, že to byla redka a to nadávaní nebylo korektní, ale zrovna novotný říkal, že ty emoce na fotbale prostě miluje.

Reagovat
smazaný uživatel

Kněz se ho taky zastával. A jen Coufal řekl, že mu to přišlo přes čáru ta reakce. Ale Bary je prostě takový no.

Reagovat
HorajzmAmmann

dobře no, ale zrovna Coufal co fakuje protihráče a mluví podobně jako Baroš by měl držet hubu úplně

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jo. Ale já to tak neberu..

Reagovat
smazaný uživatel

Zní to jako to rčení o křičícím zlodějovi...

Reagovat
HorajzmAmmann

já taky, narval se na Harcově a další narvaný kámoš do něj pořád hustil, že to je největší frajer a at se vrátí do repre

kupodivu celkem držel

Reagovat
SaianSupaCrew

Chudák

A netušíš, co mohl dělat v Kunčicích? Tam teď na fotbal chodí každý víkend celá dědina v naději, že by se tam zase mohl ukázat

Reagovat
Kepy_FCB

Koukám trevorkuv gang zase za idioty

Reagovat
HorajzmAmmann

ale ať se snažíme jak se snažíme na takovýho kreténa jako ty to v životě nikdo z nás nedotáhne

Reagovat
Azazelo RD

Nepodceňuj se.

Reagovat
HorajzmAmmann

a že se fakt snažím poslední dobu

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda na něj reagovat..

Reagovat
HorajzmAmmann

https://www.youtube.com/watch?v=FrZnrujfKeM

já třeba vidím 100x horší věci než Baroš no.. asi naposledy k tomu a pak to uzavřu

Reagovat
HorajzmAmmann

a nejlepší je, že tam toho Juhara ještě obhajujou, že to nebyla žlutá a že nejsme na šachách

Však to tady píšu celou dobu...

Reagovat
smazaný uživatel

Až na první dvě (Buchta, Řepka) jsou to u nás na vesnici běžné souboje na žlutou maximálně

Reagovat
ratusek

https://fotbal.idnes.cz/martin-fillo-slavia-ostrava-rozhovor-d8n-/fotbal.aspx?c=A181002_430293_fotbal_ten

Borec s pokorou

Ovšem nejvetší respekt má Flaška, to je prostě nejvíc profík a má můj obrovský respekt

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

čaute, nevíte někdo login k o2.tv pro sledování o2fotbal? bt_ test nebo tak nějak se to jmenovalo, byl jsem na to přihlášený, ale smazali se mi uložená hesla v chromu a už nevím jaké bylo heslo a login. DÍKY MOC

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele