Pohár UEFA UEFA - Pohár UEFA
Slavia chce s Vasluií vyhrát bez inkasovaného gólu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Belaid, Tavares, Švento, Černý - Necid, Toleski.
FC Vaslui - pravděpodobná sestava:
Kuciak - Buhuš, Munteanu, Canu (Panait), Luz - Genčev, Aliuta, Ljubinkovič, N'Doye - Burdujan, Temwanjera.
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Slavia Praha - poslední zápasy
15.09.2008
Gambrinus liga
6. kolo
04.09.2008
Pohár ČMFS
2.k
01.09.2008
Gambrinus liga
5. kolo
27.08.2008
Liga mistrů
3.př 2.z
22.08.2008
Gambrinus liga
4. kolo
16.08.2008
Gambrinus liga
3. kolo
21.02.2008
16F 2.z
14.02.2008
16F 1.z
28.09.2006
1.k 2.z
14.09.2006
1.k 1.z
24.08.2006
2.př 2.z
10.08.2006
2.př 1.z
FC Vaslui - poslední zápasy
13.09.2008
Liga I
7. kolo
31.08.2008
Liga I
6. kolo
28.08.2008
Pohár UEFA
2.př 2.z
24.08.2008
Liga I
5. kolo
17.08.2008
Liga I
4. kolo
14.08.2008
Pohár UEFA
2.př 1.z
28.08.2008
2.př 2.z
14.08.2008
2.př 1.z
Komentáře (264)
Přidat komentářslavia vyhraje 3:0
3-1 pro slávku(goly: krajcik,cerny,necid)
snad vyhraje... :-).......formu ted ma a určitě chtěji napravit nezdar z ligy mitůra o bude eště větší motivace!
Hlavně neinkasovat.
ale z těch výsledků je vidět, že kluci rumunský venku moc nebojí..
Jen aby Slavia nenapodobila včerejší AS Roma - s neznámým rumunským celkem...
přesně tak, z toho mám strach..
Je to možný. Nevim čim to je, ale na evropské scéně je českej fotbal čím dál tím míň konkurence schopnej. Zatímco tumunskej jde hodně nahoru...
*rumunskej
tip 2:1 a bude to těžké
chtít můžou vaslui slavia 2:0
no Vaslui vyhrala na CFR Cluj ktera vcera porazila Romu.. tk zase bych si tak nevyskakoval tipuju 3:1 pro Slavku samozrejme.. Necka nam pomuze..
Slavka vyhraje tak 2:1 ale bude to hodne vyrovnane
Doufam ze se to podari a Slavka postoupi dal
Ti rumuni mají dobrý znak
2:1.
Špatnej soupeř, celkem těžkej a dost nezajímavej pro diváka. Mám poněkud obavy, postoupit se přes ně dá, jen aby se Rumuni nějak lehko nedostali ke gólu. Prostě hrát na doraz a trochu štěstí - pak postoupíme.
ja nevim ceho se tu vsichni boji, pokud Slavie nepostoupi tak to bude ostuda! kolo lehciho by jeste chteli??dostali to nejlehci co mohli dostat
Nene, já se bojím a hodně. V životě jsem je neviděl hrát, tak právě proto.
Nikdo netvrdí, že nejsou k poražení. Ale Rumuni jsou soupeř na prd, těžko se odhadujou a mohla by rozhodnout zdánlivá maličkost. Koneckonců, tvá velevážená Sparta má s Rumunama taky nějaký špatný zkušenosti. A abys měl radost, tak prohlašuji: "Slavia je smete jako Rakovník." Tak, teď se můžeš rozpovídat, jak jsou slávisti namachrovaný, už jsi to tu psal, stačí zkopírovat.
ano uz jsem to tu psal po rozhovoru slavistickeho kapitana v novinach kdy tvrdil jak porazi doma Fiore 3:0...ma velevazena Sparta dostala toho nejhorsiho soupere kteryho mohla narozdil od slavie ktera dostala to nejlehci a kdyby dostala tyhle rumuny tak je proste povinost pres ne postoupit
To nepochopíš, jsi prostě zarytý Sparťan. Já tě chápu. Já su zas Slávista, ale aspoň té tvojí velevážené Spartě fandím s tím Dinamem.
to jsi asi jedinej slavista...ale priznejme si,kdyby je dostala sparta a vypadla s nima tak vsichni co jste tu do jednoho se smejete hodne dlouho
Proč? Já bych se nesmál, jelikož už teďka vím, co Rumuni dosáhnou (Kluž). Já to beru jako těžký zápas a tím to pro mě končí.
tezky zapas beru Dynamo - Sparta ci Banik - Spartak...kluz uz sve kvality dokazala jak v lize tak hlavne postupem do ligy mistru no a vcera to bylo neco jinak jestli proste slavie doma nevyhraje tak trapas,trapas....co jinyho na to rict?ale to se stejne nestane a slavie postoupi
Snad jo. Zjišťoval jsem si o té Vaslui a je to prý něco jako český Baník. Takže nevím, ale ostuda by to asi byla.
vzdyt to rikam
Jenže pro Spartu taky bude ostuda, když se nedostane ani do skupin UEFA. Ať je soupeř jaký chce, souhlasil s tím i Křetínský .
no rozhodne vyrazeni od Dynama Zahreb neni ostuda byla by to strasna skoda, ale ne ostuda
Ale ostuda by byla, že Sparta není ani v LM, ani ve skupině UEFA
no jo, ale ostuda vzhledek k losu souperu ani nahodou,navic s Pana do LM moc nechybelo...snad s Dynamem prijde konecne krapet stesti
Křetínského ale nebude zajímat nějaké štěstí. Jeho ani nebude zajímat, proti komu se hrálo. Prostě se nepostoupilo a basta.
A navíc jak říká Fantomas, Vaslui je na tom zhruba stejně jako Baník. Ne-li líp.
se mi libi jak si to umis vzdycky okecat,slavie udela pokazde ostudu,ale sparta nikdy
Prosím tě, ivosek je ochotnej ti tvrdit, že když Sparta vypadne s 1.FC Hanoi, tak to byl těžkej soupeř, protože o něm chudáci sparťani nic nevěděli a Vietnamci jim probíhali mezi nohama, což je jasná podpásovka, takže to není ostuda. Ovšem kdyby se totéž stalo Slavii, tak je to trapas nejvyššího kalibru.
co to tady placas??umis vubec cist co povidam?jdi si prosimte dat studenou sprchu at se uklidnis...ja tu srovnavam celou dobu pouze Vasluj a Dynamo a jestli mi reknes ze jsou to podobni souperi tak jsi mamlas
Já to vím, ale to musíš pochopit, je to prostě pravý Sparťan. Oni nejsou zvyklí na to, že jim Slávia vyfoukne haluzí titul. Ber to z této stránky.
Já ti dám haluz. Oni nám ho nabídli, my jsme akorát nepohrdli, nic víc, nic míň.
Tak přinejmenším byl titul šťastný. Dokonce jsem byl aj na Edenu
Já taky. Při obou historických okamžicích jsem byl - na Ajaxu a na Jablonci.
Já při tom Jablonci. Pak z těch významějších - ušetřil jsem love na Violu. Ale za moc to nestálo
česky Banik neblbni prosim...Vaslui hraje 1rumunskou ligu teprve 3 roky.to přirovnaní neni dobré.a založeni 2004.
Já to někde četl... Je to myšleno tím, že hrává o titul a má kvalitní hráče.
jj
A přesto je na tom kvalitativně podobně jak Slavia se Spartou a lépe jak Baník. Ostuda co?
aby sis nerypnul co fantomas.
To je holý fakt, žádný rýp.
o tomhle klubu až tolik toho nevim abych ho porovnaval s Banikem.holt asi maš info...zajimalo by mně něco vice o Vaslui...
proc pak chcete slavii v lize mistru kdyz se bojite nejake Vasluji???
Propánajána, jak ty mi lezeš na nervy.
a neni to snad pravda?
Nejlehčí neni ani náhodou. Balkánští soupeři patří k tomu nejtěžšímu, co mužeš v takové fázi dostat. Hlavně doma jsou těžcí, i takovej Arsenal by mohl vyprávět.
Vždyť na Spartě vyhráli loni v pohodě 2:0...
Na Spartě...
Mě to tak napadlo,když si napsal Balkán...Jelikož někteří Slávisti a i jiní čeští fans tam Sparťany rády pasují.
rádi
Tak to sem nikdy neslyšel.
Nikdy si neslyšel o Rumunech? To já čtu od některých "fans" skoro pořád.
Ne, fakt ne. Bude to možná tim, že nechodim na takové ty servery jako superslavia apod.
Jsem to viděl i tady a na Sport.cz,kam už tedy ale nějaký ten pátek nechodím. O webech superslavia apod. nemám vůbec tušení,že existují.
Jo, rudejm se občas říká Rumuni. Sice dost dobře nevím, proč, ale je to tak.
Dobrá. Možná ty barvy.
Klubové barvy...
Aha, díky. I fantomasovi.
Postoupit se přes ně dá, stejně jako by měla Sparta postoupit přes Dinamo, nemá to o moc těžší. Jedinej, komu to hoří už podle jména, je Baník, ten to bude mít moc, moc těžký. Jen ivosek nedokáže pochopit, že my se tu bavíme o reálném fotbale, kde se může stát cokoli, tedy přemýšlíme, na co by si Slávka měla dát bacha. Zřejmě je to nad ivoskovy možnosti...
Dobře Muzi, já taky nikde nepsal, že se postoupit nedá, ale sám jsem si teda Rumuny ze srdce nepřál.
Taky nemám rád tyhle manšafty, lepší jsou třeba Dáni nebo Belgičani. Alespoň pro mě.
Nepochybně.
Belgičany ne... Viz Standart Lutych
Ne vždycky se zadaří, ale je to zajímavější soupeř.
mela by postoupit pres Dynamo,asi jsi nesledoval Dynamo v poslednich sezonach ze?rozhodne to ma nejtezsi Banik...ano vim ze mic je kulaty ale nejdriv se tu rok a neco porad bavit o lize mistru,Arsenalu,postup pres Fiore apod. a ted najednou je tu strach z nejaky Vasluj...jestli chcete hrat LM tak se proste takovych souperu bat nesmite
Kdo hovořil o postupu přes Violu, co tam má znamenat to "Arsenalu" a na ti tvé první souvětí - ty jsi asi v posledních sezonách nesledoval Vaslui, že?
tak o postupu pres Violu jasne hovoril vas kapitan v rozhovoru pro denik sport,rikal jsem to tu uz xkrat
Pokud se nemýlím, tak právě Vaslui nedávno porazil Kluž, který včera porazil AC Řím, Rumunský fotbal je na vzestupu, postup není vůbec jistej je to tak 50:50 možná.
To už jsem ti já zase xkrát vysvětloval - je to normální. Jak asi muže kapitán v předzápasovém rozhovoru říct: "Sorry, nemáme na ně"?
treba : doufam ze je porazime apod. a ne jo v polocase predpokladam ze uz budeme vest a na dotaz jestli trenovali penalty - ne,my uz postoupime v zakladni hraci dobe=3:0
Dinamo dostalo 5:1 od Šachťoru,tak asi také nebudou nikterak horkými favority...
a koho vyradola Vasluj ze z ni jde takovy strach??
Je 4 roky stará. Ještě o ní uslyšíme.
Strach de celkově z Rumuánských klubů ....maj dva zástupce v Lize mistrů , to my snad nikdy mít nebudem a v Poháru UEFA jich je as 5..... V tomhle dvojzápasu Slavia nepostoupí ...
Chacha...Se tu prezentuješ jako šašek...
jasny jasny, za to vy vsichni slavisti muzete dale mluvit o lize mistru a byt podelani ze 4 (?) tymu rumunske ligy...a to si rikate fanousci?to je asi jako kdybych ja byl posranej ze Sherrifu Tiraspol kdyz xkrat vyhral domaci ligu
Jsi normální? Srovnávat tu Tiraspol s nadprůměrem rumunské ligy? Proboha...Mimochodem Frankie, co já vim, má do slávisty daleko.
Já mám daleko i do Sparťana,natož do Slávisty...
no dobre tak jako kdybych se bal Odense, nezlob se na me ale byla by ostuda kdyby sparta loni s nima vypadla a taky by jste ji to dali vsichni sezrat...
Faktem je, že Vaslui by v české lize hrál každoročně o titul a je na srovnatelné urovni se Spartou a Slávii. Co z toho vyvodíš, je už jen tvoje věc.
Já a Slávista?
To je u něj obvyklé - kdo je proti němu, je automaticky slávista.
no kdyz je diskuze mezi spartanem a slavisty o tematu souperu obou S tak predpokladam ze vsichni co mi nadavaji jsou slavisti
On nenadával, to za prvé, a za druhé to samozřejmě neni pravidlo.
kdyz mi nekdo rika ze jsem sasek tak to beru jako nadavku
Tobě dělá psané slovo velké problémy,viď?
a to jako proc?mas snad nejakej problem ty?
Většinou ne.
Jen jedna věc,ujasni si význam slova nadávka.
do toho co ja povazuju za nadavku ti nic neni a jestli tobe nevadi kdyz ti nekdo rika ze jsi sasek tak to je mi te lito
Vzhledem k tomu,jak si ubrečený,což tu prokazuješ již déle,tak se ani nedivím,že tvoje otloucitné srdéčko rozhází i pouhé konstatování faktu.
me nazory = ubrecenost??vis co,oblekam dres, beru salu a drzim palce Juve to ti na to reknu
Tak zrovna z Tiraspolu jste posraný byli, všude plno řečí, jak je to nepříjemnej soupeř. Taky byl, taky jsem to potvrdil, taky zaplať panbůh, že to dopadlo. Tak co tady, hergot, zkoušíš?
ja tady narozdil od tebe nezkousim nic.Ja jsem posranej ze Sherrifu rozhodne nebyl,nevim proc bych to mel delat a nic takoveho jsem tu netvrdil a jestli se chces se mnou bavit tak se prosim venuj jen mym prispevkum
To je na druhou stranu taky fakt.
po domácí remíze 0:0, ses tu odprezentoval ty - jako ŠAŠEK,..měl by ses vrátit zpátky na zem, realita je totiž uplně jiná, než si myslíš .-)
Co blbneš, ten šašek nebyl na tebe...
Četl jsem názor Ugljana, který o chorvatském fotbale ví více než my všichni dohromady. A říkal, že Dinamo je pro Spartu hratelný soupeř a jestli bude hrát, jako proti Panathinaikosu, měli by Chorvaty vyřadit...
no asi ne co na tom bude po odchodu Modrice a spol...uvidime
Však ano. I proto nejsem před duelem v Záhřebu až tak skeptický. Doufám,že se zas nebude opakovat blamáž typu Waregem,Thun,Zurich,
Doufejme.
Tobě taky?
Strach de celkově z Rumuánských klubů ....maj dva zástupce v Lize mistrů , to my snad nikdy mít nebudem a v Poháru UEFA jich je as 5..... V tomhle dvojzápasu Slavia nepostoupí ...
100. Pro Real Madrid, Neapol a Aston Villu
koukám, že už i Vaslui má hezčí logo než slávie
Ty máš špatnej barvocit, viď? Jenže ten otazník je dost nebezpečnej, tady fakt nikdo pořádně neví, co jsou vlastně zač. Takže nezbývá, než odhadovat podle úrovně rumunské ligy.
tak vykřičník by byl asi ještě lepší, z toho byste aspoň měli strach
a to rumunská liga je už podle mě i na lepší úrovni než ta naše, konec konců Kluž a Steaua jako dva celky v základních skupinách CL to dokazujou, Vaslui jenom potvrzuje pravidlo.... jak je neznámý tak bude nebezpečný
Tak právě z tohohle mám větší vítr, než z pěti vykřičníků. Ale tak Steaua to podělala s Bayernem, tak třeba to zvládneme taky.
Rumunská liga je rozhodně na lepší úrovni. Je tam mnohem více peněz i zájem o fotbal. Zatímco v Gambrinus Lize to jde každým rokem dolů, zachvíli budou odcházet do Evropy i potenciální talenti z přípravky.
Tak to tady víme v podstatě všichni - snad kromě ivoska. Nezbývá, než souhlasit. Teď ještě jak velkej rozdíl je mezi čtvrtým celkem lepší ligy a českým mistrem - to je to, co mi vrtá hlavou.
V Gambrinus lize je to poslední léta pořád o odchodech mladých hráčů, tak se pak nemůžem divit, že LM jde mimo nás. Ale zas si myslim že to jde tak poslední tři roky nahoru, prostě to chce nepodlíhat nabídkám z Ruska, aby aspoň do 22 byli ti talenti tady.
no musíme vyhrát,nejlépe 2:0,využít domácího prostředí a jet do rumunska s větším klídkem
Tak tady není o čem, Slavia vyhraje minimálně o 2 goly Vaslui je slaboučký tým...
doufam že Slavie dostane co proto. Za to jak se chová ke svým fanouškum, nejdřiv brečí, že nema stadion a až ho ( skoro ma ) tak tam nasadí ceny jak na Gota v Lucerně a projistotu to nedá ani do televize.
Slavie vyhraje 2-0...Toleski Necid
Slavia bude lepsia,viac sanci ale za Vaslui to Kuco vychyta.
Tip:1:1
chcec možce
dufam ze Slavia vyhra, stavil som na nu
Chlapci sešívání, věřím vám
sešívaní
To já taky, ale aby to stačilo.
Pane bože na obloze Ty jsou fakt k smíchu Sem to říkal že jim nedaj gól....Prostě jsou tragický...Jarolím se před zápasem bál oprávněně...Já z toho nemůžu
Táhni.
To je malo
Ty se starej o to, aby dala gól Sparta.
to tady radši nepiš, zas se budou ohánět tím jak je Záhřeb desetkrát silnější než Vaslui
Už mlčím, už mlčím...
no neboj za chvilku to tady začne
Já hlavně nechápu proč ani doma nezkusí Karel dva klasický útočníky plus Šventa na křídle... tak nehraje žádný klasický křídlo, ale v podstatě 4 hráči kterejm nejlíp sedí střed zálohy a v útoku Švento kterej je typický křídlo. Toleski by mohli být s Neciem hodně zajímavá dvojka.
protoze doma je hlavni neikasovat,v Rumunsku dame branku a je to doma...
ale nevím no tady tu setsavu prostě nechápu...
ve Vaslui nasadi jiste klasiku se dvema utocniky a snad uz bude v poradku i Siklic,preci jen s Hubackem na kraji to neni ono...
sand jo ten Švento je v tom útoku utopenej, on potřebuje k lajně... anikdo jinej k lajně tam není.
Výsledek solidní do odvety. Škoda, že ten gol jeden nepadl aspon.
no nic moc......
Stačí dát náhodnýho gola. Samozřejmě to ale neni tragédie a ani to neni k smíchu (viz Panděv).
Jojo, četl jsem onlinetext, šance nějaký byly, sice Rumuni nastřelili tyč, ale jinak jsme asi byli lepší. 0:0 se v odvetě dá uhrát, ale musíme tam dát gól. Předpokládám, že Rumuni tam nebudou tolik bránit, bude víc prostoru pro Necku a snad Vaniak zachytá.
Solidní? V Rumunsku rupnou.
A ty jsi vestec?
Aspon si mi ušetřil nervy.
Souhlas, tak alespoň ta Sparta, která hraje ze všech (Slavia, Baník) nejlépe.
ale musi se uznat, ze Jarolim si cil splnil.. slavia nedostala gol
Vzdyt jo
Jestli prohraje i Sparta,tak jde videt jak jde Cesky klubovy fotbal dolu
snad neprohraje.. ale docela me stve, ze k tomu neni online prenos nebo aspon aktualizovany deni ze zapasu.. takze ani poradne nevim, co se tam deje
http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?online=7062354
jojo, taky to čtu.
dik moc.. ja hledal ja anglickejch strankach nebo na fotbal.sport.cz a nikde nic
Doufam v Rumunsku vyhrajem a nechapu proc to nevysilalii v TV kdyz se hralo v Praze
pac domluva TV a klubu je podle me v soucasne dobe na bodu mrazu
Když už nic, tak aspoň, že Sionko, Baroš a Jankulovski dali góla..
Bary uz tam hodil druhej
Parada,jen tak dal
aji Jirsák dal
Ten gólman Kuciak je ňákej divnej. Na Slavii to prostě umí. Doufám, že chytne chřipku, nebo to zas bude 0:0 a na penalty.
Tak jsem se vrátil ze stadionu a musím říct, že jsem hodně rozladěnej z výkonu rozhodčího. Ten chlap to vůbec nezvládl... Nejhorší bylo, jak kouskoval hru. Pak válení Rumunů, čemuž dominoval jeden z afroamerických Rumunů, který se válel, jak kdyby ho přejel Keane s Bartonem dohromady.. pak jde do kolen a ukáže rukou "času dost".
Abych pravdu řekl, tak mne nejvíce překvapilo střídání Latky a nenasazení Toleskiho. Chudák Švento, ten se v tom prostředku evidentně trápil, jeho místo je na levém kraji zálohy...
Hmm, tak co, pořád měla Slavia přijatelný los?
Jistě, Dynamo je přeci tisíckrát silnější.
Ty Rumuni byli hodně špatní.
Kvuli tomu, že se bezhlavě nehnali dopředu?
a neni?
Já myslím, že jo, ale hold to normálně posrala, no ...
Slavia nemá kvalitu, aby proti Vaslui měla roli favorita.
souhlas, ale bavíme se o vylosování a to měla jednoznačně nejlepší
Diskutabilní...
vůbec
záleží na formě a zkušenostech týmu, Vaslui jako úplně neznámý tým, který je založen teprv pět let může buďto hodně překvapit nebo vyhořet, člověk nevíc vůbec.... spartak jako zkušený a velmi známý tým se současnou formou by byl možná i přijatelnější než-li neznámá Vaslui a Dinamo je celek, který má zkušenosti dostačující ale v poháru naposled taky ruplo s Kyjevem ale naopak v lize je suveréní čili i my jsme nemohli přesně vědět co nás čeká, nakonec bych řekl že nejpřijatelnější soupeř byl možná i když to zní asi trochu arogantně a naivně spartak protože hodně týmů už ví jak se na něj připravit, zná ho, a se současnou formou by na něj vystačila podle mě i slávie nebo sparta, čili týmy, který jsou na tom teď výkonostně líp než Baník, nakonec i my jsme s nim v minulý sezoně dokázali doma remizovat a měli jsme na vítězství a to byl v celkem solidní formě...
OT:Baros uz dal 2.gol v 1 zapase a nejdriv na 2:2 a ted na 3:2 tak go Milane go!!!!
tak milan už má pro tuto sezonu vystříleno
tak milan už má pro tuto sezonu vystříleno
Pěkně Míla Barošů :) tak snad mu to pomůže u turků ;) Fandím ti ,i když tě řada obtloustlých lidí kteří se válej doma na křesle u televize kritizují ! :D
Nabízí se tu otázka koho by vlastně Slavia chtěla slabšího doma porážet?
Spartu.
vtipalku
Pěkně fantome
To jako ironicky?
Nene pravdivě
usmevne
Jojo, já taky odpovídal po pravdě.
pro kazdyho fanouska je pravda neco jineho, takze se ten tvuj prispevek moc vazne brat neda
Pravda vždycky zvítězí, protože to, co zvítězí, je pravda. Mistr SKS.
Já ho vážně beru. Přece pro vítěze ligy je nějaká Sparta procházka růžovým sadem
Kdyby procházka růžovým sadem, ono je to ve skutečnosti ještě lehčí.
ja si pockam na debry a po nem se vam zasmeju
Joo, až prohrajete, tak se těšim, jak se tu budeš chlámat.
Ták ták
s vama? .. to bysme vam prece nemohli udelat
Neboj, my vám to klidně dovolíme - nebo spíš nařídíme.
to budete moc hodny.. aspon pak budete z naseho uraganu prekvapeny
Zase bude při vašem Dni otevřených dvěří rušno jo?
to vis.. on nas den otevrenych dveri je az kolosalni zajem
Jen abych zase neviděl těžkej beton a nečetl na onlajnu "Sparťané nikam nepospíchají, snaží se zápas dohrát na 0:0"
on to stejne bude zajimavej zapas asi jako Recko vs. Italie...
V Itálii jsme koupili tuším Belaida, koho máte z Řecka?
ja to spis myslel jako, ze to bude beton zapas
Jo, jasně, já si dělám prču. I když já teda nemyslím, že derby bude zabetonovaný, na zanďoura to bude moc vyhecovanej zápas.
Jeden banán.
Tak jsem to teda nemyslel...Ale na fialky a Panathinaikos to teda sedí.
To jo no.
treba zas dostanou do CMFS Lisen
Dinamo Zagreb
AC BELLINZONA GALATASARAY 3:3 a jeje před koncem to zamrzí...
kurde,to zase byla návštěva.kde ten váš vyprodanej dům
Na tak "slabý" Vaslui je skoro osm tisíc parádní návštěva.
ale rikals ze tam bude vzdy pres 15000..............
Zkopiruj mi ten příspěvek.
je to uz bylo davno jak sme si tu poprve vymenovaly nazory a hadali sme se kam chodi vic lidi ....
Takhle jsem to určitě neřekl. Jen jsem psal, že ze začátku bude z euforie chodit dost lidí a zatim nám to "stačilo" na nej návštěvnost v lize, tak co?
tak ok. ale stejne su banikovci nejlepsi protoze aj v 10000 lidi udelaju vic hluku jak kdekoliv jinde pri navsteve 25000
To je možný. O tom už spekulovat nebudu, protože decibely sem neměřil.
kdyz mas usi nemusis nic merit
Tak jinak - na Bazalech sem nebyl, nevim, jak to tam zní.
divals ses v tv?
To někdy jo, ale to to zní zvláštně.
myslis ´´divals ses´´?
hlavne ze vy ste meli na spartak vyprodano
tak to bylo hlavne kvuli temu skrz ty vstupenky. ale videls ten zapas? aj 12000 banikovcu krici vic nahlas nez 20000 spartanu nebo slavistu
ee nevidel.. nemam u sebe televizi.. a o hluku mam stejnej nazor jak fantomas
Pojďme fandit Spartičce !!! ta to snad napraví tu mizérii :D odkaz : na live :
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18443&part=sports
ta tezko.........
kvalitni odkaz...
Tak to je mazec v nastavení AC BELLINZONA -GALATASARAY 3-4 LINCOLN(90+) :D
dobre jim tak
dobre jim tak
200. pro Slavii.
201. pro Banik
203. pro sbohem pohárová evropo
205. nemam paru o cem to tady kecate
208. běž spat
rekni mi jeden rozumny pravdivy duvod
216. pro vsechny dvoustovkare
Je to ubohé, ani jeden z českých zástupců nedokáže vstřelit jediný gol
Jojo, taky mě štve, že jedinej gól dal bohužel Baník
mas pravdu.. ale teoreticky je na tom nejlepe sparta, pac ted hraje doma, takze doufam, ze tam aspon jednoho dostanou.. u slavie doufam, ze naplni predpoklady a postoupi.. a baniku bych to pral, ale podle me uz nema sanci..
Taktak, vidím to stejně. Jen pozor na nějakej haluzovej gól Dinama.
tak když bůh dá může slavia v rumunsku remizovat. Ale ne s dnešní sestavou
Já myslím, že když budou hrát to, co dneska, tak góla dají. A i kdyby jeden dostali, tak 1:1 je v pohodě. Záleží, co budou hrát Rumuni.
no ale ta sestava byla hrozná. Švento kdesi na podhrotu, na stranách zálohy střední záložníci
Švento je na kraji hodně lepší, tohle taky nechápu. Ale tak, už se stalo, no, co naděláš.
no ted už nic.
to je k zamyšlení, no ...
Nic není ztraceno
něco na těch rumunech bude když ani Hamburk neporazil Unireu
To tady vědí skoro všichni, kromě pár vybraných jedinců, kteří si myslí, že Rumuni jsou absolutní saláti a nepostoupit přes ně je strašnej trapas a ostuda.
nevím, no. Jste českej mistr nebo nejste? Prostě si myslím, že českej mistr by měl z rumunským čtvrtým v tabulce myslet doma na víc než na nulu vzadu a oslavovat domácí bod jak posvícení ...
Kdo ho tu oslavuje jak posvícení? A myslet na nulu - no to ti doufám jen ulítlo, protože pokud nejsi ignorant, tak víš, že jsme utočili a jen ty šance neproměnovali (to samozřejmě neni chvályhodné). Neni to v žádnem případě tak, že bychom se spokojili s bezbrankovou remízou. Na druhou stranu to je výsledek, z něhož jde udělat postup a není hodný nějakého vysmívání a podobně od zdejších spartanu.
Tak po Baníku mi udělala radost i Slávie
skoda,ze ten bulhar to dal jen do tycky , jinak slavie,at jdou nekam........
Slávie to dokáže věřim jim sou to borci vyhrajou u nich 3:0
0-0
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele